O Slavii

Proběhla řádná valná hromada

Dnes proběhla v hotelu Iris v Edenu řádná valná hromada fotbalové Slavie. Ta mimo jiné potvrdila již dříve oznámenou změnu, sportovním ředitelem se stane od 1. ledna Karol Kisel, který byl spolu s Jaromírem Šeterlem zvolen i do představenstva společnosti.

Valná hromada společnosti navzdory očekávání některých médií neřešila vstup investora nebo změnu majitele klubu, nýbrž jen běžnou každoroční agendu. Přijala zprávu představenstva o podnikatelské činnosti společnosti a stavu jejího majetku za hospodářský rok 2012/2013, zprávu dozorčí rady o výsledcích kontrolní činnosti v rámci její působnosti za hospodářský rok 2012/2013 a schválila řádnou účetní závěrku. Hospodářský rok 2012/13 zakončila Slavia se ztrátou 137 milionů Kč.

Změny se udály v představenstvu klubu, z nějž byl odvolán Miroslav Držmíšek, který také s koncem roku končí ve funkci sportovního ředitele. Do představenstva byl řádně zvolen Jaromír Šeterle, který byl již dříve do představenstva kooptován a Karol Kisel, který nahradí Miroslava Držmíška nejen v představenstvu, ale také ve funkci sportovního ředitele. Držmíšek ve Slavii zůstane na nižší pozici. Připomeňme, že předsedou tříčlenného představenstva je Adam Řebíček.

Karol Kisel po valné hromadě poskytl oficiálnímu webu rozhovor, který si můžete přečíst zde, mimo jiné v něm potvrdil, že je Slavia blízko angažování Karla Pitáka a Jana Vošahlíka. Prioritou je pro Slavii sehnat útočníka a bude se snažit udržet Ondřeje Petráka, o kterého je dlouhodobý zájem.

Komentáře (235)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Proběhla řádná valná hromada

    Rottax (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 20:25 |  
    0 0

    Na Nově mluvili kromě o Necidovi také o Latkovi,Fořtovi a Šventovi. Jestli by vyšla aspoň polovina + Piták a Vošahlík, tak já bych byl spokojenej :).

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      travel (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 20:58 |  
      0 0

      Jestli je tohle všechno pravda,vč.16 melounů za Rabušice,tak to už musí být s tím novým (spolu)majitelem (doufám,že vč. stadionu) téměř ruka v rukávě.Přiznám se,že jsem hodně zvědavej a nervozní současně a hlavně doufám,že to dobře dopadne.

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      urs (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 20:58 |  
      0 0

      pokud to je zaručené info z TéVé Nova, tak určitě :))

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        travel (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 21:14 |  
        0 0

        No právě.

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      Tomigo     před 11 lety 19.12.2013 21:21 |  
      0 0

      Necid nedává na půl roku smysl, nekoncepční a kontraproduktivní, než se poradně rozkouká, rukuje zpět do Ruska...ekonomicky mission impossible...
      Látka je blbina, v Reichu hraje pravidelně, proč by se vracel...?
      Švento si letos v Salzburgu kdovíjak nekopl, zas ho asi brzdí zraněni. IMHO jen kachna, netuším, jak je na tom smluvně, ale finančně mimo realitu...
      Ford...na toho kluka trpim... Ale jak to ma v Blave bůh ví...Jinak bez debat, na kapr ligu s prstem v nose a s becherovkou v žaludku :-)

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        spino     před 11 lety 19.12.2013 21:28 |  
        0 0

        Koukám, že pro Kisela je nejvyšší kvalifikace pro koupi hráče slávistická minulost. :) No, uvidíme. Snad to tentokrát vyjde. Lepší, než experiment se Slovákama.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          Tomigo     před 11 lety 19.12.2013 21:37 |  
          0 0

          To spíš TV Noha Jerevan potřebovala záplacnout sportovní zprávy bulvární polívčičku, aby chlapi Na Růžku měli o čem kecat u piva a ferneta...
          Pohádka hezká, ale pak jsem se vzbudil a měl ruku v nočníku :-) Buďme rádi za Piťase..

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        slaviator     před 11 lety 19.12.2013 21:51 |  
        0 0

        Necid by podle mě smysl teda měl. CSKA by se podílelo na jeho platu, Necid je slávista a my potřebujeme útočníka a na pořádného útočníka na přestup nejsou prachy...

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          Tomigo     před 11 lety 19.12.2013 22:03 |  
          0 0

          A to je právě jadérko pudla...Dokud halt nevysolíme z portmonky, budeme to v útoku věčná věku flastrovat přechodným řešením...buď kopejtko ala Škutka, kterýmu vyšel pul rok v lize, kde dávají lišky dobrou...nebo splašenej halv z nouze ctnost ala Juhar...nebo chvilku možná kvalita na hostovačku viz Necka, ale v létě jsme zas nahraný...

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          th     před 11 lety 19.12.2013 22:14 |  
          0 0

          A proto byl Pouska na výletě, na to TVN jaksi zapomněla nebo spíše neví. A navíc si myslím, že Koubek by Vošahlíka vůbec neměl na hrot postavit.

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            th     před 11 lety 19.12.2013 22:16 |  
            0 0

            A proto, že potřebujeme útočníka a že nejsou prachy, ....

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            slaviator     před 11 lety 19.12.2013 23:06 |  
            0 0

            Jenže ti Ghanani by měli být spíše do juniorky. To na základ v áčku hned nebude. Koukni - Edin Džeko hrál předtím na hostovačce v druhý lize v Ústí, Wilfried Bony hrál dva roky za sparťanský béčko, ...

            • Re: Proběhla řádná valná hromada

              spino     před 11 lety 19.12.2013 23:28 |  
              0 0

              Ono by to spíš chtělo do béčka. Juniorku nechte juniorům.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          subHuman     před 11 lety 20.12.2013 07:25 |  
          0 0

          Necid je nesmysl. Za a) je to nekoncepcni - za pul roku budeme resit stejny problem za b) vcera jsem slysel, kolik bere v CSKA a kolik by si rekl za hostovani. A to mu v CR neda ani acs, natoz my...
          Ale pry je ruka v rukave s jinym esem...

          Situace se ale meni kazdym dnem a mozna se jeste nakonec budeme vsichni divit!

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            travel (přítel SN)     před 11 lety 20.12.2013 09:34 |  
            0 0

            Já už bych se divit chtěl!

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            spino     před 11 lety 20.12.2013 09:36 |  
            0 0

            Hlavně ať už nějak dopadne ten stadion. To mě v současnosti trápí víc, než posílení kádru.

            • Re: Proběhla řádná valná hromada

              travel (přítel SN)     před 11 lety 20.12.2013 09:48 |  
              0 0

              Spino,s tímto plně souhlasím.

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            Aloha     před 11 lety 20.12.2013 09:42 |  
            0 0

            No nevím, udělal teď bych udělal co se dá, abychom se dostali v poháru do finále a pokud by k tomu měl Necka pomoct tak sem s ním i když jen na půl roku. Otázka ovšem je v jaké je formě. Jinak nabídnout v české lize 16mega za útočníka je podle mě víc než dost, ale tady nikdo nechce posilovat konkurenci a navíc nám moc nehraje do not ani oslabení koruny

  2. Re: Proběhla řádná valná hromada

    spino     před 11 lety 19.12.2013 21:02 |  
    0 0

    A co takhle Pilaře? Je to slávista a v Německu se mu i vinou zranění moc nedaří.

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      Tomigo     před 11 lety 19.12.2013 21:32 |  
      0 0

      Přestup finančně nesmysl...tak rozhazovačnej mecenáš nepřijde...Hostování leda, ale to zase vidím ty komenty o tom, jak rekonvalescent zabírá místo juniorů ;-)
      Jj, realita není FMko...

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        spino     před 11 lety 19.12.2013 21:40 |  
        0 0

        To mi povídej. Já ho v FM koupil z Plzně za 20 mega a když jsem po dvou letech odešel na Slovensko, tak přišel do Slavie Večeřa a protože se mu nehodil do systému, tak ho za hubičku poslal do Jablonce. A já se pak za pár let vrátil a vykoupil ho zpátky za 50 mega. Ale to už byl starej a moc nestíhal. :D

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          Tomigo     před 11 lety 19.12.2013 21:49 |  
          0 0

          Večeřa...au to bolí...sem si zvrh groček na klávesy :-D

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            Nosorozec     před 11 lety 19.12.2013 23:14 |  
            0 0

            Furt lepší Večeřa než Franz Štraka :D

            • Re: Proběhla řádná valná hromada

              spino     před 11 lety 19.12.2013 23:25 |  
              0 0

              Jednou trénoval Slavii i Fenin. :DDD

              Ale vedl si dobře. Fandil jsem mu.

              • Re: Proběhla řádná valná hromada

                Nosorozec     před 11 lety 20.12.2013 12:09 |  
                0 0

                Když je to Gambrinus liga, tak hold může bejt trenérem i Fenin :D

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      leoneig     před 11 lety 20.12.2013 01:50 |  
      0 0

      Ne nedaří,on prostě nehraje..Je asi měsíc fit

  3. Re: Proběhla řádná valná hromada

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 19.12.2013 23:24 |  
    0 0

    To by mě zajímalo, proč uzávěrka Slávisty podzimu byla už minulý pátek, když výsledky nejsou doteď. Ale chápu, že předvánoční time-management je těžký oříšek, jak vím i podle sebe :-)

  4. Re: Proběhla řádná valná hromada

    Betynka58     před 11 lety 19.12.2013 23:59 |  
    0 0

    Co se týká bývalých slávistů, napadl mne ještě jeden - Petr Janda. Vím, že záložníky teď nepotřebujeme, ale pravého obránce nutně ano a vzpomínám si, že když svého času nastupoval na pravém kraji obrany, nevedl si vůbec špatně. V Antalyasporu teď prakticky vůbec nehraje, možná by to stálo za pokus.

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      leoneig     před 11 lety 20.12.2013 01:52 |  
      0 0

      To by každopádně stálo za pokus..Stejně jako Milanek Černý,az bude fit...

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        klimi     před 11 lety 20.12.2013 05:26 |  
        0 0

        O Milanovi Černým jsem slyšel špatné zprávy. Osobě si myslím, že by byl zázrak, kdyby se vrátil k vrcholovému fotbalu (možná i k tomu amatérskému).

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          subHuman     před 11 lety 20.12.2013 07:18 |  
          0 0

          Souhlasim... Bohuzel.

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            Fulham     před 11 lety 20.12.2013 07:51 |  
            0 0

            Zdar - co je Milanovi???

            • Re: Proběhla řádná valná hromada

              klimi     před 11 lety 20.12.2013 08:10 |  
              0 0

              Opakované problémy s kolenem.

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 20.12.2013 09:50 |  
      0 0

      Janda v žádném případě, modlil jsem se, aby odešel. To je atlet, ne fotbalista.

