Stejně jako v létě můžete pro hlasování využít formulář od společnosti Google - Google docs. Co je však důležité připomenout, hlasovat můžete pouze jednou. Duplikované hlasy budou odstraněny, stejně tak pokud zvolíte některého hráče dvakrát. Posledně se stalo, že jsme museli několik desítek hlasů odstranit.
Samotný formulář je k dispozici na úvodní stránce Slávistických novin, kde se pohodlně proklikáte na konec. Každý tipující může hlasovat pouze jednou, podmínkou je vyplnění přezdívky a platné emailové adresy. Vybírat můžete z hráčů, kteří odehráli alespoň 100 minut.
Uzávěrka ankety je v pátek 13. prosince.
Anketa Slávista podzimu 2013
V týdnu nám skončila podzimní část ligy, na kterou moc v dobrém vzpomínat nebudeme. Nyní můžete vybrat pět nejlepších hráčů Slavie dle vašeho uvážení v naší tradiční anketě Slávista podzimu 2013.
Komentáře (167)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Kornovo před 11 lety 06.12.2013 08:45 |to je ale orisek,pro koho z tech tragedu hlasovat.v ankete o nejhorsiho hrace by to bylo daleko jednodussi
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 06.12.2013 13:02 |No, to si taky nejsem úplně jistý - při 5 hlasovacích místech by mě mučilo pomyšlení, jaké tragédy jsem musel vynechat... :-)
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
mike-k (přítel SN) před 11 lety 06.12.2013 08:50 |nenašel jsem tam Škodu. :(
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
lassiter před 11 lety 06.12.2013 09:02 |taktéž bych ho uvítal, není úplně jednoduché vybrat pět lidí...
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Richi (admin) před 11 lety 06.12.2013 09:16 |opraveno, je už doplněn
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 06.12.2013 13:00 |Śkodu jsem tam rozhodně nedával... Stále mám v příliš čerstvé paměti jeho "útočné" snažení. Budu doufat, že v obraně udrží podzimní výkonnost i na jaře, pak by můj hlas dostat mohl. :-)
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
tolsimir před 11 lety 06.12.2013 09:04 |Petrak, Skoda, Rakovan, Juhar, Dobrotka. Ale byl to teda orisek
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Tomis68 (přítel SN) před 11 lety 06.12.2013 09:14 |Petrák, Juhar, Dobrotka, Rakovan, Lička - dle mého ti nejméně špatní...
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
slamacek (přítel SN) před 11 lety 06.12.2013 09:37 |petrak, skoda, juhar, rakovan, dostal. celkem dobra shoda.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
slamacek (přítel SN) před 11 lety 06.12.2013 09:37 |petrak, skoda, juhar, rakovan, dostal. celkem dobra shoda.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
ortevor před 11 lety 06.12.2013 11:53 |dostal ?
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Markus před 11 lety 06.12.2013 12:02 |Také jsem měl chuť tam Dostála dát, protože on se snažil snad nejvíce ze všech, nikdo nemakal tak poctivě jako on. Když na sobě bude dál makat, na první ligu má, i když to třeba nebude Slavie.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
slamacek (přítel SN) před 11 lety 06.12.2013 13:57 |dekuji. to je presne ten duvod. Ten kluk odmakal na 100% vsechny zapasy coz se o ostatnich neda rict ani zdaleka. to ze je za mne v top 5 je spis ostudou pro ostatni. a myslim ze nejeden z nas jej tu na praveho beka posilal misto nitrianskeho.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Markus před 11 lety 06.12.2013 12:04 |Petrák, Škoda, Rakovan, Lička, Juhar. Dobrotka by byl další v pořadí.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
VanWren před 11 lety 06.12.2013 12:10 |stoprocentní shoda, jen v jiném pořadí, ale na to se asi nehraje :D
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Barra před 11 lety 06.12.2013 15:16 |U mě jednoznačně na prvním místě za svoji snahu, přístup a ochotu Milan Škoda. Na druhém místě Matěj Rakovan - pro mě revelace. Třetí Martin Dostal - kéž by se všichni snažili jak on. Čtvrtý je Martin Juhar - za svojí bojovnost. A pátý Ondřej Petrák. Ten má jen smůlu, že u jeho jsem si již vzyknul na pravidelné výkony.
Neoceňuji ani tak kvalitu, jak přístup, ochotu bojovat a jít až do konce svých sil.
Jsem zvědav, z jakých jmen bude vybírat na konci roku.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Kornovo před 11 lety 06.12.2013 17:07 |petrak,dostal,micola,licka,juhar
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Alanor (admin) před 11 lety 06.12.2013 09:18 |Já jsem to dal rozespalý po ránu od sotva zpola otevřeného oka takto: Lička, Dobrotka, Rakovan, Petrák, Mičola, ale když o tom tak přemýšlím, tak místo Mičoly tam měl být Juhar, ale to je fuk. Nebýt katastrofální půlky podzimu v útoku, tak by tam určitě nechyběl ani Škoda.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
quelhar (admin) před 11 lety 06.12.2013 10:14 |Ja jsem tam naklikal poradi Petrak, Licka, Rakovan, Juhar a Skoda.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
petrjir před 11 lety 06.12.2013 10:25 |Petrák, Juhar, Škoda, Dobrotka, Rakovan
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Alanor (admin) před 11 lety 06.12.2013 10:51 |Petrákovi trochu ublížily zápasy na stoperu, i když ke konci podzimu zvládl být dobrý i tam.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Dresco před 11 lety 06.12.2013 11:02 |Petrak koukam jasny favorit :-) u me taky na prvnim miste...
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
JardaSka (přítel SN) před 11 lety 06.12.2013 11:17 |Moje pořadí:1.Petrák,2.Dobrotka,3.Kisel ,4.Rakovan 5.Mikula nebo 4. a 5. obráceně ale nebyl tam v tu dobu Škoďák,toho bych dal na dvojku.Za to co odehrál na stoperu.Ondra je jednoznačně náš nejlepší hráč,to asi bez diskuse ne?
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
ortevor před 11 lety 06.12.2013 11:55 |Petrak, Licka, Dobrotka, Juhar, Rakovan...Skoda by tam urcite byl za obrance, za tu hruznou pulku podzimu v utoku ho tam ale dat nemuzu
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Eramies (přítel SN) před 11 lety 06.12.2013 12:09 |Kisel, Lička, Petrák, Rakovan, Škoda. Patřil by tam i Mičola, ale snad se prosadí v letní anketní části.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
petrjir před 11 lety 06.12.2013 11:33 |Sice to není k tématu, ale jaké jsou podle vás odchody a příchody?
Odchody za mě: Fenin, Bortel, Škutka, Štěpán, Petrák (ne, že bych si přál jeho odchod, ale dle spekulací to tak asi bude)
Příchody: Jarolím D., krajní beci, do útoku někoho z : Bakoš, Wágner, Depetris, Papadopulos
K odchodům bych přidal daleko více hráčů, ale nejsem si jist, zda by byly peníze na posílení. Určitě bych přemýšlel o konci Čontofalského, Černého, Koreše či Zmrhala
Jarolím s Ličkou by mohli být důležitou a zkušenou součástí zálohy a vedle nich by mohli být mladí hráči. Post stopera by nás snad ještě po zbytek sezony nemusel tolik trápit (pak příchod Latky). Tam máme Škodu, Dobrotku, Nevese, případně někdo z juniroky. Nejdůležitější bude sehnat krajního beka na pravou stranu (Tusjak s Čonkou by to snad nalevo mohli uhrát) a dva kvalitní útočníky a velice si přeji příchod Jarolíma. Jen mně trochu nehraje vyjádření Koubka o počtu dvou až tří příchozích, když vezmu krajní bek, střední záložník, dva útočníci...
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Dresco před 11 lety 06.12.2013 11:47 |Koreš nám všem ještě ukáže, ten kluk to v sobě má, dokáže obejít soupeře...pokud záloha bude šlapat, tak on bude vynikat.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
klimi před 11 lety 06.12.2013 11:54 |Pokud vím, tak na pravého beka už bychom měli mít někoho skoro dotáhnutého...
Kombinace DJ+Lička zní krásně, ale je opravdu potřeba, aby už konečně na tomto postě dostal občas šanci taky někdo mladý, máme tam řekl bych dostatečnou kvalitu a nemůžeme je nechat stagnovat v juniorce, to samé bych tvrdil o Bazalovi, který už juniorku dávno přerostl.
Jsem zvědav, koho chce Koubek sehnat do útoku. Vyhnal asi bohužel šanci nedostane, když chce sázet na dynamické hráče.
Koreš mi přijde hrozně labilní a směrem dozadu to taky není moc ideální. Ale pryč bych ho neposílal (max. hostování).
