Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

Slavia dnes zahájila zimní přípravu tradičními kodničními testy na FTVS. V tento okamžik čítá kádr A týmu Slavie 24 hráčů, je však výrazně nevyvážený.

V kádru A týmu najdeme k dnešnímu dni 24 hráčů, což by za normálních okolností byl celkem dostačující počet. Zařazení hráčů na jednotlivé posty však ukazuje, že Slavii chybí (krajní) obránci a především útočníci, naopak více než polovina hráčů v kádru jsou záložníci, ostatně posuďte sami:

Brankáři (3): Černý, Čontofalský, Rakovan
Obránci (6): Dostál, Kolařík, Neves, Tusjak, Škoda, Dobrotka
Záložníci (13): Prošek, Šimeček, Zmrhal, Petrák, Gecov, Lička, Bazal, Koreš, Mičola, Hrubý, Vošahlík, Piták, Nitrianský
Útočníci (2): Juhar, Vyhnal

Dva hráči ještě doléčují svá zranění z konce podzimu - Tomáš Mičola a Martin Dobrotka. Jak už klub uvedl dříve, čtveřice hráčů Čonka, Bortel, Fenin a Škutka byli z A týmu vyřazeni, začnou trénovat s juniorkou a mohou si hledat jiné angažmá. K nim se přidá rovněž Tomáš Frejlach, který se vrátil z hostování v Brně. Všímavý fanoušek jistě zaregistroval, že na soupisce chybí Martin Hurka, který na podzim nastupoval téměř výhradně v juniorce. Ten nastoupí do přípravy druholigové Viktorie Žižkov a kluby budou zřejmě jednat o jeho hostování. Naopak na soupisce nalezneme Roberta Hrubého, který na podzim patřil do kádru juniorky, a také útočníka Pavla Vyhnala, který tak dostává v áčku Slavie druhou šanci.

Komentáře (227)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

    spino     před 11 lety 03.01.2014 16:32 |  
    0 0

    Hodně si slibuju od Tusjaka a Proška. Doufám, že jim Koubek dá dostatečný prostor.

  2. Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 16:33 |  
    0 0

    já doufám že ještě vyjdou ty 3 posily co se teď objevily na netu (Necid, Ritchie, Mensah). Nicméně potřebujeme ještě zkušeného pravého beka + se vrátí Mikula. A ještě jednoho stopera.

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 16:41 |  
      0 0

      Mensah a Richie budou stejně pravděpodobně pro juniorku a ne pro okamžité posílení áčka.

      Každopádně by to chtělo někoho do obrany.

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 16:46 |  
        0 0

        no Mensah by začal v juniorce, o tom nepochybuji, je mu 19, zatím hrál jen v Ghaně. Ritchiemu je ale 23 a proto si myslím že by to mohla být posila pro áčko

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        Borris     před 11 lety 03.01.2014 16:49 |  
        0 0

        No tak Richie by určitě nebyl posila pro juniorku když je mu 22. To už by byla posila jednoznačně pro áčko.

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          Eluin (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 17:45 |  
          0 0

          Pardon, to se omluvám, chybně jsem se domníval, že mu je také 19.

  3. Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

    martyni (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 16:40 |  
    0 0

    Je to jakesi nevyvazene..:). Tak asi by to chtelo nejake zalozniky preskolit na beky.. ale koho, tot otazka..:).

  4. Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

    Elanius     před 11 lety 03.01.2014 16:51 |  
    0 0

    Jsem z našeho kádru pořád rozpačitý, roky rozprodávání a lepení děr průměrnými hráči se na nás hrubě podepsaly.

    Především obrana je velmi slabá - stopery máme sice papírově 4 - Nevese, Dobrotku, Škodu a Kolaříka, ale ...

    Dobrotka je velmi dobrý, ale náchylný ke zraněním, Kolařík příliš nepřesvědčil (i když to může být i vinou celkově chabé hry obrany pod Petroušem) a Neves má přecijen nejlepší léta za sebou. Naším nejstabilnějším stoperem tedy nakonec může být Škoda.

    Naopak záloha vypadá kvalitně, překvapuje mě pouze zařazení Nitrianeského, považuji ho stále spíše za beku. Z trojice Hrubý, Šimeček, Bazal počítám, že 1 zůstane v A-týmu, 1 v juniorce a 1 půjde na hostování.

    Potom by naše záloha vypadala například takto:
    Levá křídla: Koreš, Juhar (i Zmrhal a Tusjak zde mohou hrát)
    Střední ofenzivní hráči: Piták, Lička, Šimeček
    Střední defenzivní hráči: Petrák, Gecov
    Pravá křídla: Mičola, Vošahlík, Prošek (Nitrianský)

    Pokud si správně vzpomínám na hru Baníku pod trenérem Koubkem, nepraktikoval obvyklé rozestavení 4-2-3-1 ale spíše 4-3-3.

    Předpokládám, že i zde je snaha vytvořit podobný styl hry založený na středovém útočníkovi podpořeném dvěma křídelními hráči, za nimi je pak tříčlená záloha s tvořivým záložníkem uprostřed.

    Ideální sestavou na jaro by tak mohla být například tato:

    ______Juhar - Necid - Mičola
    ______Piták - Lička - Petrák
    Tusjak - Dobrotka - Škoda - Nitrianský
    _______Čontofalský/Rakovan

    Jaká sestava by se líbila vám? :)

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      klimi     před 11 lety 03.01.2014 16:56 |  
      0 0

      Upřímně, mě zatím Juhar mimo pozici hrota hodně zklamal, tudíž bych tam raději viděl Vošahlíka nebo kohokoliv jiného.

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 18:21 |  
        0 0

        No, Koubka asi moc nezklamal;-)

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          bongor     před 11 lety 03.01.2014 19:57 |  
          0 0

          Mě Juhar nezklamal,ani nenadchnul.Ale když se podívám na tabulku
          jak ji sestavili slávističtí fandové,tak se pohybuje pěkně vysoko.
          U něj je předpoklad,že může rozhodovat vyrovnané zápasy,rychlost a tvrdá střela.Jeho ofsajdová pozice může občas vyjít a jeho tvrdá rána taky může občas zapadnout

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 17:43 |  
      0 0

      Libi se mi Dobrotka, Skoda - Pitak, Licka, Petrak - Necid. Kraje obrany a kridla, to se bude muset doladit. Juhara vidim jako nahradnika do utoku, Micola je furt zranenej a kdyz hraje, tak nevyrovnane, forma Tusjaka a Nitrianskyho je taky nejista..

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        Elanius     před 11 lety 03.01.2014 22:10 |  
        0 0

        Jo s tim muzu souhlasit, ta osa vypada slusne.

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 13:57 |  
      0 0

      Sestava
      Rakovan - Nitrianský, Škoda, Dobrotka, Tusjak - Petrák, Gecov - Piták, Lička, Mičola - Necid.

      Alternativy
      Brankáři: Čontofalský, Černý; Stopeři: Neves, Kolařík; Beci: P Dostál, L Neves; DZka: Zmrhal, Lička; Křídla: Prošek, Vošahlík, Nitrianský; Podhroty: Piták, Vošahlík; Hroty: Juhar, Škoda.

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        Kornovo     před 11 lety 04.01.2014 14:15 |  
        0 0

        nesouhlasim.nitriansky v obrane hrat nemuze kdyz neumi branit.na ten post kdokoli jen ne nitrak

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      zeleznik2     před 11 lety 06.01.2014 10:18 |  
      0 0

      Souhlas, jen na místo Tusjaka asi jiný obránce(ghaňan?) a místo Čontyho Černý.

  5. Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

    tolsimir     před 11 lety 03.01.2014 17:05 |  
    0 0

    Napadlo me dneska na stopera jedno takove pozapomenute jmeno, ktere me pred lety hodne upoutalo - Kosut ze Slovacka. Co vim, tak obcas hral i na levym beku snad

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      petrjir     před 11 lety 03.01.2014 17:12 |  
      0 0

      A je tam i nějaká spojitost s pozorovateli Slavie nebo je to jen tvoje přání?

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        tolsimir     před 11 lety 03.01.2014 17:14 |  
        0 0

        spojitost tam neni, prani ani sam nevim, jen me tak napadl, kdyz jsem premyslel o pouzitelnem jmenu z ligy do obrany, ale priznam se, ze jsem dlouho zapas Slovacka krome toho proti nam nevidel, tak nevim, jak na tom je, ale pred nejakejma tema 3 lety vypadal nadejne

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          petrjir     před 11 lety 03.01.2014 17:24 |  
          0 0

          Jeho taky zrovna nesleduju, ale statistiky na svůj věk má zajímavý. Jinak vzhledově to je druhý Juhar. Ale spíše bychom potřebovali přesně někoho takového, ale na druhý kraj obrany a aby byl použitelný i na stoperovi.
          Protože pokud skutečně přijde K.Ritchie, tak nalevo máme Tusjaka a jeho, na stopera Nevese, Škodu, Dobrotku (věčně zraněný) a Kolaříka (který ale podle mě půjde na hostování) a napravo jen Dostála, který by naopak měl být připraven na laviččce a to jen a pouze v případě nutnosti.
          Docela by mě zajímalo to jméno, o kterém mluvil Alanor, o které jsme se zajímali na pravý kraj obrany.
          Myslím si, že pokud přijdou Mensah (bude na léto do juniorky), Ritchie a Necid, tak stejně musíme ještě určitě posílit o pravého beka a to hodně kvalitního a myslím si, že i druhýho útočníka. Koubek Juhara nenechá sedět pro jeho rychlost a bojovnost.

          • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

            Tomigo     před 11 lety 03.01.2014 18:20 |  
            0 0

            Já už jsem to tady před krátkým časem psal: Kamo Hovhannisyan, pravý obránce, 21let, reprezentant Arménie, hráč Pjuniku Jerevan. Pjuniku se moc nedaří, třeba by byli svolní k jednání. Otázka je cena, podle transfermarktu cca 375 tis. éček, což na jednu stranu není za perspektivního reprezentanta moc, na druhou stranu nemám tušení, jak to má se smlouvou a dalšími podmínkami...a kolik jsme my schopní nabídnout...

            Navíc si to už v Edenu vyzkoušel, byl v základu při našem nešťastném repre fiasku s Arménií loni v září... :-)

  6. A co Štajny?

    tantalos     před 11 lety 03.01.2014 17:34 |  
    0 0

    Od února bude volný Štajner, taky exslavista. S Pitákem by z nich byli perfektní nahravači pro Necku.

    • Re: A co Štajny?

      mart     před 11 lety 03.01.2014 17:54 |  
      0 0

      :D .....to jako ze ho KJ vyhodi ?
      nebo mu konci smlouva?

      • Re: A co Štajny?

        tantalos     před 11 lety 03.01.2014 18:00 |  
        0 0

        Ti dva si budou tak skvěle rozumět.

    • Re: A co Štajny?

      Navyseals     před 11 lety 03.01.2014 19:48 |  
      0 0

      A Lička je co?

      • Re: A co Štajny?

        tantalos     před 11 lety 03.01.2014 20:25 |  
        0 0

        Nechtěj od starých pánů, aby makali celý zápas.

  7. Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

    deadbeat     před 11 lety 03.01.2014 18:08 |  
    0 0

    Obzvlášť seznam útočníků, i s uvážením Necida, budí hrůzu

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      petrjir     před 11 lety 03.01.2014 18:16 |  
      0 0

      To souhlasím. Pravý bek a dva útočníci jsou podle mě nutností.

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        tantalos     před 11 lety 03.01.2014 18:35 |  
        0 0

        Jenom dva? Vedle Necky je jich potřeba radši rovnou osm.

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 18:24 |  
      0 0

      Zděšení, nebo úsměv?:-) obrana i útok jsou zatím vtipný, tohle je reálně obrovská slabota, tam jestli nikdo už nepřijde, tak moc velké zlepšení nehrozí..

  8. Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

    no-nick     před 11 lety 03.01.2014 18:40 |  
    0 0

    Čonka ale na kondičních testech dle fotek na oficiálkách evidentně byl...(což samozřejmě asi nic neznamená:)). Naplňuje mě skvělým pocitem, když na těch fotkách vidím v našich barvách Pitáka, připomíná mi to starý dobrý časy...

  9. Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

    Philliip     před 11 lety 03.01.2014 18:53 |  
    0 0

    Dvě posily do obrany jsou žádoucí. Nejen zmiňovaný kraj obrany, kde nás tlačí bota dlouhodobě, ale i pozice stopera není zrovna nabitá. Možná zkusit přeorientovat na stopera podobně jako Škodu také Gecova. Ten v záloze zatím nepřesvědčil.

    Zajímavé je, že Koubek preferuje rychlostního útočníka, díky čemuž končí Škutka, ale přitom přijde "podobný" typ útočníka Necid. Ale v takovém případě stojí za to pozměnit herní styl, Necid bude platný. Kromě Necida by se ještě jeden útočník určitě hodil, Juhar není záruka gólů, Vyhnal se těžko výrazněji prosadí, Vošahlíka beru spíš jako krajního hráče a když se nám Necid zraní, jsme...na tom bledě :)

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      petrjir     před 11 lety 03.01.2014 20:42 |  
      0 0

      Tak zrovna Gecov docela dost často nestíhá, proto fauluje, tak nevím, zda by to nebylo ke škodě zrovna u něj. Jeho radši od vápna držet dál.

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      Elanius     před 11 lety 03.01.2014 22:11 |  
      0 0

      Zase pozor, Necid není žádný Lokvenc aby byl jen věží ve vápně - na svoji postavu je velmi rychlý a hbitý. I v Koubkově stylu se může uplatnit, jeho pohyblivost je řádově jinde než Škutkova.

  10. Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

    haroldlloyd     před 11 lety 03.01.2014 21:00 |  
    0 0

    Martin Hurka s velkou pravděpodobností odejde na půlroční hostování na Žižkov .

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      petrjir     před 11 lety 03.01.2014 21:05 |  
      0 0

      Sice už to tady někdo dříve zmiňoval, že na Žižkově by měl strašně špatný podmínky, atd, ale pokud tam fakt půjde, tak je škoda, že to odmítl již před rokem. Takhle ztratil v podstatě rok.

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 03.01.2014 21:05 |  
      0 0

      hmm zajímavé, snad mu to prospěje. Co jsem tak jednou zaslechl na juniorce, tak měl Žižkov zájem i o Bazala s Vyhnalem.

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        petrjir     před 11 lety 03.01.2014 21:09 |  
        0 0

        Jak vůbec dopadli na hostování v Žižkově Paprčiak s Červenkou?

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          quelhar (admin)     před 11 lety 03.01.2014 21:13 |  
          0 0

          Spatne, v pulce sezony prisli na Zizkov na posledni chvili 3 novi hraci z ligy na hostovani a oba byli obratem poslani na jejich farmu do Mecholup. Do te doby hral Cervenka par zapasu vetsinou jako stridajici, Paprciak jen sporadicky nejakou minutu.

          • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

            petrjir     před 11 lety 03.01.2014 21:19 |  
            0 0

            Hmm, takže zbytečná hostovačka. Aby to takhle nedopadlo i s ostatníma, co tam půjdou.
            Ale třeba skutečně oba na to neměli..?

            • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

              Tomski     před 11 lety 04.01.2014 02:30 |  
              0 0

              tak aspoň hrají mužskou soutěž...

          • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

            petrjir     před 11 lety 03.01.2014 21:26 |  
            0 0

            Tak na jejich webu je Martin HŮRKA, tak by to možná mohl být on... Taky tam je, že končí Červenka, ale o Paprčiakovi žádná zmínka.

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      tolsimir     před 11 lety 03.01.2014 21:29 |  
      0 0

      ne ze by na to teda mela viktorka penize, ale jestli tam ciste nahodou nejde na prestup

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        petrjir     před 11 lety 03.01.2014 21:36 |  
        0 0

        To pochybuju, Šeterle říkal, že nikdo z mladých na přestup nepůjde. Pokud ano, bylo by to neskutečný.
        Ale jen nechápu, že už tam nešel před rokem, když měl tu možnost...
        Nějaký přispěvatel říkal, jak by ho tam čekalo špatné prostředí, bez peněz, atd., ale proč tam tedy šel teď?

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          th     před 11 lety 04.01.2014 14:33 |  
          0 0

          Červenka tam podle jejich webu taky byl na hostování s opcí, kterou neuplatnili, tak uvidíme. Podle SKS se ''Hurka zapojí do přípravy Viktorie Žižkov ... O jeho případném působení na Žižkově se bude jednat''.

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        petrjir     před 11 lety 03.01.2014 21:41 |  
        0 0

        Jinak teď koukám, že měl Hurka smlouvu do 30.6.2014, ale měl tam roční opci, takže nevím, zda když má opci, tak může půl roku předtím jinde podepsat nebo ne?

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 09:39 |  
      0 0

      no, jen je mi záhadou, proč to teď jde a před půlrokem to nešlo:-)

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        Navyseals     před 11 lety 04.01.2014 10:18 |  
        0 0

        Hurka už několikrát odmítl hostování.

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          haroldlloyd     před 11 lety 04.01.2014 19:31 |  
          0 0

          Hurka chtěl odejít ale slibovali mu že bude hrát . Koubek o něj nemá vůbec zájem.

          • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

            Navyseals     před 11 lety 04.01.2014 21:29 |  
            0 0

            Kusý svýho času říkal, že Hurka odmítl hostování radši zvolil juniorku. Zkusím ti to najít.

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      bongor     před 11 lety 04.01.2014 14:17 |  
      0 0

      No jo Karlos,to je posila po všech stránkách.Nevím,který s odpuštěním blbec zavinil,že jsme se o něj nezajímali už když se vracel ze zahraničí.Teď už je to přece jenom usedlejší pán,ale pro nás určitě ještě živá voda.Teď hlavně ještě dva útočníky a dva obránce.Skromnej nejsem,ale v naší situaci ani být nemohu.Potom můžeme myslet na nejvyšší příčky.Ani jsem se nedíval co to za ignoranta psalo vlastně ten článek v idnesu."Druhý nejslavnější klub?"A ten první má být pane redaktore jako kdo?

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        johnynz     před 11 lety 04.01.2014 14:39 |  
        0 0

        Ten vool Stehno si snad myslí, že Klabzubova jedenáctka doopravdy existovala nebo co...

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 14:44 |  
        0 0

        Mě se líbí jak tady všichni nakupujute a že by měl přijít ten či onen,ale kdo by to měl zacvaknout to vám jaksi uniká.Stav financí zatím zdaleka není tak dobrý, na to jaké máte nároky na posílení,tak budte kolegové hodně při zemi.Zatím je vše nejasné,zrovna jako ještě není stoprocentní příchod Necida.

