Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

Juniorka zaznamenala nejvyšší výhru v sezóně, když na Dukle nastřílela pět branek, dvakrát se prosadili Vyhnal a Bazal, jednu branku přidal Salašovič. Přidán report ze zápasu od klimiho.

Dukla - Slavia 0:5 (0:2)
Branky:
25. a 55. Vyhnal, 42. a 65. Bazal, 47. Salašovič

Slavia: Řehák - Smolák (79. Bejbl), Čepelák, Zákostelský, Herc - Bazal (82. Zámečník), Salašovič, Hrubý (66. Vondráček), Verner, Peterka (74. Poběrežský) - Vyhnal (87. Liška)

Reportáž z utkání nám poslal klimi.

Od prvních minut byli domácí aktivnější, drželi míče a dobře kombinovali, ovšem pouze po naše vápno. Slavia se k míči moc nedostala a spíše pouze odkopávala. Jako první však zahrozila právě naše juniorka. Ve 14. minutě Vyhnal našel Bazala, ten postupoval z úhlu na brankáře Dukly, náš záložník se ho pokusil přelobovat, prozatím mu to bohužel nevyšlo. Slavia postupně zvyšovala aktivitu a dostávala se na rozdíl od domácích do nebezpečných situací, velmi aktivní byl především Bazal, který dvakrát pronikl po pravé straně, poprvé našel hlavu Peterky, který nemířil přesně, poté jeho zpětnou přihrávku zablokovala domácí obrana. Za zmínku stojí také průnik Vyhnala z pravé strany, když nasadil jednomu z obránců jesle, snažil se hledat spoluhráče před brankou, kde ovšem nebyl nikdo v sešívaném dresu. Ve 25. minutě se však mohli naši mladíci radovat. Pavel Vyhnal vystihl špatnou zpětnou přihrávku domácích, dobře si pokryl míč a překonal domácího brankáře. Prakticky stejná situace nastala ihned po rozehrávce Dukly. Hrubý vystihl nepřesnou nahrávku obránců Dukly a mohl postupovat sám na bránu, dobře se však vrátil domácí Reiter a Hrubého pokryl tělem. Dukla se snažila vrátit do hry, ovšem ke střele se nedostávala, centry do vápna jistě stahoval Řehák. V 33. minutě byl na hranici vápna téměř u brankové čáry na pravé straně zastaven faulem velmi aktivní Vyhnal, k rozehrávce se postavil Robert Hrubý, který rozehrál na krátko na Peterku, který svou střelou trefil jednoho z bránicích hráčů. Někteří slávisté reklamovali ruku, rozhodčí Ardeleánu však pokutový kop nenařídil. Poté na levé straně vysunul jeden z našich záložníků Vyhnala, který postupoval s míčem dobrých čtyřicet metrů, svým důrazem a dobrým krytím míče se dostal až před brankáře Němčanského, ten však našeho útočníka bohužel vychytal. Ve 42. minutě opět platilo staré pravidlo "Nedáš, dostaneš!". Po chybné rozehrávce Smoláka se dostal k míči hráč Dukly, nahrál mezi penaltu a malé vápno úplně volnému Bartůňkovi, náš tým však skvělým zákrokem podržel Pepa Řehák. Naši hráči odvrátili míč "pouze" na velké vápno, kde ho vybojoval Hrubý a posunul ho do brejku na Bazala. Naši hráči postupovali ve třech na jediného obránce domácích, po dlouhém sprintu zakončil náš záložník akci velmi sebevědomě. Tentokrát se mu už lob přes brankáře Dukly povedl a Slavia se tak po jeho krásném gólu dostala do dvoubrankového vedení. Ještě před odchodem do šaten mohla Slavia přidat třetí branku. Hrubý našel na pravém křídle opět Bazala, který hledal před brankou dvojici Smolák-Vyhnal. Prvně jmenovaný se dostal do zakončení, trefil však pouze bránícího hráče, od kterého se míč odrazil šťastně přes brankáře a směřoval do odkryté branky, bohužel však z brankové čáry odkopl míč Klar. Sešívaní tak mířili do šaten s vedením 2:0.

Do druhé půle nastoupili naši junioři skvěle! Ondra Herc dobře předskočil hráče Dukly, míč se dostal k Bazalovi, který se snažil najít přihrávkou jednoho ze svých spoluhráčů. Přihrávku zblokovala obrana na roh. K rozehrávce rohu se postavil Robert Hrubý, který přesným centrem našel hlavu Salašoviče a ten uklidil míč hlavou přesně k tyči - 3:0. Poté zahrozili také domácí. Z naší levé strany přišel centr do vápna, ten se podařilo odvrátit pouze k nohám soupeře, jeho zakončení však dobře zblokoval dnešní kapitán Zákostelský. V 55. minutě přišel do našeho vápna další centr, ten však odkopl Smolák tak šťastně, že našel přímo Pavla Vyhnala, na kterého domácí obrana úplně zapomněla. Obránci Dukly se vysunuli až příliš daleko od půlící čáry, Pavel si chytře počkal na půlce, zpracoval si míč a postupoval sám. Jeden z obránců stihl sice našeho střelce doběhnout, Vyhnal napoprvé také brankáře neprostřelil, míč se k němu však odrazil zpět a už neměl problém ho uklidit do odkryté braky - 4:0. V 65. minutě se opět po nákopu z naší obrany, tentokrát od Zákostelského, dostal k míči Vyhnal. Krásnou kličkou si obhodil obránce a postupoval z úhlu na brankáře, nesobecky našel zpětnou nahrávkou Bazala, který zakončoval do odkryté branky a přidal svůj druhý gól - 5:0. V 74. minutě "namazal" míč Pavlu Vyhnalovi domácí Reiter, ten však ovšem zakončil nepřesně. Zbytek zápasu už se odehrával především ve středu pole, domácí se tlačili do zakončení, Řehák však zasahovat příliš nemusel. V poslední minutě mohli přidat šestý gól sešívaní, dopředu se probil Čepelák, hledal před brankou Poběřežského, toho však domácí ubránili. Zápas tedy skončil jasnou výhrou našich mladých borců.

