Začátek zápasu byl vyrovnaný a brzy přišly první šance. Nejdříve měla Slavia štěstí, když ji nepřesný sudí Franěk odpustil penaltu za stažení Pospěcha Smejkalem. Dukla se mohla cítit poškozena, stejně jako Slavia v utkání na Julisce, když byl Kisel sražen brankářem Radou a navrch dostal ještě žlutou kartu. Karma tedy zůstala v rovnováze. Jako naschvál se dvojice Smejkal - Pospěch utkala i v souboji na druhé straně a co víc, po dobrém rohu Boudjemy se Smejkal utrhl a hlavou poslal sešívané do vedení! Slavia hrála slušný první poločas a branka jí dodala sebevědomí. Potvrzení vedení přišlo po krásné akci Boudjemy a neméně kvalitním zakončení Necida.
Druhá půle byla bohužel až příliš v režii Dukly. Červenobílí byli pasivní a ani lodivod Koubek nereagoval. Do 70. minuty byl ale tlak vojáků spíše jen platonický, to se rázem změnilo po stupidním vyloučení Vošahlíka. Posledních 20 minut byli fanoušci Slavie jak na trní, protože do vápna sešívaných se řítil jeden centr za druhým. Několikrát se zdálo, že už bude Čontofalský překonán, ale vždy se našel někdo, kdo srazil míč mimo. Dukla tak zvládla snížit až pár minut před koncem a k šanci na srovnání už se nedostala. Slávisté si tak v důležitém a vypjatém zápase připsali kýžené 3 body po solidním bojovném výkonu.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Kamil Čontofalský - 6 - V prvním poločase si poradil s dvěma středně náročnými pokusy a připsal si jedno menší zaváhání při výběhu. Ve druhé půli výborné pokryl Škodovu ránu do vlastní brány. Celkově Slavii pomohl a po dlouhé absenci působil jistým dojmem.
Martin Dostál - 5 - V sestavě nahradil vykartovaného Nitrianského a odehrál slušný zápas. V obraně si vedl jistě a snažil se i o podporu útoku. Dohromady solidní ligový výkon a lepší pětka. Pokud bude hrát nadále takto nebo lépe, tak bude v sestavě platnější než jeho konkurent.
Milan Škoda - 5 - Slabší z obou stoperů. Neodehrál špatný zápas, poradil si s mnoha centrovanými míči. Nepochopitelně ale vypálil na vlastního brankáře, když chtěl odpálit míč. Naštěstí vše dobře dopadlo. Čisté svědomí neměl ani u inkasované branky. Celkově horší pětka.
Michal Smejkal - 6 - Parádní debut ve svatostánku Slavie prožila posila last-minute Smejkal, když se prosadila hlavou po rohovém kopu již po čtvrthodině hry. Již předtím byl Smejkalovi ale prominut faul v našem pokutovém území na Pospěcha. Ve zbytku zápasu jistý, ve vzduchu hrál s přehledem. Zatím působí dobrým dojmem.
Fernando Neves - 5 - Na místě levého beka byl výrazně jistější než minulý týden proti Sigmě. Pár okének sice měl, ale celkově podal ucházející výkon a snažil se i o podporu útoku. Ta mu vyšla jen se střídavým úspěchem, jeho atypické centry jsou totiž příliš často nepřesné.
Marcel Gecov - 6 - Zahříval se pomaleji, prvních 10 minut od něj ještě nebylo dobrých, ale poté přepnul na vyšší stupeň a odehrál svůj nejlepší (a zatím po hříchu jediný nadprůměrný) zápas v letošní sezóně. Solidně rozehrával a kvalitně odebíral míče, jen tak dál! Takovéto výkony si od něj sportovní úsek jistě pravidelně sliboval, když ho přivedl jako bývalého reprezentanta.
Jaromír Zmrhal - 5 - Klasicky nebyl příliš vidět, ale ani ho nelze za výkon proti Dukle hanit. Ve středu zálohy se cítí jistě výrazně lépe než na netradičním místě levého beka. Měl některé dobré momenty, dohromady nevynikal z průměru ani v pozitivním, ani v negativním smyslu slova, což je u něj asi úspěch v současné době.
