Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

Juniorka Slavie posílená o Kolaříka, Hurku a Šimečka porazila na Xaverově Táborsko 3:0 a spoustu dalších šancí nevyužila. Aktualizováno o reportáž ze zápasu od klimiho.

Slavia - Táborsko 3:0 (1:0)
Branky: 27. Vyhnal, 67. Bazal, 90.+1. Smolák

Slavia: Soukup - Herc, Kolařík, Čepelák, Smolák - Hurka (59. Peterka), Verner, Šimeček, Hrubý (85. Vondráček), Bazal (88. Zámečník) - Vyhnal (84. Liška).

Reportáž ze zápasu nám opět poslal klimi, za což mu velmi děkujeme.

Vzhledem k problémům s brankáři si trenér Dan Šmejkal tentokrát vypomohl Soukupem z dorostu, kterému kryl záda další dorostenec Otáhal. Z kádru A týmu vypomohli dnes Kolařík, Šimeček a Hurka. Sešívaní byli od první minuty aktivnější. Už ve druhé minutě pronikl zleva do vápna Hrubý, jeho střela však na bránu neletěla. Ve třinácté minutě se po chybné rozehrávce domácích dostal k míči Hrubý a našel za obranou Vyhnala. Ten se snažil ještě přihrát před bránu, tam však nikdo z našich nebyl. Hrubý byl u další naší akce, v sedmnácté minutě odvrátila obrana soupeře Hurkův centr pouze na nohu našeho záložníka, ten však levou nohou zakončil slabě a brankář neměl se střelou problém. Naše juniorka byla nadále aktivnější, další zakončení Hrubého a také Vyhnala však bránu minula. Ve 27. minutě už se však mohli domácí radovat. Hráč hostů se snažil z půlky hřiště nahrát golmanovi, za míčem běžel Vyhnal, využil toho, že brankář váhal s vyběhnutím a prostřelil brankáře hostí - 1:0. Za dvě minuty přišla další velká šance Slavie, Kolařík vyvezl míč z našeho vápna, našel Vyhnala a přes Hrubého se dostal míč k Hurkovi. Ten se s ním dostal až do vápna, ostrým centrem spíše trefil Vernera, od něj se míč odrazil bohužel pouze do tyče. Do konce první půle předvedli naši mladíci ještě jeden pěkný rychlý brejk. Vyhnal prodloužil na Bazala, ten hned hledal za obranou Hurku, který zatáhl míč do vápna a zpětnou nahrávkou přihrával na Bazala, který však vystřelil nad. Zbytek první půle už žádnou větší šanci nepřinesl, za zmínku stojí pouze Hurkova střela po rychle rozehraném rohovém kopu.

Ve 49. minutě přišla největší šance hostů. Hosté kopali roh, ke střele se dostal jeden z hráčů Táborska, jeho střela však asi o metr minula bránu. V 56. minutě byl opět vidět Josef Bazal. Dobře pronikl zleva přes čtyři hráče do vápna, nahrál volnému Vyhnalovi, ten však nemířil přesně. Velice podobný a neméně povedený průnik jako Bazal předvedl v 65. minutě střídající Peterka, který nahrál Šimečkovi, ten bohužel střílel vedle. Druhou branku přidali sešívaní v 67. minutě. Hrubý pronikl s míčem až před vápno, tam si chtěl narazit se spoluhráčem, obránce hostů však vypíchnul míč přímo k Bazalovi, který střelou na zadní tyč překonal brankáře hostů - 2:0. V 76. minutě měli domácí další obrovskou šanci. Vyhnal dostal míč za obranu, přesným centrem našel Vernera, jehož střelu zblokoval obránce přímo k Peterkovi, ten však z bezprostřední blízkosti napálil míč do břevna a od země se míč vrátil do hry. Ačkoliv to vypadalo, že míč už byl za brankovou čárou, nechal rozhodčí hru pokračovat. Velmi aktivní Peterka znovu krásně potáhl míč přes tři obránce, dal míč za obranu Bazalovi, který obešel gólmana, avšak z ostrého úhlu již odkrytou branku netrefil. Další velká šance přišla v 87. minutě. David Smolák centroval z levé strany na zadní tyč, Josef Bazal měl však míč na dlouhou nohu a odkrytou branku tak bohužel netrefil. Definitivní tečka za zápasem přišla v 90. minutě, to když dostal Smolák míč na levé straně, potáhl ho na střed a krásnou střelu na bližší tyč uzavřel skóre utkání na 3:0.

Komentáře (138)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 1:0 v 1. pol.

    Nosorozec     před 11 lety 21.10.2013 16:00 |  
    0 0

    Co je vlastně s Hrubešem, že nebyl na lavičce Áčka a neni nominovanej ani k dnešnímu utkání juniorky? Nepamatuju si, že by hlásili, že je zraněnej...

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 1:0 v 1. pol.

      quelhar (admin)     před 11 lety 21.10.2013 16:01 |  
      0 0

      Mam pocit, ze ho trapi rameno, urcite je zraneny, i klub to hlasil.

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 1:0 v 1. pol.

        Nosorozec     před 11 lety 21.10.2013 19:21 |  
        0 0

        Aha, no naši brankáři maj letos na zranění fakt smůlu.

  2. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 1:0 po 1. pol.

    feferonek     před 11 lety 21.10.2013 16:25 |  
    0 0

    Jsem rád, že se chytá Vyhnal. Třeba svůj talent ještě zúročí.

  3. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 1:0 v 2. pol.

    jarodo57     před 11 lety 21.10.2013 16:51 |  
    0 0

    Sem to asi nepatří,ale doporučuji všem dobrým slávistům zhlédnout medailonek troufám si říci mého kamaráda.Doporučoval bych všem hráčům,trenérům a zvláště novodobým managerům , PR pracovníkům a ostatním,kteří chtějí ve Slávii pracovat nebo hrát a nebo trénovat,aby takovéto lidi dříve než ke Slávii nastoupí nebo v co nejkratší době po nástupu navštívili a na vlastní oči se přesvědčili co to znamená hrát a nebo dělat pro Slávii. Jen tak mimochodem.Byly doby kdy se u pana Maika zastavoval při výjezdu na zápas třeba do Jablonce autobus se všemi hráči.A ještě jen tak pro zajímavost.Při pozvání trenéra Rady mu bylo vzkázáno, že ho nějaký slávistický blázen nezajímá. http://youtu.be/5QfAQa3-kjg.

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 1:0 v 2. pol.

      Dobi     před 11 lety 22.10.2013 08:49 |  
      0 0

      Maikoland navštěvuji pravidelně. Vždy na konci sezóny přijel mj. autobus z Loun, kapela atd. Ale nevím, nakolik Rada, nejhůř se zachoval Jarolím, ten byl odmítavý, až to zabolelo. Jezdilo se za Petržely, myslím, nejvíc!

  4. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

    PetCC     před 11 lety 21.10.2013 17:27 |  
    0 0

    Z Onlajny.cz - "Neuvěřitelný gól slávistů. K míči se dostal DAVID SMOLÁK, který se pokusil prostřelit hráče, což se mu povedlo a gólman Winter neměl absolutně šanci míč chytit, Smolák totiž zamířil přímo k tyči." - tak kterýpak chudák byl prostřelen? :-D
    Doufám, že to přežil.

  5. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 21.10.2013 19:50 |  
    0 0

    vypadá to vypadá, že by mohl dostat Bazal taky brzo šanci, v té současné formě co má by to bylo logické. Oproti tomu Hurka už nějaký ten měsíc stagnuje, snad se dá do kupy. Šimeček se snad taky brzo podává do áčka, nabízí se post místo Zmrhala. Teď nás čekají, dá se říct, papírově slabší soupeři a pokud budeme hrát tak jako v Plzni, měli by jsme být úspěšní. Prošek se snad zabydlí v základu, vytlačit by ho mohl snad jen uzdravený Mičola.
    Těším se až se vrátí Tusjak, pro toho mám slabost, navíc rychlý levý obránce se nám bude hodit.
    Jak se jeví Hrubý? Má v dohledné době na to, aby se podíval do áčka?

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

      ortevor     před 11 lety 21.10.2013 20:33 |  
      0 0

      Bazal pro mne nejen tenhle zapas ale i ty predchazejici hrac zapasu, nabral velmi dobrou formu, navic technicky vyjimecne vybavenej hrac, co si dovoli jeden na jednoho, ruzny preslapovacky u postranni cary nebo v rohu hriste, a divat se na nej, jak si mota obrance je balzam na dusi....takze snad dostane brzo sanci v acku

      Hruby hraje pod svoje moznosti, resp kdo ho videl v zimni priprave jeste pod Radou, tak vi, ze muze hrat mnohem lepe... soucasna hra Hrubeho, i kdyz nehraje spatne, tak by mel vyrazne vycnivat, coz nesplnuje

  6. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

    Pepino44     před 11 lety 21.10.2013 19:53 |  
    0 0

    Tak přes výhru 3:0 jsem odcházel zklamán. Dát mužstvu,které se dostalo do velkého vápna asi čtyřikrát za zápas a to ještě po přímých kopech z půlky hřiště je žalostně málo. Trochu k hodnocení hráčů - brankář téměř bez práce,obrana zachytávala nebezpečí již před velkým vápnem ,útoky soupeře nebyly moc nebezpečné. Elegantní Smolák,Čepelák se mi zdál lepší Kolaříka,hraje pozičně velmi dobře,čte výborně hru soupeře a velmi dobrá hra hlavou.Herc rovněž bez problémů. Podotýkám,že Táborsko obranu moc neprověřilo. V záloze vcelku dobře začal Hrubý,postupem času se dost vytrácel. Viktor Šimeček velmi dobrý dozadu,dopředu proti zahuštěné obraně toho moc nevymyslel. Velmi dobře zahrál Verner,bylo vidět,že se snaží a makal,bylo ho plné hřiště. Pepa Bazal začal dost vlažně,tolik zkažených přihrávek jsem u něho dlouho neviděl,postupem času se však dostával do hry a nebyl to špatný výkon. Bojoval i Vyhnal,jeho výkon taky nebyl špatný. Nakonec jsem si nechal Hurku,co s tím klukem je nevím. Připadalo mi,že hraje bez zájmu a rozhodně bez pohybu,žádné nabízení,žádné náběhy. Mám dojem,že byl vždy rád když se k němu balon nedostal. Takhle rozhodně nebojuje hráč Ačka o zařazení do základní sestavy. Byl proto jako první střídán asi v 60 min. Nastoupil za něho Peterka,který alespoň běhal. Co jsem viděl zápasy juniorky,tak Táborsko byl rozhodně nejslaší soupeř a ať se na mne někdo zlobí nebo ne, 3:0 je málo.

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

      ortevor     před 11 lety 21.10.2013 20:29 |  
      0 0

      souhlas s Hurkou, i kdyz ho obvykle hajim a porad bych mu daval sanci, tak hral vlazne a bez zajmu, navic Peterka za 30 minut predvedl mnohem vic a o tridu lepsi vykon

      ale zase kdybysme promenovali tutove sance - a ze jich bylo, tak mohlo Taborsko desitku klidne dostat...

      takze jsem byl vcelku spokojen...a i kdyz bych pochvalil oba stopery, prisel mi lepsi tradicne Kolarik, navic vynikajici rozehravka, jako obvykle se neboji vyvezt balon a konstruktivne rozehrat

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

        Pepino44     před 11 lety 21.10.2013 20:55 |  
        0 0

        Proto jsem to napsal,těch tutovek tam bylo tolik,že Táborsko tu desítku dostat mělo.

        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

          ortevor     před 11 lety 21.10.2013 21:11 |  
          0 0

          tim padem se shodneme na vsem...mozna mimo Bazala, pro mne je ponekolikate v rade hracem zapasu...a kandidatem na to aby dostal sanci v acku

          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

            Pepino44     před 11 lety 21.10.2013 21:31 |  
            0 0

            Ale myslím,že ani v Pepovi není rozpor,já jsem napsal,že začal vlažně,ale postupně hrál lépe a lépe. Dojem ze začátku kazilo neobvyklé množství zkažených přihrávek,což u něho není zas tak normální. Jinak samozřejmě zahrál velmi dobře.

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

        bongor     před 11 lety 21.10.2013 22:09 |  
        0 0

        s tím Hurkou mi to přijde jako takový druh uraženosti.Cítí se na víc a juniorka se mu zdá pod jeho úroveň.Ale nevím,třeba je to pitomost,beru to jako jiné podobné případy,kdy se hráč dostane nahoru a neudrží se tam.Hledá všechny možné důvody,ale ten hlavní,totiž pokles jeho výkonnosti ho nenapadne.

