Po nepovedeném začátku se přitom zdálo, že Slavia se rozjede k dobrému výkonu. Sešívaní začali postupně diktovat tempo hry, což rezultovalo v tutovou šanci Nitrianského a pološanci Juhara. Závěr první půle ale patřil spíše opět Příbrami, takže resumé prvního poločasu znělo vyrovnaný fotbal s gólovkou na straně Slavie.
Ten, kdo čekal, že Slavia zkusí ve druhém dějství vystupňovat tlak, musel být hořce zklamán. Příbram na červenobílé vlétla a záhy si vypracovala dvě naprosto vyložené šance. V té první zklamal Mareš, ve druhé zachránila Koubkův tým spojnice břevna a tyče. Druhý poločas Slavii vůbec nesedl a dopředu nepředvedla prakticky nic, naopak v závěru musela čelit poměrně značnému tlaku domácích. Oslabená obrana bez zraněného kapitána Dobrotky ho naštěstí ustála a Slavia si připsala vzhledem k postavení v tabulce i průběhu zápasu cenný bod. Předvedenou hru ale nelze hodnotit jinak než negativně, diváci na stadionu U Litavky byli nuceni zhlédnout fotbal nevalné úrovně, kdy Příbram byla přeci jen o něco aktivnější.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Matej Rakovan - 6 - Drží si stabilně dobrou výkonnost, proti Příbrami podal další solidní výkon. Jistě pochytal nepříjemné střely Pilíka, byl aktivní i při sbírání centrů. Nevyhnul se jednomu drobnému zaváhání, kdy mu jeden centrovaný míč vypadl.
Martin Dostál - 4 - Dozadu předvedl průměrný výkon, kromě jedné situace, kdy z jeho strany centroval nehlídaný Pleško, neměl větších potíží. Dopředu ale nepředvedl, podobně jako zbytek týmu, téměř nic. Dohromady lepší čtyřka, byl o něco lepší než Neves na druhé straně.
Milan Škoda - 6 - Zřejmě již bývalý útočník se na stoperu chytil a v Příbrami opět podal dobrý výkon. Jistý při bránění, překvapivě kreativní při rozehrávce, když dvakrát výborně vyvezl míč přes několik domácích hráčů. Udrží si kvalitní výkonnost, bude se ještě zlepšovat, nebo přijdou chyby, které tak trochu tuzemští žurnalisté čekají?
Martin Dobrotka - 5 - Stabilně solidní výkon. Své si odehrál, ačkoliv nebyl tolik vidět jako jeho stoperský parťák Škoda. V závěru se zranil po nevinně vyhlížejícím souboji. Doufejme, že nepůjde o nic vážného vzhledem k Dobrotkovým vleklým zdravotním problémům z minulosti, pro Slavii by byla jeho absence vážným problémem.
Fernando Neves - 4 - Nejslabší Nevesův zápas ve Slavii. Vzadu si své odbránil bez větších potíží, nicméně v útočné činnosti byl příšerný. Zvláště v první půli, kdy ještě útočná hra sešívaných snesla nějaká měřítka, končila většina akcí jeho nepřesnostmi. Obraně po svém příchodu dodal jistotu, ale pokud bude chtít být Slavia nepříjemná i vepředu, tak bude muset Neves přidat.
Milan Nitrianský - 3 - Při týmově nepříliš povedeném výkonu patřil Nitrianský k nejhorším. Trestuhodně zazdil jedinou 100% šanci Slavie, když nepochopitelně pálil přímo do brankáře Hrušky. Ani jinak se mu v kombinaci nedařilo, navíc si připsal fatálně nepřesnou přihrávku, kterou vyslal Příbram do velice nebezpečného brejku.
Marcel Gecov - 4 - Zdálo se, že Gecov podá alespoň průměrný výkon, což by pro něj při jeho podzimní bídě byl nadstandard. Bohužel ale nezvládl poslední půl hodinu, kdy si připsal několik chyb. Zatím působí dojmem sice snaživého, ale zoufale nepřesného a faulujícího hráče. Není divu, že se začínají ozývat hlasy, že by mohl být jedním z hráčů, co v zimě v Edenu skončí. Po solidním jaru je totiž mizerný.