Damien Boudjemaa - 7 - Nenápadný cizinec Boudjemaa si rychle získal i ty diváky, kteří neviděli zápas v Olomouci, kde byl naším nejlepším hráčem. První půle byla z jeho strany výtečná a pokud jsem mluvil o nenápadnosti, tak jen v souvislosti s menší postavou, protože na hřišti ho nepřehlédnete. Dokonale si rozuměl s míčem, centroval na první branku a hlavně se krásným sólem a nahrávkou zasloužil o vítězný gól Necida! Zatím zanechává výtečný dojem a vyšší známku nemá jen vinou pasivní hry ve druhé půli ze strany Slavie. Lepší sedmička a opět náš nejlepší hráč!
Karel Piták - 4 - Snažil se, ale v zápase s Duklou patřil ke slabším hráčům a zaujal méně než v Olomouci, kde přes tragický výsledek patřil k lepším. Dostal 4. žlutou kartu, takže příště bude stát a bude mít aspoň více času na sžití se s novým týmem.
Jan Vošahlík - 3 - Nejhorší slávista. Opět se snažil, ale s podobnou efektivitou jako v Olomouci. Svůj čtyřkový výkon si pak ještě pokazil velice hloupým vyloučením, kvůli kterému Slavia zažila perné chvíle. Je vlastně dobře, že kvůli trestu nebude moci hrát další zápas(y). Mičola, Prošek či Juhar by ho měli více než nahradit.
Tomáš Necid - 7 - Velice dobrý výkon předvedl při svém návratu před domácím publikem Tomáš Necid. Byla radost sledovat, jak jemu a Boudjemovi nepřekáží balón, což je v Edenu novinka po několika letech. Perfektně stahoval míče a dokázal si pohrát i s dvěma obránci Dukly. Skvěle zakončil rozhodující akci a celý zápas dřel. Výborně!
Martin Juhar, Tomáš Mičola a Václav Prošek nejsou hodnoceni, protože neodehráli dostatečný počet minut.
Komentáře (100)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
slaviator před 11 lety 02.03.2014 17:53 |Takže minulý zápas Rakovan 5 (i když pustil pět branek) a nyní Čonto 6 (i když měl několik dobrejch zákroků)? :-)
Jinak dle mě: Čonto 7 - Dostál 6, Škoda 5, Smejkal 6, Neves 4 - Gecov 6, Zmrhal 5, Boudjemaa 8, Piták 4, Vošahlík 3 - Necid 7
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
quelhar (admin) před 11 lety 02.03.2014 17:57 |Rakovan neměl několik dobrejch zákroků? Podle mě jich měl minimálně stejně jako v pátek Čontofalský.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 02.03.2014 17:57 |Jojo, Rakovan chytil tři tutovky, za gól mohl tak částečně jeden. Čonto si připsal jeden výbornej zákrok, zbytek byl úrovně, že je brnakář musí chytit.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
slaviator před 11 lety 02.03.2014 18:05 |Ono to "brankář musí chytit" je z 95 % o tom, jak je ten brankář postavenej v bráně a dosti střelám se dá předejít už vůbec tím, že si brankář diriguje lépe obranu. Už jsem to psal několikrát během podzimu - to, že brankář opticky nemá na první pohled žádný těžší zákrok neznamená, že odehrál horší zápas než ten, kdo z osmi střel pět pustí a tři třeba zázraně vyrazí. Jsem pro, aby chytal Rakovan, ale věřím, že chytat v Olomouci Čontofalský co si to uřve a je zkušenější v tom se správně postavit, tak že bychom dostali méně gólů - a naopak myslím, že Rakovan by při té Škodově malé domů asi stál jinde než přesně uprostřed brány.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 02.03.2014 18:08 |S tím, že velkou roli hraje dirigování obrany, samozřejmě souhlasím. Ale nemohu to prostě objektivně hodnotit, to si musí vyřešit trenéři sami. A co vím, tak ani Čonto zrovna není žádný velký křikloun, co by si to před sebou srovnal.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
klimi před 11 lety 02.03.2014 18:10 |Čonto si nikdy v přípravě obranu nedirigoval, ani když chytal za mladíky, takže tím bych, oproti Rakovanovi, neargumentoval.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 02.03.2014 18:11 |Souhlas. To si myslím, že je obecně problém u Čonta i Rakovana, že když naše obrana začne zmatkovat, tak si ji nesrovnají.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
slaviator před 11 lety 02.03.2014 18:49 |Oproti tomu Radek Černý si vždy dirigoval a jak dopadly Teplice. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
