Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 9. kolo

Slavia v Jablonci sahala po bodu, nakonec ale vinou kolapsu ve čtvrté minutě nastavení odjíždí s prázdnou. Sešívaní se tak ocitli na sestupové předposlední pozici.

Na severu Čech se hrál zápas nevalné úrovně, ačkoliv se domácí trenér Skuhravý snažil televizní diváky přesvědčit o opaku. První poločas byl ze strany Slavie hrůzostrašný, kdy jediným pozitivem bylo, že se tým po lacině inkasované brance nesložil a nenechal si dát několik dalších gólů, jako tomu bylo v minulých zápasech. Jinak červenobílí nepředvedli nic, k vidění nebyla ani jedna vypracovaná nadějná situace.

Druhá půle tak mohla být z naší strany jenom lepší, což se skutečně potvrdilo. Jablonec začal velice slabě a Slavia si vytvořila upracovanou převahu. Po šťastném odrazu ve vápně zazdil dobrou šanci Mičola. Paradoxně se tak slávisté prosadili z nevinně vyhlížející akce po autovém vhazování, kdy se výborně prosadil jinak nevýrazný Škutka. V posledních čtvrthodině ale domácí výrazně přidali a jejich výkon začal mít dobré parametry. Když už se zdálo, že sešívaní nápor přežijí i s pomocí brankové konstrukce, tak přišla čtvrtá minuta nastavení, chyba Čonky a fatální zaváhání Rakovana. Pro Beneše už nebyl problém dopravit míč hlavou do branky.

Poslední situace vyvolala velké emoce, gól totiž padl 40 vteřin po konci avizovaného nastavení a Rakovan byl velice diskutabilně odstaven jabloneckým hráčem. Pokud jsem si ale po Jihlavě výrazně stěžoval na rozhodčí, tak tentokrát se osobně přikláním k názoru, že situace byla puštěna správně. Nastavený čas se adekvátně přidával kvůli Feninově faulu, zákrok na Rakovana byl sice hraniční, ale z mého pohledu spíše čistý a šlo o hrubou chybu našeho brankáře.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Matej Rakovan - 4 - Rozporuplný zápas od jediného zdravého brankáře ve slávistickém kádru. Nelíbilo se mi jeho postavení už při první inkasované brance, kdy sice hrubě chyboval hlavně Gecov a Kopic hlavičkoval z malého vápna, na druhou stranu Rakovan udělal to nejhorší, co mohl - vyběhl napůl. Kopicova hlavička šla přesně doprostřed a můj názor je, že brankář na čáře by měl možnost ji reflexivně vyrazit. Poté Slavii Rakovan několikrát podržel, třeba po chybě Dobrotky nebo ve druhém poločase při nebezpečné hlavičce ve vápně. Co je to ale platné, když v závěru zápasu předvede nedůraz a minelu, která nás stojí výsledek.

Martin Dostál - 3 - Opět velice slabý výkon Dostála. Jasně se ukazuje, že tento hráč dlouhodobě na první ligu nestačí. V první půli bylo na jeho straně několik ne okének, ale přímo dokořán otevřených oken. Gólová akce před první brankou šla právě přes jeho stranu. Velice špatně si vedl i v útočné činnosti, kdy svou špatnou prací s míčem pokazil několik akcí.

Martin Dobrotka - 4 - Jeden ze slabších zápasů Dobrotky ve slávistickém dresu. V první půli nepochopitelně pustil do šance Vošahlíka a ani ve druhé půli nepůsobil tak jistým dojmem, jako je u něj obvyklé. Za čtyřku může být ještě rád.

Ondřej Petrák - 5 - Petrák i navzdory pauze kvůli zranění potvrdil, že v posledních týdnech hraje v dobré formě. Vedl si dobře i na postu stopera, kde se mu v minulosti příliš nedařilo. Jistý výkon, byl lepším ze stoperské dvojice.

Matúš Čonka - 3 - Osmdesát minut jsem k jeho výkonu neměl větších výhrad, pak nepochopitelně vyklidil pole a za posledních 10 minut přes sebe lacině pustil minimálně třikrát jablonecké hráče do šancí. Právě přes Čonku šel gólový centr v poslední minutě. Jeho průměrný a uspokojivý výkon tak během závěru zápasu klesl hluboko do vod podprůměru.

Tomáš Mičola - 4 - Snaha byla, příliš se mu ale nedařilo. Ve druhé půli zazdil střelou mimo velice dobrou šanci, poté se mohl hnát do nadějného sóla, ale špatným prvním dotekem přišel o míč a ještě se lehce zranil. Na druhou stranu se mu povedlo dobře dostat míč na Škutku při našem vyrovnávacím gólu.

Marcel Gecov - 3 - Vstoupil do zápasu stejně mizerně, jako dosud hrál v probíhající sezóně. Svou hrubou chybou vyzval ke skórování Kopice. Ve druhé půli ale šel jeho výkon výrazně nahoru a předvedl v ní uspokojivý výkon. S onou hrubkou a špatnou první půlí to ale nestačí na víc než lepší trojku.

Jaromír Zmrhal - 5 - V prvním poločase tradičně neviditelný, druhá půle se mu ale povedla a patřil v ní k nejlepším. Byl vidět, rozdával míče, jak by se od hráče jeho postu očekávalo. Připsal si i jednu pěknou střelu, kterou zlikvidoval Špit. První půle podprůměrná, druhá nadprůměrná - dohromady průměr a jeden z lepších hráčů Slavie v Jablonci.

Martin Juhar - 4 - Včera opět předvedl své fotbalové "myšlení", když se snažil pálit z každé pozice navzdory její nevýhodnosti i dobře postaveným spoluhráčům. Na druhou stranu se mu i několik střel povedlo a pěkně nahrával Mičolovi, který si ale jeho přihrávku bohužel špatně zpracoval.

Karol Kisel - 3 - Patřil k nejhorším na hřišti. Vidět byl snad jen při své další naprosto zbytečné ztrátě míče ve středu pole a následném teatrálním pádu a bušení do trávníku. Při jeho současné formě lze jen odpočítávat dny do zimní přestávky, kdy by měl Kisel s aktivní kariérou skončit.

Dávid Škutka - 5 - Ve hře se mu tentokrát nedařilo. Hrál hodně nečistě a připsal si spoustu zbytečných faulů. Z podprůměru ho ale vytáhlo parádní zakončení z nenápadné pološance, kterou přetavil ve vyrovnávací branku.

Vojtěch Štěpán - 4 - Po svém střídání začal aktivně. Předvedl ale i jeden mizerný centr a poté se v závěru vytratil.

Mario Lička není hodnocen, stejně tak Martin Fenin, který za to se svým alarmujícím přístupem může být jen rád.

Komentáře (108)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Kornovo     před 11 lety 23.09.2013 10:58 |  
    0 0

    jako vcera to stalo za houby takze to tezko hodnotit,ale zarazily me 5 pro skutku a zmrhala.zmrhal nebyl prvni puli vubec videt,ve druhe sice zacal neco hrat i dopredu ale na 5/10 mi to prijde fakt malo.a skutka nebyl pro zmenu videt az do vystridani,dal sice gol ale nevim no.nejlepsi by bylo jim dat vsem 0 a at tahnou ze slavie

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Fallen (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 12:24 |  
      0 0

      Já si Zmrhala naopak všiml. Jako jediný byl schopen odcentrovat. Škoda že Škutka centry podskakuje a nebo se raději strká s obránci ve vápně

  2. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    spino     před 11 lety 23.09.2013 11:06 |  
    0 0

    Připadá mi, že Alanor je už tak trochu vysazen na Kisela. Včera to sice nebyl žádný zázrak (teď jsem viděl záznam), občas ztratí míč a simuluje, ale pořád je to jediný hráč, který dokáže z první přihrát dopředu a zrychlit hru.

    Naopak mě zaráží relativně vysoké hodnocení Juhara, který by se měl dát spíše na atletiku, protože fotbalového myšlení moc nepobral.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 23.09.2013 11:07 |  
      0 0

      Jak vysoké hodnocení Juhara? Podprůměrný výkon. Na rozdíl od Kisela ale neposlal pitomou ztrátou míče do šance Jablonec a několikrát byl vidět, když střílel mezi tři tyče.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        spino     před 11 lety 23.09.2013 11:13 |  
        0 0

        U Juhara bych dal trojku (stejně tak Dobrotkovi) a s Dostálem, Čonkou, Gecovem a Feninem bych šel níž. Kiselovi minimálně čtyřku. Je pravda, že poslední dobou mu to nejde, ale spočítej si, kolikrát míč ztratí vlastní neschopností, nebo přihrávkou do prázdna někdo z krajních obránců, či záložníků. A odpustil bych si odpočítávání, kdy Kisel pověsil kopačky na hřebík. Chtěl to udělat už dávno, ale bohužel za něj neschopné vedení nikoho nepřivedlo a tak ho přemluvilo, aby pokračoval. Bez něj bychom možná ani na té Dukle nevyhráli.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    spino     před 11 lety 23.09.2013 11:08 |  
    0 0

    Feninovi bych dal z fleku jedničku. Na to, aby pos*al zápas mu stačilo 15 minut.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 23.09.2013 11:09 |  
      0 0

      Hodnotím hráče, co odehráli aspoň 20 minut. Výjimky bych dělal spíše jen v pozitivních případech. Na druhou stranu to, co předvedl Fenin, byla ostuda a aspoň jsem to slovně zmínil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        leoneig     před 11 lety 23.09.2013 13:45 |  
        0 0

        No je fakt, že je docela umění přijít na ani ne 20 minut a takhle posrat zápas celému týmu, který se rval, aby uhrál cenou remízu. Alanore, já věřím, že kabina a trenér si to s Feninem zhodnotí po svém...

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      ortevor     před 11 lety 23.09.2013 11:32 |  
      0 0

      kdy jindy by si nekdo zaslouzil 1ku na odflaknutej zapas, silenej pristup a svoji tupost nez Fenin za vcerejsek...a to i vzhledem k jeho kecum o tom jak potrebuje dostat sanci 5-6 zapasu v kuse

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        leoneig     před 11 lety 23.09.2013 13:56 |  
        0 0

        Né jedničku příteli, ale exemplární potrestání, přeřazení do Počernic a v zimě vyhazov

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          ortevor     před 11 lety 23.09.2013 13:58 |  
          0 0

          verim, ze byt tady jeste Jarolim nebo treba Ferguson, tak Fenina po zapse chytnou pod krkem...

