Chance liga

Příbram - Slavia 0:0

Slavia se v sobotním odpoledni představila na neoblíbeném stadionu U Litavky, kde domácí Příbram nedokázala porazit již téměř šest a půl roku. Nepovedlo se to ani letos, když zápas skončil remízou 0:0. Sešívaní však mohou být s bodem spokojení, protože domácí byli lepší.

Příbram - Slavia 0:0 (0:0)

Sestava: Rakovan - Dostál, Škoda, Dobrotka (81. Koreš), Neves - Gecov, Zmrhal (60. Petrák) - Nitrianský, Lička, Mičola (67. Škutka) - Juhar

V sestavě Slavie chyběl Karol Kisel, který si na tréninku přivodil svalové zranění, a Ondřej Petrák, jenž se po zdravotní pauze posadil již alespoň na lavičku.

Domácí začali nebezpečněji, z dobré pozice pálil Pilík a Rakovan kvalitním zákrokem vytěsnil na roh. Po něm hlavičkovali hráči Příbrami jen vedle. Po deseti minutách přišla další střela příbramských, tentokráte ale mířila zhruba metr a půl nad, takže náš brankář zasahovat nemusel. První tutovku si však připsala do té doby pasivnější Slavia, Nitrianský ale v samostatném úniku trestuhodně jen napálil Hrušku! Pak po výborné přihrávce Ličky upaloval do pokutového území Juhar, dostal se ale do úhlu a jeho přihrávku domácí gólman zpacifikoval. Po slabší pasáži o sobě dala vědět i Příbram. Po odraženém míči z rohu pálil Pilík přesně k tyči. Střílel ale z dobrých 30ti metrů, takže se Rakovan stačil přemístit a jeho pokus lapil. Dobrou šanci měl po půlhodině hry Neves, když v pokutovém území pálil z odraženého míče po rohovém kopu. Svou střelu však nedokázal zkrotit, a tak letěla jen vysoko do nebes. Slavia přidala obrátky a po slabším úvodu byla lepším týmem, Mičola pelášil do vápna, ale z voleje pálil jen mimo. Na druhé straně o sobě dal vědět aktivní Pilík, když se uvolnil a naštěstí pálil jen mimo tři tyče. Ke konci poločasu nepřesně přihrával Nitrianský a Příbram měla k dispozici zajímavý brejk, který jen těsně nedokázala dovést do brankové příležitosti.

Příbramští měli opět lepší vstup do poločasu. Standardní situaci po Gecovově zbytečném faulu ještě obrana sešívaných odvrátila, ale posléze Švancara dobře vyřešil situaci dva na jednoho a Mareš se objevil tváří v tvář Rakovanovi! Naštěstí tíhu okamžiku neunesl a pálil vysoko nad! A hned za minutu měla Příbram další 100% šanci, když po rohu hlavičkoval Hájovský do spojnice břevna a tyče! Obrovské štěstí pro Slavii. Dobrý úvod druhé půle potvrdili domácí další hlavičkou, která už šla naštěstí přímo doprostřed Rakovanovy branky. Dát o sobě dala i Slavia prostřednictvím Juhara, který po hodině hry pěkně pálil z voleje těsně vedle. Poté trenér Koubek po zásluze stáhl nevýrazného Zmrhala a místo něj na hřiště poslal Petráka. Slavii však nadále byla horším mužstvem, po centru osamoceného Pleška měl Rakovan velké problémy se zkrocením míče, naštěstí však slávisté odvrátili. Po chybě Gecova se pak dral do šance Pilík, ale naši obránci stačili ztečovat míč na roh. Komplikace přišla deset minut před koncem, když se zranil kapitán Dobrotka. Místo něho přišel na hřiště Koreš a na pozici stopera se stáhl Petrák. Příbram měla ke konci velký tlak, po rohu zakončoval v těžké pozici na malém vápně Zápotočný. Naštěstí minul. Ke konci tlak domácích ochabl, s bodem za konečnou remízu 0:0 byli všichni aktéři spokojeni.

Komentáře (129)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Příbram - Slavia, před zápasem

    Prochy     před 11 lety 02.11.2013 16:16 |  
    0 0

    nebude stream? :)

    • Re: Příbram - Slavia, před zápasem

      Alanor (admin)     před 11 lety 02.11.2013 16:16 |  
      0 0

      Na SazkaBetu, jestli máte za poslední měsíc vsazen alespoň 30 korun. :)

  2. Re: Příbram - Slavia, před zápasem

    mart01     před 11 lety 02.11.2013 16:27 |  
    0 0

    Po zápase vám sem hodím zase záznam. ;)

    • Re: Příbram - Slavia, před zápasem

      Barra     před 11 lety 02.11.2013 16:34 |  
      0 0

      Bude se na to moc těšit a předem ti moc děkujiu, Marte!

      • Re: Příbram - Slavia, před zápasem

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 02.11.2013 16:52 |  
        0 0

        Taky dík,ovšem sledovat to budu jenom když ukopem aspoň plichtu,protože jinak nemá cenu si kazit sobotní večer.

  3. Re: Příbram - Slavia, před zápasem

    petrjir     před 11 lety 02.11.2013 16:31 |  
    0 0

    Toto je sestava dle idnesu, tak jsem zvědav, jestli fakt tak nastoupí. Co by mě v tom případě ale zaráželo je věčné ignorování Škutky a to skoro všemi trenéry.

    Sestavy:
    M. Rakovan - M. Nitrianský, M. Dobrotka, F. Neves, M. Dostál - J. Zmrhal, M. Juhar, M. Gecov, T. Mičola, M. Lička - M. Škoda
    Náhradníci:
    J. Řehák - M. Čonka - V. Prošek, O. Petrák, Š. Koreš, J. Bazal - D. Škutka

    • Re: Příbram - Slavia, před zápasem

      petrjir     před 11 lety 02.11.2013 16:32 |  
      0 0

      Tak v tom případě pardon a spam. Ještě před minutou to tak bylo na idnesu

    • Re: Příbram - Slavia, před zápasem

      zeleznik2     před 11 lety 02.11.2013 16:44 |  
      0 0

      Jo taky nechápu, touží po útočníkovi, nebyl zrovna laciný, moc toho v základu neodehrál a už je zase na lavičce. Jinak opravdu Nitrianský v záloze a Škoda na beku, téměř totožná sestava jako v poháru, jen místo Kisela hraje Zmrhal.

      • Re: Příbram - Slavia, před zápasem

        Pepino44     před 11 lety 02.11.2013 16:53 |  
        0 0

        Tak tohle já zase chápu,Škutka je útočník do vápna,do zápasů,kdy soupeře meleme. Juhár je zase typ hráče,který může jít do rychlého protiútoku,je o hodně rychlejší než Škutka. Že bychom měli v tomto zápase převahu a přišpendlili soupeře do jejich vápna nepředpokládám. Nechápal jsem však,že Škutka nebyl postaven proti Vanďáku,tam se byl předpoklad našeho útočení. Ale zase jedno pravidlo zní - vítězná sestava se nemění.