leoneig před 11 lety 02.03.2014 18:59 |Viděl jsem ten zápas jak live, tak i v TV a při hodnocení mi nesedí stejná známka pro Dostála a pro Zmrhala. Zmrhal zkazil 8 z 10 ti přihrávek a jediné, co mu šlo byly rohy, jinak nekoordinovanej pohyb, chvíli v útoku, chvíli vzadu, jako by nevěděl, kam patří. Snažil jsem se najít na jeho hře pozitiva, ale zůstalo jen u těch rohů. Z Dostála asi nikdy nebude David Alaba, ale jeho výkon byl o 3 třídy lepší, než Zmhalův. Jeho zápal pro hru, agresivita, bojovnost a čistá hra, to chci v našem dresu vidět v každém zápase...Za mě tedy Zmhral 3 a Dostál 6, Vošahlo klidně 4ka, tak hroznej zase nebyl, jinak OK. Jinak Gecov pro osvěžení paměti podal dobrý výkon i v Plzni
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Travinho před 11 lety 03.03.2014 06:59 |Zmrhal má dlouhodobě nejvyšší úspěšnost přihrávek z celé zálohy slavie, ač se to nezdá, je tomu vskutku tak. Já mu proto spíš vyčítám, že se mnohdy ani nesnaží nic vymyslet a hraje spíše na jistotu, úplný protiklad Koreše.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
leoneig před 11 lety 03.03.2014 11:48 |No to právě ono, on má možná dobrý přihrávky dozadu, ale to je pro dnešní fotbal málo. Dopředu má dobré tak 1-2 z 10ti a to prostě nejde, už i kvůli tomu, že Marcel v toto bodě není o moc lepší
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
leoneig před 11 lety 03.03.2014 11:48 |No to právě ono, on má možná dobrý přihrávky dozadu, ale to je pro dnešní fotbal málo. Dopředu má dobré tak 1-2 z 10ti a to prostě nejde, už i kvůli tomu, že Marcel v toto bodě není o moc lepší
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
leoneig před 11 lety 03.03.2014 11:48 |No to právě ono, on má možná dobrý přihrávky dozadu, ale to je pro dnešní fotbal málo. Dopředu má dobré tak 1-2 z 10ti a to prostě nejde, už i kvůli tomu, že Marcel v toto bodě není o moc lepší
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
leoneig před 11 lety 03.03.2014 11:50 |Pardon, příspěvky se objevují trojitě, nevím proc :(
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Travinho před 11 lety 03.03.2014 07:00 |Říkat o brankáři, jehož podezírám z toho, že je němý, že si to uřve je poněkud troufalé.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
klimi před 11 lety 02.03.2014 18:06 |Čontofalskému bych strhl bod za jeho tragickou hru nohou, to je fakt bída.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 02.03.2014 19:59 |Já souhlasím s Alanorem více méně ve všem.
K brankářům. Ono obecně se brankářův výkon hodnotí špatně když neslyšíš jak si diriguje obranu. Ale když se podívám na ty góly v Olomouci tak 1. gol = nepovedený centr, tam si těžko něco udiriguješ. 2. Depteris byl sice natěsno bráněn Škodou ale ten se nechal triviálně odstavit. 3. tady mi trošku přišlo, že se Neves s Rakovanem nedomluvili kdo kam ale moc času na to něměli, ale ok malé mínus.
Pak už byla obrana tak rozložená, že by s ní nic neudělal ani Buffon. A chybu Rakovan neudělal, žádnou takže horší 5 je na místě. Čonto velmi dobře na dvakrát zlikvidoval střelecký pokus Škody a jinak nic moc ukázat nemusel, takže lepší 6 je celkem spravedlivá.
S tebou souhlasím u Boudjemaa ten si podle mě 8 zaslouží, protože to co tam předváděl jsem už dlouho v naší lize neviděl. Bohužel v druhé půli už si to pak neměl s kým dávat a došli mu síly ale za to bych mu známku nesnižoval.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
petrjir před 11 lety 02.03.2014 18:29 |Nevíte prosím Vás, kdy bude zveřejněno 20. kolo (hrací dny)? Díky moc
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
leoneig před 11 lety 02.03.2014 18:45 |http://www.livesport.cz/fotbal/cesko/gambrinus-liga/program/
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
petrjir před 11 lety 02.03.2014 18:50 |Dík. Ale já myslel, kdy se zveřejní, jaký den budeme hrát doma s Jihlavou a od kolika.. To právě ještě není daný, tak kdy se to zveřejní.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
quelhar (admin) před 11 lety 02.03.2014 18:54 |Dávají to ven teprve 2-3 týdny předem. Takže při nejlepším v průběhu tohoto týdne.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
leoneig před 11 lety 02.03.2014 19:05 |Na ofiko webu už to je
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 02.03.2014 19:41 |Na ofiko webu je ale náš oficiální čas neděle 17:00 a já si klidně vsadím, že v tuto dobu hrát nebudeme :)
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
slaviator před 11 lety 02.03.2014 18:54 |s Jihlavou hrajeme ale v 21. kole, ve 20. (na které ses ptal) hrajeme se Znojmem...