  4. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    qazwerty     před 11 lety 23.09.2013 11:15 |  
    0 0

    Na hodnocení se shodneme...Především to byla chyba Slavie, že došlo k vyrovnání...Nesmyslný faul, chyba na levé straně a následný centr, který MUSÍ brankář uklidit do bezpečí...Btw. - jsem nepostřehl, že by se jen pokusil o výskok...Takže žádné plakání nad sudím, ale pouze nad neschopností hráčů...
    V současné formě (podle posledního zápasu) by měli být v základu pouze Petrák a Zmrhal...Do budoucna by se snad mohli probrat Mičola a Gecov...Otazník bych nechal nad Škutkou a střídajícím Ličkou, jinak ostatní ven ze hřiště...

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      leoneig     před 11 lety 23.09.2013 13:51 |  
      0 0

      V podstatě souhlas..Nicméně nemyslím si,že pošleme 75% kádru pryč a za ně dostaneme skutečné posily, jedinej, kdo má nějakou hodnotu a kvalitu je Mičola, Petrák,Škutka, Zmrhal, možná Lička,za ostatní by moc nebylo..A tihle když odejdou, tak jsme ještě více v prdeli...

  5. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    SaperVodicka (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 11:18 |  
    0 0

    Rakovan - viděl jsem na vlasní oči ve středu s HFK a včera i v TV a ten kluk je velice slabý při vybíhání z branky pro míče. Ve středu se na něj několikrát Dobrotka rozkřiknul, proč si nejde sebrat míč do vápna a Rakovan raději zůstal stát na čáře a čekal, že ten balon zamete pryč někdo ze stoperů.
    Identická situace byla včera s Vošahlíkem, Dobrotka ho odcloní, aby si Rakovan mohl dojít pro míč a ten raději zůstane stát v brance a nakonec z toho jeho váhání, byla velká tutovka pro Jablonec. Takže v těchto případech, bych dával vinu jednoznačně Rakovanovi a né Dobrotkovi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      ortevor     před 11 lety 23.09.2013 11:33 |  
      0 0

      taky mi to tak prislo...Rakovan se boji a neveri si...a ve vybihani slabej...a organu si taky moc nediriguje, na rozdil od ostatnich nasich golmanu

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        AlesJa     před 11 lety 23.09.2013 11:38 |  
        0 0

        pořád lépe vybíhá než Radek Č., bohužel

  6. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    spino     před 11 lety 23.09.2013 11:22 |  
    0 0

    Kalouš: "Skauting" ceskych klubu v praxi: Neves prichazi do Slavie na zaklade tipu od posledni posily Maria Licky.

    Pane Kalouš, to není skauting českých klubů, ale skauting arciďábla Držmíška.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      SaperVodicka (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 11:29 |  
      0 0

      a řekni mi, co je na tom špatnýho? Kolikrát to takhle funguje, že typ na šikovnýho hráče získáš od fotbalisty, který s ním/proti němu hrál?
      A to, že Slávii Nevese nedohodil nějaký "podržtažka", ale jeho protihráč z 2. francouzský ligy, nám může být úplně ukradený.
      Jen pan Kalouš se snaží udělat z komára velblouda...............

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      leoneig     před 11 lety 23.09.2013 13:55 |  
      0 0

      To je v klidu, Bale přišel do Realu taky na doporučení Ronalda a jak bude válet :-D

  7. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    martyni (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 11:59 |  
    0 0

    Tentokrat to vidim trochu jinak. Zejmena Gecov mi prisel tentokrat dobry, nekazil, silny na mici. Ta golova situace, nevim, z tv to nebylo videt, jestli to byl jeho hrac, se kterym to mel dohrat.. Dobry mi prisel taky Micola a Skutka. Par akci tito dva zahrali vcelku slusne spolu s Kiselem a ve druhy puli dokonce i s Juharem, ktery po silenym vykonu v prvni puli parkrat prekvapil narazeckou.. Mozna tech akci bylo jen par, ale v soucasny situaci si clovek rika, aspon neco.. Naopak Zmrhal mi prisel dost neviditelny i ve druhy puli.

    Jinak asi souhlas, Rakovan rozporuplny, druhy gol tak napul faul, napul chyba, prisel mi dost nejisty, ale parkrat podrzel. U ty sance s Dobrotkou to byla chyba obou, mohl si pro mic dojit. Čonka rozporuplny jako vzdy, chvili solidni, chvili hrozny. Petraka vidim na stoperu, melo by to jit. Fenin nejhorsi hrac na hristi, na okamzityho padaka.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    deadbeat     před 11 lety 23.09.2013 12:10 |  
    0 0

    Priznam se, ze na nektery hrace uz mam alergii.

    Kisel ma zase celej zapas hubu dokoran a riti se k zemi, sotva na zadech ucejti dech soupere. Nekolik minut se valet po zasahu telem? Kdyz jsem si v osmi letech privodil podelnou zlomeninu holenni kosti, svijel jsem se v bolestech kratsi dobu nez tenhle sestatricetiletej chlap po banalnim souboji.
    Rakovan si pro centry chodi jako krestan vlaznej ve vire pro hostii. Se svoji telesnou konstituci sotva kdy muze zbourat soupere. Pri kazdym zakroku trne nejspis i on sam a kdyz ma rozehrat, mazli se s micem dyl nez brankari z devadesatejch let. Moderni fotbal, jak ma bejt. O faulu pred druhym golem nemuze bejt rec.
    Zmrhal je ve sprintu jeden z nejrychlejsich hracu na hristi. Skoda, ze se k nemu odhodla jen jednou za zapas. Ve zbytku casu se toula po hristi s vyrazem bezradnyho kloucka, kterej vyhral permanentku do zakladni sestavy Slavie na sachovym turnaji.
    Juhar je nejvetsi fotbalovej idiot, jakyho jsem kdy v dresu Slavie videl.
    Stepan ma postavu neduzivyho ditka a kopaci techniku pupkatyho strejce, kterej si jde jednou do mesice zakopat. Posila jako hrom. Ale Prosek ma jeste cas, jiste.
    Fenina ani opentlovat rozvijejicima vetnejma clenama nebudu, protoze tohle lejno navleceny do sesivanyho dresu mi za to nestoji. Behem nekolikaminutovyho pobytu na hristi se mi tak zhnusil, ze uz to nikdy zadnej Dostal nebo Kores neprekona, ani kdyby hrali ozrali.
    Jeste ze aspon Nitriansky nehral.

    Dokud bude sestava plna techhle hvezd, muzou se Skutka, Petrak a spol. pretrhnout a k nicemu to nepovede.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Navar (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 12:16 |  
      0 0

      Dlouho jsem se tak nenasmál a musím říct, že vesměs souhlasím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 12:45 |  
      0 0

      ..:) Taky jsem se pobavil..:) ..no mozna je to trochu pobaveni k placi..

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        mart     před 11 lety 23.09.2013 12:56 |  
        0 0

        :D.
        Vsak taky proto fandime Slavii martyni, .... abychom si hezky zaplakali.
        Zdravi mart

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          martyni (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 13:44 |  
          0 0

          No jo, marte, je to takovy kolektivni poplakavani..:)

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            mart     před 11 lety 23.09.2013 16:47 |  
            0 0

            Jinak zjistuji, ze se moc nezmenilo. Slavisticky fanousek je jako obvykle tak strasne spravedlivy ........az to boli.
            Mluvim o faulu/nefaulu na brankare.
            1. v malem vapne, 2. hrac ktery nehraje mic, se pohybuje tak, ze brankar pres nej nemuze hrat. To opravdu neni faul jen na Slavii.
            Mel sem to poteseni sledovat zapas (pro me i vysledek :-) derby Man City v. ManU. Faul na Harta v prvni puli nebyl o nic mensi a byl z casti mimo maly vapno, ... to by se taky nemelo piskat?

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              Kornovo     před 11 lety 23.09.2013 18:13 |  
              0 0

              to mas tezke,kazdy tvrdi neco jineho,je to dost sporne,nejsem pravidlovy expert,abych delal chytreho.a united jdou s tim novym manazerem hodne nizko,city bude jiste letos vys

              • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                mart     před 11 lety 23.09.2013 19:57 |  
                0 0

                snad mas pravdu :-)
                ted bude ale hodne zalezet na strede... je to sice pohar na ... dve veci, ale kdyz neporazej L'pool, ...... to by bylo moc hezky :D

              • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                mart     před 11 lety 23.09.2013 20:00 |  
                0 0

                .... a pravidlovym expertem nechtej byt, to uz je ten polokre.en v televizi. Ani si uz nevzpomenu jak se jmenuje ..... na stesti :)

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              martyni (přítel SN)     před 11 lety 24.09.2013 14:20 |  
              0 0

              Jak to konecne dali na idnes, musim ti dat za pravdu, Rakovan cekal na vysokej centr a jablonecak ho normalne odnesl pryc.. faul.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      ortevor     před 11 lety 23.09.2013 14:01 |  
      0 0

      mel by si vykony glosovat casteji...a taky naprostej souhlas ve vsem

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      edenian     před 11 lety 23.09.2013 18:36 |  
      0 0

      Ja to teda nevidel, dobrovolne pauzuju, potrebuju si odpocinout, ale ted si teprve dovedu predstavit, jaky to doopravdy bylo v Jablonci. Ale nic novyho pod sluncem, ze.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Barra     před 11 lety 23.09.2013 12:27 |  
      0 0

      Lituji, ale takovým idiotům bych dal doživotní zákaz vstupu na stadion. To nejsou fandové, to jsou hovada.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        AlesJa     před 11 lety 23.09.2013 12:46 |  
        0 0

        Bohužel, to vrhá už tak špatné světlo na celou Slavii

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        skors     před 11 lety 23.09.2013 14:05 |  
        0 0