        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

          Pepino44     před 11 lety 21.10.2013 22:16 |  
          0 0

          Tak v tomhle máš asi pravdu,to samé si myslím i já. Zrovna takový případ je Robert Hrubý. Loni na podzim a v zimní přípravě s Ačkem válel,ale když se v Ačku neudržel,šel rapidně dolů. Není to špatný fotbalista,ale taky to asi neunesl. Dneska taky nehrál špatně,ale takhle se o Ačko nebojuje.

        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

          ortevor     před 11 lety 22.10.2013 00:46 |  
          0 0

          souhlasim a jeste bych k tem jmenum pridal treba Dana Veseleho - pokud si vzpomenete, jak dobre zahral tehdy v Plzni (paralela s Proskem nyni napriklad), pote uz si v acku vubec necuchnul, a nasledoval hroznej propad, pravdepodobne zpusobenej ztratou motivace atd...

  7. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

    SPAMD     před 11 lety 21.10.2013 20:04 |  
    0 0

    Zdravím,musím Vám sdělit,že mě juniorský fotbal baví čím dál tím víc,je tam vidět fotbalovost ,technika,bojovnost,ale tým Táborska taky hrál slušně .Dnes se mi líbila cela obrana,záloha slušná,jenom jedno křídlo hrálo super,utok slušný,celý tým kompaktní ,konečně trenéři ve Slavií začínají chápat ,že musi hrát Ti nejlepši,kluci velké díky

  8. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

    ortevor     před 11 lety 21.10.2013 20:40 |  
    0 0

    za mne jednozacna vyhra, ktera vzhledem k poctu sanci mela byt o vice golu...Taborsko nejslabsi tym juniorske ligy, co jsem mel moznost videt...

    hrac zapasu pro mne Bazal, podle mne velmi dobre zahrali i Vyhnal, Smolak, Kolarik a Hruby a vyborne levou stranu ozivil Peterka, ve druhe puli si tam se Smolakem delali, co chteli..

    na vsech postech jsme dnes meli o tridu lepsi hrace nez Taborsko, takze tezko delat zavery, ale vzhledem k poslednim nekolika zapasum a vykonum Bazala a Vyhnala bych obema dal sanci v acku v zimni priprave...Vyhnal by se do toho jeste mohl po tech vsech zranenim co mel treba dostat, libil se mi uz tehdy v becko jeste za KJ

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

      tantalos     před 11 lety 21.10.2013 20:48 |  
      0 0

      To bys byl tak velký dobrodinec, že bys jim dovolil nastoupit v přípravě párkrát ve druhý půli proti slabým soupeřům, a pak se jim vysmál, že ligu hrát musí někdo jiný, kdo má vlivnější manažery?
      Před tvou vellkorysostí padám na...

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

        ortevor     před 11 lety 21.10.2013 21:14 |  
        0 0

        ja to psal tak nejak realisticky....kdyby to zalezelo na mne, tak uz Bazal a Simecek hrajou v acku stabilne misto Zmhala a Kisela..a Hruby taky
        kdyby zalezelo na mne dostali sanci uz davno

        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

          Falk     před 11 lety 21.10.2013 21:46 |  
          0 0

          S tím musím souhlasit,Zmrhal oblíbenec Šmejkala,Petrouše a velky "kamarad" Kisela,ten musi hrát vždycky,Kisel,ten se umi "ovládat" a pak je to všechno v p.....Na to dojel Petrouš ,mám na mysli svou libivou politiku a v prvních kolech pod Šmejkalem v juniorce to samé,pořad jeho oblíbenci,pořad politika kamarádství ,ale když po nekolikate porážce přestal byt umineny,najednou to jde,ještě Koubkovi,aby vydrzel zdravý rozum a půjdeme nahoru

          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

            quelhar (admin)     před 11 lety 21.10.2013 22:11 |  
            0 0

            Nerikam, ze tomu tak neni, ale co jsem se koukal na sestavy v zapasech, kdy juniorka prohravala, a jak hraje ted, tak tam moc rozdilu nevidim. V poslednich zapasech nehraji snad jen Bejbl, Zakostelsky a Vondracek.

            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

              Pepino44     před 11 lety 21.10.2013 22:29 |  
              0 0

              Falku,chodíš vůbec na juniorku,nebo si ty konspirace někde vyčetl? Já na tu juniorku chodím pravidelně a žádné protěžování tam nevidím. Pokud se dostane v brzké době Bazal a někteří jiní z juniorky do Ačka a zahrají si,asi uvidíš,že mezi nimi a třeba Zmrhalem rozdíl nebude. Já těm klukům fandím,ale dle mého mínění na Ačko ještě nemají. Neznamená,když zahrál dobře v Ačku Prošek,tak že se bude dařit každému. On Venca Prošek už v Ačku před svojí nemocí byl a už teď byl z juniorky nejlepší. Tuším,že dal i nejvíc golů. Tak si představuji,že se někdo pere o triko A mužstva.

              • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                bongor     před 11 lety 21.10.2013 22:55 |  
                0 0

                Já Proškovi hrozně fandím hlavně pro jeho silnou vůli,se kterou překonal operaci.Trochu mi to připomíná mě v jeho letech,kdy jsem po operaci páteře nesměl skoro nic dělat.Táta mi nechal udělat čínky,doma jsem si udělal čínkárnu,protože by mě do žádného "fitka" nevzali.Hodně mi to pomohlo nejdřív jsem zpevnil zádové svaly,dřel jsem a v benči jsem dělal až 120 kilo.Doktoři z toho byli hotový.Ale to sem nepatří,jenom mě to s tím Vencou kvůli tomu hodně zaujalo.
                Přeju mu ,aby se v áčku chytil natrvalo.Doufám,že mu žádnej z ligových šneků nepošramotí kolena.

  9. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

    Falk     před 11 lety 21.10.2013 21:11 |  
    0 0

    Dobrý večer,musím souhlasit s tím ,že to byl balzam na naši slavistickou rozervanou duši .Bazal hráčem zápasu oprávněně ,je to technik,je to fotbalista.Dnes i Vyhnal hrál velmi dobře ,obrana jistá,záloha slušná ,nevím co si myslet o Hurkovi,Peterka oživení .Jen tak dal kluci.

  10. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

    klimi     před 11 lety 21.10.2013 22:48 |  
    0 0

    Konečně jsem taky doma, tak krom reportu i trochu dojmů :))

    Záloha ve složení Peterka,Verner,Hrubý,Šimeček,Bazal byla neskutečná! Peterka mnohem lepší než Hurka, Verner se nabízel, chtěl hrát, Šimeček to jistil odzadu, naprosto s přehledem, Hrubý se mi líbil snad nejvíc v roce 2013.
    Bazal je samostatná kapitola, se současnou formou je to jednoznačně na áčko, stejně tak Vyhnal (v naší útočné bídě bych ho vzal do přípravy, pokud teda nepříjde nikdo jiný).

    Zápas jednoznačný, stačilo proměnit šance a mohl to být debakl.

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

      bongor     před 11 lety 21.10.2013 22:58 |  
      0 0

      Mně se líbí,jak to léta dělají v Olomouci.Nebojí se ty mladé vyzkoušet v áčku a vyplácí se jim to,zdá se,že i ti naši už na to začínají mít.

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 22.10.2013 14:38 |  
        0 0

        Mně se to taky líbí, ale na druhou stranu to nevypadá, že by mohli hrát s tímto přístupem dlouhodobě na špičce. Ne vepředu, ale na špičce..

  11. Off topic - nominace repre 17 - podívejte se mezi náhradníky

    qazwerty     před 11 lety 22.10.2013 10:02 |  
    0 0

    U-17 ... 17 - 13 - 06
    Zápas: 1. fáze kvalifikace ME Termín: 19.10.2013-28.10.2013 Místo pobytu: Shefayim, Izrael

    Sraz: je v sobotu 19. října 2013 v 11.30 hod. na TC AC Sparta Praha

    Ukončení: je v pondělí 28. října 2013 ve 21.30 hod. po příletu do Prahy

    Nominovaní
    Jméno
    Name Narozen
    Born Klub
    Club Startů
    Matches Gólů
    Goals

    Badocha Ondřej 27.04.1997 SK Slavia Praha 6 1
    Bala Roman 05.02.1997 Sigma Olomouc 3 0
    Boček Daniel 14.03.1997 Viktoria Plzeň 5 0
    Brak Vojtěch 12.02.1997 Bohemians 1905 3 0
    Januška Jiří 11.10.1997 1. FK Příbram 6 0
    Macek Roman 18.04.1997 Juventus FC 3 0
    Mihálik Ondřej 02.04.1997 Baumit Jablonec 6 0
    Pulkrab Matěj 23.05.1997 AC Sparta Praha 0 0
    Stejskal Jan 14.02.1997 FK Pardubice 1 0
    Teršl Jakub 25.01.1997 Viktoria Plzeň 5 0
    Trubač Daniel 17.07.1997 Hradec Králové 3 0
    Twardek Kristopher .00.19 Millwall FC 0 0
    Záleský David 25.02.1997 Zbrojovka Brno 3 0
    Šimůnek Jakub 06.07.1997 SK Slavia Praha 6 0
    Štěpánek David 30.03.1997 Vys. Jihlava 3 1
    Žárský Jan 10.09.1997 SK Slavia Praha 6 0
    Čmelík Vojtěch 28.02.1997 AC Sparta Praha 5 0

    Náhradníci
    Jméno
    Name Narozen
    Born Klub
    Club Startů
    Matches Gólů
    Goals

    Ambrozek Jan 19.10.1997 Sigma Olomouc 0 0
    Bílek Michal 13.10.1997 FK Teplice 0 0
    Březina David 16.02.1997 AC Sparta Praha 0 0
    Břížďala Tomáš 12.09.1997 1. FK Příbram 2 0
    Floder Jiří 03.01.1997 Zbrojovka Brno 0 0
    Frnoch Daniel 24.09.1997 Č. Budějovice 2 0
    Habrman Vojtěch 26.03.1997 Hradec Králové 3 0
    Hašek Filip 20.03.1997 AC Sparta Praha 3 0
    HULINSKÝ Petr 31.10.1997 Slavoj Vyšehrad 0 0 !!!!!!!!
    Jakab Josef 12.07.1997 SK Slavia Praha 0 0
    Jakeš Antonín 20.02.1997 Zbrojovka Brno 1 0
    Janetzký Jakub 12.06.1997 SFC Opava 0 0
    Josif Adam 15.09.1997 Sigma Olomouc 0 0
    Kadlec Kryštof 14.07.1997 Č. Budějovice 0 0
    Kvída Josef 23.01.1997 1. FK Příbram 0 0
    Laňka Denis 13.05.1997 FK Teplice 0 0
    Markytán Matyáš 14.03.1997 Č. Budějovice 0 0
    Mácha Michal 07.10.1997 Č. Budějovice 0 0
    Petržela Lukáš 13.06.1997 1. SK Prostějov 0 0
    Písačka Matyáš 13.06.1997 Mladá Boleslav 0 0
    Rotbauer Nicolas 15.07.1997 Č. Budějovice 0 0
    Sváček Dominik 24.02.1997 Viktoria Plzeň 2 0
    Wiesner Tomáš 17.07.1997 AC Sparta Praha 0 0
    Zahnaš Jakub 06.01.1997 Fastav Zlín 3 0
    Černý Václav 17.10.1997 1. FK Příbram 20 3

    Realizační tým
    Jméno
    Name Funkce
    Function

    Bafrnec Jan lékař / Doctor
    Frýbort Pavel Technický vedoucí mužstva / Technical Leader of the Team
    Gregovský Ivo asistent trenéra / Assistant
    Kalousek David masér / Masseur
    Kouba Petr člen výpravy / member of delegation
    Kubík Luboš patron / Patron
    Ryba Jiří člen výpravy / member of delegation
    Čvančara Aleš hlavní trenér / Head Coach

    Hulinský - otec politik s dlouhými prsty!!!

    • Re: Off topic - nominace repre 17 - podívejte se mezi náhradníky

      quelhar (admin)     před 11 lety 22.10.2013 10:17 |  
      0 0

      To vis jiste, ze to je jeho syn? Nemuze to byt treba jen shoda jmen?

      • Re: Off topic - nominace repre 17 - podívejte se mezi náhradníky

        Matysek     před 11 lety 22.10.2013 10:58 |  
        0 0

        Jo je to on. Trochu jsem si zagooglil.

        • Re: Off topic - nominace repre 17 - podívejte se mezi náhradníky

          slaviator     před 11 lety 22.10.2013 16:06 |  
          0 0

          btw co ti krajínci? Macek z Juventusu, Twardek v Millwall? Nevíš zda hrajou?

          • Re: Off topic - nominace repre 17 - podívejte se mezi náhradníky

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 22.10.2013 18:01 |  
            0 0

            Macek to je ten ze Zlína ne? v Juventusu je snad na hostování a obecně je brán jako obrovský talent, o Twardekovi slyším poprvé. To spíš znám bratry Twardziky, ale ti hrají za Celtic.