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
petrjir před 11 lety 02.03.2014 19:02 |No jo..No myslel jsem 21. kolo s Jihlavou. Mám jet někdy okolo tohoto data do Prahy, tak si to chci naplánovat, abych tam byl na fotbal.. Ty termíny závislý na televizi jsou fakt debilní.. Tím, jak se od příští sezony budou měnit majitelé vysílacích práv dojde i ke změně tohoto systému nebo to bude furt stejný? Mám na mysli to přehazování televizních termínů a tak...
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
slaviator před 11 lety 02.03.2014 19:22 |Bude to stejný, navíc pravděpodobně minimálně jeden z těch zápasů bude na placené TV (nejspíše Nova Sport), možná na placené TV budou i dva zápasy ze čtyř.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
leoneig před 11 lety 02.03.2014 19:04 |Se podívejte na titulní stranu ofiko webu, je to tam ...Se Znojmem 14.3. (pátek) v 20:15, s Jihlavou 23.3 (neděle) od 17h
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
slaviator před 11 lety 02.03.2014 19:24 |Ta neděle je u 21. kola u všech týmů jejich úřední čas a naším úředním časem je neděle 17 hodin, proto je tam napsané toto... ;-)
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
leoneig před 11 lety 02.03.2014 19:04 |Se podívejte na titulní stranu ofiko webu, je to tam ...Se Znojmem 14.3. (pátek) v 20:15, s Jihlavou 23.3 (neděle) od 17h
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
quelhar (admin) před 11 lety 02.03.2014 19:23 |Na oficiálním webu jsou standardní časy všech kol až do konce ligy, ale ty se můžou měnit dle televizí. Oficiální rozpis pro 21. kolo ještě zveřejněný není.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
leoneig před 11 lety 03.03.2014 03:03 |Já bych ty televize nakopal do zadku..normálně casy jak v Bundeslize, tj jeden zápas v pátek večer, většina sobota 15:30 a dva v neděli. Vše stejný výkop.. Chcete tenhle produkt chcete, nechcete, ať to koupí jiná TV , ale ne, aby si takhle diktovali. Sralta - Plzeň např. neděle 20:15h? To je výsměch fanouškovi, o nás netřeba mluvit..
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
leoneig před 11 lety 03.03.2014 03:03 |Já bych ty televize nakopal do zadku..normálně casy jak v Bundeslize, tj jeden zápas v pátek večer, většina sobota 15:30 a dva v neděli. Vše stejný výkop.. Chcete tenhle produkt chcete, nechcete, ať to koupí jiná TV , ale ne, aby si takhle diktovali. Sralta - Plzeň např. neděle 20:15h? To je výsměch fanouškovi, o nás netřeba mluvit..
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
slaviator před 11 lety 03.03.2014 10:29 |No vidíš, a mě se přitom takový zápas ve 20:15 líbí atmosférou víc. Ale ono to máš fuk, v kolik se hraje. Barcelona jednou měla výkop někdy ve tři ráno (kvůli pohárům) a přesto přišlo snad padesát tisíc. A u nás? U nás by přišlo padesát diváků...
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
leoneig před 11 lety 03.03.2014 11:58 |Ano 20:15 h v pátek, sobotu, super, nemám problém, ale v neděli? Jak sem mají přijet třeba děti s rodinami z venkova? Kdyby to bylo v sobotu, dá se to zařídit, v neděli ovšem je to scifi, přece si nebude člověk brát volno kvůli tomu. Fotbal je holt fenomén a diktát televize ho ničí. Např. v Německu je takový termín nemyslitelný, tam je to v většinou sobotu odpo a pak se o zápase mluví celý zbytek víkendu, což k fotbalu taky patří.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
leoneig před 11 lety 03.03.2014 03:06 |To je právě ono, kdyby termíny byly daný jasně, nikdo to nebude řešit jak Hercule Poirot. Produkt fotbal tohle neskutečně poškozuje..