        Neni to určitě nic pěkného,ale když jde do tuhého má se zkusit všechno.Tím nechci tvrdit,že ty nemehla v současném kádru začnou konečně hrát pořádně za Slávii díky tomuto incidentu.To vůbec ne.Spíš si myslím,že je to eště víc rozhodí,ale prostě chápu,že některým lidem už přeci jenom dochází trpělivost.Samozřejmě opakuji nic tohle neřeší.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 13:09 |  
      0 0

      Pánové, při vší úctě - a vy nemáte sto chutí si to s hráči od plic vyříkat?? Vám vážně nevadí, jak se smějí všem věrným fanouškům do ksichtu? Vám nevadí, že už se ani neuráčí po venkovním zápase přijít za svými fanoušky, kteří do Peltonce vážili cestu i přes veškerá ponížení, která od nich museli v minulých týdnech absolvovat? A mimochodem - kdo z vás, internetových kritiků, se do toho Jablonce vlastně vypravil?
      Ano, vadí mi ničení majetku a tupé násilí a podobné akce bych se nezúčastnil, ale na druhou stranu i ve svých letech naprosto chápu pocit frustrace z těch nagelovaných zoufalců s Feninem v čele. A co je lepší: dát to hráčům najevo, nebo se tady hádat s nemocným spinem alias vocelem , jestli je Držmíšek lump nebo není? A vymýšlet k tomu nesmysly typu dres obráceně a další kraviny...
      Pardon, ale jako hovada se poslední dobu chovají ve Slavii úplně jiné skupinky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        AlesJa     před 11 lety 23.09.2013 13:10 |  
        0 0

        vyříkat v kukle z očí do očí :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 13:22 |  
          0 0

          No, a vážně máš pocit, že zrovna tahle akce je to, co aktuálně vrhá špatné světlo na celou Slavii?? Tak to ti docela závidím...

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            AlesJa     před 11 lety 23.09.2013 13:52 |  
            0 0

            ano i tato věc vrhá špatné světlo na Slavii, tak jsem to napsal i nahoře a ještě jednou zdůrazňuji to "i"

            Už takhle se bojí hráči něco udělat na hřišti a toto je dost špatný tlak který nemusí někdo unést a troufám si řící, že pro mladé to je pěkně nepříjemná věc

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Barra     před 11 lety 23.09.2013 13:18 |  
        0 0

        Slavoji, při vše úctě, něco vyříkat se nerovná smečce idiotů, kteří s kuklou na hlavě háží kameny po hráči. Jak bys reagoval, kdyby napřiklad nějaký Škutka či kdokoliv byl zasačen do hlavy, přišel o oko,atd?

        Chlapský postup je něco jiného, než zbaběle a zákeřně s kuklou řádit. Chtěl bych ty hrdiny vidět, jestli by měli tolik odvahy, kdyby se museli jako jednotlivec postavit proti nějakému hráči.

        Já bych si tedy jako hráč dva lkrát rozmyslel, než bych se upsal klubu kde fandové takhle řádí. A hlavně bych teď očekával nějaké jasné vyjádření Strašáka a znal jeho stanovisko.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 13:36 |  
          0 0

          Barro, po zápase s Boleslaví stálo u stadionu spostu naštavných lidí bez kukel a bez kamenů a čekali jenom na to, aby se jim hráči podívali z očí do očí. A co udělali? Potaji odjeli od stadionu taxíkama... Máš pro mě nějakou konkrétní radu, jak dát konkrétně některým hráčům zcela jasně najevo, že jejich přístup k sešívanému dresu není v pořádku??
          Ano, vadí mi kukly, vadí mi kameny (tedy prý byl spíš jeden než více), v tom se shodujeme. Takže postup by špatný a takto to nemělo proběhnout.
          Na druhou stranu - my si tady pěkně v teplíčku tlacháme a nadáváme na internetu a to si tedy nejsem úplně jistý, že by si z toho takový pan Fenin něco dělal....

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            Barra     před 11 lety 23.09.2013 14:18 |  
            0 0

            Slavoji, nemyslím si, že hned po zápase jako proti Boleslavi byl ten nejlepší okamžik, kdyby si fandové a hráči měli podívat do očí. Jsou tam emoce, hráči dostali na hřišti výprask a trenér jim právě sdělil, že to balí, fandové pravděpodobně také mají něco vypitého, atmosféra je napjatá. Nevedlo by to k ničemu. Lepší je nechat věc vychládnout a klidně si v týdnu domluvit setkání delegaci hráčů a fandů. Alespoň tak to vidím já. Ptáš se na radu jak dát hráčům konkrétně najevo, že něco není v pořádku? A copak fandové to poslední týdny nedávali přímo na tribuně najevo?

            Už jsem tady po zápase s Teplicemi psal, že podle mě házet kelímky s pivem po hráčích není v pořádku, je to ponižující, podle mě to nebylo správné. Tak se chová zbabělec, ne někdo kdo si chce něco vyříkat. A já jako hráč bych s prominutím také nepřišel na ´děkovačku´, když bych věděl, že opět mě bude čekat stejná odměna.

            Proč nám to teď nejde, když oproti posledním 5 zápasů z minulé sezóny jsme ztratili jen Huba? Jde hlavně o psychiku, není to tak že bychom najednou měli jen nekopy. A zásadní rozdíl vidím v absenci Čontofalského. Udělá sem tam svůj kiks, ale každou sezónu vychytal nějakých dvanáct 0. Radek Černý mě absolutně nepřesvědčil, Hrubeš neměl šanci něco dokázat, Rakovan mě prozatím nezklamal, ale chybí tam zkušenost. Sparta také nehraje nějaký oslňující fotbal, ale padá ji to tam, stejně jako nám minulou sezónu když jsme uhráli 12 na 12 pod Petroušem.

            S Nevésem v obraně (jestli má formu jakou kdysi) máme skálu v obraně, perfektního hlavičkáře, tvrďase. Nestalo by se jako včera, že by skórující Beneš a další dva spoluhráči stáli volní před branou (až na Dobrotku, který byl ale až za Benešem). S Koubkem jsme myslím dobře pořídili, ještě raději než Ličku bych měl Albana Bunjaku, který byl opěvován na webu fandami Arsenalu, ale budiž. Škutka se rozstřílel, věřím, že nás čekají lepší časy.

            Včera bych vlastně hlavně vyčítal Koubkovi, že vyměnil Škutku za Fenina. To nás podle mě stále bod.

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 21:23 |  
              0 0

              Barro, respektuji tvůj názor, ale nesouhlasím.
              Myslím si, že vycházíš z toho, že všem (nebo alespoň většině) hráčů na Slavii tak či onak záleží a neúspěchy na hřišti se trápí, takže je kritika fandů dostává ještě hlouběji. Naproti tomu já mám (dle celé řady signálů) dojem přesně opačný, tedy že většině hráčů je "nějaká" Slavia úplně šumák. Z toho pak docházím k závěru, že je potřeba jim dát najevo, jaký dres oblékají, aby si uvědomili, že nejsou někde v Příbrami nebo v Budějovicích a že slávisté jsou hrdý národ, kterému na svém klubu záleží. A pokud si to neuvědomí, pak tu pro ně nemůže být místo. A bohužel se obávám, že současné vedení jim to neumí připomenout dostatečně důrazně. A nějaké pokříky z tribun už dnešní hráči snad ani nevnímají.
              Ano, s formou (kukly, kameny v rukou) nesouhlasím, zde jsme ve shodě. Zcela jistě by domluvené přímé setkání bylo mnohem přínosnější - ostatně, i ti z druhého břehu Vltavy k němum před časem sáhli a snad i k něčemu bylo. Otázkou ale je: přišli by na něj hráči? A pokud ano, potom kteří? Fenin, Nitrianský, "košická parta"? A po dnešním prohlášení vedení - je vůbec ochota něco podobného zorganizovat?
              P.S. Přestaňme si mýtizovat konec jara. Ano, podlehli jsme víře, že už to půjde, ale s chladnou hlavou, po které voláš, si lze dát dohromady jedna a jedna a dojít k poznání, že to byla pouhá iluze, vyvolaná pohříchu faktory, které šly z valné části mimo nás a nebo které jsme si úplně špatně interpretovali - ale to je na úplně jinou debatu...

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          leoneig     před 11 lety 23.09.2013 14:09 |  
          0 0

          Jako kdyby tam přišlo 50 fanoušků bez kukel a dali najevo svojí nespokojenost, tak prosím..Ale tohle? To se k nám v zimě posily jen pohrnou a sponzoři jakbysmet

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 14:14 |  
            0 0

            Nepřijde mi, že by do sparty v roce 2008 kdy na hráče létali kameny nikdo nechtěl ;o)

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              leoneig     před 11 lety 23.09.2013 20:03 |  
              0 0

              To neber tak doslova,je to jen o duvod min jit k nam :-O

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 13:24 |  
      0 0

      Se základní premisou tohoto "setkání" se naopak ztotožňuji a nevidím nic špatného na tom jít si to s hráči vyříkat, zvlášť jejich přístup k fanouškům v poslední době. Bohužel my bylo jasné, že na noční dýchánek má čas a chuť jen určitá skupinka lidí a že ve vzduchu visí průser. A ten se stal rozbitím okna na autobusu. To rozhodně neschvaluju a jsem proti tomu. Takže jsem zůstal jen jako vzdálený pozorovatel a udělal jsem dobře.


      hodím jsem i své postřehy, které jsem sepsal pod článek na iděs.


      Mluvčí Daněk to shrnul celkem dobře, max 20 lidí, šlo krom jednoho deb*la, jen o verbální "útok".

      Já k tomu doplním jen to, že nešlo o útok kvůli špatnému umístění ale kvůli tomu, že hráči opět nedokázali přijít po zápase před kotel, kromě Zmrhala, kterej tam zoufale stál a snažil se ostatní spoluhráče, mizící v tunelu, přesvědčit k děkovačce. Tak se šla udělat "děkovačka" před stadion. Samozřejmě myslet si o tom může každý co chce a nechci to nijak obhajovat. K pyrotechnice dodám to, že vylétla jedna světlice a to směrem od autobusu k už utíkajícícm útočníkům ve chvíli kdy už probíhal policejní zásah. Šlo nejspíš o signální světlici, která měla prosvětlit tmavou plochu a ne o zábavní pyrotechniku.

