Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 16. kolo

Ten nejlepší podzimní výkon před domácími fanoušky si slávisté schovali až na poslední zápas v roce, když v pěkném utkání porazili Liberec 2:1.

Slavia má i přes včerejší výhru nejhorší úspěšnost na domácím hřišti a právě duel s Libercem byl v podstatě jediným, po kterém mohli fanoušci sešívaných odcházeni domů skutečně spokojeni (jediná předchozí výhra s Bohemians byla totiž spíše upachtěná). Utkání se Slovanem jsou v posledních letech atraktivní a nejinak tomu bylo i v pondělní večer. Velkou zásluhu na tom má aktivní taktika hostujícího kouče Šilhavého, jenž se nebojí hrát na riziko i na cizích stadionech. Útočná taktika Liberce s sebou však přinesla i množství otevřených vrátek v obraně, které aktivnější slávisté po hříchu využili jen dvakrát.

Ale popořadě, po nevyužité šanci Nevese přišel tradiční trest a Rabušic úvodní brankou zápasu po pěkném obloučku zastavil slávistům krev v žilách. Tentokrát ale inkasovaná branka slávisty spíše vybudila, než-li zaskočila, jak se stávalo na začátku sezóny. S mohutnou podporou Tribuny Sever v zádech si červenobílí vytvořili několik šancí, až se nakonec prosadil po pěkné akci, i s přispěním nejistého zákroku brankáře Kováře, Juhar. Do konce první půle přišly ještě nějaké šance, ale skóre se neměnilo.

Hned první minuta druhého poločasu představila v plné nahotě největší slávistický neduh - neproměňování šancí. Koreš mohl pohodlně skórovat, ale místo toho pálil jen vedle. Naštěstí ani toto selhání, ani chyba rozhodčího Jílka, který nenašel odvahu odpískat po zjevné ruce Karišika po více než 500 dnech pokutový kop pro Slavii, nemusely spoře zaplněnou arénu v Edenu mrzet. Slavia totiž konečně měla po dlouhé době štěstí a Juharův přímý kop umístila za záda bezmocného gólmana nechytatelná teč hráče ve zdi. Rozhodčí, kteří už na podzim tým z Edenu zařízli nesčetněkrát, o sobě dali vědět ještě jednou výraznou měrou, když sudí Jílek naprosto absurdně odpískal pokutový kop po evidentně čistém zákroku Škody. Pomezní si však, zřejmě na rozdíl od hlavního sudího Jílka (který Slavii hrubě poškodil již v Plzni!), nezapomněl brýle a penalta tak byla na jeho radu správně odvolána. Závěr už slávisté i přes mírnou převahu soupeře přestáli a odpoutali se tak od posledního místa!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Matej Rakovan - 5 - Po delší době si připsal zaváhání, když u inkasované branky nejistě vyběhl. Kdyby se v pohybu nezastavil, tak mohl být u míče včas, případně by Rabušicovi ztížil pozici pro zakončení. Takto zůstal stát na půli cesty a nebylo těžké ho přehodit. Renomé si napravil kvalitním zákrokem ve 14. minutě proti střele Frýdka. Ve zbytku zápasu na něj letělo ještě několik ne příliš nebezpečných střel a Rakovan všechny s jistotou lapil. Lepší pětka.

Martin Dostál - 5 - Pod Koubkem se viditelně zlepšil a dokázal ze své hry odbourat fatální minely, které nebyly v jeho případě ničím neobvyklým. Několik nejistých obranných zákroků si za zápas připsal, na druhou stranu se v dobrém světle ukázal u vyrovnávací branky, když dobře vybojoval míč a založil gólovou akci.

Milan Škoda - 4 - Nejslabší zápas Škody coby stopera. Za obdrženou branku může zejména on, když se chybně zapomněl a nezachytil náběh Rabušice. Hned o pár minut později byl nedůrazný při akci Šurala, po níž zakončoval Frýdek. Po špatném začátku se ale rozehrál a druhý poločas odehrál výrazně lépe. Byl mužem odpískané a posléze odvolané penalty. Nejdříve chyboval, ale poté situaci zachránil skluzem na poslední chvíli.

Martin Dobrotka - 5 - Stopeři včera nepůsobili tak jistým dojmem, jako tomu dosud bývá pod trenérem Koubkem, i když je nutno brát v potaz i útočnou sílu soupeře. Dobrotka byl tentokrát lepší než Škoda a dá se říci, že podal uspokojivý výkon. Jeho nejlepším okamžikem bylo zastavení gólové přihrávky, která směřovala před odkrytou svatyni.

Fernando Neves - 3 - V posledních zápasech jde o nejslabší článek slávistické hry. V úvodu si dobře naběhl na centr ze standardky, nicméně šanci neproměnil. V průběhu zápasu pak udělal několik chyb v obraně. Dopředu byl zoufalý, což ilustruje rozehrání přímého kopu přímo na kopačky soupeře, čímž založil nebezpečný brejk.

Milan Nitrianský - 6 - Pokud mě paměť neklame, tak je to první nadprůměrné hodnocení pro Nitrianského za letošní podzim. Závěry si ale nechám na celkový souhrn. Pravdou je, že včera hrál jihočeský rodák dobře. O to větší škoda je, že musel střídat zřejmě kvůli svalovým problémům již ve 42. minutě. Do té doby ale stihl přihrávkou, která měla oči, vyzvat k vyrovnání stavu Juhara.

Ondřej Petrák - 6 - "Bimbo" se vrátil na své tradiční místo defenzivního záložníka a byl jednoznačně lepší než Gecov, který tam hrál předchozí zápasy. Petrák je komplexní hráč, který kromě hlavních obranných úkolů dokáže i dobře pracovat s míčem a podpořit útok. Spekuluje se o jeho prodeji do německé Bundesligy a je třeba přiznat, že by si stabilně dobře hrající Ondřej takové angažmá zasloužil.

Mario Lička - 6 - Nejnovější posila se ukazuje v čím dál lepším světle. Lička podal opět dobrý výkon a stabilně patří k lepším hráčům v sešívaném. Je schopný dát hře myšlenku jako to už dlouho nikdo nedokázal, věřme, že po zimní přípravě se vrátí ještě silnější a tým potáhne za vyššími příčkami.

Jaromír Zmrhal - 4 - Některé akce se mu povedly, ale v kontextu celého zápasu byl opět nevýrazný. Třeba Lička je vidět na postu, kde Zmrhal dlouho nastupoval, mnohem více. Náš uvadající talent neprobudilo ani přesunutí na levý kraj zálohy, Nitrianský i Koreš byli na druhé straně mnohem aktivnější.

Karol Kisel - 6 - Důstojné zakončení kariéry. A to jak ze strany fanoušků, tak od samotného Karola, který odehrál slušný zápas. Byl aktivní i prospěšný pro mužstvo, jen škoda, že nepřidal tečku v podobě branky, protože minimálně jednu dobrou šanci na to v první půli měl, když po promáchnutí Juhara pálil na penaltě vedle.

Martin Juhar - 7 - Náš nový slovenský útočník střídá vydařená utkání s těmi dost nepovedenými. Proti Liberci šlo naštěstí o první variantu a Juhar vstřelil dvě branky, byť dosti šťastné (na to se ale historie neptá). Celkově byl dosti aktivní a lépe si hlídal ofsajdovou pozici, ačkoliv k ideálu mu ještě chybí větší zabijácký instinkt při zakončení.

Štěpán Koreš - 6 - Nuceně střídal dobře hrajícího Nitrianský, naštěstí dokázal navázat podobně solidním výkonem. Několikrát zamotal obráncům Slovanu hlavy, rozhodně měl ale proměnit šanci z úvodu druhé půle. Zakončení je rozhodně jeho slabinou. Dalo se spekulovat o penaltě po jeho pádu v pokutovém území, ale opakované záběry ukázaly, že Koreš spíše zakopl a že rozhodčí nechal správně hru plynout dále.

Marcel Gecov - 5 - Střídal Ličku na posledních 25 minut, zřejmě se záměrem většího důrazu na defenzivu. Nijak výrazně vidět nebyl, ale ani nic nezkazil a Slavia výhru ubránila bez toho, aby se Liberec dostal do větších gólových šancí, takže se Gecov s nevydařeným podzimem rozloučí průměrnou pětkou.

