Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - CSKA Sofia 0:1

Slavia na tureckém herním soustředění znovu prohrála, tentokráte ji zdolalo CSKA Sofia.

Slavia - CSKA Sofia 0:1 (0:0)
Branka:
75. Kossoko
ČK: 34. Ritchie

Slavia 1. pol.: Černý - Nitrianský, Škoda, Costa, Ritchie - Gecov, Zmrhal - Prošek, Piták, Boudjemaa - Juhar
Slavia 2. pol.: Čontofalský - Dostál, Costa, Neves, Zmrhal - Lička, Hrubý - Vošahlík, Mensah, Bazal - Vyhnal

S testovaným Costou i posilami Richiem s Boudjemou, ale bez Tomáše Necida nastoupila do třetího utkání v Turecku. Zápas nepřinášel příliš zajímavých momentů, až po půlhodině se připomenul hráč bulharského týmu Kossoko, který těsně minul branku, kterou tentokráte hájil Radek Černý. Krátce poté pak přišel osudový moment pro debutanta v sešívaném dresu Keegana Ritchieho, který obdržel v 34. minutě druhou žlutou kartu a fotografii z prvního zápasu za Slavii si tak pravděpodobně nad postel nevystaví. Radost neudělal trenéru Koubkovi ani druhý debutant - Boudjemaa se dostal k míči ve vápně soupeře, měl před sebou pouze brankáře, ale slabou střelou ho nijak neohrozil.

Druhý poločas příliš fotbalové krásy také nenabídl. Hrálo se především ve středu hřiště, Slavia sice zahrávala několik standardních situací ze zajímavých pozic, nepřineslo to však nic více než hlavičku Hrubého, kterou dokázal pokrýt brankář soupeře. Aktivní Kossoko se pak dočkal i branky, když prostřelil i trochu se štěstím Čontofalského a vstřelil tak jediný gól celého zápasu. Ke konci střetnutí ještě mohl zabránit druhé porážce v řadě Mensah, ale proti byl opět gólman CSKA.

Komentáře (143)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 v prvním poločase

    RobCZ (přítel SN)     před 11 lety 08.02.2014 16:39 |  
    0 0

    Keegan trochu přemotivovanej.

  2. Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 v prvním poločase

    (host)     před 11 lety 08.02.2014 16:44 |  
    0 0

    omlouvam se za formatovani, ale nejak zlobi redakcni system..

  3. Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 v prvním poločase

    fredydj (přítel SN)     před 11 lety 08.02.2014 16:49 |  
    0 0

    proč zas Juhar ?

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 v prvním poločase

      RobCZ (přítel SN)     před 11 lety 08.02.2014 16:51 |  
      0 0

      Druhý zápas potvrzuje pravidlo že bez útočníka (Necida) to nepujde. Takže ať ťi slouží zdraví Tome.

      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 v prvním poločase

        fredydj (přítel SN)     před 11 lety 08.02.2014 16:52 |  
        0 0

        Máme i Vyhnala, kterej hrál dobře , za mě už Juhara prosím ne .

        • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 v prvním poločase

          fredydj (přítel SN)     před 11 lety 08.02.2014 16:53 |  
          0 0

          paráda :)) Čontofalský – Dostál, Costa, Neves, Zmrhal – Lička, Hrubý – Vošahlík, Mensah, Bazal – Vyhnal

        • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 v prvním poločase

          RobCZ (přítel SN)     před 11 lety 08.02.2014 17:06 |  
          0 0

          U útočníka myslim hrát dobře nestačí, musí umět proměňovat. Uvidíme 2.pol

  4. Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 v prvním poločase

    Edwardtheiron     před 11 lety 08.02.2014 16:54 |  
    0 0

    Kdo to ještě neví, tak tady je stream : http://www.sportal.bg/news.php?news=471397

    Pro mě zatím velké rozčarování, Boudjemaa neproměnil tutovku, ale jinak tedy hrajeme druhé housle.

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 v prvním poločase

      Navyseals     před 11 lety 08.02.2014 16:56 |  
      0 0

      to si nemyslím, herně to není špatný

      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 v prvním poločase

        Edwardtheiron     před 11 lety 08.02.2014 17:07 |  
        0 0

        No nevím, já na tom prostě zatím nic pozitivního nenašel. Vůbec jsme se nedostávali do hry

        • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 v prvním poločase

          bongor     před 11 lety 08.02.2014 17:13 |  
          0 0

          Našel jsem to ,ale ten obrázek se nehejbe.Že by byli ti hráči tak líný?

          • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 v prvním poločase

            bongor     před 11 lety 08.02.2014 17:14 |  
            0 0

            Ale hlavně mě zajímá,proč nehraje Necka?

          • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 v prvním poločase

            Edwardtheiron     před 11 lety 08.02.2014 17:17 |  
            0 0

            Jeď trochu dolů, tam jsou dva streamy. A Necka nehraje, protože je stoprocentně v pořádku, naplno trénuje a zranění ho v ničem neomezuje. :-)

            • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 v prvním poločase

              Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 08.02.2014 17:24 |  
              0 0

              Anebo je Necka jasnou jedničkou pro útok na jaro a zkouší se náhradní varianty s Juharem a Vyhnalem.

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 v prvním poločase

      Fallen (přítel SN)     před 11 lety 08.02.2014 17:15 |  
      0 0

      Díky

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 v prvním poločase

      1rytir     před 11 lety 08.02.2014 17:47 |  
      0 0

      Musím souhlasit. Podle průběhu druhé půle musím konstatovat, že proti podzimu vlastně žádná změna. Navíc si neumíme ani tu šanci připravit. Vlastně už druhý zápas bez gólu a to mají být tréninky zaměřeny na zakončení :-)) Necka je podle všeho zraněný, ale bez něho jsme v útoku fakt marný, marný, marný! Zklamání!

  5. Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 po prvním poločase

    Fallen (přítel SN)     před 11 lety 08.02.2014 17:32 |  
    0 0

    Orana není zrovna sehraná :D

  6. Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 po prvním poločase

    sicilianbrno     před 11 lety 08.02.2014 17:40 |  
    0 0

    jak už sem psal o poločase, zatím docela se hledáme, hl. první pule, kombinace ve středu hřiště malá, žádné narážečky, Sofie to má jistější, druhá pule trochu lepší, ale čekal jsem víc.

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 po prvním poločase

      RobCZ (přítel SN)     před 11 lety 08.02.2014 17:48 |  
      0 0

      No bez vážnější šance 2. poločas, ale v 69. min zas "zazářil" Čonty kdy střelu nezkrotil a jen vyrazil k útočníkovi. On snad nemá zápas bez hrubice :)

  7. Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 po prvním poločase

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 08.02.2014 17:45 |  
    0 0

    Zvláštní zápas...
    Moc jsem z toho sledování tedy neměl, ale posily mě moc nenadchly, snad jen Mensah. Docela se mi líbil Dostál. Ale je to pořád příprava.

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 po prvním poločase

      sicilianbrno     před 11 lety 08.02.2014 17:48 |  
      0 0

      Celkově slabej prumer, druhá půle lepší,hl. závěr, dobře zahrali Bazal, Hrubý a hl. černoušek, libil se mě pohybem, nejlepší dneska asi Lička.

      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 po prvním poločase

        jarodo57     před 11 lety 08.02.2014 17:57 |  
        0 0

        To byla okopáváná bez sembemenší kvality.Píšu tedy o druhém poločase ,první jsem neviděl.. A souhlasím s Eluinem,že jediný Mensah a tak trochu Vošahlík.Neves lítá kde se dá a pak chybí kde má být atd.No, Koubek bude mít plnou hlavu starostí.Ale takovou okopávanou jsem dlouho neviděl.

