Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Ženský fotbal

Slávistky v přípravě porazily Duklu

Fotbalistky Slavie po týdnu přípravy sehrály první přípravný zápas, do Edenu zavítali starší žáci Dukly. Děvčata po pěkném výkonu vyhrála 4:0 po dvou brankách Divišové a jedné Svitkové a Kožárové.

Fotbalistky Slavie předvedly velice pěkný výkon, kdy proti ligovým starším žákům Dukly vstřelily čtyři branky. Hned v úvodu se prosadila Svitková, když se obtočila kolem hráče a zamířila přesně k tyči. A to navíc pár sekund předtím měla vyloženou šanci. Ve 35. minutě po přečíslení Svitková prodloužila k Divišové, která z úhlu prostřelila brankáře. Ve druhém poločase jsme opět rychle skórovali, tentokrát krásnou střelou za vápnem skórovala Divišová. V 69. minutě po rohu Brázdové na zadní tyči hlavičkovala Kožárová. Kousek od branky byla Brázdová, ale její pokus skončil na tyči.

"První přípravné utkání bylo odehráno ve velmi dobrém tempu, hlavně v prvním poločase, kdy jsme neztráceli míče a donutili jsme soupeře k chybám, ze kterých jsme šli do konstruktivní rozehrávky směrem dopředu a do zakončení. Zápas se odehrál po týdnu přípravy, v obou poločasech jsme dali dvě branky, takže to hodnotím velmi dobře. Dukla byla na velmi dobré úrovni. Chtěl bych pochválit celý tým za předvedený výkon, z hráček bych vyzdvihl Divišovou, Svitkovou a Pincovou, které se mi líbily v rychlosti s míčem a přímočarostí," zhodnotil zápas trenér Anton Mišovec.

Slavia - Dukla U15 4:0 (2:0), hráno 2x40 minut
Slavia, 1. poločas: Sladká - Tomášková, Budošová, Pincová, Benýrová - Divišová, Pěničková, Cahynová, Malinová - Kožárová, Svitková
2. poločas: Nedvědová - Tomášková (61. Benýrová), Odehnalová, Pincová, Malinová - Holečková, Sehnálková, Bartovičová, Jášová - Divišová (61. Kožárová), Brázdová
Branky: 35. a 43. Divišová, 8. Svitková, 69. Kožárová

Komentáře (82)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

    Jiri1     před 11 lety 20.01.2014 15:27 |  
    0 0

    Moc bychom Vam prali titul, mate neskutecne nakroceno a i kdyz se konkurence / Sparta/ snazi o posily verime , ze to konecne dotahnete. a na ligu mistru pujdeme na Slavii.

    • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

      Alanor (admin)     před 11 lety 20.01.2014 15:33 |  
      0 0

      Taktéž držím našim ženám palce. Jen k Lize mistrů - pokud mám správné informace, tak by nově měly do ženské LM postupovat dva týmy, takže by se tato soutěž měla Slavie týkat tak jako tak.

      • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

        Jiri1     před 11 lety 20.01.2014 17:15 |  
        0 0

        Ano mate pravdu kvalifikaci by meli hrat 2 Ceske tymy, ale to prvni misto by po tech letech........, to by byla bomba. a oceneni prace vsech u zen

        • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

          Alanor (admin)     před 11 lety 20.01.2014 17:49 |  
          0 0

          To máte samozřejmě pravdu. Snad to vyjde.

      • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

        Barra     před 11 lety 21.01.2014 07:44 |  
        0 0

        Dobry den, tak samozrejme rad souhlasim.
        Ja jenom ziram nad rozdily ve vasim prispevkem tady, a nad tim ktery jste take vcera publikoval na jinym miste. Ze tento je bez chyb a perfektne srozumitelny neni to nejvic podstatne. Hlavne je k veci, pozitivni, bez zahad a zbytecnych spekulaci a narceni.

        • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

          hamlo1 (přítel SN)     před 11 lety 21.01.2014 11:32 |  
          0 0

          presny postreh

        • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

          tantalos     před 11 lety 21.01.2014 11:40 |  
          0 0

          Milý Barro,
          reaguji na Váš příspěvek jen proto, že si Vás vážím.
          Nicméně Vaše slova mně dráždí a považuji je za škodlivá. Kdyby totiž všichni reagovali podle Vašeho doporučení "pozitivni, bez zahad a zbytecnych spekulaci a narcení", připadal bych si jako za nejhlubšího komunismu.
          Lidské myšlení se vyvíjí v konfliktech. Kdyby nebylo "záhad a zbytečných spekulací", žili bychom ještě na stromech.
          Ostatně o čem vlastně diskutovat, je-li všechno tak krásně jasné, jak to vidíte? To bychom mohli jen držet ústa a jednomyslně jásat na povel.
          Pana Jiřího sleduji na těchto stránkách dlouhá léta. Občas s ním nesouhlasím, ale já si opačného názoru vážím.
          Vidím tady silné trendence snažit se panu Jiřímu tak říkaje zavřít ústa. Cítil jsem je i já, když jsem si troufal kdysi napsat, že se zbavovat hráčů jako Dočky, Vašon, Máca škodí Slavii. Kolik mi jich tenkrát nadávalo.
          Na těchto stránkách se dočtu výkřiků, jaká hvězda je ten CR, nebo že někdo fandí jakési anglické díře. Někdo tu píše, že nemá tři stovky a leckdo žvaní jiné pitomosti, které na slavistické stránky nepatří.
          Kupodivu proti tomu nenamítáte nic. Když ale pan Jiří přichází s konfliktními názory, hned ho napomínáte. Mrzí mě to, protože vím, že to pan Jiří myslí se Slavií až fanaticky dobře

          • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

            petrjir     před 11 lety 21.01.2014 11:44 |  
            0 0

            Já jen k tomu, že jsem taktéž rád za opačné názory a s tím souhlasím. Co ale nesouhlasím a proti čemu se obořuje asi většina oponentů pana Jiřího je forma jeho diskuze a neustálé špinavé nařčení a napadání. Opačný názor a kritika se dá napsat i jinou formou. Samozřejmě nechci z Jiřího udělat nakonec krále etiky, ale trošku by v jeho vyjádřeních a napadáních mohl mírnit.

            • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

              tantalos     před 11 lety 21.01.2014 11:55 |  
              0 0

              O tom není sporu. Nicméně lidé jsou "různé" a někteří reagují neuváženě, okamžitě a dotčeně.

              • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                martyni (přítel SN)     před 11 lety 21.01.2014 12:22 |  
                0 0

                Ano, ale u Jiriho nejde o zkratkovite a neuvazene jednani.. nejde ani o odlisne nazory, ktere by tu nekomu vadily. Jde o systematickou sikanu Quelhara a spol bez jakehokoli racionalniho zakladu. Obvini bez dukazu, necha je argumentovat, obhajovat se a stahne se.. k dalsimu clanku zase vytahne nejakou lez a zas to nevysvetli.. asi ho bavi, jak se to clenu redakce osobne dotyka a smeje se po fousy. To je proste hnusny chovani, nic jinyho..

                • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                  slamacek (přítel SN)     před 11 lety 21.01.2014 12:33 |  
                  0 0

                  Tantale pan Jiri je zvlastni exemplar slavisty. jeho prispevky se vyznacuji vsim, co pritel Barra popsal. najednou je zde prispevek zcela pozitivni jak kdyby je ani jiri nenapsal. skvela zmena! myslim ze nikomu nevadi, kdyz se neshodnem na tom zda napr. Dostal patri do zakladu apod. co se nikomu nelibi je ale, kdyz se rekne ze treba Dostal hraje proto, ze tu jsou v zakulisi veci, ktere jej do sestavy posouvaji a to by jste se divili jaka je to spina... co jej posouva a co je to za spinu se pres doplnujici dotazy vsak nedozvis. toto mlzeni je to co treba mne na jirim vadi. bud at mlci zcela a ani nenaznacuje, nebo at to rekne na plny pecky. tkahle se dela jen zajimavym, coz uz ovsem prestava fungovat, protoze pro vetsinu z nas je to znamy exempar

                  • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                    martyni (přítel SN)     před 11 lety 21.01.2014 12:50 |  
                    0 0

                    Me tedy nevadi ani takovyhle spekulace, byt si myslim, ze bez nejake argumentace jsou to "informace" k nicemu.. ale to uz at si zhodnoti autor, proc drb vypousti, a jestli ma zajem, aby byl duveryhodny nebo jestli se jen vytahuje, ze neco vi, i kdyz nic nevi..:). Kazdy si uroven drbu muze posoudit podle svyho a muze si udelat obrazek o duveryhodnosti zdroje. Jak jsem psal, vadi mi neco jinyho.

                • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                  tantalos     před 11 lety 21.01.2014 13:16 |  
                  0 0

                  Jak už jsem jednou napsal, také protože si Vás martyni také velmi vážím, Jiří by rád viděl, aby Quelhar a spol. šli do investigativního zpravodajství typu - "Jak je možné, že...." Ti to nedělají a mají pro to své důvody. Jiří je však víceméně mylně považuje za součást nového slavistického estabishmentu, který se mu v mnoha směrech oprávněně nelíbí.
                  Bohužel úroveň Jiřího vyjadřování odpovídá spíše jeho zápalu než uvážlivosti

                  • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                    martyni (přítel SN)     před 11 lety 21.01.2014 14:46 |  
                    0 0

                    Tantale, diky, i ja si vas vazim, rozumim, co chcete rict, nicmene se obavam, ze i kdyby z jiriho strany neslo o zly umysl (coz se obavam, ze tato varianta je pravdepodobna), tak takovy omyl ho neomlouva. Ani me se samozrejme nelibi rada veci ve slavii a obavam se, ze o rade spatnych veci nevim a nikdy se o nich nedozvim, jiste by se mi libilo, kdyby nekdo delal investigativni web a snazil se na vse prijit, nicmene si myslim, ze kazdy alespon castecne rozumny clovek musi pochopit, ze investigativni zurnalistika se na kolene delat neda, vyzaduje mnohem vice casu, lidi, kteri o teto profesi neco vedi, penez, je treba na to mit i zaludek. Chci se proto zastavat redakce proti takovym utokum, prijdou mi z principu nefer vuci lidem, kteri pro nas tenhle web delaji, a kteri dle meho soudu delaji vybornou praci.

          • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

            Barra     před 11 lety 21.01.2014 13:44 |  
            0 0

            Dobrý den Tantalosi, věřte mi, že já si vás také vážím, a že oceňuji způsob, jak se poslední dny snažíte ´přeložit´ úmyslu Jiřího do srozumitelného jazyku – a jak si Jiřího celkově zastáváte.

