Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 12. kolo

Slavia se pomalu drápe vzhůru ze samotného dna. V malém derby s Bohemkou podala uspokojivý výkon a jen vinou neproměňování šancí zápas skončil nejtěsnější výhrou sešívaných.

První poločas nabídl podprůměrnou podívanou, při které byly síly na hřišti zhruba vyrovnané. Slavia zahrozila dvěma šancemi Nitrianského, poté ale mohl hosty poslat do vedení Hora. Dobrou možnost ale trochu prováhal a poté už skvěle zasáhl brankář Rakovan. Poslední slovo ale patřilo červenobílým, když v samotném závěru skóroval obrozený Juhar.

Gól do šatny Slavii uklidnil a ve druhé půli podala mnohem lepší výkon, přičemž skóre se neměnilo jen vinou zahozených příležitostí. Několikrát neuspěl Juhar, v závěru těsně vedle hlavičkoval Škoda, vypíchnout si ale zaslouží tutovka Dobrotky, který pálil do odkryté branky z malého vápna. Radost domácích fanoušků ale překazil výborný zákrok Havránka. Sešívaní se tak mohli strachovat o vítězství až do poslední minuty, ale až na pološanci neobsazeného Ndiayeho si Bohemians 1905 nic nevytvořili. Tři body tak poprvé v nové sezóně zůstaly v Edenu!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Matej Rakovan - 6 - Další kvalitní výkon Rakovana. Pokud dokáže potvrzovat současnou formu, tak by Slavia mohla mít vedle Berkovce dalšího adepta na pozici budoucí dlouhodobé jedničky. Včera neměl mnoho práce, ale sešívané podržel v klíčové chvíli, když vytěsnil šanci Hory. Jednou drobně zaváhal, když mohl v klidu sebrat míč v pokutovém území, ale místo toho ukvapeně vyhlavičkovával míč pryč.

Martin Dostál - 5 - V prvním poločase párkrát zaváhal, celkově ale tolik problémů neměl, i když to jde spíše na vrub nemohoucnosti hostů. Za svůj včerejší výkon dostává horší pětku, svou dlouhodobou výkonností jde ale o slabý článek slávistické sestavy a klub z Edenu by se měl na tuto pozici poohlížet po posile, zvláště když Nitrianský je na této pozici podobně slabý a v záloze mu to svědčí více.

Milan Škoda - 5 - Uspokojivý výkon nového stopera. Oproti zápasu s Plzní si ale neodpustil několik zaváhání. Zvláště problematické bylo nezachycení náběhu Hory, i když je nutné přiznat, že šlo o perfektní pas a Škoda to měl těžké. Několikrát též zaváhal v rozehrávce, v níž o dost zaostával za Dobrotkou. Celkově ale uspokojivý výkon a Škoda prozatím vypadá jistěji než Bortel.

Martin Dobrotka - 7 - S Juharem náš nejlepší hráč v malém derby. Vzadu neobyčejně jistý a přesný, to vše doplnil o dobrou rozehrávku a aktivní podporu útočné fáze. Škoda, že neproměnil loženou šanci ve druhé půli, jeho hodnocení by bylo ještě o stupeň vyšší.

Fernando Neves - 6 - Hned od začátku ukazuje, že je posilou, zejména v porovnání s tragickým Čonkou nebo Dostálem, kteří na postu levého beka hráli před ním. V Plzni občas nestíhal, proti Bohemce už ale neměl problémy a zvládl i dobře podporovat útok. Právě po jeho výborném pasu dal rozhodující gól Juhar. Neves nahrával do obrovské příležitosti i Dobrotkovi. Lepší šestka.

Václav Prošek - 5 - Zaujal uvolněním v úvodu zápasu, po kterém ale přišel nepřesný centr. Postupem času se vytratil a byl střídán za Mičolu, který byl výraznější. Dohromady tedy horší průměr pro Proška, minule se mu dařilo více.

Marcel Gecov - 4 - Na podzim snad ještě nepodal nadprůměrný výkon, včerejší večer pak nebyl výjimkou. Ze slávistů se mu dařilo nejméně, špatně pracoval s míčem, kdy mu dělá problém kvalitní zpracování. Rozehrávka pak byla z jeho strany mizerná. Podprůměrný výkon. Pokud se má Kisel vrátit do sestavy, pak by to mělo být na úkor Gecova.

Ondřej Petrák - 5 - Našim defenzivním záložníkům se zápas s Bohemians 1905 příliš nepovedl, vedle Gecova se nedařilo ani Petrákovi. V porovnání se zkušenějším kolegou ale "Bimbo" podal přeci jen lepší výkon, když vybojoval několik faulů na svoji osobu. Negativně je pak nutné hodnotit několik Petrákových ztrát ve středu hřiště. Proti Bohemce to tedy byl průměr, jindy hraje lépe.

Milan Nitrianský - 5 - V první půli hrozný. Nesmyslně se připletl do šance Juharovi, přičemž nedokázal ani zakončit. Svou druhou šanci pak poslal vysoko nad branku. Ve druhé půli se ale výrazně zlepšil, zaujal několika dobrými průniky. Škoda jen, že žádnou ze svých několika šancí neproměnil. Špatný 1. poločas plus dobrý druhý dává průměrnou známku.

Mario Lička - 6 - Po Plzni další dobré utkání od nejnovější posily. Ukazuje, že by mohl být pro Slavii velmi cenným hráčem. Vyniká v kombinaci a jako jeden z mála v sešívaném dovede dát kolmou přihrávku, co má oči. Zdá se, že by po neúspěšných pokusech s Jarolímem, Zmrhalem či Kiselem mohla Slavia konečně najít dobrého tvůrce hry.