      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 po prvním poločase

        Tomski     před 11 lety 08.02.2014 17:58 |  
        0 0

        mě příjde Hrubý hrozně měkký :-))

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 po prvním poločase

      edenian     před 11 lety 08.02.2014 17:51 |  
      0 0

      Dostalovi ten cernej utocnik sebral mic dvakrat za sebou pote co mu ho Neves "prenechal" ;-)

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 po prvním poločase

      Pepino44     před 11 lety 08.02.2014 18:00 |  
      0 0

      Tak já jsem se vždy zastával Dostála.ale dneska bych mu vyčinil za ten gol. Nejprve nezachytil přihrávku do náběhu a když se k němu opět míč vrátil,tak místo řádného a rychlého odkopu se nechal odstrčit a byl z toho gol do prázdné brány.Jinak mi to jako přátelák moc nepřišlo-dost do sebe šli.

  8. Re: Slavia - CSKA Sofia 0:0 po prvním poločase

    slaviator     před 11 lety 08.02.2014 17:49 |  
    0 0

    Škoda, že v tom Turecku je tak pomalý net, že portal.bg tam nemohl ani udělat online ze zápasu CSKA...

  9. Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

    Edwardtheiron     před 11 lety 08.02.2014 18:00 |  
    0 0

    Pro mě zklamání. Ne z výsledku, ale z toho, co se děje okolo. Doufal jsem, že s Radovým odchodem skončilo to točení všech hráčů v jednom zápase, ale ono asi ne. Do generálky už zbývá jen jedno utkání a když vezmu, že v generálce by měla hrát ligová sestava, tak už opravdu moc času není. Proč třeba Boudjemaa nehrál celý zápas, to Koubkovi stačí jeden poločas? Obrana evidentně není sehraná a jestli Koubek pořád ještě neví, jak bude vypadat, tak to taky není nic moc. Neves pokračuje v tom, co ukázal v Praze na umělce, ve hře žádný zázrak, ale keců okolo mraky. V lize to může stát karty. A pořád nechápu, proč zahrává standardky, místo aby na ně jako hlavičkář chodil. Útok ukazuje, že bez Necida to bude stejná katastrofa, jako dosud. Doufám, že neuslyším nic o tom, že jsme nevyužili šance, ale zápasu by slušela remíza. Soupeř měl těch šancí víc.

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

      Gauteng     před 11 lety 08.02.2014 18:08 |  
      0 0

      Pro mě taky zklamaní, potěšil Mensah.

      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

        Edwardtheiron     před 11 lety 08.02.2014 18:14 |  
        0 0

        Jo, je vidět, že na trávě je to pro něj něco jiného, než na umělce.

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

      RobCZ (přítel SN)     před 11 lety 08.02.2014 18:44 |  
      0 0

      Je to tak chybí druhý golový útočník. Jak říkáš řeči že mužstvo nesehrálo špatný zápas a byl remízový se opakují zápas co zápas. Dokud nebude někdo dávat góly (dneska ani nebylo moc šancí) tak to budem poslouchat furt, ale body to nenahradí

  10. Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

    deadbeat     před 11 lety 08.02.2014 18:18 |  
    0 0

    Tak uz se smi nadavat a kritizovat, nebo je to porad jenom priprava a jeste si to vsechno sedne? Ja jen abych vedel.

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

      bongor     před 11 lety 08.02.2014 18:29 |  
      0 0

      Viděl jsem jen posledních asi 20 minut,ale skutečně mě zaujal jen ten Mensah.Je to všechno na náhodu.Když dostali míč Bulhaři,tak hráli alespoň dopředu do náběhů,byli lepší než naši kluci,asi jsou sehranější.Nevím jestli tohle bude stačit v lize.Nebo snad se za pár týdnů dokážeme sehrát?Dobře že nehrál Necka,měl by nohy modrý.

      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

        klimi     před 11 lety 08.02.2014 18:34 |  
        0 0

        Však takhle se hrálo už i v Praze na umělce. Žádná kombinace, samé nákopy na náhodu, nabídka žádná. Žižkov byl třeba mnohem lepší v kombinaci než my. Očividně se to ani na přírodní trávě nezměnilo. Kde jsou ty Koubkovy automatizmy, o kterých celou dobu mluvil? Jen v druhé půli se vždy s příchodem "mladší" 11ky začalo kombinovat...

        • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

          spino     před 11 lety 08.02.2014 19:25 |  
          0 0

          Není to třeba proto, že pro kombinace nemáme hráče? Copak můžeš chtít od Juhara kombinace?

          • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 08.02.2014 22:37 |  
            0 0

            Juhar je běžec, bez fotbalového myšlení jrn občas umí dobře vystřelit

      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

        jarodo57     před 11 lety 08.02.2014 19:25 |  
        0 0

        mensah vypadá hodně dobře.Největší problém u něho asi bude kolektivní hra.Jinak dnešní kopanou bych nijak zvláště nepřeceňoval . Plynule se nehrálo snad v kuse 2 minuty.A že nenastoupil Necid docela kvituju. Jeho góly budeme potřebovat hlavně v lize.Můj názor je, že zatím v základu dostanou na stoperu šanci Škoda a Neves ,v záloze z posil Piták a po dnešku bych to viděl na Mensaha a Vošahlík a vepředu bude Necid.Koubek je dobrý trenér a podle mě se nenechá ovlivnit náladou a názory nás tady.A to je dobře.

        • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

          Fulham     před 11 lety 08.02.2014 19:38 |  
          0 0

          jarodo57 - poslední dvě věty podpis...nechejme to na Koubka

  11. Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 08.02.2014 18:48 |  
    0 0

    Nevite, kdo chytal za CSKA? Nebyl to Tomáš Černý, známý hlavne ze svého působení ve Skotsku?

      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

        Falk     před 11 lety 08.02.2014 19:11 |  
        0 0

        Ahoj pánové ,o výsledek jde až v první řadě ,zatím rozčarování ,ze zkoušené sestavy i z výsledku,proč nehrál dnes Koreš

        • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

          klimi     před 11 lety 08.02.2014 19:17 |  
          0 0

          Protože se s ním počítá do sestavy, pravděpodobně.

      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 08.02.2014 19:17 |  
        0 0

        Diky, to je výborný brankář, po pravdě jeden z mých nejoblíbenějších vůbec. Proto jsem byl na tento zápas a tuto konfrontaci zvědavý.

        mj. CSKA melo v létě obří finanční problémy, vyloučili je proto z pohárů, tým se jim rozpadl s stavěli ho na podzim úplně znovu a už jim to, zda se, zase šlape.

  12. Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

    belmis (přítel SN)     před 11 lety 08.02.2014 21:08 |  
    0 0

    Zdravím opět nervózní slávisty :-) Zápas jsem neviděl, ale dle vašich reakcí to byla asi bída s nouzí... Mám takový pocit, že ať nás trénuje kdo nás trénuje, vždycky nám schází v přípravě minimálně čtrnáct dní, aby se vykrystalizovala aspoň trochu sehraná základní sestava. Jenže je asi jasný, proč to tak je. Na podzim se nehrál ani hezký ani efektivní fotbal a my jsme neměli a ani možná ještě nemáme základní osu týmu. Vyspělé a dobré týmy mají minimálně 5, ale spíš 7 hráčů základní sestavy, kteří mají svá místa téměř jistá. Kdo z podzimu by měl mít místo v sestavě jasné?

    Brankář:
    Rakovan - chytal podzim solidně, ale nevyvaroval se pár kiksů
    Čontofalský - zkušenost, nevím, jestli je lepší než Rakovan

    Obrana:

    Tam má asi jisté místo paradoxně asi jen útočník Škoda. Ale když by byl zdravý Dobrotka a byl dobrý Costa, ani on by nemusel mít místo jisté. Jinak Nitranský neuměl na podzim bránit, Zmrhal se zkouší, Tusjak se zkouší Ritchie se zkouší, Neves jednou dobře, jednou špatně. Dostál má limity, přípravu hrál dobře, ale dnes prý měl podíl na gólu

    Záloha:

    Gecov hrál na podzim špatně, Zmrhal taky, Mičola zraněný, Piták, Boudjemaa, Vošahlík, Mensah - posily, Prošek, Bazal, Hrubý - mladí kluci. Takže jediní dva hráči, kteří by měli základ bez debat je Lička a Petrák, který odešel. Například Prošek se v přípravě jeví dobře, Piták je pro mnohé z vás v zápasech zklamáním, ale myslím si, že má na základní sestavu u Kobka větší šanci než mladík Prošek.