            Nechápu ale dobře, v čím vás moje slova dráždí a v čím jsou podle vás škodlivá. Psal jsem jen, že slova Jiřího v tomto příspěvku byly k věci, pozitivní, bez záhad a zbytečných spekulací a narčení, a nevidím na tom nic špatného a absolutně nechápu, čím by tyto slova měly připomínat nejhlubší komunismus. Ve vašem citátu mých slov jste vynechal to nejvíc podstatné, a to že slova Jiřího „byly k věci“. Nebyl jste o ostatně právě vy, kdo včera na jiném místě psal ´Informace od Jiřího nejsou spolehlivé, bývají to drby´?¨

            Nejde samozřejmě o to, že Jiří kritizuje ve svých příspěvcích – na to tady slouží diskuse. Kritizovat jde ale správným způsobem, a ne že budu každého kdo se mnou nesouhlasí, obvinovat ze lži. Použiju dnešní argumentaci Jiřího na jiném místě, kde napadá Quelhara, slovy ´opakovaně lžete a to prokazatelně, účelově odvádíte pozornost od témat a zesměšňujete přispívatele…´ Nemyslíte, že by bylo na místě, abyste vy se obrátil na Jiřího, a zeptal se ať tedy předloží ty prokazatelné argumenty a řekne v čím Quelhar opakovaně lže? Kde Quelhar odvádí pozornost od témat?

            Co si myslet o včerejší argumentaci, kde Jiří napřed tvrdí že na debility se nedá reagovat (sic) a tvrdí že mu zřejmě někdo mazal jeho slova (17:19:55), kde o hodinu později Jiří tvrdí ´Prispevek jsem napsal odeslal, takze si to falesne obvinovani nechte pro nekoho jineho, navic si nejak nemohu vzpomenout , ze bych nekdy tady nekoho onvinoval se smazani neceho´ (18:16:27) . Takže byl smazán nebo ne? Podstatné je, že Quelhar dostal další prohřešek na talíř, a to že ´falešně někoho obvinuje´. Takže Quelhar a redakce lžou, účelově odvádí pozornost, falešně obvinují… Tohle se vám zdá správná forma diskuse? Jak se bránit proti takovému narčení?

            Nemyslím si o sobě, že bych byl moc konfliktní typ, snažím se vždy to pozitivní v tom druhým najít a mít pro něho pochopení. Platí to také pro osobu Jiřího. Když jsem tady nebyl dlouho, snažil jsem se diskutovat s Jiřím ohledně účetní závěrce Slavie. Tehdy jsem ještě nevěděl, že Jiří nestojí oproti-argumenty, ani ne odlišné názory toho, co sám tvrdí.

            Říkáte že si opačného názoru vážíte a že je tendence Jiřímu zavřít ústa. Myslím, že je celkem známo, že rád diskutuji a že respektuji názory jiných, i když mám opačný názor. Takže prosím vás s tím na mně nepřicházejte. A zavřít ústa? Dekády jsem byl profesně zastánce názorových menšin, které se snažím chránit. Nikomu jsem nikdy nezavíral ústa. A nemyslím si, že to dělá redakce. Ale jsem si jistý, že na jiných webech by byli méně benevolentní a Jiří by už dávno nepublikoval. To, že ho tady Quelhar a ostatní drží, dokazuje že jsou otevření k diskusi. Diskuse je ale výměna názorů, a ne systematické obviňování, narčení bez jakéhokoliv důkazů.

            Nevidím důvod reagovat na CR7 a jiné příklady, které jste tady uvedl. Proč? Také píšu o Beerschotu. Snažím se ale při tom nikoho neurážet, stejně jako kolegové, které jste uvedl. Takže žádné ´kupodivu´, podle mě. A zásadně nenapomínám Jiřího, že přichází s konfliktními názory. Omyl, protože o to vůbec nejde.

            Sám píšete že Jiřího to myslí s Slavii až fanaticky dobře. A to je právě ono, řekl bych. Definice wiki (i když není svatá) to dobře vyjadřuje: Fanatismus (z lat. fanaticus, posedlý, od fanum, posvátné místo) je slepá vášnivá zaujatost, nekompromisní a krajně jednostranný postoj nebo jednání člověka, který nějaké téma, myšlenku nebo věc pokládá za tak cennou - případně tak ohroženou - že námitky či odpor proti ní vyvolávají jeho zuřivost. Fanatik se vyznačuje neschopností kritického odstupu, intolerancí, nepoučitelností a jistou omezeností.

            • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

              tantalos     před 11 lety 21.01.2014 16:56 |  
              0 0

              Barro,
              co se mi nelíbí, je zcela jasné. Dáváte totiž najevo, že oceňujete příspěvky pozitivní, bez záhad a zbytečných spekulací a nařčení. Situace v týmu, kterému již dlouhá desetiletí fandím, však není pozitivní, naopak je plná záhad, které nutně vedou ke spekulacím, ergo kladívko ke zbytečným nařčením.
              Situace dnes je taková, že převážnou část slavistického managementu tvoří neslavisté a že naši srdcaři si musí hledat místo třeba v Dukle.
              Těch záhad je tu plno: jsou tu ten van Dop nebo Kornejev? Jak to vlastně myslí Koubek se slavistickou mládeží, když má nejlepší juniorku a dorost v zemi, ale považuje je za čajíčky? Proč má stálé místo v sestavě Dostál? Komu vlastně patří hráči Slavie? Kdo profituje z jejich prodeje? Jaký je vliv hráčských agentů na tvorbu sestavy ligového týmu?
              Na Jiřím se mi líbí, že občas do těchto otázek šlápne, byť někdy je to do ho.vna. Ono ani jinam dobře šlápnout nejde.

              • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 21.01.2014 21:21 |  
                0 0

                Nj, otazky správně, souhlas. Ale objektivně - odpoví nám na ne někdo?

                • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                  quelhar (admin)     před 11 lety 21.01.2014 22:12 |  
                  0 0

                  Coz o to, na vetsinu z tech otazek odpovedi jsou, ale casti fanousku se ty odpovedi nelibi a/nebo jim neveri.

              • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                Barra     před 11 lety 21.01.2014 21:54 |  
                0 0

                Dobrý večer Tantolosi. Já o voze, ty o koze, bohužel takový dojem dostávám. Ohradil jsem se proti vašemu tvrzení, že moje slova považujete za škodlivé a že tyto slova u vás vyvolávají pocity jako z času nejhlubšího komunismu. Odpověděl jsem vám jasně, že diskusi miluji, a, že mi nejde o to, že Jiří kritizuje ve svých příspěvcích, ale o to, že Jiří každého, kdo s ním nesouhlasí, napadá, obvinuje ze lži.

                Nevím jak vám opakovaně říct že diskusi mám rád, že diskusi se neštítím, naopak. Myslím také, že jsem vždy měl respekt pro argumenty druhého, i když jsem s nimi nesouhlasil. Ojedinělý případ když jsem byl ostřejší, bylo na Spino kvůli jeho procházkách v Drittes Reich. Ale Spino snad sám pochopil, že je to částečně z mé strany snaha abych ho ještě dostal na správné koleje.

                Jestli vy si z mých slov mermomocí chcete vydestilovat, že jen ´oceňuji příspěvky pozitivní, bez záhad a zbytečných spekulací a nařčení´ a tyto slova, jak mám bohužel pocit, úmyslně špatně interpretujete, budiž. Já jsem hlavně psal, že oceňuji věcnou diskusi, ale to jste opět vynechal. Pozitivní diskuse neznamená jen kladné kývání na jednu jedinou pravdu, ale že se jedná o korektní diskusi. Jestli si myslíte, že Jiří tu korektnost projevuje tím, že ty, které s ním nesouhlasí obvinuje ze lži, tak další argumenty nemám.

            • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

              Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 21.01.2014 21:10 |  
              0 0

              Vite, Barro, v Cechach je nehynoucím fenoménem strašení plíživým komunismem:-) a Tantalos to zde hezky zdokumentoval.

              • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                Barra     před 11 lety 21.01.2014 22:19 |  
                0 0

                A docela mě to ze strany Tantalose mrzí, Thorklaere.

          • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

            Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 21.01.2014 15:18 |  
            0 0

            Rozhodně si nemyslím, a v případě Barry už vůbec ne, že by tu někdo chtěl umlčovat nesouhlasné názory. Problém ale je když někdo někoho tajemně osočuje ale v podstatě neřekne nic a diskutovat nehodlá. Já osobně si rozděluji diskutující do několika skupin. Na SN se vyskytují tyto.
            Diskutér - uživatel, který má na věc jasný názor, ten si hájí. V diskusi se chová slušně a zbytečně okolí neuráží.
            Agresivní diskutující - stejný jako "diskutující" ale často se ve svých příspěvcích uchyluje ke zbytečnému urážení a napadání oponenta.
            Věčný nespokojenec - uživatel, který píše jen aby vyjádřil své znepokojení nad tím jak to ve slavii vypadá ale do obsáhlejší diskuse se nepouští, jde mu spíš jen o to jednorázově si ulevit.
            To jsou diskutující, kteří buď na diskusi nemají žádný efekt nebo (hlavně první a druhý) diskusi tvoří a rozvíjí. Bez nich by diskuse neměla smysl bez ohledu na to jak s nima souhlasím nebo ne.

            Spino (něco na způsob trola) - najde si třídního nepřítele a proti tomu se nadměrně vymezuje, bohužel často sklouzává daleko za hranici slušnosti a velmi často dokáže diskusi většině lidem otrávit.
            bez toho by se sice diskuse ale když se krotí tak se to dá snést. jeho příspěvky jsou většinou jen takové krátké výkřiky do tmy
            .
            Agresivní trol - tomu nejde o nic jiného než diskusi zbourat, zničit, ovládnout a užívat si opojení nad tím jak to všem okolo nandal. Často ostatní napadá nebo neslušně uráží. Jeho příspěvky nemají myšlenku, obvykle ani nelze poznat stanovisko. Smysl je provokovata urážet (v poslední době to byl tuším RETOS).
            Takový člen diskusí vysloveně ničí, a i na benevolentních fórech by se mu nemělo dostat velkého prostoru a měl by být zavčasu varován a nebo rovnou eliminován.

            Sofistikovaný trol (inteligentní verze /agresivního/ trola) - tento diskutující píše dlouhé, rádoby fundované přípspěvky, ve kterých se snaží vypadat jako ten nejinformovanější člen diskuse. Nepřipouští kritiku nebo opačný názor. Na takový buď nereaguje nebo oponenta zašlape do země lží a demagogií. "Nebezpečí" těchto diskutujících je v tom, že vypouští tolik hypotéz a odhadů, že se občas trefí a tento triumf pak dokáží perfektně využít k upevňování své pozice "informátora". Tím se snaží docílit stejného efektu jako trol agresivní, ovládnout diskusi a připadat si alespoň někde jako ten, koho všichni poslouchají a ke komu vzhlížejí. Proto jsou jeho terčem "diskusní autority", zde redakce a několik fundovancýh diskutujících, kteří mají zde na foru nějaký respekt (třeba právě Barra). Takovým typem (jak už asi každému došlo) je právě Jiří.
            Ovšem takový diskutující by rozhodně neměl být banován. Tím by se pro diskutující, kteří ho ještě neprohlédli, stal jakýmsi "mučedníkem". Nejefektivnější zbraní je zde totální ignorace. Nic mu neublíží víc než to, když ho bude většina diskutujících ignorovat. To doporučuji naprosto všem. Na příspěvky Jiřího nereagovat. Nechat ho být. Ať si své bludy píše, když nebude mít publikum, nebude uspokojen.

            • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

              slamacek (přítel SN)     před 11 lety 21.01.2014 15:39 |  
              0 0

              musim rict jedno. je az usmevne kolik vasni vyvolal jeden normalni prispevek pana jiriho a pochvala od Barry :) uz aby zacla liga a budem snad oslavovat koubka, Pitaka, Necida a dalsi nase hvezdy!

              • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 21.01.2014 17:19 |  
                0 0

                Kolegové by také mohli přestat psát tak rozsáhlé slohové práce,člověk se v tom přéstává orientovat ,jinak samozřejmě ve škole by dostali za jedna.:-)

              • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                Fulham     před 11 lety 21.01.2014 17:25 |  
                0 0

                Dobrý den Tantalosi - píšete výše, že lidské myšlení se vyvíjí v konfliktech a že tady někdo žvaní pitomosti , které na slávistické stránky nepatří ---již tři hodiny sleduji , jak toto konfliktní vyjádření vyvíjí moje myšlení.....jestli Vás neškodné vlákno asi šesti příspěvků o gólu(krásném) CR vytočí a příspěvků s osočováním si vážíte jako rozdílného názoru - prosím, Vaše volba. Mě urážky diskutujícících ale i hráčů - Slávistů na zdejším fóru vadí a připadá mi to zbytečné ...když jsem se tady zastal Marcela, dostal jsem to docela sežrat, ale určitě jsem nezahořknul.. ano , toho Marcela ,který působil v jistém, mně sympatickém klubu - nejstarším klubu nějaký anglický díry - ta díra se jmenuje Londýn (máte-li podrobnou mapu , při bližším zkoumání najdete - orientujte se podle Temže - to je řeka).... poslední část příspěvku berte jako pokus o konflikt na rozvoj myšlení - ale poslední co bych chtěl je tady vyvolávat konflikty

                • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                  tantalos     před 11 lety 21.01.2014 17:48 |  
                  0 0

                  Já fandím Slavii. Mým rivalem je Sparta. Jsem Čech a fandím českému týmu. I taková Čafka a Admira jsou mi milejší než nějaké sebranky, které do Prahy nejezdí. Chápu přispěvatele. kteří fandí Liverpoolu nebo Beerschotu, protože tam chodí na fotbal. Oceňuji tě, jestli máš na Fulham permici, nebo jestli tam jezdíš pravidelně. Jestli ne, tak je to nějaká díra, která ti ani za to nestojí, abys tam jezdil. Mimochodem vedle Prahy je každé město cizí díra.

                  • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                    Fulham     před 11 lety 21.01.2014 18:22 |  
                    0 0

                    aha..:-))))) tady to slušně a nekonfliktně nepůjde .... navíc největšímu Slávistovi , Pražákovi a Čechovi těžko oponovat a argumentovat sympatií v okurkové sezóně - zapomeň prosím na to, že jsem reagoval....:-)))) redakci navrhuji jako prevenci naběhnutí krčních žil některých zakládání nicků ve formátu ,,Slávista" 1 až milión postupně....protože Sokrates je buď brazilec , nebo sympatizuje se starým Řeckem ale jezdí tam kurva??? je z Prahy??? bože....tisíckrát promiň Sokrate

                    • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                      Barra     před 11 lety 22.01.2014 00:22 |  
                      0 0

                      Fulhame, ty nemůžeš fandit Fulhamu, když (předpokládám) nechodíš pravidelně na zápasy tohoto mužstva a asi ani nemáš permici. Je to tedy ´sebránka´ (sic) podle našeho kolegy, a mimo Prahu je vše cizí díra. Jestli tomu dobře rozumím, tak například někdo, kdo bydlí mimo Prahu a je odvázaný na invalidní vozík ale přesto fandí Slavii, není ten pravý Slavista. Nechodí na zápasy, a bydlí v nějaké díře.

                      U mě je situace ještě horší – nejsem Čech, nebydlím v Praze ale 1,000 km daleko v nějaké přístavní díře, permici na Slavii nemám, vidím průměrně jen tak 2-3 zápasy ročně live, jinak jsem odkázaný na přenosy. Co tedy jsem? Mám já vůbec právo na to, abych se vydával za Slavistu? Mám to teď nějak zamotané v hlavě.

                      • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                        Fulham     před 11 lety 22.01.2014 07:43 |  
                        0 0

                        Ahoj Barro - nezbývá než následovat nadporučíka Mazurka z Černých baronů a ptát se - ,,jsem já dělnická třída? nejsem ,,....:-) atd

                        • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                          tantalos     před 11 lety 22.01.2014 08:04 |  
                          0 0

                          Jo,jo, fandit na dálku je jako denně šukat ze své vesnice Pamelu Anderson po interneru.

                          • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                            tantalos     před 11 lety 22.01.2014 08:27 |  
                            0 0

                            Poslechněte si třeba
                            http://www.youtube.com/watch?v=e4TrHGktTCw
                            Tam se dozvíte, že Slavia není jenom Slavia, ale Slavia Praha. A Praha je nejkrásnější na světě, protože v ní je Slavia.

                            • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                              Heretic (přítel SN)     před 11 lety 22.01.2014 10:52 |  
                              0 0

                              Zde to zavání silným omezením mentálních schopností. Např.: vymezení reality a snového světe, kde ve středu jak Slunce září Slavia.

                • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                  urs (přítel SN)     před 11 lety 21.01.2014 22:54 |  
                  0 0

                  k tomu jen dodám, že oslovení Tantalosi je češtinářsky špatně a správně je Tantale :)

                  čili již jen netrpělivě čekám, do které přihrádky inteligentního trola se vysoukám :))

            • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

              spino     před 11 lety 21.01.2014 17:30 |  
              0 0

              Já už se naštěstí proti nikomu vymezovat nemusím. Samozřejmě práce lidí v komunikačním oddělení, nebo pana Trepeše by se v rámci docílení spokojenosti měla ještě zlepšit, ale pevně věřím, že k tomu dojde. U nich vidím šanci na zlepšení, Držmíšek byl bohužel nereformovatelný. :(

              • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 22.01.2014 10:25 |  
                0 0

                Já věřím, že si někoho najdeš :) ale třeba to bude na hokeji (ideálně na Lvu) a tady budeš v klidu ;o)

                • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                  spino     před 11 lety 22.01.2014 10:28 |  
                  0 0

                  Na hokeji už se jeden záškodník pohybuje. ;)

  2. Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

    spino     před 11 lety 20.01.2014 21:14 |  
    0 0

    Má někdo nějaké bližší informace o schopnostech toho Ritchieho? Na internetu jsem s ním nenašel žádné video ani statistiky (kdyžtak poraďte odkaz prosím). Zajímalo by mě, jestli má na to, aby se stal ihned kvalitním hráčem základní sestavy.

    • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

      japhy     před 11 lety 21.01.2014 01:04 |  
      0 0

      No, hledat něčí schopnosti na videu, co visí někde na netu..... Z toho mě poměrně bezpečně vyléčil Juhar. Když jsem ten jeho sestřih viděl, byl jsem - nadšen. U nás jsem pak ale nějak neměl možnost si to taky vychutnávat. Spíš jsem si říkal, co je to za jelito, a to říkám jako člověk, kterej si ho po přesunu do útoku celkem oblíbil, i když i tady jdou jeho nedostatky vidět. Ovšem ruku na srdce a rozum do hrsti-schválně ho porovnejte se Standou Vlčkem. Ten taky v podstatě jen lítal po hřišti a spaloval šance :) Je ale fakt, že 20x se do ofsajdu během jednoho zápasu nedostal, no :) Plus ta odveta s Ajaxem, chjo, to byly časy.

      • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

        spino     před 11 lety 21.01.2014 08:17 |  
        0 0

        Vím, že video není určující, ale aspoň bych viděl jak se pohybuje, jestli je to rychlostní, silový hráč atd.

        • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

          jarodo57     před 11 lety 21.01.2014 16:20 |  
          0 0

          Napřed si myslím,že by měl být ve Slávii a pak bysme mohli diskutovat jestli patří do základního kádru.On ale ve Slávii ještě není,alespoň fyzicky.

  3. Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

    petrjir     před 11 lety 21.01.2014 09:24 |  
    0 0

    Zítra má hrát Slavia se Žižkovem a píšou, že to budou dávat na Tv tipsport. Nevíte, zda to je normální stream i pro neregistrovaný nebo se tam musí člověk nějako registrovat a sázet?
    Díky

    • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

      tolsimir     před 11 lety 21.01.2014 11:34 |  
      0 0

      7 dni od data registrace mas streamy zdarma, potom uz se musis jit registrovat na pobocku a snad i neco prosazet

      • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

        petrjir     před 11 lety 21.01.2014 11:40 |  
        0 0

        Díky moc.

  4. Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

    spino     před 11 lety 21.01.2014 16:25 |  
    0 0

    Kdo tady nedávno říkal, že Kováč není takový sparťan, jak vypadá? Myslím, že dohodou se Spartou ukázal opak. ;)

    • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

      petrjir     před 11 lety 21.01.2014 16:54 |  
      0 0

      Co je ale zajimavy, tak Rajnoch do Liberce. My jsme ho chteli nekolikrat, i kdyz jsme jeste hrali pohary a nikdy nabidku neprijal a ted po prvnim kontaktu s Libe jim na to kyvne. No, neevim jestli jeho neprichodu k nam litovat nebo naopak byt za to rad. Kazdopadne ted jen prat, aby Neves navazal na sve vykony v Ostrave.

      • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 21.01.2014 17:11 |  
        0 0

        At táhne do pr....,není čeho litovat s jeho přístupem.Dobře to řekl Piták, že Slavie se neodmítá.

        • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

          spino     před 11 lety 21.01.2014 17:24 |  
          0 0

          Souhlas. Rajnocha v žádném případě nebrat. Za to, jak se na nás vysral a jak adoruje Spartu.

          Mimochodem, jsem zvědavý v Liberci na Marka Jarolíma. Ukáže se, jestli jsme ho skutečně nevzali z výkonnostních důvodů, nebo se kolem něj jenom mlžilo.

        • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

          petrjir     před 11 lety 21.01.2014 18:07 |  
          0 0

          Asi souhlas. Ale hrac je to kvalitni. Jsem zvedav, jak si povedou nasi stoperi. Snad Dobrotka nebude jak z porcelanu a Skoda s Nevesem budou predvadet kvalitni vykony. Pokud nekdo z nich nejakym zpusobem zklame, tak ocekavam v lete zajem o Svejdika, o ktereho jsme se uz snad jednou zajimaly.

          • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

            spino     před 11 lety 21.01.2014 18:13 |  
            0 0

            Já bych zkusil Latku. Švejdíka nikoliv. Nelíbí se mi, že sbíráme sparťanské odpadlíky.

            • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

              Fallen (přítel SN)     před 11 lety 21.01.2014 18:30 |  
              0 0

              Latka několikrát zopakoval, že do české ligy už nechce. A kdo by se mu divil...

              • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                spino     před 11 lety 21.01.2014 18:40 |  
                0 0

                To řekl kde a kdy? Já naopak slyšel, že řekl, že se jednou do Slavie vrátí. A pokud bude mít s novým majitelem nejvyšší ambice, tak proč se nechtěl vrátit?

              • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                petrjir     před 11 lety 21.01.2014 19:01 |  
                0 0

                To si pletes s Fortem, ktery po techto slovech skoncil na Slovensku

          • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 21.01.2014 18:22 |  
            0 0

            Bohužel u Dobrotky mám obavy, že bude skleněnej navždy i když fotbalista to je náramnej.Skodovka tam se ještě obávám,přece jenom to hraje krátce i když za mlada na stopéru hrál.Zbývá Nevez,tak že jeden stopér by se hodil,jenže to samé platí o krajních obráncích a o ještě jednom útočníkovi ani nemluvě.Jenže kde brát a nekrást.

            • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

              petrjir     před 11 lety 21.01.2014 18:38 |  
              0 0

              Odpovidam soucasne i Spinovi. Jo, za Latku bych byl stastnej. To by byla ta spravna volba. Ale podle me bude chtit jeste neco vydelat a vrati se tak za rok a pul a pak uz tu zustane. Ja si myslim, ze ani nutne stoper tenhle pulrok potreba neni. Pokud ten Soucek by byl schopen odvezt kvalitni vykon. S cim souhlasim, tak s vlkem o krajich a utocnikovi. Na levou stranu snad dorazi ten Ritchie a napravo se evidentne pocita varianta Dostal a Nitro. Pokud Nitraka donuti se zamyslet a bude hrat, tak jak to umi, tak by dalsi obrance vpravo nebyl potreba. Ale utok vidim jeste jako nutnost posilit. Nejradeji bych byl za nejakyho cernouska.

              • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                spino     před 11 lety 21.01.2014 18:42 |  
                0 0

                Zde se nabízí otázka, zda Ritchie bude posila alá Trubilla - tzn. nebyl špatný, ale na pohárové ambice to nebylo, nebo zda to bude kvalitní bek, který časem vyroste v oporu.

              • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 21.01.2014 18:46 |  
                0 0

                Mám dojem že se počítá ješte s Tusjakem na kraj,ta posila tady ještě není.S tím Součkem bych moc nepočítal přece jenom ještě nejsme zachráněný a s mladejma to bych neriskoval.No uvidíme s čím se ještě v posilách vytasíme.

                • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                  petrjir     před 11 lety 21.01.2014 19:55 |  
                  0 0

                  Zajímavý, že Liberec se údajně zajímá o Papadopulose.To byl taky hráč, který mě napadl, že by mohl do útoku přijít. Ten Liberec to ještě s posilama zajímavě rozjede.

                  • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                    vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 21.01.2014 20:22 |  
                    0 0

                    Přitom Karl honí investora kde může,protože už do toho nechce sypat prachy sám.

                    • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                      petrjir     před 11 lety 21.01.2014 20:29 |  
                      0 0

                      Tak já si myslím, že v současné době máme silný kádr, kterému jen chybí výše zmíněný ještě kvalitní útočník, byť jen na střídání a ten kraj obrany. No jsem zvědav, zda přijde ještě někdo "top", když chtělo vedení dát za Rabušice okolo 15 mega (zda i tuto cenu měli potom případně připravenou na Rybalku, když to nevyšlo s Rabušicem), tak třeba je ještě do někoho kvalitního budou chtít vložit?

                      • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 21.01.2014 21:57 |  
                        0 0

                        Ja myslím že dost peněz padne na Necku pokud mu rus nebude přidávat na výplatu a Pitak tady tak nebude hrát uplně za hubičku, ač jsou oba Slávisté.

                        • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                          petrjir     před 11 lety 21.01.2014 22:06 |  
                          0 0

                          Ale Rabušice chtěli i po Pitákovi.

  5. Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

    spino     před 11 lety 21.01.2014 18:51 |  
    0 0

    Když už jsou tady zmiňováni ti černoušci...

    Musim se trochu trpce smát tomu, jak Řebíček soustavně plave v budování mužstva (trochu mi to připomíná nedávnou hokejovu Spartu, než přišel Jandač). Je evidentní, že tomu vůbec nerozumí, navíc pravděpodobně dává na rady svých našeptávačů, které se vždy ukážou jako mylné. Tato neznalost se projevuje především neustálým měněním sportovní koncepce. Hned dám příklad:

    11/12 - Stavíme tým na vlastních odchovancích = neúspěch
    12/13 - Stavíme tým na levných hráčích ze Slovenska = neúspěch
    13/14 - Začínáme stavět tým na srdcařích a černoušcích = ?

    K tomu si připočítejme každoroční změnu generálního ředitele, každoroční kolotoč s trenéry, již tři změny ve vedení sportovního úseku (Kubík, Kisel, Držmíšek) a zjistíme, že koncepce se mění prakticky každou sezónu. Snad už nynější koncepce bude úspěšná.

    • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

      Fulham     před 11 lety 21.01.2014 19:03 |  
      0 0

      tak je lépe - máme trenéra ( i když před nástupem jsem brojil proti němu - slááva mé mýlce) , kádr na papíře vypadá dobře - některé posty dokonce zdvojené a ,,čajíčci" se mohou zapojovat postupně , černoušci přinesou oživení (Thepláky), jedná se o finančním zajištění , ten Luboš snad někdy - ještě na toho Aleše budem vzpomínat v dobrém...jsem optimista

      • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

        spino     před 11 lety 21.01.2014 19:45 |  
        0 0

        Kolikrát už to takhle dobře vypadalo?

        Já si také myslím, že je to lepší, než předtím, ale co když ony nákupy černoušků dopadnou fiaskem? Co když se Piták s Vošahlíkem neprosadí? Co když jsou do Necky vkládány přehnané ambice? Zatím jsou nákupy sice pro fanouška příjemné, ale ke zkvalitnění čekám ještě na pár hotových hráčů. Přece jen Necka je po zranění, Vošahlík v Jablonci nehrál a Piták byl z formy, proto mu nijak nebránili odejít.