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          judy     před 11 lety 04.01.2014 14:48 |  
          0 0

          i pokud by nepřišel tak už jsem celkem spokojen. Pitáka i Vošahlíka jsem si přál a rád na ně bduu chodit... rozhodně více jak na Čonku,Bortela i Škutku kterej sice uměl občas dát gola ale co dokázal zazdít a hlavně spadnout v tu nejméně vhodnou dobu bylo do nebe volajíci... a pokud budeme brečet že se jinde rozstřílí tak věřte že pokud by byl u nás tak by stál za starou bačkoru pořád. tak co.

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          judy     před 11 lety 04.01.2014 14:48 |  
          0 0

          i pokud by nepřišel tak už jsem celkem spokojen. Pitáka i Vošahlíka jsem si přál a rád na ně bduu chodit... rozhodně více jak na Čonku,Bortela i Škutku kterej sice uměl občas dát gola ale co dokázal zazdít a hlavně spadnout v tu nejméně vhodnou dobu bylo do nebe volajíci... a pokud budeme brečet že se jinde rozstřílí tak věřte že pokud by byl u nás tak by stál za starou bačkoru pořád. tak co.

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          jarodo57     před 11 lety 04.01.2014 14:49 |  
          0 0

          Pomohlo by ,že by si vzal Bílek do Arábie sebou Fenina ? Šejkové by za něj mohli něco vysolit ne?A tam by se mezi těma línejma arabama ztratil

          • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

            deadbeat     před 11 lety 04.01.2014 19:17 |  
            0 0

            Ostatním je to zřejmě fuk, ale osobně bych byl rád, kdybych tu nemusel číst slovní spojení jako "líný Arabové", i kdyby jen v nadsázce. Slavia je přece tím klubem intelektuálů, že jo.

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          Edwardtheiron     před 11 lety 04.01.2014 14:58 |  
          0 0

          A já si zase myslím, že už se pracuje s těmi "novými" penězi. Kdyby nebyly prachy, nejedeme na dvě zahraniční soustředění, nekoupí se Piták a Vošahlík, nezajímáme se o Rabušice a o Necidovi by se ani neuvažovalo.

          • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 15:34 |  
            0 0

            Tak ono může být více variant financování,např. soustředění na kanárech je vlastně od sponzora hráči s jablek zase nejsou tak drazí v létě jim končila smlouva Necka není uplně jistej a na jeho platu se může podílet CSKA,ale jinak nějakou kačku někdo musel pustit to je bezesporu.

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 16:21 |  
          0 0

          jo a proto bylo 16 milionů na Rabušice. Ono ti nějak uniká, že ten kádr je potřeba posílit, protože pohled na obranu je fakt tristní, jména tu padat mohou, přijít nemusí, od toho diskuse je. Ale posílit to chce.

          S Dostály, Koreši atd. to je pořád max na boj o udržení, pokud máme mít větši ambice, musí se do toho nalít peníze.

          • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

            judy     před 11 lety 04.01.2014 16:34 |  
            0 0

            ono to jde i bez větších investicí pokud bychom se vydali na cestu odchovancu ale to by byla cesta hodně na dlouho .... je jasné že potřebujeme změnu teď

            • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

              travel (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 18:00 |  
              0 0

              Já věřím informacím o novém (spolu)majiteli Navarovi a pierovi.Podle těch informací věřím,že to dobře dopadne,ale je to holt velmi komplikované se stadionem,a proto to nebude tak rychle,jak bychom si přáli.

            • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

              Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 18:16 |  
              0 0

              když to je jak píšu o ambicích týmu, vedení, kabiny. Buď je čas dát šanci mladým a nečekat hned poháry atd., nebo čas není a pak to chce peníze a posily a posty, kde mladíky nemáme.

          • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 18:43 |  
            0 0

            Mě vůbec neuniká to že je potřeba posíliti,jen vyjadřuji obavy,že zatím tolik peněz nemáme a vůbec není jisté zda budou, na to vše co si tady představujete.

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          bongor     před 11 lety 04.01.2014 18:03 |  
          0 0

          Rozbiju prasátko a nakupuju.S Neckou máš bohužel pravdu,nějak se to asi zasekává právě na financích.Takže Rusové ještě asi v nedohlednu

  11. Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

    lukas8 (admin)     před 11 lety 04.01.2014 17:36 |  
    0 0

    Dobrý den,
    určitě se to zde již probíralo, ale přeci jen bych se rád zeptal, zda přízvisko "židovská", kterým nás častují naši rudí (a nejenom oni) nepřátelé, vzniklo kvůli našim dobrým vztahům ve 20. letech minulého století se Zemskou bankou. Děkuji

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      judy     před 11 lety 04.01.2014 17:43 |  
      0 0

      ne šlo o to že jsme spolupracovali v začátcích s ředpovědi počasí a věděli jsme že bude pršet a pojistili se na to a pak za to dostaly nejaké peníze a to rudý tupci neunesly a tak nám začali nadávat do židů.. hloupé že ?

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 17:59 |  
        0 0

        Ano, říkal to, tuším, pan Zuska na první Univerzitě Slavia.

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        Retos     před 11 lety 04.01.2014 18:56 |  
        0 0

        jo jo bylo to Hloupé
        ... pojistka se vztahovala na nesehrání zápasu se zahraničním soupeřem kvůli nepřízni počasí.. Pojistka byla tedy vplacena.. jelikož zápas nebyl v ten den sehrán.
        Slavia pak ovšem sjednaný zápas sehrála o den později a
        INKASOVALA pořadný balík PODRUHÉ (né ovšem od pojišťovny)..
        za sehrání onoho zápasu s tím soupeřem...
        Inu, Jaks řekl.. Hloupé...
        Však TO taky Slavia už Nikdy neopakovala :-/
        R.

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          steev (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 19:09 |  
          0 0

          Na tvůj názor se nikdo neptal.

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      bongor     před 11 lety 04.01.2014 18:14 |  
      0 0

      Ono je úsměvné,když příznivci židobolševického klubu častují slávisty
      pokřikem jude Slavie.Jinak to asi vzniklo kvůli panu Načeradcovi z Můžů v ofsajdu,kterej fandil Slavii,stejně jako autor knihy.Jenže to už se prázdný hlavy nenamáhaly přečíst si k tomu rozhovor autora ,pana Poláčka,totiž že je jedním z mála pražských židů,co přejou Slavii a že jich většina fandí spartě.

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        steev (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 19:16 |  
        0 0

        Bongore, nechápu tvoje spojení židobelševickej klub.Abych to upřesnil, chápu obojí tykající se sparty,ale nikdy bych si nedokázal představit to spojení.nepřijde ti to jako urážka židů?

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          Edwardtheiron     před 11 lety 04.01.2014 19:45 |  
          0 0

          Steeve, sorry, ale zkus si někde na netu najít termín židobolševismus. Zatím, zdá se, nevíš, o čem je řeč.

          • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

            steev (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 20:10 |  
            0 0

            Ok,nemyslel jsem to špatně.

            • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

              steev (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 20:13 |  
              0 0

              wiki:
              Židobolševismus je termín, který je užíván pro spojení Židů a komunismu. Termín není spjat s jedinou konkrétní představou propojení židovského etnika s komunismem, ale je užíván těmi, kteří jsou přesvědčeni o vině či spoluvině Židů za vznik ideje bolševismu, řízení a šíření tohoto komunistického hnutí či poukazují na výrazné zastoupení Židů ve vedení komunistických stran, které výrazně převyšovalo jejich zastoupení v populaci konkrétních států.

              • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                Retos     před 11 lety 04.01.2014 20:24 |  
                0 0

                Na Tvůj Názor se NIKDO NEPTAL!
                :-))
                R.

                • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                  steev (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 21:00 |  
                  0 0

                  Ty se proboha nevyjadřuj.

              • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                bongor     před 11 lety 04.01.2014 20:35 |  
                0 0

                Radši se kluci budeme věnovat fotbalu a Slavii zvlášť.Četl jsem zajímavé články o tomto tematu,zvláště ve spojení chudí židé v Německu a bohatí Židé v Německu a velká nevraživost mezi nimi.
                Ale sem to asi nepatří.Chtěl jsem jenom ukázat,jaká blbost je ten
                pokřik duševních ubožáků na adresu slávistů a navíc se na to výše někdo ptal.

                • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                  steev (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 20:54 |  
                  0 0

                  To máš pravdu je to ubohost z jejich strany.

                • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                  Retos     před 11 lety 04.01.2014 20:55 |  
                  0 0

                  Nelžeme si Tu ale zase do kapsy, Strejdo..
                  Stejně DUŠEVNĚ UBOŽÁCKÝ POKŘIK
                  je i Buzerantů parta
                  :-/

                  • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                    steev (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 21:01 |  
                    0 0

                    Strejdo?

                    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                      steev (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 21:14 |  
                      0 0

                      Retos,tak se přiznej že seš spartan.Ty tvoje opilecký výkřiky jsou víc než trapný!!!

                      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                        bongor     před 11 lety 04.01.2014 21:39 |  
                        0 0

                        To se steeve nemusí přiznávat,od jeho prvního vstupu je to víc než jasný.

                        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                          steev (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 21:48 |  
                          0 0

                          Taky si myslim.

                          • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                            travel (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 22:06 |  
                            0 0

                            Hlavně na jeho "příspěvky" nereagujme.

            • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

              Edwardtheiron     před 11 lety 04.01.2014 20:51 |  
              0 0

              Vždyť já taky ne. :-)

  12. Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

    stromovous (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 17:42 |  
    0 0

    Volný je Lukáš KUBÁŇ ze Slovácka. Já bych mu dal šanci.