      • Re: Off topic - nominace repre 17 - podívejte se mezi náhradníky

        slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 22.10.2013 11:38 |  
        0 0

        Ano, také mohu potvrdit, že je to on. A obecně je to bráno jako další výsměch, ten hoch má horko těžko právě na ten Vyšehrad... Takto fungují mládežnické reprezentace u nás. Začíná to už ve výběrech KFS. Bohužel...

        • Re: Off topic - nominace repre 17 - podívejte se mezi náhradníky

          qazwerty     před 11 lety 22.10.2013 14:45 |  
          0 0

          Je to na sto pro on...Znám ho...A navíc jeho taťka byl dříve velmi štědrý k Vyšehradu, samozřejmě ne ze svých peněz...Jen jsem chtěl ilustrovat, jak to u nás ve fotbale chodí...Pak se nemůžeme divit, že to stojí za starou belu a nějaké výmysly ze svazu ohledně změn systému v soutěžích apod. je zcela k ničemu...Důležitější jsou jiné věci...

          • Re: Off topic - nominace repre 17 - podívejte se mezi náhradníky

            slaviator     před 11 lety 22.10.2013 16:08 |  
            0 0

            Tohle bylo, je a bude co je lidstvo lidstvem...

            Ale vem si, že třeba Slavii sponzoruje Rakovan starší, Rakovan ml. tak byl taky trochu tlačenka a musím se přiznat, že jsem se zmýlil ohledně toho, že by neuměl chytat. Na druhou stranu předtím (dvě tři sezony zpět) byl tlačenej Zdeněk Zlámal...

            • Re: Off topic - nominace repre 17 - podívejte se mezi náhradníky

              Matysek     před 11 lety 22.10.2013 16:26 |  
              0 0

              Jen tak mimochodem, když jsem se koukal na FB, tak mezi kamarády starého hulinskýho je i jan kněžílek- ten co je na památkovém odboru. Tak mě zaujalo koho má za přátele. Mimojiné většinu z pražských zastupitelů za ODS a ČSSD, Pawlovského či Hrdličku... nezávislost sama...

              • Re: Off topic - nominace repre 17 - podívejte se mezi náhradníky

                slaviator     před 11 lety 22.10.2013 17:13 |  
                0 0

                Koukám, k tomu zástupce ombudsmana Křeček, poslanci Chvojka, Sobotka, Rath a další, z politiků ODS Petr Bratský a další..

                • Re: Off topic - nominace repre 17 - podívejte se mezi náhradníky

                  Kornovo     před 11 lety 22.10.2013 17:37 |  
                  0 0

                  piraty na ne

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

      quelhar (admin)     před 11 lety 22.10.2013 19:06 |  
      0 0

      Kdyz uz jsme u tech medii, tak mi prijde hodne vtipne, jak Jakub Konecny rozjel ve Sportu medialni masaz ve stylu "Sparta je nejlepsi klub u nas, nikdo ji nesaha ani po kotniky" pote, co doma porazila 3:0 klub ze stredu tabulky.

      Ale preju mu to, obvykle totiz takova masaz predchazi propadu a na Spartu teprve ted cekaji tezci souperi.

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

        judy     před 11 lety 22.10.2013 19:13 |  
        0 0

        No Liberec si doma bude chtít spravit chuť , tak si myslím že doma určitě vyhraje a pokud tomu tak bude tak se spartani zblázněj a půjdou dolu a Teplice,Olomouc,i Boleslav s Jabloncem... no moc dobře to pro Spartu nebude :) ale to nás bude těšit... Nás teď naopak čekají ty ze spoda a bude to ještě krásný podzim :)

        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

          quelhar (admin)     před 11 lety 22.10.2013 19:29 |  
          0 0

          Rad bych tomu veril. Co se tyce naseho tymu, tak Koubkovi skoncil mesic hajeni, kdy vlastne jakykoli bodovy zisk se dal povazovat za dobry. Ted naopak prichazeji zapasy, kdy je vitezstvi absolutni nutnost - ze vsech, ktere do konce podzimu zbyvaji ma pro me osobne nejvetsi dulezitost pohar s Varnsdorfem a jen se modlim, aby do nej naskocila nejsilnejsi sestava, ktera soupere nepodceni a uhraje potrebne vitezstvi a tedy postup. Remiza 0:0 zvenku je v poharovem pocitani strasne blby vysledek a cekam od toho zapasu velke drama.

          Az za poharovym zapasem mam v poradi dulezitosti dalsi ligova kola. Samozrejme doma bychom si meli napravit reputaci a nejlepe trikrat vyhrat, venku taky uhrat nejake body a pokud prezimujeme s 18 body a ctvrtfinale poharu v kapse, tak budu povazovat podzim za celkem zachraneny, v takovem pripade bychom nemeli byt v zimni prestavce bezprostredne ohrozeni sestupem a mel by byt v klubu relativni klid na poradnou pripravu. A hlavnim cilem pro jaro pak uspech v poharu, v lize potom postup tabulkou vys na nejake misto, ktere pro klub nebude ostudou. K tomu stabilizovat hru, vycistit kadr a cely sportovni usek a v idealnim pripade prodej klubu novemu majiteli.

          Tak jsme se zasnili, pocitam, ze remiza s Bohemkou a fiasko s Varnsdorfem nas zase vrati do reality.

          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

            judy     před 11 lety 22.10.2013 19:59 |  
            0 0

            Pevně doufám že žádné fiasko nebude, nový majitel asi nepřijde... Realita je zlá a ošklivá a myslím že jsme si jí všichni užily až moc, už by to chtělo mít delší dobu z naší hry taky radost a né jen zlost a smutek a myslím že si to zasloužíme.

          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

            jarodo57     před 11 lety 22.10.2013 20:54 |  
            0 0

            Milý Quelhare. Já s tebou v hodně věcech souhlasím,ale v tom,že je pro nás nejdůležitější porazit Varnsdorf je podle mě mylné a dokonce naivní. Dobře dejme tomu postoupíme přes Varnsdorf.Dokonce bychom po dalším postupu mohli hrát předkolo poháru UEFA.Ale co to pro nás v momentální situaci přinese? Jaké to bude mít pozitiva? V prvním kole dostaneme někoho z Azerbajdžánu nebo Kazachstánu ,poletíme tisíce km nakonec nikam nepostoupíme.Prodělek jak krá... Podívejte se jak dopadala mužstva , která musela místo letní přípravy podstupovat předkola evropské ligy.Já si naopak myslím, že je konečně na čase vše zkonsolidovat ,dohrát se ctí podzim a udělat všechna možná opatření ,aby už k dalším konsolidačním obdobím nemuselo docházet.To znamená dát možnost Koubkovi ,aby si podle svých představ doplnil kádr a mohl dodělat to co načal - konečně smysluplný a pořádný úklid toho bordelu co ve Slávii je.Já mu věřím.Ale tady už bylo takových více.Slávistický mlýnek každého semlel.Nevím co za tím je.A proto .Nedělejme si žádné iluze o pohárech atd. hlavně ať už v příští sezóně něco budeme hrát a oni i ty poháry třeba přijdou.Buďme hlavně teď trpěliví.Vždyť máme zatím 8 bodů z možných 33.

            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

              quelhar (admin)     před 11 lety 22.10.2013 21:10 |  
              0 0

              Nemuzu souhlasit. Opetovny start v evropskych poharech musi byt cilem Slavie a cim drive se tak stane, tim lepe. Nyni mame obrovskou sanci se dostat prakticky zadarmo (bez konfrontace s top tymy ligy) az do semifinale poharu. To bychom rozhodne meli vyuzit. I kdybychom se do poharu dostali uz ted v lete, tak porad je do te doby pul roku a dve prestupni obdobi cas. Navic na pribehu navratu do poharu se da vystavet marketingova kampan a prilakat fanousky a sponzory, prestiz klubu by zvlast po dosavadnim prubehu podzimu sla strme nahoru. Pohadku se stastnym koncem potrebuje Slavia jako sul a v soucasnosti je od ni vzdalena "jen" tri lehci zapasy a tri tezke zapasy. Osobne klidne obetuju tri body v lize za postup pres Varnsdorf. V lize se da dalsi porazka napravit, v poharu znamena i jen remiza s Varnsdorfem konec a definitivni odepsani sezony. Kdybych mel v klubu nejake slovo, snazil bych se vsi silou hracum vstepit do hlavy, ze jsou jen maly kousek od pomerne velkeho uspechu pro ne osobne i pro klub jako takovy.

              Prichodem Nevese a Licky - jakkoli zoufale pozdnim - kadr posilil nejen kvalitou fotbalovou, ale jak se zda i kvalitou moralni. Ti hraci navic mohou byt soucasti one neustale opakovane kostry tymu. Lickovi jsem do zapasu v Plzni moc neveril, ale ukazal, ze muze byt na hristi lidrem a tahounem. Je potreba ovsem takove vykony opakovat a predevsim proti papirove slabsim tymum vytvaret onen potrebny rozdil v kvalite.

              Jasne, kadr je potreba poradne procistit, stejne tak i sportovni vedeni klubu, ale jak jsem psal, jsou pred nami do pristiho leta dve prestupni obdobi. Cast se muze udelat v zime, cast v lete. Prestoze neverim, ze bychom se dostali do skupiny EL, nemyslim si ani, ze bychom udelali ostudu proti nejakemu neznamemu a slabemu souperi. Naopak cekam, ze v lete uz konecne budeme schopni konkurovat i silnejsim ligovym tymum, ostatne uz ted jsme hrali celkem vyrovnane zapasy s Jabloncem, Spartou a Plzni. A to mame kadr, jaky mame, a k tomu dost pocetnou marodku.

              • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                jarodo57     před 11 lety 22.10.2013 21:47 |  
                0 0

                Nechci ti brát iluzi.Něco mi ale v tom tvém plánu nesedí. Co kdyby jsme náhodou prohráli s Bohemkou a v dalším kole opět nebodovali ,tak mi vysvětli k čemu by nám byla možnost se dostat do pohárů.Deka by spadla zase na všechny hráče včetně vedení a nevíme jak by se všichni zachovali.samozřejmě si ani ve snu nepřipouštím, že bychom mohli na jaře hrát o sestup , ale nic není nemožné. Já bych samozřejmě byl taky rád abychom už konečně začali hrát v evr. pohárech,ale pro mě je momentálně důležitější postupnně pokračovat v nastavené linii trenérem Koubkem a úspěchy se určitě dostaví.A pokud se týká Ličky ,tak bych se odvážil krotit moc optimistické prognózy.

                • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                  judy     před 11 lety 22.10.2013 22:29 |  
                  0 0

                  Nezlobte se na mě ale Slavia potřebuje jako sůl svůj dobrý konec aspoň podzimu dostat se v poháru aspoň ňekam a mít možnost postoupit dále do předkola... vždy musíme mít největší cíle na které jsme schopni dosáhnout !

                  • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                    th     před 11 lety 23.10.2013 01:19 |  
                    0 0

                    jarodo57 má recht, nějaké předkolo bude k ničemu, jestli do něj půjdeme z druhé ligy, musíme se dát do kupy a zachránit. Vždyť máme proboha jen 8 bodů z 11 zápasů, ani 12 b. bych si netroufl nenazvat úplným klidem na práci, který by nám dával důvod třeba přemýšlet, jestli se do těch pohárů můžeme dostat nebo ne. A tady se po povedeném zápase v Plzni fantazíruje, jak kdyby zbytek ligového podzimu měl být pohodička, protože s takovým výkonem bychom nějakou Bohemku etc. jasně zvládli, že. No ale kde brát jistotu, že na to naši kopáči navážou? A že třeba i body můžeme dál ztrácet, že se to dá v lize napravit? V naší pozici? To je jak optimismus loni na podzim po derby.

                    Jistě, Vansdorf musíme porazit, bez diskuze, to je povinnost. Ale dělat z toho zápas podzimu s tím, že porážka by zkazila sezonu mi přijde scestné. Ostuda by to byla, ale úspěšná sezona bude, pokud se zachráníme, to je v tuto chvíli jediné podstatná hranice mezi úspěchem a neúspěchem, vyhrát pohár ve srovnání s tím nic nemění.

                    Mimochodem pokud postoupíme a potkáme Plzeň, která bude, odhaduji, dál pokračovat v současných nijakých výkonech a přetahování se s LBC a TEP o 2-4 místo (a tedy potenciálně bez pohárů), tak nechci vidět, jak by ten pohár v podstatě bez zájmu TV i veřejnosti odřídili rozhodčí, když si vzpomenu na jejich výkony v našich posledních dvou ligových zápasech s Plzní v přímém přenose před celým fotbalovým národem a na to, jak zařízli loni Slovan, když narazil na Peltonec. Nějaké naděje na postup bych si nedělal.

                • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                  Edwardtheiron     před 11 lety 23.10.2013 07:13 |  
                  0 0

                  Pánové, já myslím, že pravdu máte oba. :-) Samozřejmě, že nejdůležitější je záchrana, ale já si pořád myslím, že v lize jsou horší mužstva, než jsme my. Pokud ovšem máme v poháru tak velkou šanci, jakou jsme dlouho neměli, měli bychom se pokusit ji využít. Ano, tenhle tým pochopitelně nemá na to, aby hrál evropské poháry a vážně by hrozilo, že vypadne hned zkraje někde v Kazachstánu, ale pořád nějak doufám, že v případě postupu do Evropy, by se někde pár peněz na posily sehnalo. Mě teď spíš trochu děsí to, že si po obstojném výkonu v Plzni zase někdo řekne, že hrajeme dobře a posílit nepotřebujeme. Potřebujeme a to dost výrazně! V každém případě, i kdyby cílem nebyl postup do EL, je třeba Varnsdorf vyřadit, protože vypadnutí by znamenalo zase další ránu do psychiky. Přece jenom jde o druholigový klub.

                  • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                    Thane (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 11:16 |  
                    0 0

                    Já nevim, ale mně pořád přijde řešit záchranu (i když jsme skoro poslední) jako vpodstatě nesmysl. A i když si už nedělám iluze, že bysme skončili třeba pátí, jako jsem si myslel před sezónou, Tak je tu hodně horších týmů. Čili úspěšná sezóna určitě nebude jen proto, že se zachráníme.
                    K poháru si myslim, že se tam potřebujeme dostat co nejdřív, aby si hráči na evropský fotbal zvykli a získali nějaké zkušenosti, protože je v současném kádru nehrál vlastně nikdo. Tedy nepředpokládám, že bychom se dostali přes první kolo, ale tyto zkušenosti jsou k nezaplacení a hodili by se v dalších letech až na poháry mít budeme.

              • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                Barra     před 11 lety 22.10.2013 21:57 |  
                0 0

                Mám pochopení jak pro stanovisko Jary, tak pro to tvoje. Zdá se ale, že Koubek a s ním tedy i hráči a klub si jsou vědomí toho, o co s Varnsdorfem půjde: "Pokud se nám bude dařit v domácím poháru, sezonu můžeme ještě zachránit,“ připomněl trenér Miroslav Koubek fakt, že osmifinále Poháru České pošty se hraje na dvě utkání. (viz článek na oficiálkách z 3.10 - http://slavia.cz/clanek.asp?id=11985)

                Je jen blbé, že hrajeme v pátek 25.10 proti Bohemians, ve středu 30.10 zpětný zápas proti Varnsdorfu, a již následující sobotu 2.11 v 17 h proti Příbrami. Je jasné, že stejní hráči nebudou asi moct hrát oba kompletní zápasy - škoda že proti Varnsdorfu nemůžeme například hrát už v úterý, tedy o den dříve.

                V tom případě bych se asi já osobně přiklonit k tomu, aby Varnsdorf dostal prioritu a abychom nastoupili v plné síle. V sobotním zápase s Příbrami pak uvidíme.

                • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                  quelhar (admin)     před 11 lety 22.10.2013 22:49 |  
                  0 0

                  Myslim si, ze jednou za podzim by hraci meli zvladnou hrat ve stredu a pak hned za tri dny v sobotu - i kdyz klub nehraje pohary a treba na to nejsou hned od zacatku sezony pripravovani.

              • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 22.10.2013 22:53 |  
                0 0

                Já bych k tomu doplnil, že možnost hrát evropské poháry je také trošku lákadlo na hráče. Jestli nechceme aby nám hráči utíkali nebo dávali přednost klubům jako je Dukla nebo Jablonec tak prostě musímě hrát i to blbé předkolo na úkor těchto týmů. A za druhé pro klub jako je Slavia by bylo záhodno aby na jaře měla možnost hrát o nějakou trofej, byť trofej podceňovanou. Je to dobré i směrem k jednání se sponzory. V lize už nějaké terno neuděláme takže je třeba soustředit se alespoň na pohár a reputaci začít vylepšova tam.

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

        bongor     před 11 lety 22.10.2013 23:11 |  
        0 0

        Ty ještě čteš konečníka Quelhy?Masírovat může jen ty,kdo mu ty výlevy jeho chorýho mozku vůbec čtou.

  12. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

    mike-k (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 07:31 |  
    0 0

    Úplně mimo téma.

    Dneska vyrážím se kouknout na Bayern. Má někdo zkušenosti s atmosférou v Alianz Aréně??

    Dost lidí mě upozorňuje, ať se moc netěším, že tam není nic moc, že spousta diváků je tam (stejně jako já) za "zážitkem" a ne jako fanoušci.

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

      slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 09:09 |  
      0 0

      Na lize mistrů tam bývá těch "zážitkových" diváků více než na lize, ale přesto bych se o atmosféru nebál, "südkurve" je vynikající. Určitě to je v tomhle ohledu lepší, než třeba na Barceloně. Samozřejmě je lepší mít lístek někam níž. A důležité je hned u vstupu nebo na parkovišti pořídit a "nabýt" AllianzArena karte - bez ní si klobásku nekoupíš. :-)

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

        mike-k (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 09:17 |  
        0 0

        Tak to díky za info. Sakra i se dost těším, doufám že nebudu zklamanej a naladím se na páteční derby.

        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

          slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 09:20 |  
          0 0

          Tak držím palce, ať vše vyjde podle představ! :-)

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

      subHuman     před 11 lety 23.10.2013 12:08 |  
      0 0

      Mohu se zvědavě zeptat, odkud máte lístek? Předpokládám, že se jedná o lístky, které se původně měly dostat k plzeňským fanouškům...

      Nic mi do toho není a každému výlet za fotbalem přeji, jen moc nerozumím tomu, proč se např. fanoušci Slavie vydávají s Plzní na její zápasy např. do Mnichova (podobných příkladů by se našlo asi i u jiných klubů XY). Osobně by mě velmi mrzelo, kdyby např. Slavia hrála v Basileji a na mě by nezbyl lístek, protože by jej jako součást zájezdu prodávaly cestovní kanceláře napříč celé republiky a ještě víc by mě pak štvalo, kdybych se dozvěděl, že byl sektor plný výletníků fandících normálně jiným klubům... Chápu, že už je holt taková doba - soused (Slávista) se mi také chlubil, že tam jede. Je mi ale líto všech fanoušků Plzně, kteří s ní jezdí na venkovní zápasy už spousty let, bez ohledu na to, zda se Plzni zrovna daří nebo ne... Nechápu ale, že když chce někdo vyrazit na Bayern, proč nejede na Bundesligu - Mnichov je za rohem a obstarat si lístky není žádný problém.

      Zpět k otázce - pokud jste nikdy takto "velký" zápas nenavštívil, pravděpodobně zklamán nebudete. Nicméně zrovna na Bayernu je jedna z nejslabších atmosfér v celém Německu, na zápasech Ligy mistrů obzvlášť. Za atmosférou se do Německa jezdí na úplně jiné zápasy :)


      Mimochodem, já jedu příští týden na derby do Sarajeva...

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

        ortevor     před 11 lety 23.10.2013 12:58 |  
        0 0

        derby v Sarajevu musi bejt super zazitek, to docela zavidim...enjoy

          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

            slaviator     před 11 lety 23.10.2013 18:48 |  
            0 0

            Bývalej spolubydlící (Srb, fanoušek Partizanu) říkal, že derby Partizanu s CZ byl pořád slabej čajíček proti derby Celtic s Glasgow Rangers

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

        slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 13:14 |  
        0 0

        S jednou věcí si dovolím nesouhlasit: sehnat lístky na Bayern na ligu je daleko větší problém než na LM. Nevím, zda to jde s příplatkem od nějaké cestovní kanceláře, ale přes běžný ticketing na internetu byly druhý den po zahájení prodeje k dispozici lístky na jeden jediný zápas... Lístky na LM na podobně nezajímavé kluby z východu vždy byly snáze dostupnější než bundesligu. Takže je úplně klidně možné, že kolega ani nemusel nijak "oloupit" plzeňské fandy.
        Jinak souhlas s tím, že v Německu to na stadionech dost "žije" a určitě existují daleko jiskřivější stadiony, než Allianz Arena. :-)

        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

          subHuman     před 11 lety 23.10.2013 13:29 |  
          0 0

          Nemám sice osobní zkušenost (a ani mě to neláká), nicméně můj bratr jezdí do Mnichova na Bundesligu tak 4x do roka... A byl tam i na nějakém zápase Ligy mistrů.

          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

            slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 14:27 |  
            0 0

            To by mě čistě ze zvědavosti zajímalo. Schválně jsem teď ze zvědavosti mrknul na ten jejich ticketing a do konce roku všude píšou "Ausverkauft". Chtěl jsem se tam letos na bundesligu aspoň jednou vypravit, ale fakt jsem nepochodil. A kamarád z Německa, který tam měl lístky z firmy, změnil zaměstnavatele... :-/

            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

              Barra     před 11 lety 23.10.2013 14:45 |  
              0 0

              Zdá se, že podle statistik měl Bayern tuto sezńu doopravdy na každém domácím zápase plný stadion. 71,000 diváků ná zápas, a to ve všech 5 domácích zápasech. Oficiální kapacita Allianz Arena má být 70,137 míst. To musí hráčům dávat křídla a soupeřům rozklepat kolena.

              http://www.fussball24.de/fussball/1/110/111/1-bundesliga-statistik-zuschauertabelle

              • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 15:09 |  
                0 0

                Ano, jak jsem psal výše - druhý den po zahájení předprodeje de facto na ticketingu nebylo co kupovat... ;-)

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

        mike-k (přítel SN)     před 11 lety 24.10.2013 07:38 |  
        0 0

        zeptat se můžete. :)

        Lístky jsem koupil sám v on-line prodeji na viagogo.com do sektoru kam se lístky pro fanoušky Plzně neprodávali a přiznám, že jsem měl mega kliku, jelikož jsem sehnal poslední 2 v kategorii 1 co byli vedle sebe.

        Jinak jsem se jel "jen" podívat na to jak dokáže bejt fotbal jednoduchej a krásnej.

  13. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

    Barra     před 11 lety 23.10.2013 11:01 |  
    0 0

    Takže máme 8 bodů z 11 zápasů a 15. místo v tabulce – bohužel dlouhodobě nejhorší výsledek Slavie. Minulou sezónu jsme byli na 6. místě s 17 body (ale jak známo pak přišel náš pád počínaje se zápasem na Slovácku). V 2011-12 jsme byli na 12. místě s 12 body, v 2010-11 na 14. místě s 10 body, v 2009-10 na 5. místě s 19 body.

    Jaká byla situace po ukončení podzimní části ligy, tedy po 16 zápasech? Minulou sezónu jsme v následujících 5 zápasech získali jen 1 jediný bod a končili na 11. místě s 18 body, v 2011-12 jsme měli z pěti zápasů 8 bodu (10. místo a 20 bodů po 16 zápasech), v 2010-11 jsme získali 6 bodů (13. místo a 16 bodů), v 2009-10 jen 5 bodů a celkem 24 bodů a 7. místo. Dá se tedy říct, že běžně se nám moc nedaří v posledních pěti kolech podzimní části. Zisk 1 bodu, 8, 6 a 5 z maximálních 15 není tak slavné.

    Budeme doma hrát proti Bohémce, Brně a Liberci, ven v Příbrami a na Slovácku. V předchozích 4 sezónách se nám doma proti Liberci moc nedařilo – minulou sezónu sice 3 body, ale před tím 3 x prohra. Proti Brnu je doma bilance z 3 zápasu 2 výhry, 1 remíza, proti Bohemians je to už lepší s 3 výhry z 3 zápasů. V Příbrami se nám moc nedaří – 2 x remízy, 2 prohry. Na Slovácku 1 výhra, 1 remíza, 2 prohry. Celková bilance je tedy 25 bodíků z 54 možných proti nastávajícím 5 soupeřům za poslední 4 sezóny. Bohužel se Slavia běžně umí lépe vytáhnout proti silnějším soupeřům, naopak ztrácíme body proti slabším, takže neměli bychom být až moc optimisté, že těžké soupeře už máme za sebou. Snad to Koubek změní. Myslím, že alespoň 10 bodů z 15 bychom z těchto zápasů měli získat, aby se trochu lépe dýchalo. Tím bychom se dostali na stejný počet bodů jako minulou sezónu po 16 zápasech, tedy 18.

