Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

Pro média se vyjádřil smutný debutant v naší brance Karel Hrubeš.

Jaké jsou pocity po ligové premiéře?

Nejsou nic moc. První start, první červená karta. To určitě není nic příjemného.

Máte pocit, že ta červená karta byla oprávněná?

Dotyk tam byl, ale nebylo to nic brutálního. Přišlo mi to oboustranné, hráč trefil mě, já jeho. Ale faul to určitě byl.

Co se vám honilo při vyloučení hlavou?

Byly to pocity jako první start, červená karta, nic moc. Ale byl tam balón za obranu, snažil jsem se klukům pomoct, ale hráč tam byl o setinu dřív.

Klepala se vám před premiérou kolena?

Ne, neklepala. Zápas jako každý jiný, do toho jsem s tím šel.

30 minut hrála Slavia dobře, co se stalo, že po inkasované brance úplně odešla?

Je to jako vždycky, dáváme si góly sami. Je to škoda, na začátku se držíme, máme hru pod kontrolou a pak propadne balon vápnem, nepobereme hráče a dostáváme kvůli tomu zbytečné góly.

Kdy jste se dozvěděl, že nastoupíte?

Trenér mě na to pomalu připravoval už od začátku týdne. Říkal, že by se mohlo stát, že půjdu do branky. Dnes hodinu a půl před zápasem jsem viděl sestavu a byl jsem na papíře.

Co říkáte na reakce fanoušků?

Já se jim na jednu stranu ani nedivím. Je to špatné, musíme se pokusit to zvednout v dalších zápasech.

Čontofalský a Černý zranění, vy dostanete trest. Bude mít za Slavii kdo chytat?

Je tady Matej Rakovan, takže já si myslím, že Slavia brankáře má. V juniorce je pak ještě Pepa Řehák, takže to nebude problém.

Nemáte obavy z dalšího finančního postihu?

Jestli to má přijít, tak to prostě přijde. S tím teď nic neuděláme.

Proč jste se rozhodli nejít na děkovačku k fanouškům?

Nevím, co vám na to mám říct. Já už jsem tam nebyl.

Komentáře (85)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

    Fallen (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 10:44 |  
    0 0

    Vyprávěj už pět let to samé

    • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

      Chlupp (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 13:59 |  
      0 0

      V prve rade by se mel predstavit skutecny majitel Slavie, evidentne jde o nekoho z politiky, kdo momentalne nema na svoji hracku cas...( Janousek, Hrdlicka? )...Hrebicek to evidentne jen zastresuje, mame nejhezci stadion, tradici, dresy, skvele fanousky a pokud je Slavie propojena s majitelem stadionu, bylo by idealni to prodat jako celek nekomu, kdo ma o fotbal uprimny zajem a byl by schopen Slavii dostat tam kam patri...to je momentalne jedina cesta, jak Slavii pozvednout a zachranit...howgh!

  2. Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

    klimi     před 11 lety 15.09.2013 10:46 |  
    0 0

    Chudák Karel, upřímně je mi ho líto. Chytat za takovou obranou musí být děs, i když je pravda, že ta červená byla z jeho strany naprosto zbytečná. Doufám, že nad ním "někdo, kdo rozhoduje o hráčích", nezlomí hůl...

    • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

      capt (host)     před 11 lety 15.09.2013 10:49 |  
      0 0

      největší podíl viny na jeho vyloučení má Kisel

      • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

        leoneig     před 11 lety 15.09.2013 11:57 |  
        0 0

        Před Hrubešem klobouk dolů,do karty chytal dobře a dobře dirigoval obranu..Doufám,ze dostane další šanci a neskončí někde v Teplicích. Já mu za výkon děkuju

        • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

          ortevor     před 11 lety 15.09.2013 19:18 |  
          0 0

          taky se mi moc libil, hlavne tim jak chodil sebevedome do centru a sbiral je nebo alespon vyboxoval pryc...oproti Radkovi nebe a dudy....
          a doufam, ze ho nas slavnej sportovni mag neodepise jako vinika neuspechu s Boleslavi...s nim a Berkym bysme meli golmanskou dvojici na dlouho vyresenou

          • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

            leoneig     před 11 lety 16.09.2013 19:56 |  
            0 0

            Z Hrubeše vyzařovala velká jistota..Kamilovi poděkovat,Čontovi taky a s Berkym úplně v pohodě gólman.dvojka

  3. Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

    Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 12:34 |  
    0 0

    Vyjádření vedení k Petroušově rezignaci bych dnes nečekal. Vedení pořádně nepracuje přes týden, natož pak o víkendu.

    • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

      naplavnik     před 11 lety 15.09.2013 12:37 |  
      0 0

      ježiš, je to sice vtipný, ale vlastně hrozný...

      • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

        Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 12:55 |  
        0 0

        No celá Slavie je teď jedná velká tragikomedie na pokračování... A bohužel stejně jako v nekonečných seriálech, i tady se průběžně mění hlavní role...

  4. Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

    naplavnik     před 11 lety 15.09.2013 12:43 |  
    0 0

    z výkonu hrubeše jsem měl docela obavy, přeci jen za touto obranou a v té naší atmosféře to není nejlepší konstelace k debutu. ale mě se docela líbil, dobře reagoval na střílený centr, za branku bych jej ani tak nevinil, ten prostor měl být vyčištěn obránci... a k tomu zákroku, prostě se rozhodl do toho jít, byl tam později a toho hráče prostě trefil, podle mne jasná záležitost (i když zákrok llorise v severolondýnském derby před třemi týdny proti walcottovi nebyl aní pískán ;-) ... je to asi o zkušenosti, to by s odehranými zápasy měly přicházet... do budoucna bych o trojku berkovec, čontofalský, hrubeš zase takovou obavu neměl...

  5. Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 12:50 |  
    0 0

    Karel je trochu oběť další manažerské minely vedeni.

    je sice supr, ze máme dva super zkusene veterány, ale k cemu, když do 8.kola jsou oba zdravotně Out.

    jit chytat po dvou trénincích s Áčkem chytat, to je libovka. Jasny důkaz, ze Rakovan tu je asi nějakou podivnou tlačenkou a i tím se mi vedeni hnusí.

    jinak z Hrubeše mam dobrý pocit, snad ho ta cervena nepoznamená

    • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

      Chlupp (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 13:43 |  
      0 0

      Berkovec a Hrubes by mohla byt do budoucna dobra a nadejna dvojice, Radka bych nechal at pusobi v klubu s mladezi, popr. klukum kreje zada a Rakovan s Contofalskym na prodej nebo hostovani...

      • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

        Jufek     před 11 lety 15.09.2013 14:14 |  
        0 0

        Taky to vidím podobně

  6. Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

    klimi     před 11 lety 15.09.2013 14:30 |  
    0 0

    První gól: Co to předvedl Gecov za přihrávku za Nitrianského? To je tragédie...Pak už se nestíhal vrátit a bránění ostatních ani nestojí za zmínku..

    • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

      Fulham     před 11 lety 15.09.2013 16:17 |  
      0 0

      No nevim - sedel jsem primo nad tim a Milan to nejak divne obihal - Marcel měl asi Chramostu faulovat ale - mezi tim byl aut, Potom se ten balon odrazil ven z vapna - jediny kdo nenese vinu je Hrubes.....

  7. Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

    dArtagnan     před 11 lety 15.09.2013 14:41 |  
    0 0

    Co považujete za svůj nejlepší trenérský tah?
    Kardinální řez hráčským kádrem během jara 2003 v Petrohradu. Tehdejší prezident klubu Vitalij Mutko někam odcestoval a já všechny jeho oblíbence a další hráče vyházel. A dal jsem tam mladé, kterým jsem věřil.

    http://fotbal.idnes.cz/trener-petrzela-slavi-sedesatku-don-/fotbal.aspx?c=A130717_103414_fotbal_mn

    Petrželu potřebujeme okamžitě:-)

    • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

      mart01     před 11 lety 15.09.2013 15:15 |  
      0 0

      Taky bych ho bral, ale ono je to stejně jedno kdo ty žebráky bude trénovat.

      • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

        dArtagnan     před 11 lety 15.09.2013 15:18 |  
        0 0

        My nepotřebujeme, aby ty žebráky někdo trénoval. Potřebujeme někoho, kdo ty žebráky vyžene z Edenu svinským krokem.

    • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

      tupoleff (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 15:17 |  
      0 0

      to možná neni špatnej nápad. jeho kariéra je stejně v hajzlu, tak proč to nezkusit. slávista je, a tvrdej na ty lenochody by bejt uměl, akorát se z nás stane druhá bohemka:)

      • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

        Tugarin     před 11 lety 15.09.2013 15:39 |  
        0 0

        Položme si jinou otázku, komu vlastně vadí pád Slavie ? "Majitelům" těžko, a hlavně fotbalová veřejnost si už na to zvykla, a dnes už jsem zajímaví pro většinu fanoušků jen tím, jak dostáváme po držce. Už to trvá moc dlouho, aby se někdo jiní než skalní fanoušci vzrušoval nad tím, že jsem průměrní až podprůměrní.
        Už jsem spadli tak hluboko, že už i dost sparťanů jsou z toho smutní.
        Ale nejhorší na tom je, že pořád nejsme na dně...

        • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

          slaviator     před 11 lety 15.09.2013 17:54 |  
          0 0

          Na dno se padnout nedá, vždycky to může byt JEŠTĚ horší. Nejsem pesimista, jsem realista.
          Případný pád do druhé ligy neznamená ze odejde Šeterle či Drzmisek, sponzoři těžko přijdou a v Edenu to neufinancujem, takže by se hráli v Pocernicich bez zájmu fanoušků. Jestli by hráli Nitriansky, Conka, Fenin, Kisel, Bortel, Dostal, Kores tak tohle hraci v jejich současné formě nemají ani na tu druhou ligu... A ani případný sešup do CFL by neznamenal nutně odchod Drzmiska se Seterlem. Akorát bez zájmu médií, bez fanoušků, ve vyhnanství v Pocernicich, s odchovanci v Jablonci, Liberci, Spartě a Plzni a s patnácti Slováky v sestavě bychom byli nuceni za výchovné prodat do Sparty/Plzně/Liberce Oskara Fotra a s dluhama by to kleklo. Poháry a další by se v insolvencim řízení rozprodalo. A pak, pak teprve bychon byli na dne, byt ne možná tím nejhlubsim a možná by na nás čekal Mariánských příkop....


          Takže osobně bych to viděl takto: založit sbírku mezi fanouskams a dokupovat od fotbalové akciovky ako sdružení fanoušků poháry, suvenýry. A obratem je klubu pronajmout za symbolickou korunu pod podmínkou, ze budou vystaveny v síni slávy.
          Klub by tak získal část peněz (podmínkou ve smlouvě by bylo dat je na mládež... ) a nehrozilo by, ze konkursní správce jednou dá ty poháry do konkursní podstaty...

          • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

            slaviator     před 11 lety 15.09.2013 18:01 |  
            0 0

            Mimochodem - Kusy mi sliboval, ze se ke 100.výročí narození Bicana pojmenuji tribuny dle čtyř legend - jižní Planickova, východní Pucova, západní Fr.Veselého a severní Bicanova. Stejne tak by nebyl problém, aby fanoušci měli za stokorunovej příplatek jméno (přezdívku) na sedacce. Seterlemu je jakákoli komunikace vůči fanouškům u zadku ...

          • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

            1rytir     před 11 lety 15.09.2013 18:04 |  
            0 0

            Přesně vystižen dopad naštěstí nemnoha rad, abychom nechali klub padnout klidně do ČFL. To opravdu není cesta zpátky. Ligu musíme zachránit stůj co stůj, jen tak je možný návrat na výsluní. Samozřejmě ze zcela jiným managamentem, zázemím a hráči!

            • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

              bongor     před 11 lety 15.09.2013 18:26 |  
              0 0

              samozřejmě,to je jen šidítko a to my nechceme.Nejsme mimina.

            • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

              trochar     před 11 lety 15.09.2013 18:34 |  
              0 0

              nemám rád kategorická tvrzení, že ligu se musí za každou cenu zachránit, nemám rád ani opačná tvrzení, že je nutné klub nechat padnout na úplné dno a začít znovu. pokud by existovala jistota, že v případě sestupu půjdou Řebíčci o dům dál (třeba do basy), tak bych z celého srdce slávii 2 ligu přál. ovšem ta jistota neexistuje a tudíž volat po pádu mi přijde nesmyslné. v případě záchrany klubu (příjde mi naivní mluvit o cestě zpět na výsluní) tady jistota změny také není a spíše mne napadá, že by pokračovala opatie snoubící se s amatérismem, která se vládne na nejvyšších postech našeho klubu, tzn. pokračovala by kóma, ve kterém se v tuto chvíli nacházíme. co tedy s tím? je to skutečně tak, že my jsme slavie, totiž my fanoušci jsme slavie. ti plejeři v červenobílém z velké části mají slávii u zadku a to nemluvím o lidech ve vedení. oni zkrátka slávie nejsou a na tom bychom měli stavět. jak dát nejvo svůj postoj při derby? bojkotovat ho?

              • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

                1rytir     před 11 lety 15.09.2013 18:42 |  
                0 0

                Bojkot derby je hloupost, zvláště když by Eden s radostí obsadili Sparťané. To by jsme nejdříve museli Eden vyprodat a pak zůstat před branami a na stadionu nechali jen zaplněný sektor pro hosty...To se ale nikdy nepodaří :-)

                • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

                  slaviator     před 11 lety 15.09.2013 18:48 |  
                  0 0

                  Na derby všichni v černém nebo dresech naruby a píšťalky a hromadně vypiskat nástup... Spistalkama to zní daleko hlasitejc a vydrzis pískat i deset minut....