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 18:17 |  
      0 0

      no nevím, to je takový věčný, nenaplňěný talent, když ho nechce Slovácko, to asi o něčem svědčí..

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      ortevor     před 11 lety 04.01.2014 18:36 |  
      0 0

      Kuban, kteryho nepustili do sestavy dva hraci z juniorky Slovacka, to urcite nebude hrat, co by nam pomohl..respektive kdyz ho tam ze sestavy vytlacil Simko, tak urcite by ho z ni vytlacil i nas Tusjak...urcite nebrat...a navic to je stagnujici talent, ja myslim, ze dalsiho Fenina / Strestika uz nechceme..

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        bongor     před 11 lety 04.01.2014 18:45 |  
        0 0

        Není třeba brát kusy,potřebujeme kvalitu.Já toho kluka neznám,těžko ho můžu posuzovat,ale velká posila by to asi nebyla.
        Pokud někdo z avizovaných skutečných posil nedorazí a na obzoru nebude ani nikdo podobný,tak je skutečně lepší stavět naše juniory, i když to není ideální řešení,vzhledem k našemu postavení v tabulce.

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          travel (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 22:11 |  
          0 0

          Tak jsem si všiml,že se o bongorovi zmiňují v diskusi na ofic. webu Slavie (v dobrém -aspoň pro mě).

          • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

            bongor     před 11 lety 04.01.2014 23:20 |  
            0 0

            No jo traveli,to slaviator,to je krajan ze severu,už si píšeme
            hodně dlouho,dřív jsem psal hlavně do ofika.Od té doby co začali šachovat s přihláškama ,tak tam píšu málo.

            • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

              travel (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 23:45 |  
              0 0

              Vím bongore,že to napsal slaviator a docela mě překvapilo,že se tam zúčastňuje diskuse.Velmi často tam diskuse vůbec nesouvisí s fotbalem a Slavií.Někdy tam zabrousím jestli se tam nedozvím něco o případném novém majiteli -myslel jsem si,že by mohl něco vědět miros,ale nějak se po něm slehla zem.Na jednu stranu věřím tomu co píše Navar,příp. piero,ale stejně jsem dost nervozní,aby to dobře dopadlo,protože jinak se z toho srabu nedostanem.No snad nás bude Navar,či piero dál v rámci možností informovat a opravdu to dobře dopadne.

  13. Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

    Travinho     před 11 lety 04.01.2014 20:24 |  
    0 0

    Nevím jestli to tu někde bylo, ale Duga jde hostovat do Slovenské prvoligové Myjavy.

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      klimi     před 11 lety 04.01.2014 20:33 |  
      0 0

      Denis z Myjavy pochází. Takže těžko říct, do Áčka to asi nebude.

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        quelhar (admin)     před 11 lety 04.01.2014 21:48 |  
        0 0

        Podle jejich webu to vypada, ze s nim pocitaji do acka. Udelali tam zemetreseni, vyhodili uspesneho trenera, nahradili jej trenerem, ktery vedl jejich U19. Vyhodili i nekolik hracu a privadeji do klubu dost novych hracu + zapoji odchovance. To muze byt pro Dugu velmi dobra sance si vyzkouset dospely fotbal v nejvyssi soutezi, pokud se propracuje do sestavy.

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          klimi     před 11 lety 04.01.2014 21:56 |  
          0 0

          Snad je to hostování jen s opcí.

          • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

            klimi     před 11 lety 04.01.2014 21:57 |  
            0 0

            Samozřejmě je myšleno "bez opce" :D

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 20:40 |  
      0 0

      tak je to odchovanec Myjavy, třeba je to jeho vlastní iniciativa.
      u nás za juniorku moc nehrál, přitom to byl minulý rok v U19 kapitán, stejně jako byl Liška nejlepší střelec soutěže a taky jenom střídá. Každopádně úroveň slovenské ligy a přesněji Myjavy bude asi tak na úrovni naší 2.ligy. Třeba mu to sedne, dostane se do základu a po půl roce se vrátí jako posila pro áčko :)

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        bongor     před 11 lety 04.01.2014 21:01 |  
        0 0

        Já myslím že ten slovenský fotbal zbytečně podceňujeme.Podle mě to tam nemůže být o nic horší,než kaprliga.

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          PetCC     před 11 lety 05.01.2014 10:53 |  
          0 0

          O tom vypovídá úspěšnost slovenských týmu v evropských pohárech :-)

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        ortevor     před 11 lety 04.01.2014 22:06 |  
        0 0

        tak jako tak, bohuzel pro Dugu je na tom jeho miste i v juniorce pretlak, protoze kdyz bude Salasovic zdravej, tak ho tam nepusti...takze hostovani idealni, a pokud bude hrat na Slovensku ligu, tak doufam, ze treba tam Karol jeste nekoho dalsiho na hostovani uda (pokud by tam teda chteli jit, ale bylo by to super..)

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 04.01.2014 22:44 |  
          0 0

          no jo, střední záložníci to je naše parketa, nejdřív to byl Petrák (92), potom Zmrhal, Šimeček a Bazal (93), Salašovic, Verner a Duga (94), v U19 jsou Prosek, Brož (95) a Kodr (96), v U18 je Badocha (97) a možná ještě někdo, moc ty mladší hráče od U18 dolů neznám.
          Od každého ročníku tak máme kvalitní střední záložníky s velikým potenciálem.

  14. Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

    Alanor (admin)     před 11 lety 05.01.2014 09:44 |  
    0 0

    Ještě k Hurkovi - toto řekl trenér Žižkova Trpišovský:

    "U všech hostování je pro mě důležité, aby jsme měli na hráče opce a mohli s nimi počítat do budoucna."

    Takže se obávám, abychom se s Martinem nerozloučili, jestli tam půjde.

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      Tomski     před 11 lety 05.01.2014 10:16 |  
      0 0

      tak bude záležet jestli se prosadí a jestli v případě zájmu Žižkova bude chtít tam zůstat...tady to bohužel není ani na lavičku...

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      petrjir     před 11 lety 05.01.2014 10:26 |  
      0 0

      Tohle odepsal MB na slavia.cz:
      Dobrý den, Martin Hurka se zatím může se Žižkovem připravovat, o jeho působení tam by se mělo jednat. Martinovi sice v létě končí smlouva, ale je tam ještě roční opce. A je běžnou praxí, že se smlouva při hostování stejně prodlužuje. MB

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        Alanor (admin)     před 11 lety 05.01.2014 10:28 |  
        0 0

        Tak logicky ho tam nepošleme s tím, že mu po konci hostování skončí smlouva a bude si ho moci vzít kdokoliv bez náhrady..

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 11:12 |  
      0 0

      přece si nemůže myslet, že dostane mladého perspektivního hráče, z prvoligového týmu na hostování s opcí. .

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        klimi     před 11 lety 05.01.2014 11:29 |  
        0 0

        Proč ne, já už si myslím, že u Slavie je to skoro tradice.

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 11:39 |  
          0 0

          No v poslední době ani ne, viz Mikula, Berkovec, Červenka

  15. Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

    janko (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 10:26 |  
    0 0

    mimo tema, spise jen pro usmev. Listuji zpetne nekolik dni starymi vytisky deniku sport a ten z 2.ledna je vyzivnej. Na str.17 je plan priprav prvoligovych tymu, plzen i sparta tam kondicni soustredeni uvedene maji, o tom ze Slavia ho stravi na kanarech ani radka. Doslova: 8 az 25.ledna: zapasy Tipsportligy na umele trave v Edenu... Tohle je fakt uz snad nemoc, nebo zumpa jak pravil prvni alkoholik...

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      quelhar (admin)     před 11 lety 05.01.2014 11:36 |  
      0 0

      Nedavno zase idnes uvadel, ze Plzen je jedinym ceskym tymem, ktery jede na dve zahranicni soustredeni, cimz je napred pred ostatnimi... Az dodatecne to pak upravili, kdyz jim slaviator napsal do diskuze, ze to neni pravda.

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        janko (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 12:18 |  
        0 0

        na ten clanek si pamatuji, ten mne take zvednul ze zidle. Mne by zajimalo zda to delaji schvalne, nebo zda jsou opravdu tak tupy a svou praci nedelaji dostatecne kvalitne

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          bongor     před 11 lety 05.01.2014 12:41 |  
          0 0

          Já Ti to janko vysvětlím.Dělají to schválně,aby ukázali,kdo je tady panstvo a kdo povl.Ale dělají to schválně,protože jsou tak tupý,že jim ani nedojde,že se jim někdo za to vysměje.Svoji práci ale dělají kvalitně,protože takové je zadání od jejich vůdců.