      Situaci jsem sledoval z povzdálí, takže zda došlo k fyzické inzultaci některého z hráčů nemohu potvrdit ani vyvrátit. Došlo ale k inzultaci nezúčastněné osoby policií, která si člověka dobíhajícího autobus spletla s chuligánem a dala mu pocítit hmatů chvatů a tvrdosti dlažby. Pak se jen v rychlosti omluvili slůvkem "sorry" a zmizeli.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 13:42 |  
        0 0

        Moc děkuji za rozumný názor očitého svědka událostí - je dobré znát objektivní pohled na události, který neprošel filtrem sdělovacích prostředků.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Barra     před 11 lety 23.09.2013 13:45 |  
        0 0

        Steve, poslední týdny jsme tady více krát komunikovali, a i když tvé názory na pyro atd. nesděluji, přesto si tvých příspěvků vážím. Nejsi zaslepený fanatik, umíš zůstat u věci, máš rozumné názory. Nebyl jsem na rozdíl od tebe u tohoto incidentu, takže můžu jen soudit podle článku.

        Jak hráči, tak fandové se navzájem potřebuji, mezi oběma má být respekt. Musím se ale přiznat, že bych jako hráč také zdráhal přijít na děrovačku, když jako proti Jablonci dostali hráči na sebe sprchu pivem, atd. Divíš se, že hráči pak zdráhají, aby se přiblížili k fandům? Proti Boleslavi se objevilo choreo s nějakým akčním hrdinou se samopalem a výkřikem ´přišel čas vyúčtování´, nebo něco takového. Osobně se mi o tohle zdálo nešťastné.

        Samozřejmě že Koubek za 4 dny moc nemohl změnit, od začátku sezóny víme, že obrana, která je základ všeho, je v troskách. Pochybuji ale, že by Rakovan včera úmyslně nereagoval na ten druhý gól. Jak se ale takovému mladému klukovi, stejně jako jiným hráčům bude hrát příští zápasy, když vidí, že při špatné hře fandové na ně pošlou nějaké trestné komando, které si to s nimi má ´vyříkat´ ? Ve fotbale jde minimálně na 50% o psychiku, a jakou myslíš, že hráči teď mají? Nevadilo by mi, kdyby kotel nahlas vypískal Feninovi, kdyby se ještě někdy objevil na placu – ale zbytek potřebuje spíš podporu.

        A jestli je tomu pravda, že fandové kteří si chtěli něco vyříkat, měli kukly na hlavě, není podle mě o něčem diskutovat. Tak se nechová chlap, který si chce něco vyříkat, tak se chovají zbabělci. Ale je to jen můj názor.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          AlesJa     před 11 lety 23.09.2013 13:56 |  
          0 0

          souhlasím ta kukla působí psychologicky dost "špatně" i kdyby pod ní byla krásná blondýna, mám respekt a strach :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 14:03 |  
            0 0

            Já bych jenom rád znovu připomenul, že po předchozích zápasech byla snaha promluvit si s hráči sice od plic, ale přesto (snad) v rozumných mezích. Bohužel, hráči opakovaně ukázali (čest výjimkám), že nějaká Slavie je v jejich hodnotovém žebříčku hodně nízko. Vznikající frustrace může být nebezpečným důsledkem, nikoliv příčinou - prosím, nezaměňovat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 14:12 |  
          0 0

          Barro s tím co píšete naprosto souhlasím. Myslím tey, že sprchu pivem, kterou dostali po Teplicích, dostali zaslouženě, protože to byla ostuda. Po Boleslavi už ke kotli nešli. A máte pravdu v tom, že mohlo nějak zapůsobit i to choreo, které bylo v průběhu zápasu roztaženo. Ale co se Jablonce týká, tak jediné negativní pokřiky se nesly na Peltu. Jinak jsme se snažili hráče povzbuzovat a vytvářet atmosféru pozitivní, jak je žádáno. Přesto hráči na fanoušky začli nechutně kašlat a ignorovat je (vtipné bylo když Juhar zahrával roh z "pod kotle" a celou dobu co šel od branky do rohu se upřeně díval na druhou stranu jen aby se nepodíval na "své" fanoušky nebo Rakovanův úprk hned po hvizdu). A jak píšete to je špatně. Rozhodně ale souhlasím s tím, že k diskusi mezi fanoušky a hráči by mělo dojít ale kultivovaně - "nájezd" opilých zakuklenců to rozhodně kultivované není a spíš to vztahy ještě víc pošramotí. Sám jsem zvědavý jak se to bude dál vyvýjet.

          Jen k tomu nepříchodu po Jablonci asi to nebyla nějak domluvené, protože Zmrhal a ještě tři další hráč dlouho stáli na hřišti a chtěli jít k fanouškům. Nakonec zůstal Zmrhal sám a byl celkem rozčílen na své spoluhráče. Bohužel to jen ukazuje, že nejen vztahy na trase fans - hráči ale i vztahy mezi hráči opravdu nejsou na dobré úrovni a kabina netáhne za jeden provaz a neshodne se ani na tak triviální věci jako jít na děkovačku.

          A závěrem ještě k výkonu, v kotli panovala celkem shoda, že hráči si i přes prohru a nemastný výkon děkovačku zaslouží, protože tam byla patrná alespoň snaha. Takže kvůli výkonu si s nima nikdo nic vyříkávat nechtěl a od Koubka se zázrak nečekal.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 14:22 |  
            0 0

            Nejsmutnější na to všem je, že to vše (rozkol mezi fanoušky a hráči, předposlední místo, historické debakly) je načasováno právě do období, kdy bychom si měli důstojně a svorně připomínat sté výročí od narození naší, sešívané legendy... Může něco více symbolizovat marasmus, v jakém se nyní nacházíme...?

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Matysek     před 11 lety 23.09.2013 14:40 |  
      0 0

      Zase klasika- nějakej reportér udělal velkou senzaci z hovna. I v článku je psané od policie, že se hodil jeden šutr. O fyzickém napadení tam vůbec nic neříkají a velmi bych se divil, kdyby byl někdo fyzicky napaden a neřešilo by se to....

      viz: Zasahovali jsme krátce před třiadvacátou hodinou, když autobus s fotbalisty Slavie napadlo asi dvacet lidí. Oni tedy spíše pokřikovali a používali zábavní pyrotechniku. Ale jeden z nich hodil kámen a rozbil okno autobusu.


      Tudíž to nebude tak horký. To že jeden blbec přestřelí a tím potopí celou akci je škoda, jelikož celkově to je nenásilně projevení naší nespokojenosti

  9. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Navar (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 12:24 |  
    0 0

    Já nevím, čím to je, ale po několika týdnech vidím světlo na konci tunelu.
    1) Půjdu proti proudu, myslím si, že Neves je posila, s níž budeme jednou spojovat obrat ve Slavii. Fakt si myslím, že mezinárodně zkušený, vůdčí, vysoký a tvrdý stoper je hraniče mezi patnáctým a třeba čtvrtým místem v tabulce.
    2) Teď už nám podle mě stačí jen klasický tvůrce hry a mohli bychom jít výrazně nahoru. Papírová kvalita totiž v mužstvu je, to mi nikdo nevymluví, teď jde o to, zda to Koubek poskládá.
    3) Chybí nám samozřejmě beci, ale podle mě si je musíme "vyrobit" jako kdysi Krajčíka či Hrdličku, vhodných typů hráčů na to máme dost. Třeba takový Juhar je postavou, rychlostí a centrem velmi slušný bek. Teď jde jen o to, zda se naučí bránit. Stejně tak Hurka.
    Berkovec - Bortel, Neves, Dobrotka, Hurka/Juhar - Zmrhal, Petrák - Mičola, typově Horváth/Koloušek, Lička - Škutka

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      tolsimir     před 11 lety 23.09.2013 12:26 |  
      0 0

      Juhar v obrane nas jiz pripravil o spoustu bodu, jedinej post, co muze realne hrat, tak je utok. Na vsechno ostatni mu chybi nekolik desitek iq bodu

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Fallen (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 12:28 |  
      0 0

      Hurka mi postavou zrovna jako obránce nepřijde

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Khadgar     před 11 lety 23.09.2013 12:29 |  
      0 0

      No, s bekama jsi Tomáši úplně ustřelil, to by fakt nefungovalo. Ale jinak s tebou souhlasím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      klimi     před 11 lety 23.09.2013 12:34 |  
      0 0

      Typově Horváth by měl spíš hrát místo Zmrhala ne?...

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      AlesJa     před 11 lety 23.09.2013 12:47 |  
      0 0

      já doufám, že místo Kisela bude k dispozici brzo Lička

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 12:50 |  
      0 0

      Juhar je typove a atleticky hrac na jakykoli post, bohuzel inteligenci nestaci na zadnou roli v sestave. Vzhledem k tomu, ze vetsinou neni schopen jakykoli kombinace, tak rozdil je jen v tom, jestli u nej budou koncit akce o 30 metru bliz brance. Hurka podle me predpoklady pro beka nema zadny, naopak si myslim, ze je dobry ve finalni fazi a zakonceni, podle me by mel hrat pravidelne a muze byt lepsi nez vetsina nasich krajnich zalozniku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Markus     před 11 lety 23.09.2013 13:06 |  
        0 0

        Přesně tak. Slavia teď potřebuje hotové hráče. Pořád si myslím, že kdyby se Juharovi někdo individuálně věnoval, nejlépe někdo s kým hraje na hřišti, vedlo by to k výraznému zlepšení, ale my na tohle nemáme čas (ani nevidím na hřišti takového "osobního kouče"). Tohle se dá tolerovat a zkoušet u juniorů, ale vodit takové hráče do Áčka byla zásadní manažerská chyba klubu a teď nás tenhle dluh tíží.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Markus     před 11 lety 23.09.2013 12:53 |  
      0 0

