Chance liga

Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

Ve světle spekulací o novém ruském investorovi se skoro zapomíná na to, že Slavii ještě před tím, než řekne zima lize dobrou noc, dvě ligová kola. Prvním soupeřem je tým z Uherského Hradiště a tradiční obyvatel středu tabulky. Utkání se Slováckem, které započne sedmou večerní, vysílá živě i dvojblok Fanda a Nova Sport.

Nejprve začněme tradičně vzpomínkou na poslední duel sešívaných. Vzhledem k okolnostem, tedy reprezentační přestávce a nevýraznosti onoho zápasu, to možná bude tentokráte potřeba více než jindy. Slavia totiž měla několik dobrých šancí a pak jednu, která se skoro nedala nedat, ale to bylo vše. Fanoušky na stadionu bohužel hra v mrazivém listopadovém odpoledni příliš zahřát nemohla, zápas byl plný nepřesností z obou stran, navíc proti červenobílým stál soupeř, který místo toho, aby přijel hrát fotbal, tak jen vyčkával na závěrečný hvizd, aby si mohl odškrtnout cíl urvat bezbrankovou remízu. I vinou neuvěřitelného počtu ofsajdů, jejichž účastníkem byl převážně Juhar, se to brněnské Zbrojovce nakonec podařilo. Ve vyrovnané spodní polovině tabulky však i jeden bod má pro Slavii v současné situaci svoji cenu, o bod se vzdálila od sestupových vod, problémem však je los závěru ligy, který pro Slavii zrovna lehkou cestu za bodovými zisky neslibuje.

Slovácký stadion totiž možná i kvůli dlouhé trase z Prahy nebyl nikdy příliš oblíbenou destinací slávistického zájezdu, jedinou výhru v posledních letech přinesl možná lehce paradoxně duel, který měl na sobě stín negativní atmosféry vzhledem k osobnosti Straky na lavičce. Pokud tento zápas vynecháme, tak nám zbývají v pomistrovských sezónách tři zápasy, které měly dva společné jmenovatele. Tím prvním bylo vítězství domácího celku, tím druhým pak, že brankář Slavie musel lovit míč třikrát ze své sítě. Tuto negativní statistiku se pokusí jedenáct sešívaných borců zítra změnit, ale na mysl se vkrádá myšlenka, jakou šanci na to má tým, co není schopný ani dát gól týmům jako Příbram a Brno.

Slovácko má letos výsledky jak na houpačce, remíza střídá prohru, aby se pak ke slovu dostalo i vítězství. A právě to přišlo i v minulém kole, kdy Slovácko dokázalo zdolat nováčka ze Znojma, a to i přes to, že se muselo potýkat s vyloučením zkušeného stopera Rady, který tedy zítra zcela jistě proti slávistům nevyběhne. Pravdou však je, že k červené kartě došlo až v situaci, kdy mohlo hráče Slovácka hřát vedení 2:0, a to se pak to oslabení zvláda přece jen s větší grácií. Znojmo přesilovku využilo jen k jedné brance, která navíc přišla až v samém závěru utkání, a na rozdělení bodů již nemohla nic změnit. Co se týče domácích zápasů, tak se mohou fanoušci z Uherského Hradiště při předzápasové klobáse sázet, jaký výkon jim oblíbení borci dnes předvedou. Máme tu totiž pěkný výkon proti Plzni, výhru 4:2 nad Libercem, ale proti tomu si můžeme postavit prohru s Duklou či remízy s Baníkem nebo Příbramí. Uvidíme tedy, co nám přinese zítřejší den.

Ať již to ale bude cokoliv, tak si myslím, že je mnohem důležitější, co předvedou slávisté. Reprezentační přestávka dala znovu trochu prostoru trenéru Koubkovi, aby naučil své svěřence hrát i lépe dopředu, tudíž uvidíme, zda dojde k zlepšení. Další zápas ve stylu těch dvou posledních by totiž k potěše slávistických fanoušků nestačil.

Chybět budou stálí marodi Mičola, Fenin nebo Bortel a pak také stále Dobrotka, ačkoliv se tvrdilo, že jeho zranění není vážné a že možná nastoupí již proti Brnu.

Komentáře (81)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

    Alanor (admin)     před 11 lety 23.11.2013 19:25 |  
    0 0

    Přesně tohoto jsem se u Dobrotky obával. Snad se to zase nepovleče.

    • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

      spino     před 11 lety 23.11.2013 20:00 |  
      0 0

      Dobrotka bude muset jít. Mám ho rád, ale fotbalista je to průměrný a hlavně je neustále zraněný. :(

      • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

        tolsimir     před 11 lety 23.11.2013 20:05 |  
        0 0

        ja uz proste neverim tomu, ze si z nas vsech nedelas jenom srandu

        • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

          bongor     před 11 lety 23.11.2013 20:55 |  
          0 0

          to snad není pravda.

      • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 12:15 |  
        0 0

        V rámci naší ligy je Dobrotka podle mého fotbalita bezesporu nadprůměrný - troufám si tvrdit.

        • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

          edenian     před 11 lety 24.11.2013 13:57 |  
          0 0

          To souhlasim, ale tentokrat stejne jako spino musim rici, ze je nam na houby.

  2. Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

    spino     před 11 lety 23.11.2013 21:02 |  
    0 0

    Sestava jara:

    Hrubeš - posila, posila, Neves, posila - posila, Lička, Petrák, Tusjak - posila, posila

    Lavička: Černý, Dostál, Škoda, Mičola, Koreš, Juhar, Fotr

    • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

      slaviator     před 11 lety 23.11.2013 22:02 |  
      0 0

      Proč Hrubeš? Mě osobně zatím Rakovan docela přesvědčil... Proč Neves na stoperu, když tam máme v dobré formě hrajícího Škodu a Neves dozadu občas nestíhá?

      • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

        spino     před 11 lety 23.11.2013 22:11 |  
        0 0

        To je jedno, kam s Nevesem, hodí se na oba posty, ale na levém beku bych raději viděl někoho rychlejšího. Na Rakovana už jsem svůj názor řekl a nebudu ho měnit, i když poslední dobou opravdu chytá dobře.

    • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

      Pepino44     před 11 lety 24.11.2013 09:57 |  
      0 0

      Toleruji,že je někdo blázen,ale nemohu tolerovat,když se blázen míchá do věcí,kterým zjevně nerozumí. Prosím Tě,viděl jsi někdy hrát Fotra? To neznamená,že když dává goly v dorostu,že by byl nějakou posilou pro Ačko. Není to špatný fotbalista ale nejprve by měl přesvědčit v juniorce a Ty ho nacpeš rovnou na lavičku Ačka. Zrovna tak je to s Tusjakem. Kdy jsi jej viděl hrát,že jej cpeš rovnou do základu ? Rovněž tak jak dáváš přednost Hrubešovi před Rakovanem a Černého na lavičku. A nakonec 6 posil? No to jsi se zblázmil dočista. To by si mohl dovolit snad Abramovič a stejně by to nedělalo dobrotu,protože se sedmi novými hráči prostě hrát nejde. Protože si snad všechny už přesvědcil,že fotbal není zrovna Tvoje parketa,dej se raději na politiku,tam by si se mohl i uplatnit.

      • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

        spino     před 11 lety 24.11.2013 10:43 |  
        0 0

        Tusjak hrál na podzim pod Radou slušně. Už nějaké zkušenosti z GL má. Pro mě je přijatelnější, než Juhar, který je sice dobrý atlet, ale vůbec nemá fotbalové myšlení.

    • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

      Travinho     před 11 lety 24.11.2013 10:01 |  
      0 0

      Fotr? I v dorostu je řada lepších fotbalistů než je on, o juniorce ani nemluvím. Hrubeše s absencí jakýchkoliv těžkých zápasů v kariéře poslat rovnou do boje o záchranu? Zbavovat se Dobrotky? Kde máš další mladé z naší líhně? Bazala, Proška nebo Šimečka?

      • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

        spino     před 11 lety 24.11.2013 10:38 |  
        0 0

        Fotr je teď zraněn. Včera jsem ho potkal, když šel o berlích domu. Věřím, že až se dá do kupy, bude zase řádit. Pro zmiňované juniory hostování. Proška na lávku.

    • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

      deadbeat     před 11 lety 24.11.2013 10:48 |  
      0 0

      naprosto bezcennej příspěvek. začínám mít pocit, že na SN se začne uvažovat o banování až ve chvíli, kdy sem nebude chodit nikdo kromě spina a několika nejotrlejších.

      • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

        mats     před 11 lety 24.11.2013 15:29 |  
        0 0

        ...a hlavně má tady v tý sestavě málo posil... :-))

  3. Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

    Nosorozec     před 11 lety 23.11.2013 21:52 |  
    0 0

    Dukla vyhrála v Liberci. Tak proč bysme my nemohli vyhrát na Slovácku? :)

    • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

      Betynka58     před 11 lety 24.11.2013 00:52 |  
      0 0

      To je pravda, proč by ne, zvláště když Slovácko hraje letos velký kulový. Mne jen zarážejí letošní statistiky slávistických zápasů hraných v pátek a v sobotu (z 8 zápasů 12 bodů, ze 4 venkovních zápasů 8 bodů) a v neděli a v ponděli (ze 6 zápasů jediný bod v minulém kole s Brnem, venku všechny tři porážky) - pevně doufám, že to je jen náhoda, protože jinak bychom si letos už mos radosti neužili (s Libercem hrajeme, jak známo, v pondělí). No, nezbývá doufat, že dnes Slavia tuhle nelichotivou nedělní bilanci alespoň částečně vylepší.

    • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

      laurus     před 11 lety 24.11.2013 09:00 |  
      0 0

      Protože my jsme Pospěcha vyštípali. Náš současný šutér, druhý nejlepší střelec slovenské ligy, z pěti metrů nedokopne míč do prázdné brány a pokaždé upadne.

      • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

        Jiri1     před 11 lety 24.11.2013 09:29 |  
        0 0

        Moc to nechapu, koho koupime ten se zrani, kdyz ma byt zdravy zranï se zas, jiny je pioslan na farmu , kde po dohode s trenerem simuluje dalsi zraneni a sam trener prohlasi , ze pro lemra ze Slavie misto nema, dalsi Slovak pro zmenu 2 tretiny sveho angazma promarodi, ale zjevne mu to nevadi pri jeho volnocasovych aktivitach , kdy dal vesele sece travu a buduje sve sidlo, dlasi clen klanu se nejenze nedokaze trefit do prazdne brany a to hned nekolikrat, ale jeste slysime , ze mame byt radi, ze za tech podminek tady jeste hraje a kapitan , kandidat na sportovniho manazera prohlasuje , jak je dulezite mit srdicko na spravne strane , pak se necha opakovane nesmyslne vyloucit a kdyz konecne hraje , nedokaze ani kopnout do mice.
        Nasi dorostenci zdevastuji pri viteznem derby na Strahove hriste jiz pri rozcviceni, presto , ze jsou slusne zadani o to, aby se rozcvicili hned vedle , po vyhranem utkani rvou na internacionala Rotta , ze je Spartansky zmrd a chovaji se jako mistri zemekoule s tim ze byt Spartanem je zlocin.
        Tiskovy pracovnik Slavie neumi ani pozdravit a chova nadute a povysene, s tim, ze neumi pozdravit ani vlastniho fandu.
        A v tom Ja vidim ten zaklad, Suchy , Necid, , ale i ten Vacha , take , kdyz jim bylo 19 nemeli Spartany v lasce , ale byli vyjimecni svym chovanim i vystupovanim a to nejen u soupere. Zlamal mozna jednal nekdy arogantne , ale mel na to, jeho prehled i styky byly naprosto prikladne a i dnes , kdyz se zeptate treba v Plzmi o nem uslysite jen slova chvaly.
        A to je dalsi duvod , proc jsme dole , spousta nekompetentnich rozhodnuti, spousta lidi , kteri proste svoji praci neumi a spousta podivnosti , ktere provazi nejen tento ligovy rocnik, proste zbohatnout se da na vsem,

        • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

          spino     před 11 lety 24.11.2013 09:50 |  
          0 0

          "spousta nekompetentnich rozhodnuti, spousta lidi , kteri proste svoji praci neumi a spousta podivnosti"

          To je přesně to, o čem tu mluvím. Vezmu ten problém od začátku. Když před několika lety opustili náš klub kompetentní lidé jako Šrámek nebo Zlámal, Řebíček místo toho, aby na tyto posty přivedl důstojnou náhradu udělal to, že to těchto funkcí povýšil jejich zástupce, avšak už nedomyslel to, že tito zástupci to prostě neumí. Sportovním ředitelem se tak stal Držmíšek, který zatím zpackal snad úplně všechno od koncepce až po administrativní věci. Místo Zlámala přišla paní Nouzáková proti které vůbec nic nemám, ale asi každý cítí, že toto není reprezentativní osoba, která by měla hrát tvář klubu. O komunikačních kanálech s fanoušky ani nemluvě.

          Skutečným strůjcem tohoto marasmu je tedy Aleš Řebíček pro svou neschopnost zavést v klubu disciplínu a přivést kompetentní lidi. Snad Rusáci toto vyřeší za něj.

          Co se týče chování dorostenců, za normální situace bych to odsoudil, ale nyní jsem spíš rád, že alespoň v nich existuje láska ke Slavii a nenávist ke Spartě, protože našemu áčku je klubismus silně ukraden.

          Co se týče hráčů A týmu, tak docela jim závidím, protože mít takovej dobře placenej klídek, to jinde ve světě nenajdou. Čontofalský si usekne nohu a celý podzim má placenou dovolenou. Fenin bere 150 měsíčně za to, že vymetá putyky, občas nechodí na tréninky, mlátí lidi na ulici a okrádá je a fotbal projistotu nehraje, protože předstírá zranění. Takovýho s prominutim h*jzla nám tu byl čert dlužen. Pořád si kladu otázku, proč mu za takové chování nerozvážou smlouvu?

          • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

            Jiri1     před 11 lety 24.11.2013 10:30 |  
            0 0

            Bohuzel , proc treba Slavia tvrde nezasahla proti svym dorostencum, kteri lse chovali jako dobytek pri vioteznem derby, nepochopitelne , trapne , frustrujici, to snad rvali i treneri , je treba chovat se stejne jako nekteri readikalove, je potreba davat zaminky a pak na derby Juniorek , kde vsichni hraci i treneri treba Smejkal byli na urovni povolavat manazery na organizacni veci , aby nam nahodou nikdo neublizil, pri tom derby nebyly ani zadne prohlidky a vstupne bylo zdarma.

          • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

            Fulham     před 11 lety 24.11.2013 10:37 |  
            0 0

            Vis spino to o cem pises ty a pan Jiri je diametralne odlisne - jeden o elementarni slusnosti ke ktere vzdy odkazovala v souvislosti se Slavii pani Bicanova napr. a druhy o nenavisti jenz nema v okoli Edenu a i v nem dle meho nazoru co pohledavat,mluvime-li o fotbale ci sportu obecne. Chovani ktere popsal Jiri do Slavie nepatri. Jenze - co ocekavat od hracu klubu jehoz ,,fanousek,, odpornym zpusobem vdiskusi urazi je i jejich blizke , klubu jehoz fanousci po kazdem nezdaru vyhazuji tyto hrace i trenery,predhazuji jim kolik berou,cim jezdi,kam chodi a s kym,odkud jsou atd. Je s podivem,jak se praktiky ktere zavedl na objednavku Rosena a spol Platil zakorenily.... Kratkodobe to mozna melo pozadovany ucinek,ale dedictvi do budoucna je desive....vinikem soucasneho stavu neni Rebicek ,ale Slavia sama - od zacatku devadesatych let se v ni spekuluje,okradaji se slusni,prizivuji se vandraci a ty a ti dorostenci jste produkt teto doby

            • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

              spino     před 11 lety 24.11.2013 10:41 |  
              0 0

              Souhlasím. U těch mladých jsem se na to díval jen pragmaticky.

              • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

                Jiri1     před 11 lety 24.11.2013 10:53 |  
                0 0

                Ano trefil jste to Slavie byval a je diky svym fandum povazovan za noblesni klun, sam si pri svych navstevach Klatov ctu silene rad nase vyvesky , ktere jsou skoro vsude , upravovane, jednou rocne pri vyrocni schuzi mistnich pratel Slavie vidim tcele rodiny Slavistu s dresy , nazehlenymi proste parada , je to neuveritelny pocit , kdyz tam jste anonymne a cele to pozorujete.
                A na to jsem fakt hrdy , ¨ze ti lidi to maj ve svem srdci.

            • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

              klimi     před 11 lety 24.11.2013 11:14 |  
              0 0

              Promiň, ale přeci po mě nemůžeš chtít, abych chválil hráče, který má ve Slavii největší plat, na hřišti se jen prochází, chlastá, na tréninky kašle a když má jít hrát za farmu, tak předstírá zranění... Opravdu ne, pro takového "hráče Slavie" nemůžu najít slušných slov, stejně jako pro toho, kdo tady takového hráče drží!...

              • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

                Pepik15     před 11 lety 24.11.2013 12:09 |  
                0 0

                proc by to Drzmiskovi vadilo ,kdyz ma kazdy mesic do kapsy.

            • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

              Edwardtheiron     před 11 lety 24.11.2013 11:26 |  
              0 0

              Zvláštní je, že Vocel souhlasí, ale vůbec mu nedošlo, v tom příspěvku zmiňuješ jeho. :-)
              Jinak i já naprosto souhlasím a jsem rád, že má někdo trochu stejný názor jako já, a sice, že ve Slavii je všechno špatně už od devadesátých let. Tady totiž kdekdo žije v domnění, že my jsme jakýsi velkoklub a všechno špatné se děje jen vinou někoho jiného. Jistě, za socialismu se stalo svinstvo a stejně tak i řezníky s píšťalkou v devadesátých letech jsme nějak nemohli ovlivnit, i když...kdo ví. Dnešní dvacetiletí si asi neuvědomují, že po sametové revoluci jsme měli obrovské štěstí, že se nás chopil Boris Korbel, protože kdo ví, jak by to s námi dopadlo. Taky mohl přijít Čekan, Gottwald, Chvalovský, Švarc nebo nějaká podobná kreatura a my mohli skončit ve druhé třetí lize. Nevěřte na velkokluby, tohle slovo se tady tehdy nepoužívalo a o tradicích se mluvilo tak maximálně když se hrálo derby.
              Bohužel, od devadesátých let se ani v nejmenším nepodařilo z nás udělat fungující klub. Za čtvrtstoletí se nenašel silný sponzor, natožpak majitel. Jaký rozdíl oproti Spartě! A čí je to vina? Za to asi nemůžou komunisti! Dvakrát jsme měli velmi dobře našlápnuto k rozjezdu, v roce 1996 a pak po posledních dvou titulech. A obě tyhle šance skončily tak, že se Slavia topila v dluzích! Kde jsou peníze za Poborského, Bejbla, Suchopárka, Šmicera...? Na peníze za LM, Suchého, Necida atd. se raději ani neptám.
              Ne, ono to vážně není tak, že nám celý svět ubližuje, chyba je především u nás. Ale čím to je, to si prostě nedokážu vysvětlit.

              • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

                slaviator     před 11 lety 24.11.2013 12:07 |  
                0 0

                Za Poborského ty peníze mají Vik s Rosenem, když to taky byli oni, kdo jej v 95 roce kupovali za 20 mega ze Žižkova za vlastní....

              • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

                jarodo57     před 11 lety 24.11.2013 12:08 |  
                0 0

                Někdy v létě po vyhazovu Kubíka a Kusého zde byla vedena debata nad tím proč to ve Slávii nefunguje tak jak má. Já jsem tenkrát se také mimojiné zmínil,že je to tím to co tady uvádíš ty.Slávie je jako mucholapka .Lepí se na ni lidi,kterým jde jen o svoje prebendy , nejneschopnější lidé působící na fotbal. scéně a v neposlední řadě mafiáni.A čím to asi je?Tím,že zde není pořádný majitel ,který si své peníze komu je bude platit a kam je bude investovat ohlídá především kvalitně obsazenými podřízenými stimulovanými finančně na sport. úspěchu .To je jasný fakt a v tom máš jasnou pravdu.Měli jsme vlastně za celou dobu po revoluci nějakého takového?Samozřejmě,že ne a dospělo to až k tomu,že nás v rukou měli dokonce mafiáni a spěje to k dalším.Těžko očekávat,že koupí Slávii nějaký seriozní kupce ,když vidí všechno co se kolem ní děje.V poslední dekádě Slávii vždy vlastnili majitelé ,kteří do Slávie vstupovali z úplně jiných důvodů než sportovních.On i ten Řebíček taky.A na tom, že Slávie je teď tam kde je, nese on za poslední 3 roky zcela jednoznačně nejvyšší vinu.Svými kroky Straka,Rada,Šetrle,Fenin atd.atd. byla čistě jeho soukromá záležitost.Všichni zde odsuzujete Spina za jeho názory ,já s nima taky ve většině nesouhlasím,ale v některých příspěvcích on někdy ten problém nazve správně.A to především ,když zde psal , že si za tento stav může Řebíček tím,že sem vzal Straku.To sním plně souhlasím,protože to bylo už snad před 3 roky a promrhalo se tolik času.Třeba bychom s jiným trenérem byli úplně někde jinde.Sponzoři po našich eskapádách se hledají špatně,protože si dejme otázku.Proč bych strkal v dnešní době těžce(!) vydělané peníze do diletantsky řízeného klubu.

                • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

                  vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 13:38 |  
                  0 0

                  otázka je co by bylo kdyby ty prachy Rebicek do slávky nedal,mohlo by byt lépe,ale také bychom mohli klidně hrát kdo ví jakou ligu.Další věc je že Rebíček svoje prachy projebal v nesmyslných rozhodnutích,za to si může sám nebot si vybral špatné nebo neschopné našeptávače či spolupracovníky.

              • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

                Eluin (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 12:22 |  
                0 0

                Za tento komentář jsem rád, příčiny jsou skutečně hluboké a je asi hloupé to vše jen házet na několik současných funkcionářů (Držmíšek), či třeba výlučně na Řebíčka a jeho suitu.

                • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

                  Fulham     před 11 lety 24.11.2013 12:43 |  
                  0 0

                  Jen pro upresneni - neodsuzuji spinaani nikoho jineho za kritiku,ale za formu te kritiky predevsim smerem k hracum a v pripade spina i dalsim.....je pravda,ze v dobe netu je vse mnohem jednodussi a vic viditelne....jsem ochoten i verit,ze spinovi na Slavii zalezi,ale to podani je strasny...chapu,ze hraci jsou profici a musi lecos unest.

                • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

                  spino     před 11 lety 24.11.2013 13:05 |  
                  0 0

                  Tady je ovšem velký rozdíl, že zatímco to v minulosti třeba neklamalo ekonomicky, sportovně jsme se drželi vždy nahoře. Nyní se už několik let plácáme dole a za to může jen a pouze Řebíček. Představme si, že by třeba tenkrát Platil přivedl Levého, ten s náma ukopal řekněme střed tabulky, protože by si sem taková nemehla jako Bohm určitě nepřitáhl. Za rok by přišel pan Kusý - Řebíček by mu dal na rozdíl od reality volnou ruku. Kusý by po pár měsících vyhodil Držmíška a sportovní úsek by se dostal do rukou profesionálů. Tento rok už bychom třeba s Levým a Kusým byli v horní polovině tabulky a s generálním sponzorem.

          • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

            (host)     před 11 lety 24.11.2013 13:25 |  
            0 0

            Čonto bude zřejmě zajímavý případ - jedna paní povídala, že si objednal schůzku u vedení s tím, že jestli nebude na jaře jednička, tak chce jít pryč, že má spoustu nabídek...To by člověk blil. jane

            • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

              Edwardtheiron     před 11 lety 24.11.2013 13:35 |  
              0 0

              Ať jde, ale jedině pokud za něj někdo dá dva sudy piva a deset kilo klobás, jinak ani náhodou!

            • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

              Nosorozec     před 11 lety 24.11.2013 14:29 |  
              0 0

              Jestli je to pravda, tak má Čonto naprosto blbej přístup. Místo toho aby se snažil dokázat že je nejlepší, makat na tom a tím se stát jedničkou, tak prostě řekne, že chce chytat a jít kvůli tomu klidně kamkoliv pryč. To si jako myslí, že má přednostní právo na chytání? :D

            • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

              mats     před 11 lety 24.11.2013 15:32 |  
              0 0

              v takovém případě bych se, při vší úctě, domníval, že ho tu v podstatě nikdo držet nemusí...

  4. Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

    Travinho     před 11 lety 24.11.2013 09:58 |  
    0 0

    Pro dnešek bych se přiklonil k sestavě: Rakovan - Čonka, Neves, Škoda, Dostál - Petrák, Gecov - Bazal, Lička, Koreš - Juhar. lavička: Černý, Škutka, Nitrianský, Kisel, Prošek, Čepelák, Verner

  5. Konečný- Sport

    Mike     před 11 lety 24.11.2013 10:47 |  
    0 0

    tak rudý novinář Konečný si z nás dělá ve Sportu srandu- Píše o krásných choreách NEJSTARŠÍHO klubu u nás Sparty při včerejším utkání s Boleslaví, protože my jsme byli nejprve cyklistický oddíl a rozhodčí královec od něj dostal známku 7- když pominu hraniční ofsajdové situace, které objektivně opravdu nešly postřehnout, a je to věc asistenta, tak měl odpískat pro Boleslav penaltu za jasný faul na Nešpora a klidně i Váchovu ruku, kdyby chtěl. A neodpískal jasný faul na Nešpora od Costy- ruka v obličeji- před vyrovnávacím gólem Sparty. Už se určitě blbeček těší, jak bude na podzim referovat z letné o zápasech Ligy mistrů.

      • Re: Konečný- Sport

        bongor     před 11 lety 24.11.2013 11:28 |  
        0 0

        mně se vlčku nelíbí,když se zmetci přirovnávají k jakýmkoliv zvířatům.
        Zvířata jsou čestní tvorové,kteří neznají slova podraz nebo urážka.
        Soudruh Konečný,kterého po právu nazýváme konečník,si nezaslouží
        jakýkoliv výraz z říše zvířat.Tenhle jeho komentář to jasně dokazuje.
        Ten Tě klidně bude přesvědčovat,že fotbal vynalezli na Letný a že nejlepším střelcem všech dob je Lafata.

        • Re: Konečný- Sport

          slaviator     před 11 lety 24.11.2013 11:55 |  
          0 0

          A hlavně vůl je pořád docela užitečné zvíře využitelné v zemědělství, v něškterých oblastech světa by za něj chudí zemědělci dali všechen svůj majetek...

        • Re: Konečný- Sport

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 14:27 |  
          0 0

          Ja to spíš beru jako citát z jednoho českého filmu,kerej se mě líbí odedávna :-)

    • Re: Konečný- Sport

      klimi     před 11 lety 24.11.2013 11:10 |  
      0 0

      Kde je prosím ten odkaz s hodnocením?...Díky

      • Re: Konečný- Sport

        Mike     před 11 lety 24.11.2013 11:15 |  
        0 0

        Nevím, kupuji si nedělní Sport, takže tam, odkud jsem to zhruba odcitoval. Jestli to je v internetové formě, jsem nehledal.

    • Re: Konečný- Sport

      spino     před 11 lety 24.11.2013 11:12 |  
      0 0

      Celkem by mě zajímalo, proč ho ještě nevyhodili. Vždyť on porušuje jakékoliv zásady objektivity a svými články znekvalitňuje Deník Sport.

      • Re: Konečný- Sport

        jarodo57     před 11 lety 24.11.2013 11:42 |  
        0 0

        V tom Sportu už nemá co znekvalitňovat.To je prachobyčejný bulvár v rukou přitroublých sparťanských rádoby redaktorů.Nejjedonuší je zkrátka být nad věcí a nezabývat se tím.Ať si píšou co chtějí mě je to u prd...

    • Re: Konečný- Sport

      slaviator     před 11 lety 24.11.2013 11:54 |  
      0 0

      Konečný jednou dostane čočku a nebude se moc co divit...

  6. Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

    slaviator     před 11 lety 24.11.2013 12:43 |  
    0 0

    Mimochodem - Kusý říkal, že není problém, aby na Slavii od letošní sezony byly pojmenované tribuny po Bicanovi, Pláničkovi, Fr.Veselém a třeba Pučovi... Že není problém, aby permanentkáři si mohli nechat dát na "svoje" místo štítek se svým jménem nebo svojí přezdívkou...