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          podol (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 12:45 |  
          0 0

          V minulosti jsem korespondoval několikrát s šéfredaktorem idnesu.
          Ohledně hrubic,špatné češtiny v textech,ale i o tendenčním zpravodajství sport.redaktorů(i když se v té době netýkalo Slávie,ale
          komentářů ohledně klubů Plzeň,Sparta a korupce).Ten závěr pro mne byl jednoznačný.V odpovědích převažovalo "ble,ble...",pro mne vyplynulo -prostě redaktoři,i když to popírají jsou příznivci našich konkurentů a ve své práci se snaží a snaží.Otázkou je,
          zda to je únosné pro vyvážený a objektivní portál,kterým se idnes snaží být.Řešením může být,až se Slávia vyhrabe ze současné bídy,
          bude se pohybovat na špici ligy a bojovat o poháry-potom už to nebudou mít tak jednoduché.
          Podol

          • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

            bongor     před 11 lety 05.01.2014 13:17 |  
            0 0

            Ahoj podole,vždyť víš,že vyváženost a nezaujatost se u nás v Česku nenosí,i když se seč síly stačí deklaruje.Nenosí se to třeba ani v politice,proč by měl být fotbal výjímkou?Nedávno jsem četl hezký článek o televizních reportérech,kdo z nich je sparťan a kdo bohemák.Nějaká Slavia jako by ani neexistovala.Nikdo z nás samozřejmě nebyl u přijímacích pohovorů těchto pánů,ale jestli
            o výsledku rozhodoval Al Čapoun,tak bych tomu moc nevěřil,že na tom,jaké jsou jejich oblíbené barvy vůbec nezáleželo.Místo nich tam klidně mohli být i jiní uchazeči,možná že kvalitnější,ale ti holt měli smůlu.Narodili se do nesprávných rodin.

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 20:27 |  
        0 0

        Ne že bych byl ješitnej ale do diskuse jsem jim psal první já :D slaviator jim snad dokonce psal mailem jestli jsem ho dobře pochopil ;o)

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          slaviator     před 11 lety 05.01.2014 22:14 |  
          0 0

          Těší mě, Ferdinande :-)) Máš pravdu, psal jsi to tam cca o hodinu a půl přede mnou, já napsal Novákovi i maila pro jistotu... :D

          • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

            Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 22:23 |  
            0 0

            Tvůj přehled mě udivuje :) ale jméno na idnesu není pravé tak neže jim to práskneš :)

  16. Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

    podol (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 11:21 |  
    0 0

    Také mimo téma-na idnes mě ráno uhodil do očí titulek-Sparťan Lukáš Vácha chce do reprezentace.....Formálně na tom titulku není
    nic nepravdivého.Jen jsem si přitom vzpomněl,že Váchu vychovala Slávie,prošel hodně mládežnických týmů dle věkových kategorii,myslím že i několikrát střídal za A mužstvo a potom přestoupil do Jablonce.Na něho osobně se zlobit nemůžeme.Jsem přesvědčen,že tenkrát,kdyby jej Slávie chtěla,by zůstal.Uvědomuji si,že pro tyto kluky není fotbal jen zábava.Je to součástí složitého
    přestupu z mládežnických kategorií,do dospělých.Najednou už fotbal není jen hra,ale stává se i zaměstnáním v oboru,který v té době
    umí nejlépe.Spíše mne napadá,abychom se podobných titulků nedočkali za několik let,jen se změní jména na některé hráče dnešní juniorky.Nelze samozřejmě předem odhadnout vše,ale neměl by to být trend způsobený neodborností a špatným fungováním vedení
    Slávie.Ale snad ty postupné změny k lepšímu ve Slávii se projeví i zde.Podol

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      Pepino44     před 11 lety 05.01.2014 12:36 |  
      0 0

      Tak to bych si nepřál ani já,ovšem chybovat je lidské. On nemůže každý odchovanec stále zústávat ve Slávii,protože Ačko není nafukovací a Slávie ve svých mládežnických mužstvech produkuje každý rok dost talentovaných hráčů.Ono je velmi těžké rozpoznat,jak se nějaký hráč bude dále vyvíjet. Známe mnoho případů,kdy velcí talenti ustrnuli až zanikli, a naopak hráči méně talentovaní se svojí pílí dále rozehráli až do repre. Takové rozhodování koho ponechat a koho pustit je velmi těžké. Proto nějaké omyly bych i omluvil,jenom to nesmí být moc často.

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        bongor     před 11 lety 05.01.2014 13:05 |  
        0 0

        Oba máte pravdu.Musíme se v rámci možností snažit,aby co nejvíce našich odchovanců zůstávalo v našem dosahu,aby se nějak zúročily nemalé prostředky,které Slavia vkládá do jejich sportovního růstu.
        To znamená hostování s opcí a když už přestup ,tak s významným podílem na jejich případném dalším prodeji.Jak říká Pepino,velmi těžko lze předpovědět,jaký bude další vývoj nadaného fotbalisty,příklad máme na stole-Fenin.A taky je pravdou,že naše áčko není nafukovací a nafukovací není ani náš rozpočet.Jednoduše řečeno je to skoro jako hádání budoucnosti z křišťálové koule.
        Strašná škoda je třeba Dočkala,naopak vůbec škoda není zmiňovaného Váchy,který ukázal charakter, zcela neslučitelný s
        tradicemi Slavie a i kdyby to byl skvělý fotbalista,jako že zdaleka není,tak bych ho nikdy v našem dresu nikdy nechtěl vidět . Pan Vrba už se na něj určitě třese,ještě že se mu takhle trapně předem vnucuje,jinak by asi ani nevěděl,že ten hoch existuje.

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 13:27 |  
          0 0

          Ja v juniorce nikoho takvého nevidím...

          • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

            Narmer     před 11 lety 05.01.2014 19:22 |  
            0 2

            Souhlasím s vlkem.Tady se totiž zapomíná na jednu podstatnou věc,že generace okolo Necida a spol byla vyjímečná,což v jednom rozhovoru říkal i pan Říčka.
            Nejen,že Slavia vyhrávala mládežnické tituly u nás,ale ti hráči tvořili páteř velmi úspěšných reprezentačních výběrů,které vozily medaile z ME i MS.
            Je hezký,že máme juniorku i starší dorost na prvním místě,ale tato generace kvalit bývalých juniorů a dorostenců- Váchy,Gecova,Eliáše,Jandy,Černýho,Dočkala,Suchýho,Necida,Pekharta nedosahuje.

  17. Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

    petrjir     před 11 lety 05.01.2014 13:15 |  
    0 0

    Chtěl bych se zeptat znalců naší ligy, kterého pravého beka by jste chtěli do Slavie? Mně přijde, že jich moc k nabídnutí není.

    Myslel jsem si Kyselu z Boleslavi, toho ale asi Jarolím nebude chtít pustit, Dukla nikoho taky podle mě nepustí (Romera), Řezník z Plzně taky pochybuju. Možná tak ten Pauschek ze Sparty, kde ale zase nevíme jak na tom je.

    Pak asi se spíše poohlédnout někde v zahraničí (viz jako Teplice v Maďarsku, Dukla Španělsko nebo Sparta Polsko)

    Ale zrovna kraje obrany (obzvlášť vpravo) mně hned po útočníkovi přijdou jako největší slabinou současné Slavie.

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      bongor     před 11 lety 05.01.2014 13:25 |  
      0 0

      To mně taky petrjire.Poslední pravý bek moderního pojetí byl Krajčík.
      Nebál se pilovat lajnu,stíhal se vracet.Hraje někde na Slováči,ale věřím ,že by i dnes byl podstatně lepší než Dostál.Dostála nezatracuju,dělá co může,jenže jeho limit je moc nízko.Takže asi jedinou možností je,podívat se po Africe.Dívám se kouzelným teleskopem a vidím,že tam po hřištích běhají desítky nadaných kluků,kteří vydrží běhat od branky k brance celý zápas a míč jim taky nepřekáží.Třeba by se některý z nich mohl Mírou Koubkem nechat vybrousit.

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        petrjir     před 11 lety 05.01.2014 13:38 |  
        0 0

        Po Krajčíkovi jsme na bídu pravých obránců netrpěli, viz Čelůstka, Grajciar. Ale teď již třetím rokem je tato pozice dosti špatná, viz Dostál a Nitrianský. Potřebujeme na tento post kvalitního beka jako sůl. Potřebovali bychom obránce s Dostálovou fyzičkou a snahou, ale aby tam byla i ta fotbalovost. Jemu se nedá upřít snaha, bojovnost, fyzička, ale bohužel fotbalovostí to na Slavii není.

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      fredydj (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 13:55 |  
      0 0

      Pauschek jde hostovat tušim do Bohemky

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 13:58 |  
      0 0

      No, Pauschek jde hostovat ke Klokanovi, Romera by se mi líbil, ale po odchodu Vrzala, pochybuji, ze ho Dukla pustí.

      ono těch kvalitních krajních beků je malo a timpadem jsou i jejich ceny dost přemrštěné..

      podle mě nastal cas sestavu posilovat odchovanci, nebo cizinci. Cesky, slovenský trh je probrany a předražený.

      osobně bych se zkusil podívat na Balkán, tam běhá talentů..

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      Nosorozec     před 11 lety 05.01.2014 15:39 |  
      0 0

      Hodně lidí ho nemuselo, takže mě tu za to nejspíš někdo sežere, ale já bych si na pravýho beka přál Petra Jandu! :) Je to sice spíš záložník (ale to byl Krajčík původně taky), ale v těch několika málo zápasech, které odehrál v SKS na beku, se mu dařilo perfektně a dovedl bych si ho na tomto postu dlouhodobě představit. Je důrazný, rychlý a v útočný činnosti by určitě převyšoval Dostála.

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        petrjir     před 11 lety 05.01.2014 15:46 |  
        0 0

        V Turecku nehraje, je to odchovanec a srdcař, ale myslím si, že to vedení nenapadne oslovit ho s pozicí obránce. Ještě mě napadl Lecjaks, bůh ví, kde jemu je konec a zda hraje?

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          Nosorozec     před 11 lety 05.01.2014 15:55 |  
          0 0

          Lecjaks je momentálně hráčem norského klubu Valerenga a nastupuje tam pravidelně.

          • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

            Markus     před 11 lety 05.01.2014 16:04 |  
            0 0

            Není Lecjaks levák? Mě by třeba zajímalo, jak by tam u nás zahrál Ondra Mazuch.

            • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

              marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 16:07 |  
              0 0

              Mazuch je stoper ne?

              • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                Markus     před 11 lety 05.01.2014 16:47 |  
                0 0

                On umí oboje, líbilo se mi jak hraje a je to docela hradba.

                • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                  deadbeat     před 11 lety 05.01.2014 19:35 |  
                  0 0

                  Neumí. Je to stoper/DZ a pro hru na kraji obrany u něj nevidím žádný výrazný předpoklady.

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 16:04 |  
          0 0

          Lecjaks hraje za Young Boys Bern, z kterýho hostoval minulou sezonu ve Valerenga Oslo, tam odehral 22 zápasů na levém beku, dal 2 góly. Ten bude určitě chtít zůstat v zahraničí. Je mu jen 23.

          • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

            petrjir     před 11 lety 05.01.2014 16:13 |  
            0 0

            Aha, tak to se omlouvám, nějak jsem měl v paměti, že je to pravák.

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 16:14 |  
        0 0

        V žádným případě, to není fobalista, ale atlet. Mel jsem radost, když konečně odešel ze Slavie. A to nic proti jeho charakteru atd.

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          petrjir     před 11 lety 05.01.2014 16:33 |  
          0 0

          Ono asi skutečně musíme hledat záložníky (i v našich řadách), které přeškolíme na útočné obránce. V rychlosti mě napadají hráči, u kterých se to povedlo: Krajčíka, Šventa, Kysely, Limberského, Rajtorala, Kadeřábka, a je jich mnoho dalších.

          • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 16:44 |  
            0 0

            No jo, otázka je koho, ona je potřeba i poradna fyzická konstituce, aby v každém souboji neodletěl..

            • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

              petrjir     před 11 lety 05.01.2014 16:52 |  
              0 0

              No právě. Prošek asi v tom případě ne. S Vošahlíkem se podle mě počítá na kraj zálohy, navíc se moc nevracel, když za nás hrál. Nitrianský ukázal, že to na obránce není. Z odchovanců asi taky nikdo, takže asi musíme hledat buď u nás nebo v zahraničí.

              • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                Markus     před 11 lety 05.01.2014 16:58 |  
                0 0

                Podle mě by obránce měl především umět bránit, je to snadné to takhle říci, ale zase tak moc dobře nám to v minulosti nešlo. Raději bych dal před brankáře 3 stopery a před nimi dal volnost Škodovi, Gecovovi nebo i Ondrovi Petrákovi.

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          Nosorozec     před 11 lety 05.01.2014 16:54 |  
          0 0

          Janda byl v době kdy odcházel (podzim 2011) našim nejlepšim hráčem. Vždycky maká naplno a to je velkej rozdíl oproti některym leklym rybám, jaký jsme tu měli (Fenin, Cicman, Milutinovič). Dokázal se prosazovat do základní sestavy i v době, kdy jsme vyhrávali tituly. Já vim, že hodně lidí má proti Petrovi averzi, ale u mě patřil vždycky k oblíbencům. :)

          • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

            Markus     před 11 lety 05.01.2014 17:00 |  
            0 0

            Já si na něj také dobře pamatuji a pro něj i pro nás bylo tehdy lepší, že to šel zkusit jinam. Je to obrovský bojovník, ale do obrany? Nedohrál by tam zápas, buď by končil zraněný nebo s červenou ...

            • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

              Nosorozec     před 11 lety 05.01.2014 17:17 |  
              0 0

              Jeho častá zranění jsou trošku problém, ale červenou kartu myslim nedostal ani jednou :)

              • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                Markus     před 11 lety 05.01.2014 17:31 |  
                0 0

                Taky si na žádnou nevzpomínám, ale jako obránce s ne úplně dokonalou technikou by to měl těžké, některé hérečky by si ho asi vychutnaly.

          • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

            ortevor     před 11 lety 05.01.2014 17:09 |  
            0 0

            mne se ten tvuj napad s Jandou na beku popravde taky zamlouva, sice by mne to nenapadlo, ale dava to docela smysl...
            navic mel Janda vzdycky vybornej pristup, makal, uz jako mladej hrac to byl 100% profesional, takze srdcar, profik a viteznej typ by se urcite do kabiny hodil, branit myslim taky docela slusne umi...
            ale na druhy strane, jak psal Thorklaer, je to spis atlet, neni moc technickej, nejsem si ted jistej jak je na tom s centrama, aby se je nenaucil az ve 35 jako Lukas Dosek :)
            ale za zkousku by urcite stal..

            • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

              petrjir     před 11 lety 05.01.2014 17:18 |  
              0 0

              Taky souhlasim. Osobně by mě to nenapadlo, ale kdyby se to stalo, byl bych jen rád. On taky Krajčík nebyl žádný extra technik, byl srovnatelný zhruba s Jandou.

              • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                Nosorozec     před 11 lety 05.01.2014 17:22 |  
                0 0

                Právě - na to, aby byl hráč moderní krajní obránce nepotřebuje ani tolik techniku, ale spíš rychlost, bojovnost, nasazení a nebát se zaútočit.

                • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                  petrjir     před 11 lety 05.01.2014 17:30 |  
                  0 0

                  No on skoro tohle všechno splňuje i Dostál. Na rozdíl od Nitrianskýho nevypustí nic, ale bohužel jeho strop je ve srovnání s ostatními hráči dost nízko.
                  Zajímavostí ale je, že Krajčík byl ve Slavii skoro 5 let, bylo mu 28 a až potom se mu začalo dařit. Do té doby různé druholigové hostovačky. Podobně je na tom například Krob z Teplic, který je nyní jedním z nejlepších nahrávačů a obránců v lize.
                  Rád bych tedy věřil, že se někdy Dostál dostane do formy výborného obránce, ale nevěřím tomu, že to bude u nás.

                  • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                    Nosorozec     před 11 lety 05.01.2014 17:36 |  
                    0 0

                    Krajčík se snad hned v druhym zápase za Slavii zranil (tehdy mu bylo 25 let) a musel na operaci s kolenem, po který dlouho chyběl. Pak byl různě na hostování po Budějovicích, Žižkově, apod. Do sestavy se dostal až nečekaně v létě 2005 (to mu bylo 27) a od tý doby podával výborný výkony.
                    Dostál by taky ještě mohl jít nahoru. Je to totiž hráč, kterej na sobě neni línej makat a pro to, aby se zlepšoval je schopnej udělat hodně.

            • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

              Nosorozec     před 11 lety 05.01.2014 17:20 |  
              0 0

              Byla by to určitě lepší varianta, než sem tahat neznámýho hráče typu Ante Aračič. :D
              U Jandy akorát nevim, do kdy má v Turecku smlouvu a za kolik by ho klub byl ochotnej nám uvolnit. Každopádně ho teď skoro nestavěj, tak by snad za něj nechtěli moc velký prachy.

              • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                petrjir     před 11 lety 05.01.2014 17:25 |  
                0 0

                No letos nenastoupil vůbec. Smlouvu má ještě na rok a půl. Ale ještě před 5 měsíci návrat do Slavie vyloučil, ale mám pocit, že tehdy Mirros tvrdil, že jsme se o něj zajímali.

                • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                  Nosorozec     před 11 lety 05.01.2014 17:38 |  
                  0 0

                  Tak samozřejmě by musel mít sám zájem se do Slavie vrátit.

          • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 18:39 |  
            0 0

            Janda nejlepší hráč? Tak to jsem asi zrovna byl v komatu, ten hrál po své zranění dycky mizerně, vůbec si nerozuměl s míčem, já na něj tedy žádné dobré vzpomínky nemám a dost se mi ulevilo, když odešel... Prostě atlet, poctivec, nic víc. A tím se tě nechci nějak dotknout.

          • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 18:39 |  
            0 0

            Janda nejlepší hráč? Tak to jsem asi zrovna byl v komatu, ten hrál po své zranění dycky mizerně, vůbec si nerozuměl s míčem, já na něj tedy žádné dobré vzpomínky nemám a dost se mi ulevilo, když odešel... Prostě atlet, poctivec, nic víc. A tím se tě nechci nějak dotknout.

            • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

              Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 18:41 |  
              0 0

              omlouvám se za zdvojení.

            • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

              Nosorozec     před 11 lety 05.01.2014 21:02 |  
              0 0

              Na podzim 2011 byl podle mě náš nejlepší hráč. Ale každej to může samozřejmě vidět jinak. :)

              • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                Nosorozec     před 11 lety 05.01.2014 21:05 |  
                0 0

                Ale překvapuje mě, že po všech těch kopytech co jsme tu v posledních letech měli, leží tolika lidem v žalůdku zrovna Petr Janda

          • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

            Betynka58     před 11 lety 05.01.2014 20:41 |  
            0 0

            Přesně Janda mě jako pravý bek taky napadl a dokonce jsem ho tu taky navrhoval - podle mne by to určitě bylo jedno z lepších a hlavně asi i levnějších řešení.

