Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Trutnov - Slavia 1:4

Zvednout si sebevědomí a vyzkoušet různé varianty si zajela Slavia v reprezentační přestávce do divizního Trutnova. Žádná supervelká kanonáda se nekonala, Slavia vstřelila čtyři branky, tři z nich hráči, kteří za A tým dostávají v lize minimální nebo vůbec žádný prostor.

Trutnov - Slavia 1:4 (0:2)
Branky:
 66. Vilám - 8. Šimeček, 35. Štěpán, 52. Prošek, 57. Hrubý

Slavia 1. pol.: Černý - Dostál, Škoda, Neves, Čonka - Nitrianský, Gecov, Šimeček, Lička, Štěpán - Juhar
Slavia 2. pol.: Rakovan - Koreš, Škoda, Čepelák, Smolák - Prošek, Lička, Gecov (71. Salašovič), Hrubý, Bazal - Škutka 

Trenér Miroslav Koubek postavil překvapivě do středu obrany vedle Nevese Škodu a navázal tak na Michala Petrouše, který tamtéž Škodu využil dokonce v soutěžním zápase na hřišti Dukly Praha. Na hrot útoku se pak postavil Juhar, což je úplná novinka. Slavia brzy začala plnit roli favorita a už v osmé minutě vstřelil branku v celé sezóně téměř ignorovaný Šimeček - 0:1. To však bylo na delší dobu ze strany Slavie vše a divizní soupeř nejenže dlouho držel poměrně příznivou porážku, ale dostal se dokonce do velké šance, Kamitz však trefil jen tyč a Slavia tak i po půlhodině hry stále vedla o jednu branku. Až deset minut před koncem poločasu Slavia zvýšila svůj náskok, Lička poslal za obranu dvojici Juhar - Štěpán, Juhar nezištně přihrál před prázdnou bránu svému spoluhráči a ten se nemýlil - 0:2.

Do druhé půle nastoupila mladší sestava např. se Smolákem, Čepelákem, Proškem, Bazalem nebo Hrubým. A právě jeden z mladých hráčů, konkrétně Prošek, zvýšil vedení Slavie na 3:0 už po sedmi minutách po pěkné přihrávce Hrubého. Po dalších šancích Škutky, Bazala a Koreše se brzy prosadil také Robert Hrubý po přihrávce Bazala - 0:4. Poté spálil další šanci Škutka po akci Proška a dvakrát selhal Bazal, a tak přišel trest v podobě domácího snížení, které obstaral Vilám - 1:4. Další šance Slavie zůstaly už nevyužity a Slavia tak zvítězila na hřišti divizního Trutnova 4:1.

Komentáře (114)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Trutnov - Slavia před zápasem

    judy     před 11 lety 12.10.2013 14:43 |  
    0 0

    Tak to čumim jak puk. Juhar ve předu to jsem zvědavej.. třeba se z Škody stane dobrej stoper, předpoklady na to má. :)

    • Re: Trutnov - Slavia před zápasem

      Edwardtheiron     před 11 lety 12.10.2013 14:57 |  
      0 0

      Copak Škoda, ten je stoper původním povoláním, ale z Juhara bude určitě zabiják! :-)

      • Re: Trutnov - Slavia před zápasem

        slaviator     před 11 lety 12.10.2013 15:38 |  
        0 0

        Beztak z každé pozice střílí na bránu :)))

        • Re: Trutnov - Slavia před zápasem

          quelhar (admin)     před 11 lety 12.10.2013 15:39 |  
          0 0

          Pravda, nez aby opakovane strilel ze 40 metru, to je lepsi jej posunout co nejvys :o)

          • Re: Trutnov - Slavia před zápasem

            Edwardtheiron     před 11 lety 12.10.2013 15:49 |  
            0 0

            Jojo, ale jestli tu svojí klasickou pecku napálí z malého vápna, tak vyrve bránu ze země. :-) . Teda jestli ji z těch pěti metrů trefí.

          • Re: Trutnov - Slavia před zápasem

            th     před 11 lety 12.10.2013 15:59 |  
            0 0

            Jako by tě slyšel a tak na truc přihrál. :-)

          • Re: Trutnov - Slavia před zápasem

            slaviator     před 11 lety 12.10.2013 17:25 |  
            0 0

            Jo, jsem pro. Posadil bych ho na tribunu až úúúplně nahoru pod střechu... :-)))

          • Re: Trutnov - Slavia před zápasem

            pumpik     před 11 lety 13.10.2013 15:37 |  
            0 0

            Ve Varnsdorfu tu bránu ze země nevyrval, ale břevno se houpalo ještě 10 minut. Stačilo to uklidit placírkou k tyči a Škodovi, krerý šel sám na brankáře a dával to podél golmana, tak to z brány vyrazil před brankovou čárou drn těsně kolem tyče do autu. Tuto šanci nikdo nezmínil v televizi, ani v novinách a ten plešatý kapitán domácích se asi koukal na fanoušky na tribunách.

  2. Re: Trutnov - Slavia 0:1 v 1. pol.

    klimi     před 11 lety 12.10.2013 15:50 |  
    0 0

    Snad se konečně ukážou mí favorité jako Hrubý, Šimeček či Salašovič. Nasazení Juhara na hrot je zajímavá varianta, no v naší situaci, kdy jediný schopný striker je Škutka, prostě něco zkusit musíme.... :))

  3. Re: Trutnov - Slavia 0:2 v 1. pol.

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 12.10.2013 15:57 |  
    0 0

    Juhar na hrotu? proč ne, uděláme z něj R. van Persieho. Rychlost, rána jako když kopne kůň.

    • Re: Trutnov - Slavia 0:2 v 1. pol.

      jarodo57     před 11 lety 13.10.2013 12:04 |  
      0 0

      Co naplat ,když je v hlavě nasrá...

  4. Re: Trutnov - Slavia 1:4

    SPAMD     před 11 lety 12.10.2013 17:57 |  
    0 0

    Dobrý den,myslím si,že dnešní pratelak jasně ukázal jakou cestou jít,zda li nakupovat a nechat hrát pořad ty samé hráče nebo postupně začlenovat mlade hráce,já jsem to nevidel,ale pry Hruby,Prošek,Bazal,Šimeček výborní,pry si to na tribuně užívali po dlouhe době ,možna to trosku otevře oči vedeni a nebudou stavet pořad dokola ty stejne,kteří nás dostali tam,kde jsme.Trenere chce to použit svou hlavu a stavet podle formy né podle jména a naseptavacu,držíme palce

    • Re: Trutnov - Slavia 1:4

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 12.10.2013 23:17 |  
      0 0

      Zas to byl souper z divize takze bych s tema soudama byl opatrnejsi..

  5. Re: Trutnov - Slavia 1:4

    dejva     před 11 lety 12.10.2013 18:15 |  
    0 0

    Dobry vecer, vi nekdo jak je na tom Kamil Contofalsky? Podle lekare klubu si jeho udajne zraneni melo vyzadat dvou tydeni pauzu. Za tyden to vsak budou jiz tri!!! mesice.

    • Re: Trutnov - Slavia 1:4

      Alanor (admin)     před 11 lety 12.10.2013 18:22 |  
      0 0

      S největší pravděpodobností už nebude v podzimní části k dispozici.

      • Re: Trutnov - Slavia 1:4

        opicemag     před 11 lety 12.10.2013 18:49 |  
        0 0

        A co se mu vlastně stalo? Prý se nějak pořezal na noze. A to ho má vyřadit na x měsíců?

        • Re: Trutnov - Slavia 1:4

          quelhar (admin)     před 11 lety 12.10.2013 18:55 |  
          0 0

          Pak se chtel rychle vratit a udelal si neco s nejakym svalem.

          • Re: Trutnov - Slavia 1:4

            edenian     před 11 lety 12.10.2013 20:36 |  
            0 0

            Houby. Ta sekacka na travu ho zabila. Uz je na Olsanech. A tutla se to, protoze je to takova ostuda, ze ...

            • Re: Trutnov - Slavia 1:4

              Narmer     před 11 lety 12.10.2013 20:41 |  
              0 2

              Strašně vtipný...

              • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                edenian     před 11 lety 12.10.2013 21:12 |  
                0 0

                Vtipnejsi ti mozna prijde, ze ten clovek nejen ze pracuje se sekerou a sekackou, kdyz je schopnej se s tim prizabit, ale taky jezdi na koni. To jen, abys vedel co se stane priste, suchare. Nevim co bys rikal, kdybys ho platil.

                • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                  slaviator     před 11 lety 12.10.2013 22:54 |  
                  0 0

                  Jestli platí v ČR přímé i nepřímé daně (tímto zdravím Aleše Ř. coby bílého koně Hrdličky&co), jestli má permici na Slavii, tak vlastně toho Čonta nepřímo dá se říct platí :-)

                  • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                    edenian     před 11 lety 13.10.2013 00:20 |  
                    0 0

                    Rekl bych, ze my permanentkari platime ledacos a hlavne ledaskoho :-) radsi to ani nechci vedet. Vlastne jeste ze je nas tak malo :-))) No a kdyz si predstavim ze nekdo tam taha celou rodinu, radsi uz tohle tema opoustim.

                • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                  Narmer     před 11 lety 13.10.2013 14:50 |  
                  0 2

                  Čontofalskýho příchod jsem nechápal a tušil jsem,že to bude chyba,což se i potvrdilo.
                  To ale nic nemění na tom,že tvůj příspěvek mi přijde minimálně hloupej,ale každej máme svůj druh humoru,že...

        • Re: Trutnov - Slavia 1:4

          slaviator     před 11 lety 12.10.2013 20:44 |  
          0 0

          prý sekal dlouhou sekerou suché dřevo a nějak se praštil do lýtka. Já myslel, že je to hovadina a že se to stát nemohlo, ale když jsem minulý víkend sekal po flašce ruma dřevo, tak jsem málem dopadnul jako on, takže už té oficiální verzi slyším :D

          • Re: Trutnov - Slavia 1:4

            slaviator     před 11 lety 12.10.2013 20:44 |  
            0 0

            *slyším = věřím

    • Re: Trutnov - Slavia 1:4

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 12.10.2013 22:21 |  
      0 0

      Brácha Čontofalskýho potkal někdy minulý týden, jak si vykračoval po Smíchově. Neříkal mi nic o tom, že by kulhal nebo seděl na vozíku :-)

      • Re: Trutnov - Slavia 1:4

        th     před 11 lety 12.10.2013 22:43 |  
        0 0

        Neříkal Čonto tomu kamarádovi náhodou něco třeba v tom smyslu, že by měl chuť na jeho mozek nebo tak?

        • Re: Trutnov - Slavia 1:4

          slaviator     před 11 lety 12.10.2013 22:52 |  
          0 0

          Čonto je zombie?

          • Re: Trutnov - Slavia 1:4

            Slawek     před 11 lety 13.10.2013 11:25 |  
            0 0

            Řekl bych, že se urazil když kotel, po té, co dostal s Baníkem příšerný gól, začal vyvolávat Radka. Využil malého zranění a Slavie ho už nezajímá. Jinak by byl už dávno fit.

  6. Re: Trutnov - Slavia 1:4

    Oja     před 11 lety 12.10.2013 19:35 |  
    0 0

    Byl jsem se v Trutnově podívat, tak tady je pár mých postřehů:
    - Jestli je Juhar v záloze špatný a v obraně tragický, tak v útoku je katastrofální.
    - Škoda na stoperu moc práce neměl, v prvním poločase jednou špatně odhlavičkoval míč, dostali se k němu domácí a měli velkou šanci. Ve druhé půli padnul jejich jediný gól po chybě Koreše, když hráč prošel mezi ním a právě Škodou. Jinak ale hrál v pohodě.
    - Nitrianský v záloze celkem aktivní, začínal zleva, měnil si místa se Štěpánem
    - Štěpán má příšerný centry, vždycky je to jen takový oblouček na náhodu
    - Snažili jsme se hrát hodně na rychlé protiútoky na hranici ofsajdu, v první půli nám několikrát pomezní mával ofsajd, který podle mě nebyl, naopak u našeho druhého gólu mi přišlo, že ofsajd byl, ale on to pustil
    - Škutka se mi dnes vůbec nelíbil, hrál bez pohybu, brzdil akce, nakonec se dostal do dvou tutovek, které nedal
    - První gól dal Šimeček po krásné akci Dostála, který byl hodně u míče
    - Třetí gól nádherně připravil Hrubý lobem přes obránce na Proška. Oba dva hráli dobře, Hrubý navíc ránou zpoza vápna k tyči dal náš čtvrtý gól, Prošek se chvíli před koncem pokusil nádherně z voleje o něco podobného, ale vychytal ho golman
    - Lička byl hodně aktivní, pořád se nabízel, snažil se tvořit hru, což se mu celkem i dařilo

    • Re: Trutnov - Slavia 1:4

      DKNL     před 11 lety 12.10.2013 20:19 |  
      0 0

      Taky jsem se přijel podívat.Slušná návštěva, hlásili cca 1600 diváků, počasí tak na fotbal. Řekl bych, že druhý poločas byl herně lepší.Bylo i více šancí, které bohužel nebyly proměněny v goly.Pro mě ale pěkné odpoledne.

    • Re: Trutnov - Slavia 1:4

      Stahler     před 11 lety 12.10.2013 21:27 |  
      0 0

      Taky jsem tam byl, dobré postřehy, vidím to skoro stejně. Jen na Juhara bych nebyl tak přísný, kdyby byl sobec, dal by na 90% gól ve své obří šanci, ale místo toho přihrál ještě lépe postavenému spoluhráči a tak má jen asistenci. Na první zápas na hrotu to nebylo tak špatné. Z hráčů se mi dnes nejvíce líbil Mario Lička, to by mohla být velká opora. Stejně tak Neves, je mnohem lepší než Bortel a i Dobrotku podle mě převyšuje.

      Jinak soupeř je nováček divize a jeho herní kvalita tomu odpovídala. Nicméně mě velmi zaujal jejich náhradní gólman, který tam šel v průběhu druhé půle a chytil několik gólů včetně samostatných úniků. Nic o něm nevím, ale skauting klubu by ho měl sledovat a v zimní přestávce třeba vyzkoušet. Něco v něm je. A ten útočník, co nám dal gól se svojí šancí naložil dobře. I jeho by se možná vyplatilo sledovat. Snad kdokoliv je lepší než Fenin, hned bych udělal s Trutnovem výměnu kus za kus...

      • Re: Trutnov - Slavia 1:4

        bongor     před 11 lety 12.10.2013 21:42 |  
        0 0

        Já jsem to neviděl,ale Juhar mi přijde jako fackovací panáček,holt se nám nelíbí,protože není sympaťák.Není to žádnej Messi,ale máme i horší lidi v sestavě.Taky na Huba plno lidí nadávalo a potom bysme ho hřebíčkem hrabali.

        • Re: Trutnov - Slavia 1:4

          opicemag     před 11 lety 12.10.2013 22:12 |  
          0 0

          U Juhara mi vadí to jeho zcela nefotbalové myšlení. Střílí, když má centrovat, a centruje, když má střílet. Je hezké, že bojuje, maká, snaží se, ale vždy to pohřbí svou totální "nefotbalovostí". K čemu je nám hráč, který skoro každou situaci řeší opačně, než by měl?

          • Re: Trutnov - Slavia 1:4

            slaviator     před 11 lety 12.10.2013 22:40 |  
            0 0

            přesně tak, kdyby měl lepší "fotbalové myšlení", byl by docela dobrým fotbalistou. Bohužel ale, chybí mu to fotbalové myšlení.

      • Re: Trutnov - Slavia 1:4

        Oja     před 11 lety 12.10.2013 23:34 |  
        0 0

        Jo, máš pravdu, Juhar dneska neudělal něco extrémně špatně, dokonce nahrál na gól z pozice 2 na gólmana, ale mě ten hráč neuvěřitelně vytáčí. I dneska několikrát předvedl, jak nemá smysl pro hru a vidění. Když by mohl nahrávkou z první vyslat spoluhráče do šance, tak nesmyslně drží míč a sám se snaží projít a když jsou všichni obsazení, udělá přesně opak:) A nevím, jestli to bylo úplně jeho vinou nebo vinou nepřesného pomezního, ale jako hrot by si měl umět hlídat ofsajd...

        • Re: Trutnov - Slavia 1:4

          bongor     před 11 lety 13.10.2013 06:55 |  
          0 0

          Samozřejmě to není žádný myslitel,nebo snad dokonce tvůrce akcí.
          Trenér by se měl hodně soustředit na jeho psychiku,probrat s ním jednotlivé akce a pořád mu opakovat,takhle nemůžeš,tohle dělej.

      • Re: Trutnov - Slavia 1:4

        Slawek     před 11 lety 13.10.2013 11:19 |  
        0 0

        Jenže my žádnej skauting nemáme, ale zajímat by se někdo měl, třeba o Švengra !

        • Re: Trutnov - Slavia 1:4

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 13.10.2013 13:06 |  
          0 0

          Kovanej sparťan, ten by nám jistě pomohl..

          • Re: Trutnov - Slavia 1:4

            jarodo57     před 11 lety 13.10.2013 13:28 |  
            0 0

            Dneska se Švengrem článek v nedělním Sportu.Asi taky pořádný pako.

  7. Re: Trutnov - Slavia 1:4

    Petr9608     před 11 lety 13.10.2013 08:48 |  
    0 0

    http://nv.fotbal.cz/scripts/detail.php?id=141550&tmplid=1482

    Z programových důvodů bude TV utkání č. A1A1204 – 12. kolo – Gambrinus liga

    SK Slavia Praha – Bohemians Praha 1905

    sehráno v původně stanoveném termínu
    tj. v pátek 25. října 2013 se začátkem v 19:00 hodin
    v PP na Fanda/NovaSport
    (původně 20:15 hod.).

