Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 19. kolo

Slávisté smolně podlehli venku Teplicím. Jak si vedla obměněná sestava nového kouče Pastoora po herní stránce?

Z mého pohledu odehrála Slavia docela dobrý zápas a na její hru se dalo dívat. Na druhou stranu bych nejásal a neměl hlavu ve výšinách, podobné výkony předváděli sešívaní už pod trenérem Koubkem. Ani Teplice nehrály vůbec špatně a v pondělní podvečer se tak velice slušná návštěva na teplických Stínadlech mohla kochat zajímavým fotbalem, při němž ale po hříchu nepadaly branky.

O osudu zápasu dle mého názoru rozhodly tři zásadní události, které se staly ve druhé půli. Tou první bylo hned na začátku stupidní vyloučení Gecova, který by se měl nad sebou hluboce zamyslet, protože Slavii by prospělo nejvíce, kdyby v kádru vůbec nebyl. Svou zoufalou hru nesmyslným důrazem rozhodně nevylepší! Druhou důležitou událostí bylo neproměnění samostatného úniku ze strany Juhara. Zakončení sice nezvolil úplně špatně, ale taková šance se prostě musí proměnit, zvláště v oslabení. A konečně poslední a nejdůležitější událost se stala pár minut před koncem, kdy sudí Nenadál skandálně přehlédl Matulův likvidační červený zákrok na Boudjemu. Naše lavička bohužel nezareagovala se střídáním dostatečně rychle a Teplice nabídnuté převahy promptně využily. Slavia si tak nepřipsala ani bod, což se dá v kontextu zápasu hodnotit jako nezasloužené.

Jinak nemám problém přiznat, že rozhodčí mohou chybovat neúmyslně, nakonec Nenadál do osudného konce utkání nepískal špatně a minule proti Dukle profitovala z chyby rozhodčích naopak Slavia. Důležité ale je, aby se chyby děly na obě strany a nebylo tomu jako na podzim, kdy rozhodčí chybovali jen proti Slavii. Stejně tak je zásadní, aby komise rozhodčích poukázala na chybu a uložila Matulovi trest. Při vší úctě k němu, takové zákeřné prase jen kazí úroveň ligy, když kriminálně ohrožuje kariéru mnohem lepších hráčů, než je a kdy vůbec bude on.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Kamil Čontofalský - 5 - V podstatě neměl žádnou práci. Teplice měly sice množství nebezpečných šancí, ale vše pálily vedle. Čontofalský tak vyrazil několik centrů a s inkasovanou brankou nemohl nic dělat.

Martin Dostál - 4 - U Dostála je vidět zlepšení oproti minulým letům, ale proti výbornému duu Krob - Nivaldo nestíhal i tak a oken měl více, než by bylo zdrávo. Dopředu se snažil a svou hru v tomto směru určitě zlepšil, nicméně příliš kreativní hráč to stále není. To se ukázalo třeba, když pěkně obešel bránícího hráče a poté trestuhodně nikým neatakován v dobré pozici nacentroval jen do prvního obránce.

Michal Smejkal - 6 - Zodpovědný výkon. Smejkal byl dobrý při bránění, kvalitní při hře hlavou. Ve stoperské dvojici s Nevesem si vedli velice dobře i přesto, že Teplice disponují velkou útočnou silou. Jeví se jako dobrá posila.

Fernando Neves - 6 - Oproti zápasu v Olomouci si na postu stopera vedl o mnoho lépe. V hlavičkových soubojích byl výborný, i při hře po zemi si v obraně odvedl své, ačkoliv občas měl s míčem problémy kvůli své technice. Celkově ale nadprůměrný výkon a se Smejkalem působili ve středu obrany dobrým dojmem.

Keegan Ritchie - 5 - Ukázal, že ignoraci od trenéra Koubka, kdy se nedostal ani na lavičku, si nezasloužil. Sehrál obstojný zápas, na postu levého beka si vedl lépe než v minulosti Neves. Nějaká okénka měl, ale bylo jich méně než u Dostála na druhé straně. Snažil se i o podporu útoku, ale ta by z jeho strany měla být do budoucna ještě o něco lepší. Ale celkově příjemné překvapení vzhledem k tomu, že jsem měl z jeho nasazení obavy.

Marcel Gecov - 2 - O Gecovovi toho bylo dosti řečeno už v úvodních odstavcích článku. První poločas odehrál průměrně, odebral sice dost míčů, ale přespříliš fauloval a tragicky rozehrával. Na začátku druhé půle pak nesmyslnou druhou žlutou vrazil týmu kudlu do zad.

Robert Hrubý - 5 - Při své premiéře v základní sestavě Hrubý vůbec nezklamal, spíše naopak. Nebyl sice úplně výrazný, ale když se dostal k míči, tak situace řešil velice fotbalově. Určitě je to adept na základ i do dalších zápasů.

Martin Juhar - 6 - Začal výborně. První rána mu parádně sedla a před inkasovaným gólem zachránil Teplice jen výborný zákrok Grigara. Juhar do poločasu pěkně pálil ještě jednou. Jeho aktivní výkon kalí neproměnění 100% šance ve druhé půli. Lob sice nebyl úplně špatným řešením, ale jak už bylo psáno v úvodu - z takové šance musí být gól.

Damien Boudjemaa - 6 - Lepší šestka, opět velice kvalitní výkon, opět nejlepší slávista na hřišti. Operoval na velké ploše, zvláště jeho přínos do ofenzivy je pro Slavii zásadní. Krásnou přihrávkou vyzval ke skórování Juhara, ten bohužel odmítl. Snad se dá Boudjemaa rychle dohromady po zákeřném zákroku Matuly, protože jeho absence by Slavii bolela snad ještě více než pondělní ztráta bodů.

Jaromír Zmrhal - 4 - Na kraji zálohy působil určitě lepším dojmem než v obraně. Připsal si pár dobrých momentů, ale v kontextu celého zápasu nebyl příliš viditelný. Podobný výkon jako u Necida, stejná známka.

Tomáš Necid - 4 - Zatím nejslabší Necidův zápas po jeho zimním návratu. Měl sice dobré momenty, ale bylo jich příliš málo. Do pořádné šance se nedostal, ani žádnou nevypracoval. Sumárně mírný podprůměr.

Mario Lička a Pavel Vyhnal nejsou hodnoceni, hráli příliš krátce.

Komentáře (158)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 12:05 |  
    0 0

    Nezlob se ani jsem nečet co jsi napsal jinak, ale jen 6 pro Bodjemu? Máš na něj pivku, že by vyhrál nejlepšího hráče jara s velkým náskokem? (nic ve zlém :D )

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 11.03.2014 12:07 |  
      0 0

      Dala se dát i sedmička, ale minule zahrál o něco lépe (a dostal 7) a včera mi nepřišlo, že by hrál výrazněji lépe než stopeři nebo Juhar.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Virgil1956     před 11 lety 11.03.2014 12:16 |  
        0 0

        Jako vždy objektivní a přesné hodnocení hráčů. Co se týče Boudjemaa (to je děs s tím skloňováním :), schovej si pro něj desítku na derby se Spartou :)))).

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 11.03.2014 12:19 |  
          0 0

          Jo, snad bude v pořádku a ani později ho nezrakví nějaké hovado. Co se týče Sparty, tak tedy nevím, takhle silnou ji nepamatuji dobrých 10 let..

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Thane (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 12:31 |  
            0 0

            Je to pravda, ale taky neni pod žádnym tlakem. Byla na začátku sezony a to zvládla. Rozhodně jí ale hraje do karet, že i kdyby se pos*ala jako loni, tak jí Plzeň nedožene.
            Jinak už minule jsem loboval za jeho osmičku :D

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 13:07 |  
            0 0

            jj, je až děsivě kompaktní. Pokud jí v létě nerozprodají, tak potěš.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Tomski     před 11 lety 11.03.2014 12:12 |  
    0 0

    Čonto - 5 -
    Dostál - 4 -
    Neves - 6 -
    Smejkal - 5 -
    Ritchie - 4 -
    Gecov - 3 -
    Hrubý - 4 -
    Juhar - 6 -
    Boudjemaa - 7 -
    Zmrhal - 5 -
    Necid - 3 - Příjde mi, že Necid ještě nezahrál dobře...na každý dobrý moment, tam jsou tři, které to kazí...