Václav Prošek není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

Komentáře (126)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Alanor (admin)     před 11 lety 03.12.2013 20:32 |  
    0 0

    Jinak mi quelhar říkal, že ve Sportu dostal Zmrhal 6 a Lička 4 - asi se budu muset Kalouše na jaře zeptat, cože to hulí. :))

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Edwardtheiron     před 11 lety 03.12.2013 21:13 |  
      0 0

      Určitě to jejich hodnocení nemůžou dlouhodobě brát vážně ani oni sami.
      Rakovan 6
      Neves 5 !
      Dobrotka 6
      Škoda 7
      Dostál 5
      Zmrhal 6
      Petrák 6
      Lička 4
      Nitrianský 5
      Kisel 6
      Juhar 7
      Koreš 6
      Slavia 6
      Liberec 5
      Fans 6-4
      Rozhodčí 6

      Za mě tedy tentokrát souhlas se Sportem co se týče Rakovana. Ona ta situace při gólu je asi to nejhorší, co může gólmana potkat. Útočník jde sám a balon mu navíc krásně skočí, takže když jde brankář ven, dá se čekat, že ho hráč přehodí, když zůstane stát, dostane gól celkem jistě. Myslím, že by nepomohlo, ani kdyby vyběhl dřív, byl by u Rabušice stejně pozdě.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 03.12.2013 21:35 |  
        0 0

        Byla to těžká situace a třeba by nepomohlo pokračovat ve výběhu, ale zůstat na půli cesty je podle mě to nejhorší, co může brankář udělat. Snadné zakončení Rabušice mé představě odpovídalo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 03.12.2013 21:40 |  
          0 0

          A co se týče známky, tak šestka se s klidným svědomím dát dala, já jsem se ale přiklonil k lepší pětce. To jsou fakt drobnosti. ;)

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Edwardtheiron     před 11 lety 03.12.2013 21:54 |  
          0 0

          Já si taky myslím, že to není až tak zásadní problém. :-) Počítám, že ani Rakovana nějaké hodnocení netrápí, tak proč se kvůli tomu máme dohadovat? )

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          honza1947     před 11 lety 04.12.2013 01:00 |  
          0 0

          Tak za 1. Od Rabušice to byl úprk a mohl reagovat výběhem až po té, když bylo jasné, že beci selhali. Proto to zdánlivé zaváhání. 2. Zastavil se cca 1 - 2 metry před vápnem, nikoliv na půl cesty. Kdyby běžel dál, mohl ev. zabránit gólu, ale s největší pravděpodobností by došlo ke kontaktu s Rabušicem, což by znamenalo penaltu a vyloučení. Takže dle mého názoru (stál jsem v té bráně dlouhá léta) nelze gól připisovat na vrub Rakovana.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Travinho     před 11 lety 03.12.2013 21:41 |  
        0 0

        Měl stát víc venku, Rabušic za míčem běžel ca. 25 metrů, kdyby stál před malým vápnem, tak to má k míči metrů tak 10, ale je pravda, že Rabušic byl celou dobu blízko míče a z pohledu golmana ta situace byla složitá, ale celkově vzato to mít určitě měl, ale zase hodnotit to jako hrubou chybu to určite ne, ale klaně to brát taky nelze...

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 03.12.2013 21:48 |  
          0 0

          O hrubé chybě jsem ani nepsal, seděl mi na to výraz "zaváhání", který je použit ve slovním hodnocení.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Travinho     před 11 lety 03.12.2013 21:17 |  
      0 0

      Hodnocení sportu snad ani nelze brát vážně, snad v žádném zápase hodnocení vůbec neodpovídá dění na trávníku a včerejšek nebyl vyjímkou. Nesouhlasil jsem snad ani s jednou známkou, vyjma snad Juhara u kterého bylo vysoké hodnocení samozřejmost...

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Edwardtheiron     před 11 lety 03.12.2013 21:26 |  
        0 0

        Chceš říct, že nesouhlasíš tedy ani s těmi, které se shodují? )))

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Travinho     před 11 lety 03.12.2013 21:32 |  
          0 0

          Ono jde spíš o to, že i když by člověk s danou známkou souhlasil, podívá se na kontext celkového hodnocení a přijde mu známka úplně mimo...

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            Edwardtheiron     před 11 lety 03.12.2013 21:52 |  
            0 0

            Mě ta jejich čísla přijdou obvykle taky směšná, ale někdy se přece jenom trefí. Mají na to dvaadvacet lidí plus náhradníky, tak to bylo, aby aspoň pár hráčů neohodnotili normálně. :-D

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Papol     před 11 lety 04.12.2013 20:13 |  
      0 0

      Ahoj Slávisti,
      nevíte, proč Karolko, který ještě nezahřál funkcionářskou židli, odvolává trenera mládeže? Moc tomu nerozumím, anebo rozumím a že by hrála roli nějaká nepodložená informace? Nevíte také, jak to fungujeme mezi hráči mládežnických oddílů, hlavně, když přijde někdo nový? Díky za odpovědi. Papol

  2. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Nosorozec     před 11 lety 03.12.2013 20:46 |  
    0 0

    Jen tak pro zajímavost - od nástupu Koubka jsme vstřelili 5 gólů a z toho 4 dal Juhar.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Travinho     před 11 lety 03.12.2013 21:13 |  
    0 0

    Vcelku souhlas, jen bych se nebál dát Juharovi klidně o bod více a těch 25 minut se mi překvapivě hodně líbil i Gecov. U Zmrhala bych řekl, že šlo o jeden z nej zápasů na podzim, křídlo to prostě není, ale měl tam řadu hezkých narážeček.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 03.12.2013 21:38 |  
      0 0

      Na osmičku by musel být Juhar lepší i herně. Něco zbytečně zazdil, při gólech měl i dost štěstí, sedmička dle mě sedí. Zmrhala jsem si prostě příliš nevšiml, ale třeba mu mohu dnes lehce křivdit, protože jsem tentokrát byl na zápase jako jediný redaktor, a tak jsem musel psát i report, což přeci jen není pro sledování hry úplně komfortní. ;)

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Travinho     před 11 lety 03.12.2013 21:45 |  
        0 0

        Co se týče Zmrhala, tak na můj vkus se třeba hodně stahoval do středu hřiště, ale co je potřeba ocenit je minimum ztrát míče, mě se na jeho poměry jakžtakž líbil, i když hru křídelního záložníka si představuju úplně jinak. U Juhara bych ocenil, že je to první hráč za celý podzim, který dal 2 góly v zápase a kilometry, které naběhá při presování soupeřů, které jim následně tíží rozehrávku. V tomto je podle mě jeho přínos velikánský.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          bongor     před 11 lety 03.12.2013 22:05 |  
          0 0

          Juhar,toho od začátku co je u nás cením vysoko.Má plno chyb,ale jednu u nás nevídanou přednost,nebojí se vystřelit na branku.A jsou to od něj pěkný pecky,takže když se trefí/to ale málokdy/,tak to hoří.
          Plno lidí ho vyhazovalo,ale on potřeboval jenom správné uplatnění.
          A to Koubek zvládnul na jedna.

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            PetCC     před 11 lety 04.12.2013 09:40 |  
            0 0

            Juhar se nebál vystřelit na bránu a přesto dal góla až asi 25. ranou a to ještě všichni kritizovali za chybu brněnského brankaře. Zkrátka, mě úspěšnost jeho střel přišla loni jako absolutně nedostatečná, ničím nepomáhající hře.
            To, že na kraji zálohy byl k ničemu, protože není dostatečně kombinační typ a z běhu jeho centry taky nejsou žádná sláva, to jsme snad viděli všichni, jen si to spousta lidí nechtělo přiznat. Na krajním obránci zase dělal moc chyb, takže řešení v útoku je od trenéra vskutku geniální.
            Uplatní se jeho běhavost, protože nemusí běhat jen s míčem, ale napadá i rozehrávku, uplatní se jeho chuť střílet na branku a protože v útoku má šanci vystřelit z větší blízkosti, tak je mnohem nebezpečnější. A od hrotového útočníka taky nepožadujeme, aby si 3x za sebou narazil s různými spoluhráči na malém prostoru.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Pepino44     před 11 lety 04.12.2013 12:36 |  
          0 0

          Tak on se zase Ondra Petrák dost často vysunul dopředu,takže Zmrhal zajišťoval. Ono je moc dobré mít v mužstvu hráče,který nepodlehne všeobecné euforii a vše dopředu. A těch obraných zákroků tam měl požehnaně a to i za Nanda. Ono je dobré,když obránce zaútočí a záložník běží s ním,ale při úspěšnosti Nevese při zakončení a centrech,je stažení Zmrhala asi potřebné.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    eomer (přítel SN)     před 11 lety 03.12.2013 22:10 |  
    0 0

    Zdar a sílu ve spolek. Čísla vidím stejně. Z mého pohledu to bylo takové "pohárové utkání" s dvojí motivací. 1) nebýt na ocase 2) nepokazit to Karolkovi. Problém vidím v tom, že takové zápasy ( míněno namotivovanost) nedokážeme opakovat- a nejen my. No uvidíme co přinese zima.

    .

  5. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 03.12.2013 22:17 |  
    0 0

    Podle mého tady začíná být Gecov tak trochu otloukánkem. Myslím si, že zrovna včera odvedl po svém příchodu na hřiště velké penzum práce a byla hlavně jeho zásluha, že Liberec neměl klid k vytvoření nějaké souvislejší akce při snaze o vyrovnání v závěru utkání. Naopak Petrák mě stále irituje svoji neochotou podstupovat hlavičkové souboje, což opakovaně usnadňuje soupeři dostat míč pod svojí kontrolu. V eventuální bundeslize to bude mít se svou averzí k soubojům ve výskoku dost těžké... Tím samozřejmě nechci tvrdit, že je Bimbo horší než Gecov - oba mají svoje přednosti i svoje slabiny, ale zatímco jeden bývá někdy trochu přeceňován, s druhým se zase táhne špatná pověst z několika nepříliš vydařených zápasů. Mimochodem, jsem docela zvědav, kolik kdo bude případně ochoten vysázet za Petráka na dřevo. Ale třeba nebudeme muset prodávat a ještě si jej stihneme více "vybrousit"? :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      bongor     před 11 lety 04.12.2013 21:08 |  
      0 0

      Já myslím,že Gecov třeba v Libe mnohokrát dokázal,že je potřebným hráčem.V zahraničí trochu ustrnul,ale v sobě to má a jeho způsob hry je na některé tvrdé protivníky potřebný.Alespoň každý soupeř hned vidí ,že žádná jeho prasárna nezůstane bez následků a dá si víc pozor na svoje nožičky.Otloukánka z něj proto nedělejme,ještě se nám moc hodí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 05.12.2013 00:53 |  
        0 0

        To, že byl kdysi dobrej, neni argument. Fenin byl kdysi taky dobrej..
        Důležitý je , co je teď, a to je dost bída. Je třeba ale říci, že tenhle zápas se mu docela povedl..

