Ušetřené prostředky investuje klub do mládeže a do údržby hracích ploch. Při větších návštěvách či pokud by Slavia hrála evropské poháry, by se mohlo jednat o celkovou částku za rok až 10 milionů korun.
S návrhem na změnu vyhlášky přišli členové Odboru přátel, poté jej zpracovalo hnutí Desítka pro domácí, které sdružuje fanoušky Slavie a Bohemians a jehož cílem je zejména podpora těchto dvou klubů. Na rozhodující zasedání dorazilo 10. února několik desítek fanoušků, dvouhodinové diskuze se zúčastnil např. předseda odboru přátel Martin Krob nebo orgnaizačně provozní ředitel Slavie Jiří Trepeš.Návrh schválilo 29 hlasů z 33 účastníků, proti byli pouze zastupitelé za TOP 09. Změnu vyhlášky musí potvrdit Magistrát.
Komentáře (112)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
PetCC před 11 lety 12.02.2014 19:21 |http://fotbal.idnes.cz/fanousci-cska-moskva-planuji-financni-sbirku-na-pomoc-tatarcukovi-10n-/fot_zahranici.aspx?c=A140212_161708_fot_zahranici_min
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Nosorozec před 11 lety 13.02.2014 00:52 |Jaktože mu tu operaci nehradí pojišťovna?
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
biggris (přítel SN) před 11 lety 13.02.2014 02:48 |Ne vsude maji vymozenosti typu zdravotni pojisteni
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
honzah (přítel SN) před 11 lety 13.02.2014 23:23 |Povinné zdravotní pojištění je podle mého názoru zlo. Ale to sem netahejme.
Kdyby se u nás na Voloďu vybíralo na tribuně, tak aspoň symbolickou stovečkou přispěju.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Matysek před 11 lety 13.02.2014 02:00 |No, nechci být šťoura, ale jestli to je jediný publikovatelný úspěch desítky pro domácí za 3,5 roku v zastupitelstvu, tak mi to přijde málo...
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
spino před 11 lety 13.02.2014 08:47 |Pokud vím, tak zásluhou Desítky byly také navýšeny granty pro všechny sportovní kluby na Praze 10 - jedná se o statisíce. No a pak schválilo zastupitelstvo na návrh Desítky odkup Ďolíčku, který prozatím stojí na tom, že se strany nedohodly na ceně. To mi přijde také důležité, protože ten strašák, že bude Bohemka hrát na Slavii tu stále je. :(
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
klimi před 11 lety 13.02.2014 10:00 |Tak ono je těžké něco většího prosadit, když jsou v zastupitelstvu jen tři členové...
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Jakubisko před 11 lety 13.02.2014 18:00 |Místo Ďolíčku nestojí obchoďák, to mi málo nepřijde.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
spino před 11 lety 13.02.2014 09:20 |http://www.ceskapozice.cz/byznys/finance/sisakova-finta-s-insolvenci-chem-group
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Jiri1 před 11 lety 13.02.2014 09:59 |Tak jo, napiste prosim konkretne kolik dostala Slavia fotbal, jednotlive spolky Slavia treba atletika, kolik penez poskytla Mestska cast na udrzbu stadionu v Edenu, kolik doslala talentovana fotbalova mladez Slavie od Mestske casti , nikoliv treba v ramci grantu od mesta ci od MS
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Tomski před 11 lety 13.02.2014 10:48 |http://fotbal.hattrick.cz/majitel-stadionu-slavie-schopen-vyplatit-stamilionove-dluhopisy-ovlivni-deni-v-edenu/
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
travel (přítel SN) před 11 lety 13.02.2014 13:49 |V nadpisu článku i jeho obsahu je uvedeno,že není schopen vyplatit...
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
LukySKS před 11 lety 13.02.2014 12:58 |S takovym bordelem kolem stadionu v Edenu do Slavie nikdy žádný silný investor nevstoupí :-( ach joo...
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
judy před 11 lety 13.02.2014 13:19 |Nebo naopak pokud investor bude chtít koupit i stadion není lepší období a tudíž i nižší ceny než teď.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
travel (přítel SN) před 11 lety 13.02.2014 13:47 |Tak to jsem zvědav,zda nám k tomu dá Navar (když je v podstatě u toho) nějaké (obecné) info.A už vůbec si netroufnu tipnout,jestli kladné (jako před pár dny,že vše jde velmi dobře),či to vše znamená další nové a nečekané problémy a průtahy ( myslím i v řádu několika let)!