        • Re: Příbram - Slavia, před zápasem

          Barra     před 11 lety 02.11.2013 17:02 |  
          0 0

          Souhlasím, Pepine. Prozatím nám taktika Koubka přináší body. I když je mi Škutky líto, věřím že jeho čas příjde. Po zimní přestávce uvidíme jinou hru než doteď.

          • Re: Příbram - Slavia, před zápasem

            slaviator     před 11 lety 02.11.2013 17:10 |  
            0 0

            Po zimní pauze tu Škutka být už nemusí...

            • Re: Příbram - Slavia, před zápasem

              Barra     před 11 lety 02.11.2013 17:19 |  
              0 0

              To je sice pravda, ale pak to bude rozhodnutí Slavie, smlouva Dávidovi Škutkovi běží dál. Ale každý hráč se samozřejmě na prodej, záleží na nabídce zájemce.

              A věřím že v tom případě bude patřičně nahrazený. Ten druhý David například, Depetris, odkopal v Rizesporu toto sezónu jen 77 min v 810 možných - Leo Kweuko ho vyhnal ze sestavy, jak se zdá. Krásné by jinak bylo, kdyby oba Davidové byli komplementární a ničili by spolu soupeře Slavie.

            • Re: Příbram - Slavia, před zápasem

              zeleznik2     před 11 lety 02.11.2013 19:19 |  
              0 0

              Taky bych se nedivil a my budeme zase bez útočníka, Škoda je původem stejně stoper, až v posledních letech z něj v Bohemce udělali útočníka a pak máme jen Fenina anebo nemáme?a dorostence, takže vyhlídky nic moc....

        • Re: Příbram - Slavia, před zápasem

          zeleznik2     před 11 lety 02.11.2013 19:17 |  
          0 0

          Souhlas, ale proti Varnsdorfu a Bohemce měl hrát v základu, anebo jít na hřiště o půli a ne na nějakých 30 minut a místo Nitrianského, který je totální spalovač.....

  4. Re: Příbram - Slavia, před zápasem

    zeleznik2     před 11 lety 02.11.2013 16:45 |  
    0 0

    Poslední vítězství v Příbrami se datuje k 13.květnu 2007 0:2, už je načase to prokletí zlomit.

  5. Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. poločase

    spino     před 11 lety 02.11.2013 17:17 |  
    0 0

    Ten Gecov už je spíš k smíchu. Donedávna jsem ho nesnášel, ale teď se nad jeho nefotbalovými kousky bavím. :D

    • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. poločase

      Edwardtheiron     před 11 lety 02.11.2013 17:23 |  
      0 0

      Hle, mladý Bureš nás přišel pobavit svými fotbalovými postřehy. :-)))
      No, když sem nebudeš tahat politiku, tak si klidně mudruj.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. poločase

      Barra     před 11 lety 02.11.2013 17:29 |  
      0 0

      Zápas tedy sleduješ, předpokládám. Máš tedy větší štěstí než já, ale rád to doženu, jakmile Mart01 sem hodí záznam. Co konkrétně Gecov podle tebe zkazil za těch prvních 17 min? Čím tě tak pobavil? Na onlinu nic v tom smyslu prozatím nepsali.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. poločase

        spino     před 11 lety 02.11.2013 17:46 |  
        0 0

        Tady nejde jen o tenhle zápas, ale o jeho celkový herní projev. Je to prostě kopáč, bez techniky a bez přehledu, který jenom umí makat, ale to může stačit leda tak obranáři Radovi, ale nikoliv Slavii, která má praktikovat moderní útočný kombinační fotbal.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. poločase

          Barra     před 11 lety 02.11.2013 18:03 |  
          0 0

          Aha. Takže dnes Gecov sice nic nekazí, ale zapadá ti do škatulky Hubů, Jarolímů, Dostalů, a jiných Škodům, kteří ať hráli, jak hráli, stejně byli kritizování. Vždy se někdo musí najít, do koho se bude kopat. Co se týká Milanu Škody - podle online dnes hraje skvěle a potvrzuje své výkony z minulých zápasů.

          Jinak byl Marcel Gecov podle hodnocení Alanora minulou sezónu druhý nejlepší hráč jara - hned po Kiselovi. A s tím souhlasím.
          Netvrdím, že Gecov teď hraje na úrovni minulé sezóny, ale ten ´ prostě kopáč, bez techniky a bez přehledu´ nechám rád na tvé konto.

          Hodnocení Alanora:
          ´Marcel Gecov - 5,60 (hodnocen 10x) - Po dlouhé herní pauze ve Fulhamu a Gentu měl slabší rozjezd, postupem času se ale vypracoval v oporu mužstva. V zápasech pod Petroušem patřil k nejlepším hráčům Slavie, výtečný byl dozadu i dopředu. Ačkoliv byl jeho zimní přestup vnímán rozporuplně, tak se ukazuje, že šlo o dobrý tah´.
          http://slavistickenoviny.cz/clanek/7048-kisel-hracem-jara-podle-hodnoceni-celkovy-souhrn

          • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. poločase

            Thane (přítel SN)     před 11 lety 03.11.2013 17:31 |  
            0 0

            Ano jaro se mu celkem vydarilo, ale to uz je pryc a ted je strasnej..

      • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. poločase

        spino     před 11 lety 02.11.2013 17:47 |  
        0 0

        Jinak zápas sleduji - rozhodně lepší herní projev, než pod Petroušem, ale některým hráčům prostě chybí herní kvalita a s tím žádný trenér nic neudělá.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. poločase

          bongor     před 11 lety 02.11.2013 17:54 |  
          0 0

          Koukám,že se diváci na všech stadionech dobře baví.Čtyři poločasy,4x0-0.Takže aspoň že ten Gecov baví svými klaunskými kousky.Ale pořád jsme se ještě nedozvěděli,čím tak pobavil kolegu spina.Musela to být velká sranda.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. poločase

        edenian     před 11 lety 02.11.2013 17:51 |  
        0 0

        No , Barro bud rad ze to nevids.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. poločase

          Alanor (admin)     před 11 lety 02.11.2013 17:53 |  
          0 0

          Zas tak strašné to není. Nic extra, ale o parník lepší než pod Radou na jaře tamtéž. Štve mě ale Nitrianský, který trestuhodně zahodil tutovku. A to už poněkolikáté.

          • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. poločase

            mart01     před 11 lety 02.11.2013 17:59 |  
            0 0

            Tak on to jako bek nepotřeboval, aby proměnil každou šanci. Zakončovat jako zabiják se prostě za 3 týdny nenaučíš.

            • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. poločase

              Alanor (admin)     před 11 lety 02.11.2013 18:00 |  
              0 0

              On jako bek neuměl bránit, teď jako útočný hráč neumí střílet. To je tragédie, jak to řešil. V bráně by mohl být postavený kůl a Nitrianský to do něj s jistotou napálí.

          • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. poločase

            slaviator     před 11 lety 02.11.2013 18:00 |  
            0 0

            Receptem by bylo posunout ho do útoku. Juhar taky z obrany a zálohy spaloval.. :-))

          • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. poločase

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 02.11.2013 18:00 |  
            0 0

            No spíš obvyklá holomajzna s tím že jsme mohli opět vést po půlce....

          • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. poločase

            edenian     před 11 lety 02.11.2013 18:41 |  
            0 0

            Alanore, jsme totalne bezzubi.

            • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. poločase

              Alanor (admin)     před 11 lety 02.11.2013 19:01 |  
              0 0

              Druhý poločas už totálně ano. :-/

          • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. poločase

            Kornovo     před 11 lety 03.11.2013 09:31 |  
            0 0

            nitriansky at uz konecne vypadne ze sestavy ne-li ze slavie.jeho pusobeni na jakemkoliv postu nas akorat stoji body.kdyz jsem videl,jak to zas zadrbal a este do toho sparta zas vyhra,tak jsem chtel neco nakopnout

    • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. poločase

      Pepino44     před 11 lety 02.11.2013 18:08 |  
      0 0

      Tak voslíku,k smíchu si mě spíš Ty než Gecov,mám takový dojem,že fotbal Tě moc nezajímá (spíš ty záchodky na východní tribuně),ale protože pilně sleduješ zdejší diskusi a víš,že nadávat na Gecova je nyní moderní,tak si taky přiložíš. Nemám možnost dnešní zápas sledovat,ale dle onlajnu zase Gecov tak špatný asi není.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. poločase

        bongor     před 11 lety 02.11.2013 18:16 |  
        0 0

        Teď jsi to popsal přesně Pepíno,to už je taková dávná móda,někoho si vybrat a šít do něj,bez ohledu,jestli ten zápas vidím nebo ne.
        Tím se Gecky nezastávám,on se ale ještě snad zmátoří a budeme rádi,že máme taky někoho,kdo to umí trošku řezat a ne se jenom nechat okopávat jako řípa.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. poločase

      Alanor (admin)     před 11 lety 02.11.2013 18:20 |  
      0 0

      Jinak Gecov dneska patří k lepším. Asi jeho nejlepší výkon na podzim dosud.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. poločase

        Alanor (admin)     před 11 lety 02.11.2013 18:35 |  
        0 0

        No poté, co jsem ho pochválil, šel jeho výkon dost dolů. :-/

        • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. poločase

          spino     před 11 lety 02.11.2013 18:48 |  
          0 0

          Ne asi...

        • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. poločase

          judy     před 11 lety 02.11.2013 20:23 |  
          0 0

          No zápas jsem sledoval a když jsem koukal že Petrák bude střídat tak jsem se radoval že za Marcela ale bohužel tomu tak nebylo... dneska byl fakt špatnej on dozadu je dobrej ale přihrávka je přímo tragická !

  6. Re: Příbram - Slavia 0:0 ve 2. poločase

    spino     před 11 lety 02.11.2013 18:21 |  
    0 0

    Tak dost! V 62. minutě vypínám přenos. Zápas se zvrhl zase v holomajznu. :(((

    • Re: Příbram - Slavia 0:0 ve 2. poločase

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 02.11.2013 18:23 |  
      0 0

      vypni se ;-)

  7. Re: Příbram - Slavia 0:0 ve 2. poločase

    edenian     před 11 lety 02.11.2013 18:36 |  
    0 0

    Dobrotka v prdeli.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0 ve 2. poločase

      th     před 11 lety 02.11.2013 18:40 |  
      0 0

      Tak to je mazec, Petrák, Škoda na stoperu? :-)

      • Re: Příbram - Slavia 0:0 ve 2. poločase

        Pepino44     před 11 lety 02.11.2013 18:56 |  
        0 0

        Tak dívalové,co takhle nějakou zprávu o Dobrotkovi. Zranění ? Bylo něco vidět? Jak je to vážný?

      • Re: Příbram - Slavia 0:0 ve 2. poločase

        slaviator     před 11 lety 02.11.2013 19:02 |  
        0 0

        Spíše Neves a Čonka na beka..?

        • Re: Příbram - Slavia 0:0 ve 2. poločase

          th     před 11 lety 02.11.2013 19:07 |  
          0 0

          Pro další kola jako možnost asi ano, ale ne pro posledních 10 minut v Příbrami. Nakonec to hoši ustáli, ještě že tak.

  8. Re: Příbram - Slavia 0:0

    Barra     před 11 lety 02.11.2013 18:52 |  
    0 0

    A máme alespoň bod. Příští neděli doma jsou 3 body proti Zbrojovce téměř ´must´. Snad to nebude tak zlé s Martinem Dobrotkou.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      bongor     před 11 lety 02.11.2013 18:59 |  
      0 0

      Musíme věřit,že se Dobro dá do příště dohromady,jinak by do středu musel Neves,což taky není průšvih a nalevo by se vrátil Čonka,nebo Nitro.
      Bod je málo,padáme za Brno na 15.flek.Ale tři zápasy jsme nedostali góla,to je pozitivum.Brno musíme dát!

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        bongor     před 11 lety 02.11.2013 19:04 |  
        0 0

        Vlastně jsme se dostali před Jihlavu,tak pokud klokan udělá bod,budeme čtrnáctý.Špatně jsem se podíval.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        Barra     před 11 lety 02.11.2013 19:04 |  
        0 0

        Byl si rychlejší než já s těmi nulami, neviděl jsem tvojí reakci. Mě příspěvky holt trvají na wordu a než provedu ´spelling control´.

        Že obrana drží je velké potěšení, po těch dvou měsících hrůzy za začátku ligy.

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            Barra     před 11 lety 02.11.2013 19:31 |  
            0 0

            Kdybych to ještě uměl stáhnout, nějak mi to (prozatím) nejde. Poprosím ale dcery aby si s tím pohrály a to nainstalovaly a hlavně mi vysvětlily, jak s tím pracovat. Já patřím mezi ty, kteří používají jen nějakých 10% možnosti různých aplikací mobilu. V každém případě dík!

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        Slawek     před 11 lety 03.11.2013 09:51 |  
        0 0

        Čonka nebo Nitro ? Tak to jsi vybral ty největší dřeváky. Čonka už tu dávno neměl být a Nitrianský dokazuje v každém zápase jaký omyl bylo jeho angažování. Ten může hrát ligu leda tak v Budějkách. A protože máme podobných umělců povícero, jsme tam, kde jsme. Ovšem máme i fotbalisty, ti však příležitost nedostávají. Ale v juniorce své umění pravidelně ukazují. A Koubek tam chodí, tak proč jim nevěří?

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      Barra     před 11 lety 02.11.2013 19:01 |  
      0 0

      Jinak třetí vychytaná nula Matěje Rakovana z pěti posledních zápasů, ve kterých startoval: proti Bohemians, dnes Příbrami, zpětný zápas s Varnsdorfem. Proti Viktorii pustil nechytitelnou střelu Rajtorala, ale za to chytil penaltu, proti Spartě dostal 2 branky proti.

