Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Slavia - Táborsko 0:2

Juniorka doplněná o dorostence a Matúše Čonku podlehla ve druhém zápase Tipsport ligy druholigovému Táborsku 0:2. 

Slavia - Táborsko 0:2 (0:1)

Branky: 30. Strnad, 60. Džafič

Sestava Slavie: Hrubeš (Řehák) - Smolák, Mac, Pelikán,Čonka - Prosek (46. Verner), Salašovič - Zámečník, Vondráček, Peterka (73. Mysliveček) - Červenka (46. Liška)

Po odletu A týmu, se kterým odcestoval i stoper Tomáš Souček, zbylo trenéru Danielu Šmejkalovi v kádru juniorky 13 hráčů včetně dvou brankářů. Aby se mohli alespoň trochu prostřídat, nominoval do zápasu ještě pět dorostenců a do základu poslal Matúše Čonku.

Hned ve 2. minutě si připsal první úspěšný zákrok po střele Vukadinoviče Hrubeš, poté následovaly dvě situace, které tristně nevyužil Zámečník. Nejdřív v 9. minutě sám nedokázal ve velkém vápně udělat kličku Tomovi, o 7 minut později pak centroval Červenka, Vondráčkovu střelu vyrazil Toma k Zámečníkovi, ale jeho pokus vykopnul na brankové čáře obránce hostů. Velkou šanci mělo Táborsko ve 26. minutě, po centru Vukadinoviče zblízka přestřelil bránu Strnad. V prvním poločase proti druhému týmu druhé ligy byla Slavia často lepším týmem. Silný vítr znepříjemňoval utkání nejen divákům, hráči byli nuceni hrát hlavně po zemi. Další velkou šanci si Slavia vypracovala ve 28. minutě, Vondráček místo střely posunul balón ve vápně na Červenku, ale tomu v dorážce k tyči zabránil skluzem soupeř. Po půlhodině hry poslal Šimák přihrávku na Strnada a ten nedal Hrubešovi ránou pod břevno šanci - 0:1.

Do druhé půle nasadilo Táborsko v poli kompletně novou sestavu, zatímco ve Slavii střídali v poli jen dva hráči, postupem času se tak projevila na slávistech únava. Ve velké šanci se ocitnul v 59. minutě Musiol, po centru ale hlavičkoval jen vedle brány. O minutu později nakopnul dopředu míč Kočí na nabíhajícího Džafiče, ten nadvakrát přes Řeháka zvýšil na 0:2. Poté se však hosté před slávistickou bránu už nedostali, naopak na druhé straně spálil dvě šance Liška a v závěru utkání Vondráčkovu střelu z dálky Toma vyrazil.

"Jsem rád za středeční i dnešní zápas, je to pro nás velká škola a zkušenosti. Jsem spokojený, v prvním poločase jsme si vytvořili šance, stačili jsme soupeři po fyzické stránce, hra byla vyrovnaná. Ve druhé půli, kdy Táborsko poslalo na hřiště novou jedenáctku, už byli lepší," zhodnotil zápas trenér juniorky Daniel Šmejkal. V zápase využil v základní sestavě Matúše Čonku. "Ostatní hráči přeřazení z A týmu mohou za nás také případně nastoupit, jen je brzdí zranění nebo nemoc. V tréninku s nimi není žádný problém, mají stoprocentní přístup i nasazení. V našich zápasech nemůže nastupovat pouze Martin Fenin, který s námi také normálně trénuje a ještě vedle toho má individuální tréninky s atletickým trenérem." Je možné, že hráči A týmu odjedou s juniorkou i na soustředění, pokud nebudou mít do té doby jiné angažmá.

Právě na soustředění do slovenské Korně odcestuje 19. ledna juniorka společně s dorostem U19 a přípravný zápas proti Žilině tak bude moct odehrát nakombinovaný tým. Po třech dnech přípravy "přišel" Šmejkal o stopera Tomáše Součka. "Ve středečním zápase se mi líbil nejvíc ze všech hráčů, na základě jeho výkonu byl dodatečně nominován do A týmu a odletěl na Kanárské ostrovy. Je to výborné, prokazuje svou výkonnost z U19."

Komentáře (204)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Táborsko 0:2

    klimi     před 11 lety 10.01.2014 15:48 |  
    0 0

    První poločas více méně pouze na bránu Táborska, kluci hráli hodně dobře, sebevědomě, bohužel zakončení bylo žalostné...

    Druhý poločas byl přesně naopak.

    Celkově slušný zápas našich kluků.

    Salašovič dneska velmi dobrý, Vondráček ukázal, že silou už má na mužský fotbal, Peterka skvělý ve vedení míče, i Čonka podal velice dobrý výkon. Prosek v první půli byl snad mnohem víc vidět než Šimák.

    Dneska jsem kacířsky vsadil na Táborsko v krásným kurzu 3,4, penízky jsou doma.

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      Retos     před 11 lety 10.01.2014 15:52 |  
      0 0

      Týýýjo!
      Tak ten BookMaker je Evidentně Slavista!
      :-))
      R.

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      Oja     před 11 lety 10.01.2014 15:55 |  
      0 0

      Jaká sázkovka měla na Táborsko kurz 3,4? Tipáč měl 1,6...

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        klimi     před 11 lety 10.01.2014 15:56 |  
        0 0

        Včera večer bet365, dneska ráno už měli 1,9.

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          Oja     před 11 lety 10.01.2014 15:58 |  
          0 0

          Tak to gratulace! Parádní kurz!:)

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      ortevor     před 11 lety 10.01.2014 16:06 |  
      0 0

      souhlas, dobrej vykon, musim pochvalit hlavne Proseka a Pelikana, na to ze hrali s juniorkou poprvy, tak by clovek podle vykonu rozhodne netipoval, ze jsou to dorostenci, oba se mi moc libili...

      akorat nechapu to nase spalovani sanci, Zamecnik muze dat v pohode 4 goly, z toho dva do prakticky prazdny brany, a nic z toho..stejne jako ty dalsi golovky Vondracka a Cervenky...

      kazdopadne na prvni polocas se koukalo hodne dobre....a kdybych si pred zapasem od hlasatele nepujcil zapis se sestavama, tak bych si v prvni puli Simaka ani nevsimnul...Prosek se Salasovicem ho prevysovali, i kdyz pri tom jeho fotbalu ve stoje to nebylo zas tak tezky..

  2. Re: Slavia - Táborsko 0:2

    deadbeat     před 11 lety 10.01.2014 16:01 |  
    0 0

    Jen krátký zhodnocení. V prvním poločase jsme Táborsko (druhej tým druhý ligy, pro připomenutí) přehrávali a vytvořili si (a spálili) několik slušnejch šancí. Vyzdvihnul bych výkony Salašoviče a dvojice na levý straně - Čonka, Peterka. Táborsko šlo do vedení z první pořádný šance. Do druhý půle nastoupila jen drobně pozměněná sestava, ale herní projev byl úplně odlišnej. Hráli jsme pasivně, bez napadání a míč držel na kopačkách převážně soupeř. Celkově výsledek úplně neodpovídá dění na hřišti, Táborsku jsme byli přinejmenším vyrovnanym soupeřem.

  3. Re: Slavia - Táborsko 0:2

    petrjir     před 11 lety 10.01.2014 16:06 |  
    0 0

    Tak Vaněk za 32 mil k Turkům. Když k tomu přičtu 15 mil za Kovaříka od Plzně a zbývá ještě Valeš s Jablonským, tak nás krátkodobé hostování Hlouška vyšlo pěkně draho. Navíc jsme za něj zaplatili dle původních spekulací přes 20 miliónů korun.
    A bojím se spekulace, že Petrák při odchodu nepatřil Slavii, ale majiteli FV Plast, který ho koupil za 8 miliónů.
    Jestli to je skutečně pravda, tak je smutný, že případ Hloušek není odstrašující zkušeností na mnoho, mnoho let dopředu.

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 10.01.2014 16:38 |  
      0 0

      Opět s náma cinklý jaro vyjebal....

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        Slawek     před 11 lety 10.01.2014 17:20 |  
        0 0

        Jenže pánové, vždy na to musí být dva. A ten druhý se jmenuje Platil. Ten se nám vyplatil ! A toho přivedl Rosen. Ten, který stál za počínáním K. Jarolíma......

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        bongor     před 11 lety 10.01.2014 19:19 |  
        0 0

        cinkloš je třída sama pro sebe.Větší podvodník ještě v českém fotbale nepůsobil a hned tak působit nebude.

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          Barra     před 11 lety 10.01.2014 21:08 |  
          0 0

          Ja bych spis ze je mazany obchodnik, Bongoren ktery vyuziva prilezitost. Ja mu tedy noc nevycitam v tom smeru (samozrejme ted nemluvim o cinklem jare, to je jina vec). Nikdo nenetil Slavii k teto transakci, penize ktere jsme dostali za Hlouska dostali hraci jako castecnou splatku neuhrazenych vyplat.

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      bongor     před 11 lety 10.01.2014 19:21 |  
      0 0

      tady je odpověď na to,proč se najednou Vaněk objevil v repre.Všichni se divili,jen jeden se ale smál.

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        Kornovo     před 11 lety 10.01.2014 22:35 |  
        0 0

        vazne si myslis,ze turecke kluby kupuji hrace na zaklade par odehranych minut v repre?

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          ortevor     před 11 lety 10.01.2014 22:45 |  
          0 0

          jednak to vysponuje cenu, jednak se tim jeho manazer muze ohanet, a casto tim nekoho muze presvedcit a oblafnout...v historii uz bylo dost pripadu i v premier league a bundeslize, kdy vedeni klubu koupilo hrace, o kterym skoro nic nevedelo, jen proto ze byl v repre (i jenom "udajne")...mozny je vsechno

  4. Re: Slavia - Táborsko 0:2

    quelhar (admin)     před 11 lety 10.01.2014 16:17 |  
    0 0

    Fuj, ten vitr byl ale hnusny... Rozmrzam jeste ted.

    Zapas me potesil, juniorka k tomu pristoupila o dost lepe nez o dva dny drive ve druhe puli proti Dukle a i kdyz Taborsko asi nehralo uplne na 100%, porad je prijemne videt, jak nasi mladi prehravaji tym s hraci jako Simak, Strnad, Vukadinovic a podobne. Libili se mi dnes predevsim Peterka a Vondracek, zaujal Prosek, na kterem vubec nebylo poznat, ze hraje za juniorku poprve a hral dle meho lepe nez ve druhe puli Verner. Skoda, ze sance Zamecnik zazdil, kdyby je dal, tak vedeme po par minutach 2 nebo 3:0.

    Ted je jen otazka, zda je pravym obrazem kvality hracu v juniorce dnesni zapas nebo stredecni druhy polocas. Jako obvykle to asi bude neco mezi.

  5. Re: Slavia - Táborsko 0:2

    Fulham     před 11 lety 10.01.2014 16:17 |  
    0 0

    Docela zajímavá reference od kimiho - ve středu jsem Vondráčka zarrgistroval vždy když po souboji odlétl jak papír...je to opravdu jen příprava (zatím) a určitě nemá smysl dělat příkré soudy když se něco nevyvede - Luboš ve středu např. Jsou v kondičním, dejme tomu čas aspoň 14 dní

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      Fulham     před 11 lety 10.01.2014 17:00 |  
      0 0

      Jinak dle Sportu je fakt Míra šíbr - párkrát střídačka v repre a Vaněk k Turkovi za 32 mega...majstrštyk

  6. Re: Slavia - Táborsko 0:2

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 10.01.2014 17:08 |  
    0 0

    Také shrnu svůj názor na dnešní zápas.

    Největší "dojem" na mě udělal šílený vichr, jako divák jsem trpěl, natož pak být na hřišti.