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      dspsn     před 11 lety 12.03.2014 07:52 |  
      0 0

      Chci reagovat na Necida a Gecova. Necka má nízké hodnocení naprosto po právu. Strašně kazí, ale těšim se až se rozehraje. A u Gecova opět nechápu tu příšernou averzi, která tu vůči němu panuje. Jasně vyloučení bylo stupidní, ale rozhodčí (i když nepískal nefér) pískal šíleně úzkostlivě a troufnu si tvrdit, že při normálním stylu pískání by neměl problém dohrát a hlavně do té doby byl hodně dobrej, především do zadu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        japhy     před 11 lety 12.03.2014 08:21 |  
        0 0

        A to já zase naopak pevně doufám, že při normálním stylu pískání takto hrající fotbalista nedožije přestávky. Držení, "loketování" :), odnášení míče po hvizdu co nejdál od přestupku? To chceš?

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Tomski     před 11 lety 12.03.2014 09:18 |  
        0 0

        mě se taky zezačátku líbil, ale těch faulů bylo vážně moc a i když si myslim, že na žlutou ten faul druhý nebyl...když tam jde jako kapitán tak se musí hlídat...

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          YuckFou     před 11 lety 12.03.2014 18:40 |  
          0 0

          Taky si myslím, že to rozhodčí vedl úzkostlivě, když to srovnám s tím jak se řídí fotbalová utkání na ostrovech, tak jediný kdo by nedohrál utkání byl Matula. Do vyloučení se hrál fotbal nahoru dolů, stejně tak i o den dřív na Letné. Nevím proč do toho rozhodčí tolik zasahují.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 12:13 |  
    0 0

    S hodnocením souhlas, jen bych asi za mě dal Damienovi vyšší známku, nebál bych se i 8. Protože na hřišti kraloval, každý jeho dotek s míčem byl tak fotbalový, zpracování do pohybu, konstruktivní rozehrávka, za mě super hráč. Snad bude brzy fit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      japhy     před 11 lety 11.03.2014 12:28 |  
      0 0

      Přesně tak. Jde sice o prd, ale z hodnocení by mělo být poznat, kdo byl na hřišti nejelpší. A o tom, že včera Damien všechny převyšoval, není, dle mého, pochyb. První dotyk s míčem, vedení, přehled, nahrávky,... o parník jinde. Navíc nekecá, zatím nesimuluje a neštítí se máknout i dozadu. Opravdu hraje u nás? :) Jen mám obavu, že aby byl slávistický vesmír opět v rovnováze, bude se tak 2 měsíce léčit :(

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        petrjir     před 11 lety 11.03.2014 12:47 |  
        0 0

        Souhlas ve všem. Taky si říkám, že je až divný mít takovýho hráče v týmu. Bojím se, aby brzo nezjistil, že to se Slavií nikam nevede, tak brzo zdrhne. Ale mít v týmu ještě alespoň dva jemu podobné hráče (útočník a stoper), pak bych neměl o Slavii strach.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Khadgar     před 11 lety 11.03.2014 12:59 |  
          0 0

          Zrovna včera jsem si říkal, že naklonovat dvakrát Damiena, tak máme vystaráno :))) protože naše záloha by nikomu nepůjčila míč.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      leoneig     před 11 lety 11.03.2014 12:41 |  
      0 0

      Se vším souhlas. Damien by si zasloužil 8 a Juhar možná 7, ale to fakt není úplně podstatný, hlavně ať je fit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Travinho     před 11 lety 11.03.2014 14:27 |  
      0 0

      8 rozhodně ne. Možná si toho málokdo všiml, ale ve druhé půli měl moment, kdy mohl vyslat Juhara zcela samotného na bráno a místo toho šel do kliky a míč ztratil, to byla podle mě hodně velká chyba.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        leoneig     před 11 lety 11.03.2014 16:56 |  
        0 0

        to je jeden moment, jinak ale téměř bez chyby a i se dobře vracel...ale jak už jsem psal, je to úplně jedno a v principu je dobře, že řešíme, jestli má někdo mít 6 nebo 8, než třeba 1 a 2 :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Travinho     před 11 lety 11.03.2014 20:52 |  
          0 0

          Ale dost podstatný moment...

  4. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Alanor (admin)     před 11 lety 11.03.2014 12:50 |  
    0 0

    Jinak mám dobré zprávy o Boudjemovi. Je sice pokopaný, ale měl by být v pořádku a snad už by měl hrát proti Znojmu. ;)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      lassiter     před 11 lety 11.03.2014 12:54 |  
      0 0

      Tak to je dobře, by jeden ani nevěřil...

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 11.03.2014 12:55 |  
        0 0

        Tak třeba Škutka měl taky štěstí po brutálním zákroku Vorla na Dukle. ;)

        Každopádně by se ale nemělo trestat o nic méně jen proto, že faulovaný hráč s velkým štěstím přežil.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          leoneig     před 11 lety 11.03.2014 17:05 |  
          0 0

          Super, snad v pátek nastoupí, těším se :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 12:57 |  
      0 0

      no tak to je super, díky ti za pozitivní zprávy:)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Petha     před 11 lety 11.03.2014 12:57 |  
      0 0

      Diky za super zpravu.
      Jinak otazka do diskuze. Kdy za nas hral naposledy takhle technicky dobry hrac, ktery dokazal prejit hrace jeden na jednoho?

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 11.03.2014 12:58 |  
        0 0

        Jeden na jednoho nebyl špatný Mirko Ivanovski, ale celkově to určitě nebyl tak dobrý hráč jako Boudjemaa.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Tomski     před 11 lety 11.03.2014 14:51 |  
          0 0

          mám pocit, že Adauto měl tyhle kvality, ale to už je skoro deset let jestli se nepletu...

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        lassiter     před 11 lety 11.03.2014 13:17 |  
        0 0

        Ivo Ulich :-), to už je dávno.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          smely (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 13:20 |  
          0 0

          zrovna jsem to sem chtel napsat... :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        tolsimir     před 11 lety 11.03.2014 14:30 |  
        0 0

        ja si vzpominam na jardu cerneho, ten klicku umel

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          leoneig     před 11 lety 11.03.2014 17:00 |  
          0 0

          Tomáš Kuchař a Šenky. To se ale bavím jen o kličkách

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        spino     před 11 lety 11.03.2014 14:46 |  
        0 0

        Belaid :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Petha     před 11 lety 11.03.2014 15:21 |  
          0 0

          Belaid me taky napadnul, ale ten mel jeden zapas dobrej a dva odchodil. Damien hraje zatim v kazdem zapase super.
          Pamet mi saha tak do 95 roku a to mi v hlave utkveli technicky dobri hraci jako Poborsky, Smicer, Ulich.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Khadgar     před 11 lety 11.03.2014 12:57 |  
      0 0

      Já se divím, že média nedostala fotku, kde jsou vidět ty krvavé šrámy/otisky kolíků (pokud tedy existují). Damien mohl mít po sezóně a není to Matulův první prasácký zákrok, tady je potřeba na něj vyvinout co největší tlak. Nemusíte se mnou souhlasit, ale je to recidivista a s těmi se nesmí jednat v rukavičkách.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        smely (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 13:09 |  
        0 0

        promin, ale nesouhlasim. proc by meli posilat do medii fotku zkrvavene nohy ? to us jsi tim bulvarem tak zmagoreny, ze pokud nevidis krev, nema pro tebe zakrok odpovidajici brutalitu ?

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        bongor     před 11 lety 11.03.2014 13:49 |  
        0 0

        Ale vidíš,že ta slepice Dáša to ještě málem omlouvá,takže nic se neděje ať si hajzl Matula nadále dělá co se mu zlíbí.Jinak se mu vůbec nedivím,tepláci museli být vyděšení z toho ,co se to objevilo v kaprlize,matula asi zkoušel,jestli je to vůbec člověk z masa a kostí,nebo nějakej mimozemšťan.Naposledy v našem dresu takhle proháněl všechny soupeře taky Frantík,a to Veselý.Damien u nás dlouho nevydrží,buď mu někdo zláme všechny kosti,nebo ho brzy zase prodáme dál na západ.Bohužel dokud nepůjde naše mužstvo nahoru jako celek alespoň o třídu,tak snad ani nemá cenu sem takovou třídu kupovat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          smely (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 13:58 |  
          0 0

          dovolim si opet nesouhlasit. pripadny trest pro Matulu by mela vynest DK, ne KR. Damkova posuzovala pouze zda mel, ci nemel byt vyloucen a rekla, ze mel, ale ze rozumi tomu, ze to Nenadal nemusel videt...Zasadni bude zda DK zahaji s Matulou disciplinarni rizeni...

