Chance liga

Plzeň - Slavia 1:1

Slavia spadla před zápasem na hřišti úřadujícího mistra ligy na poslední místo tabulky. V Plzni však předvedla nejlepší výkon v sezóně, v prvních šedesáti minutách zápasu si vytvořila alespoň pět vyložených šancí a odvezla si remízu 1:1.

Plzeň - Slavia 1:1 (0:1)
Branky:
 60. Rajtoral - 30. Juhar 

Slavia: Rakovan - Dostál, Dobrotka, Škoda, Neves - Prošek (68. Štěpán), Petrák, Lička, Zmrhal (87. Škutka), Nitrianský (79. Koreš) - Juhar

Trenérský tým postavil pro zápas v Plzni sestavu, kterou se nebojím nazvat přímo šokující. Na postu stopera nastoupil útočník Milan Škoda, Fernando Neves tak hrál levého obránce. Na pravém kraji zálohy dostal příležitost Václav Prošek a na levém kraji zálohy pravý bek Milan Nitrianský. To vše doplnil na hrotu záložník Juhar. Slavia do zápasu vstoupila docela aktivně, ovšem Ličkova chyba pustila do první šance domácí, na poslední chvíli průnik Pospíšila hasil jeden ze sešívaných bránících hráčů. Na druhé straně předvedl chybu pro změnu Rajtoral, pustil za sebe Juhara a ten ve velké šanci přestřelil bránu za vybíhajícím Kozáčikem. Bránu netrefil ani pár sekund po něm Nitrianský. Slavia v první čtvrthodině působila sympatickým dojmem, vzadu však byla zranitelná, první velkou šanci domácích neproměnil hlavou Bakoš po centru Ďuriše. Další hlavičku domácích, konkrétně Koláře po centru Rajtorala, Rakovan kontroloval a nepředstavovala tak nebezpečí. S blížící se půlhodinou hry se stupňoval tlak domácích, Horváth z úhlu trefil boční síť, vzápětí po Proškově chybě hasil situaci výborným zákrokem Rakovan. Na druhé straně nejprve Lička zazdil velmi nadějný brejk, jenže vzápětí domácí Procházka přenechal míč Juharovi, který poděkoval vstřelením úvodní branky zápasu - 0:1! Na druhé straně neusměrnili Ďurišův centr ani faulující Bakoš ani rukou hrající Kolář. V 38. minutě předvedla Slavia krásnou a rychlou akci, po které Juhar posunul míč Proškovi před prázdnou bránu, mladý slávistický záložník však nepochopitelně minul! Pět minut před koncem poločasu poslal Horváth loktem do péče lékařů Slavie Petráka a Plzeň hrála přesilovku. Tu však nevyužila, naopak v dobré pozici trefili Prošek a po něm Juhar jen bránícího Procházku. Petrák se na hřiště vrátil s několika stehy na obočí v nastaveném čase a hned šel do brejku, jeho střelu vyrazil Kozáčik na roh. Slavia tak šla do kabin s vedením 1:0, které mohlo být dokonce ještě větší!

Hned v první minutě poslal do samostatného úniku Lička Proška, který předběhl Řezníka, ale Kozáčik jeho pokus vyrazil na roh. To domácí fanoušky tak vylekalo, že raději zapálili dýmovnici a vynutili si tak další přestávku ve hře. Po čtyřech minutách se zase začalo hrát a hned střílel domácí Kolář nad. Na druhé straně si však slávisté připravili další, už snad pátou vyloženou šanci, Prošek nacentroval a našel úplně volného Juhara, jeho hlavičku pod břevno vytáhl Kozáčik na roh. Na druhé straně se vyznamenal i Rakovan při střele Hořavy. Plzeň si však vytvořila tlak, který vyústil ve vyrovnávací branku Rajtorala - 1:1. V 73. minutě naštěstí pro Slavii nevyužil špatného postavení stoperů i golmana Rakovana Kolář a svou hlavičku poslal jen do rukavic brankáře Slavie. Sešívaní se však dostávali pod čím dal větší tlak, sami se prakticky vůbec nedostávali na polovinu soupeře. V 84. minutě zachránil Slavii Štěpán po rohovém kopu domácích. V 88. minutě odehrál čistě míč Dostál před Kovaříkem, došlo však ke kontaktu obou hráčů a sudí Jílek odpískal penaltu. Tu vyrazil Rakovan Horváthovi na roh! V 92. minutě chytil Wágnerovu hlavičku Rakovan. Po simulování Petržely se rozhodčí Jílek neodvážil dát hříšníkovi druhou žlutou a tedy červenou kartu a protože poslední nebezpečnou akci zápasu zazdil Štěpán, zápas skončil výsledkem 1:1, kterou by před zápasem jistě většina fanoušků brala, po mnoha šancích z první hodiny zápasu lze mluvit i o mírném zklamání.

Komentáře (141)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Plzeň - Slavia před zápasem

    Fallen (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 19:25 |  
    0 0

    Omlouvám svoji neznalowst, ale co, a od kdy dělá Pavel Kuka v Plzni?

    • Re: Plzeň - Slavia před zápasem

      Markus     před 11 lety 19.10.2013 19:29 |  
      0 0

      Novým sportovně technickým manažerem se stal fotbalový internacionál a vicemistr Evropy z roku 1996 Pavel Kuka.
      [plzensky.denik.cz]

      • Re: Plzeň - Slavia před zápasem

        Markus     před 11 lety 19.10.2013 19:30 |  
        0 0

        odkaz [plzensky.denik.cz]

  2. Re: Plzeň - Slavia před zápasem

    Tomski     před 11 lety 19.10.2013 19:33 |  
    0 0

    nevíte kdo je na lavičce ??

    • Re: Plzeň - Slavia před zápasem

      Alanor (admin)     před 11 lety 19.10.2013 19:34 |  
      0 0

      Řehák, Šimeček, Kolařík, Štěpán, Čonka, Koreš, Škutka.

      • Re: Plzeň - Slavia před zápasem

        marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 19:39 |  
        0 0

        Škutka na lavičce mi vůbec nedává logiku, když je v útoku Juhar, Koubek teda pokračuje v KJ taktice, předělávat hráče na jiné posty.

        • Re: Plzeň - Slavia před zápasem

          Alanor (admin)     před 11 lety 19.10.2013 19:40 |  
          0 0

          U Škutky se spekulovalo, že měl zdravotní problémy a není úplně fit. Ale jistě to nevím.

      • Re: Plzeň - Slavia před zápasem

        Tomski     před 11 lety 19.10.2013 19:39 |  
        0 0

        díky...jsem zvědav...

        • Re: Plzeň - Slavia před zápasem

          Tom     před 11 lety 19.10.2013 20:11 |  
          0 0

          Juhar se dá ještě pochopit chceme hrát na brejky ... Mě spíš udivuje Nitrianský v záloze a Škoda na stoperu vzhledem k tomu jak je dobrá Plzen v ofenzivě tipuju další ostudnej příděl ...