    -------------------------------------------------------

    To snad ne, tohle! Doufal jsem, že zápas s Kometou se přesune z 18:15 na 17:00 aby šlo stihnout oboje a ta zku... Nova udělá tuhle prasárnu (ani nechápu proč - na Fandovi přeci žádná kolize nehrozí, tam kromě Gambáč ligy běžej už jen seriály, filmy apod.).

    BTW 25.10.2013:
    18:00 Dukla - Baník Ostrava
    18:00 Sparta - Piráti Chomutov
    18:15 Slavia - Kometa
    19:00 Slavia - Bohemka

    Zajímavý, že s tolika akcema současně nikdo nemá problém...

    • Re: Trutnov - Slavia 1:4

      Kornovo     před 11 lety 13.10.2013 09:25 |  
      0 0

      od komety stejne dostanete sadu,bez radsi na fotbal

      • Re: Trutnov - Slavia 1:4

        Fulham     před 11 lety 13.10.2013 10:20 |  
        0 0

        prej sadu - aby ti pes jebal nohu.....

      • Re: Trutnov - Slavia 1:4

        Fulham     před 11 lety 13.10.2013 10:20 |  
        0 0

        prej sadu - aby ti pes jebal nohu.....

        • Re: Trutnov - Slavia 1:4

          Fulham     před 11 lety 13.10.2013 10:21 |  
          0 0

          jsi mě tak rozčílil , že jsem dostal tik do myši....

          • Re: Trutnov - Slavia 1:4

            Kornovo     před 11 lety 13.10.2013 11:06 |  
            0 0

            tak vis jak to je.z brna prijede vic fandu nez z prahy a slavii to trosku prestalo jit (viz derby)

          • Re: Trutnov - Slavia 1:4

            Kornovo     před 11 lety 13.10.2013 11:07 |  
            0 0

            treba udelate aspon bod

            • Re: Trutnov - Slavia 1:4

              edenian     před 11 lety 13.10.2013 11:48 |  
              0 0

              Proc pises " dostanete, udelate " ?

              • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                jarodo57     před 11 lety 13.10.2013 12:13 |  
                0 0

                Protože fandí Kometě

                • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                  Kornovo     před 11 lety 13.10.2013 12:16 |  
                  0 0

                  ja fandim chemopetrolu,kometa je mi taky u zadku

                  • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                    edenian     před 11 lety 13.10.2013 12:23 |  
                    0 0

                    hm

                  • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                    Pepino44     před 11 lety 13.10.2013 13:17 |  
                    0 0

                    Uvědomuješ si, že kdo nejde s námi (Slávia) jde proti nám ?

                    • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                      Borris     před 11 lety 13.10.2013 13:59 |  
                      0 0

                      ale kulový, já taky fotbal a hokej odlišuju. Pro mě to jsou dva zcela odlišné případy a dost rozlišuju jestli je před názvem SK nebo HC. Protože jsou to pro mě pak dva odlišné kluby. Nechápu proč by mělo být jako zákonitý, že když je někdo ve fotbale slávista, tak musí být za každou cenu i v hokeji. Pro mě to jsou prostě dva odlišné případy. U nás v rodině to vždycky bylo nastavené jasně. Ve fotbale jedině Slavia a v hokeji jedině Pardubice! Přes to prostě nejede vlak! Takže když naše Slávka ( samozřejmě myslím fotbalovou ) hrála u nás v Pardubicích tehdy ještě Ondrášovka cup, tak jsem samozřejmě fandil naší Slávce, ani by mě nenapadlo fandit Pardubicím. A když Standa dával toho jediného góla, tak jsem si samozřejmě pěkně na stadionu zakřičel narozdíl od kamarádů se kterýma jsem se na fotbale byl podívat :-) ale oproti tomu když přijede hokejová Slavia do Pardubic, tak samozřejmě fandím Pardubkám. Fotbalovou Slávku miluju, hokejová Slávka je mi uplně buřt.

                      Mimochodem dobře si vzpomínám na to, jak když hráli u nás Piták se Skácelem, jak se nikdy netajili tím že v hokeji fandí Pardubicím. A že vždycky když hráli v té době Pardubky proti Slávce, tak fandili Pardubkám. Prostě jde o dvě zcela odlišné věci a pokud někdo chce někomu vyčítat že v hokeji fandí někomu jinému, tak to absolutně nechápu. Někdo to neodlišuje a někdo prostě ano. Je to každého věc. Prostě důležité je, že tady jsme všichni slávisti, to je hlavní. A hokej ať už si každý řeší po svém.

                      • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                        Kornovo     před 11 lety 13.10.2013 15:16 |  
                        0 0

                        dekuji,uz jsem koumal,ze to napisu sam.nekteri z vas jsou tu docela ortodoxni,ale jak pise borris kazdeho vec.jen doplnim,ze zatimco SKS je nejstarsi klub u nas,tak historie hokejove slavky je tak na urovni mlade boleslavi ve fotbale,to ze z ni ruzicka vytvoril kvalitni tym soucasnosti na tom nic nemeni.ja si pamatuju kdyz slavie a nasi(vsetin) postoupili do extraligy,nasi hned rozjeli titulovou serii,coz bylo pekne.bohuzel je pred par lety fucknuli o 2 souteze niz,takze ted uz na valassku extraligu nemame,ale zapasy vsetin sparta,jsou pro me uz legendarni a sparta byla opravdovym rivalem.hokejovou slavii nikdo moc neresil a u me je to tak dodnes

                        • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                          th     před 11 lety 13.10.2013 15:40 |  
                          0 0

                          Až na to, že Slávisti sem do Čech přivezli a přeložili pravidla kanadského hokeje, takové výročí, jako si letos připomíná Sparta už HCS oslavila před několika lety. ;-)

                          Ale jo, mezi mimopražskými slávisty se vždy fandilo místnímu extraligovému klubu, takže u tebe a ani Borrise, nebo pánů Skácela a Pitáka mne to nijak nepřekvapuje, že fandí perníkářům.

                          • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                            Borris     před 11 lety 13.10.2013 17:36 |  
                            0 0

                            Aspoň někdo kdo to chápe. Mě to osobně přijde úplně normální.

                        • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                          slaviator     před 11 lety 13.10.2013 22:44 |  
                          0 0

                          Mýlíš se. Vsetín tehdy nespadl o dvě soutěže níž, krachnul úplně a nějakou dobu vůbec neměl dospělý tým. A pak až začal v krajském přeboru (v podstatě čtvrtá, nejnižší liga)

                          • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                            Kornovo     před 11 lety 13.10.2013 23:31 |  
                            0 0

                            dobre,to obdobi nejakou doby bylo.ted buri normalne 2. ligu a hraji s nama(val. mez.) regionalni derby,takze uz jim davno nefandim.ale dodnes to tady hokejova komunita bere jako nehorazny podraz

                            • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                              slaviator     před 11 lety 13.10.2013 23:38 |  
                              0 0

                              Jo no. Ale on to byl tehdy celkově podraz, kdy uzavřeli ligu zespoda s tím, že vítěz první ligy postoupí bez baráže když splní licenci a čekali, že Vsetín krachne. Nestalo se tak a liga se měla hrát s 15 týmy... stejně jako ve fotbale pro mě byl podraz to co se stalo Drnovicím, když jim půlka kádru odešla do Příbrami

                      • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                        vlchan     před 11 lety 13.10.2013 15:53 |  
                        0 0

                        Tak takovýchto slávistů si plně vážit nedokážu. Osobně jsem slávista a fandím káždému našemu oddílu. Náhodou Pardubice mám také rád (2 roky vojny na letišti), přeji jim, ale fanda jsem jen a jen Slavie.

                        • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                          Kornovo     před 11 lety 13.10.2013 16:15 |  
                          0 0

                          tak vidis borrisi,to jsme to dopracovali,uz si nas ani slavisti nevazi.a to jsem psal o hokeji jen proto,ze soucasny fotbal ve slavii nestoji za nic.snad nas z toho banikovci neves,micola a mario vytahnou,este ziskat v lednu mageru na hostovani a o zachranu nemam strach

                          • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                            Borris     před 11 lety 13.10.2013 17:44 |  
                            0 0

                            no jo taky koukám, teď se asi o nás bude hlasovat a budem odsud zapuzeni :-) ale když to řeknu naplno, tak je mi to docela šumák jestli se to někomu líbí nebo ne :-) Já tohle prostě zásadně odlišuju. Puk není míč, led není tráva.... A hokej není fotbal. Prostě fotbalovou Slavii miluju a je to láska na celý život, hokejová je mi putna a beru ji neutrálně, žádný city tam nejsou. A nebudu tady něco lakovat, když to tak necítím. Já si každého slávisty vážím stejně a v hokeji ať si fandí třeba Szekesfehérváru....