Martin Juhar - 7 - V útoku je jako politý živou vodou. Ve druhém zápase na hrotu podruhé skóroval, opět to bylo navíc podpořeno velice kvalitním výkonem. Mohl přidat i další branku, ale nestálo při něm štěstí a po prvním přesném pokusu už pálil jen těsně vedle. Ke konci zápasu to pak zbytečně přeháněl s patičkami, které neměly požadovaný efekt.

Tomáš Mičola - 6 - Krátce po pauze vystřídal Proška a byl mnohem více vidět než on. Byl jedním z tahounů dobré slávistické hry ve druhé půli a řekl si o místo v základu.

Karol Kisel a Jaromír Zmrhal nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Komentáře (62)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    mirros     před 11 lety 26.10.2013 12:15 |  
    0 0

    nechápu jak můžeš dát stejné hodnocení Dostálovi a Nitrianskému ....ach jo

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 26.10.2013 12:18 |  
      0 0

      Nitrianský se mi v první půli líbil snad ještě méně než Dostál. Tu dobrou příležitost, kdy šli s Juharem, nesmyslně zazdil. Na druhé šanci, kterou překopl, také nevidím od něj nic pozitivního. To byla zásluha jiných hráčů, že to vykombinovali, že byl ve vápně sám.

      Druhá půle pak velice dobrá, dohromady mi to ale vyšlo jen na ten průměr, na který se zřejmě kvůli nedostatku útočné snahy Bohemky dostal i Dostál.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        mirros     před 11 lety 26.10.2013 12:55 |  
        0 0

        s tím nic koukám nenadělám :-)) koukám, že po Čontovi máš dalšího "favorita" Nitriho :-)))

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          quelhar (admin)     před 11 lety 26.10.2013 13:00 |  
          0 0

          Ty mas zase za favorita Dostala, kazdy ma nekoho :o)

          Ja se tentokrat shoduji s Alanorem takrka do puntiku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 26.10.2013 13:05 |  
          0 0

          Hlavně proti Čontovi jsem nikdy nic neměl. Naopak byl za první půlrok mého hodnocení nejlepším slávistou. :) Že pak šla jeho výkonnost dolů je věc jiná.

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            bongor     před 11 lety 26.10.2013 13:19 |  
            0 0

            Nemá cenu se hádat,každý máme své favority a někdo má i své otloukánky.Není to dlouho,co jsem tady obhajoval Juhiho a jak se ukazuje,měl jsem pravdu.Stačil šikovný trenér,co odhalil jeho velké přednosti,postavil ho kam měl a máme útočníka,ze kterého jde strach.Ať Ti to Juhi jde hodně dlouho tak výborně.

            • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

              Thane (přítel SN)     před 11 lety 27.10.2013 17:43 |  
              0 0

              Souhlasím, každý máme svého. Co já se nakopal do Dostála, a přitom mi přijde, že ho poslední dobou spíše obhajuju..holt si to podle mě zasloužil ;)
              Můj "favorit" je (asi uhodnete) Nitrák, kterej bude muset odvádět opravdu přesvědčivé výkony, abych ho přesunul ze škatulky příšernej flákač někam jinam.
              Další koho nemám poslední dobou moc rád je Gecov, jehož projev je děsivej. Vždycky když ho vidím, mě totiž napadá, jaké by to bylo s někým jiným, kdo umí zpracovat míč za dobu kratší než nekonečnou a dokáže nahrát aspoň na 10-15 metrů.
              Jinak myslim, že ne, že se neukázalo žes měl pravdu ;) Koubek prohlédl, že v záloze hrát nemůže a poslal ho jinam..Pokud si to ovšem navrhoval, tak se omlouvám ;)

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Aloha     před 11 lety 26.10.2013 14:07 |  
          0 0

          Si nevyberete mě zase Dostál nepřišel špatnej skoro bych řekl, že míč mu od nohy při zpracování odskakoval nejmíň. Nitranský byl víceméně neviditelný až asi na 2-3 průniky v druhé půli. Jednoznačně nejhorší byli Petrák s Gecovem, kdyby třeba dobře vybojují balón a pak ho hned ztratí špatnou přihrávkou. Oba by vedle sebe asi hrát neměli jednoho z nich by měl nahradit někdo kreativnější. Jinak souhlas Lička a Neves výborné posily, Prokešovi se bohužel moc nedařilo a Mičola byl o dost lepší, ale je ještě mladý to se zlepší

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        edenian     před 11 lety 26.10.2013 17:04 |  
        0 0

        Ja teda uplne nerozumim tomu "Nitrianský se mi v první půli líbil snad ještě méně než Dostál." v souvislosti s nadsenim z jeho vykonu v druhe puli. Dostal bojoval porad stejne, ve "svych mantinelech", samozrejme. Nitro byl hroznej celej zapas. Petrak z nej byl nekolikrat uplne hotovej. Kdyz nastupoval Kisel, doufal jsem ze jde misto nej. Jeste nevim, jestli v hodnoceni zohlednujes to, ze Nitro od 75 minuty nebyl schopnej behu, mel krece a hru uz jen markyroval. Stejne na tom byl s krecema Gecov. To me teda hodne nadzvedlo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Kornovo     před 11 lety 27.10.2013 09:32 |  
          0 0

          pridavam se,nitrak je fakt tragicky hrac.v obrane nemuze hrat,protoze neumi branit a smerem dopredu je neefektivni.ze by partak k juharovi na hrot?