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      deadbeat     před 11 lety 05.01.2014 19:49 |  
      0 0

      Ono by možná úplně stačilo vrátit Nitrianského na jeho původní místo. Po čistce, kterou odnes Fenin, Čonka a spol., třeba konečně pochopil, že zábava skončila a přišel čas makat. Pořád jde o hráče, kterej byl jako pravej bek mimořádně produktivní - ať už co do počtu gólů nebo finálních přihrávek. Máme učit bránit záložníka (jinde navrhovanej Prošek mě vážně pobavil), nebo vyladit rezervy, který má hráč zvyklej hrát na danym postu? Za půl roku se navíc vrací Mikula. Z mýho pohledu je daleko větší prioritou stoper, útočník a levej bek.

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 20:23 |  
        0 0

        Přesně tak Nitranského pořádně chytnout "za koule" a donutit ho makat. Vždyť i když hraje na půl plynu tak je nejlepší nahrávač podzimu (ano stačili mu na to tuším 3 nebo 4 nahrávky v té naší mizerii). Starej ještě není, myslím, že to z něj lze vymáčknout. Pamatuju si, že i Cipro na podzim v nějakém rozhovoru o Nitranském mluvil jako o zklamání, že má mnohem víc a musí se snažit (však ho vedl v Budějovicích). Já mu věřím, že se rozehraje. Že ho Koubek společně s Pitákem a dalšími staršími srovnaj, lemply kteří ho stahovali snad kolem sebe už mít nebude. Ještě bych na jeho stranu na stopera poslal Nevese, ten se taky nebude bát ho seřvat a nutit bránit.

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      Borris     před 11 lety 05.01.2014 21:12 |  
      0 0

      No já bych bral Honzu Kyselu taky, je to jeden z mých nejoblíbenějších hráčů v naší lize a je úžasné jak dokáže pilovat lajnu a podpořit útok. Když jsme se byl podívat na podzim v Bolce když tam hrála Plzeň, tak hrál Kysela skvěle, z Hubníka si udělal dobrý den pokaždé kdy se mu jen zachtělo a každá jeho podpora útoku znamenala nebezpečí pro branku Plzně. A i ten gól Bolky padl po jeho akci. Ale je mi jasné že Kysiho KJ nepustí, byl by blázen. Takže kdo by mohl být pro nás dosažitelnější a koho už jsem tady dřív doporučoval, je Jakub Jugas z Příbrami. Je to reprezentant do 21 let a typově je hodně podobný Čelůstkovi. Je robustní, umí zaútočit a směrem dozadu je také dobrý. Řekl bych že by bylo v našich silách ho přivábit. Radši teď dokud o něj nezačne být zájem z ciziny či z Plzně nebo od rumunů.

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        petrjir     před 11 lety 05.01.2014 22:23 |  
        0 0

        Kyselu bych rád, ale Boleslav teď podle mě nikoho nepustí. Toho Jugase neznám, ale když šel do Příbrami, tak měl o něj zájem i Komňacký a Liberec.

  18. Diváci za Levný prachy?

    Retos     před 11 lety 05.01.2014 18:06 |  
    0 0

    Dnešní hokej s 3ncem
    dal, myslím, VŠEM jasnou ODPOVĚĎ
    na Zde často Diskutovanou Otázku,
    zda při slevněném vstupném do Edenu,
    přijde Více Diváků..
    JAK UKÁZAL HOKEJ... P.Ř.Í.J.D.E.!
    ...
    Hokejky hrajou přibližně
    stejnou Holomajznu jak Kopačky..
    v Pronajaté Aréně..
    ALE JAKMILE DNES BYLO VSTUPNÉ ZA DVACKU!
    tak namísto obvyklých 3 tisíce
    JICH PŘIŠLO 11.TISÍC !!!
    ...
    Kolik by ji tedy asi přišlo do Edenu namísto obvyklých 5 tisíc?
    (čísla návštěvnosti, která si vymášlí pořadatelé z Nepřítomných Permic
    Nejsou důležitá :-/
    R.

    • Re: Diváci za Levný prachy?

      Nosorozec     před 11 lety 05.01.2014 18:12 |  
      0 0

      Retosi, podle čeho se rozhoduješ který slova napíšeš malýma písmenama a který velkýma písmenama? Já v tom totiž nevidim žádnej systém. :D

      • Re: Diváci za Levný prachy?

        Markus     před 11 lety 05.01.2014 18:19 |  
        0 0

        Mám hledat něco více než jen zdůraznění? Jinak já mu jeho styl už chválil a klidně pochválím znovu, neruší mě to a líbí se mi to :)

        • Re: Diváci za Levný prachy?

          Nosorozec     před 11 lety 05.01.2014 18:21 |  
          0 0

          Já myslel jestli Retos neni náhodou emař. Ti maj ve zvyku psát střídavě malý a velký písmena. :)

          • Re: Diváci za Levný prachy?

            Edwardtheiron     před 11 lety 05.01.2014 18:22 |  
            0 0

            Především je tu rudá kůže a i kdyby psal švabachem, tak tady nemá co pohledávat!

            • Re: Diváci za Levný prachy?

              th     před 11 lety 05.01.2014 18:29 |  
              0 0

              To cejchování je už trochu trapný.

              • Re: Diváci za Levný prachy?

                Edwardtheiron     před 11 lety 05.01.2014 18:39 |  
                0 0

                Cejchování?

                  • Re: Diváci za Levný prachy?

                    Edwardtheiron     před 11 lety 05.01.2014 18:49 |  
                    0 0

                    Já vím, co je cejch, ale nevím, jakou to má souvislost s tímhle prudičem.

                    • Re: Diváci za Levný prachy?

                      th     před 11 lety 05.01.2014 18:53 |  
                      0 0

                      Mezi váma dvěma teda zrovna velkej rozdíl nevidím ...

                      • Re: Diváci za Levný prachy?

                        Edwardtheiron     před 11 lety 05.01.2014 18:56 |  
                        0 0

                        Aha, to je smysluplná odpověď. A rozdíl mezi námi je dost zásadní, já jsem Slávista.

                        • Re: Diváci za Levný prachy?

                          th     před 11 lety 05.01.2014 19:03 |  
                          0 0

                          No vidíš, pro mne je zas prudič jako prudič. Bez ohledu na příp. rozdíl ve ''vyznání''.

                          • Re: Diváci za Levný prachy?

                            Edwardtheiron     před 11 lety 05.01.2014 19:13 |  
                            0 0

                            Hm, ta, mi ještě sděl, kde spatřuješ prudu v tom, co napíšu já. A byl bych rád za konkretizaci, ne odpověď typu "všechno".

                            • Re: Diváci za Levný prachy?

                              th     před 11 lety 05.01.2014 19:24 |  
                              0 0

                              Jestli ti leze krkem, tak zkus jeho příspěvky nečíst nebo na ně nereagovat. Když už teda máš tu potřebu, tak OK, tvoje právo, ale kéž by to aspoň smysl (viz thane). Pokud se zmůžeš jen na odpověď jedinou a navíc tak hlubokou myšlenku jako ''je to rudá kůže'', tak si opravdu myslíš, že jsi v něčem lepší, než on?

                              • Re: Diváci za Levný prachy?

                                Edwardtheiron     před 11 lety 05.01.2014 19:32 |  
                                0 0

                                Podívej, já myslím, že máš asi nějaký problém se mnou, protože nejsem ani zdaleka jediný s podobnou reakcí. V tom případě v pořádku, posluž si. Ovšem co se týče toho zoufalce, tak ten tady opravdu nemá jiný zájem, než otravovat, což se mu evidentně daří. Najdi si jeho příspěvky a uvidíš, o čem je řeč. Začal s tím po silvestrovském derby a od té doby nenapsal nic, než rádoby provokativní bláboly, v nichž navíc záměrně komolí jména zdejších diskutujících. Choval by se takhle slávista?

                                • Re: Diváci za Levný prachy?

                                  th     před 11 lety 05.01.2014 19:47 |  
                                  0 0

                                  Ne, s tebou osobně problém nemám, prostě jsi teď byl první, kdo tak na něj zareagoval.

                                  Sice s ním v lecčem nesouhlasím a jeho styl ''jsme spolu husy pásli'' mi taky trochu vadí, ale trochu sebekritiky neškodí, aspoň myslím. A tou hlavně ''provokuje''. Viz jeho docela dobrý postřeh, že Slávisti napříč generacemi jsou trochu moc až hodní, a možná proto jim nejdou soutěžní zápasy tak dobře, jako srandamače. Ne že by tvrdil, že je to jediná příčina nebo rozhodující. I tak to stačilo, aby hromada lidí viděla doslova rudě. :-p

                                  • Re: Diváci za Levný prachy?

                                    Edwardtheiron     před 11 lety 05.01.2014 19:55 |  
                                    0 0

                                    No vidíš a to právě není pravda. V žádném případě jsme neprohrávali proto, že bychom byli "hodní". To, že ten troll tady mlel něco o stodvaceti letech komunismu a podobné nesmysly, to je přesně důkaz toho, o co mu jde. Kromě toho si myslím, že nás tu bylo pár, kdo ze statistik dokázali, že před rokem 1948 byla Slavia před Spartou a ta náhlá a zásadní změna asi měla nějaký důvod.

                                • Re: Diváci za Levný prachy?

                                  Retos     před 11 lety 06.01.2014 16:00 |  
                                  0 0

                                  Ty ale LŽEŠ, Edo..

                                  • Re: Diváci za Levný prachy?

                                    Edwardtheiron     před 11 lety 06.01.2014 16:19 |  
                                    0 0

                                    Ale nelžu, Troubelíne.

