Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Bohemians 1:1

Juniorka překvapivě ztratila dva body, když doma nedokázala porazit Bohemians 1905 a jen remizovala 1:1. Jediný gól vstřelil z penalty Červenka.

Slavia - Bohemians 1:1 (0:1)
Branky:
46. Červenka (pen.) - 34. Havel

Slavia: Hrubeš - Prosek, Mac, Pelikán, Smolák - Verner, Šimeček - Zámečník (59. Sodoma), Vondráček (86. Liška), Peterka - Červenka

Trenér Daniel Šmejkal měl kromě základní sestavy k dispozici jen tři hráče do pole a náhradního brankáře. Za nádherného a na začátek března až nepřirozeně teplého počasí se na umělce v Edenu nehrál příliš dobrý fotbal, přestože začátek zápasu byl slibný, už ve druhé minutě zajímavě pronikl po straně Červenka, ale jeho přihrávka nepřinesla finální zakončení a na druhé straně v téže minutě spálil Havel tutovku, když byl ve vápně úplně sám, ale míč poslal hodně vedle. V 6. minutě ještě Peterka sám ve vápně trestuhodně přestřelil, pak se ale dlouhé minuty na hřišti nic extra zajímavého nedělo. Hráči Slavie působili, jako by je fotbal ani příliš nebavil a propastný bodový rozdíl v tabulce vůbec nebyl znát. Po půlhodině hry se nečekaně dostali do vedení hosté, když selhání obrany potrestal po akci středem Havel. Slávisty to neprobudilo, naopak jejich nasazení jako by dokumentovala neskutečná minela Smoláka, který na polovině při rozehrávání akce nedokázal převzít přihrávku, načež podklouzl a hosté šli do rychlého protiútoku, který naštěstí nevyužili. Vyrovnat mohl Červenka po pěkné přihrávce Proska, ale golman Havránek jej vychytal. Na druhé straně se už radovali hosté z druhé branky, ta naštěstí neplatila pro údajný ofsajd při dorážce střely, která šla do tyče.

Hned první akce druhého poločasu vedla k vyrovnání, Peterka pronikl po levé straně do vápna, byl faulován a pískala se penalta. Tu proměnil Červenka a vyrovnal na 1:1. Vzápětí navíc mohl přidat druhou branku Slavie Vondráček, ale po centru zprava v dobré pozici špatně trefil míč. V 71. minutě poslal Sodoma pěkně za obranu Červenku, ale ten si špatně zpracoval míč a z šance nebylo nic. Slavia měla od 75. minuty kvalitní úsek hry, kdy si vytvořila několik zajímavých akcí, ale vyložená střelecká příležitost nepřišla, naopak v 83. minutě si velký závar připravila před Hrubešem i Bohemka. Rozhodčí Berka přes dlouhé ošetřování hostujícího brankáře nenastavil ani vteřinu a zápas rychle ukončil za překvapivého ale zaslouženého stavu 1:1.

Komentáře (11)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1:1

    Travinho     před 11 lety 10.03.2014 20:28 |  
    0 0

    Dneska jsem byl docela zklamaný výkonem některých hráčů. Když to vezmu od zadu.
    Hrubeš - Podle mě ok
    Smolák - Taky vcelku solidní, ale nevím či neměl podíl na inkasovaném gólu, občas slušně podpořil útok.
    Mac - Ve vzduchu je to liga mistrů, ale po zemi...
    Pelikán - Přišlo mi, že byl hodně nervózní, časem se přece jen zvedal.
    Prosek - To podle mě není bek. Dopředu měl v první půlce hodně pěkných momentů, ale vzadu často hořel. Druhou půlku se zlepšil dozadu, ale takřka nepodpořil útok.
    Verner - První půlku hodně kazil, pak šel přece jen nahoru
    Šimeček - Jeden hezký průnik, jinak to bylo špatné. I v Admiře mají střední záložníky s aktuální lepší výkonností. Pokud chce o ligy, tak musí hodně zabrat.
    Vondráček - Snaha byla, ale na můj vkus je prostě pomalý.
    Peterka - Podle mě se málo zapojoval do hry, ale když už se zapojil, tak to stálo za to. Dlouhodobě je to pro mě adept áčka, fyzicky i rychlostně by na to mít mohl.
    Zámečník - Takový jeho tradiční výkon. Hodně pokazil, ale dostával se do hry, nabízel se, pomáhal dozadu, mně se vcelku i líbil.
    Červenka - Horší výkon, než Liška včera v Admiře. Jako vždy aktivní, ale ta finální a předfinální fáze ho prostě limituje...

    • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1:1

      quelhar (admin)     před 11 lety 10.03.2014 22:26 |  
      0 0

      Mi se tedy nelibil dnes prakticky nikdo. Souhlasim, ze jeden z mala z dnesni sestavy, ktery ma vykonnosti na A tym, je Peterka (a Hrubes, ale toho do acka pocitam vlastne porad). Ale ani on dnes nepodal nejak dobry vykon. Nelibila se mi obrana, Mac mi prislo, ze dost horel a hral hodne nezodpovedne, Pelikan ma do stejne stareho Soucka opravdu hodne daleko. Smolak to dozadu taky dle meho dost flakal a jako rocnik 92 uz je jasne, ze ve Slavii opravdu nema budoucnost. Prosek se mi na zacatku libil, postupem casu se ale dost vytratil. Ze zalohy byl nejvyraznejsi Verner, naopak Simecek s Vondrackem se ani zdaleka nepriblizili vykonum z pred roku, kdy juniorske lize kralovali. Tady uz ani nejde mluvit o stagnaci, to je vylozene dlouhodoby pokles vykonnosti. Velke zklamani. Zamecnik si odehral svuj standard, souhlasim. Na acko to ani nahodou neni a cekam, ze po sezone asi skonci a pujde to zkusit nekam do divize, maximalne CFL. S hodnocemi Cervenky naprosto souhlasim.

      • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1:1

        Travinho     před 11 lety 10.03.2014 22:45 |  
        0 0

        Já si myslím, že zámek by to někdy mohl dotáhnout i do ligy, je pracovitý, rychlý, ale do týmu na špici tabulky to asi nikdy nebude, ale jde u něj aspoň vidět progres, což se u některých jiných hráčů říct nedá. U Proska mi přijde, že by bylo lepší jej vrátit do zálohy, nějak mi na tom bekovi neseděl.

        • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1:1

          quelhar (admin)     před 11 lety 10.03.2014 22:54 |  
          0 0

          S tim Proskem je to skoda, ale fakt je ten, ze prave beky (zvlast pri zraneni dorostence Kadaveho) proste nemame, zatimco defenzivnich zalozniku mame tolik, ze je muzeme prehazovat vidlema. A Prosek beka hral uz driv, neni to pro nej novinka. Myslim, ze techniku i rychlost na to ma dobrou.

          • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1:1

            Travinho     před 11 lety 11.03.2014 09:05 |  
            0 0

            To ano, ale chybí mi u něj to samé co u Čonky, nebo Nitrianského. Takový ten cit pro bránění, kdy se hráč nenechá jen tak obejít, zbytečně nefauluje atd...To v něm podle mně není, na druhou stranu má ještě relativně čas se to naučit.

  2. Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1:1

    Nosorozec     před 11 lety 10.03.2014 22:13 |  
    0 0

    Na Bohemku měla naše juniorka už loni smůlu.

    • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1:1

      quelhar (admin)     před 11 lety 10.03.2014 22:33 |  
      0 0

      Smulu mela juniorka v minule sezone na podzim venku, kdy spalila asi 10 tutovek a prohrala 0:1 z ojedinele akce soupere. Ale dnes a minulou sezonu na jare doma to byly podobne zapasy, kdy jsme soupere proste hrube podcenili a zdaleka nehrali to, na co mame. Ja jsem byl z dnesniho vykonu juniorky vylozene zklamany.

      • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1:1

        klimi     před 11 lety 10.03.2014 22:40 |  
        0 0

        Přesně tak, dneska to byla bída, od začátku až do konce. Kluci na umělce hodně klouzali. Snad se pro příště poučí a v Počernicích se už budeme radovat :)

        • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1:1

          Pepino44     před 11 lety 11.03.2014 17:03 |  
          0 0

          Tak s většinou hodnocení souhlasím,jenom jsem se pozastavil u traviniho hodnocení,kdy mi připadalo,že Prosek byl o dost lepší Smoláka. A to nejenom pro kiks Smoláka,tomu jsem se dost hlasitě zasmál,i když je to hráč Slávie. Jinak jsem nepochopil,proč se hrálo na umělce,když trávník na Chvalech je v dobrém stavu. Další věc mi přijde nepochopitelná,že místo utkání bylo na oficiálkách oznámeno až v den zápasu.

          • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1:1

            quelhar (admin)     před 11 lety 11.03.2014 18:06 |  
            0 0

            Mám pocit, že je někde v řádech napsáno, že daný počet posledních podzimních a prvních jarních kol se musí hrát na umělce bez ohledu na to, jaké je ve skutečnosti počasí. Ale možná se pletu.

            • Re: Juniorka: Slavia - Bohemians 1:1

              Travinho     před 11 lety 11.03.2014 18:14 |  
              0 0

              Opravdu? To působí dojmem, jakoby svaz sponzoroval nějaký lékař specializující se na operace kolenních kloubů...