  2. Video

    Mike     před 11 lety 26.10.2013 12:30 |  
    0 0

    Toto jsem našel, i ve vztahu k včerejšímu zápasu to dávám do diskuze.Na zápasu jsem byl, pamatuji si i po těch letech průběh- tolik lidí ve starém Edenu od té doby nebylo, já jsme jich tam nidy víc nezažil ani od začátlku 70.let. Hráli jsme o titul, ale koncovkou zápasu se to všechno v dalších kolech nepovedlo. Tak kdo jste ten zápas viděl na živo ?
    http://www.youtube.com/watch?v=J7dcUPCwtp0

    • Re: Video

      bongor     před 11 lety 26.10.2013 13:15 |  
      0 0

      Takhle nabito bylo při každém vršovickém derby.Stál jsem jako vždy
      proti dřevěnce,trochu vpravo při pohledu z hlavní tribuny.Přede mnou stáli dva habáni,tak jsem si málem ukroutil krk,abych všechno dobře viděl.Ale popravdě řečeno mohlo to být i o rok dřív,nebo později.Nikdy jsem nechyběl,jedině,když jsem hrál v zahraničí.

    • Re: Video

      PetCC     před 11 lety 26.10.2013 13:25 |  
      0 0

      Já ne. Ale oraniště to bylo pěkný, není divu, že se tenkrát hrálo hlavně na hlavičky.

    • Re: Video

      Nosorozec     před 11 lety 26.10.2013 17:05 |  
      0 0

      Tak v týhle době jsem ještě ani nebyl na světě :)

      • Re: Video

        edenian     před 11 lety 26.10.2013 17:27 |  
        0 0

        A to je chyba. Protoze tehdy se tomu jeste rikalo sport.

    • Re: Video

      tramp8     před 11 lety 26.10.2013 23:02 |  
      0 0

      Byl jsem tam a mám k tomu zápasu hodně vzpomínek. Mimo jiné jsme potřebovali vyhrát 4:0 a byli bychom aktuálně první v tabulce.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Edwardtheiron     před 11 lety 26.10.2013 13:20 |  
    0 0

    S tím Dostálem už to začíná být úsměvné. Je jasné, že z něj nikdy nebude žádný Roberto Carlos, ani Krajčík nebo Švento, ale své si odehraje a zápas odmaká poctivě. Momentálně prostě nikdo lepší není, tedy pokud Koubek neprovede další geniální rošádu. Zajímavá je jedna věc, Dostál hrál víceméně za Rady i za Petrouše a za Koubka je, jak se zdá, v základu. To znamená, že buď jsou všichni ti trenéři idioti, kteří na rozdíl od některých zdejších znalců nerozumí fotbalu, nebo to dělají jen proto, aby naštvali Mirrose.

    Přidávám hodnocení tzv. odborného tisku:
    Rakovan 5
    Dostál 5
    Škoda 5
    Dobrotka 5
    Neves 5
    Prošek 4
    Petrák 4
    Lička 6
    Gecov 6 /!!!/
    Nitrianský 4
    Juhar 7
    Mičola 6

    Fanoušci 6-6

    Rozhodčí 5 ! /pro zajímavost připomínám, že rozhodčí v zápase v Plzni dostali šestku!/

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      PetCC     před 11 lety 26.10.2013 13:26 |  
      0 0

      S tím spiknutím trenérů souhlasím! :-D

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        bongor     před 11 lety 26.10.2013 13:52 |  
        0 0

        To už se spikli i za Huba.Ale beze srandy,přece jenom Hub byl vyšší třída než Dostál. Oba však vždy makali na doraz,proto byl Hub mým oblíbencem a Dostál mi ani moc nevadí.Co je komu platné velké nadání,lehkost hry,přehled,když ten zápas odflákne?

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Edwardtheiron     před 11 lety 26.10.2013 14:26 |  
          0 0

          Mám to úplně stejně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Maeden (přítel SN)     před 11 lety 26.10.2013 14:10 |  
      0 0

      Ale o tom tady již dobrého půl roku hovoříme, Mlho :) že kvůli brutálnímu kolísání formy Čonky potřebujeme koupit krajního beka s ligovou kvalitou. Pokud je řeč o idiocii, není to idiocie trenérů, ale sportovního managementu.
      Jinak obránce (pokud neplní roli falešného křídla a la Krajčík) hraje buď v základu nebo nehraje, pokud střídá, je to kvůli katastrofálnímu výkonu, zranění nebo taktické výměně za ofenzivního hráče na konci.
      O idiocii a/nebo užívání halucinogenů u "odborného" tisku je už snad zbytečný psát...

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Edwardtheiron     před 11 lety 26.10.2013 14:25 |  
        0 0

        Pane profesore Hrbolku, zde není řeč o kolísání formy Čonky, ani o idiocii managementu, nýbrž o tom, že kdyby trenéři nebyli přesvědčeni o tom, že Dostál svou práci zvládne, pravděpodobně by ho nestavěli. Že určitě existují lepší hráči, o tom není pochyb, leč ve Slavii se momentálně nenacházejí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Betynka58     před 11 lety 26.10.2013 14:18 |  
      0 0

      Je fakt, že zvláště hodnocení rozhodčích je v porovnání se zápasem v Plzni absolutně směšné. Zrovna jsem si říkal, ,že už dlouho se nedalo říci, že by sudí nějaký zápas Slavie zvládli. Já jsem s nimi byl spokojen, jedinou droubnou výtku mám k občas necitlivě ponechané výhodě, když sudí zapískal až s několikavteřinovým odstupem, když zjistil, že se o žádnou výhodu nejednalo, a potom z toho byly zbytečné emoce. Ale jinak o.k.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 26.10.2013 20:40 |  
        0 0

