Vojtěch Štěpán (8.6.1985) přišel do Slavie před sezónou na půlroční hostování s opcí. Ta nebyla uplatněna a Štěpán tak ve Slavii po nevýrazných výkonech končí. Jde o očekávanou změnu, po příchodu trenéra Koubka pravé křídlo úplně vypadlo ze sestavy.
Čtveřici hráčů bylo oznámeno, že si mohou hledat angažmá. V plánech do budoucnosti červenobílého klubu se s nimi očividně nepočítá. Jde o čtveřici Fenin, Škutka, Čonka, Bortel.
Martin Fenin (16.4.1987) přišel jako velká posila před rokem z druholigové Chotěbuzi, ale jeho roční štace v Edenu končí fiaskem. Nedokázal se prosadit do základní sestavy, byl často zraněný a nepotvrdil ani roli střelce, když za celou dobu nevstřelil ani jedinou branku v soutěžním utkání!
Dávid Škutka (25.5.1988) přišel spolu s Feninem jako posila útočných řad. Ani on se však pod trojicí trenérů (Rada, Petrouš, Koubek) nedokázal trvale prosadit. Ve Slavii vstřelil 3 ligové branky - na jaře proti Liberci a na podzim v Jablonci a Jihlavě - a několikrát se prosadil i v domácím poháru. Trenéru Koubkovi se ale robustní útočník nehodil do koncepce, a tak musí někdejší druhý nejlepší střelec slovenské ligy navzdory celkem solidní podpoře fanoušků skončit.
Matúš Čonka (15.10.1990) ve Slavii strávil ze všech dnes zmíněných hráčů nejdelší čas, konkrétně dva roky. Z počátku se jevil jako velice nadějná posila a jeho forma vygradovala vynikajícím jarem 2013. Na podzim však přišel prudký propad výkonnosti a Čonka tak ve Slavii končí. Za sešívané vstřelil jednu branku.
Milan Bortel (7.4.1987) je třetí nepovedenou posilou z minulé zimy. Stoper s italskými zkušenostmi odehrál solidní jaro, na podzim se mu ale vůbec nevedlo a šanci na zlepšení své situace mu neumožnily ani následné zdravotní problémy.
Komentáře (122)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Aloha před 11 lety 17.12.2013 14:54 |Nop škoda toho Dávida, myslím si, že kdyby dostal víc příležitostí tak by góly dával. Akorát by potřeboval ještě lepší obutí :)
Jinak je to docela dost hráčů tak předpokládám, že příchod nového partnera je na spadnutí a přijdou náhrady
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
hulk před 11 lety 17.12.2013 15:01 |Možná je trošku škoda Čonky, je to mladý kluk a na jaře hrál fakt dobře, nechápu jak se za půl roku mohl takhle zhoršit.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
zeleznik2 před 11 lety 18.12.2013 17:55 |Jen ve třech zápasech, z toho dva se sestupujícími Budějky a Hradec....na jaře zas až tak moc nezářil.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Viking před 11 lety 17.12.2013 15:03 |Jelikož pouštějí dva hroťáky tak jenom doufám, že už někoho mají těsně před podpisem aby nám zase Pelta na konci února nepůjčoval někoho výměnou za přestup nějakého juniora.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
dArtagnan před 11 lety 17.12.2013 15:05 |Dobré zprávy, i když by jich mohlo být víc. Ale i tak to máme s Karolem 6 hráčů. Navíc, jestli chápu Šeterleho dobře, by další odchody mohly následovat po posílení. Takže to nakonec přecijen vypadá na slušné zemětřesení. Jen tak dál!
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
(host) před 11 lety 17.12.2013 15:08 |Já tedy další odchody nepředpokládám. Podle mě ještě připadá v úvahu konec jednoho ze zkušených brankářů a prodej Petráka.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Kornovo před 11 lety 17.12.2013 15:19 |snad se jeste povede prodat nitraka
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
spino před 11 lety 17.12.2013 17:08 |Kéž by...
U něj by to ale spíš chtělo psychologa, protože když chce, tak zahrát umí. Vzpomeňme si na jeho asistence.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Eluin (přítel SN) před 11 lety 17.12.2013 15:06 |To jsem tedy zvědav koho pošleme do útoku (jen aby to nebyl zase Škoda :)).
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
edenian před 11 lety 17.12.2013 21:40 |To podle toho, koho se jim podari koupit, stopera ci utocnika :-) Proste sazka na univerzalni typy!
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
opicemag před 11 lety 17.12.2013 15:07 |Neví někdo, co se přihodilo Čonkovi, že z jednoho našich nejlepších hráčů se stal hráč naprosto nepoužitelný?
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Alanor (admin) před 11 lety 17.12.2013 15:09 |Těžko soudit. Co já mám informace, tak by v tom neměly být žádné problémy osobního charakteru.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Pepino44 před 11 lety 17.12.2013 15:32 |Nechtěl on někam přestoupit a Slávia mu to neumožnila a on na to káknul? Jinak si opravdu ten nezájem o hru nedovedu vysvětlit.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Alanor (admin) před 11 lety 17.12.2013 15:34 |Prý měl v létě nabídku z Rakouska, ale oproti Slavii by si snad nepolepšil, takže si moc nemyslím, že by v tom bylo tohle.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Tomski před 11 lety 17.12.2013 15:11 |moc nechápu případný odchod bortela...na jaře hrál dobře, letos se svezl se zbytkem (na začátku sezony byl nejstarší obrance) a pod koubkem nevyhořel jako čonka...pak byl bohužel zraněný...
