Chance liga

Slavia - Mladá Boleslav 0:4

Slavia nastoupila do prvního ze série čtyř těžkých zápasů s touhou odlepit se od spodních příček tabulky. To se jí však hrubě nepovedlo a přišla další ostudná porážka, tentokráte 0:4. Po zápase rezignoval v přímém televizním přenosu na svůj post trenér Michal Petrouš!

Slavia - Mladá Boleslav 0:4 (0:1)

Branky: 34. Štohanzl, 61. Ščuk, 69. Nešpor, 85. Chramosta

Slavia: Hrubeš - Nitrianský, Dobrotka, Kolařík (45. ČK), Dostál - Gecov (46. Rakovan) - Koreš, Zmrhal, Hurka - Kisel - Škutka (62. Škoda)

S Karlem Hrubešem v bráně, Gecovem v záloze a Škutkou v útoku se vydali slávisté do boje za prvním domácím vítězstvím v této sezóně. Zápas začal v poklidu, oba týmy se spíše oťukávaly a hledaly. Zaujal jen ambiciózní "Luciovský" průnik Dobrotky přes dva protihráče. Poté potáhl míč po lajně přes půl hřiště Hurka, nacentroval do vápna, ale míč jen těsně nesedl ani Korešovi, ani Škutkovi. Jinak však zápas postrádal něco, co by stálo vyloženě za zmínku, snad jen s výjimkou Dostálova zaváhání, které však Boleslav využít nedokázala. Pološanci si připsala i Slavia, ale Škutka nedokázal těžký míč usměrnit do brány. Boleslav pak rozehrávala standardku z nadějné pozice blízko vápna, ale Slavii podržel dobrým vyběhnutím Hrubeš. Hrubeš pak musel hasit ještě jednou - Kolařík poslal pomalou malou domů, ne nepodobnou té od Bortela s Teplicemi, a Slavia měla štěstí hlavně v tom, že ji vystihl přeci jen pomalejší Jarolím a Hrubeš tak mohl být u míče včas. Po vyrovnaném úvodu začala Boleslav pomalu přebírat otěže zápasu a vedlo to i k vedoucí brance. Chramosta utekl Gecovovi, první centr se mu ještě nevydařil, ale dostal možnost repete a prostrčil míč mezi obránci na Štohanzla, pro kterého již byl gól triviální věcí. Slavia tak znovu doma prohrávala, stejně jako v předchozích třech zápasech. Chramosta mohl mít prsty i v další brance - lehce prošel slávistickou obranou, prudce vystřelil a trefil tyč. Hrubeš by na jeho projektil, kdyby mířil do brány, pravděpodobně neměl. Slávisté byli psychicky na odpis, Dostál se souboje ani nezúčastnil a doslova vybídl Jarolíma ke střele, tu však Hrubeš reflexivně vyrazil. Další pohroma přišla na konci nastaveného času, Kisel naprosto laxně ztratil míč na půli hřiště a Nešpor mohl jít sám na bránu. Hrubeš se snažil trefit míč, ale byl u něj pozdě a trefil právě jen Nešpora, kvůli čemuž pak dostal červenou kartu a Slavia druhý poločas bude muset znovu hrát jen o 10.

Jestli první poločas nabídl alespoň pár zajímavých momentů, tak v půli druhé si fotbalový fajnšmejkr na nic přijít nemohl. Slavia byla viditelně odevzdaná, zatímco Boleslav naprosto v poklidu bránila výsledek. A když pak v 61. minutě zvýšil po rohu hlavou Ščuk, tak již to bylo jen o tom, kolik branek Slavia dnes dostane. Boleslav v poklidu kombinovala, Slavia se k míči prakticky nedostávala a zajímavé tak bylo jen i nadálé fanatické povzbuzování Tribuny Sever. Z letargie pak diváky dostal až další gól, který padl nepřekvapivě do slávistické sítě. Po rohu ze stejné strany jako předtím se tentokrát prosadil Nešpor. Čtvrtý gól mohl přidat Kysela, ale těsně minul bránu Slavie. Fanoušci Boleslavi však nemuseli smutnit, čtvrtý gól přišel o pár minut později, obraně utekl Chramosta a bez problémů prostřelil Rakovana. Slavia předváděla další naprosto tragický výkon a u hráčů nebyla patrna ani lehká známka nasazení či touhy výsledek alespoň zkorigovat. S trochou nadsázky se dá říci, že slávisté usilovně tlačili běžící čas na velkoplošné obrazovce, aby proťal pásku značící konec utkání. Díky kolegialitě boleslavských, kteří se narozdíl od Teplic nehnali za každou cenu do zakončení se jim nakonec podařilo udržet výsledek 0:4... Hráči se pak po zápase ani neodvážili předstoupit před rozzlobené fanoušky a utekli do kabin.

Komentáře (242)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0

    Kuliss9     před 11 lety 14.09.2013 20:36 |  
    0 0

    Je sice brzy, ale ztm se mi velmi libi Hurka. Klasicky spatni krajni beci.
    Jinak prepnout ze zapasu Dortmund vs. HSV na ceskou ligu neni dobry napad :D

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0

      deadbeat     před 11 lety 14.09.2013 20:58 |  
      0 0

      A co teprve kdyz si clovek pusti Slavii dve hodiny potom, co dokoukal zapas Arsenalu. Jedna se vubec o stejnej sport?

      Nelibi se mi nikdo, fotbal mozna horsi nez za Rady. Obdivuju vas, kdo jste zaplatili za to, abyste tu hruzu videli nazivo.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0

        Chlupp (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 22:53 |  
        0 0

        Petrous je u me alespon chlap a je paradoxne mozna jediny, komu na Slavii zalezelo...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0

      leoneig     před 11 lety 15.09.2013 12:05 |  
      0 0

      Tvl já ten Dortmund viděl taky...To byl fotbal panečku..A pak dám Slavii a brankostroj pokračuje...Bych se posral

  2. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0

    MarHud     před 11 lety 14.09.2013 20:53 |  
    0 0

    Boleslav šoupněte jim tam ještě 2. :)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0

      janko (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 21:00 |  
      0 0

      Jako rudy pablb jsi se narodil a jako rudy pablb i umres.

  3. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0

    Barlblog     před 11 lety 14.09.2013 20:53 |  
    0 0

    Gecov, takhle zkušený hráč a taková chyba... Bože, asi další selhání.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0

      spino     před 11 lety 14.09.2013 21:04 |  
      0 0

      Gecov je ksindl. To už víme dlouho.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0

        Fulham     před 11 lety 15.09.2013 00:03 |  
        0 0

        Co ty si za hovado to se nevidi...

  4. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

    spino     před 11 lety 14.09.2013 21:03 |  
    0 0

    Ten Šeterle je neskutečnej alibista. Co plácal v tom studiu, to jsem jenom kroutil hlavou.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

      carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 21:07 |  
      0 0

      A lhář bych doplnil, po Teplicích tvrdil že do 22.9. je na přestupy čas a člověk čekal, že někdo přijde. Teď tvrdí, že se vytvořila v novinách a mezi fanoušky fáma o posilách !

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

        spino     před 11 lety 14.09.2013 21:33 |  
        0 0

        Arcilhář!!!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

      Chlupp (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 22:57 |  
      0 0

      Hlavne me prekvapilo jeho arogantni chovani bez pokory a skoro slusnosti, nevim jestli je tohle vhodny kanditat na tak vyznamny post, daleko radsi bych tam videl Kuku...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

        carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 10:25 |  
        0 0

        Taky co jsme mohli čekat od člověka, kterej už po titulu z 96 poslal klub do obrovskejch dluhů a peníze po prodejích apod zmizeli jim do kapes !

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

      leoneig     před 11 lety 15.09.2013 12:07 |  
      0 0

      Kecy kecy kecy..Říkal,ze očekává umístění do 5.místa,cil nesplnil,tak at odstoupí...Petrous na to koule měl,za což mu patří velkej respekt...

  5. Kisel

    rudahvjezda     před 11 lety 14.09.2013 21:05 |  
    0 0

    ...to se Karol asi pos*al... :-(

    • Re: Kisel

      Khadgar     před 11 lety 14.09.2013 21:06 |  
      0 0

      Zbytečné a laciné chyby našich dvou záložníků vedly ke gólu a vyloučení. Fakt super.

      • Re: Kisel

        quelhar (admin)     před 11 lety 14.09.2013 21:17 |  
        0 0

        A kdyby aspon mladych zalozniku, ale to byli ti, kteri by meli tvorit osu muzstva - Gecov a Kisel. Hruza.

        • Re: Kisel

          leoneig     před 11 lety 15.09.2013 12:12 |  
          0 0

          Ne jako promiň,ale Karol my se na to měl v zimě vysrat a dělat jen mládež...A Gecov je pro mě obrovské zklamání.To oni dva mají hlavní vinu na vysledku..Oba nemají kvalitu

    • Re: Kisel

      biggris (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 23:32 |  
      0 0

      Ale kdyby se to aspoň snažil napravit. On ale rozhodí rukama alá Baroš a čeká, co se stane. Následuj svého kapitána...pak se nemáme divit snaze ostatních

  6. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

    MarHud     před 11 lety 14.09.2013 21:05 |  
    0 0

    Sešívky jsou na dobré cestě k sestupu. :D

  7. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 21:05 |  
    0 0

    To co tam ted Kisel předvedl to je na kopanec do zadku, ještě když po tom absolutně přestal hrád. Hrubeše je mi líto, tohle si nezasoužil a sebevědomí mu to rozhodně nezvedne.