                            • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                              Borris     před 11 lety 13.10.2013 17:55 |  
                              0 0

                              jen ještě dodám, že pan Vladimír Čech ( budiž mu země lehká ) byl veliký slávista, ale basketbal hrál za Spartu. Další důkaz toho, jak spousta lidí jednotlivé sporty odlišují. A nebo si pana Čecha za to taky nikdo jako slávisty nevážil, když se tohle dozvěděl?

                            • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                              bongor     před 11 lety 13.10.2013 18:33 |  
                              0 0

                              Já fandím Slavii ve všech sportech,ale to neznamená,že budu nějakému slávistovi vyčítat,že mimo fotbal fandí někomu jinému.Jenom by to tedy nemusela být sralta.

                              • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                                Borris     před 11 lety 13.10.2013 18:40 |  
                                0 0

                                u tebe jsem Bongore ani nečekal že bys to nechápal, u tebe vím že na věci koukáš rozumně :-)

                                • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                                  no-nick     před 11 lety 13.10.2013 19:07 |  
                                  0 0

                                  Přidávám se k vám, hoši, ani mně hokejová Slavia nic neříká. Mají teda pěkný dresy:)

                                  • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                                    Borris     před 11 lety 13.10.2013 19:17 |  
                                    0 0

                                    tak vítej do klubu nás vyvrhelů co si dovolujeme nefandit hokejové Slavii :-)

                                    • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                                      Pepino44     před 11 lety 13.10.2013 20:35 |  
                                      0 0

                                      Aby si se Borrisi z toho nepokakal,napsal jsem to z legrace a použil jsem slogan,který byl v jisté době dost používany,jako motto jisté strany (nebudu jmenovat aby se zase někdo necítil dotčen). Omluvou může být,že jste ty doby nezažili.

                                      • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                                        edenian     před 11 lety 13.10.2013 20:48 |  
                                        0 0

                                        Moje " hm " bylo taky jen akceptovani Kornovo odpovedi, dal jsem k tomu nic nemel, me to stacilo a hele, konci to klubem vyvrhelu :-)

                                        • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                                          Khadgar     před 11 lety 13.10.2013 21:28 |  
                                          0 0

                                          Pánové, já chápu, že někdo v hokeji fandí jinému klubu a respektuji to, jen s tím neotravujte na slávistických stránkách.

                                          • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                                            Kornovo     před 11 lety 13.10.2013 21:46 |  
                                            0 0

                                            vsak jsem psal vyse,ze pisu o hokeji,protoze deni ve fotbalove slavii stoji za hovno.zaznamenal jsem tu nejake jasani nad vyhrou o 3 goly proti novackovi divize a na to nejak nemam potrebu reagovat

                                      • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                                        Borris     před 11 lety 13.10.2013 23:15 |  
                                        0 0

                                        Co blázníš já jsem úplně v klidku:-) příště bez ostychu napiš neposral:-D jen jsem viděl jak se tady o tom diskutuje, tak jsem přispěl svým názorem. Kdybych se měl kvůli takovým hovadinám cítit dotčený nebo naštvaný, tak to bych ani nesměl vycházet z domu. Těma hláškama jako klub vyvrhelů jsem měl v úmyslu to v nadsazce odlehčit, proto jsem dal za to smajlika. Však jsem přece psal že je mi to putna a je to každého věc komu fandí v hokeji nebo ne:-) důležité je, že tu všichni fandíme fotbalové Slavce no ne.

                      • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                        slaviator     před 11 lety 13.10.2013 22:43 |  
                        0 0

                        Já zase byl jako malej od čtyř let, tedy od 92 roku, brávanej do sousedního Litvínova na hokej na Chézu, otec rodilej Pražák fandil vršovické Bohemce, jeho bratr a otec sparťané, navíc děd z tátovo strany dělal v Kompresorech Praha /dnešní Střížkov/, a bum ho, od sedmi let - roku 1995 - stejně fandím fotbalové Slavii. A zatímco ještě v 11 jsem byl spíše hokejovej fanoušek, tak od 2003 jsem byl na hokeji všeho všudy desetkrát (a to ještě jen v posledních dvou sezonách) - z toho devětkrát na extralize na Slavii a jednou loni v říjnu na Lvu proti Dynamu Moskva s Ovečkinem. A ač tak nějak hokejové Slavii fandím (což mi usnadňuje i Růžička, kterého můj děda z máminy strany docela dobře znal, stejně jako Hlinku a stejně jako Šejbu a další Litvínováky...), tak v první řadě jsem posledních cca třináct čtrnáct sezon především fanoušek fotbalové Slavie a posledních šest let permanentkář. A jestli někdo fandí ve fotbale Slavii a v hokeji Chemopetrolu/Pardubicím/Vímjákomu mi je asi "ukradený"

                        • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                          slaviator     před 11 lety 13.10.2013 22:46 |  
                          0 0

                          Jinak z těch cca 9 zápasů hokejové Slavie co jsem za ty poslední dvě a kus sezony byl, tak na sedm z nich jsem viděl Pitáka. Někdy samotnýho, někdy s malejma ratolestama. Tak nevím, zda pořád fandí Perníku.. :-)

                        • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                          Kornovo     před 11 lety 13.10.2013 23:41 |  
                          0 0

                          to je dobra nahoda,moje babicka zas ucila tu slavnou oldschool tridu ruca,slegr,alby,lanyz a spol.,a deda mozna i toho bublu a ruzu,takze proto fandim litvinovu.jinak me na hokeji bavi,ze i kdyz zajdu na tu 2. ligu tak to ma nejakou uroven a je to zabava.na divizi kde je 100 lidi je nehorazna nuda.nekdy je prijemnejsi zajit na hokej,nez koukat na trapeni tech kluku z edenu.taky jsem si probiral historii fandeni,ale v 7 jsem o slavii fakt netusil vubec nic,takze 1. titul pro me byl az 08.zajimave je ze vsetinske tituly pamatuju asi vsechny

                          • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                            slaviator     před 11 lety 14.10.2013 00:08 |  
                            0 0

                            Můj děda, diplomovaný technik, projektoval někdy v 70. letech elektroinstalaci na starým zimáku v Litvínově, předtím dřív za ně i snad mám pocit hrál (vedle boxu, ale víš jak to bylo, nedalo se tím uživit tehdy vůbec...). Dědův synovec potom jezdil v druhé polovině 90.let i MotoGP, Jarda Huleš. Tam jsem se dostal k motosportu, když mě pak děda brával v Mostě na autodrom na motorky a tahače. Ale hokej a fotbal jsou prostě nejoblíbenější sporty v ČR... Ale jak říkáš, ve fotbale na třetí ligu (ČFL/MSFL) přijde 200 diváků a je nuda. V hokeji na II. ligu (třetí nejvyšší) přijde diváků kolikrát víc.

                            • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                              Kornovo     před 11 lety 14.10.2013 00:16 |  
                              0 0

                              jarda hules byl dobry borec,budiz mu zeme lehka

                          • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                            Edwardtheiron     před 11 lety 14.10.2013 07:41 |  
                            0 0

                            Koukám, že je to tady samý chemik :-) , tak se hlásím taky. Když člověk bydlel v Severních Čechách, kde před pětatřiceti lety nebyl ligový fotbal a v hokeji jen Litvínov, tak nebylo co řešit. Navíc nefandit lidem, jako Hlinka, Bubla, posléze Reichel, Růča, Šlégr...prostě nešlo. Kromě toho bych chtěl těm zatvrzelým "vevšemfandímslavii" fanouškům sdělit, že v tu dobu hokejová Slavia hrála na chvostu druhé ligy a chodilo na ní šedesát diváků, tak nevím, kde všichni byli. A nejsem si jist, že by ti, kdo ještě nebyli na světě na tu druhou ligu chodili.

                            • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                              Betynka58     před 11 lety 14.10.2013 11:21 |  
                              0 0

                              Tak to já se přiznám, že jsem Slavii fandil poměrně dost, když byla ve druhé lize, dokonce jsem se na ni byl i do Edenu podívat. ale od té doby, co postoupila do extraligy, mi je tak nějak volná, protože stejně jako Borris mám jako rodilej Pardubák v hokeji jasnou volbu.

                        • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                          edenian     před 11 lety 14.10.2013 00:01 |  
                          0 0

                          Ty jo slaviatore dobryyy, to chvalim dostat rozum uz v sedmi letech a hned zapojit i srdce, to cenim!