Za zmínku stojí ovšem ještě skupina přibližně deseti (pravděpodobně) německých mladíků, kteří se snažili celý zápas Slavii podporovat, zpívali chorály, do kterých komponovali jméno našeho klubu a mohutně slavili každý gól v síti Dukly. Za zmínku stojí například "Stand up, if you are Slavia" v rytmu našeho "Slavia, bílo-červení". Po zápase se dočkali také potlesku a poděkování od našich mladíků.

Komentáře (67)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

    edenian     před 11 lety 14.10.2013 16:02 |  
    0 0

    Cely acko cumi, jak becko umi. / doufam /

    • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

      Dresco     před 11 lety 14.10.2013 21:22 |  
      0 0

      Acko pry dnes vymetlo Kozolupy 24:1...by mě zajímalo, kdo dával goly :-)

      • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

        JardaSka (přítel SN)     před 11 lety 15.10.2013 12:36 |  
        0 0

        Tak to by mě taky zajímalo nějaký info.Na stránkách sokola Kozolupy nic není.Jako co se ten zápas hrál,jako přátelák?Nebo to "kopeme za fotbal"?Jestli máte někdo info,sem s ním.

        • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

          Dresco     před 11 lety 15.10.2013 13:29 |  
          0 0

          Bylo to urcite v ramci Kopeme za fotbal...

  2. Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

    ortevor     před 11 lety 14.10.2013 16:15 |  
    0 0

    super vysledek, a tesim se na reportaz...a jsem moc rad, ze to tam Vyhnalovi zacina padat, treba z nej nakonec jeste po tech vsech zranenich neco i bude...

    jinak kdo by se chtel podivat dneska na Tusjaka, tak od 6ti bude na CT sport primy prenos Zlin - Taborsko

    • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

      judy     před 11 lety 14.10.2013 16:32 |  
      0 0

      A bude v základu ?

      • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 14.10.2013 16:53 |  
        0 0

        pokud není zraněný tak ano, zatím odehrál všech 10 zápasů

      • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

        quelhar (admin)     před 11 lety 14.10.2013 16:54 |  
        0 0

        Posledni zapasy hraje Tusjak pravidelne na postu leveho beka.

        • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

          klimi     před 11 lety 14.10.2013 17:36 |  
          0 0

          To je jedině dobře! Levého beka potřebujeme jako sůl :))

          • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

            urs (přítel SN)     před 11 lety 14.10.2013 19:02 |  
            0 0

            to už od dob KJ ;)

        • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

          judy     před 11 lety 14.10.2013 19:59 |  
          0 0

          Tak jsem stihnul jen konec.. poví někdo jak Tusjak hrál ?

          • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

            tantalos     před 11 lety 14.10.2013 20:09 |  
            0 0

            Hrál něco mezi levý obránce a záložníkem, cpal se dopředu a tam mu to docela šlo. V první čtvrthodině asi dvakrát nebezpečně chyběl vzadu a nechal soupeře nebezpečně odcentrovat. Velkou posilou by teď pro Slavii asi nebyl, ale nemusel by být horší než Čonka.
            Hub solidní, ale nijak nevyčníval, spíš se mi líbil Kroča a ten druhý stoper.

          • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

            ortevor     před 11 lety 14.10.2013 20:16 |  
            0 0

            videl jsem jenom druhou pulku, libil se mi, z levyho beka se hodne vysouval a snazil se nabihat si a podporovat utok..mel i predfinalni nahravku na ten viteznej gol, kdy perfektne vysunul Vukadinovice...
            dozadu ho ve druhym polocasu Zlin moc neproveril, ale myslim, ze by v zime kazdopadne mel dostat sanci, a myslim ze muze hrat lip nez Conka ( i kdyz porad je to pro mne spis zaloznik)

  3. Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

    Falk     před 11 lety 14.10.2013 20:12 |  
    0 0

    Vážení,byl jsem se dnes podivat na fotbale,mladi pry uz hráli aktivně a dobře v Trutnově ,ale dnes se mi moc libili,nevím proč,ale od začátku jsem věřil,že vyhrajeme.
    Byla tam fotbalovost a bojovnost,doufám ,že tam byl Koubek,druhy gól Bazala to byla paráda,dnes výborní Vyhnal ,Bazal,kluci jen tak dal a Áčko vola',ale celý tým hrál kompaktne a s chuti a jde to i bez hvězd ,všichni se mi libili

    • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

      SPAMD     před 11 lety 14.10.2013 21:04 |  
      0 0

      Víte naš A tým, a jeho vedeni,jsou pořad priposrani,hraji zaloznici,kteří nikdy nenahrali na gól,natož aby ho dali,hvězdy ,kteří se neumějí ovládat,obrana každy zapas jiné rozestavení,chtělo by to více odvahy,a opravdu nechat hrát ty ,kteří chtějí a mají formu,neblabolit nesmysly o zkušenosti,dejte pratelak juniorka versus A tým a bude Vam vše jasné ,kdo ma hrát a kdo ne,uz je nejvyšší čas něco změnit ,držím palce

    • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

      klimi     před 11 lety 14.10.2013 22:01 |  
      0 0

      Bazal byl dneska famózní, Vyhnal konečně začal taky využívat své fyzické výhody, oba dneska parádní výkon :)

      • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

        Jiri1     před 11 lety 15.10.2013 10:03 |  
        0 0

        Neda mi to zareagovat, samozrejme vysledek je perfektni, ale neprecenoval bych to, v Dukle se Juniorka prilůis vazne nebere a jen minimum jich treba s klubem ma alespon nakou smlouvu, presto se ukazuje , ze vymluvy vedeni i treneru, ze neni s cim hrat jsou jen nesmyslnym zaklinadlem pro nasazovani neprodejnyc , ale manazersky stedre dotovanych hracu/rikejme jim takto.
        Presto uroven juniorek je letos daleko horsi nez pred rokem a nektere tymy ji spis berou jako dalsi dorosteneckou ligu, chcete -li.
        Podle mne skutecnou uroven naseho mladeznickeho fotbalu ukaze derby juniorek, ktere by se melo hrat na Sparte v prosinci, ale zrejme alespon podle svazu dojde ke zmene a bude se hrat mozna jeste v rijnu
        Snad jen dovetek. probudi se nase vedeni nabidnr spolupraci Smicrovi, treba v oblasti skautinku , nebo budeme sledovat , jak skonci u nejake agentury ala Paska Smicer je podle meho vstricny jakekoliv spolupraci, drahy by asi nebyl. neni totiz zcela zavisly na fotbal.

        • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

          edenian     před 11 lety 15.10.2013 14:11 |  
          0 0

          Taky jsem cekal kdy prijde Smicr do Slavie naporad, tak neco jako Beckenbauer :-) by se mi libilo. Ale ted neumim odhadnout jeho skutecnou naturu. Chce to proste manazersky pristup, jestli neni trochu moc hodnej. Ale s klidem bych ho vymenil za Kisela u mladeze.

          • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

            spino     před 11 lety 15.10.2013 18:11 |  
            0 0

            Šmicer - manažer mládeže
            Kisel - sportovní manažer
            Držmíšek - utopit ve Vltavě

            • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

              Kornovo     před 11 lety 15.10.2013 18:47 |  
              0 0

              vocel ja uz myslel,ze jsi zahynul za nejasnych okolnosti

              • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                Alanor (admin)     před 11 lety 15.10.2013 19:39 |  
                0 0

                My měli za to, že se utopil ve Vltavě. :))

                • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                  th     před 11 lety 15.10.2013 20:34 |  
                  0 0

                  Na SN je hezké, že tu lidé mluví, jen když mají co říci, platí to i pro spina. Sice to přináší chvílemi skličující dojem (psal o tom nedávno, tuším-li správně, bongor), ale lepší než jako na oficiálních stránkách, kde se diskutuje jen proto, aby se mlelo pantem. :-)

                  • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                    vlchan     před 11 lety 16.10.2013 15:25 |  
                    0 0

                    Musím se Spinem souhlasit, řekl to krátce a výstižně.

                    • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                      Pepino44     před 11 lety 16.10.2013 18:22 |  
                      0 0

                      Tak toho voslíka zase nepřechvalte,zalíbí se mu to a už to nebude krátce a výstižně.

                    • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                      th     před 11 lety 16.10.2013 18:23 |  
                      0 0

                      Zajímavé je, že za mizerné výkony může vždycky Držmíšek jako sportovní ředitel, ale za to, že není generální sponzor a cash, tak gen. ředitel - Platil, Kusý resp. Šeterle, nikdy ne obchodní a/nebo finanční ředitelé Slavie.

                      • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                        spino     před 11 lety 17.10.2013 08:09 |  
                        0 0

                        Za to může pro změnu Řebíček. Dát peníze do jeho neprůhledné firmy může jen sebevrah.

                        • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                          th     před 11 lety 18.10.2013 15:20 |  
                          0 0

                          Když jsi s tou výmluvou dlouhodobě spokojený, proč ne. ;-)

                  • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                    bongor     před 11 lety 16.10.2013 23:31 |  
                    0 0

                    No jo,byl jsem to já.Úplně jsem se lek,jak málo sem píšeme.jsme ve srabu ale brzy se opět zvedneme,to vím stoprocentně. Jediná věc,která u nás funguje,jsou naši fandové.I když jasné prvenství patří TS,tak my ze SN k tomu dobrému dojmu můžeme taky přispět.Jsme vlastně skoro všichni kámoši,i když se osobně známe minimálně. A když nás omrzí psát kritiku na nepovedený podzim,tak si tady můžeme popovídat o čemkoliv,odkud jsme,co děláme,co nás baví,co nás se.e.
                    A třeba jednou uděláme nějakou sešlost po zápase,abychom se poznali i osobně.

        • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

          slamacek (přítel SN)     před 11 lety 16.10.2013 19:32 |  
          0 0

          Pane Jiri, jakou kvalifikaci ma Vlada proto aby delal skauta? ja nevim, ale mi neprijde, ze by mel v tomto smeru nejake zkusenosti. v roli Mng u repre, taky nevim jak ho hodnotit. nevim jakou funkci mu nabidnout. opravdu netusim. bojim se, ze klesnena uroven sveho tchana. a mozna to tak i bude lepe :(

          • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

            bongor     před 11 lety 16.10.2013 23:23 |  
            0 0

            Neměli bychom zapomínat,o jak slavném slávistovi tady mluvíme.
            Podle mě je Vláďa druhým nej hráčem poválečné ery,hned za nezapomenutelným Frantou Veselým.Nevím slamáčku,kam klesl Láďa Vízek,ale že má hospodu a vede hospodské řeči,to ho taky ještě v mých očích nijak nedegraduje.Oba jsou známí sparťanobijci,což pochopitelně nemohlo uniknout ani bdělým očím naší rudé sqadry.
            On tam mezi ně vůbec nepasoval,to bylo jasné hned od jeho nástupu do funkce,ale teď ke konci to vynikalo tím víc,čím víc se tam těch mistrů vesmíru a okolí nacpalo.Já stejně jako většina z nás Šmícu po osobní stránce neznám.Ale takový fotbalista,vítěz ligy mistrů a to nejen tím,že se v Liverpoolu vyskytoval,ale že mu vyhrál finále,ten musí mít automaticky kvalifikovaný pohled na každého fotbalistu,který před ním hraje.To je jeho kvalifikace na skauta,víc než dobrá.A to nemluvím o jeho zřejmě velmi dobré angličtině.
            Neměli bychom si ho nechat podruhé utéct,i kdyby jen třeba byl přítomen,tak už to znamená pro Slavii velké štěstí.

            • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

              Barra     před 11 lety 17.10.2013 08:47 |  
              0 0

              Jiří Plíšek také nebyl fotbalový skaut, což mu nebránilo v tom aby v 18letým Edinu Džeko viděl obrovský potenciál, který Džeka už ve věku 21 let přes Teplice katapultoval do Bundesligy a v 25 letech do Manchester City. Džeko měl obrovskou zásluhu na tom, že jak Wolfsburg, tak Man City se s ním stáli mistři.

              Nikdo se nenarodí jako skaut, jde o to, rozumět fotbalu a mít oko pro potencionální talent. A co se týká toho nemám obavu, že by to Vl. Šmicer neuměl. Mistr ligy s Racing Lens, vítěz francouzského poháru s Girordins de Bordeaux, trojnásobný mistr ligy se Slavii, vítěz jak Uefa Cupu v 2001 tak Ligy Mistrů v 2005 s Liverpoolem, vítěz Superpoháru, celkem trojnásobný vítěz FA Cup a Carling Cup – a k tomu 80 násobný reprezentant ČR. Tomu říkám kariéra.
              Jestli někdo umí posoudit techniku hráče a jeho latentní možnosti, tak je to určitě Vláďa Šmicer.

              Nevidím ho například v roli, kterou teď má Standa Vlček, nebo jako (asistenta) trenéra. Standa býval na hřišti dříč, Vláďa elegán. Zkusil bych využít jeho znalosti a kontakty z ciziny, myslím že by nám mohl být velmi užitečný. Ale nemám obavy,Vl. Šmicer se určitě ve světě velkého fotbalu neztratí. Snad se neztratí Slavii.

              • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                slamacek (přítel SN)     před 11 lety 17.10.2013 11:11 |  
                0 0

                v zadnem pripade nechci snizovat jeho uspechy, jen nejsem presvedceny, ze vyborny/vyjmecny hrac musi byt zakonite take skvely skaut, mng, apod.
                rad bych jej v klubu videl. jen si nejsem jisty v jake roli. jaka role by mu nejvice slusela a kde by byl nejplatnejsi.

                • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                  Barra     před 11 lety 17.10.2013 11:26 |  
                  0 0

                  Vůbec jsem nepochyboval o tom, že bys snížoval úspěchy Vl. Šmicera. Určitě máš pravdu v tom, že skvělá kariéra jako hráč nemusí znamenat, že dotyčný bude automaticky skvělý skaut, trenér, manažer či jiný funkcionář po ukončení aktivního fotbalu.

                  Opak platí také - Karel Brueckner nebyl žádná velká hvězda jako hráč, stejně jako Pavel Vrba nebo jiní José Mourinho´s. A kam to dotáhli.

                  • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                    slamacek (přítel SN)     před 11 lety 17.10.2013 11:35 |  
                    0 0

                    prave. tedy otazka zni? kde by nam byl nejvice platny?

                    • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                      Barra     před 11 lety 17.10.2013 13:49 |  
                      0 0

                      Myslím, že jsou dvě priority, na které by se Slavia měla zaměřit: krátkodobě adekvátní posílení mužstva – tedy skauting, a dále dlouhodobě zefektivnit výchovu mládeže a dospět k tomu, aby nám neutekli hráči jako Bořek Dostal, Gebre Selassie, Standa Tecl, a ano i Lukáš Vácha a mnoho jiných. Místo nich jsme se museli spokojit s Róbertem Cicmanem, Jirkou Boehmem a jinými, kde hlavní kriterium byl, že byli levní nebo přišli zdarma.

