Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

V generálce na juniorskou ligu porazila juniorka Slavie Třebíč hrající MSFL 2:0. Za Slavii však nastoupilo mnoho hráčů A týmu.

Slavia - Třebíč 2:0 (1:0)
Branky:
42. Červenka, 89. Peterka

Slavia 1. pol.: Hrubeš - Dostál, Mac, Bejbl, Ritchie - Verner - Prošek, Hrubý, Mensah, Mičola - Červenka
Slavia 2. pol.: Řehák - Smolák, Kolařík, Bejbl, Ritchie - Verner - Peterka, Vondráček, Hrubý, Mensah (61. Zámečník) - Liška

Zápas s Třebíčí byl pro juniorkou generálkou před startem juniorské ligy, Slavia jej však spíš pojala jako zápas pro vytížení hráčů A týmu, kteří nenastoupili v Olomouci, a tak do první půle nastoupilo hned šest hráčů áčka. Sešívaní měli sice trvalou převahu, Třebíč téměř nepustili na svou polovinu hřiště, ale žádný brankostroj se nekonal, ani šancí si slávisté nedokázali vytvořit tolik, kolik asi třicítka fanoušků očekávala. První tutovku spálil Mičola po pěkném centru Dostála, z voleje však bránu vysoko přestřelil. O pět minut později se ve vápně dostal k zakončení Ritchie, ale odkrytou bránu z úhlu trestuhodně minul. Ve 20. minutě střílel z hranice vápna po pěkné akci Prošek, ale branku rovněž netrefil. Pak se delší dobu nic zajímavého na hřišti nedělo a šance Slavie přišly zase až v posledních minutách poločasu. Nejprve pěkně poslal Hrubý míč na Mičolu, ten si však dal míč daleko od nohy a nedokázal zakončit. Poté střílel z hranice vápna Mensah slabě a mimo. Další rychlou akci po pravé straně zakončil Prošek zpětnou přihrávkou na Dostála, který ale slabou střelou nenadělal brankáři hostů příliš problémů. Když už to vypadalo, že poločas skončí bez branek, odcentroval Dostál na Mičolu, ten byl v souboji se stoperem hostů, míč za ně propadl, kde se zjevil Červenka, obešel brankáře a zakončil do prázdné branky - 1:0.

Do druhé půle Slavia omladila sestavu a nadále si udržovala převahu, i když k několika akcím se hosté dostali. Žádná ale nepřinesla nebezpečné zakončení. Bohužel téměř totéž lze říct také o hře Slavie. První akce hodná zaznamenání přišla až v 70. minutě, kdy střílel z hranice vápna Vondráček, brankář Třebíče vyrazil míč na roh. Po něm se ke střele zpoza vápna dostal také Peterka, jeho pokus ale brankář bez větších problémů chytil. Deset minut před koncem předvedl pěknou individuální akci Liška, obešel ve vápně tři hráče, ale k nebezpečnému zakončení jeho následná přihrávka nevedla. Těsně před koncem potvrdil výhru Slavie Peterka, který zúročil sám před brankářem velmi pěkný centr z hloubi pole. Slavia tak zvítězila nad Třebíčí 2:0.

"Sehráli jsme poslední přípravné utkání s kvalitním soupeřem. Samozřejmě, jak už to bývá, našlo se spoustu pozitivních i negativních věcí. Myslím, že první poločas měl lepší úroveň, bylo v něm vyšší tempo, ale celkově zápas splnil účel," uvedl k utkání trenér Daniel Šmejkal. I když to byl poslední přátelák juniorky, bylo na hřišti vidět hodně hráčů áčka. "V prvním poločase nastoupili hráči, kteří včera nebyli herně vytíženi, druhou půli jsme to prostřídali. Chtěli jsme sehrát dobré utkání, protože první kolo ligy máme volno, a to se povedlo."

Diváci mohli poprvé na vlastní oči vidět hrát zimní posilu Keegana Ritchieho, celý zápas odehrál i Joseph Mensah. "Oba hráči mají kvalitu, je u nich nutná adaptace, aby si zvykli, ale v tomto zápase ukázali svoje kvality." Vzhledem k úzkému kádru juniorky je jasné, že bude potřebovat posily jak z áčka, tak dorostu. "Počítáme s Proskem a Součkem, kteří včera hráli za dorost, ale patří k nám. Základní sestava na první zápas s Třincem se bude dolaďovat v závislosti na tom, kdo přijde z A týmu a dorostu." Momentálně je zraněný pouze jeden hráč. "Chybí nám Marek Čepelák, koleno má po operaci v pořádku, ale trápí ho třísla."

Komentáře (99)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

    Borris     před 11 lety 23.02.2014 20:19 |  
    0 0

    Byl někdo osobně přítomen? Jak hrál Keegan a vůbec všichni ostatní?

    • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

      quelhar (admin)     před 11 lety 23.02.2014 20:26 |  
      0 0

      Pritomno nas tam bylo ze zdejsiho osazenstva celkem dost (krome me minimalne dalsi tri :o)). Dokonce jsme se pozdravili i s pritomnym Seterlem.
      Vykon vetsiny hracu acka bych oznacil jako prumerny az podprumerny. Je treba vzit v potaz, ze Trebic hrala hodne zatazene, prakticky se cely zapas jen branila v bloku na vlastni polovine. Ritchie dozadu nemel prakticky zadnou praci, dopredu podporoval utok rekl bych neprilis viditelne. Mensah se snazil, neco z nej snad byt muze, ale do zakladni sestavy acka to ted rozhodne neni. Zklamal me celkem Micola, protoze toho bych v acku videl rad, ale nijak nevycnival, naopak dve sance dost trestuhodne zazdil. Hruby a Prosek standardni vykon a na konec si nechavam Dostala - ten hral totiz posledni dobou standardne dobre. Verim, ze pote, co bude hrat proti Dukle a v Teplicich uz Nitrianskeho na hriste nepusti.

      • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

        Fallen (přítel SN)     před 11 lety 23.02.2014 20:31 |  
        0 0

        "Verim, ze pote, co bude hrat proti Dukle a v Teplicich uz Nitrianskeho na hriste nepusti." Já v to doufám.

      • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

        spino     před 11 lety 23.02.2014 20:31 |  
        0 0

        Prošek by měl hrát podle mě v základu áčka. On napravo a Budžema nalevo.

        • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

          Alanor (admin)     před 11 lety 23.02.2014 20:41 |  
          0 0

          Souhlasím. Vošahlík je průměrák, který už lepší nebude.

          • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

            spino     před 11 lety 23.02.2014 21:10 |  
            0 0

            Já bych ho zase úplně neodepisoval, ale pro mě je to podobně jako Mičola spíše hráč pro oživení hry, než do základu.

          • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

            leoneig     před 11 lety 23.02.2014 23:00 |  
            0 0

            Já si to nemyslím, Vošahlík své kvality má a ještě se ukáže. Navíc je z naší zálohy potenciálně i gólový což už zde v minulosti i prokázal. Dejme mu čas. Jen dodám, není to můj extra oblíbenec, když bude mít Prošek lepší formu, tak ať hraje, každopádně je vždy dobrý mít kvalitní konkurenci...

      • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

        Borris     před 11 lety 23.02.2014 20:42 |  
        0 0

        Dík quelhare za vyčerpávající info. Co se týká toho Mičoly, tak si myslím že ten bude hlavně potřebovat získat sebedůvěru a jistotu a to přijde jedině když bude v herním zatížení. O něj ale strach nemám. Mensah s Ritchiem se musí nejprve adaptovat a zvyknout si. Pak věřím že posilama budou. No a pokud jde o Dostála, tak v přípravě se tu na něj vcelku pěla chvála. Tak doufám že to v pátek potvrdí a Nitrianskýho už do základu nepustí.

        • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

          quelhar (admin)     před 11 lety 23.02.2014 20:54 |  
          0 0

          Snad se vyjadri i subhuman a klimi, treba to videli jinak... :o)

          • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

            subHuman     před 11 lety 23.02.2014 21:01 |  
            0 0

            Milan Nitriansky umi zrejme kopat lepe nez Martin Dostal. Ale nasazeni toho prvniho se tomu druhemu ani neblizi. Takze zatimco Milan stagnuje, Martin se za posledni rok ohromne zlepsil. Krom toho jsem o nem slysel, ze je slavistou telem i dusi.
            Na druhou stranu, Nitriansky je celkem produktivni. Mmchd, s jeho bratrem Igorem jsem chodil do skoly, povahove uplne jiny, bohuzel se velmi brzy zranil a s profi fotbalem skoncil.

            • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

              janko (přítel SN)     před 11 lety 23.02.2014 21:25 |  
              0 0

              Dostal ma stigma, protoze si ho vytahl Petrous z Celakovic, tudiz z pralesa a proto musi byt kopyto. Ale zapomina se ze nez se do tech Celakovic dostal, tak byl snad od mala ve Slavii. Pamatuji se par mesicu zpet na webu byla fotka kde byl jako zacek se Suchacem a Minou Cernym. Takze ten ma Slavii pod kuzi, navic na mne vzdy pusobil ze mu jeji osud neni lhostejny.

        • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

          leoneig     před 11 lety 23.02.2014 23:19 |  
          0 0

          No jo, ale co uděláme s tou obranou, když se Ritchie musí adaptovat. Byl přiváděn na rozdíl od Mensaha jako okamžitá posila, teda jestli se nepletu. Napravo to máme Dostálem a Nitrákem vyřešený, nechť hraje ten lepší, ale z tý levý strany mám upřímně velkej strach. Zmhral to je omyl, s Tusjakem, byť toho kluka mám rád, to za této situace může být nebezpečný experiment, nemusí ten tlak ustát. No a kdo je tam dál? Nando už zřejmě nemůže hrát ani stopera, natož nalevo a pak tu máme koho? Univerzál Juhar snad? Śkoda to na stoperu podle mě dá, vedle něj snad ten Smejkal. ale nalevo? No vážení trochu se bojím ...

          • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

            quelhar (admin)     před 11 lety 24.02.2014 08:33 |  
            0 0

            Z rozhovoru s Kiselem vyplynulo, ze Ritchie je dlouhodobejsi projekt, proto mu taky dali tak dlouhou smlouvu. Takze jeho nasazeni do zakladu acka ted fakt necekam.

            • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

              leoneig     před 11 lety 24.02.2014 10:12 |  
              0 0

              No tak v tom případě to bude muset Koubek zase lepit z toho nic dobrýho nekouká. Otázka, kolik z těch posil chtěl on, a kolik z nich mu bylo přátelsky vnuceno, nicméně poslat pryč Čonku a nevzít okamžitou náhradu je hazard.

      • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

        subHuman     před 11 lety 23.02.2014 20:56 |  
        0 0

        Nemam co dodat, mam stejny nazor jako Quelhar, utkani s nami sledovala i Jane, rekl bych, ze jeji nazor se moc lisit nebude ;)

        Me se docela libil Mensah, pro me Pepa.

        Off topic: vcera jsem v Olomouci hovoril s jednim hracem U17 a Kisel v rozhovoru rozhodne nerika pravdu... Muzete si tipnout, kde jako trener skoncil. A nejen on... :-(

        • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

          subHuman     před 11 lety 23.02.2014 20:57 |  
          0 0

          Tyka se Titery.

          • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

            petrjir     před 11 lety 23.02.2014 20:59 |  
            0 0

            Na Dukle?

          • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

            spino     před 11 lety 23.02.2014 21:13 |  
            0 0

            Dukla. :)

            Možná by si to s ní chtělo prohodit brand a stadion. :)

        • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

          (host)     před 11 lety 23.02.2014 21:51 |  
          0 0

          Jane zejmena zaujal vysoky utocnik soupere v prvnim polocase a vysoky defenzivni zaloznik v puli druhe - jedna a tataz osoba a uvahy na tema, na jakem postu ho trener bude zkouset priste. Neco mi to pripomnelo v souvislosti s nasim A tymem :)

      • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

        klimi     před 11 lety 23.02.2014 21:45 |  
        0 0

        Mensah chtěl hrát, což hodnotím pozitivně, ovšem řešení situací opravdu někdy nebylo zrovna dobré. Jeho předností je určitě rychlost, jak s míčem, tak bez něj. Když zapracuje na ostatních věcech, tak by to i šlo, ale má čas, je to ročník 94.

        Ritchie takový nadprůměr, ale Třebíč asi nebyla soupeř na prověření. Když měl míč, tak si vždy slušně poradil. Nevěřím, že by byl včera horší než Zmrhal.

        Mičola opravdu nic moc. Nevím, jestli je zvyklý na jinou hru, dost se vztekal a spálil dvě tutovky.

        Hrubý herně dobrý, občas sice zkazí, ale je to tím, že nehraje alibisticky, s míčem je šikovný, ale to je vlastně jeho průměr, protože on poslední půlrok hraje velice dobře, to samé vlastně Prošek. Měli by mnohem více hrát za A tým.

        Dostál se mi líbil už v přípravě a nyní to potvrdil, míč už mu nepřekáží, dokonce bych si řekl, že si s ním i rozumí, Nitrák si podle mě už nekopne, jen tak dál, jsem Dostyho velký fanda! :)

        Takže víceméně souhlas s tím, co jsi napsal.

    • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

      tolsimir     před 11 lety 23.02.2014 21:36 |  
      0 0

      ja si teda pamatuju, ze ve spouste zapasu u nas Jarolim stridal hodne pozde a bylo to tu i hojne kritizovano. Ale extrem v tomhle byl stejne Rada

      • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

        slaviator     před 11 lety 23.02.2014 21:46 |  
        0 0

        Já si pamatuju, že neměl problém v prvním poločase vystřídat Krajčíka když mu to nešlo nebo že někdy v 60. minutě poslal na hřiště Belaida nebo koho a o pár minut později ho zase stáhnul, když se po hřiště jen ploužil...

        • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

          Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 23.02.2014 21:56 |  
          0 0

          Doma jsme prohrávali 0:3 s Jabloncem a v útočné smršti stáhli na 3:3.Švento dával skvělou hlavičku přes celé vápno do růžku brány. Nasadit 4 útočníky, to je celý Karel.

          • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

            Borris     před 11 lety 23.02.2014 22:04 |  
            0 0

            Jen menší oprava. V tom zápase jsme tekli 0:2 a otočili jsme na 3:2. Bylo to tehdy týden před odvetou s Anderlechtem.

            • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

              slaviator     před 11 lety 23.02.2014 23:04 |  
              0 0

              Hlavně v základu byli hráči širšího kádru a od toho zápasu se chytil Krajčík...

              Ale já měl na mysli zápas jiný zápas, myslím z nějaké mistrovské sezony, kdy Krajčíka někdy ve 35. minutě stáhl, protože hrál jako leklá ryba.

              • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

                Borris     před 11 lety 23.02.2014 23:49 |  
                0 0

                Já mám takovej dojem jestli to zrovna nebylo poslední derby na Strahově. Jak se Kalič nechal vyloučit za ten svlečený dres po svém gólu.

                • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

                  slaviator     před 11 lety 24.02.2014 01:38 |  
                  0 0

                  39. minuta Střídání: Slavia: ze hřiště odešel Matej Krajčík, nahradil ho David Kalivoda.

                  Borrisi, super paměť, bylo to skutečně poslední derby na Strahově! :)) Paradoxem je, že na hřiště přišel Kalič, kterej pak dostal za svlečení dresu druhou ŽK... A nepamatuješ ten zápas, kdy myslím opravdu Belaid šel na hřiště někdy v 60. minutě a někdy v 65. byl stažen?

                  • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

                    Borris     před 11 lety 24.02.2014 02:32 |  
                    0 0

                    Dík:-) na tyhle věci já mám kolikrát docela dobrou paměť. Ten tebou zmiňovaný zápas s Belaidem si pamatuju a mám takovej dojem že šlo o ten náš nešťastný sedmigólový výprask na Emirates proti Arsenalu. V tomto zápase myslím že KJ Belaida sundal a posléze ho mám dojem i na čas přeřadil do benga a dost Belaida i pak natřel v novinách. Takže tohle tebou zmiňované střídání Belaida, bylo myslím na Arsenalu slaviatore.

                    • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

                      slaviator     před 11 lety 24.02.2014 10:38 |  
                      0 0

                      Na Arsenalu jsme hráli v této sestavě:
                      Slavie: Vaniak - Krajčík, Suchý, Hubáček, Pudil - Šenkeřík, Švec, Kalivoda (46. Jablonský), Tavares (63. Belaid), Ivana (56. Volešák) - Vlček. Trenér: Jarolím.