                          • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                            slaviator     před 11 lety 14.10.2013 00:14 |  
                            0 0

                            Bylo to jednoduchý - nějakým "nedopatřením" jsme šli na fotbal Slavia-Uherské Hradiště 9:1, byl to první zápas kde jsem byl na stadionu, a... To se po takovém fotbale v sedmi letech nedalo nezamilovat... :-)

                            • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                              edenian     před 11 lety 14.10.2013 10:08 |  
                              0 0

                              Ja se narodil a rekli: Slavie. Cti otce sveho. Ale nikam me nikdo nevodil. Pak v puberte kotel - sedmdesaty leta, pak pausa - hospoda, kapela a tak. A pote zpatky ke korenum, ze jo.
                              Ale jako mladoch jsem jezdil ze Smichova do Vrsovic do skauta, to taky uvizlo a po letech jsem se do Vrsovic prestehoval. Ted uz jsem tady desitky let.

  8. Re: Trutnov - Slavia 1:4

    Borris     před 11 lety 13.10.2013 19:20 |  
    0 0

    Tak při čtení následujícího odstavce jsem šel docela do kolen.... Rada o Škutkovi: "Myslím, že ve Škutkovi má Slavia kvalitního útočníka. Je vysoký, ale také technicky vybavený. Ovšem potřebuje hrát a cítit důvěru. V poslední době už dával branky, v poháru i v lize. Takže podle mě Škutka neřekl poslední slovo. V tréninku byl pro mě příklad pro ostatní". Jako o tom žádná, já s ním souhlasím, také Škutku vidím podobně. Ale tak v tom případě je mi teda docela záhadou, proč mu Rada nedával během jara skoro ani čuchnout?!?! Já tomu Radovi vůbec nerozumím....

    • Re: Trutnov - Slavia 1:4

      jarodo57     před 11 lety 13.10.2013 19:49 |  
      0 0

      Proč to nechápeš.Takový primitiv co si nevidí do huby

      • Re: Trutnov - Slavia 1:4

        bongor     před 11 lety 13.10.2013 20:54 |  
        0 0

        Mně se zase líbí Csaplár když říká"předával jsem Jarolímovi mužstvo
        v konzolidovaném stavu",to je teda vejšplecht.

        • Re: Trutnov - Slavia 1:4

          Kornovo     před 11 lety 13.10.2013 21:47 |  
          0 0

          taky jsem se zasmal.to vypadnuti z poharu kdesi v kazachstanu povazuju za podobnou ostudu jako teplickou 7

        • Re: Trutnov - Slavia 1:4

          no-nick     před 11 lety 13.10.2013 21:59 |  
          0 0

          A na ostatní otázky odpovídat nebudu, to je jak začínat abecedu zprostřed:D

        • Re: Trutnov - Slavia 1:4

          slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 13.10.2013 22:43 |  
          0 0

          No, Bongore, to jsem šel taky do kolen... Sebestřednost spojená s naprostou ztrátou soudnosti u toho člověka nezná mezí.

    • Re: Trutnov - Slavia 1:4

      slaviator     před 11 lety 13.10.2013 22:48 |  
      0 0

      Protože Škutku chtělo vedení prodat hned při první příelžitosti do Polska, poněvadž ho koupili vlastně "omylem"....

      • Re: Trutnov - Slavia 1:4

        Borris     před 11 lety 13.10.2013 23:18 |  
        0 0

        To ano, ale to snad až teď od léta ne? Nebo už na jaře čerstvě po jeho příchodu věděli, že se ho chcou zbavit?

        • Re: Trutnov - Slavia 1:4

          slaviator     před 11 lety 13.10.2013 23:24 |  
          0 0

          Vzhledem k tomu, že přišel Fenin se smlouvou na dobu neurčitou (!), na jehož platu se podílí agent Viktor Kolář ze Sport Investu, vzhledem k tomu že Fenin přišel navzdory přání Petra Rady, tak možný je všechno...

          • Re: Trutnov - Slavia 1:4

            Markus     před 11 lety 14.10.2013 12:42 |  
            0 0

            Tak nějak jsem si to od začátku myslel a obával se toho. Chtěli jsme novou lepší Slavii, ale tým tyhle tlačenky akorát rozkládají. Někteří se mohou v juniorce nebo při tréninku přetrhnout a stejně mají smůlu, protože tanečky pro hráčské agenty mají přednost. Vadí mi to v reprezentacích a dvojnásob ve Slavii, takhle se nikam dál neposuneme. Kdyby už se nějakého žoldáka podařilo oživit, stejně nám ho pokud možno ještě bez odstupného odvede pryč ten samý hráčův manažer, co mu tu předplatil místo. Teď bych tu mohl klást otázku, proč nejsou kluboví manažeři dostatečně silní a odvážní, aby na takové nabídky nepřistupovali, ale tohle musí vadit a nebo nevadit přímo majiteli. Mě je pak ze Slavie akorát smutnot, jak by to šlo, ale nechce se kdoví proč.

    • Re: Trutnov - Slavia 1:4

      Alanor (admin)     před 11 lety 14.10.2013 09:41 |  
      0 0

      Jo, celý ten rozhovor je velice vtipný.

      Csaplár se pochválil, jak vlastně za Jarolímovy úspěchy může on, pronesl dvě tři věty o lodi a pak už odmítal odpovídat. :)

      Rada se tam lituje a se Škutkou to opravdu bylo absurdní. Vůl, co ho nechal po přestupu, když měl formu, vydusit na lavičce, teď bude mluvit o tom, že potřebuje hrát a mít důvěru.

      A Petrouš také typický. Ten doteď neví, co se to mohlo stát a co je vlastně ve Slavii špatně.

      • Re: Trutnov - Slavia 1:4

        Markus     před 11 lety 14.10.2013 12:56 |  
        0 0

        Stručné a výstižné. Každému z nich jsem v době, kdy u nás začínali, dával šanci a všichni mě zklamali. Csaplárovi neodpustím, jak zařízl některé mladé a místo nich sem přivedl průměrné hráče typu Rychlík či Zbončák.

        • Re: Trutnov - Slavia 1:4

          Borris     před 11 lety 14.10.2013 13:52 |  
          0 0

          takzvané "vítězné typy" :-D :-D :-D

      • Re: Trutnov - Slavia 1:4

        ortevor     před 11 lety 14.10.2013 13:10 |  
        0 0

        souhlas s obema...btw jeste k Csaplarovi, jak si zase na vsem hreje polivcicku a nepriznava jedinou chybu, tak mne prijde, ze i kdyz ze sebe dela super trenera, myslim, ze ani ten Straka nebo Poustka nebyli horsi nez on...Csaplar je u mne nejhorsi trener SKS v moderni historii

  9. Re: Trutnov - Slavia 1:4

    Borris     před 11 lety 14.10.2013 15:07 |  
    0 0

    Jinak v nároďáku končí Šmíca. Takže řekl bych že je čas na jeho návrat do Slavie a aby spolu s ním začal být ve Slavii opět pořádek a počínaje Šmícou byl třeba započat i návrat slávistických legend a srdcařů zpět do Slavie.

    • Re: Trutnov - Slavia 1:4

      Markus     před 11 lety 14.10.2013 15:48 |  
      0 0

      Ono by úplně stačilo, kdyby zkusil sjednotit příznivce Slavie. Věřím, že zrovna on by to mohl dokázat díky autoritě, kterou si svým počínáním ve Slavii i mimo ní vybudoval a samozřejmě i silnému chariza, které je mu přirozené. Silná komunita je klíčem pro lepší budoucnost Slavie.

      • Re: Trutnov - Slavia 1:4

        Kornovo     před 11 lety 14.10.2013 16:08 |  
        0 0

        nevim jestli je zrovna vlada typ na vedeni uklidove cety

      • Re: Trutnov - Slavia 1:4

        jarodo57     před 11 lety 14.10.2013 16:20 |  
        0 0

        Tak a teď mi řekněte jakou on má vlastně autoritu?V reprezentaci dělal kašpárka těm blbečkům nahoře ,ale i těm hvězdám, který ho teď poslali k ledu.Nakonec největší vina za to, že se reprezentaci nedařilo bude na Šmícovi.Neměl se tam angažovat.Ty šmejdi (skoro všechny pocházející ze Sparty) mu nestáli za to. Ale on je ještě omlouval .Stejně tak Bílka. Nezlobte se tady všichni na mě ,ale Šmicer dostal takovou facku ,kterou si díky svým jednáním v posledním období zasloužil,už jen tím , že dělal poskoka Peltova,Bílkovi a spol. Nyní má hodně co přemýšlet. Hlavně ať si nenechá radit tím svým chytrým tchánem.Mám ho jako hráče a velkého Slávistu hrozně rád ,ale jak on by teď v momentální situaci mohl pomoci Slávii. Myslím si, že nijak. Nechci ho nijak zatracovat, ale ani nechci přeceňovat jeho schopnosti.Je to velký Slávista,který bohužel v poslední době dělal stafáž především sparťanům a plzeňákům v repre. Hlavně ,aby na jeho úkor nedostal vyhazov člověk, který třeba v posledních špatných letech vydržel a Slávii pomáhá jak se dá.Momentálně pro Šmicera bych neměl místo.