      No nevím, já byl včera hodně zvědavý a světlo na konci tunelu se mi naopak zcela ztratilo, vůbec teď už nevím, kudy jít, abych ho zase viděl. Já viděl hráče, že se opravdu snažili, jenže ani to už nestačí. Výsledek byl zasloužený, Jablonec nás jasně přehrával. Já ale řeším něco jiného, zoufalá kvalita respektive nekvalita hráčů. Na adresu Fenina už toho bylo řečeno dost, času se ve Slavii zvednout měl spoustu a k ničemu to nevedlo, okamžitě ukončit smlouvu a pryč z kádru, ať ještě nekazí ostatní. Juhar - dlouho jsem ho hájil, ale včera zesílil svou snahu natolik, že i já viděl, jak zoufale naivní je myšlenka nějakého zásadního pokroku - ani v tomto případě to nikam nevede a jediná cesta je pryč, co nejrychleji. Smutný jsem ze zástupu dalších hráčů, u kterých bych mohl podobně pokračovat. Nevěřím proto na nějaké drobné změny, nejspíše nás čeká další rekonstrukce zbořením a postavením nového. Tohle nemá smysl nějak renovovat ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      zeleznik2     před 11 lety 23.09.2013 13:35 |  
      0 0

      Souhlas Neves bude určitě lepší než Petrák či Bortel, na druhou stranu potřebujeme ještě posílit kraje obrany, může Neves hrát místo Dostála?obrana pak by mohla vypadat Čonka, Bortel, Dobrotka a Neves. Pokud nemůže hrát beka, tak bych tam dal Bortela na místo Dostála.
      2/ David Jarolím nebo Karel Piták oba slávisté
      3/ Juhar nemůže hrát beka bohužel, taky jsem si myslel, že by mohl hrát místo Čonky, ale bylo to ještě horší. Alternativa s Hurkou, nebyla špatná, škoda toho jeho kiksu v Jihlavě, ale byl to jen jeden zápas, ale tuhle verzi bych vyzkoušel znovu.
      na Derby bych to viděl: Hrubeš/Černý - Neves, Bortel, Dobrotka, Čonka - Zmrhal, Petrák - Mičola, Lička, Kisel/Hurka/Juhar - Škutka
      lavička: Hrubeš/Černý, Kolařík, Dostál, Kisel/Hurka/Juhar, Štěpán, Fenin, Škoda

  10. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Khadgar     před 11 lety 23.09.2013 12:26 |  
    0 0

    Kisel by měl za včerejšek dostat nulu. Protože pokud takovýto přístup k zápasu předvede kapitán a hráč, který by měl být vůdcem týmu, tak je to fakt k vzteku.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 23.09.2013 13:27 |  
    0 0

    Trošku mi připadá, že nemáš moc rád ani Mičolu, 4 jako Juhar a Štěpán?ani náhodou, byl na hřišti jeden z mála našich aktivních hráčů, tlačil se do šancí, na druhou stranu ta šance se měla proměnit každopádně pro mne 5, byl se Škutkou našim nejlepším hráčem, Petrák na bek nepatří, navíc myslím, že tam on nebo Dobrotka zaváhali při prvním gólu, na DZ by byl jasně lepší, pokud on 5 tak Mičola rovněž. Rakovan 3 a to jsem ještě milostivý, zavinil druhý gól a při prvním rovněž nemá čisté svědomí, to neodčiní ani deset zákroků. Dostál 2, kde byl při prvním gólu?Novák centroval úplně sám z pravé strany, kde měl být Dostál. Krom tedy hodnocení tria Mičola, Rakovan a Dostál souhlas. Jinak naštěstí jsme přeci toho Nevese podepsali, vedle Dobrotky druhý stoper.

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-13-14/180820/slavia-se-uz-s-nevesem-dohodla-posilu-do-obrany-dohodil-mario-licka.html

  12. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    martyni (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 13:56 |  
    0 0

    Zaujal mě komentář Koubka, přijde mi dost mourinhovsky..:). Postavit se za hrace, vynadat rozhodcimu..:). Doufejme ze budou mourinhovske i vysledky...

  13. Čonka a Škutka

    belmis (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 14:03 |  
    0 0

    Zastavil bych se pouze u těchto dvou hráčů. Většina lidí tady chce vyhodit Čonku z týmu a opěvuje Škutku.

    Myslím si ale, že Čonka je jeden z nejfotbalovějších hráčů Slavie, ne-li ten v současnosti nejfotbalovější. Koncem jara byl nejlepším hráčem Slavie a včera, dokud mohl, jezdil po lajně, umí jako jeden z mála obejít hráče jeden na jednoho. Posledních 10 minut tam přes něj lítaly míče a z jeho strany nebezpečné míče. U něj vidím, že za to může jen a jen fyzička, tak jako u většiny hráčů. Když hráč nemá dostatečnou fyzičku, nemůže a podvědomě ani nechce jezdit po hřišti, aby si ve 30. minutě neřekl o střídání z důvodů, že nemůže. Na jaře jezdil jak motorová myš, centroval, bránil, prostě paráda...Teď buď může jen bránit nebo útočit a to je špatně. Ale jinak fotbalově je jinde než drtivá většina našeho týmu.

    Škutka má čich na góly jako málokdo, ale pokud soupeře nepřehráváme a nechodíme do útoku v šesti lidech, je Škutka hroznej....Má problém s pohybem, je těžkopádný a vybojuje minimum míčů...Stopeři soupeře mají hodně prostoru pro rozehrávku. A včera vyjma gólu byl herně jeden z nejslabších na hřišti. Ale díky za něj, protože nikdo jinej teď na to dávat pravidelně góly nemá.

    A co z toho vyplývá? Když budou mít naši hráči fyzičku, kterou Petrouš asi podcenil, můžeme vyrážet do útoku v šesti lidech, protože se stihneme vrátit, budeme se nabízet, protože nebudeme líní na krok, Čonka bude jezdit po lajně jak na jaře a budeme si vytvářet tlak proti soupeři delší dobu než jen 15 minut.

    Proto nevěřím, že změna může nastat rychle, ale jsem si jistej, že pokud Koubek nepodcení fyzickou přípravu v zimě, tak i tento kádr nebude hrát špatně.

    Fyzička je totiž základ všeho. A nejedná se pouze o to, že tým odejde až po 60. minutě. S fyzičkou se už od začátku více nabízíte, jezdíte po lajně, líp děláte kličky, líp zpracujete po dvou sprintech míč, protože nejste pod tlakem.

    • Re: Čonka a Škutka

      Betynka58     před 11 lety 23.09.2013 18:27 |  
      0 0

      Zajímavý názor, se kterým se v podstatě ztotožňuji, taky začínám mít dojem, že hlavní problém je nedostatečná fyzička. Přiznám se, že od jeho příchodu mám pro Čonku taky slabost, svými podzimními výkony ale vytáčí i mne. Přitom ještě na jaře, když měl formu, byla radost na něj pohledět. Proto bych ho v ýádném případě neodepisoval, někdo by mu ale měl důrazně vysvětlit principy obranné činnosti krajního beka, v ofenzivě totiž dokáže být velice platný, když chce. To bylo zvlášť dobře vidět včera v kontrastru s Dostálem, který byl směrem dopředu absolutně jalový.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    JardaSka (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 14:11 |  
    0 0

    Tak pro mě včera kvalitní výkon hráči Rakovan (až na ten 2 gól),Petrák a Mičola.Škutka potvrdil,to že je náš nejlepší útočník.Jedna pološance a hned gól.Jen si myslím,průser je to,že se musí pro míče vracet do zálohy.On je hráč do vápna a ne aby tvořil hru.Katastrofa včera Fenin,doufám,že si u nás už nekopne,profík.Ostatní jsou na tom o něco lépe,ale jak řekl Franta Cipro,podemnou by si většina nezahrála a ani neseděla na lávce.Jinak Fernando snad pomůže,rozhodně už to horší být nemůže.Ještě k tomu s těma našima kuklama.To jsou pseudo fanoušci,povětšinou holé lebky.Taky s nima mám zkušenost a to na domácím zápase.Jen proto,že nosím červené kalhoty a mám číro na hlavě,by mě snad,skalpovaly a slovně napadaly.Když jsem byl malej,myslel jsem,že tohle má jen Sralta a Baník.Tohle je fakt ostuda.Jinak se ještě vrátím k tomu zápasu včera,mohli klucí přijít na děkovačku,je to přeci tak VŽDYCKY JSME S VÁMA!!!SKS Navždy

  15. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Navar (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 14:11 |  
    0 0

    Pánové, takových nesouhlasných reakcí si nepamatuji :-) Někteří z vás mají podnětné myšlenky, jiným se v dobrém směju. Pokusím se každému odpovědět.
    1) Obecně ke slabému kádru. Tvrzení, že náš kádr je superslabý, je podle mě hrubě nepravdivé. Odůvodňovat tím naše výsledky a postavení v tabulce je jednoduché řešení, bez velkého přemýšlení a bez sporů s ostatními. Ale je to podle mě výmluva. Nemáme horší kádr než 70% týmů v lize, hráči jako Čontofalský, Petrák, Gecov, Mičola, Lička, Škutka, Zmrhal, atd. by se jistě kvalitou prosadili i jinde. Teď jde o to, proč nemají formu.
    Samozřejmě bych byl taky pro příchod 6 hotových kvalitních hráčů, ale na to nemáme! Tak co zkusit pracovat se současným kádrem?
    2) Tým je podle mě špatně poskládaný. Chybí v podstatě dva hráči - super zkušený stoper a tvůrce hry. Klimi reagoval, že "Typově Horváth by měl spíš hrát místo Zmrhala ne?..." Psal jsem typově Horváth/Koloušek a myslel jsem tím samozřejmě v jejich mládí, nikoliv ve 38 letech. Tehdy to Horvi, Koloušek nebo třeba Ulich v týmu hráli. Nevěřím, že takového hráče dnes máme, proto by měl i klidně jako jediná posila v zimě přijít. Nebo to zvládne Lička?
    3) Koho se naopak podle mě kupovat nemusí, jdou krajní beci. Trvám na tom, že by tento post Juhar zvládl, pokud by jej o tom trenér přesvědčil a měl s ním trpělivost. Vždyť co je úkolem beka kromě bránění? Tzv. brousit čáru, běhat po ní a centrovat do ohně. Řezník a podobně nejsou žádní technici ani hračičkové, ale atletičtí rychlí hráči se slušným centrem. S to Juhar má.
    Bdw. Vzpomínáte na L. Doška? co ten uměl? Vzal balon, sprintoval na druhou stranu a pak ho poslal do kytek. Juhar by mohl být lepší.
    A Hurka? Tam si nejsem tak jist, ale věřím tomu.
    A do mě :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Barra     před 11 lety 23.09.2013 14:22 |  
      0 0