  3. Re: Plzeň - Slavia před zápasem

    judy     před 11 lety 19.10.2013 19:34 |  
    0 0

    WOW !!! mazec sestava :D tak jdu na jedno a jsem teda vážně zvědavej. Držím palce jak blázen... :)

    • Re: Plzeň - Slavia před zápasem

      th     před 11 lety 19.10.2013 19:49 |  
      0 0

      No, Nitrianský byl jako krajní bek nejlepší střelec podzimu (nebo skoro o gól nebo zároveň s Kiselem?) pod koučem jako je Rada a to je co říct. Možná že ho do obrany je opravdu škoda. A Škoda s velkým Š, že by vedení přestalo počítat s Dobrotkou a bude těžká ignorance a la Škutka? Bortel, ten je zraněný.

      Obdivuji všechny, kteří se Plzně vypravili. Je ani ne 30 minut do výkopu a já mám strach se jít na to dívat v TV. Tabulce nemůžu uvěřit.

      • Re: Plzeň - Slavia před zápasem

        th     před 11 lety 19.10.2013 19:54 |  
        0 0

        Už blbnu a slepnu, to o Dobrotkovi beru zpět.

        • Re: Plzeň - Slavia před zápasem

          dArtagnan     před 11 lety 19.10.2013 20:14 |  
          0 0

          Ale možná by se to dalo říct o Kolaříkovi, pro toho to musí být fakt "povzbuzení". Při pohledu na sestavu: Koubek je buď blázen, nebo hrdina. Ukáže čas, ta linie je hodně tenká :o)

  4. Sestava

    Mike     před 11 lety 19.10.2013 19:55 |  
    0 0

    Nebude hrát Neves stopera, Nitrianský levého beka, Juhar levého záložníka a Škoda na hrotu ?

      • Re: Sestava

        Edwardtheiron     před 11 lety 19.10.2013 20:13 |  
        0 0

        Čtyři obránci, dva záložníci a tři útočníci. Juhar se nepočítá, ten je tam jako maskot. :-)

    • Re: Sestava

      Pepino44     před 11 lety 19.10.2013 20:24 |  
      0 0

      Perlička od komentátora Čt- Slávia je na tom s brankáři tak špatně,že na lavičce je připraven až pátý brankář Slávie - Viktor Šimeček. Opravdu skvělá příprava na utkání.

      • Re: Sestava

        Edwardtheiron     před 11 lety 19.10.2013 20:28 |  
        0 0

        Taky jsem se zasmál. U Bosáka mě to docela překvapilo.

  5. Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. pol.

    vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 20:20 |  
    0 0

    Klobouk dolu před těma fandama co v plísni jsou,když ještě vidím sestavu tak to vidím že chytnem bůra,ještě že takovej masochista nejsem.

  6. Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. pol.

    eomer (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 20:40 |  
    0 0

    Proč nemůžeme hrát ve svých dresech, určitě by tam byl větší kontrast, než když hrajeme se Spartou.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Edwardtheiron     před 11 lety 19.10.2013 20:52 |  
      0 0

      To je zvláštní věc, podle mě ani nechtějí. Kdysi jsme hráli během necelého týdne v Jablonci ve venkovní kombinaci a hned na to v Edenu s Bohemkou v tradiční, přičemž obě mužstva měla naprosto stejné dresy. Myslím, že ty naše tradiční dresy jsou tak specifické, že by v nich mohli hrát pořád, ale asi chtějí ukázat, že máme i na venkovní sadu. :-)

  7. Re: Plzeň - Slavia 0:1 v 1. pol.

    Edwardtheiron     před 11 lety 19.10.2013 20:48 |  
    0 0

    Tak mě Juhar utřel! Hlavně aby to k něčemu bylo!

  8. Re: Plzeň - Slavia 0:1 v 1. pol.

    opicemag     před 11 lety 19.10.2013 20:54 |  
    0 0

    Ach jo. Ach jo.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:1 v 1. pol.

      edenian     před 11 lety 19.10.2013 20:56 |  
      0 0

      A stejne Prošeeeek !!

      • Re: Plzeň - Slavia 0:1 v 1. pol.

        opicemag     před 11 lety 19.10.2013 20:57 |  
        0 0

        ??????????????? Tohle nejde omluvit. Ničím, nezkušeností, prostě ničím.

        • Re: Plzeň - Slavia 0:1 v 1. pol.

          eomer (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 21:05 |  
          0 0

          Škoda , mohli jsme dát 4 góly. Myslím, že v druhé půli už mít tolik šancí nebudou.

          • Re: Plzeň - Slavia 0:1 v 1. pol.

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 21:11 |  
            0 0

            a to já si myslím, že brejky budou v druhé půli taky, možná ještě víc, pokud udržíme vedení cca do 60. min.

        • Re: Plzeň - Slavia 0:1 v 1. pol.

          Edwardtheiron     před 11 lety 19.10.2013 21:05 |  
          0 0

          To je pravda a bude nás to mrzet. Už teď to mrzí, protože 0-2 by bylo úplně něco jiného. Takhle očekávám naší klasiku, v poločase vedení, na konci prohra /pokolikáté už letos?/. Jinak ovšem super výkon, konečně vypracované šance, žádná hra na náhodu, kéž by to vyšlo!

          • Re: Plzeň - Slavia 0:1 v 1. pol.

            edenian     před 11 lety 19.10.2013 21:07 |  
            0 0

            Babsky reci. Nesejckuj.

        • Re: Plzeň - Slavia 0:1 v 1. pol.

          jarodo57     před 11 lety 19.10.2013 21:09 |  
          0 0

          No 2:0 by asi už by rozhodlo. Ale je to vyloženě u Proška o nezkušenost.Ještě jednou překvapíme neboj se

    • Re: Plzeň - Slavia 0:1 v 1. pol.

      capt (host)     před 11 lety 19.10.2013 21:07 |  
      0 0

      Tři nula a nikdo by se nemohl divit, ale i tak jsem nadšenej!!!

  9. Vyloučení

    Mike     před 11 lety 19.10.2013 21:05 |  
    0 0

    Když si vzpomenu, za co byl vyloučen vloni Juhar, tak Horváth bez diskuze červená karta za loket v obličeji Petráka se zraněním.

    • Re: Vyloučení

      Edwardtheiron     před 11 lety 19.10.2013 21:10 |  
      0 0

      Taky si myslím...

    • Re: Vyloučení

      Khadgar     před 11 lety 19.10.2013 21:12 |  
      0 0

      Taky si říkám. To nebylo žádné vražení rukou do krku při výskoku, ale loket přímo proti obličeji.

  10. Re: Plzeň - Slavia 0:1 v 1. pol.

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 21:08 |  
    0 0

    Sakra, co se to se Slavií děje? :) Tak tohle se mi líbí:) Obrana překvapivá, ale silná, ofenziva šlape, konečně hrají kraje. Prošek má drajv, ale ta šance, omg, to jsem teda fakt nadskočil, co se dá nedat.

    Ale celkově se mi to fakt líbí, i ten Juhar je v útoku dobrá volba.

    Snad to tak bude pokračovat, aby se Slavia jen po půlroce zase nevyhecovala na Plzeň. Ale kdyby podobné výkony pokračovaly, jsem hodně spokojen.

    Hodně s mi nelíbil zákrok Horvátha na Petráka, přišlo mi to hodně zákeřně a promyšlené, protože do té doby byl Petrák jako neprostupná zeď.

    • Re: Plzeň - Slavia 0:1 v 1. pol.