    Celkově se mi daleko víc líbila první půle. Hráli jsme aktivně, rychle dopředu, zajímavý fotbal. Totálně jsme ale zemřeli na proměňování šancí. Zdá se, že je to nějaký slávistický evergreen. To, co dnes juniorka nedala, to jsem dlouho neviděl. Za prvních 15 minut trestuhodně zahodila tři jasné góly.

    A tak přišel trest, Táborsko docela náhodně zaútočilo a do té doby výborně fungující obrana nechala ve vápně zcela volného Strnada a ten si s šancí zkušeně poradil. Jinak se mi líbila i obranná činnost, ve středu hřiště dobře fungoval Salašovič a rozbíjel prvotní náznaky útoků Táborska.

    Druhá půle byla horší, nevím, jestli za to mohla střídání, nebo ještě horší počasí, ale stálo to za nic, Slavia byla pasivní, Táborsko se taky nikam nehnalo, takže tempo utkání upadlo.

    K jednotlivcům:

    Hodně se mi líbila levá strana, Čonka s Peterkou hráli velmi dobře, hrnuli se do útoku. Čonka dobře bránil i rozehrával. Nemůžu se zbavit dojmu, že jeho "odstřelení" bylo ukvapené a chybné.

    Hodně zajímavý hráč nám roste v Salašovičovi. Na DZ má ideální parametry, dobře čte hru a hodně komunikuje. To se mi na něm a Hrubešovi líbilo, že dirigovali tým, tak si to představuji. To v druhé půli moc nebylo vidět. Jediný nedostatek Salašoviče mi přišly slabší přihrávky. Ale dařilo se mu dobře čistit střed, přišel mi zajímavější hráč než v současné formě hrající Gecov.

    Solidní výkony podali i nasazení dorostenci. Na to že hráli poprvé za juniorku a hned proti 2. týmu FNL, jen tak dál.

    Tak je otázka, co si z toho kdo vezme, každopádně dnes Slavia zemřela na proměňování šancí.

    Jinak ještě poznámku k diskusi pod minulým článkem - pro všechny kritiky Součka na soustředění "A" týmu je dle mě nejlepší odpověď rozhovor se Součkem na oficiálkách. Přesně o to jde.

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      Slawek     před 11 lety 10.01.2014 17:17 |  
      0 0

      Myslím, že Čonka nebyl vyřazen ukvapeně. Ukvapené bylo jeho angažování. Dostal zde šancí hodně, ale neumí bránit. A to je na obránce dost velký hadicap. A jako posilu juniorky ho fakt nepotřebujeme.

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      ortevor     před 11 lety 10.01.2014 18:03 |  
      0 0

      mne se Conka dneska taky libil, uz uz jsem ho chtel chvalit, ale to co predvedl pred druhym golem, to byl jeho klasickej kiks smerem dozadu, bohuzel..

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      klimi     před 11 lety 10.01.2014 18:12 |  
      0 0

      Já bych Čonku poslal někam na hostování, na přestup bych ho nepouštěl.

      Dneska hrál solidně, i celkem dobře bránil, ovšem to zaváhání při druhém gólu jeho výkon dost zkazilo. Škoda, že brankář podklouzl, jinak by míč v klidu stihl a Čonkovo chyby bychom si možná ani tolik nevšimli.

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 10.01.2014 18:20 |  
        0 0

        joj, souhlas, podle mě by mu hostování mohlo pomoct a třeba by se vrátil v pohodě. Ale pořád nějak nerozumím tomu děsnému zhoršení jeho výkonů na podzim, to bych potřeboval nějak rozklíčovat, nepřijde mi to běžné.

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          Travinho     před 11 lety 10.01.2014 19:13 |  
          0 0

          Též si myslím, potenciál v něm docela vidím, už zahrál i skvělé zápasy a nevidím důvod, proč by se k tomu nemohl vrátit, taková hostovačka v Košicích by mu jen prospěla. Takového Dostála jsem lépe než průměrně neviděl zahrát nikdy a stejně šanci pořád dostává.

          • Re: Slavia - Táborsko 0:2

            deadbeat     před 11 lety 10.01.2014 19:44 |  
            0 0

            Přidávám se, vidím to stejně. Navíc mě zaráží, jak rychle Koubek poznal, že je Čonka k ničemu - po třech zápasech.

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          Slawek     před 11 lety 11.01.2014 10:48 |  
          0 0

          Spíš jsi viděl v několika zápasech jara zlepšení výkonů. A to bylo tím, že přijel v té době zdecimovaný Jablonec, sestupující Hradec a Budějky. V těchto zápasech neměl Čonka žádnou práci dozadu, naopak stihl dát ještě gól a všichni byli nadšeni. Poslední zápas v Jihlavě už to byl zase ten "starý Čonka", který ač obránce bránit neumí.

  7. Re: Slavia - Táborsko 0:2

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 10.01.2014 17:32 |  
    0 0

    Dnes to byl rozhodně koukatelnější zápas než ve středu. Až na ten vítr...

    První poločas jasně v naší režii, napadli jsme, drželi jsme hodně míč, ale zemřeli jsme na neproměňování šanci. Zámečník šel sám na branku a nedal, opět Zámečník z dorážky do prázdné brány nedal, Červenka sám na bránu nedal a ještě tam něco bylo. Po poločase to mohlo být v klidu 3:0. Táborsko z ojedinělé šance skórovalo.

    Druhý poločas už byl slabší, Táborsko drželo míč, my jsme přestali napadat a jen ojediněle jsme se dostávali do protiútoků. Gól jsme dostali po chybě Čonky částečně i Řeháka, který kdyby vyběhl včas a nepodklouzl, tak by míč v klidu odkopl.

    K jednotlivcům:
    Salašovič byl hodně slyšet, na začátku zkazil pár přihrávek, ale postuptně se zlepšil a pro mě to byl náš nejlepší hráč.
    Prosek hrál taky velmi dobře, na to že to byl jeho první zápas.
    Vondráček byl hodně u míče, snažil se tvořit a celkově hrál slušně.
    Stoperská dvojce Mac a Pelikán taky slušný.

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 10.01.2014 17:54 |  
      0 0

      a ještě bych doplnil, že se mi o hodně víc líbí Marek Červenka než Pavel Vyhnal, Červenka sice hraje pořád zády k bráně, ale dokáže podržet míč a vyhraje hodně soubojů. Navíc když dostane míč co běhu, tak je i překvapivě rychlý.

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        ortevor     před 11 lety 10.01.2014 18:10 |  
        0 0

        mne by se libili spolu, typove by se k sobe dobre hodili...
        jinak souhlasim, Cervenka je podle mne moc zajimavej hrac, velmi pracovitej, hrozne toho obeha, navic neznam hrace jako on, co do vseho vleti hlava nehlava v plnym nasazeni...je velmi rychlej a ma dobry nabehy za obranu, bohuzel ale je podobnej pripad jako Zamecnik - vynikajici pohyb, rychlost, ale spatna finalni faze (i kdyz oproti Zamecnikovi je Cervenka porad jeste golovej a nezadrbe toho tolik co Zamek)..navic Cervenka tim jak do vseho vleti, neustale napada a nic nevypousti, tak dokaze udelat v obrane soupere dobrej chaos..
        videl sem Cervenku nekolikrat na podhrotu a libil se mi tam taky, prijde mi ze by to mohl hrat klidne treba i s Vyhnalem, at uz vedle sebe nebo pod nim..

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          Travinho     před 11 lety 10.01.2014 19:09 |  
          0 0

          Mně přijde zbytečné spekulovat jestli můžou hrát spolu, protože Pavel chtě nechtě na kvalitní ligový tým, který se doufám snažíme budovat, mít nebude. S jeho rychlostí ne. To Červenkovi bych poměrně věřil, uvidíme co z něj bude, ale spíše on než Vyhnal by podle mě měl dostat šanci v áčku...

          • Re: Slavia - Táborsko 0:2

            ortevor     před 11 lety 10.01.2014 22:47 |  
            0 0

            uvidime, Cervenkovi bych taky rad dal sanci...ale Vyhnal verim, ze kdyz sanci dostane, goly davat bude...

  8. Re: Slavia - Táborsko 0:2

    carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 10.01.2014 19:06 |  
    0 0

    S kym sehraje Slavia ty dva údajné zápasy na Kanárech ?

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        denydzlSKS     před 11 lety 10.01.2014 19:21 |  
        0 0

        Spíš většině neuniklo, že původně bylo napsáno, že na KONDIČNÍM SOUSTŘEDĚNÍ jsou v jednání dvě přípravná utkání.

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          martines121     před 11 lety 10.01.2014 19:27 |  
          0 0

          Tak přestupu Ritchieho k nám by už nemělo nic bránit,dodám ůdaje a jeho přednosti z mých zdrojů.
          Keegan Ritchie
          Výška-183cm
          Váha-77kg
          Je levák,může případně hrát i levou zálohu,jeho hlavní přednosti jsou rychlost,přihrávky a kontrola míče.

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          martines121     před 11 lety 10.01.2014 19:27 |  
          0 0

          Tak přestupu Ritchieho k nám by už nemělo nic bránit,dodám ůdaje a jeho přednosti z mých zdrojů.
          Keegan Ritchie
          Výška-183cm
          Váha-77kg
          Je levák,může případně hrát i levou zálohu,jeho hlavní přednosti jsou rychlost,přihrávky a kontrola míče.

          • Re: Slavia - Táborsko 0:2

            Barra     před 11 lety 10.01.2014 21:00 |  
            0 0

            Ale naopak je jeho slaba stranka, ze obcas zapomene se stahnout zpet do obrany. Tak jsem to alespon pred tydnem na webu nasel, nechce se mi to ted zpet vyhledavat.

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        bongor     před 11 lety 10.01.2014 19:27 |  
        0 0

        aby pak to nakonec nebylo kundiční soustředění.snad to Míra Koubků uhlídá

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          jarodo57     před 11 lety 10.01.2014 19:35 |  
          0 0

          Ale no tak Bongore

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 10.01.2014 19:35 |  
        0 0

        Furt je tam ale napsáno, že to proloží dva tréninkové zápasy...

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 10.01.2014 19:38 |  
          0 0

          no jo, ale jsou to tréninkové zápasy, ty mohou sehrát i s nějakými lokálními poloamatéry.

  9. Re: Slavia - Táborsko 0:2

    petrjir     před 11 lety 10.01.2014 20:01 |  
    0 0

    Jsem na tu novou posilu zvědav. Četl jsem nějaký komentáře z JAR, který ho označovali za jednoho z největších talentů, ale zase na druhou stranu asi rok skoro nehrál a seděl na lávce. Je to velká neznámá, zajímalo by mě, zda ho vůbec od nás někdy někdo viděl naživo hrát. Snad se prosadí výrazněji než Čonka!!!
    Teď ještě nějakým způsobem zapracovat na pozici pravého obránce (ať už pohrozit Nitrimu, Dostálovi pohrozit nejde, ten jede na maximum nebo někoho přivézt) a myslím si, že i na pozici útočníka.

  10. Re: Slavia - Táborsko 0:2

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 10.01.2014 20:08 |  
    0 0

    Mě by zajímalo jak na toho Richieho přišli, navíc naše vedení pořád říká, že hráč který přijde ze zahraničí musí být lepší než místní (v porovnání s Tusjakem má odehráno víc zápasů na nejvyšší úrovni).

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      Barra     před 11 lety 10.01.2014 20:51 |  
      0 0

      Osobne si myslim, ze to muze souviset s osobou JW van Dop. Holandske kluby hjledaji pravidelne posily v JAR, Ajax ma tam satelitni klub pod jmenem Ajax Cape Town, kde se trenuje dle vzoru Ajaxu a ktery slouzi jako prestupni stanice pro karieru v Evrope. V JAR se mluvi mimo jine afrikaans, je to dialekt holandstiny, ktery tam introdukovali prvni holandsti koloniste (Boeren) v 17 stoleti. Je to archaiclka holandstina jako se tehdy mluvila. Afrikaans je pro Holandany neco jako slovenstina pro Cechy.
      Slavia tam urcite nesla na prospekci. Je mozne ze Ritchie Keegan se nabidnul sam pres jeho agenta, ale osobne myslim smerem van Dop.