      Ale snad to souvisí také s přesunutí Milana Škody na stopera: během 4 zápasů, které na té pozici odehrál, jsme dostali jen 1 branku v Plzni, 3 x udrželi nulu, a získali v lize 5 bodů z devíti plus postup v poháru.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        PetCC     před 11 lety 02.11.2013 20:07 |  
        0 0

        Zapomínáš na Duklu, tam jsme vyhráli, nedostali gól a Škoda hrál kus zápasu na stoperu.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          Barra     před 11 lety 02.11.2013 20:35 |  
          0 0

          Máš pravdu. Bral jsem v úvahu zápasy kde hráli společně Rakovan-Škoda. Prozatím mají ty 3 body, získané na Dukle, pro nás cenu zlata, a Milan Škoda se na tomto zisku základně podílel, hrál více než půl hodiny stopera.

          Mám takový dojem, že Škoda si svoji pozici našel. Ještě bych mu přál, aby se mu sem tam nějaký ten gól povedl při našich standardkách, byla by to pro Milana odměna.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      Markus     před 11 lety 02.11.2013 19:06 |  
      0 0

      Bohužel, takto už opět musíme uvažovat, vzhledem k mizernému postavení Slavie v tabulce je pro nás remíza v Příbrami cenná. Zápas jsem neviděl, ale dle ohlasů to žádná hitparáda nebyla, může se stát, že góly se nám nepodaří dát, ale kolik jsme si vytvořili skutečných šancí?

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        Alanor (admin)     před 11 lety 02.11.2013 19:07 |  
        0 0

        Jednu, kterou zazdil Nitrianský.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          PetCC     před 11 lety 02.11.2013 20:09 |  
          0 0

          A k tomu dvě přihrávky za obranu, první skvěle vykryl brankář, druhá na mokru odskočila víc, než Mičola čekal.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        quelhar (admin)     před 11 lety 02.11.2013 19:09 |  
        0 0

        Mam pocit, ze v Pribrami to je uz roky stejne, ze tam vzdycky hrajeme jeden z nejhorsich zapasu sezony, co se tyce ofenzivy.

  9. Re: Příbram - Slavia 0:0

    Alanor (admin)     před 11 lety 02.11.2013 18:56 |  
    0 0

    Druhý poločas hodně špatný. Bod je pro nás i v kontextu průběhu hry dobrý.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      honza1947     před 11 lety 02.11.2013 19:17 |  
      0 0

      Asi to byla oboustranně holomajzna. Není ale divu. Hrálo se v lijáku a za silného větru. Absolutně nefotbalové počasí.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        bongor     před 11 lety 02.11.2013 19:37 |  
        0 0

        To víš ,soudruzi z dírekce nechali zbytečně dlouhou pauzu a teď se bude dohrávat v takovýchto srágorách.Potom přijde mrazík a snížek,to je správný přípěvek ke zlepšení návštěvnosti.A taky to přispěje k odbytu jegrovek,norských svetříků , čepic s beranicí,teplých šál a zateplených bot.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          mats     před 11 lety 02.11.2013 20:08 |  
          0 0

          ...že by fanshop přihodil na pult svetry se slávistickými jeleny? :-)

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            bongor     před 11 lety 02.11.2013 20:56 |  
            0 0

            No třeba,navrhni jim to

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            edenian     před 11 lety 02.11.2013 20:59 |  
            0 0

            A beranice sesivane s hvezdou, strasna predstava!!

  10. Re: Příbram - Slavia 0:0

    zeleznik2     před 11 lety 02.11.2013 19:15 |  
    0 0

    Tak jsme nakonec vydřeli bod, po průběhu v druhém poločase, jsem za něj jsem nakonec rád. Znovu se potvrdilo, že naším, největším problémem, je proměňování šancí, víc než jeden gól prostě nejsme schopni dát, dnes bohužel ani ten jeden jsme nevstřelili, Nitrianský okamžitě pryč z kádru, třetí zápas za sebou zahodil 100% šanci, dnes bohužel nás to stálo dva body. Šance na hřišti soupeře se prostě musí proměňovat, jinak oceňuji, že jsme opět nedostali gól, ikdyž při těch dvou šancí Příbrami se mi zatajil dech. Doufám, že Dobrotka bude v pořádku, bez něj si prostě obranu nedokážu vůbec představit, proti Brnu hru na dva hroty a tři body.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 02.11.2013 19:18 |  
      0 0

      Tak v minulých zápasech Nitrianský úplně ložené šance neměl, to až dnes.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        edenian     před 11 lety 02.11.2013 21:00 |  
        0 0

        U neho je jedno, jestli je lozena nebo nejaka jina.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        zeleznik2     před 11 lety 04.11.2013 19:43 |  
        0 0

        Proti Bohemce promiň to tutovka byla...

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      Pepino44     před 11 lety 02.11.2013 19:26 |  
      0 0

      Co je to za blbosti-neproměnil (zahodil) 100% šanci,okamžitě pryč z kádru-stálo nás to 2 body. Je to sice trestuhodné takovéto šance zahodit,ale proč okamžitě pryč? Mělo by to znamenat,že kdyby hrál někdo místo něho,taky by se dostal do té šance a proměnil? Netvrdím,že Nitranský hraje dobře,ale pokud není někdo lepší (asi ví trenér),tak bych jej tak drasticky nezatracoval. No ale ono je to moderní jak jsem psal jinde.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        th     před 11 lety 02.11.2013 19:30 |  
        0 0

        Po tom, jak vypadal zápas v Plzni, tak bych si dovedl představit kraje vlevo Mičola, vpravo Prošek, proč ne? Ličku a Petráka na střed a Juhara se Škutkou dopředu, ale to už bych asi chtěl moc.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        zeleznik2     před 11 lety 04.11.2013 16:58 |  
        0 0

        S tím nesouhlasím, Nitrianský hrál v obraně pod Radou a Petroušem a byl lepší než Dostál či Hubáček, ikdyž se nevyvaroval kolísavé výkonnosti, ale podzimní výkony hrozné, už Petrouš ho sem tam posadil na lavičku, teď s novým trenérem hraje v záloze a na jeho místě v obraně Dostál, ten se docela chytil. Nitrianský v záloze dopředu v celku aktivní, ale nedává góly a to mne nejvíc na jeho hře štve a dozadu při bránění se mu taky moc nechce, je určitě zkušenějším hráčem než Bazal či Prošek, ale proti Brnu bych je vyzkoušel.

        záloha: Petrák, Zmrhal/Prošek/Bazal/Kisel, Mičola, Lička.

        Jasně trenér by měl vědět, kdo na to momentálně má, ale Gecov třeba hraje, ikdyž výkony nic moc a třeba Škutka sedí na lavičce, protože se do nového herního systému nehodí....

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      Kornovo     před 11 lety 03.11.2013 09:36 |  
      0 0

      souhlas,nitrak by se mel okamzite pakovat minimalne ze zakladu

  11. Re: Příbram - Slavia 0:0

    SPAMD     před 11 lety 02.11.2013 19:17 |  
    0 0

    Jsem strašně naštvaný,Zmrhal ať okamžitě odejde,nemá ani na 3.ligu,Nitriansky nemá ani na 2.ligu,Šimeček nejede a DZ hraje Koreš ,Bazal s jeho formou šanci nedostane,Alanore Gecov hrůza!!!, budujem novy bordel se staryma k......,je to hnus a pokud někdo byl spokojen vůbec nerozumí fotbalu,jsem velmi zklamán

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 02.11.2013 19:19 |  
      0 0

      Gecov hrál hodinu slušně, pak hrozný no. Koreš DZ nehrál.