                      Standard Liege pochopil, že jediná cesta vede přes mládež, a od sezóny 2004 se soustředil na rozvoj své Académie Robert Louis-Dreyfus. V mladém kruhu internacionálů, kteří teď pro Belgii vybojovali s 26 bodů z 30 postup do Brazílie, je 10 hráčů, kteří pocházejí z této mládežnické akademie a které Standard připravil na velký fotbal. Jedná se o Christiana Benteke a Aston Villa FC, Luis Cavanda a Lazio Roma, Marouane Fellaini a Manchester United, Jonathan Legear a Terek Grozny, Axel Witsel a Zenit Petrograd, Sébastien Pocognoli a Hannover 96, Kevin Mirallas a Everton FC, dále má Standard pětici hráčů z vlastní mládeže ve svém prvním mužstvu, další hrají za jiné mužstva v Belgii, Turecku, Rusku, atd. Ročně vychází z této akademie průměrně 4 hráči, kteří se neztratí ve světě (velkého) fotbalu. Z prodeje hráčů, kteří nezůstali v klubu financoval Standard chod klubu, investoval do jiných posil, postavil svojí akademii s hřištěm, tribunou a internátem pro hráče, atd. atd. V Belgii se věnují mládeži hlavně Anderlecht, Club Brugge, Genk a Standard – a nebude náhoda, že dlouhodobě tyto kluby jsou nejvíc bohaté a patří ke špici ligy.

                      Slavia má dlouhodobě velmi dobré mládežnické mužstva a tedy slušný základ. Jasná struktura, vize, prospekce, investice jak do osob, tak do infrastruktury by se ale vyplatila. V tom vidím velkou výzvu pro klub jako Slavii. Příbram to pochopil a chce investovat do mládeže. Nevím jakou vizi má Karol Kisel, musím se ale přiznat že ani ne, jak by Vláďa Šmicer takový úkol viděl.

                      Vyhledávání posil a talentů jako skaut je práce kde výsledky se jeví v krátkém horizontu, investice do mládeže dle vzoru Ajaxu je běh na dlouhou trať, která je ale nutná a hlavně se vyplatí. Možná by bylo zajímavé, aby Karol Kisel udělal pro Slavistické noviny interview, ve kterým by naznačil, jaké možnosti vidí po 18 měsících ve své funkci.

            • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

              martyni (přítel SN)     před 11 lety 17.10.2013 11:13 |  
              0 0

              Myslim ze Vlada by byl uzitecny zejmena ke zlepseni image, jednani se sponzory..

              • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                Jiri1     před 11 lety 17.10.2013 11:27 |  
                0 0

                Nejen, dokaze odhadnout naladu v kabine , je pomerne dobre prijiman i lidmi z UEFY, kteri mu i nabidli v minulosti moznost prace pro tuto instituci, je perfektne jazykove vybaven, nepotrebuje tlumocnika jako vetsina ostatnich bafiku na svazu, ma slusne kontakty i na nase i cizi agenty , kteri ho az na Pasku a Kolare celkem uznavaji.

            • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

              Pepino44     před 11 lety 17.10.2013 12:59 |  
              0 0

              Tak já jsem několikrát navštívil Kozlovnu (Vízkova restaurace),kde jsem se s Láďou několikrát setkal a pobavil. Není pravda,že je to alkoholik,který se každý den opíjí na šrot,jak jsem se kdesi dočetl i když nasucho nikdy neseděl. Je to velmi vtipný člověk,který vypráví zajímavé historky z fotbalu a u jeho stolu je pořád veselo. Vypráví neustále a z jeho řečí je znát,že se velmi dobře orientuje i v současném fotbale. Vypráví,protože si rád zavzpomíná a má z toho sám radost. Kdysi,je tomu už dost dlouho,jsem takto zažil i Andreje Kvašňáka v restauraci Na Invalidovně,taky vyprávěl - ale,vyprávěl jenom za panáky,kdo chtěl poslouchat,musel něco šoupnout a při tom, vzhledem k tomu,že to měl už dost vypité,často blábolil nesmysly. Lidé mu to však přes to žrali,protože to řekl Kvašňák. V tom jsem viděl velký rozdíl mezi Vízkem a Kvašňákem. Doufám, že se Láďa k tomu nedopracuje (nedopije). Vízek Slávii moc nechválí,ale mluví celkem objektivně. Ono Slávii v současné době bohužel moc chválit asi opravdu nejde. Ale snad se zase dočkáme a pak si zase skočím do Kozlovny co bude Vízek říkat.

              • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                Markus     před 11 lety 17.10.2013 14:13 |  
                0 0

                Jo, i proto si myslím, že by dokázal dát příznivce Slavie dohromady. Nemyslel jsem to ale tak, aby jeho chlebodárce byl klub, ideální by bylo širší sdružení na podporu Slavie, přes které by šla do klubu šla i část sponzorů. To co existuje teď je málo, šířkou i vlivem na chod klubu, je potřeba vymyslet model, kterým oslovit více příznivců i být klubu silnějším partnerem.

            • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

              slaviator     před 11 lety 17.10.2013 18:11 |  
              0 0

              Paradoxně Šmíca nejvíc u repre vadil Čechínovi, kvůli tomu, že mu nevadily eskapády některých hráčů po barech... A taky mu Čech vyčítal Druláka (kde se Čech s Jiráčkem jediní nezapojili) a další dílčí věci.

              • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                Pepino44     před 11 lety 17.10.2013 20:00 |  
                0 0

                Tak,to mi u Šmíci taky dost vadilo (Drulák),měl je tam alespoň vyřvat, ale kdo ví,jaké měl pravomoci,oni by potřebovali dostat přes držku,ale,když on je Šmíca takový lidumil a nekonfliktní typ. Bohužel,na managera je dost měkoučkej,ale jako skautik? Tam bych to viděl. Doufám,že bude zájem.

                • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                  slaviator     před 11 lety 17.10.2013 20:13 |  
                  0 0

                  To je právě to, co vadilo Čechovi. Že Šmíca je měkkej. Ale tak on prostě vyrůstal v repre s Poborským, Nedvědem, Bergerem, Galáskem, později měli Ujfalušiho, Baroše. To byly chlastačky nejen na 433 v Hotelu Praha, ale někteří z hotelu jezdili i do centra. Jak dříve i Patrik Berger, tak později ten Baroš s Ujfalušim. Takže Šmíca možná proto měl nad tím "přivřený" oči.

    • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

      Edwardtheiron     před 11 lety 17.10.2013 07:19 |  
      0 0

      Já bych byl určitě opatrný s tou bolestivou zkušeností. Šmícu rozhodně nikdo nenutil, aby tam byl. Naopak mi během jeho působení přišlo, že velmi rychle přijal reprezentační rétoriku, tedy že jakákoliv kritika je útokem na mužstvo. A že v drtivé většině to byla kritika oprávněná, o tom není sporu.

      • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

        Markus     před 11 lety 17.10.2013 10:44 |  
        0 0

        Koho chleba jíš, toho píseň zpívej, tak už to u profesionálů chodí. Nakonec svou roli odehrál se ctí, na rozdíl od těch mamlasů z řad hráčů, co se chovali jako burani a ještě mu namazali.

        • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

          Jiri1     před 11 lety 17.10.2013 10:54 |  
          0 0

          Ono je to jinak nez lici pan Pelta, proste Pelta nastrci figurku a bude si to hezky delat sam, vzdyt dobre kontakty s hraci i jejich manazery znamenaji i dalsi penize ci zajimave sponzory nejen pro svaz, ale i pro Jablonec. Navic se na svazu konecne dokonci cistka s lidmi z ery Haska, kteri si jeste dovoli rict svuj nazor, treba z tiskoveho ci sportovniho useku.Navic se o Peltovi vi , ze povazuje platy nasazene za ery Haska u nekterych lidi za nestydate , viz treba treneri mladetnickych vyberu treba Caplar, kde Pelta doslovne rekl, ze odmeny jsou neadekvatni odvedene praci. I proto ,me zarazi to co si Caplar dovolil ve studiu pri nasem zapase s Bulhary zkritizovat vsechny vyjma sebe l jdyz jeho vysledky u mladeznicke repre byly slusne receno hrozne.

    • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

      Markus     před 11 lety 17.10.2013 14:51 |  
      0 0

      Vlastně mě tak napadá, nedal tam tu kameru Mirek sám, aby měl čas zdrhnout zadními dveřmi, kdyby si pro něj šli poldové?

      • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

        Barra     před 11 lety 17.10.2013 14:53 |  
        0 0

        I to je možné :-)

    • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

      Barra     před 11 lety 17.10.2013 14:53 |  
      0 0

      Že by ji tam umístila sama policie? Možná že se připravovala akce na Peltu a spol. - vůbec bych se nedivil.

      • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

        Kornovo     před 11 lety 17.10.2013 15:35 |  
        0 0

        BTW: vcera jsem se koukal na film v bruggach a belgie je fakt malebna.zavidim ti kamarade,musim ji jednou taky navstivit

        • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

          Barra     před 11 lety 17.10.2013 15:53 |  
          0 0

          Ah, Brugge... ´Brug´ znamená most v holandštině (Brueck německy, bridge anglicky, podobá se to), takže Brugge znamenají vlastně ´mosty´. Brugge jsou belgické Benátky, jsou krásné. Stejně tak krásné jsou i vlámské města Gent (francouzsky Gand), Antwerpen (Anvers), Mechelen (Malines), a také starý Brussel Bruxelles) – města které zářily se středověku, a kde historie je zachována. V Antwerpách žili malíři Van Dijck, Teniers, Brueghel, Jordaens a Pieter Paul Rubens, kulturní dědictví je velké.

          Jinak léta Rynair a Wizzair z ČR do Brussel/Charleroi a Eindhovenu (sice Holandsko, ale kousek od Antwerpen) už za nějakých 30 EUR (750 Kč) včetně poplatků, když si včas objednáš letenku. Autem je Belgie 900 km z Prahy, jen nějakých 8 až 10 hod.

          • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

            bongor     před 11 lety 17.10.2013 17:50 |  
            0 0

            ahoj všichni,to jsem rád,že se tady rozproudila taková hezká diskuse.Ty si slamáčku nemysli,že jsem Tě chtěl napomínat,spíš jsem chtěl připomenout,jaký vynikající fotbalista byl Vláďa.Moc jich poslední dobou nemáme,tak si je musíme pečlivě opatrovat.Abychom se jednou nedivili,kdo by rád využil jeho slávu ve svůj prospěch.

          • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

            Khadgar     před 11 lety 17.10.2013 17:50 |  
            0 0

            Gent je moc hezký městečko, takový poklidný. Centrum je krásný.
            Bruggy jsou asi ještě lepší, ale přece jenom už moc turisticky frekventované.

            • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

              Barra     před 11 lety 17.10.2013 20:59 |  
              0 0

              Jé, tys už byl v Gentu?! Máš pravdu, Gent je živé a útulné město (v pozdím středověku to bylo nejmocnější, nejbohatší a nejvíc obydlené město v západní Evropě). A jak jsem mohl zapomenout na Leuven / Louvain (v češtině Lovaň) – město nejstarší existující katolické univerzity na světě (KUL nebo Katolieke Universiteit Leuven – z roku 1425) a pivovaru Stella-Artois (pivovar založen v 1366 – o pár set let dříve než Pilsner Urquell :-)). Největší výhoda je, že všechny tyto města leží velmi blízko u sebe. Když vezmeme Brussel jako střed, tak Antwerpen jsou jen cca. 45 km daleko, z Antwerpen do Gent 60 km, z Gentu do Brugge je to méně než 55 km. Z Brusselu do Leuven je to méně než 30 km, z Leuven do Mechelen 25 km. Antwerpen – Amsterdam je jen 160 km, z Brusselu do Paříže, stejně jak do Londýna je to jen něco přes 300 km, tedy téměř stejná vzdálenost jako Praha - Ostrava. Je to výhoda malé země jako Belgie, která má jen 30 tis km2 (ČR 78 tis km2 - máme ale 11,2 mil obyvatel, tedy více než ČR) a kde vše leží jako na dlani.

              • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                quelhar (admin)     před 11 lety 17.10.2013 22:01 |  
                0 0

                Kdyz uz prisla rec na Louvain - prijde mi trosku matouci, ze v Belgii jsou kousek od sebe mesta Louvain a Louvain-la-Neuve. Navic ona slavna katolicka univerzita se rozdelila na nizozemsky mluvici cast sidlici v prvnim meste a francouzsky mluvici cast, ktera sidli v tom druhem. Zmatek nad zmatek!!
                Kazdopadne asi pred sesti lety jsem byl na tyden na letni skole na Univerzite v Louvain-la-Neuve a docela se mi tam libilo :o)

                • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                  Barra     před 11 lety 18.10.2013 01:06 |  
                  0 0

                  Zdravím Quelhare. Už si také nějaký čas strávil na různých univerzitách, zdá se mi. Beru že pro nezasvěcené není zcela jasné, proč existuje Leuven a Katolieke Universiteit Leuven (KUL) na straně jedné, a město Louvain-la-Neuve (tedy Nový Leuven) a Université Catholique de Louvain (UCL) na straně druhé. V prvním případě se jedná o vlámské město, které bylo založeno v 870 a tedy téměř 1150 let staré, v případě Louvain-la-Neuve jde o město uměle vytvořeno v 1971, tedy jen něco přes 40 let staré.

                  Universitas Catholica Lovaniensis poskytovala dlouhodobě, stejně jako univerzity v Gent a v Antwerpen, výhradně výuku ve francouzštině. V Belgii je cca 55 % Vlámů, kteří mluví nizozemsky (nebo vlámsky – jedná se o stejný jazyk, rozdíl je přibližně stejný jako mezi anglickou angličtinu a americkou angličtinu: tedy výslovnost (Holanďané chrochtají s ´g´ a ´ch´, mají ostrou výslovnost písmen s a f, kdežto Vlámové mají jemnější výslovnost, trochu více zakulacenou. Dále jsou některé slova odlišné, stejně jako v UK se říká pro podzim ´Autumn´ a v USA ´fall´, atd.). Vedle toho je v Belgii přes 40 % Walonů, kteří mluví francouzsky, a pár procent německy-mluvících v oblasti Eupen-Malmédy u hranic s Německem.

                  Francouzština byla dlouhodobě v Belgii jazyk elity, šlechty. V armádě byli Walóni důstojníci, Vlámové pěšáci, belgičtí králové a jejich rodiny neuměli a neumí do teď správně nizozemsky, šlechta jako baroni a hrabě (tyto tituly jsou stejně jako v Anglii celkem běžné, v ČR se dává 28.10 státní vyznamenání, v Belgii uděluje král šlechtické tituly) mluvili jen francouzsky, oficiální text belgické ústavy existoval do roku 1968 jen ve francouzské verzi, odborné knihy které jsem používal během mých studii v ´70 letech byly vydané jen ve francouzštině. Do roku 1936 se na univerzitě Leuven přednášelo jen ve francouzštině, teprve od té doby se začalo přednášet i ve vlámštině.

                  1968 se nezapsal do dějin ne jen kvůli Pražskému jaru a následující invazi. Byl to světově protestní rok. Protesty v USA proti válce ve Vietnamu a Civil rights movement, Belfast, květen 1968 v Paříži a civilní nepokoje které vedly k stávce přes 11 mil zaměstnanců a studentů ve Francii, atd. A také ve vlámském Leuven vypukl na univerzitě boj mezi vlámskými a walonskými studenty. Nebylo logické, aby ve vlámském městě měli Vlámové stále ještě podřízenou pozici. Vedlo to k masálním protestům a stávkám, které nakonec dokonce vedly k pádu vlády. Vedení univerzity a vláda se dohodla, že univerzita Leuven bude 100% vlámská pod názvem KUL nebo Katholieke Universiteit Leuven, a že walónští studenti se přestěhují a budou mít vlastní univerzitu.