    Jinak co se týká zpětných kol – minulou sezónu jsme uhráli 24 bodů ze 42, v 2011-12 jsme získali jen 14 bodů, v 2010-11 opět 24 bodů, v 2009-10 byl zisk 17 bodů. Oba zisky 24 bodů jsme měli pod Petroušem. Pod Koubkem by mělo být reálné to zopakovat – a tím bychom se opět mohli dostat celkem na nějakých 42 bodů, minulou sezónu dobré na 7. místo v tabulce. Kdyby se k tomu podařilo ještě bodovat v poháru České pošty, byl bych celkem spokojený. A v následující sezóně bychom už bez pardonu měli hrát ve špičce tabulky.

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

      judy     před 11 lety 23.10.2013 11:32 |  
      0 0

      Liberec ? vážně ? s ním budeme hrát až někde na jaře.... předsi jsme s Libercem hráli u nich 2:1 kde jsme vstřelily první branku a pak druhou pulku to Liberec otočil.

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

        Barra     před 11 lety 23.10.2013 11:36 |  
        0 0

        S Libercem hrajeme 1.12.2013 doma - je to poslední zápas podzimní části, 16 zápas sezóny.

        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

          judy     před 11 lety 23.10.2013 12:37 |  
          0 0

          Aha tak to jsem velmi překvapen... na ofic. to není tak jsem myslel že to bude až na jaře :) jo kdybych tak uměl počítat do 16 vše by bylo hned lepší a nemusel se tu ztrapňovat..

          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

            Barra     před 11 lety 23.10.2013 13:07 |  
            0 0

            Žádné ztrapňování, Judy, logicky bychom měli 16. zápas hrát v Ostravě, a následně 17. zápas hrát doma na jaře 22.2.2014 proti Liberci. Náš zápas proti Baníku ale posunuli až na 30 kolo, hraje se až 3.5.2014.

            Takže pravda je spíš na tvé straně, nebýt nelogické přehození zápasů u FAČR.

            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

              quelhar (admin)     před 11 lety 23.10.2013 13:11 |  
              0 0

              Onen fakt, ze se stejnym souperem se hraje prvni a posledni kolo ligy zas tak nelogicky neni, eliminuje se tim pocet "dvojzapasu" doma a venku tak, ze kazdy tym v lize hraje za celou sezonu jen jednou dva zapasy v rade doma a jednou dva zapasy v rade venku.

              Kdyby se pokracovalo tak, jak se zda byt prirozene, tj. v nasem pripade 16. kolo v Ostrave, tak bychom hrali dva zapasy venku v rade - na podzim uz podruhe! Naopak bychom to meli vyvazene jen jednim dvojzapasem doma a o druhy dvojzapas doma bychom prisli a byli bychom tak v jakesi nevyhode oproti klubum, ktere by naopak hraly dva dvojzapasy doma a jen jeden venku.

              • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                Barra     před 11 lety 23.10.2013 13:30 |  
                0 0

                Až se mi z toho motá hlava :-) Já myslel, že jeden zápas doma - druhý střídavě ven je nejvíc logické. To je jasně futro pro matematiky...

                Jak to jinak vidíš ty s prognozou na těch následujích pět zápasů? Doma bychom snad Bohemians a Brno měli porazit podle mě, s Libercem snad remizu. Ze zápasů proti Příbrami a Slovácku doufám na 4 body, ale nebude to lehké. Jestli se celkem na 10 bodů dostaneme, bude to velký úspěch podle mě.

                • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                  quelhar (admin)     před 11 lety 23.10.2013 13:38 |  
                  0 0

                  Ja si myslim, ze doma bychom meli porazit vsechny tri soupere (s Varnsdorfem ctyri). Liberec bude finisovat Evropskou ligu, par dni pred zapasem s nami hraji doma proti Freiburgu, coz dost mozna bude pro ne klicovy zapas z hlediska postupu dal, toho bychom meli vyuzit.

                  Venku snad uhrajeme alespon bod, takze mi to na tech deset bodu vychazi. Nehodlam se na domaci zapasy proti Bohemians nebo Brnu divat tak, ze k nam prijizdi souper, ktery nas muze obrat o body. Ne a ne a stokrat ne. Prijizdi k nam souperi, ktere musime na hristi jednoznacne prehrat a zvitezit, tim spis, ze jsme doma tuto sezonu zatim nevyhrali. Jednoznacne ocekavam maximalni nasazeni a kvalitu. Hraci musi na hriste nastupovat s timto vedomim a ztratu bodu si proste nepripustit a odvest adekvatni vykon.

                  • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                    Barra     před 11 lety 23.10.2013 14:26 |  
                    0 0

                    Souhlasím. Příští týden v sobotu bychom ze zápasů proti Bohemians a Příbrami mít minimálně 4 bodů, a k tomu postup v poháru proti Varnsdorfu. Maximální nasazení a kvalitu, jak říkáš. Disciplína je koníček Koubka, v posledních zápasech byla progrese už jasná. A doufám, že Rakovan naváže na výkon s Plzni, laciné góly nás tuto sezónu už stály dosti bodů.

            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

              Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 16:24 |  
              0 0

              Že se odveta za první kolo hraje v tom posledním není žádná novinka ani nelogičnost. Je to tak poměrně dlouho a logiku už vysvětlil kolega.

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 11:34 |  
      0 0

      k tomu je ale bezpodminecne nutne provest zmeny v kadru..
      Nekteri jsou lemplove, jini skutecne nedokazou hrat pod tlakem. Rada mel v tomto pravdu..tenkrat se mu to tezko verilo, protoze nejvic ho nezvladal on, ale zpetne to tak asi bude

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

        Barra     před 11 lety 23.10.2013 11:49 |  
        0 0

        Nevím - nemít nucené rošády s brankáři, zraněného Dobrotku v prvních 5 kolech, absence náhrady za Huba, nebo lépe řečeno kdybychom mohli hrát ve stejném složení v obraně jako minulou sezónu, tak bychom tolik bodů neztratili. Samozřejmě se nebráním proti posílení, jestli se na to najdou prostředky, ale myslím, že bychom měli být schopní i se stávajícím kádrem na jaře odehrát slušné kolo a opakovat zisk 24 bodů z minulé sezóny. Páteční zápas proti Bohémce už moc napoví. A co se týká těch lemplů – polepšovna Koubek zabere během zimní přípravy, o tom jsem si jistý.

        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 13:01 |  
          0 0

          Ano ale to je věc stále nevyřešená..respektive dobře, pokud bude hrát Škoda na stoperu (trochu v to doufám) pak máme hráče na stopera 4, což je počet dostačující, nicméně pozice levého beka (Neves není levý bek, jen záplata) je zoufalá. Napravo je Dostál momentálně asi v nejlepší formě, což mu asi dlouho nevydrží a Nitrianský má stále ten "zvyk" nechávat si hráče za sebou (i v záloze) aspoň jednou za zápas, tedy i zde bych viděl potřebu posílit.
          A ano jaro může být slušné, možná i velmi slušné, ale zase to nebude hra pod tlakem a nerad bych se za rok dočkal toho, že se zase sesypou hráči a odepíše se další sezona..

          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

            quelhar (admin)     před 11 lety 23.10.2013 13:04 |  
            0 0

            Take proto si myslim, ze by hraci meli mit nad sebou i na jare tlak v podobe pripadneho uspechu v poharu a postupu do Evropy.

            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

              Thane (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 13:32 |  
              0 0

              Nezbyva mi nez souhlasit, ale to je porad jen par zapasu, mezi nimiz budou mit "volno." A to vycházíme z představy, že postoupíme do jarní fáze přes velmi nesnadného soupeře s nijak zázračným výsledkem po prvním zápase.

          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

            Barra     před 11 lety 23.10.2013 13:10 |  
            0 0

            Já si myslím, že Koubek dovede hráče jako Nitrianského a Čonku zpět do správné kondice a že z nich budeme mít ještě radost. Oba jsou ještě relativně mladí, mají minimálně 10 let a snad více v lize k dobru, hrají o svojí budoucnost.

            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

              Thane (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 13:36 |  
              0 0

              Vzhledem k tomu, že ty chyby opakuje i teď, tak se domnívám, že asi ne..ano počet "chyb" a vypuštěných situací je méně, ale pořád jsou..kdyby dřel jak kůň a nic nevypustil, tak by česká liga pro něj nebyla stropem. Čonka je zvláštní případ..vypadal, že by mohl být trefou do černého a pak šel neskutečně do kopru tak nevim..a celkem bych se i divil, kdyby hrál místo Nevese, možná v poháru, což mi zase nepřijde jako místo k takovému experimentu v současné situaci.

              • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                Jiri1     před 11 lety 23.10.2013 15:04 |  
                0 0

                Panove vratte se na zem, pohar maji rozjety jini, my se soustredme na zachranu v lize , neblbnete lidem hlavu, vsichni pelasi silenym tempem, jen my sbirame pulbody a uz zase se tady objevuji hlasy o vitezstvi v poharu, vse se musi resit postipne.
                Navic , aby bylo vubec , kde tu ligu na jare hrat, neustale jsem cekal na clanek od Socratese, ktery by se tomu mozna venoval a ono nic , snad jen na zaver by mne zajimalo, jestli tu prvni ligu chceme vubec hrat.

                • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                  slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 15:08 |  
                  0 0

                  Můj pohled na stávající situaci je tentokrát podobně skeptický, jako názor pana Jiřího... Situace ve Slavii působí dlouhodobě velice depresivně.

                • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                  Thane (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 15:26 |  
                  0 0

                  Mně to přišlo jako diskuze o tom, zda má smysl případný pohár vůbec hrát i bez odpovídajícího kádru, kdybysme se tam prokousali a já myslím, že ano..nešlo o to, zda vyhrajeme pohár, ale o to, jestli se mu máme adekvátně věnovat a odpověď pro mě je opět ano..
                  Mně zase přijde hysterický řešit jestli se zachráníme, a že to je úspěch..

                  • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                    slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 15:32 |  
                    0 0

                    Někdy bývá hranice mezi realitou a hysterií velmi nezřetelná.

                  • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                    slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 15:35 |  
                    0 0

                    V každém případě budu jenom rád, když bude budoucnost více optimistická.
                    Nicméně, stejně jako pan Jiří jsem nedočkavě (a zatím marně) vyhlížel avizovaný příspěvek kolegy Sokrata, jehož informace bývají obvykle velice cenné...

                  • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                    Jiri1     před 11 lety 23.10.2013 15:38 |  
                    0 0

                    Ale ne, jenze my uz nekolik let se topime a hraci i nekteri z nas zabrnkaji na tuhle noticku tj. postup z poharu a pak prijde sprcha, protoze se na to hraci vykaslou.
                    Kadr, ,ja z nej nemam marnej pocit,pis mam marnej pocit z nekterejch deji okolo klubu, ted momentalne treba zahada stadion, nebo dalsi pokuta na ceste za Plzen, nebo treba nereseni financi, kdy Setrle vlastne uz nekolik mesicu tahne tu karu sam a vypada to , ze to nespasi ani priznive pujcky z Ruska nebo dohody o odlozeni nekterych zavazku.
                    To je to hlavni , nerad to rikam tak naostro, ale stejne to vsichni vite.

                  • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                    th     před 11 lety 23.10.2013 15:40 |  
                    0 0

                    Řekl bych to jinak, nejde o to, že záchranu lze brát jako nějaký extra úspěch, ale obráceně sestup je neúspěch, který nám reálně hrozí. Jestli se zachráníme 7. nebo 13. místem je pak ale úplně jedno, sestup/záchrana je jediná podstatná hranice a my pod ní v tuto chvíli jsme. Prostě tvrdit, že si teď můžeme dovolit ztrácet v lize body, protože se to dá dohnat a naopak dělat tragédii z potenciálního vyřazení v poháru, což nás ani existenčně nijak neohrožuje (navíc to budou mít ošéfované úplně jiné kluby než SKS), je v naší současné situaci šílenost. Stejně jako kategoricky tvrdit, že teď zčista jasna 4x doma vyhrajeme prostě proto, že musíme - v situaci, kdy jsme doma ještě nevyhráli ani jeden match. To je naivita dobrá tak leda pro předzápasovou tiskovku, ne racionální zvážení situace.

                    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                      Jiri1     před 11 lety 23.10.2013 15:47 |  
                      0 0

                      Tak tohle Vam podepisu.

                    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                      Thane (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 16:31 |  
                      0 0

                      netvrdil jsem, že doma teď 4x za sebou vyhrajeme, stejně tak jsem netvrdil, že postup v poháru je existenčně důležitý. Nemaloval jsem tady vzdušné zámky ani nemaloval kdovíjak optimistickou budoucnost (pokud si nemyslíte, že účast v pohárech za pár let je sen, možná je) spíše naopak. Psal jsem zde, že nás čekají zápasy s potenciálně nejslabšími týmy, navíc doma, kde budeme muset tvořit, což nám nesedí.
                      Jinak vy se opravdu obáváte záchrany ligy? já tedy ne. Jistě nemůžeme si dovolit ztrácet body, ale tvářit se, že záchrana je jediný cíl mi přijde nemístné..A tvrdit, že cokoli od 14. do třeba 7. místa v tabulce je ekvivalentní, protože to poháry ani nic jiného nepřinese, jen záchranu, tak s tím prostě nesouhlasím..