  11. Re: Slavia - Táborsko 0:2

    Oja     před 11 lety 10.01.2014 20:31 |  
    0 0

    OT - Šisler z HK, o kterého se Slavia v létě zajímala, nenastoupil v Hradci do přípravy. Po odchodu Petráka by jeho příchod i dával smysl.

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      petrjir     před 11 lety 10.01.2014 20:41 |  
      0 0

      Nebral bych ho. Středních záložníků z vlastní líhně máme hodně.

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      Dresco     před 11 lety 10.01.2014 20:42 |  
      0 0

      maji uz dorazit eventuelne pouze posily, ktere jsou lepsimi hraci nez ti stavajici, takze tim padem bych Sislera uzavrel...

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      quelhar (admin)     před 11 lety 10.01.2014 20:44 |  
      0 0

      Na druhou stranu po prichodech Pitaka a Necida by nedavalo smysl nahradit Petraka v kadru hracem jako je Sisler. Mozna jsem prehnany optimista, ale rad bych videl Slavii bojovat na prestupovem trhu o ceskou top kvalitu, jak ostatne predvedla nyni (Pitak, Rabusic, Necid). Nehlede na to, ze si nemyslim, ze bychom museli nutne posilovat stred zalohy defenzivnejsim hracem, protoze tam nejspis stejne bude hrat Gecov a muze tam hrat take Zmrhal.

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        Oja     před 11 lety 10.01.2014 21:00 |  
        0 0

        S tím souhlasím. Já taky nepíšu, že bych ho tu chtěl vidět, jen jsem narazil na info, že v HK končí, tak předávám dál:) Na druhou stranu - při výpadku Gecova nemáme v týmu žádného DZ... Zmrhala mezi ně nepočítám.

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        deadbeat     před 11 lety 10.01.2014 21:02 |  
        0 0

        Zmrhal, kterej se vyhne každýmu souboji, by na DZ moc platnej nebyl, obávám se. Možná si tím řeknu o slovní kamenování, ale musim říct, že bych v áčku rád viděl Salašoviče. V posledních dvou zápasech na mě udělal podobně dobrej dojem, jako asi tři roky dozadu Petrák, když jsem ho viděl poprvý hrát.

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 10.01.2014 21:03 |  
      0 0

      to mi přišel omyl před rokem, natož letos, když se zdá, že jsou na posily peníze.

      To bych raději pracoval se Salašovičem.

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      YuckFou     před 11 lety 11.01.2014 10:19 |  
      0 0

      Není potřeba na DZ máme Gecova se Zmrhalem. Dokázal bych si tam představit i Čepeláka z juniorky ve stavu nejvyšší nouze. Spíš by se mi líbil jako posila na DZ Ján Greguš a po konci sezóny by byl Baník určitě ochotný jednat.

  12. Re: Slavia - Táborsko 0:2

    petrjir     před 11 lety 10.01.2014 22:19 |  
    0 0

    Matúš Čonka už nefiguruje v plánech pražské Slavie, měl by ale zůstat v Gambrinus lize. "Nejreálněji to momentálně vypadá s Jihlavou, už se mi ozval trenér Rada, který předtím působil ve Slavii," prozradil slovenský obránce. (profutbal.sk)

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 10.01.2014 22:44 |  
      0 0

      hmm škoda, něco mi říká že toho budeme litovat, dnes za juniorku hrál dobře, i když byla to jen juniorka.
      Druhý gól byl vyloženě jeho, celkově nestíhal zachytávat náběhy a takový luxus nechat si tři levé obránce si asi nemůžeme dovolit.

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        petrjir     před 11 lety 10.01.2014 22:47 |  
        0 0

        Čonka střídal neuvěřitelně povedené zápasy (minulé jaro) s neuvěřitelnými minelami. Z těch hráčů, co skončili je jeho největší škoda, ale snad se Tusjak s Ritchiem ukáže v lepším světle.

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      Kornovo     před 11 lety 10.01.2014 22:47 |  
      0 0

      kohopak ze slavie si pan rada jeste dotahne?

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        petrjir     před 11 lety 10.01.2014 22:49 |  
        0 0

        Já bych věřil, že i Škutku. Někde jsem četl rozhovor, že to byl pro něj ohromně pracovitý hráč na treninku s ohromným potenciálem. Ale to je jen moje spekulace, že by chtěl jeho.

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          bongor     před 11 lety 10.01.2014 22:57 |  
          0 0

          Škutka i Čonka nás budou mrzet,ale holt nemůžeme mít všechno a těch 25 hráčů áčka bude zřejmě optimální.Kde ale zmizel ten černoušek do zálohy,že nám ho zase někdo vyfouk?Že by bída?

          • Re: Slavia - Táborsko 0:2

            petrjir     před 11 lety 10.01.2014 23:06 |  
            0 0

            Ten černoušek má se Slavii odletět do Turecka na soustředění, alespoň to říkal Vlček do novin. Stejně si ale nemyslím, že bude okamžitá posila pro áčko, asi budou chtít, aby se adaptoval v juniorce. A Škutka si nemyslím, že by tolik mrzel. Byl to jeden z nejpomalejších útočníků, který jsem kdy viděl. On je to spíše sniper do vápna, ale ani tam se mu u nás nedařilo. My potřebujem jiný druh útočníků.

            • Re: Slavia - Táborsko 0:2

              Barra     před 11 lety 11.01.2014 00:55 |  
              0 0

              Ten 'cernousek' se jmenuje Joseph 'Joe' Mensah, belousci...

              • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                bongor     před 11 lety 11.01.2014 07:39 |  
                0 0

                ahoj Barro,já to slovo černoušek neříkám ve špatném slova smyslu,právě naopak.rasismus mi byl vždycky na hony vzdálen.
                V šedesátých letech s námi třeba zpíval kluk z Keni,i jméno si pamatuju,jmenoval se Hasahya.Hodnej kluk,i dobře zpíval.Teď třeba hraju s cikánským muzikantem,výbornej.A chování by mu mohla závidět většina běloušků.

                • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                  Barra     před 11 lety 11.01.2014 11:50 |  
                  0 0

                  Ahoj Bongore. Ja si tebe velice vazim, a vim ze jestli nekdo nemysli ' cernousek' pejorativne, tak ze jsi to urcite ty. To jen aby bylo jasne ze tebe urcite za pouziti tohoto slova neodsuzuji.
                  V Cesku jsou a zustanou cizinci kteri maji jinou barvu pleti stale neco exotickeho. Neni ale divu vzhledem k dlouhodobe izolaci. V zapadni Evrope, v USA a jinde se ale malokdo zastavi nad tim, ze nekdo ma jinou barvu pleti a nerozlisuji se Belousci, cernousci, zlutousci, hnedousci a eventualne rudousci. Mozna si pamatujes na incident, ktery se odehral pred par let mezi Luisem Suarezem a Patricem Evrou z ManU. Za opakovane pouziti vyrazu ' cerny' na adresu Evry si Suarez vyfasoval trest na 8 zapasu, Liverpool se ani neodvolal. Tehdy FA zdelila Suarezovi ze pri opakovani dostane dozivotni distanc. Nebude muzstvo, ktere v Belgii, Holandsku, Anglii, Francii by nemelo hrace cerne pleti. Fandove nemaji zapotrebi na tyto hrace hazet banany, delat zvireci zvuky - netolerovalo by se to. Je ale pravda, ze na trio ucastniku se pri fotbale u nas rve 'vuile zwarte', neboli ' spinavy cerny'. Jedna se o rozhodci, kteri kdysi byli obleceni v cernym, podle posledni mody maji ale zlute, oranzove a kdo vi jake jeste tricka.
                  Jinak je prave ta zdrobnelina ' cernousek', i kdyz je to jezne mysleno, u nas na negativnim efektu. Je to jako kdyby v USA nekdo pouzil 'boy' nebo chlapcepro dospeleho chlapa. V dobach Apartheidu to byl ponizujici vyraz.
                  Ale opakuji, ze vim ze u tebe to nebylo mysleno negativne, a ze v pripade ze mensah u nas podepise a nastoupi, budes kricet 'joe do toho'.

                  • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                    mart     před 11 lety 11.01.2014 16:15 |  
                    0 0

                    :D, nezlobte se Barra, ten priklad se Suarezem a Evrou kulha nejen trochu.
                    Evra je sice cernej, ale hlavne je to neskutecnej kreten.
                    Neznate vubec pozadi tohoto pripadu, ... mozna by bylo byvalo rozumnejsi prominout Bongorovi toho "cernouska".
                    Britanistan je pravde podobne druha nejposranejsi zeme z pohledu political correctness.
                    Odpornej skot to vedel. Je odpornej, ... ne blbej. Cela kauza byla dopredu pripravena. Mohlo to dopadnout I jinak, ale urcite ne dobre pro Suareze.
                    Mimochodem, LFC se neodvolal z uplne jineho duvodu.
                    Jak sem uvedl vyse, nekdy je asi lepsi prominout malickost, nez se zamotat do problemu o kterych mate jen znacne povrchni informace.
                    Zdravi mart

                      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                        mart     před 11 lety 11.01.2014 19:28 |  
                        0 0

                        :D, a jeste jednou :D, ... uzasnej song, ... Citrusi, mate opravdu, ale opravdu senzacni hudebni vkus :-).
                        Zdravi mart

                    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                      Barra     před 11 lety 11.01.2014 20:51 |  
                      0 0

                      Zdravím vás Marte. Jako správný fanda Reds jste se tady zastal Luise Suáreze. Já vám neberu váš názor, že Patrice Evra je ´kretén´ - ale nedělejte z Suáreze anděla. Za kousnutí Bakkala dostal v Holandsku trest na 8 týdnů, za kousnutí Ivanicoviće 10, za incident s Evrou 8. Je to fenomenální fotbalista, když hrál za Ajax jsem ho týdně zblízka sledoval a obdivoval, má ale také své pověstné zkraty. Suárez je obdivován fanouškami vlastního klubu, ostatní mu často těžko můžou přijít na jméno.

                      Možná že jsem se, jak tvrdíte, ´zamotal do problémů o kterých mám jen značně povrchové informace´ - já vám váš názor neberu. Mám ve zvyku si informace ověřovat, ale rád se nechám opravit jestli jsem špatně interpretoval fakta.

                      Jinak, jestli někdo ví že Bongorovi nic neberu za zlé a že tedy není mu co prominout, tak je to Bongor sám. Velice si ho vážím a v moji reakci jsem také Bongorovi napsal, že vím že to nemyslel špatně.

                      Jako fanda Liverpoolu budete pozadí tohoto případu znát lépe než já, z vašeho mailu jsem se ale nic nedozvěděl, jen že ´kauza byla dopředu připravená´ a ´že odpornej skot (sic) to věděl´. Nevím, z čeho vycházíte, ale budiž, beru že to tedy byla předem připravená provokace. Což nemění nic na tom, že po dlouhém vyšetřování FA soudila v rapportu který měl přes 100 stran, že Suárez se dopustil ´abusive and/or insulting words and/or behaviour contrary to FA rules, including a reference to the ethnic origin and/or colour and/or race of Patrice Evra´.