  8. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

    deadbeat     před 11 lety 14.09.2013 21:06 |  
    0 0

    Karol Kisel, to je panecku lidr. Hrubese je mi opravdu lito.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

      Elanius     před 11 lety 14.09.2013 21:08 |  
      0 0

      To teda, udelal vsechno co mel a mohl. I presto dostal gol a cervenou. To je k breku :-(

  9. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

    Nosorozec     před 11 lety 14.09.2013 21:08 |  
    0 0

    Hrubeše je mi fakt líto. Při svý ligový premiéře podával dobrej výkon a pak dostane červenou kartu, když hasí hrubou minelu Kisela, kterej v nastavenym čase naprosto zbytečně riskoval...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

      Aloha     před 11 lety 14.09.2013 21:12 |  
      0 0

      Přesně tak, chudák kluk, za takovým týmem chytat je za trest. A ještě bych upozornil na velkou pomalost našich hracu ty boleslavaci se kolem nich vždycky proženou jako express :-(

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

        Khadgar     před 11 lety 14.09.2013 21:14 |  
        0 0

        To jo, šnek Jarolím si tam s našimi hráči vytírá pr... Hrůza.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

        Nosorozec     před 11 lety 14.09.2013 21:16 |  
        0 0

        Doufám, že tenhle moment neovlivní jeho další působení v A týmu Slavie...

  10. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

    Jufek     před 11 lety 14.09.2013 21:11 |  
    0 0

    Ještě, že nepotřebujem posily. Tohle je opět tragedie, spíš parodie na fotbal, polovina kádru nemá na první ligu, pokud to Šeterle nevidí tak je asi mimo. Je mi smutně, kam se Slavia dopracovala....

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

      Khadgar     před 11 lety 14.09.2013 21:13 |  
      0 0

      Já si myslím, že to Šeterle moc dobře vidí, jen jde na ruku majiteli.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

      carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 21:14 |  
      0 0

      Přesně tak, smutnej pohled !

  11. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

    Slawek     před 11 lety 14.09.2013 21:16 |  
    0 0

    Kráčíme pod vedením Karolka mílovými kroky vstříc II. lize. Tzv. vedení nedělá nic a vymlouvá se na prachy. Dvě třetiny ligy je nema a přesto dokážou potřebné přestupy udělat. Proč ne my ? Až se hoši proberou už to tentokrát nemusí stihnout. Slavia, Ostrava, Brno. Dva z nich asi půjdou. A Šetrle bude hrát golf. Na fotbal už stejně nemá čas. Podle toho to taky vypadá.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

      quelhar (admin)     před 11 lety 14.09.2013 21:18 |  
      0 0

      Ja bych rekl, ze pujde Znojmo a z te trojice jen jeden. A Banik vypada jeste daleko hur nez my.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

        Slawek     před 11 lety 14.09.2013 21:48 |  
        0 0

        Na Znojmo jsem zapomněl to je pravda, ale utěšovat se tím, že Ostrava je na tom hůř... Navíc my jsme ji neporazili a doma , takže...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

        slaviator     před 11 lety 14.09.2013 21:54 |  
        0 0

        Sestoupi jen Znojmo. Z druhý ligy můžou postoupit jen dva tymy z prvních ctyr, když splní licenci podmínky.... A když bude splňovat jen jeden, sestoupí jen 16.tým a 15. se zachrání. Novinka od letošní sezóny....

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

          ElvisPresley     před 11 lety 14.09.2013 21:58 |  
          0 0

          Tato novinka byla cca. pred mesicem zrusena...

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

            slaviator     před 11 lety 14.09.2013 22:19 |  
            0 0

            Aha, tak to mi ubiklo.... Začínám se bat, doteď sem si byl jisty že nesestoupime

  12. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

    Kuliss9     před 11 lety 14.09.2013 21:20 |  
    0 0

    Skoda ze momentalne SLAVIA hraje ve zlutych dresech a na tak osklivě stadionu jakym je JULISKA clovek by se na ni i rad zasel podivat ale to prostredi odrazuje

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

      Kuliss9     před 11 lety 14.09.2013 21:33 |  
      0 0

      Lepe napsat na sportovnim useku sedi lide kteri patri do Edenu. Hracu tam az tolik kvalitnich neni

  13. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

    Barlblog     před 11 lety 14.09.2013 21:38 |  
    0 0

    Musíme brát svět pozitivně. Hrubeš působil jistě, i když musel řešit pár nepříjemností. Chytil i velice slušnou šanci. Až se vrátí Berkovec, tak máme s Radkem Černým jako trojkou vyřešeno.

    K Juharovi může vedení přibalit i Dostála. Ten kluk má snahu, ale kvalitu neukazuje. Šancí dostal dost a i dnes je to nepřesvědčivé a s individuální chybou. Heslo: "Vždy udělám hrubku"

    Teď jsme dostali 2. gól a to je teda pecka! :-D

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

      ligas99     před 11 lety 14.09.2013 21:52 |  
      0 0

      To by musel být Berkovec hlupák, aby se vracel co takového bordelu ... V Bohemce bude jasná jednička. Černý, tak to je už důchodce v brance a nemá tam co dělat, Rakovan - ten nemá ani na divizi, kdyby nenasypal jeho bohatý tatínek, tak by ve Slavii vůbec nebyl ...
      Výsledky a hráčské obsazení mužstva jsou jenom odrazem amatérského vedení ...
      Buďme realisti, pokud by tam nebylo Znojmo a Baník, tak se můžeme balit i my :-(

  14. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

    Borris     před 11 lety 14.09.2013 21:40 |  
    0 0

    Je to k zblití. V deset to přepínám na Real, ten konec vidět nemusím. Na tohle já nemám....

  15. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

    Elanius     před 11 lety 14.09.2013 21:43 |  
    0 0

    To je tak, když nejlepším hráčem Slavie na hřišti je Koreš...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

      YsoEz     před 11 lety 14.09.2013 21:44 |  
      0 0

      Hehe tak po 3.golu tohle tvrzeni uz asi neplati

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

      Elanius     před 11 lety 14.09.2013 21:45 |  
      0 0

      Koreš fakt není hráč aby bránil Nešpora. Tohle bych mu vyčítal asi málo. Jako jediný je aktivní dopředu, běhavý, bojovný.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

        marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 21:50 |  
        0 0

        Až na to že střílí na bránu jako hráči přípravky a běhat rychle fakt neumí, natož aby někoho odstavil tělem.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

      Elanius     před 11 lety 14.09.2013 21:57 |  
      0 0

      Ještě Hurku bych přidal, taky velmi snaživý dnes.

  16. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1

    eomer (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 21:45 |  
    0 0

    Tak už to jede 3,4,5.... Letos už v záchranu nevěřím.

  17. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

    Khadgar     před 11 lety 14.09.2013 21:46 |  
    0 0

    Oni asi všichni nastydli z toho průvanu a teď nemůžou.

  18. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

    MarHud     před 11 lety 14.09.2013 21:47 |  
    0 0

    Dejte jim bůra!

  19. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

    slaviator     před 11 lety 14.09.2013 21:48 |  
    0 0

    Nechcete nedko ode me odkoupit permanentku? Za
    300 korun, větší hodnotu to snad ted nemá....

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

      eomer (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 21:51 |  
      0 0

      prodám 2 za 250 :-) Dokud se něco zásadního a pozitivního nebude dít tak mě tam neuvidí.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

        stromovous (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 13:46 |  
        0 0

        To bych bral. Jak se domluvíme na předání?

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

        cooldak (host)     před 11 lety 15.09.2013 18:26 |  
        0 0

        klidně koupim permanentku! ozvěte se mi michal.sarka86(zavinac)gmail.com

  20. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

    slaviator     před 11 lety 14.09.2013 21:48 |  
    0 0

    Nechcete nedko ode me odkoupit permanentku? Za
    300 korun, větší hodnotu to snad ted nemá....

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

      MarHud     před 11 lety 14.09.2013 21:49 |  
      0 0

      Já bych řekl že nemá cenu ani těch 50! :D

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

      bububu (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 21:52 |  
      0 0

      Ta je i zadarmo drahá...leda jí někomu darovat, ikdyž by to byl poněkud danajský dar :D

      Njn, Slavie je v současnosti bohužel podprůměrný ligový klub zhruba tak na úrovni Příbrami, Slovácka, Jihlavy apod. Poděkujme pánům Rosenovi, Doležalovi, Řebíčkovi, Sisákovi a co já vim, komu ještě...

      Napadá mě taková myšlenka: nebylo by lepší se na to vysrat, klub zrušit, aby se nedělala čim dál tím větší ostuda jménu Slavia?

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

      cooldak (host)     před 11 lety 15.09.2013 18:27 |  
      0 0

      já koupím, prosím, ozvěte se na michal.sarka86(avinac)gmail.com

  21. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

    MarHud     před 11 lety 14.09.2013 21:59 |  
    0 0

    A je tam!!!

  22. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 22:00 |  
    0 0

    Tak tohle už Petrouš ustát nemůže a ty pokuty vlastně vůbec k ničemu nebyly, což bylo jasný předem.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

      Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 22:05 |  
      0 0

      :-( Radsi cestu B1905 nez toto...

  23. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

    MarHud     před 11 lety 14.09.2013 22:01 |  
    0 0

    A dejte jim bůra, Booooleslav, dejte jim bůra, DEJTE JIM BŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮRA!!! :-)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

      ElvisPresley     před 11 lety 14.09.2013 22:03 |  
      0 0

      BK Hacken!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

        MarHud     před 11 lety 14.09.2013 22:04 |  
        0 0

        To sem furt budete cpát ten hacken,sešívky? :D

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

          Vhoo (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 22:06 |  
          0 0

          tak ono bez peněz a vedení je tohle přijatelný vztah ale do vás se lejou peníze každý rok a ta Plzen vás pořád drtí.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

          bongor     před 11 lety 14.09.2013 22:07 |  
          0 0

          á návštěva z kanálu,soudruh Ma Mrd.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

            MarHud     před 11 lety 14.09.2013 22:11 |  
            0 0

            Dneska se mi bude dobře usínat. Slávia 07 zase potěšila. :DDD

  24. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

    Vhoo (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 22:03 |  
    0 0

    nemá si cenu něco nalhávat, ted potřebujem zkušenýho dědka co donutí aspon ty kluky běhat a bránit každej zápas v deseti na půlce a bojovat o každý bod, tohle je prostě čistý boj o záchranu.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

      Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 22:09 |  
      0 0

      Myslis Radu?