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
birkin před 11 lety 13.02.2014 14:28 |ale ono v prvnim pripade jde o to, aby pripadny investor mohl s klidnym svedomim stadion koupit vecne...jinymi slovy, aby nasledne neprisel nejaky XY a neprohlasil se za vlastnika....cena je v tuhle chvili dle meho nazoru podruzna
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
travel (přítel SN) před 11 lety 13.02.2014 14:46 |Přesně tak,teď jde o to,zda je toto součástí "scénáře" posledních x měsíců (možná i roku) a nebo je to zase jeden z nečekaných sisákových překvapení a tím pádem ,zda se vše zase nevrací v podstatě na začátek.Snad do toho Navar vidí a dá sem info v rámci možností,aby neporušil dohodu.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
slaviator před 11 lety 13.02.2014 17:03 |Tenhle krok Sisáka není překvapující, Řebíček o něm věděl, že se to chystá, stejně proto má Řebíček svoje akcie uložené v trezoru v zahraničí (a proto se stahovaly staré a zneplatnily se a vydávaly se nové, aby se zamezilo tomu, že by někdo přišel a předložil "neuhlídané" akcie).
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
spino před 11 lety 13.02.2014 17:16 |Mě by zajímalo, co si ti dva udělali, že teď po sobě takhle jdou. Přitom na Jachtě v Toskánsku byli jedna parta. :)
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
django8 před 11 lety 13.02.2014 17:36 |jestli vám to nedošlo, tak Řebíček je Sisákův chlapeček..a je to jedna velká habaďura...to je realita... a budeme se všichni ještě hodně divit !!!!!
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Navyseals před 11 lety 13.02.2014 17:45 |vaše jistota mě uchvacuje, zdroje jsou zřejmě nezpochybnitelné
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
travel (přítel SN) před 11 lety 13.02.2014 20:25 |Slaviatore,mně jde o to,jestli reorganizací (o kterou žádá Sisák) a kterou zřejmě soudce M. veselý schválí a tím by došlo k prominutí velké části dluhů a hlavně k odkladu jejich splatnosti o 5 let, není při současném vyjednávání od Sisáka podpásovka a nemá to negativní vliv na případný vstup nového (spolu)majitele Slavie vč. stadionu.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
subHuman před 11 lety 13.02.2014 21:44 |Podle mych informaci minimalne stadion jiz jineho vlastnika ma...
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
spino před 11 lety 13.02.2014 22:16 |Teď mluvíš o Pražákovi, nebo novém vlastníkovi po něm?
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
nacelnik (přítel SN) před 11 lety 13.02.2014 22:35 |Dobrej dotaz...
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
petrjir před 11 lety 13.02.2014 18:01 |Mimo tema. Dotaz opet pro znalce. Kam na cenove prijatelne a dobre ci netradicni pivo v okoli Karlova mostu? Dik moc
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Edwardtheiron před 11 lety 13.02.2014 19:00 |Cenově přijatelné netradiční pivo v okolí Karlova mostu? Jedině koupit si lahváče a dát si ho tam na lavičce. :-) Netradiční jsou v okolí Karlova mostu bohužel právě ty ceny. :-))
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
bongor před 11 lety 13.02.2014 20:12 |Ovšem jednoduché a oblíbené tvrzení některých fotbalových novinářů i fanoušků Slavie, že všechen zmar zavinilo rozmařilé klubové vedení v čele s tehdejším generálním ředitelem Petrem Doležalem a mocným trenérem Karlem Jarolímem svými neuváženými hráčskými nákupy a šokujícím vypadnutím v kvalifikaci Ligy mistrů s moldavským Šerifem Tiraspol v sezoně 2009/2010, je jeden velký nesmysl.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
bongor před 11 lety 13.02.2014 20:16 |Tohle jsem tvrdil již dávno,zdálo se mi to jako nesmysl,aby KJVCD, opravdu trochu "mocný",mohl svým vlivem nějak potopit Slavii.
Je to práce podvodníků,na které on neměl žádný vliv.Teď to teprve všechno dostává svoje pravé obrysy a nám to otevírá oči.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
travel (přítel SN) před 11 lety 13.02.2014 20:33 |Bongore asi máš pravdu,ale to nic nemění na nesmyslných KJVCD obměnách mužstva,které šlapalo a on přesto polovinu mužstva vyměnil. Tím nechci snižovat jeho zásluhu na dvou titulech a postupu do LM,ale ta obměna (i vyhazov Brabce)mi přišla nesmyslná a pro Slavii nedobrá.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Edwardtheiron před 11 lety 13.02.2014 20:33 |Vůbec ani v nejmenším nepochybuju, že sir Karel pustil Slavii žilou dost značně. Samozřejmě nikdo netvrdil, že současný stav je jenom jeho "zásluhou". Na to byli jiní frajeři.
A líbí se mi, že se najednou souhlasí s tím, co napíše novinář, i když obvykle se okamžitě strhne bouře s tím, že pisálkové píšou bláboly.