                      Zajisté také víte, že při prvním společným zápase po tomto incidentu Suárez odmítnul nabídnutou ruku Evry, za co ho (a Dalglishe který si Suáreze zastál) anglický tisk unisono odsoudil (jen pár citátů z novin: ashamed of nothing, idiocy, Suarez behaviour was embarrassing to behold, siner… not a saint, shaming of football – ten kdo chce si to sám přečte)
                      http://uk.eurosport.yahoo.com/12022012/58/premier-league-papers-savage-paranoid-dalglish.html

                      Managing director Liverpoolu Ian Ayre donutil Suáreze po té se veřejně omluvit a vydal následující stanovisko klubu: "We are extremely disappointed Suárez did not shake hands with Evra before yesterday's game. The player had told us beforehand that he would, but then chose not to do so. He was wrong to mislead us and wrong not to offer his hand to Evra. He has not only let himself down, but also Kenny Dalglish, his team-mates and the club. It has been made absolutely clear to Suárez that his behaviour was not acceptable. Suárez has now apologised for his actions which was the right thing to do. However, all of us have a duty to behave in a responsible manner and we hope that he now understands what is expected of anyone representing Liverpool Football Club” ( http://www.theguardian.com/football/2012/feb/12/luis-suarez-kenny-dalglish-ian-ayre)

                      Řekl bych, že alespoň Liverpool se zachoval důstojně (a nic jiného bych nečekal), když už ne sám hráč.

                      Marte, jste velký fanda Liverpoolu, ale jak byste reagoval, kdyby Suárez hrál řekněme za Spartu a tento incident se stal s hráčem Slavie? Hezký večer do Liverpoolu.

                      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                        mart     před 11 lety 11.01.2014 22:05 |  
                        0 0

                        :-), dobry vecer do Belgie.
                        nebudu zabihat do nepodstatneho, tedy jen opravdu kratce.
                        nejsem fanousek liverpoolu ale Slavie, netvrdim ze Suarez je svaty (patrne proto, ze svaty neni, ... ), spravne ale mate ze Evra je kreten (nesouvisi ani zdaleka jen s kauzou Negrito).
                        Spravne pak mate i odhad, ze nemam rad manunited, a spravne usuzujete ze jako clovek ktery tu zije, a ktery zna treba lidi jako Kenny a Marina Dalglish (ale treba taky Francis Prendegast, nebo i Bill Kenwright) vim o teto kauze trochu vic, nez je napsano v novinach.
                        .... jo a liverpool fc se urcite nezachoval dustojne. Zachoval se "chytre", ... tak aby se vlk nazral a z kozy zbylo co nejvic.
                        Uplne na zaver ten kluk ( Mr. Mensah), je mladej a cernej, cili cernousek je pomerne pripadne :-)
                        mart

                        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                          Barra     před 11 lety 12.01.2014 08:47 |  
                          0 0

                          Zdravím Marte. Samozřejmě že vím že jsi v první instanci velký fanda Slavie. Noviny jsem tady jen citoval, protože unanimně
                          reagovali na nedůstojné chování Suáreze když odmítnul podat ruku. Co se týká samého incidentu mezi Patrice Evra a Luisem Suárezem jsem si přečetl celý report FA, všech 115 stran a 453 bodů, bylo to mimořádně motivováno a jako právníka mě to zajímalo.

                          Jak jsem psal, vím že Bongor tady používá slovo ´černoušek´ něžně a že nemá špatný úmysl. Za tu dobu, co s Bongorem tady komunikuji a z jeho příspěvků vím, že je to člověk s nadhledem a mám pro Bongora sympatii. Ale to Bongor ví.

                          Jinak ti osobní známost s Kennem Dalglishem ´závidím´ - pan fotbalista a za mláda jeden z mých absolutních favoritů.

                          • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                            mart     před 11 lety 12.01.2014 13:11 |  
                            0 0

                            Dobre rano Barra :-)
                            "osobni" znamost s Kenny neni co zavidet :-), jednak je to spis acquaintance/familiarity a urcite ne friendship. Za druhe, znam(opet ne nijak duverne) par jeho kamaradu kteri prakticky vsichni potvrdi, ze pokud uz se Kenny rozhodne promluvit, ... je to stene jedno - ponevadz jeho glaswegian accent jeste riznuty scouse vytvari perfektni a prakticky neprostupnou komunikacni barieru nejen pro me, ale prakticky pro kazdeho. Takze zustavaji spis archivni videa, a pak uz asi hlavne jeho aktivni ucinkovani v Hillsborough Justice Campain, tedy k charite, kterou se naplaveniny hrde se hlasici k manu trapne pokouseji zesmesnit - viz video od Citruse. Jak pripadne, ze 95% "fanousku" ManU nikdy nebylo na severu anglie, o Manchesteru jako takovem ani nemluve.
                            S jeho zenou se znam prostrednictvim jeji charity.
                            Jinak sem zapomnel vyzvednout mou neuctu a neduveru ke zdejsim novinam, a mediim britanistanu vubec. Muj nejvetsi favorit je BBC World a jejich vyvesni stit Mr Jeremy Bowen, .... kterej lze az se mu od huby prasi. Guardian (Drive The Guardian of Manchester) je silne levicovej tabloid, kde je ovsem pomerne kvalitni kulturni priloha. (urci nejsem pravidelnym ctenarem :D)
                            The Sun je pak jeste o hodne horsi nez prazsky "THE" Blesk :D
                            A FA radim bok po bok UEFA a Ceskomoravskeho Fotbaloveho svazu (Mr Pelta!), .... cili, je to stejna banda darmozroutu a lumpu, pripadne lokaju vnejsich zajmu :-), navic nebejt Adam Crozier, buh vi jestli by ta slavna FA nezbankrotovala.
                            Ale abych jenom neprskal :-), tentokrat se do Prahy docela tesim (uz sem tam od Listopadu neby). Snad uz budou nejake dobre "Zpravy" ohledne noveho majitele, ... a taky (doufam) budu mit vetsi stesti a ne ze mi zase prelozej zapas na pondeli nebo dokonce na patek [jako mi udelali predloni 3krat v rade!].
                            Hezkou Nedeli
                            mart
                            (... a k te zprave FA .... prave ten faktor, ze to bylo "mimoradne motivovano" .... , lec nepochybne zajimave cteni, ... zejmena pro profesionaly)

                            • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                              Barra     před 11 lety 12.01.2014 15:19 |  
                              0 0

                              Hezke odpoledne, Marte. Zil jsem leta v malem mestecku na Floride, kde platilo pravidlo ver Panu Bohu a ihned v druhje rade Fox News, ktery ma vzdy pravdu. O vikendu jsem si kupoval The New York Times (noviny mely pres 100 stranek, zaimave prilohy, mel jsem cteni na par dni dle nalady) a byl jsem v lokalnim obchode bran za exota, protoze jsem za ne dal 4,50$, kde lokalni News Press stal jen 1 buck a ktere zive navazely na zpravy z Fox. Pro mistni byl vylet do Orlanda (200 miles) a podivat se na Mickey Mouse celozivotni zazitek. Takze vim o jake mentalite mluvis (a presto to byly uzasne roky). Preji krasny nastavajici pobyt v Praze a hezky fotbalovy zazitek :-)

                            • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                              Citrus (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 18:14 |  
                              0 0

                              Když už tak nevěříš médiím, tak tě jistě nepřekvapí, že spojitost mezi popěvkem na videu a tragédií v Hillsborough byla čistě jejich výmyslem.

                              Nebude se to sice hodit do teorie o intergalaktickém spiknutí všech proti LFC, ale kdyby si aspoň Barra chtěl přečíst pravdu, přikládám tento odkaz [therepublikofmancunia.com].

                              Hezkou neděli a hodně štěstí v boji s démony.

                              • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                                mart     před 11 lety 12.01.2014 20:00 |  
                                0 0

                                :D, ... a ktem typickym fanouskum pridam jeste, ze na rozdil ode mne NIKDY nebyli na Old Trafford. (prestoze to je jedno z nejjednussich mist kde se daji sehnat listky, ... teda nepocitam Wigan :-)
                                Ze sem se trefil :-)

                                • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                                  Citrus (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 20:47 |  
                                  0 0

                                  S tebou je vážně sranda. Vyvrátím ti tady tvou lež, kterou se snažíš očernit fans United (možná i záměrně) a ty odpovíš naprosto nesouvisejícím komentářem o návštěvách Old Trafford. A to samé platí i o předchozích reakcích na Barru, kde buď rozvíjíš konstrukce o velespiknutí, nebo se chlubíš známostmi s Dalglishem. Přesně kvůli fanouškům jako ty vznikl ten popěvek. :D Místo abyste uznali, že Suarez je pitomec (ne rasista), tak radši vymýšlíte tyhle šílený příběhy a snažíte se z něho dělat oběť. Divím se, že jsi nepřišel i s tou druhou perlou z vaší paranoidní dílny, o tom, jak vlastně Evra nepodal ruku Suarezovi. :D
                                  Takhle vypadá následek koncentrovaného neúspěchu, bohužel se to projevuje i na některých fanoušcích Slavie....
                                  A abych, narozdíl od někoho, skutečně odpověděl na komentář, na který reaguji, tak ano, já typická náplava, jsem byl na OT. Jednou jedinkrát, ale splnil jsem si tím sen vidět ještě tým pod vedením Sira Alexe a k mému nadšení nastoupily i obě legendy - Scholes a Giggs. Tobě na jednu stranu závidím, že žiješ v Anglii a můžeš Premier League navštěvovat častěji, ale na druhou stranu musím říct, že mě atmosféra ani celkové předzápasové dění příliš nenadchlo. Rád se tam ještě někdy podívám, ale nespěchám na to. V Edenu je lépe. :)
                                  Jinak gratuluji k dnešní výhře, zápas to byl parádní. Podle mě Liverpool momentálně předvádí nejhezčí fotbal v Anglii. Na titul si ale myslím, že to stačit nebude. :) Je to ale krásný příklad, co s týmem dělá sebevědomí. Kéž by se tak chytla na jaře i Slavia.

                                  • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                                    mart     před 11 lety 13.01.2014 12:59 |  
                                    0 0

                                    omlouvam se za zpozdeni. Budu jen strucny. [:D]
                                    Odkaz na stranky, ktere napadne pripominaji neco jako "ruda sparta. com" sem opravdu necetl.
                                    Nelzu.
                                    Ten zert s 95% nemel byt adresni, ... ale vseobecny. Opravdu sem se nechtel dotknout, a jsem nakonec rad, ze jsem to stejne neuhad :-)
                                    Jestli je Suarez pitomec, to nevim. Chova se jako silenec, ... ale kdo vi, mozna je , mozna neni. Jestli je rasista , ... je mi jedno. To je jeho problem. Fotbal hrat umi. Kauza s Evrou z jeho strany rasisticka nebyla. Naopak pan Rio Ferdinand je nejen pitomec ( co ridi , ... no vlastne uz neridi neb mu sebrali papiry :-), ale i rasista[ a je mi to taky jedno :-)], ze by to u Ferdinanda nevadilo, ze nepoda ruku?
                                    S tim koncentrovanym neuspechem souhlasim, ... ale na to jsou v Liverpoolu jini kabrnaci. Staci zajit do Godison Parku. Bitter Evertonians.... silene zavidi LFC , a jsou pro jakoukoliv spatnost. klidne ManU hlavne ne LFC. (ostatne vetsina mych kamaradu patri mezi blues, takze obcas predstiram, ze sem vaznej red, ... abych je trochu poskadlil ;-), ... musim ale uznat, ze hrajou letos pod Martinezem dobre, a jsem tomu rad)
                                    Scholese nemam rad, nebyl sice takovy prase jako Roy Keen, ale hrat bych proti nemu nechtel. Chapu ze Stevie Gerrard muze byt viden trochu podobne. Giggs je frajer. Kdyz nekdo da gol ve 20ti po sobe nasledujicich sezonach v prvni lize, ... to je bez komentare. Nikdo jinej todle nedokazal, ... mam pocit, ze jedinej kterej by byl blizko by byl pan Pepi Bican.
                                    S atmosferou souhlasim, bud se musi na millwall fc do East Endu (tam sem nebyl) anebo aspon na nejakou treti ligu (tady tomu rikaj league one, ... asi proto, ze to je treti liga), a pres reku v Prenton Parku mam Tranmere Rovers, ... fotbal (hlavne ted po Moonem) obcas docela silenej, ale atmosfera nekdy docela dobra ;-). Cili bych mel spis ja zavidet EDEN!
                                    Vcerejsi zapas sem nevidel, ... jen vecerni sestrihy. Golu davaj hodne (oba LFC i Man City) da se na ne koukat (jeste s Arsenalem a nekdy se Southamptonem), ... ale souhlasim LFC ligu nevyhraje, a bude rad kdyz bude ve ctyrce. Arsenal i Man City jsou lepsi. A Mourino je demon.
                                    Sebevedomi ... bez komentare.
                                    Snad se NAM (Slavia) nejake nekde narodi :-)
                                    Doufejme, ze brzo.
                                    Zdravi mart