    Útok:

    Posila Necid - bez debat, pokud bude zdravý, Juhar - možná proti silnému soupeři a Vyhnal, kterého také nedokážu posoudit, jelikož jsem ho hrát v přípravě neviděl.

    Tak kdo je tím stavebním kamenem Slavie, na kterém se dá stavět? Škoda na stoperu a to ještě možná, v záloze Lička a v útoku Necid, pokud opravdu není zraněný. A to je moc a moc málo. Proto se možná ani nedivím, že je to i tuto zimu s ustálením sestavy tak složité, i když si myslím, že máme po delší době trenéra, který tento "hlavolam" vyřeší. Kdyby hrálo ve Slavii na podzim aspoň pět hráčů na svých postech dobře, věřím, že toto herní soustředění by už bylo jen o dolaďování a sehrání základní sestavy.

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

      1rytir     před 11 lety 08.02.2014 21:17 |  
      0 0

      Je to pravda, ale kdo je na vině, že je tolik hráčů z formy a přesto mají místo v sestavě předplacené (viz např.Zmrhal). Osa týmu je nutná, ne že ne, ale je nutný také jiný styl hry. Přece nemůžeme pořád hrát nakopávané míče...

      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

        Falk     před 11 lety 08.02.2014 21:23 |  
        0 0

        To máte pravdu,souhlasím

      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

        klimi     před 11 lety 08.02.2014 21:25 |  
        0 0

        Záložníci stojí, nenabízejí se, ono se moc jinak hrát nedá. Viz příklad zápasu s Vlašimí:

        Juhar stál celou dobu v lajně s obranou a čekal, že mu to někdo nakopne za obranu. Když už dostal míč do nohy, tak ho nezpracoval. Vošahlík na druhé straně naprosto bez zájmu o míč. Piták se stahoval hodně hluboko, když dostal míč, tak už zase nebylo dále komu, to samé Gecov, i když ten to má vlastně za úkol.

        Jediný, kdo se nabízel, byl Koreš, měl také nejvíce míčů z celého týmu (řekl bych mnohonásobně více než Juhar), občas sice nějaký zkazil, ale chtěl hrát. Jenže pak ho někteří místní kritici zasypali kritikou, "že hodně kazil".

      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

        belmis (přítel SN)     před 11 lety 08.02.2014 21:28 |  
        0 0

        Jak říkám, dnešní zápas jsme neviděl, zřejmě proto se kupoval Piták a Boudjema, kteří by papírově měli už hrát spolu na naší ligu solidní fotbal. Ale jestliže je třeba Piták z formy a Boudjema hrál jen dnes, tak to i na začátku ligy nemusí být žádná Barcelona. Ale minulý zápas byly vidět pěkné akce, které na podzim vidět nebyly. Spíš mě znepokojuje v přípravě fakt, že "náhradní" jedenáctka téměř vždy hraje ve druhém poločase hezčí a nápaditější fotbal než ta zkušená základní. Pořád se utěšuju tím, že ta první hraje maximálně na 80% a tudíž se hráči méně nabízejí a proto ta nakopávaná..

        • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

          belmis (přítel SN)     před 11 lety 08.02.2014 21:30 |  
          0 0

          Vidíš Klimi, na Koreše jsem zapomněl. A přitom mu základ přeju

          • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

            Falk     před 11 lety 08.02.2014 21:47 |  
            0 0

            Neni to taky v tom,že hrajeme takový fotbal,že možná posily nejsou zas takový tahouni,protože mám pocit,že k nám většinou přijdou neuspesni,plus stavení našich vyvolených a výsledek je takový jaky je,ale je ještě velmi brzy na závěry a myslím si ,že Koubek je rozumny chlap a trener a nenechá se ovlivnit nikým

            • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

              belmis (přítel SN)     před 11 lety 08.02.2014 21:57 |  
              0 0

              Tak ono je těžké, aby byli nováčci v týmu ihned tahouny. To bysme museli kupovat hráče za 200 mil, abychom si mohli být téměř jistí, že budou platní a budou tahouny od prvního mistráku. Takhle je to trošku loterie. Ale věřím, že Boudjemaa s Mensahem velkými posilami budou (když ne hned, tak do půl roku oba. Boudjema do měsíce :-))). O Pitákovi a Vošahlíkovi si toto nemyslím, i když bych to zvlášt Pitákovi moc a moc přál.

        • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

          klimi     před 11 lety 08.02.2014 21:56 |  
          0 0

          Ano, Mensah-Bazal-Prošek mi v současnosti přijde kvalitnější než Juhar-Piták-Vošahlík (nevím, proč to píšu zleva...). Ale na takové soudy je brzo, budu více hodnotit až v lize, každopádně za názorem, že Juhar nemá ve Slavii co dělat, si budu stát :)

          • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

            Navyseals     před 11 lety 08.02.2014 22:07 |  
            0 0

            Zrovna Vošahlík hrál dneska dobře.

            • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

              belmis (přítel SN)     před 11 lety 08.02.2014 22:12 |  
              0 0

              Jen ať hraje líp a líp a budu jen rád. Trošku jsem pesimistickej z jeho minulého působení ve Slavii, kdy hrál jeden zápas dobře, tři průměrně a také to, že ani v Jablonci nebyl v základu. Když chytne druhou mízu, budu vážně rád.

      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

        bongor     před 11 lety 08.02.2014 23:30 |  
        0 0

        nakopávaná nikdy nebyla stylem Slavie.Naše hra stojí desetiletí na
        kombinační hře po zemi.Proto doufám,že se k tomu zase rychle vrátíme,právě o nových hráčích si myslím,že by jim to mělo vyhovovat,i když je prozatím nikdo pořádně neznáme.

        • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

          belmis (přítel SN)     před 11 lety 08.02.2014 23:33 |  
          0 0

          Přesně tak, Bongore. Slavia vždycky hrávala technický kombinační fotbal, radost pohledět. Lovosice zdraví Lovosice :-)

          • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

            bongor     před 11 lety 09.02.2014 06:56 |  
            0 0

            Ahoj belmisi,jsem rád,že sem píší i lovosičáci.Třeba se i někdy uvidíme ,kam chodíš na pivo?

            • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

              belmis (přítel SN)     před 11 lety 09.02.2014 11:00 |  
              0 0

              Ahoj Bongore, na pivo moc nechodím. Třeba se i známe :-) Kam chodíš na pivo ty?

              • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

                bongor     před 11 lety 09.02.2014 14:50 |  
                0 0

                Já občas hraju u Vietnamce,pivo Březňák za 16-,ale my ho máme zdarma.Jinak na pivo nechodím,nejsou drobný.

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

      Slawek     před 11 lety 09.02.2014 11:35 |  
      0 0

      Osu pro jaro vidím takto : Rakovan- zatím nevidím - Piták - Necid.
      Bude-li Boudjemaa opravdu tak dobrý,jak bylo avizováno pak Lička bude na lavičce. Naděje vkládám hlavně do Proška, ale také do Vyhnala.

  13. Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

    spino     před 11 lety 08.02.2014 21:58 |  
    0 0

    Škoda, že tady dlouho nebyl Navar a nenaznačil, jakým směrem se ubírají záležitosti kolem stadionu. Klub už bude asi vyřešen, když sem přicházejí ti Kornějevovi cizinci.

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

      Navar (přítel SN)     před 11 lety 08.02.2014 22:29 |  
      0 0

      Ja tu jsem kazdy den uz asi deset let :-)

      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

        spino     před 11 lety 08.02.2014 22:39 |  
        0 0

        Aha. :D

        A je vše při starém, nebo se objevila nová skutečnost?

        • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

          Navar (přítel SN)     před 11 lety 08.02.2014 23:05 |  
          0 0

          Ach jo, vzdycky si lamu hlavu, jak a co napsat, abych nezradil duveru. A tak napisu vetu, pak ji smazu, napisu to jinak a zase to smazu. Takze jen obecne: Vse jde velmi dobre, jsem v podstate u toho. Akvizici stadionu ma nyni ke schvaleni banka, ktera ho defakto kontroluje. A i jednani o klubu uz jsou v pokrocile fazi.

          • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

            belmis (přítel SN)     před 11 lety 08.02.2014 23:09 |  
            0 0

            Skvělá zpráva Navare, díky za ní.

          • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

            Gauteng     před 11 lety 08.02.2014 23:32 |  
            0 0

            Taky děkuju. Hned je víc veselo :)

          • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

            spino     před 11 lety 08.02.2014 23:34 |  
            0 0

            Dík moc Navare. :)

          • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

            petrjir     před 11 lety 08.02.2014 23:40 |  
            0 0

            Navare, diky moc za dobre zpravy. Mohu dotaz k posilam? Ritchim a Boudjemou to skoncilo nebo se jeste neco v tomto smeru bude dit? Diky moc

          • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

            spino     před 11 lety 08.02.2014 23:50 |  
            0 0

            Teď by to ještě chtělo, aby dal někdo do pořádku hokej. :(

          • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

            travel (přítel SN)     před 11 lety 09.02.2014 09:54 |  
            0 0

            Díky moc Navare,už aby to bylo dotažený do zdárného konce.Trochu odbočím,včera jsem byl se synem v Norimberku na fotbale s Bayernem Mnichov a musím říci,že atmosféra byla super,bylo vyprodáno (50 tis. diváků) a na hřišti se objevili všichni naši hráči (počítám-li i Pekharta).Bimbo hrál stopera,svoje si odehrál,ale stejně si myslím,že jeho místo je DZ.Vřele doporučuji,ráno jsme vyjeli a večer (asi ve 22 h) byli zpět v Praze.Kéž by byl i Eden v brzké době a pravidelně vyprodán.

            • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 09.02.2014 10:30 |  
              0 0

              Jj to hlavně řekni línejm pražskejm zadkům a to jsem pražák.Jinak děkuji kolegovi že jsem info napsal,já bych odvahu neměl,tedy abych se neproflákl.

            • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

              sicilianbrno     před 11 lety 09.02.2014 11:35 |  
              0 0

              To věřím, že si měl dobrou atmosferu, nemužu soudit,ale nejlepší atmosferu sem já zažil v roce 1996 v brně za lužánky v utkani s Brnem, 45-50 tisic lidi na stadionu a dalších 10 tisic kolem stadionu co se nevešli, snad se to jednou do brna vrátí.

            • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

              Slawek     před 11 lety 09.02.2014 11:36 |  
              0 0

              Jsem rád, že je tu někdo, kdo ví víc než kluci Řebíčkovic a že nám to rád sdělí.

          • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

            Hubacek     před 11 lety 09.02.2014 22:22 |  
            0 0

            Jsem zvědav ..co jsem slyšel ,možná kachna ,ale stadion by měl a vlastnit společnost kelnera,který chce v ČR mít v moci velké areály,tak uvidíme

  14. Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

    tantalos     před 11 lety 08.02.2014 23:27 |  
    0 0

    Nelámal bych si hlavu, že Ritchie a Boudjemaa zatím nikomu radost neudělali: dnes to byl zrovna čtvrtý den po jejich příjezdu do Turecka, tedy moment, kdy vrcholí aklimatizační potíže.
    Je škoda, že přišli tak krátce před začátkem ligy, ale podstatné je, že jsou tady a že se kádr rozšířil. Jestli se i posílil, musíme doufat. Víxc budeme vědět za měsíc.

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

      Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 09.02.2014 07:09 |  
      0 0

      Dobré ráno Vám všem a i Tobě Tantale.
      Já bych s Tebou souhlasil. A vůbec bych to asi tentokrát viděl tak, že se hledají prostě další varianty k základní sestavě, a ikdyž jsem si přál lepší výsledky, respektuji právo a odpovědnost trenéra. On hráče vidí denně při práci a sázím tedy na jeho zkušenost a "čuch", že se mu to prostě podaří. Sám za sebe mám pocit, že jsme do mužstva prostě kvalitu přinesli, trenér má na posty doufám odpovídající konkurenci, tedy, že hráči se budou o místo v sestavě prát. Také jsem stejného názoru o nově nastoupivších hráčích, protože přišli před několika dny a své posty a způsob spolupráce a souhry s ostatními hráči se hledají. Pokud mám zprávu, tak se skutečně hledá ještě jeden hráč do obrany (stoper?), jen v záloze je opravdu přetlak. Útok je dán tím, zda bude Tomáš Necid u nás pouze na jaro, nebo bude dohoda, dle toho jak mu to půjde, na delší období. Uvidíme. Teď je nutné, aby se povedla jednání, vedoucí k novému vedení našeho klubu a hlavně, aby to mělo výdrž na delší období než jen na 2 až 3 roky, jako jsme to zažili před nedávnem. Věřím, že to bude alespoň jedno desetiletí.... kéž by.
      Sokrates55

      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

        petrjir     před 11 lety 09.02.2014 08:07 |  
        0 0

        Taky zdravim Sokrate,
        zajimalo by me, zda budeme angazovat toho Costu nebo budem jeste dal hledat? Preci jen prestupove okno konci 25.2., tedy za 2 tydny. A zda chce stale Koubek i defenzivniho zaloznika? Idealni by bylo sehnat univerzala, ktery zvladne obe pozice.
        K tomu utoku. Mam strach, kdyz by se Tomas zranil, zvlast v klicovem obdobi (domaci pohar), ze nemame za nej odpovidajici nahradu. Vosahlik s Juharem nejsou pro me utocnici, kteri by nas spasili a Vyhnal je taky velka neznama.

        • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

          Pepino44     před 11 lety 09.02.2014 09:53 |  
          0 0

          Tak podle mého těžko budeme hledat dobrého útočníka do vyřešení Necida. Těžko se sem bude někomu chtít s vědomím,že je tady Necid,který je těžká konkurence pro všechny útočníky. To znamená přestoupit a celé jaro sedět. Někomu nevadí sedět za peníze (to ale potom není dobrý útočník),někomu však jo,protože zahrát si za půl roku sem tam nějakou minutu a čekat jestli se Necid nezraní,to každému nevyhovuje.

          • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

            travel (přítel SN)     před 11 lety 09.02.2014 09:57 |  
            0 0

            Pokud by to byl kvalitní útočník a typologicky jiný než Necid,třeba by Koubek hrál na 2 útočníky.

            • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

              klimi     před 11 lety 09.02.2014 10:22 |  
              0 0

              Já osobně ani nějak nevolám po hře na 2 útočníky, jenže my vlastně tu hru v rozestavení 4-1-4-1/4-2-3-1 nebo jak to vlastně je (4-3-3), ale my to prostě neumíme hrát, protože už od dob "Petroušova prvního jara" hrajeme jen nakopávanou na útočníka a ten útočník tam nemá nikdy šanci sám nic udělat a nemá to ani pro koho sklepnout, maximálně se tam většinou pohyboval jeden hráč (Kisel). Ty křídla tam jsou úplně k ničemu, protože většinou stojí zašitý u lajny a když už mají míč, tak to většinou končí centrem na onoho osamoceného útočníka, přitom tuhle úlohu by měli mít spíše krajní obránci. Nevím, co po hráčích chce Koubek, ale absolutně mě s***, když po ztrátě míče jdeme všichni na naší polovinu a čekáme, rezignujeme na jakékoliv napadání, přitom tím napadáním se ušetří dost sil...

              • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

                slaviator     před 11 lety 09.02.2014 10:27 |  
                0 0

                Napadáním ušetří dost sil obraně, to si chtěl říct... :-) (většinou to vypadá totiž tak, že ti napadající hráči tam lítají jako hadr ve větru) A taky po získání míče se dá během okamžiku ohrozit branka soupeře. Ať je Hřebík jaký je, tak tenhle presink měl vymakaný...

  15. Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

    Fulham     před 11 lety 09.02.2014 10:19 |  
    0 0

    Barra - k debatě o MS - doufám, že včerejší hattrick Edena je potvrzení naší teorie o černém koni a předzvěst věcí příštích :-)

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

      Barra     před 11 lety 09.02.2014 13:26 |  
      0 0

      Ahoj Fulhame, myslím si, že trenér národního mužstva Marc Wilmots bude záruka, aby hráči zůstali oběma nohami na zemi a neměli hvězdné alury. Belgie má mladé mužstvo, určitě tam ještě bude progres ve výkonnosti.