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Alanor (admin) před 11 lety 17.12.2013 15:12 |Na post stopera máme Dobrotku, Škodu a Nevese, které Koubek řadí v hierarchii výš. Proto by asi nemělo smysl tu držet i Bortela.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Tomski před 11 lety 17.12.2013 15:18 |Dobrotka - super, bohužel ze skla
Škoda - dobrý, občas zaváhá a sám dle mého bude chtít zase dopředu
Neves - nikdo neví jak zahraje na stoperu, výkonu na levo mají sestupnou tendenci...souhlasím, že by byla škoda ho nechat na lavičce a platit ho, ale až na podpetroušovské debakly nezklamal...aby jsme toho nelitovali...
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Artur (přítel SN) před 11 lety 17.12.2013 17:03 |Vždyť Neves pod Petroušem nehrál :-)
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Tomski před 11 lety 17.12.2013 18:43 |myslím Bortela...
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Thane (přítel SN) před 11 lety 17.12.2013 15:20 |Celkem dobré zprávy. Z rozhovoru s Šeterlem mám však i jisté obavy. Že chce hráče do středu zálohy by mi až tak nevadilo, nicméně se obávám, že to zavře cestu Hrubému a Šimečkovi (do budoucna). Příchod (případný) Vošahlíka beru naopak jako velkou chybu. Pokud by hrál na hrotu tak asi dejme tomu, ale stejně bych byl proti asi. Další zádrhely vidím v obraně. Tusjaka bych bral pouze pokud by měl hrát v základu, jinak bych ho nechal hostovat dál, jenže nemáme žádného jiného levého obránce, jen záplatu Nevese, kterého bych viděl na stoperu. Snad se tedy prosadí do základu.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 17.12.2013 15:39 |Jde o změny očekávané, byť si myslím, že u Čonky a hlavně Škutky je to škoda. O Čonku jsme se přetahovali s Francouzi, stál cca 10 milionů, to hje v době, kdy nejsou peníze na posily docela luxus. Snad se na něm alespoň něco vydělá, byť 10M asi těžko. Škoda, potenciál měl velký, ale ten pokles výkonnosti na podzim je nepochopotelný.
Okolo 10M stál i Škutka a nemůžu si pomoct, tohle je prostě fail, ten kluk na to má. Nemůžeme mít jen samé běhavé typy, chce to bijce dopředu a to Dávid přesně byl. Jen to prostě chtělo změnit herní styl - hra po křídlech, centry do vápna. Koubek asi chce hrát z obrany na brejky, což chápu.
Takže v tuto chvíli je Slavia bez útočníka - Škoda na stoperu, Škutka končí, Fenin omyl od začátku. vyhodit Dávida podle mě není dobré rozhodnutí. Ale čas a posily ukáží.
Spíše mi přijde, že poslední dobou se vyhodilo dost peněz za posily - Čonka, Škutka, Gecov, Mičola - a ten efekt je skoro nulový..
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
lukas8 (admin) před 11 lety 17.12.2013 16:24 |Škutka nestál 10M, ale něco okolo 5 a půl
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Eluin (přítel SN) před 11 lety 17.12.2013 16:56 |Z výše jmenovaných bych se zastal Mičoly, hráč je to podle mě dobrý, ale ta zranění, v tom jej předčí snad jen Dobrotka... :(.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
zeleznik2 před 11 lety 17.12.2013 17:10 |Se Škutkou souhlas, s Mičolou nikoliv, kdyby ten klub byl trošku lepšího zdravý, byl určitě jedním z nejlepších našich hráčů, vždy aspoň bojoval, když mu to v zápase nešlo, což se nedá říci o jiných hráčů typu Fenina, ale právě ta častá zranění ho limitují ve výkonech, když nastoupí je hodně aktivní...
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 17.12.2013 17:56 |Nj, on Micola, když hraje, tak to není špatné,ale těch zranění je dle mě moc. Kolik zapasu odehrál? 50? To je bohužel docela slabota..
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
leoneig před 11 lety 17.12.2013 19:29 |Naprostý souhlas,Dávid byl jako jeden z mála pan fotbalista a my ho v klidu pustíme pryč?Nechápu to...Připomíná mi to odchod Pospěcha,to byla rozhodně chyba..
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
honza1947 před 11 lety 17.12.2013 23:24 |No, mám poněkud jiné předsatvy o tom, jak by měl vypadat, resp. jak by se měl na hřišti projevovat "pan fotbalista". Ono vstřelit v současné slovenské lize za sezonu 7 gólů, bude asi jen o málo těžší, než střílet góly v české juniorské lize. Nedělám si totiž o současné úrovni slovenské ligy velké iluze.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
zeleznik2 před 11 lety 18.12.2013 17:41 |13 ne 7 branek, ale je to jedno, Corgoň liga není tak kvalitní. Ale Dávid nebyl nikdy superstřelec. 8/2/1 to jsou dost chabé statistiky až ten podzim 2012/13, kdy dal 13g/17z. nebyl tak střelecky potentní.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
leoneig před 11 lety 20.12.2013 01:55 |To není o slovenské lize,to je o jeho kvalitě a tu jsem viděl na vlastní oči..Bohužel oblíbenec trenérů to není
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Pepino44 před 11 lety 17.12.2013 15:42 |Tak nevím jakou má Fenin smlouvu (doba),ale mám takový dojem,že on si nic hledat nebude. Pokud si někdo o něm bude zjišťovat informace a jako že jo, tak o něho moc velký zájem nebude- asi bude trvat na dodržení smlouvy od Slávie a bude marodit vesele dál. Ono se za ty peníze co dostává asi marodí dost snadno a když se připočtou nějaké penízky z pojištění,tak co by se honil po hřišti. Mám takový dojem,že by se při jeho pestrém životě našlo dost věcí,kdy dělal Slávii ostudu a to by mohl být důvod pro okamžité zrušení smlouvy.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
bongor před 11 lety 17.12.2013 18:42 |fenin je týpek,naprosto se nehodí do Slavie.To už jsem tady psal,jakmile jsme se o něj začali zajímat.Dovedl bych si ho typologicky velmi dobře představit na Letný.Nedivil bych e,kdyby tam skončil/Libušina proroctví/.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
judy před 11 lety 17.12.2013 15:55 |Jaromír Šeterle:
S Lubošem Tusjakem jsme právě dnes prodloužili smlouvu do 30. 6. 2016 a zahájí 3. ledna přípravu s A týmem.