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Eluin (přítel SN)     před 11 lety 05.12.2013 08:27 |  
          0 0

          Oproti Feninovi je Gecov ještě pořád kvalitní hráč :).

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            Thane (přítel SN)     před 11 lety 05.12.2013 14:34 |  
            0 0

            To by byl i Pavel Kuka :D

  6. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 03.12.2013 22:29 |  
    0 0

    Dneska s hodnocením souhlasím asi nejvíc za celou historii :) ale dvě nepřesnosti opravím. Po gólu Liberce rozhodně všem fanouškům krev v žilách nezastavila na TS se "jelo" jako by se nic nedělo :)

    A vážněji, k tomu Rakovanovi, jak jsi píšeš jde asi o zaváhání ale podle mě ne tak velké aby známku snížilo. Protože kdyby Rakovan pokračoval tak by nejspíš došlo ke srážce, a tam pak bylo riziko penalty a ČK, nebo zranění gólmana a to by byla větší nepříjemnost než obdržený gól. Celkově ta situace byl dost na houby v tom, že ten balon skákal dost vysokým obloukem a pak se hůře odhaduje zda jít proti nebo zůstat stát... ale 5 ku si Rakovan zaslouží i za ty výkopy co včera předváděl. Skoro jako by se učil od Nevese :D kopnout balon z ruky přímo na soupeře je kumšt...

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Travinho     před 11 lety 04.12.2013 07:00 |  
      0 0

      Pokud by vyběhl hned, tak by byl u míče určitě dříve, čekal fakt dost dlouho a ani tak mu nakonec moc nechybělo, takže žádná srážka...

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 04.12.2013 15:20 |  
        0 0

        Tohle už se těžko hodnotí. Já můžu zopdovědně říct, že to riziko tam bylo a Rakovan ho nejspíš vyhodnotil jako vysoké, proto zpomalil. Ale jestli to vyhodnotil zle a měl šanci tam dosprintovat tak aby balon čistě získal, to si netroufnu ani z opakovancýh záběrů. Jak jsem psal ten balon se snášel docela strmým obloukem a to se pak hodně špatně vyhodnocuje jak rychle se vlastně blíží. Tady ta situace je asi spíš o zkušenostech než o schopnostech.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Travinho     před 11 lety 04.12.2013 15:49 |  
          0 0

          Nejde o to, že zpomalil, tam už to bylo správně, ale o to, že vystartoval o dobrou vteřinu později a to je dobrých 7 metrů...

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Pepino44     před 11 lety 04.12.2013 13:33 |  
      0 0

      A to si piš,že Jílek na nějaký podobný zákrok čekal. Pentle a červená,to by pro něho byla lahůdka,ostatně to předvedl při Škodově penaltě nepenaltě,kdy nezaváhal ani vteřinu. A,že to potom odvolal ? Pomezní mu asi řekl,že to bylo tak okaté,že by to musel být zarach asi na příští pětiletlu.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 03.12.2013 22:39 |  
    0 0

    Souhlas, Rakovan si 5 zasloužil, při gólu si mohl počítat lépe, Škoda se Zmrhalem 4 oprávněná, nevím jestli 5 u Dobrotky není moc, udělal tam pár faulů, výkon nebyl až tolik přesvědčivý, asi to způsobil tréninkový výpadek, aspoň doufám, že na jaře bude hrát stabilněji.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 03.12.2013 22:42 |  
    0 0

    Hodnocení MF dnes: 1 nejlepší - 5 nejhorší

    Rakovan 3
    Neves 3 - Dobrotka 2,5 - Škoda 3,5 - Dostál 3
    Petrák 3 - Lička 2(Gecov 3)
    Nitrianský 3(Koreš 3,5) - Kisel 2,5(Prošek) - Zmrhal 3,5
    Juhar 1

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      klimi     před 11 lety 03.12.2013 22:46 |  
      0 0

      Neshoda MF a Sportu na hodnocení Ličky zdá se mi býti poněkud úsměvná :))

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Travinho     před 11 lety 04.12.2013 07:01 |  
      0 0

      Proč proboha Koreš 3,5?

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 04.12.2013 08:56 |  
      0 0

      Hodnocení MF Dnes mi tedy přijde o dost přesnější než to ve Sportu a v podstatě se s ním, až na drobné výjimky typu Koreše, dá souhlasit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        bongor     před 11 lety 04.12.2013 21:10 |  
        0 0

        To určitě,MF skoro souhlasí s mým hodnocením.A taky se mi zdá,že Koreš udělal dobrou práci.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 05.12.2013 00:57 |  
        0 0

        hodnocení 1-5 je taky specifické a daleko hůř se v něm dá šlápnout úplně vedle.
        Příklad, dostat jedničku dostane hráč za dobrej výkon odpovídající klidně například osmičce. Přičemž desítku člověk jen tak nedostane ani za vynikající výkon.
        A neberu v potaz půlbody..vlastně to vůbec nechápu, když chtěj mít desetistupňovou škálu,ať to maj 1-10.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Betynka58     před 11 lety 04.12.2013 00:45 |  
    0 0

    Taky se připojuji k souhlasu s Alanorovým hodnocením, s tím, že Nevesovi (byť souhlasím s tím, že to je jeden ze slabších článků slávistické sestavy v posledních zápasech) bych dal o stupeň lepší známku, zejména v kontextu s minulým utkání na Slovácku, kdy dostal taky trojku a přitom dle mne podal znatelně horší výkon než proti Liberci, kdy v defenzivě nijak fatálně nechyboval.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 04.12.2013 11:25 |  
    0 0

    Dobré poledne Alanore.
    Děkuji za článek a jako nespočetněkrát vyjadřuji i obdiv za statečnost jako první se do toho hodnocení pustit :-).
    Já, pokud se mohu připojit, bych souhlasil takřka se vším, pouze bych nebyl přísný tolik na Jardu Zmrhala. Víte hrát v záloze a mít za sebou Nevese, to je s prominutím "na palici". Vždyť ten kluk kolikrát ani nemůže tušit, kam vlastně může jít, aby pak nechyběl vzadu při těch vrtulích, co tam Fernando předvádí. Zkuste to, a budete za deset minut otrávený, protože balon Jarda zezadu pořádný nedostane, Kisel se k němu tlačí ze středu tak, aby s uvolnil a tak se několikrát za zápas stalo, že tam stáli vedle sebe všichni tři metr od sebe a lajny. Přitom Juhar tam pak byl na hrotu sám. To rozhodně nebyla chyba Jardy Zmrhala, ale jinak to hodnocení vidím podobně, u Maria bych asi dal 7, byl opravdu dobrý.
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      tantalos     před 11 lety 04.12.2013 11:42 |  
      0 0

      Milý Sokrate,
      nemějte mi to za zlé, ale zase jednou bych si s Vámi dovolil nesouhlasit.
      Tato hodnocení se mi značně nelíbí a mám k tomu několik důvodů:
      1. Jak se ukazuje v obdobných hodnoceních hráčů v tisku, evidentně se na nich promítají různé vlivy, které mají daleko k objektivitě: především pak vliv hráčských agentů, kteří evidentně manipulují s podobnými "statistikami" ve snaze výhodněji prodat své svěřence jinak ani nelze vysvětlit shovívavost některých novinářů..
      2. Hodnotitelé neznají pokyny trenérů, jenže některé z nich mohou dostat hráče do méně atraktivní pozice, protože plní neatraktivní úlohy.
      3. Hodnotitelé bývají citově zainteresováni na některých mužstvech či hráčích - což se projevuje například u "krajánků", místních redaktorů celostátních médií v menších městech.
      4. Někdy se promítají i osobní sympatie a antipatie hodnotitelů, což je velmi častý případ Alanora.
      Taková hodnocení by mohl dělat třeba trenér, ale když se do nich pustí nepoučený laik, mohou i škodit

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 04.12.2013 12:41 |  
        0 0

        Dobrý den přeji Tantale :-).
        Ale já Ti to vůbec nemám za zlé, navíc bych si moc přál, aby to vykání se změnilo v tykání a budu tím potěšen.
        Toto hodnocení hráčů námi vnímám jako disputaci, která zde má svou tradici, byť jsme laici a neznáme spoustu věcí tak, jak je tu popisuješ. Ani není určitě záměrem někomu uškodit, či někoho nepřiměřeně pochválit. Také si myslím, že je to potřebné vzít s jakýmsi nadhledem.
        Respektuji Tvůj názor, ale i Alanor to určitě takto pojal a nijak tím asi nechce někoho ponížit a někoho povýšit. Je to mozaika názorů a pohledů na to odehrané utkání a jak sám čteš, disputace zda pentle byla či nebyla, zda byl faul či nebyl, to prostě k tomu našemu disputování patří....... Já si vždycky uvařím dobrou kávu (Papua - Nová Quinea, čerstvě mletá) a vyloženě se u toho tetelím, jak si mohu s Vámi povídat. Je mi při tom dobře a mám pocit, že Slávie je naše potěšení a velká láska (taková ta klučičí a to při vší úctě k Jane :-)). Viď,že mi rozumíš.........
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 04.12.2013 12:49 |  
          0 0