  12. Re: Příbram - Slavia 0:0

    Falk     před 11 lety 02.11.2013 19:29 |  
    0 0

    Já bych to tak špatně nevidel,ale aspoň bod,Nitriansky jediná velká šance v zápase a nedá,mě se dnes tedy nelíbil nikdo a už je jasné,že to sklouzlo do starých koleji,pořad jsem si myslel,že Koubek bude větší chlap,ale už se taky podelava,dnes nikdo nehrál dobře,nejhorší Zmrhal (jalovy jako vždy),Gecov,Nitriansky ,ale mužů vyjmenovat asi všechny,je jasné ze progres tam není a pokud trener nenajde větší odvahu,bude záchrana velmi těžká,kdo to dnes viděl musí se mnou souhlasit

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      bongor     před 11 lety 02.11.2013 19:49 |  
      0 0

      Ono je to skutečně těžký,nelze to všechno povyhazovat,když široko daleko nic skutečně kvalitního není.Jsou jen průměrní a ještě průměrnější.Asi nejlepší cestou je posílit skauting a vypravit se do krajin,kde jde fotbal nahoru.Skauting ale samozřejmě musí dělat odborníci,nevím proč vyhodili Kubíka,který k nim zcela určitě patří a jestli už někdo kontaktoval Šmícu,to by byl ideální hledač talentů.
      Tepláci před třemi měsíci hráli o sestup,vzali tři černoušky a najednou hrají o poháry,jestli ne o titul.Koubek nevypadá špatně,alespoň přinutí všechny makat,což v našich podmínkách znamená hodně.
      Ale kouzla neumí,není David Coperfield.

  13. Re: Příbram - Slavia 0:0

    mart01     před 11 lety 02.11.2013 19:45 |  
    0 0

    Bod z venku dobrý, nicméně 3 by byly lepší. Nitrianský spálil další tutovku (jedinou v zápase), za 3 zápasy mohl dát tak 5 gólů. Tento post musíme v zimě posílit. Gecov, nevím jestli k němu má cenu něco psát, jestli někdo říká, že hrál hodinu slušně, pak nechápu. Ano možná hrál hodinu slušně - na svoje poměry, ale na Slavii tohle prostě nestačí, to ať se na mě nikdo nezlobí. Nechápu jeho nasazení, Petrák je několik parníků před Gecovem. Zmrhal opět pan neviditelný. Dostál, škoda klávesnice, abych k němu něco psal - vyhodit. Škoda s Dobrotkou nejlepší. Neves předvedl velkou bojovnost, občas nepřesnost, ale jeho výkon oproti ostatním nadprůměr. Zbytek týmu snad ani nemá cenu hodnotit, jelikož nikdo nic nepředvedl. Další zápas s Brnem musíme opět vyhrát a v zimě posílit. Dobrotka zraněný, což je velká nepříjemnost.

  14. Re: Příbram - Slavia 0:0

    Barra     před 11 lety 02.11.2013 19:46 |  
    0 0

    Takže Dobrotka má podle reportu na oficiálkách pochroumaný pravý nártem na pravé noze – na noze kde v létě si zlomil zánártní kůstku 

  15. Re: Příbram - Slavia 0:0

    spino     před 11 lety 02.11.2013 20:25 |  
    0 0

    Mario Lička, Škoda, občas Mičola a Dobrotka. Zbytek? Bez komentáře.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      Barra     před 11 lety 02.11.2013 20:37 |  
      0 0

      A Rakovan. Ale přece jsi psal, že sis vypnul v 62 min přenos?! Tak jak to je?

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        Pepino44     před 11 lety 02.11.2013 20:51 |  
        0 0

        Barro,vždyť on kecá,kde by to mohl vidět ? V Tv to nikde nebylo a pochybuji,že by sázel aby to viděl na sazkabetu,když jak psal nemá ani na pernamentku. Občas projede diskusi,přečte kousek onlajnu a potom vyplodí nějaké to jeho moudro. A cítí se potom důležitě,protože je "při tom". Na ofi mu pořád nadávají tak leze sem. Je to prostě vosel.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          bongor     před 11 lety 02.11.2013 20:55 |  
          0 0

          Pepino,kdyby Tě slyšeli voslové,tak by se pěkně urazili.Osel je velmi
          příjemné a užitečné zvířátko.

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            Pepino44     před 11 lety 02.11.2013 21:03 |  
            0 0

            Barro,já nic proti voslíkům(zvířatům) vůbec nic nemám. Uděláme to tak,že to byl vlastně překlep on se jmenuje Vocel.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          Barra     před 11 lety 02.11.2013 21:59 |  
          0 0

          Vždyť já vím, Pepine a Bongore, že Spinu dělá dobře, když se jakkoliv může manifestovat. Ale tak dlouho, jak nebude do fotbalu plést paralely z das Dritte Reich, jak to Spino v nedávné minulosti měl v oblibě, mi ani nevadí. Člověk se alespoň může zasmát a někdy s úžasem nevěřivě zatřepat hlavou nad tím, co tady perlí.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        edenian     před 11 lety 02.11.2013 21:05 |  
        0 0

        Rakovan me potesil.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          spino     před 11 lety 02.11.2013 23:12 |  
          0 0

          Mám účet na sazkabetu. Stálo mě to 30kč, to byste si mohli při troše snahy zařídit.

          Rakovan ven! Protekční synátory tady nestrpíme!!!

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            Nosorozec     před 11 lety 02.11.2013 23:15 |  
            0 0

            Z toho, že jsme v Příbrami nevstřelili ani jeden gól, bych nevinil zrovna Rakovana...

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            Barra     před 11 lety 02.11.2013 23:20 |  
            0 0

            Ano, nejlepšího ze 4 brankářů které jsme do teď postavili, vyhodíme. Jasně.

            Protekční? Asi ti uteklo, že byl postaven teprve když nikdo jiný nebyl k dispozici.

            • Re: Příbram - Slavia 0:0

              spino     před 11 lety 02.11.2013 23:23 |  
              0 0

              Něco si o tom zjisti. Nejde mi o to, jestli chytá dobře, nebo ne, nýbrž o princip. Korupce (protekce) je v našem klubu bohužel častým jevem.

              • Re: Příbram - Slavia 0:0

                Barra     před 11 lety 02.11.2013 23:40 |  
                0 0

                Tak mi laskavě řekně, co si mám zjistit. Fakt, že hraje u nás (jak se zdá) zdarma, mi vůbec, ale vůbec nevadí. To ale neznamená, že má protekci. Ještě jednou, byl až čtvrtá volba. Kdyby byl z našich brankářů nejhorší ale přestodostál přednost a hrál, mlčím jako hrob.