      Že se Belgii po dlouhé době daří má podle mě více fakturu:

      - Osobnost Marca Wilmotse
      - Koncepční a sjednocená práce mládeže u federace – architekt projektu je (bývalý Beerschoťák) Marc van Geersom (jeho vize je odborníky uznávaná)
      - Investice u předních klubů do výchovy mladých hráčů dle vzoru van Geersoma (Standard, Genk, Anderlecht, Club Brugge, kdysi Beerschot)
      - Z 24 hráčů většího kádru hraje hned 10 v Premier League, další v Španělsku, Německu, Rusku, jen 6 hraje belgickou Jupiler Pro League.

      Jinak má Eden Hazard (kterému bylo teprve v lednu 23 let) ještě mladšího bratra Thorgana (v březnu mu bude 21 let), který na hostování z Chelsea u belgického Waregem. Všeobecně se bere, že Thorgan je ještě lepší než Eden. Oba hrají na stejné pozici, tuto sezónu má Thorgan v lize bilanci 9 branek a 11 assists (24 zápasů), Thorgan 12 branek a 7 assists (25 zápasů). Anderlecht se tuto zimu marně snažil Chelsea přesvědčit, aby Thorgana stáhli z Waregem a poslali na hostování do Anderlechtu. Nabízeli za to rekordních 1,5 mil EUR nebo 40 mil Kč. Thorgan zůstal ale u Waregem, kde má lepší možnosti k svému rozvoji.

      A rodina Hazard má ještě 2 další bratříčky, Kilian (16 let) hraje v Lille, nejmladší Ethan (8 let) v Belgii.

      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

        Barra     před 11 lety 09.02.2014 13:38 |  
        0 0

        ... Eden dal 12 branek a 7 assists (25 zápasů) ...

        • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

          Fulham     před 11 lety 09.02.2014 17:58 |  
          0 0

          Hmmm - to by panu otci Hazardovi skoro mohli platit za krytí...:-) takový Belgický Kabzuba... by nám mohl nějakého synka zapůjčit..

          • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

            Barra     před 11 lety 09.02.2014 21:23 |  
            0 0

            Jinak budeme muset Edena nebo Thorgana naklónovat - škoda jen že bychom museli nějakých 20 let čekat na výsledek...

            Určitě hrají geny svojí roli, ale také velké obětování, a určitě dřina. V rodině Hazard se vždy vše točilo kolem fotbalu: otec a matka hráli profesionálně, následně byli učitelé tělocviku. Všichni synové dostali maximální podporu, aby se mohli věnovat jen fotbalu. Líbí se mi, že všichni začali u malého klubu Stade Brainois v provinciální lize (= pátá liga), aby následně přešli do klubu v druhé lize (Tubeke - Eden odmítnul Anderlecht) a od tam přešli do ´menších´ klubu jako Lille (Eden a Kylian) a Lens (Thorgan).

            Thorgan byl 2 x nejlepší mladý hráč v lize (2009 a 2010) a 2 x nejlepší hráč vůbec v Ligue 1 (2011 a 2012), než v létě 2012 přešel za 40 mil EUR do Chelsea (jen Torres stál více).

            Thorgan přišel o měsíc později do Chelsea a stál pouhých 1 mil EUR. Ihned šel na hostavání do Waregem. Bez Thorgana byl Waregem v 2011-12 až na 13. místě z 16 v lize, sezónu před tím byli 11. S Thorganem se do posledního dne rvali s Anderlechtem o titul, nakonec skončili na druhém místě. Prohráli s Thorganem v mužstvu jen 3 zápasy z 30 v regulérní lize, i tuto sezónu se točí kolem 3. místa.

            Kéž by Damian Boudjemaa a Joe Mensah stejným způsobem potlačili Slavii směrem nahoru.

            • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

              Fulham     před 11 lety 10.02.2014 06:51 |  
              0 0

              Hezké čtení - jak je to v Belgii s rozvíjením mimořádně kreativních hráčů? Dostávají od mládežnické kategorie určitou volnost ve hře ,nebo jsou součástí šablony týmu a tvořivost je až jako nadstavba? V Čechách se volný hráč moc nenosí-vyjímka snad pan Vrba v Plzni který nechal hrát Horviho a ve Slavii od dob Kubíka(ale to byla opravdu jiná doba) snad jeden podzim Jarolím Týdžeje Belaida a byla z toho jízda s Neckou a dohromady 19 gólů. A když free post dal Arsene Rosovi v poháru proti Spurs,ten se mu odvděčil asi nejlepším výkonem sezony a golem. Musí být autorita trenéra,Jose v Chelsea ,aby zbytek týmu přesvědčil o prospěchu toho hráče a inteligence hráče,který volnost nezneužije pro vlastní ego. V Čechách svázaných taktikou už od mládeže v současnosti tyto hráče nevidím. Jaký je přístup u vás?

  16. Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

    1rytir     před 11 lety 09.02.2014 11:22 |  
    0 0

    Kdo včera nezklamal byl pan Koubek. Jeho hodnocení (mimochodem pokolikáte už) utkání je minimálně legrační. Asi nevěděl, že mnoho slavistických fanoušků ten zápas mohlo díky Bulharům vidět. Pokud proti takovému soupeři, jako byl ten včerejší si nejsme v současnosti podle trenéra vypracovat víc, než tři šance, pak je v té hře, kterou týmu ordinuje něco hodně špatně. Horší je, že to pan Koubek nevidí. Anebo vidět nechce? Vždyť podle všech předpokladů má v týmu hráče schopné kombinace, ale to on podle toho, jak skládá základ asi od mužstva nechce. Nezlobte se, ale já nevěřím, že je pan Koubek schopen posunout naši hru někam dál. Jeho maximem, a díky za to, bylo a je, že zpevnil defenzivu. Směrem dopředu to ale s týmem neumí!

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

      JS (přítel SN)     před 11 lety 09.02.2014 11:48 |  
      0 0

      Už aby přišel zahraniční kouč :)

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 09.02.2014 11:53 |  
      0 0

      Musím konstatovat,že také pan Koubek patří mezi tu většinu trenérů,kteří ty výkony vídí jinak než většina fanoušků,tedy hlavně u zápasů kde tým není úspěšný.No na druhou člověk se jim nemůže divit,nebudou veřejně potápět svůj tým.Jinak si stačí vzpomenout např. na Bílka,Chovance,Radu a mekotu tělocvikáře ty většinou také vše viděli jinak.Hlavně chleba se lámat bude až v lize a to je podstatné.

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 09.02.2014 11:54 |  
      0 0

      já se zatím přemáhám, abych nedělal nějaké závěry, chtěl bych jít na generálku s Libercem, společně s výsledkem zápasu s Doněckem by už mohly jít dělat nějaké závěry. Ale zrcadlo nám nastaví až liga.

      Zatím lze konstatovat, že některé věci jsou přinejmenším zvláštní.

      1. pořád se točí v přípravných zápasech celý kádr. Dle mě by se 3 zápasy před ligu měla sehrávat ideální 11+max. 5 hráčů, aby sestava získala ony automatismy.

      2. zdá se, že jak nehraje Necid, máme obrovské problémy v ofenzivě.

      3. nechci tu vyvolávat kontroverze, ale myslí si, že je nevhodný přístup:

      „S těmito soupeři si nemůžeme vytvořit pět gólových šancí. Možná tři maximálně. Byl to vysoce kvalitní soupeř."