                      Takže v tomto zápase to nebylo, byť Belaid tam šel za stavu 0:6 a Jarolím ho po zápase skutečně přeřadil do B týmu, tak to co myslím bylo jindy...

                      • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

                        Borris     před 11 lety 24.02.2014 15:05 |  
                        0 0

                        Tyyyy jo tak to nevim, myslel jsem že to byl právě ten Arsenal. Takže taky nevim kdy proběhlo to tebou zmiňované střídání. Tak asi v lize to muselo být.

  2. Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

    opicemag     před 11 lety 23.02.2014 22:06 |  
    0 0

    Chápe někdo, co se stalo s Gecovem? Vždyť se zdálo, že má talent, v Liberci byl považován za jednoho z nejlepších záložníků ligy. Jak je možné, že se z něho stala taková troska?

    • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

      denydzlSKS     před 11 lety 23.02.2014 22:42 |  
      0 0

      Přiznám se, že když jsem ho včera viděl ve hře, tak mi nepřišel marnej. Sice občas fauloval, ale chtít po def. záložníkovi, aby hrál bez faulů je utopie. Nicméně prostory v těsný blízkosti vápna a přerušování protiútoků je práce právě pro něj! A tedy selhal na plný čáře-(

      • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

        spino     před 11 lety 23.02.2014 22:48 |  
        0 0

        Defenzivní záložník má ale být komplexní. Srdce mi to trhá, ale musí hrát minimálně jako Vácha. Prostě kvalitní rozehrávka a technika je nezbytná.

        Na boření a faulování tam může pobíhat jen trochu kondičně připravený amatér z divize.

        • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

          slaviator     před 11 lety 23.02.2014 23:06 |  
          0 0

          Tak on Galásek taky nebyl třeba žádnej technik, ale repre by se bez něj neobešla. A to tam hráli na vrcholu sil Nedvěd, Šmicer, Poborský...

          • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

            spino     před 11 lety 23.02.2014 23:14 |  
            0 0

            To já nevim, já v tu dobu na repre nekoukal. :D

            Respektive jsem na ní nikdy nekoukal, protože před lety jsem byl ještě malý a nebavilo mě to a posledních několik let na to zase nekoukám kvůli Radovi a Bílkovi, takže to mám těžký. :(

          • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

            Borris     před 11 lety 23.02.2014 23:56 |  
            0 0

            Tak Galásek sice žádná techna nebyl, ale rozehrávku měl náhodou poměrně slušnou, podle mě. A rozhodně se u něj nestávalo jako u Gecova, že by tolikrát nebyl schopný nahrát na čtyři pět metrů. Ke konci své repre kariéry už teda přestal stíhat a hodně chyboval, ale s rozehrávkou neměl nikdy snad nějaké problémy.

            • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

              slaviator     před 11 lety 24.02.2014 01:46 |  
              0 0

              Tak rozhodně proti Romanovi Týcovi (uff, jak to Brückner vše odehrál ve 13 hráčích, tak Týce byl fakt totální úlet) byl technik par excellent, ale já spíše reagoval na to, že DZ by měl být komplexní - pokud si pamatuju dobře, Galásek byl vyloženě štít, kterej čistě zastavoval protiútoky a pak prostě nakrátko přesně přihrál Rosickému, který to hodil na jednu stranu Nedvědovi, na druhou stranu Poborskému nebo dopředu Kollerovi se Šmicerem, později Kollerovi s Barošem. Takže spíše u DZ jde o to "neposrat" tu přihrávku na toho "špílmachra". No a jelikož takovej David Jarolím měl daleko lepší techniku než Galásek, tak ho potom Brückner i Rada s Bílkem stavěli na post ofenzivního záložníka místo zraněného Rosického, jenže DJ hrál v HSV to co Galásek v repre, akorát s tím rozdílem, že před sebou měl van der Vaarta místo Rosy a že sám DJ byl techničtější než Galásek a tak někdy to hodil do stran i on sám rovnou...

              Jinak když jsme u té repre, tak třeba Jankulovski hrával v Udine záložníka a křídlo a v repre ho stavěl Brückner sveřepě na post levého beka. A přijel z reprezentačního startu a v Udine hrál zase krajního záložníka/křídlo...

              • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

                honza1947     před 11 lety 24.02.2014 13:43 |  
                0 0

                Ale myslím, že potom v AC Milán hrál Marek téměř zásadně levého beka.

                • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

                  slaviator     před 11 lety 25.02.2014 11:08 |  
                  0 0

                  jo, v ACM potom ano, ale v Udine hrál záložníka a někdy nastupoval jako křídlo... :-)

    • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

      carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 10:04 |  
      0 0

      Gecov to je bída, místo něj by bylo na místě ozkoušet třeba Proška a jeho nechat nechat rozehrát v Admiře, protože takhle to dál nepude nikdy.

      • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

        klimi     před 11 lety 24.02.2014 10:12 |  
        0 0

        Místo def. záložníka zkoušet pravé křídlo. Opravdu?

        • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

          carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 10:20 |  
          0 0

          Ono je hlavně zbytečný psát kdo místo něj, protože stejně bude v základu opět on , snad něco natrénujou a proti dukle to nebude další výbuch.

      • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

        carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 10:18 |  
        0 0

        Ale ten by jel dobře asi jenom v ofenzivní častí, defenzivu je otázka jak by zvládal...

      • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 10:39 |  
        0 0

        Prošek je totální kravina, pokud myslíš náhradu post za post.

        Ale asi by záloha šla složit:

        Piták,Lička-Prošek,Boudjemaa,Hrubý.

        Hrát to prostě bez klasického DZ, ale on Koubek nebude mít koule na tohle, natož navrhovat dát na DZ někoho z juniorky.

        • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

          Ravik     před 11 lety 24.02.2014 10:57 |  
          0 0

          sorry ale to je paskvil, DZ na hřišti být musí a nejlépe dva a úplně nejlépe dva co umějí i hrát fotbal (Darida, Hušbauer, Hořava atd.) Že to byl v sobotu pruchodák je zaviněné i tím, že odešel Ondra Petrák a Gecov tam byl na vše sám a brutálně nestíhal. Určitě budeme hrát teď uprostřed Zmrhal a Gecov. Koubek nebude riskovat total ofenzivu jako v první půli.

          • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

            klimi     před 11 lety 24.02.2014 12:11 |  
            0 0

            Ono pokud je na hřišti DZ jako Gecov, tak je to úplně k ničemu, protože rozehrávku nemá, neubrání nic, protože je absolutně pomalý a nepohyblivý, tudíž k ničemu, Lička to samé, jeho pohyb je bídný. Jak hraje DZ včera ukazoval za juniorku Verner.

            On Hušbauer a Hořava také nejsou klasičtí DZ (a zrovna Hušabuer vůbec ne a Darida nyní hraje v F´gu podhrota), on pojem "defenzivní záložník" je v dnešním moderním pojetí fotbalu pro mě poněkud zastaralý, já bych spíše použil pojem "zatažený tvůrce hry" nebo něco podobného, protože mít v týmu dva vyloženě bourače na středu je tak na úrovni Příbrami.

            A navíc hrát dva DZ v našem pojetí=útočit ve čtyřech lidech, protože Zmrhal s Gecovem snad ani útočit nechtějí.

            Pro mě jsou ideální střeďáci svým stylem hry: Yaya Toure, Arteta, Xabi Alonso, Pirlo, Horváth

            • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

              Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 13:40 |  
              0 0

              to bych podepsal:-)

          • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 13:38 |  
            0 0

            Darida a Hušbauer jsou DZ? To jsi mě pobavil. Vždyť Sparta řešila u Hušbauera, že nechtěl bránit:-)

            To jsou podle mě klasičtí střední záložníci, možná ten Hořava, ten hraje ze zadu, ale má velký akční rádius.

            Hrát na 2 DZ, to je úplný pravěk, totální beton, navíc si vzpomeň, jak to fungovalo, když hrál Gecov a Petrák. To se hodí tak možná na Plzeň a na Spartu.

            Jinak bychom měli mít záložní linii výrazně výš, protože ona obrana začíná už napadáním soupeře při jeho rozehrávce, na to tam vůbec nemusí být "čistič" mezi obranou a zálohou. A navíc my ani takovéhoto kvalitního čističe po odchodu Petráka nemáme. Gecov je úplně mimo.

            P.S. Kombinace Gecov, Zmrhal mi nahání hrůzu.

            • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

              Ravik     před 11 lety 24.02.2014 15:38 |  
              0 0

              nevim no... nepsal jsem že Gecov a Zmrhal je výhra (vidím to spíš opačně), ale vzhledem k tomu, že když tam bude jen jeden a před ním někdo jako Lička, tak to prostě stíhat nebude a bude tam průchoďák. Rozhodně ne hrát na dva rozbíječe, ale na dva co mají vyváženou útočnou a def fázi. Takového hráče ovšem v kádru nevidím (možná proto jsme chtěli Kúdelu).

              Ad Hušbauer a Darida - zřejmě budoucí střed Vrbovy repre a oba splňují moderní představu o vyváženosti hráčských vlastností + mají dvě obrovské výhody na tento post a to že nejsou líný na krok a mají střelu ze střední vzdálenosti. Hušbauer to má ve Spartě ulehčené tím, že mu kryje záda Vácha. Prostě ten obraný čtverec (dva stopeři, dva SZ je důležitá část týmu), my to měli v sobotním rozestavení na úrovni druhý ligy a podle toho to dopadlo.

  3. Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

    bedva (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 09:24 |  
    0 0

    Zdravim, je to OT, ale docela by mě zajímalo, jak je to se záznamama ze zápasu GL a jejich umístěním na internet? Myslel jsem, že práva na GL vlastní IDNES a tak kluby maj omezený možnosti pořizování záznamu a vkládání na web (aspoň tak nám to bylo vysvětlováno). Teď kouknu na youtube a tam všechny góly ze soboty od sigmatv http://www.youtube.com/watch?v=sbtmfXyvMYU.

      • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

        bedva (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 10:18 |  
        0 0

        Díky, ale já to bohužel viděl a znova to vidět nechci. :) Spíš jsem myslel obecně, proč teda jinde to jde a u nás ne..

        • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

          Knajpar (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 10:30 |  
          0 0

          vymluva vzdy byla: nemame televizni prava ... v tom pripade si je asi sigma, idnes, atd ... plati ... ale moc tomu neverim ...

          • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

            quelhar (admin)     před 11 lety 24.02.2014 10:48 |  
            0 0

            Idnes ta prava ma zaplacena, Sigma na 99% ne a tak se muze snadno stat, ze to video z youtube brzo zmizi...

            • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

              bedva (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 11:25 |  
              0 0

              Tak pokud je to takhle "načerno", tak samozřejmě chápu, že to jde..:)

      • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

        Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 12:54 |  
        0 0

        Jak na ten gólový sestřih tak koukám (v sobotu jsem byl jen na textovým onlinu), něco na těch Koubkových slovech o nedůslednosti v obraně bude... Vedle tragické obrany, nemyslíte si, že na prvním gólu má svůj podíl i Rakovan?

        • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

          PetCC     před 11 lety 24.02.2014 18:37 |  
          0 0

          Má i nemá, tam se ten hráč normálně ukopnul když chtěl centrovat. Rakovan viděl, co chce udělat a byl připraven na centr. Jestli má brankář v takové situaci udělat něco jiného, to netuším.
          Mimochodem, velice vtipný bylo, když v 2. půli udělal hráč Olomouce to samé, z voleje hned odehrál míč, ale vůbec se mu to nepovedlo. A v tu chvíli spolukomentátor (Daněk?) řekl, že si to v takové situaci musí zpracovat a nekopat to z voleje, že je to velká chyba :-)

          • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

            jufoun (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 18:45 |  
            0 0

            Tohle si myslim je velice dobrý krok, tohle by měla mít i Slavia:)

      • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

        Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 12:50 |  
        0 0

        Tak to by mě zajímalo, jestli se toto ujme na polvičním SK trhu... Pokud ano, tak budou všechny výmluvy o životaschopnosti takového projektu ve Slavii (která má určitě více než dvojnásobný počet cílených osob oproti Spartaku) plané...

      • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

        bedva (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 13:20 |  
        0 0

        Tak to docela koukám.:) Mně by pro začátek ale stačilo, aby třeba víc fungovala youtubová TVSlavia. Ale jako klobouk dolů před Trnavou, že se do něčeho takovýho pustila.

  4. Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

    Socrates (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 10:03 |  
    0 0

    Není Třebíč náhodou holka? Aspoň to tak mám zafixovaný ...

    • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

      quelhar (admin)     před 11 lety 24.02.2014 10:48 |  
      0 0

      Je, omlouvam se, opravim.

  5. Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

    Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 13:02 |  
    0 0

    Ještě jedna poznámka mimo téma tragédie v Olomouci, ke které už napsalo dost jiných a fundovanějších (zápas jsem "naštěstí" neviděl)...

    Líbí se mi přístup Tomáše Necida a doufám, že s sebou strhne jiné: konkrétně hned po zápase se omluvil za tu ostudu, přestože hlavní díl viny nesli jiní; komunikuje s fanoušky jako nikdo jiný (videoblogy, twitter, různé propagační videospoty), maká na tréninku naplno (na což je zvyklý ze zahraničí), je to profík. Jen doufám, že mu to vydrží celé jaro (nezkazí se ostatními) a třeba tím nakazí ostatní (a teď nemyslím nějakým twitterem, ale všeobecně tím profesionalismem)...

    • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

      Khadgar     před 11 lety 24.02.2014 13:25 |  
      0 0

      Pokud bych si měl na někoho vsadit, že nepoleví, tak to je Necka. Protože si narozdíl od ostatních vždy uvědomoval, že dál ho posune jen 100% úsilí.

      • Re: Juniorka: Slavia - Třebíč 2:0

        Edwardtheiron     před 11 lety 24.02.2014 16:01 |  
        0 0

        On si to právě vždy neuvědomoval, jak sám řekl. Právě proto si to asi uvědomuje teď.

    • Re: Trenér

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 24.02.2014 21:55 |  
      0 0

      já bych asi toho Levého nebral, podle mě bychom si o tolik nepomohli.

      Podle mě je řešení leda přetáhnout Kozla, Šilhavého. A po tom výprodeji v Liberci by Šilhavý nemusel být úplně proti.

    • Re: Trenér

      RaDDa521     před 11 lety 24.02.2014 22:37 |  
      0 0

      A v čem je podle tebe lepší než Koubek? Proč zrovna on, čím by nám pomohl?

      • Re: Trenér

        Jiri1     před 11 lety 25.02.2014 09:29 |  
        0 0

        Jednoducha odpoved Kozel i Silhavy maji vysledky , Koubek jen kecy, nebo si myslite, ze ty nepokoje V Olomouci v podani nasich nasranych a frustrovanych fandu, kterym vedeni i hraii pripravuji podobna spestreni jiz nekolik let by to udelali nebyt spatne prace trenera , to si jakoé myslite , ze zas muzeme chodit jen kanalama , ze ty vtipky ruznych pratel fotbalu na nase adresy by byly , kdyby trener Koubek odvadel kvalitni praci, rozumel taktice a behem pripravy netvrdil, jak se vsechno zvladne na hernim soustredeni. Je verejnym tajemstvim, ze investor by pekne nasranej a sve dalsi kroky bude hodne promyslet, je pravdou, ze neschopne vedeni klubu v cele se Seterlem uz neni schopne ani adekvatni reakce.
        Necid by se mel hlavne stydet on i Pitak, Vosahlik a dalsi, ja vim ze to ma jen na tri mesice, ale takhle mohl jit rovnou do toho Turecka a my jsme mohli koupit toho zamysleneho De Petrise, ktery byl nabizen pulce ligy.

        • Re: Trenér

          Edwardtheiron     před 11 lety 25.02.2014 09:39 |  
          0 0

          Tak tenhle příspěvek je perlou mezi tvými nesmysly!

          • Re: Trenér

            Jiri1     před 11 lety 25.02.2014 09:48 |  
            0 0

            Perlou ses mozna ty , protoze tak nasrany lidi na vyjezdu , kteri zaplatily docela pekny prachy a pak se museli ozrat, aby to byli schopni nejak prezit jsem uz dlouho nevidel a nepocitam do toho ten bus objednany starymi , ale ani jim se moc nedivim.

            • Re: Trenér

              Edwardtheiron     před 11 lety 25.02.2014 10:08 |  
              0 0

              Twe, ty to máš opravdu v hlavě vyhrabaný! Když pominu blbost typu "museli se ožrat" , tak budu těžko souhlasit s tím, že někdo musí něco rozmlátit a zdůvodňovat to tím, že někdo dělá ostudu Slavii. I člověk s tvou inteligencí snad pochopí, že tohle chování považuji za stejnou, ne-li větší ostudu pro klub. A vyjadřovat se k tě, tvým veřejným tajemstvím a podobným pitomostem ani nemá smysl.