tohle mě osobně potěšilo nejvíce :)
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Markus před 11 lety 17.12.2013 16:10 |Mě také, těžko by Tusjak podepsal, kdyby neměl důvod věřit v lepší budoucnost. Z těch odchodů mám radost, odchází hráči, kteří nedokázali tým táhnout, kteří na můj vkus málo bojovali. Tito hráči měli asi také dost vysoký příjem, snad nebylo tím hlavním důvodem pro jejich konec právě to. První co mě napadlo je ne úplně ideální scénář, totiž že situace zůstane kritická a Karolko se jen nechal ukecat, že to jako sportovní manažer nějak na jaře zachrání i bez velkých posil, tak se chce spolehnout na hráče co zná, jako třeba právě Luboš Tusjak.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
judy před 11 lety 17.12.2013 16:16 |nemyslím si že bez Čonky kterej nehrál a když už tak jsem trnul hrůzou co provede, nebo bez Škutky kterej sice má techniku ale padá na hubu jak kdyby neuměl ani chodit a když už je před prázdnou bránou tak ( však víte co ), myslím že i po těchto odchodech pokud by nikdo nepřišel, horší rozhodně nebudeme... potřebujeme srdcaře !! mám takové tušení že přijde Piták i s Vošahlíkem což by mě potěšilo, Vošahlík je pozitivní člověk s charakterem a Piták srdcař který pro tým žije... no snad to nebude jen tušení.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
jarodo57 před 11 lety 17.12.2013 17:04 |Mě by stačil Piták bez Vošahlíka. Nevím jak si přišel na to,že Vošahlík je hráč s charakterem. Zeptej se Subhumana co je to za frajírka a v Jablonci zrovna moc oblíbený není.A že by to byl nějaký bůhvíjaký fotbalista to se mi taky zrovna nezdá.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
bongor před 11 lety 17.12.2013 18:44 |Mně taky,Voša není špatnej,ale velká posila by to nebyla
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
judy před 11 lety 17.12.2013 19:15 |můj osobní dojem na hráče, osobně ho neznám.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 17.12.2013 15:55 |Jinak mě pobavil online se Šeterlem:
"Kdyby Prošek trefil prázdnou bránu v Plzni a Škutka dopravil balon do prázdné brány v utkání s Brnem, tak jsme měli dvacet bodů a naše postavení by zase bylo někde jinde."
Se z těch 2 neproměněných šancí stala mantra celého podzimu, přitom výbuchů tam bylo víc a daleko horších
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
PetCC před 11 lety 17.12.2013 16:18 |No je rozdíl mezi výbuchem a netrefením prázdné brány, kde stačilo být jen maximálně soustředěný.
Ale u Proška to neberu za tak moc velkou chybu, tohle se nezkušeným hráčům stává často a musí se z toho poučit.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 17.12.2013 17:54 |Ja spis narážel na to, jak moc lide ze Slavie tu Proškovu šanci kritizuji, přitom golovky nedali i dalsi hráči.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
honzah (přítel SN) před 11 lety 17.12.2013 20:24 |A nebýt Tafatova zaváhání s Tiraspolem, tak hrajeme každý rok Ligu mistrů. Na to tady hodně lidí kdysi skočilo :-)
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
edenian před 11 lety 17.12.2013 21:45 |V kazdym pripade je to od Setrleho mimoradne trapny.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Nosorozec před 11 lety 17.12.2013 16:18 |3 odchody schvaluju - Fenin, Štěpán, Bortel, k jednomu se stavim neutrálně - Čonka, s jedním odchodem nesouhlasim - Škutka.
Škutka podle mě na Slavii má a podle mě jeho odchodu budeme litovat, jako když jsme pustili Zbyňka Pospěcha a on pak začal válet v Dukle. Čonka je talentovaný, ale poslední dobou byl fakt jako leklá ryba. Je to škoda, ale pokud by měl hrát pořád tak, jako tenhle podzim, tak nemá cenu ho u nás držet. Co se týče Fenina, tak se bojim, že se ho jen tak nezbavíme, jelikož mě nenapadá žádnej tým, kterej by byl natolik blbej, aby mu nabídnul angažmá.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
PetCC před 11 lety 17.12.2013 16:20 |Pospěch má v Dikle prakticky stejný gólový poměr na zápas jako měl ve Slavii, rozhodně tam neválí. Odehraje dobře jeden zápas a další dva je naprosto k ničemu. Kdyby takhle hrál u nás, tak ho tu píšete na seznam odchodů.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Kornovo před 11 lety 17.12.2013 16:25 |presne,pospech je precenovany hrac.napr. dolezal ze sigmy nebo hubnik z jablonce jsou daleko lepsi
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Alanor (admin) před 11 lety 17.12.2013 16:48 |Škutky je podle mě také škoda, ale myslím si, že Pospěch byla větší chyba a jako hráč je výš. V Dukle válí, je pravda, že není každý zápas skvělý, ale patří k širší špičce ligy a počet jeho branek hovoří sám za sebe. Psát, že je Michal Hubník lepším hráčem, mi přijde velice úsměvné.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Fulham před 11 lety 17.12.2013 17:14 |Opětovně mě někteří sežerete,ale chtěl bych se trošičku zastat Fenina - že to nemá v hlavě úplně v pořádku srovnaný je nepochybný,ale myslím,že u něj se to zlomilo poté,co mu to hovado kterému to pak ten nahoře a Kweuke spočítal i s úroky beztrestně prošlápl kotník a Fenin měl opětovně na nějaký čásek utrum....dost dlouhý...u nás už asi fakt ne,ale přál bych mu a jeho hlavě nějaké osvícení...u Dávida asi pro něj lépe když si někde zahraje - jestli chce Koubek něco běhavého alá Juhy,stejně by seděl - on Bedna není za řekou taky dvakrát nadšen z těch dvaceti minut - na to mužem mít na lávce nějakého mlaďocha,teda máme-li takový typ.....