                  • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

                    trochar     před 11 lety 15.09.2013 19:08 |  
                    0 0

                    ja myslím, že jsme jediní dva, kdo tady neustále opakuje, že by bylo fajn dát najevo nesouhlas tím, že půjdeme v černém (popřípadě dresy naruby, to si však myslím, že by vizuálně tak nevyniklo). myslím, že na derby v černém by nebyl špatný nápad. smuteční nálada je na místě. a píštalky a vypískání hráčů při nástupu se mi také líbí!

                    jsem i pro to konto, ale v tom případě by chtělo vymyslet, že za ten a ten příspěvek by fanoušek dostal například červenobílou placku (tu připínací), kde by byl nějaký odkaz na současný stav věcí (něco jako "Řekni Řebíčkovi ne...", "tady není řebíčkovo" apod. ) samozřejmě to musí být něco, která je vidět a kterou by fanoušek mohl hrdě nosit a vlastně se i tak vyjádřit a zároveň podpořit slávii finančně. čím vyšší částka by to byla, tak tím "lepší" věc by fanoušek dostal. jednalo by se vlastně o takové, jakoby fanklubácké cetky, ovšem tyto by měli "politický rozměr".

            • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

              slaviator     před 11 lety 15.09.2013 18:45 |  
              0 0

              Hlavně to chce něco dělat...
              Jak navrhuju, založit transparentní konto a vybírat peníze na odkup poháru a suvenýrů. Peníze by pak klub musel dat do mládeže, nehrozilo by ze poháry jednou skončí v Příbrami jako ty poháry Dukly nebo ze poháry skončí u Rebicka či někoho jiného doma či ze budou jednou v konkurzni podstatě....
              A otestovalo by se tím, zda je reálné pomyslet na odkup klubových akcií...
              No a kdyby prostě Rebickovci to tu vedli dál zu null und grund tak by se založila Slavia Praha 1892 a od nejnizich soutěži by se jelo s podporou fanoušků a s poháry Slavie dál a Revicci at si v Edenu postaví třeba hypersupergiga obchodní centrum

              • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

                Kactus     před 11 lety 15.09.2013 20:47 |  
                0 0

                pokad nebude podpora nejake fanouskovske organizace, tak se to proste nepovede.
                ale OP, nebo Fanklub a take Tribuna Sever ... skoda rict, nedelaji nic.
                krome teda trapneho oteverneho dopisu.

              • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

                bububu (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 20:56 |  
                0 0

                To je na začátek docela chytrý nápad, jsem pro!!! Minimálně historii by měli mít v rukou fanoušci!

          • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

            th     před 11 lety 15.09.2013 18:24 |  
            0 0

            Co přesně se musí stát, aby licence Slavie, kterou má a.s., připadla zpátky jednotě SKS, tak jak to ''hrozilo'' před pár lety?

            Nebyla obava z takového vývoje právě důvod, proč byl opuštěn plán A (rychlá smrt) a nakonec se všechno dalo do pohybu, objevil se najednou natland, Řebíčci a pokračuje se v podivnostech pod vedením těchto individuí směrem k jakési pomalé smrti, plánu B?

            • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

              slaviator     před 11 lety 15.09.2013 18:39 |  
              0 0

              Já se licencema zabýval v rámci sportovního práva zrovna na jaře 2011. Pak se ale měnily stanovy FACR, takže nedokážu ted říct, jak to je nyní. Ale obávám se, ze licence prostě už takhle nejde získat, stejně jako už nejde odkoupit licence od jiného týmu jako Slovacko od Čáslavi...
              V hokeji je to přitom úplně jinak, tam majitel klubu nemusí byt drzitel licence. Takže by šli (v hokeji), aby licenci drzela skupina fanoušků a klub vlastnil někdo jiný. Něco zdánlivě podobného se ostatně stalo letos s Motorem...

              • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

                Tugarin     před 11 lety 15.09.2013 19:32 |  
                0 0

                Problém je pořád stejný už několik let, pochybuji, že je zde záměr klub prodat a dost pochybuji i o tom, že byl někým zakoupen, resp. že se jednalo i jinou cenu než vyplacení Enicu. Přijde mi to, že jeden silný dravec se nažral, a pod podmínkou úklidu nechal mršinu slabšímu dravci. A podle toho to vypadá, zřejmě ten zbytek není tak stravitelný, tak se nechá být.
                Blbé je, že ani případnému kupci není moc co nabídnout. Slavia je jako jeden z mála klubů na stadionu, patřícím soukromému subjektu, není jasné zda je Xaverov součástí klubu, nebo patří Řebíčkovi a tam jsme rovněž v nájmu. Hráčská práva mají malou hodnotu a rozsáhlá mládež se začíná tak trochu drolit. Tudíž najít fanatického miliardáře, který chce Slavii zachránit se jeví jako nepravděpodobné.
                Problém je v tom, že se můžeme na hlavu postavit, ale nemáme žádnou relevantní možnost nátlakové akce. Samozřejmě můžeme dělat určitá gesta, ale pochybuji, že to bude mít na někoho s tak pošramocenou pověstí nějaký vliv.
                Můžeme založit občanské sdružení s cílem záchrany jména Slavie a návratu slávy, nicméně je nutné si říci, že neexistuje žádný nárok, aby s námi někdo jednal.

                • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

                  slaviator     před 11 lety 15.09.2013 19:55 |  
                  0 0

                  Těžko ale může vedení klubu co je ve srabu odmítnout sdružení 857 slavistu, když by nel spolek na transparentním účtu dva miliony korun a chtěl odkoupit poháry, které by klub vzápětí za korunu dostal obratem do pronájmu....
                  Klub by musel říct, proč nechce od fanoušků vybrané dva miliony. Proto, ze by musely transparentně jit do mládeže? Proto, ze poháry si klub cení třeba ne na dva milióny, ale na dve stě? Nemohli by si dovolit nejednat...

                  • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

                    lassiter     před 11 lety 15.09.2013 20:55 |  
                    0 0

                    proboha, samozřejmě že by je museli odmítnout. to má jako fotbalovej klub prodávat svoje trofeje komukoliv, kdo si pro ně přijde?

                    • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

                      slaviator     před 11 lety 15.09.2013 21:36 |  
                      0 0

                      Komukoli ne. Ale pokud podle quelhara OP už nyní vlastní některé trofeje, proč se nepokusit odkoupit vše?
                      Dukla Prahy taky nikomu nic neprodala až je získal Starka. A trofeje Bohemians 1905 se staly části konkursní podstaty. Mistrovsky pohár Vítkovic je po jejich zaniku ztracen....

                  • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

                    EdCable     před 11 lety 15.09.2013 22:40 |  
                    0 0

                    Chtel bych jenom upozornit, ze sice si muzes smluvne osetrit, ze dva miliony pujdou do mladeze, ale uz nijak neosetris, ze v ramci Slavie jako klubu se proste snizi vydaje na mladez prave o ty dva miliony a ty se pouziji kdekoliv jinde.

          • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

            quelhar (admin)     před 11 lety 15.09.2013 19:45 |  
            0 0

            Jen takovy maly detail. Pokud se nemylim, tak drtiva vetsina trofeji je papirove ve vlastnictvi OP.

            • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

              slaviator     před 11 lety 15.09.2013 19:59 |  
              0 0

              Pokud si pamatuju, tak třeba Ivan Bican památky po Pepim věnoval Slavii, ne? Poháry a trofeje asi taky nebudou všechny ve vlastnictví OP?

              • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

                Tugarin     před 11 lety 15.09.2013 21:10 |  
                0 0

                No nápad je to hezký, ale myslím, že se může chystat za pár let spíše na sbírku na Slavii II v 1.A třídě...

                • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

                  slaviator     před 11 lety 15.09.2013 21:42 |  
                  0 0

                  To by mi nevadilo. S tím jsem už pomalu smirenej, ze se to tak stane. Ale nepřežil bych kdyby se trofeje Slavie, různé poháry, vymenene vlajecky, pamatecni fotografie rozprodaly těsně před zanikem této dnešní Slavie. Pokud dost věci z nich má už dnes papírové OP, jen dobře. Ještě lepší by bylo, kdyby vlastnil všechny tyhle pamatecni relikvie...
                  -----------
                  Musí se zachránit ale nejdříve historie Slavie, její odkaz a hodnoty. Pak má cenu jednou začínat v 1.A třídě od nuly...

                  • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

                    bububu (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 21:59 |  
                    0 0

                    Souhlas...jenom bych chtěl dodat, že není jedinej důvod začínat od III. třídy, umím si představit, že jen ze sbírky fanoušků by se dala hned první sezonu koupit divize/ČFL, o tom prostě nepochybuju!

                    • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

                      EdCable     před 11 lety 15.09.2013 22:42 |  
                      0 0

                      Kdyz nepochybujete, tak se do toho muzete pustit. Me se "libi" to vyjadrovani ve stylu "melo by se". "Ono" se to samo neudela.

  8. Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

    Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 21:34 |  
    0 0

    http://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-stanislav-hrabe/180354/petrousuv-konec-prisel-pozde-rezignovat-mel-po-fiasku-s-teplicemi.html

    Hrabě opět expertuje. Ač souhlasím, že největší hystorická prohra měla mít své následky... Zopakuju vyřčené, už asi podesáté: Nemyslím si, že je pes zakopanej v Petroušovi! Možná nese svůj díl viny, ale ti hlavní viníci sídlí někde jinde v kanceláři a je jim to (narozdíl od něho) beztak celkem jedno!

    • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

      quelhar (admin)     před 11 lety 15.09.2013 21:47 |  
      0 0

      Hlavne by me zajimalo, kde vzal to, ze se chystaly akce fanousku na odvolani trenera. Jestli se neco chystalo a chysta, tak urcite ne jen vyhradne smerem k trenerovi, ale naopak.

      Stejne tak mu priznivci sice neodpusti historicky debakl, ale tim vic to priznivci neodpusti hracum a vedeni. Hrabe se tvari, jako by zabou na prameni v klubu byl trener.

      • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

        mats     před 11 lety 15.09.2013 22:28 |  
        0 0

        To mě na tom taky zaujalo. Nevím, kde to vzal. Možná by se mohli "sportovní experti" zamyslet spíš nad tím, že se nám tu točej trenéři skoro jako svatý na orloji a posun není k vidění prakticky žádnej (pokud se tedy nejedná ještě o posun dolů). Že tu není trenér ten hlavní problém, musí přeci snad už vidět skoro každý.

        • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

          bongor     před 11 lety 15.09.2013 22:44 |  
          0 0

          Kde by to bral?Přece už jste slyšeli o článcích na objednávku.A tenhle klidně může být jedním z nich.

          • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

            mats     před 11 lety 16.09.2013 21:31 |  
            0 0

            Tak to samozřejmě... To funguje nejen ve sportovních rubrikách tiskovin...

  9. Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

    tolsimir     před 11 lety 15.09.2013 22:15 |  
    0 0

    Mimochodem, ve svetle vsech udalosti to zapadlo, ale jak ted koukam na Dohrano, tak me zaujalo, ze faul Hrubese prisel 41 vterin po konci avizovaneho nastaveni. Malokdy se vidi, ze rozhodci nastaveni pretahne, a to ani kdyz je treba stridani nebo zdrzovani brankare atd. Proc vcera?

  10. Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

    Dresco     před 11 lety 15.09.2013 22:33 |  
    0 0

    Jestli ten Bunjaku fakt je na testech v Plzni a oni ho podepisou, tak jsem zvedav, co na to rekne Seterle, kterymu nebyl dost dobrej...

    • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 22:38 |  
      0 0

      A to mas odkud?

      • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

        bongor     před 11 lety 15.09.2013 22:53 |  
        0 0

        Já jsem to taky ještě nikde neviděl ani neslyšel.Ale teď jsem poslouchal otázky Václava Moravce.Byla tam Haindlová a sekretář Řepka/ne Tom blikanec/.Bylo tam pár věcí.Třeba Řepka prohlásil,že
        za posledních 8 let se při kontrolách nezjistilo ani jednou,že by hráči nedostávali výplaty.Haindlová je zase pro zeštíhlení ligy na 12 klubů.
        Velmi dobrý byl názor Goldy,kterému se docela vždy dalo věřit.
        Podle něj si policejní vyšetřování objednala FAČR,aby sázkařskou aférou zakryla aféru Křetínského tašky a práci rozhodcovské mafie.
        Tý Haindlový se nedalo moc rozumět,mluví moc rychle,tak jsem asi o nějaký zajímavý věci přišel.

    • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

      Betynka58     před 11 lety 16.09.2013 00:18 |  
      0 0

      Však já už jsem taky dešifroval smysl obratu "neuspěli na testech". Znamená to právě naopak, že jsou moc dobří na to, aby zapadli mezi ty současné nekopy, kterým by po jejich příchodu mohlo klesnout sebevědomí ještě níž.

    • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

      skors     před 11 lety 16.09.2013 00:24 |  
      0 0

      Podle mého nám Šeterle neřekne vůbec nic a Plzen ho velica ráda podepíše pokud tam opravdu je.Je to podle mého velice nadějný hráč.Ten,ale podle Šeterleho nemá ve Slávii co dělat.Musíme je ze Slávie nějak dohnat k zodpovědnosti co ze Slávkou provádějí.Dnes jsem vedl několik debat s kamarády na téma Slávie a musim říct,že ted už jsou zděšení i ti,kteří hrají různé nižší soutěže.I ty mě říkali jak by se i oni museli stydět takhle doma hrát a to je podle současného vedení Slávie asi taky v pořádku,proto nemá cenu dělat unáhlená rozhodnutí jak nám oznámil náš generální grázl.Na co jako čekají proboha?Už se stává vlastně normálním,že Slávia dostává doma hrozný klepec?!Řekl bych,že tímhle Slávii chtějí zničit a to se jim vlastně daří.Pověst Slávie už je na bodu mrazu a pozvednout jí aspon o kousek dá už ted pořádnou fušku.Pod tímto vedením to samozřejmě nepůjde.

    • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

      slaviator     před 11 lety 16.09.2013 08:47 |  
      0 0

      Nerekne nic.

      • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 09:15 |  
        0 0

        a odkud máte tu Plzeň? To je podle mě kec

        • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

          Dresco     před 11 lety 16.09.2013 09:26 |  
          0 0

          nekdo to psal na oficialkach v diskusi vcera vecer...ja jen doufam, ze to je kec, protoze to by byl vrchol

          • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 09:47 |  
            0 0

            no šíříš to tu pomalu jak hotovu věc, tak pokud nemáš podklady, tak prosím nešiř poplašnou zprávu.

            • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

              Dresco     před 11 lety 16.09.2013 10:02 |  
              0 0

              no myslim, ze z te skladby vety je patrne, ze jsem se to nekde docetl a neni to moje info, ale sorry, jestli jsem te vyplasil :-) mne to nejdriv prislo absurdni, na druhou stranu bych se tomu asi ale nedivil...bychom takhle fungovali jen jako zprostredkovatel pro jiny nase kluby. Pozveme si nekoho na testy, ale jelikoz je jasny, ze pro nas "nebude dost dobrej", tak na nej vlastne jen upozornime nekoho dalsiho.

              • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

                Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 10:31 |  
                0 0

                jasný, v poho:)

                Ale to bylo jasný od začátku, že jde jen o takové křoví pro fans, takže i kdyby dal hattrick, nečekal bych nic. Trošku to sice vedení zkomplikoval, museli upravit tiskovou zprávu, ale hlavně že je pryč:)

                Sem zvědavý, co bude s tím šofrancem..

                Ale po výstupu Šeterleho ve Studiu fotbal bych moc nečekal, v Edenu jsou všichni spokojení, vždyť se jednou nezadařilo:)

  11. Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

    slamacek (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 08:57 |  
    0 0

    Dekuju Panu Petrousovi za jeho praci, kterou odvadel. Myslim si, ze on delal maximum a verim, ze se v budoucnu prosadi a jeste budeme litovat, ze odesel.

    K zapasu. nechapu jak se mohl pri prvnim golu, tak rychle vratit mic do hry. Chudak ten podavac balonu. Doufam, ze to rozdejcha.

    K vylouceni se da jen rict, stane se. no... jenze co tomu predchazelo? zbytecna ztrata mice nejzkusenejsiho hrace...

    Rohy... to je mi zahadou, kde je tedy chyba. asi to nebude tim, ze hrajeme v deseti, ze?

    nasazeni v prvni puli bylo dle meho v poradku. kvalita, klid chybi.

    no ceka nas opravdu slozite obdobi...

    • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

      klimi     před 11 lety 16.09.2013 08:59 |  
      0 0

      Bráníme rohy komicky, máme hráče na zadní tyči a na přední tyči není nikdo. Jestli je tohle učil Petrouš, tak...

  12. Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

    klimi     před 11 lety 16.09.2013 09:00 |  
    0 0

    Trenéři jedině Cipro nebo Petržela, oba by se nebáli udělat řez a hráče pořádně seřvat. Já se spíš bojím Bílka nebo toho, že bude trénovat třeba někdo z juniorky...

    • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

      slamacek (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 09:30 |  
      0 0

      ja si myslim, ze je to uplne jedno, kdo to bude. Zadny velky jmeno bych necekal. on se sem nikdo hrnout nebude. spis to vidim, ze nekdo dojede podzim a v zime s prislibem prichodu posil, teprve nekdo prijde. tomu se privedou dve hraci a tim to skonci... se pomalu zacnu divat na tymy z druhe ligy... :(

  13. Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 10:56 |  
    0 0

    http://sport.aktualne.centrum.cz/z-bidy-s-ciprem-slavii-nejvic-pomuze-kdyz-ji-rebicek-proda/r~d76f38be1e2d11e3bc040025900fea04/

    Tak pod tohle bych se podepsal. Mádl to přesně vystihl. Majitel na nás kašle, nefunguje management, kádr je plný vyhořelého paliva a nebo hráčů, co mají limit v 2. lize.

    Furt si kladu otázku, zda bychom jako fans neměli něco dělat a ne pokorně zakoušet další potupy. Ono derby je za dvěřmi a tam se rýsuje výbuch jako blázen, protože hráči na to kašlou, derby pro ně není zápas roku a není tu Latka, co to vyhecuje.

  14. Skácel na twitteri

    Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 10:56 |  
    0 0

    Rudi Skacel ‏@RudiSkacel51 1hod

    Tak pan odborník Petrouš to má za sebou....ale byl jsi vidět Míšo! :) #legenda07

    • Re: Skácel na twitteri

      Dresco     před 11 lety 16.09.2013 10:58 |  
      0 0

      Zrovna jsem to taky zahlidl na isportu...je videt, ze se nemeli radi.

    • Re: Skácel na twitteri

      Betynka58     před 11 lety 16.09.2013 11:05 |  
      0 0

      Holt je vidět, že Ruda má Petrouše hodně v žaludku, to, jak nedůstojně s ním zametl, je vlastně jediná věc, kterou mám Petroušovi opravdu za zlé. Ale přesto mě v tomhle Ruda trochu zklamal, mohl zůstat nad věcí.

      • Re: Skácel na twitteri

        Khadgar     před 11 lety 16.09.2013 11:07 |  
        0 0

        Myslím, že vzhledem k tomu, že si nebyl schopen sehnat angažmá, měl mlčet.

