Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mládež

Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

Mládežnické týmy Slavie U14 a U16 mají od nového roku nové trenéry. Ve Slavii skončili Vasil Boev a Milan Titěra, u týmů je nahradí Rostislav Kohoutek a Martin Hyský.

Především trenér Milan Titěra přitom vešel v povědomí širší obce fanoušků Slavie na konci sezóny 2012/13, kdy převzal juniorku poté, co Michal Petrouš nahradil Petra Radu u A týmu, a dovedl ji nakonec ke druhému místu v tabulce premiérové sezóny juniorské ligy. Po skončení sezóny jej však u juniorky nahradil do té doby trenér U19 Dan Šmejkal a k nejstaršímu dorostu nastoupil Martin Poustka. Na Milana Titěru tak zbylo místo u týmu U16, který zakončil podzim s bilancí 8-2-3 na druhém místě, sedm bodů za Spartou. Do týmu U16 patří několik hráčů, které vyzkoušel i reprezentační trenér Čvančara, například Žežulka, Pek nebo Toman.

Vasil Boev dovedl na podzim v soutěžních utkáních svůj tým k 11 vítězstvím, jedné remíze a jedné porážce, což znamenalo ve výsledku rovněž druhé místo v tabulce, tři body za Spartou.

Ke konci obou dosavadních trenérů i k jejich nástupcům se vyjádřil nový sportovní ředitel Karol Kisel pro oficiální web klubu: "Trenérům Titěrovi a Boevovi děkujeme za jejich vášeň a obětavost při práci ve Slavii. Přejeme jim jen to nejlepší v dalších trenérských angažmá v jiných klubech. Rozhodli jsme se pro změnu a oživení realizačních týmů, o přínos nových moderních myšlenek a metod do mládežnických struktur Slavie. Přejeme Martinovi Hyskému i Rostislavovi Kohoutkovi hodně štěstí a odvahy v jejich prosazování. Oba noví trenéři jsou srdcem velcí slávisté a jsou připravení být nápomocní v růstu dalších skvělých fotbalistů ze slávistické líhně. Oba jsou velice fundovaní a nároční, ale zároveň komunikativní a féroví vůči všem hráčům a rodičům."

Komentáře (92)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

    Barra     před 11 lety 14.01.2014 11:42 |  
    0 0

    Přesně jak subHuman předpovídal. Změna uprostřed sezóny - celkem nevídaný krok. Karol musel mít svoje pádné důvody.

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      jira123     před 11 lety 14.01.2014 11:53 |  
      0 0

      Tím Důvodem je bohatý rodič a agenti hráčů

      • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

        spino     před 11 lety 14.01.2014 12:18 |  
        0 0

        Na "bohaté rodiče" začínám mít nejen kvůli fotbalu už celkem averzi.

      • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

        Papol     před 11 lety 14.01.2014 15:32 |  
        0 0

        Plně s Vámi souhlasím, protože o tom také něco vím. Zajímalo by mě, zda trenér Juniorky či nějakého dalšího týmu by měl vycházet a být komunikativní s rodiči. To pak mohou rodiče trénovat sami a prosazovat své děti a trenérem může být prostě každý. Oba odvolaní trenéři tedy dle Karolka nejsou fundovaní, nezajímají se o nové trendy, proto se svými týmy skončili druzí a hlavně si myslím, že si do toho nenechali kecat od těch bohatých rodičů.....A v tom je jádro pudla. Tady se měl milý Karolko zastat trenérů, kteří jsou kvalitní a nepovídat, to co řekl v komentáři, hlavně ta poslední věta, to je třešnička na dortu.
        Papol

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      Jiri1     před 11 lety 14.01.2014 11:54 |  
      0 0

      Oni i ti trenri meli sve duvody , to mi muzete pane Baara verit.......

      • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

        Jiri1     před 11 lety 14.01.2014 11:55 |  
        0 0

        Nemyslim, si ze to bylo jen proto.....................

        • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

          martyni (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 12:00 |  
          0 0

          A jake mate Jiri duvody, ze jste nedokoncil ani jednu z tech vet, takze vypovidaci hodnota prispevku je nulova?

      • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

        Barra     před 11 lety 14.01.2014 12:16 |  
        0 0

        Pane Jiiri, já vám rád věřím, i když nevím přesně čemu.

      • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

        Heretic (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 20:37 |  
        0 0

        Pane Jyri5,
        jste skutečně trapný. Nevěřím, že to neděláte záměrně.

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      Borris     před 11 lety 14.01.2014 12:20 |  
      0 0

      Kouhoutka zas tak dobře neznám, ale co jsem o něm slyšel, tak to vůbec není špatný krok. No a Martin Hyský? Tak o něm snad netřeba pochybovat a ještě k tomu je to slávista tělem i duší. A hlavně moc se mi líbí jeho názory na fotbal a to jak vystupuje jako expert české televize. Podle mě také správný tah. Karolovi věřím, jsem velice rád že on je sportovním ředitelem a jsem přesvědčený že k tomuto tahu existují pádné důvody! Ti kteří trousí uštěpačné poznámky o nějakých finančních machinacích a vytvářejí konspirační teorie, mě fakt nechávají úplně chladným. Kor když je trousí někdo u koho mě to snad ani nepřekvapuje.

      • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

        Barra     před 11 lety 14.01.2014 12:24 |  
        0 0

        Děkuji ti Borrisi za tento komentář, který na rozdíl od jiných je motivovaný a má vypovídající hodnotu. Přeji oběma novým trenérům, ať se jim daří.

        • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

          Alanor (admin)     před 11 lety 14.01.2014 12:27 |  
          0 0

          Ano, taky doufám, že za změnou stojí čistě snaha zlepšit práci s mládeží ve Slavii. Nicméně mi přijde zvláštní, že trenér Titěra je nejdříve povýšen na jeden z nejvyšších postů v hierarchii, aby byl po půl roce úplně vyhozen z klubu.

          • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

            Pepino44     před 11 lety 14.01.2014 12:59 |  
            0 0

            Tak zase podle mne nic zvláštního - povýšil za Držmíška - odešel za Kisela,kdyby to bylo za jednoho sportovního ředitele,to by divné skutečně bylo.

        • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

          Kornovo     před 11 lety 14.01.2014 16:54 |  
          0 0

          ja jsem dalek toho, hodnotit ci komentar ma vypovidajici hodnotu a je motivovany,ale kazdeho vec

      • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

        bongor     před 11 lety 14.01.2014 19:17 |  
        0 0

        Ahoj Borrisi,Barro a ostatní.Já o tomhle problému nevím vůbec nic,vycházím pouze z toho,co si přečtu.Už tady byly nějaké náznaky,že karolko bude měnit trenéry mládeže,dokonce tady někdo psal,že chce vyhodit trenéry slávisty a místo nich dosadit nějaké své kamarády sparťany.Kdyby to byla pravda,tak by se mi to vůbec nelíbilo,to mi věřte.Ale čtu ,že jedním z nich je Martin Hyský a toho bych nemohl nazvat sparťanem ani při nejlepší vůli,to by se mi roztavila klávesnice.Kohoutka neznám ani náhodou,tak k tomu mlčím.
        Věřím,že se celá věc vyřeší především ve prospěch našich kluků,to je to hlavní,aby slávistická mládež byla jako doposud nejlepší v Čechách.

      • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

        jarodo57     před 11 lety 14.01.2014 19:29 |  
        0 0

        Nezlob se na mě Borrisi,ale pokud tvrdíš,že tento krok je správný a zároveň nemáš sebemenší informace co za tímto krokem může být se mi nezdá nejlepší ,že to tak obhajuješ. Za celou dobu co sem chodím se s tebou ve většině názorů shoduji,ale tentokrát bych ti vytkl to,že jednáš jen dle svých sympatií a známosti k Hyskému a dalším. Já Martina Hyského mám rád ,ale jen díky tomu bych nehodnotil,že vyhozený trenér Titěra byl špatný. Naopak bych se nejdříve snažil zjistit okolo tohoto kroku co nejvíce informací.Trenér Titěra byl a ještě snad je velice uznávaný mládežnický trenér. Nemusí vše co dělá nový sport. manažér OK. Ale to se samozřejmě ukáže.Já bych byl rád ,kdyby ty kroky v mládežnickém fotbale Slávie byly pozitivní,ale nejsem nyní sto to odhadnout zda to bude krok k lepšímu nebo jen k něčímu polepšení.

        • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

          Borris     před 11 lety 14.01.2014 21:06 |  
          0 0

          Ale tak samozřejmě, máš pravdu že to ještě nemusí znamenat že je to spravný tah, to já uznávám. Stejně tak jsem tím nechtěl naznačit, že by byl pan Titěra špatný trenér. To ani v nejmenším. A opravdu netuším, co za tím je. Jen jsem chtěl naznačit, že nevěřím že by Karolko dělal někomu něco k vůli a nebo si nechal od někoho slibovat nějaké prachy za dosazení do funkce. Karolkovi věřím, charakterově je dobrý a nevěřím že by on takové věci dělal. Samozřejmě nežiju ve vakuu a vím že se takové věci leckde dějí. Ale u Karolka tomu prostě nevěřím. A tak i kdyby se časem ukázalo že tahle výměna nebyl správný tah, i tak budu přesvědčený že to Karolko udělal s nejlepším úmyslem a věřil že to Slavii pomůže.

  2. Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

    subHuman     před 11 lety 14.01.2014 13:40 |  
    0 0

    Martin Hysky ma zatim trenerske zkusenosti z Kralovic (Prazsky prebor) kde byl dosud hrajicim trenerem. Z rozhovoru s nim ktery vysel v Prazskem specialu jsem mel dobry pocit a uz na podzim avizoval, ze je s Karolem Kiselem domluven na spolupraci...

    Nicmene zbavit se takovym zpusobem jednoho z nejlepsich treneru mladeze v CR... Opravdu rad bych znal skutecny duvod, protoze to co jsem o tom slysel je smutne a je to dukaz pokracujiciho amaterismu ve Slavii. Pritom u U17 zustava trener Jira, na ktereho od hracu zrovna nejlepsi reference nejsou. Ale ma jaksi "lepsi vztahy" s Kiselem.

    Nejvic me to mrzi z lidskeho hlediska - na jare vzal v nouzi juniorku, soucasne vedl U18, narodilo se mu dite a chodil do prace. Navic je to slusny a skromny clovek - osobni zkusenost.