                • Cejch

                  Retos     před 11 lety 05.01.2014 18:55 |  
                  0 0

                  TO jakože Znamená,
                  že Kdokoliv TU napíše NEPOHODLNÝ Názor..
                  Který odporuje zdejšímu MainStreamu..
                  je oCejchován..
                  že Není Správnéj Slavista..
                  či že není Vůbec Slavista
                  nebo dokonce je Sparťan..
                  a BOLŠEVIK k Tomu navrch..
                  ..
                  (např. Spiňák, Jirka.. nebo Lálík od vedle..)
                  ..
                  :-//
                  ..
                  prostě chválit chváli chválit...
                  a nedejbože.. když si SubHumáč dovolil na Fejsb
                  dát Foto Slavistické "Síně Slávy"
                  TAKOVÉ ROZVRACEČSTVÍ..
                  viď, Bongorku..
                  .-)

                    • Re: Cejch

                      Retos     před 11 lety 05.01.2014 19:18 |  
                      0 0

                      No.. veď Ty tiež, Priateľko..
                      ,-)

                        • Re: Cejch

                          Retos     před 11 lety 05.01.2014 19:43 |  
                          0 0

                          :o)
                          Zkus Linku Bezpečí..
                          Tam Ti třeba Pomůžou
                          =o))

                          • Re: Cejch

                            steev (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 19:56 |  
                            0 0

                            Oni tě tam znaj,ty otravuješ i tam? Jako že mi řeknou co seš zač?

                            • Re: Cejch

                              Retos     před 11 lety 06.01.2014 15:58 |  
                              0 0

                              hele, tak si řekni vo svou denní dávku drog v Šervúdu.. ju? ,-)

    • Re: Diváci za Levný prachy?

      Kornovo     před 11 lety 05.01.2014 18:33 |  
      0 0

      ty chodis na slavii?jsi snad obojzivelnik?

    • Re: Diváci za Levný prachy?

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 18:43 |  
      0 0

      Jenze
      1) to je jednorazova akce navic s akci na pivo..sotva z toho tedy vyvozovat ze by takovy pocet chodil standardne spise naopak by to postupne upadalo
      2) necekam ze by na tomhle slavie vydelal aspon korunu (ne ze jindy by se jim naklady zaplatili)
      3) kdyby na podzim byly vstupenky zadarmo neverim ze by prislo o vic jak 1000 lidi vic..duvody proc na fotbal lidi nechodej jsou podle me jine
      4) listky na HC mi prijdou skutecne neumerne drahe uz vzhledem k poctu zapasu a jejich (ne)dulezitosti

      • Re: Diváci za Levný prachy?

        Retos     před 11 lety 05.01.2014 18:56 |  
        0 0

        nuže dobrá...
        Kdy se tedy dočkáme Takové JEDNORÁZOVKY
        V EDENU?
        R.

      • Re: Diváci za Levný prachy?

        quelhar (admin)     před 11 lety 05.01.2014 19:00 |  
        0 0

        A predevsim - ve fotbalovem prostredi to nikdy nefungovalo. Neni to tak davno, co se na Spartu dalo chodit casto uplne zadarmo (za vystrizeny kupon ze Sportu) a na navstevnost to melo naprosto nulovy vliv.

        • Re: Diváci za Levný prachy?

          Retos     před 11 lety 05.01.2014 19:06 |  
          0 0

          No TO je tedy Ovšem na Zamyšlení
          v Čem se Tak
          FOTBAL
          v Tomto liší
          od Hokeje
          ???
          Fanoušci jsou PŘECE z velké části TOTOŽNÍ !!!
          R.

      • Re: Diváci za Levný prachy?

        dArtagnan     před 11 lety 05.01.2014 19:49 |  
        0 0

        Souhlas, zisk ze vstupného byl výrazně nižší než obvykle.
        A taky, jaké lidi to přilákalo? Po prvním gólu bujaré veselí následované "jéé, to ale asi dal gól Třinec, ne?", "hm, asi jo, ale to máš fuk"... Nevěřím, že by přišli zas a upřímně - ještě že tak, nechci je tam.

        • Re: Diváci za Levný prachy?

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 20:08 |  
          0 0

          asi tak nějak. Stejně tam šlo spousta lidí jen kvůli levnýmu pivu.

    • Re: Diváci za Levný prachy?

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 20:06 |  
      0 0

      Jenomže akce v Neděli od 15 hod má trochu jinej efekt než když se hraje o všední den večer. Druhak hokejky hrajou pořád o play-off fotbal o sestup.

    • Re: Diváci za Levný prachy?

      subHuman     před 11 lety 05.01.2014 21:10 |  
      0 0

      Nesmysl.

      Nez napisete tohle, vezmete si kalkulacku a pocitejte.

  19. Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

    petrjir     před 11 lety 05.01.2014 18:37 |  
    0 0

    V kolik má být Quelhare ta tiskovka?

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      Alanor (admin)     před 11 lety 05.01.2014 18:55 |  
      0 0

      V 9:30.

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        martines121     před 11 lety 05.01.2014 19:07 |  
        0 0

        Tak mohly by tam být představeny 3 posily-Necid,Mensah a Ritchie+nový investor

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          judy     před 11 lety 05.01.2014 19:12 |  
          0 0

          navíc by to bylo super hned takhle v 6.1. kvuli soustředení.

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          Edwardtheiron     před 11 lety 05.01.2014 19:15 |  
          0 0

          Spíš jen ten Necka, ten investor asi těžko, nevěřím, že by se to podařilo ututlat až do tiskovky. Určitě by s tím už někdo vylezl.

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      petrjir     před 11 lety 05.01.2014 19:28 |  
      0 0

      Ten Deník Spart taky všechno zkazí...

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 19:33 |  
        0 0

        tak dalo se to čekat, v médiích to měli za hotovu věc už 2.1.
        Idnes.cz: Slavia uvítá velkou posilu, do klubu se na jaro vrátí útočník Necid

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          petrjir     před 11 lety 05.01.2014 19:42 |  
          0 0

          Právě jsem to tak schválně napsal. Dalo se čekat, že to bude představení Tomáše, takže nejsem ani nijak překvapen. Spíše by mě zajímaly dotazy na další eventuelní posily, a to v médiích zmíněný Ritchie či Mensah a pak, zda ještě někoho budou shánět (pravý obránce, útočník) nebo už to bude konečná.

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      petrjir     před 11 lety 05.01.2014 19:33 |  
      0 0

      Někdo ze SN na tiskovce bude?

      • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

        Alanor (admin)     před 11 lety 05.01.2014 19:47 |  
        0 0

        Měla by být jane a asi dorazím i já.

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          petrjir     před 11 lety 05.01.2014 20:03 |  
          0 0

          Mohli by jste se případně zeptat, jak to vypadá s dalšíma posilama, třeba ten Ritchie a Mensah a na jaké posty chtěj ještě dotáhnout hráče (zda chtěj ještě nějakého útočníka)? Díky

        • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

          bongor     před 11 lety 05.01.2014 20:05 |  
          0 0

          Tak to tam podržte i za nás a hlavně hned napiště podrobné info.

          • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

            subHuman     před 11 lety 05.01.2014 21:08 |  
            0 0

            Bude predstaven Necid, nic vic. Zatim.

            • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

              Navyseals     před 11 lety 05.01.2014 21:09 |  
              0 0

              Jinak nic novýho?

              • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                bongor     před 11 lety 05.01.2014 21:37 |  
                0 0

                Nevíte někdo něco o těch 2 Afričanech a o tom miliardáři?

                • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                  Edwardtheiron     před 11 lety 05.01.2014 22:06 |  
                  0 0

                  Možná přijdou dva afričtí miliardáři. :-D

                  • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                    bongor     před 11 lety 06.01.2014 09:48 |  
                    0 0

                    V Africe žijí jedině miliardáři.

                  • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                    bongor     před 11 lety 06.01.2014 09:48 |  
                    0 0

                    V Africe žijí jedině miliardáři.

            • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

              travel (přítel SN)     před 11 lety 05.01.2014 21:48 |  
              0 0

              To zatím znamená,že se možná ještě budeme všichni divit,že subHumane.

              • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                subHuman     před 11 lety 06.01.2014 07:39 |  
                0 0

                Ja uz se divil vcera ;)
                Neni to posledni zajimava zmena, ktera nas ceka...
                Ale znate to, situace se meni kazdy den a mozna... :-D

                • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                  petrjir     před 11 lety 06.01.2014 08:23 |  
                  0 0

                  Není to poslední zajímavá změna.. Tím je myšlen Necid nebo ta zmínka o změně mládežnických trenérů?

                • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                  janko (přítel SN)     před 11 lety 06.01.2014 08:24 |  
                  0 0

                  Ahoj sube,
                  ty jsi tu před pár dny psal, že křéťa se chce zbavit té černé díry. Má ta informace nějaký reálný základ, nebo je to jen jedna paní povídala?

                • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                  bongor     před 11 lety 06.01.2014 09:49 |  
                  0 0

                  a možná přijde i kouzelník?Tak to bysme potřebovali

                • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

                  bongor     před 11 lety 06.01.2014 09:49 |  
                  0 0

                  a možná přijde i kouzelník?Tak to bysme potřebovali

  20. Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

    tolsimir     před 11 lety 06.01.2014 07:10 |  
    0 0

    tak podle Sportu prijde ten jihoafricky bek na 100%

    • Re: Do přípravy nastoupilo 24 hráčů

      petrjir     před 11 lety 06.01.2014 08:20 |  
      0 0

      Se stejně koukli na SN, klikli na odkaz, přeložili na google translator a pak to tam napsali jako hotovou věc