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
klimi před 11 lety 06.12.2013 11:55 |Nebo je to jen drb, kdo ví, tudíž to berte za bezpředmětné.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
petrjir před 11 lety 06.12.2013 12:29 |A jméno pravého beka znáš? Nebo odkud je? S těmi mladými souhlasím, ale Lička je pro mě náhradou za Kisela a Jarolím za Petráka. Mladí můžou nastoupit místo Gecova nebo v případě zranění a vypadnutí někoho z těch dvou.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Alanor (admin) před 11 lety 06.12.2013 12:53 |Když ti člověk řekne z jakého týmu je, tak nebude tak těžké ho uhodnout, ne? :) Jestli mám stejné informace jako klimi, tak prozradím, že by to měl být hráč z české ligy, který by to sem neměl až tak daleko. ;)
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
petrjir před 11 lety 06.12.2013 13:07 |A mohl by být dle Tvého názoru posilou nebo jen doplněním? A ještě, zda by jsi mohl prozradit. Jedná se o mladého hráče nebo ve středním věku (hranice 25 let). Díky moc
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Alanor (admin) před 11 lety 06.12.2013 13:10 |Podle mě by to určitě posila byla, zvlášť když tam nyní máme Dostála. Víc prozrazovat nebudu, nakonec je to jen drb a není jisté, že to klapne. ;)
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
petrjir před 11 lety 06.12.2013 13:26 |Díky alespoň za takovéto info. Pokud by měl být opravdovou posilou a klaplo by to, tak jen dobře.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Mike před 11 lety 06.12.2013 13:10 |Takže Pauschek, Romera nebo Kalina, když vezmu pražské týmy, pak je zeměpisně Boleslav, Příbram a Plzeň. Tady je to Kysela, Jugas a Rajtoral nebo Řezník. Dalčí týmy jsou už kolem 100 km, což už je daleko.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
petrjir před 11 lety 06.12.2013 13:34 |Pochybuju, že by jsme chtěli Kalinu, kterému je 35 let. Pokud Alanor píše o opravdové posile, která by to sem neměla až tak daleko, tak mně z toho vychází Romera z Dukly nebo Řezník z Plzně. Ale ani jednomu jménu se mně nechce věřit. Proč by sem chodil Romera, který hraje o poháry a majitel Dukly nechce kádr rozprodávat (nemá finanční důvod)? U Řezníka by se zase jednalo o změnu, protože nehraje, ale dojde ke změně trenéra a Plzeň tak nebude podle mě zatím nikoho pouštět. A Pauschek ze Sparty? Tam nikdo neví, zda by posilou byl nebo ne, když půl roku nehrál.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
th před 11 lety 06.12.2013 14:06 |Doufám, že to Alanor myslel v takovém smyslu slova a ne v tom, jako když se tu na začátku podzimu řešil Rajnoch.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Alanor (admin) před 11 lety 06.12.2013 14:19 |Teď nevím, na co narážíš. O Rajnocha jsme měli velký zájem, což potvrdil do médií i Petrouš. A z mého pohledu by to byla kvalitní posila.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
th před 11 lety 06.12.2013 14:24 |Souhlasím s jeho hodnocením.
Narážel jsem na poznámky tehdá, že by to neměl do Edenu daleko z Vršovických kaváren, kam chodil relaxovat kávičku, cigaretku atd. ve volném čase než se vyřeší jeho budoucnost.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Alanor (admin) před 11 lety 06.12.2013 14:34 |Aha, tak to jsem určitě tehdy nepsal já. :) Tudíž to ani v tomto případě nebylo myšleno tak, že by ona potenciální posila vysedávala s cigaretou po kavárnách blízko Edenu. ;)
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
th před 11 lety 06.12.2013 14:44 |To jsem rád. :-)
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
klimi před 11 lety 06.12.2013 13:31 |Ano Alanore, navíc bych tu poslední část věty napsal i bez "by" :)
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
petrjir před 11 lety 06.12.2013 13:41 |Tak že by hráč, který už tu byl?
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
jarodo57 před 11 lety 06.12.2013 18:48 |Šírl
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
slaviator před 11 lety 06.12.2013 20:13 |Matej Krajčík :)
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
klimi před 11 lety 06.12.2013 21:01 |Karel Kratochvíl :)
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Markus před 11 lety 06.12.2013 12:07 |Jestli dotáhneme do konce jednání s rusáky, třeba přijdou nějací hráči z východu už v zimě.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
travel (přítel SN) před 11 lety 06.12.2013 13:28 |Koho by zajímal rozhovor s Karolem v dnešnim sportu,tak zde je k dispozici:
http://travel1.rajce.idnes.cz/Slavia/#podrtaka001.jpg
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
th před 11 lety 06.12.2013 13:32 |Díky! :-)
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Alanor (admin) před 11 lety 06.12.2013 14:13 |Taktéž děkuji! :)
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 06.12.2013 14:31 |Také děkuji! Vyjadřovat se umí, to se mu musí nechat. Teď ještě, jaká bude realita??
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
bongor před 11 lety 06.12.2013 18:36 |karolko to řekl velmi pěkně,není to žádné pako,ale inteligentní kluk.Doufám,že mu to vydrží.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 11 lety 06.12.2013 14:11 |Rakovan, Juhar, Lička, Škoda, Kisel
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Rottax (přítel SN) před 11 lety 06.12.2013 15:33 |1. Petrák
2. Juhar
3. Škoda
4. Rakovan
5. Lička
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Alanor (admin) před 11 lety 06.12.2013 16:27 |Uhrin ml. bude "nečekaně" novým trenérem Plzně. Jsem na něj velice zvědav, podle mě je to kvalitní trenér a patřil mezi ty, které jsem chtěl vidět v čele Slavie, ačkoliv nyní jsem spokojen s Koubkem, který si zaslouží šanci (u které věřím, že ji chytne za pačesy). Ale zase si nemyslím, že zopakuje to, co dokázal Vrba.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Alanor (admin) před 11 lety 06.12.2013 16:28 |Poslední věta samozřejmě patří k Uhrinovi.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Thane (přítel SN) před 11 lety 08.12.2013 04:57 |Já ho do Slavie nechtěl, protože se mi nelíbilo jeho vystupování. Trenér je to jistě velmi kvalitní, ale jsem zvědav jak zvládne tlak Plzně. Zejména pokud se jí bude dál penaltově nadržovat a budou na toto téma padat otázky. To bychom se mohli možná dočkat i zajímavých výstřelků :)
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
spino před 11 lety 06.12.2013 16:29 |Slyšel jsem, že se Fenin na autogramiádě choval velice nevychovaně (slušněji řečeno). Může být někdo, kdo tam byl, prosím konkrétnější?
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Eluin (přítel SN) před 11 lety 07.12.2013 13:18 |Nic takového jsem nezaznamenal. Jen v jednu chvíli si někam odskočil (asi wc?), ale brzy byl zpět.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
spino před 11 lety 07.12.2013 13:32 |Prý si tam na mobilu posílal esemesky a o fanoušky příliš nejevil zájem.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
jarodo57 před 11 lety 07.12.2013 13:51 |Vždyť on žádné fanoušky nemá.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
spino před 11 lety 07.12.2013 14:10 |:DDD
Pravda. Nicméně na superslavii někdo psal, že když k němu přišel, tak po něm jenom tak mrsknul podepsanou kartičku a dál psal na mobilu. Ani ho nepozdravil.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Nosorozec před 11 lety 06.12.2013 17:00 |Nebylo to tentokrát vůbec lehký, ale nakonec jsem se rozhodl takto:
1) Petrák - pokud se nám ho podaří udržet, bude z něj brzo top hráč ligy
2) Škoda - post stopera mu svědčí, odvádí tam skvělý výkony, drží naší obranu a dokáže i konstruktivně rozehrát.
3) Lička - jediný náš tvořivý hráč, jeho příchod byl podle mě terno
4) Kisel - i když občas udělal nějakou tu chybu, je to lídr a dokáže mužstvo zdravě burcovat
5) Rakovan - podle mě nejlepší ze 4 brankářů co na podzim nastoupili, několikrát nás skvělými zákroky podržel.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
jarodo57 před 11 lety 06.12.2013 18:48 |Já stejně s jedním rozdílem místo Kisela Juhar. Bongore všímáš si Juhar.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
bongor před 11 lety 07.12.2013 06:19 |no všímám jarodo,taky si to Juhi zaslouží.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Nosorozec před 11 lety 07.12.2013 11:22 |O Juharovi jsem taky přemejšlel. Kdyby se dalo hlasovat pro šest hráčů, tak tím dalším, kdo by dostal můj hlas, by byl právě on. :)
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
slaviator před 11 lety 06.12.2013 20:07 |1. Škoda
2. Petrák
3. Rakovan
4. Dostál
5. Kisel
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Artur (přítel SN) před 11 lety 06.12.2013 21:28 |Tak pro mě je Slávista podzimu každý kdo na tu bídu chodil.
hlasuji pro : Fanoušci a jejich utrpení.
Každopádně nevím jak vy, ale po přećtení rozhovorů Kisela ale i Koubka, říkám si co se bude dop...e dít :-)) A zároveň bych chtěl poprosit redakci jestli by nešel udělat v nejbližší době nějaký delší rozhovor s Poustkou ohledně cesty do Ghany :)) díky
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
bongor před 11 lety 07.12.2013 06:27 |Mně je divný,že nikdo z juniorky nemá v současnosti šanci,být posilou áčka.Samozřejmě Koubkovi věřím,ale proč to třeba v Olomouci jde a u nás ne?Není nějaká chyba ve výchově našich mladých?Vždyť se o něco později často uplatnili ,převážně v jiných mužstvech,viz.Dočkal,Vácha,Kovařík a mnoho dalších.nerozumím tomu.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Barra před 11 lety 07.12.2013 09:27 |Preji krasnou sobotu, Bongore. Neni to prave dane tim, ze Olomouc na rozdil od nas ma B-cko, jako meziclanek mezi jiniorkou a dospelym fotbalem! Alespon tak to vidim ja.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Eluin (přítel SN) před 11 lety 07.12.2013 10:19 |Souhlasím.