                                • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                                  Barra     před 11 lety 12.01.2014 21:55 |  
                                  0 0

                                  Tak trochu škádlit nikdy neškodí, to prostě k fotbalu a k soupeření patří a děje se to všude na světě. Podstatné je, aby nevinné škádlení nepřerostlo k nenávisti a agresi. Myslím, že o mě je už známo, že jsem celkem pacifista, že hledám to dobré v druhém, že zbytečně nebudu urážet, používat ostré slova (´odpornej skot´ - neberu ti to za zlé, ale jedná se jen o blbý fotbal). Nejsem ale naivka, kdysi jsem byl také lehce vznětlivý, určitě co se týká fotbalu. Situace mezi Beerschot a Antwerp FC se dala porovnat se Slavii a Spartou, a jestli chcete s Liverpoolem a ManU.

                                  Jménem Krále Fotbalu ale zahynulo v květnu 1985 v Brusselu před zápasem Liverpool-Juve 39 lidí a přes 400 bylo zraněno. Byl jsem tam, viděl jsem ty mrtvé z blízka a umírajícím do tváře. Studoval jsem kdysi soudní medicínu, na pitevním stole jsem viděl dost obětí hrozných trestných činu. Nedělalo mi to nic, byly to anonymní osoby. Tady se ale jednalo o nevinné lidi, kteří se chtěli jen podívat na finále Europcup I, a pár minut před svojí smrti se ještě těšili na fotbal. Nic horšího jsem v životě nezažil a nikdy mě to neopustí. Zbytečně ztracené životy kvůli hordám fandů plné nenávisti a agrese. A to moji vizi na důležitost fotbalu změnilo. Jde jen o hru, nesmí se z fotbalu stát záležitost na život a smrt, musíme včas umět relativovat.

                                  Anglický fotbal mám strašně rád, ale vždy když slyším You´ll never walk alone, dostanu husí kůži. Kdysi, protože je to krásná fotbalová hymna, od té doby ale, protože mi to připomíná tu hrozivou událost. Není to výčitka směrem k Liverpoolu, mohlo se to stát i fandům jiných mužstev. Snažme se ale zbytečnou agresi ihned zadupat do země. Kdo jiný než hráči klubu by měli být vzor pro své fandy, kteří je zbožňují? A právě proto mi přijde normální, že jakákoliv federace, v případě Suáreze FA, zakročí razantním způsobem a ukáže, že nebude tolerovat sebemenší formu agrese, ponižování a urážlivých verbálních útoků na hřišti. Pro mě je to správné.

                                  • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                                    mart     před 11 lety 13.01.2014 10:13 |  
                                    0 0

                                    Dobra priteli, chapu, ... i kdyz nesouhlasim.
                                    Podle me je horsi, kdyz nekdo umyslne zlomi protihraci nohu, a uplne zlikviduje jeho karieru (Alf Inge Haaland), nez kdyz se lidi "slovne" trochu provokuji/skadli, ... ale je to vec nazoru.
                                    V dannem pripade tam byla fyzicka (a pravdepodobne) i verbalni agrese ze strany Evry, ... o tom jak reagoval Suarez zda se vedi uplne vsichni o mnoho lepe nez on, ... takze uz se radeji zatahnu a zustanu stranou.
                                    Heysel stadium byla opravdu katastrofa. Jenze o tom sem mel zpravy jen zpoza ostnatyho dratu a prostrednictvim televize. Nerad bych na zaklade takovy soudil cokoliv.
                                    Hillsborough jsem taky nebyl pritomen osobne, ale ziju ve meste, kde prakticky kazdej znal aspon jednoho s tech co tam zarvali. Je to hrozny kdy na fotbale umre 94 lidi, neumel sem si to predstavit, ... ale mel bych asi pochopit, ze si to nedovedou predstavit i jini, a pak treba hloupe papouskuji nejake pitomce s jejich hloupymy chanty. Asi bych jim to nemel mit za zle, ... je to pomerne tezke k pochopeni, a musi to byt jeste horsi k proziti.
                                    I moje zena, ktera se o fotbal ale vubec nezajima zna rodinu ktera tam ztratila syna a dceru.
                                    Hezky den, a snad nam ta Slavie zacne delat taky nejakou radost :)

                                    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                                      Barra     před 11 lety 13.01.2014 11:45 |  
                                      0 0

                                      Heysel (39), Hillsborough (96), a nezapomeňme na Bradford (56 obětí), jen 2 týdny před tragédii v Brusselu: během 4 let zahynulo v druhé půlce ´80 let na evropských stadionech 191 lidí – nejmladšímu bylo v Brusselu 11 let.

                                      Jak jsem psal, neobvinuji fandu Liverpoolu, nejsou horší než jiní, mohlo se to stát i jiným klubům. Jinak jich anglická justice po identifikaci 39 vydala do Belgie, po pár týdnech byli propuštění na kauci a vrátili se do UK. Celkem jich bylo obviněno 25, z nich bylo 14 odsouzeno na ´voluntary manslaughter´ a dostali 1 rok nepodmíněně.

                                      Nevím jestli znáš ´The soccer tribe´ od Desmond Morris (The naked ape), kde trefně popisuje chování fandů před a při fotbalových zápasech. Jdou se podívat na boj který vede jejích klub s jiným mužstvem, dají na sebe šály, trička a jiné atributy, stejně jako se kdysi Indiáni zdobili, než šli skalpovat bělochy. Někdy to ale zajde až moc daleko a nechají si až moc vést svými emocemi. Ale dost o tom.

                                      Kdybychom ještě dotáhli Kováče-Rybalku-Rabušice, tak by Slavia hrála v druhé půli sezóny prim. Ale i tak se moc těším na první zápas A-čka. Koubek bude mít sice luxusní problém jak sestavit mužstvo, vůbec mu to nezávidím. Hezký den.

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          ortevor     před 11 lety 11.01.2014 00:10 |  
          0 0

          to se mi nechce verit, ze by Rada tohle o Skutkovi rekl...respektive potom vubec nechapu, proc mu tehdy nedal skoro vubec sanci, zvlaste pri otresnejch vykonech a potenci Skody..

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        petrjir     před 11 lety 10.01.2014 23:00 |  
        0 0

        Teď je ještě důležité, aby se za Čonku alespoň částečně vrátilo za co se koupil...

  13. Re: Slavia - Táborsko 0:2

    Borris     před 11 lety 11.01.2014 06:15 |  
    0 0

    Tak pánové kromě Ritchieho, je podle dnešního sportu Mensah už prý náš a navíc jednáme s Rybalkou! To by byla bomba jako prase. Rybalka se mi v Libe hodně líbil a náhrada za Ondru by to byla víc než zdatná. Jestli fakt Rybalka vyjde, tak budeme hodně nabušený a na jaře nebudu očekávat nic menšího než strmé stoupání tabulkou vzhůru!

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      janko (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2014 07:35 |  
      0 0

      pak je ale o to vic dulezita otazka kdo to cele plati. I kdyz zohlednim ze se prodal Petrak, tak mi to nevychazi, a kdyz vezmu v potas ze pry nebyl nas jak probehlo oficialkama tak uz vubec.Nejprve nabidka na Rabusice ted dokonce na Rybalku, ty castky se pohybuji v takovych vyskach, o tom se mi pred rokem ani nesnilo. Navic tem vyrazenym hracum stale bezi plat... Ze by si AR v te Dubaji poridil nejake vrty?

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        Borris     před 11 lety 11.01.2014 07:41 |  
        0 0

        No každopádně to že s ním jednáme, dost jasně ukazuje na to, že finance zcela určitě asi jsou. Ve sportu se píše, že jeho příchod k nám je otevřený. Jako Rybalka by byl fakt naprostá bomba.

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        Eramies (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2014 07:42 |  
        0 0

        To by me taky zajímalo. Asi je investor za dverma a "pouze" se rozpleta "polosvet" a investor uz soli peníze do posil, nebo jde o poslední investice Rebicka, třeba proto, aby pak z prodeje neinkasoval jen dvacet procent, jak se tu spekulovalo, ale plnou palbu. Kazdopadne to cele vypada nadejne a ja doufam, ze zase zaziju v Edenu radost a tenhle hrozny "abstak" skonci!

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        Edwardtheiron     před 11 lety 11.01.2014 07:44 |  
        0 0

        Že už to někdo celé platí, je jasné už nějaký ten čas. A abych řekl pravdu, je mi to celkem jedno, když budou chodit takoví hráči, jako zatím chodí. :-) O Rybalkovi jsem zaslechl něco už na zápase s Duklou, ale tam bude asi problém v tom, že ho chce Plzeň a on bude nejspíš preferovat EL na jaře. Ale čert ví, co z toho vyleze, nakonec možná dorazí i ten Kováč. O Neckovi bylo přece taky nedávno jasné, že o něj Slavia nemá zájem...

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          koscheen (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2014 08:44 |  
          0 0

          Tezko bude preferovat EL kdyz ji za Plzen nebude moci na jare hrat..

          • Re: Slavia - Táborsko 0:2

            Navyseals     před 11 lety 11.01.2014 08:50 |  
            0 0

            A navíc ho měli zřejmě připravenýho jako náhradu za Koláře, kterej už byl jednou nohou pryč a pak si to rozmyslel.

          • Re: Slavia - Táborsko 0:2

            Edwardtheiron     před 11 lety 11.01.2014 08:51 |  
            0 0

            No jo, to mi nějak nedošlo, mea culpa, ale přece jen ho možná bude lákat boj o titul. Každopádně půjde o to, kdo dá Dynamu požadovanou částku, která je údajně 25 miliónů. Plzeň prý váhá, Liberec asi těžko...

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        bongor     před 11 lety 11.01.2014 07:49 |  
        0 0

        On AŘ prej vrtá v Xaverově,v tom to bude janko.Ale někdo zase tvrdí,že ty vrty budou na treninkovým hřišti,tak fakt nevím,čemu věřit.

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          Nosorozec     před 11 lety 11.01.2014 11:58 |  
          0 0

          Ten ropnej vrt už probíhá přes rok a nachází se na východní tribuně v Edenu :)

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      bongor     před 11 lety 11.01.2014 07:46 |  
      0 0

      Ahoj Borrisi,kde jsi,že málo píšeš?Ale Tvoje zpráva je zato dobrá,ten Rybalka to by byla opravdu dobrá náhrada za Ondru.Na černouška
      se těším,oni všeobecně dělají našim obráncům problémy,ne že by byli o tolik lepší,ale mají takovou zvláštní hravost,je vidět ,že se fotbalem ještě na rozdíl od našich kluků docela bavěj.
      Příští rok jedeme na poháry,jen to chce ještě dorazit toho investora.
      Nejvíc se mi líbila zpráva"jen jestli nebude mít sralta ruské majitele dřív než Slavia"ani jsem nečet jméno autora.Ale ta jejich toporná snaha,jen aby náhodou nezůstali v něčem pozadu,to je trapnost.