Jaromír Zmrhal - 3 - Jak už se stalo takřka tradicí, tak Zmrhal byl po hodinu hry, než ho trenér Koubek zaslouženě stáhl, naprosto neviditelný, snad až na pár zbytečných ztrát míče. Slavii v jeho současné výkonnosti nemá absolutně co dát a vzhledem k jeho věku by pro něj bylo ideální jít hostovat třeba do druhé ligy, kde by mohl nabrat sebevědomí a vypracovat se v odvážného hráče.
Tomáš Mičola - 4 - V ofenzivě byl možná jedním z aktivnějších, ani tak to ale nestačilo na alespoň průměrnou známku. Škoda jedné jeho pološance, kdy mu zřejmě nevyšel krok, aby pálil z první. Po odskoku míče pak byl příliš z úhlu, aby mohl ohrozit Hrušku. Více ale v Příbrami zklamali jiní hráči než Mičola.
Mario Lička - 5 - Jediný kvalitní výkon ze slávistických útočných hráčů. Skvěle poslal do samostatného úniku Nitrianského, o chvíli později dal pěknou přihrávku na Juhara. Po půli se i vinou celkové slávistické mizérie poněkud vytratil. Zatím ale zanechává dobrý dojem a s lepšími spoluhráči by měl růst i jeho výkon.
Martin Juhar - 4 - Těžký zápas pro Juhara, skoro by se dalo říct, že pro útočníka typicky "radovský". Téměř se nedostal do hry. V první půli měl zajímavou situaci po přihrávce Ličky, ale byl už příliš v úhlu a Hruška dobře vyběhl. Ve druhé půli pěkně pálil těsně vedle. To bylo ale bohužel vše.
Ondřej Petrák - 5 - Slabou ofenzivu svých příchodem pozvednout nedokázal, ale slušnou pětku si zaslouží za těžký záskok na stoperu za zraněného Dobrotku, když dokázal odolat závěrečnému tlaku domácích.
Dávid Škutka - 4 - Totožná situace jako u Juhara, ani Škutka v podstatě neměl možnost cokoliv předvést. Sem tam se mu něco povedlo, několikrát ale také zbytečně ztratil míč. Zdá se, že s ním trenér Koubek příliš nepočítá, z mého pohledu by si ale šanci (kterou pořádně ve Slavii ani nedostal) zasloužil.
Štěpán Koreš není hodnocen, hrál příliš krátce.
Komentáře (68)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
klimi před 11 lety 03.11.2013 11:29 |Zápas shrnu jednou větou:
Nemá se hrát až dneska?
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Pepino44 před 11 lety 03.11.2013 12:30 |Zápas jsem neviděl,podle onlajnu to musela být holomajzna,takže hodnocení asi správné. Díky.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
spino před 11 lety 03.11.2013 12:30 |O zimní pauze musí kromě průvanu v kabině proběhnout pořádné zemětřesení v nejvyšším managmentu. Nejméně 8 lidí shledávám jako naprosto nekompetentní a budou nás muset opustit.
Doufám, že Držmíšek padne někdy kolem 30. prosince, abych se silvestrovskými oslavami přímo navázal na oslavy konce nejhoršího sportovního manažera všech dob. :D
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
vlk30 (přítel SN) před 11 lety 03.11.2013 14:09 |Jako dobrý no, ne že by mi to nějak trápilo, ale absolutně nechápu co dělaj pánové Marcel Gecov, Mario Lička, Milan Škoda, Fernando Neves atd. ve dvě ráno v Cocu, všichni rozesmátý, pohodička jako prase, hahaha hihihi, když před tim nejsou schopný dát gol ani v Příbrami...Není dneska náhodou trénink? Neměli byste ve vašem případě bejt na tréninku dvakrát, možná i třikrát denně? Jen tak dál, kluci...
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Eluin (přítel SN) před 11 lety 03.11.2013 14:26 |Doufejme, že stránky čte i pan Koubek. Osobně nemám rád práskačství, nicméně toto je podle mě zcela jiný případ.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Ravik před 11 lety 03.11.2013 15:14 |ja zase potkal včera v době zápasu Martina Fenina v Ikee na Zličně :-)
celkem ostentativní nezájem o tým :-)
Jinak kalení po zápase bych moc neřešil....