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Nosorozec před 11 lety 17.12.2013 20:16 |Jenomže takovýhle věci se prostě ve fotbale stávaj. Od Dosoudila to rozhodně byla prasárna, ale nebyl to důvod, aby Fenin kvůli tomu začal totálně kašlat na fotbal a místo toho lítal po barech.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
spino před 11 lety 17.12.2013 21:47 |A loupit.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
zeleznik2 před 11 lety 18.12.2013 17:46 |Souhlas, Pospěchův odchod byl podle mého názoru chybou, ale Rada ho v týmu nechtěl, tak prostě skončil. Je pravda, že jsou lepší hráči, ale Hubník z Jablonce to rozhodně není. Pospěcha bych si představoval do vápna a po krajích Juhara s Mičolou. Někde jsem četl, že když Slavie zavolá, tak se vrátí...
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 17.12.2013 17:51 |Nesouhlasím. co bychom za Pospechovy goly dali. Od jeho odchodu nemáme goloveho útočníka,co da okolo 8 golu.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
denydzlSKS před 11 lety 17.12.2013 19:33 |Shodou okolností jsem byl během posledního ligového víkendu v Olomouci a navštívil její zápas s Duklou.. Pospěch výkonem lepší než Doležal - a to docela dost!
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Nosorozec před 11 lety 17.12.2013 16:55 |Od jeho odchodu jsme tu ale nikoho produktivnějšího než on, neměli.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Alanor (admin) před 11 lety 17.12.2013 16:59 |Přesně. Navíc on byl velice dobrý už ve Slavii. ;)
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
spino před 11 lety 17.12.2013 17:11 |Tak moment. Kvalitní výkony podával pouze na jaře 2011. Pak už nikoliv. Často jsem na něj nadával. Měl neskutečnou nadváhu. Ještě teď si pamatuju, jak když na jaře 2012 (tuším s Příbramí) hodil nůžky, tak se po jeho dopadu na zem otřásl Eden. :D
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Fulham před 11 lety 17.12.2013 17:36 |Pobavila mne diskuse pod článkem o odchodech ze Slavie na idnesu - ,, Klausová bude mít co vysvětlovat,,...:-))
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
leoneig před 11 lety 17.12.2013 19:34 |Alanor souhlas...Zbyněk se tvářil jak kopyto,ale góly dával a dava znova,to je kvalita...Dávida budeme podle mě hodně litovat...
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Nosorozec před 11 lety 17.12.2013 20:15 |On je ten typ útočníka, kterej na sebe nepoutá pozornost tím, že by byl rychlej jako gepard, nebo dokázal svojí technikou prokličkovat mezi 3 hráčema, ale góly dávat umí.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
zeleznik2 před 11 lety 17.12.2013 17:41 |dík Alanore, vystihnul si to přesně.
K jednotlivým hráčům, krátké hodnocení:
Štěpán - jeho příchod jsem nechápal, navíc jeho výkony mne nezaujaly, ani v Hradci nehrál nic extra, přišel jako alternativa za často zraněné Mičolu, dostával se i do základu(Petrouš), ale Koubek s ním už nepočítal, takže logicky neprodloužení hostování
Fenin - zbytečný příchod, vyhození financí ca 150 tis./ měsíc
hráč bez formy, jakkékoliv snahy ze sebou něco udělat, poslední noční výlet byl asi tou poslední kapkou
dvojice Čonka, Bortel, první velké zklamání, zvláště po třech jarních zápasech, ve kterých předvedl veliký nadstandart, ale už poslední zápas v Jihlavě, byl od něho tragický a navázal tak na své předchozí tragické výkony, na levém kraji ho nahradil nejdříve Dostál a poté Neves, žádná velká ztráta. Bortel hrál o něco lépe, vcelku dobře se uvedl, ale poté výkony průměrně či spíše podprůměrné, navíc hrozně moc faulů a žlutých karet, určitě jsme si slibovali od něj daleko více
na poslední místo jsem si nechal Dávida Škutku, přišel jako velká naděje přece jen 13 branek je slušné číslo, byť je dal na Slovensku, ikdyž jsme chtěli spíše asi Depetrise, který dal přednost Turecku. Dávid pro mne není vyloženě zklamáním, nehrál špatně, ale to proměňování šancí je mizivé, pouhé tři góly je žalostně málo, navíc právě to selhání proti Brnu, jako by signalizovalo blížící se konec ve Slavii. Trenéři Rada a Petrouš mu dali šanci, trenér Koubek už méně, navíc v útoku se začal prosazovat Juhar a tak logicky dostal svolení k hledání angažmá, ale myslím, že jeho bych se ještě nezbavoval...
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
spino před 11 lety 17.12.2013 18:01 |Poslední noční výlet byl kdy?