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        Eramies (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2014 07:52 |  
        0 0

        sparta se vůbec nemusi toporne snazit, ta bude trapna vždycky. Hlavne, aby byli uz pristi rok pozadu v tabulce, to si vychutnam.

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          bongor     před 11 lety 11.01.2014 08:03 |  
          0 0

          O jejich trapnosti už vím několik desítek let,přečtěte si třeba tohle:

          První do „boje“ vytáhla Sparta. Na jejím videu si přichází fanoušek koupit lístek a na pokladně nabízí jen dvacetikorunu. To je cena, za kterou Slavia pustila fanoušky do O2 Areny na nedělní zápas s Třincem, když slavila dvacátou sezonu v extralize. Do vysočanské haly pak zavítala nadstandardní návštěva 11 tisíc diváků. Pokladní na Spartě však fanouška odmítá: „Pane, tady se hraje kvalitní hokej, tady lístky za dvacku nemáme

          Počkej pokladní na vaše oblíbené "play off",budete ještě rádi dávat lístky zadarmo.

          • Re: Slavia - Táborsko 0:2

            Eramies (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2014 08:25 |  
            0 0

            to je presny... ze to mají zapotřebí.

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        janko (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2014 08:47 |  
        0 0

        pokud jsem pochopil autora clanku dobre, tak ten mlady ghanan by mel byt uz s nima na kanarech. Cekalo se jen na viza a jinak je vse hotovo, upeceno pred vanoci, podle Poustky to bude posila. Ritchi, tam se jedna uz jen s nim o podminkach. Tady mne napadlo jestli to neni Kiselova prace, byl v australii a tam ty kontakty s JAR jsou prece jen vyssi nez od nas. Conka hral protoze chtel hrat, Bortel a Frejlach zraneni, Skutku bolela hlava proto nehrali, a Fenin nema povoleni hrat soutezni zapasy. Tolik dnesni sport. Kdo mu to zakazal to tam nepisou. A co se Rybalka tyce tak jen ze mame zajem. Alebyla by to bomba a myslim i takovy vztyceny prst, neco jako pozo sranda skoncila, jsme zpet.

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          Kornovo     před 11 lety 11.01.2014 08:55 |  
          0 0

          proc zas tak jasate?rybalka je stejny pripad jako necid,tzn. hrac na pul roku.cetl jsem ze depetris hleda angazma,toho bych take vzal na hostovani s opci

          • Re: Slavia - Táborsko 0:2

            Navyseals     před 11 lety 11.01.2014 09:02 |  
            0 0

            Proč na půl roku? Kyjev ho chce udat na přestup, o hostování nemá zájem.

            • Re: Slavia - Táborsko 0:2

              Kornovo     před 11 lety 11.01.2014 09:08 |  
              0 0

              opravdu neznam plany dynama,ale treba mas pravdu.rybalka na prestup a depetris treba od leta na prestup to by fakt bylo pekne.ale jsou to jenom spekulace

              • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                Edwardtheiron     před 11 lety 11.01.2014 09:10 |  
                0 0

                Dynamo ho chce prodat a požaduje za něj 25 miliónů.

                • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                  jandam93     před 11 lety 11.01.2014 09:14 |  
                  0 0

                  Já si teda nemyslím, že bychom zrovna potřebovali Rybalku. Na ofenzivním záložníkovi máme hráčů dost. Už teď je tam přetlak a pak akorát zase budem nadávat, proč nehraje Hrubý, Šimeček a další. Jen si to představte, v záloze bude hrát v základu nejspíš Lička, Piták, Gecov a na krajích nějací běhaví - Prošek, Nitrianský, Juhar?, Vošahlík? Zase s těma posilama neblázněte :) Já tady třeba Rybalku v tuhle chvíli moc nechci, budu radši, když šanci dostane odchovanec Slavie.

                  • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                    no-nick     před 11 lety 11.01.2014 09:32 |  
                    0 0

                    Hráčů máme dost, ale ta kvalita. Nitri je bidnej a Juhar mi v záloze taky pije krev. Proti nim by byl Rybalka zlatej. Už když vyšla zpráva, že má jeden ceskej klub o Rybalku zájem, říkal jsem si kéž by my, škoda že mimo naše možnosti. Tak že by ne?

                  • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2014 09:44 |  
                    0 0

                    Podle mě ty kraje zálohy moc slavný nejsou. Početně je hráčů dost, ale reálně?

                    Mičola pořád zraněný, Nitrák hodně kazí a přijde mi, že na SKS nemá, Juhar je běžec, má dobrou ránu, ale dost sóluje. Koreše ani nepočítám. Krom Proška a Tusjaka nám tu chybí klasické křídlo.

                    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                      Edwardtheiron     před 11 lety 11.01.2014 09:48 |  
                      0 0

                      Takhle nějak to vidím taky. A Rybalka je určitě hráč, který by se nám hodil, dost zkušený a prověřený a zároveň dost mladý.

                • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                  janko (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2014 09:21 |  
                  0 0

                  on byt Rybalka moravak, to by bylo jine halo:)

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          petrjir     před 11 lety 11.01.2014 09:29 |  
          0 0

          To by asi napsali na ofiko, ze Mensah dorazil. Vlcek rikal, ze ma az do Turecka dorazit. Rybalka by byl zajimavej. Oproti Petrakovi je to navic tvurce hry a umi dat golovou prihravku. Ale tech strednich zalozniku by uz bylo nejak moc. Jestli by prisel a s Mensahem by se pocitalo hned do acka, tak bude muset nekdo odejit. krome hracu z juniorky, kteri pujdou asi nekam hostovat, bych pustil i Korese.

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        Borris     před 11 lety 11.01.2014 14:22 |  
        0 0

        Ahoj Bongore. To víš poslední dobou nebylo moc času, navíc se teď hodně snažím po zranění nabírat fyzičku. Takže jsem si to tady jen za pochodu pročítal. Ale teď už to snad bude lepší a budu psát víc:-) jinak ten Rybalka by byl super. On je podle mě vzor středního záložníka, kterému fakt nic nechybí. Má dobrou kopaci techniku, dobrou střelu, umí vymyslet překvapivou přihrávku, nebojí se přitvrdit a má vyváženou obrannou i útočnou fázi. Jeho příchod by byl trhák!

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2014 09:40 |  
      0 0

      Tak to je hodně zajímavá informace. Pokude ale chce Kyjev za Rybalku 25M, tak bych do toho nešel. Přijde mi to moc. Abychom se ze stavu, kdy není na posily vůbec hned nepřeklopily do polohy zbytečného rozhazování (které už jsme ve Slavii parkrát zažili a moc to nedopadlo). Raději bych do toho šel postupně.

      Rybalka je určitě kvalitní hráč, viděl bych ho u nás rád, ale víc jak 15M mi přijde moc.

      Jako urgentnější posilu vnímám pravého beka, a nic by nezkazil ani ještě jeden útočník a stoper.

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        Edwardtheiron     před 11 lety 11.01.2014 09:51 |  
        0 0

        Tak jasně, že jestli peníze nejsou, tak to nemá smysl řešit, ale ono to začíná vypadat, že jsou. Možná, že právě tady se to ukáže, jestli za něj tu částku zaplatíme, tak se už určitě něco děje. I když to, že se něco děje si já myslím už pár týdnů.

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          janko (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2014 10:55 |  
          0 0

          no to ja si myslim take, ze tu jsou. Ci jsou ty penize to jsou tezko rict. Klasik by rekl ze jsou to penize Jardy, ale to nejsou penize Jardy:) ze by sem daval uz ted penize ten tajemny co jedna s polosvetem se mi nechce verit, kdyz nema jeste dohodu jistou. Nebo by byl zakoupen a prava by nepatrila Slavii? Otazka take je jak je ted ten polosvet politicky silny, jestli ma snahu se dohodnout shrabnout prachy a vypadnout... Kazdopadne jak jsem se obaval okurkove sezony tak se nejak nedostavuje:)

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        petrjir     před 11 lety 11.01.2014 09:54 |  
        0 0

        Na druhou stranu post tvorivyho zaloznika nam chybi uz hodne dlouhou a Pitak jim az tolik neni. On je typ Karola. Hrac, co zakoncuje, spise podhrot. Rybalka by byl skvelej, ale bohuzel vetsina hracu v soucasne dobe zvoli Plzen a ne Slavii. Jinak souhlasim s tebou, jake posty je nutno doplnit. To ale abychom vymenili celou jedenactku!

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          Navyseals     před 11 lety 11.01.2014 09:57 |  
          0 0

          Lička je lepší než Rybalka.

          • Re: Slavia - Táborsko 0:2

            LordEdmund     před 11 lety 11.01.2014 10:53 |  
            0 0

            Lepší určitě není, ale není zas o tolik horší, abychom museli do nějaké finanční přetahované s Plzní. Jestli jsou volné peníze na nákup, tak bych asi hledal na jiných postech, než je záloha. Asi ještě jednoho útočníka. Necka je fantazie, ale je jen na půl roku a navíc, když se zraní, jsme úplně zase nahraní.

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          janko (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2014 10:45 |  
          0 0

          jasne ze je plzen jinde, ale otazka zni jeste jak dlouho, a pak taky jakou bude mit v tymu konkurnci, a myslim z u nas ma vetsi sanci hrat nez v plzni.

          • Re: Slavia - Táborsko 0:2

            jarodo57     před 11 lety 11.01.2014 11:04 |  
            0 0

            Plzni zbývá ještě tak půl roku až rok. Pak skončí Horváth a bude po Plzni.Za 1,5 roku si na mě vzpomeňte.A to nemluvím o Vrbovi a o jeho nafoukaném následníkovi.

            • Re: Slavia - Táborsko 0:2

              jarodo57     před 11 lety 11.01.2014 11:14 |  
              0 0

              Rybalka-tak to je dle mého názoru jeden vůbec z nejlepších hráčů v lize.Případná koupě (za předpokladu,že by byly prachy na něho) by byla velice dobrou investicí.
              Odchody- Výběr hráčů na odchod je zcela správný a nářky ,že toho(Škutka,Čonka)budeme litovat jsou liché.V případě příchodu toho Mensaha a Rybalky bych ještě do světa pustil(třeba i hostování) Zmrhala a Nitrianského.
              Mensah-Pokud přijde ,žádné rozehrávání v juniorce-ihned do Ačka ,to samé Ritchii

              • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                jarodo57     před 11 lety 11.01.2014 11:15 |  
                0 0

                Ještě by to chtělo přemluvit Suchého a Spartak Moskva

          • Re: Slavia - Táborsko 0:2

            bongor     před 11 lety 11.01.2014 11:44 |  
            0 0

            Plzeň je třináctá na světě,to je skvělý.V první stovce ještě Libe.
            Dál už potom čajíčkové z Letný,myslím 132.To jsou ještě vysoko po tý ostudě se Švédama.

  14. Re: Slavia - Táborsko 0:2

    klimi     před 11 lety 11.01.2014 11:02 |  
    0 0

    Jen porovnání:

    Srovnejte, s jakou sestavou prohráli rudí s Vlašimí a my s Táborskem, to je zase něco pro Jiřího :)

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      Barra     před 11 lety 11.01.2014 11:17 |  
      0 0

      Urcite se uz nekde rodi konspiracni teorie, ze kvuli vysokemu kurzu na viteztvi Taborska nasi hraci zapas vypustili ;-)

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        klimi     před 11 lety 11.01.2014 11:21 |  
        0 0

        Tak kluci to vypustili max. tak v malém vápně, tutovky spálili obrovské, jinak do toho šli naplno.