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
vlk30 (přítel SN) před 11 lety 03.11.2013 16:08 |Jenže toto není žádné bonzování to je prostě konstatování holého faktu na neofiko webu.Jinak až budem hrát dobrej fotbal a budeme bojovat o titul tak at si chlastají jak chtějí,ale hrajem hovno a ještě o sestup,ja tedy jen doufám že jsou to profíci a vědí že nemají druhý den žádné povinnosti ke klubu.Jinak chlastpartu u nás ted zrovna nepotřebujeme.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
(host) před 11 lety 03.11.2013 15:23 |hraci by si meli byt profesionalove, ale jsou take lidi, co maji pravo na zabavu, ne stroje. A predpokladam, ze dnes meli volno, tudiz kdy jindy si vyrazit za nocni zabavou, kdyz ne vcera?
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
petrjir před 11 lety 03.11.2013 16:24 |Alespoň utužují kolektiv, ne jako Fenin, ten chlastá sám...
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
spino před 11 lety 03.11.2013 16:41 |Sám ne. Má s sebou toho feťáka.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
spino před 11 lety 03.11.2013 16:41 |Naprostý souhlas. Dále ještě nechápu, co mají znamenat ty soustavná volna. Těžko po nich chtít, aby den po zápase dřeli, ale myslím, že regenerační trénink by nebyl na škodu. Místo toho mají volno.
PS: Nedávno jsem Milana Škodu viděl na Chodově u fast foodů. Bohužel jsem nestihl kouknout, co jedl, ale ambiciózní hráč by se neměl k fast foodu ani přiblížit!
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Edwardtheiron před 11 lety 03.11.2013 17:17 |A ty snad, jako skalní babišovec, chodíš do fast foodů? Neměl bys podporovat svého guru tím, že budeš jíst výhradně produkty Agrofertu?
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
spino před 11 lety 03.11.2013 17:22 |Vy jste neskutečně trapný a ještě lžete. Nebudu na vaše pomluvy reagovat.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Edwardtheiron před 11 lety 03.11.2013 17:26 |To samozřejmě nemusíš, ale měl bys konkretizovat mé lži a pomluvy, protože v opačném případě stavíš do pozice lháře sám sebe. Což ovšem není žádná novinka.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Pepino44 před 11 lety 03.11.2013 17:26 |Tak si se mněl zeptat,třeba (kdyby jsi řekl,že jsi spino) by Ti dal i kousnout.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
slaviator před 11 lety 03.11.2013 21:59 |Jo. Jenže víš o tom, že na Chodově v těch fast foodech mají (stejně jako jinde) i saláty? A nejsou špatný...
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
spino před 11 lety 03.11.2013 23:31 |To je jedno. Potřeboval jsem si kopnout. :D
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
spino před 11 lety 03.11.2013 16:37 |Prezident klubu, finanční ředitel, sportovní manažer, předseda dozorčí rady, organizačně provozní ředitel a celé komunikační oddělení musejí dát své funkce k dispozici. Jinak se z krize nedostaneme.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Edwardtheiron před 11 lety 03.11.2013 17:14 |Milý Voceli,
mohl bys nám laskavě vysvětlit, jak může dát svou funkci k dispozici prezident, jinými slovy majitel, klubu? Představuješ si, že ten klub někomu věnuje? Nebo že někomu dá pistoli k hlavě a přinutí ho, aby ho koupil?
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
spino před 11 lety 03.11.2013 17:26 |To je jednoduché. Přestane nosit titul prezident, ale bude dále zapsán v obchodním rejstříku jako majitel.
Pro mě by měl prezident klubu svůj klub reprezentovat a starat se o něj. Řebíček na klub kašle a pokud vyleze na světlo, tak akorát udělá ostudu.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Edwardtheiron před 11 lety 03.11.2013 17:29 |Zatímco ty jsi našeho klubu skvost!