      Edwardtheiron     před 11 lety 19.10.2013 21:17 |  
      0 0

      Ten Juhar mě začíná taky bavit, Je to plašan a dokáže mezi obránci udělat průvan, navíc nechrtí v šancích, i v Trutnově přihrával na gól, když mohl zakončovat sám. Ale ta první šance měla skončit gólem, zkušený útočník by to dal-

    • Re: Plzeň - Slavia 0:1 v 1. pol.

      Betynka58     před 11 lety 19.10.2013 21:19 |  
      0 0

      Tak to já jsem při té Proškově šanci spadl ze židle a manželka se mohla potrhat smíchy. Zatím ale veliká spokojenost, Venca Prošek se mi velice líbí, škoda, že svůj výkon tou neproměněnou šancí dost devalvoval.

      • Re: Plzeň - Slavia 0:1 v 1. pol.

        eomer (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 21:24 |  
        0 0

        JÉÉÉ mohlo být 5

        • Re: Plzeň - Slavia 0:1 v 1. pol.

          eomer (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 21:30 |  
          0 0

          šest !!

          • Re: Plzeň - Slavia 0:1 v 1. pol.

            Edwardtheiron     před 11 lety 19.10.2013 21:31 |  
            0 0

            Panenkoskákavá to není možný!!!

            • Re: Plzeň - Slavia 0:1 v 1. pol.

              capt (host)     před 11 lety 19.10.2013 21:33 |  
              0 0

              no jasně, do šancí se dostáváme skutečně výjimečně, takže jsme pak zaskočení, když nějaká přijde

            • Re: Plzeň - Slavia 0:1 v 1. pol.

              eomer (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 21:34 |  
              0 0

              takže 2:1 jako v Libe

      • Re: Plzeň - Slavia 0:1 v 1. pol.

        Kactus     před 11 lety 19.10.2013 22:24 |  
        0 0

        hele, moje se chechtala taky :) skoda ze to nedal ale.

  11. Re: Plzeň - Slavia 0:1 v 2. pol.

    Edwardtheiron     před 11 lety 19.10.2013 21:34 |  
    0 0

    A je to tady! Už se vezeme!

    • Re: Plzeň - Slavia 0:1 v 2. pol.

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 21:35 |  
      0 0

      jupí, srdce každého slávisty plesá. Omg, jsi slávista? Nebreč, ještě je před námi soustu času a to nejen pro Plzeň, ale i Slavii.

      • Re: Plzeň - Slavia 0:1 v 2. pol.

        Edwardtheiron     před 11 lety 19.10.2013 21:38 |  
        0 0

        To není žádný pláč, ale tušení nevyhnutelného. A to tušení pramení z historie, která je výrazně proti nám.

  12. Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

    Falk     před 11 lety 19.10.2013 21:42 |  
    0 0

    Do teto chvíle velmi slušné,snad to kritikům mladochu zavře pusu.Ještě zlepšit střed a bude to dobre.

  13. Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

    capt (host)     před 11 lety 19.10.2013 21:43 |  
    0 0

    Prošek se mi dnes moc líbil, snad nás ta jeho TUTOVKA a následná jasná příležitost nebude mrzet

  14. Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

    Edwardtheiron     před 11 lety 19.10.2013 22:02 |  
    0 0

    Svině!!!!!!
    Přesně tohle jsem čekal!

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 22:03 |  
      0 0

      zářez jako svině, ale Rakovan skvěle!!Smekám

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

        Edwardtheiron     před 11 lety 19.10.2013 22:03 |  
        0 0

        YEEEEEES !!!!!

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 22:08 |  
        0 0

        teda ten nás řeže, ten nás řeže!

        5 min nastavení, neudělení jasné červené Petrželovi za simulace ve vápně, to snad není možné

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

          Kactus     před 11 lety 19.10.2013 22:24 |  
          0 0

          nastaveni jasne, penalta nebyla, petrzela mel dostat cervenou

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

          quelhar (admin)     před 11 lety 19.10.2013 22:26 |  
          0 0

          Nastaveni bylo spis v nas prospech. Vzdyt se 4 minuty nehralo. Ja jsem cekal 7 minut minimalne.

          • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

            th     před 11 lety 19.10.2013 22:46 |  
            0 0

            Škoda, že jsem si tvého komentáře nevšiml. :-)

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

          th     před 11 lety 19.10.2013 22:34 |  
          0 0

          Rozhodčí hnus, ale nastavovat mohl i víc, já čekal 7, 4 standardní Plzeňské a 3 za přerušení, to se prostě do muselo promítnout nějakou minutou navíc.

  15. Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

    Edwardtheiron     před 11 lety 19.10.2013 22:07 |  
    0 0

    Dvojitá svině!!!!!!!!!!
    Petržela ven!!!

  16. Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

    Barra     před 11 lety 19.10.2013 22:10 |  
    0 0

    Dávám dnes všem, včetně trenéra Koubka, 10 bodů na 10!!!

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

      Edwardtheiron     před 11 lety 19.10.2013 22:13 |  
      0 0

      Tak jest!

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

        Barra     před 11 lety 19.10.2013 22:19 |  
        0 0

        Jestli takhle přistupíme k zápasům s Bohemians, Příbrami, Zbrojovce a Slovácku, tak očekávám zisk 8 až 10 bodů. A v jarní části všem ukážeme.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

          Edwardtheiron     před 11 lety 19.10.2013 22:35 |  
          0 0

          Jejda, to je najednou optimismu. :-)
          Tak snad to bude pokračovat.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

          Fallen (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 22:54 |  
          0 0

          Předpokladem ovšem je, že nás všichni budou tlačit a my budem moci hrát na brejky, jako dneska

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

        Slawek     před 11 lety 19.10.2013 22:22 |  
        0 0

        Pokud myslíš i Nitrianského a Zmrhala, pak tedy nemohu souhlasit !

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

          Alanor (admin)     před 11 lety 19.10.2013 22:44 |  
          0 0

          Mně se Nitrianský a Zmrhal také nelíbili.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

          Barra     před 11 lety 19.10.2013 23:04 |  
          0 0

          Měl jsem na mysli kolektivní výkon, za který si u mě zaslouží maximum bodů.

  17. Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

    opicemag     před 11 lety 19.10.2013 22:12 |  
    0 0

    Ten rozhodčí....

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

      Barra     před 11 lety 19.10.2013 22:15 |  
      0 0

      Myslím, že nepískal špatně. S penaltou udělal chybu, ale ´live´ v rychlosti mohl si myslet, že se rozhodnul správně. Až opakování ukázalo jasně, že Dostal napřed píchnul do míče.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

        Edwardtheiron     před 11 lety 19.10.2013 22:24 |  
        0 0

        Barro, sorry, ale od toho tam je, aby viděl! Jsou tam tři, aby viděli! Penaltu má písknout, jen když si je jist.
        A už to přestává být normální, zápas co zápas nás řežou, snad nebylo kolo, kde by nám něco neprovedli!

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

          Barra     před 11 lety 19.10.2013 22:35 |  
          0 0

          V tom prostoru je jen hlavní rozhodčí, pomezní to může těžko vidět ze vzdálenosti nějakých 50 metrů a přes ten les noh. Kdy by nám chtěl doopravdy ublížit, pískal by i ten pád Petržely, nebo by nechal tu rychlou rozehrávku na Rajtorala pokračovat. Udělal chybu, ale na první pohled jsem měl také pocit, že jde o penaltu. Souhlasím, že rozhodčí nás tuto sezónu stály body a karty, ale tady alespoň já nemám pocit že nám chtěl vědomě ublížit.