      Já tedy rád souhlasím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 14:29 |  
      0 0

      Diky za sportovni pristup k veci:). Tezko posoudit, jestli se s Juharem da pracovat. Kazdopadne jedna vec jsou fyzicke predpoklady, druha herni inteligence, hrac se musi umet dobre rozhodovat na hristi. Juhar je vyjimecny v tom, jak spatna rozhodnuti dela. Je pravda, ze Vrba asi umi naucit lecjakyho kopytaka spravnym navykum. Fakt nevim, jestli by to dokazal i s Juharem.. co predvedl v prvni puli, bylo otresny. Kdyz hral Juhar loni beka, nastreloval nesmyslne balony jeste driv, uz za pulkou.. A taky to chce charakter na to, aby se bek vracel a plnil defenzivni ukoly.. to by se v nem muselo taky nekde hluboko vyhrabat..:)

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Navar (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 14:35 |  
        0 0

        :-) Podle mě bek nemusí mít nijak vysoké herní IQ. Prostě vezme balon, běží a běží a běží a pak přihraje či nacentruje :-) A přesně to by zvládl, mezi jeho přednosti patří přece rychlost a slušný centr.
        Co se týče vracení se, bránění a celkově možnosti přenést tuto teorii do reality, to už nechám na posouzení odborníky v čele s Koubkem

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      tantalos     před 11 lety 23.09.2013 14:59 |  
      0 0

      Možná bychom se v detailech neshodli, ale v zásadě s Vámi musím souhlasit. Tenhle kádr není špatný, jenom zle poskládaný. Plně souhlasím, že Nevese potřebujeme a stejně i náhradu za Kisela.
      Jádro pudla vidím v tom, že za poslední dva tři roky fotbalu ve vedení Slavia (včetně sportovního managementu) rozuměl jen Rada, jinak se to banda amatérů a hochštaplerů.

      Kolik nám chybí obránců?
      Především opravdu potřebujeme stopery. Jediný, kdo se trochu stoperu ve Slavii podobá, je Bortel - aspoň je tvrdý a hlavičkář. Druhý můj adept na stopera je pak Škoda.
      Naopak Dobrotka je solidní fotbalista, byl by slušný libero nebo DZ, ale není to poslední záchrana v nouzi - lepší dopředu než dozadu, navíc často jako by zamyšlený. Kde myšlénky jeho toulají se kde?
      Slavia často inkasovala po rozích a centrech - důvod je kromě stoperů i v příliš malých postavách beků - Dostál a Čonka můžou hlavičkovat možná v nohejbalu, ale na fotbal dospělých to není, možná jen v Liliputánsku.
      Asi se neshodneme na tom, že na beka lze předělat hráče jako Hurka nebo třeba Tusjak - i když se to podařilo v případě Vrzala a Jablonského. Hurka i Tusjak - na rozdíl od Ondry a Baggia - jsou trochu cimprlíny spíš do Labutího jezera než do fotbalového bahna.
      Já bych se naopak nebál postavit na pravého beka Gecova, na levého Zmrhala s tím, že Dobrotka může hrát s Petrákem v záloze.
      Dál potřebujeme jednoho rychlého nahravače typu Franty Veselého (že by Prošek nebo Tusjak, přinejhorším Čonka?) vedle Škutky plus Mičolu nebo i Juhara, jehož by ovšem bylo třeba přeprogramovat
      Hráče Nevesova typu tedy vedmi vítám

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Navar (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 15:18 |  
        0 0

        Souhlasím, proč ne. Svým příspěvkem jsem chtěl říct, že krajní bek je post, který podle mého lze v týmu "vyrobit". Zatímco na útočníka musíte mít speciální talent v podobě čuchu na góly, u stopera musíte bezvadně číst hru a u špílmachra musíte mít fotbalovou myšlenku, bek speciální talent nepotřebuje. Chce to být rychlý, důrazný a fyzicky připravený. Ondra i Tomáš jsou skvělé případy, já bych přidal Krajčíka, Gebreho, T. Hrdličku, Rajtorala, Limberského, Kušníra, Pudila...

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Betynka58     před 11 lety 23.09.2013 18:44 |  
          0 0

          Dovolím si nesouhlasit v to, že krajního beka lze snadno "vyrobit". Podle mne je naopak mnohem snadnější přeškolit krajního obránce na záložníka než naopak, kde často chybějí obranné návyky a zavání to průšvihem. Někdy tento tah může vyjí (pamatuji si, že např. Jandovi se svého času při záskoku na pravém obránci docela dařilo), ale je to dost rizikové (kromě Juhara si vybavuji jako pěkný průšvih na levém beku Hlouška, kterého mi bylo vyloženě líto).

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        quelhar (admin)     před 11 lety 23.09.2013 15:30 |  
        0 0

        Pro uplnost se hodi doplnit, ze Tusjak v Taborsku posledni zapasy hrava prave leveho beka.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Viking     před 11 lety 23.09.2013 14:34 |  
    0 0

    Jak je to s tím Rakovanem? Který agent ho tady rok platí aby měl v životopise Slavii ač na ligu vůbec nemá?

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      spino     před 11 lety 23.09.2013 15:44 |  
      0 0

      Jeho fotr.

      Slavia = věhlasné místo pro klientelistické vazby.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    quelhar (admin)     před 11 lety 23.09.2013 16:58 |  
    0 0

    Opet budu rad za hodnoceni nasich hracu (+ cisla o zapase) ve Sportu, pro pripad, ze by to opet nedali na web. Diky moc.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Borris     před 11 lety 23.09.2013 17:20 |  
    0 0

    tak se také vyjádřím k některým diskutovaným událostem posledních dní.

    ad1 náš současný kádr: kvalitativně rozhodně nepatří do boje o záchranu, tak špatný zase není. Ovšem nepatří ani do boje o poháry. Současný kádr patří kvalitativně tak na 5-9 místo. Což je tak či tak nedůstojné Slavie. Klub jehož sportovní úsek je tak neschopný že nedokáže posílit na postech, kde ho urgentně tlačí bota a nebo které je potřeba kvalitně zdvojit, prostě nemůže pomýšlet na evropské poháry. A k tomu připočtěme ještě majitele kterému je Slavie zřejmě ukradená a nedá k dispozici ani prostředky nutné k posílení. Nemluvě o tom, že kvalitně posílit se dá i bez šíleného rozhazování. Jenže když nemáme ani skautning a fungující sportovní úsek, tak to pak jde dost těžko.... Ale zpět k našemu současnému kádru. I přesto že kvalitativně nepatří do boje o záchranu, kvalita tam chybí a na boj o nejvyšší příčky ( kam se doufejme snad nechceme vrátit jen my fanoušci, ale i lidé z vedení, páč někdy mi to tak nepřipadá ) je to prostě málo. Je potřeba rapidně posílit na stoperu, obou krajích obrany a též v útoku. Koubek coby trenéry je správná volba. Ale musí dostat v zimě prostor a prostředky k tomu, aby si sestavil mančaft podle svého a vtiskl mu svůj herní rukopis. To jak pod ním hrál Baník, tak tomuhle fotbalu se Baník od té doby ani nepřiblížil. Dodneška si pamatuju jak v té sezoně kdy Baník bojoval o titul, Baník na Letné mačkal Spartu a rumuni mohli být hodně rádi že to skončilo 1:1 když sesedli z toho kolotoče na kterém je Baník točil. Baník jim téměř nepůjčil balon a měl šanci za šancí. Koubkovi rozhodně věřím, ale musí dostat prostor posílit mančaft a vtisknout mu svůj rukopis.

    ad2: s kým ze současného kádru se rozloučit? Napíšu jméno a důvod. Bortel - Nad ním jsem hodně přemýšlel jestli si ještě nezaslouží šanci i vzhledem k tomu, že na jaře se mu celkem dařilo. Právě proto jsem od něj teď čekal o dost víc. Ale na podzim ve spoustě zápasech opakovaně zklamal a vyráběl šílené hrubky za které nás soupeř kolikrát i trestal. On měl patřit k tahounům, ale kolikrát svýma chybama mančaft spíš srážel a dost pokulhává i v rozehrávce. Dostál - já toho kluka mám rád už jen za tu bojovnost a zápal. U něj jako u jednoho z mála si jsem vždycky jistý, že to na place opravdu odjezdí. Ale fotbalově bohužel na Slavii nemá. Zkusil bych ho třeba poslat hostovat, ale asi by se toho moc nezměnilo. Fenin - tak tady je snad asi i zbytečné vypisovat důvody. Ty známe si myslím všichni. Na hřišti nebojuje, je líný na krok, hraje uplně bez zájmu a zaujetí. Měl by patřit u nás k nejlepším, ale opak je pravdou. Fotbalovost se ztratit nedá. Když přicházel, byl jsem rád a opravdu jsem věřil že se u nás nastartuje. Čekal jsem že bude mít obrovskou chuť do fotbalu a motivaci se zase vrátit třeba zpět do nároďáku a vysloužit si ještě nějaké zahraniční angažmá. Ale obrovsky mě zklamal. A když k tomu přidám ještě jeho údajné arogantní chování, o kterém už tady někteří psali, tak je to jasný adept na konec. Škoda - podobný případ jako Dostál. Na hřišti maká a bojuje, ale fotbalově na Slavii taktéž nemá. Nepamatuju snad za poslední dobu víc nególového útočníka než on. Ten člověk je fakt nególový. Jeho neustálé protěžování na úkor Škutky kterého se vedení chtělo zbavit, je tak nehorázný omyl, že to naprosto usvědčuje sportovní úsek z amatérismu a diletantismu. A nás to možná i stálo několik bodů. Proti Škodovi opravdu nic nemám, ale ve Slavii prostě nemá fotbalově co dělat. Zkusil bych ho třeba s Bohemkou směnit za Šírla. V Bohemce se mu ještě celkem dařilo a třeba by ho Bohemka uvítala. A nám by se Šírl hodně hodil.