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        Betynka58     před 11 lety 20.12.2013 11:45 |  
        0 0

        Vím, že to byl takový otloukánek typu Hub nebo Koreš, ale bojovník to je ohromnej. Je mi jasné, že to není žádná hvězda první velikosti, ale pro současnou Slavii je dobrý až až. A v případě, že ten investor nedopadne a tedy bude třeba přistoupit k úspornější variantě, by se Janda podle mne hodil, protože by určitě nebyl drahý.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          Nosorozec     před 11 lety 20.12.2013 12:11 |  
          0 0

          Já měl Petra Jandu vždycky rád, je to bojovník a nikdy podle mě nehrál špatně. Uvítal bych, kdyby se do Slavie někdy vrátil.

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            Edwardtheiron     před 11 lety 20.12.2013 19:24 |  
            0 0

            Já ho měl taky rád, třeba na Prázdninách na Zemi hrál velice dobře. Ale není už trochu starej? :-D

  5. Re: Proběhla řádná valná hromada

    klimi     před 11 lety 20.12.2013 08:27 |  
    0 0

    Upřímně si nedokážu představit, jak by měla naše záloha vypadat poté, kdyby přišel DJ...

    Řešíme pozici útočníka, ano, ale pro mě je také důležité obsadit pozici pravého beka (pokud se vlevo neusadí Tusjak, je možné se pokusit o Šventa). Ale koho napravo?

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      sasky     před 11 lety 20.12.2013 08:33 |  
      0 0

      Někoho na půl roku na hostovačku, nebo to doklepat s Nitrákem a Dostálem a pak Mikula...

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        klimi     před 11 lety 20.12.2013 08:55 |  
        0 0

        "Někoho", tak já to klidně ukopu :)) Zajímají mě nějaká jména, která by připadala v úvahu.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          spino     před 11 lety 20.12.2013 09:19 |  
          0 0

          Škoda, že jsme prošvihli toho Vrzala. Ten mi přijde hodně kvalitní a navíc slávista. :(

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          bongor     před 11 lety 20.12.2013 09:29 |  
          0 0

          Tak klimi,půjdeš už do zimní přípravy.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          sasky     před 11 lety 21.12.2013 08:27 |  
          0 0

          Tak hodně štěstí :) Na druhou stranu prosadit se přes Dostála zase nebude takový umění :)

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      spino     před 11 lety 20.12.2013 09:21 |  
      0 0

      Nevím, jak by si nalevo rozuměli Švento s Juharem. Jak už jsme se přesvědčili, Juhar není moc dobrý do kombinace, neumí ani číst hru. Jeho přednosti jsou rychlost a dobrá střela. Toť vše.

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        Jiri1     před 11 lety 20.12.2013 10:52 |  
        0 0

        Nevypada to, ze by Dusan momentalne uvazoval o Slavii, naopak chce zustat venku a jeho priority jsou v soucasne dobe jine , svatky bude travit doma , navic jako hluboce verici clovek je bude prozivat hodne intenzivne.
        Ten Petrak to je zajimave tema , udajne se vsoucasne dobe licituje o vyssi nabidky a to pry rozhodne.
        U Necida pry shaneji nejake hostovani v Rusku, dockat bychom se ale mohli i velice neprijemneho prekvapeni, kteremu nechci uverit.
        Docela prca je ten kemp v Ghane , zatimco Slavista Poustka tam vyrazil temer osamocene , v priblizne stejne dobe tam byl i Nehoda team se zatupci Sparty a Pribrami, myslim, ze Lukas ma nejake info primo s tiskoveho , tak jen doplnim, udajne tam ziskal kontakt i na nejake mistni manazery , kteri jsou schopni dovezt i hrace pro acko, jinak kemp nezajistoval Doop, ale mimo jine je pravidelnou akci, kterou dela mistni manazersk asociace , nutno rici nezahrnuje vsechny spickove Ghanske fotbalisty mladsiho veku.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 20.12.2013 10:54 |  
          0 0

          co s tím má společného to, že je věřící?

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 20.12.2013 10:57 |  
          0 0

          btw který Lukáš?

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          Nosorozec     před 11 lety 20.12.2013 12:13 |  
          0 0

          Tím hodně nepříjemným překvapením doufám nemyslíš, že by poslali Necida hostovat do Sparty?

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 20.12.2013 13:30 |  
            0 0

            Ve Spartě maj Lafatu a Bednáře, proč by brali na půl roku Necida? To tak možná kdyby prodali Lafatu to si ale nemyslím, ne teď v zimě.

            Plzeň má kvalitní útočníky dokonce 3.

            Jiné nepříjemné překvapení mě nenapadá. Ani si nemyslím, že by nějaký klub v CZ (krom spa s plzní) byl vůbec schopen a ochoten zatáhnout alespoň 1/3 jeho platu. Protože rusáci sháněj hlavně někoho kdo jim pomůže s jeho platem.

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 20.12.2013 10:53 |  
      0 0

      Jarolíma bych u nás viděl hrozně rád, je to odchovanec, ale nikdy za áčko nehrál. Jen si taky moc dobře nedovedu představit jak by se ta záloha poskládala. Petrák a DJ jsou defenzivní, Lička a Piták jsou ofenzivní.

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        Jiri1     před 11 lety 20.12.2013 11:08 |  
        0 0

        Dusan ma urcite moralni zasady, ktere mu vedou jeho fotbalovy zivot , tu zpravu v diskuzi psal Slaviator o tech mladsich hracich ze Ghany v hodnych pro juniorku,
        Prichod Jarolima by nebyl dobry krok vzhledem jiz ke zrejme koupenym hracum.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          SKS70     před 11 lety 20.12.2013 11:26 |  
          0 0

          "dockat bychom se ale mohli i velice neprijemneho prekvapeni, kteremu nechci uverit." - můžete alespoň nastínit, co tím myslíte?

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            Jiri1     před 11 lety 20.12.2013 11:27 |  
            0 0

            Ano , necid by mohl zamirit do jisteho konkurencniho klubu, ktery by na nej mel penize.

            • Re: Proběhla řádná valná hromada

              spino     před 11 lety 20.12.2013 11:29 |  
              0 0

              Tomu nevěřím.

              • Re: Proběhla řádná valná hromada

                Dresco     před 11 lety 20.12.2013 11:34 |  
                0 0

                pokud se tim konkurentem nemysli nekdo v poharove Evrope, tak taky neverim, ze by sel nekam jinam v ramci nasi ligy

                • Re: Proběhla řádná valná hromada

                  Jiri1     před 11 lety 20.12.2013 11:38 |  
                  0 0

                  Nerad ti beru tve iluze , hrac samozrejme pujde vzdy za svym profitem, v tomto jsem si jisty u jedineho hrace Marek Suchy , ten nese tezko treba i jen zname Slavisticke tvare v pro nej nezvyklem fotbalovem prostredi.

                  • Re: Proběhla řádná valná hromada

                    Betynka58     před 11 lety 20.12.2013 11:53 |  
                    0 0

                    Přidal bych ještě jedno jméno - Ruda Skácel, u něj si jsem celkem jistý, že by do žádného jiného klubu než do Slavie v rámci naší ligy nešel (maximálně na závěr kariéry do Hradce).

                    • Re: Proběhla řádná valná hromada

                      spino     před 11 lety 20.12.2013 13:46 |  
                      0 0

                      O Rudu hlavně žádný klub v Česku nestojí.

              • Re: Proběhla řádná valná hromada

                Jiri1     před 11 lety 20.12.2013 11:35 |  
                0 0

                Take jsem nekterym jmenum neveril, ale penize delaji sve, ovsem pripomenul jsem , ze to neni varianta cislo jedna.

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 20.12.2013 12:59 |  
        0 0

        Inu, Petrák tu dlouho být nemusí...

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      Tomigo     před 11 lety 20.12.2013 13:47 |  
      0 0

      Koho na pravo? Já bych jeden nesmělý tip měl: Kamo Hovhannisyan, reprezentant Arménie, hráč Pjuniku Jerevan...mladý, perspektivní, může alternovat i v záloze...Otázka je finanční náročnost stávajícího klubu i hráče...Ale třeba by nám naši noví ruští přátelé helfli...

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        edenian     před 11 lety 20.12.2013 16:22 |  
        0 0

        Zadny nasi rusky pratele neexistuji. Mozna Rebickovi rusky pratele. Zklidni se.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          Heretic (přítel SN)     před 11 lety 20.12.2013 16:24 |  
          0 0

          Souhlas.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          Edwardtheiron     před 11 lety 20.12.2013 17:47 |  
          0 0

          Jak zklidni se?!? Že někdo nemá fobii z Rusů, tak ho budeš zklidňovat? Vrať se zpátky na zem!

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            Heretic (přítel SN)     před 11 lety 20.12.2013 18:14 |  
            0 0

            Jistě, je to trošku přehnané, nicméně, když se podíváš do novin, stále aktuální téma. Nikdy nezapomeneme. Tímto se omlouvám za skoro politický příspěvek.

            • Re: Proběhla řádná valná hromada

              Edwardtheiron     před 11 lety 20.12.2013 19:02 |  
              0 0

              Hele,já jsem taky vyrostl za socialismu a nijak netoužím po tom, aby se to vrátilo. Ale vadí mi, když někdo a priori odsoudí něco, jen proto, že jde o Rusy. Hokejovou Spartu, basketbalový Nymburk a hokejisty Lva vlastní Rusové a žije se jim špatně? Je tady snad někdo, komu by vadilo, kdyby na tom Slavia byla tak, jako dnes Sparta v hokeji?
              PS: Vocel, prosím, nekomentovat.

              • Re: Proběhla řádná valná hromada

                spino     před 11 lety 20.12.2013 19:44 |  
                0 0

                Já jsem tě taky prosil, abys nekomentoval mé příspěvky a ty jsi dělal opak.

                V hokeji je pochopitelně vliv Rusů ještě destruktivnější, protože Rusové se snaží rozbít extraligu a natahat přední české kluby do KHL, což by ve fotbale nešlo.

                Co se týče celého ruského pozadí, já z toho začínám mít obavy, protože pro Rusáky je v dnešní době prvořadý cíl ovládnout východní Evropu politicky i ekonomicky. A právě v České republice, pokud pominu bývalé státy SSSR, se jim to daří znamenitě. Mají zde svého loutkového prezidenta, který jejich vliv zaštítí politicky a navíc sem čím dál více vyváží svůj finanční kapitál, protože ČR je ekonomicky na dně. Tím se ČR dostává pod stále větší vliv Ruska a to je nebezpečné, protože ruská mentalita je stále velice nebezpečná.

                Co se týče Holdingu, to je velice netransparentní spolek. Kromě ČKD vlastně nikdo neví, kdo vlastní ruskou část holdingu. Pravděpodobně to bude nějaká firma propojená se státem. Možná přímo Gazprom.