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
no-nick před 11 lety 17.12.2013 19:23 |V noci:-)
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
spino před 11 lety 17.12.2013 19:43 |To byla ta loupež za asistence toho feťáka?
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Nosorozec před 11 lety 17.12.2013 20:20 |Dost naivní, myslet si, že Feninův poslední noční výlet byla tahle akce z června :D
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
honza1947 před 11 lety 17.12.2013 23:40 |Myslím ale , že si těch 13 gólů pleteš právě s Depetrisem. Škutja jen 7.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Alanor (admin) před 11 lety 18.12.2013 08:29 |Neplete si to, Škutka dal za podzim skutečně 13 branek, Depetris snad ještě o dvě více. Škutka to i při příchodu neprozíravě říkal, že by chtěl dát za jaro ve Slavii také 13 gólů. :)
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
zeleznik2 před 11 lety 18.12.2013 17:43 |Ne Depetris dokonce snad 16 gólů, Dávid byl druhý nejlepší střelec, zde je jeho statistika:
http://www.eurofotbal.cz/hraci/david-skutka-11657/kariera-klub/
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
zeleznik2 před 11 lety 17.12.2013 17:52 |Koho na jejich místa?prý jen tři posily: útočník(Fantiš?Vošahlík?)ofenzivní záložník(Rabušič?Piták?), levý případně pravý obránce?
co s Nitrianským?budeme nadále platit drahé golmany Černý/Čontofalský?, otazníků je mnoho, spíše do výčtu odchodů bych očekával odchod jeho z dua golmanů Č a také někoho na hostování Zmrhal či Hurka
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 17.12.2013 17:58 |Mne by se líbil Fantis a Pitak, ale nepřijde mi to realne. Ale i když hrot přijde, tak porad máme jen jednoho útočníka..
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
spino před 11 lety 17.12.2013 18:00 |Černý je drahý?
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
zeleznik2 před 11 lety 18.12.2013 17:38 |A ty si myslíš, že hraje zadarmo?Čonty má 150 tis. měsíčně, myslím, že má Radek stejné podmínky. Je to prostě luxus mít dva takhle dobře placené golmany...
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Travinho před 11 lety 17.12.2013 18:49 |V případě Čonky bych volil spíše hostování, potenciál určitě má, škoda...
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
jarodo57 před 11 lety 17.12.2013 19:40 |To když vezmeš jednoho po druhém Čonka,Škutka,Bortel, Fenin,Nitrianský,Hurka,Zmrhal a čteš tady příspěvky tak všechny mají nějaký potenciál ,ale co ze všech těch fotbalistů nabitých potenciálem má Slávie? Jenom náklady. Tady už se musí konečně říznout a já tomuto kroku fandím .Jak je o mě známo jsem nyní hrozně rád,že se konečně rozbije ta slovenská klika bohužel ne úplně(Čontofalský) a půjdou pryč, vždyť jsme pro ně byla dojná kráva.Dále jsem rád,že se zbavíme toho lempla Feninového a konečně se snad sežene hostování pro několik mladíků.Tohle je pro Slávii momentálně jediná cesta. Vyčistit chlév a začít jinak.U mě pokud toto vyjde a přivedou se charakterově lepší hráči(právě ale Vošahlík mi zrovna takový nepřipadá) to má velké plus.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Nosorozec před 11 lety 17.12.2013 20:24 |Já proti Vošahlíkově příchodu rozhodně nic nenamítám. Poslední půl rok v Jablonci se mu sice moc nepovedl, ale když hrál loni za Slavii, tak patřil k těm lepšim a co o něm vim, tak vždycky fandil Slavii, takže určitě bude mít motivaci hrát tady co nejlíp.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
bongor před 11 lety 18.12.2013 07:37 |Já myslím,že o žádnou "slovenskou kliku" tady nejde.Chyba je na naší straně,jestli se vůbec dá nedostatku financí říkat chyba.Prostě brali se zrovna ti,co moc nestáli a tak se zájem obrátil na východ.
Holt Slováci momentálně nemají nabídku na žádné moc extra hráče,jenom jsou levnější,než o něco lepší zboží z Čech,to je všechno.Fenin ,to je mimo diskusi,ten kluk je totální lempl,to s Tebou jedině souhlasím.Potenciál hráče je tak 20%,zbytek je tvrdá práce pro Slavii.A kdo to nechce podstoupit,tak prostě není lepší řešení,než se s ním co nejrychleji rozloučit.Že se nějaký ten kluk chytí někde u konkurence a my budeme bědovat,že jsme ho pustili,to je docela pravděpodobné,ale držet si hráč jen z tohoto důvodu,to si nemůže dovolit ani Real.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
zeleznik2 před 11 lety 18.12.2013 17:50 |Souhlas, buď to na to mají anebo ne, Bortel, Čonka ani Fenin nejsou hráči pro Slavii, Nitrianský taky hraje bídně, když odejde nevadí, ale kdo by ho chtěl? Hurku a Zmrhala na hostovačku, jen toho Škutky bych se ještě nezbavoval. Vošahlík s 0g na podzim, taky zrovna není posilou.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
zeleznik2 před 11 lety 18.12.2013 17:53 |A jaký?myslíš asi ty tři povedené zápasy na jaře?proti Hradci a Budějkám, to zrovna nebyly top týmy. Když se pak měl ukázat v Jihlavě vyhořel, ale tam hořel celý tým. Ale co podzim?nic a zápas v Liberci?který po jeho chybách náš tým prohrál. Tak fakt nevím jaký potenciál máš na mysli.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
spino před 11 lety 17.12.2013 20:27 |Na facebooku SlaviaFans píše, že ve čtvrtek má proběhnout (asi po VH) tiskovka, kde bude představen nový ruský partner. Pořád doufám, že to je jenom osobní dedukce a nikoliv skutečnost.