        To se mě naopak líbí, když si není jist tak chvíli počká co se stane s balonem a pak se rozhodne jestli to je opravdu výhoda nebo ne. Tohle dělá spousta vynikajících sudích. A emoce by byla tak jako tak... :) Já včera proti sudíme neměl výhrad, jeho nízká známka mě překvapuje.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        PetCC     před 11 lety 26.10.2013 23:29 |  
        0 0

        Hodnocení rozhodčího z pohledu slávisty je dobré, protože nám vyjímečně mírně připískával :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 26.10.2013 20:42 |  
      0 0

      Tak já nechci Dostála kritizovat, protože opravdu hraje poctivě. Ale on je v záladu proto, že nikoho jiného tam nemáme. Pokud chce Slavie jít herně nahoru tak krajního beka musí přivést. Protože i kdyby se Dostál rozehrál k ještě lepším výkonům, tak v současné chvíli je za něj akorát NItranský a to je ještě větší tragedie.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Edwardtheiron     před 11 lety 26.10.2013 21:59 |  
        0 0

        No jasně, taky to píšu. Určitě, pokud by někdo myslel vážně, že bychom snad přes ten pohár zkusili Evropu, tak by to posílit chtělo. Mě jde jen o to, že se do Dostála pořád někdo naváží, ale on je momentálně opravdu asi jediná možná varianta.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Borris     před 11 lety 26.10.2013 13:57 |  
    0 0

    tak i já den poté přidám své dojmy ze včerejšího utkání. Zaplaťpánbůh za tři body, včerejší případná nevýhra by znamenala komplikace, kterých se my musíme už co nejvíce vyvarovat. Co se týká výkonu, tak to nebyla žádná sláva, ale to mi tolik nevadí. A hlavně se to myslím i dalo čekat že to nebude taková pastva pro oči jako v Plzni. Když máme hrát proti mančaftu co se soustředí na bránění, tak nám to nesedí a i včera jsme se celou první půli trápily, i přesto že byla aktivita na naší straně. Juharův šatnář byl proto obrovsky důležitý. Bohemka totiž opět nezklamala a předvedla včera v Edenu výkon, který se opět velice zdatně neslučoval s fotbalem. Zápasy s Bohemkou většinou nebývají pohledné a včerejšek to opět potvrdil. Už nevím kdo se mě tady snažil někdy v týdnu agitovat, že to bude fotbal nahoru dolů a že bude hrát Bohemka útočně, ale myslím že ten dotyčný včera dostal velice jasnou odpověď. Vůbec nechápu kde bere Kuba Hora tu drzost psát, že utkání by slušela remíza.... Ať přemýšlím jak přemýšlím, nevidím jedinou věc, za kteru by si Bohemka měla zasloužit remízu. A nějaká bojovnost mě nezajímá, ta by snad měla být naprostou samozřejmostí. Za týden v Příbrami to snad bude lepší v tom, že Příbram se doma určitě nebude spoléhat jen na bránění a bude snad chtít doma vyhrát, takže by se tím pádem mohlo hrát líp i nám. Ale i přesto že si včera Bohemka přijela pro plichtu a soustředila se na bránění, nesmí to být pro nás omluva. Musíme se holt naučit hrát a vyhrávat i proti takovýmto mančaftům. Ale samozřejmě musíme jít krok za krokem. V naší současné situaci potřebujeme teď hlavně sbírat body a buďme rádi za výhru. Co se týká druhé půle, tak ta už byla o něco koukatelnější. Bylo vidět že klukům obrovsky pomohl ten gól a hráli uvolněněji. Potěšilo mě hlavně to, že tam byl neustálí pokus o kombinaci. I přesto že to hodněkrát skončilo něčí zkaženou přihrávkou, tak bylo vidět že Koubek už tomu pomalu dává herní tvář a už tam byli i nějaké ty náznaky nacvičených věcí. Takže tohle určitě kvituju, jen tak dál. V tomhle směru musím ještě tak jako po Plzni opět pochválit Maria Ličku. Troufám si tvrdit, že v něm jsme našli důležitou část skládanky, co nám už strašně dlouho chyběla. Totiž tvůrce hry! Tak jako proti Plzni i včera se Mario nebál dávat kolmice dopředu, vymyslet překvapivé řešení, rozdával balony a neustále chtěl hrát, jeho přihrávky měli oči, dobře zrychloval hru a naopak když bylo potřeba hru zklidnit, tak ji zklidnil a snažil se udávat rytmus našim útokům. Pokud takhle bude pokračovat, tak nám v něm roste velice důležitý ba i stěžejní hráč! Takhle nějak si představuju posilu! Ale taky trošku hnidopišství. Místy jsme si vzadu počínali jakoby nekoncentrovaně a ke konci už to začínalo být takové pasivní a jakoby jsme už chtěli jen hlídat hubené vedení. Zoufalá Bohemka to nepotrestala, ale je třeba si uvědomit, že silnější soupeř by nás za to okamžitě ztrestal. Z tohoto pohledu je škoda, že jsme neproměnili šance z druhé půle, jako například Dobrota, Nitrák a Juhy. Pokud jde o obraz, tak rozdíl ve skóre asi tak odpovídá. O ten gól jsme lepší určitě byli. Ale z pohledu těch šancí co jsme měli ve druhé půli, jsme měli určitě vyhrát aspoň 2 nebo 3:0 a dohrát tak utkání v klidu. Ale koncovka se snad časem taky zlepší.