        Chce to akutně řešit to, aby mladí hráli dospělou soutěž. Opravdu by některé naše hráče nechtěli v třetí lize? I kdybychom jim platili plat? J

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      Borris     před 11 lety 11.01.2014 14:10 |  
      0 0

      No v záloze hrál například Mareček, Vacek či Přikryl. Vzadu myslím Kadeřábek, takže to nebyla tak úplně juniorka:-) pokud mi tedy nebude řečeno, že podávám dezinformaci:-D

  15. Re: Slavia - Táborsko 0:2

    Betynka58     před 11 lety 11.01.2014 11:30 |  
    0 0

    Taky mě ta zpráva ve Sportu potěšila, ale upřímně řečeno, moc s Rybalkou raději nepočítám. Te mě spíše udělalo radost v kontextu toho, že změna majitele asi bude už hodně blízko a možná to je spíše takové gesto ukázat, že Slavia na to má. Ale co mne momentálně nejvíc trápí, je post pravého obránce, kde se, jak se zdá, nerýsuje žádná posila. Byl bych osobně tedy mnohem raději, kdyby místi Rybalky přišel kvalitní pravý bek (i když by nejlepší pochopitelně byli oba).

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      petrjir     před 11 lety 11.01.2014 11:41 |  
      0 0

      Taky tento post vidím jako zatím největší slabinu. Musel by se Nitrák rapidně zlepšit a začít hrát, ale s Dostálem to nepůjde. Docela by mě zajímalo, o jakého pravého obránce jsme měli zájem, jak zde psal Alanor. Bohužel nám to ale asi neprozradí!!!
      Škoda, že jsme nevyužili, že Kyselovi v Boleslavi končila smlouva. Momentálně ale ani nevím, kdo by mohl přijít, protože na tomto místě jsou v Česku nejlepší hráči v Plzni, Spartě, Boleslavi a nepředpokládám, že od nich někdo může přijít. Maximálně ten Jugas z Příbrami, kterého chtěla Plzeň i Liberec.

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        Nosorozec     před 11 lety 11.01.2014 12:18 |  
        0 0

        Já mam pocit, že tu Alanor nebo někdo jiný psal, že ten pravej obránce, kterýho jsme chtěli, byl Ondřej Vrzal z Dukly.

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          petrjir     před 11 lety 11.01.2014 12:24 |  
          0 0

          To psal někdo jiný, Alanor psal, že to Vrzal nebyl, ale někdo jiný, bohužel už nenapsal kdo to byl. Já jsem měl typ jako Kyselu z Bolky, ale jestli prodloužil a přišel Jarolím, tak ten určitě nic.

          • Re: Slavia - Táborsko 0:2

            klimi     před 11 lety 11.01.2014 13:24 |  
            0 0

            O Vrzalovi jsem slyšel já, psal jsem to zde.

            • Re: Slavia - Táborsko 0:2

              Nosorozec     před 11 lety 11.01.2014 15:08 |  
              0 0

              Pak mě napadá, jestli ten pravej bek kterej by to měl do Edenu blízko nebyl náhodou Radek Šírl

              • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                petrjir     před 11 lety 11.01.2014 16:19 |  
                0 0

                Ten byl už v té době, kdy to Alanor psal zraněnej, takže asi spíše ne.

              • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                Kornovo     před 11 lety 11.01.2014 17:16 |  
                0 0

                s radkem tak zajit na pivo a cigo,ale na hriste at uz radsi neleze

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          deadbeat     před 11 lety 11.01.2014 12:42 |  
          0 0

          Vrzal je levej bek, pokud se nepletu.

              • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                fredydj (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2014 13:53 |  
                0 0

                tak to se omlouvám :) byl jsem přesvědčenej že Vrzal hrál vpravo a Romera nalevo, a ono je tomu naopak :)

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        Travinho     před 11 lety 11.01.2014 22:49 |  
        0 0

        Jugas není hráč Příbrami, je tam pouze na hostování bez opce ze Zlína.

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      Markus     před 11 lety 11.01.2014 11:46 |  
      0 0

      Přesně tak, toho obránce potřebujeme na jistotu a stejně tak musíme do budoucna vyřešit útočníka. Jsem moc rád, že tu s námi bude Necid, má zkušenosti ze zahraničí a jako odchovanec Slavie bude pro naše mladé hráče velkou motivací. Ale je to jen na půl roku, navíc je otázkou, jakou ukáže formu, neočekávám od něj zázraky. Lička, Piták, opět dobrý, beru je jako zkušené harcovníky, co budou mít dobrý vliv na mladé. Nevidím ale stále jasně, jakou koncepci budeme mít. Mě by se líbilo silné tréninkové zázemí, vodit mladé hráče do juniorky, aklimatizovat je ve Slavii, naučit tomu co potřebujeme a úspěšně migrovat do áčka. Příchody drahých hotových hráčů by měly být výjimkou v krizových situacích, kdy nebudeme mít na ten post nikoho vlastního.

  16. Re: Slavia - Táborsko 0:2

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2014 11:51 |  
    0 0

    Nemyslíte si že kdyby přišel Rybalka, tak by ten střed byl až moc útočný?
    Rybalka, Lička - Nitrianský, Pitál, ??

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      petrjir     před 11 lety 11.01.2014 12:09 |  
      0 0

      Tak samozřejmě je to jen takové snění a spekulace, ale záloha Rybalka, Lička - kraje buď Vošahlík, Mičola, Juhar, Nitrák, Prošek, podhrot Piták - Necid, tak bychom zálohu měli hodně moc nabouchanou. A věřím, že když by jsme se dostávali do formy, tak i Nitrák, Juhar nebo Vošahlík by hráli jinak, než je známe.

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      janko (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2014 13:01 |  
      0 0

      no a co? Tak je proste prestrileme:)

  17. Re: Slavia - Táborsko 0:2

    judy     před 11 lety 11.01.2014 13:34 |  
    0 0

    oot: btw. od jara bychom měli koukat na výkony "našeho" Milana Černého a jsem na něj celkem zvědavej jak se s tak dlouhou pauzou popere. Třeba se k nám ještě někdy vrátí tento snaživý hráč, každopádně mu budu držet palce.

    S trošku odlišného soudku, třeba chce pan Řebíček naposledy nakoupit hráče na kterých pak může ještě něco vydělat protože po vstupu investora to půjde těžko a jelikož tyto posily příjdou ještě za něj tak třeba to půjde ještě na vrub Řebíčka a ne pro investora, je to vlastně celkem chytrý tah protože se dá čekat že budeme hrát výše než teď a pokud přijde evropa a my budeme aspoň trochu uspěšní tak ceny hráčů jako "Mensah,Richie,Vošahlík + junioři a širší kádr" půjdou razantně nahoru, teda za předpokladu že investor by na něco takového přistoupil, bohužel nevím jak to smluvně funguje tak jen polemizuji kde se na to berou peníze protože mě příjde krajně nepravděpodobné že by do toho už někdo "třeti" nalil nějaký peníz aniž by byl smluvně ošetřen. Zas na druhou stranu jsou to posily celkem chytré jelikož nemiohli být moc drazí jelikož všem končila smlouva a to i Richiemu, ale co pak ten Rybalka ? je to vskutku zvláštní leda by skutečně peníze za Ondru ?

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      travel (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2014 14:34 |  
      0 0

      Tady je vyjádření ohledně přestupu Petráka:


      Houston (houston13@seznam.cz)
      9.1.2014, 17:31

      Dovolte mi dotaz na pravdivost vyřčené zprávy. Práva na hráče Petráka údajně prodala Slavia zhruba před rokem panu Vondráčkovi (majitel firmy FV Plast) za cca 8M Kč. Jeho přestup šel tady zcela mimo vliv klubu a zisk z něj šel již jinam, neboť těch 8M je již dávno utracených. Je to i jen zčásti pravda ? Zajímalo by mně, kolik členů z kádru A týmu, juniorky i dorostů je takovýmto způsobem ”ošetřeno” a budoucích možných peněz tedy již ”projeděno” ? Díky !

      Redakce webu:
      Dobrý den, Ondřej Petrák byl hráčem SK Slavia Praha. Jeho přestup v žádném případě nešel mimo vliv klubu, samotný transfer domlouvali v Německu předseda představenstva Adam Řebíček a sportovní ředitel Karol Kisel. MB

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        judy     před 11 lety 11.01.2014 14:37 |  
        0 0

        nj tak aspoň už víme kde jsme sebrali penízky :) a jsem samozřejmě rád že to byla blbá kachna !!

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        Borris     před 11 lety 11.01.2014 14:42 |  
        0 0

        Však jo, já jsem si ani nemyslel nic jiného. To co nechápu je, že na oficiálkach v diskuzi někdo vypustí nějaký takový blud a všichni tomu hned houfně uvěří a berou to hned jako věrohodnou věc.

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2014 14:49 |  
          0 0

          Přesně,hlavně nevím kdo a kam na takové bludy chodí.....

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          petrjir     před 11 lety 11.01.2014 14:51 |  
          0 0

          na diskuzi na oficiálky moc nechodím, nepřispívám tam vůbec, ale zkopíroval jsem to sem já. Ono po zkušenostech s prodejem práv na Hlouška se není ani čemu divit, když dá někdo podobnou spekulaci. Navíc vše vypadalo poměrně věrohodně, protože FV Plast sponzoruje Slavii a mnoho dalších sportovců a tak bych se tomu vůbec ani nedivil.

          • Re: Slavia - Táborsko 0:2

            bongor     před 11 lety 11.01.2014 15:26 |  
            0 0

            My jsme ze všech těch podvodů tak vycvičení,že už se nedivíme ničemu a spíš za vším zase vidíme nějaký další podraz.Navíc se občas tady i na ofiku objeví nějaký konfident luzy a ten taky může
            udělat svoje.

            • Re: Slavia - Táborsko 0:2

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2014 16:15 |  
              0 0

              Já například nevěřím ani trochu, že by přišel ten Ukrajinec z LB myslím že to je také kalení vody.

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        podol (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2014 14:48 |  
        0 0

        Dík za tuto zprávu,za dotaz Houstna na ofic. i přepis Travela.
        Podol

  18. Re: Slavia - Táborsko 0:2

    jesus76     před 11 lety 11.01.2014 15:37 |  
    0 0

    David Depetris má od Rizesporu povolení najít si hostování. Sám říká že na Slovensku má u něj největší šanci Žilina, ale že neskočí po první nabídce.
    Co na to sešívaná obec? Dost se tady o něm mluvilo ...

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      petrjir     před 11 lety 11.01.2014 15:43 |  
      0 0

      Škoda, že Poustka v Ghaně neobjevil taky nějaký talent do útoku.

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2014 15:53 |  
      0 0

      já už bych hoo nebral. Nechtěl, radši šel k Turkovi, tak proč ho teď když je ve svrabu a z formy oživovat...

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      Edwardtheiron     před 11 lety 11.01.2014 15:53 |  
      0 0

      Pokud je pravda to, co řekl Kusý, že před podpisem smlouvy odjel do Turecka a už nekomunikoval /a nemám důvod tomu nevěřit/, tak v žádném případě. Trochu hrdosti.

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2014 16:12 |  
        0 0

        Jj lízt do zadku žoldákovi který nás navíc nechal ve štychu, tak to ani náhodou...

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          Edwardtheiron     před 11 lety 11.01.2014 16:24 |  
          0 0

          Přesně.