      4. Kuriózní mi přijde i formulace v článku: "Velice překvapivým a dravým výkonem"

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

      Edwardtheiron     před 11 lety 09.02.2014 11:56 |  
      0 0

      Mě se taky zdá, že Koubek neví, že byla možnost ten zápas vidět.
      Nechci na něj nějak nasazovat, ale přiznám se, že když slyším a čtu komentáře o progresu a o to, že trenér ví, co dělá, začínám být trochu nervózní. Začalo to sirem Karlem, když se šířila zkratka KJVCD, pokračovalo to přes zřetelný pokrok u Petrouše, Poustky a znovu Petrouše, nebo byl patrný pokrok v disciplíně za Rady. V každé té době se ozývaly hlasy o trpělivosti. Výsledek? Jedenácté místo v tabulce, jeden bod od sestupu. Nehodlám lomit rukama nad přípravnými zápasy, ale už ve dvou po sobě jdoucích jsme nedali gól a v těch, které jsem měl možnost vidět, jsme rozhodně nehráli žádný extra fotbal. A liga začíná za dva týdny...

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

      Fulham     před 11 lety 09.02.2014 12:03 |  
      0 0

      tak zase nemůže říct, že tým stojí za ho... a že neumíme kombinovat dopředu - což ostatně není ani pravda - jenom mám pocit , že se tady očekává po tom podzimním průseru hra alá Real , Barca , Bayern - dosaď dle oblíbenosti .....furt se hledaj mouchy , když hraje tenhle proč nehrál tamten a proč na tomhle postu když blábláblá..... Olmík , Dukla a pak kritizujme - já být trenér , tak přípravu (herní ne umělku ) zatáhnu závěsem a fertig...je z toho pak zbytečný haló z obou pólů - daří se - mistři ,nedaří se - vše na pjd ... ale debata jó - jen mám pocit zbytečného negativismu viz Kevin a i Damien - dobře to napsal Tantalos - byli čtvrtý den a to je i na lyžích krize....já věřím v zářivé zítřky

      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

        Edwardtheiron     před 11 lety 09.02.2014 12:07 |  
        0 0

        Tak ona je lepší lehká nervozita a pak pozitivní překvapení, než klídek, spokojenost a potom šok. To věčné hledání pozitiv je tady každý rok a pořád to nikam nevede. A já nevěřím na zázrak, že během dvou týdnů ten mančaft udělá diametrální pokrok.

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

      rak (přítel SN)     před 11 lety 09.02.2014 12:31 |  
      0 0

      Zase tady řada lidí šílí. Koubka má cenu hodnotit nejdříve na konci jara. Stejně v dohlednu není lepší náhrada. Doufám, že už tady nebude adorován Jarolím, který stál na začátku pádu a v závěru jeho působení se na ten fotbal také nedalo koukat.
      CSKA je docela kvalitní soupeř. Přípravné zápasy toho zase moc neřeknou. Pod Radou jsme v přípravě docela vyhrávali a v lize se na to nedalol koukat. Takže zatím věřím, že by to tentokrát mohlo být i obráceně.

      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

        spino     před 11 lety 09.02.2014 13:02 |  
        0 0

        Jarolíma bych tady už také nechtěl. Snad za 2-3 roky přijde Kozel.

        • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

          judy     před 11 lety 09.02.2014 13:42 |  
          0 0

          Na jednu stranu je dobře že se v přípravě moc nedaří, kluci pak nebudou lítat v oblacích jako vždy a pak nedostanou lekci hned na začátku jara ale budou vědet že musí makat na 100% aspoň v to doufám... Jo jo Kozla bych tu za pár let taky rád uvítal..

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

      RaDDa521     před 11 lety 09.02.2014 16:39 |  
      0 0

      Možná tady někteří z vás pochybují a vůbec nevědí o kvalitě bulharské ligy. Jen pro porovnání v posledních dnech české kluby odehrály několik zápasů s Bulharama.

      Dukla Praha - Botev Plovdiv 2:3 (7. tým v tabulce)
      Sparta Praha - Ludogorec Razgrad 0:1 (1. tým v tabulce)
      FK Teplice - Levski Sofia 4:2 (3. tým v tabulce)
      Slavia Praha - CSKA Sofira 0:1 (4. tým v tabulce)

      A prosím nikdo nepište, že z přáteláků se nedají porovnávat výsledky a dělat závěry, protože vy tady závěry děláte.

  17. Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 09.02.2014 14:36 |  
    0 0

    Koukám, že se tu už zase vyhazuje trenér :).
    Nic proti kritice, na tu má každý jistě právo, ale zajíci se počítaji až po honu.

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

      tantalos     před 11 lety 09.02.2014 15:50 |  
      0 0

      No, nediv se. Máme tu prvotřídní experty se zkušenostmi z fotbalových manažerů a jiných počítačových her.

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

      mats     před 11 lety 09.02.2014 17:17 |  
      0 0

      Jestli je úspěch fotbalovýho týmu založenej na tom, že se tam musí trenéři střídat jako svatý na orloji, tak jen vzhůru do toho... :-))

      Je mi jasný, že snad každý z nás by rád viděl Slavii co nejvýš, ale pořád si myslím, že ta cesta rychlá a krátká nebude... Nakonec s ohledem na ten vývoj několika posledních sezon ani asi nemůže být. Sny o tom, že z ničehonic se objeví zázračný trenér na bílém koni, jedním máchnutím meče fotbalové, manažerské a taktické vyzrálosti a vhodného přístupu setne hlavy drakovi průměrných a proměnlivých výkonů, ležérnějšího přístupu hráčů ke hře a nekoukatelných pasáží zápasů a třeba z Martina Juhara udělá za tři dny a tři noci snajpra úrovně Marca van Bastena (to není nic proti Juharovi - jen takový náhodný příklad...), jsou asi přeci jenom sci-fi.

      Osobně bych docela rád, kdyby už konečně u nás některý z trenérů zakotvil na trochu delší dobu, aby s tím týmem mohl skutečně chvíli pracovat. Třeba to ale není podstatné. :-)

      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

        Edwardtheiron     před 11 lety 09.02.2014 17:47 |  
        0 0

        Tak především tady přece nikdo neodvolává trenéra, nevím, kde se tenhle nesmysl vzal. Druhá věc je, že asi všichni víme, že ta cesta nebude rychlá, už taky trvá pátý rok a při každé změně tady čtu, že mám být trpělivý, protože teď už to bude OK. Koubek není u týmu první měsíc, naopak, končí mu pomalu přípravné období a ty výsledky i výkony zkrátka nijak potěšitelné nejsou. To zase nemá cenu nalhávat si, že jsme za vodou.

        • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

          mats     před 11 lety 09.02.2014 18:08 |  
          0 0

          Za vodou určitě nejsme. A chápu, že mnozí z nás už tu trpělivost tak trochu (nebo docela dost ;-) ) ztrácejí. Táhne se to fakt dlouho. Třeba bude tím impulsem změna v horních patrech vedení. Jestli to přispěje k tomu, aby byla ze Slavie zas respektovaná adresa, kam budou mířit i lepší hráči nebo trenéři, budu jenom rád.

        • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

          bongor     před 11 lety 09.02.2014 22:06 |  
          0 0

          i když jak správně praví Tantal jsme na tom odborně nevalně,tak
          protože nám všem/skoro/záleží na naší Slavii tak rádi bychom taky přispěli alespoń nějakým postřehem,myšlenkou,nápadem.Jiný už nebudem,nevidím na tom nic tak zásadně špatného,pokud to děláme civilizovaným způsobem.Já hlavně nedočkavě čekám na stabilizaci ekonomiky klubu.Ono s tím posilováním mužstva mi to připadá,jako že všechno děláme trochu tak s křížkem po funuse.
          Třeba Karlos,pánbůh za něj zaplať i v nynější době,ale když se vyloženě nabízela možnost jak ho dostat o tři roky mladšího a určitě v lepší fazoně,tak po něm ani červenobílej pes neštěk.Jenom my tady jsme se divili,proč jde Slávista k jabkám,když jsme nutně potřebovali špílmachra.Teď nám ho obnošenýho čáp vrátil,když si o něm myslí,že už mu není k potřebě.Doufám,že se hodně splet a že to bude kapitán jak se patří.

      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

        slaviator     před 11 lety 09.02.2014 18:52 |  
        0 0

        Ono když ten tým není podle jmen špatnej, v lize se přitom už pátej rok pod x-tým trenérem plácáme a nejlepší fotbal jsme hráli na jaře pod Petroušem v podstatě s dorostencema a pár veteránama, tak je něco velmi shnilého.