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            warhammer (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 16:19 |  
            0 0

            Pokud chceš být přesný, Damková neřekla ani "měl být vyloučen", ale pouze "mohl být vyloučen". Hodně podstatný rozdíl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      bedva (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 13:02 |  
      0 0

      Uf, tak aspoň že tak. Díky za zprávu!

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 13:04 |  
      0 0

      za tuto zpravu ti odpustim i tu sestku ;)
      diky bohu

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        bongor     před 11 lety 11.03.2014 14:06 |  
        0 0

        To si fakt smělý myslíš,že je to normální slušnej člověk?Já bych řek,že je to sadista,co se vyžívá tím,že jiného znemožní a určitě ještě za to dostane od spoluhráčů pochvalu,to bych se vsadil.
        Inteligence?Co to prosím vás lidi je,ptá se Matula,dá se to jíst?

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          smely (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 14:22 |  
          0 0

          z argumentu vyse uvedenych to vypada, ze slusny clovek to pravdepodobne bude velmi tezko...

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 15:34 |  
        0 0

        Ta je taky mimo, by měla trestat a ne omlouvat všechny okolo !

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      petrjir     před 11 lety 11.03.2014 13:41 |  
      0 0

      Tak pojďme tipovat sestavu. Já bych dal Čontofalský- Dostál, Smejkal, Neves, Ritchie - Zmrhal, Piták, Hrubý - Juhar, Necid, Boudjemaa

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      urs (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 21:49 |  
      0 0

      díval jsem se ještě na replay a měl fakt kliku, bo před tim magorem měl nohu ve vzduchu - jinak asi jasná dvojitá zlomenina alá eduardo blahé paměti v arsenalu..

      ten matula dělá kapitána.. to by jeden nevěřil, vždyť ten má jít příkladem!! :(

  5. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Viking     před 11 lety 11.03.2014 12:50 |  
    0 0

    Herně mi přišel včerejší zápas v pořádku, hrálo se dost otevřeně podobně jako v Olomouci jenom ta obrana byla lepší a v útoku jsme se dostávali do zakončení, v Olomouci končilo vše před vápnem. V čem si nemůžu pomoct ale je, že ten závěr byl trochu prokaučovaný, hrát 80 minut bez střídání v deseti lidech, nevím…

    Konkrétně: Čontofalský 6 – Dostál 5, Neves 6, Smejkal 6, Ritchie 6 – Gecov 4, Hrubý 5 – Juhar 7, Boudjemaa 8, Zmrhal 5 – Necid 5

    Individuálně na mě působila obrana zkonsolidovaně, občas trochu vázla komunikace brankář – obránci ale jinak OK. U Dostála je to už ohraná písnička, kluk to poctivý asi bude ale ligový hráč nemůže 4 z 5 centrů poslat na prvního protihráče stojící 15 metrů před ním, a to nebyl pod žádným tlakem. Je pro mě překvapením, že Koubek nechtěl stavět Ritchieho, zahrál solidně, zvládal hlavně osobní souboje a ani jednou vyloženě nepropadl. Na něm se dá stavět.

    Myslím, že největší problém máme na defenzivních štítech. Gecov má jeden povedený na pět nepovedených zápasů a včera si o vyloučení koledoval už mnohem dříve. Je těžkopádný a hlavně ihned po získání míče neumí udělat těch rychlých deset metrů, vyvézt balón a předat ho dál, má strašně ztracených balónů. Hrubý mi přišel takový nemastný neslaný ale pořád to byl jeho první zápas od začátku. Na těchto postech se musí něco změnit, zkusil bych tam Ličku.

    Ze tří ofenzivních záložníků byl nejslabší Zmrhal, sice už tam byly náznaky mírného zlepšení ale pořád na to, jakou má tlačenku do základu, od něj čekám o dost víc. Boudjemaa opět naprosto vynikající, ve druhé půli začal trochu ztrácet balóny ale pořád o třídu dvě fotbalově převyšuje zbytek týmu. Nesimuluje, neválí se, nediskutuje s rozhodčími, přijde mi jako zjevení v GL… Juhar hrál dobře, myslím že to samé by odehrál i nalevo aby se pořád nemusel s balonem točit na prostředek. Napravo máme navíc přetlak, u mě vítězí záloha Piták – Boudjemaa – Juhar.

    Necka se opět snažil ale minimálně dvakrát se zachoval sobecky a zazdil solidní příležitost, ten trestňák měl taky nechat Ličkovi IMHO…

    Celkově, nevím jestli z přemíry snahy, jsou ta naše vyloučení hrozně hloupá. To jsou takové fauly nefauly, hluboko na půli soupeře, nic extra to neřeší. Připomnělo mi to nedělní Plzeň na Spartě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      smely (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 13:05 |  
      0 0

      zdravim, osobne se priklanim spise k temto znamkam, nez tem ve clanku. Jen bych snizil znamku Necidovi. pri vsi ucte, vcera nepredvedl nic, takove jako sveho casu Skoda. Jinak dobra zprava , ze Damien bude snad v pohode, tesim se na Znojmo, verim, ze s opdobnym pristupem jako vcera musime slavit vitezstvi. Slavia do toho !

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Tonda     před 11 lety 11.03.2014 13:08 |  
      0 0

      mě se necid taky moc nepozdával. Do zakončení se nedostával, a když už, tak to řádně zazdil. Než odešel do CSKA, líbílo se mi že si chodil do pole pro balon, ten pak sklepl a mazal do vapna.. o něco podobneho se snaži i teď, jen s tím že ve vápně není takový zabiják. Já si myslím že si to sedne. Otázka je kdy. Jinak se mi pořád zdá, že do vápna nabíhá málo hráčů. Teplice tam měli skoro pokaždé 4 hráče ve směru centru v řadě za sebou... všiml si toho ještě někdo jiný? To mi příjde jako pořádná útočná síla, a v podstatě takto dali ten gol. Naši hráči si to dávají jako házenkáři kolem šestnáctky a pak dáme centr na 2 hráče.. Tepličákům stačil zahustit prostor kolem vápna.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      bongor     před 11 lety 11.03.2014 13:58 |  
      0 0

      Vikingovo hodnocení mi přijde spravedlivější,jenom Dostálovi bych dal pouze 4.Necka,na tom je vidět,že není rozehranej,chybí mu i přehled.Třeba v tom brejku měl vpravo úplně volného Juhiho.Doufám ,že si tak dvě trefy schovává pro bolševika.Zaplať Bůh,jestli je Damien v pořádku,okurky musíme dát a Jihlavu jak by smet,ale nějak jim to oběma začalo jít,proto zrovna on by chyběl nejvíc.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Virgil1956     před 11 lety 11.03.2014 14:45 |  
      0 0

      S tím střídáním nevím. Pokud mužstvo šlape a nikdo neleze vysloveně po čtyřech, tak se za každou cenu střídat nemusí, někdy je to i kontroproduktivní, že se nový hráč pomaleji adaptuje na hru a pokud je soupeř v tlaku, může spíš uškodit než pomoci. Tohle byl myslím ten případ, takže si mohl trenér schovat všechny tři změny na poslední minuty jako taktické střídání, bohužel přišel ten gól, takže se to jeví jako špatný koučink, ale to už je to klasické: po bitvě generálem :)

  6. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 13:23 |  
    0 0

    Pokud jde o Matulu tak jsem našel svůj příspěvek co jsem dával k Dukle (Vorel stop na 4 zápasy)
    c) Za provinění podle bodu 2. - nedošlo-li ke zranění hráče, které by mělo za následek jeho odstoupení ze hry, bude potrestán zastavením závodní činnosti na 2 týdny až 3 měsíce popř. i peněžitou pokutou

    Tehdy jsem se rozčiloval, že dostal tak nízkej trest když rozmezí až 3 měsíce je pořád bez zranění..
    Teď ale jestli to správně chápu už to bylo se zraněním (odstoupil) čili by se mělo jednot o vyšší kategorii se zraněním, která pokud si to pamatuju má vyšší minimální trest a asi i maximální. Kdyby to někdo našel tak bych mu byl vděčnej jinak to zkusim najít večer..