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      Barra     před 11 lety 14.01.2014 13:59 |  
      0 0

      Zaskočila mě jedná věta Karola Kisela na oficiálkách, kdy se vyjádřuje k změně:

      ´Oba jsou velice fundovaní a nároční, ale zároveň komunikativní a féroví vůči všem hráčům a rodičům,“ zakončil Karol Kisel´

      Má to znamenat, že podle Kisela nebyli Titěra a Boev féroví k hráčům a/nebo k rodičům? Nebo jedná se jen o všeobecnou frázi?

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      spino     před 11 lety 14.01.2014 14:21 |  
      0 0

      Všichni mladí hráči na otázku, který trenér jim toho v životě dal nejvíc, jmenují pana Titěru. :(((

      • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

        soudek82 (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 15:37 |  
        0 0

        tak "všichni" je snad trochu silný slovo...

        • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

          spino     před 11 lety 14.01.2014 16:13 |  
          0 0

          Všichni z těch, jejichž výpovědi jsem četl. :)

          • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

            no-nick     před 11 lety 14.01.2014 17:43 |  
            0 0

            Takže jeden?

          • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 17:45 |  
            0 0

            Hezká ukázka argumentační manipulace a demagogie, neučil jsi si se od Miloše?

            • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

              Gino     před 11 lety 14.01.2014 21:01 |  
              0 0

              Ježiš nechte ho. Takhle by to napsal každej.
              Miluju, jak když jste na někoho zatížený, vyžadujete naprostou perfektnost a politickou korektnost všech vyjádření. Dejte si pohov a nohy do lavoru s teplou vodou ;-)

              • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

                slaviator     před 11 lety 14.01.2014 22:54 |  
                0 0

                Tuhle asertivitu nalejvají všem sekuriťákům v Edenu? :-)

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      Papol     před 11 lety 14.01.2014 15:37 |  
      0 0

      Souhlasím a dobře vím, že hlavním důvodem asi bude, že nešel na ruku některým rodičům, agentům. Prostě zase ve Slavii vládne amatérismus - známosti, větší vliv, popřípadě lezení někam....
      papol

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      ortevor     před 11 lety 14.01.2014 16:08 |  
      0 0

      Titery je mi taky lito, pamatuju si, ze ho nedavno nekdo z mladejch hracu zminoval, ze mu hrozne moc dal...a prisel mi jako skromnej, obetavej clovek, co pro Slavii udelal hodne, a i behem angazma u juniorky mi prislo, ze vi co chce a ze fotbal pod nim mel hlavu a patu...toho ze u nas uplne konci je mi hodne lito...

      na druhou stranu, ze se vraci srdcar Hysky, to jsem hodne rad...

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      danko     před 11 lety 15.01.2014 10:13 |  
      0 0

      Dobrý den,
      dovolil bych si jednu poznámku k Vašemu komentáři. Nejsem schopen říci nic k osobě trenéra Titěry, i když je to určitě dobrý trenér, SKS nemá v mládežnických kategoriích špatné trenéry. Pravdu o skutečném důvodu jeho výměny se nikdo nedozví, bývá někde uprostřed. Martin Hyský dostane šanci ukázat jestli to byl dobrý krok nebo ne. Amaterismus bují ve všech ligových klubech, v SKS také.
      Spíše mne zaujalo, když jsem četl dál, že na trenéra nejsou od hráčů dobré reference a přesto zůstává. Zajímavé.
      Trénovat dnešní dorostence musí být těžké. Je ale příčinou neúspěchu osoba trenéra?? Dnešní dorostenci ( ne všichni ale většina) trpí absolutní absencí některých klíčových vlastností, jako jsou úcta, respekt, pokora a především ochota pracovat tvrdě a tak něčeho dosáhnout. Tohle by si měli přinést z domova. Trenér je to už v jejich letech nenaučí a ani tam od toho není.
      Rodiče pak doma řeknou svým hvězdičkám, když si stěžují , že trenér je debil a dají je hrát někam jinam , kde je hladí po hlavě. Místo toho aby řekli třeba:"Hraj a trénuj tak, aby tvůj výkon a práci nešlo přehlížet" O trenéra se nestarej, jestli chceš hrát fotbal budeš pořád nějakého mít a budeš ho muset poslouchat."
      V jejich věku chtějí mít všechna práva dospělých , ale už ne jejich povinnosti - nebyli jsme jiní. Jestliže chtějí dělat vrcholový sport měli by si uvědomit , že cestou , která vede dál je jen jejich práce, ne trenér, ne tatínek ne agent.
      Protože až budou trenéři poslouchat hráče a rodiče , pak bude konec fotbalu.

  3. Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 14:26 |  
    0 0

    Nejak Nevim, co si o tom myslet. Trosku mi chybi důvody k těmto změnám v průběhu sezony.

    asi by nebylo od věci, kdyby SN získala vyjádření treneru, popr. Kdyby se k věcem vyjádřil zde v diskusi někdo znalý poměrů. Vím, ze SubHuman to dlouho naznačoval, tak jsem tento tah cekal, ale porad mi chybi to hlavní - důvod. Ten je zahalen mlhou tajemství stejně jako obsah Jiřího příspěvků :-)

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      Viking     před 11 lety 14.01.2014 15:31 |  
      0 0

      Abychom se nedivili, všechno může být úplně naopak!:)))

  4. Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

    LUX     před 11 lety 14.01.2014 17:04 |  
    0 0

    MAM OSOBNI ZKUSENOSTI S OBEMA TRENERY a musim ricz, ze oba jsou vynikajici ikdyz kazdy ma jinou treninkovou filosofii. Mysli, ze to byli jedni z nejlepsich treneru ve SLavii. Bohuzel prachaty rodice delaji hodne...