              • Re: Trenér

                Jiri1     před 11 lety 25.02.2014 10:24 |  
                0 0

                Nezamenuj mensinu za vetsinu, pokud vim tak tam policie zafungoval a nicitele majetku odhalila, ale to neznamena , ze trotlove tvyho typu nam budou rikat , kdz se muzeme napit a kdy ne, navic takovy jako ty vetsinou sedej doma a nikam nejezdi.
                Jinak je ti asi jasny, ze pokud se tym rychle nevzchopi , tak jsme stejne v hajzlu a je celkem jedno, jestli budem kopat ve Stromovce nebo v Edenu, jestli bude stadion vlastnit podvodnik y Lukoilu, nebo strejda y Ksajmanskejch ostrovu.
                Jinak este k ty Holomouci, proc ten magor alespon nepostavil tu sestavu , kterou vohlasil a proc narval hrace na post kerej celkem nikdy nehraje.

                • Re: Trenér

                  Tomski     před 11 lety 25.02.2014 10:54 |  
                  0 0

                  ty si normální schýza !!! a psát neumí ani jedna osobnost :-)))

                • Re: Trenér

                  Edwardtheiron     před 11 lety 25.02.2014 14:57 |  
                  0 0

                  Trotlům mého typu je naprosto jedno, kdy se trotlové tvého typu hodlají ožrat. Ale když trotlové tvého typu cítí potřebu něco ve jménu Slavie rozmlátit, tak to už trotlům mého typu jedno není, protože trotlové tvého typu dělají Slavii ostudu.

        • Re: Trenér

          Tomski     před 11 lety 25.02.2014 10:51 |  
          0 0

          tak z těch tří má nejlepší výsledky Šilhavý (titul, 3.místo), následuje ho Koubek (3.,4.místo, 2x postup do ligy), až za nimi je Kozel (s dvěmi šestými místy a jedním postupem)...odvolat trenéra by byla blbost...kdyby za něj byla možnost sem vzít Kozla nebranil bych se tomu, ale takhle určitě ne...že se takhle zkazí začátek nečekal asi nikdo, ale stát se to může...určitě může za nedůraz na naší polovině v prvních třiceti minutách Koubek ? nechápu proč by se měl stydět Necid s Pitákem ? nechci aby to vypadalo, že někoho obhajuji...samotnýmu mi z toho bylo dost smutno, ale zase bych nedával do rovnítka debakly pod Petroušem a sobotní Olomouc...to co se dělo na podzim bylo vraždění neviňátek a oproti tomu jsme v sobotu měly trochu i smůlu(s přispěním obrany s Ličkou)...prostě dostat tři slepené branky na začátku by zamávalo i se sehranějším týmem...možná, že kdyby se Nitrianský nenechal vyloučit tak jsme utkání ještě korigovali a skore nevypadalo na konci tak potupně...sestava na pátek: Čontofalský- Tusjak (Ritchie), Smejkal, Škoda, Dostál - Zmrhal, Gecov - Juhar, Piták, Boudjemaa - Necid

          • Re: Trenér

            Jiri1     před 11 lety 25.02.2014 11:08 |  
            0 0

            Ty ses tady vybarvil minulej tejden, takze tu reakci si nech pro svy fandy, proc tady taky nenapises o tech sesupech Koubka v jinejch klubech, kdyz ho hraci malem defenestrovali a to pri tech jeho poslednich angazma , to se ti nehodi do kramu ty trpis asi chronickou zapometlivosti, uz se ani nedivim , ze se nepamatujes na to, kdo pouziva tvuj nick
            Dalsi tvoji vlastnosti je podlezavost, vlez jim voboum do ryti, voni hrajou uplny kulovy , ale ty ses spokojrnej, ty ses sem asi nasazenej nakou partickou provokateru, dyt voni jsou skvelousi, kluci koukejte dyt sme dostali jen bura, to je vlastne uspech, az chytnem deset a vice bude to u tebe zase uspech, , ze se tomu vlastne divim, Nouzakova de na materskou , asi chces to teply misto po ni, ale ta tvoje Cestina je taky divna , ty si asi nakej tipek provokater.

            • Re: Trenér

              Jiri1     před 11 lety 25.02.2014 11:10 |  
              0 0

              Hlavne , ze ses multifunkcni, este bud multikulturni a budes komplet.

            • Re: Trenér

              Tomski     před 11 lety 25.02.2014 11:21 |  
              0 0

              :-)))

              • Re: Trenér

                Jiri1     před 11 lety 25.02.2014 11:34 |  
                0 0

                Ty voe ty to taky umis , mas muj obdiv nikoliv litost, prave brecim za Pitaka pobirajiciho okolo 200 set t litru mesicne a Necida , kerej bere jen o neco malo mene , dyt voni kluci kopou temer zadarmo, bud ses fakt nenormal nebo nevim, jak to muzes napsat o ty litosti , tebe v praci nekdo lituje , kdyz udelas neco na hovno, voni ti to zaplatej , tak to mas asi debilniho sefa , jinak si to neumim vysvetlit, voni hrajou uplny , ale uplny ........, a my je budem litovat, tomu se rika poziitivni pristup, probuh sou tady este normalni lidi.

                • Re: Trenér

                  lassiter     před 11 lety 25.02.2014 11:40 |  
                  0 0

                  tak tohle vypadá na Krále Šumavy tipuju...