          Alespoň že Matěj Rakovan dostal možnost se vyznamenat, bylo pěkné jakou měl radost.

          • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

            Edwardtheiron     před 11 lety 19.10.2013 22:40 |  
            0 0

            Tak Rakovan z toho bude žít do konce sezóny. :-)
            A co se týče rozhodčích, tak já už skoro mám pocit, že je to záměr. Kdyby to pískali špatně na obě strany, tak budiž, ale já si fakt nevzpomínám na jediný okamžik, kdyby nám letos pomohli. Oproti tomu, těch zářezů bylo zkrátka moc.

            • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

              Barra     před 11 lety 19.10.2013 22:49 |  
              0 0

              Matěj Rakovan mě dosuď tuto sezónu, vždy když nastoupil, mile překvapil. Vyrostě z něho velmi dobrý brankář. Je to kliďas a pohodář, výšku má jako Petr Čech, na vysoké centry je lepši, i přes svojí velkou postavu má rychle reflexy na čáře.

              • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

                edenian     před 11 lety 19.10.2013 22:57 |  
                0 0

                Berkovec/Rakovan, to by slo.

              • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

                Thane (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 23:00 |  
                0 0

                No ty centry mi přišly dobré až dnes, předtím nikoli

            • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

              quelhar (admin)     před 11 lety 19.10.2013 22:54 |  
              0 0

              Olomouci neuznali regulerni gol, to je jediny moment, kdy nam pomohli. A pak mozna sporne vylouceni v posledni minute ve Znojmu. Jinak v sesti zapasech nas poskodili. Sest z jedenacti zapasu, to je vic nez pulka, to nevypada zrovna jako nahoda.

              • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

                Edwardtheiron     před 11 lety 19.10.2013 23:00 |  
                0 0

                Právě. A byly to fakt zášmiky, ne pár otočených autů.
                Na Olomouc jsem zapomněl, Znojmo si nemyslím, že byla výrazná pomoc, ale v podstatě je to jedno, na věci to nic nemění.

                • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

                  quelhar (admin)     před 11 lety 19.10.2013 23:10 |  
                  0 0

                  Jo, ve Znojme uz o nic moc neslo, bylo to snad v nastavenem case...

              • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

                Barra     před 11 lety 19.10.2013 23:00 |  
                0 0

                S tím jen souhlasím.

  18. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    jiri     před 11 lety 19.10.2013 22:15 |  
    0 0

    tak písknout v 87.minutě takovouhle penaltu a pak za teatrální pád nevyloučit Petrželu je neuvěřitelné.... Medvědí služba pro Plzeň, celá Dáša s Berbrem ať jdou někam - jsem zvědav na "ocenění" Jílka... SKS4EVER!!

  19. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    Edwardtheiron     před 11 lety 19.10.2013 22:15 |  
    0 0

    Konečně pořádný výkon a hra, která měla hlavu a patu. Jen ty šance mrzí. A zapracovat bude třeba i na tom, jak řešit přečíslení. Vlastně jediný, kdo to řešil dobře, byl Juhar při Proškově šanci. Jinak Lička, Prošek a teď v závěru Štěpán to provedli tragicky. Škoda, snad příště.

  20. Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

    deadbeat     před 11 lety 19.10.2013 22:19 |  
    0 0

    Co dneska predved rozhodci, bylo jako vystrizeny z cinklyho jara. Horvath jde mimo souboj loktem primo proti obliceji Petraka a Jilek do posledni chvile vaha, jestli da aspon zlutou. Penalta po cistym zakroku. Petrzela, kterej nejdriv Petrakovi div ze nezlame nohy, nedostane za svy ostudny simulovani taky nic. Jako by nestacilo, ze ve prospech Plzne piska kazdej sebemensi kontakt. K zbliti. Hracum patri dik, ze urvali aspon bod.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1 v 2. pol.

      dalislavista     před 11 lety 20.10.2013 09:43 |  
      0 0

      Podle mě jasná červená, jen je zarážející, že se ani komentátoři, či diskutující ve studiu vůbec nezmínili o této situaci v souvislosti s červenou. člověk už si říká, jesli nejsou pořešený...

  21. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    Barra     před 11 lety 19.10.2013 22:27 |  
    0 0

    Polovičku všech bodů, tedy 4 z 8, jsme vybojovali ve dvou jediných zápasech s Milanem Škodou na stoperské pozici. Pro mě jasná volba na další zápasy.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      Betynka58     před 11 lety 19.10.2013 22:50 |  
      0 0

      Naprostý souhlas, já už jsem si před zápasem říkat, že tahle stoperská dvojice by mohla fungovat. Škoďáka mám opravdu rád, myslím, že to je poctivý fotbalista, ale dlouhodobě prostě ve Slavii není gólový, na stoperu bude určitě platnější, j když se to asi jemu samému moc nebude líbit. Ale dnes tam byli i další, kteří mě potěšili (Dobrotka, Petrák), popř. přímo příjemně šokovali - Rakovan, Prošek, Juhar a Koreš.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        Barra     před 11 lety 19.10.2013 23:00 |  
        0 0

        A také Dostal nezklamal a odehrál si své. Ke konci zápasu jsem měl jinak pocit, že Nando Neves už nestačil a že pravidelně chyběl v svém prostoru.

        Milan Škoda by mohl být myslím rád, kdyby se jeho opětovná změna na stopera podařila, místo v základě by měl více jisté než v útoku. Jinak jsem pro něho velmi rád, že se mu dnes dobře dařilo. Jak říkáš, je to poctivý hráč, snaží se, snad bude mít více pochopení a podpory fandů na pozici stopera. A jako stoper se mu s jeho postavou možná bude i gólově více dařit a dá více branek při rohových kopech.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1

          dalislavista     před 11 lety 20.10.2013 18:38 |  
          0 0

          Nechci to zakřiknout, ale vypadá to, že se Dostál zlepšuje zápas od zápasu. Tak ať mu to vydrží, bojovnej je a jestli mu to zlepšování vydrží, bude ještě hodně platnej. Škoda se mi vzadu taky líbil, když bude hrát tam, při výkonech obrany by mohl mít místo jisté, narozdíl od útoku. V neposlední řadě musím zmínit i Juhara- v útoku na brejky platnej! Jen se vyvarovat zbytečných ofsaidů.

  22. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    Tom     před 11 lety 19.10.2013 22:32 |  
    0 0

    Dneska nejlepší Lička , Prošek , Rakovan ... Bod zaslouženej ale mohli jsme mít i 3 škoda ...