Nechtěl bych tady tohle: http://www.youtube.com/watch?v=RmkKJLw4qHk
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
klimi před 11 lety 17.12.2013 21:06 |Možná ano, možná ne,ale...
...možná kdyby nebylo Rusa, pořád bychom zde měli tvého oblíbence Držmíška :))
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
spino před 11 lety 17.12.2013 21:38 |Držmíšek se prý chystá před Rusáky utéct na západ. Myslím, že by nebylo od věci ho na hranicích chytit a předvést před slávistický soud. Tam mu budou sečteny všechny hříchy. :)
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Barra před 11 lety 18.12.2013 08:31 |Rekni mi Spino, co od tohoto prispevku ocekavas? Ze se budeme chytat za bricho smichem? Ze te budeme placat po rameni, jak bystry jsi?
Vidim, ze te opet chyta zachvat Drzmiskomanie. Dlouho jsi nevydrzel, bez toho ze jsi jeho jmeno bral do ust. Pomalu mam dojem, ze v tvem pripade se jedna o nejaky platonicky vztah. Drzmisek ti jeste bude schazet, i kdyz si nemyslim, ze b y Slavii definitivne opustil. Ale pak si zajiste zameris na pi. Nouzakovou a co.
Jinak by ti trochu sebereflexe neuskodila. Jednou, az budes stat v realnem zivote, pochopis ze veci zridka jsou tak cerno-bile jak si ty, ve tvym simplistickym svete predstavujes. Nevynasim tady Urteil o Miroslavovi Drzmiskovi, ale jen o urovni tvych prispevku.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
spino před 11 lety 18.12.2013 08:44 |Já o Držmíškovi mluvit nezačal. Jen jsem krátce zareagoval.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Barra před 11 lety 18.12.2013 09:10 |Proste ses neovladal, jak je u tebe uz zvykem. Nekdy je mlcet lepsi, nez ze sebe delat sasulina.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
spino před 11 lety 18.12.2013 10:37 |Mám rád srandu. Jsem veselá povaha.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
janko (přítel SN) před 11 lety 18.12.2013 10:51 |Ale ono to vtipné vůbec nebylo
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
bongor před 11 lety 18.12.2013 07:39 |Doufáš?Takže určitě máš pro Slavii připravenej v bance pořádnej balík ty doufale.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Betynka58 před 11 lety 17.12.2013 22:03 |Přiznám se, že z té pětice je mi nejvíce líto Čonky. Ten kluk to v sobě má a jsem přesvědčen, že po kvalitní zimní přípravě pod Koubkem by na jaře podával nesrovnatelně lepší výkony než teď na podzim. Škutky jsem se dlouho také zastával, ale po tom, jak naložil s tou tisíciprocentní šancí v zápase s Brnem, chápu, že si podřezal větev - takovou šanci musí útočník proměnit i se zavázanýma očima! S ostatními odchody víceméně souhlas.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
leoneig před 11 lety 17.12.2013 22:51 |V lepším týmu by byl Škutka klíčový útočník a věřím,že by se prosadil.Ostatně to uvidime,jestli zůstane v lize,jsem na to zvědavej. U nás byl dlouho útočník číslo jedna Škoda a pak tam dal Koubek Juhara. Škutka v podstatě neměl pořádnou šanci se ukázat a když už hrál, bylo vidět,že je to pan útočník.Soudit ho na základě neproměněné šance to je hodně velkej úlet,to pardon.Otázka,jaký je pravý důvod k odchodu,chtěli jsme se ho zbavit už na jaře,proto taky moc nehrál.. A Čonka? Mohl ještě dostat šanci,je mladej a něco v něm bude..Ale žíly mi to netrhá..Uvidíme,jak dopadne valná hromada ve čtvrtek,od toho se bude odvíjet vše...
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
honza1947 před 11 lety 17.12.2013 23:50 |Já si právě myslím, že nešlo o jednu neproměněnou tutovku, ale naopak těch neproměněných šancí bylo až, až. A i když se to třeba na první pohled nezdá, slovenská liga, kde ty góly dával, přeci jen nemá takové parametry jako česká.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
leoneig před 11 lety 20.12.2013 01:58 |To je blbost...a slovenská Liga s tím nemá nic společného
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Betynka58 před 11 lety 18.12.2013 01:32 |Já ho za to nesoudím, taky bych ho tady rád viděl i na jaře, jen si myslím, že si tím u Koubka definitivně podřezal větev. Nicméně něco mi říká, že na jaře by byl Čonka platnější než Škutka. Ale to už se holt nedozvíme.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
bongor před 11 lety 18.12.2013 07:42 |Já si taky myslím,že Škutky je škoda.Ovšem Čonky taky a od toho je tam trenér,aby rozhodl,koho nebude potřebovat.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
mats před 11 lety 17.12.2013 23:57 |No a teď už jenom "maličkost"... aby taky někdo přišel... ;-)
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
travel (přítel SN) před 11 lety 18.12.2013 08:34 |Zde je další spekulace-musí se kliknout na sportu na Řebíčka: http://www.centrum.cz/
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
travel (přítel SN) před 11 lety 18.12.2013 08:34 |Co tomu říkáte Navare a piero?
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
piero (přítel SN) před 11 lety 18.12.2013 10:32 |Ano také jsem tuto úvahu četl, co na to ale říct, snad jen musím opakovat, že jen to komplikované a nový vlastník ( spoluvlastník) nechce na "světlo boží", dokud nebude vše po právní stránce napadnutelné. Mohlo by se to vyřešit do zítřka, kdy by měla být i tiskovka, kde bude oznámeno víc, doufám, že se to nezkomplikuje.