        • Re: Trutnov - Slavia 1:4

          Betynka58     před 11 lety 14.10.2013 18:02 |  
          0 0

          A to zase já bych pro Vláďu ve Slavii určitě místo měl, minimálně jako pověstné Štístko. Nikdo mi nevymluví, že postup do čtvrtfinále mistrovství Evropy je hodně i jeho zásluha, protože taková neskutečná klika, jaká potkala reprezentaci při losování závěrečného turnaje, to se jen tak nevidí.

        • Re: Trutnov - Slavia 1:4

          Barra     před 11 lety 14.10.2013 20:37 |  
          0 0

          Ahoj Jarodo, mě Vláďa Šmicer jako manažer reprezentace absolutně nepřesvědčil. Nemyslím si ani, že by ´dělal kašpárka´ Sparťanské klice v asociaci jak píšeš, spíš si myslím, že Vláďovi moc neseděla jeho funkce. Na manažera byl (a) v 36 letech moc mladý (b) neměl žádnou zkušenost (c) byl moc hodný. Správný manažer má mít chlupy na zubech, jak se říká v holandštině, nesmí se nechat, musí ukázat kdo je šéf, musí mít autoritu. Usměvavý Šmicer mi tomu moc neodpovídá, s většinou hráčů, kterým měl šéfovat ještě hrál.

          Mě absolutně zklamal při tom slavnostním tanečku před letištěm v Ruzyni, kde dovolil, aby opilí hráči v roztrhaných kostýmech a s kalhotami na půl zadku vulgárně skandovali a pouštěli se do Druláka – a nechám bokem, jestli Drulák si zasloužil kritiku, či nikoliv. Reakce Šmicera mě strašně zklamala.

          ´Manažer reprezentace Vladimír Šmicer odmítá jakoukoliv odpovědnost za vulgární popěvek reprezentantů na adresu Radka Druláka a myslí si, že fotbalisté by se za něj neměli omlouvat."Vulgární věci nemám rád a nepodporuji je. I když tím, že jsem se vůči Drulákovi ozval, to mohlo vypadat, že jsem hráče naváděl. To je ale nesmysl. Zkoušel jsem tomu zabránit, ale to nezastavíte. Spíš si myslím, že je chybou, že jsme nezabránili tomu, aby se to natočilo,“ řekl Šmicer ( http://tn.nova.cz/sport/fotbal/reprezentace/smicer-sokoval-popevek-drulak-nema-c-nic-se-nestalo.html)

          A jaký trest pro reprezentanty? Museli si jen z vlastních nákladů koupit nový oblek… Pánové si jinak mohli rozdělit po EURO 2012 mezi sebou celkem 93 mil Kč, nebo lépe Vl. Šmicer měl tuto částku rozdělit. ( http://www.tyden.cz/rubriky/sport/euro-2012/odmeny-za-euro-pro-bilka-devet-milionu-barosovi-tretina_238570.html)

          Vláďa Šmicer je měl za tento neprofesionální projev veřejně odsoudit a je hnát bičem, a těm, kteří se provinili (jestli si dobře pamatuji tak i Rosický vesele hopsal, jen Petr Čech se nepřidal) zkrátit prémie, které dostali po Euru. Tyto ušetřené peníze měli jít na mládež, sportovní facility pro hendikepované, něco užitečného. Ale prohlásit, že chyba byla jen v tom, že se nezabránilo aby se to natočilo a tedy dostalo na širokou veřejnost, je v mých očích ubohé.

          Vláďu Šmicera si ale umím u Slavie představit ve funkci skauta. Šest let Francie, pět let Anglie – oba jazyky by měl slušně ovládat. Ve Francii panuje v druhé lize krize, kluby jsou bez peněz, snad by se dali zajímaví hráči najít. Nedávno jsem tady psal o dlouhodobé spolupráci mezi Manchester United a Antwerp FC z druhé belgické ligy. Během 10 let poslal ManU přes 30 hráčů do Belgie, jednalo se o hráče, pro které nebyla naděje že by se v prvním mužstvu během sezóny objevili, stejně jak hráče kteří neměli ještě pracovní povolení pro Anglii – a pěkné na tom je, že ManU platí jejich výplaty, Antwerp FC to nic nestojí.

          Takže Francie a Anglie, už ten trh je obrovský. Samozřejmě by Šmicer se také měl věnovat možným posilám z Afriky – ve všech Arabských – Afrických zemích se jako úřední jazyk také pužívá buď francouzština nebo angličtina anebo se minimálně těmito jazyky dá domluvit. Má jako vítěz Ligy Mistrů jméno, které se dá využít v Africe, ve Francii a v Anglii ho dostatečně znají.

          V tom vidím pro Vláďu Šmicera velké možnosti, mohl by tím Slavii velmi pomoci.

          • Re: Trutnov - Slavia 1:4

            Borris     před 11 lety 14.10.2013 21:22 |  
            0 0

            Naprosto souhlasím s celým příspěvkem Barro! A jen doplním že spolu s Čechem ještě Jiráček, byli jediný dva kteří se do té ostudy nezapojili.

            • Re: Trutnov - Slavia 1:4

              Tugarin     před 11 lety 15.10.2013 09:38 |  
              0 0

              Já si myslím, že angažování Vládi Šmicra do Slavie by bylo na stejné úrovni jako u Luboše Kubíka. Slávistické jméno, za kterým nesjou žádné úspěchy na "funkcionářském" poli, ale který má inteligentní vystupování a slávistickou minulost. Takže fanoušci nadchněte se, jenže nula od nuly pojde. Vláďa mě rozhodně nepřišel jako úspěšný manažer a navíc by mě dost zajímalo, jaké měl vlastně pravomoci a kompetence. Nejvíce mi utkvěl v paměti "křest žirafího mláděte". Druhou věcí, která mě docela mrzela (a netýkala se jenom Vládi), že v době, kdy Slavia plavala pod hladinou, tak jsem nezanamenal v zásadě ani deklaraci nějkaké snahy se angažovat či alespoń jasně vyjádřit. Třeba jsem špatně četl....
              Navíc si myslím, že Vláďu čeká podobný osud jako Pavla Kuku, který jako funkcionář je naprosto nulový a víceméně je využíváno jen jeho jméno. A ještě k tomu skautovi, já si moc dobře nedokáži představit v současné Slavii (a vlastně ani v českých podmínkách fungování oddílového skauta). Tipování hráčů je hezká věc, to by bavilo asi každého z nás, nicméně na této úrovni by musel být i přímou součástí řízení klubu, tj. od počátku znát ekonomické možnosti, prognózu investice do hráče atd. Obecně si myslím, že představa přivádění hladovějících afričanů není u nás moc reálná.
              Většina hráčů afričenů, kteří se prosadili u nás vuiz. teplice, sparta atd., nepřišli z Afriky přímo, ale přes jinou slabší Ebvropskou ligu. Pokud chceme přivádět hráče levně a přímo, tak potřebujeme poměrně velké zázemí, jakož i schopnost nést vysoce rizikové investice.

              • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                Barra     před 11 lety 15.10.2013 11:30 |  
                0 0

                Jsou dvě možnosti, jak získat zajímavé hráče z ciziny. Můžeme jít cestou, kterou naznačuješ a koupit tedy ´hotové´ hráče, tedy hráče kteří už dozráli u jiného evropského klubu a tam ukázali svůj talent, a tím si podstatně ulehčit práci. Takový talentovaný hráč nás ale bude něco stát, jak při přestupu, tak tento hráč sám svými požadavky, když si bude moci vybrat mezi námi a konkurenci. Proč by si takový hráč vybral Slavii, když mu může být jedno jestli bude hrát u nás, nebo na Letné kde určitě lépe platí, možná snad i v Bundeslize nebo Premier League?

                Druhá cesta je složitější, požaduje více trpělivosti, může být ale podstatně zajímavější pro Slavii. Udělala Sparta chybu, když si tady přímo z jeho mateřského klubu dotáhla 19letého mladíka Wilfrieda Bony? Určitě ne, po roce adaptaci se stal postrach Gambrinusligy, Sparta ho prodala do Vitesse za 100 mil Kč, po 2,5 letech šel za 360 mil Kč do Swansea –a jak znám Spartu tak i z toho si shrábla svůj podíl.

                Bony ale není žádná výjimka. V ČR to vypadá stále ´exotické´ když tam nějaký hráč Africké národnosti zakotví, v Beneluxu, Francii, Německu natož Anglii je to běžná věc. KSK Beveren (teď Waasland-Beveren) hraje v první lize v Belgii. Je to klub, který v ´70 a ´80 letech patřil k zázrakům ligy, kdy se stali v 1979 mistři bez toho, že měli jednoho jediného prof-hráče mezi sebou. Přes den pracovali hráči v továrně, jako hasič, skladník, řidič náklaďáku atd. (na zápasy si museli často vybrat dovolenou) – ale měli úžasný team-spirit, semkli se, ukázali hvězdám Anderlechtu, jak se hraje. V brance měli s Jean-Marie Pfaff zázračného brankáře, který následně přešel do Bayern Muenchen. Beveren byl ale vždy malý chudý klub, v 2000 byli finančně kompletně na dně. Navázali spolupráci s ASEC Mimosas z Abidjanu, Slonové Pobřežiny.

