Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Juniorka: Slavia - Admira 4:3

Juniorka Slavie porazila v přípravě třetiligovou Admiru 4:3, když v poločase vedla již 4:0. Dvě branky vstřelil dorostenec Prosek, po jedné přidali Verner a Vondráček. Za juniorku nastoupili Čonka, Frejlach a testovaný útočník Fernando. Report nám poslal klimi.

Slavia - Admira 4:3 (4:0)
Branky:
15. a 45. Prosek, 38. Verner, 41. Vondráček - 75., 77. a 80. soupeř

Slavia 1. pol.: Hrubeš - Prosek, Mac, Bejbl, Čonka - Červenka, Verner, Salašovič, Vondráček, Peterka - Liška
Slavia 2. pol.: Řehák - Prosek, Zákostelský, Kodr, Bejbl - Červenka, Frejlach, Salašovič, Vondráček, Peterka - Fernando

Report nám zaslal klimi.

Zápas byl od první minuty v naší režii, hosté se dostávali do blízkosti našeho vápna jen sporadicky a většinou spíše jen odkopávali. První šance přišla v 11. minutě. Slávisté dobře zakombinovali na levé straně, Salašovič poté poslal centr na zadní tyč, Marek Červenka měl však míč na dlouhou nohu a z těžké pozice přestřelil. První gól tak přišel až po rychlé a pěkné akci našich juniorů. Golman Hrubeš rychle rozehrál na Vernera, ten krásnou dlouho přihrávkou našel na pravé straně Peterku, který ještě posunul míč za obranu na Proska, který zpoza vápna přehodil hostujícího brankáře. Míč pak po odrazu od tyče a břevna golman Admiry sice vyrazil, ovšem podle asistenta rozhodčího byl už míč celým objemem za brankovou čarou - 1:0. Pohlednou individuální akci poté předvedl stoper Mac. Z vlastní poloviny vyvezl míč po pravé straně hřiště, narazil si míč s Proskem, obešel dva obránce soupeře a dostal se až do vápna, jeho zakončení z úhlu však brankář vyrazil. V 38. minutě přišly šance před oběma brankami. Nejprve Peterka vyslal přihrávkou mezi stopery do samostatného úniku Vondráčka, ten obešel brankáře Admiry, avšak už se vyhnal do velkého úhlu a trefil pouze tyč. Z následného brejku střílel z hranice vápna hráč Admiry, Hrubeš však jeho střelu krásným zákrokem vyrazil na roh. Z něho se do brejku dostali opět sešívaní, konkrétně duo Liška - Bejbl. Prvně jmenovaný vyvezl míč z naší půlky a snažil se najít nabíhajícího Bejbla, přihrávka však nebyla příliš přesná, k míči se opět dostali naši junioři a Verner krásnou ranou z více jak dvaceti metrů zvýšil vedení na 2:0. Další gól přidali naši mladíci hned za okamžik. Byl to opět Verner, kdo dobrou přihrávkou našel na křídle Červenku, který centrem našel ve vápně úplně volného Vondráčka a ten neměl problém míč uklidit do sítě. Do poločasu přidali sešívaní ještě čtvrtý gól, který patřil mezi ty kurióznější. Opět Verner poslal přihrávkou mezi obránce hostí do šance Proska, u míče byl však dřív brankář hostí, který však míč kopl pouze do našeho obránce, který už poté neměl problém dovézt míč do prázdné branky a přidat svůj druhý gól - 4:0.

Druhá půle už příliš fotbalovosti nenabídla, první výraznější šance předcházela prvnímu gólu Admiry. Z naší pravé strany přišel centr do vápna, útočník z Admiry mířil přesně k tyči, brankář Řehák však reflexivním zákrokem míč vyrazil. Následný rohový kop naše obrana ještě odvrátila, míč se však vrátil k hráčům hostí, přišel centr z levé strany a tentokrát byl již Řehák na pohotové zakončení krátký. Další gól přišel prakticky vzápětí. Přihrávku mezi stopery využil útočník Admiry a s přehledem přidal druhý gól hostí. Třetí gól opět přišel zanedlouho. Na hranici vápna byl faulován hráč Admiry a na následnou střelou z přímého kopu neměl Řehák nárok. Hosté mohli dokonce vyrovnat, po velice podobné akci jako při druhém gólu Admiry však pálil útočník trestuhodně mimo.

Komentáře (118)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

    klimi     před 11 lety 10.02.2014 20:51 |  
    0 0

    Výsledek i předvedená hra v první půlce jasně mluví za vše, naše juniorka by mohla s přehledem hrát ČFL.

    V první půlce zahráli skvěle snad všichni, největší pochvalu zaslouží asi Verner, od něj by se měl Zmrhal učit, jak se střední záložník nabízí, chodí si pro míče a rozehrává.

    Je krása sledovat naše juniory, ovšem pak si vzpomenu na trenéra Koubka, Martina Juhara, a nadšení je pryč...

    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

      Falk     před 11 lety 10.02.2014 21:14 |  
      0 0

      Dnes jsem to neviděl,ale určitě s Vámi souhlasím

      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

        spino     před 11 lety 10.02.2014 22:07 |  
        0 0

        Měli bychom už konečně zřídit béčko, kde by se nejlepší junioři seznamovali s dospělým fotbalem. Ty roky v juniorce jsou pro některé naprostá ztráta času.

        PS: Nechci to opakovat donekonečna, ale proč nehrál Fotr? Proč mu nedají šanci v přípravě ukázat, zda na juniorku má, či nikoliv?

        • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

          judy     před 11 lety 10.02.2014 22:19 |  
          0 0

          S návrhem obnovit "B" tým jsem stotožněn a přivítal bych ho a určitě ne jenom já ať už druhá nebo třetí by byla lepší jak juniorka. S tím Fotrem se nechceš opakovat ale opakovaně se opakuješ, víc není třeba dodat.

          • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

            klimi     před 11 lety 11.02.2014 00:36 |  
            0 0

            Dneska se hlavně ukázalo, že naše Juniorka by v ČFL byla naprosto konkurenceschopná. Je to škoda.

        • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

          slaviator     před 11 lety 11.02.2014 00:49 |  
          0 0

          Provoz B týmu je prý cca 5 milionů ročně na úrovni ČFL. Správně fungující farma funkci B týmu dokáže zastat levněji. Opakuji - správně fungující ...

          • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

            spino     před 11 lety 11.02.2014 08:26 |  
            0 0

            Pokud to nový majitel myslí se Slavií vážně, měl by tento problém béčkem nebo farmou vyřešit. ;)

            • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

              LordEdmund     před 11 lety 11.02.2014 08:56 |  
              0 0

              Ano je to o penězích. Celkem náhodou jsem se dostal k informacím, které mi umožňují objektivně porovnat,jak funguje po finanční stránce mládež (od malých prcků, až po dorost) ve Slavii a jak funguje u rudochů. A věřte mi , je to velice smutné srovnání. Výsledky malých Slávistů (nejlepší) jsou vlastně malým zázrakem a trenéři si zaslouží obrovský respekt. Na druhou stranu u dětí ty výsledky by asi neměly být to nejdůležitější. Nechci se pouštět do podrobností, abych již tak naší nevalnou pověst nesnižoval, tak snad jen jeden z důvodů, proč rodiče dají dítě raději k rudochům, nebo již jako dítě přestoupí.
              Ve Slávce si děti platí dresy,velkou část startovného na turnaje, tělocvičny...U rudochů to mají zadarmo.
              Píšu to proto, že kdyby měly být nějaké volné finance , které by utáhly "B" v ČFL, tak by se měly dát raději pro malý kluky.Tam se rozhoduje o kvalitě, ne v juniorech. Juniora už nikdo kličku dělat nenaučí.
              Bylo přece řečeno, že Admira bude farmou, tak ať se hráči posílají tam. Kromě úklidu Fenina , jsme Admiru zatím moc nevyužili.

              • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                slaviator     před 11 lety 11.02.2014 09:15 |  
                0 0

                Myslím, že ty platby ve Slavii za tělocvičny a dresy zavedl až Kisel, že předtím to nebylo snad? Ale toto je skutečně jen něco, co jsem zaslechl mezi řečí.

                • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                  LordEdmund     před 11 lety 11.02.2014 09:58 |  
                  0 0

                  Nevím, jak to bylo v minulosti, mám jen informace půl roku staré až do současnosti. Ale určitě to bylo dříve, než se stal Karol tím ředitelem.

              • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 11.02.2014 22:49 |  
                0 0

                To je celkem vostrý, dresy jsme si neplatili snad ani na úrovni okresního přeboru... zaplatil se nějaký členksý příspěvek na sezonu a konec. Pak teda ještě doprava svépomocí no. Ale jako startovný na turnaje a dresy? To těch talentů moc neudržíme, když máme ve stejném měste konkurenci sparty a dalších klubů...

    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

      Aurel     před 11 lety 11.02.2014 08:35 |  
      0 0

      Včera výbornej Prosek a Verner,Frejlach bez zájmu druhou půli.Nevíte někdo proč nehrál Sodoma?Minulej tejden se mi moc líbil.

      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

        Pepino44     před 11 lety 11.02.2014 19:39 |  
        0 0

        Tak pokud hrál Prosek na beku a dal dva goly,tak jsem velmi příjemně překvapen,protože Proseka znám z "19" jako záložníka,kde hrál také výborně a dával goly. Tím,že se takhle zabydlel v juniorce a je přeškolen na beka,kde podle zprávy zahrál taky dobře,je to velmi dobrá zpráva. Na tomto příkladu je vidět,že když to někdo umí,není takový problém zahrát i na jiném postu.

        • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

          quelhar (admin)     před 11 lety 11.02.2014 21:51 |  
          0 0

          Prosek hraval krajniho beka obcas i driv, a to i v repre pod Csaplarem. Neni to tak, ze by nekdo vzal vyborneho stredniho zaloznika a postavil jej jen tak z fleku na uplne novy post.

          • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

            Pepino44     před 11 lety 12.02.2014 09:36 |  
            0 0

            Ale ano,to vím-ale chtěl jsem jenom zmínit,že i z pozice beka dal dva goly. Ono z pozice záložníka je to očekávatelné,ale u beka se to zase tak často nevidí.

            • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

              quelhar (admin)     před 11 lety 12.02.2014 10:29 |  
              0 0

              Jojo, to je samozrejme pravda, s tim naprosto souhlasim, ze to je pozoruhodny vykon.

  2. Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

    repan     před 11 lety 10.02.2014 21:57 |  
    0 0

    Ten druhý stoper (ve 2. poločase) byl asi Marek Kodr. Ale na 100% to nevím.

    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

      Ravik     před 11 lety 10.02.2014 22:24 |  
      0 0

      Byl

      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

        klimi     před 11 lety 11.02.2014 00:35 |  
        0 0

        Tohle jméno mě ani nenapadlo, protože má na oficiálkách fotku s blonďatými vlasy, ale pak jsem našel nějakou fotku s černými a je mu opravdu asi nejvíc podobný. Takže to asi opravdu byl on.

  3. Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

    slaviator     před 11 lety 11.02.2014 20:39 |  
    0 0

    Tak Veselý na hostovačku do Mostu definitivně a krajní obránce Jakub Sudek taky...

    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

      Kornovo     před 11 lety 11.02.2014 23:00 |  
      0 0

      potesujici zprava,ale maji dle tebe perspektivu zakladu?snad budou mit vic minut jak mikula v jihlave.mozna mu da radic na jare cuchnout trochu vic nez komnacky

      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

        slaviator     před 11 lety 11.02.2014 23:49 |  
        0 0

        Popravdě řečeno vůbec netuším, protože v Mostu přestupové období co přestupové období se vymění vždy polovina kádru. Dlouho hrál o záchranu, teď je po podzimu na 6. místě 7. bodů za Táborskem, vzhledem k tomu že poslední sezony mívá lepší jaro než podzim a vzhledem k tomu, že Varnsdorf a Táborsko asi ligu chtít hrát nebudou myslím, že je docela reálné, že se Baník bude chtít dostat nahoru... A i proto v zimě z Boleslavi přivedli Petra Johanu. V kádru teď je ale hodně mladejch hráčů, pár hráčů s ligovejma zkušenostma (odchovanec Slavie Radim Nečas, Ezequiel Rosendo kterej je v Baníku už asi deset let a zažil s ním i postup z druhé do první ligy, brankář Jarda Beláň), je tam mládežnickej brankář Bosny Tino Divkovič a pak kupa "neznámých" hráčů. Je to ale zajímavej mix a za kalendářní rok 2013 měl Baník snad nejvíc bodů z celé FNL, takže na postup letos reálně i celkem asi má a tak bude záležet, zda budou šanci dávat tomu Veselému či případně Sudkovi, když na jejich posty mají vlastní odchovance a produkty fotbalové akademie...

        Takže: mladí hráči v Mostě hrajou, šanci Veselého vidím jako slušnou (když jeho táta je od ledna v šéftrenérem mládeže Mostu), u Kuby Sudka těžko soudit

        • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

          Jiri1     před 11 lety 12.02.2014 10:25 |  
          0 0

          Jasny , podminky sice nesplmuje stadion ani v nejmensim, ale to nam nebrani v tom chtit postoupit, bude nam chodit celych 400 divaku, ktere budeme vozit do Chomitova, to snad dokazete vymyslet jen vy Slaviatore.
          A finance na LIGU MAME ZAJISTENY , VZDYT U NAS KOPE I vESELY ZA 20 LITRU.
          Adh jo............................

          • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

            klimi     před 11 lety 12.02.2014 10:31 |  
            0 0

            Stadion Mostu nesplňuje podmínky? Já myslel, že se nedávno nějak lehce rekonstruoval...Slaviatore, není tomu tak? Jinak věřím tomu, že peníze by se našli, snad konečně sestoupí Piráti, dělají akorát ostudu a vysávají peníze jiným sportům...

            • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

              slaviator     před 11 lety 12.02.2014 10:59 |  
              0 0

              Ano, je to tak.

              On ty podmínky předtím Letní stadion nesplňoval ani na druhou ligu, bylo to ale tak trochu cílené. On totiž tehdy Petr Kabíček měl dohodnutého investora, který by stadion zboural a postavil nový z prefabrikovaných částí a kapacitou 4.000 s možností rozšíření na 8.000, byl by multifunkční a s obchodama, snad hotelem a kancelářema. Jenže Most jako akcionář, resp. náměstek primátora Novotný (ČSSD; teď jde na ministerstvo myslím životního prostředí) byl proti a Kabíčkovi tak jeho tlak (chtěl, aby pár desítek milionů investovalo i město+chtěl pozemky) nevyšel, ani když na město tlačil skrze to, že se hrála druhá liga dočasně v areálu TJ Baníku Souš. Potom ale se "zázračně" nevyhovující stadion Baníku Most opravil tak, že vyhovoval a na jaře už se hrálo zase tam a teď (opět) vyhovuje i licenčním podmínkám prvoligového stadionu.

              A hlavně místo bratří Kabíčků a sportovního ředitele Salače (jak moc to připomíná situaci Řebíčků a Držmíška) jsou noví majitelé, a i když jsem si na jaře myslel, že Vláďa Hron (Rozjezdy pro hvězdy a další pořady) jako tiskový mluvčí, Řepka jako sportovní ředitel a Busta jako trenér (byť ti dva už tam nejsou) je jen PR, tak další a další kroky bratří Stehlíků mě utvrzují v tom, že tomu asi rozumí a že chtějí do ligy a dělají to, co dělají, docela koncepčně. A věřím, že díky krizi a tomu, že šly platy ve fotbale dolů, se dá první liga hrát důstojně i s 20-25 milionovým rozpočtem (Znojmo je ostatně zářným příkladem).

              • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                klimi     před 11 lety 12.02.2014 11:01 |  
                0 0

                Díky za info, Jiří byl opět mimo.

                Já věřím, že třeba MUS apod. by se rádi angažovali v prvoligovém fotbale, pokud teda již nejsou namočení do Teplic.

                • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                  slaviator     před 11 lety 12.02.2014 11:11 |  
                  0 0

                  MUS dřív byl hlavním partnerem a spolumajitelem (ostatně klub se jmenoval dlouho FC MUS Most 1996 (od 1996 do roku 2003), nevím zda po dvanácti letech by se chtěli vrátit do fotbalu. Ono je to těžké, sám víš jak je to na severu se sponzoringem - první liga ve fotbale Teplice a v hokeji extraliga Litvínov a Chomutov, první liga (2.nejvyšší) v hokeji Ústí, Most, Litoměřice a Kadaň, Fotbalová národní liga (2. nejvyšší) ve fotbale Most a Ústí. To je 9 profesionálních týmů ve dvou nejvyšších soutěžích dvou nejmasovějších sportů, v jednom z nejchudších krajů a kraji s nejvyšší nezaměstnaností.

                  • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                    Jiri1     před 11 lety 12.02.2014 11:22 |  
                    0 0

                    Zase bych si dovolil polemizovat, nekde se na provozu podileji vyrazne mesta i v Moste to tak byvalo, kraj je chudy ale firmy v nem podnikajici chude nejsou.

          • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

            slaviator     před 11 lety 12.02.2014 11:05 |  
            0 0

            Podmínky stadion určitě splňuje (pro současný ročník), mám pocit, že i bez sebemenších úprav (pro následující ročník), tak proč by se mělo jezdit do Chomutova? Jinak před lety na druhou ligu chodilo cca stejně diváků jako chodí letos a pak se postoupilo poprvé v historii do ligy a na stadionu s kapacitou 7500 diváků nás bylo 12500 (zápas s Teplicema), fanoušci byli namačkaní i v sektorech bez sedaček, stáli na mobilních WC, vylezli dokonce na střechu stadionu... A průměr za tři sezony v první lize se držel někde kolem čtyř tisíc; na Teplice, Spartu, Slavii, Baník bývalo pravidelně 7-7,5 tisíce, i na ty Blšany a Příbram chodívalo 3-4 tis.

            (schválně jsem si vyhledal přesnou statistiku - loni byla průměrná návštěvnost ve druhé lize, kdy na podzim se hrálo o padáka a na jaře se stoupalo tabulkou 645 diváků, tak jakých 400?, v lize poslední sezonu průměr 4 931 na Most, přitom průměrná domácí návštěvnost v lize na všech 16 týmech byla 5 094)

            • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

              Jiri1     před 11 lety 12.02.2014 11:14 |  
              0 0

              No uvidime jestli tedy bude schvaleno, jinak s temi navstevami nemate pravdu , na druhou ligu chodilo okolo 1000 divaku , v zaveru podzimu mnohem mene , tajy bych docela diskutoval o zajmu mit ligu, jinak zcela pomijite Ceske Budejovice treba.

              • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                klimi     před 11 lety 12.02.2014 11:16 |  
                0 0

                Ty čísla se mi zdají nějaká podivná, ale hádat se nebudu, jelikož o žádném zdroji nevím.

                • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                  Jiri1     před 11 lety 12.02.2014 11:25 |  
                  0 0

                  Podivejte se na jejich webovou prezentaci, ro je asi nejlepsi. Zajem o fotbal v Moste sel vytazne doku , citovana cisla oponentem jsou zkreslujici a nejsou aktualni.

                  • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                    Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 12.02.2014 11:30 |  
                    0 0

                    Dobrý den přeji Vám všem.
                    Stoper do Slávie už nepřijde a Tomáš Necid je zraněn - rameno.
                    Sokrates55

                    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                      Kornovo     před 11 lety 12.02.2014 15:40 |  
                      0 0

                      doufam,ze se aspon v dostatecnem predstihu pred 1. zapasem dozvime,jestli necka bude vubec hrat.nestojim zas o pohled na slavii bez utocnika

                  • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                    slaviator     před 11 lety 12.02.2014 11:38 |  
                    0 0

                    Pravda, 645 byla průměrná návštěvnost za rok 2012, omlouvám se o seknutí o jednu sezonu. Každopádně na ligu těch 5 tisíc +/- v průměru chodilo, liga táhla. A město dává peníze akorát do mládeže - areály Čepirohy, Souš, Velebudice.

                    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                      klimi     před 11 lety 12.02.2014 11:41 |  
                      0 0

                      Velebudice jsou ten areál u té školy, kde je nyní nová (?) umělka?

                      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                        slaviator     před 11 lety 12.02.2014 11:47 |  
                        0 0

                        Jo. Za mě, když jsem hrál, to byla jen fotbalová 10.základní škola (kde začínal třeba Petr Trapp nebo Kuba Hora...), my hráli na Souši (u výpadovky z centra na Žatec/Plzeň, vedle dopravního hřiště) na škváře. Brrr...

                    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                      slaviator     před 11 lety 12.02.2014 11:42 |  
                      0 0

                      Jinak dost lidí, co dřív chodilo v Mostě na fotbal, tak teď chodí do sportovní haly na házenou žen. A je dost lidí, co na druhou ligu prostě nepřijde, na první ligu ano. Na první ligu na Most jezdili diváci z celé spádové oblasti vytyčené zhruba Louny-Žatec-Chomutov-Litvínov-Teplice-Louny.

                    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                      Jiri1     před 11 lety 12.02.2014 11:44 |  
                      0 0

                      Ted uz jen do mladeze ,v dobe problemu pana Kabicka pomahalo i pres nevoli casti zatupitelstva, i acku

                      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                        Jiri1     před 11 lety 12.02.2014 11:50 |  
                        0 0

                        Sokrate že Necid je v hajzlu se dovídám až od Vás. Je to přesně v duchu toho o čem jsme tady psali. Tým potřebuje již déle než rok posílit na stoperu, ale my opakovaně děláme všechno jinak.
                        To samý ti cizí hráči. Zas je podepíšeme na x let a pak zjistíme že jejich pozice je ztrojená. Nechápu to .... Navíc mají výrazně lepší podmínky než řada našich hráčů.

                        • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                          Pepino44     před 11 lety 12.02.2014 12:02 |  
                          0 0

                          Tak nevím,čí je to vina,že se o zranění Necida dozvídáš až od Sokrata,bylo to publikováno v každém článku po přípravném zápase kdy Necid nenastoupil. Trenér Koubek uvedl,že po pádu má lehce naražené rameno,trénuje na 100%,ale do přípravy ho šetří. Takže nic nového.

                          • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                            Jiri1     před 11 lety 12.02.2014 12:17 |  
                            0 0

                            Neni to pravda, nemell hrát v jednom utkani, pozdejii z toho byla dvé a ted je zranéný, takze problemy se zrejme ukazaly vaznejsi nez se predpokladalo.
                            A o prvnim utkani on sam uvedl , ze neni zraneny a ze plne trenuje.