  23. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 22:32 |  
    0 0

    Tak jsem zase zestárnul o několik let.
    Ale...
    Byť u televize...
    Fotbal mě skutečně bavil!
    První polovinu zápasu jsme hráli výborně, tu druhou se už víceméně jen bránili, snad jsme všem ukázali, že na ta sestupová místa doopravdy nepatříme.
    Velmi dobrý výkon podal Škoda v obraně, klidně bych jej tam nechal i příště, líbil se mi - až na tu bolavou koncovku - i Prošek, tedy, abych byl upřímný, mně se dnes snad líbil skoro každý (až na menší kiksy Nitrianského a podivnou přihrávku Štěpána a už zmiňované šance Proška, ke kterých bych dal i příležitost Juhara), nicméně opět to byl kolektivně dobrý výkon, který podpořil i dobrým střídáním trenér Koubek.
    A líbil se mi - překvapivě - i Koreš za těch několik minut.
    Jen tak dál, hoši.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 19.10.2013 23:13 |  
      0 0

      souhlasím, jen bych vypíchl Nevese, od 70. minuty těžce nestíhal.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        dArtagnan     před 11 lety 19.10.2013 23:29 |  
        0 0

        Neves podle mě nestíhal hlavně v momentech, kdy na něj díky panu Nitrianskému šla přesila. S Korešem se to zase zlepšilo.

  24. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    dArtagnan     před 11 lety 19.10.2013 23:26 |  
    0 0

    Musím smeknout před Koubkem. Tyhle změny by mě ani ve snu nenapadly a přitom jsou logické a fungují, skvělá organizace hry, navíc perfektně střídáním reaguje na vývoj hry. Obávám se, že mám s kritikou utrum, na Koubka prostě nemám, holt kladenská škola :-)
    Mí neoblíbenci Škoda a Juhar na nových postech výborní. Škoda snad už na stoperu zůstane, Juhar mě utvrdil v tom, po čem volám už dlouho. Na hrotu musí být rychlostní nebo technický typ, ne hromotluk, na kterého se nakopávají svíce. Hodně se mi líbí Lička, to je přesně něco pro mě. Překvapivé a vtipné řešení situací, kopací technika, přehled, to je balzám pro moje oči, roky jsem čekal na takového hráče. No konečně. Přestože to tam několikrát nepěkně zazdil, konečně mám v týmu oblíbence:-) A nemá k tomu daleko i Neves, to je prostě kvalita.
    Abych se jen nevznášel na obláčku - Nitrianský samozřejmě příšerný jako obvykle. Neviděl jsem od něj jedinou přesnou přihrávku, ani tu nejtriviálnější - a ještě se v klídku vrací výklusem. Nechápu, proč se kupují takoví hráči(platí i pro Štěpána), když nám tu běhají talenti jako Prošek.
    Rakovan podržel, Hrubeš taky nezklamal, Berkovec září u klokana - podle mě už by mohl Čonto zůstat u zahradničení a Radek už je taky navíc.
    Samozřejmě příšerný rozhodčí, už to tu mnozí píší - odpustil Plzni dvě červené a ještě si vycucal z prstu penaltu, Čtvrtníček už by mohl psát druhý díl.
    Celkově jsem se fotbalem Slavie po delší době bavil, díky za to. Jsem hodně zvědavý na příští týden, kdy budeme muset tvořit.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      edenian     před 11 lety 19.10.2013 23:35 |  
      0 0

      1. Ta akce kterou na konci zazdil Prosek ale zacala u Nitrianskeho.
      2. Neves ma velmi daleko prave k tomu cim je zajimavej Licka.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        dArtagnan     před 11 lety 19.10.2013 23:41 |  
        0 0

        1. I ta přihrávka na Juhara byla bídná, šla mu přímo pod nohy. Juhar měl hodně co dělat, aby ji zkrotil.
        2. Rozhodně. Typově úplně odlišní hráči, možná až protipóly. Jestli jsem to nesrozumitelně popsal, omluva. Od obránce prostě čekám to, co dělá Neves a od záložníka to, co umí Lička :-)

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      quelhar (admin)     před 11 lety 19.10.2013 23:36 |  
      0 0

      Taky jsem zvědavý na příští zápas a zvlášť na to, co udělá teď Koubek s Kiselem. Nejspíš ho vrátí do sestavy, Ličku posune vedle Petráka a Zmrhal půjde na lavičku.

      A stejně důležitá jako zápas proti Bohemce bude i odveta s Varnsdorfem. Nemůžeme si dovolit ostudně vypadnout, tuplem ne v situaci, kdy máme cestu do semifinále poháru umetenou a jak je vidět, tak i ve dvojzápase s Plzní bychom nemuseli být bez šance.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        tantalos     před 11 lety 19.10.2013 23:44 |  
        0 0

        Opravdu si myslíš, že by si Koubek mohl dovolit posadit Zmrhala?

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1

          Mike     před 11 lety 20.10.2013 00:33 |  
          0 0

          Posadí Nitrianského, Juhar půjde nalevo,na hrot se vrátí Šlutka. Doma budeme muset hrát do plných, tam bude na hřišti útočník.
          Kisela bych nechal na lavičce, Zmrhala nechal. Nevíte někdo, zda Berkovec bude chytat ? Tipnul bych si, že jak bývá zvykem v naší lize, bude tam dohoda klubů, že nenastoupí.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        Kornovo     před 11 lety 20.10.2013 09:48 |  
        0 0

        no co by s kiselem asi delal?nechal ho na lavici

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      bongor     před 11 lety 20.10.2013 08:46 |  
      0 0

      Tak proto se díváme na fotbal,abychom se u toho dobře bavili.A to se dneska našim klukům moc povedlo,pobavit nás a ještě uhrát alespoň ten bodík.Měli jsme ale jednoznačně na tři body,každý to musel vidět a uznat,mohli jsme dát 3-5 golů.Výborní byli Rakovan,Dobrotka,Prošek, a Petrák,velmi dobří Škoda,Dostál,Lička,
      slabší Nitro,Štěpán,Zmrhal a nejlepší Juhar.U něj bych chtěl říct,že mu ta Koubkova pozice zvedne karieru o dvě třídy,musí to ale být venku,nebo proti hodně silnému soupeři i doma.Škoda,že už to nehrál proti bídě,odešli by se sklopenýma ušima.Neves je na postu,který mu vzhledem k jeho věku tak nesedí,ale je to hodně potřebný hráč svými zkušenostmi,které hned na hřišti předává mladším spoluhráčům,všimli jste si toho jak často radil klukům kolem něj?Uprostřed obrany by byl jednička v lize.
      Rozhodčí?Dostali jsme se do souboje plíseň-sralta,to není záměr,utopit Slavii,my dnes nikoho bohužel nezajímáme,ale pomoci někomu z těch dvou.Včera to bylo o pomoci plísňákům,příště to může být zase podle situace a podle toho,kdo co komu slíbí.Rovinu těžko můžeme očekávat v situaci,kdy celá republika ve všem,zdaleka ne jen ve fotbale žije jen ze samých faulů.