        Pod Radou se minulou zimní přípravu střídaly v přípravě dvě jedenáctky, díky tomu jsme vyhrávali přípravné zápasy. Jak to vypadalo pak na jaře, tak bylo vidět. Teď snad ani dvě jedenáctky nejsou, prostě se točí nahodile cca 20 hráčů.

        V přípravě se první zápasy má zkoušet, ke kostře cca 6-7 hráčů se mají zkoušet různí jiní hráči. A jiné varianty.

        Jaká kostra ale vychází z naší sestavy? V podstatě je jasná akorát jediná pozice stopera, kde bude Škoda, relativně jednoznačné je také to, že bude hrát Dostál pravého beka, Gecov DZ, Lička s Pitákem ve středu zálohy a pokud bude zdravý, tak Necid na hrotu. Takže je sice známo šest hráčů, kteří by měli být jistě v základu, ovšem tím spíše nechápu, proč se nesehrává obrana s brankářem - a propo, bude jedničkou na jaře Čontofalský nebo Rakovan?

        Docela se jarní části začínám děsit, vzhledem k tomu, že ve hře postrádám systém a automatizaci herních návyků. Pak by nebyl problém místo hráče A postavit hráče B, protože by věděl, že si má nabíhat na pozici X do toho a toho prostoru. My dopředu vše řešíme těžkopádnou improvizací a směrem dozadu nestíháme a jsme nesehraní, nehledě na to, že stopeři nekomunikují.

        • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

          quelhar (admin)     před 11 lety 09.02.2014 19:06 |  
          0 0

          "V přípravě se první zápasy má zkoušet, ke kostře cca 6-7 hráčů se mají zkoušet různí jiní hráči. A jiné varianty. " - Tak proc to tak nedela nejen Slavia, ale ani zadny jiny klub?

          Jinak myslim, ze pro zapas v Olomouci je naopak z pripravy stoprocentne jasnych osm pozic: Rakovan, Nitriansky, Skoda, Neves, Gecov, Licka, Pitak a Necid. Tri zbyli hraci navic budou na 90% Vosahlik, Juhar a Zmrhal.
          Jsem presvedceny, ze presne tato sestava nastoupi zitra proti Metalurgu a pak i proti Liberci.

          • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

            Edwardtheiron     před 11 lety 09.02.2014 19:19 |  
            0 0

            Koukám, že zahraniční posily jsi vyřadil. To já zase doufám, že tam někdo z nich bude. :-)
            A že to nedělají jiné kluby? Nevím jestli nikdo, ale třeba ty konsolidované to nemají zapotřebí.

            • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

              judy     před 11 lety 09.02.2014 19:23 |  
              0 0

              Myslím že je bude chtít postupně zabudovat a budou ze začátku zbírat minutky..

            • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

              quelhar (admin)     před 11 lety 09.02.2014 19:43 |  
              0 0

              Ja bych byl radsi, kdyby nehrali Vosahlik a Juhar a misto nich nekdo lepsi (treba Prosek, Boudjemaa nebo Mensah), ale proste tomu neverim. O pritomnosti Zmrhala v sestave temer nepochybuji.

              • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

                slaviator     před 11 lety 09.02.2014 22:24 |  
                0 0

                Jenže co bude Zmrhal hrát? Levého beka? Nebo bude nakonec zpět v záloze? Netroufám si dát ruku do ohně ani za jednu z obou variant.

                • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

                  quelhar (admin)     před 11 lety 10.02.2014 09:58 |  
                  0 0

                  Samozrejme ze bude hrat leveho beka, Tusjak evidentne duveru nema a nemyslim, ze bude hrat Ritchie v zakladu po dvou tydnech s tymem, zas takova hvezda to asi nebude.

          • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

            slaviator     před 11 lety 09.02.2014 22:23 |  
            0 0

            Sparta domlouvá pro dvě jedenáctky dva soupeře, to samé očividně dělá Doněck a další...

        • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

          rihy10 (přítel SN)     před 11 lety 09.02.2014 19:24 |  
          0 0

          Naopak dost jasně vychází, že pravého beka bude hrát Nitrianský.

          A vůbec, mě z Koubkových sestav vychází následující: Rakovan - Zmrhal, Neves, Škoda, Nitri - Gecov, Lička - Juhar, Piták, Vošahlík (Prošek) - Necid... Nepřišly-li by Boudjemaa, Ritchie a případně Da Costa, tak bych si na tohle i vsadil. Právě Da Costa, Boudjemaa a Mensah můžou ještě promluvit do finální sestavy, jinak se mi zdá poměrně jasná.

          • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

            Edwardtheiron     před 11 lety 09.02.2014 19:28 |  
            0 0

            A kde je Dostál??? Ten odehraje na jaře nejvíc zápasů, na to vsadím hlavu. :-D

        • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 09.02.2014 19:34 |  
          0 0

          Už to tu někdo psal. Věc první. Jak chcete sehrávat kostru týmu a k ní zkoušet jiné varianty. Když my žádnou kostru týmu nemáme teprve jí hledáme?

          Za druhé pokud máš naplánován zápas co 2 - 3 dny, tak je jasné, že to neodehraje 15 hráčů ale prostřídá se celý tým. Takto má přípravu postavenou drtivá většina fotbalových týmů v celé Evropě. Proto je také obvyklé, že se na přáteláky domlouvá větší počet střídání až do neomezeného. Některý trenér pak preferuje střídání po poločase některý preferuje delší časové úseky. Ale většinou je zátěž rozložená tak nějak rovnoměrně přes všechny hráče. A to, že to třeba tobě přijde nahodilé tak Koubek v tom jistě má systém podlé kterého hráče posílá do hry.

          Za třetí bohužel jednání se táhla a ne všechna vyšla tak jak si asi sportovní vedení přálo, takže Koubek bohužel dostal dvě posily až v průběhu soustředění a Costu na testy těsně před soustředěním. Do toho se opět zranil Dobrotka. To jsou tři komplikace v obraně (Dobrotka, Costa, Ritchie) takže sehrávání obrany trošku utrpělo, kdy na levo dokonce musel být zkoušen Zmrhal. Tady by mě akorát zajímalo co je s Tusjakem, jestli je na něm tak moc vidět, že chce ještě hrát v Táborsku nebo je opravdu horší než Zmrhal či Neves na levé straně obrany..(?)

          Já se jarní části teda neděsím. herní systém a automatizace herních (taktických) návyků totiž rozhodně není smyslem přáteláků ale tréninků. Kde se toto cvičí stále dokola takzvaně do zblbnutí (nebo mělo by...) Přátelák slouží k tomu aby se ukázalo jak jsou hráči schopni tyto prvky převést do ostré hry, rozohodně se to tam nemají učit! Takže je celkem

          Jestli to je pro někoho problém pochopit (to nemluvím teď přímo k tobě slaviatore), tak by možná měl vypnout FMko či FIFU (PES :) ) a raději oteřím nějakou odbornou literaturu zaměřenou na fotbalové treninky před tím, než zase začne nadávat na nějakého trenéra.

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 09.02.2014 20:52 |  
      0 0

      já tedy nevím, kde na SN čteš, že se vyhazuje trenér? Trošku hyterie z tvé strany, ne?

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

      quelhar (admin)     před 11 lety 09.02.2014 18:28 |  
      0 0

      Zajimave, diky za info.

      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

        carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 09.02.2014 19:50 |  
        0 0

        Asi ale na nás nasadí tu silnější sestavu, podle prezentace na webu bych to tak tipoval, uvidíme .

        • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

          quelhar (admin)     před 11 lety 09.02.2014 20:26 |  
          0 0

          Bylo by to jen dobře. My nasadíme dle dřívějšího vyjádření Koubka taky nejlepší základní jedenáctku, takže by to byla užitečná konfrontace se silnějším soupeřem, než jsme my.

          • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

            carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 09.02.2014 20:39 |  
            0 0

            Přesně tak,pak by nás to mohlo uhoupat a případně použít klasický komentáře po utkání :)

          • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 09.02.2014 21:53 |  
            0 0

            Z čeho soudíš že soupeř je silnější než my?

            • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

              quelhar (admin)     před 11 lety 09.02.2014 22:00 |  
              0 0

              Myslim si, ze ukrajinska liga je daleko kvalitnejsi nez ceska, oni jsou tam sedmi a my u nas jedenacti.

              • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

                vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 09.02.2014 22:26 |  
                0 0

                Na Ukrajinu jezdím dost častoa tak to tam sleduji,je velký rozdíl mezi např Sachtorem,Dynamem Kyjev nebo Dneprotetrovskem a ostatní ligou ,navíc oni jsou klub bez tradice a fanoušků což teda nemá zase takový vliv na výkonost,každopádně o jejich větší síle nejsem přesvědčen.

                • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

                  doctorex (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 09:43 |  
                  0 0

                  Hodne OT:
                  Chystáme se na Podkarpatskou Rus s přítelkyní, je něco vyloženě ukrajinského na co se připravit? Ještě jsem tam nikdy nebyl, tak zvlášť vzhledem k současné politické situaci jsem trochu nejistý.

                  • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

                    afro     před 11 lety 10.02.2014 10:33 |  
                    0 0

                    Já tam byl v okolí Hoverly a Pop Ivanu cca týden, ale je to už víc jak deset let. Vybavuju si především krásnou krajinu, příšerné silnice, místňáky na Hoverle v polobotkách a tesilkách, stesky starců na osud v podurčí Sovětského svazu, úplatky na hranicích a kadibudky na fotbalovým hřišti v Koločavě. Druhá skupina se po přepadení v horách do ČR vracela už po dvou dnech bez peněz a osobních věcí, ale nechci strašit. ;-)

                    Pardon za OT.

                    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

                      doctorex (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 11:45 |  
                      0 0

                      No co jsem si tak četl, neměla by ta kriminalita být zase tak častá, ale přiznávám, znervoznil si mě. Máme v plánu Mukačevo, Solotvinu, Koločavu a nějaké poloniny. Užhorod když zbude čas. A pohybovat se výhradně místními dopravními prostředky...
                      Každopádně díky za odpověď.

                      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

                        afro     před 11 lety 10.02.2014 14:54 |  
                        0 0

                        Pravděpodobnost nějakýho průšvihu nebude nijak závratná. Já bych jel klidně znovu. Dost mě to ale štvalo na těch hranicích. Jednoho kluka jsme neviděli něco přes hodinu, odvedli si ho kvůli noži (nezavírací, delší čepel) a vyřešily to až dolary... Každopádně hodně pozitivních zážitků přeju.

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 09.02.2014 19:51 |  
      0 0

      Podle mě správná volba. Karel je jednou z největších osobnosti nejen v SKS, ale v cele lize. Škodovka mě trosku překvapil, ale ono proc ne, na postu stopera se i svými výkony profiluje jako leader.

      naopak jsem rad, ze tam nefuguruje Gecov, přijde mi takový nevýrazný, na hřišti se porad hledá, funkce kapitana/zastupce by ho mohla jeste víc svazovat..

      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

        alois_veliky (admin)     před 11 lety 09.02.2014 19:56 |  
        0 0

        já si naopak myslim, že by mu páska(nebo aspoň zástupcování) pomohlo. navíc z něj mám pocit, že je to opravdu kovanej slávista.

        • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

          spino     před 11 lety 09.02.2014 22:15 |  
          0 0

          :DDD

        • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

          Borris     před 11 lety 10.02.2014 01:21 |  
          0 0

          aha, tak kovanej slávista říkáš. Stále mám v živé paměti, jak moc chtěl 2-3 roky zpět, z Liberce přestoupit do Sparty. A jak psal v rozhovoru v Hattricku, že vůbec nechápe proč by jako nemohl jít do Sparty, když si za naše áčko nikdy nekopl atd. A nepřilétnout tenkrát laso z Fulhamu, tak by tam i skončil.

          Takže ne, to opravdu není kovaný slávista! Když k nám minulou zimu přicházel, psal jsem tu že ho nebudu nijak hanět ale že na jeho zaječí úmysli na Letnou jsem rozhodně nezapomněl. A že o to přísněji budu hodnotit jeho výkony. A to platí. Z jeho výkonů bych se zrovna blahem nechvěl ani normálně. A když k tomu připočtu jeho touhu hrát za rumuny, tak u mě osobně Gecov zatím propadává. Jeho bych jako kapitána opravdu nechtěl a jsem rád že páska byla svěřena Karlovi. To je jednoznačně správná volba. A jeho zástupci? Normálně bych volil Dobrotu, kterého bych si jednoznačně uměl představit taktéž jako kapitána. Ale vzhledem k tomu že je zraněný, tak vzhledem k tomu co máme k dispozici, tak se Škoďákem docela i souhlas.

          • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

            alois_veliky (admin)     před 11 lety 10.02.2014 11:58 |  
            0 0

            Aha, teď na to koukám, tehdy mi Gecovova touha jít do Sparty asi nějak unikla... Takže kovaného slávistu beru zpět, ale třeba se v něm tyhle city ještě probudí. Myslím, že pro funkci kapitána ho ale stejně předurčuje jeho buldočí povaha a bojovnost. Každopádně s volbou Karla jsem nadmíru spokojen.

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

      afro     před 11 lety 10.02.2014 08:03 |  
      0 0

      Piták byl jasnou volbou, je to osobnost nejen v rámci Slavie. Škoda mě teda dost překvapil, působí na mě trochu dojmem "leklé ryby". Gecov s kapitánskou páskou by mohl psychologicky působit na rozhodčího a dostávat méně karet... :-)

  18. Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

    dubas     před 11 lety 10.02.2014 06:30 |  
    0 0

    Když to člověk čte tady a na oficialkách, tak plně pochopí proč nám říkají židi. To jedna mega velká zeď nářků.

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

      Edwardtheiron     před 11 lety 10.02.2014 07:07 |  
      0 0

      Můžeš vybrat konkrétní příspěvky, které považuješ za nářky? Tady se normálně diskutuje nad výsledky a výkony. Že všichni nežijí v domnění, že je na tom Slavia skvěle, to je docela normální. Já bych určitě za normální nepovažoval, kdyby tady po těch výkonech vládla pohoda.

      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

        Aloha     před 11 lety 10.02.2014 08:37 |  
        0 0

        Já bych se kolegy trochu zastal, taky mi přijde že se nějak množí příspěvky na to, jak to Koubek pořád točí a trochu už mi to přijde jako stahovaní kalhot když brod je ještě daleko. Navíc mi to přijde, že chtěl dát co nejvíc prostoru mladým. Věřím tomu, že to Koubek poskládá nějak slušně a v posledních dvou zápasech už uvidíme základ pro ligu.

        • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

          klimi     před 11 lety 10.02.2014 08:47 |  
          0 0

          Je otázka, co znamená slušně, ale to uvidíme už během následující hodiny, začínám se toho bát.

          • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

            edenian     před 11 lety 10.02.2014 09:47 |  
            0 0

            … tak hodinku mame za sebou.

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

      urs (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 08:13 |  
      0 0

      kdo to říká ten to je, tomu se to rýmuje ;)

      • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

        Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 09:42 |  
        0 0

        Dobrý den přeji Vám všem.
        Tedy ať čtu svůj příspěvek tam i zpátky, nikde tam žádný pláč nenacházím. Naopak říkám, že trenér Koubek vidí narozdíl od nás všechny hráče denně při tréninku a při zápase a tak pořád doufám, že to sestaví dobře. A také jsem říkal, že zápas v Olomouci určitě napoví. To se mi na nějaké naříkání nezdá...... A to jsem byl po prvním přípravném zápase docela dost rozmzelý a zlý a použil jsem zde i sprostý výraz, jak mi bylo vyčteno... :-).
        Sokrates55

    • Re: Slavia - CSKA Sofia 0:1

      travel (přítel SN)     před 11 lety 10.02.2014 10:16 |  
      0 0

      Jak můžeš dubasi diskusi zde a na oficiálkách porovnávat,to opravdu nechápu.