                To ti ale nezapadá do tvých spikleneckých teorií.

                • Re: Příbram - Slavia 0:0

                  slaviator     před 11 lety 03.11.2013 00:07 |  
                  0 0

                  Spino, protekce by podle mě byla, kdyby jeho plat mu platil někdo jiný (Rakovan st.) a Matej Rakovan by musel chytat. Takhle přišel až jako čtvrtá volba, dokud byli zdraví jiní brankáři stojící v hierarchii klubu nad tím, tak chytali oni.

                  Je to trochu odlišné od Zdeňka Zlámala, kterého platil jeho otec, nyní místopředseda asociace FAČR...

                  Jinak tohle ve fotbale asi začne brzy být pravidlem, že si hráč s sebou přivede nějakého sponzora. Třeba v motorsportu to funguje už léta a tím nemyslím pouze F1, ale svým způsobem třeba i NASCAR. Buď je jezdec zcela výjimečný, nebo jde do nějaké stáje a s sebou přivádí sponzora (v současném poli F1 je takových jezdců minimálně pět)

                  • Re: Příbram - Slavia 0:0

                    spino     před 11 lety 03.11.2013 08:36 |  
                    0 0

                    A Hrubeš nechytá proč? To má ještě disciplinární trest?

                    • Re: Příbram - Slavia 0:0

                      quelhar (admin)     před 11 lety 03.11.2013 09:39 |  
                      0 0

                      Hrubes je zraneny, vzdyt nechyta ani v juniorce a na lavicce v acku sedi Rehak.

                    • Re: Příbram - Slavia 0:0

                      Barra     před 11 lety 03.11.2013 09:41 |  
                      0 0

                      Protože Rakovan Hrubeše po jeho červené kartě důstojně nahradil, a jestli ti to nedošlo, tak vychytal 3 nuly za sebou a získali jsme v lize 5 bodů z posledních 3 zápasů plus postup v poháru.

                      Není důvod aby se brankářská jednička měnila. Ale jak se zdá nechceš pochopit, že Rakovan byl až čtvrtá volba v řadě, a svoji šanci dobře chytil. Nebo bys opět rád měl Radka Černého v brance?

                      • Re: Příbram - Slavia 0:0

                        edenian     před 11 lety 03.11.2013 10:55 |  
                        0 0

                        Koukam ze se to tady po divoke noci opet rozjelo. Proste Spino tady ma velkej vliv :-)

                        … a Rakovan me potesil, na tom trvam.

              • Re: Příbram - Slavia 0:0

                Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 03.11.2013 18:55 |  
                0 0

                Spíš ty si zjisti co je korupce. Jestli je tu Rakovan proto, že ho platí někdo jinej tak to není korupce ale zcela normální obchodní vztah. Korupce by byla, kdyby Rakovan (nebo někod jiný) platil Koubkovi (nebo někomu jinému kdo na to má vliv) "všimné" aby ho zvýhodňoval (stavěl).
                A vzhledem k tomu, že Čontofalský a Hrubeš jsou ranění, Černý je z formy a Rakovan (jako 4. volba!!!) naopak chytá velmi dobře tak se o žádném zvýhodnění nedá mluvit.

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            Tomski     před 11 lety 03.11.2013 00:58 |  
            0 0

            Rakovan je po dlouhé době podařený krok sportovního vedení...má velký potenciál...snad to má vedení ošetřené, aby nám neutekl...jsem zvědav jak se otázka brankáře vyřeší v zimě...Berkovce si můžeme už stáhnout a Čonto by měl být také ready...jinak Gecov tu první dvacetiminutku vážně tragédie...pak lepší, ale stejně to není kvalita...doufám, že se přes zimu zase dostane do formy...hlavně jestli odejde Petrák...nevíte jak to je s Davidem Jarolímem ??

            • Re: Příbram - Slavia 0:0

              Tomski     před 11 lety 03.11.2013 01:04 |  
              0 0

              a ještě...nevíte jak si vede Tusjak ? vím, že hraje a že, se jim daří, ale jestli by mohl pomoci na jaře...moc jsem nepochopil jeho odříznutí Radou...přišel mi loni na podzim než např. Koreš nebo Hurka...a právě na krajích obrany by to chtělo posílit...

  16. Re: Příbram - Slavia 0:0

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 02.11.2013 20:55 |  
    0 0

    Přátelé v sešíveném, to byla ale hrozná podívaná.
    První půli to ještě celkem ušlo, ale druhou jsme vyloženě čekali na gól. Špatný z Příbrami nebyl střídající Aziz, nicméně k tomu, aby se z něj stal skutečně dobrý hráč, tak postrádá pořádný důraz, jinak kopací technika super, ale takhle bohužel hraje tu lavičku i v Příbrami.

    Z našich se mi celkem líbil Škoda, byl to snad on, kdo pěkně vysunul Nitrianského (nebo Lička? teď nevím..). Gecov předvedl dobré momenty, zarputilost, ale bohužel vrší dost chyb, hru často drbe... Celkem ušel Lička. Nitrianský se snažil, ale... není to ono. Rakovan dobrý, v klíčovém okamžiku podržel (i když to nebylo nic extra náročného), ale také tam bylo několik nepřesností.

    Všiml jsem si rovněž, že naší hráči v porovnání s těmi příbramskými až příliš často na mokrém terénu podkluzovali.

    Fotbal nevalné kvality, Příbram bohužel byla - zejména díky 2. půli - o něco lepší.

    Pořád jsem doufal v nějaký herní progres. V Plzni jsem jej viděl. Dnes to ale bylo zlé, hodně zlé... :(.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      edenian     před 11 lety 02.11.2013 21:07 |  
      0 0

      Mozna sis taky vsimnul, ze starkovo borci si pri kazde volne chvili vyndavali blato ze spuntu. U nas jsem to zahledl jen u Rakovana, pote co mel namale - uklouzl kdyz chytal balon shury.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        bongor     před 11 lety 02.11.2013 21:13 |  
        0 0

        Tak co by s zabývali blátem,nemají to ve smlouvě,ani v popisu práce

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 02.11.2013 21:17 |  
        0 0

        Pravda, ale i ten Rakovan tam - tuším - tak 2x podklouzl.