Aspoň obětavou a fungující farmu by to chtělo...
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
bongor před 11 lety 07.12.2013 15:29 |Ahoj Barro,je to možné,v béčku se ti kluci otrkají a zvyknou si na to,že dospěláci do toho jdou tvrději.Ale jelikož jsem fotbal hrál minimálně,tak si neodvážím zrovna tohle posoudit.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
podol (přítel SN) před 11 lety 07.12.2013 09:31 |Bongore,to je věc,nad kterou přemýšlím již delší dobu.Tím spíše,že mí 2 vnuci prošli mládeží Slávie od přípravky až po dorost.Ale souvisí
to asi s celkovou organizací a filozofií tréninků mládeže.Myslím,že trend u nás je jednoznačně preferovat hráče vzrůstově a fyzicky
vyspělejší,což je sice momentálně výhodnější s ohledem na výsledky,ale nikoli z perspektivy.Vzpomínám na několik utkání na vrcholných mezinárodních turnajích mládeže,kdy Slávia narazila
na mužstva z Portugalska a Španělska.Málokdy uhrála přijatelnější výsledek i proti soupeři o rok mladším,ale i techničtějšímu.Dostávali jsme goly hlavně po křídelních únicích,nebo technickou kombinací.
Složení mužstev,i v mládeži by mělo sladit oba typy hráčů.Nakonec je to systém osvědčený nejen přítomností ale i minulostí.
Druhá věc je,že vedoucí,nebo ředitel mládežnické kopané by měl být člověk s dlouholetou trenérskou zkušeností,z části manažer,scaut i
pedagog.Těžko lze dobře vést mládež,při tom hrát aktivně fotbal,mít¨
další funkce.To je náplň práce na plný úvazek.
Musíme zlepšit přechod z dorostu do kopané dospělých.To je problém složitý,ale řešit se musí.Nejde přeci jen o to,aby hráči z juniorky nastoupili hned v "A" mužstvu a byli hvězdy.To se musí dít postupně
a nikoli dělat závěry z jednoho zápasu.Více využívat možnosti hostování v jiných mužstvech,protože nejhorší je nehrát.A když není
momentální využití ve Slávii,je řada týmů v nejvyšších soutěží,kde najdou hostování a tím i hraní.Ale za dobrého smluvního zajištění,s obcí,příp.podmínkami následného přestupu.Aby i Slávii se vrátila část
nákladů z jejich působení v mládežnických mužstvech.Při sledování
zápasů juniorky jsou v hledišti funkcionáři mnoha klubů z 3.až 1.ligy.
Sledují naše hráče a vybírají si.....
Ta poslední věc se týká nejen mládeže ale celé Slávie.Dnes se tomu
říká scauting.Nejen u dospělých,ale již třeba od žáků.Sledovat talenty
v dalších mužstvech,průběžně je zkoušet ve Slávii a ty nejlepší zabudovat do mužstev.Pořád hrát za Slávii je pro kluky čest a každý
by za ní hrát chtěl.Samozřejmě za předpokladu,že rodina bude na to mít.Dnes již není vrcholný fotbal mládeže pro ty nejchudší.
Co jsem napsal je můj názor,jen pozorovatele a slávisty,nikoli odborníka.
Podol
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
klimi před 11 lety 07.12.2013 09:42 |A on si někdo myslí, že když se vytáhne hráč z juniorky do Áčka, že hned bude zářit v Áčku? To je asi nesmysl ne?
Ten Koubkovo rozhovor o juniorech mě nadzvedává ze židle.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 07.12.2013 09:56 |Podle mého názoru to Koubek naopak popsal naprosto přesně: řeč je přece celou dobu o tom, že Slavia potřebuje nutně zvýšit kvalitu kádru hotovými hráči, skutečnými posilami ve smyslu "posílit". Nikde tam není ani slovo o tom, že by hráči z juniorky či z dorostu neměli dostat šanci se do týmu prosadit. Pokud ale sleduješ juniorskou ligu či dorostencké soutěže nejen po stránce výsledkové, ale zajdeš se občas i podívat, pak musíš úplně přesně vědět, o čem pan Koubek hovoří. Já si myslím, že ten rozhovor skutečně není o tom, že hráč z juniorky musí hned zářit v Áčku - podle mě je hlavně o tom, že stále ještě rozhodně nejsme v lize zachráněni a za sebe jsem moc rád, že si to trenér uvědomuje. Z prohlášení pana Petrouše o kvalitě kádru před sezónou na mě šly mrákoty, a jak se posléze ukázalo, tak zcela oprávněně - bohužel.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
spino před 11 lety 07.12.2013 10:14 |Nesouhlasím. Tenhle kádr by na 5. místo měl, ale projevily se určité vlivy, které nás srazily na konec tabulky:
1) Nepřivedení Petroušovi náhradu za Hubáčka - tím se rozpadla obrana.
2) Morálka hráčů. Kdo mohl tušit, že nejlepší hráč jara Čonka je lempl, kterej se po zamítnutí přestupu urazí a začne fo flákat. Kdo mohl tušit, že Čonto je takové nemehlo, že se zraní pracemi na zahradě. Kdo mohl tušit, že Fenina už dávno fotbal nezajímá, že Gecov se zhorší o 80% atd. Takhle bych mohl pokračovat dál. Je to prostě o charakterech těch hráčů, polovině kádru je Slavie u prdele.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Edwardtheiron před 11 lety 07.12.2013 10:17 |Ano Klimi, tady je skutečně spousta lidí, kteří si tohle myslí. Koubek má naprostou pravdu a já doufám, že to konečně ti lidé pochopí.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
podol (přítel SN) před 11 lety 07.12.2013 10:30 |Také si myslím,že trenér Koubek je dobrý trenér.Stojí před úkolem
zachránit Slávii od sestupu.K tomu potřebuje několik hotových hráčů
pro jarní část.Tací v juniorce nejsou.Je ve Slávii několik měsíců,má
zkušenosti z trénování a sledování mládeže,jsem přesvedčen,že až
se situace stabilizuje,bude dávat i příležitost mladým.V každém případě mu přeji úspěch.
Podol
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
klimi před 11 lety 07.12.2013 12:19 |Ano, ale takové myšlení je přeci úplně k ničemu. Ten hráč přeci musí v Áčku dostat šanci, aspoň pár minut v zápas, jít s Áčkem do přípravy, apod.
Absolutně nechápu, proč tohle říká do novin. Co si o tom mají ti mladí myslet? Že je do Áčka nepustí, protože nejsou opravdový posily? Proč potom hraje Zmrhal s Gecovem?...
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
denydzlSKS před 11 lety 07.12.2013 12:36 |Přesně tak - opravdový posily jsou Štěpán, Neves, Fenin..:-P
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Edwardtheiron před 11 lety 07.12.2013 12:55 |Mají si o tom myslet to, že musí nutně přidat! Toť vše. Koubek neřekl nic špatného a už vůbec nic nedevalvoval. Ti kluci na ligu zkrátka ještě nemají, což ale neznamená, že na ni nabudou mít za rok. Třeba vzývaný Bazal by si ani neškrtnul, protože by mu ty kličky v lize nikdo nesežral. To, co si dovolí v juniorce by mu v lize neprošlo.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
klimi před 11 lety 07.12.2013 13:43 |Takže v jiných týmech na to ti junioři mají? Hybš, Samko, Havlík, Rolinc,...To snad mluví za vše.
Víš, jaký je rozdíl mezi Bazalem a ostatními hráči Áčka? Že na rozdíl od nich aspoň nějakou kličku udělat umí nebo aspoň na to má dostatek sebevědomí. Kdy jste naposled viděli někoho z Áčka pokusit se o kličku nebo někoho obejít 1vs1? Já snad naposled Proška v Plzni (junior).
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
vavicek před 11 lety 07.12.2013 15:23 |Nemají? A má na ní třeba Nitranský? O co hrál Prošek hůř? Dobře nemají na ní, proč je ale nepošlou do druhé ligy? Nebo do ČFL?
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Edwardtheiron před 11 lety 07.12.2013 16:35 |Pánové, víte jaký je ten rozdíl? To, že hráči juniorky hrají soutěž mezi svými vrstevníky, zatímco liga je nejvyšší soutěž. Nechápu, že vám nestačila lekce, kterou juniorce uštědřily Pardubice. Ten rozdíl mezi dospělým a juniorským fotbalem je obrovský a kdo fotbal na jakékoliv úrovni hrál, to musí potvrdit. Je blbost srovnávat pokus o obejítí hráče někde v dorostu či v juniorce a v lize. V diskuzi k zápasu juniorky s Varnsdorfem jsem napsal, že Bazal dal sice úžasný gól, ale nikdy by mu tohle nedovolil ligový obránce. Prostě juniorka a liga jsou dva naprosto odlišné světy. Chápu, že nevěříte tomu, co píšu já, ale proč nevěříte tomu, co říká Koubek a spousta jiných lidí?