                            • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                              Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 12.02.2014 12:26 |  
                              0 0

                              Dobrý den přeji,
                              já jsem nenapsal, že Necid je v hajzlu. Já jsem napsal, že Tomáš má zraněné rameno a vím, že ho to limituje v pohybu. Sám pevně věřím tomu, že na Olomouc bude už fit. Nechtěl bych být strůjcem nějaké polemiky, naopak, já se na fotbal těším :-).
                              Sokrates

                            • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                              Pepino44     před 11 lety 12.02.2014 12:27 |  
                              0 0

                              No tak proč se dohadovat. Ty máš nejlepší zdroje a vždycky pravdu.

                              • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 12.02.2014 12:39 |  
                                0 0

                                Dobrý den přeji Pepino44,
                                když já mám takový pocit, že jsem svou odpověď psal panu Jiřímu a ne Tobě. A nebo jsem úplně mimo..... :-)
                                Nikdy jsem si nemyslel, že mám nejlepší zdroje a vždycky pravdu a snad jsem to tu ani nikdy netvrdil :-).
                                Sokrates55

                              • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                Jiri1     před 11 lety 12.02.2014 12:41 |  
                                0 0

                                To nerikam, jen je potreba vyjadrovat se jasne, Ja tady tyden nebyl, kamos , ktery je tu dnes se mnou pouziva obcas muj nick se tomu divil, mne to trochu zvedlo jen proto, ze moje posledni info bylo,z ze je zdrav, nejde o hadky , ale o to , aby hral, v Olomouci to bude hodne dulezite.

                                • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                  Jiri1     před 11 lety 12.02.2014 12:43 |  
                                  0 0

                                  Jezis tohle jsem nechel , omluva oboum, mne fakt po tydnu zaraziko, to zraneni.

                                • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                  lassiter     před 11 lety 12.02.2014 12:46 |  
                                  0 0

                                  Takže pane Jiří, vy jste dva?

                                  • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                    Jiri1     před 11 lety 12.02.2014 12:52 |  
                                    0 0

                                    Ano, to uz jsem psal pred lety , ze tento nick uzivame dva, ja ale samozrejme daleko casteji

                                    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                      smely (přítel SN)     před 11 lety 12.02.2014 13:15 |  
                                      0 0

                                      Tak to jiz lecos vysvetluje....schizofrenie...

                                      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                        Jiri1     před 11 lety 12.02.2014 13:23 |  
                                        0 0

                                        Ja nevim , proc te to tak bere, proste prispivame dva jeden ze Sumavy druhy vetsinou z Prahy..

                                        • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                          subHuman     před 11 lety 12.02.2014 14:33 |  
                                          0 0

                                          Dobrý den, pane Jiří (???), myslíte, že by bylo možné, aby jeden z Vás vždy na začátku svého příspěvku napsal např.: "Tady Jiří ..." nebo "Tady kámoš pana Jiřího..." ??? Třeba by se tím spousta věcí vyjasnila... :)

                                      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                        no-nick     před 11 lety 12.02.2014 14:21 |  
                                        0 0

                                        Jak se nazývá opak multinicku?:)

                        • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                          Fulham     před 11 lety 12.02.2014 12:42 |  
                          0 0

                          Dvě reakce - Slaviator a Black Angels Most - loni skvělá jízda a poslední podzimní zápas v poháru nerv jak svině-ale moc dobrý! Pan Jiri1 - závidím Vám kontakty do kabiny a znalosti o platech hráčů - nicméně je to kapitalismus a v něm má každý podmínky jaké si domluví a na jaké má . Ti ,,cizí hráči,, jsou naši hráči a jestli je některý plejer dotčen výší platu jiného (co je mu do toho?) má možnost najít si angažmá v jiném klubu,kde bude dle svého mínění řádně ohodnocen...jen o něj musí někdo mít zájem stejně jako Slavia měla zájem o Pepíka,Kevina a Damiena...obávám se ,že to může být drobný zádrhel u některých...

                          • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                            Jiri1     před 11 lety 12.02.2014 12:57 |  
                            0 0

                            Jen kratka reakce, pokud by Slavia nechtela nejvetsi penize za vstupne v teto republice za nevalitni produkt a pokud bych nebyl na stadionu neustale konfrontovan z ubohym obcerstvenim za vysoke ceny tak bych mlcel, co je mi platne dobre zazemi , kdyz treba na obcerstveni i ceny niikdo neraguje a sprava stafionu uz nekolik let mluvi o nevipoveditelnosti smlouvy s najemcem obcerstveni.

                            • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                              Jiri1     před 11 lety 12.02.2014 13:02 |  
                              0 0

                              Konkretne v Plzni a na Sparte si dam alespon pivo , u nas .....

                            • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                              slaviator     před 11 lety 12.02.2014 14:15 |  
                              0 0

                              Otázkou je, zda je cena na Slavii příliš vysoká nebo jinde příliš nízká.

                              Před pár týdny jsem počítal, jak je to s hokejem. Kolik % průměrného českého platu dá za jeden jediný zápas čtyřčlenná rodina, která zajde na hokej na Slavii, a kolik % průměrného platu v jednotlivých amerických státech dá za jeden zápas čtyčlenná rodina, která zajde na NHL (bez dopravy).

                              U nás medián platu 21 tisíc, průměrný 25 tisíc - lístek 150 Kč. V USA průměrná roční mzda se pohybuje od 34 200 $ ročně v Mississippi po 58 400 $ ročně v New Jersey. V USA tedy měsíční průměr 3-5k$, daň cca 30 %. Lístek v průměru přes 60$ (v sezoně 2011-2012 byla průměrná cena jednoho lístku na NHL 57$, pořád ale roste...), Toronto 120$ (resp. průměrná cena lístku byla loni 115,96$). Jeden lístek na jeden zápas. U nás čtyřčlenná rodina zaplatí cca 1.500 Kč za čtyři lístky po 150, za občerstvení a dopravu. V USA zaplatí 240-400$ jen za lístky, dle tzv. indexu diváka (zahrnuje lístky, parkovné, občerstvení a suvenýry pro čtyřčlennou rodiny) za to občerstvení, parkování u stadionu zaplatí přes 320 USD, v Torontu až 800 USD !

                              U nás je republikový medián mzdy 22 tis, takže jeden zápas u čtyřčlenné rodiny vyjde na max 6.5 % měsíčního platu. V USA to vyjde na 7-26 % dle státu a týmu.

                              NHL pak klidně může stát při návštěvnosti, jakou má, z 90 % na příjmu ze vstupného+prodeje suvenýrů+prodeje TV práv. A u nás ve fotbale?

                              Pro někoho je 150 korun (7,50$) za lístek mnoho, kvůli kterému nejde na fotbal?

                              • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                Barra     před 11 lety 12.02.2014 15:35 |  
                                0 0

                                Je to strašně relativní, Slaviatore, takhle nejde porovnávat. Žil jsem léta na Floridě, tehdy byl minimálně plat 5,90 USD, teď je 7,95 USD / hod. Drtivá většina lidí, které jsem znal, měli jen ten základní plat. Teď má být roční průměr pro Floridu 40,750 USD, na hodinu tedy 19,59 USD. Drtivá většina si o takovým hodinovým platě jen může nechat snít. Samozřejmě, když sečteme plat dělníka který má 24 tis USD ročně spolu s odměnou ředitele společnosti, který bere 200 tis USD ročně, dá to průměr 112 tis USD ročně, což je ale stejný nesmysl jako v ČR, kde se vše nahází do jednoho pytle a pak dělí. 25 tis Kč měsíčně je pěkné, ale ne daleko ne každý to bude mít.

                                Dále je živobytí na Floridě podstatně levnější než v ČR. Oblečení se musí málo kupovat, téměř vždy je tam nad 25 stupňů, stačí jeans, tričko, trepky. Benzín stojí dnes 3,25 USD gallon (3,8 litrů) – na litr tedy 0,85 USD nebo něco přes 17 korun. Jídlo je daleko levnější, chce to jen porovnávat nabídky konkurentů, a pěkné je, že když doneseš slevový kupón řekneme od WallMartu ho automaticky převezme Publix, WinnDixie a jiní řetězci. V mé době stál cheeseburger u McDonalds v nabídce 20 centů, tedy pět za dollar.