:-)
Řidič Francin
Retos před 11 lety 13.02.2014 20:33 |Mě zas málem RozŠlehala tahle Zmínka
o Nebohatším Řidiči :-/
"Její zájmy ve Via Chem Group na základě plné moci prosazuje údajný Sisákův řidič Antonín Franc. Tentýž Franc, který se v minulosti proslavil oficiální „majitel“ fotbalové Slavie. "
R.
Re: Řidič Francin
Huzgi (přítel SN) před 11 lety 13.02.2014 20:39 |Bongore, on tady každý zapomíná, do jakého zmaru Jarolím přišel. Rozhádaný neperspektivní tým, nebyl stadion ani fanoušci. Na Strahově na fotbalisty zívaly prázdné tribuny. Nebyly peníze na posily a braly se hráči beze smlouvy, zadarmo a z podřadných zahraničních soutěží. Ty dva tituly jsou zázrak, Liga Mistrů ještě něco více. To už se nikdy opakovat nebude. Další úspěchy, jestli někdy přijdou, mohou nastat po změně vlastníka a masivních investicích. Ta úžasná pohádka (úspěchy bez peněz) se opakovat nebude. Chudým rodičům se dvakrát bohatý synek nenarodí.
Re: Řidič Francin
Edwardtheiron před 11 lety 13.02.2014 20:52 |Tak zaprvé: Ta poslední věta, nebo jestli to má být přísloví, postrádá smysl. Jak se může narodit bohaté /nebo chudé/ dítě?
Zadruhé: Ten tým určitě nebyl rozhádaný, nebyl totiž takřka žádný. I Standa Vlček říkal, že si nebyl úplně jist, zda udělal dobře, když podepsal smlouvu. Jenomže...
Zatřetí: ...do Slavie přišel Šmíca, Brabec nebo třeba Vaniak, což nebyli žádní nezkušení zobáci. K tomu Tavares, Švento, Belaid... a vytvořil se kvalitní tým. Bohužel, politikou sira Karla šel ten tým po čase do kopru.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
subHuman před 11 lety 13.02.2014 20:46 |Mate stesti, ze jdu zrovna kolem...
V teto destinaci je rozhodne z ceho vybirat, a to jak v pripade tradicnich (rozumej Euro) piv, tak minipivovaru.
Nejblize bych doporucil v Betlemske pivovar Prazsky most U Valsu.
V Husove pak U Medvidku, daleko neni ani pivovar U dvou kocek. O neco drazsi, ale exkluzivni je nedaleko kostela Sv. Jilji pivovar U tri ruzi.
Euro Plzen stoji v techto koncinach 36 Kc ( U Vejvodu, U Svejka v Husove).
Na druhe strane Vltavy pak U kocoura nebo U hrocha (oboje Plzen)...
Mam pokracovat?
:-)
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Eluin (přítel SN) před 11 lety 13.02.2014 22:41 |Jj, U Medvídku je to fajn.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
coolair před 11 lety 13.02.2014 23:13 |http://www.atmoska.cz/napojovy-listek/#pivo
Přímo u mostu, a je to tam celkem fajn, v pivu mají výběr...
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Edwardtheiron před 11 lety 13.02.2014 22:00 |SK Slavia Praha @slaviaofficial 37m
Josef Bazal se v zapojí do tréninku @fkvz. O jeho možném hostování v druholigovém klubu se jedná a mělo by být jasno do týdne.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Kornovo před 11 lety 13.02.2014 22:21 |delame si snad z viktorky novou farmu?
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
spino před 11 lety 13.02.2014 22:41 |Kéž by...
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
judy před 11 lety 13.02.2014 23:29 |Nedávno jsem chtěl napsat příspěvek o tom že by to nebyl špatný nápad a předsi jen občas jejich "služby" využíváme... ale nakonec jsem si to odpískal kvůli jejich vedení, které se mi moc nezamlouvá.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
ortevor před 11 lety 13.02.2014 22:30 |pokud tam budou vsichni hostovat tri, tak si snad i koupim permici na jaro na Zizkov...