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

        Vhoo (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 22:12 |  
        0 0

        bohužel něco na ten způsob, fotbal prostě naši hráči moc hrát neumí tak to musí ubránit, sice je to hnus ale ted půjde už jen o body.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

      Elanius     před 11 lety 14.09.2013 22:47 |  
      0 0

      Cipro

  25. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

    Kuliss9     před 11 lety 14.09.2013 22:09 |  
    0 0

    Tak dámy a pánové jestli ti testování hráči nesplňovali kvalitu SLAVIE - tak buď byli neskutečný paka nebo nám tu někdo zase LŽE (Hlavně u Bunjaka si nejsem jist o pravdě)

    Jinak když vidím ty naše nemehla tak si říkám, že kdybych se vykašlal na studium VŠ a na měsíc mi někdo dal atletického a kondičního trenéra tak bych nemohl být horší než Zmrhal :D (V dorosteneckém věku jsem to prý v noze měl :D)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:3

      carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 10:37 |  
      0 0

      Celou dobu lže Šeterle, na tohohle darmožrouta by jsme měli pořádat lov !

  26. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    Navar (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 22:13 |  
    0 0

    Právě jsem dorazil, čtvrtý gól už jsem neviděl. Divím se vám, jak můžete diskutovat, jak můžete používat ironii... Já fakt nemůžu nic. Vůbec nic. Tohle je něco tak šokujícího, tak neuvěřitelného...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      Kactus     před 11 lety 14.09.2013 22:36 |  
      0 0

      sokujici byl tiraspol
      toto je jiz pouze otravne cekani na zazrak

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      Nosorozec     před 11 lety 15.09.2013 00:34 |  
      0 0

      Já jsem po zápase musel nejdřív chodit 10 minut po chodbě z jednoho konce na druhej abych se uklidnil a teď už můžu v klidu používat ironii :)

  27. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 22:15 |  
    0 0

    Petrouš právě řekl že končí.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      RobCZ (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 22:46 |  
      0 0

      No se mu nedivim po losu Jablonec, Sparta, Plzeň by taky mohl roztrhat trenérskou licenci protože by ho nikde jinde nezaměstnali.

  28. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    Navar (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 22:16 |  
    0 0

    Asi mě ukamenujete, ale mě teď bylo v TV Petrouše líto.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      Khadgar     před 11 lety 14.09.2013 22:20 |  
      0 0

      +1. Spasitel Michal Bílek má cestu otevřenou.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        Tom     před 11 lety 14.09.2013 22:25 |  
        0 0

        Z lidskýho pohledu mi ho bylo taky líto ... Ale jako fanoušek slavie jsem za to šťastný snad se naše vedení zas neunáhlý a nenechá u týmu do zimy nebo léta zas nějakýho asistenta nebo trenéra béčka Chce to už konečně POŘÁDNÝHO trenéra KJ kdysi přicházel do podobný situace a dokázal sestavit mančaft na LM

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

          bububu (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 23:34 |  
          0 0

          Tohle nemůžeš myslet vážně. KJ, narozdíl do chudáka (už teď je mi ho líto), který přijde po Petroušovi (jestli vůbec někdo takovej bude), přicházal do FUNGUJÍCÍHO klubu, kterému se momentálně nedařilo (což znamená, že byl asi 4. nebo 5. v tabulce). Zatímco takovejhle m*dník jako dneska tady snad nikdy v historii nebyl. Ta situace se vůbec nedá srovnávat.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      naplavnik     před 11 lety 14.09.2013 22:22 |  
      0 0

      každému soudnému je jasné, že petrouš s tím mnoho dělat nemohl... to asi bude zase další těžká sezona... je nevím, kdo je schopen tomuhle týmu zvednout mandle a ukopat záchranu alespoň do nějakého 25.kola...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      slaviator     před 11 lety 14.09.2013 22:22 |  
      0 0

      At tam daj roberta žáka s frantou kopacem, sestup bude jistej ........

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        Kactus     před 11 lety 14.09.2013 22:40 |  
        0 0

        ne ne
        csaplara k nam :)

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        RobCZ (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 22:42 |  
        0 0

        Jo kdyby byly drobný na Zemana z toho by šel respekt alespoň

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

          bububu (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 23:22 |  
          0 0

          Miloše tam můžeme povolat...ten by našim hráčům řekl, že jsou hnůj, póvl a idioti a poprvý v životě by mluvil pravdu!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 22:59 |  
      0 0

      Mě taky, upřímně, slíbili mu posily v létě a realita byla taková, že kádr oslabil. Petrouš to zkusil a vyústilo to 7čkou.. vedení slíbilo znovu posili a opět nic, do toho se mu zraní nejlepší na place Petrák a poslední alespoň trochu zkušený gólman (ale o golmanech to dnes nebylo) tým opět nedokáže nijak využít převahy z počátku zápasu a po prvním gólu se opět sesype. A ten, kterej to má na tom hřišti vést tak vyrobí příšernou minelu, která vyústí v červenou pro brankáře. To už je na to si na té lavičce rovnou hodit mašli. Já jsem normálně čekal, že to při tom oznámení rezignace nevydrží a řekne, že na to sere protože vedení stojí za pí.. Má muj obdiv, že nevybouchnul :)

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        mats     před 11 lety 15.09.2013 00:20 |  
        0 0

        Naprosto ho chápu. Zdá se, že od příchodu Šeterleho tam byl vedení jen za kašpara... To jsem zvědav, kdo půjde dobrovolně k tomuhle spolku.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      Nosorozec     před 11 lety 15.09.2013 00:35 |  
      0 0

      Mě taky. V takhle neprofesionálně vedenym klubu to neni chyba trenéra

  29. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    ligas99     před 11 lety 14.09.2013 22:19 |  
    0 0

    Tak klobouk dolů před Petroušem !!!
    Je to jeden z mála trenérů, který takto veřejně v TV přenosu on-line podá svoji rezignaci a měl pravdu, s tím co měl za kádr, víc asi nemohl udělat !!!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      Navar (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 22:22 |  
      0 0

      Nesmysl. Chcete mi říct, že s hráči jako je Dobrotka, Nitrianský, Petrák, Gecov, Kisel, Škutka, Hurka, atd. je odpovídající dostat doma 0:7 a 0:4???

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        bububu (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 22:26 |  
        0 0

        Tak bohužel jediní dva z tebou jmenovaných, kteří snesou alespoň nějaké měřítko, jsou Dobrotka s Petrákem. U Škutky bych věřil, že by se prosadil, kdyby za ním nehrálo to, co hraje. Hurka občas nadějné momenty, kdyby byl v manšaftu, kterému se daří, tak budiž. Ale Kisel, Gecov a Nitrianský jsou parodií na fotbalisty. Ztráta formy je sice nehezká věc, já se ale obávám, že u těchto tří hrozí i ztráta soudnosti a jakéhokoliv zájmu hrát fotbal.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        ligas99     před 11 lety 14.09.2013 22:30 |  
        0 0

        Dobrotka - děs, když hrával za juniorku, hrozný KOPÁČ .....
        Nitranský - i Bosák v TV říkal že je úplně mimo poslední půlrok
        Petrák - dnes tribuna
        Gecov - horšího záložníka jsem neviděl
        Kisel - jediný schopný, ale velké EGO a machr nad machry
        Škutka - tragéd
        Hurka - snaha nestačí

        tak co dalšího ??? 0:11 doma , ha, ha, ha to bych se šel rovnou objesit, než za takovou bandou chytat ....
        Černý - důchodce
        Rakovan - tlačenka tatínka
        Hrubeš - sice naděje ale nezkušená ......
        Kamil - ten už má taký po .....

        S tím - ani na 2.ligu v současnosti nemáme

  30. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    jarodo57     před 11 lety 14.09.2013 22:21 |  
    0 0

    Petrouš končí.Tak pan Šeterle může být spokojený-šmejd dosáhl svého hajzl plešatej.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      naplavnik     před 11 lety 14.09.2013 22:35 |  
      0 0

      taky mám pocit, že dělal všechno proto, aby jej ze slavie dostal... a to skutečně myslím, že rovnou ze slavie, k žádné juniorce už petrouš nebude... vsadil bych se, že novému trenérovi budou přivedeny 2-3 posily...

  31. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    Tom     před 11 lety 14.09.2013 22:22 |  
    0 0

    Pěkný tak Petrouš to vzdal sám aspon něco pozitivního dneska ... Samozřejmě to není jen o něm ale to jakou hru předvádíme od prvního kola je jeho práce ... Protěžování Koreše a Dostála atd. atd.