                                Elektronika je levnější, auta to stejné. Málokdo kupuje auto, má ho na lease na 3 roky, pak vrátí zpět. Měsíční splátka na Toyotu Corollu byla tehdy 119 USD… (automat, kůže, metalíza, barvené okna, atd.) Bydlení? Běžný nový dům na pozemku quarter acre (1,000 m2) stojí kolem 100 tis USD, na ruku se skládá 6 tis USD, hypotéka je na 25 let a rato 520 USD měsíčně (tedy za nějakých 12,500 Kč) máš novou vilu, kompletně vybavenou kuchyň, klimatizaci, dvojgaráž, 3 ložnice, 2 koupelny, všude koberec nebo dlažba, blinds (jalouzie?) u všech oken, dokonce zahrada je kompletně zatravněna s typickou americkou poštovní schránkou, samozřejmě je vjezd k garáží vybetonovaný). A teď po hypoteční krizi se dá pořídit bydlení za hubičku.

                                Za to zdravotnictví, škola atd. je nezaplacení.

                                Vážně se to nedá porovnat.

                                • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                  slaviator     před 11 lety 12.02.2014 16:12 |  
                                  0 0

                                  To vše ale tím spíše hovoří pro ty Američany, kteří pak na ten hokej jdou... ;-) A to tam jsou oblíbenější sporty než ice hockey (třeba baseball nebo basketball, oblíbenější je i rugby). U nás je hokej sport č. 1-2 a lidi se vymlouvají na lístek za 150 korun... V hokeji i ve fotbale...

                                • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                  slaviator     před 11 lety 12.02.2014 16:15 |  
                                  0 0

                                  Jinak proto se ohledně platů uvádí ten medián, který v ČR je přes 21 tisíc. Medián je, že přesně polovina lidí má méně a přesně polovina má více. V ČR se medián blíží průměrnému platu, dosahuje přes 80 % průměru. Věřím, že v USA medián bude někde kolem 60 - 70 % průměru - ale opět: to taky hovoří spíše proti Čechům, kteří frfňají na "pradražené" lístky za 150 kč...

                                  • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                    Barra     před 11 lety 12.02.2014 20:57 |  
                                    0 0

                                    Jasně že ano, protože když jsou náklady na bydlení, oblečení, stravu, auto a benzín daleko levnější než v Česku, tak zůstane více na to, aby mohli na hokej.

                                    Nemůžu se nikomu dívat do peněženky, ale někdo kdo bere 13 tis, bude rád že zaplatí nájem, elektřinu, plyn, mobil, benzín do starého auta a že mu něco zbude na jídlo. Jestli říkáš, že utrácejí za cigarety, tak já si tedy vzpomínám jak můj otec vykládal jak se za války naučil kouřit – protože to zahnalo hlad.

                                    Jestli má někdo tedy medián (a jak říkáš, 50% lidí má míň než 21 tis) a k tomu děti, tak si doopravdy myslím, že musí každou korunu otáčet. Škola, obědy, kroužky, oblečení a boty (děti rostou a boty, které mají teď na zimu jím budou příští rok malé), abonnement na autobus/tramvaj, malé kapesné – to vše k běžným nákladům které rodina má na bydlení, stravu, atd.

                                    Pamatuješ jak jsi před časem tady psal, že sis v prvním ročníku na univerzitě koupil 100 knih na čtení? Někdo s běžným příjmem si to nedovolí, a bude spíš chodit do knihovny, než aby si nějakou knihu koupil. Žiješ v trochu jiném světě podle mě, a to nemyslím vůbec špatně, trochu bezstarostným, a přeji ti to, abychom si dobře rozuměli. Jestliže nebudeš mít na koleje, tak ti rodiče předpokládám pomůžou. Naopak ten otec bude rád, když se alespoň v televizi může podívat na Slavii.

                                    O lidech v důchodu raději nebudu mluvit, běžný důchodce obrací každou korunu. Když jsem byl naposledy v Česku, tak jsem viděl v samoobsluze jak jedná stará paní chtěla u uzenin 2 (dva) kolečka junior salámu, který stál za 100 gramů nějakých 7 korun. Prodavačka za pultem si nahlas stěžovala kolegyni, že kvůli nějakým 20 gramům musí obsluhovat. Nejraději bych ji přetáhnul přes pult a zlískal. To je ale bohužel realita – a manžel té paní těžko bude doma vysvětlovat, že utratí stovku za fotbal, i když ten sport miluje, a i když je možná větší Slavista než halda těch, kteří se jdou na fotbal jen vyřádit.

                                    Mojí rodiče pracovali v továrně, vím jak se doma také žilo z výplaty do výplaty, a jak se muselo šetřit. Od mých desíti jsem chodil denně na trénink – to znamenalo skočit na kolo a 10 km šlapat tam a 10 km zpět, v každém počasí, protože na tramvaj nebylo. Ale byl to dobrý extra trénink.

                                    Nebyl bych tak kritický jako ty, co se týká možnosti těch finančně slabších, aby šli na fotbal. Kdybych já se musel rozhodovat mezi tím, že buď utratím za fotbal nebo že udělám nějakou radost mým dcerám, tak zajisté vím, co by mělo moji prioritu.

                                    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                      slaviator     před 11 lety 13.02.2014 02:42 |  
                                      0 0

                                      Je to o prioritách. 100 knih jsem si nekoupil v prváku, ale OD prváku... A dost z nich v knihkupectví Levné knihy. Dobré, pěkné, někdy nepochopitelně polozapomenuté díla (třeba i Vojna a mír od Tolstého) či encyklopedie, když to člověk trefí, tak třeba za 59, za 69, za 79 korun (něco paperback, ale častěji pevná vazba)... A člověka spíše "zasytí" za 69 korun kniha z edice Levné knihy než krabička marlboro nebo tři piva v zaplivané putice. A rozhodně je to na více večerů...

                                      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                        Barra     před 11 lety 13.02.2014 11:08 |  
                                        0 0

                                        Máš pravdu, vyhledal jsem si to zpět, přes 100 knih sis koupil v prvňáku a druháku, knihy které jsi podle tebe ani všechny do teď nečetl. A to ti ještě zůstalo na hospody a bary, jak si nedávno psal. Ano, je to o prioritách.

                                        • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                          slaviator     před 11 lety 13.02.2014 12:38 |  
                                          0 0

                                          A ještě i na fotbal. :)

                                        • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                          slaviator     před 11 lety 13.02.2014 12:45 |  
                                          0 0

                                          Jinak z těch cca 100 knih byla nejdražší jedna za 160 korun (=cena 5 piv). Přitom žádná z nich nebyla braková nebo tak, jen hlídané akce (a pravda, využívání studentské slevy 20 %) Takže třeba 12 knih spisovatele Ed McBaina mě vyšlo dohromady na 500 korun. Zatímco jiní šli do hospody a utratili 500 za krabičku cigeret, pět piv a pár panáků, šěl jsem s nima a dal si dvě piva a koupil si pak pár knih, které mi vydrží do konce života.

                                          • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                            Barra     před 11 lety 13.02.2014 13:16 |  
                                            0 0

                                            Slaviatore, neporovnávej stále vše s cenou piva a cigaretami. Nejde mi o to, co jiní studenti dělají na rozdíl od tebe, já jen říkám, že pro člověka s modálním příjmem který má například 2 děti které chodí do školy, není fotbal vůbec samozřejmá záležitost.