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Markus před 11 lety 03.11.2013 17:33 |Ty ses tedy opět rozjel. Musím ti připomenout, že Slavia není státní podnik, pohybujeme se v privátním sektoru a v zásadě je všechno jen o penězích. Poslední roky nám dostatečně bolestivě ukazují, jak marná je snaha věci zlepšit bez dostatečné investice a kvalifikovaných rozhodnutí majitele. Samozřejmě management je mizerný a nějaké drobné úspěchy jsme utrpěli spíše omylem, jenže je reálné, aby klub dokázal angažovat lepší manažery? Proč si Řebíček koupil Slavii, když viditelně nedělá vše pro to, aby s ní zažil pořádný úspěch? Obávám se, že odpověď může být prostší než nějaká složitá konspirace, Řebíček si pouze ve své naivitě a neznalosti oboru ukrojil příliš velký kus koláče. Prvotní investice byla propálena aniž by Slavii dokázala nabrat únikovou rychlost.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
spino před 11 lety 03.11.2013 17:44 |Ono by stačilo do managmentu najmout slávistické srdcaře, kteří mají oproti současným minimálně kontakty a mohli by tak oživit náš skauting, to je první věc. Druhou věcí je skoncovat s lemplovstvím našeho komunikačního oddělení (to peníze nestojí, to je jen o ochotě vedení) a korupcí (teď myslím komplexně Řebíčkovu éru - příchody hráčů na doporučení agentů atd.). Nejdřív je třeba zvednout klub morálně, pak až přijdou úspěchy, tak i profesně.
Ale co je naplat, když majitele krom domácích zápasů v Edenu nikdo nikdy neviděl. Když manažeři mají nevyjasněné kompetence, případně jako v minulosti si jdou ještě po krku atd. Prostě klub je naprosto nefunkční a zodpovědnost za to má majitel.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Markus před 11 lety 03.11.2013 18:08 |Najmout? Buď mají dost rozumu, že s tímhle majitelem nechtějí mít nic společného nebo naopak majitel nemá zájem o spolupráci s nimi (co já vím proč, třeba aby mu nekecali do řízení JEHO klubu). Rozhodně věřím, že pár srdcařů s kvalifikovaným knowhow co by klubu rádi pomohli existuje a nejspíše by se dokonce bez nároku na odměnu ozvali v situaci, kdy by se klub zvedal po krachu od nuly někde v pralese, ale toto není aktuální scénář. Spíše než srdcaře se můžeme pokoušet spoléhat na štěstí angažovat někoho, v kom se následně probudí manažerský genius - asi nepravděpodobné, ale šance tu je. Z vnějších vlivů nám může pomoci snaha zlepšovat kvalitu české ligy, ale tady se zas bojím ztráty samostatnosti, sice bychom si přišli třeba na lepší pravidelné příjmy, ale taky by nám někdo rád přistřihl křídla, kdyby se nám začalo dlouhodoběji dařit.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
edenian před 11 lety 03.11.2013 17:40 |Spino ty to kupujes? Nebo to mas pojaty jako online hru. Treba jako simcity a tak.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
spino před 11 lety 03.11.2013 17:46 |V FM 2012 nevydržel ve Slavii Držmíšek po mém nástupu ani týden. ;)
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Markus před 11 lety 03.11.2013 17:49 |To je hezké přirovnání, simcity. Dostaneš už postavené město s příjmy silně v minusu. Obecné změny nastavení k ničemu nevedou, jsou třeba lokální změny, postavit budovy jinak, lépe využít pozemky. Vezmeš si půjčku, jedna čtvrť je na tom lépe, ale město je stále v minusu a ty musíš splatit půjčku. Když půjčka není řešení, co se dá udělat jinak? Nenapadá mě nic lepšího než vzít bagr a říznout do toho podstatně více ...