          Dobrý den i Tobě, Sokrate,

          myslím, že jsi z mého pohledu řekl k tantalovým výtkám vše potřebné, takže mi nezbývá než popřát dobré chutnání u té kávy. :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          bongor     před 11 lety 04.12.2013 21:16 |  
          0 0

          No sláva,tradiční rozhovor Sokrates-Tantalos je opět tady,vzpomínám si na nedávná léta,kdy jste se pravidelně utkávali,chybělo to tady.Jinak tykání mezi Slávisty považuji za samozřejmost,i když nás tady pár je o generaci starší,nejsme nikdo hnidopich a navíc jsme všichni ne jedné lodi jménem Slavia Praha.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Betynka58     před 11 lety 04.12.2013 12:58 |  
        0 0

        Přiznám se, tantale, že jsem nějak nepochopil, v čem konkrétně může Alanor svými známkami škodit. Já naopak oceňují, mže jde se svou kůží na trh a navíc si nehraje na nějakého odborníka, na rozdíl od řady redaktorů oficiálních tiskovin, nad jejichž myšlenkovými pochody občas zůstává normálnímu člověku rozum stát. Myslím, že jsi v tomto docela výjimka a že za sebe mohu prohlásit, že patřím k té výrazné většině, která se na hodnocení hráčů po ligovém kole těší snad nejvíc z celého týdne. A vůbec nejde o to, jestli se Alanor se svými známkami trefil nebo netrefil do představ každého z nás. Tím hodnocením jednoznačně dává podnět k diskusi o výkonu jednotlivých hráčů a o to tady jde především. Pokud budu hledat kvalifikovanou, odbornou analýzu od fundovaných odborníků, pak si najdu spíše nějaký specializovaný fotbalový magazín.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Pepino44     před 11 lety 04.12.2013 13:51 |  
        0 0

        Zdar tantale, myslím,že této diskuse se týká jenom bod 4,ostatní 4 nejsou relevantní,protože tato diskuse je založena na subjektivním hoddnocení nás Slávistů,to znamená,že každý hodnotí tak,jak se mu který hráč jevil. Jsou mezi námi lidé,kteří sami něco odehráli,někteří tomu rozumí více,někteří méně ale asi fotbal pravidelně sledují,takže si svůj názor udělaji. A že jsou zde různé názory? Vždyť i to je samozřejmé. Někdo u hráče oceňuje to,že se zapojuje do útočení a preferuje takové hráče,někdo zase ocení tu černou práci u některých hráčů.která zase není tak efektivní ale je potřebná. Vzpomeň si jak byl třeba ceněný ve Španělsku Bejbl,který goly nedával,jeho centry a i mnohdy nahrávky byly špatné a i přes to byl vysoce ceněn. Pokud bychom měli jednotný názor a líbilo by se nam to samé,tak by ten život byl hrozně šedivý

  11. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    lucky-pilda     před 11 lety 04.12.2013 12:37 |  
    0 0

    Poprve s hodnocenim nekterych hracu opravdu hrube nesouhlasim. Predne, Skoda byl dle meho nazoru opet nejlepsi hrac (tentokrat se k nemu pridal i Juhar). Pro me 7, v nejhorsim 6. Pokud udelal chybu, tak ji napravil, v pripade nepenalty vyborne. Nevim, kde porad vsichni vidite jeho chybu u golu. Ja tam naopak vidim jasnou chybu (lepe receno nedostatecnou rychlost) Dobrotky, ktery si nechal utect protihrace. Dobrotka byl z meho uhlu pohledu jednoznacne nejhorsim hracem. V prvni puli byl tak na 2, ve druhe na 4 - 5. Kazil, co mohl a zejmena diky jeho a Dostalovym chybam se Liberec dostaval do sanci. Dostal umi zahrat i lip a tentokrat jsem dost trnul, kdyz se dostal k mici. 4 maximalne. Neves nehral dobre, ale zase ne tak spatne, takze 4 urcite.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 04.12.2013 12:46 |  
      0 0

      Škoda chyboval i u velké šance Šurala a Frýdka, kdy nechal Šuralovi neskutečně mnoho prostoru na to, že postupoval do vápna směrem k penaltě. Taktéž chybu před penaltou/nepenaltou nejdřív musel řešit Rakovan, aby mohlo vůbec dojít ke Škodově skluzu. Bavil jsem se o tom i s quelharem a také mu celkově přišel Dobrotka lepší. Ale co fanoušek, to názor, nakonec pro vyvolání debaty tu hodnocení je. ;)

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        denydzlSKS     před 11 lety 04.12.2013 12:56 |  
        0 0

        Kromě tich dvou zaváhání hrál Škoda super, měl tam několik výborných čtení hry a předskočení soupeře. Jenže když přes něj jde gól a i druhá největší šance soupeře, tak těžko může dostat nějakou lepší známku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          lucky-pilda     před 11 lety 04.12.2013 13:12 |  
          0 0

          No to prave rozporuju. Ja vidim jasne nejvyssi podil na golu v Dobrotkovi. Nevim ted, ktera z tech sanci soupere je v obou prispevcich myslena (precijen jich Liberec mel dobrych vic), ale zato si vzpominam na jednu obrovskou, kterou opet zapricinil Dobrotka, zatimco Skoda ji pak hasil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      1rytir     před 11 lety 04.12.2013 14:53 |  
      0 0

      Osobně si myslím, že Škodova chyba u gólu byla v tom, že nenechal hráče Liberce v ofsajdu, ve kterém stál zcela jasně.
      Chtěl jsem se ale zastavit u Nevése. Trojka je pro něj hodně přísná. Dokud mu stačily síly (problém u něj bude fyzička), tak se snažil na levé straně chodit dopředu. Překážel mu tam ale dost Zmrhal, kterému se od lajny moc nechtělo a Nevés ho musel několikrát od auta gesty doslova odhánět. Hodně se píše, že je jeho postem stoper, no nevím, když jsem si všiml, jak mnohokrát dlouho otálí s odehraním míče, jak si k němu obloukem nabíhá, snad aby ho lépe trefil, pak dělat tohle na stoperu by bylo hrozné. Přesto si za pondělí zaslouží lepší známku...

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        denydzlSKS     před 11 lety 04.12.2013 18:47 |  
        0 0

        Mně zas přijde Neves jako přeceňovaný fotbalista. Beru ho bohužel jako další posilu v uvozovkách(kolikátý už?).

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          patras     před 11 lety 04.12.2013 21:17 |  
          0 0

          Nemohu souhlasit s komentářem. Kritika byla, je a bude... ALE! My neustále (fanoušci) něco kritizujem...
          Neves, přišel do totálně rozesrané Slavie... Neves, hraje jinde než je jeho post... Neves, kterej od prvního zápasu( spartea) na tom hřišti vičníval a jeho balony ( myšlenky) ty naši kluci,,,, Nechci se rozepisovat...

          Koubek jednoznačně zůstat!! Pan trenér! Posilit, zklidnit kabinu, udělat zimní přípravu dle trernéra a ono to půjde!!!

          NIKOHO NEVYHAZOVAT!(myšlen trenér) Nemáme Straku, Petrouše.... My máme konečně trenéra a ten náš trenér už konečně potřebuje ČAS, A POTŘEBUJE NĚKOHO, KDO MU PŮJDE K RUCE!
          uVIDÍTE, ŽE MY TY NAŠE FOTBALISTY máme DOBRÝ...

          v PRVNÍ ŘADĚ NASTAVIT hlavu, od té se to ODVÍJÍ!!!
          Slavii zdrar!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 04.12.2013 16:10 |  
      0 0

      Tahle bitva mocných se nás asi momentálně netýká. Na jedné straně z toho lezou čertovské rohy v podobě zájmu rudých ovládnout vše, jako tomu bylo dříve, na druhé straně vidím přesně opačnou lobby hrozivé trojice Berbr - Paclík - Pelta. Pro nás z toho nic dobrého asi nekyne, my potřebujeme nejprve vyřešit trable na vlastním dvorku.
      Nicméně, jakákoliv změna modelu, která povede k tomu, že budeme hrát domácí zápasy v "našem" termínu (a nebo aspoň v termínu známém na začátku půlsezóny), by pro mě osobně byla jasným krokem k lepšímu. Taky si říkám, kolik klubů je asi v ČR prodejných jako produkt pro placenou TV? Pět? (my, sralta, Baník, Bohemka, Plzeň dočasu a kdo dál?).

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Edwardtheiron     před 11 lety 04.12.2013 16:23 |  
        0 0

        To je právě to! Oni zapomínají, že tady už tenhle pokus byl a k ničemu nevedl. Lidé si nebudou chtít zaplatit celou stanici, nebo nedejbože celý balík, jen proto, aby viděli svůj klub, navíc když jim půjde třeba jen o některé venkovní zápasy. S tímhle zkrátka spláčou nad vejdělkem a snad jim konečně dojde, že nejsme tak fotbalová země, jak se někdo snaží tvrdit. Ale snad by chodilo víc lidí na fotbal.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 04.12.2013 16:47 |  
          0 0

          Ono taky, pokud z fotbalu ubudou peníze, přestane být takovým lákadlem pro lidi peltovského typu, kterých se kolem každého klubu motá nepočítaně. Takže by to mohlo mít i očistnou funkci. Na druhou stranu se obávám toho, že každý další úbytek peněz nevyhnutelně vyústí k bankrotům některých profesionálních klubů. I proto si myslím, že naši stávající neblahou situaci je nutno řešit rychle a razantně, a pokud možno bez geopolitických předsudků. :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            th     před 11 lety 04.12.2013 17:04 |  
            0 0

            Optimistu by mohlo napadnout, že GL na placené TV by mohla mírně začít vracet lidi na stadiony.