                                            Nejde o to, že by se jak říkáš ´frfňalo na předražené lístky´, jde spíš o to, jestli si taťka může dovolit 2 x měsíčně utratit 150 Kč za lístek plus dopravu (ne všichni bydlí v Praze), idem ditto co se týká důchodců. Kládal sis řečnickou otázku, jestliže ´Pro někoho je 150 korun za lístek mnoho, kvůli kterému nejde na fotbal?´ Podle mě ano. Neříkám, že lístky jsou předražené, ale tvrdím že zajít si na fotbal není jen tak pro každého samozřejmé.

                                    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                      bongor     před 11 lety 13.02.2014 07:31 |  
                                      0 0

                                      Ahoj Barro,zase jako obvykle moudrá slova.Důchodci to mají velmi těžké a nejsou v tom sami.Já třeba s manželkou máme důchod 14 tisíc a devět z toho zaplatíme za vodu,elektřinu a plyn.Cesta do Prahy na fotbal mě stojí 200+vstupné,není divu,že nejezdím pokaždé.Jen tak pro srovnání,máme sousedy Němce,ti mají důchod 82 tisíc/úplně obyčejní lidé/ a to prohráli válku.My se divíme německým návštěvám na fotbale.Rozdíl není v lásce k fotbalu,ale
                                      pouze v obsahu šrajtofle.

                                      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                        Barra     před 11 lety 13.02.2014 11:03 |  
                                        0 0

                                        Ahoj Bongore, neberu to Slaviatorovi za zlé, ale mám dojem, že je strašně daleko vzdálený od reálného života. Po odečtení pevných nákladů tobě a manželce tedy zůstane nějakých 5 tis měsíčně na živobytí, méně než 170 Kč denně. A z toho si ještě musíte pořizovat oblečení, počítat s nečekanými výdaji, léky, a zbytek je na stravu. Že si těžko dovolíš 2 x měsíčně výlet na fotbal do Prahy, je jasné.

                                        Dostával jsem se pracovně do styku jak s lidmi, pro které peníze dávno ztratily nějakou hodnotu, jak s těmi, kteří museli dobře uvažovat, jestli svému dítěti dopřejí u pokladny občas nějaké to Kinder-vajíčko za 1 EUR. Já například strašně rád čtu, a během mých studií jsem musel sakra dlouho šetřit, abych si mohl dovolit ten luxus že bych si koupil nějakou knihu. Byl to pro mě svátek, vždy jsem si do knihy napsal datum nakupení, abych si později mohl vzpomenout, kdy jsem si takový dárek mohl dopřát. A ta kniha měla pro mě větší hodnotu, něž teď když si teoreticky můžu koupit deset knih najednou. Na ty doby jsem nezapomněl, a proto jsem také nikdy nemohl odmítnout klienta, který neměl peníze aby mi zaplatil, ale potřeboval pomoc. A většinou to byli právě ti nejlepší klienti, kteří někdy strašně dlouho spláceli po 100 franků měsíčně, ale sem tam také jen tak někdy zazvonili a donesli zeleninu ze své zahrady, králíčka kterého vypěstovali, nějakou rybu, nějaký doutník.

                                        Tvojí sousedé mají řekl bych nadprůměrný důchod. Moje mámě je 92 let, během války byla na nucených pracích, od svých 14 let dřela, má přes 50 let odpracovaných, a jako důchod bere kolem 1.100 EUR měsíčně. Vystačí, o to ne, ale o důchodu jako jsi zmínil si jen může nechat zdát. Je ale pravda, že život v Česku je strašně drahý – v belgickém Aldi se nakupuje levněji než v Česku v Lidlu (obchody srovnatelné), byly časy že auta tady byly dražší, stejně jak oblečení atd.

                                        Jak důchodci, tak rodiny s modálním příjmem a tomu s dětmi (však Slaviator si jednou na to vzpomene) to mají těžké a musí si dělat priority. A Slaviatore, neměl bys generalizovat že by se jednalo o prioritu jestli balíček cigaret nebo 3 plechovek denně, či fotbal. Často se spíš jedná o přežítí do dalsí výplaty. Jestliže Slavia teď ušetří díky rozhodnutí Prahy 10 celkem 1,5 mil Kč ročně neboli kolem 150 tis měsíčně (beru 10 měsíců kdy se hraje), mohlo by to klidně použít na fandy. Děti do 12 let zcela zdarma, důchodcům za 50 Kč. Oproti dnešním příjmům by neprodělala, výsledek by ale byl více zaplněný stadion a hlavně, že fandové kteří jsou často Slavisté více než 50 let, by se alespoň více dostali na stadion.

                                        • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                          slaviator     před 11 lety 13.02.2014 12:42 |  
                                          0 0

                                          Nemyslím si, že jsem vzdálený od běžného života. Rodiče jsou rozvedení, otec neměl nikdy zájem nás se sestrou vidět, matka samoživitelka s platem kousek pod průměrem. Rozhodně nejsem z nějaké rodiny podnikatelů, na druhou stranu je pravda, že jako děti jsme se sestrou nikdy nepoznali co je to hlad nebo bída - ale to i díky prarodičům (babičce a dědovi) ze strany matky.

                                          Každopádně vidím třeba, jak je na tom sestry přítel. Denně chodí do hospody, denně vykouří krabičku nebo dvě cigeret, ale půjčuje si po okolí, protože týden po výplatě nemá peníze na zaplacení nájmu (5 tisíc měsíčně).

                              • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                Fulham     před 11 lety 12.02.2014 15:47 |  
                                0 0

                                Já si taky myslím ,že je to jen hledání much...dnes jsem kupoval permice na jaro a jeden mač vyjde na 115 Kč když nepočítám pohár. A jestli si pan Jiri1 dává pívo na NadBlance ..... Jdu na fotbal ,před ním se naleju u zastávky nebo ve Sportu a uvnitř to jen ,,udržuju,,. Jiná by byla,kdyby jsme měli kulturu jako Germáni (byl jsem v Lauternu a párkrát na Bayernu) kde mají zájem lidi natahnout na staďák co nejdříve a dojit z nich prachy uvnitř. Dost jsem o tom dumal v souvislosti s Edenem a nechtělo by to tak moc.... Ale třeba to přijde... Jinak jak píšeš o NHL tak třeba v Detroitu mají na sezonu téměř vyprodáno permicema které patří místním firmám a ty je strídají pro zaměstnance..prostě se máme čemu učit a snad přijde doba kdy se toho ve Slávce někdo chopí

                                • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                  slaviator     před 11 lety 12.02.2014 16:18 |  
                                  0 0

                                  Vždyť i ta celoroční permanentka na podélnou tribunu stojí myslím 3 tisíce, takže 200 korun na zápas... V Norimberku jsme za lístek do rohu stadionu dávali 22 € (tehdy cca 550 Kč) a bylo tam 45 tisíc diváků.

                                  • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                    Kornovo     před 11 lety 12.02.2014 16:46 |  
                                    0 0

                                    kazda zeme ma neco.napriklad v londyne by sis za 3 mohl tak vytrit prdel :)

                                    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                      slaviator     před 11 lety 12.02.2014 17:13 |  
                                      0 0

                                      Právě... Rozhodně to není u nás nějak přehnaně drahý, a nejvíc na drahotu ale nadávají ti, co berou 14 tisíc měsíčně, ale denně vykouří krabičku cigeret... Což je 2,5 tis za měsíc...

                                • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                  bongor     před 11 lety 13.02.2014 07:37 |  
                                  0 0

                                  Ono to ještě relativně nedávno Fulhame fungovalo i u nás,myslím s tím natažením lidí na stadion co nejdříve.Trojutkání žáci-dorost-áčko
                                  bylo k vidění dost často.Nepochopím,proč to nejde dnes,lidi by se naučili chodit na celé odpoledne.Juniorka-nějaký meziprogram-áčko.
                                  Ale zřejmě jsme všichni s návštěvami spokojeni,tak jaképak inovace.Ona se vždycky nějaká výmluva,proč to nejde,najde.