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
slaviator před 11 lety 02.03.2014 18:50 |takže se Znojmem zase v pátek večer v TV. Super...
Loni jsme z patnácti domácích zápasů hráli v úřední čas neděle 17 hodin za celou sezonu myslím třikrát, letos to taky není slavné...
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
klimi před 11 lety 02.03.2014 18:52 |Ano, v neděli jen (snad) jednou. Doma s Brnem (myslím) a byla to nejnižší návštěva v sezóně...Co to říká, nechť si každý odvodí sám...
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
slaviator před 11 lety 02.03.2014 18:57 |A to ještě párkrát (nějaké zápasy i jiných týmů) nahlásí a pak pár dní před změní.
Ale loni hrát z 15 domácích zápasů asi jen 3 v úřední čas (plus jeden v neděli 18 hodin namísto v nahlášený neděle 17 - nebo si to pamatuju špatně a tento byl jeden z těch tří, co jsme hráli v neděli?) a letos z deseti zápasů to bude zatím jen jeden...
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Edwardtheiron před 11 lety 02.03.2014 19:55 |Slaviatore, já nevím, jak jsi přišel na to, že jsme loni hráli tři zápasy v úřední čas. Po devatenácti měsících jsme hráli v skoro úřední čas zápas s Brnem, jen o hodinu dřív, než máme nahlášeno. Jinak ani omylem.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
slaviator před 11 lety 02.03.2014 20:42 |No vida, tak je to ještě horší než jsem si pamatoval... A to jsem nechtěl křivdit...
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
django8 před 11 lety 02.03.2014 20:11 |tak kdy bude ten investor či majitel?..doufám že se to neplánuje až poté.. co ruští mírotvorci obsadí celý východ ukrajiny
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
travel (přítel SN) před 11 lety 02.03.2014 21:35 |Taky bych byl rád,kdyby sem dal krátké,jasné a věcné info Navar,či Sokrates,jak pokračují "námluvy".Poměrně dlouho,aspoň pro mě, se neozvali.Doufám,že to není z důvodu ,že to skončilo nezdarem.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
quelhar (admin) před 11 lety 02.03.2014 21:21 |No, hned se na tu tabulku kouká o trochu příjemněji, když je pod námi šest týmů a náskok na 15. místo je už čtyřbodový.
Nicméně po dnešním zápase Znojma v Plzni jsem hodně zvědavý, jak si s nimi doma poradíme. Plzeň to sice podcenila, ale i tak Znojmo předvedlo, že umí hrát fotbal líp než mnoho jiných týmů ze spodku tabulky.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
slaviator před 11 lety 02.03.2014 21:30 |Hlavně musíme bodovat, ideálně pak vyhrát, v Teplicích.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
tantalos před 11 lety 02.03.2014 22:14 |Potřebujeme tam vyhrát, jenže mám takový pocit, že kdybychom hráli otevřený, útočný fotbal, dopadneme ještě hůř než v Olomouci. Maj tam docela šikovné rychlé černochy, kteří by s našimi nepříliš pohyblivými beky mohli zle zacvičit. Jel bych tam s prešovskou taktikou, nechal je vyblbnout a pokusil se rozhodnout před koncem.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
naplavnik před 11 lety 03.03.2014 09:51 |Z Teplic bod a nebudu nespokojen.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
no-nick před 11 lety 02.03.2014 21:32 |12 bodů na Teplice, 12 kol do konce. To je bod na kolo, to dáme:) (teda nemyslím 12 křížů)
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 02.03.2014 22:47 |Musim se priznat, ze bych zvedl znamku Dostalovi asi i Nevesovi, mozna Boudjemaaovi ale urcite Necidovi. Neciduv vykon mi prisel skutecne osmickovy a duvody k nizsi znamce nevidim..
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
denydzlSKS před 11 lety 03.03.2014 07:43 |To si nemyslim. Když mi krajní obránce odbrání dozadu v pohodě a dopředu neudělá nic(Neves) nebo minimum(Dostál), tak mu určitě nebudu dávat nadprůměrnou 6ku.
V dané situaci to byly solidní výkony, ale v porovnáním s tím, jak by to asi mohlo(a mělo) vypadat, tak to byla pořád dost hrůza.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
naplavnik před 11 lety 03.03.2014 09:14 |Pro ilustraci hodnocení Sportu:
Čonto-5, Dostál, Škoda, Šmejkal-6, Neves-5, Gecov-6, Zmrhal-5, Vošáhlík-5, Piták-5, Boudjemaa-7, Necid-7.