                Přivedli si postupně samé 18-19 leté kluky jako Yapi Yapo (po 3 letech transferován do Nantes), Yaya Touré (pozdější hvězda Barcelony se kterou vyhrál Champions League a teď je na 5 let u Manchester City), Romaric (přes Lemans do Sevilly), Arthur Doka (po 2 letech transferován do Stuttgartu), Gervinho (přes Lemans do Arsenalu a teď AS Roma), Emmanuel Eboué (po 3 letech u Beveren transferován do Arsenalu, kde byl 7 let, teď Galatasaray), a dalších cca. 10 hráčů. Všichni jsou internacionálové ve své zemi, všichni přišli jako mladí zajíci á la Wilfried Bony ve velmi mladém věku do Belgie, všichni se postupně vypracovali na hvězdy v různých Evropských ligách.

                Vzhledem k tomu, že v Beneluxu hraje relativně dost cizinců z Afriky a s Jižní Ameriky, jsem více krát upozorňoval na to, že hráči z Latinské Ameriky se běžně velmi rychle adaptují a téměř ihned se stávají posily. U hráčů z Afriky mám alespoň já zkušenost, že potřebují si více zvyknout na počasí, mentalitu nové země, jídlo, životní styl, atd., ale že musí se také naučit jinak hrát, více takticky, nehrnout se páté přes deváté do útoku. Jmenoval jsem tady kdysi Emanuela Sanon, ´černého Cruijffa´ za Haiti, který hrál za Beerschot. Na světovém šampionátu v Německu v 1974 byl hvězda, u Beerschot půl sezóny nic, až ho tehdejší trenér přemístil z útoku do obrany a udělal z něho na nějaký čas levého beka. Naučil se slidingy, hlavičkovat, stal se z něho tvrdší hráč, který si následně uměl poradit s triky obránců soupeře a uměl jim ukázat kdo je pán. Už nešel žádný duel z cesty.

                V okamžiku, kdy Slavie bude mít trpělivost a nebude žádat od prvního dne zázraky od hráčů z černého kontinentu, tak věřím, že tam jsou stále velké šance získat zajímavé posily. Dzon Delarge a Wilfried Bony by mohly být vzorem. Po roce adaptaci v Dunajské Strede, nebo Spartě B se stali hvězdou ligy. Osobně vidím pro Vláďu Šmicera dost prostoru, otázka jestli bych chtěl je samozřejmě jiná věc. Renomé má, fotbalu rozumí, jakykově se domluví, jestli někdo má (potencionální) talent či nikoliv by měl umět rozeznat.

                • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                  Tugarin     před 11 lety 15.10.2013 11:57 |  
                  0 0

                  Já s tebou souhlasím, zejména s tím závěrem. Proto jsem i psal, že pokud budeme chtít hráče "přímo ze stromu" tak musíme počítat s déledobější investicí, včetně vytvoření odpovídajícího zázemí pro jeho rozvoj, finančně to bude náročnější. Proces adaptace pro ně bude u nás mnohem složitější, než v jiných multikulturních zemích. Čeština není zrovna lehkým jazykem, a především je musíš adaptovatr na zdejší podmínky, včetně života bez rodiny, zajistit i určitou formu studia atd. Navíc je nutné přihlédnout i k tomu, že obecně úspěšnost nalezení diamantu není samozřejmě 80 %, ale spíše cca. 1 % (pokud i to není moc). Já si nedokáži představit, že by Slavia, ale i jiné naše kluby dokázali postavit centrum s tímto zaměřením, včetně jeho specifik. VVětšina hráčů, kteří se prosadili, už měli za s sebou adaptační období v Evropě. A vlastně šli většinou z o něco horší ligy do lepší.
                  Mě se představa oddílových skautů, tak jak byla kdysi nakreslena hodně líbí, ale pořád si myslím, že se zapomíná jednak na fiananční, personální a koncepční náročnost a současně je představa o tom, že ti hráči by byli automaticky posilami.
                  Současně si je nutné i uvědomit, že přivést mladé dravé hráče z nižších lig zejména z francie, kde se to afričany jen hemží, není tak jednoduché. Pořád je to o tom, i v mladém věku, že jim musíš mít co nebídnout. A to momentálně opravdu nemáme. Kdyby byl klub konsolidovaný, a měl by záměr vychovávání hráčů (našich a nadějných cizinců), neřekl bych ani slovo. Ale za současného stavu, kdy nám schází střecha i podlaha, tak si myslím, že tohle by byla jen hezká omítka.

                  • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                    Barra     před 11 lety 15.10.2013 13:39 |  
                    0 0

                    Co umí Sparta, umíme snad i my? Wilfried Bony přišel k nim jako 18léty kluk na hostování s opcí na rok, teprve když přesvědčil, ho následně koupili. Jinak zajímavé, jak Sparťane na svém webu uměli zpočátku zkomolit jméno Bony na Bonno…
                    ´´ Trenér naší juniorky Jan Kmoch novou akvizici ve svém týmu vítá. „Bonno (sic) je typický útočník z afrického kontinentu. Atletický, důrazný a přitom skvěle technicky vybavený. Samozřejmě bude potřebovat čas na nutnou aklimatizaci a přizpůsobení se naší organizaci hry, ale v dalších zápasech bude určitě dostávat více příležitostí." ´´
                    http://www.sparta.cz/novinky/zpravodajstvi/rezervni-tym/spartu-posilil-bonno-wilfried-8195.html

                    O té aklimatizaci jsem už psal, potřebuje to samozřejmě svůj čas. Jak sportovně, tak i co se týká osoby hráče. Jinak se to v Belgii řeší tak, že mladý hráč, který přijde bez manželky, bez rodiny, je automaticky a povinně ubytován u ´náhradní´ rodiny, a to po dobu prvního roku. Jedná se běžně o fanoušky klubu, kteří mají např. odrostlé děti a volný pokoj k dispozici. Místo aby mladík z Afriky musel bydlet na hotelu, jist v McDonaldu a eventuálně se večer toulal po městě, přijde do rodiny, kde dostane svůj pokoj, náhradní matka mu vaří, pere a žehlí, kde je kontrola, že mladík je v 20 h doma, jak se patří. Díky tomu spolužití se naučí také rychle jazyk. Náhradní rodiče dostanou, jestli si to přejí, od klubu finanční odměnu za poskytování pobytu a stravu. Nejedná se samozřejmě o závratné sumy, kdyby tady dostala taká rodina řekněme 20,000 Kč měsíčně, tak to musí bohatě vystačit.

                    Ti mladí hráči mají v Belgii ze začátku také jen menší smluvní odměny. Musí něco dokázat, snažit se na tréninku, když přesvědčí, tak se jim smlouva upraví. Bez toho že bych chtěl pracující mezi námi urazit s vysokou částkou, řekl bych, že by takový hráč měl první rok dostat základ nějakých 10-15,000 Kč plus prémie. Celkové náklady pro klub nemusí být tak katastrofické, podle mě. Jinak se kluby starají o povinnou výuku holandštiny/francouzštiny přímo v sídle klubu, kde mezi přestávkami tréninku se hráč učí jazyk, aby co nejrychleji zapadnul do kolektivu. Bony se naučil rychle a dobře česky, tak hrozně těžký ten jazyk zase není, u Vitesse už po 6 měsících vesele dával interview v holandštině. Jinak u Vitesse nastřílel 46 branek během 65 zápasů. Dostal svojí šanci u Sparty, makal, díky tvrdé práci se dostal do Premier League.

                    Právě příklad Wilfrieda Bonyho je podle mě inspirativní a motivační pro jiné mladé hráče - a kolik dobrých hráčů už Pobřežní Slonovina nevyprodukovala?

          • Re: Trutnov - Slavia 1:4

            jarodo57     před 11 lety 15.10.2013 16:58 |  
            0 0

            Já si tě Barro nesmírně vážím za tvůj životní přehled a velice krásné příspěvky. Ale bohužel pokud se týká Vládi Šmicra s tebou nebudu souhlasit. On už možná také vidí ,že s tím manažérem repre šlápnul vedle,ale to neznamená , že ihned Slávia mu dá možnost dělat další voloviny ve Slávii. Já jsem psal ,že ho mám hrozně rád ,ale já tam v té dnešní Slávii pro něho nevidím žádné uplatnění. A to ani ve vyhledávání talentů jak ty píšeš ve Francii a v Anglii.Podle mého na vyhledávání hráčů ze zahraničí jsme tam měli daleko lepšího (myslím tím Kubíka) ,fundovanějšího a asi i inteligentnějšího.A podívej jak to dopadlo. Peníze pravděpodobně nejsou pomalu na nic a teď by se mělo hledat uplatnění pro Šmicera, který zrovna jako manažérský typ moc nepředvedl?To mi připomíná státní sféru(úřad pro úřad,úředník kontrolující úředníka a další úředník, který kontroluje toho druhého a nad tím ještě úředník z EU.Ať Vláďa propůjčí své jméno Slávii, ale ať si tu trenéřinu nebo nějakou funkci odpracuje od začátku př. trénovat nějakou mládež apod.