  7. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 13:48 |  
    0 0

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Hodnocení od Alanora je pro mne vždy sousto k odpolední kávě a i tentokrát jsem si početl a nemám co dodat. Snad jen Tomáš Necid rád na tento zápas zapomene a Damien asi možná "o štok vejš". Jinak moc děkuji za zprávu, že snad bude Damien v pořádku (ještě znovu jsem si ten zákrok pouštěl a ten kotník - to byl opravdu masakr).
    Třeba je ten zápas v Teplicích pro nás všechny fandy výzvou na pátek večer :-).
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      petrjir     před 11 lety 11.03.2014 14:14 |  
      0 0

      Taky Vám přeji dobrý den,
      nemáte Vy nebo někdo zprávy, kdo by měl nahradit Šeterleho? Zda to bude skutečně van Dop?

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        smely (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 14:20 |  
        0 0

        nekde jsem cetl , ze Dan Vop... :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 14:30 |  
        0 0

        Dobré odpoledne přeji Vám všem.
        Jednání o tom mají proběhnout co nejdříve, ale nebude to dříve než po zápase se Znojmem. Van Doop prý zatím v hledáčku není, ale vzhledem k tomu, jakým fofrem proběhlo jednání o změně trenéra.......... a konec Šeterleho? A křišťálovou kouli nemám :-).
        Pokud bych mohl říci, tak použiji název jednoho staršího tehdy sovětského filmu " A jitra jsou zde tichá....".
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          spino     před 11 lety 11.03.2014 14:50 |  
          0 0

          Pane Sokrate, tak "Jdi a dívej se" ať nás můžeš o novém řediteli informovat. ;)

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          smely (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 14:56 |  
          0 0

          dobry den Sokrate, vzhledem k nepochopitelnymu faulu matuly muzeme mluvit o stesti, ze v souvislosti s Damienem nemusime pouzit jiny sovetsky skvost "Pribeh opravdoveho cloveka"...

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 15:14 |  
            0 0

            Dobrý den přeji a :-).
            Víte, to bychom asi museli použít i název pro jednu komisi "Timur a jeho parta", a nebo spolu jedním mančaftem, co mu to teď hraje opravdu dobře "Jak se kalila ocel" :-). Ale toho radši nechám.
            Věřte mi, že jsem na tom stejně jako Vy všichni, tedy že neovlivním nic ve věcech, co se ve Slávii mají stát. Vzhledem k tomu, že IK je zřejmě ten, co drží "lajnu", tak se to bude i tím směrem ubírat, ale to už si asi pouštím "hubu na špacír". :-)
            Barro nebuď smutný a ozvi se. Víš kolikrát se to ještě všechno nepovede a přesto Tě mám pořád rád :-).
            Tedy já Vás mám rád všechny, jen ten pan Jiří občas zlobí..... :-). Jo a ještě jedno jméno, ale to jsem se zařekl, že nikdy nenapíšu.
            "Non est regula quin fallat" - není pravidla bez výjimky.
            Sokrates55

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              Khadgar     před 11 lety 11.03.2014 15:43 |  
              0 0

              Mě by hlavně zajímalo, jak to bude v létě s trenérem. Já teď nemám žádné informace. tantalos tu naznačil v diskusi o Beránkovi, že by to (od léta) měl být někdo jiný. tak jsem zvědavý, zda to bylo jen plácnutí do vody či ne.

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              Barra     před 11 lety 11.03.2014 18:19 |  
              0 0

              Jeste jednou hezky vecer, Sokrate. Tvoji vyzvu abych se ozval jsem pri prvnim cteni prehlednul. Proc bych mel byt smutny? Myslim ze patrim k tem, kteri se snazi brat zivot s usmevem. Kdysi davno, jeste jako student, jsem dostal od dobre pritelkyne knizku jako darek, se venovanim ' Today is the first day of the rest of your life', a timto kredem se snazim divat na svet a relativovat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Barra     před 11 lety 11.03.2014 17:10 |  
          0 0

          Hezky den Sokrate, jen takova malickost. Jan Willem ma jako prijmeni van Dop (' od spuntu) a ne van Doop (' od krtin'). Teoreticky by bylo i ' doop ' mozne, Holandane maji divno prijmeni (znal jsem kolegu ktery se jmenoval ' Spring-in-mijn-gat', neboli 'Skoc mi do prdele' - pry by nikdy o tom neuvazoval si zmenit prijmeni), ale nos JW je jen kratce Dop, tedy spunt na lahvi. Nechci si hrat na puntickare, vim ale jak si potrpite na detailech. Jinak mate pravdu: Alanorovo hodnoceni vzdy nabizi moznost opet se zamyslet nad zapasem.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            urs (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 23:45 |  
            0 0

            v souvislosti s těmi jmény nemohu nevzpomenout dnešního protagonistu v srdci zálohy bayernu, a sice Schweinsteigera - ten si to příjmení také asi za rámeček nedá, ale kdo ví :)

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              Barra     před 11 lety 12.03.2014 08:16 |  
              0 0

              :-)
              Bastian je jinak zivy dukaz toho, ze nezalezi na prijmeni aby to clovek dotahnul daleko.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            slaviator     před 11 lety 12.03.2014 14:02 |  
            0 0

            To u nás jsou jenom "Skočdopole" apod.. .:)

  8. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Petr9608     před 11 lety 11.03.2014 14:54 |  
    0 0

    Já si nějak nemůžu pomoci, ale mám pocit jakoby se bagatelizovala skutečnost, že jsme nedali branku. Tak se jako holedbat tim, že s timhle výkonem je nemožné v příštím zápase s podobně silným (či o trooooošššššku slabším) soupeřem tu branku nevstřelit? Takže, v pátek ať se branka Znojma pořádně třepotá, jinak je nějakej dobrej výkon naprosto k ničemu.

    Ale možná jsem skutečně příliš jednoduchý člověk, když chci po svém klubu něco tak přízemního, jako jsou branky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 11.03.2014 15:04 |  
      0 0

      Je pravda, že vyložených brankových příležitostí bylo i na můj vkus málo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      no-nick     před 11 lety 11.03.2014 15:11 |  
      0 0

      Tak proč čteš hodnocení, když tě nezajímá? Už po zápase jsi psal, že jsi zápas neviděl, ale gól jsme nedali, tak jaképa chválení. Ty máš přeci jasno - gól jsme nedali, všichni mají za výkon 0 a vyřízeno. Ani na to nemusíš koukat, abys věděl, že to byl propadák a všechno špatně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      zeleznik2     před 11 lety 11.03.2014 17:23 |  
      0 0

      jasně máš pravdu, bez gólu se vyhrát nedá, navíc jediná naše šance byl ten Juharův lob zdálky, jinak dvě střely z hranice Velkého vápna(opět Juhar)jinak nic na branku nešlo, ale Teplice také zrovna nepálili ostrými. V pátek taky doufám, že aspoň tři fíky tam spadnou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        urs (přítel SN)     před 11 lety 12.03.2014 16:46 |  
        0 0

        na stranu druhou, jak se mi jevil mistr Juhar jako hráč až skorem "podprůměrné" herní inteligence s jen dvěma přednostmi (střela, rychlost), ovšem bez taktického vnímání hry - jsem i díky jeho rozhovorům na ofickách mile překvapen, neboť rozhovor(y) s ním maji hlavu a patu a nejde o žádné přehrávání typu "tak určitě" :)
        za mě rád pozvedám palec nahoru a začínám Juharovi fakt pořádně fandit (doposud to bylo takové nemastné neslané - omlouvám se :o)

  9. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Gino     před 11 lety 11.03.2014 14:56 |  
    0 0

    Kdybys Alanore nebyl ve svém hodnocení tak přízemní, nemusel bys šestku pro Damiena nyní omlouvat větou prakticky tím, že už minule jsi k němu byl lakomý a tak teď musíš taky. Šestka pro Damiena, kort ve chvíli, kdy jí dostali i další hráči jako třeba Neves, to je výsměch. Takže jak psal Viking - Klidně bych to viděl na sedmičku pro Juhara a osmičku pro Damiena. Hodnotíme přeci i fotbalovou snahu a výkon, i když nepadly branky!

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Gino     před 11 lety 11.03.2014 14:59 |  
      0 0

      Líbilo by se mi, kdybys každý zápas hodnotil zvlášť a ne podle toho, jak jsi hodnotil ty předchozí. Každý zápas je přeci jiný! Rozdíl jestli doma/venku, rozdíly mezi soupeři... Kdyby Damien takhle hrál třeba se Spartou, či Plzní, taky bys mu dal šestku? :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 11.03.2014 15:08 |  
        0 0

        Každý zápas hodnotím samostatně, ale hodnocení je nastaveno v nějakém kontextu. Upřímně mi výkon Boudjemy přišel tentokrát mezi 6 a 7. Mezihra kvalitní, ale sám se k zakončení nedostal přihrávku do gólové šance měl jednu. Tam bych rád viděl větší aktivitu, rozhodně tedy ke známkám 8-10.