                      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                        th     před 11 lety 23.10.2013 19:11 |  
                        0 0

                        Ano, máš pravdu, některé věci, které jsem zmiňoval v pozdější části předchozího příspěvku, jsi netvrdil ty, ani to nebylo myšleno osobně na tebe, tam ta má reakce přechází spíše v obecnou reakci na diskusi, která tu v posledních dvou dnech probíhá, omlouvám se za nedorozumění.

                  • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                    Barra     před 11 lety 23.10.2013 15:48 |  
                    0 0

                    Souhlasím. O udržení v lize já osobně nemám obavy, jestli budeme pokračovat v trendu posledních 3 ligových zápasů. Střed tabulky je strašně vyrovnaný, jedna výhra znamená hned velký poskok v tabulce. Ano, začali jsme špatně, ale v nevídané sestavě v obraně, kde nám navíc hned po prvním zápase vypadnul Čontofalský, který jinak je dobrý pro nějakých 12 vychytaných 0 za sezónu. Samozřejmě jsem nezapomněl na jeho přehmat proti Baníku, ale to se stává i Kozáčikovi z Plzně. Mít od prvního zápasu k dispozici Dobrotku a náhradu za Huba, tak stojíme někde jinde.

                    Osobně očekávám povedené jarní kolo, a umístění v lize kolem 7. místa. Pohár České pošty není žádný ´must´, ale příležitost jak napravit sezónu. Jestli zvládneme zpětný zápas s Varnsdorfem, tak nás do finále čekají už jen 2 soupeři. Kdybychom postoupili ve čtvrtfinále přes vítěze z Zbrojovky/Žizkov, tak jsme už v semifinále. Osobně bych s tím nepohrdal a šanci se snažil maximálně využit.

                    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 16:07 |  
                      0 0

                      Osobně očekávám záchranu v lize a nic víc.Na pohár můžeme s klidem zapomenout.V delším horizontu očekávám nedůstojné plácání se v lize bez výrazných úspěchů, pokud někdo nezacinká s měšcem,ale to už žebříček nebude.

            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

              bongor     před 11 lety 23.10.2013 19:33 |  
              0 0

              Kéž by Barro,hlavně ten Čonkič,ten mi nejde do hlavy.Kolísání výkonnosti je normální,ale ten jeho rozdíl proti jaru,to je neskutečné.
              Stejně ale by to chtělo 1-2 posily a zabudovat tak 3 hráče z juniorky.Tak by se zvýšila konkurence,což tky potřebujeme jak sůl.

  14. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

    Tonda     před 11 lety 23.10.2013 16:17 |  
    0 0

    Příjde mi škoda že se Sokrates55 doposud nevyjádřil k té špíně co nakousl před 10 dny, přestože sliboval že to napíše. Nevím jistě jestli se něco nezměnilo např. zlepšeným výkonem týmu v Plzni, ale i tak by mě to hodně zajímalo. Jestli tou špínou myslel něco v klubu, nebo něco kolem stadionu.. Přiznám se, že jsem se po debalku s Teplicemi zařekl že na stadion mě letos nikdo nedostane, ale po zlepšených výkonech to zase začínám zvažovat. Jen se bojím další ledové sprchy.. Jinak bohemka má bojovný tým a to by nám mohlo dělat problémy. potřebujeme dát rychlý gól, jinak se bojím o výsledek.

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

      steev (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 16:45 |  
      0 0

      Něco ti poradim,nic nezvažuj a zůstaň doma.

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

        Tonda     před 11 lety 23.10.2013 16:57 |  
        0 0

        A co jako, mam chodit podporovat hrace co nemaji zajem o fotbal? nebo se mam na stadionu rozcilovat nez mi prdne cevka? nebo se mam divat na nechapave a smutne pohledy nejruznejsich fanousku, od deti az po duchodce, u kterych me to mrzelo nejvic? To je podle tebe ta spravna definice fanouska? Nene, po tom co ti hrac predvedli, ani omylem, a ze v podstate ve stejnem slozeni odrizli 4 trenery.. to ne.. promin nejsem maschista a nenecham si vse libit. neco jineho je kdyz se bojuje a presto se nedari.. kdyz je videt snaha.. tu ocenim. Ale co bylo k videni v zapasech pred Teplicemi, a potom samotny zapas s Teplicemi, to me dorazilo. Ja nejsem ten kdo se ke Slavii otocil zady.. snesu hodne, ale ne vsechno. Proste vseho s mirou. A potom tady na diskuzi ty me budes řadit do nejake sve kategorie spatnych fanousku? Klidně si mě do ni zařaď. Mě je to jedno. Ja fanouškem stále zůstávám. Ale jen když chtějí hráči hrát. potom totiž není komu fandit.

        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

          Tonda     před 11 lety 23.10.2013 16:59 |  
          0 0

          samozřejmě není komu fandit když hráči nechtějí hrát..

          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

            steev (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 18:15 |  
            0 0

            Já tě vůbec nikam nezařazuju ty ses zařadil sám.A uplně ti to schavaluju normálně tam už nechoď.

            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

              Pepino44     před 11 lety 23.10.2013 18:32 |  
              0 0

              Ano,kdyby se dařilo a hráli jsme o první flek,bude tam plno fanoušků,kteří přeci musí být u toho. Když se nyní nedaří,chodí nás málo a ti stateční dřepí doma u televize a potom se tady odborně vyjadřují. Ono je to vidět na tom že-jednou se zahraje dobře - jdeme na poháry. Zahraje se špatně - je to jasnej sestup. Hlavně,že sešívaní drží spolu. Nemá cenuse hádat o tom,zda je lepší se zaměřit na ligu,nebo pohár. Je potřeba zlepšit hru a dostat kluky do lepší pohody. To ale od televize udělat nejde. Zrovna tak napsání o některých hráčích,že jsou dřeváci a nekopové tady na SN moc těm hráčům nepomůže. Oni si to tady taky občas přečtou.

              • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                Barra     před 11 lety 23.10.2013 20:57 |  
                0 0

                V nouzi poznáš přítele – to pravidlo bohužel vždy platí. Jak píšeš, Pepine, když se daří a je hej, tak je stadion plný. Úspěch je přitažlivý, lidé se s ním rádi ztotožňují. Není to ale odsouzení Tondy, je jeho právo být naštvaný. Přesto si myslím, že by se tak nemělo reagovat. Když nás klub nebo hráči nechají v štichu, neměli bychom stejně reagovat. Fanda by měl přijít na stadion, maximálně podporovat, klidně hráče vypískat když se na to vykašlou, ale hlavně tam být. Je to jako při volbách: nadávat na politickou situaci je OK, ale právo ke kritice by měli mít jenom ti, kteří se efektivně voleb zúčastní a snaží se svým hlasem něco změnit (v tom smyslu mi vůbec nevadí belgický systém, kde volby jsou povinné, a kde za nezúčastnění je peněžitá sankce. Je to otázka zvyku, a málokomu to vadí).

                Teplice byly samozřejmě neopakovatelný lapsus, ale mělo by se také koukat na to, jak se ten zápas zbortil, v jaké sestavě jsme museli hrát, jak branky vznikly, brát v úvahu že 4 branky padly po vyloučení Kisela, další po malé domů Bortela. Petrouš mohl samozřejmě betonovat, mi naopak vůbec nevadilo a naopak chválím, že za stavu 0-3 riskoval a stáhnul obránce Dostála za Fenina. Zdeněk Zeman by udělal to stejné, a nikdo by ho za to nekritizoval. Nemá smysl vše opakovaně rozepsávat, vše se tady už tolikrát probíralo, ale vše v tom zápase šlo proti nám.

                Jinak máš samozřejmě svatou pravdu s posledními dvěma větami. Hráči nejsou roboti, mají své city, že bez psychické pohody a sebedůvěru žádný sportovec nemůže dávat maximální výkon je známo. Není zapotřebí zbytečně do nich kopat. Snažme se během zápasu co nejlépe motivovat a podporovat – jestli to nevyjde a konkrétní hráč se nesnažil jak by mohl, může se klidně vypískat. Já ale preferuji až po zápase a ne během něj.

              • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 21:37 |  
                0 0

                Osobně jezdíme asi 100km na každy domácí zápas od postavení nového stadionu, na strahov to nebylo pravidelně.Jsem proto dost radikální na fanoušky co pořád fnukají a kritizujou a hledají důvod proč na fotbal nejít těm vzkazuji jděte do hajzlu,chodit jenom když jsou úspěchy umí každej vůl.Tyká se to hlavně pražských nebo těch kteří bydlí v rozumné vzdálenosti.Nemůžu se divit někomu kdo bydlí 250km od Prahy že nejezdí pravidelně.Toto zopakuji každému do očí.

                • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                  Thane (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 21:50 |  
                  0 0

                  Já souhlasim s Barrou..každý má právo chovat se jak uzná za vhodné..stejně jako nejít volit, jde o legitimní občanský/fanouškovský postoj. Vadí mi ale, když se potom ti samí lidé označují za fanoušky, kteří se pořád na něco vymlouvají.
                  Proto si myslím, že není důvod být hrubý..

                  • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                    vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 23:34 |  
                    0 0

                    S tím naprosto souhlasím,jak jsem podotknul jsem v tomto názoru prostě radíkální.Jinak samozřejmě at si každý sedí na gauči jak chce,ale ode mě uslyší jen tato slova.

                    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                      Tonda     před 11 lety 24.10.2013 14:02 |  
                      0 0

                      no vy to prostě máte nastaveno takto. To vás ctí že to vydržíte podporovat. Já jsem jasně napsal že moji podporu ti hráči mají pouze pokud je vidět snaha na hřišti. Pokud se opakovaně zápas odchodí, tak to pro mě znamená že to hráči mají na háku nebo se snaží podrazit trenéra. Pro mě je těžké tyhle momenty v hledišti strávit. Mám z toho zkažený celý týden dopředu. Jinak vyčítat cokoliv v diskuzi někomu kdo to vidí jinak naž vy? To podle mě není fér. Každý jsme jiný. Přece to že tady píšeme, chodíme na Slavii, fandíme, to by nás mělo sjednocovat. A snad se mnou budete souhlasit že je blbost myslet si že všichni jsou nejotrlejší fanoušci a fandí vždy a stejným způsobem. Zkuste si uvědomit že ne všichni mají pevné nervy na to co se s naší Slávkou děje rok co rok. Proto se prosím pozdržte hodnocení fanoušků na věrné a na gaučáky. Fráze typu raději zůstaň doma jsou podle mého trochu silná slova mířená do vlastních řad. A Taky si myslím že zbytečná.

                      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                        Thane (přítel SN)     před 11 lety 24.10.2013 14:33 |  
                        0 0

                        Podle mě si pleteš pojmy..píšeš, že nechceš podporovat hráče, kteří zápasy opakovaně odchodí. My ale chodíme podporovat Slavii, jejíž jsou hráči součástí. Slavia je a bude, hráči nebudou. A nejlepší jak dát všem najevo nesouhlas (například s nasazením, zejména pak opakovaným) je přijít a vyjádřit se..Navíc a priori předpokládáš odchození zápasu. Co když ale budou bojovat a dřít, a to co by mohlo být oním pověstným jazýčkem na vahách (jsem skoro jak Čapoun :D ) by byla jen větší podpora? Vím, záměrně jsem to přehnal, ale jde o princip. Navíc pod Koubkem myslím hráči ukázali, že odchozených zápasů se tolik bát nemusíme..Že nám bude třeba chybět kvalita, s tím dokážu žít a budu je přesto podporovat, i když jim to nepůjde, pokud jim to nebude jedno a uvidím vůli to zlomit...

                        Psal jsem, že není důvod být hrubý, stejně tak ale říkám, že nemám rád lidi co se jen vymlouvaj a hledaj, proč něco nejde. Z toho totiž nikdy nevzejde nic pozitivního. (tohle není osobně na tebe, ale čistě obecné vyjádření. Pokud máš pocit, že se tě to týká, pak to na tebe pochopitelně platí ;) )

                        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                          Tonda     před 11 lety 24.10.2013 14:53 |  
                          0 0

                          no tak trochu osobně to brát musím když to bylo napsáno pod můj příspěvek jako reakce.. Já vcelku souhlasím s tím tvým příspěvkem. taky nemám rád výmluvy, a nemám rád když někdo říká že něco nejde... V tomto případě ale hájím své tvrzení že na takto odchozené zápasy se odmítám dívat. To ať se na mě nikdo nezlobí. Ano teď se pod koubkem začali snažit. Proto jsem taky napsal, že když vidím že mají hráči snahu, opět ji budu mít i já. Musí to být přece oboustranné. A vyjádřit svůj nesouhlas s odchozeným zápasem přímo na tribuně? Ano tohle jsem dělal celou dobu než sem se definitivně tou hrou nechal otrávit. Každopádně jsem rád že má Slavie pořádně věrné fandy, s pevnějšima nervama. jen si myslím že je potřeba tolerovat i ty méně silné fandy.

                • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 23.10.2013 22:25 |  
                  0 0

                  Dobrý večer přeji Vám všem.
                  Vím, co jsem slíbil a své slovo dodržím. Celá ta situace okolo naší Slávie je velmi složitá a některé poznatky se získávají velmi těžko.
                  Máme sice majitele, ale krkem hýbají lidé, kteří Slávii pozvolna vycucali a dostali ji tam, kam potřebovali a přitom ve Slávii nejsou. Nad stadionem visí také otazník, když nemáme šanci do těch tahanic okolo vlastnictví ani ceknout. Slávie je dnes v pozici, kdy nejsme nikomu opravdovým soupeřem (hlavně na bafuňářském poli) a jak sami vidíte, kdykoliv nás je možné držet pěkně u dna. A to se děje. Situace s financemi je vážná a držím palce trenérovi Koubkovi, aby se mu povedlo dát dohromady alespoň trochu fungující tým, kdy nelze očekávat nějaké výrazné posílení, krom hráčů, kteří hrají dobře v juniorce. Do Slávie se musí vrátit slavistické osobnosti, co také fotbalu rozumějí a krom toho opravdový a finančně silný majitel. Jinak nám spadne Slávie jako domeček z karet. Jsem např. zvědavý, zda se vrátí V. Šmicer (všichni jste doufám zaregistrovali, jak ho Pelta zařízl) a jak se vyvrbí situace okolo sponzorování Slávie (zatím velká slabota).
                  Zápas s Bohemkou mnohému napoví a pokud to skončí remízou, budeme pořád u dna..........
                  Sokrates55

                  • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                    bongor     před 11 lety 24.10.2013 06:25 |  
                    0 0

                    Ahoj Sokrate,Tvoje info není veselé.Naši bafuňáři,důležitá součást každého klubu,zvláště v takové Africe,jaká vládne v naší republice,zřejmě nemají u plného stolu žádné slovo a zůstávají tak na nás jen pěkně ohryzané kosti.Aby se do Slávie vracely červenobílé osobnosti,to je nezbytnost.Těm ,co nemají na Slavii žádné srdeční vazby a jenom ji pomalu nebo i rychleji vycucávají,se samozřejmě nedá klub s takovou tradicí svěřit do rukou.Vláďa Šmicer,i kdyby jenom seděl v nějaké kancelářičce jako ikona klubu, by tu měl dostat nějaký úvazek zcela bez debat.Slavnější osobnost
                    Slavie v současnosti nežije.Divím se,že se dosud nenašel někdo opravdu finančně na výši,který by využil potenciál nejslavnějšího českého klubu.Určitě se o tom v zákulisí jedná,ale k nám se to nedostává,aby nám to trochu zvedlo náladu.A stadion?To je předmět zájmu zřejmě nějakých developerů,něco podobného jako existuje v případě Dolíčku.Tady ale myslím,že do toho přeci jen může Slavie hovořit,protože pokud se nemýlím,tak pozemky pod stadionem patří Slavii.
                    Ještě k tomu dodám.Díval jsem se včera na Plzeň,hrozný.Rozdíl nejméně dvou tříd,ovšem ze všeho zcela okatě čouhalo,že Vrba už se těšil,jak povede repre a teď se cítí pohaněn.Nevěřím tomu,že by za celý zápas nedokázal zareagovat a nechal by svoje mužstvo takhle mlít.Myslím,že Slavie z minulého týdne,by Bayern dokázala potrápit mnohem víc ,než včerejší Plzeň.Je to ale především práce soudruha Pelty,že se i jediný světlý bod současného českého fotbalu dostal do role skutečného blbečka,rozes.al i to co ještě fungovalo ve jménu"vyšších"zájmů.

                    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                      Thane (přítel SN)     před 11 lety 24.10.2013 14:51 |  
                      0 0

                      Tady si myslím, že děláš z Vrby něco jiného než je. Osobně jsem čekal, že Vrba reprezentaci povede. Možná nakonec ano a tohle všechno bylo jen pro uklidnění aktuální situace. Ono se taky těžko reaguje..když si vzpomenu, jak zatažená hrála Chelsea v superpoháru, a to má nesrovnatelně kvalitnější kádr a mnohem rychlejší hráče než Plzeň. Proč jsem si myslel (myslím), že povede nároďák, bylo už jeho vyjádření v závěru jara, že přemýšlel o konci, že týmu už nemá moc co dát. I František Komňacký o tom mluvil, když končil v Jablonci. Proto si taky myslím, že kdo přijde po Vrbovi k Plzni to bude mít neskutečně obtížné asi jako když skončil Karel Brückner..Proto si myslím, že tvrdit, že za včerejší výkon může Pelta, je mimo mísu..

                  • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                    1rytir     před 11 lety 24.10.2013 10:05 |  
                    0 0

                    Tento způsob informování mi nesedí. Samé náznaky, žádná konkréta. Takto fabulovat umí dost lidí, ale k čemu to je? Co má například znamnat informace: "...Slávii pozvolna vycucali a dostali ji tam, kam potřebovali a přitom ve Slavii nejsou." Když nechceš, anebo se bojíš napsat co vlastně Rosen, Doležal, či někdo jiný získali tím, že dnes je Slavia na sestupovém místě s kádrem, který by si ještě před pár lety neškrtl ani v béčku, pak nepiš nic a nestavěj se, možná neúmyslně, do role dobře informovaného zdroje!

                    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                      Aloha     před 11 lety 24.10.2013 10:22 |  
                      0 0

                      Je fakt, že tohle zmiňování nějakých záhadných lidí v pozadí bez konkrétních jmen mi taky vadí. Jak se teda mají fanoušci proti někomu vymezit a protestovat, když ani nevědí vůči komu. To se pak opravdu nic dít nebude. Jinak dle mých informací Eden stále patří Natlandu, jen ho naoko převedl na Slavíčka. A nějak v tom jsou teda zainteresovaní Janoušek s Hrdličkou, ale jak přesně nevím, ale to že se kolem stadionu teď nic moc neděje je asi dané je současnou politickou situací na Praze, kdy ti dva už nemají takovou moc.

                      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                        Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 24.10.2013 14:16 |  
                        0 0

                        Dobrý den přeji Vám všem.
                        Omlouvám se. Nikdy jsem nevystupoval jako nějaká šedá eminence, která ví víc, než Vy ostatní tady na tomto webu.
                        Zahádní lidé v pozadí - Platil, Doležal, Jarolím, Pelta, Vojta, Křetínský, Hrdlička, Teryngel, Pelta, pokud jste nezaznamenali ještě další......... Samozřejmě, že si musím sám pro sebe zvážit, co sem mohu napsat a formulovat tak, abych pak sám nebyl obviněn.
                        Vždycky když tu někdo něco naznačí, už po něm mnoho dalších chce důkazy a prokázání takových skutků......... Já třeba taky nevím, co proběhlo na tajné schůzce mezi vlastníky Slávie, společností Hochfief AG, Českou spořitelnou a E SIDE, ale vím že ta schůzka byla minulý týden a jak Vám to mám dokazovat. Jak jste dopěli k názoru, že bych chtěl fabulovat. Co všechno mohu vědět o tom, jak byl jako prodán Peltovi Adam Hloušek jako za 10 mil. protože jsme v té době byli s pěnězi uplně v pr.... a Platil podepsal jakýsi dodatek a tím nás Pelta podojil o další hráče a mi tím v podstatě přišli o dalších cca 20 mil?. A to už jsme věděli a psalo se to i na tomto webu někdy v r. 2011.
                        Eden Natlandu skutečně nepatří a smlouva s E Side dle prohlášení soudu je pozastavena, to jsou věci dohledatelné. Jaký je v současné době např. zájem o našeho Ondru Petráka a kdo ho chce, to je přeci to o čem píšu výše. To jsou stejné praktiky, jako rozhodit Vrbu z Plzně a tím i celou Viktorku, a ejhle, ono se to povedlo.... ikdyž, včera by od Bayernu dostal "pětku" každý český klub.
                        Snad uznáte i můj argument, že všechno konkrétně se sem napsat opravdu nedá a není to o tom, jestli se bojím. Já mám pořád na paměti Richiho příběh "o smrku a spartěa" co se dělo po jeho zveřejnění i na těchto stránkách. A kdo z nich čerpal a jak to pak bylo použito.
                        Sokrates55

                        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                          Borris     před 11 lety 24.10.2013 14:29 |  
                          0 0

                          Počkat jaký Richieho příběh Socrate? Asi mi něco uniklo....

                          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                            Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 24.10.2013 14:58 |  
                            0 0

                            Dobrý den přeji Borrisi,
                            je to už několik let zpátky a Richi při své novinářské činnosti natočil skandování našeho kotle, kde zazněl chorál "Když Sparta lehla popelem..." a na konci se skandovalo smrt Spartě.
                            Richi to tehdy dal sem jako reportáž ze zápasu a jeden snaživý novinář Filip Saiver to vzal a použil to jako materiál k možnému spáchání trestného činu (už si tu kvalifikaci přesně nepamatuji). Chudák Richi pak čelil docela hnusnému ataku, že se úmyslně takového činu dopustil............ Snad si to pamatují i tehdejší účastníci těchto webových stránek........ doufám, že jsem to popsal pravdivě......
                            Sokrates55

                            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                              mike-k (přítel SN)     před 11 lety 24.10.2013 15:26 |  
                              0 0

                              nebylo to v Bolce, jak potom byli popotahováni i hráči a Vlčák nesměl bejt rok kapitánem??

                              • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                                Borris     před 11 lety 24.10.2013 15:36 |  
                                0 0

                                jo na tenhle incident si už vzpomínám. Ale z té doby si jen pamatuju, jak byli popotahováni hráči ( Standa, Fořt a Dosoudil ). Pokud ze stejné doby pochází i tenhle incident s Richiem, tak to už mi fakt tehdy asi uniklo. Protože tehdy se hlavní pozornost soustředila jen na hráče a všichni přehnaný mravokárci, je verbálně lynčovali jak kdyby provedli nevím co. Ale to jak si pan Sivok ještě předtím o nás neustále otíral držku, to už nikdo moc neřešil. Snad jen Drulák to tehdy napsal opravdu na plnou hubu, že takový smrkáč jako Sivok co ještě nic nedokázal ( on toho teda od té doby stále moc nedokázal ) se nemá co otírat o Slavii.

                            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                              Borris     před 11 lety 24.10.2013 15:28 |  
                              0 0

                              Děkuju za objasnění téhle události Socrate. Mě tohle fakt asi uplně uniklo. No chudák Richi, z jedné nevinné reportáže kterých už dělal pěknou řádku, měl najednou takovéhle oplétačky. No jinak Saiver to je známá firma a pokud vím je veřejným tajemstvím, že je trošku "zarudlej". Pokud se nepletu, je to ten pisálek který pomáhal Řepkovi sepisovat ten jeho chorobopis že? To už by celkem mluvilo samo za sebe.

                        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                          1rytir     před 11 lety 24.10.2013 17:12 |  
                          0 0

                          Děkuji za odpověď a snahu po zprůhlednění výše popsaného. Že není situace kolem Slavie právě růžová určitě vidí každý, kdo jen trochu přemýšlí. Klub zřejmě disponuje jistým finančním limitem, daným tím, co je jeho vlastník ještě ochoten sypat a tím, co se dá získat od sponzorů. V obou případech trochu zakopaný pes. Majiteli se další a další peníze uvolňovat nechce. Co je za tím nikdo z nás netuší. Jeho insolvence, nenaplnění podnikatelského záměru, cuknutí předem domluvený kupec? Prostě jen dohady. Proč se nedaří sehnat generálního sponzora už celou řádku let? Zase jen tápání a dohady. Hospodářská krize, image majitele, klacíky, vhazované tebou jmenovaných lidí? Jsme-li u nich, pak by mne zajímalo, kdo z nich ještě dnes točí "slávistickým krkem" a co by tím získal. Lepší postavení pro Jablonec, Spartu, Plzeň, sražení ceny Petráka, pokračování "hráčského dojení" z velmi slušné mládežnické základny? A ke všemu ten stadion...Je jasné, že se hraje o to, komu spadne do klína, zvláště, když političtí a na ně navázaní pražští kmotři podle všeho vypadli z kola ven. Se značnou dávkou pravěděpodobnosti se právě o tom zřejmě mluvilo na té tajné schůzce, o které píšeš, o čem také jiném v této sestavě?
                          Vezmu-li to tak nějak v celku, pak mi vychází, že majitel, který podle všeho po volbách ztratí i ty nejposlednější opory "tam nahoře", ještě zintenzivní hledání vhodného kupce. Nic bych za to nedal, že ta jednání již probíhají a licituje se o ceně, která je už beztak určitě nízká. Ale to opravdu fabuluji. Je ale jasné, že právě teď by se měly kolem klubu sjednotit všechny zbylé slávistické osobnosti, měly by být vidět, svůj zájem o budoucnost Slavie veřejně deklarovat a být přichystány získat v klubu odpovídající pozice.
                          O fanoušky strach nemám. Ti skuteční klub nikdy neopustí a už zítra to dokáží svojí přítomností na stadionu.