        No nic, aspoň že počasí bylo relativně slušné. Lépe asi už nebude.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      bongor     před 11 lety 02.11.2013 21:11 |  
      0 0

      Díky Eluine za alespoň krátký report.Moc jsi mě tedy nepotěšil,ale tušil jsem,že to musela být zase naše klasická bída.Plzeň,to bylo nějaké chvilkové vzepětí,nebo podcenění našich hochů.Ale přece ta Příbram se musela cpát dopředu ne?Tak se divím,že jim tam Juhi neutíkal.Teď jsem se chvilku díval na mistry vesmíru v čele s panem Patákem.Po půlhodině jsem to vypnul.nejdřív jsem se podíval na kalendář,jestli náhodou není rok 2000 a on ne.Takže už se, jak jsem viděl ,páni rozhodčí zase dostávají do formy.Žluté tepličákům jen sviští,stejně jako trestňáky z dobrých pozic.V 15.minutě pro jistotu zlikvidovali koleno Mahmutovičovi,ze kterého měli takové bobky,samozřejmě za bohorovného přihlížení rozhodčích.Paták otáčí
      co se dá, bude pochválen.Kdo tady psal,že se píská pro Plzeň,tak by se měl chvíli podívat na ten tyjátr na Letný.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 02.11.2013 21:20 |  
        0 0

        Dalo se čekat kdy to chátra zase rozbalí na korupční černoprdelníky,Křeta si myslel že to půjde bez nich nešlo, no letos už nic neponechají náhodě o tom jsem přesvedčen.Proto jsem v klidu vsadil 30000 na titul chátry.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          edenian     před 11 lety 02.11.2013 21:35 |  
          0 0

          Ale na Teplice tedko fakt radost pohledet.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          bongor     před 11 lety 02.11.2013 21:37 |  
          0 0

          To máš vlku v kapse,jakej je kurs,určitě hodně malej,je to jasný od začátku.

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 03.11.2013 09:47 |  
            0 0

            Hele ja fakt nevim vsadil jsem to na začátku bylo to kolem 2-2.1,ale před ligou to bylo 2.4,

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      edenian     před 11 lety 02.11.2013 21:19 |  
      0 0

      Ja souhlasim. Bylo to desny. To " První půli to ještě celkem ušlo, ale druhou jsme vyloženě čekali na gól " znamena pro me znamky tak 4-5. Vyjimka Skoda, Rakovan. U Licky uplne nevim, jestli hraje lepe, ale nema s kym, nebo je na tom stejne jako ostatni.
      Ze by byla Pribram lepsi nemyslim. Pripadlo mi, ze tam beha 22 nejhorsich fotbalistu I. ligy.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 02.11.2013 21:25 |  
        0 0

        Vyložené šance neměli, snad krom toho, jak v úvodu přestřelili a pak jak trefili brankovou konstrukci, ale zdáli se mi směrem dopředu nebezpečnější.

  17. Re: Příbram - Slavia 0:0

    edenian     před 11 lety 02.11.2013 21:11 |  
    0 0

    Jak jsem si precetl ten rozhovor s Koubkem / kulovnice brokovnice atd. / tak se mi spise zda, ze vetsina mistnich by sahla po nejake zbrani hromadneho niceni nebo by prinejmensim trvala na te brokovnici. Usuzuji tak z naseho dlouhodobeho vztahu k milackum v zakladni sestave :-)

  18. Re: Příbram - Slavia 0:0

    Ferguss     před 11 lety 02.11.2013 21:39 |  
    0 0

    Myslím, že Koubek to po svém nástupu řekl jasně. První na čem se musí zapracovat je defenziva. To se evidentně povedlo. Přestali jsme dostávat góly. Dopředu to bohužel zatím moc nejde, ale i tam je znát zlepšení. Myslím, že to Koubek zhodnotil přesně, hrajeme v křeči, ono hrát o záchranu není z psychického hlediska žádná sranda, zvlášť ve Slavii. Berme to tak, že máme z posleních 3 zápasů 5 bodů a já věřím, že ještě nějaké přijdou. A pak bude mít Koubek celou dlouhou zimu na to aby mužstvu vtisknul systém i směrem dopředu.

  19. Re: Příbram - Slavia 0:0

    petrjir     před 11 lety 02.11.2013 22:05 |  
    0 0

    Nevíte co je se Štěpánem?

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      tantalos     před 11 lety 02.11.2013 23:09 |  
      0 0

      Předvedl takové výkony, že na tom, co je s ním, nezáleží

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        petrjir     před 11 lety 03.11.2013 00:14 |  
        0 0

        Právě proto se ptám. Zda to je jen kvůli výkonu, což by mě vůbec nepřekapilo nebo zda je zraněn, což se nikde ale neuvádí

  20. Re: Příbram - Slavia 0:0

    tantalos     před 11 lety 02.11.2013 23:20 |  
    0 0

    Bod z Příbrami mě těší, protože jsem se děsil, jak mančaft fyzicky zvládne "anglický týden". Prostě letní hrubá příprava chybí.
    A to tím víc, že Koubek zkouší poměrně fyzicky náročný styl hry, napadání po celém hřišti.
    Jsem přesvědčen, že by třeba Gecov nebo Nanda byli hodnoceni mnohem líp, kdyby vydrželi víc než 60 - 70 minut.
    Hrozím se zranění Dobrotky - zkušenosti ukazují, že bude k dispozici zase až v květnu, jestli vůbec.
    Naopak mě poněkud potěšilo zranění Kisela - v utkáních venku hrával pravidelně mnohem hůř než doma a proti Bohemce byl hlavně v první půli hrozný
    Snad by našemu útoku pomohlo, kdyby nastoupil Bazal - alespoň na druhý poločas proti Brnu. Je poněkud nestandardně nápaditý a snad by něco s Ličkou vymysleli.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      asanin     před 11 lety 02.11.2013 23:30 |  
      0 0

      Kisel s Bohemkou v první půli vůbec nehrál, byl na střídačce...

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        edenian     před 11 lety 03.11.2013 11:00 |  
        0 0

        … protoze v predchozim zapase dostal pukem mezi voci :-)

  21. Re: Příbram - Slavia 0:0

    pes (přítel SN)     před 11 lety 03.11.2013 08:28 |  
    0 0

    Dobrý den všem,
    rád bych se jen zeptal, kdy se pro nás masochisty bude moci zhlédnout ten slibovaný záznam, abychom se také mohli zúčastnit debaty. Moc děkuji

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      Mike     před 11 lety 03.11.2013 09:49 |  
      0 0

      Raději bych nedoporučoval, čas se dá strávit příjemněji. Náš letošní ,,klasický" výkon co se týká útočné potence. Příbram dopředu stejně strašidelná. Přihrávky 3 za sebou člověk neviděl. Jenom 1 gólová šance, kterou po pěkném vysunutí Ličky totálně zpackal Nitrianský.
      Další ranou bylo zranění Dobrotky, když šel do kabiny kolem hřiště, skoro nemohl našlápnout na pravou nohu. Pokud je to jenom zhmožděné, tak snad vynechá jenom zápas s Brnem, potom se hraje až za 23.11.2013 kvůli reprezentační pauze. Nejlepším hráčem byl paradoxně přeškolený stoper Škoda, ve vzduchu a pozičně jistý, několikrát i pěkně vyvezl míč. Jistý byl Rakovan, kromě 1 vypadnutého míče, slušný Mario Lička, ale nemá vedle sebe spoluhráče, aby si to s někým ťuknul. Trenéři brali remízu asi tak 10 minut před koncem, Koubek koukal po hodinkách a Čuhel raději zdržoval tím, že nespěchal s podáním míče při autu.
      Hra dozadu se jednoznačně zlepšila, ale chybí podpora obou krajních obránců. Dostál se ani nepokoušel, dozadu to zvládnul slušně, Nando měl kupu nepřesných přihrávek a nákopů. Gecov vybojoval spoustu míčů a stejné množství ztratil. Nějak ho neposlouchá míč, strašně mu odskakuje při prvním dotyku. Zmrhal zbytečný hráč, Mičola se vůbec neprosadil, kromě Ličky je i problém obejít hráče jeden na jednoho. Příbramští také brali bod, mám dojem, že spokojena byla obě mužstva, protože něco uhrála a asi je lepší jezdit za zápasem 50 km z Prahy do Příbrami, než se trmácet na Moravu...
      Hrozný byl i po vystřídání Škutka, nevyhrál snad jediný souboj a míč mu také odskakoval. Nejvíce jsem se pobavil z hlediště hláškou, která vyjadřovala úroveň utkání, cituji- ,,Že já nešel v rámci dušiček radši na ty hroby".