  25. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    Barra     před 11 lety 20.10.2013 00:29 |  
    0 0

    Pavel Vrba na oficiálkách: ´Zápas nemůžu hodnotit jinak než tak, že jsme se štěstím uhráli bod´. Umět uznat pochybení svého mužstva patří k velkým trenérům.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      Mike     před 11 lety 20.10.2013 00:38 |  
      0 0

      Ona mi Plzeň v posledních zápasech přijde oproti začátku sezony taková vyčpělá. Chybí tomu lehkost, vytvoří si na sebe málo šancí a vzadu mají velké kiksy. Dnes to oživil Petržela, zbytek byl takový zatažený. Tímto si dovolím i hodně favorizovat Spartu na titul.
      Také nehrají nic moc, ale body neztrácejí. Teď mají těžší zápasy, ale náskok několika bodů na Plzeň po podzimu budou mít.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        Barra     před 11 lety 20.10.2013 08:37 |  
        0 0

        Myslím, že rozdíl mezi ´starou´ Plzni a jak hraje teď , se jmenuje Vladimír Darida. Viktoria si na jeho odchodu sice vydělala nějakých 170 mil Kč, finálně ale formou ztráty bodů v Champions League a kvůli ztrátě titulu v Gambrinuslize Viktoria na jeho odchodu podle mě prodělá více, než získala. Jednalo se o klíčového hráče, kterého se Plzeň měla snažit udržet za každou cenu. Stejně jako Pilaře.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      bongor     před 11 lety 20.10.2013 08:51 |  
      0 0

      Ahoj Barro,máš pravdu,Vrba je velký trenér.O to víc by mě mrzelo,kdyby skočil na vějičku soudruha Pelty a souhlasil se změnou působiště.Musí přece vidět ,odkud fouká vítr.I když nevěřím,že by si nechal moc kecat do řemesla a že by mu nominaci na zápasy dělal Lavička.A vůbec,proč si tedy FAČR nevyhlédl Lavičku,když má v repre polovinu mužstva?Mohl by to dělat jako fušku.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        spino     před 11 lety 20.10.2013 08:58 |  
        0 0

        Doufám, že do repre přijde někdo typu Chovanec, Hašek, Csaplár, aby Peltovi kluci byli ještě více neúspěšní. Dokud bude vést český fotbal Pelta a estébák, odmítám repre fandit.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        Barra     před 11 lety 20.10.2013 09:16 |  
        0 0

        Dobré ráno Bongore. Krásně večer včera, co? Progrese v posledních zápasech je zřetelná, s Jablonci jsme sahali na bod, o zápase na Spartě nemá ani smysl mluvit, včera všichni makali. Přísná ruka Koubka jde znát, ale myslím že hlavně se zapracovalo na sebevědomí. Ale co si budeme říkat, mít Nanda Nevese od začátku sezóny v mužstvu, máme o pár bodů více, stejně tak absence Dobrotky v prvních 5 zápasech nás moc stála. A jsem strašně rád, že právě Martin Juhar střelil naši branku. Zaslouží si to. Umí daleko lépe, než předváděl, ale postupem přebíral místo po Lukášovi Jarolímovi, Hubem atd. jako boxovací míč, a jeho sebedůvěra trpěla.

        Co se týká Vrby, jednoznačně se podle mě hlavně jedná o odstranění hlavního vůdce úspěchů posledních let z řad největších konkurentů, a tedy její oslabení ve prospěch Sparty. Jinak si myslím, že Vrba dostane nabídnutý velmi dlouholetý kontrakt a finanční ohodnocení, na které Viktoria nemá. Jestli mají v zásobě trenéra ze zahraničí, tak je to známka, že FAČR má dost prostředků, aby si Vrbu zajistili.

        Postup Belgie do Brazílie (stejně jako všem jiným mužstvům, které se již umístily) jim vynesl od FIFA již 9 mil EUR, tedy 225 mil Kč. Takové peníze by byl Vrba schopný vydělat zpět pro FAČR. On byl vlastně již hlavní strůjce úspěchu Bílka v Polsku, bez osy Viktorie by národní mužstvo nedostalo ani do Polska.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1

          Barra     před 11 lety 20.10.2013 09:35 |  
          0 0

          Než zapomenu - nemyslím si, že by si Vrba u národního mužstva nechal kecat do sestavy Lavičkou nebo Peltou. Jestli někdo, tak on podle mě určitě ne.

  26. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    petrjir     před 11 lety 20.10.2013 00:34 |  
    0 0

    Škoda, že Hurka nebyl ani na lávce. Snad to nebude promarněnej talent nebo nebude výměnou za nějakýho hráče poslán do jinýho klubu. Už dva roky přešlapuje na místě a stagnuje. Pomohlo by mu hostování, kde by pravidelně hrál, ale on sám asi např. do druhý ligy nechce.
    Jinak jsem se dnes koukal na Bohemku s Jihlavou a dost se mi líbil Masopust. Bohužel na něj asi prachy nemáme...

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      Mike     před 11 lety 20.10.2013 00:41 |  
      0 0

      Jaký to byl fotbal? Jak jsem se ptal výše, nemáš tušení, zda může chytat Berkovec? Trochu se bojím, abychom po dnešku nepodlehli euforii a zase neztratili doma body. Bude to asi hodně nevyzpytatelné.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        petrjir     před 11 lety 20.10.2013 00:53 |  
        0 0

        Berkovec chytat nemůže, dle dohody (je to v odpovědích na ofiko). Já naopak neviděl vůbec zápas Slavie a jediný, co jsem mohl, bylo sledovat online na slavia.cz. Zajímavostí (možná ne zas až tak velkou) je, že o Zmrhalovi jsem si přečetl, že je v základu, pak v osmý minutě a pak, že střídalv 84. minutě. Tak by mě zajímalo, zda byl opravdu (opět) neviditelný nebo se třeba jen přepisovatelé do onlinu spletli. Každopádně by jeho místo mohl převzít Šimeček, Zmrhala bych nechal někde na hostování, kde by se mu mohlo trošku zvednout sebevědomí.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1

          Mike     před 11 lety 20.10.2013 01:07 |  
          0 0

          Moc u míče nebyl, nějak nevím, kde by se na hřišti měl pohybovat a co by měl hrát. Nebyl ani u jedné nebezpečné šance, a že jsme jich měli.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1

          dalislavista     před 11 lety 20.10.2013 13:16 |  
          0 0

          Místo Zmrhala že by měl hrát pátý brankář Slavie??? :o)

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      PetCC     před 11 lety 20.10.2013 11:32 |  
      0 0

      Hurka byl tenhle týden s dvacítkou v Holandsku.

  27. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 20.10.2013 00:39 |  
    0 0

    Skromně si dovoluji podotknout, že jsem byl jeden z mála, kdo zde upozorňoval, že v tom Rakovanovi něco je. :-)

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      Betynka58     před 11 lety 20.10.2013 00:57 |  
      0 0

      Tak to já se zase přiznám, že jsem byl asi jeden z mnoha, který mu moc nevěřil a taky jsem moc nechápal jeho zimní příchod. Po dnešku se mu, klukovi jednomu ušatýmu, moc rád omlouvám.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        Kornovo     před 11 lety 20.10.2013 09:53 |  
        0 0

        tak chytil 1 spatne koplou penaltu,kdyz skocil na stranu kterou mu poradil kisel.pekny moment,ale zas z toho nedelejte dalekosahle zavery

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        Pepino44     před 11 lety 20.10.2013 09:56 |  
        0 0

        Tak já věřím,že bude ještě lepší,když jsem jej viděl v zimní přípravě a za juniorku,jak dirigoval obranu a dovedl hráče i seřvat,říkaal jsem si bude dobrý.Když nyní astoupil do Ačka,nebylo to ze začátku ono. Buď ostych,ebo respekt ze spoluhráčů,ani vybíhání a sbírání centrů nebylo ono. V každém zápase se nyní lepší a až zase začne na spoluhráče řvát,tak už to bude ono.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      mart     před 11 lety 20.10.2013 09:49 |  
      0 0