  5. Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

    podol (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 17:27 |  
    0 0

    Nebudu se vyjadřovat jmenovitě k trenérům odvolaným,ani nově
    uprostřed sezony jmenovaným.Chci věřit,že to nebylo způsobeno
    nějakými zákulisními praktikami .Ale vím,že trenéři mládeže jsou vystavováni velkým tlakům.Ze strany rodičů,agentů i nutnosti okamžitých úspěchů,které třeba opomíjí perspektivu.Hrát v mládeži za Slávii a asi i za jiné kluby není dnes realizovatelné pro méně majetné.Pokud se pamatuji,tak u mého vnuka v sezoně,kdy několikrát se zúčastnili turnajů v zahraničí se pohybovaly náklady
    za rok okolo 40 tis.Kčs.Několik velmi nadějných hráčů ze Slávie kvůli tomu odešlo do jiných klubů.Postavení trenéra je složité.Když dostane nabídku sponzorinku třeba při dopravě,ubytování na soustředění,či
    na něco jiného a za málo.Za malou preferenci v sestavě syna sponzora.Ale to bylo před 3-4 roky.Doufám,že to již tak není.
    Jinak přeji novým trenérům úspěch a hodně vychovaných dobrých
    hráčů pro Slávii.
    Podol

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      Papol     před 11 lety 14.01.2014 18:08 |  
      0 0

      Věř čemu potřebuješ věřit, ale hluboce se mýlíš a myslím, že když si měl ve Slavii vnuka, tak asi víš o mnoho více, anebo jsi to tak nepociťoval. Pro trenéra je to velmi složité, ale pokud chce mít v základu hráče, kteří jsou nejlepší, tak myslí především na právě na perspektivu jak Slavie, jako klubu, tak i na perspektivu dobrých hráčů. Pokud se nenechá ovlivnit vnějšími vlivy, tak má úspěch, stává se z něj dobrý trenér, ale pokud se ovlivnit nechá, tak holt budou hrát kluci bohatých rodičů, bez talentu a budou zabírat místo lepším hráčům. Také jde o to, jaké vztahy jsou přímo mezi mladými hráči, to je jádro věci. Přijde kluk, který je lepší, než někdo na jeho místě a myslíte si, že si "zahraje"? Bohužel ne. Pak odejde do jiného klubu, na nižší úrovni. Myslíte si, že "malá" preference v tom, že kluk, který je fotbalově horší, ale má bohatého rodiče a hraje v základu, je opravdu jen "malá" preference? Já si tak nemyslím, a navíc jeho sebevědomí, když za ním někdo stojí, tak mu na jeho dalším pokroku nepřidá, protože si myslí, že si může dělat, co chce. Taky si nemyslím, že právě fotbal je odvětví sportu pouze pro majetné!!! Co takhle tenis, lyžování v podstatě v individuálních sportech je daelko větší finanční náročnost, než ve sportech kolektivních.
      Nebuďte naivní, že se něco od dob před 3-4 roky něco změnilo. Opak je pravdou.
      Já jsem mimochodem hrál za Slavii v dorostu, když tam měl syna nejmenovaný herec, velký Slávista. Bylo to ještě za dob, kdy trénoval přípravku Seifert. Ano, jeho syn, se svojí velkou nadváhou hrál v obraně, každý mu utekl, protože byl nepohyblivý, ale jeden čas hrál stále. Důvod je jasný. Potom jsem měl ve Slavii syna za dob trénování dorostu panem Futzelem. Jaké jsou vztahy mezi kluky, to jsem až žasnul a bohužel negativně. Je tomu tak pořád.
      Ale tímto článkem se nechci dotýkat kvalit nových trenérů, jen mi nejde na mysl, proč se zbavovat trenérů, kteří jsou dobří,ne-li vynikající a pouze si stojí za svým.
      AŤ ŽIJE NAŠE SLAVIA a její budoucnost je jasnější, než dosud.
      Papol

      • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

        DKNL     před 11 lety 14.01.2014 23:22 |  
        0 0

        Že by to byl poslední den v týdnu?

  6. Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

    JardaSka (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 17:37 |  
    0 0

    Tak já tak trochu Týtu znám a nevěřim,že by to bylo z jeho hlavy odejít.On kdo pro Slavii dýchal,že by se rozhodl skončit.Zdá se,že Karol začíná úřadovat.Všichi svatí s náma a zlé pryč.SKS Navždy!!!

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 17:39 |  
      0 0

      No jo, ale ze bys se Karol hned napojil na agenty a nechal si od nich poradit?

      • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

        JardaSka (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 17:56 |  
        0 0

        Tak to nevím.Ale už když dostal Karol funkci šéftrenéra mládeže,dosadil si na post trenér naší 2003 svého člověka Přemysla Jakla trenéra ACS mládeže.Teď už je z něj šéftrenér všech přípravek.Tím nechci říct,že to není dobrý trenér.Ale tehdejší trenér naší 2003 měl úspěchy a taky to bylo odvolání bez udání důvodů.

      • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

        Papol     před 11 lety 14.01.2014 18:14 |  
        0 0

        Copak Karolko nezná fotbalové prostředí? Nebo si myslíte, že agenti mladých hráčů jsou zcela noví, neznámí. Nepotřebuje žádné napojení, znáš vše a taky si nemyslím, že je to o penězích, ale spíše o snaze se prosadit a jeho prohlášení je velmi slaboučké, nic neříjající, tající...Bohužel.
        Papol

  7. Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

    XXX     před 11 lety 14.01.2014 18:21 |  
    0 0

    Jsem opravdu šokován, už delší dobu sleduju, že Slavie funguje jako standardní český úřad. Tedy, že kvalita není důležitá, ale je důležité znát ty správné lidi a lézt do týden správný p....e. Milan je pro Slavii prostě moc slušný člověk. Dnes jsme v situaci, kdy je nutné před Slavií varovat každého, kdo má doma malého fotbalistu.
    Slavie talenty "vyrábí" stačí mít ty správné známé - dnešní A dorost je krásným příkladem jak se dá dostat, z pozice hráče, který před rokem nehrál ani v B dorostu ani v A dorostu, až do Áčka!
    Asi bude muset Slavie spadnout, aby někdo pochopil, že takhle to nemůže fungovat.

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      JardaSka (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 18:28 |  
      0 0

      áš na mysli Součka?Taky nevím co si o tom myslet.Stále víc se začínám utvrzovat v tom,že Karol tuhle funkci dostat neměl.

      • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 18:38 |  
        0 0

        hoši vy jste úplně mimo. Byli jste teď někdy na fotbale? Nebo třeba na U19, víte vůbec jak Souček hraje, jaký je to vůbec post..

        • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

          JardaSka (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 18:55 |  
          0 0

          Jo je to obránce naší U19 na podzim dal 2 góly (proti Č.Budějovicím 1:0 a proti Fr.Místku 9:1).Spíš bych rozuměl tomu,že se do přípravy zapojí Sodoma 14 gólů nebo Fotr 15gólů i s Cee Cupem.Tyhle kluci určitě za rok půjdou pryč někam na hostování.

          • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

            Alanor (admin)     před 11 lety 14.01.2014 18:59 |  
            0 0

            V současné době jsme posílili ofenzivu a nedostatek hráčů máme zejména do obrany, proto mi přijde logické, že šanci dostal Souček a ne Sodoma či Fotr. Nehledě na to, že i Poustka vyzdvihoval právě Součka.

            • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

              JardaSka (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 19:08 |  
              0 0

              Martin říkal,že má více kvalitních hráčů v kádru U19.Nechci snižovat samozřejmě umění Součka.Jen jsem tím chěl říct,že jim mohl taky dát šanci.Timhle jsme ale odbočili od tématu zvláštní výměny (vyhození) trenérů.Ale nechci tady žehrat na Hyského,když ho znám jen jako hráče.Jen mě to od Karolka fakt mrzí.

              • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

                bongor     před 11 lety 14.01.2014 19:34 |  
                0 0

                Že klientelismus funguje všude,s tím souhlasím.Určitě když budou dva hráči zhruba na stejné úrovni a ten jeden bude mít tatínka s dlouhými prsty,tak má určitou výhodu.Ale když by byl ten rozdíl do očí bijící,tak tam už by asi i trenér,založením rektální alpinista,hodně rozmýšlel,jestli si má tímto způsobem kazit vyhlídky na úspěch.
                Fotbalové výkony jsou někdy těžko měřitelné,stačí si přečíst třeba komentáře našich eseňáků k jakémukoliv zápasu.Jeden stejný hráč je u někoho za hvězdu zápasu,u druhého za zlosyna na vyhození.
                Mě mrzí,že ti kluci-trenéři,co museli odejít,nedostali nějakou jinou podobnou příležitost v naší Slavii,slávisty si musíme vážit,je to ohrožený druh.

            • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

              Pepino44     před 11 lety 14.01.2014 19:19 |  
              0 0

              Tak nediv se - tohle prohlásil Sodoma -Ovšem kdybych měl říct, kdo mě ve Slavii nejvíc naučil, byl by to pan Titěra. Vedl nás odmala a dlouhou dobu, proto si myslím, že nás toho naučil nejvíc.

          • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 20:02 |  
            0 0

            No pokud tvrdíš že Sodoma nebo Fotr půjdou za rok někam hostovat tak to je hodně mimo..

          • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

            Kornovo     před 11 lety 14.01.2014 20:35 |  
            0 0

            pan trener koubek rekl,ze nominace pro soucka na soustredeni byla na zaklade vykonu v pratelaku

  8. Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

    Edwardtheiron     před 11 lety 14.01.2014 19:25 |  
    0 0

    Je to taková naše slávistická klasika. Něco se stane, nikdo o tom nic neví, ovšem kdekomu je jasné, že je to špatně, že je to levota, podraz atd. V poslední době přicházely jen pozitivní zprávy a to by bylo, abychom nenašli konečně něco, na co bychom zase mohli nadávat.
    Nebylo by lepší počkat, až co z toho vyleze?

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      bongor     před 11 lety 14.01.2014 19:35 |  
      0 0

      Asi jo Edwarde.