    Ale otázka je jestli se vůbec najde trenér kterej bude dost dobrej aby totálně překopal sestavu a vtisknul týmu nějakej ofenzivní herní projev ... I když je na to brzo tak mě teda nikdo nenapadá

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        bongor     před 11 lety 14.09.2013 22:45 |  
        0 0

        Přesně,kdyby na ně nastoupil KJVCD,tak by to byl šrumec v kabině.Jenže on má zase něco v emirátech.Tak nám zbývá ,jedině najít ropu v Edenu.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      slaviator     před 11 lety 14.09.2013 22:29 |  
      0 0

      Tenhle tým už odstrekil nekokikatyho trenéra, chce yo vypraskat fenina, kisela, conku, Juhara, gecova a bortela s contofalskym ven, na kolenou odprosit luboše kozla, zbyňka pospecha a dat šanci simeckovi.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        bongor     před 11 lety 14.09.2013 22:48 |  
        0 0

        asi máš pravdu s Feninem a Čonkou.Fenin je v zadeli s hlavou a Čonka,to musí být jedině nějaký naschvál.Ještě nikdo nezapomněl fotbal přes jedno léto.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      Tugarin     před 11 lety 14.09.2013 22:31 |  
      0 0

      Tak fajn, počkáme jakého kamarádíčka Šeterle předvede...a jestli budou posily, tak ať jde Šeterle doprdele...

  32. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    Betynka58     před 11 lety 14.09.2013 22:23 |  
    0 0

    Nemohu si pomoci, ale všechno dle mého rozhodl první gól. Do té doby byla Slavia o trochu lepší a Boleslav mi připadala docela neškodná. Za tu lajdáckou přihrávku, která stála u zrodu té první branky, by Gecov zasloužil! Je ovšem zarážející, jak se slávisté po tom inkasovaném gólu neuvěřitelně položili. Buď nemají srdce bojovníků nebo je jejich sebevědomí na bodu mrazu - nebo obojí. Opravdu by měli vážně uvažovat, že sezónu dohrají na cizích hřištích - ten Eden jim letos vážně nesvědčí. Nejhorší je, že mě ten dnešní debakl nějak nechal klidným, už beru tak nějak za normál, že Slavia letos doma prohrává.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      bhcak     před 11 lety 14.09.2013 22:36 |  
      0 0

      Souhlasim,do prvního gólu to aspoň trochu vypadalo...a jinak mě zaráží,že jeden den máme tým kompletní a druhej den 5 zraněnejch...

  33. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    Kactus     před 11 lety 14.09.2013 22:27 |  
    0 0

    heh tady nas zadny novy trener nevytrhne
    s timto majitelem, vedenim a hraci budeme za chvilicku hrat druhou ligu
    to by nam vlastne meli vratit prachy za permice, ktere jsme si kupovali na prvni ligu a parametry Slavie jsou na treti ligu

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      bongor     před 11 lety 14.09.2013 22:52 |  
      0 0

      ale jo,trenér kalibru KJVCD by to vytrhnul.Tihle současní hráči makají tak na 30-40%.karel by jim ukázal,co to obnáší hrát za Slavii.A kdo by netáhnul,tak by táhnul.On by si určitě náhrady našel a žádnej Šetrle a tím méně nula Držmíšek by mu do toho nekecali.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 23:02 |  
        0 0

        to by si tu náhradu ale musel i sím platit...

  34. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    Aloha     před 11 lety 14.09.2013 22:29 |  
    0 0

    Nevim mam z toho rozporuplne pocity. Na jednu stranu si myslim, ze to braneni standartek nebo i obecne je chyba trenera, ale na druhou stranu to jsou vsechno hrozny individualní chyby a s tim asi nic neudela. Kdyz Kores nejde vubec do souboje, Kisel laxne prijde o balon i kdyz na treninku slysi milionkrat ze takhle ne tak fakt nevim co s tim krom toho vyhazet hrace. Dnes se mi trochu libil jen Hurka, ale i tak nic moc

  35. Petrouš

    jirkka     před 11 lety 14.09.2013 22:29 |  
    0 0

    Mě je také Petrouše opravdu líto a připadá mi spíš jako obětní beránek. Po zápase v Brně se Znojmem jsem slyšel, jednoho z jeho asistentů, jak říká, že v repre pauze příjde 5 posil, že jednají se spoustou hráčů. Navíc si stěžoval na psychickou labilitu mladých hráčů, kteří kolabují okamžitě po inkasované brance. To stejné říkal vlastně i Petrouš po Chomutově, nemluvě o posilování (3 hráči v létě). Výsledek posilování víme. A Petrouš má pravdu, ať postaví kohokoliv, výsledek je vždy stejný. Je mi ho vážně líto a mám pocit že ze Slávie odchází další slušný člověk. Zato zůstává Držmíšek, Řebíček, nebo Šeterle, který za 5 měsíců v e Slávii neudělal vůbec nic!!!! Jenom nám lže!!! Kusý určitě plno věcí nesplnil, ale z jeho vystupování a názorů, jsem měl pocit, že má nějakou vizi. Zatímco u Šeterleho mám pocit, že jsme se komunikačně a marketinkem vrátili někam do poloviny devadesátých let.
    A výmluvy na to, že jsme prodali mnoho dorostenců, nebo že jsme před krachem beru jako výmluvy. Ano, stalo se to. Ale kdy??? Možná v té době kdy Plzeň hrála o 10 - flek v lize. Ale nekecali, věděli jak a pracovali. A my se pořád na něco vymlouváme. (Mimochodem, kolikátý už to bude trenér za poslední tři roky????)
    Jen jsem zvědavý, který trenér bude do tohoto bordelu ochotný jít. Možná, bychom mohli poradit panu Šeterlemu, aby začal trenery testovat...možná by mohl každý týden přivést na trenink 3 a pak říct, že nemají na naše kvalitní hvězdy, kterých máme plný kádr.

      • Re: Petrouš

        Kactus     před 11 lety 14.09.2013 22:42 |  
        0 0

        jo, nekoho z Arsenalu :)

      • Re: Petrouš

        jarodo57     před 11 lety 14.09.2013 22:49 |  
        0 0

        Trenérem to tentokrát není.Vše začalo vyhazovem Kusého s Kubíkem a příchodem toho bafuňáře Šeterlového.To je intrikář a hraboš polní. Pánové nechci malovat čerta na zeď. Vidím to do 2 let na sestup a a do 3 let na krach. Jediná možná věc nás zachrání- prodej Slávie někomu kdo se jí bude věnovat. Lidí ,kteří se chtějí napakovat kolem Řebíčka je moc a při jeho neodbornosti s fotbale m se jich jako pijavice ještě ke všemu přiživuje hodně neschopných nýmandů, k tomu ještě ta slovenská klika v čele s Kiselem,který mi už taky leze na nervy.

        • Re: Petrouš

          bububu (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 23:19 |  
          0 0

          Ne, zárodky současného zmaru je třeba hledat v roce 2008, kdy byla na valné hromadě bezprecedentně Slavie UKRADENA většinovému vlastníkovi - ENICu!

    • Re: Petrouš

      mitsu     před 11 lety 14.09.2013 23:05 |  
      0 0

      jj, souhlasim do pismenka. petrouse mi opravdu bylo lito. nejvice me ted stve, co je ve Slavii za lidi. opravdu nevim, kdo by do tohohle prisel. Kazdy lepsi trener se na to vykasle,protoze tohle neni zdaleka jen o hracich. oprvdu bych daleko radsi hral druhou ligu v pripade toho, ze ´by se Slavia ´´ozdravila´´ od vsech tech lidi, kteri tam momentalne jsou, nemaji slavisticke srdce a na mysli vse jine, nez uspech. Jak rad ted spoleham na strahovske casy..... S temito lidmi ve vedeni to neni Slavia, na kterou bych byl hrdy...

  36. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    bububu (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 22:34 |  
    0 0

    A co se bude dít dál? Samozřejmě, že nic!!! Vedení si bude sedět ve svých kanclech, utěšovat se tím, že žádné posily nepotřebujeme, testovaní hráči nejsou kvalitní apod. Uvidíte, že se všechno teď hodí na Petrouše, případně na fanoušky...
    A co budem dělat my? Jen brečet, stěžovat si na to, jak je svět nespravedlivej a malovat si vzdušný zámky, jak nás koupí nějaký ztřeštěný miliardář.

    Opravdu, pohled na současnou Slavii by byl snad až směšný, kdyby to nebylo tak smutný :(

  37. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    Borris     před 11 lety 14.09.2013 22:36 |  
    0 0

    Víte co je zvláštní? Že už se tu dlouho neobjevil Mirros. Zrovna jeho pohled na současnou situaci by mě vážně zajímal...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      mart01     před 11 lety 14.09.2013 22:42 |  
      0 0

      Ten ať jde do hajzlu. Maže nám taky med kolem huby, stejně jako naše vedení.

  38. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    Kuliss9     před 11 lety 14.09.2013 22:36 |  
    0 0

    Mělo se před pár lety opravdu krachnout začít pěkně od ČFL. Vstoupit na burzu prodat pár akcii a dnes jsme mohli být se silným investorem a Kozlem na lavičce nováčkem v GL a s nějakou vizí né tohle co se tam děje

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      Tugarin     před 11 lety 14.09.2013 22:43 |  
      0 0

      Blbost, krach neznamená očištění. Akciová společnost bude fungovat dál a nikdo nenutí "majitele" v takovém případě prodat akcie. Spíše bychom sestoupili i ČFL

  39. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    deadbeat     před 11 lety 14.09.2013 23:15 |  
    0 0

    Petrous ma moje uznani. Skoncil jako chlap, vzal to na sebe a nehledal vymluvy, prestoze soucasnej upadek rozhodne neni vyhradne jeho dilem. Vedeni mu praci vubec neusnadnillo, pokud mu primo nehazelo klacky pod nohy.