    Těchto hráčů bych se zbavil okamžitě. No a ultimátum bych dal Nitrianskému, Čonkovi, Juharovi, Gecovovi. Tihle pánové jsou jedno velké zklamání a hrůza a jen to že jsou ještě relativně mladý a mají potenciál se zlepšit, je v mojich očích ještě zachraňuje. Na jaro bych jim dal ještě poslední šanci a pokud se neproberou a nezačnou konečně podávat výkony, tak bych je v létě vymetl hned mezi prvníma. Případně pokud by za ně v zimě nějakým zázrakem přišla nabídka, s klidným srdcem bych je pustil.

    ad3: povedený konec jara - přiznávám že i já jsem se jím nechal zblbnout a opravdu jsem věřil že to znamená náš návrat. Jaký omyl.... Určitě nesouhlasím s tím, že jsme se utkali s týmy kterým už o nic nešlo. To je samozřejmě pitomost. Ale je třeba vidět, že už o nic nešlo nám. Sestup nám nehrozil, boj o poháry byl vzdálený jak cesta do vesmíru a tak jsme mohli hrát v klidu a uvolněně. Neměli jsme co ztratit. Jenže ejhle. Začne nová sezona, zase už o něco jde a hráčům se najednou rozklepou kolena a mají strachy propletený nohy do vánočky. Máme psychicky strašně slabý a nevyrovnaný mančaft a to je jeden z hlavních důvodů, proč hrajeme o padáka. A ačkoliv to zní tvrdě a nekompromisně, jestli se někdo sesype hned při prvních průserech, tak nemá ve Slavii absolutně co dělat! Tlak je skoro všude a o Slavii ani nemluvě. A velké týmy se vyznačují právě tím, že dokáží vyhrávat zápasy ve kterých jsou pod tlakem a ve kterých se třeba nedaří. A takový tým my bohužel v současnosti nemáme. Co je platné že se Čonkovi daří když o nic nejde, když pak na podzim když už zase o něco jde se uplně posere a není schopný ani nahrát na 2-3 metry. Co s takovým hráčem? Proto při vyhlížení nových posil se nesmí dbát jen na fotbalové kvality, ale i na to jestli je to hráč do nepohody a kterému se nerozklepou hnáty hned při prvním průseru.

    ad4 no a nakonec poslední nejaktuálnější událost a tou je včerejší verbální útok fanoušků na hráče - aby bylo hned jasno, tento způsob vyjádření nespokojenosti zdá se mi býti poněkud nešťasným a já ho rozhodně neschvaluju. Ale už naprosto chápu že trpělivost některým začíná přetékat. A na jednu stranu si říkám že jen dobře, že hráči dostali pocítit že už toho máme opravdu dost a že jim nehodláme už dál trpět to, jak na to na hřišti kašlou, jak je jim Slavia uplně ukradená a ztrapňují naší Slavii svými výkony na hřišti. Někteří agitují za to, že by jsme se měli držet našeho hesla "Po výhře, po prohře". To ano, souhlasím. Ale po prohře, myšleno po porážce ve které je vidět bojovnost, zápal, touha rvát se za sešívaný dres a to že za hráčema hoří tráva jak do toho dupou naplno. Potom jsem ochotný odpustit jakoukoliv porážku. Ale má někdo pocit že to takhle bylo v našich prohraných zápasech? S přimhouřením obou očích možná snad včera, ale jinak ne. Takže "po výhře, po prohře" neznamená že budu tupě přihlížet a jako ovce dál a dál bez vyjádření nespokojenosti chodit na stadion, když na to hráči na hřišti kašlou a máme naprosto neschopné vedení napříč sport. úsekem, marketingem i tím uplně nejvyšším vedením. Takže tohle bych prosil si neplést! Ty naše primadonky se na hřišti po většinou plouží jak kdyby jim to bylo uplně jedno, vůbec si neváží toho že hrají ve Slavii a vůbec za ní nejsou ochotný bojovat. Je mi z nich z některých kolikrát až špatně. A ještě se ani poslední zápasy neobtěžují chodit ke kotli a neváží si toho, že mají v zádech nejlepší fanoušky u nás, kteří s nima měli trpělivost dost dlouho. Každý kalich trpělivosti jednou přeteče! Kor když se tak vytrvale naplňuje jako ten náš slávistický. Ale jak říkám, ten včerejší útok nebyl zrovna šťastný. Souhlasím s tím co navrhoval Barra. Aby se domluvilo setkání mezi hráči a fanoušky. Někdy uprostřed nějakého týdne. Já bych klidně z Pardubic dorazil, pokud bych nebyl v práci!

    Takže toť moje názory na nejaktuálnější témata.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      tantalos     před 11 lety 23.09.2013 18:03 |  
      0 0

      No, jsi bohatýr, Borrisi,
      vyhnal bys skoro celý mančaft a nechal si Kisela a Čontofalského,kteří tak úspěšně sestřelili každého trenéra, který se jim nelíbil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Borris     před 11 lety 23.09.2013 18:52 |  
        0 0

        Čtyři hráči jsou celý mančaft? Tak Kisel v zimě stejně končí a přesouvá se do vedení. Ale i kdyby ne, tak patří k jedněm z mála kteří snesou přísnější měřítko. Někdy už mě sice také štve jak se na hřišti vzteká, ale rozhodně se nepřidám k těm co na něj teď houfně nadávají. U něj jako u jednoho z mála jsem si jistý že mu osud Slavie není ukradený. A kde máš nějaké důkazy že on a Čontofalský někoho odstřelili? Máš nějaké důkazy nebo to jsou zase jen nepodložené dohady a pocity?

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Narmer     před 11 lety 23.09.2013 19:06 |  
          0 2

          Dokud tam bude tolik Slováků,tak to fungovat nebude.
          Nechal bych Dobrotku a Škutku,ostatní pryč.Těm je Slávka ukradená,hlavně že berou plat.
          U Kisela si nejsem až tak jistej,že mu tolik záleží na Slavii.Kdyby mu Slavie nenabídla šéfa mládeže,tak šel za Lavičkou do Sparty.
          A tantalosovi věřím...

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            jarodo57     před 11 lety 23.09.2013 20:29 |  
            0 0

            Pozor .Před půl rokem jsem byl tady označován za to,že je u nás moc slováků xenofobním .

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            Borris     před 11 lety 23.09.2013 21:42 |  
            0 0

            Ohledně slováků souhlasím, také bych ponechal jen Dobrotku a Škutku. A co se týká Kisela. Takových spekulací, kdo koho kde vyštípal, kdo nasazuje na tohodle a tohodle a kdo se nemá rád s tímhle a s tímhle a že tenhle a tenhle chlastá, tu čtu každý týden tolik, že už mě to nechává uplně v klidu. Až někdo předloží důkaz o tom že to tak je, tak prosím. Ale do té doby jsou to pro mě spekulace. Taky bych tu mohl napsat, že Fenin chodí chlastat s Kajínkem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Borris     před 11 lety 23.09.2013 18:55 |  
        0 0

        btw vyhnat si opravdu zaslouží téměř celý mančaft, za to co na podzim předvádějí..... To si nebudeme nalhávat. Ale vzhledem k tomu že to není tak lehké, vyhodil bych ty čtyři kteří si o to říkají nejvíc. Každý z jiného důvodu. Někdo proto že na Slavii zkrátka nemá a někdo proto, že má špatný přístup a i výkony.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    sekec     před 11 lety 23.09.2013 19:17 |  
    0 0

    Kdo v kritice obstojí?
    To je panečku otázka. Myslím si, že tak tvrdou kritiku si většina hráčů nezaslouží. Proč? Z jednoduchého důvodu. Většina hráčů na první ligu nemá. Hrají tak jaké mají předpoklady a jak jsou od žáčků vychováni. Naučili se kopat, to není tak těžké, ale jen trefit balon, to je málo. Prostě na to nemají, z různých důvodů. Nekritizujme je za to, že neumí zpracovat balon,přesně přihrát, zapojit myšlení, obejít protihráče, uvolnit se , vystřelit atd. Takhle mohu pokračovat. Leopší již nebudou, žádný trenér je nenaučí tomu, co již neumí. Proto od nich nečekejte žádné zázraky, nemají na to. Žádná kritika je nezmění. Kdo je tedy vinen? No ti, kteří je vychovali a dávají jim možnost prezentovat se v lize nebo je koupili. Trenér by měl být na úrovni a chtít hráče, kteří fotbal umí a vedení by mělo takové hráče sehnat a zakoupit. Jsou tací vlastníci, fandové, kteří jsou ochotni ty peníze obětovat? Jsou, ale již dlouho ne ve Slavii. To je naše smůla. Neviňte hráče, kteří makají, dělají co umí, ale fotbal se nenaučili. Nemohou za tu bídu, lepší nebudou. Žádná radost. Zdar Slavii!

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Markus     před 11 lety 23.09.2013 20:48 |  
      0 0

      Jo, souhlasím a přesně z tohoto důvodu nikdy nekritizuji třeba Dostála. On se fakt snaží a díky zkušenostem co sbírá z něj může být solidní ligový dříč. Náš problém je rozpadlá páteř týmu. Snad bude mít Koubek prostor novou páteř týmu poskládat, lehké to mít nebude. Obávám se, že mu to dříve či později zkusí dát sežrat i někteří hráči a já si nejsem jistý, zda na ně bude dostatečně platit. Svého času Petržela na takové platil, ale Koubek ... no uvidíme co z toho bude. Každopádně ať se to zkusí, držím mu palce :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      quelhar (admin)     před 11 lety 23.09.2013 20:53 |  
      0 0

      Nesouhlasim. Zhruba polovina hracu na soupisce A tymu jsou bud soucasni nebo byvali reprezentanti. To znamena, ze umi nebo umeli kopat lepe nez drtiva vetsina jejich vrstevniku. To by na hristi melo byt videt minimalne tak, ze tym nebude na sestupovych prickach.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 23.09.2013 20:55 |  
        0 0

        quelhare, s tímhle předpokladem bych zacházel velice opatrně, při vědomí toho, jak a v čí režii dnes probíhají výběry hráčů do mládežnických reprezrentací...