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      Markus     před 11 lety 14.01.2014 19:52 |  
      0 0

      +1

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 20:24 |  
      0 0

      také si netroufám to úplně soudit, ale asi by nebylo od věci sdělit důvody, proč takto v půlce sezony odchází úspěšní trenéři.

      • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

        Kornovo     před 11 lety 14.01.2014 20:37 |  
        0 0

        ano opet je to o komunikaci nebo spis o nekomunikaci ze strany vedeni

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      Barra     před 11 lety 14.01.2014 21:19 |  
      0 0

      Pridavam se. Karol me doposud nezklamal, verim ze i ted jednal zodpovedne. Necekam sice zadne oficialni vyjadreni, to uz probehlo, spis informalne se snad keste neco dovime. Mozna od Milana Titery?

  9. Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

    Edwardtheiron     před 11 lety 14.01.2014 21:05 |  
    0 0

    Ví tady vůbec někdo, že hrajeme přátelák? :-)

    Slavia v. Buzanada. 1. pol.: Rakovan - Nitrianský, Škoda, Neves, Zmrhal, Gecov, Lička, Piták, Vošahlík, Juhar, Necid.

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 21:16 |  
      0 0

      tým z 5. ligy, takže jsem měl pravdu, jak se tu před pár dny hrotily ty přípravné zápasy. To asi nemá žádnou vypovídací hodnotu, spíše aby si zahrálin a velký hřiště proti nějakém soupeři.

      Jen mi ta sestava moc nejde do rozestavení - to hrají Nitrák a Juhar beky?

      • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

        lukas8 (admin)     před 11 lety 14.01.2014 22:07 |  
        0 0

        Podle mě je to takhle: Rakovan - Nitri, Škoda, Neves, Zmrhal - Gecov, Lička - Piták, Vošahlík, Juhar - Necid
        Mam pocit, že už Zmrhal na levym beku párkrát hrál (ikdyž sem ho tam neviděl rád). Každopádně velmi variabilní rozestavení naší ofenzivní zálohy :)

        • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

          Tomski     před 11 lety 14.01.2014 22:24 |  
          0 0

          mám pocit, že Zmrhal hrál na levé záloze...ta záloha vypadá spíš takhle Gecov - Lička, Piták - Juhar, Necid, Vošahlík...řekl bych...jinak mimo téma: Ondra Petrák v premiéře proti Steauou Bukurešť na stoperu...Norimberk vyhrál 5:1...

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      petrjir     před 11 lety 14.01.2014 21:17 |  
      0 0

      Tak by mě zajímalo, zda na levém beku hraje Zmrhal nebo Juhar...Nebo snad Neves a na stoperu Gecov?

      • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

        quelhar (admin)     před 11 lety 14.01.2014 21:23 |  
        0 0

        Chapu to rozestaveni tak, jak je napsane, jako system 4-3-2-1. Ostatne tomu odpovida i druhy polocas: Černý - Dostál, Souček, Dobrotka, Tusjak, Kolařík, Koreš, Hrubý, Bazal, Mensah, Vyhnal.

  10. Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

    Travinho     před 11 lety 14.01.2014 21:35 |  
    0 0

    Mě by zajímal poněkud obšírnější komentář k těmto změnám. Pan Titěra se vždy prezentoval jako velmi dobrý trenér a takřka jsem na něj neslyšel špatné slovo. Týmy pod ním vždy hrály velmi pěkný fotbal na který se dalo koukat, hlavně hra krajních beků měla úplně jinou dimenzi než třeba v áčku. Kdežto Hyský s nulovými trenérskými zkušenostmi přijde místo něj. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale tohle je naprostý amaterismus! Pokud už takovou změnu chce Karol udělat, tak by mě zajímalo mnohem obšírnější zhodnocení, protože jinak je to jen plivnutí do tváře celé slavii...

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      Navar (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 22:11 |  
      0 0

      Zase balon na zem, chlapi! Nevim, zda je to dobre rozhodnuti, to ukaze cas. Treba se Martin Hysky stane mladeznickou trenerskou legendou, to nikdo nemuzeme vedet. Ja osobne jsem nadzvedl oboci, ale oznacit prichod Martina jako plivnuti na Slavii? No, no, no

  11. Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

    jane (admin)     před 11 lety 14.01.2014 21:53 |  
    0 0

    Chystáme se na rozhovor s K. Kiselem, vymena treneru u mladeze bude jednim z temat rozhovoru.

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 22:25 |  
      0 0

      díky za info, to si myslím, že je pro fans hodně zajímavé téma, stejně jako např. zda bude kumulovat funkce sportovního manažera a manažera mládeže.

      • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

        petrjir     před 11 lety 14.01.2014 22:31 |  
        0 0

        To už na oficiálních stránkách potvrdil MB, že ano.

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      petrjir     před 11 lety 14.01.2014 22:28 |  
      0 0

      Zeptejte se i na kádr áčka, další příchody, odchody, posty (útok, pravá obrana), scouting. Díky

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      Pepino44     před 11 lety 15.01.2014 11:37 |  
      0 0

      Tak ono se dá okecat všechno. Mám takový dojem,že pan Titěra to nebude moc rozebírat a hrotit,na to on je moc slušný člověk.