    Vzpomnel jsem si na slova jednoho z "insideru", ktery sem chodej trousit utrzky toho, co se doslechli. Pred sezonou tu nekdo prohlasil, ze vedeni chce Petrouse odstrelit a zadny posily mu neprivede. Povazoval jsem to za neuveritelnej blabol. Dneska si uz tak jistej nejsem. Pokud s novym trenerem prijdou i novy hraci, dost mozna to pro me bude ona prislovecna posledni kapka, ktera definitivne prerve moje pouto ke Slavii.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 23:28 |  
      0 0

      Souhlasím. Po Řádově konci jim byl Petrous dobrej a teď ho takto vyobcuji.

      jo a lidi, co dela na SN reklama na Stranu svobodných občanů? Sorry, ale jdete s tím nacistickým utopistickým hnusem do háje!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        quelhar (admin)     před 11 lety 14.09.2013 23:31 |  
        0 0

        Reklamu ma na starosti Richi, ale mam pocit, ze neovlivni, co se na kterem banneru opravdu objevuje.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        Nosorozec     před 11 lety 15.09.2013 00:49 |  
        0 0

        Strana svobodných občanů má náhodou dobrý názory. Lepší než nějaká TOP09 :)

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 01:38 |  
          0 0

          jojo, vystoupíme z EU, zrušíme daně a nastolíme nebe na zemi. Budeme ostrov uprostřed Evropy. Jak realistické. Tohle může volit jedině úplný id.ot, v Čechách prostě není strana, co nabízí pravicovou politiku, jen několik subjektů, co o sobě tvrdí, že jsou pravice a ohání se antikomunismem, více pravicové politiky nenabízí.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

            bongor     před 11 lety 15.09.2013 07:11 |  
            0 0

            Nerad se bavím o politice zrovna na našich listech.Máš pravdu,tady žádná ,ale naprosto žádná pravice neexistuje.Kroky Nečasovy vlády naopak byly reklamou,aby lidi volili levici a nejvíc potěšily komunisty.
            To museli dělat naschvál,tak úplně blbý nejsou.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      alois_veliky (admin)     před 11 lety 14.09.2013 23:36 |  
      0 0

      taky mám podobný pocit, ale na druhou stranu - kdyby ho chtěli odstřelit, nepodrží ho už po té sedmičce od teplic...
      spíš se děsím toho, kdo přijde místo něj. za současné situace může do slavie jen sebevrah. již zmiňovaný cipro mi přijde z reálných variant jako ta v téhle chvíli nejlepší.

  40. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    Orlik66     před 11 lety 14.09.2013 23:22 |  
    0 0

    Kdo si ode mne vezme permici do konce sezony, tomu dám za to 100 Kč :-D

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      cooldak (host)     před 11 lety 15.09.2013 18:28 |  
      0 0

      klidně jí od vás koupim. michal.sarka86(zavinac)gmail.com

  41. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    Tom     před 11 lety 14.09.2013 23:22 |  
    0 0

    Než SN vyhlásí anketu o budoucím trenérovy


    Přidávám svůj typ Josef Csaplár

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      bububu (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 23:24 |  
      0 0

      Kisel hrající trenér

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        skors     před 11 lety 15.09.2013 00:01 |  
        0 0

        Cipro nebo Hapal

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      spino     před 11 lety 14.09.2013 23:34 |  
      0 0

      Cipro.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      fredydj (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 23:46 |  
      0 0

      ten zakopulovanej idiot je schopnej angažovat i Bílka, vubec bych se tomu nedivil, na Slavii vlezu nejdří važ příští rok

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      biggris (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 23:51 |  
      0 0

      Martin Poustka, nechť je zachována alespoň základní kontinuita. A než ty ubožáci odstřelí Poustku, tak už by mol být bez angažmá božský Franz, což by z ekonomického hlediska bylo jistojistě výnosné

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        eomer (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 00:10 |  
        0 0

        Uhrin ml.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

          Khadgar     před 11 lety 15.09.2013 00:36 |  
          0 0

          Ten by naštěstí měl být pod smlouvou.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      Nosorozec     před 11 lety 15.09.2013 00:51 |  
      0 0

      Třeba má nějakej další Řebíčkův příbuznej trenérskou licenci a nastoupí jako náš kouč :D

  42. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    ligas99     před 11 lety 14.09.2013 23:32 |  
    0 0

    Bordel a neschopnost na hřišti, a na hlavním webu Slávie to samé.

    Před debaklem 0:4 byl rozepsán článek úplně jinak, po trapném výkonu OPRAVEN, tak aby to vypadalo na oko pěkně.

    UŽ běžte do prdele s tím jak publikujete na hlavním webu Slávie !!!
    Články píšete pozdě, místo faktu většinou vždy překroutíte,
    to, že Petrouš rezignoval v hlavním článku ani nenapíšete!!!

    Trenér měl větší KOULE než Vy všichni dohromady, když rezignoval v televizním přímém přenosu, ten má můj obdiv.

    Už je té ostudy až nad hlavu,
    CELÁ PRAHA A ČESKO SE SMĚJE a říká si Slavia - ten klub slovenské béčkové reprezentacie !!!!!!!!!!!!!!!!!

    HamBA - HamBA - HamBA

  43. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    Fallen (přítel SN)     před 11 lety 14.09.2013 23:45 |  
    0 0

    Teď ještě ve středu ten pohár :(

  44. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    Aloha     před 11 lety 15.09.2013 00:33 |  
    0 0

    Já řikám Zemanam, s ním si nikdo z vedeni a hracu vytírat pr.el nebude a ještě ty naše primadony naučí jezdit po zadku!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      biggris (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 00:50 |  
      0 0

      Tak kdybych si měl vybrat jednoho českýho trenéra, bez ohledu na finanční možnosti, sportovní ambice a profesionalitu managementu, tak jednoznačně Zemana. Ale abych pravdu řek, snad radši ani nejsem zvdavěj, koho "vedení" přivede

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        skman     před 11 lety 15.09.2013 09:24 |  
        0 0

        Ja doufam ze prijde slavista telem i dusi pro me Cipro jasna volba.

  45. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    Nosorozec     před 11 lety 15.09.2013 00:54 |  
    0 0

    Každej rozumnej a schopnej trenér si dá jako podmínku pro svůj příchod do Slavie, že mu vedení přivede posily. Na to mu Šeterle řekne, že to by bylo populistický a ať hraje s tim co má, takže přijde maximálně zas nějakej zoufalec typu Straka.

  46. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 00:57 |  
    0 0

    Úplně z jiného soudku. Hra veteránů se slávistickou minulostí, Jarolíma a Štajnera, byla prostě úžasná. Jarolím je všude, neustále chce balon a vždy ví, co s ním, jeho rozehrávání rohových kopů a přímáků je na českou ligu neobyčejně kreativní a přesné. Měl skončit u nás. Možná by takový jeden borec do středu zálohy hodně změnil.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      Nosorozec     před 11 lety 15.09.2013 01:03 |  
      0 0

      jenže my místo něj koupili Gecova...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 02:08 |  
        0 0

        Když jsem viděl jak v tv mluvil a že mu situace slavie rozhodně není lhostejná, tak opravdu nechápu, proč jsme o něj neusilovali a místo toho tu máme nerozehrané a labilní Feniny a Gecovy.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      bongor     před 11 lety 15.09.2013 07:19 |  
      0 0

      To tady tvrdím od Davidova příchodu do kaprligy,ten by je ty naše hvězdy dokázal srovnat líp ,než nějaký nový trenér.Tahle politika,nebrat naše navrátilce,nadělala Slavii už spoustu škod.
      Někdo tvrdil,už nevím kdo,že do zálohy máme rychlejší a lepší fotbalisty.Asi musel spadnout z petřínské rozhledny ,rovnou na hlavu.To samé teď je s MJ. Opravdový fotbalista třeba na vozíčku by byl lepší než většina těch našich primadon.

  47. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    Nosorozec     před 11 lety 15.09.2013 01:04 |  
    0 0

    Mimochodem - v tabulce domácích zápasů jsme poslední s jedinym bodem a skóre 3:15

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 01:57 |  
      0 0

      V Petroušovi to není, ale na videu působí tak bezradně a měkce, že ten konec musel přijít.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 02:24 |  
        0 0

        jj, je frustrovaný, ale cítil by ses jinak? Je to zmar..

  48. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 01:49 |  
    0 0

    Tak jdou věci směrem, jaký jsem nejen já očekával.

    Tipoval jsem tedy, že Petrouš to se zaťatými zuby do 11. kola vydrží. Nevydržel, ukázal, že jako jeden z mála má ještě ve Slavii čest a nebude se dál ztrapňovat v téhle ubohé komedii, která špiní jméno Slavie. Petrouš chyby dělal, ne že ne, ale hodit to vše na něj je alibismis. Vedení ho regulerně několikrát podělalo, do sezony se šlo se dvěma stopery atd. atd. samé maléry vedení a ne trenéra. Pravdou prostě je, že ten tým na to za a) nemá a za b) na to kašlou a je nezajímá je výsledek.

    Jako vyloženě majstrštyk vidím i situaci s golmany. Vedení se holedbalo, že máme ne-li nejlepší dvojku v lize a zatím jsou oba zkušení veterání zranění Naskočit musí Hrubeš po dvou trénincích s "A", to je dle mě další solidní manažerský výbuch, kor když Berky září v Bohemce a asi je i rád, že nemusí hrát za tak ubohou obranou. Rakovan je tady asi vážně spíš do počtu, když stejně dostal přednost Hrubeš. Jinak se Hrubeš do čevené jevil solidně, snad to nebude další Diviš.


    Kisel mi výsměšně odpovídal v onlinu, tak jsem rád, že se znovu ukázal jako leader, který vede tým, když se nedaří. Ke dnu. Ono kecálista je on dobrej, ale realita je taková, že má jeden dobrý moment na deset špatných.

    Musím řict, že už nedoufám v nic. Se Slavii už se vůbec nejsem schopný ztotožnit a ani nevidím to pověstné světlo v tunelu.