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          quelhar (admin)     před 11 lety 23.09.2013 21:30 |  
          0 0

          I kdyz na to pristoupim, tak repre U21 uz podle me je nejake meritko. A pokud Nitriansky s Conkou odehrali nekolik zapasu za reprezentace svych zemi, tak fakt, ze na podzim hraji hur nez bidne proste odmitam vysvetlit tim, ze lepe hrat neumi. Kdyby napriklad Nitriansky neumel centrovat do vapna a neumel pri standardkach branit sveho hrace, jak opakovane ukazoval na podzim, tak by jej asi Dovalil pred dvema lety nestavel.

          Ano, jsou v kadru jiste hraci, kteri proste na boj o pohary nemaji. Ale taky si myslim, ze vetsina jich je dostatecne kvalitni na to, aby hrala minimalne lepsi stred tabulky.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            Betynka58     před 11 lety 23.09.2013 22:14 |  
            0 0

            Stoprocentní souhlas. V současném kádru vidím jediného hráče, který evidentně předpoklady pro ligový fotbal nemá, a to je Dostál. Ostatní víceméně určitou kratší nebo delší dobu prokazovali, že fotbal dokáží hrát kvalitní (alespoň na české poměry). Jiná otázka je, jestli je u všech naděje, že se na své světlejší chvilky rozvzpomenou. A tady mám u některých oprávněné pochybnosti, které např. u Fenina hraničí s jistotou.

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              quelhar (admin)     před 11 lety 23.09.2013 22:20 |  
              0 0

              Presne. O to smutnejsi je, kdyz clovek nevidi prilis velky rozdil ve vykonech Dostala, Conky a Nitrianskeho. Kdyby clovek uplne zapomnel na posledni tri mesice a podival se na nasi soupisku, tak si musi myslet, ze hrajeme pri nejhorsim stred tabulky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Slawek     před 11 lety 24.09.2013 12:46 |  
        0 0

        Já naopak souhlasím a mnohdy se divím, jak se vlastně takoví fotbalisti jako je Čonka nebo Dostál s Nitrianským mohli vůbec do ligy dostat. V případě Čonky a Nitrianského dokonce do repre 21. Na druhé straně si Petrouš sám zavařil, když nechtěl na rovinu říci, že mužstvo nutně potřebuje na několika místech posílit. Totéž mě překvapilo u Šetrleho, když řekl, že to bude dobré, že tohle mužstvo má na to být do pátého místa. Jak na to přišel ? Předpokládám, že na to doplatí a časem bude následovat Zb. Kusého. On už totiž fotbalem dávno nežije a podle toho to vypadá.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    honza1947     před 11 lety 23.09.2013 20:45 |  
    0 0

    Nemohu souhlasit s hodnocením Rakovana, viděl jsem video ze všech možných úhlů a jednoznačně byl na něho ze strany Táborského faul. Stačí se podívat do pravidel a není k tomu třeba žádný výklad. To je prostě bez diskuse. Myslím, že to je u něho i o zkušenostech a příště bude razntnější při takovýchto zákrocích a odstrčit se nedá. Jinak chytal bezchybně a vyloženě nás podržel, což se např. nedá říci v některých předešlých utkáních u Černého.
    Nemohu jinak, než že Příhoda ovlivnil neodpískáním faulu utkání. Nabízí se otázka, zda to byl "desátek" pro Peltu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      bububu (přítel SN)     před 11 lety 24.09.2013 01:04 |  
      0 0

      Já si zas nemůžu pomoct, ale ať se na to dívám horem dolem, tak tam prostě žádnej faul nevidim, jen naprosto naivní a špatný pohyb brankáře...

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      bongor     před 11 lety 24.09.2013 06:07 |  
      0 0

      Ty se na to honzo ještě ptáš?Ale pamatuju si pár zákroků brankářů pěkně ze vzduchu,kolenem napřed.To on se musí Rakovan teprve osmělit.Jinak ale platí,že máme určitě několik lepších odchovanců,než je Raki,na čáře ale byl výbornej.Ovšem teď máme vlastně jen jeho.Kdyby se zranil,tak nastoupí Koubek

  21. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    goop     před 11 lety 23.09.2013 20:49 |  
    0 0

    Taky já se nepřipojím k houfnému nadávání na všechny a všechno. Zejm. k tomu, že většina hráčů na to nemá. Zaprvé, řada hráčů, kteří jsou u nás dnes na odpis, v různých obdobích před touto vleklou krizí ve Slavii hráli dobře - Nitranský, Čonka, Gecov, Fenin, Čolek, nakonec i ten Juhar hrával lépe než v současné krizi. Že záleží na tom, jak dokáže hráče motivovat trenér a vůbec celelý nastavení týmu, podmínky pro práci a to, jak se daří týmu jako celku je známá věc. O tom svědčí úspěch Plzně, který Vrba vybudoval na hráčích, kteří byli jinde odepisováni. Naopak jiní, kteří přestoupili ven se v jiných podmínkách neprosadili. Takže chytrý řeči, jak je to sbor nýmandů, který na to nemají, si prosím nechte. Ti hráči prokázali, že na to mají, ale z nějakýho důvodu teď tak nehrajou. Proč? Kdo z vás to ví? Kdo je na tréningu, v šatně, aby mohl říct, že to je tak a tak? Další věc je, že dobrej trenér umí využít 100% potenciálu hráčů v týmu. Skvělej trenér umjí využít 120 nebo 150% - to je třeba případ Vrby nebo i KJ v dobách jeho slávy. Ti trenéři, kteří se tu vystřídali dokázali využít možná 80% ale spíš méně. Opět nevím, z jakého důvodu to vždy bylo. Taky mám několik tipů na hráče, kteří by mohli skončit, ale točí mě příspěvky typu: vyhnat všechny a přivést opravdový posily. I kdybychom na ně teď měli, tak trenér, kterej by dokázal z týmu dostat aspoň 100% potenciálu by hrál minimálně "klidnej střed tabulky".

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      bububu (přítel SN)     před 11 lety 24.09.2013 01:02 |  
      0 0

      Můžu se zeptat kdy a kde hráči dokázali, že to v sobě mají? V domácích zápasech se sestupujícími Budějovicemi nebo Hradcem? Nebo snad usuzuješ z jednoho zápasu v Plzni, kterej se opravdu povedl, ale měli jsme štěstí jak blázen? Navíc to se tak občas stane, že favorit jako Plzeň ne vždy má svůj den (viz současné kolo a zápas s Duklou). A není právě kvalita hráče určována tím, že dokáže hrát dobře stabilně a ne jen nahodile dva tři zápasy? Já si nemůžu pomoct, ale třeba od Gecova nebo Fenina jsem prostě v našem dresu ještě povedený zápas neviděl, to stejné se dá říct tak rok o Nitrianském a dalších. To, že byl někdo někdy dobrej neznamená, že bude dobrej pořád!

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        goop     před 11 lety 24.09.2013 13:05 |  
        0 0

        Kdy a kde? Gecov třeba v Liberci, Fenin v Teplicích (rozuměj - když hrál v jejich dresu), Nitrianský když k nám přišel podával slušné výkony a ukazoval potenciál, totéž Čonka a další. Nevím, proč si myslíš, že uvažuji jen o jejich kariéře v našem dresu.
        Nikde nepíšu, že když byl někdo dobrej někdy tak to znamená, že je dobrej pořád. Zkus si přečíst znovu můj příspěvek a porozumět mu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      bongor     před 11 lety 24.09.2013 06:18 |  
      0 0

      Já myslím,že pokud na to mají,tak je to,že hrají takhle pod psa pro ně přitěžující okolnost.Peníze dostávají určitě ,to je úředně ověřeno.
      Chybí jim fyzička?To je vina především kondičního trenéra,ale i hráčů samotných.Každý na sobě musí vidět,jak je na tom fyzicky a může si
      přidávat donekonečna,aby se cítil lépe.Viz příklady Jágr,nebo i Pavel Nedvěd.Někdo rozvrtává šatnu?To musí vědět trenér a okamžitě zasáhnout.To není záležitost národnostních partiček,ale jednotlivců,kterým se něco nelíbí a dokáží přesvědčit slabší nátury,aby jim pomohli v jejich "spravedlivém"boji.
      Každopádně bych začal Feninem,protože to co předvedl proti jabkám,to už byl přímo výsměch nám všem.Ten už měl vyletět hned po zápase.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        goop     před 11 lety 24.09.2013 13:17 |  
        0 0

        Bongore, snažil jsem se vysvětlit, že aktuální výkon, který hráč předvádí (teď to myslím obecně) je souhrnem více faktorů. To, jak má hráč natrénováno fyzicky je jeden z nich. Další - a možná významější - je psychická pohoda, dále důvěra trenéra, pozitivní či negativní motivace, výkon spoluhráčů, sehranost týmu jako celku atd. Proč někteří hráči podávají v jednom týmu podprůměrné výkony a v jiném týmu pod jiným trenérem vyrostou? Snažil jsem se ohradit proti tomu, jak se tady v diskuzi nahoře mnohokrát tvrdí, že hráči jsou ve většině totální dřeváci. Kdyby tomu tak bylo, tak Nitri neby vybrán do U21, totéž Gecov, který se prosadil v Libe a pak šel ven, stejně Fenin v Teplicích, Mičola v Baníku, Dobrotka ve Slovanu i ten Juhar nehrál ve Spartě jako totální idiot. Dále tu máme stabilně dobrýho Petráka, prosazujícího se Škutku, podle mne na svůj věk a zkušenosti slušně hrajícího Zmrhala, kterej by šel nahoru podle mě v lepším týmu. Takže chci říct, když by se s těma hráčema dobře pracovalo, tak maj na víc. Když by se jim zadařilo a chytli se, tak ještě na víc.
        OK, někdo má problém v hlavě trvalej a někdo je již za zenitem, ale vidím v tom týmu pořád určitou kvalitu, která se neprokazuje na hřišti v zápasech. Nejsem si ale jistý, zda je zatím jen to, že si hráči řeknou: se.em na to.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Slawek     před 11 lety 24.09.2013 12:37 |  
    0 0

    Alanore, k Tvému hodnocení nemám nejmenší připomínky. Zvláště dobře so ohodnotil výkony Dostála, Čonky a Kisela. Smekám !

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 24.09.2013 13:26 |  
      0 0

      Díky!