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
ortevor před 11 lety 13.02.2014 23:42 |jeste mozna je zajimavy tenhle rozhovor :
http://fotbal.idnes.cz/jindrich-trpisovsky-rozhovor-des-/fot_dsouteze.aspx?c=A140213_2033768_fot_dsouteze_ald
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Nosorozec před 11 lety 13.02.2014 23:09 |Doufal jsem, že Bazal dostane na jaře šanci v áčku, ale pokud bude ve Viktorce hrát pravidelně, tak si myslim, že hostování bude nejlepší řešení. Vykope se tam a za půl roku nebo rok se k nám vrátí se zkušenostma z dospělýho fotbalu.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Jiri1 před 11 lety 14.02.2014 09:33 |Pane Tomski obcas se nestacim divit , ten Hatrick , kam se smele odkazuješte a ten clanek , ktery jste nazval, majitel schopen vyplatit , zni trochu jinak, ze neco jako majitel neschopen vyplatit a popisuje problemy okolo stadionu, nikoliv podporu Mestske casti, ze ale to nevadi, takze vsem , kteri delaji sdruzeni Desitka reklamu odpovim sam, zadne granty nebyly navyseny zasluhou ttohoto uskupeni, zadne odpusteni poplatku za vstupne v minulyvh letech a dnes blizi se volby , tak je mozne vse,Dodnes jsem veril te druhe vyznamne strane v koalici, dnes uz doufam, ze v Praze vyhraje ANO a nezavisli.
A jen dovetek k te Bohemce , majitele dopredu rekli cenu za kolik prodaji , Praha 10 moc dobre vedela , ze ty penize nema, takze zase jen divadlo, nakonec doporucuji precist clanek z minuleho roku, ktery se zabyva prave cinnosti desitrky a reakci fandu........
A snad na zaver Bohemians se nikdy do Edenu nevrati, ale spis kvuli cene pronajmu ,to si budte jisti
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
slaviator před 11 lety 14.02.2014 09:44 |Toto psal Jiří nebo Jiřího kamarád ze Šumavy? :-)
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
spino před 11 lety 14.02.2014 09:45 |Možná by to chtělo reakci někoho z Desítky, abychom slyšeli také odlišný názor. ;)
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Tomski před 11 lety 14.02.2014 09:47 |já jsem směle dal odkaz na článek :-))) pod mým odkazem psal někdo jiný...já píši jen sám za sebe :-))) žádný multinick ani schýzanick...
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Matlafous před 11 lety 14.02.2014 13:38 |Pane Jiří, politika sem nepatří a slibuji, že je to jediný příspěvek, který sem na toto téma dám. Evidentně se v poměrech Prahy 10 nevyznáte, protože jinak byste nemohl volit ANO, ve kterém bude na 95% kandidovat Radmila "StB" Kleslová (nyní ČSSD) a nezávislé, za které bude obhajovat svůj současný post starosta Zoufalík.
Je mi z Vás a Vašich zaručených informací na blití.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
spino před 11 lety 14.02.2014 20:40 |Já se přesto pokusím zeptat na jednu věc. Spekuluje se, že pana starostu Zoufalíka a jeho nezávislé řídí Hrdlička. Je to pravda? Nejsem se situací na Praze 10 dost dobře obeznámen.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Edwardtheiron před 11 lety 14.02.2014 11:55 |To je hroznej ubožák!!!
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-13-14/194913/repka-u-krause-nejvetsi-prasarna-tu-kasu-mi-dala-sparta-na-cestu.html
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Tomski před 11 lety 14.02.2014 12:01 |nechápu co to má společného se Slavií...
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Edwardtheiron před 11 lety 14.02.2014 12:35 |Na co si to hraješ?!? Tady se smí psát výhradně o Slavii? Jen u tohohle článku se v komentech píše o Tatarčukovi, pivu nebo Ďolíčku...
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Tomski před 11 lety 14.02.2014 12:43 |kdo si hraje nezlobí :-))...jen moc nechápu proč je to ubožák(je to hlavně blbec) a jakou to má souvislost se Slavií ?
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Edwardtheiron před 11 lety 14.02.2014 12:55 |Ubožák je proto, že lže. Těžko budu věřit tomu, že mu vrazili čtyři sta litrů a řekli mu, aby si je nechal. Souvislost se Slavií to nemá žádnou, to jsi bystře pochopil. Ale opět bych se mohl zeptat: Mám ti tady najít všechny příspěvky, které se netýkají Slavie, nebo si je najdeš sám?
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Tomski před 11 lety 14.02.2014 12:59 |a kdo ví, že lže ? si to přečti znova...on neříká, že mu jí dali do ruky když odcházel, ale že mu jí naložili k tomu ostatnímu (jako metaforu)...já nevim, jak to bylo a ani mě to nezajímá...problémy za řekou ať zůstanou tam...sem to nepatří...se slavii to nemá společného nic...když se slavisti bavěj o pivu nebo o rakovině našeho exhráče nebo o tom jestli sem půjde klokan, tak je to věc jiná...
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Edwardtheiron před 11 lety 14.02.2014 13:07 |Tak ještě že jsi tu nebyl předevčírem, to bys nám určitě vynadal, že se bavíme o hokeji...