Piero
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
spino před 11 lety 18.12.2013 10:35 |Doufám, že zítra vyleze na světlo nějak takhle: http://www.youtube.com/watch?v=fofMa6HjbKM
:DDD
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
travel (přítel SN) před 11 lety 18.12.2013 13:52 |Zdravím piero,stadion a vše s ním spojené to musí být opravdu"lahůdka".Už tu máme další novinku : http://www.youtube.com/watch?v=fofMa6HjbKM
Jsem zvědav na zítřek-VH-ale podle odpovědí Šetrleho se zítra nic zvláštního nestane.Je to hrůza,kdo se má v tom svinčíku vyznat,zatracení Sisáci.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
slaviator před 11 lety 18.12.2013 09:52 |Štěpán, Fenin, Bortel - souhlas. Přidal bych k nim osobně Čontofalského.
Čonku vidím stejně jako Nitrianského jako někoho, kdo hrát umí, má to v sobě, oba jsou stále mladí - ale mají nevyrovnané půlsezony. Pořídil bych mentálního trenéra, který by (nejen) s nima pracoval...
Škutka - potřeboval by nabrat kondičku, aby vydržel po celý zápas, a potřeboval by balanční cvičení. Na západě nic neobvyklého... Ale rozhodně bych Čonku i Škutku ponechal..
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
janko (přítel SN) před 11 lety 18.12.2013 10:40 |Nač tu držet Čonku, který je totálně z formy, když se vrací Tusjak, který se naopak do té formy dostal?
Škutka? Viděl jsem ho ve Varnsdorfu a tam byl příšerný, hrál úplně bez zájmu. A že nemá fyzičku? Co mu bránilo aby jí nabral? Jeden zápas týdně který proseděl na lavičce, času na sobě zamakat měl spousty.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
marcocruz (přítel SN) před 11 lety 18.12.2013 11:18 |Přesně tak, nemá fyzičku, nemá balanc, tak ať si po trénincích přidává, ať trénuje to s čim se v zápasech pere nejvíc, stačí si přece vzít vedle kondičního trenéra a snažit se.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
jarodo57 před 11 lety 18.12.2013 19:07 |Já nevím proč všichni tady pořád dokola pláčou,že nás opustí takový hráči jako Čonka,Škutka atd. .Není pravda,že šanci nedostali.DOSTALI!! A co nám předvedli?Čonka za téměř 2 roky tak asi 5 vydařených zápasů.Škutka nevydržel 70 minut.Když byl v šanci tak radši uklouzl nebo se stejně nestrefil.|Tak proč by takové hráče trenér chtěl ?A proč by je měl někdo pořád přeplácet? Vždyť to nemá vůbec žádnou logiku.Dejte prosím Vás Čonkofilové a Škutkofilové s nimi pokoj.AŤ jdou a ukážou to jinde jaká je v nich perspektiva.Pokud to někde ukáží ,tak jen pro ně dobře.My se ale musíme těchto hráčů včele s Feninem už konečně zbavit a uvidíte všichni , že to bude dobře. Omlouvám se ,ale ty kecy o jejich fotbalovosti,perspektivě a já nevím co ještě mě lezou na nervy.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
leoneig před 11 lety 20.12.2013 02:03 |Přeplácet ve Slavii? Ty jses hodně vtipnej..Soudit jednotlivce podle tragických výkonů celého týmu je samozřejmě úplná blbost..Příklad? Costa ze Sparty..uplnej pafotbalista a díky tomu že se těm kokotům tak daří,vyrostl i on.,u nás obráceně
otázka z jiného soudku- STADION
sicilianbrno před 11 lety 18.12.2013 09:53 |Chtěl bych se zeptat jestli někdo neví, jak je to s pronájmem stadionu Eden.
Slavia praha splácí ten stadion společnosti a dokud ho nesplatí tak bude platit za pronájem, nebo stadion nám nikdy patřit nebude a budeme na něm VŽDY jen v pronájmu?
Měl jsem za to, že prostory (pozemek) na kterých stál starý stadion a ted i novej patřili klubu a že stadion až se splatí bude patřit opět klubu.
Mýlím se?
Dík za odpověd
Re: otázka z jiného soudku- STADION
Borris před 11 lety 18.12.2013 10:06 |No já mám za to, že stadión nám nikdy patřit nebude a budeme v něm vždy jen jako podnájemník. Ale pozemky ty patří opravdu klubu, pokud vím. Takhle si myslím že to je. Ale nechci ti kecat, proto ať se vyjádří ještě někdo další.
Re: otázka z jiného soudku- STADION
quelhar (admin) před 11 lety 18.12.2013 10:27 |Pokud vim, tak pozemky nepatri klubu (akciove spolecnosti SK Slavia Praha - fotbal), ale velke Slavii (tj. organizaci sdruzujici vsechny sportovni oddily Slavie).
Myslim, ze se neda cekat, ze by Slavia nekdy vlastnila stadion. V to nejlepsi, co muzeme doufat, je to, ze Slavia i stadion budou mit stejneho vlastnika.
Re: otázka z jiného soudku- STADION
Markus před 11 lety 18.12.2013 11:59 |Hlavní pozemky jsou na IČO 00548693 (Sportovní Klub Slavia Praha) a něco na IČO 29413001 (VINET Invest a.s.). Fotbalová Slavia (SK Slavia Praha - fotbal a.s.) je něco jiného (IČO 63999609).