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
edenian před 11 lety 03.11.2013 18:07 |To jo. Taky bych bagroval. Muze nas ale tesit, ze Koubek to asi vidi podobne viz ten jeho rozhovor o kulovnici brokovnici a tak. Ale vydrzet do zimy bude nejspis tezke.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
vlchan před 11 lety 03.11.2013 20:32 |Opět se musím spina zastat, Řebíček jako prezident dělá klubu jen a jen ostudu. Vrcholem bylo jeho setkání se zástupci Atletika Madrid, chlapi jak ze žurnálu s dresem Atletika a řebíčkovým jménem a proti nim něco jako orangutan slezivší s větve s trapným dresem tím co má prázdný obdélník na prsou. Naprostá ubohost a myslím, že zástupci Atletika se již u nás neukáží. Navíc to byla ostuda i pro Bejbla, který se v tomto setkání také angažoval.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
spino před 11 lety 03.11.2013 21:14 |"orangutan slezivší s větve" :DDD
Až půjde Řebíček do vězení, tak ho místo Mírova umístí do pražského pavilonu Indonézská džungle.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 04.11.2013 08:45 |Tohle jsou kecy. Řebíčkova vizáž je jen a jen jeho věcí. Nemám rád, když se hodnotí lidé podle vzhledu. Navíc s Atleticem to žádná "naprostá ubohost" nebyla, prostě si vyměnili dresy. Nehledejme senzace, kde nejsou.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
subHuman před 11 lety 04.11.2013 08:55 |S Atléticem to možná nebyla "naprostá ubohost", ale šaškárna rozhodně. Atlético takto objelo X klubů v Evropě, kterým nabízelo sehrání zápasu ve dvou variantách (plná sestava, náhradníci) za patřičně tučný obnos. Výměna dresů a nicneříkající formulka o navázání spolupráce je jen takovou ohlodanou kostí, hozenou médiím a fanouškům, "aby se neřeklo". A souhlasím s tím, že podoba dresu, který od Slavie Atlético obdrželo byla ostudná.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 04.11.2013 08:58 |Takhle, ta forma té "spolupráce" je samozřejmě směšná. Já měl ale na mysli průběh schůzky.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
spino před 11 lety 04.11.2013 10:13 |Nejvtipnější na tom bylo, jak ihned po rozloučení se Slavií odjeli zástupci Atletica do Řebíčkovy Zbrojovky. :D
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Barra před 11 lety 04.11.2013 11:15 |Jen absolutní souhlas, Alanore. Na s prominutím kraviny tohoto typu nemá ani smysl reagovat. Ukazuje to jen trapnost těch, kteří si myslí jak jsou náramně vtipní.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
spino před 11 lety 04.11.2013 11:24 |Další kdo dělá neskutečnou ostudu je paní Nouzáková. Jsme prostě panoptikum komických figurek.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Barra před 11 lety 04.11.2013 11:49 |Podle tvého oblíbeného Kusýho nejlepší manažerka kterou kdy poznal. Že by se tak spletl? Jde vidět, že obal je v tvých očích důležitější než obsah. Ale ani mě to nějak neudivuje. Mě se potetování fotbalisté také zrovna nelíbí, ale je to jejich volba. Důležitější je, co dokážou na hřišti.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
spino před 11 lety 04.11.2013 13:52 |Vy asi nemáte moc zkušeností s PR, že? V mé firmě by bylo nepřípustné, aby tisková mluvčí vypadala, jak když si odskočila z E55, a aby generální ředitel v televizi vypadal, jako když právě vstal na zahradě z lehátka.
Kapitolou sama pro sebe je ten náš neandrtálec, ale o tom už se napsalo dost.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Barra před 11 lety 04.11.2013 14:12 |Myslím, že v tvém věku bys měl být velmi skromný v tom, abys mluvil o zkušenostech s PR a řízení firmy.
Hlavně ale, že neodpovídáš na argument, že Kusý kterého považuješ za nejlepšího manažera v ČR, sám prohlásil že p. Nouzáková je velká profesionálka. Mě jak řečeno, nezajímá jak někdo vypadá, ale výsledky jeho/její práce. Jinak, jestli tě to může uklidnit, tak vedl firmy jak v USA, tak v Beneluxu, které měly stovky zaměstnanců a obraty, se kterými by Slavia dlouhé léta mohla hospodařit.
A teď se možná směješ s ´neandrtálcem´, možná by ses mohl zeptat taťky ať ti ukáže fotku z doby, když byl teenagerem. Já jsem v každém případě měl až donedávna na mém řidičském průkazu fotku z dob, když mi bylo 18, a kdy jsem měl pačesy až na ramena. A samozřejmě že jsem také dlouho nosil plnovous. Že móda se mění, ti asi nedošlo. V sedmdesátých létech se koukali na někoho s krátkými vlasy jako by spadl z Marsu, teď se smějeme tehdejší módě. Co ty víš, jestli AŘ není trend setter a jestli nebudeš za pár let vypadat jako on?! Také se potom necháš zavřít do ZOO, jak jsi tady navrhoval?