                • Re: Proběhla řádná valná hromada

                  Eluin (přítel SN)     před 11 lety 20.12.2013 20:17 |  
                  0 0

                  Jak by řekl klasik (nejenom po ránu), kapitál nezná hranice a nemá národnost.

                • Re: Proběhla řádná valná hromada

                  Edwardtheiron     před 11 lety 20.12.2013 22:24 |  
                  0 0

                  Jistě, ještě něco?

                  • Re: Proběhla řádná valná hromada

                    spino     před 11 lety 20.12.2013 23:06 |  
                    0 0

                    Musíme počítat se všemi hrozbami. Bojím se toho, že pokud zakázku na dostavbu Temelína dostane Šloufův MIR.1200, mohl by v budoucnu vybouchnout! :(

                    • Re: Proběhla řádná valná hromada

                      Edwardtheiron     před 11 lety 21.12.2013 08:05 |  
                      0 0

                      No jasně, tohle nás tady trápí úplně všechny.

              • Re: Proběhla řádná valná hromada

                edenian     před 11 lety 20.12.2013 20:56 |  
                0 0

                Edwarde, me zrovna by vadilo, kdyby na tom byla SLAVIE tak jako dnes Sparta v hokeji - kdyz uz se takto ptas - za tu cenu, ze to bude za prachy nejakejch rusu, ktery to udelaji - a ted prave nevim proc, protoze zadny prachy na tom nikdy nevytriskaj, zadnej rozumnej duvod proc by mel najakej bohatej rus kupovat Slavii Praha nebo do ni vstupovat s nejakym me prijatelnym umyslem neexistuje.
                Samozrejme jsou tady mezi nami taci, jak jsem si vsiml, je jich hodne, kterym je to fuk a berou cokoli / tim je nijak neodsuzuju /, ale ja to tak proste nemam. K Rebickovi se vicemene nevyjadruju, ale jediny, co ti muzu garantovat je to, ze kdyz sem Rebicek, tedy tzv. majitel prtitahne nejakyko investora, bude to stejnej kabrnak jako on. Ale v Rusku priteli, tam jsou rozmery toho co dokaze Rebicek tady podstatne vetsi, pro nas mozna tezko predstavitelny. Abych to rekl jasne, Chelsea je pro me priklad toho nejhorsiho, co by mohlo Slavii potkat. Aby si ji koupil nekdo jako Abramovic, kterej dokazal vybrakovat … ale uz nic, tobe je to stejne jedno. Ale me ne.

                • Re: Proběhla řádná valná hromada

                  Edwardtheiron     před 11 lety 20.12.2013 22:23 |  
                  0 0

                  Jasně, chápu, klidně třetí liga, hlavně zůstat "hrdí", že jo? Všimni si, že to slovo hrdí je v uvozovkách. Je totiž úplně jiná doba, bez peněz se nikam nepohneš a na hrdost si můžeš hrát někde v kavárně. My jsme ale momentálně víc pro smích, než že by nás někdo považoval za hrdý klub. A kdybychom spadli, bylo by to mnohem ještě mnohem horší. Ale nemá cenu ti to tohle vysvětlovat.

                  • Re: Proběhla řádná valná hromada

                    spino     před 11 lety 20.12.2013 23:02 |  
                    0 0

                    Těch možných řešení je samozřejmě víc, než jen záchrana v podobě ruského mafiána (teď to myslim obecně).

                    • Re: Proběhla řádná valná hromada

                      Tomigo     před 11 lety 21.12.2013 08:45 |  
                      0 0

                      Spíš jsem doufal, ze můj koment rozvine debatu o tom, koho na pravého beka nebo halva, a ne PŠM o škodlivosti ruského kapitálu....Za sebe říkám: Má-li někdy hypoteticky v budoucnu dojít k tomu, že nás ruský kapitál dovede tam, kde je dnes Chelsea, tak sem s ním...Kdo chce s vlky býti, musí (nebo měl by) s nima výti.

                      • Re: Proběhla řádná valná hromada

                        travel (přítel SN)     před 11 lety 21.12.2013 10:25 |  
                        0 0

                        Toto je choulostivá věc,zřejmě my starší máme zakořeněnej v sobě srpen 1968 a s tím spojené události vč. tzv normalizace a rozvinutého socialismu a proto se nám vstup rusů moc nelíbí a to přesto,že doba už je jiná.Dovolím si tvrdit,že diametrálně jiná.I když patřím věkem mezi tyto starší, přesto bych byl radši pro vstup finančně silného i když ruského(spolu)majitele,než situace,kdy se pohybujem na sestupových příčkách ,hrajem fotbal na který se často nedá ani dívat,v Edenu jsou 4 tis. diváků a nebýt TS,tak je tam ticho ,jak na pohřbu.Ještě to umocňuje Řebíčkovo prohlášení,že už prodělal 300 melounů a dál už není ochoten se finančně moc angažovat.Právě i z tohoto důvodu jsem pro vstup rusů,tím spíše,že si v současné době a v situaci , v jaké se Slavia a stadion nachází, nedokáži jiné reálně řešení představit.Jedině,že by se u nás našel nějaký miliardář ,který by byl schopen vyřešit po právní stránce (úmyslný) zmatek kolem stadionu a odkoupit ho.Zkrátka by byj majitelem Slavie a stadionu a šlo by mu o Slavii a fotbal a byl by ochoten do toho investovat velké finance,protože jinde se mu i několikanásobně vrátí (tak je to u Křetínskýho,a proto může do Sparty tolik investovat).Jestli je toto v současnosti možné,pak bych byl samozřejmě pro toto řešení,ale moc tomu nevěřím ( když z pár příspěvků to na mě tak působilo).Jen tak na okraj,už je to čtvrtá sezona,kdy se potácíme ve spodních patrech tabulky a zmatky kolem stadionu a Slavie stále nejsou vyřešené,jak dlouho ještě budem muset čekat?

                        • Re: Proběhla řádná valná hromada

                          edenian     před 11 lety 21.12.2013 11:31 |  
                          0 0

                          Kdyby bylo obecne normalni vyti s vlky, zil by Tomigo mozna nekde na Sibiri / pokud by jeho predci prezili / a Edward taky. Ale jsem rad, ze jasne oznacili svoje mravni naroky.
                          A k te hrdosti. O zadne hrdosti jsem nemluvil. Edward standardne zmanipuloval muj nazor. Tak jak se to bezne dela kdyz chces nekoho zesmesnit "regulernim" zpusobem. Ja mluvim o "normalnim" zivote, rekneme o normalnim prozivani radosti atd. ze sveho slavistickeho zivota. A k tomu nepotrebuju hrat ligu mistru kazdej rok. Jednoduse proto, ze v cechach na to proste nemame ani prachy, ani hrace / myslim samozrejme pravidelne dlouhodobe /. Jak bychom asi ve statu s 10 mil. a odpovidajici ekonomickou silou meli, ze jo ? A vsimni si Edwarde :-), ze normalni je v uvozovkach, protoze norma, setrvavajici ve spolecnosti napric generacemi, ta udrzuje spolecnost nazivu a v mravnich standardech, ktere proste nemuzes zpochybnit, i kdybyste s Tomigem vyli s vlky celej zivot.

                          • Re: Proběhla řádná valná hromada

                            deadbeat     před 11 lety 21.12.2013 11:57 |  
                            0 0

                            že se vám do toho vměšuju. bylo by fajn nepokoušet se stavět předsudečnej odpor vůči všemu ruskýmu na racionální základy. taková myšlenková konstrukce se člověku bude bortit pod rukama, i kdyby byl sebezr

                            • Re: Proběhla řádná valná hromada

                              deadbeat     před 11 lety 21.12.2013 12:05 |  
                              0 0

                              * sebedovednějším řečníkem.

                              a z tý úvahy o normách by dostal osypky asi i nejzabedněnější (krásný slovo, že) student prvního ročníku sociologie.

                              • Re: Proběhla řádná valná hromada

                                edenian     před 11 lety 21.12.2013 12:13 |  
                                0 0

                                Osypky neosypky, nevim kde se tady vzalo tema "fobie'.

                          • Re: Proběhla řádná valná hromada

                            Edwardtheiron     před 11 lety 21.12.2013 12:56 |  
                            0 0

                            Tak předně bych si kategoricky vyprosil, abys jakkoliv narážel na moje mravní nároky! Nevíš nic o nich, ani o mně.
                            Ty máš evidentně problém s tím, když má někdo jiný názor, než je ten tvůj, což ostatně dokazuje i původ celé téhle diskuze - tvá výzva Tomigovi "Zklidni se". Kdo si myslíš, že jsi, abys někoho zklidňoval?
                            Druhá věc: kde vidíš manipulaci s tvým názorem? Ty odsuzuješ někoho, kdo tu ještě není, a něco, co ještě nezačalo, jen na základě národnosti. Tak napiš jasně a zřetelně, co by sis vlastně představoval! Tady se v minulosti vyskytla řada podobných nesmyslů, jako že je lepší hrát třetí ligu nebo nejnižší soutěž, jen když u toho nebude Řebíček. Dnes se něco podobného opakuje s Rusy. Ale zatímco o Řebíčkovi jsme věděli, co je zač, žádného Rusa, kromě Kornějeva tu nikdo neviděl. Přesto se argumentuje okupací a podobnými nesmysly, nebo aspoň tím, že co Rus, to mafián. Podle téhle logiky by tedy vadil i Němec nebo Švéd. Angličana jsme tu už měli a taky nic moc a dokonce tu byli i stále vzývaní srdcaři a jak to dopadlo, vidíme ještě dnes. S čím bys tedy byl spokojen?
                            Abych to shrnul: Pokud Rusové do Slavie přijdou, nebudu ani truchlit, ale ani slavit, dokud nebudu vědět, o co jim jde. Ale momentálně uvítám každého, kdo přijde s úmyslem Slavii pomoci. A jak se zdá, moc těch lidí není.