    Co se týká jednotlivců. Začnu nejdřív těma které budu kritizovat. A to jsou Petrák a Gecov. Tihle dva včera hráli opravdu mizerně. Takhle kdyby naši střeďáci hráli v Plzni, tak by nás Plzeň rozsekala do prejtu! Strašně velké množství zkažených přihrávek, které by nás v zápasech proti silnějšímu protivníkovi mohli zatraceně mrzet. Jenže zatímco u Ondry se to stává dost málo že by takhle kazil přihrávky, tak bohužel u Marcela se to stává strašně často. Marcel má v rozehrávce strašné rezervy. On dokáže skvěle čistit prostor před obranou, dokáže vybojovat velké množství míčů, ale ta rozehrávka mu dělá strašné problémy a místy i špatné zpracování. A to jsou věci které střední záložník prostě nemůže mít. Protože jakákoliv ztráta na středu zálohy je strašně nebezpečná. To je potřeba mít neustále na paměti, protože jde o strašně nebezpečný prostor. Na středu musí hrát hráč, který z pěti přihrávek pokazí tak maximálně jednu. Přitom mi přijde že třeba v Liberci Marcelovi ta rozehrávka tolik problém nedělala. Každopádně dokud na té rozehrávce nezapracuje, v základu by neměl být. Co se týká pochval, tak kromě už zmíněného Maria bych pochválil ještě téměř tradičně jistého a velmi dobrého Dobrotu a taky Juhara, který na hrotu neskutečně ožil. Jakoby ho hned začal fotbal víc bavit. Skvěle napadá rozehrávku, neustále se nabízí a chce balon, jen tak dál. jen ještě musí zapracovat na tom, aby se vyvaroval ofsajdů. Ale to je normální, musí si ještě zvykat na nové návyky které jeho nový post obnáší. A líbil se mi i Nando Neves, který od svého příchodu stále dokazuje, že pro nás bude skutečně posilou. I když bych jeho větší přínos viděl spíš na stoperu, kde více vynikne jeho přehled a vůdcovské schopnosti. A taky nemůžu nezmínit, jakou má Nando strašně roztomilou dcerku :-)

    No a závěrem? Zaplaťpánbůh za tři body, hráčům za ně patří dík. Do konce podzimu se musíme soustředit hlavně na to, aby jsme nasbírali co nejvíce bodů. A až teprve v zimě, kdy Koubek bude mít čas s mužstvem pracovat a poskládat si ho a připravit podle svého, tak teprve můžeme až na jaře hodnotit herní projev. Ale zatím se teď soustřeďme hlavně na to, ať co nejvíce bodujeme a herní projev zatím tolik neřešme. Zatím jedeme v nouzovém režimu a musíme hlavně bodovat. A v zimě ať Koubek dostane volnou ruku, aby si mohl mančaft poskládat dle svého. Tak toť moje dojmy ze včera.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      edenian     před 11 lety 26.10.2013 16:52 |  
      0 0

      Zcela recnicka otazka: Komu sedi hrat proti na vlastni puli branicimu tymu, kdo to umi, koho to bavi ? Jasne, Sparta, ta umi vsechno :-) ale vazne.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Karel13     před 11 lety 26.10.2013 15:23 |  
    0 0

    Prakticky sem nepíšu, i když všechny články a komentáře pravidelně čtu. Tentokrát mi to však nedá. K "ukradnuté" šanci Juharovi Nitrianským : viděl jsem to jenom já, že kdyby hrál Juhar (který se zřejmě proto příliš nehnal za míčem) byl by to ofsajd? Připomínám, že jsem si celou akci nerozklíčovával, ale přišlo mi docela zřetelné, že zatímco v momentě přihrávky Nitrianský v ofsajdu jednoznačně nebyl, tak Juhar minimálně 1/2 metru ano. Možná se pletu, ale tak jsem to viděl naživo i pak v záznamu.
    Slavia do toho!

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Betynka58     před 11 lety 26.10.2013 15:57 |  
      0 0

      Přiznám se, že mi taky to odsouzení Nitrianského za tu "ukradnutou" šanci Juharovi přišlo nespravedlivé. Řekl bych, že s tím Juharovým ofsajdem máš asi pravdu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        PetCC     před 11 lety 26.10.2013 23:25 |  
        0 0

        Překvapivě podle tv nebyl v ofsajdu ani jeden, problém hodnocení ovšem je, že ani jeden ten míč před brankářem nemohl stihnout, takže to ani žádná šance nebyla.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Betynka58     před 11 lety 26.10.2013 22:07 |  
    0 0

    Tak po dnešním vítězství Jihlavy se začínám obávat, abychom i po tomto kole nezůstali na sestupové příčce. Jedinou nadějí je Brno, že prohraje na Bolce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      quelhar (admin)     před 11 lety 26.10.2013 22:40 |  
      0 0

      Je celkem jedno, jestli budeme 14. nebo 15. Dulezite je, ze na devate Slovacko ztracime jen dva body a na celkem chvalene tymy jako Olomouc a Jablonec jen 4, resp. 5 bodu. Kdyz budeme pokracovat v nastavenem trendu, tak klidne muzeme prezimovat ve stredu tabulky, uz takhle jsme tak nizko jen diky tem dvema debaklum, kdybychom meli o trochu lepsi skore, jsme o dve mista vys.