    • Re: Skácel na twitteri

      quelhar (admin)     před 11 lety 16.09.2013 11:06 |  
      0 0

      Ano, profik, co si za tri mesice nenasel zadny klub kritizuje trenera, ktery ho nechtel. Jak typicke pro ceske luhy a haje.

      • Re: Skácel na twitteri

        vavicek     před 11 lety 16.09.2013 13:18 |  
        0 0

        Takže kritizovat může jenom někdo? Jakou má kvalifikaci např. Alanor, aby mohl po každém utkání hodnotit hráče?

        • Re: Skácel na twitteri

          quelhar (admin)     před 11 lety 16.09.2013 13:50 |  
          0 0

          To jsem tim rict nechtel, klidne at si Skacel kritizuje. On si zrejme mysli, ze by ve Slavii mel hrat, jenze jak se zda, tak jej v tymu nechce nejen Petrous, ale ani zadny jiny trener na svete. Asi si proste potreboval zchladit zahu. Lidsky pochopitelne, ale moc fanousku si tim asi neziska...

          • Re: Skácel na twitteri

            vavicek     před 11 lety 16.09.2013 15:10 |  
            0 0

            "Žádný jiný trenér na světe "... víš sám, že to je slušně řečeno účelové a zavádějící. Nevím jestli si tím získá fanoušky, ani nevim jestli to byla jeho motivace, ale já s ním v zásadě souhlasím.

    • Re: Skácel na twitteri

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 11:06 |  
      0 0

      :-) no, Rudi tu měl podle mě zůstat na 100 %, protože pohádky o výkonnosti jsou super, ale kdo já dnes má a Rudi je alespoň osobnost a nevzteká se jako Kisel.

    • Re: Skácel na twitteri

      slamacek (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 11:07 |  
      0 0

      To je od Rudiho, nepekne! zvlast po tom co tu predvedl.

      ale privadi to na myslenku, ze zadny Poustka a kdokoli dalsi neznamy nas nespasi. On Rada, Straka a snad ne Bilek nas spasit take nemohli.

      Chce to rasa, co se s nikym nebude mazlit a to i s vedenim. Jen at se vrati K. Jarolim. za to jakym zpusobem tu sve angazma ukoncil, by vsak mel prijit sam s nabidkou, ze jde do toho. Dokonce sezony a zadarmo. Zadarmo pro to, aby ukazal, ze chce klubu pomoci a aby mu nikdo nemohl nic vycitat. Jenze to se nestane :(

      Zadneho trenera, ktery by mel dostatek autority tu nevidim. Cipro, at si jeho nabidky lze povazovat, proste neni uz trenerem pro soucasnou kopanou.

      • Re: Skácel na twitteri

        Betynka58     před 11 lety 16.09.2013 11:24 |  
        0 0

        Frantu Cipra bych bral okamžitě, ale možná spíš pro scouting, kde by byl asi prospěšnější.

        • Re: Skácel na twitteri

          Tugarin     před 11 lety 16.09.2013 11:55 |  
          0 0

          Scouting bez peněz dělat nelze.

        • Re: Skácel na twitteri

          vavicek     před 11 lety 16.09.2013 13:18 |  
          0 0

          Cipro to má za sebou. A to asi tak deset let.

      • Re: Skácel na twitteri

        Kornovo     před 11 lety 16.09.2013 13:27 |  
        0 0

        skacel je srac!

      • Re: Skácel na twitteri

        th     před 11 lety 16.09.2013 14:06 |  
        0 0

        Jestli takto přistupoval i k budování týmové atmosféry v kabině, tak se není co divit, že ho vypoklonkovali. Škoda, že zůstalo jen u něho.

    • Re: Skácel na twitteri

      mats     před 11 lety 16.09.2013 21:37 |  
      0 0

      No, myslím, že to jasná ukázka, jaký respekt má u hráčů přicházejících se restartovat do domácí ligy, "nějaký ten trenér", který si dovolí je automaticky nestavět hned do základu. Nezlobte se na mě, Rudiho jsem míval docela rád, ale nemůžu se zbavit dojmu, že takovýhle přístup asi v kabině moc na pozitivní atmosféře nepřidal.

  15. Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

    zeleznik2     před 11 lety 16.09.2013 11:31 |  
    0 0

    Je to škoda, dostane šanci a pak musí hasit chyby obrany a dostane červenou, jasně lepší než Rakovan, co se týče centrů určitě lepší než Černý, jen ty zkušenosti chybějí, doufám, že dostane ještě šanci, zvlášť teďka, když nemáme jiné golmany...

    • Re: Karel Hrubeš: Musíme se zvednout

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 11:46 |  
      0 0

      no Rakovan dost šílený. Sice mu moc nepomohla obrana, ale jedna hlavička šlá přímo na něj a to sólo taky nebylo moc kvalitně zakončené, to se dalo řešit.