K tomu co píše Vavicek snad je tolik: Nitrianský už dávno prokázal, že na ligu má, to, že je teď z formy je úplně jiná věc. A proč hráče nepošlou do druhé ligy? Protože není zájem o hostování bez opce. K čemu ti takový hráč je? Chyba je v tom, že nejsou béčka, ale to se tady řeší už dlouho. Juniorská liga je naooko fajn, ale těm hráčům nic nedá. Musí hrát s dospělými, aby získali zkušenosti. To je prostě věc, se kterou se nedá nic dělat. Žádného zázračného fotbalistu, který by tohle pravidlo mohl porušit prostě ve Slavii nemáme! To říkám, jako člověk, který dlouhá léta fotbal hrál a ještě delší léta ho sleduje. Včetně toho mládežnického.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
klimi před 11 lety 07.12.2013 16:39 |Je rozdíl, když hraje 11 juniorů a 10/1 nebo 9/2 hráčů. To je snad jasné, proto uvádět jako příklad zápas s Pardubicemi, zdá se mi býti poněkud nešťastné.
Já se ptám, úmyslně velkými písmeny.
PROČ, KDYŽ NEMÁME NA KŘÍDELNÍ HRÁČE NIKOHO JINÉHO, MUSEL HRÁT V ZÁPASE PROTI LIBERCI PROVIZORNĚ ZMRHAL, O NĚMŽ VÍME, ŽE KŘÍDLO ROZHODNĚ NENÍ, A NEMOHL RADĚJI HRÁT PROŠEK NEBO BAZAL?...
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Edwardtheiron před 11 lety 07.12.2013 16:52 |A já odpovídám, úmyslně velkými písmeny : PROTOŽE NIKDO Z JUNIORKY NA TO NEMÁ! PROŠEK ODEHRÁL DOBRÝ ZÁPAS V PLZNI, KDE ALE, PRÁVĚ Z DŮVODU NEZKUŠENOSTI, ZAZDIL DVĚ ŠANCE, OD TÉ DOBY URČITĚ NEZÁŘIL. BAZAL JEŠTĚ ANI ZDALEKA NENÍ LIGOVÝ HRÁČ! HRAJE TYPICKÝ MLÁDEŽNICKÝ FOTBAL, V LIZE BY SI NEKOPL!!!
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
denydzlSKS před 11 lety 07.12.2013 19:02 |Nikdo z Juniorky na to nemá, zatímco hráči A-týmu na to mají. A proto taky hrajem o sestup!
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Edwardtheiron před 11 lety 07.12.2013 20:12 |Promiň, ale tahle tvoje reakce je naprostá hovadina.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
ortevor před 11 lety 07.12.2013 16:16 |souhlas s vacickem, prijde mi ze jedni z mala hracu kdo se neboji hrat fotbal jsou hraci co prijdou z juniorky a maji snahu neco vymyslet...at uz Hurka, co v zadnem zapase za acko nezklamal (v juniorce je to u nej o hlave a o motivaci, ale za acko nikdy nezklamal - alespon teda podle mne) nebo treba tehdy Vesely v Plzni, kdyz nastoupil do prvniho ligoveho zapasu, jako jediny si dovolil klicku a odehral velmi dobry zapas..
po tehle rozhovorech se nemuzeme divit kdyz to tady kluci zabali a pujdou za Kozlem na Duklu, nebo za dalsima slavistama do jablonce treba :/
a kdyz uz nase juniorka soupere vsechny prehrava, zaslouzene vede tabulku, tak vsechny tyhle uspechy devalvovat, to je plivnuti do tvare hracum, trenerum...fakt bezva pro atmosferu v klubu
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
jarodo57 před 11 lety 07.12.2013 14:05 |Tak má okolo těch hvězdiček chodit a říkat jim co jsou za talenty ?To jim říká každý kámoš,rodičové a patolízalové ,který se okolo toho točí.Možná ,že právě v tomhle byl tady zakopaný pes(viz.Hurka- každý ho plácal po zádech a podívejte co z něho vyrostlo) Jen ať jim to říká na rovinu.Koukejte makat nejste zatím žádný hvězdy.On jim tu šanci dá. Nebojte.Prošek už ji dostává a přibudou další,ale momentálně to teď bez posil nepůjde.Těch stabilizačních sezón bylo už dost.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
vavicek před 11 lety 07.12.2013 15:20 |Co vyrostlo z Hurky? Jmenuj dva zápasy Ačka ve kterých by zklamal. Pokud letos nastoupil, tak vždy patřil k tomu lepšímu. Prošek nehrál hůř než Nitranský. Troufám si tvrdit, že hrál lépe. A hlavně. Pokud si vedení myslí, že na to Hurka nemá, proč ho nepošlou jinam? Co mu proboha dají zápasy juniorky, ve kterých je jeho jediná motivace nezranit se? Má se mu říct máš na to, nemáš - jdi o dům dál. Ale nechápu tohle neustálé šoupání mezi juniorkou a ačkem. Čemu to pomůže?
Jaké stabilizační sezony, proboha? Půlrok co půlrok se tady mění kádr. Já jsem si žádné stabilizační sezony tedy nevšiml.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 07.12.2013 12:46 |Nemůžu si pomoct, ale Koubkovy slova o juniorech mi přijdou maximálně nešťastná. Slavia má nejlepší mládež v republice a on to takto devalvuje. To by se ve vyspělém klubu nikdy nestalo.
a za dva roky zase bude Seterle plakat, ze odchovanci Slavie valí v jiných klubech.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Betynka58 před 11 lety 07.12.2013 14:56 |Naprostý souhlas. Nelze říci o mladých, že na ligu nemají, když v ostrém zápase nedostali áčku žádnou šanci. Přitom v přípravných zápasech jsou většinou chváleni, ale přijde liga a šup s nimi do juniorky, kde logicky jejich motivace klesá, když vidí, že i kdyby se přetrhli, tak si ligový zápas stejně nezahrají (jedinou výjimkou byl Venca Prošek, který ovšem k áčku přičichnul už před 2 roky, než ho přibrzdily ty problémy se srdcem). Možná by stálo za to vyzkoušet je na jaře spíše v zápasech, kdy Slavia nebude mít co ztratit (např se superfavority typu Sparty nebo Plzně) a logicky na ně bude vyvíjen menší tlak.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Fallen (přítel SN) před 11 lety 07.12.2013 15:41 |??? Menší tlak na juniory v zápasech se Spartou nebo Plzní???
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
bongor před 11 lety 07.12.2013 15:45 |Zase to říkám jako divák a jako dá se říci "znalec",ale života.Já si myslím,že když pustíme tak 2-3 juniory,co jsou skuteční slávisté,srdcaři ,na rumuna,tak se přetrhnou,aby mu ukázali,že nejsme žádná ořezávátka.Já třeba,kdybych byl v jejich kůži a poštěstilo by se mi dostat se do derby,tak tam snad chcípnu,překonal bych sám sebe.Jinak ale celá tato naše diskuse
je velmi zajímavá a myslím že potřebná.Myslím,že naše Slavie produkuje snad nejvíc hráčů,kteří se potom dostanou do různých mužstev ligy.To by nám mohl nakonec spočítat mistr statistik Barra,jestli má trochu času?A my sháníme hráče po všech čertech,možná i po Mikuláších a všude vyprodáno.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
SPAMD před 11 lety 07.12.2013 15:55 |Podle mého názoru jsou slova Koubka neuvážena až hloupá a takto se v žádném případe nemůže vyjadřovat trener reprezentace 19 a manazer Slavie na pozici trenéra A týmu.Jak se asi mají cítit trenéři ,realizační tým a samotní fotbalisté ,když jsou nejlepší v republice a on je označuje,že hraji čajičkovou ligu ,je to hnus a je mi líto celé Slavie.Je to pro mě nepřijatelná řeč a ještě od žádného trenéra jsem neslyšel tak znevazujici řeč k ostatním.Na juniorku chodím témeř pravidelně a na dorost 19 také často a myslím si,že jsou tam hráči Vyhnal,Hruby,Šimeček ,Bazal,Verner,Herc a další,kteří jsou dokonce výrazně lepší než někteří hráči A týmu,kteří ještě nikdy poradně nezahrali,Fenin,Zmrhal,Bortel ,Gecov a další .Znovu opakuji slova Koubka a jeho názory jsou jsou hloupé a souhlasím ,že to strašně devalvuje práci všech,kterých se to týká.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
ortevor před 11 lety 07.12.2013 16:12 |souhlas...moc by mne zajimalo treba vyjadreni Smejkala nebo Petrouse nebo jinych treneru k tomu, co Koubek rekl...
a az budeme za par let koukat na to, jak nam nasi talenti odchazi z juniorky pryc (jako treba Elias tehdy za KJ), tak budeme moct podekovat skvelemu motivacnimu rozhovoru od Koubka...
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
klimi před 11 lety 07.12.2013 16:32 |Souhlasím do posledního písmene! :))
Když těm klukům nedáme šanci, tak poznáme, že na to nemají. Podívejte se na Hurku, v juniorce je sice bídný, ale když nastoupil za Áčko, tak byl vždycky vidět (v tom kladném smyslu). Kdežto Zmrhal je za celý podzim neviditelný, přesto ho na poslední zápas nasadíme na křídlo, kde mohl lítat Bazal, který by to určitě odjezdil, ne jak Zmrhal, který svou rychlostí připomíná Škutku, nasazením Fenina a technikou Gecova.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
klimi před 11 lety 07.12.2013 16:40 |A vůbec, nezdá se Vám protlačování Zmrhala až nějak moc nápadné?