                            • Re: Proběhla řádná valná hromada

                              edenian     před 11 lety 21.12.2013 16:54 |  
                              0 0

                              Jak tady vidim Tomigova slova, pochopil jsem ho spravne. Ale muj nazor je proste jiny. A kdyby alespon nekteri nevyli aby prezili, tak tady mame porad Dynamo, pokud vubec. To tedy zcela zasadne. Ze bych mel problem s cizim nazorem, nepsal bych asi hned na zacatku, ze to tady mnozi vidi jinak, ale ze je nijak neodsuzuju. Co se tyka Tveho nastartovani na prvni seslapnuti, hlaska "zklidni se" k ocekavani nejakych ruskych investoru, kteri jsou nasi pratele, to se snad Tomiga nemohlo nejak dotknout. Nebo, ze bych to prehnal ? :-))))))
                              Navic, ja jsem mluvil jen a jen o potencionalnich Rebickovych, aktualne ruskych partnerech, temata jako mafie, fobie, socialismus, 1968 predsudky a pod. tady vytahli jini vcetne tebe. To opravdu neni moje tema. Mimochodem, kdyz to budou americani, senegalci nebo martani s penezma a pristupem jako zminovany Abramovic / uvedeny jako priklad /muj nazor se nijak nemeni. A manipulace je prave to, ze me do tohoto tematu presouvas.
                              Co ja bych chtel jsem uz vlastne popsal, normalni vrsovickej klub, kam lidi vodi svoje deti aby hrali fotbal, ja tam chodim koukat a ziju si svuj vrsovickej zivot. A tym hraje podle toho, jak se zrovna sesla particka, podle toho jakej je trener, podle toho, jaky se podarili mlady atd. nekdy lepsi, nekdy horsi, ale ne tak jako tedko, samozrejme. A po nejakym Kretinskym treba, kterej do svyho rozmaru narve kazdej rok to co narve, tak po takovym proste netouzim. To bych se stydel, i nase soucasnost je docela trapna. A proto se nam jak pises smejou. Protoze si doma neumime udelat poradek. Hezky vanoce.

                              • Re: Proběhla řádná valná hromada

                                Edwardtheiron     před 11 lety 21.12.2013 18:11 |  
                                0 0

                                Takže bys chtěl normální vršovickej klub, který nebude hrát jako teď. No to já chci taky, i ten tebou popisovaný stav by se mi líbil. Jenomže to stojí peníze a ty se někde musejí najít.
                                Tady je zkopírovaná tvá věta : Zadny nasi rusky pratele neexistuji.
                                Jestli tohle není předsudek, tak to musí být fóbie, protože jinak by napsání té věty nemělo smysl. Nebo jsi si naprosto jist, že mezi 140 milióny není ani jeden náš přítel? :-)
                                A k tomu vytí: to můžeme jít ještě dál a dojdeme k tomu, že kdyby nevyli jiní, nebyl by socialismus, nebyl by protektorát, nebyla by první republika... atd. To je hodně zavádějící myšlenka.

                                • Re: Proběhla řádná valná hromada

                                  edenian     před 11 lety 21.12.2013 19:04 |  
                                  0 0

                                  Dobre. Cti prosim mou vetu takto: Zadny nasi rusky pratele neexistuji, mozna Rebickovi rusky pratele.

                                  • Re: Proběhla řádná valná hromada

                                    Edwardtheiron     před 11 lety 21.12.2013 20:31 |  
                                    0 0

                                    Čtu. A nevidím v tom rozdíl.

                          • Re: Proběhla řádná valná hromada

                            Tomigo     před 11 lety 21.12.2013 14:55 |  
                            0 0

                            To okřídlené pořekadlo o vlcích a vytí míří právě na to, že je nutné se v nějaké společnosti chovat podle "norem" a pravidel, aby jedinec v takovém společenství v klidu přežil. Proto dneska nežiju na Sibiři ;-)

                            Asi nikdo z nás nesdílí idealistické iluze o křišťálově čistém prostředí ve fotbale, včetně finančních toků, různých forem prospěchářství, nezištných "pomocí", korupce, atd. Komu se to nelíbí, ať sleduje turnaje v kuličkách nebo petanque. Osobně budu rád, a troufám si tvrdit, že takových fans bude většina, když prostřednictvím finančně saturované obchodní společnosti s názvem SK Slavia Praha fotbal a.s. dobudeme v onom prostředí úspěchů. Protože každá "sranda" něco stojí. Je to pragmatické, uznávám.

                            Nechci panu Socratovi fušovat do řemesla, ale "Pecunia non olet!" - peníze nepáchnou, platilo před cca dvěma tisíciletími, stejně jako dnes...

  6. Re: Proběhla řádná valná hromada

    Artur (přítel SN)     před 11 lety 20.12.2013 12:16 |  
    0 0

    Můj tip je, že Necid skončí v Plzni. Cítím to v kostech.

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      Jakubisko     před 11 lety 20.12.2013 13:42 |  
      0 0

      Bylo by to pro něj určitě logičtější než návrat do Slavie...herně ho posune dál boj o špičku tabulky a evropské poháry (byť třeba jen jeden dvojzápas), než v nejlepším případě střed tabulky u nás...

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        spino     před 11 lety 20.12.2013 13:47 |  
        0 0

        Přestaňte už o tomhle spekulovat, je to nesmysl. Necid je slávista a Plzeň nebo Sparta by pro něj byly až ty poslední varianty. To už budu spíš věřit tomu, že k nám přijde Chramosta.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          Jakubisko     před 11 lety 20.12.2013 14:25 |  
          0 0

          Je opravdu pro slávistu taková zrada jít na půlroční hostování do Plzně?

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            JS (přítel SN)     před 11 lety 20.12.2013 14:52 |  
            0 0

            Já bych se mu nedivil a rozhodně mu to nezazlíval. Chramostu bych bral všemi dvaceti :)

            • Re: Proběhla řádná valná hromada

              bongor     před 11 lety 20.12.2013 17:30 |  
              0 0

              Necka do Plzně,to by nemohlo vadit,aspoň by jim pomoh dohnat a předehnat bolševika.Do sralty by nešel za žádnou cenu,jako bych tam nešel já a většin těch co sem píšeme.

              • Re: Proběhla řádná valná hromada

                slamacek (přítel SN)     před 11 lety 20.12.2013 17:56 |  
                0 0

                uprimne receno necka v plzni se mi ani zda pro plzen dost zbytecny tah. nedavalo by to prakticky zadny smysl. oni hraji o titul a hrac po zraneni s nejasnou formou, s nejasnou vizi...
                pro necku by spis melo smysl jit do znameho prostredi aby se zase chytl. samozrejme tedy pokud by o takoveh ohrace koubek stal...

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        RaDDa521     před 11 lety 20.12.2013 21:49 |  
        0 0

        Jenže Necka hrál na podzim už EL za PAOK, takže ani ten dvojzápas by za Plzeň nehrál.

  7. Re: Proběhla řádná valná hromada

    Nosorozec     před 11 lety 20.12.2013 12:19 |  
    0 0

    Přestupy Karla Pitáka a Jana Vošahlíka do Slavie jsou už definitivně dotažené! :)

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      Pepino44     před 11 lety 20.12.2013 12:27 |  
      0 0

      Tak Karel Piták má v naší lize vstřelených 58 golů,bylo by dobré,kdyby to u nás dotáhl do té 100. On by se zařadil mezi stovkaře a nám by to určitě pomohlo. Ale vím,že je to jenom zbožné přání.

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        Nosorozec     před 11 lety 20.12.2013 13:24 |  
        0 0

        Karel Piták nastřílel taky nějaký góly v Rakousku, ale nevim přesně kolik

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          Pepino44     před 11 lety 20.12.2013 13:38 |  
          0 0

          To je jasný,ale goly v cizích ligách se snad do našich stovkařů nepočítá,já jsem to napsal jenom proto,že kdyby se mu u nás podařilo těch dalších 40,že by to bodlo.

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            JS (přítel SN)     před 11 lety 20.12.2013 14:51 |  
            0 0

            Počítaj

            • Re: Proběhla řádná valná hromada

              edenian     před 11 lety 20.12.2013 16:24 |  
              0 0

              Mimo Pepiho :-)

            • Re: Proběhla řádná valná hromada

              Pepino44     před 11 lety 20.12.2013 16:24 |  
              0 0

              Tak v Rakousku dal 12 golu,tak do té stovky by to měl o kousek blíž. No ale to jsou opravdu moje zbožná přání,které se asi nevyplněj. I když- mohl by vydržet tři ročky a 10 goliků na szonu zase není tolik. Ale?

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      quelhar (admin)     před 11 lety 20.12.2013 19:33 |  
      0 0

      Trochu me na tom mate, ze pisou, ze vedeme ligu :o)

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        belmis (přítel SN)     před 11 lety 20.12.2013 19:39 |  
        0 0

        Jestli půjde jinam, tak aspoň víme, že jsme v Africe nejslavnější český klub :-)

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          quelhar (admin)     před 11 lety 20.12.2013 19:41 |  
          0 0

          Kazdopadne vyborny ulovek, diky za nej!

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            klimi     před 11 lety 20.12.2013 19:43 |  
            0 0

            Ve 12 zápasech 6x oceněn hráčem zápasu, v 19 slušný počin!

            Tak snad :)))

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          bongor     před 11 lety 20.12.2013 20:29 |  
          0 0

          To jsme snad na všech světadílech ne?

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        AlesJa     před 11 lety 20.12.2013 19:40 |  
        0 0

        přesně tak je tam napsáno k současnému šampionovi české ligy, tak aby to nebylo druhé S

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          th     před 11 lety 20.12.2013 19:45 |  
          0 0

          Přesně.

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        Markus     před 11 lety 20.12.2013 19:55 |  
        0 0

        Půjde do juniorky :)

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          spino     před 11 lety 20.12.2013 20:17 |  
          0 0

          Čajíčková liga. Spíš doufám, že si Kisel vyšlápne na Admiru.

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      ortevor     před 11 lety 20.12.2013 19:51 |  
      0 0

      to, ze tam pisou, ze vedeme ligu,to je presne africka novinarina :)
      tam obcas spletou i United a City :)
      kazdopadne by to mohlo bejt zajimavy, uz kdysi jsme tady malem meli velmi zajimavyho ghanana, tak snad vyjde aspon tenhle...

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        edenian     před 11 lety 20.12.2013 20:40 |  
        0 0

        Otazka by mohla znit takto: Spletli si africti novinari umisteni Slavie nebo jmeno aktualniho lidra tabulky?

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          EdCable     před 11 lety 20.12.2013 20:51 |  
          0 0

          Jeste si mohli splest juniorku a "A" tym. Mozna je to hrac pro juniorku.

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            edenian     před 11 lety 20.12.2013 20:58 |  
            0 0

            To me taky napadlo.

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      klimi     před 11 lety 20.12.2013 19:53 |  
      0 0

      Pokud se nepletu, tak ze stejného týmu by měl být i liberecký Sackey.

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        Nosorozec     před 11 lety 20.12.2013 22:17 |  
        0 0

        Sackey pokaždý když hrál za Liberec v Edenu, tak byl našim dvanáctym hráčem. :D

  8. Re: Proběhla řádná valná hromada

    podol (přítel SN)     před 11 lety 20.12.2013 20:45 |  
    0 0

    Myslím,že to jsou pozitivní zprávy.Konečně snad povedou Slávii kompetentní lidé,s přehledem o fotbalu,mají pozitivní vztah ke klubu.dokáží vybrat v rámci možností posily a investovat tak peníze
    optimálně.Karol je pokud si pamatuji vysokoškolák,ovládá cizí jazyky
    a dokáže si zjednat autoritu i respekt.Nevím,zda jsem to nepřehlédl, ale tato funkce je na plný úvazek,tu mládež by měl předat
    nějakém zdatnému nástupci.Považujme to za první krok správným směrem,pořád je hodně problémů k vyřešení.Ale díky za to.
    Podol

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      spino     před 11 lety 20.12.2013 20:49 |  
      0 0

      Kéž by mládež dostal Vláďa Šmicer.