Pro zajímavost, Mikula -6, Škutka-5.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
denydzlSKS před 11 lety 03.03.2014 09:20 |Tak to mi snad poprvé nepřijde jako hloupý hodnocení. Možná trochu snížit Vošahlíkovi za tu ČK a ještě tomu Nevesovi..ale i tak asi souhlas s jejich hodnocením.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
edenian před 11 lety 03.03.2014 09:20 |OT: Uhrin : " Je hrozne, ze Sachtar nam da jen gol a Znojmo dva." On byl dycky ... no nebudu sprostej.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
zeleznik2 před 11 lety 03.03.2014 09:29 |jako téměř vždy skoro souhlas, ikdyž Čonty by mohl mít 7, chytil nejméně dvě tutovky a proto o dvě známky výše než Rakovan v Olomouci, ale to by zase Necka a Damien museli mít 8, takže je to takhle fér, ale Piták 4?dal bych 5 určitě nebyl horší než Neves, nebo Zmrhal. 4 bych dal Škodovi, co ten dělá za chyby na stoperu, skoro vlastňak a hlavně neuhlídal Pospěcha při gólu.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
quimi (přítel SN) před 11 lety 03.03.2014 09:44 |"Dukla tak zvládla vyrovnat až pár minut před koncem a k šanci na srovnání už se nedostala."
Tak vyrovnala ta Dukla nebo ne? :-)
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
edenian před 11 lety 03.03.2014 11:51 |Skoro :-)
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 03.03.2014 12:09 |Pardon, šotek už je opraven. :) Dukla naštěstí nevyrovnala.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
japhy před 11 lety 03.03.2014 10:15 |S tím zvyšováním známek, jak by někdo chtěl, bych byl opatrnej už jen z toho důvodu, že výkon mužstva jako celku byl pro mě otřesnej-jeden nákop za druhým, na to se mi zvyká těžko. Ale OK, chápu, že po Olomouci to chtělo hlavně urvat. A to zase musím pochválit. Takové nasazení a agresivitu jsem od nás už dlouho neviděl, tleskám.
Neves úkol splnil, levou stranu zavřel a tím to u něj končí. Hub II.
Piták-propadák, může být způsobeno tím, že šlo všechno nad jeho hlavou Neckovi, ale zase by u něj měl být blíž. Hodně kazil.
Zmrhal-dá se k němu vůbec něco napsat ? :) Dobře kopal rohy.
Gecov-chválím, sledoval jsem ho, hl. přihrávky :) a skoro bez výhrad
Dostál-po tom lemplovi Nitrovi je to balzám na duši
Vošáhlo-bojoval, dřel, ale ta červená? Nechápu trenéra, že mu nevadila. Typická debilní karta, naprosto zbytečná, kdy myslel na sebe, ne na tým. Anebo prostě debilní reflex na někoho furt hrabat rukama.
Takže opět ze mě mluví rozčarování ze hry, na tu si vážně zvykat nechci. A jen upozorňuji, že to bude cesta do pekel, jestli hodláme takto hrát dál a omlouvat to bojem o záchranu. To si vážně někdo myslí, že teď to nějak urvem Prešovem a příští sezonu vytáhneme Barcelonu? Navíc tím i ubijeme Necku, nebude věčně stoprocentní. Zatím to vypadá, že buď umíme jen bránit nebo jen útočit, což není dobrá vizitka trenéra.
Uvidíme v Teplákách, i když po jejich posl. zápase se dá taktika i sestava celkem slušně trefit.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Socrates (přítel SN) před 11 lety 03.03.2014 10:33 |http://www.slavista.net/readarticle.php?article_id=324
A já vám k tomu slíbím, že prvních patnáct přihlášenejch "nepermanentkářů" dostane lístek zdarma na nadcházející domácí zápas (Slavia-Znojmo, 14.3.2014)
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
subHuman před 11 lety 03.03.2014 11:40 |Všichni si sedněte, v následujících chvílích se dozvíte velkou bombu, končí celý trenérský tým, novým trenérem bude cizinec...
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
edenian před 11 lety 03.03.2014 11:51 |Kde se to dozvime ?