        Snad to tentokrát dopadne dobře.

        Řebíčka budu hodnotit, až ve Slavii skončí, ale zatím jeho působení vyznívá negativně, hlavně tím, jak si sám sobě sype sůl do ran díky nekoncepčním krokům a různým kamarádšoftům. Co na tom, že do Slavie nasypal už 500 mega, když vyhazoval peníze oknem za nekopy, kteří Slavii nikam neposunuli.

        • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

          Fulham     před 11 lety 21.01.2014 20:07 |  
          0 0

          a tak je to fotbal (hokej , tenis , basket - doplň co chceš) - vzpomeň na některé jedničky draftu NHL , Matiče na trase Chelsea - Benfica - Chelsea - tam za tři mega, zpátky za 21! , kolik peněz vyházel Wolfsburgu ten blázen Magath - před LM jsme v létě měli v přípravě 13 hráčů a posbírali ,,odpad" no a jak to dopadlo....buď pozitivní..:-) kdyby se vše dalo nalajnovat dopředu, stálo by to za belu

          • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

            spino     před 11 lety 21.01.2014 20:19 |  
            0 0

            Už bohužel čekáme příliš dlouho...

        • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

          Pepino44     před 11 lety 21.01.2014 20:56 |  
          0 0

          Spino,vzal bych u Pitáka spíš ohled na to,že chtěl odejít a v létě mu končila smlouva. Proto mu nebránili v odchodu. V létě by odešel zadarmo,když jej pustili nyní alespoň za něho ještě něco dostali. To Kováč v Libe ten půlrok ještě vydrží a rudoši nebudou platit nic.

          • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

            spino     před 11 lety 21.01.2014 20:59 |  
            0 0

            Pravdou ale je, že kdyby předváděl vynikající výkony, tak by dělal vše proto, aby ho udrželi.

            • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

              spino     před 11 lety 21.01.2014 20:59 |  
              0 0

              *Pelta dělal

              • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                Pepino44     před 11 lety 21.01.2014 21:33 |  
                0 0

                Bylo by mu to nic platný,prostě Piták chtěl do Prahy kvůli rodině (kluci hrajou fotbal a on se jim chce věnovat) . A podzim neměl zase tak špatný,několikrát o něm napsali,že je to jejich klíčový hráč.

  6. Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

    fredydj (přítel SN)     před 11 lety 21.01.2014 20:45 |  
    0 0

    Šimeček na testy do Vlašimi....

    • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

      petrjir     před 11 lety 21.01.2014 20:50 |  
      0 0

      Ještě se zeptám konkrétně na Hrubého s Bazalem. Hrubý je spíše podhrot a Bazal kraj zálohy?

      • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

        fredydj (přítel SN)     před 11 lety 21.01.2014 20:53 |  
        0 0

        podle mně přesně jak řikáš, Hrubý je schopny zahrát i křídlo, ale juniorku sem nikdy neviděl, posuzuju podle toho co tu čtu :D

        • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

          petrjir     před 11 lety 21.01.2014 20:55 |  
          0 0

          Já taky ne. Viděl jsem přípravu áčka minulou zimu, tam se mně Hrubý líbil technikou a poměrně i drzostí, ale docela dost kazil. Bazal v tom zápase nehrál.

          • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

            ortevor     před 11 lety 21.01.2014 21:14 |  
            0 0

            Hruby odehral par zapasu na kraji zalohy pouze v priprave za Rady (a i kdyz tam nehral spatne, jeho misto je jednoznacne uprostred...
            Bazal je krajni zaloznik pouzitelnej na obou stranach...

            • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

              petrjir     před 11 lety 21.01.2014 21:21 |  
              0 0

              Tak jsem zvědav, zda někdo z nich zůstane nebo oba odejdou. Nejhorší asi variantou by byla juniorka. Každopádně Šimečkovi přeju hodně štěstí ve Vlašimi.
              A jak se zde spekulovalo po prohlášení Petržely, že bude spolupracovat s jedním prvoligovým týmem, tak se zatím s námi spolupráce nevylučuje, ale vypadá to (asi) na ten Jablonec.

              • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 21.01.2014 21:23 |  
                0 0

                No Vlašimi se zatim vůbec nedaří spolupráce se Spartou, která jim tam posila odpad, tak se nedivím, ze se poohlíží jinde.

                ostatně stačí se podívat na osud "rudých trenérských es" ve Vlašimi. Od konce Nadvornika to jde jen dolu.

                • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                  ortevor     před 11 lety 21.01.2014 22:18 |  
                  0 0

                  skoda, kdybychom treba takhle navazli spolupraci s nima my - s nasima hracema u nich myslim meli donbry zkusenosti v minulosti (Vyhnal, Stary, Kosta, koneckoncu i Toma), a posilat tam na hostovacku nase nejlepsi juniory by mohlo byt ku prospechu obema...navic je to i u Prahy, tak by odpadla nechut jit hostovat daleko od Prahy, jak tady nekdo naznacoval, ze u nekterych nasich hracu bylo v minulosti..

                  • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

                    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 22.01.2014 06:36 |  
                    0 0

                    Njn, to jsem tu psal už v dobe, kdy se udělala farma v Hlučíně :-) pak s nimi navázala spolupráci Sparta s bylo hotovo. holt slovo koncepce je ve Slavii už delší čas sprosté slovo..

    • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

      Matysek     před 11 lety 22.01.2014 02:51 |  
      0 0

      A myslíte že jde na hostovačku či na přestup? A hostovačka s opcí na přestup beru jako přestup :)

      • Re: Slávistky v přípravě porazily Duklu

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 22.01.2014 06:33 |  
        0 0

        Určitě bez opce, Vlašim nemá moc peněz.