  9. Re: Proběhla řádná valná hromada

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 20.12.2013 21:44 |  
    0 0

    trošku jsem pátral a našel jsem ohledně toho Mensaha jedno video na Youtube:
    http://www.youtube.com/watch?v=bzqwcHgqU9M
    - podle videa to je levák, rychlostně skvěle vybavený, šikovný s míčem, technický, pravé nebo levé křídlo, dobrá kombinace, pěkné průniky, občas nějaká ta klička
    - asi to nebude úplně gólový hráč, ale těmi svými průniky vybojoval hodně faulů
    - podle mě vypadá hodně dobře, pokud je to ročník 94
    jeho facebookový profil (poslední aktivita cca před hodinou):
    https://www.facebook.com/joe.mensah.129
    a jeho "fanouškovskou FB stránku":
    https://www.facebook.com/pages/Joe-Mensah/351198221588863

  10. Re: Proběhla řádná valná hromada

    Barra     před 11 lety 20.12.2013 21:46 |  
    0 0

    https://www.facebook.com/pages/Joe-Mensah/351198221588863

    Takže to by mělo být ´the best of´. Číslo 10, levák, umí driblovat, umí nahrávat, má slušnou kontrolu míče, na moje gusto až moc rychle padá, střela se podobá Martinovi Juharovi, až na to že ten má více dynamitu v nohách. Myslím si, že jde o hrubý diamant, že Koubek bude muset ještě pořádně brousit.

    Ale jak jsem kdysi zmiňoval, hráči z Afriky potřebují většinou čas na adaptaci. Jiné prostředí, jiná mentalita, jiný způsob hry, jiné počasí, atd., atd. Hráči z Latinské Ameriky jsou více přizpůsobení fotbalu, jak se hraje v Evropě. Ale nevadí, stejnou školou museli také projít Wilfried Bony, Leo Kweuke, a jiní.

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      belmis (přítel SN)     před 11 lety 20.12.2013 21:58 |  
      0 0

      Některé věci řeší trochu zbrkle, někdy přihraje až na poslední chvíli, ale je mu 19, tak se to dá pochopit. Myslím si však, že by záložníkům v lize asi pěkně provětral pérka.

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        bongor     před 11 lety 20.12.2013 22:43 |  
        0 0

        Zdá se mi to všechno až moc růžové,doufejme,že to začne konečně fungovat jak si všichni přejeme.Každopádně ten červenobílý Ježíšek
        se má pěkně k světu.

  11. Re: Proběhla řádná valná hromada

    spino     před 11 lety 20.12.2013 23:17 |  
    0 0

    Má už někdo informace, kdo kde bude z mladých hráčů hostovat?

    Jinak, kde je vůbec Červenka? Mě osobně se v přípravě pod Radou hodně líbil.

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      klimi     před 11 lety 20.12.2013 23:23 |  
      0 0

      Mě by celkově zajímal plán přípravy juniorky....

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 21.12.2013 10:19 |  
      0 0

      já jsem zaslechl, že o Bazala má zájem Žižkov, pokud by se neprosadil do áčka, tak by to bylo určitě dobře.
      Jinak Šeterle říkal že do přípravy s A jdou Hrubý a právě Bazal, takže Šimeček asi taky půjde hostovat.

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      Jakubisko     před 11 lety 21.12.2013 02:28 |  
      0 0

      Hmmm tak prej vedeme českou ligu. Tak buď si spletli tabulku, nebo název klubu. Uvidíme :P

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        bongor     před 11 lety 21.12.2013 06:58 |  
        0 0

        Ono tam mělo být,že příští rok vyhrajeme českou ligu,ne že vedeme.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          no-nick     před 11 lety 21.12.2013 08:36 |  
          0 0

          Třeba jim to jen napovidal Poustka, aby ho zlakal:-)

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            judy     před 11 lety 21.12.2013 09:48 |  
            0 0

            je extrémě rychlý a hlavně co se mi na něm líbí, přihraje a hned se nabízí utíká dopředu a chce hrát to jsem u některých našich "hvězd" těžce postrádal.

            • Re: Proběhla řádná valná hromada

              klimi     před 11 lety 21.12.2013 10:03 |  
              0 0

              Pohyblivostí a prací s míčem je úplně jinde než Češi, jen ho trochu srovnat, hlavně především takticky. Ještě by mu to chtělo přivézt nějakého "kamaráda", asi by nebylo úplně fajn, kdyby tu byl sám.

              • Re: Proběhla řádná valná hromada

                judy     před 11 lety 21.12.2013 10:06 |  
                0 0

                No jelikož mluví francouszky tak si může popovídat s Ličkou,Nevésem a ještě někdo ? takže aspoň někdo. co se týče jeho kvalit jak tu někdo psal asi přesně vystihuje " je to hrubý diamant který je potřeba vybrousit "

                • Re: Proběhla řádná valná hromada

                  MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 21.12.2013 10:17 |  
                  0 0

                  Neves umís francouzsky, Lička, Mičola taky

                • Re: Proběhla řádná valná hromada

                  Barra     před 11 lety 21.12.2013 11:54 |  
                  0 0

                  V Ghane se mluvi anglicky a ne francouzsky :-)

                  • Re: Proběhla řádná valná hromada

                    judy     před 11 lety 21.12.2013 12:01 |  
                    0 0

                    Ano ale on Francouzsky mluví.

                  • Re: Proběhla řádná valná hromada

                    judy     před 11 lety 21.12.2013 12:08 |  
                    0 0

                    někde jsem koukal že francouzsky psal ale pokud umí i anglicky tak jen dobře :) a měl by když je to uřední jazyk Ghany.

                • Re: Proběhla řádná valná hromada

                  klimi     před 11 lety 21.12.2013 12:34 |  
                  0 0

                  Vida, to mě ani nenapadlo, že by někdo z našeho kádru mohl umět jinak než česky a slovensky :))

                  • Re: Proběhla řádná valná hromada

                    judy     před 11 lety 21.12.2013 12:40 |  
                    0 0

                    Ještě že mě máte :) stačí se mě zeptat a rád poradím, vysvětlím...

                    • Re: Proběhla řádná valná hromada

                      sicilianbrno     před 11 lety 21.12.2013 13:33 |  
                      0 0

                      Reakce klimi byla narážka ve smyslu, že tu máme přetlak slováků ne, že si nám řekl něco senzačně nového....

                      • Re: Proběhla řádná valná hromada

                        judy     před 11 lety 21.12.2013 16:51 |  
                        0 0

                        tak myslím že nemá cenu toto komentovat. avšak když už jsem to udělal, jen se snažím diskutovat, hledat nové věci, postřehy apod. když jsem si všiml že Joseph mensaph píše francouzsky tak jsem chtěl pouze upozornit na to že nebude problém s komunikací což je základ u "nových koní" nic víc nic mín.

                        • Re: Proběhla řádná valná hromada

                          Barra     před 11 lety 21.12.2013 17:48 |  
                          0 0

                          Vždyť je to OK, nikdy neškodí nahodit nějaké témata. Jinak se do frankofonního klubu můžeme ještě možná přidat Standu Vlčka. Po roce a půl v Brusselu by se snad mohl nějak domluvit. No a za těch 5 měsíců u AA Gent by Marcel Gecov minimálně měl uměl zachrochtat a pozdravit Jan Willem van Dopa, jestli tedy doopravdy k nám má přijít.

            • Re: Proběhla řádná valná hromada

              bongor     před 11 lety 21.12.2013 13:46 |  
              0 0

              Koukal jsem na pár zápasů skutečných fotbalových špiček.Nabíhání do volných prostorů ,nejlépe dopředu hned po odehrání míče je tam úplně běžné.Schválně jsem si dal práci a a teda jsem čuměl.Velmi často bylo 8-9 hráčů bez míče volných.To se to potom přihrává,když jeden není línej a pohne se.To jsem u černoušků v takové míře neviděl,ale stejně lítají jako by za to měli milion měsíčně.Klidně bych 2-3 vzal do Slavie,aby si vyhověli a taky aby jim tu nebylo smutno.I když.......naše holky maj pro tyhle hochy slabost.Hrávali jsme několikrát ročně pro africké studenty v Radiopaláci,Lucerně,Národním domě na Vinohradech i na Smíchově a tam jsme viděl jak jsou u děvčat v oblibě.

              • Re: Proběhla řádná valná hromada

                Barra     před 11 lety 21.12.2013 18:25 |  
                0 0

                Ahoj Bongore, myslím že právě trochu lítají jak slepice bez hlavy, taktické pokyny jsou jim trochu cizí. Vycházím z toho, co znám z Belgie, kde je kvanta hráčů z Afriky – málokdo se ihned chytne v prvním mužstvu, stejně jako v ČR Bony a co. Adaptace je zapotřebí, a hlavně by klub a fandové neměli ihned mít velké očekávání a mít trpělivost, místo aby odsuzovali. Celý jejich svět se ze dne na den změní a obrátí naruby – měli bychom si snažit představit, jak bychom se sami cítili v jejich pozici.

                Jinak si myslím, že máš pravdu co se týká popularity hráčů černé pleti, málokterý zůstal u nás dlouho bez přítelkyně. Jak zní přísloví - ´Once you try black, you never wanna back´.

                • Re: Proběhla řádná valná hromada

                  slaviator     před 11 lety 21.12.2013 18:32 |  
                  0 0

                  Keňan Patrick Oboya v Mostě bral v první lize 60 tisíc měsíčně, za první výplatu si koupil dvě kila čokolády a s prominutím sežral je na posezení. A potom z dalších výplat posílal 90 % domů do Keni, kde z toho žila celá velmi rozvětvená rodina (v podstatě celá vesnice).

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        slaviator     před 11 lety 21.12.2013 17:06 |  
        0 0

        Je to hráč do juniorky... A neměl by být sám.

  12. Re: Proběhla řádná valná hromada

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 21.12.2013 12:05 |  
    0 0

    Tak Vošahlík s Pitákem už podepsali, takže paráda. Znojmo jak teď pustilo Okleštěka do Jablonce a schání se po posilách, tak si myslim, že by se mohlo vedení snažit udat jim některého z našich juniorů, obzvlášť Šimeček by mohl Okleštěka nahradit, myslim, že i Hurka, vzhledem k tomu, že schánějí ofensivní hráče. Tak doufám, že se vedení pořádně zasnaží.

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      ortevor     před 11 lety 21.12.2013 13:35 |  
      0 0

      taky si myslim, ze u znojma je potencial tam udat nase ofenzivni hrace na hostovacku...klidne treba Vyhnal, Hurka a Simecek, myslim ze by je mohli zajimat...nebo, pokud by se neprosadil v priprave v acku, tak nechat "doma" rozehrat Bazala..