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
bedva (přítel SN) před 11 lety 03.03.2014 11:54 |A taky hlavně kdy? :)
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
edenian před 11 lety 03.03.2014 11:55 |Stejne se bojim.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
klimi před 11 lety 03.03.2014 11:57 |Já se spíš těším, už dlouho jsem čekal, že se do toho pustí nějaký cizinec s trochu "jiným" pohledem, snad to bude někdo schopný.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
edenian před 11 lety 03.03.2014 12:24 |Taky muze prijit treba ruskej trener.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
subHuman před 11 lety 03.03.2014 11:57 |Čeho?
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
leoneig před 11 lety 03.03.2014 12:07 |Magath už je ve Fullhamu, ten nepříjde :)
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
subHuman před 11 lety 03.03.2014 11:56 |Zřejmě ještě během dneška to klub vyhlásí, dopoledne to oznámil Kisel kabině.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
leoneig před 11 lety 03.03.2014 12:05 |Subhuman to myslíš fakt vážně? Souvisí to snad s blížícím se vstupem ruského investora?
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
subHuman před 11 lety 03.03.2014 12:06 |Mám to ze 2 velmi spolehlivých zdrojů. Trenérem by měl být Nizozemec. Ale minulý týden se šuškalo o návratu Beránka...
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
leoneig před 11 lety 03.03.2014 12:20 |Díky. No upřímně jsem na to zvědavej a nejsem si jist, do jaké míry je to v této fázi vhodné. Že by pak Beránek asistent?
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
klimi před 11 lety 03.03.2014 12:26 |To by dávalo smysl, někdo to překládat musí že :)
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
leoneig před 11 lety 03.03.2014 12:51 |:-)
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 03.03.2014 12:10 |Magořina, bojím se o Slavii. Stačí se podívat, co udělali zahraniční trenéři na Žižkově. Nehledě na naši situaci, ve které je tento krok nesmírně riskantní.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
leoneig před 11 lety 03.03.2014 12:22 |Podle mě tohle mělo čas, až se zachráníme, nebo po sezóně. V průběhu sezony - necitlivý zásah do mužstva. Je vidět, že vítr z Ruska už asi přichází...
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Barra před 11 lety 03.03.2014 12:22 |Vůbec nejsem nadšený. Jinak se otevřeně poslední dobu mluví o tom, že Guus Hiddink vystřídá Louis van Gaala jako trenéra národního mužstva.
Během sezóny ale měnit trenéra je podle mě nesmysl, Slavia by se pod Koubkem bez problému zachránila. Jestli správa subHumana je správná, mám obavu že tu bude momentálně krok zpět.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Barra před 11 lety 03.03.2014 12:25 |...Zpráva...
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
leoneig před 11 lety 03.03.2014 12:31 |Není to nutné a hráče to může při záchraně zle rozptýlit...
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
sasky před 11 lety 03.03.2014 12:35 |No bude to zajímavé. Věřím, že Koubek by letošní sezónu zvládl v klidu, pokud se bavíme o udržení. Otázka je, jestli a případně kdy by začal zapracovávat mladíky (Tusjak, Ritchie, Mensah, Hrubý, Prošek, Souček a spousta dalších) Protože střídat poprvé v 80. minutě se mi nezdá v pořádku, zvlášť když se Pitákovi ani Vošahlíkovi nějak extra nedařilo. Mohli tam jít Prošek s Mičolou s tím, že by šli na kraje a Boudjemaa na podhrot místo Pitáka. V závěru mohl jít na hřiště i Vyhnal a pokusit se udržet míč vepředu. Ale to je samozřejmě jen můj názor a zlaté tři body. :)
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
spino před 11 lety 03.03.2014 12:12 |Trenéři mládeže zůstávají pohromadě?
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
kobo (přítel SN) před 11 lety 03.03.2014 12:18 |Guus Hiddink ? ;-)
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
kobo (přítel SN) před 11 lety 03.03.2014 12:23 |1982–1984 De Graafschap (assistant manager)
1984–1987 PSV Eindhoven (assistant manager)
1987–1990 PSV Eindhoven
1990–1991 Fenerbahçe
1991–1994 Valencia
1994–1998 Netherlands
1998–1999 Real Madrid
2000 Real Betis
2001–2002 South Korea
2002–2006 PSV Eindhoven
2005–2006 Australia
2006–2010 Russia
2009 Chelsea (caretaker)
2010–2011 Turkey
2012–2013 Anzhi Makhachkala
2014 - SK Slavia Praha (ale to je jen sen...)
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 03.03.2014 12:44 |Já myslel (doufal), že si děláš prdel, ale začínám mít strach..jestli je tohle krok nového majitele, pak se obávám, že bude možná ještě horší a krátkozrakejší než byl sám AŘ..