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
judy před 11 lety 14.02.2014 12:46 |O Ďolíčku proto protože název této "sekce" je pod názvem ( Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného ) a jak jistě víš tak zastupují i Bohemians 1905.... a Tatarčuk je bývalím hráčem slavie... Řepka je ubožák a vymletá hlava a to víme i bez jeho již "novodobých" prohlášení :)
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Edwardtheiron před 11 lety 14.02.2014 12:59 |Ano, Tatarčuk je bývalým hráčem Slavie, Ďolíček není ani bývalý stadion Slavie a pivo u Karlova mostu také se Slávií příliš nesouvisí. Pokud se vás to, pánové, nějak dotklo, tak se vám hluboce omlouvám, ale jestli si chcete hrát na strážce stránek a rozhodovat o tom, co se tu může a nemůže psát, tak myslím, že máte smůlu. Tím končím tuto rozpravu, protože dál mě dohadování o blbostech bavit nebude.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Tomski před 11 lety 14.02.2014 13:00 |tak sem nepostuj blbosti :-)))
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Edwardtheiron před 11 lety 14.02.2014 13:04 |Znáš přísloví Čistému vše čisté? O blbosti to platí rovněž. :-)
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Tomski před 11 lety 14.02.2014 17:56 |nic ve zlém...jakýkoliv článek o řepkovi je blbost...
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Edwardtheiron před 11 lety 14.02.2014 18:42 |Ano, jistě.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
slaviator před 11 lety 14.02.2014 13:13 |OK, tak se Slavií to má to společné, že to je ikona největšího rivala Slavie, který se kamarádí s několika hráči kteří Slavií prošli a zanechali v ní nějakou stopu (Abraham a rozkopaný koš v šatně:))) ) a že nechybělo tak mnoho, aby když tu byl trenérem Straka, tak nechybělo mnoho a Řepka přišel do Slavie - a že Hubáček jako pokladník si 400 tis s sebou neodnesl... :-)
Hub na plac!
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
slaviator před 11 lety 14.02.2014 13:13 |OK, tak se Slavií to má to společné, že to je ikona největšího rivala Slavie, který se kamarádí s několika hráči kteří Slavií prošli a zanechali v ní nějakou stopu (Abraham a rozkopaný koš v šatně:))) ) a že nechybělo tak mnoho, aby když tu byl trenérem Straka, tak nechybělo mnoho a Řepka přišel do Slavie - a že Hubáček jako pokladník si 400 tis s sebou neodnesl... :-)
Hub na plac!
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
edenian před 11 lety 14.02.2014 13:37 |... a Repak na Bory :-)
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
slaviator před 11 lety 14.02.2014 14:11 |A Standa Vlček na Pražský hrad!
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
edenian před 11 lety 14.02.2014 14:33 |To by ale musel delat prezidenta i spartanum. To bych mu nedelal.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
slaviator před 11 lety 15.02.2014 09:04 |OK, tak Jarda Jágr... :-)
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
deadbeat před 11 lety 14.02.2014 16:34 |Taky tomu nejak nerozumim.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
nacelnik (přítel SN) před 11 lety 14.02.2014 17:08 |Mimochodem, což nějakej ten rozhovor s Kiselem.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
deadbeat před 11 lety 14.02.2014 18:22 |S tim ja asi nepomuzu. :))
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
quelhar (admin) před 11 lety 14.02.2014 18:57 |Po nekolikatem odlozeni nam byl prisliben uz pry definitivni termin pristi utery po tiskovce.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
django8 před 11 lety 14.02.2014 17:18 |tem Sisák je ale mazanej..a nejlepší je že na něj ani nikdo nechce vytvořit nátlak..protože se ho všichni bojí:D...doporučuju si přečíst článek na české pozici
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
spino před 11 lety 14.02.2014 18:08 |Naštěstí teď máme ve Strakovce pana Babiše, který si brzo nejen na něj došlápne.
"Myslím, že jeho metoda práce je každého podvést. Dvakrát jsme si plácli na obchod, dvakrát slovo nedodržel," tvrdí majitel Agrofertu Andrej Babiš, jenž se Sisákem jednal o koupi podniku Milo Olomouc ze skupiny Setuza.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Eluin (přítel SN) před 11 lety 14.02.2014 18:09 |Já bych ten optimismus radši trochu brzdil.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
jarodo57 před 11 lety 14.02.2014 18:46 |Babiš je bůh. On nám všem ukáže.Kde mohl ten slovenský fízl za pár let vydělat tolik miliard?Politika sem ale nepatří.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
spino před 11 lety 14.02.2014 19:42 |Politika sem opravdu nepatří, takže majetek pana Babiše řešit nebudu. Nelze mu ale upřít, že jím placená Česká pozice je jediný portál, který se odvažuje o Sisákovi psát.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 15.02.2014 15:31 |Tomu se říká vymetání čerta ďáblem. Se spásou to nemá nic společného.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 14.02.2014 17:37 |Rozhovor s Koubkem.
http://slavia.cz/clanek.asp?id=Velky-rozhovor-s-trenerem-Koubkem-pred-jarni-casti-12248
Musím říct, že to má hlavu a patu, za mě palec nahoru. V mnohém odpovídá i na zdejší kritiku - že by četl SN? :-)
Přijde mi, že většinu věcí hodnotí realisticky a střízlivě, musím ocenit i přiznání, že v ofenzivě to není takové, jaké čekal, ale že se na tom bude pracovat.