        Ale celkově je pravda, že by si za ty tři výkony Boudjema zasloužil o něco vyšší skóre a vždy jsem se při váhání rozhodl pro nižší známku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Gino     před 11 lety 11.03.2014 15:11 |  
          0 0

          Celkově mě mrzí, že se ve svých hodnoceních motáš většinou jen v rozmezí 4-6.... přitom máš rozmezí 1-10 :) I v tom Sportu se občas trochu odvážou (viz. například poslední hodnocení Sparta-Plzeň). Nebuď tak příkrý :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Alanor (admin)     před 11 lety 11.03.2014 15:22 |  
            0 0

            Tak 9 a 10 beru za výjimečné výkony, které bohužel ve Slavii posledních let skoro vidět nejsou. A přestože se mi včerejší zápas líbil, tak výkon Sparty byl ještě o parník jinde než ten náš.

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              Gino     před 11 lety 11.03.2014 15:41 |  
              0 0

              Sparta taky dostala 9-10 :) My byli o parník horší, ale něco na 7, možná i 8 tam být mohlo :) Ale už tě nechám ;-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                bongor     před 11 lety 11.03.2014 16:05 |  
                0 0

                Hoši nehádejte se,až budeme dobývat Letnou,tak tam ten parník určitě uvidíte.0-3.Dva góly Necka,jeden Juhar.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Thane (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 17:55 |  
            0 0

            Mně naopak přijde, že je Alanor ochotnej jít s kůží na trh i s extrémnějšími známkami. např čonka proti liberci měl o hodně nižší známku než ostatní Rakovan v Plzni 9 (přehnaná podle mě :) ). Sice s ním někdy nesouhlasím, ale už jsem psal, že oceňuji, že to neni přizdisráč..

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 18:38 |  
          0 0

          Zase ale teď hrál jinou pozici, kdy se musel mnohem víc vracet a měl méně prostoru.

  10. Body

    Mike     před 11 lety 11.03.2014 15:00 |  
    0 0

    Já budu trochu rýpavý. Určitě ne do kolegy Alanora, jehož hodnocení jsou jako vždy objektivní, můžeme se lišit vždy tak u 2-3 hráčů, a to maximálně o stupeň nahoru nebo dolů. Ještě jednou, všechna čest.
    Ale... uplynula 3 kola, kádr jsme oproti podzimu výrazně posílili- Necid, Piták, Vošahlík, Smejkal a jako suverénně největší posila Boudjemaa- a naše bilance jsou 3 zápasy- 1-0-2- skóre 3-7, 3 body.
    Je to asi málo zápasů, aby se dal něco více usoudit, ale opět branky nedáváme, opět zcela zbytečné dostáváme- Teplice z jediné /!/ střely na branku. I přes posílení hlavně útočné fáze jsme vepředu hrozně jaloví, zatímco soupeř, co kopne, to nám spadne do branky.
    Takže přístup v Teplicích byl v pořádku, výkon slušný, ale my potřebujeme body, a těch je zoufale málo.
    Jako by na nás ležela nějaká pojarolímovská deka, nezáleží, kdo nás trénuje, kdo za nás hraje, prostě body nejsou a výkony spíše horší.
    Teď prostě musíme udělat doma 6 bodů, pak nám začne šílená zápasová série a nejít do těch zápasů s 25 body a trochou klidem, budeme se klepat až do konce. Snad to Znojmo nedostaví stadion a spadne administrativní cestou, protože pak by už padal jenom jeden, a to by byla asi Bohemka.
    Těším se samozřejmě na pátek, třeba nás Znojmo po jejich posledních výsledkách a výkonech trochu podcení.

    • Re: Body

      Gino     před 11 lety 11.03.2014 15:08 |  
      0 0

      Miku, kdybychom odečetli ten příšerný poločas v Olmiku, tak je skore 3:3 ;-)
      Číslama to teď vyjadřovat nemůžeme. Když to řeknu podobným stylem jako ty, mohu napsat, že dle jiných čísel jsme v každém zápase byli lepší/aktivnější.

    • Re: Body

      smely (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 15:09 |  
      0 0

      Uf, to zni az bizarne..."treba nas Znojmo podceni..."

      • Re: Body

        warhammer (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 16:32 |  
        0 0

        To je jako to Radovo: "Jeli jsme do Příbrami s cílem domácí co nejvíc pozlobit ..."

  11. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Tomski     před 11 lety 11.03.2014 15:20 |  
    0 0

    OT: Bohemku bude trénovat Luděk Klusáček...

  12. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    mitsu     před 11 lety 11.03.2014 16:08 |  
    0 0

    Vic takovych hracu, jako je Boudjemaa. kvuli takovym hracum se chodi na fotbal. I diky nemu snad Slavia bude brzi hrat technicky fotbal, ktery se od ni ocekava :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 16:59 |  
      0 0

      PR slavie nebo manazera? No kazdopadne se o slavii ted pise v souvislosti se zahranicnim trenerem, z hlediska marketingu je to dobry...:)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      lassiter     před 11 lety 11.03.2014 17:15 |  
      0 0

      No jo, to je tak když se mladým dává šance velmi opatrně, po jednotkách vteřin, protože čajíček. Pak nasadíme dvaadvacetiletého Kolaříka poprvé do sestavy a jsme z toho vyděšeni, protože první start v lize. Pak se můžeme jen divit, že talentovanej devatenáctiletej kluk nemusí chtít prodloužit smlouvu, protože proč by měl. Hrubýho jsem včera viděl v akci poprvé v životě (nepočítam-li jeho vběh do hřiště v Olomouci), fotbalista to evidentně je, co mu chybí je právě jen herní praxe v lize, kterou už rok mohl získávat (když už ničím jiným, tak aspoň pravidelně na půl hodiny za Zmrhala, horší by nebyl).

      Jen pro zajímavost pár čísel z historie, konkrétně z první pofederální sezony 1993-1994 a všichni hráči, kteří tehdy odehráli v sezoně více než 10 zápasů.
      Jánoš (27 let)
      obránci:
      Hipp (31)
      Lerch (22)
      Suchopárek (24)
      záloha:
      Bejbl (21)
      Berger (20)
      Kozel (23)
      Nečas (24)
      Novotný (20)
      Pěnička (24)
      Tatarčuk (28)
      Veselý (25)
      útok:
      Kuka (25)
      Rusnák (22)
      Šmicer (21)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        zeleznik2     před 11 lety 11.03.2014 17:26 |  
        0 0

        Jó to byly časy, dozvuk pana Korbela ve Slavii, jediný třicátník Hipp a plno mladých a nadějných hráčů, to byla, ale jiná generace, plno fotbalových talentů.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          martyni (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 18:03 |  
          0 0

          to byly casy!:) Na Hippa si tedy nevzpominam, to je asi ostuda:). Sestava plna hracu, na ktery bylo radost chodit..

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            martyni (přítel SN)     před 11 lety 11.03.2014 18:08 |  
            0 0

            z dnesniho pohledu uz neuveritelny, ze tolik kluku melo takovou kvalitu, ze se prosadili v premier league a v bundeslize, a v nejlepsich tymech! To je dneska uplne mimo nase predstavy.. nejlepsi hraci z nasi ligy nemohou myslet vys nez na podprumerny celky v bundeslize nebo na turecko, rusko, belgii, apod.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    naplavnik     před 11 lety 11.03.2014 17:01 |  
    0 0

    Nezaregistroval někdo, jak je na tom (po vyšetřeních) Damien? Zrovna proti Znojmu a Jihlavě, kdy se potenciálně rýsují nějaké bodíky, by setsakramentsky chyběl. Jako je mi fakt z Matuly smutno, s tímhle přístupem může vlastně čekat jen na nějakého toho příštího Kweukeho... A z Damkové taky, jak to už mediálně pokrývá :-( Mám při těchto zákrocích vždy v paměti zářezy v kariérách Eduarda, Ramseyho a Diabyho v Arsenalu. Tam to ovšem nebylo velkoryse přehlédnuto (jiný kraj, jiný mrav), ale chlapcům to zničilo nebo pozdrželo kariéru.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      django8     před 11 lety 11.03.2014 18:41 |  
      0 0

      snad by mohl být v pořádku proti znojmu..někdo to tady psal..že to neni zas tak vážný..naštěstí

  14. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    no-nick     před 11 lety 11.03.2014 17:15 |  
    0 0

    Z FB:

    SK Slavia Praha
    Slávisty nyní čekají tři domácí zápasy za sebou: Znojmo, Jihlava a Brno: Pokud si zakoupíte vstupenku na zápasy se Znojmem a s Jihlavou, získáte vstupenku na pohárový zápas s Brnem zdarma!