                  Na to se vybralo místo cca 20 km na jih od Brusselu, u města Ottignies, kde se na zelené louce (přímo v poli) postavilo zbrusu nové univerzitní město, ´nový´ Leuven nebo ve francouzštině Louvain-la- Neuve. Město leží v údolí na velké betonové desce, téměř veškeré auta jezdí pod městem. Od roku 1968 a revolty to trvalo ještě do 1972, než se první fakulty začaly stěhovat z Leuven do Louvain-la-Neuve, sídlo UCL nebo Université catholique de Louvain.

                  Podívej se pod https://www.google.cz/search?q=leuven&hl=cs&qscrl=1&rlz=1T4SKPT_csCZ398CZ400&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=vWlgUvHFCITdsgaPrYHwBQ&ved=0CE0QsAQ&biw=1584&bih=873&dpr=1#imgdii=_
                  na fotky města Leuven – město je nádherné, středověké, campus univerzity je jako v Oxfordu nebo Cambridge. Louvain-la-Neuve je oproti tomu moderní město, ale bez tradice, více studené.

                  Ale je klid, jak vlámští tak walónští studenti mají svůj domov.

              • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                Khadgar     před 11 lety 17.10.2013 22:44 |  
                0 0

                Byl, Gent, Bruggy, Ostende. Na víc nezbyl v těch čtyřech nebo pěti dnech čas :)

          • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

            Pepino44     před 11 lety 17.10.2013 20:05 |  
            0 0

            Ahoj Barro,já nezpochybňuji,že Belgie je krásná,ale já mám stejně od vás nejraději ty pralinky.

            • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

              Barra     před 11 lety 17.10.2013 21:27 |  
              0 0

              Ahoj Pepino. A přitom řada pralinek, které se v ČR prodávají jako belgické, nemají ani moc společného s belgickou čokoládou. Ale Leonidas pralinky se v Praze prodávají, jsou vyníkající, ale ta cena – dražší než v Belgii…

              Ale vedle pralinek také nezapomenout na belgická piva, sýry a hranolky (příprava je umění, jen z čerstvých brambor a určitého druhu (bintje), napřed se ´uvaří´ v tuku na 150 stupňů, pak se vychlazené dopečou na 180 stupňů, tím dostanou ten pěkný žluto-hnědý obal a jsou křupavé). Hranolky patří k belgickému dědictví, je to pro nás něco jako pro Čechy knedlo-vepřo-zelo.

              • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                bongor     před 11 lety 18.10.2013 05:26 |  
                0 0

                Ahoj Barro,co se jídla týče,tak určitě na opravdovém Západě je vše kvalitnější než u nás na rádobyzápadě.Třeba německý výrobce by si nedovolil v Německu prodávat nějaké dobroty,které se dělají pro východní státy.A tak se dělají pod stejným názvem dva úplně odlišné
                výrobky.V Holandsku mi moc nechutnaly tamní sýry,tak jsem si kupoval skvělé kozí sýry z Francie.Hranolky jsme si dávali k pečenému kuřeti a byly taky lepší než ty u nás.Vepřo knedlo zelo,to už je taky kvalitativně na ústupu,jak pomalu vymírá starší generace.
                Teď tady byly zveřejněny testy hotových knedlíků a byla to celkem
                pohroma.Třeba bramborový knedlík bez přítomnosti brambor.

                • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                  Eluin (přítel SN)     před 11 lety 18.10.2013 07:08 |  
                  0 0

                  Inu, pánové, číst si tuto vaši konverzaci takhle po ránu (a chroupat u toho chléb s pomazánkou a zapíjet čajem), to jednomu vyvolá chutě.. :)

                  • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                    Barra     před 11 lety 18.10.2013 09:24 |  
                    0 0

                    Jinak není nic nad poctivým křupavým českým rohlíčkem s máslem a marmeládou - rohlíky zase neznají v Belgii, jen bulky.

              • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                Pepino44     před 11 lety 18.10.2013 10:08 |  
                0 0

                Jo,jo, v tomhle máš naprostou pravdu,ty pralinky jsem připoměl jenom proto,že mám kamarádku,která před nějakým časem dělala v Belgii cukrařinu,takže byl přísun přímo od zdroje. Když se vrátila zase zpět a pramen vyschl,koupil jsem si několikrát tady ty rádoby belgické a byl v tom opravdu velký rozdíl.

                • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                  Jiri1     před 11 lety 18.10.2013 10:50 |  
                  0 0

                  Ono staci snist treba jen to rozpekane pecivo a je to jina pisen, nez ty gumaky , byt levne z Penny , hlavne , ze v reklame neustale pouzivaji cerstve krupave rohlicky z Karlovarska.
                  JinaK je docela divny , ze nas fotbaL.v Plzni neni vyprodan, jsem zvedav na Airo taxi s Koubkem, stejne na to jestli hojne a verejne kritizujici trener Koubek se dokaze pochleapit a dat moznost i nekterym dalsim borcum s naseho becka ci dorostu.
                  Trosku se bojim dalsiho zarezu , aby Plzen neztratila kontakt na celo,muj tzip je silne skepticky.

                  • Re: Juniorka: Dukla - Slavia 0:5

                    th     před 11 lety 18.10.2013 15:18 |  
                    0 0

                    Tak určitě, je to od komise typická sázka na kvalitu. Jílek, Kordula a Peřina.