    Kdo by teď do SKS šel? Leda nějaký ukecaný zoufalec jako Csaplár, nebo Hapal. Tipuji to na Hapala. A pokud jemu fofrm přivedou posily, tak je Šeterle pěkný zrádce a hnusák, obětovat sezonu, jen aby vyštípal Petrouše.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      Barlblog     před 11 lety 15.09.2013 02:30 |  
      0 0

      Zbytečné spekulovat, já bych se spíš věnoval masivní neodůvodněné hysterii. Navrhuji ji rozvíjet kontinuálně a v určený čas.

  49. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    Borris     před 11 lety 15.09.2013 03:26 |  
    0 0

    Co dodat ke včerejšku? Šílená bezmoc, vztek, smutek, beznaděj.... Tyhle všechny pocity se ve mě mísí a nejhorší je, že já už ani nevidím žádnou naději. Nějaké to světlo na konci tunelu nebo stéblo kterého by se dalo chytit. Zápas opět ani nemám chuť hodnotit. Není ani co. To byl prostě hnus. Tohle byla typická ukázka jak vypadá výkon naprosto bez zájmu, snahy s tím něco udělat, nasazení a především kvality. A ještě se ty zbabělci ani neodhodlali jít před kotel. Neuvěřitelný co za hráče dnes hraje za Slavii. Nemají morálku, nemají kvality a tím pádem výkonnost.... Ze současného kádru bych si ponechal pouze Dobrotku, Mičolu, Škutku, Petráka, Hurku, Kisela a spolu s nimi ty nejnadanější z juniorky jako např. Proška, Bazala, Šimečka atd. Všechny ty Bortely, Čonky, Škody, Nitrianský atd. okamžitě hnát ze Slavie svinským krokem. Buď nemají morálku, nebo kvality a někteří dokonce ani jedno! A za Slavii můžou hrát jen hráči, kteří mají obě dvě!!!!! Jiné hráče nechci ve Slavii ani vidět!!! A dál. Nahoře se musí udělat čistka uplně kompletní. Ze současného vedení, marketingu i sportovního úseku, bych vyházel komplet všechny! Jediného člověka bych tam nenechal! Jeden jako druhý jsou všichni neschopný a k ničemu! Nebudu jmenovat, všichni dobře vědí o kom je řeč. Prostě vyházet všechny a na všecky tyhle pozici dosadit lidi, kteří skutečně chtějí Slavii někam posunout, kteří budou mít motivaci být ve své práci úspěšní ( ať už je k tomu bude hnát sešívané srdce a nebo třeba pouze jen to, že chtějí být ve svém oboru opravdu dobří a uznávaní ) a kteří skutečně chtějí své práci dávat maximum! Snažit se do Slavie zpátky natahat její bývalé hráče a lidi kteří k ní mají nějaký vztah. A hlavně ze Slavie vyhnat ten amatérismus a neschopnost, kterýma je bohužel Slavia prolezlá skrz na skrz.

    Co se týká Řebíčka. Je mi uplně jedno co je ten chlap zač a jaká je jeho minulost. Hodnotím ho čistě jen podle jeho přínosu pro Slavii. A ten se jednoznačně rovná nule. O Slavii se vůbec nezajímá, veřejně skoro nevystupuje, s fanoušky nijak nekomunikuje, nedá k dispozici ani prostředky pro tolik potřebné posílení a doplnění kádru a takhle by se dalo pokračovat dál. Takže buď ať se začne Slavii věnovat naplno a opravdu na sto procent a nebo ať ji prodá někomu jinému kdo se jí přesně takhle věnovat bude. Snad by se nějaký zájemce našel. Protože není nic horšího než tohle plácání se odnikud nikam, motat se už několik let jen někde kolem středu tabulky a bez nějaké snahy a zájmu si opět vybojovat příčky na které Slavia patří. Je jasné že Řebíček nemá o fotbale ani páru. Jenže on je tak neschopný, že se ani neumí obklopit lidmi kteří fotbalu skutečně rozumějí, tak jako Křetínský ve Spartě. Ostatně on tam není od toho aby rozhodoval o sportovních věcech. On ať se stará hlavně o to aby vytvořil pro sportovní úsek podmínky potřebné pro návrat zpět na špici a aby Slavia zase patřila mezi zavedené značky.

    Co se týká dnešní Petroušovi rezignace, tak doufám že ty všichni co tu nad tím tak zajásali, si zároveň i uvědomují, že tím se stejně vůbec nic nevyřeší a že naše problémy jsou někde úplně jinde. Petrouše mi bylo docela líto když jsem viděl, jak zdrcený při tom rozhovoru byl. Udělal sice spoustu chyb kterýma mě pořádně štval. Ale dělal opravdu všechno pro to aby Slavii pozvedl. Ať postavil kohokoliv, byla to stále hrůza. Hráči ho vůbec nepodrželi a svými výkony mu spíš ještě podráželi nohy. A to samé naše povedené vedení v čele s Řebíčkem. Nepřivedli mu žádané posily potřebné pro posun vzhůru a celkově mi spíš přišlo jak kdyby Petrouše spíš chtěli vyštípat. Pevně doufám že Petrouš ve Slavii zůstane a bude mu nabídnuta nějaká jiná pozice ve Slavii. Slavii má pořád co nabídnout. A pokud ne jeho návrat k juniorce, tak třeba udělat ho šéfem skautského úseku nebo tak něco. Ale rozhodně bych byl rád, kdyby ve Slavii v nějaké funkci pokračoval i nadále. A kdo místo něj? Upřímně si teď nedovedu představit blázna který by k nám dobrovolně lezl. Ve Slavii teď nefunguje absolutně nic a kádr je plný lemplů a hráčů co na Slavii nemají. Jen na rovinku říkám, že to musí být nejen někdo kdo Slavii skutečně dlouhodobě pozvedne. Ale zároveň i někdo kdo hráče vezme pořádně od huby, sedře z nich kůži a nebude se s nima srát. Ne někoho hodného kdo bude s hráči kamarád! Od toho tam ten trenér není! Normálně si fakt říkám, kéž by Jarolím. Pokud by měl na starost opravdu jen trénování a nezasahoval by do manažerských věcí, byla by to ideální volba. Jenže je bohužel vázaný smlouvou. A jinak nikdo vhodný a zároveň dostupný, mě po pravdě řečeno nenapadá. Takže vy co máte radost z Petroušova odvolání, tak tím naše problémy nekončí, tím nám naopak můžou začít nové. A největší hrůzu mám z toho, aby to nebyl Bílek.... Ještě tak 3 roky zpátky bych se toho nebál. Ale ten vůl Řebíček už svým zlanařením Straky dokázal, že je opravdu schopný všeho a neštítí se vůbec ničeho.... Takže už teď mám fakt strachy propletený nohy do vánočky, aby toho blbce nenapadlo sem toho Bílka fakt přitáhnout. Takže pozor pozor....

    Jinak ještě jedna věc co mě zaujala. Koukal jsem na ten pozápasový rozhovor Davida Jarolíma. A bylo z něj opravdu dost cítit, jak ho štve co se teď se Slavií děje a jak jde ke dnu. Mluvil poměrně sklesle, byl dost vážný, těžko se mu hledala slova a bylo fakt hodně znát, že mu to vadí a není mu to jedno. Jakoby těch 4:0 prohrála jeho Bolka. A já se ptám, proč takovýhle fotbalista a kovaný slávista není ve Slavii? Proč se musíme koukat jak svým kvalitním výkonem táhne Bolku za vítězstvím proti nám? Proč se musíme koukat jak po naší lize běhají hráči kteří ke Slavii opravdu mají vztah? Proč místo těchto hráčů musíme koukat na lemry kterým je Slavia uplně ukradená, který si neváží toho že můžou oblékat sešívaný dres, nebojují za ní do roztrhání těla a kteří navíc ani fotbalově na Slavii nemají a jejich výkony jsou jedna velká katasrofa? Víc už asi nemám co říct. Prostě řítíme se do hodně hluboké propasti která stále nekončí a pokud se nestane zázrak, tak tohle dopadne hodně špatně....

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      bongor     před 11 lety 15.09.2013 07:49 |  
      0 0

      Ahoj Borrisi,s Tvým článkem souhlasím až na toho A.Ř.Ten pro Slavii udělal hodně,ale jen tím,že do ní vrazil svoje peníze,i když si nejsem jistý,jaký záměr za tím byl.Dál už pro nás dělá jen svoje chybné kroky a hlavně mimo Kusého a Kubíka si k sobě nevzal nikoho skutečně schopného pracovat pro Slavii.Fotbalu nerozumí,to se ví,vždyť je to nádražák.Ale nejvíc se divím,že si nedokázal udělat tým spolupracovníků na úrovni.To on vždy uměl velmi dobře. Nejvíc souhlasím s Tvým hodnocením rozhovoru Davida.Jak píšu už výše,my jsme se rozhodli,že jsme velcí frajeři a že nějaké šneky typu Piták,DJ,MJ,ale i Štajny, nepotřebujeme,že máme skvělé plejery Fenina a spol.
      Dokonce údajně se boleslaváci shodli,že už nás budou po čtvrtém gólu šetřit,jinak mohla být na světě další sedmička a kdoví jestli ne první historická desítka.
      Že Petrouš končí to já vítám.I kdyby to byl výborný trenér po stránce fotbalové,tak to není osobnost,která by dokázala
      mužstvo skutečně vést.Podle mě se člověk musí osobností už narodit,nebo se jí stane prvních pár let života,ale naučit se to nedá.On by mohl dobře vést mužstvo,které má mezi sebou jiného lídra,který bude s trenérem úzce spolupracovat a dokáže mužstvo ovlivnit v jeho prospěch.A tím mohl být právě David,je to podle mě celej táta.Jinak Petrouše taky lituju a přeji mu mnoho úspěchů v dalším fotbalovém životě.Je to dobrej chlap,jenže to byl právě hlavní důvod jeho krachu ve Slavii.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        Markus     před 11 lety 15.09.2013 08:09 |  
        0 0