Jak jsem psal v předchozích diskusích, počkejme 2-3 ligové zápasy, to ukáže.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Pepino44 před 11 lety 14.02.2014 17:47 |Tak s Koubkem v rozhovoru naprosto souhlasím,zhodnocení je zcela pravdivé a otevřené. Koubek to hodnotí naprosto střízlivě bez přílišného optimismu. Myslím si,že je to na dobré cestě,ale bude to ještě boj.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
klimi před 11 lety 14.02.2014 17:48 |Řeči jsou jedna věc, předvedená hra je věc druhá...
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
tantalos před 11 lety 14.02.2014 18:22 |Boudjemaa a Ritchie evidentně nenavázali s trenérem vztah. Což může být tím, že z cizích jazyků Koubek trochu rozumí slovensky. Pro Ritchieho to bude znamenat na povýšení mezi slavistické mladíky. A být mladíkem pod Koubkem to znamená, že jim bude povoleno za určitých okolností nosit pytle a míče na trénink.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Tomski před 11 lety 14.02.2014 18:24 |mám pocit, že Koubek mluví i anglicky...
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Fulham před 11 lety 14.02.2014 18:41 |By mi zajímalo ,jak jsi na to nenavázání vztahu přišel....
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
tantalos před 11 lety 14.02.2014 19:04 |Koubek v rozhovoru: "pokud jde o vztahy v týmu. Vazby jsou logicky zatím nulové."
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Fulham před 11 lety 14.02.2014 19:15 |Hmmm - jenže on nemluví o Valentýnu,ale vazbách na place...a tam minimálně šest frajerů umí i jinak než slovensky. A znalost slovenštiny mi překvapuje u GM Evertonu,když s Koubkem tak pěkně klobásil...
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
dArtagnan před 11 lety 14.02.2014 18:48 |+ tři roky trénoval v Německu a půlrok v Číně. Tam by si asi sotva vystačil se slovenštinou :-)
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Edwardtheiron před 11 lety 14.02.2014 18:46 |Líbí se mi, jak v tom máš jasno. Co kdyby ale třeba investor nařídil, že jím koupené posily musí hrát? V tom případě by možná ty balony nosil Piták...
Blbost, já vím, ale aspoň to nevydávám za jasnou věc.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Eluin (přítel SN) před 11 lety 14.02.2014 19:07 |Tantale, Koubek rozhodně není jazykový diletant...
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 15.02.2014 15:26 |Podle rozhovoru minimálně do Boudjamy vkládá nemalé očekávání. A jen napsal to co je logické, že si těžko během týdne vytvoří nějaké extra kamarádské vztahy s ostantími hráči stejně tak si hned nevyhoví na place. Ale to je obvykle jen otázka času.
Krom toho Koubek se bez problémů domluví anglicky a myslím, že i ruštinu někde zmiňoval. Když už jsme u těch jazyků. To si ho asi pleteš s Petroušem, kterej opravdu rozuměl maximálně slovensky.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
deadbeat před 11 lety 14.02.2014 18:43 |Mne teda po precteni toho rozhovoru do zil zadnej dalsi optimismus nepritek. Dilem proto, ze mluvit Koubek umi, to vime vsichni, ale predevsim vinou zkreslovani reality, ktery v jeho odpovedich vidim: fakta ohyba tak, aby mu daly za pravdu. Ja nepotrebuju Koubkovo chlacholeni. Staci mi videt sestrihy z pripravy, kde jdou tri ze ctyr akci soupere pres Zmrhala (z cehoz opravdu neminim vinit Jardu), a obrazek Koubka coby schopnyho trenera dostava dalsi trhliny.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
django8 před 11 lety 14.02.2014 19:00 |tak naštěstí všichni víme že nejste žádný expert..a to vaše časté fňukání začíná být pověstné..plácáte furt páte přes deváté aniž byste věděl jak to doopravdy je...takže na rozloučenou fňuk,fňuk a ještě jednou fňuk
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
deadbeat před 11 lety 14.02.2014 19:11 |Pokud se veci maj tak, jak pises, muzes me i moje informacne bezcenny prispevky s klidem ignorovat a usetrit me podobnejch detinskejch vylevu, nemam pravdu?