                  • Re: Trenér

                    Jiri1     před 11 lety 25.02.2014 11:46 |  
                    0 0

                    Muzes aspon jednou k veci, kdyz odflaknes praci a fakt je mi jedno cio delas , udelas to uz ponekolikate v posledni dobe a bude to fakt megapruser, budou te treba zakaznici litovat, budou ti vyjadrovat spoluucast a to jeste kdyz budou vedet , ze to co mas za mesic si voni a specialne na ty Sumave nevzydelaj za rok, tam jsou lidi vdecny treba i za praci za osm litru a to neprehanim.

                    • Re: Trenér

                      lassiter     před 11 lety 25.02.2014 11:51 |  
                      0 0

                      Proč máte potřebu neustále řešit cizí peníze?

                    • Re: Trenér

                      Tomski     před 11 lety 25.02.2014 12:03 |  
                      0 0

                      já napsal proč by se měli stydět Necid s Pitákem, kteří hráli za Slavii po x letech ? takže nedělali poněkolikáté megaprůsery a to dostat bůra se holt stát může (znovu i mě z toho bylo smutno a nelíbilo se mi to) Necid nebyl moc dobrý proti Olomouci...známku 5 by si dle mého nezasloužil, Piták byl lepší, ale taky nepředvedl nic moc...a jestli Piták bere 100 nebo 200 mě může být jedno...když mu je někdo dal..u něj který tady hrál x let s možnou vidinou toho, že výplatu nedostane mi to vlastně ani nevadí...

                • Re: Trenér

                  Tomski     před 11 lety 25.02.2014 11:42 |  
                  0 0

                  Jirko/Jirkové kromě toho, že psát srozumitelně ti nejde, tak ani se čtením na tom nejsi moc dobře...já nikoho nelituji, napsal jsem že je mi smutno z průběhu utkání a z výsledku...normálních tady bude spousta, ale to není tvůj případ...

                  • Re: Trenér

                    Jiri1     před 11 lety 25.02.2014 11:48 |  
                    0 0

                    Ty ses tak ubohej Tomski, to je takova prasarna vod tebe a to neprehanim se nekomu posmivat a nereagovat na fakta , fakt ses , ne to nenapisu takovej nejsem , ale ses fakt hodne velkej ...........

                    • Re: Trenér

                      Tomski     před 11 lety 25.02.2014 12:13 |  
                      0 0

                      moc nechápu co jsem ti zrovna teď udělal...směju se tvojí negramotnosti nějakou dobu, předtím jsem tě na to upozorňoval, že když nebudeš psát česky tak se to nebud dát číst, na fakta reaguji (ještě ke Koubkovým úspěchům: zatím je úspěšnější než Kozel - to je fakt, to že loni odstoupil z Bolky a že se mluvilo o problémech se staršími hráči - tady zatím s hráči problém nemá nebo ano ? já holt do šatny nevidím...)smát se ti budu dál...a jsem pro multikulturnost !!! :-)))

                      • Re: Trenér

                        Jiri1     před 11 lety 25.02.2014 13:22 |  
                        0 0

                        Ale přeci někdo musí ty hráče potrestat , když odchodí zápas, víte , jak dopadla třeba pokuta za Převýšov, že jí někteří hráči ani nezaplatili, víte třeba, že vedení klubu neni schopno udat vyřazené hráče na hostování a tyto tzv. cizí peníze je to první, co je vtloukáno všem přítomným do hlavy vedením klubu na každém setkání viz třeba setkání odboček přátel Slávie v listopadu.
                        K vám L. každý žijeme nějaký příběh, někdo se rozejde s letitou přítelkyní a vezme si její nejlepší kámošku, jiný se ocitne v bídě a těžce nemocný, takový je život, ale nelze neustále tvrdit, ze uz nedám ani korunu a rozdávat svými chybami peníze plnými hrstěmi, navíc Slávia je stathem veřejným , alespon doufám.

                        • Re: Trenér

                          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 25.02.2014 13:34 |  
                          0 0

                          Někdy píšeš hovadinu,ale musím s tebou ve spoustě věcí souhlasit,at se to komu líbí nebo ne.

        • Re: Trenér

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 25.02.2014 14:22 |  
          0 0

          Boha jeho, on se zeptá v čem je Levý lepší než Koubek a ty začneš o Kozlovi a Šilhavém.... prosím tě, piš sem střízlivej, to že se ti motaj odpovědi kam nemaj, na to jsem si zvyklnul. Ale ž eodpovíš na něco o čem tu vůbec nikdo nediskutuje to už je fakt moc... Halvně že tu rozdáváš rozumy a nešetříš kritikou...

          • Re: Trenér

            Tomski     před 11 lety 25.02.2014 14:32 |  
            0 0

            to je předpokládám na Jirky ?

            • Re: Trenér

              Barra     před 11 lety 25.02.2014 14:53 |  
              0 0

              Za to bych dal ruku do ohne. Tomski :-)

              • Re: Trenér

                Pepino44     před 11 lety 25.02.2014 17:34 |  
                0 0

                Pařez zůstane pařezem,trouba troubou, ať je ze Šumavy nebo odjinud. Nejhorší je,když se nesmysly píší nesmyslně.

                • Re: Trenér

                  bongor     před 11 lety 25.02.2014 19:03 |  
                  0 0

                  Dneska teda jenom čumím..............

                  • Re: Trenér

                    Staal11     před 11 lety 25.02.2014 19:15 |  
                    0 0

                    Mno,vzdycky jsem si myslel,ze nejvetsi nesmysly tu pise spino,ale dnes vidim,jak hluboce jsem se mylil,i ten spino je schopen ty sve kraviny napsat aspon srozumitelne,narozdil tady od pana Jiriho :-)