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        Barra     před 11 lety 11.01.2014 17:18 |  
        0 0

        Pokud je to pravda... Nevim, Kusy sice v otazkach a odpovedich lkomunikoval s fandami, ale moc nez vseobecne fraze se clovek take nedozvedel. Nevime, co nabidla Slavia, nevimw co Turci. A ruku na srdce, laudy by sel tam kde dostane x-nasobek, ke Slavii nemel Depetris zadne vztahy. Staci se podivat na clanek o Kleinovi a jeho mozny odchod do Gornika Zabrze, jestli si to dobre pamatuji. V Pilsku bude mit ctyrnasobek toho co v Cesku. Ze Depetris si vybral Turecko bych mu nebral za zle, otazka je, jestli Depetris se choval neslusne, ci nikoliv. Nevime jestli to nebyl agent Depetrise, ktery popripade prestal komunikovat. Jinak mam obavu, ze na golecj budume opet hlavne zavisli na zaloznikach. Pro me za me by se dobry utocnik jeste hodil, urcite vzhledem k tomu ze Necid bude u nas jen 4 mesice.

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          Edwardtheiron     před 11 lety 11.01.2014 17:23 |  
          0 0

          Ne ne, Barro, bylo to několikrát zmíněno, že veškeré podmínky Depetrisovi Slavia splnila, smlouva byla před podpisem, načež hráč odjel a přestal komunikovat. Nějak nevěřím tomu, že by si tohle někdo vymyslel, respektive proč by to dělal.

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2014 17:29 |  
          0 0

          Reknu ti to asi tak, pokud bylo před podpisem a jsou dohodnuté podmínky tak je slušnost to dodržet a ne se chovat jak malej harant útect nebo přestat komunikovat.Minimálně se k tomu měl postavit jako chlap.

          • Re: Slavia - Táborsko 0:2

            Edwardtheiron     před 11 lety 11.01.2014 17:38 |  
            0 0

            Viz, jistý Josef B. , jenž dodržel slovo, i když mu Sparta nabídla lepší podmínky než Slavia.

            • Re: Slavia - Táborsko 0:2

              travel (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2014 18:01 |  
              0 0

              No,to už je hodně dlouho a byl to vyjímečný člověk.

              Kéž by barevně podobně jednou vypadaly tribuny fotbalového stadionu:
              http://www.slaviaultras.cz/t/54913-V-pondeli-13-1-futsalove-derby.html

              Koho by zajímalo,jakou funkci ve Slavii má nyní Držmíšek (kdopak asi položil tento dotaz?):
              pc115
              8.1.2014, 09:29

              Opravdu mi nechcete odpovědět na otázku ,jakou funkci zastává p. Držmíšek? Ptám se už po třetí a nepřestanu!!!

              Redakce webu:
              Miroslav Držmíšek v klubu působí jako generální sekretář.

              • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                spino     před 11 lety 11.01.2014 19:10 |  
                0 0

                Na tohle jsem se já neptal.

  19. Re: Slavia - Táborsko 0:2

    petrjir     před 11 lety 11.01.2014 17:35 |  
    0 0

    Nemá někdo info, třeba subHuman a další, zda se bude testovat útočník z Afriky, o kterým mluvil Šeterle na podzim? Tenkrát měl reprezentovat svoji zemi, tak z toho sešlo a mělo se to uskutečnit v zimě.

  20. Re: Slavia - Táborsko 0:2

    spino     před 11 lety 11.01.2014 17:56 |  
    0 0

    Kdo z masérů bude končit? Áda, nebo ten druhej? Psal o tom Šeterle.

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 11.01.2014 20:36 |  
      0 0

      četl jsem. To mi přijde pěkná blbost, takovej kec v okurkové sezoně.

      Za a) to je neřešitelné finančně, to by musela dál cálovat Slavia.
      Za b) mám v Admiře kamaráda a Fenin byl v kabině oblíbený asi tak jako osina v...

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        Edwardtheiron     před 11 lety 11.01.2014 20:45 |  
        0 0

        No jasně, on tam zadarmo hrát nebude. Já bych to spíš chápal tak, že by tam mohl nějak působit a doufat, že mu někdo dá smlouvu. Ve Slavii trénovat nemůže, tak aby se nějak hýbal.

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        spino     před 11 lety 11.01.2014 21:25 |  
        0 0

        Co se týče bodu B, máme stejné informace. Ale vzpomeň si, jak jsem tady byl nedávno pranýřován, neboť podle někoho se chová Fenin v Admiře příkladně. Nechci řešit, kdo má pravdu, jen bych prosil o toleranci odlišných názorů, vzlášť, když jimi disponuje více lidí.

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          Barra     před 11 lety 12.01.2014 09:01 |  
          0 0

          Pranyrovan? Nedelej ze sebe chudacka a otloukanka, Spino. Trvalo mi dlouho nez jsem tu konverzaci mezi tebou a Soudkem82 nasel, ale vubec jsi nebyl napaden. Tvrdil jsi, ze Fenin simuloval zraneni aby nemusel hrat za Admiru a ze jeji trener byl jen rad. Soudek reagoval se slovy ze ma znameho ktery s Feninem u Admiry hral a ze naopak Fenin se choval slusne a zapadnul do zbytku muzstva v kabine. Zajimave je jinak, ze ten trener ktery byl podle tebe jen rad ze Fenin simuloval zraneni a tedy neprisel, ted o Martina Fenina stoji.

          • Re: Slavia - Táborsko 0:2

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 10:16 |  
            0 0

            Jednoduše vosel chce býti zajímavý za každou cenu a přitom ani neví co blekotal za kraviny před tím.

            • Re: Slavia - Táborsko 0:2

              Fulham     před 11 lety 12.01.2014 13:51 |  
              0 0

              Dnes ve Sportu rozhovor s Habancem - jsem rád,že nad Feninem ještě vši nezlomili hůl....

              • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 16:37 |  
                0 0

                no on se ho sice Habanec zastává, ale sám by ho nechtěl, takže trošku zvláštní:-)

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 14:22 |  
      0 0

      Tak to jsem zvědavý, kdy se to objeví na ofiko webu a zda tam bude oblíbená fráze: "obě strany se dohodli nezveřejňovat podmínky" :)

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      Betynka58     před 11 lety 12.01.2014 11:08 |  
      0 0

      Však i Poustka snad říkal, že Mensah je jedním z nejtalentovanějších afrických hráčů (alespoň mám ten dojem, musel bych ten rozhovor s ním dohledat). Holt v Africe se zřejmě nejtalentovanější hráči rodí na každém rohu.

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        petrjir     před 11 lety 12.01.2014 11:20 |  
        0 0

        To jsem nenašel, ale našel jsem asi 2 roky starý rozhovor s Poustkou, kde už tehdy psal o skautingu v Ghaně. Dole je odkaz.
        http://www.fo-slavia.cz/?p=2050

  21. Re: Slavia - Táborsko 0:2

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 13:55 |  
    0 0

    Tak Plzeň prý Rybalku nechce.

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 13:57 |  
      0 0

      Za ty prachy se ani nedivím.

      • Re: Slavia - Táborsko 0:2

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 14:22 |  
        0 0

        Tak to já taky ne, když mají v záloze 3 stálice Horváth, Hořava, Kolář + Hanousek. Dávat 25 mega za hráče kterého zrovna teď nepotřebují by byl velký luxus.

        • Re: Slavia - Táborsko 0:2

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 14:24 |  
          0 0

          Mne i ta cena přijde ustřelená, viděl bych na max 15-17M

          • Re: Slavia - Táborsko 0:2

            jarodo57     před 11 lety 12.01.2014 15:16 |  
            0 0

            A nějakých 100 mil. za podělaného Kadlece,32 mil. za Vaňka atd. se ti zdá normál?Ten Rybalka je lepší a investičně perspektivnější než 95% hráčů v naší lize.Já bych ho bral všema 10.A pokud na něho budou peníze ,tak bych neváhal.To co jsme zbytečně poutráceli za posr... Cicmany,Čonky,Bortely,Feniny,Škutky,Juhary atd....by tohle byl konečně smysluplný nákup.

            • Re: Slavia - Táborsko 0:2

              Fulham     před 11 lety 12.01.2014 15:24 |  
              0 0

              Posr... Škutky,Juhary atd...???? Měl by jsi se trochu krotit synku...

              • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 17:37 |  
                0 0

                Taky si myslím, že Škutka a Juhar nebyli mezi ostatními našimi nekopy posr... a synek by měl vážit slova.

              • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                jarodo57     před 11 lety 12.01.2014 17:43 |  
                0 0

                Myslím,že by jsi tak starého synka nechtěl mít.

                • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                  jarodo57     před 11 lety 12.01.2014 17:54 |  
                  0 0

                  V příštích letech až se bude vzpomínat na tuhle dobu a budeme konečně někde jinde ,tak si na mě vzpomenete,že i ty dva superhráči patřili do té skupiny co jsem pojmenoval posr.... Každý přece máme svůj názor a já mám hold takový. To asi už nezměním.Jestli se rozplýváte nad výkony těchto hráčů ,tak mě je vás docela líto.Ale omlouvám se za ty posr.... Asi to chtělo trochu zaobalit,ale nejsem politik,jsem normální fanda Slávie,který Slávii fandí 50 let a v životě se nesetkal s tím , že hráči jako Škutka a Juhar by byli v základu a fanoušky tak vzývány jako nějaké hvězdy.

                  • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                    Edwardtheiron     před 11 lety 12.01.2014 18:05 |  
                    0 0

                    Ale tady přece nikdo nikoho nevzývá ani nevzýval, ale neškodilo by trochu zachování nějaké úrovně. Třeba vulgarismy by tam klidně nemusely být a hned by to vypadalo jinak.

                    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                      jarodo57     před 11 lety 12.01.2014 18:20 |  
                      0 0

                      Jo s těma posr... jsem se hned omluvil ale trvám si na svém , že historie ukáže ,že zde ve Slávii byli omylem.

            • Re: Slavia - Táborsko 0:2

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 15:57 |  
              0 0

              Tak pokud ty prachy máš tak ho kup.Je ale fakt že se kolikrát vyhodil mrzký peníz za daleko větší nýmandy.

            • Re: Slavia - Táborsko 0:2

              Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 16:35 |  
              0 0

              srovnáváš nesrovnatelné. Nejde porovnávat přestupy z ligy a do ligy.

              Za 25M by to byl jeden z nejdražších hráčů v dějinách ligy a to si myslím, že není adekvátní ani aktuálnímu stavu na trhu hráčů, ani možnostem Slavie. Přijde mi to ode zdi ke zdi, raději bych viděl pravého beka, utočníka a stopera než středního záložníka.

              Poslední věty jsou no comment.

              • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                bububu (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 18:03 |  
                0 0

                Co furt blbnete s tím stoperem? To je vám trojice víceméně vyrovnaných hráčů Škoda-Dobrotka-Neves málo? Levýho beka máme, takže se Neves (snad) posouvá zpátky na stopera...teda doufám, že by předváděl na tom bekovi něco světobornýho se teda říct nedá.

                Mnohem větší starosti mi dělá pozice defenzivního záložníka, kde v současnosti máme jenom Gecova, což s přihlédnutím k jeho podzimním výkonům moc důvodů k optimismu nezakládá. Nad to jeden útočník by se ještě taky hodil, nebylo by špatné někoho začíst zapracovávat do týmu a jen nečekat na odchod Necky.

                • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                  Edwardtheiron     před 11 lety 12.01.2014 18:09 |  
                  0 0

                  Ano, stopera určitě nepotřebujeme, Koubek chce, aby ho hrál Neves a Neves se na to místo chce vrátit taky. Ale jinak, ať si přivedou, koho chtějí, když to budou hráči, kteří zatím chodí, tak to bude v pohodě. Jestli na to mají peníze, ať vykoupí třeba celý Liberec, jestli ne, debatujeme tu o ničem. ))

                • Re: Slavia - Táborsko 0:2

                  Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.01.2014 18:14 |  
                  0 0

                  no mně přijde minimum 4 kvalitní stopeři, kor když je Dobrotka často zraněný.

    • Re: Slavia - Táborsko 0:2

      Borris     před 11 lety 12.01.2014 14:23 |  
      0 0

      A jak to víš?