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
vlk30 (přítel SN) před 11 lety 14.02.2014 20:09 |Já bych to neviděl ani optimisticky ani pesimisticky,prostě počkat alespoň na první tři jarní ligové zápasy a uvidí se jak na tom jsme.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 15.02.2014 15:29 |No od tebe by mě překvapil opak. Ty a klimi by jste u nás kritizovali i Murinha ;o)
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
YuckFou před 11 lety 15.02.2014 09:46 |Osobně se mi rozhovor líbí, ale spíš mě zajímají výsledky a předvedená hra v prvních kolech, která teprve odhalí naše skutečné ambice.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Betynka58 před 11 lety 14.02.2014 22:21 |Rozhovor jako takový se mi celkem líbil, jen mě Koubek nadzvedl jednou věcí, a sice, když řekl, že v době jeho příchodu dala Slavia v zápase max. jeden gól a teď v přípravě dokonce tři (byť proti druholigovým soupeřům). To je dle mého docela účelově zkreslené hodnocení útočné činnosti, která se (pominu-li nesporný přínos Necida) proti první polovině podzimu nijak zvlášť nezkvalitnila. Značné zásluhy na zkvalitnění defenzivy mu neupírám, ta šla skutečně hodně nahoru.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 11 lety 14.02.2014 22:57 |Slávista Hurka by měl na jaře na Žižkově hostovat. Jak se vám zatím jeví?Bude to s ním trochu delší práce. Je vidět, že dlouho nehrál, chybí mu sebedůvěra. Fotbalově je na tom velice dobře, ale potřebujeme od něj větší aktivitu a nasazení. Víme, že má talent, do budoucna je to velký příslib. Ale na podzim odehrál tuším jen tři soutěžní utkání a teď to zatím není ono. Určitě od něj čekám víc.
Za Slavii přitom začal hrát už v sedmnácti. Čím to je, že svůj talent zatím nerozvinul?
Já vidím jeho problém v sebedůvěře. V sedmnácti hrál ligu a určitě si myslel, že touhle dobou bude někde dál. Bohužel se to někde zaseklo a teď ho brzdí hlava. Hrozně moc chce, ale na hřišti si málo věří. Není to o dovednostech, ale o tom, aby znovu našel sám sebe.
K Hurkovi jste teď na zkoušku přivedli i dalšího slávistu, Šimečka, loni nejlepšího hráče juniorské ligy. Zůstane?
Zkouška mu končí sobotním zápasem s Bohemians. V něm dostane příležitost, pak se rozhodneme, jestli zůstane. Je to trochu podobný případ jako Hurka: herně výborný, ale má minimální zkušenosti s mužským fotbalem. Musí být lepší než hráči, které tu máme teď – a ve středu hřiště je velká konkurence.
Tak to opět vypadá, že se nám Šimeček vrátí zpět do juniorky, nevím kde je chyba. Hurku si tam podle mě nechají, Bazala také, sám trenér o něj měl zájem. Jestli by nebylo lepší Šimečka poslat na půl roku do Admiry, ČFL není špatná soutěž pro hráče, který nemá žádné zkušenosti s dospělým fotbalem. Ten půlrok by mu tam dal rozhodně víc než juniorka, tam už by se zase měli posouvat nejlepší dorostenci.
Nedávno zmiňovaný slávista Petr Růžička šel po půl roce v juniorce na rok hostovat do Kladna (ČFL, nyní Divize) a teď v zimě je v Ústí n. Labem (2. liga) a trenér o něj stojí, takže si možná (doufám) zahraje špičku druhé ligy a po sezóně se vrátí do Slavie.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
spino před 11 lety 14.02.2014 23:06 |Chyba je v tom, že Slavia jako snad jediný tým v gambáč lize nemá béčko/farmu (Admiru nepočítám), kam by posílala své hráče seznamovat se s dospělým fotbalem. A pak se strašně divíme, že žádný "lepší" klub naše mladé hráče nechce.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Jiri1 před 11 lety 15.02.2014 10:17 |Spino, tady nejde o farmu, ri hraci potrebuji alespon rocni hostovacku v profesionalnim fotbale, smula je v tom, ze se asi becka nedockame ani pristi rok, snad se rysuje nejaka lepsi varianta nez Admira, ale realne 4 hrace v zakladu Vi iktorky nevidim, pokud je angazujou budou sedet.
Uz jen naposledy ke clanku Jane, muj nazor je od zacatku jasny , tady se to nemelo vubec objevit , uz jsem slysel od clenu ODS na Praze 10 , ze to zaridili oni, ted uz zbyva jen CSSD,chapu ambice nekterych stat se obecnimu poliziky , ale kvuli tomu nemusi rozjizdet svou reklamu na mepolitickem webu.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
spino před 11 lety 15.02.2014 14:30 |Pane Jiří, dovolte mi se zeptat zcela nestranně a nezaujatě na jednu věc. I kdyby neměla Desítka na ničem žádnou zásluhu, proč vám tolik vadí, že jí tady redaktoři propagují?