                          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                            Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 24.10.2013 19:56 |  
                            0 0

                            Dobrý večer přeji,
                            naopak já děkuji Vám. Jsem moc rád, že jste pochopil mou filosofii a i to, proč o tom našem "slávistickém trápení" píšu tímto způsobem. Já jsem oslovil několik našich slávistických osobností ať už z umělecké či podnikatelské fronty. Bohužel, nikdo se nechce umazat. Přitom nikomu nevadilo, když Řebíček do našeho klubu nalil šílený prachy a to i proto, že chtěl pomoci i té Slávii (nemám právo upírat nikomu dobrý úmysl, pokud tam jen trochu byl a to se potýkám s další otázkou Qui bono?). Ano, přesně jste trefil, že se v současné době tlačí cena Slávie na velmi nízkou cenu a opět Qui bono? Ano, na té schůzce se mělo mluvit hlavně o tom, jak dál se stadionem - Slávie dala pozemek za korunu, Hochtief a Česká spořitelna byli hlavními developery a vedení za pana Lešky to posvětilo smlouvou, kde jsme za poskytnuté pozemky (v řádech desítek mil. Kč) měli mít podíl i na stadionu. Pro mně záhadným způsobem byla najednou Slávie jako fotbalový klub při změně společnosti úplně nahatá a pak se objevila informace, že byla zaplacena za pronájem dopředu částka cca 50 mil. Kč a ta byla dokonce uvedena i v jedné z ročních uzávěrek. A výsledek je ten, že mi platíme za pronájem šílený prachy a najednou "z ničeho nic" jeden z bývalých hráčů Slávie a jeden bývalý činovník Slávie jsou spolupodílníky nemovitostí v cca 30 mil. Kč hodnotě. Psal jsem i panu Klímovi, aby udělal reportáž o Slávii jako téma "Vzestup a pád říše Slávie", ale ani on do toho radši nešel. Vzdal to i Luboš Kubík a teď čekám, jak se zachová Vláďa Šmicer. A to je jen střípek toho, co stačíme zachytit........
                            Majitel současné Slávie - vzpomenu si na film "Cech panen kutnohorských" kde mistr Mikuláš Dačický opáčil jednomu z radních, který mu připomněl, že artikul Kutné Hory je mocný, že artikul Kutné Hory je nemocný. Tak i artikul našeho majitele je také velmi nemocný, prostě se to nepovedlo, Slávie nesype a tak došly náboje..... no, ve hře je velký zájemce, ale není z Česka. Pokud mám informace tak je z východu, ale jak to vypadá v současné době opravdu nevím. A jak je napsáno v informaci níže, opravdu se to jeví na první pololetí r. 2014.
                            Tak zatím pěkný večer. Sokrates55

                            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                              galapetr     před 11 lety 24.10.2013 21:09 |  
                              0 0

                              Dobrý večer. Informaci o velkém zájemci jsem také slyšel s tím,že chce Slavii i se stadionem.Možná proto ta schůzka všech co mají se stadionem co do činění. Tak uvidíme jak to dopadne.

                            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                              Barra     před 11 lety 24.10.2013 22:41 |  
                              0 0

                              Dobrý večer Sokrate, jen malou korekci. Dle výroční zprávy za období 1/7/2007 do 30/6/2008 tvoří náklady za pronájem části stadionu na 50 let, placené předem, celkem 138.560 Kč a nikoliv 50 mil. Dovolím si podotknout, že se píše o náklady za pronájem ČÁSTI stadionu, bez další specifikace. Ročně se z toho strhává částka mezi 2,7 a 2,8 mil Kč. Z uvedených 138 mil Kč zůstává k roku 2012 ještě 127,546 Kč k ´dobrému´.

                              Vedle toho máme ale ještě další položku ´pronájem´, která se tedy týká ostatních části stadionu, které Slavia používá. Tato částka se ročně liší, v účetním roce, který běžel do 6/2011 jsme platili přes 18 mil Kč, kde v prvním roce 2008 tato částka byla jen 11 mil Kč.

                              • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                                Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 25.10.2013 06:44 |  
                                0 0

                                Dobré ráno přeji Barro.
                                Koukám sám jako jelen a děkuji za korekci, ale vypadla mi tam jednička, chtěl jsem napsat cca 150 mil. Tak díky moc a omlouvám se za chybku. Správně popisuješ "části stadionu". Mě nejvíce vadí právě tohle. Proč není napsáno za všechny služby celkem a třeba i s inflační doložkou, tomu bych rozuměl. takhle je jedna část tak, druhá jinak a navíc bez bližší specifikace a možnosti korekce. Navíc dle té smlouvy ani nemůžeme např. nařídit, aby byla tráva posekaná už v úterý........ Navíc jsem nikde nenašel obranu, že ta deponovaná částka nelze užít jiným způsobem.......
                                Ale jinak moc děkuji a přeji pěkný den.
                                Sokrates55

                        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                          bongor     před 11 lety 24.10.2013 22:07 |  
                          0 0

                          Už si tady píšeme pěkných pár let,ale nikdy jsem si nevšiml a to ani v nejmenším,že by Sokrates ze sebe chtěl dělat nějakou "šedou eminenci".Vždycky se tu bavíme o běžných věcech a diskutujeme
                          o problémech nebo úspěších Slavie.Že se někdy Sokrates dozví něco víc než my ostatní,to ještě neznamená,že by se s tím kdykoliv chlubil.
                          Co se Vrby týká,tak nejlepší názor jsem tady zaznamenal,alespoň z mého pohledu,že tady byla snaha Vrbu rozhodit,což se podařilo.Že
                          Pelta kope za rumuny,o tom snad nikoho není třeba přesvědčovat,takže tady máme i to,v čí prospěch to bylo učiněno.

                        • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                          bongor     před 11 lety 24.10.2013 22:07 |  
                          0 0

                          Už si tady píšeme pěkných pár let,ale nikdy jsem si nevšiml a to ani v nejmenším,že by Sokrates ze sebe chtěl dělat nějakou "šedou eminenci".Vždycky se tu bavíme o běžných věcech a diskutujeme
                          o problémech nebo úspěších Slavie.Že se někdy Sokrates dozví něco víc než my ostatní,to ještě neznamená,že by se s tím kdykoliv chlubil.
                          Co se Vrby týká,tak nejlepší názor jsem tady zaznamenal,alespoň z mého pohledu,že tady byla snaha Vrbu rozhodit,což se podařilo.Že
                          Pelta kope za rumuny,o tom snad nikoho není třeba přesvědčovat,takže tady máme i to,v čí prospěch to bylo učiněno.

                          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 24.10.2013 23:38 |  
                            0 0

                            Myslím že je jasná jedna věc, v současné době probíhá souboj o to kdo bude v zákulisí silnější pes a to mezi chátrou a prádelnikama, potažmo mezi estébákem a cinklým jarem.Slavie je v tuto chvíli absolutně mimo hru díky tomu že má problémy sama se sebou.Ten boj o zákulisí křéta hrubě podcenil a snaží se to všemožně dohnat,protože prádelníci jsou nečekaně silnej soupeř.O to je mě víc líto jak Slavie vyklidila pozice,jedinou výhodu by to do budoucna mohlo mít tu že když se dva perou třetí se směje,ovšem je to podmíněno finančně silným majitelem a odpovídajícím výsledkům.Tak že to může být ještě běh na dlouhou trat.

                          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                            Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 25.10.2013 07:03 |  
                            0 0

                            Dobré ráno přeji Bongore,
                            Pelta je chasník, který nejen že kope za rumuny, ale má kudličku na krku a to pěkně zubatou......... takovou "křetínkovskou". Ona totiž ta jeho jablonecká paráda něco stojí, no a kdo mu to asi tak pomáhá udržet??? No přece naše "kabelka". Všimněte si jen toho nenápadného hostování sparťanů v nejednom týmu ligy, kteří jsou v základu těch týmů, ale proti Spartě nesmí nastoupit..... Je to takové "úsměvné že". To jsou Teplice, Liberec, Baník, Slovácko, Jablonec atd. Je pravda, že Paclík taky nelení a jeho impérium je ve velmi dobré kondici, proto taky to razantní vystoupení kvůli Vrbovi. Pamatujete si , jak tehdy tuším před derby se Spartou se řešila otázka, zda KJ bude trenérem repre a i zároveň Slávie (tuším podzim r. 2009). Nakonec jsme s rumuny doma remizovali 1:1 a vyrovnával Janda asi 78 minutě, když dal "řepákovi" jesle? Sami vidíte, jak se historie pořád opakuje, přesto nás Bongore někdo třeba bere jako "schizofrenické staříky, co si připrdávaj do trenek", ale mě život už tolikrát poučil o těhle věcech, že mi pak nezbývá si říci "jak si starej, tak si blbej, zase si si naběhl".
                            Tak zatím ahojky a dneska to tam dám (přiznám se, že si dám pivo hned na začátku, abych cestou z Prahy nenadýchal) i za Tebe, já si myslím, že dneska Prošek "zavěsí".
                            Sokrates55

                          • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                            Aloha     před 11 lety 25.10.2013 08:57 |  
                            0 0

                            Já jen dodám, že to bylo špatně pochopeno. Těmi záhadnými lidmi v pozadí nebyl rozhodně myšlen Sokrates, ale právě Hrdlička, Janoušek a nevím kdo další. Jinak nějaký silný majitel třeba právě z toho východu, který si ale bude umět ochránit svoji investici právě před takovýma šmejdama jako je Pelta, Křéťa atd by byl opravdu potřeba

                            • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

                              Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 25.10.2013 09:57 |  
                              0 0

                              Dobré ráno přeji i Vám,
                              "Qui nimis probat, nil probat" - kdo dokazuje příliš mnoho, nedokazuje nic. To je to, oč tu běží.
                              Slávie nemusí být hned mistrem, ale měli bychom začít hrát opět trochu koukatelný fotbal, typický pro Slávii a na pevném základu (právě silný a nebojácný majitel) stoupat po stupínkách nahoru. My, fandové Slávie jsme zažili už ledacos, tak už jsme naučeni trpělivosti.
                              Děkuji Vám za Váš názor a souhlasím s Vámi.
                              Sokrates55

  15. Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

    travel (přítel SN)     před 11 lety 24.10.2013 09:57 |  
    0 0

    Koukám,že se zde vyskytují příspěvky i ohledně stadionu a je snaha se dozvědět i něco,co nepronikne na veřejnost.Proto jsem čekal, zatím marně, na reakci piera.Obracím se na Tě ,piero,zda máš nějaké nové seriozní informace a můžeš o nich informovat,aby jsi sem přispěl svým příspěvkem.Předem děkuji.

    • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

      piero (přítel SN)     před 11 lety 24.10.2013 17:21 |  
      0 0

      Zdravím travele, nechtěl jsem ráno reagovat, abych si věci trochu v hlavě srovnal. Mezitím se opětovně ozval Sokrates55 a ve své podstatě situaci vysvětlil. Já s ním musím souhlasit snad jen s tou vyjímkou, že bych to neviděl až tak skepticky, je pravda, že se situace se stadionem poněkud zkomplikovala, ale je prý řešitelná a snad měli všichni zainteresovaní najít shodu. Já jen doufám, že se podaří splnit termín, do kdy by se měla dokončit stabilizace klubu a co jsem slyšel, mělo by to být pololetí 2014.Bohužel se zatím víc říci nedá.
      Piero

      • Re: Juniorka: Slavia - Táborsko 3:0

        travel (přítel SN)     před 11 lety 24.10.2013 19:16 |  
        0 0

        Taky Tě zdravím piero a díky za info.Kdyby to proběhlo,jak píšeš včetně termínu,bylo by to fajn.Ještě jednou díky a když budeš vědět v průběhu času ,jak se to vyvíjí,dej prosím Tě vědět.Podle mě je to pro další osud Slavie to nejdůležitější,dokud se to nevyřeší (samozřejmě dobře pro Slavii),tak si můžem o boji o nejvyšší příčky nechat akorát tak zdát.