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
jarodo57 před 11 lety 07.12.2013 18:21 |Když je Hurka bídný v juniorce jak zde uvádíš ,tak z jakého důvodu by měl trenér áčka mít zájem ho dokonce brát do áčka. Vždyť to nedává žádný smysl. Tak ať si to srovná v hlavě ,jezdí zápas co zápas v juniorce a pak si třeba to áčko zaslouží.
Zmrhal je jiná povídka.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
hamlo1 (přítel SN) před 11 lety 07.12.2013 18:58 |jaká?
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
denydzlSKS před 11 lety 07.12.2013 19:07 |To je dobrá otázka - proč ho povolat do Áčka, když hraje bídně za Juniorku? Otázka je, proč vůbec z toho áčka vypadl, když nikdy vyloženě nezklamal..
Já jsem třeba přesvědčenej, že takovej Hurka by si s levým bekem neporadil hůř než "posila" Neves.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
klimi před 11 lety 07.12.2013 19:22 |Ano, to je také pravda, ale proč se nezeptat: Proč byl z Áčky přeřazen, když nezklamal a raději jsme místo něj postavili Nitrianského a Juhara.
Jaká pohádka?
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
ortevor před 11 lety 07.12.2013 19:34 |velmi dobra otazka...
zajimalo by mne, o co je lepsi Zmrhal / Gecov v aktualni "fazone" nez treba Salasovic nebo Simecek ?
o co je lepsi Nitriansky nez Bazal / Hurka ?
o co je lepsi Dostal nez Herc ?
je Vyhnal opravdu tak hrozny a negolovy, ze kdyz nemame utocniky (pokud Koubek Skutkovi neveri), ze by si nezaslouzil sanci ?
nezaslouzil by si Hruby dostat sanci, kdyz v nasi zaloze neni krome Maria Licky nikdo, kdo by byl schopny neco vymyslet ?
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
bongor před 11 lety 07.12.2013 19:53 |Mně se zdá Zmrhal takovej studenej čumák-s prominutím.
Hraje bez zápalu,s malým zájmem.Taky nechápu,co na něm kdo vidí.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
jarodo57 před 11 lety 08.12.2013 10:24 |Zmrhal hraje 2 roky téměř stabilně.Až v posledních zápasech(Koubek !) ho párkrát posadil na lavici.Dal ho do základu v posledním utkání protože jsme potřebovali nutně bodovat .Tam nějaké experimenty nepřicházely v úvahu.Zmrhal je znám tím,že odvede i práci směrem dozadu a proto na něho v posledním zápase vsadil.Jinak můj názor na něho je ten, že do zákl. sestavy nepatří a že tam byl dosazován z nějakého důvodu,který mi není jasný.Třeba za tím může být jeho agent nebo kamarádství jeho (otce) s nějakým funkcionářem nebo i Kiselem .Co já vím.A nebo to může být prach obyčejný lezdoprdelník a donašeč trenérům.V každém případě jsem na něho zvědavý jestli se do zákl. kádru dostane po zimní přípravě.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
jarodo57 před 11 lety 08.12.2013 11:11 |Možná by stálo za to se podívat na agenty co zastupují naše hráče.A Zmrhal patří mezi několik slovenských fotbalistů (mimo jiné i Kisel),kteří také hráli dost pravidelně ,které zastupuje nějaký agent Müler Jiří (sport.agentura Esam sro- založena teprve na jaře r.2012)
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
fredydj (přítel SN) před 11 lety 07.12.2013 18:59 |převzate info :Radek Černý měl ukončit kariéru již teď na podzim, nicméně ještě jaro odehraje ve Slavii.
Martin Berkovec zůstane v Bohemians až do června. Řeší se budoucnost Kamila Čontofalského, jelikož p. Koubek vidí jako jedničku Rakovana.
Martin Poustka v Ghaně vysondoval mladé kluky, kteří by měli být posilami do budoucna a měli by přijít v zimě na zkoušku.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
klimi před 11 lety 07.12.2013 19:20 |Žádní mladí čajíčkové z Ghany nás nezachrání, a nějaké opravdové posily?
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
petrjir před 11 lety 07.12.2013 19:25 |Nebudou?
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
klimi před 11 lety 07.12.2013 19:30 |Neříkám, že ne, jen jestli o nich není nějaké info, když má tyhle zajímavé zprávy.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
petrjir před 11 lety 07.12.2013 19:32 |Je tam psáno o zájmu o Chramostu a naopak nezájmu o Jarolíma.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Nosorozec před 11 lety 07.12.2013 22:09 |A kde se to píše?
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
petrjir před 11 lety 07.12.2013 22:28 |spekulace na slavia.cz
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
jarodo57 před 11 lety 08.12.2013 10:10 |Chramosta měl s Koubkem dobrý vztah a vážil si ho.Zatím Koubek na koho si ukázal tak dostal. Tak se nechme překvapit.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
petrjir před 11 lety 07.12.2013 19:00 |Na oficiálkách spekulují, že se zajímáme o Chramostu a Jarolím údajně přijít nemá...
Co vy na to?
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Alanor (admin) před 11 lety 07.12.2013 19:23 |Některé z těch informací sedí. ;) Třeba ta se soustředěním na Kanárech a v Turecku. :))
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Alanor (admin) před 11 lety 07.12.2013 19:23 |Některé z těch informací sedí. ;) Třeba ta se soustředěním na Kanárech a v Turecku. :))
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
petrjir před 11 lety 07.12.2013 19:38 |A nic jiného?
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
bongor před 11 lety 07.12.2013 19:48 |Teď něco jiného.Nedožité 70.narozeniny Franty Veselého,nejlepšího fotbalisty jakého jsem kdy naživo viděl,legendy naší Slavie,srdcaře,jací se nerodí,se slavily na Dukle..................Ještě že ta naše TS si vzpomněla.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Alanor (admin) před 11 lety 07.12.2013 20:16 |Franta Veselý ml. je z přístupu Slavie dost roztrpčený dle rozhovoru.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 07.12.2013 20:20 |Ano, Bongore, z toho jsem také v šoku a strašně mě to mrzí. Jubileum takového borce a slávistického srdcaře, jací už se dnes nerodí, mělo být v Edenu důstojně oslaveno - bankrot by nám zrovna kvůli tomuto jistě nehrozil.
Musím říci, že je to pro mě jasným signálem, jaký je skutečný vztah dnešního managementu a akcionáře k sešívaným barvám...
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Alanor (admin) před 11 lety 07.12.2013 20:16 |To jsem nepsal, že nic jiného. ;)
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
dArtagnan před 11 lety 07.12.2013 20:22 |Už jsi skoro horší než pan Jiří ;-)
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Alanor (admin) před 11 lety 07.12.2013 20:26 |Dělám jen čest svému jménu. Jsem totiž taky Jiří. ;) Jinak k diskusi, jestli Koubek preferuje Rakovana, tak je to jen dobře. Pokud se to Čontofalskému nelíbí, tak může skončit už teď a ne v létě, jak bych čekal.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
spino před 11 lety 07.12.2013 21:14 |Už má dostavenou chalupu? :D
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
petrjir před 11 lety 07.12.2013 20:24 |No právě proto se ptám.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
jarodo57 před 11 lety 08.12.2013 11:05 |U Čontofalského asi bude problém se smlouvou.V létě mu končila a tak pravděpodobně podepsal novou a sral na všechno .Prachy dostává ,tak co.Zájem o něho asi hned tak velký nebude.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
spino před 11 lety 07.12.2013 19:02 |Bude záznam ze setkání s Koubkem? Před sezónou s Šeterlem byl...
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
petrjir před 11 lety 07.12.2013 20:16 |http://sport.aktualne.centrum.cz/kisel-nesmi-se-uz-stavat-aby-se-nam-odchovanci-ztraceli/r~55ac0dde5e6011e3ac910025900fea04/
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
deadbeat před 11 lety 07.12.2013 20:50 |Proboha! Představitelé Slavie by měli mít zakázáno mluvit na veřejnosti. Jako by nestačil Koubek se svym blábolem o čajíčkový lize (dokážete si představit, že by podobnej výrok vypustil z pusy trenér v Premier League nebo Bundeslize?), po kterym je pro mě bez ohledu na svoji další práci jenom prostořekym idiotem, on se musí připojit i Kája. Kisel má jasnou koncepci, který se chce držet, ale když má říct jakou, na konci užvaněnýho rozhovoru odpoví, že už se toho namluvilo spoustu a on by rád ukázal činy. Jo, to je opravdu přesvědčivý. Třeba jeho působení v roli manažera mládeže je totiž olemovaný celou plejádou obdivuhodnejch činů. Hlavně že má Kajo jasno v tom, že o jinou pozici, než je sportovní ředitel, nestojí.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
spino před 11 lety 07.12.2013 21:18 |Furt lepší, než Šeterle, který neváhá v přímém přenosu lhát.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Barra před 11 lety 07.12.2013 20:51 |Mně nevadí, že Miroslav Koubek mluví jasně a bez obalu. Je lepší, že hráči ví, na čím jsou, než aby byl diplomat a bral rukavičky, aby někomu neublížil. Nemyslím si, že by Pavel Vrba byl v tom jiný.