    Hmm, že by jsme byli svědky profanouškovského přístupu?:) To se mi líbí...

  15. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 11.03.2014 17:20 |  
    0 0

    Alanore souhlas, sice by se dalo debatovat o vyšší známce pro Damiena, který byl jasně nejlepší a mohl mít i 8, protože opravdu minimálně o dvě známky převyšoval zbytek, Juharovi bych dal 7, kdyby proměnil šanci, ale takhle poctivá 6 souhlas, je škoda, že ho Koubek nestavil, je to po Damienovi jediný hráč, který se nebojí vystřelit. Dostál je slušný vzadu, ale nikdy to nebude prototyp moderního beka, který lítá po lajně, navíc přes jeho stranu šel centr do vápna, který znamenal gól v naší síti, má tedy na něm svůj podíl a i stopeři nejsou zcela bez viny. Necid by asi potřeboval vedle sebe druhého útočníka, takový Pavel Kuka, to by byla dvojka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      knaphi     před 11 lety 12.03.2014 09:31 |  
      0 0

      Díky, ve vší slušnosti jsem mu pár vět napsal.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    slaviator     před 11 lety 11.03.2014 19:15 |  
    0 0

    Hele, Gecov... ta žlutá byla velmi nesmyslná - on si dával pozor, aby nefauloval, Tepličák se kolem něho otočil a zakopnul mu o nohu. Rozhodčí to sežral i s navijákem...

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Fulham     před 11 lety 11.03.2014 19:40 |  
      0 0

      Tak já jako jeho velký příznivec bych řekl,že si měl dát většího majzla....ale Vachy to udělal dobře. Jsem zvědavej, jak to bez Marcela půjde - kéž by měli jeho zdejší kritici pravdu a šlo to stejně nebo lépe....ale chtěl bych,aby proti Bolce už mohl hrát. Budu klidnější už kvůli tomu Dosoudilovic dobytku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        slaviator     před 11 lety 11.03.2014 19:59 |  
        0 0

        Já to vidím takhle: Gecov si o moc většího majzla reálně dát nemohl, Vachoušek to udělal velmi šikovně, ale rozhodčí to prostě měl posoudit jinak. Rozhodně ne na žlutou kartu...

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          jesus76     před 11 lety 11.03.2014 20:02 |  
          0 0

          souhlas

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          PetCC     před 11 lety 11.03.2014 21:54 |  
          0 0

          V tuhle chvíli mnohem větší podobný faul v LM a bez karty

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            slaviator     před 11 lety 12.03.2014 14:05 |  
            0 0

            proto říkám, že Gecovovi měl odpískat faul..., ale bez karty...

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          japhy     před 11 lety 11.03.2014 21:57 |  
          0 0

          Nesouhlas. On si o ní koledoval skoro celej zápas, takže mu ty fauly mohl klidně nasčítat. Stejně jako u první, kdy mu jasně ukazoval, že to rozhodně není první provinění. Je mi to líto, ale jestli se nesklidní, je z něj časovaná bomba a navíc to není Řepka, takže mu ty žlutý a červený budou dávat s klidem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          RaDDa521     před 11 lety 12.03.2014 01:27 |  
          0 0

          O žlutou kartu si koledoval celej zápas, takže by stejně později druhá přišla. Hlavně uplně nesmyslná byla ta první žlutá.

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Ravik     před 11 lety 12.03.2014 09:38 |  
            0 0

            když si promítnu těch 6 faulů, po kterých bylo těch 6 žlutých znamenající tři vyloučení tak si myslím, že je to neuvěřitelně přísné (Damková si to bohužel obhájí), ale mít sudí takhle ve všech zápasech stejný metr tak se dohrává v 9 na každé straně ve většině zápasů. Sudí si vynucují autoritu žlucením.

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              quelhar (admin)     před 11 lety 12.03.2014 11:46 |  
              0 0

              Hlavne byl sudi co se tyce karet na Slavii mnohem prisnejsi. To neni jen o tom, ze nedal cervenou Matulovi za tu vrazdu. I jindy tam meli teplicti nebezpecne zakroky, ktere netrestal zlutou kartou (Ramos v prvni puli, Vondrasek hned nekolikrat ve druhe puli).

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            slaviator     před 11 lety 12.03.2014 14:07 |  
            0 0

            to nepopírám... ale je rozdíl dostat červenou v 50. minutě a třeba v 75. ... Nehledě na to, že to faul byl (nechal tam nohu a Vachoušek přes ní šikovně upadl, došel si pro faul, nelze mu nic vyčítat), ale potom třeba ten prasáckej zákrok Matuly ani neodpískal...

  17. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Edwardtheiron     před 11 lety 11.03.2014 19:17 |  
    0 0

    Koukám, že Alanor je ostřejší než Sport. :-) Já se tedy výjímečně přikláním k hodnocení ve Sportu.

    Dnes okolo poledne byla na Radiožurnálu až nečekaně pozitivní a velmi příjemná reportáž. Tady je její záznam: http://www.rozhlas.cz/zpravy/fotbal/_zprava/1325481

  18. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    jesus76     před 11 lety 11.03.2014 19:18 |  
    0 0

    Víte proč je Znojmo daleko před námi? Protože nemá žadné fanoušky :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      django8     před 11 lety 11.03.2014 19:38 |  
      0 0

      uvidíme v pátek jak bude daleko před námi:)

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Markus     před 11 lety 12.03.2014 10:32 |  
      0 0

      To je moc dobře, ale tohle bylo velké varování. Naši hráči si na tyhle nekopácký prasata musí dávat větší pozor. Nechci tu žádné hokejové bitkaře, stačí si být dobře vědom nebezpečí, co tyhle vzteklí zkraktovití hráči na hřišti představují.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 12.03.2014 13:10 |  
        0 0

        Nejhorší je, že tohle prase likviduje hráče kterej je v naší lize nadprůměrnej tedy alespon zatím.Navíc je radost se na něj koukat a mohl by přilákat diváky na stadion.Takovej dobytek je do hlediště určitě nepřiláká.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Markus     před 11 lety 12.03.2014 13:42 |  
          0 0

          Vedení soutěže by mělo výrazněji takové hráče podporovat a také chránit, přesahuje to území Slavie. Jenže první fotbalová liga jako podnik skomírá, FAČR nedělá pro zlepšení stavu prakticky nic. Zásadní zlepšení přijde až se zlepšením ekonomiky špičkových klubů a tady doufám Slavia výrazně přispěje, kvalitou i tlakem na ligu jako podnik. Pozice FAČR poslední roky zeslábla, odešli velcí sponzoři, současné vedení ten tlak dlouho nevydrží a dojde tam k nějaké reorganizaci, která nemůže skončit jinak než posílením vlivu silných klubů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      naplavnik     před 11 lety 12.03.2014 13:11 |  
      0 0

      Jo tak to je dobrá zpráva. Do Edenu se nějak nyní těším dvojnásob, vidím to na zálohu Damien, Hrubý, Lička.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Jiri1     před 11 lety 12.03.2014 13:50 |  
        0 0