            • Re: Trutnov - Slavia 1:4

              Barra     před 11 lety 16.10.2013 10:22 |  
              0 0

              Ahoj Jaro (nikdy nevím jak tě správně oslovit – jsi Jara a tedy Jaro? Jarodo?). Myslím že se shodneme na tom, že Vladimír Šmicer je sympaťák, pohodář, dobrý kluk. Jako fotbalistu jsem ho měl rád, jako člověk je príma. Mě jen mrzí jeho vystoupení v národním týmu, kde podle mě se nechovat profesionálně, ale je to jen můj názor. V současné Slavii moc možnost k usazení nevidím – snad jen ve funkci public relations, ale to je taková funkce/nefuníce, a určitě ne full time job. Přesto si myslím, že by nám nejvíce mohl být nápomocný ve skautingu.

              Máš pravdu, že s Kubíkem to nevyšlo, musím se ale přiznat, že osobně jsem očekával od Kubíka více. Hned ale v prvních rozhovorech, které v listopadu 2012 dal, už celkem omezil terén, na kterém chtěl pracovat. Během jeho 6 měsíčního pobytu u Slavie jsem jinak nic o Kubíkovi neslyšel, vyjadřoval se jen, když v září nám tekla voda do bot a už u nás nebyl.

              ´V českém fotbale je prý shánění posil těžší než dříve. "Je složité dostat nějaké hráče od nás do Slavie, spíše budu mít na starosti mezinárodní úroveň. Velký dodavatel je Slovensko, potom třeba Balkán, ale moc možností není. To neznamená, že se nemůžeme podívat na západ, ale asi nemůžeme hledat v Itálii v Serii A," řekl šestapadesátinásobný reprezentant´ http://www.eurofotbal.cz/clanky/novy-skaut-slavie-kubik-v-zime-musime-privest-hotove-hrace-202378/

              Slovensko? Balkán? Hotoví hráči? Od dobrého skautingu očekávám více, než jen to. Luboš Kubík si získal své jméno ve fotbale, ale jako trenér nikde neuspěl, končil jak v Polsku, tak v Anglii po pár týdnech, jako asistent trenéra byl za USA na Olympijských hrách v 2008 a na světovém šampionátu 2010 v Jižní Africe. Uvádí se, že dělal skauting pro Montreal Impact, ale žádné stopy v tom směru jsem na webu nenašel. Nevím, jak dlouho pracoval pro Montreal, jaký byl jeho přínos, jestli jen vyhledával v rámci USA - Kanady, nebo i přes oceán, jak se jeho hráči uchytli.

              Určitě není skauting tak jednoduchý, jak bychom si to snad mohli představovat. Chce to odbornost, trpělivost, dobré instinkty, skaut musí mít nos na talent, musí popřípadě umět vyjednávat, přesvědčovat. Dobrý skaut umí ale včas objevit hráče jako Franci Litsingi, Dzona Delarge, Edina Džeko a jiné Wilfriedy Bony´s, jako je Tiemoko Konaté u Sparty. A tím myslím objevit před tím, než se někde prosadí u jiného klubu v Evropě a udělají si jméno, a tedy již mají svojí cenu. Bekim Balaj a opět Sparta, Masha´an Aziz a Příbram, Edgar Malakjan a Viktoria – dá se hledat také v Arménii, v Kuvajtu a v Albánii.

              Umění je takové hráče dotáhnout do klubu, když je nikdo nezná a není o ně zájem. Přiklad je malý vesnický klubu Beveren, o kterém jsem včera mluvil, a který si našel během 2-3 let kolem desítku 18letých hráčů v Pobřežní Slonovině a ze kterých se urodily hvězdy jako Eboué a Yaya Touré. Sparta to pochopila s Bony a Konaté – oba také s Pobřežní Slonoviny. A že bychom to mi, jako Slavia, neuměli? Letenka do Pobřežní Slonoviny se dá sehnat kolem 20,000 Kč – když už nemáme skauting, tak alespoň Koubek by se tam mohl jít podívat. Lička může letět s ním a může tlumočit z francouzštiny. V zimní přestávce tam můžou pár zápasů sledovat, a stejně jak to dělala Sparta s Bony a Konaté, popřípadě nabídnout perspektivnímu hráči a jeho klubu hostovaní s opcí na přestup. To je ale přesně to, co jsem očekával od Kubíka, a ne aby jen zajel do Košic.

              • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                edenian     před 11 lety 16.10.2013 11:59 |  
                0 0

                Nazory Smicra na to jak pracovat s malejma klukama zname, docela jasne je prezentoval, jasne se vyjadroval k vychove a trenovani. Rozhodne je to pozitivni a srozumitelny, vyargumentovany, podlozeny vlastni zkusenosti a zkusenostmi zvenku. Co vime od Kisela je jen to, ze si predstavuje sponzora u kazdeho mladeznickeho tymu a konfrontace se zapadoevropskym fotbalem. To je vse, co rekl o svem pohledu na mladez ve Slavii.
                Takze jestli by mel neco Smicr ve Slavii delat, je to to, co udajne dela Kisel, kdyz zrovna ma volno, treba kvuli kartam. Myslim, ze kvalita techto dvou hracu je nesrovnatelna. Mimo jine i v chovani a obecne v kariere, takze ja to vidim takhle.
                Ke Smirovi a jeho pusobeni v repre nemam zadny vyhrady. Je pravda, ze me repre vubec nezajima, ale: Vratit se z Anglie do fungujici Slavie, zakoncit karieru tak jak se stalo a v takove situaci klubu, je jasny, ze sel delat to co sel. Vlcek dela totez, protoze je pro ne tezky opustit jen tak strihem kabinu atd. Vlada se ovsem pohyboval na trochu jine urovni, takze to ma o to tezsi.

              • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                jarodo57     před 11 lety 16.10.2013 19:27 |  
                0 0

                Ahoj Barro. Jarodo57 jsou u mne začáteční písmena mého jména a příjmení Jaromír Do.... a 57 je rok narození.My se v názorech takřka shodujeme.Šmicra bych samozřejmě do Slávie bral . To není o tom, že bych ho tam nechtěl.Ale Čapkovo kam s ním? Má on vůbec nějakou trenérskou licenci?Docela bych bral i to aby dělal šéfa mládeže namísto Kisela(jak doporučuje Spino) ,ale rozhodující je zda na to má ať už vzdělání,praxi nebo jenom ten respekt , který je pro tuto práci nutný.Co se týče Kubíka ,tak tam to vidím na to, že musel odejít s Kusým .Tam to byla asi politika(Šeterle aspol.) . Pořád si myslím, že nám Kubík mohl být hodně potřebný, ale byl zde v danou chvíli hodně nepotřebný svou erudicí i inteligencí a pro někoho hodně velkou konkurencí. To, že se o něm nemluví tak snad každý pochopí asi proč.

                • Re: Trutnov - Slavia 1:4

                  Kornovo     před 11 lety 16.10.2013 19:53 |  
                  0 0

                  vzpominam si jak byl michal bilek na jare ve studiu na prime,pri lize mistru a na otazku kdo by po nem mel prevzit repre nebo tak nejak rekl: no prece jarda setrle,kdyz vsemu tak perfektne rozumi.pomalu tu vetu zacinam chapat.mr. setrle ma zatim jen plnou hubu kecu a skutek utek.a setrleho hlaska myslim pred zapasem s boleslavi,ze opravdu veri,ze tym ma na pate misto uz zacina taky vyvolavat salvy smichu,pokud uz se vsichni nechlamou.proste cirkus eden

  10. Re: Trutnov - Slavia 1:4

    Borris     před 11 lety 14.10.2013 17:03 |  
    0 0

    Jinak ten článek který dal někdo ze slávistických novin na Twitter o Harry Redknapovi, je výborný a se zájmem jsem si ho přečetl. A totéž by mělo udělat možná i vedení a více se zajímat o dění v kabině. Protože zdá se mi, že i v naší kabině je cosi prohnilého....

    • Re: Trutnov - Slavia 1:4

      Khadgar     před 11 lety 14.10.2013 17:11 |  
      0 0

      Na QPR jsem shodou okolností v srpnu byl. Pokud by si někdo myslel, že ve "vyspělé" Anglii se na hráče nenadává, tak by se velmi mýlil :) Na takového Zamoru tam během zápasu utrousil nějaké to peprné slovo snad každý.

      A co je ještě zajímavý, po deseti zápasech mají osm výher a skóre 12:2.