Takže čajíčková liga nebo ne? Padl tady dotaz, jaký názor by měl Michal Petrouš. Podle mě se k tomu opakovaně vyjadřoval minulou sezónu. Stále říkal, že se na to musí s citem, že nejde jednoduše hodit juniory do A-čka a myslet si, že není rozdíl mezi juniorkou a dospělým fotbalem. Kdo chce, si to určitě najde na googlu. Byla to odpověď těm, kteří tvrdili že hráči juniorky by lépe ustáli než hráči ze soupisky A-čka. Kdo asi znal lépe hráče juniorky než Petrouš, když v dubnu 2013 převzal po Petru Radovi? A kolik hráčů z juniorky nasadil v A-čku? Každý z nás zná odpověď na tuto otázku.
Dlouhodobě tvrdím, že nám chybí spojovací článek mezi juniorkou a A-čkem, a nejsem v tom naštěstí sám. V diskuzi se tady ukazovalo na Sigmu Olomouc, že ta je schopná mladé hráče prosadit do A-čka. Není špatné se podívat na to, jak věcí vidí Sigma sama:
´Náš klub si mimo juniorky ponechal i béčko v Moravskoslezské fotbalové lize. Je to možnost pro hráče adoptovat se na mužskou kopanou, proto jsme si nechali i béčko v MSFL. (…) Juniorskou ligu hrát musíme, béčko s MSFL jsme si ponechali právě kvůli větší konfrontaci s mužskou kategorií‘.
http://www.sigmafotbal.cz/cs/?umenu=7-6-1-&id=5991
Dovolím si ještě dodat, že dle článku u Olomouce trénuje béčko a juniorka vždy společně. Na konci týdne se rozhodne, kdo odehraje přes víkend utkání za B-čko v MSFL a kdo nastoupí v utkání juniorské ligy. I to spolu trénování je zajímavé, 18-letí kluci nastupují na tréninku proti hráčům B-čka, kteří jsou často o deset let starší. Jinak za B-čko nastoupilo tuto sezónu již 38 (!) hráčů, kteří odehráli alespoň jeden kompletní zápas, v juniorce nasbíralo minuty již 54 hráčů.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
spino před 11 lety 07.12.2013 21:13 |Naprosto souhlasím. Snad už brzo Držmíšek odejde a béčko bude jako v každém ambiciózním klubu zavedeno.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
deadbeat před 11 lety 07.12.2013 21:21 |Barro, ty jsi vysněnej fanoušek každýho klubu. Dokážeš totiž omluvit cokoli. Můžu se zeptat, proč by v Čechách nemělo fungovat něco, co jinde funguje? Pokud se nepletu, třeba v Anglii to chodí podobně: soutěže mládeže jsou oddělený od "dospělýho" fotbalu. Stěžuje si někde Wenger, že by potřeboval mít béčko v League Championship? Ne, prostě na hřiště pošle kluka z rezervního týmu, kterej se do tý doby poměřoval jen se svýma vrstevníkama. A světe div se, nenastane armageddon, jak se nás trenéři opakovaně snažej přesvědčit. Dopadne to tak, že na hřiště přijde osmnáctiletej Gnabry a gólem a přihrávkou zařídí vítězství nad Swansea. A stačí tak málo - aby trenér nebyl zatracenej zbabělec.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Edwardtheiron před 11 lety 07.12.2013 22:29 |Kecáš blbosti! O tom, zda prostořeký idiot je Koubek, Kisel nebo ty, bych se asi neodvážil vést polemiku, byť v tom mám celkem jasno. Možná by bylo dobře, kdyby ses těm blbům představil a vysvětlil jim, jak to mají dělat. Tolik k tomu, co píšeš výše.
Tady u Barry sis vybral jeden příklad, který se ti hodí,OK, i u nás hrával jeden čas výborně Hurka nebo Tusjak. A určitě bych našel i víc, než jeden zápas. Ovšem zrovna k tomu Arsenalu můžeme také říct, že před časem poslal Wenger mladíky proti ManU a dostali, tuším, šestku. Do Wengera se pak pustila celá Anglie, že tímhle může ty kluky odrovnat. Druhý příklad z Arsenalu je třeba ten, že se svou filozofií, která je jinak hodná obdivu, Wenger už stovky let nic nevyhrál a Arsenalu to začíná šlapat, až když posílil.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
deadbeat před 11 lety 07.12.2013 23:12 |Po tak oslnivym úvodu jsi místo každýho dalšího slova moh klidně psát třeba "hovno" a moji ochotu pokračovat ve čtení by to nijak nepoznamenalo.
Protože jsem ale nejohroženej internetovej hrdina, tvoje moudra jsem dočet až do konce. Můžu ti proto říct, že kdyby se mě zmíněný blbové zeptali na názor, moc rád bych jim ho nabídnul. Zůstaňme u Arsenalu. Tým, kterej dlouhý léta staví na práci s mládeží a vhodnym doplňování neustálejma prodejema ruinovanýho kádru (volám snad po něčem jinym?), hraje dlouhý roky bez přestávky Ligu mistrů a pohybuje se na čele Premier League. Stačí pak JEDINÁ nákladná posila a neochvějně se na něm usadí. To je ti málo? Od Manchesteru mimochodem dostali osmičku. O čem přesně že by to mělo svědčit? Real plnej draze zaplacenejch hvězd zase ne tak dávno dostal bůra od Barcelony. A co? To je tak slabá... řek bych argumentace, ale tím bych to slovo shazoval. A kromě urážek už svoji snahu vyvrátit moje tvrzení neopíráš o nic, na co by se dalo reagovat.
Narozdíl od tebe se nebudu schovávat za rádoby chytrý slovní tanečky a povim ti, že jsi to ty, kdo se touhle reakcí zařadil mezi idioty. Až ti z krve vyprchá alkohol, hormony, nízkej intelekt nebo já nevim, co dalo vzniknout tomuhle skvostu, měl bys uvažovat buď o omluvě, nebo aspoň o vyvinutí úsilí naučit se argumentovat na nějaký minimální úrovni.
Přeju příjemnej zbytek večera.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Edwardtheiron před 11 lety 08.12.2013 05:41 |Pravda, z tvých příspěvků intelekt jen stříká, ostatně jako z příspěvků každého, kdo cítí neodolatelnou potřebu, urážet každého, s kým nesouhlasí. Mimochodem, pokud jsi v mé reakci našel jedinou urážku, máš velký problém s pochopením psaného textu. Jestliže ti stačí jeden rozhovor k tomu, abys označil Koubka za idiota, pak je nějaká diskuze s tebou bezpředmětná, snad jen o tom, kdo by měl uvažovat o omluvě by se dalo debatovat. To bys ale stejně asi nepochopil.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
deadbeat před 11 lety 08.12.2013 08:26 |V pořádku, nic lepšího jsem nečekal.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Barra před 11 lety 07.12.2013 22:44 |Hezký večer, Deathbeate. Dlouhodobě se smekám před Arsenem Wengerem, aby jedna věc byla jasná. A také samozřejmě respektuji tvůj názor, i když to vidím jinak. Nemůžeš podle mě rovnat anglický fotbal s českým. Jde o způsob trénování, jde o koncept, podle kterého hráči již jako mladí hráči jsou připravení na velký fotbal. V Anglii, v Holandsku a také v belgické lize, kterou znám nejlépe, hrají mladí hráči již od mladého věku úplně stejným způsobem jako první mužstvo. Číslo 8 ví již od svých řekněme 12 let přesně, co se od něho bude očekávat v každé věkové kategorii, včetně prvního mužstva. 12letý kluk hraje stejným způsobem jako 17lety hráč, a stejně jako hráč A-čka. Jde o inteligenci hry, jde o automatismy, které se dlouhodobě pilují a nacvičují, a které vedou k tomu, že hráč naslepo nahraje do určitého prostoru, protože ví, že tam bude stát jeho kolega.
Nedávno jsem tady ukazoval na přednášku, kterou předvedl bývalý šéf-trenér belgické federace Marc van Geersom v Nymburku, a na kterou se sešlo přes 150 trenérů a funkcionářů českého fotbalu, aby si vyslechli proč belgický fotbal se poslední léta tak vzpamatoval. Van Geersom poukazoval na to, že mladí hráči potřebují cca 10 tis hod na to, aby si dovednosti zažily jako automatismy. Poukazuje ale také na to, že fotbal musí mladé kluky hlavně bavit, a že primárně vůbec nejde o výsledky.
Oproti tomu, že anglická liga nemá B-mužstva, můžu oponovat, že naopak španělská ano. Kluby jako Real Madrid, Barcelona atd. si B-čko ponechaly – asi vědí proč.
Jen mimochodem – v juniorské lize mistrů nebo Uefa Youth League prohráli junioři Viktorie proti CSKA 5-0, proti Man City 3-0 a 4-1, proti Bayern Muenchen 4-0 a 4-1. Celkový výsledek po pěti zápasech v brankách 20–2, bodově 0 na 15… Lepší důkaz je české juniorské ligy se nedají porovnat se zahraničními snad není zapotřebí.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Barra před 11 lety 07.12.2013 22:46 |Omlouvám se za zkomolení jména, Deadbeate! Dead a ne death...