      Trochu varujici vsak je, ze mame nejhorsi ofenzivu v lize vubec a v 11 kolech jsme dali jen 10 branek, jen jednou jsme dali vic nez jeden gol, coz je opravdu hodne smutna vizitka. Snad se i tahle bilance do konce podzimu zlepsi.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Betynka58     před 11 lety 26.10.2013 23:04 |  
        0 0

        Já myslím, že z psychologického hlediska by bylo pro mužstvo lepší, kdyby se vyhrabalo alespoň na tu 14. příčku. Přece jen hráče více povzbudí, když poznají, že zlepšený herní projev se projevil nejen ve větším bodovém zisku, ale i posunem v tabulce. Obecně vzato zbývá samozřejmě do konce ligy spousta kol a z tohoto pohledu není současná pozice Slavie zas tak podstatná, zuvlášť při minimálních bodových rozdílech, sebevědomí hráčů nicméně nepřidá, pokud k příštímu zápasu opět nastoupí jako předposlední tým.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          PetCC     před 11 lety 26.10.2013 23:22 |  
          0 0

          Tak ono stačilo dát na 2:0 a měli bychom s Bohemkou úplně stejné skóre. Ale buďme rádi, že jsme dali alespoň ten jeden :-)
          Viděl jsem tu Příbram a rozhodně nejsou v pohodě. Kopat penaltu, nedat jí, a z výhozu brankáře dostat na 2:0, to je dost slušná sprcha. Musíme tam hrát zodpovědně a nic nepodcenit, to je základ úspěchu.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 26.10.2013 22:35 |  
    0 0

    Krom hodnocení Nitrianského a Gecova souhlasím, Nitri opět nejhorší na hřišti nikoliv Gecov, který vybojoval spoustu míčů a ikdyž mu to moc nešlo, bojoval, to o nim Nitrim se řící nedá, neběhá, navíc zahodil 2 tutovky, takže bych to prohodil Nitri 4 a Gecov 5+.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      klimi     před 11 lety 27.10.2013 11:15 |  
      0 0

      K čemu je, že míč dobře vybojuje, když ho pak nesmyslně ztratí a soupeř pak jde do rychlého brejku?

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 27.10.2013 17:37 |  
      0 0

      Gecov tragédie, psal jsem to už u hodnocení zápasu takže to jen zkopíruju..
      Gecov - to byl prostě od začátku omyl na druhou. Nechápu, proč šel na hřiště zrovna on, navíc v domácím zápase? On byl jeden z velkých důvodů naší bídné rozehrávky. Jak jsem před zápasem psal, že nechci Ličku s Kiselem, tak by to byla kombinace stokrát lepší. Další co nechápu, že ho trenér nevystřídal po první půlce (dokonce vůbec!!!!!). Předržoval balony, zpracování mu trvá tak dlouho, že i když kolem něj v době zpracování nikdo neni, tak než může nahrát nebo cokoli, už je pod tlakem. Zkazil tolik rozehrávek i možností k šancím, že to snad neni ani možný. Dělal kličky, i když ví, že neni žádnej technik a za ním byli pouze stopeři. Nakonec to vždycky ukopal (doslova), ale bylo to o strach.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        zeleznik2     před 11 lety 29.10.2013 12:22 |  
        0 0

        U Gecova se asi neshodneme, je fakt, že s Petrákem si na DZ nesedli, ale tak hrozný zase nebyl, ja bych sundal Nitrianského, který byl v první půli příšerný a navíc ve druhé půli zahodil dvě čisté šance, měl tam jít místo něj Mičola, poté bych sundal Proška a dal tam Škutku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 29.10.2013 12:40 |  
          0 0

          Asi ne ;)
          Už jsem to taky někde psal..když ho vidím, jak je nemotorný, pomalý a nepřesný (práce s balonem), tak mě napadá, jaké by to bylo s někým jiným. Na čem bychom se snad shodnout mohli je, že Petrák je daleko lepší a spolu hrát nemůžou..

  8. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 27.10.2013 17:35 |  
    0 0

    Tentokrát s tebou? na rozdíl od minula, vesměs souhlasím.
    Přijde mi, že jsi na Dostála poměrně přísný ve slovním hodnocení (známka v pořádku). Pod Koubkem ani jednou nevyhořel a (už jsem to psal) na své poměry hraje nadstandardně.
    S čím nesouhlasím je vyšší známka pro Nevese oproti Škodovi. Neves ukazuje, že na kraj nepatří (psal jsem k hodnocení zápasu). Škodovi bych udělil určitě 6. Ten náběh Hory byl dobrý stejně jako pas, myslím ale, že byl ve špatné poziční pozici, protože došlo k náhlé ztátě ve středu hřiště (ale přesně si to nepamatuju).
    Gecov je na podzim tragédie a dal bych mu skoro i trojku, jako největší omyl mi to ale přijde od Koubka. Ač si můj respekt zasloužil, s tímto se srovnat nedokážu, stejně tak s faktem, že nebyl střídán jako první (případně s Proškem).
    Prošek - tady si neodpustím rýpnutí. Opravdu byly oba výkony srovnatelné s minulým zápasem? ;)
    Zde asi nebylo se známkami moc co řešit, tedy ani nečekám zásadní neshody..