  12. Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 22:04 |  
    0 0

    No jestli to bylo celé jen proto, aby se našlo místo pro Hyského a odnesl to zrovna Titěra, tak je to špatně. Je sice hezké, že se vrací bývalí hráči, slávisti, srdcaři, ale nemůžeme kvůli tomu vyhodit jednoho z nejlepších trenérů mládeže. Boeva ani Kohoutka neznám.
    Ale uvidíme co z toho vyleze, třeba měl sám Titěra nějaké důvody k odchodu ...

  13. Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 22:17 |  
    0 0

    mimo téma:
    Když byl v U19 ročník 93, tak tam byli tři hráči, kteří hráli poměrně dobře, táhli tým. Ptáček, Růžička, Šittich, ani jeden se ve Slavii dále neprosadil, nevíte kde je jim konec?

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      quelhar (admin)     před 11 lety 14.01.2014 22:23 |  
      0 0

      Zajímavý dotaz, aspoň se dostanu k nějakému googlení: Ptáček hraje MSFL za rodný Hlučín, odkud přišel do Slavie v době, kdy existovala spolupráce mezi SKS a Hlučínem. Na podzim nastupoval v základní sestavě tak v polovině zápasů, dal jeden gól.

      • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 22:29 |  
        0 0

        Teď koukám že za Hlučín hraje i Lukáš Malcharek, který odešel kvůli tomu že nehrál (na úkor Bejbla)

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      quelhar (admin)     před 11 lety 14.01.2014 22:27 |  
      0 0

      Ruzicka hraje divizi v Kladne.

      • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

        ortevor     před 11 lety 15.01.2014 08:51 |  
        0 0

        Ruzicka hral proti nam tusim ze v lete v tom pratelaku pred sezonou v Edenu..tak mozna si ho nekdo i z toho zapasu bude pamatovat :)

        • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

          quelhar (admin)     před 11 lety 15.01.2014 09:30 |  
          0 0

          Ja si na Ruzicku vzpominam, kdyz hral proti juniorce v lete za Kladno pripravu v nejake vesnici kousek na zapad od Prahy.

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      quelhar (admin)     před 11 lety 14.01.2014 22:30 |  
      0 0

      A konecne Sittich hraje CFL za Stechovice, mimo jine spolu s dalsim hracem juniorky z minule sezony Filipem Zakem.

      • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

        slaviator     před 11 lety 14.01.2014 23:27 |  
        0 0

        Já si říkal, kam Filip Žák zmizel...

        • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

          ortevor     před 11 lety 15.01.2014 08:53 |  
          0 0

          Filip Zak je pro mne snad nejvetsi omyl, co kdy ve Slavii hral - i kdyz jen stridal v juniorce...pro mne jednoznacne nejvetsi drevak a nejhorsi hrac, co jsem ve Slavii v acku a juniorce kdy videl...

  14. Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

    spino     před 11 lety 14.01.2014 22:25 |  
    0 0

    Zajímalo by mě, jestli neposunutí Fotra minimálně do juniorky není způsobeno nějakou osobní averzí trenéra, či nenaplnění jeho představy o kvalitním útočníkovi.

    Z mého laického pohledu je Fotr o stupeň výš, než ostatní hráči aktuálního dorostu. Nejen co se týče rychlosti a kontroly míče, ale také herního přehledu a řešení situací. Nevím jak hrál ke konci podzimu, než se zranil, ale ze začátku jeho forma podle mého názoru odpovídala tomu, aby byl přeřazen minimálně juniorku, pokud by rovnou neměl začít přípravu s áčkem.

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 22:35 |  
      0 0

      já jsem ho viděl v derby proti Spartě a tam hrál vyloženě špatně, o půli střídal, dál nevím.
      Teď dal v prvním přáteláku gól Norimberku, tak snad mu to tam zase začne padat.
      Fotr dal letos 13 gólů, nejlepší střelec soutěže Szotkowski (ročník 96) 28.

      • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

        spino     před 11 lety 14.01.2014 23:04 |  
        0 0

        Že mě ten gól nepřekvapuje...

        On má Fotr trošku nevýhodu v tom, že je to vyloženě brejkový útočník. Přímo ideální na poslední půl hodinu do unavené obrany, takže to ho může limitovat jak v počtu minut na hřišti, tak v malé potenci pokud nastoupí od začátku zápasu, protože v dorostu mu nikdo servírovat přihrávky po zemi za obranu nedokáže.

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      judy     před 11 lety 14.01.2014 22:44 |  
      0 0

      mimochodem jsem velmi rád, když vidím ty fotky a koukám co má na sobě tak bych zvracel !

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 14.01.2014 22:46 |  
      0 0

      Díky Bohu.

      Jinak by mi to připomínalo situaci s brankáři před letošní sezonou. By přišel, trenér by se chlubil, že máme s Nevesem nejzkušenější stopery v lize (rozuměj nejstarší) a pak by došlo na zápasy a ukázalo by se, že fotbal není jen o zkušenostech.

  15. Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

    slaviator     před 11 lety 15.01.2014 01:43 |  
    0 0

    Jinak kdyby to někoho zajímalo a chtěl si to taky stáhnout (Barra, Eluin, určitě Jiri1 z toho bude mít radost)...

    Dobrý den,

    děkujeme, že jste podpořili svého oblíbeného hráče v anketě Radiožurnálu o nejlepšího fotbalistu všech dob. Na výsledky se kdykoliv můžete podívat na webu www.nejlepsifotbalista.cz.