Jinak si myslím, že AŘ až na dlouhé vlasy a vousy měl na sobě čistou košili a kravatu a pěkný oblek. Měl by na sebe snad hodit mikinu s kapuci, aby se ti více podobal?
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
spino před 11 lety 04.11.2013 15:14 |Pokud bys znal pana Kusého, tak bys věděl, že on měl v zálibě obsazovat podřízené funkce ženami. V Pardubicích byl skoro celý sekretariát složen z žen, do Slavie jich taky pár natahal. Je to určitě drobný nedostatek, hlavně pokud jde o paní Nouzákovou, ale promijím mu to.
Já myslím, že z vizáže Řebíčka si nedělám srandu jenom já, ale prakticky všichni, kdo s ním přicházejí do styku, včetně politiků.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Barra před 11 lety 04.11.2013 17:53 |Kusýmu se bezpochybně uleví, že mu promineš jeho přešlap s paní Nouzákovou.
Jinak jednoho krásného dne ti snad dojde, že vizáž není to podstatné a jen hloupí se budou jiným vysmívat. Jsem si jist, že Marouane Fellaini, Franck Ribéry a jiní vážně netrpí tím, jak vypadají. To je spíš srdeční záležitost typů Františka Straky. Ale ještě horší než posměšky jak někdo vypadá je, když se lidé otevřeně vysmívají myšlenkovým kotrmelcům těm, kteří si myslí že mají patent na rozum, všechno lépe ví a znají, a přitom ještě v životě nic nedokázali. Ale to snad jednou pochopíš.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
spino před 11 lety 04.11.2013 18:30 |Vizáž není vše podstatné, ale u Řebíčka je evidentně i v hlavě vzduchoprázdno. http://www.youtube.com/watch?v=jscuPV9B9lw
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Barra před 11 lety 04.11.2013 19:45 |Ale Spino, nedělej ze sebe blba. Předpokládám, že jsi Řebíčka jako student politologie slyšel i mimo tento záznam. Já v každém případě ano, pamatuji si debaty u Václava Moravce, a ty byly sakra na úrovni. A kdo se nikdy neztratí v debatě, ať hodí první kámen. Mně se v každém případě pravidelně stávalo, že jsem při obhajobě klienta ztratil ´drát´, jak se u nás říká, a že věta kterou jsem zformuloval nebyla zrovna vybroušená.
Mimochodem, myslíš si doopravdy že veškeré příspěvky které posíláš tady nebo na oficiálkách jsou na takové úrovni, že by se také někdy nedalo mluvit o ´vzduchuprázdnosti´?
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
spino před 11 lety 04.11.2013 20:18 |Řebíček je především lhář a zločinec. A takové po změně režimu nebudeme trpět!
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Barra před 11 lety 04.11.2013 20:48 |Vidím, že argumenty došly a zase vytahuješ klišé a vyčpělé fráze.
Měj slitování nad Jan Vocelem, Pane.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
bongor před 11 lety 04.11.2013 17:48 |Souhlasím s Alanorem,nerad bych si na SN připadal jako na stránkách úhlavního rivala.Jsou to skutečný ubohosti,nehodný slávistů.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
edenian před 11 lety 03.11.2013 17:38 |Tentokrat jsi to dal Alanore presne podle myho. V nadsazce bych jeste rekl, ze Skodovka by mohl mit i 7 a to proto, abychom odcinili nektere nenavistne komenty z jeho utocnickeho obdobicka :-)
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 03.11.2013 17:57 |Jak jsem Škodu nesnášel jako útočníka, tak na stoperu zatím hraje jako z partesu. Uvidíme, jestli si výkonnost udrží. Stejně tak u Rakovana, oba jsou moc příjemným překvapením v té současné bídě.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
edenian před 11 lety 03.11.2013 18:02 |Ja jsem prozil asi jediny zajimavy chvile kdyz Skodovka vystartoval a mazal s tim dopredu. Jakoby se tak nasr.. a nemoh na to koukat ze sel jak buldozer. Bylo az legracni jak mijel vsechny ostatni kameraman nestacil svenkovat :-)
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 03.11.2013 18:05 |Zatím to vypadá, že jeho pro útočníka špatná technika je pro stopera více než dostatečná. :) Podobnými sóly se v minulosti párkrát prezentoval Dobrotka.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