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        Navyseals     před 11 lety 21.12.2013 14:42 |  
        0 0

        Vy si to představujete jak Hurvínek válku. Ti kluci s tím musí souhlasit a poslat je přes celou republiku na rok, to pro ně není nic dobrýho.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          ortevor     před 11 lety 21.12.2013 15:48 |  
          0 0

          tak ja verim, ze kdyz jim to treba Kisel dokaze vysvetlit, ze pro jejich fotbalovej rozvoj bude lepsi, kdyz budou hrat ve Znojme ligu, nez aby hrali za juniorku, a ze budou mit zajem taky...
          a kdyz uvidi v jakych podminkach hrajou ligu jinde, si pak snad budou zazemi a sance hrat za Slavii vic vazit...
          kdyz jsme mohli kdysi posilat hrace na hostovani do Hlucina, proc by nemohli chodit ted treba hraci do Znojma...kdysi v rozhovoru treba Vanek rikal, ze mu to pomohlo, ze si v Hlucine uvedomil, jake ma stesti tehdy pusobit v SKS, a zacal si vseho o to vic vazit...
          pokud chce byt nekdo profik a mysli to s fotbalem vazne, nemel by mit s hostovanim na druhym konci republiky problem...

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          slamacek (přítel SN)     před 11 lety 21.12.2013 18:04 |  
          0 0

          tak uprimne receno, mi rekni a co uz by pro ne tedy melo byt lepsi? juniorka ci prvni liga?

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            slaviator     před 11 lety 21.12.2013 18:12 |  
            0 0

            Pro každého může být v 18-19 letech lepšího něco jiného. Pro někoho první liga, pro jiného juniorka. Nedá se paušalizovat. A nehledě na to, že není tak jednoduché udat kmenové hráče aby někde jinde hráli. Věřím tomu, že Bazal, Šimeček či Hrubý mají navíc v juniorce vyšší platy než průměrný hráč základní sestavy Znojma. A to bych jejich platy tipnul na 20-25 tisíc, což pro fotbalistu jako OSVČ není moc.

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            jarodo57     před 11 lety 21.12.2013 18:20 |  
            0 0

            Dudlík a maminku vedle aby mu vyprala,vyžehlila a utírala zadek

            • Re: Proběhla řádná valná hromada

              slaviator     před 11 lety 21.12.2013 18:33 |  
              0 0

              Hele, a vlastně tohle dělala paní Jágrová Jardovi Jágrovi v Pittsburgu... Prala, žehlila, vařila ...

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          Barra     před 11 lety 21.12.2013 18:12 |  
          0 0

          A co představuje rok, když se jedná o jejich kariéru? Někdy si říkám, škoda, že už není povinná vojenská služba. Hned by si mladí hráči uvědomili, v jakém luxusu teď žijí, když si ze svého koníčka můžou udělat zaměstnání.

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            slaviator     před 11 lety 21.12.2013 18:15 |  
            0 0

            Hlavně třeba Belgie je malá. U nás bylo běžné, že kluci od Plzně šli na vojnu na slovensko-ukrajinské hranice do Humenného apod. A za Rakousko-Uherska byla kratochvíle vysílat až na Halič. Co je proti tomu za vzdálenost z Prahy do Uherského Hradiště, kde hraje Slovácko, a co se dá sjet autem za tři hodiny...

            • Re: Proběhla řádná valná hromada

              Barra     před 11 lety 21.12.2013 18:56 |  
              0 0

              Belgie měla do 1996 také okupační kasárny v Německu, stejně jako USA, Holandsko, Britanie a Francie. Jednalo se o dohodu po WW II, kterou měla být dostatečná kontrola na poválečné Německo. Byl jsem přes rok v u polního vojenského polního soudu v Neheim, kolem 280 km od Antwerpen, druhý rok jsem měl štěstí a byl jsem u soudu v Kolíně nad Rýnem – Marienburg, to už bylo jenom něco přes 200 km. Jiní kluci neměli takové štěstí, byly také kasárny v Siegen, Kassel atd. Kassel je 400 km daleko, otočka domu jim trvala. Německo jsem si jinak vybral dobrovolně, měli jsme o 2 měsíce kratší službu.

              • Re: Proběhla řádná valná hromada

                slaviator     před 11 lety 21.12.2013 19:00 |  
                0 0

                Z Antverp by se mi teda nechtělo.. .:)) Spolužačka je tam od října na Antverpské univerzitě na erasmu, vůbec se jí nechce zpět do Prahy a ani se jí nedivím. Ač středoevropská suchozemská krysa, tak mi učaroval tamější přístav...

                • Re: Proběhla řádná valná hromada

                  Barra     před 11 lety 21.12.2013 19:20 |  
                  0 0

                  Antwerpen je krásné a bohaté středověké město, během Zlatého století bylo centrum západní Evropy. Je to město malířů jako Van Eyck, Breughel, Jordaens, Rubens a jiných. A stejně pěkný je Mechelen (Malines), Leuven (Louvain), Hasselt, o Gentu a Brugge samozřejmě ani nemluvím. A také Brussel má svůj obrovský šarm, hlavně staré centrum kolem ´Grand Place´.

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            jarodo57     před 11 lety 21.12.2013 18:26 |  
            0 0

            Barro a co ty vojenské kluby vyprodukovaly za spoustu hráčů.Např. Cheb nebo Tábor atd. Nemyslím samozřejmě Duklu protože tam museli jít ti nejlepší hráči.

            • Re: Proběhla řádná valná hromada

              Barra     před 11 lety 21.12.2013 19:05 |  
              0 0

              O Dukle a Chebu jsem vědel, o Táboru ne. Hráči tehdy asi neměli moc na výběr a museli, jestli si chtěli zachovat kariéru. Časy se ale mění, povinná vojna už není, nějaké Znojmo není konec světa, za 2,5 h je hráč zpět v Praze. Já osobně bych to bral všemi deseti, kdybych si měl vybrat mezi juniorkou a hostování mimo Slavii. Určitě potom, co Koubek jasně řekl jak věci podle něho jsou.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 21.12.2013 19:39 |  
          0 0

          Předpokládám, že ti kluci maj cíl se fotbalem zajistit, tedy dostat se do zahraničí. Jestli je pro fotbalistu problém aby se na rok odstěhoval na Moravu tak ať radši s fotbalem skončí.

  13. Re: Proběhla řádná valná hromada

    petrjir     před 11 lety 21.12.2013 16:43 |  
    0 0

    Mate nekdo info o utocnikovi? Cetl jsem rozhovor s Nezmarem a mluvil o tom, ze chtej kadr udrzet kvuli Evrope a pripadnemu sponzorovi. Mluvil o koho je zajem a vi se o tom, ale Rabusice nezminil. Taky byly spekulace o Chramostovi, ten ale je zranenej a nevi, zda stihne se dat do zacatku pripravy dohromady. Subhuman zminil, ze je snad ruka v rukave, ale otazka, zda se to tykalo nekoho z nich. Asi nemuzes vic priblizit info?

    • Re: Bunjaku

      Barra     před 11 lety 21.12.2013 18:00 |  
      0 0

      :-) Někdo byl asi moc rychlý, když Bunjaku nás testoval v srpnu. Ale škoda, dle komentářů fandů Arsenalu je to velmi slibný hráč.

        • Re: Bunjaku

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 21.12.2013 19:41 |  
          0 0

          Vzhledem k tomu, že čerpaj ze zdroje na který stejně našli odkaz na těchto stránkách...

          • Re: Bunjaku

            Fulham     před 11 lety 21.12.2013 19:53 |  
            0 0

            Ahoj Barro - s tím Bunjaku - myslíš,že by Šetrle nemohl být prozíravý a počkat s nástupem do zimy - Petrouš by ho stejně nechtěl....na tom serveru píšou,že je náš - chápu to správně? Ale moc štěstí najednou...

            • Re: Bunjaku

              Navyseals     před 11 lety 21.12.2013 20:23 |  
              0 0

              taky píšou, že je náš od srpna ale

              • Re: Bunjaku

                MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 21.12.2013 20:26 |  
                0 0

                si myslim že to je blbost, jsou tam i hráči, kteří ve Slavii dávno nejsou. Kindel, Hell, Mráz, Galus, Jílek atd...

              • Re: Bunjaku

                MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 21.12.2013 20:26 |  
                0 0

                si myslim že to je blbost, jsou tam i hráči, kteří ve Slavii dávno nejsou. Kindel, Hell, Mráz, Galus, Jílek atd...

            • Re: Bunjaku

              Barra     před 11 lety 21.12.2013 21:46 |  
              0 0

              Ahoj Fulhame, ano, podle těch údajů by měl Bunjaku být hráčem U21 Slavie - jde vidět, jak přesné údaje transfermarkt a podobných webů jsou.

              Podíval jsem se na stránky jeho agenta, firmy SEM plc. Ta má celkem slušné portfolio hráčů, které v minulosti transferovala. V každém případě uvádí jeho agent Albana Bunjaku stále jako hráče Arsenalu ( http://www.semplc.com/content/alban-bunjaku) - a snad jsou tyto stránky více up-to-date než například eurofotbal, který uvádí že Bunjaku momentálně nemá žádný klub. Jestli by tomu tak bylo, snad si Karol Kisel ještě umí představit, jak se Alban u nás během těch dvou týdnů jevil, a jestli by si ty zasloužil smlouvu, i kdyby šlo jen o hostování.

              Pamatuji si, že jsem se tehdy projel diskusi fandů Arsenalu, kteří Albana velmi vychvalovali. Jestli máme na posily z Ghany, tak snad by se také mohli najít prostředky na hostování hráče jako Bunjaku do konce sezóny. Je školený u Arsenalu, kde od malička hrál – i to je už určitá záruka kvality.

              • Re: Bunjaku

                MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 21.12.2013 22:10 |  
                0 0

                no mě přijde že ani jedna stránka není moc "up to date" o eurofotbalu nemluvím, ten ani Bunjaka neznal, dokud se u nás neobjevil.

                Transfermarkt už bývá přesnější, ale jak jsem psal výše, taky tam jsou chyby, zejména v našem U21. Píší tam, že už je u nás 4 měsíce a 20 dní, což je teda zvláštní. Předtím když od nás odcházel, tak se mluvilo o tom, že se bude o případném přestupu/hostování jednat. Tak uvidíme, ale spíš je to jen chyba.

                Stránky agentů bývají dost často neaktualizované, stačí se podívat na nejznámější u nás.