        Vite , co je nejhorsi,ze takovej zmetek nedostane poradny flastr , protoze se opet hovori o nahode a pod., zajimal by mne popis delegata, stejne jako proc nejsme schopni podat poradny protest, plati to co rikal, Seterle , ze by se nam to bumerangem vratilo, plati , ze vedeni se boji, protoze nas , jak uz jsem psal drive cekaji obrovsky tezke zapasy , o Matulovi se vi , ze podobne zakroky ma v popisu prace , ze je v Teplicich neco jako odbornik na spinavou praci.
        K Damkove nema cenu se vyjadrovat, dobre to rekl jeden z byvalycg ligovych sudich, ze ted budou krute ovlivnovat vysledky rozhodci a proto si vybrala jen ty spolehlive.
        Ovsem tohle neni jediny moment, v lize se zacinaji objevovat tyto likvidacni zakroky daleko casteji, prijde mi to , ze jsou najimani hraci, kde klub je ochoten je platit i po pripadnem potrestani.
        Jinou veci je , proc klub jako Slavia nema zadne paky at uz v komisi rozhodcich nebo te disciplinarni, kdyby ten zmetek dostal 10 zapasu, verim , ze uz by to nikdy nezopakoval , ze dvou az tri se neposere.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          slamacek (přítel SN)     před 11 lety 12.03.2014 13:58 |  
          0 0

          ja bych nepredbihal. Dasa, rekla, ze mohlla byt udelena CK. jasnejsi zakrok na CK jsem uz dlouho nevidel ale nevidel jsem video kde to rikala, tedy je otazka jak to pisalek pochopil. nicmene doufam ze za to pana rozhodci potresta. byt si treba myslim ze jinak to utakni zvladnul celkem dobre.
          co se tyka trestu pro hrace, tak ten ocekavam ve ctvrtek a to 1) ze mu bude pozastavena cinnost a bude pozvan pred disciplinarku 2) za tyden pak bude jeho zakrok poterstan.
          ocekavam trest nejmene na 8 zapasu. vzhledem k tomu, ze to neni jeho prvni pripad budu prekvapen pokud bude nizsi nez 12 zapasu. sam by mu pral trest klidne i 20 zapasu (respektive dozivotni zakaz cinnosti) ale to je jistojiste nerealne :(

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Jiri1     před 11 lety 12.03.2014 14:19 |  
            0 0

            To neni o zadnem prebihani, vyjadreni Damkove jsem mel tu cest videt a jeji lavirovani, ze rozhodci mohl a nemusel nevesti nic dobreho, stejne jako vyjadreni, ze nemuselo jit nutne o umysl, a ze rozhodci je nezkuseny , pak jej ale nema p. Tulinger na takovy zapas vubec nominovat , to same , kdo bude zpracovavat hodnoceni pro DK, komise rozhodcich, takze 8 a vice zapasu je scifi ke kteremu nikdy nesahnou.
            Vase reakce , nic ve zlem jen proste ukazuje , jak jsme vlastne vsichni smireni se sklepnim prostorem, ktery nam byl vyhrazen a bohuzel napravovat tyto skody bude trvat peknych par let a zcela bez emoci, stat se to Plzni ci Sparte , tak uz je rozhodci vyrazen z listiny ligy bez ohledu na dalsi.
            Asi bych mlcel , ale podobne omyly se proste pokud rychle neuteceme z podpalubi ligy budou mnozit , cekai nas nesmirne tezke zapasy a popravde Kisel neni zrovna osoba znala zakulisi a Drzmiskova moc konci v kancelari registracniho useku.

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              slamacek (přítel SN)     před 11 lety 12.03.2014 21:29 |  
              0 0

              pane jiri a co mame delat? kricet do vsech stran jaky je Matula prase? kdyz sejmul Jandu, tak se kricelo a nic. Ze slo z jeho strany o bezohlednou hru nikdo neresil.
              v tomhl pripade je to snad tak jasne, ze neni vubec nutne kricet. doufam ze mne disciplinarka tentokrat nezklame. pokud by mne zklamala... nejradeji bych mu dal par facek... tedy facek...

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            quelhar (admin)     před 11 lety 12.03.2014 14:24 |  
            0 0

            Jak jsem psal vcera na svuj Twitter - Dasa rekla, ze CK MOHLA byt udelena. Tedy ne, ze udelena byt MELA. Tedy sudi vlastne zas takovou chybu neudelal a mohl to vyresit treba jen zlutou kartou. Beru to jako signal disciplinarce, ze trestat nemusi a predpokladam, ze taky trestat nebude a Matula bude moci hrat dal.
            Kdyby byl zajem na potrestani toho hrace, Damkova mohla klidne rict, ze sudi piskal cely zapas dobre, ale v tomto bode udelal hrubou chybu a jine reseni nez cervena karta neprichazi v tomto pripade v uvahu. To bych bral jako silny signal disciplinarce, ze ma trestat. Ale z vyjadreni Damkove citim signal uplne opacny.

            Fakt necekejme od disciplinarky zadne zazraky, ta dlouhodobe tresta dle zapisu o utkani a ne dle toho, co se na hristich doopravdy odehrava. Ja budu (prijemne) sokovan, pokud Matula dostane vic nez jeden zapas, ale spis cekam, ze jeho zakrok disciplinarka vubec projednavat nebude.

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              Jiri1     před 11 lety 12.03.2014 14:35 |  
              0 0

              Nezbyva mi nez s vami souhlasit, zraneni ci vykartovani a to nejen hracu naseho tymu zacina zase nabyvat na sile a pokud se bude jen kecat a rozhodci za podobna prehlednuti nebude ukazkove potrestan, pak se budeme divit, proc zase lidi nechodej na ligu.
              Snad zaverem , docela mne mile prekvapily reakce lidi, jak se tesi na dalsi utkani doma , i s tim souhlasim.

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                naplavnik     před 11 lety 12.03.2014 16:06 |  
                0 0

                I já si všiml vyjádření Dagmary a spíše to už začíná mediálně "pokrývat", takže výrazný trest DK by byl i pro mne překvapením. I kdybych to měl vzít čistě ideově (idealisticky) rolí trestu je potrestání vyníka a preventivní opatření do budoucna (že se to nevyplácí), takže pokud v komisi chtějí vidět na stadionech dál tyto zákroky, tak postrestání by fakt nebylo na místě. Ať už stál sudí ve výhledu, nebo v zákrytu, kamery jsou totálně průkazné.

                Jistou nadějí je pro mne to, že se to mediálně docela nyní řešení (TV, noviny, portály), takže určitou reakci očekávám.

                • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                  Khadgar     před 11 lety 12.03.2014 16:19 |  
                  0 0

                  Ano, záběry z kamer jsou průkazné, ale bohužel v českém fotbale často vidím přístup, že když to neviděli rozhodčí a delegát, tak se to tolik neřeší.
                  Přitom k lidské chybě prostě dojít může, to je jasně daná věc.

            • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

              janko (přítel SN)     před 11 lety 12.03.2014 15:05 |  
              0 0

              Já si myslím že potrestaný bude. Vycházím z toho, jak hystericky kvičí rudé kůže v deníku sport. Dle mého připravují půdu. Nezapomínejme že bolševik ještě s teplákama hrát bude, je tedy zájem ochránit ty jejich chrastítka....

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                lassiter     před 11 lety 12.03.2014 15:20 |  
                0 0

                Chudáci ve sportu, včera to tu slízli, že o tom nenapíšou ani řádku a dneska zas, že o tom píšou příliš hystericky :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.03.2014 15:37 |  
                0 0

                vysoce trapná reakce.

                Já jsem rád, že i ve Spartu jsou soudní a i echt sparťan Konečný dá Slavii za pravdu.

                Osobně jsem za toto mediálního zastání velmi rád, liga MUSÍ chránit svoje top technické hráče, jinak se český fotbal nikam nehne.

                • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                  Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.03.2014 15:40 |  
                  0 0

                  P.S. lidi, dělejte něco s tím mindrákem ze Sparty, občas tu z některých lidí rostu.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

                    slamacek (přítel SN)     před 11 lety 13.03.2014 09:03 |  
                    0 0

                    trochu mi to pripomina ten vtip o brnacich, jen mi v nem jsme brnaci.. tohle taky nechapu proc hosi stale resi takovy podradny klub ;)

      • Damkova

        rak (přítel SN)     před 11 lety 12.03.2014 15:12 |  
        0 0

        Ja bych mozna akceptoval i to, ze to rozhodci nemusel dobre videt a neni mozna uplne adelvatni ho trestat. Na druhou stranu hrube tim byl ovlivnen vysledek. Myslim, ze jinak bychom ten gol nedostali.
        Take myslim, ze reakce lavicky a hracu mela byt pohotovejsi. Zakopnout, zdrzovat, vystridat rychle i nerozcviceneho na tu chvili.
        Z videa ale je naprosto jasne, o co slo a hrac MUSI dostat flastr a to ne maly, protoze je to u nej jiz ponekolikate. Pokud se zase bude vymlouvat, ze to nebylo schvalne, tak je to jedno. Jestli je tak nesikovny, ze soustavne zranuje hrace, tak stejne nema fotbal hrat.
        Jsou to ale dve veci rozhodci a hrac. Ta druha je podle mne naprosto zrejma.