edenian před 11 lety 03.11.2013 18:20 |Je to tak. Vzdycky jsme skuhrali ze nemame " zakladajiciho " stopera kterej by v pravou chvili vynechal zalohu a dostal to necekane a rychle dopredu. Ja kdyz na to koukam, tak se mi zda, ze v tu chvili muzou dopredu i kraje driv nez se rozjede obvykla rozehravka od beka. Navic nikdo nevi kam to posle, takze je to ten moment, kdy se rozhoduje o nejakem precisleni. A kraje maji v tu chvili prostor, kdyz je zachyti souperi, tak je vic prostoru zase ve stredu. Mozna to rikam slozite, nehral jsem fotbal ale jiny tymovy hry, i kdyz tohodle jsem si treba vsimnul, tyhle principy jsou vzdycky vysledovatelny a trener by to mel samozrejme umet. Coz doufam Koubek prokaze. Casem, no.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Pepino44 před 11 lety 04.11.2013 12:34 |Ale tak ono je to logické,v útoku veškeré zpracování ve fofru a pod tlakem. V obraně,když je pod tlakem,tak to může poslat na tribunu a je to taky dobrý.Pokud má čas,tak si v klídku zpracuje a může rozehrát. On zase ne,že by neuměl zpracovat balon,jen mu to asi v tom fofru tolik nejde.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
SPAMD před 11 lety 03.11.2013 20:01 |Ahoj Alanore,včera jsem se emočně neovládal vím ,že bylo nefotbalove počasí,ale naši fotbalisté nehráli vůbec ale vůbec nic.Dnes od Tebe realne a spravne hodnocení ,od Koubka pokorné,profesionální a lidske hodnoceni,ale hráči co hráli včera (někteří )na velký fotbal prostě nemají a mít nikdy nebudou,začínám mít strach o naši 1.ligovou příslušnost
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Dresco před 11 lety 03.11.2013 21:42 |Stačí přivést v zimě dva tři fakt kvalitní hráče a výkony i těch ostatních vedle nich porostou...Jinak myslím, že sestup by nehrozil ani s tímhle kádrem, i přesto co ukázali v sobotu.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 04.11.2013 08:42 |Taky myslím, že nesestoupíme, nicméně v současné situaci o záchranu hrajeme.
Co se týče úvodního příspěvku, tak počasím bych ten výkon neomlouval. Stačí si vzpomenout, v jaké bažině hrála Sparta proti Dukle, a jak jí to přitom šlo.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
mart01 před 11 lety 03.11.2013 21:11 |!ZÁZNAM! Je to s příponou flv, každý lepší přehrávač by to měl přehrát. Bohužel nemám čas to sestříhat ani převádět do avi. Musíte si vystačit s tímto :)
http://webshare.cz/#/file/5jI1p2Rk5s
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 04.11.2013 08:16 |Nedá mi to, abych trochu nepředběhl tradiční článek o mládeži: zaregistrovali jste výsledky a zejména subhumanovo nelichotivé hodnocení průběhu obou derby mladšího dorostu s rudými (ročníky 97 a 98)? Zdaleka nejen pod tíhou těchto výsledků mám vážné obavy, že vlivem vleklé krize ve Slavii se nám začíná rozpadat i tradičně silné zázemí v mládeži, což by byla o poznání horší zpráva než pokračující mizerné výkony pana Gecova...
Faktem je, že mnoho rodičů už přestává bavit sypat peníze do týmu svého syna, aby jeho budoucí perspektiva v klubu (a ve fotbale obecně) byla přinejmenším nejistá. Částky, které náš klub požaduje při odchodu tzv. neperspektivních hráčů jsou velmi přemrštěné a málokdo si je může dovolit. Finanční zázemí ze strany klubu je nedostatečné a kvalitní trenéry dlouhodobě těžko udržíme. Je to téma na delší debatu, ale škody napáchané v této oblasti bychom dávali dohromady mnohém déle než škody způsobené našemu Áčku balancováním na hraně bankrotu. Myslím si, že pan Kisel by měl začít rychle v této oblasti konat, pokud svůj přínos mládeži hodlá prokázat skutečně reálnou prací a výsledky.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
subHuman před 11 lety 04.11.2013 08:52 |...a nejde bohužel jen o výsledky a předvedenou hru.