Stále doufám, že to je jen kachna..
..pořád doufám..
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
knaphi před 11 lety 03.03.2014 12:53 |Bohužel nebo bohudík je to pravda pravdoucí, také to mám potvrzené. Tento týden bude velice zajímavý.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
spino před 11 lety 03.03.2014 12:59 |Horší majitel, než AŘ být nemůže a pokud ano, pak už to bude kategorie "Sisák". :)
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 03.03.2014 13:02 |pokud odvola trenera po dvou jarnich kolech kdy navic nejsme ani zdaleka zachraneni tak to ma do dobryho majitele skutecne nebetycne daleko...
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 03.03.2014 13:33 |..uz nedoufam :(
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Eluin (přítel SN) před 11 lety 03.03.2014 12:33 |To jsou mi teda novinky....
Koubka je mi trochu i líto, ale pokud dané rozhodnutí prospěje klubu, tak jsem pro.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
quelhar (admin) před 11 lety 03.03.2014 12:37 |Upřímně řečeno nevím, jak může klubu prospět angažování trenéra, který tým vůbec nezná, v rozehrané soutěži, navíc v situaci, kdy stávající trenér má tým pod kontrolou a dokázal porazit třetího v lize. V dlouhodobém horizontu snad, v krátkodobém (nejbližších několik utkání) mám osobně velké obavy.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
janko (přítel SN) před 11 lety 03.03.2014 12:42 |Souhlasím, ale co když je to trochu jinak.
Co když změna není způsobena naším výkonem v OL, ale čekalo se s tím až pozice investora bude nezpochybnitelná. Třeba ten trenér náš tým zná, respektive pozoroval. Ale to je jen má spekulace, uvidíme jak to vše bude.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
bedva (přítel SN) před 11 lety 03.03.2014 12:43 |Měli nechat Koubka dokončit sezonu, tohle je zbytečné riziko. :( Ale snad vědí co dělaj..
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Eluin (přítel SN) před 11 lety 03.03.2014 12:43 |Také si říkám, ale nevím, zda třeba nebylo něco "zkaženého" v kabině, nějaký konflikt na trase trenéři - hráči, apod. Netuším.
Jen doufám.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
mike-k (přítel SN) před 11 lety 03.03.2014 12:38 |Nevím, jestli to pro někoho bude překvapením, ale dostal jsem se k info, že jednání s investorem se opravdu táhnou, kvůli stadionu a hokejky jsou opravdu v p..... :(
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
django8 před 11 lety 03.03.2014 12:43 |no s investorem či novým majitelem se to táhne..ale evidentně už v klubu nerozhoduje jen řebíček..ale i ten subjekt..který do slavie vstupuje
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Eluin (přítel SN) před 11 lety 03.03.2014 12:44 |U hokejek jsem slyšel o možnosti KHL, ale skoro vůbec tamní situaci nesleduji.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
klimi před 11 lety 03.03.2014 12:45 |Je jasné, že zamotaná situace kolem stadionu se nevyřeší během pár dní, trpělivost růže přináší.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
spino před 11 lety 03.03.2014 13:04 |Očekávám, že další bude na ráně Šeterle.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
klimi před 11 lety 03.03.2014 13:08 |Sestav U21:
Hrubeš-Mac, Verner, Kolařík, Smolák, Čonka, Červenka, Mensah, Peterka, Šimeček, Vondráček
Takže slova Kisela, že nikdo "z odložených" nebude hrát za U21 nebyla naplněna hned v prvním soutěžním zápase.
I když ono teď je v juniorce tak málo hráčů, že si to snad ani nemůžeme dovolit. U Čonky mi to navíc ani moc nevadí.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
klimi před 11 lety 03.03.2014 13:10 |Rozestavení bude tedy pravděpodobně:
Hrubeš-Smolák,Mac,Kolařík,Čonka-Peterka,Vondráček,Verner,Šimeček,Mensah-Červenka
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
bedva (přítel SN) před 11 lety 03.03.2014 13:15 |Tak je to Alex Pastoor. Na oficiálkách je už článek: http://slavia.cz/clanek.asp?id=Novy-sportovni-usek-odvolal-hlavniho-trenera-12284
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
wotlemburg před 11 lety 03.03.2014 13:38 |A zase budem pro srandu králíkům. Proč se toho Koubka vůbec tahali a připravili ho o práci u repre?