    Pak byl Kusý vyhozen, že nesehnal generálního sponzora a přišel Šeterle. Komunikace s fanoušky najednou horší, na tribunu a štítky můžeme zapomenout, generálního sponzora taky nesehnal, jen dva hlavní, kteří dávají o řád méně než chtěl Kusý (resp. Řebíček po Kusém aby takového sehnal) po generálním (představoval si 30 milionů ročně).

    A takže teď naše nápady vykrádá Sparta - v průběhu podzimu (myslím začátek listopadu) dali na sedačky permanentkářům štítky, teď při zápase s Boleslaví pojmenovali jednu z tribun po Kvašňákovi... A Sparta je teď velebena za práci s fanouškama, za skvělé nápady a kdesi cosi - přitom Slavia to mohla (a měla) mít od začátku sezony...

    Skvělá příležitost, jak se jednou dostat do médií jinak než po výprasku s tím či oním, jinak než stopadesátou výměnou trenéra, bojem o záchranu... A my to propásli

    • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

      spino     před 11 lety 24.11.2013 12:57 |  
      0 0

      Pořád nechápu tu démonizaci Kusého, která je snad dělaná na objednávku. Ano, měl své chyby, ale to co tady udělal na poli marketingu, z toho bude Slavia těžit několik dalších let. Schválně si porovnejte výročí Slavie a výročí Pepiho. Netřeba další komentář.

      Já ani nejsem proti Šeterlemu, marketing sice pro něj neexistuje, ale aspoň rozumí jako jediný člověk v klubu fotbalu a má kontakty. Jsem rád, že tu je, protože je to jediný kompetentní pracovník v klubu.

      • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

        slaviator     před 11 lety 24.11.2013 13:21 |  
        0 0

        jo, Šeterle má takové kontakty, že jsme ještě nekopali penaltu ani když to bylo jasné (Dukla, kupříkladu) a že v cca polovině zápasů nás na podzim rozhodčí v klíčových situacích poškodili...

        • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

          spino     před 11 lety 24.11.2013 13:39 |  
          0 0

          Když nejsou peníze... Ale jako první vlaštovku beru to, že už neplatíme tolik na pokutách.

        • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 13:42 |  
          0 0

          játro těžko mužem kopat pentle když se pomalu nadostanem ani do velkýho mlíka.

          • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

            slaviator     před 11 lety 24.11.2013 14:07 |  
            0 0

            Na Dukle jsme se tam třeba dostali, Kisela zfaulovali, evidentní penalta - místo toho Kisel dostal žlutou za simulování... A nejde jenom o velké vápno soupeře, proti Plzni nebo Spartě by ten gól z nastavení co jsme dostali v Jablonci uznán nebyl... A další věci...

            • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 14:31 |  
              0 0

              Ono kdybychom hráli čelo,tak by si tolik nedovolili,takto si do nás každej rád kopne.

    • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

      Fulham     před 11 lety 24.11.2013 13:02 |  
      0 0

      Muzeme si o Sparte myslet co chceme ,ale ma majitele ktery fotbal zere a presto ze nasekal spoustu chyb,tak v lete po vyrazeni z EL se nepo...,Lavicku podrzel a do kadru navic investoval(Borek mu to bohate vraci) - no tak ted muzou resit dalsi zalezitosti....ja jim to nezavidim, verim ze se k tomu tez proboxujem...tyhle veci se daleko lepe propaguji kdyz se dari - viz vcera temer plna NadBlanka....
      y

      • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

        slaviator     před 11 lety 24.11.2013 13:20 |  
        0 0

        Nejsmutnější na tom je možná to, že Křetinský je Brňák (jeho máma je od června 2004 dokonce ústavní soudkyní) a na fotbal neměl sebemenší vazby, nikomu nefandil... A do Sparty už nasypal miliardu...

      • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

        Edwardtheiron     před 11 lety 24.11.2013 13:29 |  
        0 0

        Souhlas. A ještě třeba k těm novinám: To, že se ve Sportu píše hodně o Spartě a obvykle v dobrém, to je jenom jejich plus a další zanedbání z naší strany. Říká se tomu PR a je to v dnešní době naprostá nutnost. Sparta má dohodu se Sportem a jak je vidět, je jí to ku prospěchu. Je sice špatné, že dnes mají novináři obrovskou moc, mohou kohokoliv odstřelit a z kohokoliv udělat hrdinu /a platí to i v politice nebo kultuře/, ale zkrátka je to tak. Vést s nimi válku je nesmysl a ignorovat je možná ještě větší. Na Spartě to pochopili, nedávno tu válku s nimi vedli, a teď nemají problém, což je z jejich strany dobré nejen pro fanoušky, ale i, a to především, pro sponzory

    • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

      Kornovo     před 11 lety 24.11.2013 13:11 |  
      0 0

      sparta vykrada nase napady?ja bych rek,ze to o cem pises funguje na zapade uz x let,od soucasne slavie opravdu neni co pozitivniho okoukat.ale uz me docela sere ta negace,co treba nejake info k dnesnimu zapasu?kdo by mel nastoupit a jak jsou na tom kluci zdravotne,bude hrat napr. micola?pamatuju ho za banik a byl skoro furt zdravej a ted na slavii uplny opak

      • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

        tolsimir     před 11 lety 24.11.2013 13:13 |  
        0 0

        co si precist clanek?

      • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

        Edwardtheiron     před 11 lety 24.11.2013 13:22 |  
        0 0

        Tak předpokládám, že to o vykrádání nápadů je myšleno v českých reáliích a tady se o tom poprvé skutečně mluvilo v souvislosti se Slavií. A info o Mičolovi máš na oficiálkách:hrát nebude, je zraněný.

        • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

          slaviator     před 11 lety 24.11.2013 13:27 |  
          0 0

          Jo, to vykrádání jsem myslel v českém prostředí...

          Ale hlavně mě na tom nejvíc štve to, jak je pak Sparta dávaná za vzor, že ona jediná to dělá tak jak je to na Západě, jak pracuje s fanouškama a tak... Přitom hraje pořád o titul a návštěvnost má cca 10 tis, my hrajeme čtvrtou sezonu o záchranu a máme asi 6 tisíc

          • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

            Edwardtheiron     před 11 lety 24.11.2013 13:31 |  
            0 0

            To je svatá pravda, ale stejně je v práci s fanoušky Sparta daleko před námi. Bohužel.

            • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

              slaviator     před 11 lety 24.11.2013 13:46 |  
              0 0

              Protože jsou v tomhle profesionálnější, bohužel...

              • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

                Edwardtheiron     před 11 lety 24.11.2013 13:48 |  
                0 0

                Tak tak.

      • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

        slaviator     před 11 lety 24.11.2013 13:25 |  
        0 0

        Na západě to funguje x let, Kusý byl pro to zavést i u nás, hlavně ta tribuna pojmenovaná po hráčích se mu zamlouvala, letos se ke 100. výročí Bicana měla severní tribuna jmenovat po něm... Měla být před stadionem odhalena socha... Být tu Šeterle hned po Platilovi, tak nejsou v koridorech ani ty fotografie atd co tam nechal loni umístit Kusý...

        • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

          spino     před 11 lety 24.11.2013 13:41 |  
          0 0

          A na oslavy v Národním divadle můžeme zapomenout.

  7. Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

    Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 13:11 |  
    0 0

    Ze 40 komentářů 8x vosel. Celkově je tu víc jak půlka diskuse zase zatrolená tímhle individuem. Vážně by nešlo udělat vyjímku a jeden ten BAN pro výstrahu udělit?

    • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

      tomasmrazik (host)     před 11 lety 24.11.2013 13:30 |  
      0 0

      Zdravím všechny slávisty.Konečně jsem si udělal e mail a tak se svami můžu zapojit do konzervace.Jen prosím o schovývavost budu psát z mobilu.SKS

      • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

        Edwardtheiron     před 11 lety 24.11.2013 13:33 |  
        0 0

        K tvé KONZERVACI nemůžeme jinak, než být schovÝvaví. :-)
        Nic ve zlém DDD

        • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

          tomasmrazik (host)     před 11 lety 24.11.2013 13:36 |  
          0 0

          V poho nejsem urážlivej,jen jsem nevěděl co na začátek napsat

        • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

          tomasmrazik (host)     před 11 lety 24.11.2013 13:38 |  
          0 0

          No vidíš v konverzaci sorry

          • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

            Edwardtheiron     před 11 lety 24.11.2013 13:42 |  
            0 0

            :-)

    • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 15:35 |  
      0 0

      já jsem taky pro ban.

      • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 17:14 |  
        0 0

        Ja asi ne, pokud nebude někoho neustále napadat tak at blekotá co chce je na vás zda na některé bludy reagovat,žijeme přece jenom v demokracii i když jemu bych někdy dal s chutí pár za vyučenou :-)

  8. Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

    Nosorozec     před 11 lety 24.11.2013 14:31 |  
    0 0

    Dneska v noci se mi zdálo, že jsme hráli s Hradcem. Po poločase to bylo 4:4 a nakonec jsme vyhráli 8:1. Nevim, jak je to možný :D

    • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

      tomasmrazik (host)     před 11 lety 24.11.2013 14:37 |  
      0 0

      Pro fans by to nebylo vůbec špatný

      • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

        Nosorozec     před 11 lety 24.11.2013 14:50 |  
        0 0

        akorát by rozhodčí o poločase musel odvolat 3 branky soupeře :D

    • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 24.11.2013 16:01 |  
      0 0

      Ano, dnes jsem se na to díval v repríze. Moc hezké.

    • Re: Posledním letošním venkovním soupeřem bude Slovácko

      kubavariete     před 11 lety 24.11.2013 16:03 |  
      0 0

      koukal jsem a moc se my to líbilo, zajímavé.