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      arak     před 11 lety 27.10.2013 22:08 |  
      0 0

      Ahoj Slávisti, dneska odpoledne jsem sledoval celý trénink Áčka. Kromě jednoho pána a mého syna jsem nikoho dalšího neviděl, takže vcelku lehký, ale svižný pozápasový trénink sledovali 3 fandové. Vážím si všech přispivatelů na tyto stránky, občas by nějaký trénink měl shlédnout osobně každý, je to zajímavé. celý trénink jsem sledoval s Vlčákem a získal od něj nějaké info. Trénink samotný vedl z poloviny kondiční kouč Budějský, Koubek až na část střelby většině tréninku ze hřiště jen přihlížel. Na tréninku chyběli zranění Bortel, Čontofalský a také Juhar, který má ze zápasu koňara, dále hráči, kteří jdou za juniorku-Kolařík, Šimeček, Hurka je opravdu přeřazen do juniorky. U Hurky je to tak, že mu bylo dohodnuté hostování ve Viktorce, ale on to odmítl(roli hrál i Paska), i Rada mu říkal, že to bude pro něj dobré, aby hrál pravidelně dospělý fotbal.
      Juniorka je pro něj málo. naopak z juniorky byl do áčka vytažen Bazal. Koubek juniorku sleduje a má o hráčích přehled. S mladými se pracuje a všichni mají šanci. Teď třeba Prošek s Bazalem. Zmrhal měl slabší zápasy, tak ho Koubek nechal na lávce a zkusil Gecova s Petákem. Mezi golmany už trénoval Radek, dále Raky a mladý Řehák. K zápasu: Koubek i v zápasech zkouší určité věci, třeba Gecov s Petrákem, teď ví, že spolu hrát nemůžou, Neves hraje beka z nouze, protože Čonka i Nitrianský jsou dozadu nejistí. V zimě chce Koubek krajního beka. Dopředu chce hrát na rychlostní typy, jenže má jen Juhara. Fenin je marnej, často absentuje, teď měl zraněný kotník, předtím byl nemocný. Chtěj se ho zbavit. Také probíhají jednání s možným novým majitelem. Toto info mám ale mimo SLAVII. Tak věřme v lepší zítřky. Ať žije SLAVIA.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 27.10.2013 22:16 |  
        0 0

        Díky za informace.
        Snad se zadaří. Je vidět, že Koubek ví co s týmem dělat, snad mu vedení (ať už to bude kdokoliv) pomůže.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        judy     před 11 lety 27.10.2013 23:04 |  
        0 0

        Dobré info. a děkuji za něj. Teď jsem zvědavej za jak dlouho se to "otiskne" na isportu apod...

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        bongor     před 11 lety 28.10.2013 06:48 |  
        0 0

        Kdybych bydlel v Praze,tak jako dřív,tak by mě treninky taky zajímaly.
        Jenže to mám teď trochu z ruky.Vcelku ty Tvoje postřehy odpovídají obsahu našich diskusí zde na SN.K těm rychlostním typům bych ještě zařadil Vencu Proška,samozřejmě že ten potřebuje ještě vyhrát a sedět mu to bude zejména venku,do brejků.Těší mě,že trenér sleduje juniorku a pomalu zkouší vytahovat kluky do áčka,určitě se jich několik vypracuje na jeho stabilní členy.Obránce potřebujeme dva a zase raději rychlíky,aby dokázali hrát ala Krajčík a hlavně aby měli dobrou výdrž.Co ten Mikula,včera dal dokonce góla?Nestálo by za to,stáhnout ho v zimě a vyzkoušet?Nitra bych nechal v záloze,líbilo se mi jak v jednom případě šel do vápna jako tank.Jenže by tyhle průniky měl zkoušet několikrát za zápas.Jinak se nedivím,že dosti eseňákům leze na nervy,je to podle mě takovej flegmatik,Koubek by ho měl trošku vyzpovídat.Taky je možné,že už se vidí někde v Barceloně,stačí pár příčinlivých kamarádů,nebo nějaký agent,který už v duchu vidí ,jak ho někam draho prodá a kluka zblbnou.Fotbalista určitě není marnej,jen by měl denně trénovat střelbu,v té potřebuje hodně zapracovat,ostatně jako velká většina našich kluků.Fenin se zvedne,ale ne u nás,možná mu to dojde po třicítce,jako třeba Šimákovi.A na to my čekt nemůžeme.
        SKS navždy!

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Barra     před 11 lety 28.10.2013 09:31 |  
          0 0

          Proto jsem se také před časem divil, že v ČR se moc na tréninky nechodí, jak jsem pochopil z diskuse. Jsem právě zvyklý, že každý trénink prožívají intenzivně fandové. Jedná se většinou o starší gardu, pánové v důchodovém věku, kteří se přes den můžou uvolnit, ale také všichni ostatní, kteří si najdou čas – a samozřejmě mládež která očima sleduje své idoly a snaží se jejich triky napodobit. I teď chodí na tréninky Beerschotu, který hraje v páté lize, stále odhadem minimálně nějakých 20 – 30 fandů.

          Na tréninku je atmosféra více uvolněná, je více pohodlí, hráči si troufnou zariskovat, ukážou nějaké parádičky – a hlavně jde vidět všech 20+ hráčů v akci, jde vidět kdo se jak snaží, komu co jde, kdo si eventuálně dá před nebo po tréninku nášup. Jde slyšet trenéra jak dává pokyny, chválí, kárá. A je možnost pozdravit hráče a mít malý pokec. Kontakt mezi hráči a fandami je daleko bližší. A samozřejmě je krásné poslouchat ty vášnivé diskuse, které se tam rozpoutají a kde každý z diváků se cítí na chvíli stejně důležitý jako Mourinho.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        klimi     před 11 lety 28.10.2013 08:26 |  
        0 0

        A kde se dá zjistit, v kolik a kde má Áčko trénink? Už mnohokrát jsem chtěl jít, ale bez kontaktů na někoho z klubu to asi nejde...

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          klimi     před 11 lety 28.10.2013 08:28 |  
          0 0

          A když už jsme u levých obránců, nedávno jsem si vzpomněl na Jana Lecjakse. Kde je mu konec?