      Kez by ste mel pravdu ....
      Nekoho kdo umi sebrat centr ...., to by bylo hezky. Naposled to ve Slavii byl pan Dolejsi, ... a pak trochu jeste pan Honza Stejskal.
      Ale Stejskal, to uz je par let, ... a Breta Dolejsi uz bohuzel sbira centry tam nahore :(

  28. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    Falk     před 11 lety 20.10.2013 07:03 |  
    0 0

    Včera to byl slušný zápas,jde vidět,že Koubek má odvahu a to se cení.V držení míče byli jasně lepší ,ale naše hra na pohled nebyla špatná .Jenom to nejde Zmrhalovi,pořad alibisticky nakop nebo zbaveni se míče,dříve měl jít dolu Nitransky,Nevez ke konci už nemohl,ale zásadní změnu vidím v myšlení Koubka,jen tak dal,ještě at tam dá 1 az 2 mladé,kterym se daří v juniorce a dostaneme se se sestupovych pozic,musi hrát ti co na to mají a ne jmena

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      bongor     před 11 lety 20.10.2013 09:00 |  
      0 0

      I když nechodím na juniory,tak věřím tomu,že po tom co předvedl Prošek,se nemusí Koubek bát,že by kdokoliv z juniorky hrál pod úroveń současného kádru.Potřebujeme levého obránce a někoho místo Zmrhala.Neves může alternovat ve středu obrany se Škodou.Souhlasím s tím,že Zmrhal potřebuje zvednout sebevědomí a potom to bude hráč na úrovni.
      Trošku mě překvapilo,že jsme ve druhé půli neměli potřebnou fyzičku.Vím,že pressing z první půle je mimořádně náročný na dech a nohy,ale zlepšit fyzickou přípravu,tak to vydržíme 80% času a ne jen 55%.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 20.10.2013 09:21 |  
        0 0

        Špatná fyzická připravenost hráčů jde bohužel zcela na vrub pana Petrouše...

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1

          mart     před 11 lety 20.10.2013 09:39 |  
          0 0

          Jiste, muze za to Michal Petrous, ..... ti hraci jsou v tom naprosto, ale naprosto bez viny. (?)
          Tady se zadna specialni fyzicka priprava nedela.
          A hracum to docela jde. Videl ste prvni gol Arsenalu proti Norwich City ?
          To bylo ..... "Docela Hezke".
          Jinak se tentokrat tesim na Alanorovo hodnoceni jednotlivcu.
          Nejvic me zajima Licka.
          Zdravi mart

          • Re: Plzeň - Slavia 1:1

            bongor     před 11 lety 20.10.2013 10:05 |  
            0 0

            Jistě že ne marte.Já když budu hrát ligu,tak na sobě budu makat,jako to dělá třeba Jarda Jágr,nebo to dělal Pavel Nedvěd.
            Budu chtít,abych byl lepší než ostatní.Jenže u nás to nějak nefungovalo,mohou za to rukou společnou a nerozdílnou hráči,že lemplovali a trenér,že jim to trpěl.

            • Re: Plzeň - Slavia 1:1

              mart     před 11 lety 20.10.2013 10:21 |  
              0 0

              Zdravim Bongore, ... ja na tuhle vec mam holt trochu jiny nazor :-).
              Makat sem musel (nevim jestli vic nebo min nez Jarda Jagr :D), ale to je jedno. Kazdopadne, nedostatecna fyzicka neni JEN vina trenera. (teda pokud netrenuje v pomocne skole).
              Az uvidite Sokrata, tak ho ode mne pozdravte, ... ja sice nachvili v Listopadu prijedu, ale moc toho tentokrat nestihnu.
              mart

  29. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    kejtic (host)     před 11 lety 20.10.2013 09:48 |  
    0 0

    Všechno je to pěkně, dobře se na to čte, jak se pomalu zvedáme.... Ale mohl by toho buzeranta, co každý zápas hází mezi své dělobuchy (teda bůh ví co bylo to, co zranilo mého kamaráda v derby se Spartou) někdo chytit a pověsit. Je to jedna a ta samá vygumovaná palice. Žasnu, že se nad tím někdo nepozastavil. Je mezi námi slávisty každý zápas, ale ta kurva mezi nás nepatří! Slibuju, že si ho ohlídám a rozešlu videa jako důkazný materiál.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      PetCC     před 11 lety 20.10.2013 11:29 |  
      0 0

      Souhlas.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      slaviator     před 11 lety 20.10.2013 20:02 |  
      0 0

      Mě se nelíbila ta dýmovnice. To prostě na fotbale nemá co dělat. Pyro jako světlice, bengálské ohně ano, to se mi i fakt líbí, podtrhne to choreo, takhle ve večerním zápase je to úžasné, když je to organizované - ale petardy, dýmovnice fakt ne, proboha... :-(

  30. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    Kornovo     před 11 lety 20.10.2013 09:58 |  
    0 0

    Co rikate na korese?kdyz prisel,tak perfektne lital,byl vsude a jeste zabranil sanci.ta akce co predvedl byla paradni,pro me zatim nejlepsi moment sezony.uzasne,jen tak dal kory

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      Markus     před 11 lety 20.10.2013 10:27 |  
      0 0

      Koreš zahrál parádně, byl čestvý a své protihráče si dával až na hranici jejich zesměšnění - s míčem byl k nezastavení a ještě stihl kvalitně bránit. Potěšil mě disciplinovaný výkon Juhara, tentokrát týmu hodně dal, že by si s ním Koubek osobně promluvil? Pár lidí výše se nelíbil výkon Zmrhala, mě tedy jo, dnes odvedl spoustu poctivé práce.

  31. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    Markus     před 11 lety 20.10.2013 10:22 |  
    0 0

    Snad nás tento zápas nakopne podobně jako ten jarní. Obvykle se snažím hledět si svého, ale Plzeň zápas odehrála ve 12 lidech. Za faul na Petráka měla být bez diskuze červená karta, tohle byl zkrat starého vzteklounka Horvátha. Vymyšlenou penaltu viděli všichni kromě sudího. Divadýlko Petržely mělo být bez milosti potrestáno (pěkně mě vyděsilo, protože to nejprve vypadalo, že mu na to sudí skočil a pískl další penaltu), další z blbejch návyků ze spartičky. Konečně to nastavení - Jihlavě utnul velkou šanci na gól Plzni do šatny sudí odpísknutím půlky ještě před vypršením řádného hracího času, tady se Plzni přidalo nesmyslných 5 minut navíc. Mám obrovskou radost, že jsme zrovna Plzni dokázali sebrat dva body, tenhle tým u mě klesl těmihle podivnostmi na úroveň spartičky. Hlavně mám ale radost pro náš bojovný výkon, který přinesl odměnu.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      opicemag     před 11 lety 20.10.2013 10:33 |  
      0 0

      Co máte pořád s tím nastavením. Zápas by kvůli dýmu přerušen, podle mě mohle nastavit klidně i 7 minut. Jinak ale souhlas, tlačil Pzeň.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        Markus     před 11 lety 20.10.2013 11:03 |  
        0 0

        No nevím, mě to přišly tak 2-3 minuty maximálně. No budiž, hlavně že jsme alespoň tu remízu ubránili :)

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        PetCC     před 11 lety 20.10.2013 11:27 |  
        0 0

        Přerušení trvalo skoro 4 minuty, prodložení zápasu bylo celkem krátký.