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            Edwardtheiron     před 11 lety 04.12.2013 17:15 |  
            0 0

            Vždyť je taky šestnáct ligových klubů nesmysl. Tolik jich bývalo v celém Československu a teď by jich stačilo tak deset až dvanáct. Hned by šla kvalita nahoru. Ovšem oni to tady nedopustí a ani úbytek peněz je k tomu nepřinutí. On ten Pelta neumí nic jiného, než bafuňařit ve fotbale, nikde jinde by se neuživil a co by dělal takový Berbr se svou pověstí, to si už vůbec nedovedu představit.

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              edenian     před 11 lety 04.12.2013 21:50 |  
              0 0

              Myslim ze zrovna tihle kluci by se lokalne uzivili vyborne, obzvlaste Pelta, prachy vydelava ji de nez ve fotbalu.
              A k tomu poctu tymu v lize, jednoznacne snizit na 12 a hrat trikolove.

              • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                Edwardtheiron     před 11 lety 04.12.2013 22:35 |  
                0 0

                Pelta má právě všechno provázané s fotbalem, minimálně tím, že všechny ty správné lidi zná přes fotbal /viz třeba Syner/. Kdyby byl od fotbalu odšmiknut, navíc třeba ještě s ostudou, těžko by si někde škrtnul. V těchto kruzích jsou kamarádi hýčkáni vždycky jenom dokud něco znamenají. Ale samozřejmě neříkám, že by umřel hlady, šmejd jeden.

              • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                honza1947     před 11 lety 05.12.2013 10:59 |  
                0 0

                Já osobně si myslím, že by úplně stačilo 10 mužstev a hrát čtyřkolově. Když to zvládají hokejisté a to je podstatně tvrdší sport, proč by to neměli zvládnout i fotbalisté. Nejen že by se tím zkvalitnila hra, ale celá soutěž by byla atraktivnější, přibylo by lidí na stadionech, se kterými by také tím pádem nebyly většinou problémy s různými vyjímkami a také by se soustředilo do ligy více sponzorů. A obojí by tedy přineslo do fotbalu u nás i více peněz a tedy i více možností zkvalitnění kádrů mužstev a zvětšení šancí i v rámci mezinárodního srovnání. A to nelze ani pominout navazující zkvalitnění i národní ligy a obou regionálních lig, kde by se mohli dobře uplatnit i mladí hráči.
                Jenomže na tom našem českém zaprděném fotbalovém dvorečku toto nikdo nepřipustí, protože různá loby jsou silnější, než vůle po zkvalitnění fotbalu u nás.

                • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                  th     před 11 lety 05.12.2013 12:57 |  
                  0 0

                  14-16 je pro nás akorát. V Evropě ze zemí s 10 mio (+/- 1) mají všechny 16 (BEL, PRT, GRC, CZE, HUN, SWE), CHE a AUT (8 mio) mají ligy v deseti, ale o tom, že by to jejich fotbalu bůh ví jak prospívalo (ať už repre nebo poháry) se dá pochbovat. Potom BGR a SRB (7 mio) mají 14 a 16. A víc NED (17 mio/18) nebo míň (trpajzlíci od pěti níž jako SVK, DEN nebo Skotsko) nemají pro nás jako příklad valný význam.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                    th     před 11 lety 05.12.2013 13:16 |  
                    0 0

                    Opomenul jsem Bělorusko, příslovečnou výjimku z pravidla, s 12 kluby na 10 mio, pro které IMHO platí to samé, co pro AUT a CHE, zúžení ligy není všelék pro náš fotbal.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                    Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 05.12.2013 16:20 |  
                    0 0

                    Jenomže tohle není o počtu obyvatel ale o celkové ekonomické síle. Takže porovnávat se můžeme tak max s HUN.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                      th     před 11 lety 05.12.2013 18:43 |  
                      0 0

                      To máš pravdu, ale já nemyslím, že 10-12 by nějak pomohlo, ta myšlenka stojí na tom, že stejný balík peněz sponzorů si rozdělí míň klubů a tím bude víc na jednoho. Ale když vezmu v úvahu jak moc regionální sponzorování u nás je, tak myslím, že ty peníze prostě z ligy odejdou spolu s těmi regionálními kluby do ČFL nebo do jiného místního klubu (hokej, basket atd.). Já jsem pro to, co už se tu kdysi řešilo jako opačná možnost, nadnárodní silná středoevropská liga o 16-18 klubech CZE, SVK, POL/ CZE, SVK, AUT, HUN, která by byla schopná přilákat sponzory vyšší ligy než lokální sázkovka (automobilky, banky atd) a která by alespoň trochu byla schopná konkurovat západu (stejně jako se do teď západní bafuňáři tetelí blahem, jaké že bylo štěstí pro ně, že není na Balkáně velká Jugoslávská liga, ale kupa lig bez významu a vlivu, které můžou v klidu vysávat). Ale samozřejmě podobný projekt je ještě nereálnější, už proto, že západním klubům tahle situace maximálně vyhovuje, a tak dlouhodobě brání skrz UEFU vzniku podobné konkurence, např. když se mluvilo o Spartě, Celticu a některými kluby severských zemí dekádu zpět). Finančně náročnější by to bylo, ale logisticky nereálné to opravdu není.

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              Pepino44     před 11 lety 04.12.2013 23:04 |  
              0 0

              Tak hrát tříkolově by asi nešlo. Jak by jsi si to představoval? Jednou venku,jednou doma a třetí zápas na neutrálním hřišti ? Tohle by bylo asi neprůchodné.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    jarodo57     před 11 lety 04.12.2013 20:22 |  
    0 0

    Já se s Alanorem vesměs s jeho hodnocením shoduji.Dnes jen bych obrátil body u stoperů nebo bych jim dal oběma stejnou.Při tom gólu bych

    právě viděl větší vinu v Dobrotkovi.To ale nerozhoduje .Je to pohled každého z nás. Jen bych zde chtěl napsat pár poznámek k několika hráčům ke kterým jste se zde všichni vyjadřovali.
    1. Petrák- odchod do bundesligy? Dle mého špatně.Na bundesligu prozatím nemá.Bundesliga se hraje v úplně jiném tempu -mě Petrák připadá,že až tak rychlý není.Nevyhledává hlavičkové souboje-to je absolutně pro defenz. hráče nepřijatelné.Ať ještě zůstane a vyhraje se
    2.Neves- přeceňovaný hráč.Alespoň se mi nyní tak zdá.Při jeho rychlosti a to i rychlosti v uvažování kam a jak přihrát se mi zdá ,že to nebude to pravé ořechové . Při jeho rozehrávce jsem našel pokaždé nový šedivý vlas..A to ho ještě nechají rozehrávat stand. situace a tady ho někdo dokonce tlačí na stopera. To by asi bylo ještě horší. Neberu mu důraz,poziční práci, hlavičky ,ale ostatní je hodně špatný.Uvidíme třeba se dá přes zimu s mužstvem dohromady.
    3.Zmrhal- při loučení s Kiselem(se Zmrhalem největší objetí) jsem docela pochopil,proč neustále hrál
    4.Koreš-na ty šance hrůza.Jinak jediný kluk co se nebojí něco udělat.On potřebuje asi nejvíce pohodu a není pravda, že největší otloukánek je Gecov , ale právě Koreš
    5. Dostál-prvních 30 minut stejná rozehra jako Neves.Nemá na víc .Hasit za něho musí neustále někdo ze stoperů.Dříve to byl Latka teď Dobrotka se Škodou.Podle mého musíme sehnat náhradu a jeho použít jen jako alternativu při nemocích nebo žlutých
    6. Juhar - tak jak hrál v pondělí pořád tak nejsem proti jeho zařazování.Jen ta jeho hlava .Oni mu tam do přečíslení letí 3-4 kluci z toho 2 jsou volný a on z 30m vystřelí do protihráče a je z toho ihned protiútok.Srovnat hlavu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      bongor     před 11 lety 04.12.2013 21:21 |  
      0 0

      To asi půjde jarodo těžko,musíme ho zkrátka brát takového jakej je.Vědec z něho nikdy nebude,ale soupeř z něho má bobky a o to jde.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 05.12.2013 01:57 |  
    0 0