Mluvil jsem s jedním z hráčů (bohužel, nemohu jmenovat jaký ročník), kdy jsou v zimě 4 hráči rozhodnuti odejít do Dukly, pokud nedojde ke změně v realiz. týmu, již to konzultovali i s agentem Nehodou.
A po rozhovoru s trenérem bych krotil i optimismus v případě jednoho zejména na ofiko diskusi vyzdvihovaného dorostence.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 04.11.2013 08:59 |Díky za velice zajímavé, ač pro Slavii nelichotivé, info. Ty do chodu mládeže vidíš, tak by mě zajímalo, co by se mělo změnit a co je ve Slavii v tomto směru špatně.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
slavoj71 (přítel SN) před 11 lety 04.11.2013 09:07 |Ano, také jsem o tom slyšel a obávám se, že by se to nemuselo zastavit u tohoto případu... Samozřejmě, otázkou je platba odstupného (technický přestup není tak snadný a obecně nepanuje v českém fotbale přílišná chuť vydávat větší peníze za přestupy dorostenců - takže hostování?), ale to je samozřejmě čistě technická záležitost, princip je samozřejmě někde jinde. Vnímám to tak, že máme zhruba za minutu dvanáct, abychom nahromaděné problémy začaly skutečně řešit, namísto toho, abychom o mládeži jenom hezky hovořili v rozhovorech pro média...
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Tugarin před 11 lety 04.11.2013 15:18 |k tomu bych dodal jediné. Mám trochu přehled o mládežnickém fotbale cca. do úrovně mladších žáků. Slavia přestává být značkou, která je pro rodiče lukrativní. Pokud si mohou vybrat, tak je Sparta a Dukla. Za poslední roky jsme hodně v mládežnickém fotbale ztratili na pověsti i kvalitě zázemí.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
slamacek (přítel SN) před 11 lety 05.11.2013 12:08 |to bych si dovolil hrube nesouhlasit. pokud mohu soudit tak u rocniku 2007 tedy ty nejmensi spartu jednoznacne prevysujeme ( v hernich dovednostech). tenhle rocnik zatim ma zalostny. uz pri derby to bylo videt a videl jsem je i v jinem mereni a ten rozdil je opravdu veliky. kdyz pak vidim jaky rodice tam ty kluky vodi, tak je mi jasne ze to je o prestizi...
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Pepino44 před 11 lety 06.11.2013 17:47 |Máš pravdu,zrovna tak slabý u Sparty ale i u Dukly je ročník 2006. V tomto ročníku jasně nejlepší Xaverov a Slávia.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
zeleznik2 před 11 lety 04.11.2013 17:14 |Hodnocení naprosto pravdivé, Nitrianský po zásluze 3.
Hodnocení sportu:
Rakovan 6 - Dostál 5 , Škoda 6, Dobrotka 5, Nevés 5, - Zmrhal 3, Gecov 4 - Mičola 4, Nitrianský 4, Lička 5 - Juhar 4.
Petrák 5, Šktuka ani Koreš nehodnoceni.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 04.11.2013 17:54 |Vida, tentokrát jsme na tom se Sportem skoro stejně.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
Slawek před 11 lety 04.11.2013 19:10 |Zmrhal má sice pomalejší reakce, ale v první půli byl jediný, kdo byl schopen dát přesnou přihrávku. Ve druhé půli byl správně střídán. Trojka je příliš přísná. Zato známka 5 pro Ličku je nadsazená, protože dá-li takový hráč dvě pěkné kolmice, tak je to za 90 minut žalostně málo. Navíc tu druhou nedoběhl ani rychlík Juhar. Jinak to hodnocení myslím sedí. Nehrajeme dobře a máme kliku, že jsou tam stejní nebo možná ještě horší. Ale to je slaboučká útěcha.
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
zeleznik2 před 11 lety 04.11.2013 19:41 |A ještě hodnocení MF dnes:
3 - Mičola, Lička
3,5 - Rakovan, Petrák
4 - ostatní...
Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo
zeleznik2 před 11 lety 05.11.2013 13:43 |Tak zranění Martina Dobrotky prý není vážný, to jsem si oddychl...