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
petrjir před 11 lety 15.02.2014 10:02 |SubHumene, nejdete zrovna okolo?...
Tak jsem se vrátil z Prahy a na doporučení jsem stihl navštívit v Libni, kde jsem byl ubytovanej, třísesterskou Na Staré ráně, kde byla velmi příjemná obsluha a ač europiva nevyhledávám, tak musím říct, že i výborný pivo. Na Radnici jsme si dali pouze ve vstupní hale na stojáka jedno pivo, protože hospoda byla narvaná a místo se neuvolnilo.
Bohužel jsem si komentář ohledně hospod v okolí Karlova mostu přečetl pozdě a tak jsem zalezl do hospody U Glaubiců. Pivo výborný, jídlo na tu cenu podprůměrný a obsluha, o té bych snad ani nemluvil...Příště raději počkám na místní doporučení. A jinak děkuji velice za doporučení, kam jít!!
Teď ke Slavii. Stihl jsem po návratu pouze přečíst rozhovor s Koubkem, že sháníme stopera. Padla už tu ve spekulacích nějaká jména, jednáme s někým konkrétním? Času už moc není do 21. Díky za info.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
petrjir před 11 lety 15.02.2014 10:49 |pardon za zkomolení jména....
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 15.02.2014 10:54 |Jj. U Glaubitzů výborně ošetřená Plzeň za dlouhodobě příjemnou cenu, ale jídlo raději vynechat... :-)
Stopera bychom opravdu po čertech potřebovali . vzhedem k dlouhodobé Dobrotkově (ne)použitelnosti. Z dua Škoda - Neves osobně nemám dobrý pocit, navíc moc alternativ nemáme.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Fulham před 11 lety 15.02.2014 11:06 |Ahoj vši - pro všechny Koubkobijce kvůli jeho rozhovoru...doporučuji přečíst dnešní Sport (Libe,Baník,Thepláky,Dukla-o NadBlance nic :-)) rozhovor s Lubošem Kozlem - jeho poslední odstavec vás nepotěší a chudák Luboš,jestli někdy k nám přijde,tak to schytá...:-)))
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
petrjir před 11 lety 15.02.2014 11:12 |A nešlo by napsat, co tam Kozel říká? Díky
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Fulham před 11 lety 15.02.2014 11:24 |Jsem ještě rozklepanej z Magatha (vzteky) tak jen vejcuc - je rád,že neodešel Pospěch,protože staví tým na něj!!! - základ 16! hráčů plus čtyři mladí a ti chodí hrát za U21 nebo béčko - a to nejdůležitější pro místní brblali - nejlepší zápas byl ten prohraný a hlavně - ZA PĚT DNŮ MŮŽE BÝT VŠE JINAK,byla to JEN PŘÍPRAVA
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Fulham před 11 lety 15.02.2014 13:32 |Sestava dnes tudíž i na Olmik ? Matěj - Nitro,Škoda,Nando,Zmrhal - Marcel - Mario,Karel,Juhy - Damien - Necka ..... Možné změny Nitro/Dostál a Zmrhal/Ritchie... Nic jiného na Olmik nečekám a tak je to správné - střídající dle vývoje - Vošáhlo,Venca,Pepík M. ,Kory a ty kraje obrany. A po Dukle se uvidí. Dnes to proti rychlému Libe bude dozadu dobrý test a snad jsou rozumní a nenakopou si navzájem...
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
tantalos před 11 lety 15.02.2014 16:24 |Zase idiotské bláboly. V dnešním Sportu není ani věta, která by se týkala Slavie, jsou tam jen životopisná data o Kozlovi ve Slavii.
Myslím, že taková blábolilové jako Fulham by neměli mít na stránky SN přístup, protože je zasírají žvásty, které nemají s naším klubem nic společného.
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Fulham před 11 lety 15.02.2014 17:12 |Ale ty kluku - půjčím ti patnáct a kup si ho...:-)))) zeby něco jako s Koubkovou angličtinou? ....:-))
Re: Desítka pro domácí prosadila úlevy ze vstupného
Pepino44 před 11 lety 15.02.2014 20:41 |Tak hlavně slušně panáčku, nevím jak si můžeš osvojovat právo,kdo by měl mít přístup na tyto stránky a kdo ne. Jak můžeš vědět,že Tvoje příspěvky nepovažují ostatní za větší bláboly než příspěvky ostatních. A hlavně by ty příspěvky měly být psané slušnou formou,tak to tady bylo dosud zvykem.