                Nicméně na našich stránkách se nedávno objevil dotaz, kam se poděl Bunjaku? Odpovědí bylo toto:
                Dobrý den. Alban Bunjaku se po testech ve Slavii vrátil zpět do svého klubu (Sevilla FC, kde byl na hostování z Arsenalu). VR

              • Re: Bunjaku

                MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 21.12.2013 22:27 |  
                0 0

                nicméně na eurofotbalu jsem našel informaci, že mu 30.06.2013 skončila v Seville smlouva (jestli se stal volným hráčem, nebo se vrátil do Arsenalu, to už se tam nepíše)

                http://arsenalyouth.wordpress.com/2012/12/30/whatever-happened-to-1-bunjaku-blackwood-and-the-academys-biggest-disappointment/

                na této stránce je zase článek zabývající se největšími zklamání akademie Arsenalu a Bunjaku ve výčtu nechybí, podle toho článku to byl jeden z nejvíce technicky nadaných hráčů, které Akademie Arsenalu vyprodukovala. Všechny prý "šokovalo" že mu bylo umožněno odejít na volný přestup do Sevilly. Nicméně důvodem prý byly nějaké problémy s trenéry.

                http://www.footballdatabase.eu/football.joueurs.alban.bunjaku.172021.en.html
                tato stránka také uvádí že je u nás v juniorce

                http://cs-cz.soccerwiki.org/player.php?pid=63329
                další stránka, celkem aktualizovaná sestava Slavie (Lička, Neves) a mezi nimi i Bunjaku

                http://news.arseblog.com/2012/06/sevilla-sign-arsenal-youngster/

                • Re: Bunjaku

                  Barra     před 11 lety 21.12.2013 22:42 |  
                  0 0

                  Koukal jsem na stránky Sevillafc.es

                  Alban Bunjaku tam není ani u A-čka, ani u juniorů, ani u C-čka. Stejně tak jsem ho nenašel na aktuálním seznamu hráčů Arsenalu.

                  Myslím si, že sice bude majetek Arsenalu, ale že momentálně je bez klubu - což by mohlo znamenat, že by se dal udělat nějaký Kauf. Ale Karol Kisel ho viděl dva týdny na tréninku, jestli Alban na něho nechal nějaký pozitivní dojem, tak by si ho určitě pamatoval.

                  Jinak se samozřejmě může stát že nějaká stáž hráči nevyjde. Pro mě jsou větší indikátory právě komentáře znalců (fandů) Arsenalu, kteří Bunjaku měli v lásce.

                  • Re: Bunjaku

                    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 21.12.2013 22:48 |  
                    0 0

                    Tak tak všechno podle mě nasvědčuje tomu, že to volný hráč, do Sevilly prý šel na volný přestup, takže ani ze strany Arsenal by tam neměla být žádná překážka.

                    • Re: Bunjaku

                      Barra     před 11 lety 21.12.2013 22:55 |  
                      0 0

                      Napíšeme Karolovi :-)

                      Jinak si pamatuji, že u Arsenalu bral v době svého odchodu do Sevilli 1,000 GBP týdně, tedy nějakých 4,5 tis liber nebo v přepočtu cca 150tis Kč měsíčně. Bylo to v oficiálních tabulkách Arsenalu, kde byly mzdové údaje 50 hráčů, se kterými Arsene Wenger eventuálně počítal pro první mužstvo.

                      • Re: Bunjaku

                        Kuliss9     před 11 lety 22.12.2013 19:41 |  
                        0 0

                        Ano, ano napíšeme Karolovi chceme Bunjaka zpět i kdyby to mělo být jen na kompletní přípravu. Ať se ukáže co v něm je: preference z Anglie hodně kvalitní + 1 zápas u nás 1 gól tak ať dostane ihned šanci

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      petrjir     před 11 lety 22.12.2013 14:31 |  
      0 0

      Byl jsi rychlejší. Taky by mě moc jeho angažování nedávalo smysl. V létě bychom řešili stejný problém. Kdyby přišel Rabušic, tak by opravdu tohle přestupový období vedení nezahálelo. Zajímalo by mě, zda už tyhle posily jdou na triko Kisela nebo to ještě dojíždí Držmíšek. Piták uvedl, že ho dva měsíce zpátky kontaktoval Karol, tak si myslím,že už asi to budou Kiselovy zásluhy. Jinak nevíte, zda bude Kisel současně manažerem mládeže nebo to někdo převezme?

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      Khadgar     před 11 lety 22.12.2013 15:02 |  
      0 0

      "Fanoušci Slavie, kteří si pod vánoční stromeček přáli návrat Tomáše Necida, by se měli začít připravovat na další zklamání. "

      Ono to pro nějakého fanouška bude zklamání? Myslel jsem, že jeho příchod tady většina považuje za nereálný a všichni upírají zrak k případnému útočníkovi, který k nám nepůjde na půlroční hostování, ale na přestup.

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 22.12.2013 15:06 |  
        0 0

        Tak to jsou jen takový ty novinářský vejšplechty.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          lassiter     před 11 lety 22.12.2013 15:53 |  
          0 0

          Stačí se podívat na autora...

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            bongor     před 11 lety 22.12.2013 16:23 |  
            0 0

            díra do zad.

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            janko (přítel SN)     před 11 lety 22.12.2013 19:00 |  
            0 0

            Ten Konecny to je hroznej vul. To se fakt nevidi.

            • Re: Proběhla řádná valná hromada

              bongor     před 11 lety 22.12.2013 19:08 |  
              0 0

              je to prostě kloaka

      • Re: Ondrášek

        Edwardtheiron     před 11 lety 23.12.2013 07:03 |  
        0 0

        Tak jsem si včera večer říkal, kde se tenhle nesmysl vzal a on je z Novy. Tím se to tedy vysvětluje. Boleslav nemá důvod měnit trenéra, je dva body od třetího místa. Navíc by musela vyplatit stávajícího trenéra a zaplatit nového, poměrně dost drahého, takže to postrádá logiku. Kromě toho se Jarolím několikrát vyjádřil, že by rád zůstal venku. Celé to nejspíš vzniklo tak, že někdo na Nově zjistil, že v MB hraje David, tak vymyslel tuhle konstrukci.

    • Re: Ondrášek

      bongor     před 11 lety 23.12.2013 07:17 |  
      0 0

      Na Tromso si často vzpomenu.Hráli jsme tam jenom měsíc,ale zato v prosinci.Jeli jsme tam lodí pět dnů z Bergenu,hraní bylo fajn ,jenom čtyři a půl hodiny denně,víc odbory nepovolují.Ubíjela nás ta tma, 24 hodin denně,já jsem proto hodně špatně usínal.Zajímavý bylo,že první sníh tam začal padat až na štědrý den,zato od ledna prý ho tam byla spousta.Určitě tam výborně platěj i fotbalisty,takže pochybuju,že se Ondrášek požene k nám.To by musel přijít opravdu bohatý spolumajitel,nebo co to má vlastně přijít,abychom Nory přeplatili.Ale určitě by se nám hodil.

      • Re: Ondrášek

        Jiri1     před 11 lety 23.12.2013 10:53 |  
        0 0

        Ja , co se tyce Jaroélima nevim, co ale vim temer jiste , v Boleslavi vladne obrovska nespokojenost s bodovym ziskem i s tim, ze klub , ktery neustale ma docela slusne sponzoru Skodovka neni schopen se dlouhodobe prosadit, pritom hraco berou na CESKE POMERY VELMI DOBRE PENIZE.
        Mluvi se i o Minarovi v tom smyslu, ze proste neni schopen uz nekolik let doplnit tym a ze tam udajne jsou i nejake rozpory ve vedeni.

        • Re: Ondrášek

          slaviator     před 11 lety 23.12.2013 15:32 |  
          0 0

          ostatně to se o Minářovi říkalo už i ve Zlínu...

        • Re: Ondrášek

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 23.12.2013 16:22 |  
          0 0

          nechápu jak můžou být nespokojení s bodovým ziskem, když ztrácej 2 body na 3. Teplice. Nebo si fakt mysleli, že budou náhanět Plzeň se Spartou?...

          A i když koukám na skore, tak to maj pěkný jak s útokem tak obranou patří do TOP 4

          • Re: Ondrášek

            Edwardtheiron     před 11 lety 23.12.2013 17:24 |  
            0 0

            Tak nějak se na to dívám taky. Je hezké, že jsou nespokojeni, ale pokud jsou trochu při smyslech, nebudou vyhazovat peníze z okna.

  14. Re: Proběhla řádná valná hromada

    klimi     před 11 lety 23.12.2013 16:20 |  
    0 0

    OT: Dnes mě pobavil "newsletter" od FAČR, který dostávám jakožto registrovaný hráč/člen asociace.

    Přistála mi v něm nabídka slev, které mohu využít...Mezi spoustou slev na mě mimo jiné vyskočila sleva 15% na jakékoliv produkty jistého obchodu s pyrotechnikou. Ironií je, že právě FAČR se snaží proti pyrotechnice tvrdě bojovat, takhle to asi nepůjde :))

    Krásné Vánoce všem! :))

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 23.12.2013 16:24 |  
      0 0

      Já nevim proč na nás furt hrajou, že jim pyro vadí... :D Jestli to dělaj kvůli UEFA tak ho přeci nemusej zakazovat na lize.


      (no ono to asi bude nakonec spíš souviset se sylvestrem... :D )

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      bongor     před 11 lety 23.12.2013 17:43 |  
      0 0

      Taky všem přeji hezké prožití Vánoc.A po Vánocích jenom samé dobré zvěsti.od Ježíška si přeju útočníka-zabijáka a pravého obránce
      rychlíka s výdrží a přesnými centry.

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        Markus     před 11 lety 23.12.2013 17:51 |  
        0 0

        Jen aby to Ježík zase nepopletl ... Rychlíka do útoku a Řepku do obrany vážně nechci :)

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          bongor     před 11 lety 23.12.2013 21:55 |  
          0 0

          Nemysli si,že je Ježíšek hlupák.On trénuje dokonce nebeskou jedenáctku a taky někdy jedenáctku Zlatopramen.

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            Markus     před 11 lety 23.12.2013 22:19 |  
            0 0

            No nevím, zmatenej je Ježuch každopádně. Vždyť u nás doma právě šmejdí po všech koutech, aby bylo vše zítra pro dětičky všechno připravené a vymýšlí při tom bejkárny :) Mimochodem, není jednoduché zamaskovat hokejku :)

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        Pepino44     před 11 lety 23.12.2013 17:58 |  
        0 0

        Taky já se připojuji k přání všeho nejlepšího a šťastné a veselé vánoce. Ještě také štěstíčko a zdravíčko v roce 2014 a Slávii ať to šlape. Abych Voslíkovi trochu zkazil Vánoce, tak mu musím oznámit,že Míra Držmíšek je generální ředitel.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          janko (přítel SN)     před 11 lety 23.12.2013 20:04 |  
          0 0

          generalni reditel ceho? Slavie? A co Setrle?