        Petrouš má rozhodně můj respekt. Také si ale myslím, že se pro současný stav Slavie nehodil. Ne náhodou se mu dařilo v juniorce, hráči od něj dostávali šance a určitě jim dokázal na tréninku předávat spoustu zkušeností, podařilo se mu tam držet pohodovou atmosféru, hráči hráli blízko svému limitu a hráli pohledný fotbal, užívali si to a progres byl viditelný. Jenže situace u A-týmu je dlouhodobě zcela odlišná, chybí mi tam duch Slavie a hrají tam "žoldáci", kteří nepředvádějí výkony jaké by se slušelo a patřilo. Tohle je velký dluh z minulosti, naši vlastní odchovanci z klubu odešli a pořizovali jsme "hotové" hráče, kteří svou kvalitou byli horší. Navíc jediným kriteriem posledních let byla cena hráče, snad u každého byl nějaký problém a to se nám teď všechno pěkně promíchalo v současný zmar. Kdo na hřišti vyčníval, z klubu odešel, byl jsem hodně naštvanej za odchod Latyho a mám velký strach, jestli už teď nemá Ondra Petrák něco předjednaného jinde. Když přišel ke klubu Kusý, měl jsem velká očekávání, byl jsem rád za přítomnost jednoho z nejúspěšnějších sportovních manažerů u nás a doufal v úzkou spolupráci s hokejovou Slávií. Jenže tam je teď už zásadní rozdíl ve vedení klubu a vlivu majitele. K osobě AŘ už toho bylo řečeno dost, ale já stále doufám, že tu existuje možnost odkoupení a přechodu spolu se stadionem pod křídla OIN Gama a.s., tzn. Richarda Benýška. Tohle je pro mě jediným světýlkem na konci tunelu a musel jsem si ho zapálit sám ...

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

          spino     před 11 lety 15.09.2013 08:54 |  
          0 0

          Tak teď jsi mě hodně pobavil. Buď jsi propadl osobnímu kouzlu lháře Benýška, nebo nemáš o hokejové Slavii ani páru.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

            Markus     před 11 lety 15.09.2013 09:04 |  
            0 0

            Budeš konkrétní? Já vidím výrazné oživení a zesílení mediálního obrazu hokejové Slavie, vypadá to, že si to chtějí vyžehlit u fanoušků a zatím mi přijde, že to funguje. Konečně Vláďa Růžička také vypadá spokojeněji než předchozí roky.

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

              spino     před 11 lety 15.09.2013 09:28 |  
              0 0

              Nemáte pravdu, ale to je na delší debatu. V diskuzi to psát nebudu.

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

                Markus     před 11 lety 15.09.2013 11:12 |  
                0 0

                Hmm, to nezní dobře. No uvidíme, jak se to bude vyvíjet.

                • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

                  spino     před 11 lety 15.09.2013 11:16 |  
                  0 0

                  Klid, nemyslete si, že jsou to takoví ničemové jako Řebíček. Ale nadšení bych prozatím brzdil.

  50. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    spino     před 11 lety 15.09.2013 09:01 |  
    0 0

    Nevíte, jestli už má Řebíček vypráno?

  51. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    mirros     před 11 lety 15.09.2013 09:15 |  
    0 0

    nemá cenu se dlouze vyjadřovat dlouze ke včerejšímu zápasu. Chtěl bych jenom napsat pár slov k Petroušovi. Když nastoupil, tak postavil proti Jablonci mužstvo: Čonto-Nitri, Hub, Bortel, Čonka- Zmrhal, Gecov, Kisel Juhar- Škoda...branky dali Juhar s Mičolou 2x a Gecov...Škoda tradičně nic...v přípravě nedal Škoda s Feninem zase ani gol..goly dával Juhar a spol...V létě jsem se ptal Petrouše ptal na Kolaříka a řekl mi, že na Ligu nemá, protože nemá start a rychlost.O Dostálovi mi řekl, že je pracovitý, ale neumí s míčem a není do kombinace...Začala liga a Petrouš postupně roze.sral celé mužstvo, které ho na jaře posadilo do trenérského křesla.Dva utočníky kteří nedávali branky, dostávali tradičně přednost, před lepším Škutkou..hlavně při první příležitosti nacpal do mužstva hráče, kteří hráli špatně za juniorku...Podívejte se na sestavu ze včerejška a na ty ze zápasů z jara..V kabině hráčům ráno dával dýchat do trubičky, přivedl si kondičního trenéra ze kterého si hráči dělali legraci.Roze.sral nějakou pomyslnou osu mužstva tím, že protěžoval svoje oblíbence nehorázným způsobem.Vím, že někteří hráči jsou zranění jen tak naoko a kašlou mu na to. Jsem přesvědčen,že příští zápas budou Petrák, Juhar a Mičola zdrávi jako rybičky. Každý máme na to svůj uhel pohledu,ale je jasné, že obrana ve které ve dvou zápasech doma hrál Kolařík s Dostálem, tak jsme dostali 11 branek...většina házela vinu na Bortela, který včera byl na lavici...jsem přesvědčen, že mužstvo v sestavě Čonto-Nitri,Bortel,Dobrotka, Čonka-Mičola,Zmrhal,Petrák,Kisel,Juhar-Š (dlouhý řetězec byl zkrácen) by s Bolkou neprohrálo..bohužel Petrouš si postavil Kolaříka s Dostálem, Hurkou,Korešem a Hrubešem v brance...včera jsem po přečtení sestavy řekl brmbůrkovi, že na tohle se dívat nejdu, protože to bude p.rů.ser..to ovšem trenér za 150 tis měsíčně nevěděl..Petrouše mi líto není..hrozně mne zklamal...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      Kornovo     před 11 lety 15.09.2013 09:19 |  
      0 0

      tim chces rict ze micola s juharem simuluji?a co radek cerny,ten na to taky sere?

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      naplavnik     před 11 lety 15.09.2013 09:24 |  
      0 0

      takže pokud tomu dobře rozumím, opět byl trenér žábou na prameni (tak jako v případě straky, poustky a rady)... problém je, že se nám to trochu cyklicky opakuje... a upřímně se těším, jakého králíka z klobouku nám na lavičku dosadí...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      spino     před 11 lety 15.09.2013 09:27 |  
      0 0

      Mě jste zase zklamal vy. Petrouš točil sestavou, protože prostě musel. Raději uvidím na hřišti Dostála, který neumí, ale bojuje, než ksindla Nitrianského. Raději uvidím na hřišti průměrného mladíka Hurku, než Forresta Juhara, který umí hrát jen na sebe a s balonem si nerozumí. A takhle bych mohl pokračovat.

      TO, že Škutka nehrál jako útočník číslo 1 byl rozkaz shora, chtěli ho prodat. Takže za co vlastně může Petrouš? Samozřejmě chyby dělal, ale v sestavě si myslím, že ne. Ono je těžké koučovat, když vám vedení a agenti říkají, koho máte kam postavit. A nepřivedou posily.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      bububu (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 09:34 |  
      0 0

      Tak jestli nějaký hráč fingoval zranění nebo odmítl nastoupit, tak je to na okamžité vyřazení z kádru a rozvázání smlouvy, to se na mě nezlobte, ale to není problémem trenéra, ale neprofesionality našich hejsků, kteří si myslí, že si můžou dovolit všechno. V současné době potřebujeme rasa typu KJ, který s těmi namyšlenými blbečky vyběhne!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        spino     před 11 lety 15.09.2013 09:37 |  
        0 0

        Rada byl taky ras a jak dopadl. Když se prostě kabina rozhodne trenéra odstřelit, tak s tím nic neudělá. Tohle má řešit vedení, ale tomu je jedno, co se děje v kabině.

        PS: Žádám okamžité ukončení smlouvy sráčům Feninovi a Gecovovi. Co ti si dovolí, to je na přesdržku.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

          bububu (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 09:55 |  
          0 0

          Bohužel, a to je průser obecně v ČR, že tady kabina může odstřelit trenéra (viz Hřebíka ve Spartě). Vyhodí se trenér, přijde novej a blbečci si dál chodí na kafíčka a do kasina. Ne, je potřeba potrestat hráče - nebudeš trénovat, nechceš nastoupit, tak nedostaneš ani koruna na platu (nedodržuješ smlouvu, tak já jí taky nebudu dodržovat), případně se seber a táhni do prdele!