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          Barra     před 11 lety 28.10.2013 09:40 |  
          0 0

          Myslím, že když přijdeš na desátou hodinu, moc nezkazíš. Můžou sice začít o půl hod dříve, ale tréninky jsou pravidelně v stejnou hodinu. Jinak snad tip pro oficiálky - jsem zvyklý že na webu klubů ze zahraničí se uvádí rozpis tréninků, viz napřiklad informativně web Beerschotu na

          http://www.beerschotwilrijk.be/nl/trainingsschema

          Kern = A´čko, maandag = pondělí, dinsdag = úterý atd až do zaterdag = sobota.

          Je naznačeno, na kterým terénu které mužstvo včetně mládeže trénuje a v kolik. Beerschot je amatérsky klub, proto se trénuje běžně od 18 do 20 h, u Slavie to bude dopoledne kolem té desáté, odhaduji.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          arak     před 11 lety 28.10.2013 18:19 |  
          0 0

          Co pamatuju od Jarolíma až po Petrouše klasický tréninky byly v týdnu od 10 hod. Ale záleží, jestli je před mistrákem, jako třeba teď před pohárem. Včera třeba trénovali od 15 hod. Info o času tréninku buď v kanceláři Slavie(tel. je na webu), pokud tedy vědí, nebo aspoň přepojí k Držmovi. Další možnost je mít osobní kontakt na někoho z týmu.(Pochopíte určitě, že žádné číslo neuvedu) SKS

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        Pepik15     před 11 lety 28.10.2013 21:05 |  
        0 0

        jak zde pišeš, je smutné , že hurka prokázal naše slavistické srdíčko, odmítl žižkov a byl přeřazen do juniorky. zřejmě sportovní ředitel přišel o hezký vánočni příspěvek

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      zeleznik2     před 11 lety 29.10.2013 12:17 |  
      0 0

      Škoda možná byl lepší, ale v 87 minutě udělal kiks, který nás mohl stát dva body, Neves možná není na levém beku tak jistý, jako na stoperu, ovšem proti Čonkovi o dvě třídy výše. Na levém kraji hraje, protože nikoho jiného nemáme a dát tam Čonku to by byla sebevražda. Spíše než Gecova bych kritizoval Nitrianského, protože to co zahodil je trestuhodné. http://fotbal.idnes.cz/12-kolo-prvni-ligy-slavia-bohemians-d5j-/fotbal.aspx?c=A131025_162527_fotbal_min , tady je záznam gólových šancí bohužel chybí ta šance Bohemky v 87 minutě. S Proškem souhlasím, ten ještě na základ nemá, navíc mne zklamal tím, co zahodil v Plzni, mohli jsme mít o dva body více a být už devátí.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Barra     před 11 lety 28.10.2013 10:10 |  
    0 0

    Na Isportu jsem viděl, že Leo Kweuke dal svůj první gól za Rizespor. Nedalo mi se podívat na výsledky Ludovica Sylvestre, Davida Depetrise a Leonarda Kweuke u Rize. Sylvestre odehrál všech 9 zápasů (810 min), Kweuke nastoupil po vyprchání svého trestu v posledních 5 zápasech a odehrál 364 min. Za to David Depetris nastoupil jen v 2, 4 a 5 zápase z 9, a odehrál jen 77 min z možných 810, 0 branek. Minulou sezónu odehrál po svém přestupu v lednu 2013 do Rizesporu celkem během 16 zápasů celkem 935 min, dal 7 branek.

    Je z něho jen stín té gólové mašiny z Trenčína. Asi si svůj pobyt v Turecku představoval jinak.

    • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

      Edwardtheiron     před 11 lety 28.10.2013 10:40 |  
      0 0

      Dobře mu tak, podrazákovi! Má plnit dohody.

      • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

        bongor     před 11 lety 28.10.2013 11:04 |  
        0 0

        Teď čtu na ofiku,že Petrák zřejmě přestupuje do bundes.Určitě za něj dostaneme nejmíń 10 Mio Kč.Rád bych se mýlil.

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          klimi     před 11 lety 28.10.2013 11:24 |  
          0 0

          Tak to nás s Gecovem na DZ bůh ochraňuj, snad Koubek vidí skvělé výkony Salašoviče v juniorce...

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          judy     před 11 lety 28.10.2013 11:25 |  
          0 0

          ať hledám jak hledám nic takového najít nemohu...

          • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

            Edwardtheiron     před 11 lety 28.10.2013 13:14 |  
            0 0

            Je to v diskuzi, zpráva agentury JPP /Jedna paní povídala/

        • Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

          deadbeat     před 11 lety 28.10.2013 14:53 |  
          0 0

          Pokud je na tom něco pravdy, rozhodně by mě to nepřekvapilo. Petrák je ve Slavii snad jedinej hráč, kterej si drží vysokej standard kvality výkonů a vzhledem ke svýmu věku má ještě ohromnej potenciál dál se rozvíjet. Už dřív se mluvilo o tom, že o něj je zájem. Současná Slavia není právě ideálním prostředím pro individuální sportovní vývoj, takže pokud za něj dostaneme aspoň 20 milionů (jako tým z chvostu tabulky si nemůžeme zrovna diktovat), budu mu přestup jedině přát. Nadějnejch středních záložníků beztak máme tolik, že bychom je mohli přehazovat vidlema.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    klimi     před 11 lety 28.10.2013 14:52 |  
    0 0

    Juniorka potvrdila skvělou formu a vyhrála v Jihlavě 2:0, branky Hrubý a Verner. Bravo kluci! :))

  11. Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo

    Pepik15     před 11 lety 28.10.2013 21:02 |  
    0 0

    jak zde pišeš, je smutné , že hurka prokázal naše slavistické srdíčko, odmítl žižkov a byl přeřazen do juniorky. zřejmě sportovní ředitel přišel o hezký vánočni příspěvek