    Jak jsme už před začátkem hlasování slíbili, pro vás, kdo jste hlasovali nejrychleji, nyní máme odměnu. Můžete si zdarma stáhnout fotbalové dvojcédéčko Jana Jiráně a Jana Kaliby Stříbrní Chilané aneb Legenda žije o úspěchu československých fotbalistů na mistrovství světa v Chile. Doufáme, že se vám bude líbit :-)

    Audioknihu Stříbrní Chilané stahujte zde: http://bit.ly/1akP03e
    Heslo pro rozbalení souboru: nejlepsifotbalista

    Váš tým Radiožurnálu

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      Kornovo     před 11 lety 15.01.2014 08:20 |  
      0 0

      taky jsem hlasoval,ale uz ani nevim pro koho.kdo vubec vyhral?

      • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

        Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 15.01.2014 09:29 |  
        0 0

        Dobrý den přeji Vám všem.
        V anketě jsem dal hlas našemu Pepovi Bicanovi a uspěl jsem......
        Panu Titěrovi přeji v osobním životě mnoho úspěchů a hlavně hodně zdraví........ Jeho práce byla kvalitní a klukům se věnoval velmi dobře. Nejsem v pozici zasvěceného a rozumy včetně soudů žádné pouštět nebudu. Každé rozhodnutí přináší kontroverzní situace a pokud je takové rozhodnutí v kompetenci pana Karola Kisela, respektujme ho. Každý je za svá rozhodnutí odpovědný a čas ukáže, zda je naplněno odůvodnění o tom, že se chceme ubírat novějšími a moderními trendy při práci s mládeží. Pokud tomu tak nebude a celé se to nepovede, ať nese karol Kisel plnou odpovědnost.........
        Sokrates55

        • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

          LUX     před 11 lety 15.01.2014 10:05 |  
          0 0

          Pro upřesnění: trenér Titěra získal s mužstvem roč.95, které si vypiplal od malička titul mistr ČR mladších a starších žáků a mimo snad mladší přípravky vyhrál s tímto ročníkem každou soutěž, postoupil do evropského kola Nike cupu.(roč.95 je celorepublikově nejlepší)
          Trenér Boev získal s roč.99 titul mistr ČR mladší a starší přípravky a neprohrál s tímto ročníkem více jak 60 mistrovských zápasů, další tituly nemohl přidat po nesmyslné reorganizaci soutěží.
          Oba pánové mají moje obrovské uznání.

    • Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

      Barra     před 11 lety 15.01.2014 11:16 |  
      0 0

      Děkuji Slaviatore, že se s námi poděluješ o cenu, kterou jsi dostal za účast. Jinak mi v sestavě kterou navrhl Radiožurnál schází velikáni jako Sir Stanley Matthews, Eric Cantona, Luis Figo, fenomenální Romário de Souza (688 branek v 886 zápasech), mezi brankáři určitě Peter Schmeichel…

      Iniciativa je to krásná, výběr logický subjektivní, ale tak to bude vždy. Kdyby podobnou tabulku sestavovali například v Anglii, nebyli by mezi 22 vyvolenými pravděpodobně 3 Češi (Bican-Masopust-Nedvěd), ale spíš George Best, Bobby Charlton a company. Jinak se musím přiznat, že brazilského obránce Djalma Santose jsem si musel vyhledat, byl pro mě celkem neznámý.

      Jinak sestavila The Association of Football Statisticians' (AFS) svoji tabulku s 'Greatest Ever Footballers'. Ideální jedenáctka je podle nich

      • GK - Peter Schmeichel
      • LB - Roberto Carlos
      • CB - Lothar Matthaus
      • CB - Franz Beckenbauer
      • RB - Cafu
      • LM - Johan Cruyff
      • CM - Zinedine Zidane
      • CM - Michel Platini
      • RM - Luis Figo
      • ST - Ronaldo
      • ST – Pele
      http://nl.wikipedia.org/wiki/AFS_top_100 (v holandštině plus odkaz na článek v angličtině)

  16. Re: Týmy U14 a U16 mají nové trenéry

    Jiri1     před 11 lety 15.01.2014 13:40 |  
    0 0

    Zacinam se desit zpusobu, jak nekteri lide pojali ryze osobni spory , Trener Tintera i ten druhy jsou jiste kvalitnimi trenery a uz v teto chvili maji sva dalsi angazma temer jista, ale to co tady nepadlo bohuzel ani v jednom prispevku, po prichodu kisela si s nim lidsky nesedli a bylo dilem casu kdy vznikne nejaky problem, nebo treba padne lepsi nabidka z jineho klubu, to ze v tom nakou roli hrali rodice nebo dokonce antipatie mezi trenery , coz byla na Slavii vec drive nevidana je asi jasne, ale taky je jasne , ze ten problem uz vyresili oba treneri sami uz daleko drive pred uverejnenim.
    Sned je poznamku k trenerovi Jirovi, Karochovi a dalsim, ve chvili, kdy mladez byla na odstrel a oni jako profici byli pul roku bez penez se projevila kvalita obou jmenovanych, oba dokazali udrzet nejen kadr a i predni umisteni, k odbornosti Jiry jen dodavam, ze je drzitelem nejvyssich trenerskych trid a v ramci klubu i dnes dosahuji jeho sverenci vybornych vysledku.
    Jinak bych byl velmi rad , aby si z toho tady nedelali mladi hraci a jejich treneri odbory.dikiy