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        pes (přítel SN)     před 11 lety 03.11.2013 10:49 |  
        0 0

        Díky za vyčerpávající info. Jelikož jsem byl na Varnsdorfu, tak si to umím představit. Přesně v tomto duchu jsem zde poté diskutoval. Jen nevím, zda jsme blbci všichni, co tu píšeme. Ale výkony hlavně Gecova (jeho poměr faulů a čistých zákroků a poměr vybojovaných a ztracených míčů) je katastrofální. Přidáme-li absolutně zbytečného Zmrhala a tristního Nitrianského, tak nerozumím, proč nedostane příležitost Bazal, Prošek, Šimeček a třeba i Koreš.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          Mike     před 11 lety 03.11.2013 10:57 |  
          0 0

          Tak já spíše nechápu, proč nehraje místo Gecova Petrák. Gecovovi ten míč neuvěřitelně uskakuje, to zbytek mužstva i přes technické nedostatky má oproti Gecovovi zpracování jako Messi. Myslím, že i polovina diváku v hladišti by zpracování měla lepší než on. Tomu vůbec nerozumím, jak mu to nejde.
          Napravo by mohl hrát Prošek a nalevo Mičola místo Nitrianského,
          Zmrhala v sestavě jsem také nepochopil ,spíše jeho místo v sestavě-nevím, kam ho zařadit. Teď hodně záleží na zranění Dobrotky, i když tady by se to dalo řešit přesunem Nevése na stopera a na levém beku by hrál Čonka. Ale zodpovědnost má Koubek, vidí je denně na tréninku.

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            zeleznik2     před 11 lety 04.11.2013 17:04 |  
            0 0

            Petrák byl zraněný, proto nebyl asi v základu, proti Brnu snad bude už v pořádku, Zmrhal druhý defenzivní štít vedle Gecova, nevím proč to pořád hrajeme, v Plzni nebo se Spartou ano, ale proti Bohemce atd..?Bez Dobrotky to fakt nevidím dobře, když už obrana funguje, tak se zase zraní. Čonku prosím ne, spíše bych to viděl, že Nevés zůstane nalevo a na stoperu bude hrát Bortel(pokud bude zdravý) či mladý Kolařík, ale poslední slovo má trenér.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        1rytir     před 11 lety 03.11.2013 10:55 |  
        0 0

        Díky za rozumný komentář. Zápas jsem neviděl, ale zamyslet se nad výsledkem a popsaným zpsobem hry snad mohu. Ze zápasů v Edenu vím, že neschopnost si přesně přihrát provází náš tým již asi třetí sezonu. Skutečně se za zápas dá napočítat maximálně pět akcí, kdy si naši borci přesně přihrají ve třech, čtyřech případech po sobě. Docela pak nechápu, že se právě tomuto problému už léta na trénincích nikdo nevěnuje a pokud ano, tak tak blbě. Další věc, které nerozumím je to, že i hráči ze zkušenostmi ze zahraničí mají se zpracováním balonu problém a navíc jsou jejich výkony nepřesvědčivé a jako na houpačce, jednou to ujde, vzápětí hned hrají pod obraz. To přece také nějakou příčinu mít musí a odborník by mě vidět v čem je zakopaný pes. No a co mě děsí nakonec? Naše neproduktivita. Vypracovat si za celý zápas v Příbrami jen JEDNU tutovku je na palici, stejně jako mít POUHÉ tři čtyři šance doma proti Varnsdorfu. Trenér vidí, že to neklape, ale pokud v tomto směru činí nějaké kroky ke zlepšení, pak vidět nejsou vůbec už třetí zápas po sobě.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          Mike     před 11 lety 03.11.2013 11:26 |  
          0 0

          To nevypracování šancí je opravdu neskutečné, máme nejméně vstřelených branek z celé ligy, to ještě za 10 branek mít 12 bodů je královské. Branky teď téměř nedostáváme, téměř neděláme žádné chyby v obraně, to Koubek vyladil dobře- v posledních 5 soutěžních utkáních jsme dostali jeden /!/ gól. A soupeř nemá skoro žádné šance na rozdíl v zápasech v začátku sezony. Plzeň něco měla, penaltu nepočítám, ale když jsem viděl její utkání s Jabloncem, tak proti nám si téměř nic nevytvořila. Bohemka měla jeden brejk Horou, včera Příbram spojnice po rohu, ale ze strany, kdyby to letělo do branky, tak to brankář měl a pak ještě jeden závar v pokutovém území. Varnsdorf jsem neviděl, ale čistou šanci dle on-line v odvetě neměl. Když si vzpomenu na naše domácí zápasy s Olomoucí, Teplicemi a Boleslaví, tak je pokrok zcela jasný.
          Na druhé straně hřiště to vázne- paradoxně v Plzni jsme měli více šancí než dohromady v ostatních 4 zápasech, co jsem výše zmínil jako dobře odbráněné. Otázkou je, zda nás nepodcenili nebo hráli lehkovážně, ale to už nezjistíme. Z toho vyplývá, že buď musíme změnit koncepci do útoku se současnými hráči, což asi nepůjde, nebo musíme posílit o fotbalisty, kteří útočnou fázi zkvalitní.

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 03.11.2013 13:19 |  
            0 0

            S tou defenzívou je to pravda,velkým a příjemným překvapením jsou pro mně výkony Rakovana,jen se obávám toho co se bude dít poté když bude eventuálně dlouhodobě zraněn Dobrotka.Kdyby jsme občas proměnovali šance tak by bylo také o pár bodů víc,ovšem v té útočné fázi je to opravdu dost velká katastrofa a o pohlednosti hry ani nemluvím.No někde se začít musí a ta obrana je základ.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      mart01     před 11 lety 03.11.2013 12:07 |  
      0 0

      Ahoj, záznam sem hodím až večer, omlouvám se, ale dřív to nestíhám.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        Barra     před 11 lety 03.11.2013 18:43 |  
        0 0

        V pohodě, Marte :-)

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          mart01     před 11 lety 03.11.2013 21:10 |  
          0 0

          !ZÁZNAM! Je to s příponou flv, každý lepší přehrávač by to měl přehrát. Bohužel nemám čas to sestříhat ani převádět do avi. Musíte si vystačit s tímto :)

          http://webshare.cz/#/file/5jI1p2Rk5s