  32. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    klimi     před 11 lety 20.10.2013 10:30 |  
    0 0

    Co se to včera dělo?
    Rakovan neskutečný výkon, to samé Škoda na stoperu. Venca Prošek neuvěřitelný! Škoda jen šancí.

    Snad jen Zmrhal zklamal.

    Je škoda, že jsme Plzni nedali trojku v první půli, aby každej viděl, jak Plzeň jde neskutečně dolů (nebo spíše my nahoru...? :))

  33. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    Slawek     před 11 lety 20.10.2013 10:32 |  
    0 0

    Vše bylo poměrně překvapivé, zejména náš výkon. Ten překvapil i Plzeň, tohle nečekali. Jen jediný slávista ze Sportu, Standa Hrabě byl asi úplně jinde, neboť jeho hodnocení je velmi podivné a neobjektivní. A Proškovi ta nezasloužená čtyřka opravdu hodně pomůže. Bod je prima, ale my teď potřebujeme porazit hlavně Bohemku a Příbram. Mám obavu, že vrátí-li se do sestavy Kisel, bude to zase tam, kde to bylo. Měl by už zůstat v kanceláři. Když hraje, musí hrát mužstvo trochu jiným stylem. Takovým, který nám nesvědčí. Ale hrozně rád bych se mýlil. A Nitrianskému by měli najít jiný klub. Slávii on pomoci nemůže, na to fakt nemá.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      klimi     před 11 lety 20.10.2013 10:43 |  
      0 0

      Já bych dodal také zápas s Varnsdorfem... :)

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      Betynka58     před 11 lety 20.10.2013 11:00 |  
      0 0

      Trovna jsem to chtěl taky napsat. Po dlouhé době jsem se těšil ráno na noviny, a když jse uviděl to hodnocení Proška, měl jsem hned po náladě.

  34. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 20.10.2013 10:58 |  
    0 0

    Jednou na ten fotbal nekoukám a oni hned předvedou poměrně slušnej výkon, asi nebudu koukat časteji :)

  35. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    jarodo57     před 11 lety 20.10.2013 11:24 |  
    0 0

    Hráli jsme dobře a měli vyhrát.Já bych ale nejvíce vyzdvihl výkon především trenéra Koubka.Je vidět , že to je PAN trenér.Ví co naordinovat za taktiku,nebojí se udělat změny,žije s mužstvem a chce být s ním za každou cenu(včera si klidně po Gibraltaru mohl jít užít do Stodolní) a mohl bych pokračovat ve výčtu jeho vlastností.Teď hlavně záleží jestli ty naše primadonky přijmou jeho filozofii .Včera se už tak trochu ukázalo kdo bude mít asi problémy(Nitrianský,Štěpán )Koubek bude sázet jen na hráčích s charakterem.Proto si pravděpodobně pod ním nekopne Čonka,Fenin aj.Koubek mi jasně dokazuje, že je na svém místě a snad se to i projeví konečně i na výsledcích.

  36. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    slaviator     před 11 lety 20.10.2013 19:47 |  
    0 0

    No, před zápasem jsem tvrdil, že nás rozhodčí zařízne. A máme remízu, ale zářez tam byl.

    Horváth měl místo ŽK dostat podle mě rovnou ČK - loket v obličeji při výskoku, dost prasáckej, evidentně úmyslnej a došlo ke zranění. Ať se na mě nikdo nezlobí, to je ČK jako vyšitá. Když si vzpomenu, za jaké lokte v obličeji dostávali dříve rovnou ČK Fořt s Latkou, tak se musím jen hodně trpce pousmát...

    Penalta - řekl bych, že záleží na tom, jak je rozhodčí postavený a že to vidět nemusel. Ano. Jenže tohle Jílek vidět evidentně musel...

    Rajtoral o chvíli později simuloval penaltu. Nebývá za to ŽK? Aha, on už jednu měl a byl by tedy vyloučenej... To je mi nááááhodička, že mu ji rozhodčí nedal a nevyloučil ho! Vidět to ale zcela evidentně musel a musel si být vědom, že šlo o simulaci, protože jinak by písknul penaltu...

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      slaviator     před 11 lety 20.10.2013 19:50 |  
      0 0

      Jinak můžeme si za to sami. Kdyby byl o poločase stav 0:3 a v 50. minutě 0:4, nikdo by se nemohl divit...

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      Barra     před 11 lety 20.10.2013 19:59 |  
      0 0

      Máš na mysli Petrželu. Jinak bych Jílka za tu penaltu neposlal na popraviště, nebyl sám kdo myslel že se jednalo o penaltu. Já jsem si to v každém případě myslel také, a byly opakované a zpomalené záběry zapotřebí, aby bylo jasné že Dostal napřed típnul do míče. Vždyť se vše proběhne v setině vteřiny a jedná se o centimetry.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        slaviator     před 11 lety 20.10.2013 20:04 |  
        0 0

        Jo, Petrželu, pardon.
        No já si myslel, že to penalta není, míč letěl proti bráně a najednou po zásahu Dostála k rohovému praporku. :-) A Jílek od toho byl kousek, musel to vidět...

        Btw koukal jsem dneska na záznam a samozřejmě, rozhodčí avizuje nastavení pět minut a když bysme ve 4:30 šli do přečíslení, tak radši foukne konec... Ehm, nestalo se to v zápase Plzně už v Jihlavě letos? A dokonce ve 45. minutě?: )))

  37. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    zeleznik2     před 11 lety 21.10.2013 12:42 |  
    0 0

    Asi nejlepší podzimní výkon hráčů Slávie, hlavně v první půli jsme Plzeň k ničemu nepustili. Hodně podobný zápas jako v Jablonci, tentokráte s lepším koncem, před zápasem jsem psal, že bod dobrý, ale po průběhu utkání, myslím, že jsme dva ztratili. Už je vidět práce trenéra Koubka, hráči se pomalu zvedají, dost zajímavá sestava na hrotu s Juharem a se Škodou na beku. Ano souhlasím s názorem, že Škoda na stoperu mnohem prospěšnější než v útoku. Tak bych to nechal, jen proti Bohemce stáhnout Nitranského a dát do útoku Škutku. Prošek mohl být slavný, leč dvě tutovky zazdil, přesto do budoucna ukázal velký potenciál, stejně jako Rakovan, který mne mile překvapil, za gól nemohl tam byla chyba levé obrany(Nevés?nebo Zmrhal?)a chytil pentli, famózní výkon, Nitri nejslabší a taky Zmrhal pod svoje možnosti. Taky se mi líbil Juhar, doufám, že i on si to přenese do dalších zápasů. Bohužel negativa ze zápasu jednoznačně fanoušci Plzně, kteří se dostávají na úroveň baníkovců nebo ruďasů. Druhý podstatný jev sudí Jílek, penaltu viděl asi jen on sám, navíc hodně pomáhal domácím při faulech, kartách apod..Naštěstí štěstěna byla spravedlivá a nenechal Plzeň vyhrát, už je to bohužel stále stejná písnička rozhodčí Jech, Jílek, Franěk, ovlivňují zápasy proti Slávii. Teďka tři body doma proti Bohemce, postup v poháru a tři body z Příbramy a budeme mít aspoň 14 bodů a střed tabulky.