        • Re: Damkova

          django8     před 11 lety 12.03.2014 15:34 |  
          0 0

          taky se přiklánim k tomu že nebude vůbec trestán..a že se to jen přejde..aspoň mám takovej dojem..holt kdyby se tohle stalo plzni nebo spartě postupovalo by se jinak..ale my nemáme žádný páky..a už je jedno.. že to bylo zákeřné a jasný úmysl ho sprasit

          • Re: Damkova

            Markus     před 11 lety 12.03.2014 16:39 |  
            0 0

            Tak to doufám už neplatí. Hráče z ciziny u nás je třeba brát jako investici, kterou právě někdo ohrozil. Za tímhle jsou velké prachy a ty si svoje investice dokáží vždy ochránit.

          • Re: Damkova

            japhy     před 11 lety 12.03.2014 19:56 |  
            0 0

            Tak jsem se, opět, mrknul na záznam a hlavní se z toho částečně vyvléká, jelikož od toho faulu byl opravdu daleko. Je to tedy spíš na jeho pomocnících. A jsem za to rád, protože jinak byl fakt OK. U Pomatence budu příjemně překvapen, když dostane tak 2-3 zápasy.

            • Re: Damkova

              Betynka58     před 11 lety 13.03.2014 00:19 |  
              0 0

              Ale zase na druhou stranu - není to právě jeho chyba, že byl od souboje o míč tak daleko? Obhajoba toho typu, že to sudí nemohl dost dobře posoudit, jelikož byl od toho dost daleko, mi přijde šíleně alibistická.

              • Re: Damkova

                Edwardtheiron     před 11 lety 13.03.2014 05:13 |  
                0 0

                Přesně tak! Neviděl? Na to je tam, aby viděl! Tři tam na to jsou a když nevidí, tak asi dělají něco špatně.

                • Re: Damkova

                  japhy     před 11 lety 13.03.2014 07:35 |  
                  0 0

                  Jsou tam dokonce čtyři. A právě ten čtvrtej od toho byl asi nejblíž.
                  Betynko, já netvrdím, že to od něj nebyla chyba, ale snad vidíš ten rozdíl v tom přehlídnout faul z pěti nebo z pětatřiceti metrů.
                  Jak říkám, na rozhodčího bych se vykašlal a zaměřil se na Matulu. A už s tou obhajobou asi skončím, vypadám jak jeho příbuznej :)

                  • Re: Damkova

                    slamacek (přítel SN)     před 11 lety 13.03.2014 09:00 |  
                    0 0

                    kde stal sudi jsem se nekoukal, ale rozhodne tam byl kousek od toho 4 rozhodci a fabor, kterej to musel videt jako na dlani a meli tak tito panove hlavnimu pomoct. ale jak pises tohle neni o tom jak potrestat sudiho ale to prase Matulu.

                  • Re: Damkova

                    Betynka58     před 11 lety 13.03.2014 09:50 |  
                    0 0

                    Máš pracdu, že potrestání Matuly je v zájmu ochrany hráčů momentálně rozhodně důležitější, ale podle mne by měl hlavní sudí za neodpískání takovéhoto faulu dostat taky flastr, ať byly "polehčující" okolnosti jakékoliv.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Betynka58     před 11 lety 13.03.2014 09:53 |  
    0 0

    Dnes ráno vyšel ve Sportu zajímavý dvoustránkový rozhovor s Pastoorem. Musím říci, že ten člověk je mi čím dál sympatičtější a osobně z něho mám zatím moc dobrý pocit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      naplavnik     před 11 lety 13.03.2014 10:16 |  
      0 0

      Jo, po dlouhý době se těším, že do Sportu odpoledne nahlédnu. První čuchnutí rozhovoru je už na isportu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 13.03.2014 10:45 |  
      0 0

      Odporem jsem si Sport koupil a rozhovor hodne zajímavý, působí sympaticky.

      Ale cekal jsem, ze bude konkrétnější, hodne otázek se netykalo Slavie. Byl jsem zvědavý hlavně na konkrétní veci v týmu, ale třeba je na to brzo..

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      fredydj (přítel SN)     před 11 lety 13.03.2014 11:00 |  
      0 0

      nemohl byste ho prosím někdo nafotit ? :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 13.03.2014 11:12 |  
        0 0

        počítám, že ten obsah rozhovoru nakoenc vyjde na isportu v následujících dnech v několika článcích. Obvykle to tak bývá. Na recyklaci jsou tam machři. A to podstatné co se týká Slavie je na webu už teď :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Kuliss9     před 11 lety 13.03.2014 12:29 |  
          0 0

          Neoskenoval by prosím někdo rozhovor pro fanoušky, kteří se momentálně pohybují v zahraničí? Děkuji mnohokrát :)

          • Zdarec!

            SvatyBojovnik (přítel SN)     před 11 lety 13.03.2014 15:52 |  
            0 0

            Tak snad po 3 letech jsem si ten spart koupil, jen k vůli článku, sic noviny byly již recyklovány -někdo tam i zanechal mastný otisk, ale žádný jiný jsem v okolí nenašel, takže nakonec skončil u mě... Rozhovor je fajn, trenér se jeví opravdu dobře - pozitivně a jistou dávkou sebedůvěry, avšak ne namachrovanosti jak to bývá u cirkusáků na letné. Pokud chcete klidně to naskenuju (i stím mastným flekem:))

            • Re: Zdarec!

              slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 13.03.2014 17:22 |  
              0 0

              Jasně, sem s mastným flekem! :-) Díky.

              • Re: Zdarec!

                SvatyBojovnik (přítel SN)     před 11 lety 13.03.2014 22:31 |  
                0 0

                je to na www.ulozto.cz (Slavia trener Pastoor 1-8)
                skenoval sem to totálně vyšťavený ze zápasu a po práci, co nejrychleji takže žádná sláva, když budou připomínky tak to naskenuju zpřes víkend znovu.... :D zatím Zduř!!!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      fredydj (přítel SN)     před 11 lety 13.03.2014 11:53 |  
      0 0

      :))každej svéprávnej a zdravej člověk si o tom obrázek udělá sám

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      klimi     před 11 lety 13.03.2014 12:15 |  
      0 0

      "Matula hrál první míč". To se "směji" aspoň by to chtělo být objektivní. On ani míč trefit nechtěl, jinak by takhle v životě Damiena netrefil...

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        slamacek (přítel SN)     před 11 lety 13.03.2014 13:53 |  
        0 0

        Tak pravdu ma v tom, ze nejprve odehral mic. az ted jsem si toho vsiml. bych byval prisahal, ze se balonu vubec nedotkl, ale tedy spis mi to pripadalo, ze jej ten balon nahodou trefil.
        rekneme, ze tedy chtel hrat balon. proc pak ale hraje dal a jde proti souperi natazenou nohou? je jen velike stesti, ze se damien snazil srazce vyhnout, jinak koncil s fotbalem...
        ten chlap je normalni bezmozek. To Repka at byl jaky byl, tak tohle by neudelal, protoze byt nemel slavisty rad, tak mel k protihraci respetk.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          popin     před 11 lety 15.03.2014 00:18 |  
          0 1

          Podívej se pořádně na video - pravou nohou vůbec balon nehrál, tou pouze vystartoval po noze Damiena s úmyslem zranit, jak šel dolu celým tělem tak se mu pak míč odrazil od kotníku levé pokrčené nohy. Jasná červená a stop na X utkání.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 13.03.2014 12:26 |  
      0 0

      Ten pan je blazen....

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        naplavnik     před 11 lety 13.03.2014 12:38 |  
        0 0

        Jo, koho chleba jíž, toho píseň zpívej. I kdybys byl za vola :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      smely (přítel SN)     před 11 lety 13.03.2014 12:44 |  
      0 0

      zdravim, typicky priklad, jak se da prekroutit pravda ku obrazu svemu...podle autora clanku by byl i Charles Menson kandidatem na Nobelovu cenu miru....

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 13.03.2014 14:01 |  
      0 0

      humus, humus, humus. To je kádr z Rudého Práva, ne?

      Obhajovat neviňátko Matulu a dokonce říct, že nejdřív hrál míč, to je na facku.

      A super je, že o Procházkově článku řekne, že je tendenční. Ten svůh asi nečetl.

      Jedno musím uznat - Matula dobře čte hru a "rakví" jen když se rozhodčí nedívá.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Tonda     před 11 lety 13.03.2014 13:44 |  
    0 0

    nevíte kdy je ta disciplinárka?