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
deadbeat před 11 lety 07.12.2013 23:37 |Nic se neděje. :) Já samozřejmě chápu důvody vedoucí k úvahám o znovuzaložení "B" týmu. Díval bych se na to ale s nelibostí - po kroku vpřed bychom udělali zase dva kroky vzad. Potíž je možná v tom, že se u nás typicky českym způsobem přejala metoda A, ale zapomnělo se na metody B a C, který jsou předpokladem jejího fungování. Když už se ale českej fotbal vydal nějakou cestou, měl by na ní zůstat.
Já navíc v soutěži juniorek prostě nevidim problém. Prošek z ní přišel do áčka a v několika zapasech na křídle rozdal tolik gólovejch přihrávek, že by se o tom Nitrianskému mohlo zdát. (Protože je ale promarnili Korešové a Juharové a sám Prosek svoji šanci lajdácky spálil, nemá jeho úsilí viditelnej výstup a namísto chvály je předmětem nespravedlivejch pochybností o fotbalovejch kvalitách.) Tusjak odejde a rázem mu začnou chodit pozvánky do repre U21. Mikula sezonu zakončil v sestavě kola, pokud se nemejlim. Někdo by možná řekl, že kecám blbostí, ale mně se zkrátka zdá, že naši mladý hráči po krátký aklimatizaci snadno nacházej uplatnění v dospělym fotbale.
Trenéři mladý hráče používaj jako fíkovej list, za kterej dokážou schovat každou vlastní neschopnost, a řada fanoušků jim to ohromně usnadňuje.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Barra před 11 lety 07.12.2013 23:58 |Chápu tvoji argumentaci - nevím ale proč by zavedení B-čka měl být krok zpět. Nikdy není od věci přehodnotit situaci a eventuálně se vrátit k lepšímu. Podle mě bylo zrušení B-čka hlavně dáno ekonomickými motivy, a šlo hlavně o něco nového, nikdo předem nevěděl, do čeho se jde.
Kdybychom měli minulou sezónu B-mužstvo, tak by nemusel Hub po téměř 5 (!) měsíční inaktivitě ihned naskočit do ostrého zápasu, nota bene na Spartě. Samozřejmě, že mu musel chybět herní rytmus. Nedá se logicky očekávat, že by 35letý hráč jako Hub zabíral někomu místo v juniorce, a jak tady správně jeden kolega tento týden poznamenal (omlouvám se, že jsem si jméno nezapamatoval), ani farma neslouží k tomu, aby tam běžně hráli hráči, pro které není u Slavie prostor v A-čku nebo juniorce. Máme na soupisce v těchto mužstvech celkem kolem 45 jmen, nevím přesně, nepočítal jsem je teď. V každém případě, i když vezmu v dotaz zraněné (a těmi se nám tuto sezónu roztrhnul pytel, minulou sezónu jsme snad až na Vošahlíka měli štěstí na zranění –alespoň si nikoho hned tak nevybavuji) stále zůstane řada hráčů, na které není místo jak v A-čku, tak u juniorky, a kteří se tedy musí spokojit jen s tréninkem.
Ale opakuji, je to můj názor, možná také daný tím, že s existencí B-mužstva jsem vyrůstal. Hezký večer.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Eluin (přítel SN) před 11 lety 07.12.2013 23:10 |Ona ta plzeňská juniorka není bůhvíjaká (a ačkoliv jsem zápasů juniorky moc neviděl, tak si troufám tvrdit, že naši kluci jsou lepší), ale v zásadě s Barrou (nekomolím?) souhlasím.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
bongor před 11 lety 08.12.2013 06:27 |Naši kluci jsou mnohem lepší,beru to podle výsledků ty mluví celkem jasně.Béčko bych uvítal,pokud na něj budou peníze,tak může být přínosem právě z důvodů,které uvádí Barra.Když nejsou peníze,tak není co řešit,prostě momentálně na to nemáme,tak to nekoupíme/zde-nezřídíme/.Léta jsme béčko měli,ale zřejmě jsme na tom byli ekonomicky líp.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Alanor (admin) před 11 lety 07.12.2013 23:18 |Pokud se nemýlím, tak ta mládežnická Liga mistrů je soutěž dorostenců U19, tedy o kategorii níž než je juniorka.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Barra před 11 lety 07.12.2013 23:26 |Máš pravdu - což ale nic nemění na porovnání sil těchto věkových skupin. Chtěl jsem jen naznačit, že proplouvání do A-čka není u Slavie tak evidentní jako u klubů, kteří mají jasný a jednotný koncept pro všechny mužstva, od mládeže po seniory.
Tady vidím velkou výzvu pro Karola Kisela.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
bongor před 11 lety 08.12.2013 06:29 |Ahoj Barro,jak píši výše,nechce se ti,dát si práci a spočítat,kolik našich odchovanců hraje v jiných klubech a porovnat to s dalšími našimi předními kluby?Dík.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
bongor před 11 lety 08.12.2013 07:27 |Když jste před pár dny viděl Veselého, jak kmitá po pravém křídle...
Tak jsem si znovu opakoval, jak je neuvěřitelný. To jsem si říkal vždycky, když jsem ho viděl v pětašedesáti letech hrát. On tam i ve středu pelášil pořád jako zamlada, přihrál na oba góly, každého mladého kluka předběhl. Žádný náznak problému. Ti pětatřicetiletí kluci, co ho měli hlídat, se ho až báli, že je zesměšní. Víte, takové pravé křídlo se rodí jednou za sto let, ta jeho výdrž, nadšení, elán. A najednou je konec.František Štambacher.
Nedá mi to,abych vzpomínku na našeho Frantu nedoplnil o vzpomínku hráče,který s ním odehrál jeho poslední fotbalový zápas.
Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/stambachr-o-fotbalove-legende-franta-byl-symbol-sportovni-nesmrtelnosti-1lq-/fot_reprez.aspx?c=A091031_131634_fot_reprez_par
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Sokrates55 (přítel SN) před 11 lety 08.12.2013 10:32 |Dobré dopoledne Bongore a všichni ostatní.
Připojuji se z dovolením k Tvému vzpomínání na našeho Frantu Veselého. Celé vedení Slávie by se mnělo stydět a stydět a ještě jednou stydět. Je až neuvěřitelné, kolik amaterismu a šlendriánu se živí na úkor jména Slávie ve vedení našeho klubu. Ještě, že jsou tady úplně bezejmení a obyčejní fandové, co dají našemu Frantovi kytku na hrob a mlčky si vzpomenou na hráče, který pro Slávii udělal víc, než celá ta placená skupina "bafuňářů", kteří se zmohli na jedno velké "hov....". Jiné se slovo mě nenapadlo a omlouvám se za tu hrubost.
Sami vidíte, že ve vedení Slávie sedí lidé, kterým Slávie jako pojem opravdového klubismu už nic neříká a proto jsme také tam, kde jsme.
Budoucnost našeho klubu je v této chvíli v rukou lidí, kteří převážně "mlaskají" jen sami pro sebe a až na snad tři světlé výjimky, jim o Slávii až zase tolik nejde.
Dovolte mi, abych Vám všem při dnešní druhé adventní neděli popřál hodně zdraví a to všem vašim blízkým, aby jste prožili vánoční svátky a Nový rok ve spokojenosti, pokoře a úctě.
Pro Slávii bych si přál, aby to, co je dnes konáno, bylo opravdu ve prospěch našeho klubu a do jarní sezony abychom už vstupovali alespoň trochu konsolidovaní a to i včetně některých našich "mladých pušek"........
Našim redaktorům přeji "dobré tužky" a nám fandům na SN dobré a slušné disputace tak, jak to tu vždy bylo a je tradicí.
(A jako každý rok vzpomínám na našeho kolegu a kamaráda pana "zz", a tajně doufám, že se zase někdy ozve, moc bych si to přál...).
Sokrates55
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 08.12.2013 11:07 |Tak na začátek, tím že si vybereš jednu vyjjímku moc své argumentaci nepomáháš. Ať už jde o samotný Arsenal, který je svým přístupem vyjímkou i v Anglii nebo o Gnabryho, který ani není typickým produktem akademie Arsenalu, protože přišel před rokem a půl z Studgarttu U17 (jestli si ho tam přivedli rovnou s Pobřeží Slonoviny nebo ne teď nevím a hledat to nebudu). Takže si ho Arsenal už vybral s tím, že jde o mimořádně talentovaného hráče, který má potenciál se rychleji zařadit do dospělého fotbalu. V čemž mu pomáhají zřejmě i lepší svalové dispozice, které afričané obvykle mají. Mimořádně talentovaného hráče ovšem opravdu v juniorce nemáme.
Stejný případ je v Arsenalu také Yaya Sanogo, který přišel letos z Auxere.
Celkově je celá filozofie Arsenalu založená na tom, že si vodí talentované 16 - 17 leté fotbalisty a ty už si jen dovybrousí. Celkově maj teď v Akademii více jak polovinu hráčů, kteří nejsou Angličané.
Také dost hráčů bylo posláno z Akademie na hostování do týmu hrající nižší ale dospělou soutěž. Protože prostě nebyli tak talentovaní a potřebovali pozvolnější přechod. Nebo se vůbec do A týmu neprosadí.