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Markus před 11 lety 18.12.2013 12:23 |http://fotbal.idnes.cz/slavie-vedeni-van-dop-05q-/fotbal.aspx?c=A131218_103253_fotbal_tru
V nejbližších dnech má slávistický majitel Aleš Řebíček ohlásit nástup Holanďana Jana Villema van Dopa.
Zkušený 53letý manažer předtím působil jako sportovní ředitel rotterdamského Feyenoordu, pak byl dokonce generálním ředitelem FC Utrecht. Podle našich informací se už obě strany dohodly na spolupráci, zbývá jen upřesnit název obsazené funkce.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Markus před 11 lety 18.12.2013 12:26 |Napadá mě, že to bude bude dohled/poradce/krizový manažer ze strany ruského investora. Což by dokládalo výrazný pohyb věcí v klubu.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
spino před 11 lety 18.12.2013 13:11 |Ale kterého? Lukoilu, nebo toho bohatšího?
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Markus před 11 lety 18.12.2013 13:21 |V Holandsku se nejspíše potkal s Igorem Kornejevem, tedy můžeš to brát jako příznak Lukoil verze.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
janko (přítel SN) před 11 lety 18.12.2013 12:28 |Barro, Ty jsi zdejší odborník na fotbal v Nizozemí a Belgii. Můžeš nám toho člověka trochu přiblížit? Děkuji.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Viking před 11 lety 18.12.2013 12:32 |No ten bude koukat co máme v kádru za poklady dotažené spřátelenými agenty.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Markus před 11 lety 18.12.2013 12:33 |Kdo chce googlit, tak hledejte Jan Willem van Dop.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
martyni (přítel SN) před 11 lety 18.12.2013 13:30 |Pratele, kdoz jste vice informovani? Co to znamena?:)
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
janko (přítel SN) před 11 lety 18.12.2013 13:38 |Nevím, ale takhle asi nejedná klub jenž by měl mít finanční problémy...
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Eramies (přítel SN) před 11 lety 18.12.2013 14:53 |Mám z toho stejný pocit. Začínám věřit, že to dobře dopadne.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
sicilianbrno před 11 lety 18.12.2013 13:44 |Pokud to výjde tak aspon konečně v Holandsku zjistí který klub hraje v originálních sešívaných dresech a od koho tu krásnou červenobilou kombinaci zkopírovali (a takových klubů je v evropě více). :-)
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Jiri1 před 11 lety 18.12.2013 14:03 |jen k Nnavarovi doplnek k vyhodne smlouve na stadionu.
Vite , ze jsem docela v soku, vzdyt jsme takrka jediny klub , ktery prave porada nejvice koncertu, ktery plati nejvyssi najem v cele sve historii a to nerikam Ja, rekl to treba Platil, Kusy, s tim, ze treba koncerty nemuzou ovlivnit.
Navic ze sve praxe vim, ze Slavia se bez rozhodnuti spravce/umyslne uzivam tento vyraz na stadionu ani neuprdne a mohu Vas ujistit,ze jsem to zazil na vlastni kuzi, nebo ze jsem treba s Rosenem na toto tema pri nahodnem setkani pred asi 2 lety na hokeji v hale mluvil a rikal, ze spravce stadionu jim dela pekne dusno, priklad, dodneska se treba resi kam s nekterymi provoznimi zamestnanci, teda spis s jejich zazemim.
Nechci hodnotit vyjadreni reditele Seterleho, ale treba si myslim, ze pokud se proste nebude vse resit komplexne, tak je to nanic,
Uz podruhe slysim , ze penize teda mame i na poradce zvenku , proc je nemame treba na provoz.
K odchodu hracu, asi je to spravne , ze ma odejit tolik hracu, ale smrdi mi to zuzovanim kadru, protoze prijit maji tri.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Nosorozec před 11 lety 18.12.2013 15:26 |To že odejde 5 hráčů + Kisel a přijít mají tři ještě nemusí nutně znamenat zužování kádru. Do přípravy se maj zapojit Bazal a Hrubý a třeba si Koubek z juniorky do Áčka vytáhne i někoho dalšího.
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
zeleznik2 před 11 lety 18.12.2013 17:58 |Může pustit i další: Nitrianského, Koreše a jednoho z dua Č. Ale Nitri je asi Koubkův oblíbenec, když pořád hraje...
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
zeleznik2 před 11 lety 18.12.2013 18:19 |Tak s kým to budeme na jaře kopat?
Brankáři: Rakovan, Černý, Čontofalský, Hrubeš, Řehák(juniorka)
Obránci: Neves, Dobrotka, Kolařík, Škoda, Dostál, posila(Matějovský?, afričan?)
záložníci: Nitrianský, Koreš, Zmrhal, Hurka, Lička, Mičola, Šimeček, Bazal, Gecov, Prošek, posila(Piták?), Petrák?, Frejlach?
útočníci: Juhar, Vondráček(juniorka), posila(Fantiš?Vošahlík?, Rabušic?)
Nitrianský může hrát i v obraně a Škoda na hrotu.
Odchod může postihnout i Petráka a některé další hráče(brankář Čontofalský?Černý? a někdo na hostování(Zmrhal?Hurka?)
naši hráči na hostovačce:
Brankáři: Berkovec(Bohemka)
Obránci: Mikula(Jihlava), Tusjak(Táborsko)
Útočníci: Červenka(Viktorka Žižkov)
Re: Na odchodu ze Slavie pětice hráčů
Mersi89 před 11 lety 18.12.2013 18:30 |Tak líto mi je jen Škutky.Myslím,že do léta to s ním mohli ještě zkusit.No a Fenin at maže co nejrychleji,není to ani měsíc co jsem ho potkal v 8 rano v jednom klubu v centru Prahy a podle toho jak si tam tancoval,nevypadal,že by měl něco s nohou.