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            Eramies (přítel SN)     před 11 lety 23.12.2013 20:18 |  
            0 0

            Pro Voslika je Drzmisek nejmíň generalni reditel zemekoule. Chapu to jako vtip, co psal Pepino44.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          spino     před 11 lety 23.12.2013 20:14 |  
          0 0

          Jasně, a proto byl odvolán z představenstva. Ten už má (doufejme) to nejlepší za sebou.

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            Pepino44     před 11 lety 23.12.2013 20:41 |  
            0 0

            Tak to žádnej vtip není,to bych si vůči Tobě nemohl v žádném případě nemohl dovolit. Míra Držmíšek je generálním ředitelem a.s.SC Xaverov,který byl v Září opět obnoven a kope tu nejnižší třídu (podzim jasně vede a asi bude postupovat)- že by Slávia myslela na zadní kolečka?

            • Re: Proběhla řádná valná hromada

              klimi     před 11 lety 23.12.2013 20:56 |  
              0 0

              Pokud se nemýlím, tak Slavia (těžko říci kdo přesně to byl) po koupi areálu v Xaverově říkala, že se bude snažit obnovit místní fotbalovou tradici...A co ty víš, jaké s tímto týmem má Slavia plány... :))

              • Re: Proběhla řádná valná hromada

                spino     před 11 lety 23.12.2013 21:00 |  
                0 0

                Jako B tým by Xaverov ž se vykope do třetí ligy nemusel být špatnej. Ale jestli to tam povede Držmíšek, tak potěš...

                • Re: Proběhla řádná valná hromada

                  Barra     před 11 lety 24.12.2013 00:27 |  
                  0 0

                  Mám pocit, že Držmíšek dokázal pro Slavii více, než ty, který umí jen a jen skuhrat, pomlouvat, vysmívat se, urážet. Nikdo není bez chyb, ani Držmísek, tu určitě také ne. Jen to tvoje Držmíškování už leze náramně na nervy. Jak jsem tady před časem psal, ty jde s Držmíškem jak se zdá v hlavě spát, a on je opět ten první na koho myslíš při probouzení. Nějak se mi to už nezdá moc zdravé - posedlost? Platonický vztah? Nebo si rád jen kopneš do jiných a hledáš příležitost?

            • Re: Proběhla řádná valná hromada

              spino     před 11 lety 23.12.2013 20:59 |  
              0 0

              Nebyl to právě Držmíšek, za jehož působení v pozici sportovního manažera a člena představenstva Xaverov zanikl? Inu, kam šlápl, tam sto let tráva nerostla.

              Na co tím narážíš těmi zadními kolečky?

              • Re: Proběhla řádná valná hromada

                Pepino44     před 11 lety 23.12.2013 21:37 |  
                0 0

                Tak mám takový dojem,že když Xaverov zanikl,tak Ty jsi asi chodil ještě do školky,ale bylo to tím,že zanikly drůbežářské závody Xaverov,které mužstvo sponzorovaly. Licence pro druhou ligu přenechali Bohemians 1905. A že by Držmíšek měl tak dlouhé prsty,že by zavinil i tohle,to si snad nemůžeš myslet ani Ty. A jak to myslím s těmi zadními kolečky? No Xavi bude asi postupovat (budou se zde scházet hráči,kteří skončí karieru(profi) a budou zde vybudovávat pozici pro farmu Slávie. Těmi hráči po konci kariery myslím třeba Martina Frýdka,který už tam chodí trénovat a třeba i Karel Piták,který tam bydlí a možná i Horváth,který bydlí v sousední vsi. Na hřišti je celkem dobrá hospůdka,tak co jim chlapcům bude chybět. Mám takový dojem,že brzy to bude mužstvo nabité zvučnými jmény. Zájem o fotbal je tam veliký a v příští sezoně bude i "B" mužstvo.

                • Re: Proběhla řádná valná hromada

                  spino     před 11 lety 23.12.2013 22:46 |  
                  0 0

                  Jen aby to pořád bylo v režii Slavie a neplatili jsme mejdan někomu někoho jiného.

                  Když už jsme u toho Držmíška, nevíte někdo za kterou stranu (či nezávislý) byl v zastupitelstvu?

                  • Re: Proběhla řádná valná hromada

                    Pepino44     před 11 lety 23.12.2013 23:27 |  
                    0 0

                    Tak vzhledem k tomu,že se o politiku vcelku nezajímám,a to ani o tu na obecní úrovni,nevím jestli byl někdy v zastupitelstvu ale od roku 2010 v zastupitelstvu Horních Počernic není. Jinak nevím,proč je to tak důležité,že se po tom pídíš.

                    • Re: Proběhla řádná valná hromada

                      spino     před 11 lety 23.12.2013 23:47 |  
                      0 0

                      Tady je aktuální výpis Xaverova: http://rejstrik.penize.cz/25756311-sc-xaverov-horni-pocernice-a-s

                      Miroslav Držmíšek působil v představenstvu Xaverova od roku 1999 do roku 2007. Poté přišel do Slavie jako skaut, později se stal i sportovním sekretářem, načež si ho Jarolím vytáhl jako vedoucího mužstva, aby po odchodu Šrámka zaujal pozici sportovního manažera a následně zasedl i v představenstvu. Navrch od roku 2002 právě do roku 2010 byl také zastupitelem městské části Horní Počernice.

                      Trošku mi jeho lačnost po funkcích připomíná Michala Haška. ;)

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      dArtagnan     před 11 lety 23.12.2013 21:45 |  
      0 0

      To je prosté, milý Watsone. Čím víc pyra budeš házet, tím víc si FAČR nahrabe na pokutách. Ten Peltič není blbej :-)

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        dArtagnan     před 11 lety 23.12.2013 21:49 |  
        0 0

        A samozřejmě taky všem přeju hezké svátky a do nového roku už konečně méně bolestivé sítnice z té naší Slavie.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          bongor     před 11 lety 23.12.2013 22:01 |  
          0 0

          Popleta na to jde od lesa,to není špatný marketingový tah,rozdat náboje a potom pokutovat za jejich použití,u mě má palec nahoru.

  15. Re: Proběhla řádná valná hromada

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 23.12.2013 23:19 |  
    0 0

    Spousta spekulací o nějakých jménech. Mě ale daleko více zaráží, že klub měl v hospodářském roce 2012/13 příjmy asi 80 M a výdaje asi 220 M.

    Do čeho ty peníze šly? Vždyť výkonností to tu vypadalo tak na rozpočet 60 - 80 M, se znalostí okolností na špatně investovaných 120 M!

    Má někdo podrobnější info?

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      slaviator     před 11 lety 23.12.2013 23:48 |  
      0 0

      Pouhá učetní operace, kdy se odepisoval myslím zbytek těch pojistek hráčů...

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      spino     před 11 lety 23.12.2013 23:49 |  
      0 0

      Na to jsem se Šeterleho ptal, ale odpověděl typicky po svém: " V některých ohledech účetní ztráta pouze vychází ze struktury účetnictví jednotlivých operací a nemusí nutně znamenat skutečný dluh."

      Takže jsme se nic nedozvěděli.

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        slaviator     před 11 lety 23.12.2013 23:55 |  
        0 0

        "V některých ohledech účetní ztráta pouze vychází ze struktury účetnictví jednotlivých operací a nemusí nutně znamenat skutečný dluh." = jinými slovy "Potřebovali jsme kvůli vstupu silného strategického partnera pročistit finance Slavie, aby prošly nezávislým auditem, proto jsme museli provést odpisy [...]"

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          spino     před 11 lety 24.12.2013 00:05 |  
          0 0

          Vidíš, že to jde říci srozumitelně. ;)

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            slaviator     před 11 lety 24.12.2013 01:13 |  
            0 0

            Jenže tak to Šeterle coby GM říct nemůže :-)

            • Re: Proběhla řádná valná hromada

              petrjir     před 11 lety 24.12.2013 01:30 |  
              0 0

              Co ze ma Nitrak za problemy? a co ty s tim Chramostou?

    • Re: Proběhla řádná valná hromada

      Barra     před 11 lety 23.12.2013 23:50 |  
      0 0

      Nejedna se o efektivni vydaje, ale o ucetni ztratu. Neni tomu tedy tak, ze by v ucetnim roce 1.7.2012 - 30.6.2013 se vydalo 200÷ mil Kc. Ta ucetni ztrata muze byt dana opravnymi polozkami, odpisy, atd., atd. Bez toiho, ze bude rozvaha a vykaz zisku a ztrat k dispozici, muzeme jen hadat. Jsem si ale 100% jisty, ze nase efektivni vydaje byly po kontrolou.

      • Re: Proběhla řádná valná hromada

        subHuman     před 11 lety 24.12.2013 09:18 |  
        0 0

        Uhrada ztraty 137 mil. Kc byla prevedena do dalsiho ucetniho obdobi a bude hrazena kapitalizovanim pohledavky majoritnim akcionarem. Nevim, zda jsem dobre slysel, ale na primy dotaz odpovedel Adam Rebicek tak, ze nejvetsi balik akcii ted vlastni zhruba z poloviny 2 spolecnosti...
        Co se tyce cisel, mzdove naklady klesly o 15%, naklady celkem take klesly, mirne se zvysily prijmy, co si pamatuju tak asi o 8%.
        Opakovane bylo receno, ze dozorci rada i predstavenstvo pocita s tim, ze v budoucnu bude ekonomika klubu lepsi diky sportovnim uspechum, coz znelo (alespon me) dost bizarne.

        • Re: Proběhla řádná valná hromada

          spino     před 11 lety 24.12.2013 09:32 |  
          0 0

          "v budoucnu bude ekonomika klubu lepsi diky sportovnim uspechum"

          To by mě zajímalo, který poradce tohle Řebíčkům nakukal. Už aby tady byl nový majitel a dosadil si na nejvyšší místa své kompetentní lidi.

          • Re: Proběhla řádná valná hromada

            stefi     před 11 lety 24.12.2013 14:02 |  
            0 0

            Nevím, jak si představují kapitalizaci pohledávek, když kumulovaná ztráta je 600 milionů, závazky vůči ovl.osobám cca 50 mil., pohledávky /!/ vůči ovl. osobám 23 mil., spíš se půjde cestou snížení základního kapitálu. Pokud jde o hospodářský výsledek - vloni zisk 5 milionů, letos ztráta 135 milionů, vlastní hospodaření vloni a letos zhruba stejné, ale dva základní rozdíly - letos cca o 50 mil. nižší výnosy z prodeje a hostování hráčů, vloni byly zúčtovány smluvní pokuty hlavně vůči vlastníkovi stadionu /65 mil./, ty neuhrazeny, takže se dostaly do opravných položek. Pojistky za hráče byly odepsány již dříve. Píši bez podkladů, pouze co si pamatuji z valné hromady, takže prosím nebazírujte na jednotkách milionů, o to nejde.
            Přeji Vám vše hezké vánoce a aby nám všem dělala Slavia v příštím roce jen radost.