                          • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                            slaviator     před 11 lety 12.02.2014 14:02 |  
                            0 0

                            Jo, holky Černí andělé loni docela jely... Celkem dost hráček si taky prošlo dříve házenou ve Slavii :) A když jsme u té házené, tak ono i třeba házenkářky Slavie mají nějaké prokletí co se týče křížových vazů - pamatuju, že před lety s tím měla docela problém i Klára Černá, která se nakonec dostala zpět do pohody a dneska hraje za Nimes či Martina Crhová, která se nakonec dostala do švédského Kristianstadu - prostě i v tý házený je ve Slavii více zraněnejch než v ostatních týmech soutěže..., stejně jako fotbalisti SKS... To je snad fakt prokletí...

                            • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                              Fulham     před 11 lety 12.02.2014 15:52 |  
                              0 0

                              Sěsívaný holky teď budou hrát čvrtfinále stejné soutěže co loni Mostečandy...aspoň nějaký mezinárodní průraz..:-))

                              • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                SKS70     před 11 lety 12.02.2014 15:59 |  
                                0 0

                                15:42
                                Fanoušci CSKA Moskva plánují finanční sbírku na pomoc bývalému fotbalistovi a olympijskému vítězi Vladimiru Tatarčukovi, který onemocněl rakovinou.

                                • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                  Fulham     před 11 lety 12.02.2014 16:16 |  
                                  0 0

                                  Vláďa byl borec....tak snad vyhraje! Mohli bychom ho nějak podpořit...

                                  • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                    Jiri1     před 11 lety 12.02.2014 16:24 |  
                                    0 0

                                    Jen k Vam Slaviatore , znam cast fotbalovych Slavistu zijicich mimo Prahu, rada , aby zakoupili permici je treba pri pondelnich terminech vice nez usmevna a vydelek prumerne rodiny na hlavu v tomto kraji je casto okolo 6 tisic , jinak tohle nema byt zadna provokace , to je proste bohuzel realita.

                                    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 12.02.2014 16:54 |  
                                      0 0

                                      Jj s těmi výdělky to tak je, mam dost velkej přehled severu čech a někde to je fakt bída.Spousta lidí jede měsíc od měsíce.Prostě vůbec se nedá počítat nějaká průměrná mzda kterou se ohánějí panáci v Praze.

                                      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                        slaviator     před 11 lety 12.02.2014 17:11 |  
                                        0 0

                                        Znám na severu celkem dost lidí, co maj plat kolem 13 tisíc hrubého měsíčně, nadávaj na všechno na světě, ale denně vykouří krabičku cigeret za 80 korun...

                                        • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                          Kornovo     před 11 lety 12.02.2014 17:19 |  
                                          0 0

                                          kazdy ma neco vis jak,kdyz za to nekoupi ciga tak to utrati za jine cblbosti nebo to nahazou do bedny.libila se mi ted hlaska z filmu,kde se jeden pta druheho,co byl na odvykacce snad se vsim a 2 roky pije jen nealkoholicky pivo jaky to je.Odpoved? Strasna nuda,hnus,kazdy den se chci zabit :)

                                      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                        bongor     před 11 lety 13.02.2014 07:40 |  
                                        0 0

                                        To píšu kluci kousek výš,pochopitelně jako občan ústecka mám trochu o tom přehled.Je to špatný,hodně špatný.

                                    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                      Fulham     před 11 lety 12.02.2014 16:56 |  
                                      0 0

                                      Jiří ale když půjdeš 4x za jaro(podzim) což u mimopražských chápu ,tak je to šest stovek za pět měsíců - vím ,že Thepláky mají za 70 atd ale když vezmu kolik lidi (já) prohulej tak to fakt není nic hrozivého. Ano máme nejdražší lupeny na fotbal i hokej a výsledky tomu neodpovídaj. Na Strahov se chodilo za pár babek,hráli jsme nahoře a nechodil nikdo protože blablabla....občas mám pocit,že Slavia má nejhorší fanoušky na světě...nenakoupíme hráče špatně - nakoupíme - nehraje ten,ten nebo ten...když se daří řeší se pivo,pyro - nemáme sponzora špatně , máme sponzora - jsou jím zajebaný dresy...

                                      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                        Edwardtheiron     před 11 lety 12.02.2014 17:49 |  
                                        0 0

                                        Přesně takhle to je! :-) A bylo to tak vždycky, stačí si vzpomenout na starou dřevěnku v Edenu. Pořád bylo na co nadávat, když to nebyl fotbal, tak měl někdo z hráčů dlouhé vlasy, jiný krátké vlasy, další nebyl oholen, trenér byl moc potichu, jindy moc křičel...:-)))

                                      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                        Tomski     před 11 lety 12.02.2014 23:44 |  
                                        0 0

                                        na Slavii se nadává pořád, to je pravda...důležitý je znovu přijít...

                                        • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                          Nosorozec     před 11 lety 13.02.2014 01:00 |  
                                          0 0

                                          To že nějaký dědkové před 20 lety na dřevěnce nadávali na všechno bych už neřešil. Teď jsme tu my - fanoušci, kteří se proslavili po celý Evropě, že děkovali svým hráčům i po porážce 0:7 (na Arsenalu) :)

                                          • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                                            Tomski     před 11 lety 13.02.2014 13:29 |  
                                            0 0

                                            to je taky pravda :-) já si dřevěnku pamatuju ještě z raného dětství, tam jsem to nevnímal, ale Strahov a nový Eden je tím dědkovstvím pořád prosycený...tím nechci ale urazit žádné starší fanoušky...

  4. Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

    Pepino44     před 11 lety 12.02.2014 15:58 |  
    0 0

    Tak na oficiálkách je článek o tom,že městská část Praha 10 odpustí Slávii poplatky z prodaných vstupenek na utkání. To je dobrá zpráva. O ten poplatek by mohly být vstupenky zlevněné a za druhé by se konečně mohly dostat nějaké volné vstupenky pro žáky a studenty. Pokud si pamatuji,tak tento poplatek byl údajně příčinou toho,že tyto vstupenky zdarma do škol nemohly být do škol dávány aby Slávia na tom netratila. Tak jak to bude?

    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

      Alanor (admin)     před 11 lety 12.02.2014 16:10 |  
      0 0

      Myslím, že přesně tak, jak říkáš, to vysvětloval Kusý. Takže logicky by to teď mělo být ok. Nicméně bych nebyl překvapen, kdyby se ve směru propagace ve školách nic nestalo, snížení vstupného pak s jistotou neočekávám.

      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

        Jiri1     před 11 lety 12.02.2014 16:18 |  
        0 0

        To neni dobra zprava , protoze , zo zas bude platit do cervna a pak prijde nova garnizura , ktera to zrusi, jde o libive gesto , protoze uz je na te desitce nikdo nechce volit a hrozi jim vyhazov z teplych mist, vuz to sportovni hnuti nebo treba politicjka koalice.

        • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

          spino     před 11 lety 12.02.2014 16:25 |  
          0 0

          "uz je na te desitce nikdo nechce volit a hrozi jim vyhazov z teplych mist"

          To jste zjistil z průzkumů, nebo jak?

      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

        Pepino44     před 11 lety 12.02.2014 16:27 |  
        0 0

        Tak myslíme si to stejně, ode mne to bylo takové trochu rýpnutí - co kdyby sem někdo náhodou zabrousil z vedení - takové trochu připomenutí,že nezapomínáme.

    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

      spino     před 11 lety 12.02.2014 16:23 |  
      0 0

      Nevíte prosím, pro jaký návrh nové radnice se hlasovalo?