Když si to přečteš, tak ti dojde, že Slavie prostě cestou Arsenalu jít nemůže, protože nemá finance na to aby si vodila talentované juniory z Německa nebo Francie. Takže musí pracovat s tím co má, tedy s hráči, kteří potřebují pozvolnější přechod. Aby to fungovalo, tak musí buď každou sezonu zajistit hostování pro téměř deset hráčů a to takové hostování kde nebudou dřepět na lavičce nebo na tribuně. A nebo založit B tým, který bude hrát alespoň Divizi a jít cestou Olomouc, která má podobné možnosti.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
deadbeat před 11 lety 08.12.2013 12:03 |Proti my argumentaci zalozeny na udajny vyjimce stavis tu svoji postavenou na domnenkach. Arsenal je vyjimecnej svym pristupem? Nevim, co by na to rekli lidi z Barcelony nebo Dortmundu. Slavia nemuze delat totez? Ovsem ze muze, pochopitelne v mensim meritku a na jiny urovni co do kvality a nakladnosti. Gnabry, podle tebe vyjimecnej hrac, prisel jako radovej mladej talent za 100 000 £ - tri miliony korun!
Slavia cestou Arsenalu nejenze jit muze, ona ji jit musi.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 08.12.2013 12:25 |Co je podle tebe domněnka? Ano Gnabry evidentně je výjmečná hráč, když v 18 dokáže hrát premier league tak jak ji hraje. A Arsenal měl evidentně lepšího scouta než Studgart když jim ho nechali za 100tis EUR i když nepochybuj o tom, že tam budou obrovská procenta z dalšího prodeje.
Arsenal je vyjímka ne jedinčná ale v globálním měřítku je ve slušné menšině. Barca funguje stejně. Scouty po celém světě a kupuje nejlepší madíky a pak z nich vytřídí ty uplně nejlepší, zbytek pošle na hostování nebo uplně pryč. Ale i Barca udělal chybu, viz Fabregas. Toho pustili jako mladého do Arsenalu a pak ho draze kupovali zpět.
A Slavie opravdu těžko pujde cestou Arsenalu, protože by to znamenalo, že mu chce konkurovat v získávání talentovaných mladíků. A na to nemá ekonomickou sílu. A to není jen o tom pořídit ho za 100tis EUR ale také mu nabídnou odpovídající smlouvu. A věř mi, že sem žándej takovej hráč nepujde hrát za 50tis českejch měsíčně. Takže na západní Evropu můžeme zapomenout. Takže se musíme zaměřit na chudší oblasti, které ale také jsou pod monitorem západních klubů. To mimo jiné znamená nákladný scouting. Také to znamená, že z 10 takových to vyjde třeba jen ve dvou případech, zbytek je zmařená investice. Arsenal S Barcou si to mohou dovolit. Slavia dost těžko. Rychlé počty 10x 100tis EUR = 1Mega tzn 27 mega korun. Plus jejich platy a náklady nascouting. takže to znamená, že aby se to ekonomicky vyplatilo a mohlo se tak fungovat dlouhodobě, tak musíš jen na toto ročně na takový systém vyčlenit alespoň 30 mega (na nákup hráčů jejich smlouvy a kvalitní scouty). Než by to začlo profitovat, tzn vychováš z těch kluků hráče kterého prodáš alespoň za 60 mega, tak to potrvá dva až tři roky. Tedy to sežere minimálně 60 mega. Aniž by to přineslo nějaký profit. Takže až bude mít Slavia peníze na to aby mohla pustit takové peníze, tak pak se o tom můžeme bavit. Teď je nemá. V Juniorce má jen průměr a lepší průměr a ten vyžaduje jiný přístup.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
bongor před 11 lety 08.12.2013 12:41 |nesmíme zapomínat,že černoušci dříve dospívají,takže když v 17 hrají ligu,tak je to jako když u nás jde do ligy 19-20 letý kluk.Jejich svalové dispozice jsou jiné než jejich bílých kolegů hlavně v tom,že mají vyvinutější krátké svaly,což je doména zejména sprinterů a boxerů.Jestli mám v tomhle nějaké blbosti,klidně mě opravte.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
slaviator před 11 lety 08.12.2013 16:44 |Bongore, ono dost často se spekuluje i o tom, že ti černoušci jsou kolikrát "omlazeni" - je mu 22 let, ale má rodný list takový, že mu je jakoby 17... V Africe to není nic těžkého, stejně tak byla nějaká kauza na olympiádě, kdy naopak "postaršili" Číňani gymnastky - minimální věk gymnastky na LOH je myslím 16 let a oni tam nasadili několik gymnastek, ketrým bylo 12-13 let (tzn byli pružnější a ohebnější) a rodné listy měly "starší"...
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
deadbeat před 11 lety 08.12.2013 12:52 |Myslim, ze by sis mel poradne precist prispevek, na kterej reagujes. Pokud se tak stalo, a presto je vysledkem tahle odpoved, dalsi pokracovani nasi rozpravy postrada smysl.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
tolsimir před 11 lety 08.12.2013 10:51 |mimo tema, mimo Slavii, ale zaujalo me to - http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/187784/kapitan-dukly-neveril-kozlovi-ze-plzen-odmitl-myslel-jsem-ze-to-vezme.html
kdo si myslite, ze mohl byt ten trener, ktereho se kabina dukly bala?
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
spino před 11 lety 08.12.2013 10:55 |Karel asi těžko, ten by do Dukly nešel.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
petrjir před 11 lety 08.12.2013 11:06 |To by mě taky zajímalo, kdo je takovou hrozbou. Třeba v té době to mohl být Rada (nebyl ještě v Jihlavě).
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Alanor (admin) před 11 lety 08.12.2013 11:19 |Rada mě taky napadl jako první, ale na druhou stranu si zas nemyslím, že by na něj v kabině nadávali, když tam má syna. :)
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 08.12.2013 11:34 |Možná práve proto by se jim to moc nelíbilo. Ale spíš nechtěli Jarolíma, přeci jen ho tam pár hráčů zná a protože Paukner má s Duklou ambice hrát na špici tak by spíš chtěl jeho než Radu.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Alanor (admin) před 11 lety 08.12.2013 11:36 |Těžko říct. Je možné, že Jarolím není mezi hráči oblíbený, ale na druhou stranu si nemyslím, že by on sám vůbec uvažoval o angažmá v klubu jako Dukla, při vší úctě.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 08.12.2013 12:26 |To ale neznamená, že se o něm nemohli hráči bavit :) ale stejně tak mohli mít strach z nějakého blázna typu Straka :)
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
bongor před 11 lety 08.12.2013 12:44 |Tak Karel je neoblíbený všeobecně,myslím že celá jejich rodina není extra oblíbená.Vzpomeňte si,co dělaly" hvězdy",když nastoupil v nároďáku David.Nedostal kloudnou přihrávku a vůbec to na mě dělalo dojem,že se ho rychle chtějí zase zbavit.
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
slaviator před 11 lety 08.12.2013 16:48 |Tou hrozbou byl samozřejmě Jarolím. Pár hráčů Dukly s ním má nevyřízené účty.
Jinak ještě něco k Dukle: http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/187814/miliardar-petr-paukner-nejen-duklu-vlastni-ale-i-za-ni-hraje.html
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
Barra před 11 lety 08.12.2013 20:43 |Ahoj Bongore, měl jsi dnes na jiném místě ohledně hráčů, které Slavia připravila na ´velký´fotbal.
Švýcarský CIES Football Observatory (FIFA je spoluzakladatel) si tento nelehký úkol dal, ročně publikuje různé studie a analýzu ohledně fotbalu. Nějak před půl rokem se tady na webu rozebírala jejich studie, ve které se právě soustředili na počet odchovanců, kteří hrají za vlastní klub a dále ty, kteří hrají profesionální fotbal u jiných klubů. Odchovanec = hráč, který minimálně 3 roku byl připojen na klub ve věku mezi 15 a 21 let, věk který se považuje za rozhodující ve tvorbě fotbalisty.
Nebude divu, že na prvním místě je Ajax, který má v profesionálním fotbale 69 odchovanců (53 u jiných klubů, 16 v Ajaxu. Barcelona je na 4. místě, Slavia na krásném 11. místě s 41 hráči (32 odchovanců jinde v profesionálním fotbale, 9 přímo u Slavie). Nějaký ten Letenský klub je na 7. místě, má 6 odchovanců více než my. Jsme ale před Portem, Man United, PSV a jinými kluby.
Nominativně těch 41 vyjmenovat že úkol, který bychom asi všichni vzájemně měli splnit – každý z nás si na nějaké to jméno vzpomene, jinak to chce analyzovat archivy za posledních snad nějakých 15 let (když vezmeme v úvahu, že se klidně může jednat o hráče kterým je také nějakých 35 let). Studie se dá objednat u CIES, cena je jestli se nemýlím 250 franků…
Dole alespoň odkaz na článek ve Sportu.
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-gambrinus-liga-12-13/145083/oceneni-sparta-ma-v-evrope-vic-odchovancu-nez-real-madrid.html
Re: Anketa Slávista podzimu 2013
honzah (přítel SN) před 11 lety 12.12.2013 15:40 |1. Juhar, 2. Petrák, 3. Škoda, 4. Mičola, 5. Dobrotka