    Rozhodl jsem se, že se nebudu věnovat hodnocení posledního zápasu (zejména se mi nelíbilo počasí ;) ), ale pokusím se najít na podzimu alespoň něco málo pozitivního, co jsem v něm našel, protože toho zlýho bylo požehnaně..
    1) Trenér Koubek
    Ač jsem byl zastánce angažování trenéra Petrouše, jsem rád, že máme právě teď Koubka. Nechci rozebírat angažmá Petrouše ani příčiny, které vedly k podzimnímu stavu (řekl jsem pozitivně).
    Dal hře řád, ohromě se zlepšila defenzivní činnost týmu, což vedlo k velmi malému množství inkasovaných gólů a na tom se dá stavět.
    Nesnažil se dělat pořád to samé v očekávání jiných výsledků. Provedl několik změn, veskrze pozitivních (Škoda, Juhar, Štěpán, Rakovan, Fenin, do budoucna určitě Prošek..).
    Navzdory počtu gólů si myslím, že se zlepšila útočná hra a vlastně celý herní projev. Kromě zápasu s Příbramí, už nebyl žádnej vyloženě tragickej.
    2)Příchody hráčů
    Příchod Nevese nám pomohl zalepit díru na levé straně. Ač mám k jeho hře na tomto postu spoustu výhrad, díru zalátal. Rozhodně ho vidím dále na stoperu (nejspíš se Škodou, protože Dobrotkovo zdraví asi nebude z nejpevnějších).
    Druhý příchod v podobě Ličky nepřišel na místo ze kterého nám hrozilo permanentní nebezpečí v podobě přídělů, přesto byl vidět a díky bohu za něj. Rozhodně nejkvalitnější hráč, co pod Koubkem nastupoval. Měl by být základem záložní řady i do budoucna. Jó kéž by byl zdravý ještě Mičola..
    3) Rakovan
    Musím se přiznat, že k jeho angažování jsem byl velmi skeptický. K čemu nám bude další mladý brankář, když máme (předpokládanou) budoucí jedničku Berkovce + další mladé v juniorce. Další hostování na rok k ničemu? No, víc jsem se asi plést nemohl. Domnívám se, že by klidně mohl být jedničkou i na jaře a pak se poprat o místo s Berkovcem. Je pochopitelně otázka co s Čontofalským a dále by bylo asi riziko mít tři mladé gólmany. No jsem rád, že tohle rozseknout nemusím.
    Předvedl několik pěkných reflexních zákroků a hlavně je to brankář se snad nejlepším a nejjistějším vybíháním na centry co pamatuju (je pravda, že zrovna v této disciplíně tady konkurence zrovna není, ale stejně). Pořád dělá chyby. To Čontofalský dělal ale taky a zde je velký prostor k růstu.
    4) Na řadě jsou hráči
    Tohle je pozitivum vycházející z tragédie, nicméně pozitivně to beru. Teď už prostě nejde tvrdit, že za výsledky může trenér. Což by mělo vést k většímu nasazení a odpovědnosti hráčů (i když tomu moc nevěřím, někomu totiž není pomoci). Dále by to mělo vést k odepsání několika tragických hráčů a příchodu nových, snad už lepších.
    5) Fanoušci
    K tomu asi netřeba co dodávat..
    6) Kisel
    Věřím, že s tímhle bodem bude mít mnoho lidí problém, ale já jsem šťastnej, že skončil, byl nejvyšší čas. Hrál hrozně a, jak se zmínil i trenér Koubek, tréninku už nedával všechno,protože měl práci s pozicí manažera. Trápení na jaře by jeho kariéře ve Slavii jen uškodilo. Takhle si aspoň mohl dopřát důstojnou rozlučku na hřišti.
    7) Postup v poháru
    Sice se nezdá, že by to mělo mít nějaký efekt, ale. V duchu slávistické tradice můžeme doufat, že, při vhodném doplnění, můžeme postoupit do pohárů a alespoň opět nasát jejich atmosféru. Vzhledem k posledním měsícům a letům, jde o myšlenku vyloženě kacířskou, vím. Slávista je však tvor nepoučitelný..

    Je možné, snad pravděpodobné, že jsem na něco zapomněl, ale nic jsem si nepřipravoval a píšu to jak mě to napadlo (nějaké body jsem věděl dopředu, že budu psát)
    Pokud jste to dočetli až sem, tak vám gratuluju ;)
    Další pozitiva pochopitelně vítána :D

    Thane

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      quelhar (admin)     před 11 lety 05.12.2013 10:12 |  
      0 0

      Jen bych rad pripomnel (nejen tobe, ale vsem!), ze je moznost vydavat podobne delsi komentare jako samostatne clanky v nazorove rubrice, kde by dost mozna mely vetsi ohlas nez tady. Staci mi je poslat mailem :o)

      Zvlast ted po sezone bude okurkova sezona a nazorove clanky by se nam vylozene hodily, at to tady neumre necinnosti :o)

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 05.12.2013 13:35 |  
        0 0

        Takovou ambici jsem neměl..navíc ten text bobtnal pod rukama :D
        Možná by i měl větší ohlas, kdybych ho nepsal 4 dny po zápase, kdy diskuse utichá, ale nevadí, neměl jsem čas dřív a třeba si ho někdo přečtě ;)
        přinejhorším ho můžu zkopírovat do dalšího článku :D

  14. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 05.12.2013 08:24 |  
    0 0

    Já jsem tedy zejména zvědavý, jak se to přes zimu (a dále) vyřeší s brankáři.

    A propos, včera se mi moc líbila Univerzita Slavia. :).

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      judy     před 11 lety 05.12.2013 11:01 |  
      0 0

      Já osobně doufám že Berkovec do konce sezony zůstane u klokana protože tam chytá dobře a zbírá cenné zkušenosti a Rakovan který chytá velmi dobře dochytá sezonu než se vrátí jako jedníčka Berkovec.. a záda mu může krýt at už Černý nebo Hrubeš je to v celku jedno. a po sezoně se rozloučit s Čontym a Černým ( tomu bych nabídnul místo Vaniaka v mládeži a Vaniaka bych posunul k Ačku ). A máme tu tři nadějné brankáře kteří jsou mladí a perspetivní a každý umí zaskočit ( Berkovec 1,Rakovan 2,Hrubeš 3)

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Fallen (přítel SN)     před 11 lety 05.12.2013 12:58 |  
      0 0

      Nevíte, jestli bude poslední přednáška taky na youtube?

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 05.12.2013 13:38 |  
        0 0

        Měla by, někdo to tam nahrával.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          subHuman     před 11 lety 05.12.2013 14:56 |  
          0 0

          Blueflash, alias Petr9608

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            Fallen (přítel SN)     před 11 lety 05.12.2013 18:08 |  
            0 0

            Díky za info

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Pepino44     před 11 lety 05.12.2013 10:46 |  
      0 0

      Tak já si myslím,že zde ( v našem) fotbale je vůbec systém farem nepochopen. Ono by to mnělo být v podstatě na principu hostování. To znamená,že hráč,který je dán na farmu s tímto mužstvem trénuje (byť třeba podle individuelního plánu) a hraje také za toto mužstvo,prostě s tímto mužstvem žije.
      Pokud se třeba vylepší jeho fyzická kondice,nebo se rozehraje-vrací se zpět do svého mužstva. Tím,že trénuje s mužstvem farmy pozná styl tohoto mužstva a rovněž tak se pozná i s hráči. Na trénincích je přesvědčí,že ten fotbal hrát umí a oni jej přijmou a neberou to tak,že je to konkurence,která na čas vyřadí někoho ze hry a potom zase odejde. Co je jim platný hráč,který přijede půl hodiny před utkáním,hraje bez zájmu a po zápase zase,možná i bez pozdravu odjede. Proto se tolik nedivím Admiře,že o naše hráče zase tolik zájmu neprojevuje. Pokud vím,tak vlastně žádný náš hráč Admiře vlastně mnoho nepomohl.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        quelhar (admin)     před 11 lety 05.12.2013 10:54 |  
        0 0

        Myslim, ze Vondracek a Vesely Admire v zari pomohli, Vesely napriklad brankou rozhodl o vyhre nad Jirnami 1:0.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Jiri1     před 11 lety 05.12.2013 11:26 |  
          0 0

          System farem neni urcite spatne vymyslen, prekvapuje mne , vsak jak rychle nekteri zastanci teto myslenky chteji spasit becko, poslat ho zrejme nejlepe do krajskeho preboru nebo do divize, argumenty , vzdyt jen v acku mamr 25 hracu jsou na prvni pohled logicke , kdyby ale treba trener Smejkal nemusel takrka improvizovat , stavet dorostence a pod., oduvodneni je jasne , zraneni v acku, nominace mladezniku do repre a zajmy acka. Nemyslim si, ze by to chtelo novy tym, ale najit skutecne farmu, ktera nebude cekat jen na financni prispevek, ale bude mit skutecny zajem o nase hrace a nebude tvrdit , ze nejlepe se hraje bez posil a o ukazuje treba na priklad Fenina.
          Konkretne Vesely by asi mel sam sbalit kufry a zkusit stesti jinde , to same Vondracek, potrebuji hrat souteze dospelych a ne delat sparing nadejnym dorostencum a zabirat misto nastupujici generaci Slavistu.
          Osobne mi chybi vrchol souteze Juniorek neco jako finalovy turnaj, nebo to co melo letos byt , rozdeleni souteze na Ceskou a Moravskou cast a pak finale , moc tomu neprispiva ani ignorace CT, ktera jeste loni slibovala prime prenosy, dnes misto toho radeji vysila nesmysly, ktere nikdo nesleduije, samozrejme ty kecy , ze vitez bude postupovat do Juniorske ligy mistru to take prilis nepodpoporily a ted tomu neprispiva ani afera se sazenim na zapasy Juniorske ligy , kterou vysetruje policie.

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            Alanor (admin)     před 11 lety 05.12.2013 11:41 |  
            0 0

            Myslím, že spíš než Vondráčka jsi měl na mysli Vyhnala, ne? Vondráček věkově do juniorky zapadá.

