Aktuality z médií

Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

Naše informace z minulého týdne, že v klubu končí i generální ředitel Jaromír Šeterle, dnes byla potvrzena samotným Šeterlem v rozhovoru pro aktualne.cz. "Sdělil jsem předsedovi představenstva Adamu Řebíčkovi i vlastníkovi klubu Aleši Řebíčkovi, že s odvoláním trenéra Koubka absolutně nesouhlasím. Byl to krok po lidské stránce katastrofální, po věcné stránce špatný.  Oznámil jsem jim, že z tohoto důvodu mám v úmyslu Slavii opustit," uvedl Šeterle.

Jaromír Šeterle, který loni v červnu ve funkci generálního ředitele nahradil Zbyňka Kusého, vydržel ve Slavii jen třičtvrtě roku. "Věřím, že můj odchod ze Slavie proběhne stejně kulturně jako před časem můj příchod. Počítám, že zítra vše doladíme," doplnil Šeterle. Teoreticky existuje možnost, že ho vedení Slavie neuvolní, nicméně podle všeho by uvolněný post generálního ředitele mohl zaujmout Jan Willem van Dop, který se kolem Slavie už několik měsíců pohybuje.

Komentáře (73)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

    Tugarin     před 11 lety 10.03.2014 13:30 |  
    0 0

    Boží mlýny

  2. Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

    Aloha     před 11 lety 10.03.2014 13:30 |  
    0 0

    Si myslím, že mu tím jen umožní důstojné odstoupení, jelikož o jeho konci již bylo rozhodnuto dopředu, ale tak třeba zítra překvapí. Že by mi nějak chyběl říct nemůžu, ale chce to místo něj někoho, kdo má kontakty v zákulisí

    • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 10.03.2014 13:46 |  
      0 0

      O to ja zas az tak nestojim..mozna je to naivni postoj, ale porad si myslim ze je lepsi si vsechno uhrat sam, aspon si nezvyknes na naklonenou rovinu, ktera te pak srazi treba pri konfrontaci v evrope..zas na druhou stranu je pravda ze to chce mit postaveni, aby nas nezarezavali, cehoz lze si myslim dosahnout i jinak nez kontakty v zakulisi..

      • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

        Aloha     před 11 lety 10.03.2014 15:19 |  
        0 0

        Tak jasný tady jde právě jen o to, že by nás neřezali jinak vyhrávat za pomocí rozhodčích by mě fakt netěšilo

    • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 10.03.2014 13:48 |  
      0 0

      Taky jsem zvědavej,kdo to zákulisí bude řešit jestli si na to troufne Kisel,protože plísen s chátrou tam řáděj jak černá ruka.No možná Rus si tam zjedná respekt.

      • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

        slamacek (přítel SN)     před 11 lety 10.03.2014 14:39 |  
        0 0

        Ruska mafie? te se bude i Pelta bat! ;)

  3. Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

    Kunetice     před 11 lety 10.03.2014 13:37 |  
    0 0

    Já osobně Šeterleho nemusel protože ten člověk byl za peníze všude zdejší!

    • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

      leoneig     před 11 lety 10.03.2014 13:45 |  
      0 0

      Tak ono to tak funguje, že za peníze jsi všude zdejší. Kdo Tě platí, pro toho dejcháš.. To byl i případ Šeterleho. Jeho zákulisní znalosti a kontakty nám ten Holanďan jen těžko může nabídnout, po této stránce z odchodu Šeterleho nadšený nejsem.

    • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

      Jiri1     před 11 lety 10.03.2014 13:46 |  
      0 0

      Taky ho nemusim, ale zachoval se chlapsky , pojmenoval zlo a vzdal se zlate klicky za 100 taliru mesicne.
      Presto je potreba myslet dal, snad opravdu nebude GR pan Drzmisek, coz je pry jedna z moznych variant.

      • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

        Petrslav     před 11 lety 10.03.2014 13:51 |  
        0 0

        Držmíšek to být nemůže, toho přece spino odstranil

      • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

        Gino     před 11 lety 10.03.2014 14:34 |  
        0 0

        "vzdal se zlaté klícky za 100 talířů měsíčně"?? Až Slavia potvrdí, že to udělal bez nároku na pořádný zlatý padák, tak se můžeme bavit o tom, že se zachoval "chlapsky". Ano, na odstupné má samozřejmě právo, ale nedávejme mu pak ke cti, že se vzdává peněz.

      • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

        slaviator     před 11 lety 10.03.2014 14:39 |  
        0 0

        Jiří, jenže Šeterle neodešel sám dobrovolně, byl odejit... Myslel jsem, že to víte...

        • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

          spino     před 11 lety 10.03.2014 14:53 |  
          0 0

          Jako Růža v hokeji. :(

        • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 10.03.2014 15:07 |  
          0 0

          To nemění nic na tom že na pivko dostane.

          • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

            slaviator     před 11 lety 10.03.2014 15:32 |  
            0 0

            Mě spíše jde o to Jiřího "Šeterle se zachoval chlapsky" - ne, Šeterle rozhodně nerezignoval sám kvůli odvolání Koubka...

  4. Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

    Viking     před 11 lety 10.03.2014 14:05 |  
    0 0

    Za to vykradení Slavie po titulu v roce 1996 se zpátky ani neměl vracet. Jestli to bude dělat kašpárek Držmíšek nebo kdokoliv jiný je úplně jedno, stejně nakonec rozhodne Kornějev.

  5. Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

    slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 10.03.2014 14:14 |  
    0 0

    Slovy (skoro)klasika: Odcházíš a já ti nemávám, nic neříkám a jen se posmávám...

  6. Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

    zeleznik2     před 11 lety 10.03.2014 14:22 |  
    0 0

    Jestli odchází skutečně jen kvůli vyhazovu Koubka, moc si toho cením, ještě dnes existují slušní lidé. Ale je tomu skutečně tak, kdo ví?každopádně dnes není situace z let 1994 nebo 1995, tehdy patřil ke špičce managerů, např. dobré kontakty s Plzní(nákupy Petra Vlčka, Doškových, Vágnera nebo Jiřího Skály), ale dnes už tak výkonný opravdu není, ale upřímně jsem čekal, že vydrží déle než třičtvrtě roku.

  7. Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

    smely (přítel SN)     před 11 lety 10.03.2014 14:24 |  
    0 0

    OT : dnesni sestava junirky proti B1905
    SK Slavia Praha: Hrubeš – Mac, Verner, Smolák, Červenka, Pelikán, Peterka "K", Šimeček, Vondráček, Zámečník, Prosek
    Náhradníci: Řehák – Kodr, Sodoma, Liška
    neni tam Mensah, Venca Prošek ani Ritchie...ze by jeli s A do Teplitz ?

  8. Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

    Gino     před 11 lety 10.03.2014 14:32 |  
    0 0

    http://www.sport.cz/fotbal/gambrinus-liga/clanek/556320-slavia-se-chysta-na-pastoorovu-premieru-seterle-odmitl-roli-kasparka-a-dava-edenu-sbohem.html#section-artcl

    Zvláště diskuze pod článkem (a poslední věta článku) stojí za to. Tohle, co rozjela media už je taková hysterie, až je mi to k smíchu. Horší je, že spousta fanoušků na to reaguje snad nejůře jak může viz "Slavii fandím, ale má náklonnost k ní jasně upadá, protože pak už to nebude český klub,ale nějaká kolonie" - proboha! Jako kdyby ruský vlastním znamenal něco špatného. Podívejme se na Lva v hokeji... to bylo keců a nakonec hrají dobře a i fanoušci se pomalu množí.

    • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

      spino     před 11 lety 10.03.2014 14:42 |  
      0 0

      Spíš rozdané lístky pro slabomyslné se množí. Každý soudný člověk chápe, že Lev je jen trojský kůň. Teď jich přišlo na play-off 4 tisíce, z toho tak nejméně tisíc lidí tam bylo zadarmo.

      • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

        Gino     před 11 lety 10.03.2014 14:46 |  
        0 0

        Chápu, že zrovna ty nejsi ze Lva nadšený. Já ale, jako fanoušek hokeje (tedy nikoliv nějakého týmu, ale hezké hry) jsem z něj nadšen :) Ale to jsme OT.

        • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

          spino     před 11 lety 10.03.2014 14:50 |  
          0 0

          Mě se to nelíbí. ;)

          K hokeji potřebuji bourání do mantinelů a emoce v hledišti. Nic takového mi KHL nenabízí. Porovnej to se zápasem Slavia-Litvínov, to byl pro mě pravý hokej.

          • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

            slaviator     před 11 lety 10.03.2014 15:04 |  
            0 0

            Počkej, já myslel, že ty na Lva chodíš...?

            Já za posledních 12 let byl na hokeji asi desetkrát, z toho asi 2× v Mostě tehdy na druhou ligu na baráži o první (tehdy zástupce ředitele gymnázia, dneska už ředitel, byl asistent trenéra a dával nám lístky), asi 1× v Litvínově, 5× na Slavii za poslední tři roky a asi 3× na Lvu (vždy v O2) a hokej jako hokej...

            • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

              spino     před 11 lety 10.03.2014 15:08 |  
              0 0

              Párkrát jsem tam byl, vždy zadarmo a vždy jsem taky fandil soupeři. To že na něj chodím nebo mu dokonce fandím, je rozšířená lež.

              • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

                Gino     před 11 lety 10.03.2014 15:19 |  
                0 0

                Ty jsi ale kujón.... vzít si lístek zdarma, to jó... ale fandit pak soupeři... :D

                • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

                  slaviator     před 11 lety 10.03.2014 15:31 |  
                  0 0

                  typický Čech :))

                  Na druhou stranu, taky jsem míval dříve pár lístků do vipky Sparty (na ty polstrovaná sedadla), tak proč tam nezajít na Baník, na Plzeň, najíst se teplé kuchyně a pár zákusků.

                  • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

                    Knajpar (přítel SN)     před 11 lety 10.03.2014 17:05 |  
                    0 0

                    ja sel jednou na tyhle polstry na derby, kousek odeme sedel Kuka, kdyz sem vytahnul SKS kulika, tak se okolo mohli posrat, jedinej Kuka se pekne usmival ...

                    • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

                      Knajpar (přítel SN)     před 11 lety 10.03.2014 17:06 |  
                      0 0

                      kecam na derby, na nejakou repre ...

          • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

            travel (přítel SN)     před 11 lety 10.03.2014 16:27 |  
            0 0

            Spino,předpokládám,že jedeš na hokej do Pardubic.Doufám,že budeš mít na sobě jako v domácím prostředí slávistický dres s č. 16 a jmenovkou Vašíček.Tak fandi i za mě.

            • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

              spino     před 11 lety 10.03.2014 16:32 |  
              0 0

              Právě jsem se vrátil od doktora, takže mi ujel vlak. ;)

              Budu fandit tentokrát z gauče, mezi třetinami přepnu na fotbal.

  9. Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

    spino     před 11 lety 10.03.2014 14:37 |  
    0 0

    Odchod Šeterleho se mi nelíbí. Je to jeden z mála slávistů a schopných lidí ve vedení.

    • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

      judy     před 11 lety 10.03.2014 14:42 |  
      0 0

      Stejně by si tam nasadily někoho jiného, byla to otázka času a v momentě kdy bylo jasné že Koubek jde pryč tak tohle byla tutovka.

      • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

        spino     před 11 lety 10.03.2014 14:44 |  
        0 0

        Já to taky čekal. Škoda, že ho Slavie nepošle třeba do výboru Fačr, aby tam hájil její zájmy.

    • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

      Ravik     před 11 lety 10.03.2014 14:43 |  
      0 0

      je to stará škola, nevím jestli je českém fotbalovém prostředí často největší devízou, to že už to ten člověk nějakou dobu dělal a prošel pár klubů (to samé často platí u trenérů). Za jeho prací nějaké zásadní úspěchy nevidím.

      Pokud je člověk šikovný tak si dobré kontakty udělá velmi rychle i poté co vstoupí do fotbalu z jiného oboru třeba. A aspoň není nikomu zavázán. Ruka ruku myje je v českém fotbalovém prostředí denní mantra.

      • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

        spino     před 11 lety 10.03.2014 14:46 |  
        0 0

        Ideální by bylo, kdyby v Bohemce nahradil Estébáka a přivedl si tam rovnou Koubka. Myslím, že Bohemka už schopného ředitele a trenéra nutně potřebuje.

        • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 10.03.2014 15:09 |  
          0 0

          Co nám je do zelenejch,ty už to mají spočítaný i když jim to nepřeju.

    • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

      Barra     před 11 lety 10.03.2014 15:14 |  
      0 0

      Prosím??? Otáčíš o 180 stupňů. Ty teď budeš tvrdit, že Šeterle je jeden z málo schopných lidí ve vedení?

      Dovolím si ti osvěžit paměť a tě citovat: ´Kdo je podle vás větší lhář? Platil, nebo Šeterle? Šeterle je tady pár dní a už stačil několikrát prokazatelně lhát. Já tomu člověku nevěřim ani slovo´ ( http://www.slavistickenoviny.cz/clanek/7070-slavia-se-zajima-o-radka-cerneho).

      ´Goebbels sice rozumí fotbalu více, než pan Kusý, ale jeho činnost na poli marketingu a komunikace s fanoušky je skutečně žalostná. Hledání sponzorů také žádná sláva. Hlavně prosím neargumentujte, že přivedl oproti Kusému generálního sponzora - nepřivedl - zalátal jeho místo dvěma hlavními partnery (…) mimochodem přirovnání Šeterleho ke Goebbelsovi vymyslel Jiří Lála a já si myslím, že to vzhledem k jeho nekonečným lžím, demagogii a alibismu sedne jako prdel na hrnec´ ( http://www.slavistickenoviny.cz/clanek/7165-juniorka-slavia-pribram-3-2).

      Tucet jiných podobných tvých příspěvku se dá za poslední půlrok najít.

      • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

        spino     před 11 lety 10.03.2014 15:32 |  
        0 0

        To si ale nijak neodporuje. V dnešní Slavii lže každý včetně Kisela, takže už jsem si zvykl. Naopak jsem ho chválil, že rozumí fotbalu, oproti Kusému mu nešel marketing a komunikace, za tím si stojím.

        • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

          Barra     před 11 lety 10.03.2014 16:03 |  
          0 0

          Nedelej ze sebe idiota, Spino. Lhar, demagog, alibista - spravne ses sam sebe popsal.

          • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

            smely (přítel SN)     před 11 lety 10.03.2014 16:18 |  
            0 0

            zdravim Barro, nejak jste se nechal strhnout, rekl bych, vyse uvedeny prispevek mi k Vam moc nesedi...nenechte prchlivost cloumat svym majestatem...slovy klasika, spino je jeste mlady a krome Fotra fandi tak B1905, nemejme mu za zle jeho nevyzralost a nazorovou nestalost....treba se jeste docteme, ze v podstate nikdy nic spatneho o Drzmiskovi vlastne nenapsal...

            • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 10.03.2014 16:31 |  
              0 0

              Jenže číst některé jeho blábolení je o nervy,zvlášt když mění názory no a neví co psal před časem.

              • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

                Gino     před 11 lety 10.03.2014 16:33 |  
                0 0

                Pořád raději čtu spina, než toho... (ani ho nechci jmenovat).... víte... R***s :)

                • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

                  jane (admin)     před 11 lety 10.03.2014 16:53 |  
                  0 0

                  Ten uz se tu dlouho neukazal, co? :)

                • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

                  bongor     před 11 lety 10.03.2014 17:54 |  
                  0 0

                  určitě myslíš toho rudého rektálního alpinistu.Tak ten tady doufám nikomu nechybí.

            • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

              spino     před 11 lety 10.03.2014 16:35 |  
              0 0

              A to je špatné fandit Bohemians, aby se konečně vyřešila kauza Bohemek ještě se střížkovským klubem, aby se jim konečně zrekonstruoval po odkupu městem stadion, nebo aby hráli v první lize, protože vzájemné zápasy jsou pro mě po Spartě nejatraktivnější?

              • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

                spino     před 11 lety 10.03.2014 16:42 |  
                0 0

                * Stejně tak si přeji, aby se zvedl Baník. I když Bohemka je mi v tomhle ohledu bližší.

          • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

            Ladislav (přítel SN)     před 11 lety 10.03.2014 16:34 |  
            0 0

            Musím se smát, když si Šeterle hraje na lidumila (viz. Vyhazov Koubka? Lidsky katastrofální). Jedna osobní zkušenost. Kamarád dělal pro FK Ml.Boleslav jednu zakázku, odvedl profesionální práci, přesně jak požadovali. A oni mu nezaplatili. Slibovali, slibovali a táhlo se to pěkně dlouho. Nakonec mu došla trpělivost a řekl Šeterlemu jasně, pokud do určitého data nezaplatíte, dávám to k soudu. A Šeterle mu odpověděl – dobře, mi Vám tedy zaplatíme, ale máte utrum, už nikdy ode mne žádnou zakázku nedostanete …

      • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

        jarodo57     před 11 lety 10.03.2014 16:46 |  
        0 0

        Spino-kýš,kýš! .Ono se někdy nevyplácí jednou mluvit tak a podruhé jinak.někteří lidé mají dobrou paměť.A pokud se týká Šeterleho.Je to jenom dobře a bylo by dobré aby už tihle šíbři či bafuňáři z let minulých přestávali ve fotbale škodit a ten fotbal by byl bez nich nějak spravedlivější a asi i zajímavější.Ještě jich zbývá ale hodně(Pelta, Berbr,Starka , Hrdličkaatd.atd.).Proč by fotbalu nemohli šéfovat takoví Šmicrové,Kubíkové a jim podobní ?Proč tam musí být všude takový mafiáni typu Pelty ,Starky a bývalých komunistických policistů nebo dokonce STBáků?

        • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

          bongor     před 11 lety 10.03.2014 18:00 |  
          0 0

          On totiž spino vždycky napíše,co ho zrovna napadne.On nemění názory,protože nemá co ,žádné nemá.Vždycky si přečte,co se právě nosí a potom to jenom zopakuje.Jediné co mu musím přiznat je,že
          má ustálený názor na svého kamaráda Držmíška.A potom,je to určitě slávista a i slávista popleta má pro mě větší cenu ,než jakýkoliv antislávista.

  10. Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

    martyni (přítel SN)     před 11 lety 10.03.2014 15:04 |  
    0 0

    Kdyby tak clovek vedel, komu verit a komu ne, kdo to se slavii mysli dobre.. popravde nejsem fanouskem zadne ze skupin, Setrle je stara skola, Kisel a Korneev - kdo vi.. Leda snad Navar...:).

    • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

      Staal11     před 11 lety 10.03.2014 16:19 |  
      0 0

      Trochu mimo tema,ale dnes se mi dostal do ruky slovutny denik Sport a co tam Jakub Konecny predvedl pri hodnoceni obranne ctyrky Sparty,to uz jsem se tak dlouho nenasmal,Holek 8,Brabec 9,Kaderabek 9 a zlaty hreb na zaver,Costa 10.Konecny huli ocividne dobry vzorek :-)

      • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

        martyni (přítel SN)     před 11 lety 10.03.2014 16:20 |  
        0 0

        jojo, tak genialni prihravka, to se jen tak nevidi..:). to si zaslouzi 10:)

      • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 10.03.2014 17:19 |  
        0 0

        Pan Konečný je rudej debil....

    • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

      travel (přítel SN)     před 11 lety 10.03.2014 16:31 |  
      0 0

      Taky jsem si párkrát vzpomněl na Navara,protože jeho poslední informace je už víc ,jak měsíc stará.

    • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

      tantalos     před 11 lety 10.03.2014 16:28 |  
      0 0

      zase si někdo vymýšlel. Měl by to být někdo jiný.

    • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

      Staal11     před 11 lety 10.03.2014 16:32 |  
      0 0

      Doufam,ze se to nezaklada na pravde,myslim si,ze Petrzela je jako trener jiz za zenitem

      • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

        spino     před 11 lety 10.03.2014 16:39 |  
        0 0

        To už radši Cipra. :D

      • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

        leoneig     před 11 lety 10.03.2014 16:43 |  
        0 0

        Díky naší nové cestě a koncepci takových spekulací budou mraky, zvykej si :)

    • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

      judy     před 11 lety 10.03.2014 16:53 |  
      0 0

      Mam svoji teorii, Pastoor pouze připravuje tým na nového trenéra na kterého se čeká až mu skončí smlouva možná by se to dalo zjistit protože Pastoor byl asistentem pár dobrých trenérů , dovedu si představit že ho zatím doporučil s instrukcemi co se do přípřavy má dát dohromady a pak v létě přijde opravdu persona. Nebo to je blábol a nic pravdy na tom není :) ale teorie to není špatná ne ?

      • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

        Pepino44     před 11 lety 10.03.2014 17:40 |  
        0 0

        Tak Judy,tohle co jsi napsal mne taky napadlo a myslím si,že to nemusí být vůbec bláznivá teorie. Jestli má někomu připravovat mančaft je docela možné,ale že trenér je již vybrán je podle mne docela jisté. Že by brali někoho na 4 měsíce aby mohli vyhodit Koubka tomu nevěřím.

    • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 10.03.2014 16:54 |  
      0 0

      To je podle mě hloupost. Naposledy trénoval cosi nevalného na Slovensku.

      • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

        fredydj (přítel SN)     před 11 lety 10.03.2014 16:56 |  
        0 0

        není ve Vlašimi?

    • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

      (host)     před 11 lety 10.03.2014 16:56 |  
      0 0

      Videla jsem jeden rozhovor s Petrzelou, kde se vyjadroval i k Simeckovi, a myslim si, ze ten clovek je blazen. jane

      • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

        ortevor     před 11 lety 10.03.2014 17:16 |  
        0 0

        souhlas, Pertzela je podle mne celkem blazen, staci kdyz se podivate na youtube tv Vlasimi na par rozhovoru s nim...ten by z toho tady teprve udelal holubnik...

    • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

      slaviator     před 11 lety 10.03.2014 17:36 |  
      0 0

      kéž by přišel van Bastane nebo van Gaal :))

      • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

        spino     před 11 lety 10.03.2014 17:43 |  
        0 0

        Přijde van Helsing.

  11. Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

    podol (přítel SN)     před 11 lety 10.03.2014 17:44 |  
    0 0

    Pro všechny pozdrav,přiznávám,jsem asi již na odpis,mnoha věcem
    jako starý Slávista nerozumím a nechápu je.Z té poslední doby,odvolání trenéra Koubka.Opakuji,nejde o jeho odvolání,nelíbily
    se mi některé jeho metody,způsoby komunikace a někdy vyjadřování
    k jiným slávistickým mládežnickým mužstvům(čajíčková liga).Ale nemohu přijmout způsob,jakým se to stalo.Po jednom nevydařeném utkání,i když lze nazvat debaklem v Olomouci,potom ho využít ke
    klíčovému utkání s Duklou,získaní tří bodů a potom ho zpětně odvolat.To nemohu přimout,tak se ve Slávii za ty roky co ji znám,nikdy nepostupovalo a není to hodno její pověsti i tradicím.
    A to přizná i člen vedení Slávie,který ke konci své kariéry pro Slávii udělal hodně.Odstoupení pana Šetrleho nemohu posoudit,neznám jej osobně.Může jít třeba jen o zprávu pro média,způsobenou pocitem křivdy a nutností odchodu.Ale také nemusí.Jisté je,že takovýto postup těžko přidá k důvěryhodnosti Slávie,dodržování smluv,zásadám slušnosti i její historie.Každý z dalších trenérů,ale i funkcionářů i hráčů si vždy položí otázku-nebudu jenom další na řadě?
    Nejsem si jist ani o negativnímu dopadu odvolání na hráčskou morálku,na vůli po vítězství v kabině Slávie.Sice si to nepřeji ale to
    uvidíme již za pár minut.
    A ještě pár slov k hokeji v Praze.Myslím,že Slávia a Sparta byla pro
    pražský hokej plně dostačující.Vytvořením dalšího mužstva s názvem
    Lev Praha,po neúspěchu na Slovensku za neznámé peníze z Východu
    je pokusem o likvidaci jednoho z těch stávajících.Pro všechny tři místo není.A které mužstvo to asi bude?Kdo je finančně propojen
    se Lvem již dnes?Některé události v HC z poslední doby nevěští nic dobrého,i když postup do play off trochu asi narušil plány.
    Závěrem se omlouvám příznivcům Slávie,kteří s mými názory nesouhlasí.Ale zatím se považuji za slávistu i já.
    Podol
    Podol

    • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

      spino     před 11 lety 10.03.2014 17:46 |  
      0 0

      Kdo je finančně propojen se Lvem? To by mě zajímalo kam tím míříte...

      • Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

        Gino     před 11 lety 10.03.2014 17:59 |  
        0 0

        Přeci Sparta.

  12. Re: Jaromír Šeterle odchází ze Slavie

    Pepino44     před 11 lety 10.03.2014 17:45 |  
    0 0

    Tak trochu z jiného soudku - juniorka - Bohemka 1:1,hra nic moc,snad to večer bude lepší.