      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

        Matlafous     před 11 lety 12.02.2014 17:14 |  
        0 0

        Pro žádný. Ti Zoufalí Richtři to vyřadili z programu. Zastupitelstvo bylo po bodu 2 nebo 3 (prostě po schválení rozpočtu) přerušeno do 5. 3. 2014.

        • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

          spino     před 11 lety 12.02.2014 18:50 |  
          0 0

          Dík za info.

  5. Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

    1rytir     před 11 lety 12.02.2014 16:46 |  
    0 0

    Na fotbalovém iDnesu píčí, že Vláďa Tatarčuk má rakovinu, už absolvoval jednu operaci a na druhou schání peníze a fandové CSKA na ten účel pořádají sbírku. Asi bychom se měli přidat, kdyby někdo zjistil jak...

    • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

      Kornovo     před 11 lety 12.02.2014 16:47 |  
      0 0

      muj deda ma taky raka,tam muzes taky prihodit

      • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

        1rytir     před 11 lety 12.02.2014 17:03 |  
        0 0

        Promiň, tvému dědovi držím palce, ale asi po něm u nás nikdo nechce peníze na případnou operaci, co by mu pomohla, anebo ano?

        • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

          Kornovo     před 11 lety 12.02.2014 17:07 |  
          0 0

          ma 80,pripadna operace by byla pro nej to posledni na tomhle svete.Ale kacky na prijemne doziti by se mu hodily

          • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

            Edwardtheiron     před 11 lety 12.02.2014 17:17 |  
            0 0

            A co ti brání, abys pro něj uspořádal sbírku? Nevím tedy, jaký bude mít úspěch, ale klidně to zkus.

            • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

              Kornovo     před 11 lety 12.02.2014 17:24 |  
              0 0

              pekna myslenka,ale psal jsem to spis v kontextu toho co psal rytir,ze chcete vybirat na nejakeho rusa co hral chvili v praze

              • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                Edwardtheiron     před 11 lety 12.02.2014 17:30 |  
                0 0

                Ten nějaký Rus hrál za klub, k němuž se hlásíš tři roky a patřil v té době mezi jeho největší osobnosti.

              • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                slaviator     před 11 lety 12.02.2014 17:31 |  
                0 0

                Tak za Slavii odehrál 184 zápasů, to mi nepřijde jako úplná "chvíle".

                • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                  Kornovo     před 11 lety 12.02.2014 17:35 |  
                  0 0

                  omlouvam se panove,ze nemam presne zmapovane vsechny hracske kariery za nasi vic nez 100 letou historii,ale mam ted dulezitejsi veci.Kazdopadne ted se jdu soustredit na hokej

                  • Re: Juniorka: Slavia - Admira 4:3

                    Tomski     před 11 lety 13.02.2014 12:20 |  
                    0 0

                    tak moc nechápu proč se k tomu vyjadřuješ...

  6. BTW CZE SWE

    Kornovo     před 11 lety 12.02.2014 17:26 |  
    0 0

    Vite nekdo jestli bude chytat Kuba nebo Sasa?pul hodky do zapasu a furt to nemuzu nikde dohledat

    • Re: BTW CZE SWE

      Edwardtheiron     před 11 lety 12.02.2014 17:31 |  
      0 0

      Teď mi to přišlo na twitter- Kovář.

      • Re: BTW CZE SWE

        Kornovo     před 11 lety 12.02.2014 17:37 |  
        0 0

        dik ede,tak snad to Kovy vychyta,ale za diravou obranou nepomuze nic.Snad to urvem aspon dobrym vykonem,vysledky prvnich 3 zapasu stejne nic neznamenaji.ale verim,ze jsme schopni svedaky dat,tipuju 2:1,goly krejci a jarda

        • Re: BTW CZE SWE

          Edwardtheiron     před 11 lety 12.02.2014 17:43 |  
          0 0

          Ty první tři zápasy jsou stejně jenom taková zahřívačka, takže zatím to úplně prožívat nebudu. Ale každý dobrý výkon potěší.

          • Re: BTW CZE SWE

            slaviator     před 11 lety 12.02.2014 17:48 |  
            0 0

            No dobrý by bylo vyhrát skupinu nebo skončit 2. s nejlepším umístěním a postoupit přímo a ušetřit jeden zápas pro regeneraci... :) A navíc není řečeno, že bychom nemohli skončit na nepostupovém 4. místě - Švýcaři na posledních MS zahráli skvěle a Lotyši jsou sice papírový outsider, ale pokud je podceníme...

            • Re: BTW CZE SWE

              Edwardtheiron     před 11 lety 12.02.2014 17:59 |  
              0 0

              To si tedy opravdu nedokážu představit, ale pravda je, že hokejové turnaje už pamatují spoustu podivností.

              • Re: BTW CZE SWE

                Kornovo     před 11 lety 12.02.2014 20:21 |  
                0 0

                to byl strasidelny zapas.mam podobny pocit jako po podzimnich zapasech slavie,vetsinou tragicka hra a nadeje na zlepseni mala

                • Re: BTW CZE SWE

                  Edwardtheiron     před 11 lety 12.02.2014 20:36 |  
                  0 0

                  Strašidelná byla hlavně ta část, než jsme dali gól,pak začali trochu hrát, ale pořád ta naše klasická bolest-nedáváme góly. A pak taky ten experiment s gólmany, to nechápu ještě teď.

            • Re: BTW CZE SWE

              jandam93     před 11 lety 12.02.2014 21:57 |  
              0 0

              4. místo není nepostupové, i z něj se jde do osmifinále. Jak řikal JJ68, klidně můžem 3 utkání prohrát a nakonec vyhrát celej turnaj.

              • Re: BTW CZE SWE

                slaviator     před 11 lety 13.02.2014 02:34 |  
                0 0

                Pravda, budou bojovat v předkole o postup do čtvrtfinále.

                Je to děs, každá olympiáda má jiný herní systém, stejně tak skoro každé MS. Pamatuju MS, kdy hrál každý s každým a pak byla finálová skupina (91), pak byly dvě šestičlenné skupiny a hrálo se pak pavoukem, potom v Norsku v Lillehamru a Oslu 1997 ze dvou šestičlenných skupin postoupily nejlepší tři týmy do osmifinálové skupiny a první dva týmy osmifinálové skupiny pak hrály tři finálové zápasy, ve Švýcarsku a teď nevím kde v 98 a 99 hrálo 16 týmů ve čtyřech čtyřčlenných skupinách, potom byly dvě čtyřčlenné osmifinálové skupiny a následně semifinále, od Ruska 2000 do Slovenska 2011 se hrálo ve 4 skupinách po 4 a pak postup 3 týmů do dvou osmifinálových skupin a z nich postupovaly nejlepší čtyři týmy do čtvrfinále, od 2012 dvě skupiny po osmi a každý s každým... Takže za posledních 23 let 6 totálně různých systémů...

                U ZOH byl ten herní systém od ZOH 1988 taky pětkrát jiný...

                • Re: BTW CZE SWE

                  jandam93     před 11 lety 13.02.2014 12:39 |  
                  0 0

                  V Naganu a Salt Lake City byly dvě skupiny po 4, což byl podle mě systém, který nebyl špatný, ale vzhledem k tomu, že hokejová kvalita se šíří mezi víc jak 8 zemí, muselo se to nějakým způsobem změnit. V Turíně bylo 12 týmů ve dvou skupinách a ve Vancouveru to bylo stejné jako nyní v Soči. A hokej bysme na těhle stránkách asi řešit neměli, ale holt ve Slavii se nic neděje :)

                  • Re: BTW CZE SWE

                    Kornovo     před 11 lety 13.02.2014 14:58 |  
                    0 0

                    me se nelibi,kdyz nekdo kadruje o cem se tu mame bavit a vubec si nemyslim ,ze by to melo jen o fotbalove slavii.ale to neni nic proti tobe.jak spravne rikas,nic se nedeje,tak o co jde.