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            spino     před 11 lety 05.12.2013 11:53 |  
            0 0

            Proč krajského přeboru? Stačilo by koupit lincenci nějakého divizního týmu. Ekonomická stabilita klubů tam není příliš vysoká. To vám přece musí být jasné.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Pepino44     před 11 lety 05.12.2013 11:47 |  
          0 0

          Tak já jsem neměl na mysli pomoc výsledkově,já měl hlavně na mysli herně. Ono opravdu té Admiře mnoho nepomůže (podle mého),když se tam jednou za sezonu objeví na jeden zápas nějaký hráč. A že by si měli mladí kluci z Admiry brát v přístupu ke hře třeba takového Fenina snad opravdu nejde myslet vážně.

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            Alanor (admin)     před 11 lety 05.12.2013 11:48 |  
            0 0

            Jen perlička, Fenina v oblibě hráči Admiry skutečně nemají. ;)

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              spino     před 11 lety 05.12.2013 11:50 |  
              0 0

              Mají ho vůbec někteří hráči v oblibě? :D

              • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                Eluin (přítel SN)     před 11 lety 05.12.2013 13:56 |  
                0 0

                V Teplicích to prý bylo v pořádku.

                • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                  Tomski     před 11 lety 05.12.2013 14:10 |  
                  0 0

                  z autogramiady bylo patrné, že Čontofalský a Fenin žijí :-))...bude zajímavé zda oba dostanou šanci...minimálně u Fenina to bude asi poslední příprava u nás, jestli se nezvedne...

  15. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    Tugarin     před 11 lety 05.12.2013 13:37 |  
    0 0

    Docela zajímavé Koubkovo vyjádření, proč přestal stavět Škutku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      mike-k (přítel SN)     před 11 lety 05.12.2013 13:54 |  
      0 0

      Po hodině hry si říkal o vystřídání a nejradši by do útoku Kadlece.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Markus     před 11 lety 05.12.2013 15:22 |  
        0 0

        Je to škoda a taky smůla. Když přišli Fenin a Škutka, přáli jsme si, očekávali dramatický nárůst kvality, jenže ten se nedostavil a my máme nejhorší útok v lize, statistikou a po ukončení kariéry Karolka i subjektivně. Ono by to vše vypadalo jinak, kdyby se Fenin dokázal vzpamatovat nebo se Škutka dokázal více individuálně věnovat přípravě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      spino     před 11 lety 05.12.2013 13:57 |  
      0 0

      Mě zaujalo stanovisko ohledně mladých. Nejsou motivováni porvat se o základní sestavu - souhlas.

      Dále že v mládeži nemáme nikoho, kdo by mohl nakouknout do áčka - nesouhlas.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Pepino44     před 11 lety 05.12.2013 15:10 |  
        0 0

        Voslíku,já jsem Ti již několikrát psal,aby jsi se nevyjadřoval k věcem o kterých moc nevíš. Jdi se na ty mladé někdy podívat a pak se můžeš velmi opatrně vyjádřit. On je trenér sleduje pravidelně každý den,takže může porovnat výkonost hráčů. Ono nestačí si jenom přečíst nějaký report,že juniorka vyhrála tolik a tolik a nejlépe zahrál ten a ten. Ze současné juniorky by do Ačka mohli nakouknout tak Bazal a Hrubý,případně ještě Vyhnal a Mac. Ale opravdu jenom nakouknout. Příkladem je Prošek,který byl v juniorce jasně nejlepší a v Ačku se těžko prosazuje. Já bych to těm klukům hodně přál,ale v době 2 body nad sestupem myslím není moc vhodné experimentovat. Věřím,že v zimní přípravě dostanou mladí hráči dost příležitostí aby prokázali svojí výkonost v dospělém fotbale a ukázali,že by byli pro Ačko přínosem. Ona juniorka má tu smůlu,že v mužstvu není žádný vyloženě slabý hráč,ale bohužel ani jedinec,který by výrazně převyšoval své spoluhráče a protihráče a mohl by být okamžitě použitelný pro základní sestavu Ačka.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        jarodo57     před 11 lety 05.12.2013 15:13 |  
        0 0

        Koubova vyjádření v dnešním Sportu jsou přesná a vystihují vše. U mladých fotbalistů (až na vyjímky)se mi také zdá ,že o tu šanci by se měli rvát daleko více.Škutka pokud bude chtít zůstat ,tak asi bude muset tvrdě zapracovat na fyzičce.Ale to podle mého musí většina hráčů(Koreš aj.)A na závěr nezapomínejme ,že Koubek je mládežnický reprezentační trenér a o tom jestli hráč má na dospělý fotbal patrně ví více než my všichni dohromady.Mě se jeho rozhovor líbil nic nezastírá ,nedělá si žádná alibi atd. Tak to má být.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 05.12.2013 20:06 |  
      0 0

      nemáte někdo ten rozhovor? Třeba naskenovaný, nebo tak něco?

      Pokud by mi ho někdo poskytl, tak předem Díky moc.

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        Borris     před 11 lety 05.12.2013 22:28 |  
        0 0

        V tomhle ti bohužel nepomůžu, ale když bych měl napsat něco co tu nikdo nezmínil, tak Koubek například natvrdo napsal že všechny mládežnický soutěže jsou doslova čajíčkové ligy a že se mladí musejí otrkat v dospělém fotbale. A že nejideálnější je nejprve forma hostování bez opce. Že to chce na jaro opravdové válečníky a že mladí na to ještě nejsou připravený. S čímž jde ruku v ruce i to, jak psal že od mladých čeká mnohem větší zápal a hlad. Dále pak třeba psal, že nejcharakternějším hráčem je pro něj Dobrota, který do zápasu s Libercem nastoupil i přes nedoléčené bolestivé zranění a to proto že chtěl pomoct týmu! A že se krom toho snaží pozitivně působit na celý tým ( tím Koubek jen potvrdil můj názor, že Dobrota by byl správnou volbou na kapitánství po Karolovi ). Pak Koubek například psal to, že Škoda je jako stoper velice prospěšný a že na tomto postu ještě může udělat solidní kariéru. Ale že coby útočník moc nesplňuje jeho představy o útočníkovi. Sice psal že jeho přesun na stopera nemusí být definitivní, ale tím co o něm psal jako o útočníkovi, dal v podstatě jasně najevo, že jako útočník si pod ním Škoda asi nekopne. A dál pak třeba to že Neves na kraji obrany byla spíš nouzovka a zdálo se mi jako by i Koubek s Nandem počítal spíš na stopera, což je dobře.

        Pak byl na stejné dvoustraně i článek o Karolovi, ve kterém se píše že je už karol v kontaktu s Kornějevem a kdo Karol píše, že už má svou vizi, strategii a cestu jakou se chce ubírat. A že přesně ví kde nás tlačí bota a kde je potřeba posílit. Zítra s Karolem bude ve Sportu rozhovor, tak nezapomeň zítra koupit Sport :-)

        No tak snad jsem ti aspoň trochu posloužil.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 06.12.2013 07:25 |  
          0 0

          Borrisi, dekuju. Ja už Sport skoro vůbec nečtu (z mnoha duvodu), takže mi toto uniklo, coz byla škoda, dnes si již Sport koupim, protože dalsi vývoj ve Slavii mě maximálně zajímá.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    judy     před 11 lety 05.12.2013 15:19 |  
    0 0

    OT: z Baníku utíkají hráči ( Engelmann,Kukec,Fantiš,Rolinc ) tohle bude druhá liga pro Ostravu, takže otázkou teď zůstává kdo bude druhý... Co myslíte ?

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Edwardtheiron     před 11 lety 05.12.2013 15:56 |  
      0 0

      Skokan od sousedů!

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      bongor     před 11 lety 05.12.2013 17:48 |  
      0 0

      Tn Ďábol Kukec není úplně marnej a prej si shání flek,

      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

        jarodo57     před 11 lety 05.12.2013 18:27 |  
        0 0

        Já bych ho hned bral .Je to šikovný fotbalista .Jako každému balkánci neschází rychlost,technika a střelba.Umí i kopnout velice dobře trestňák- to souvisí s jeho dobrou kopací technikou.Levý kraj zálohy nemáme zrovna silný(pokud se nevrátí z hostování Tusjak tak si troufám říct,že vůbec nikoho v této kvalitě co má Kukec.

        • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 05.12.2013 18:53 |  
          0 0

          Jako já bych ho taky bral, fotbalista je to hodně šikovnej, ale bojím se té jeho mentality. I když si myslím, že teď na to trochu sere kvůli tomu jak na tom Baník je, myslím tím finančně, on by si určitě představoval jiné peníze, ale ty mu baník nemůže dát. Kdyby mu někdo, třeba my, dal nabídku, která by byla pro něj lukrativní, tak by se třeba jinak snažil. Jak říkám fotbalista je to dobrej a kdyby měl formu jako na začátku v Baníku...

          • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

            quelhar (admin)     před 11 lety 05.12.2013 19:15 |  
            0 0

            Ja bych ho prave proto moc nechtel. Uz ted mame v kadru az prilis mnoho hracu s problematickym pristupem ke sve praci. V teto situaci bych bral radeji nekoho, kdo fotbalu a Slavii bude davat vse.

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              jarodo57     před 11 lety 05.12.2013 19:23 |  
              0 0

              Tak místo takových jako je Kukec budeme zase restartovat alkoholici,feťáky,hráče který se v zahraničí nechytí nebo rok nehrají nebo rok marodí.

              • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                jarodo57     před 11 lety 05.12.2013 19:25 |  
                0 0

                A nebo slováci

              • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                th     před 11 lety 05.12.2013 19:27 |  
                0 0

                Ten post mi vůbec nepřijde jako priorita. Poku přijde solidní útočník, tak tam máme Juhara, může tam nastoupit i Mičola, na šanci čeká Bazal, zaskočit tam může i Tusjak, příp. i Zmrhal.

                • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                  MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 05.12.2013 19:33 |  
                  0 0

                  Mě bude stačit když přijde někdo jako Mahmutovič, Bosančič atd, prostě hráč který bude na naší ligu nadprůměrný

                • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                  jarodo57     před 11 lety 05.12.2013 20:29 |  
                  0 0

                  Juhar už v záloze hrál a všichni víme jak.Zmrhala ani náhodou.Tusjak?Víme jak na tom je ?Táborsko hraje 2.ligu.Bazal doteď šanci nedostal .Mičola patří spíš na druhou stranu.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                    th     před 11 lety 05.12.2013 22:59 |  
                    0 0

                    Že je Kukec lepší než Juhar a spol. ti nikde nerozporuju, ale jestli mají přijít 3 borci, a z toho jeden hroťák a druhý opravdu DJ, tak pak raději budu trpět při pohledu na Juhara vlevo v záloze, pokud ta třetí posila bude pravý krajního bek, než variantu Kukec a Dostál celé jaro v základu. Jak je na tom Tusjak víme, mimochodem co jsi chtěl jako sdělit argumentem, že doteď šanci nedostal, to bohužel nechápu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

              bongor     před 11 lety 05.12.2013 19:48 |  
              0 0

              Tam je to o partě,když bychom si nedej bože ještě nechali Fenina,tak
              by to mohl možná být s Kukecem problém.Ale nakonec ho vůbec neznáme po lidské stránce,nevíme,jak to umí ukočírovat MK,jsou to všechno jenom naše dohady.Nebo snad někdo o něm víte něco víc?Navštěvuje Stodolní nebo jiné ostravské zábavní podniky?Určitě by si to muselo naše vedení prověřit.Ale to samé se týká všech možných posil,snad mimo nějakých černoušků rovnou z Afriky.Ale ti hoši jistě taky brzy přijdou na to,že existují příjemnější věci,než se jen pořád honit po hřišti.

              • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                judy     před 11 lety 05.12.2013 20:08 |  
                0 0

                No myslím že pokud už někoho tak určitě Engelmanna... je mladý a nadějný ale pochybuju že by se ho Kozel vzdal :)

                • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                  Pepino44     před 11 lety 05.12.2013 20:37 |  
                  0 0

                  Chlapci,nedělejme si naděje - Engelmab a Rolinc se vracejí z hostování a Fantiš jde do Jablonce. Ono je to ve Slávii normální,že se začne jednat až se otevře přestupové okno.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                    judy     před 11 lety 05.12.2013 20:42 |  
                    0 0

                    Já vím, jen diskutuju a polemizuju. Přestávka bude dlouhá a člověk když už tak miluje fotbal se musí nějak bavit : )

                    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                      bongor     před 11 lety 05.12.2013 23:31 |  
                      0 0

                      To máš pravdu judy,ono je to přestupové napětí kolikrát zajímavější než samotná soutěž,alespoň v našem případě to platí.A potom,je to něco jako když jsme jako malí s napětím očekávali,co nám pod stromeček šoupne ježíšek.Blbý je,když ty naše fotbalový balíčky obsahujou nějakej nezajímavej aušus a my to potom musíme vracet.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                        judy     před 11 lety 05.12.2013 23:47 |  
                        0 0

                        Musíme věřit že se to jednou povede a třeba konečně koupíme někoho kdo bude stát za to !! Nekoho třeba jako Mičola jen s tím že bude zdravej celou sezonu :) myslím že se bude kupovat Levý obránce,střední podhrotový záložník a hrot, Nevím ale Lička k sobě ještě někoho potřebuje když není Kisel, svšak co kraje když je Mičola pořád zraněn .. Třeba Vošahlíka bych vzal zpátky když bude k mání, ten se mi celkem líbil. No a na levo toď otázka pro věštce jelikož Nitriansky proti Lib. zahrál sice solidně ale většinou to s ním stojí za prd, Juhar nevím nemyslím si že tu pozici vůbec může hrát, no Čonka ten snad a doufám půjde...

                • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                  jarodo57     před 11 lety 05.12.2013 20:39 |  
                  0 0

                  Nadějných hráčů jako je Engelman máme několik .My potřebujeme a ví to i Koubek momentálně hotové hráče ,hrající pokud možno stabilně naší nebo zahraniční ligu (kromě slovenské - z té už jsme snad vystřízlivěli) především nemarody (důkladně prověřeny) a jako bonus nějaké hráče typu Litzingi ,Delarge,Rybalka,Mahmutovič,Costa atd. to znamená hráče s přidanou hodnotou.Neříkám, že zrovna Kukec je jeden z nich ,ale fotbalově má na to ,aby byl. To mi věř.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                    judy     před 11 lety 05.12.2013 20:45 |  
                    0 0

                    Navíc moc nadějných hráčů kteří dají 4 goly za podzim moc nemáme.. počkat jen Juhar dal 4 goly... Ale pokud seženeme někoho jako ty co jste psal tak sem snim !! jen tomu moc nevěřím.

                • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                  Pepino44     před 11 lety 05.12.2013 20:49 |  
                  0 0

                  Chlapci,nedělejme si naděje - Engelmab a Rolinc se vracejí z hostování a Fantiš jde do Jablonce. Ono je to ve Slávii normální,že se začne jednat až se otevře přestupové okno.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                    Edwardtheiron     před 11 lety 05.12.2013 20:54 |  
                    0 0

                    Ale jen si dělejme naděje, ono nám už vlastně ani nic jiného nezbývá. :-) Já se třeba těším, až zase začnou na oficiálkách dotazy typu : "Ahmed Ahmedovič Ahmedov dal ve druhé čečenské lize pět gólů ve čtyřech zápasech. Proč ho nekoupíte?" :-D
                    Ale tentokrát si myslím, že se nebude čekat až do posledního dne přestupového termínu, myslím že někdo dorazí a že to tentokrát nebudou žádné restarty.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                    Alanor (admin)     před 11 lety 06.12.2013 09:15 |  
                    0 0

                    Píše se tu, že to chce konečně příchod skutečných posil a vy tu nadáváte, že se Slavia nepokusila udělat Engelmanna a Rolince. Kriste pane...

                    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                      slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 06.12.2013 12:51 |  
                      0 0

                      Asi tak nějak... Výstižné shrnutí, Alanore :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                jarodo57     před 11 lety 05.12.2013 20:43 |  
                0 0

                Vždyť Bongore nikdo o něm nic neví co je zač.Nebo žádné zprávy o jeho povaze nejsou nebo jsem žádné nečetl.A když už jsme u toho o spolcích hráčů z naší kabiny a jejich profesionální disciplíně víme každý z nás dost a dost.To je hlavně zodpovědnost jejich a trenéra .

                • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

                  th     před 11 lety 05.12.2013 23:04 |  
                  0 0

                  Najednou zprávy nejsou a nikdo nic o něm nevíme. Že to fláká schválně kvůli prachům a aby mohl jinam, to pro tebe není dost podložené, dokonce ani hodné povšimnutí si. Ale jak to někdo tady anonymně napíše o Čonkovi etc, tak je to na beton a pryč s tou Slovenskou žoldáckou chátrou, že? Není nad to být pevný v názorech.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

    SPAMD     před 11 lety 07.12.2013 15:23 |  
    0 0

    Podle mého názoru jsou slova Koubka neuvážena až hloupá a takto se v žádném případe nemůže vyjadřovat trener reprezentace 19 a manazer Slavie na pozici trenéra A týmu.Jak se asi mají cítit trenéři ,realizační tým a samotní fotbalisté ,když jsou nejlepší v republice a on je označuje,že hraji čajičkovou ligu ,je to hnus a je mi líto celé Slavie.Je to pro mě nepřijatelná řeč a ještě od žádného trenéra jsem neslyšel tak znevazujici řeč k ostatním.Na juniorku chodím témeř pravidelně a na dorost 19 také často a myslím si,že jsou tam hráči Vyhnal,Hruby,Šimeček ,Bazal,Verner,Herc a další,kteří jsou dokonce výrazně lepší než někteří hráči A týmu,kteří ještě nikdy poradně nezahrali,Fenin,Zmrhal,Bortel ,Gecov a další .Znovu opakuji slova Koubka a jeho názory jsou jsou hloupé a souhlasím ,že to strašně devalvuje práci všech,kterých se to týká.

    • Re: Hodnocení slávistů - 16. kolo

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 08.12.2013 04:50 |  
      0 0

      Jak se mají hráči cítit? Možná by se nad sebou měli zamyslet..i zde na slávistických novinách zaznívají téměř opakovaně povzdechy nad výkony některých nejnadějnějších hráčů, kteří mají údajně na mnohem víc. Terčem byl např. Hurka, Hrubý, Šimeček atd...
      Mně tenhle příspěvek přijde, jaky by se nesmělo říct nic nepříjemného, přitom právě nepříjemné věci by měli zaznívat častějc než je nám milo. Jak máme odstranit chyby, když nám o nich nikdo neřekne?