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

            spino     před 11 lety 15.09.2013 09:56 |  
            0 0

            Ale takhle to musí nastavit vedení a nikoliv trenér.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

          Fulham     před 11 lety 15.09.2013 10:13 |  
          0 0

          Zadat muzes - jako ja muzu zadat spravce techto stranek aby takovymu mentalovi jako jsi ty odrtrihl pristup..... Rika se mi to po letech tezko , ale bez vyhrady souhlasim s mirrdou

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 10:02 |  
      0 0

      To to trvalo, než jste vymyslel příspěvek tak, aby jste nemusel tnout do vedení. Já ovšem nesouhlasím s ničím co píšete. Petrouš těžko mohl postavit tu sestavu, kterou tu píšete vy, když Čonto, Mičola, Petrák jsou zranění. Bortel od záčátku podzimu hraje příšerně stejně tak Čonka, takže jejich nasazení by také ničemu nepomohlo, stejně tak Juhar. A Kisel včera nastoupil a hrál příšerně. Jediný kdo si nezaslouží velkou kritiku je Dobrotka. Petrouš nic nerozesral, v prvních zápasech posílal na hřiště to nejlepší co mohl, jenže hráči na to srali. Po několika zápasech přišli změny ale ty také k ničmeu nevedli. Petrouš vyzkoušel všechny hráče co má a nic. Takže jak sám sebekriticky přiznal, už neví jak dál a radši se na to vykašlal. A já s ním souhlasím, tenhle mančaft, jestli funguje tak jak to vypadá, že když se jim nelíbí trenér tak sabotujou zápasy, je k ničemu a neudělá s tím nic žádný trenér. Jestli to Šetrle nevidí a tvrdí, že kádr je v pořádku tak je hloupej a nebo navedenej... Ano kvalita tam určitě je, ale pokud je charakter hráčů takovej jakej je, tak se to mužstvo nikam neposune.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        spino     před 11 lety 15.09.2013 10:08 |  
        0 0

        Mirros je podle mě placen vedením, aby usměrňoval fanoušky a jejich hněv směrem mimo vedení. Protože tohle už se u Mirrose opakuje tři roky a on je pořád stejný a pořád nás bude přesvědčovat, že ve vedení funguje cosi jako snaha dostat Slavii zpět na vrchol atd.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

          leoneig     před 11 lety 15.09.2013 12:47 |  
          0 0

          Ono je taky otázka proč ty hráči seděli...Míčola,Juhar jsou finančně nároční hráči a nedivil bych se,kdyby šli ven...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      leoneig     před 11 lety 15.09.2013 12:41 |  
      0 0

      To je takový coby kdyby,ty sis nevšiml,že ať tam dal kohokoli,ze to k ničemu nevedlo...navíc Petrák se zranil a Micola asi jeste nemá formu po zranění...Nene,v tomhle problém nebude,ostatně stavět na na odchovancích není nic špatného,nebýt Gecova A Karolka,mihl zápas dopadnout úplně jinak

  52. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    skman     před 11 lety 15.09.2013 09:28 |  
    0 0

    Nejvetsi chyba, kterou Petrous udelal byla snaha hrat fotbal s timto materialem, nejsou kvalitni hraci tak musi byt beton a ne snaha o kombinaci s prumernou presnosti prihravek na urovni snad kraje.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 09:37 |  
      0 0

      Za to jsme ale kritizovali Radu a to není cesta, která by někam vedla do budoucna...

  53. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    spino     před 11 lety 15.09.2013 09:29 |  
    0 0

    Slyšeli jste ten rozhovor s Feninem před zápasem? V tom momentě jsem měl chuť rozkopnout obrazovku.

    Neskutečnej č*rák, jak myslí jen na sebe a vymlouvá se.
    A Šeterle je pro mě králem všech alibistů.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      capt (host)     před 11 lety 15.09.2013 09:40 |  
      0 0

      jasně, mistra Fenina prý nemůže nikdo soudit, dokud neodehraje pět celých zápasů v řadě.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      ortevor     před 11 lety 15.09.2013 17:36 |  
      0 0

      spino, muzes ten co byli na stadionu priblizit, co ten debil zas vykladal ? (myslim fenina)

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        spino     před 11 lety 15.09.2013 22:48 |  
        0 0

        Koukni na ivysílání ČT. Jinak říkal, že nikdo nemůže jeho výkony soudit, dokud neodehraje v kuse 5-6 zápasů. Prostě samolibej vůl-

  54. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    Edwardtheiron     před 11 lety 15.09.2013 09:32 |  
    0 0

    Nebyl jsem z Petrouše nadšen od začátku a taky jsem to tady za to pěkně schytal. Po Liberci nás tu bylo pár, kdo nějak neviděli ten progres a kdosi tu dokonce napsal, že si zapíše naše nicky, aby nám to potom, co Slavia začne pod Petroušem zářit, mohl připomenout. Tak prosím, do toho.
    Hlavním viníkem je ovšem Šeterle. Ani z něho jsem nebyl nadšen a i za to jsem tady dostal co proto. Vždyť Jarda je přece slávista, zná prostředí a je to protřelý fotbalový bafuňář. Osobně toho člověka považuji za gaunera, který Slavii nepřinese nic dobrého. Potvrdí se to teď, kdy přijdou-o tom jsem přesvědčen-noví hráči. Petrouš byl odstřelen, účel splněn a že to Slavia odnesla megaostudou? Koho to zajímá? Chtěl bych vědět, co konkrétně pro Slavii udělal Šeterle od svého nástupu. Jeho zastánci asi odpoví, že sehnal sponzory, ale ani to není úplně pravda. Generálního sponzora nepřivedl a dva hlavní by stoprocentně sehnal Kusý taky. Mimochodem za Kusého by něco podobného, co se děje teď zcela jistě nenastalo. I člověk, který sleduje fotbal týden pozná, že Slavia potřebuje posílit. Šeterle? Od léta přišlo na testy asi deset lidí, nezůstal nikdo. Neměli kvalitu! Vzhledem k předváděné hře to museli být lidé po obrně! Ovšem i za to, že vytipované posily nejsou kvalitní, byť si o těch tzv. testech myslím své, by měl někdo nést odpovědnost. Namísto toho si ten někdo dělá z fanoušků legraci, když jim tvrdí, že průvan v kabině sice nebyl vidět, ale proběhl.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      spino     před 11 lety 15.09.2013 09:35 |  
      0 0

      Bohužel, odbornost se v našem klubu netoleruje, proto musel Kusý s Kubíkem odejít. Mimochodem za to může pan Držmíšek, který je soustavně u Řebíčka očerňoval.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      Kornovo     před 11 lety 15.09.2013 09:44 |  
      0 0

      ale prece nebudem podlehat medialnim a fanouskovskym tlakum?

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        Edwardtheiron     před 11 lety 15.09.2013 09:55 |  
        0 0

        Jo, to je přesně ono. Ale nechápu, kde ten člověk bere jistotu, že se nemůže opakovat 5. květen 2011.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

          spino     před 11 lety 15.09.2013 09:59 |  
          0 0

          Pro mě je 5. květen svátek Slavie, který každoročně zapijím. Nechámu, proč se k tomu marketingové oddělení staví tak chladně.

          Každý rok by mělo být vystaveno ve vitríně Platilovo polité sako, míčky a doprovodná fotogalerie. Udělal bych třeba i rekonstrukci bitvy jako se dělá každý rok u Slavkova, na Dukle atd.

  55. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    spino     před 11 lety 15.09.2013 10:00 |  
    0 0

    Mám nápad! Povoláme Vláďu Růžičku!

    Nejmocnějšího slávistu na světě. Ten by Nitrianskýho a Fenina sežral.

  56. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    spino     před 11 lety 15.09.2013 10:00 |  
    0 0

    Mám nápad! Povoláme Vláďu Růžičku!

    Nejmocnějšího slávistu na světě. Ten by Nitrianskýho a Fenina sežral.

  57. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    Travinho     před 11 lety 15.09.2013 10:02 |  
    0 0

    Osobně si myslím, že je potřeba přivést trenéra typu Pulpit (nemusí to být konkrétně on), ale se smlouvou jen do konce sezony, z hráčů něco vymačká a jestli to půjde dál to se uvidí. Od zimy je potřeba řádný průvan v kádru a dveře by mělo vidět minimálně 5 hráčů, z nichž u některých bych volil formu hostování. Kádr na jaro by pak mohl být následovný:
    G - Berkovec, Černý, Hrubeš
    Rakovana bych poslal někam hostovat a Kamil by podle mě měl skončit.
    O - Čonka (ještě bych mu dal šanci), Mikula, Dobrotka, Bortel (jaro měl dobré, může se do toho zpátky dostat), Čepelák, Tusjak, 2 posily (Buď nějaký testovaný cizinec, nebo klidně z našich luhů a hájů, nevím jak dostupný by byl třeba Jugas, ale v Příbrami jen hostuje ze Zlína a umí hrát stopera i krajního beka...dále bych si dovedl představit třeba Kleina, který v cizině moc nehraje a mohl by být nositelem tolik potřebného důrazu, další zajímavé jméno je Boris Godál, který v Polsku příliš nehraje, ale v barvách Trenčína se mi strašně líbil)
    Kolařík na áčko asi nikdy rychlostně mít nebude. Nitrianský má potenciál a byla by škoda ho hned prodávat, ale poslal bych ho někam hostovat. Dostál totéž co Kolařík, snaží se, ale je to typický hráč pro druhou ligu.
    Z - Gecov, Petrák, Kisel, Koreš, Mičola, Hurka, Prošek, Šimeček, Štěpán, Salašovič, plus jeden tvořivý střední záložník, který by dal hře řád, protože takový hráč nám výrazně chybí, dovedl jsem si tam představit i toho Marka Jarolíma, ale ten je pryč, takže okruh jmen o která bychom se měli zajímat by mohl být: Volešák, Jirsák, Koloušek, nebo zkusit i Šimáka. Nebudeme si nic nalhávat na nějaké nákladné posily to nebude.
    Skončit by podle mě měl Juhar a to klidně i na přestup. Hostování by určitě prospělo Jardovi Zmrhalovi. Hostovat bych též poslal Bazala a Hrubého, kteří podle mě ještě nejsou na ligu storpocentně připraveni a půlrok ve 2. nejvyšší soutěži by jim mohl pomoci.
    U - Peterka, Škoda (jako alternace případně i na stoperovi), Škutka, Červenka, jedna nebo lépe 2 posily. Taky tady je potřeba asi hledat spíše v zahraničí, možná nějakého silného Afričana, pokud by se podařilo posilu najít u nás čemuž za rozumné peníze nevěřím. Možná Smetana by byl reálný, nebo Železník ze Zlína, ale ten je taky spíš na kraj a ty máme jakžtakž obsazeny.
    Na jasný konec bych to viděl u Fenina, který je v kádru jaksi navíc.
    Pokud by se nepodařilo získat posily na přestup, tak zkusit někoho i na hostovačku z Plzně nebo ze Sparty, ač je to ponižující, tak takový Jakub Brabec nebo Polom jsou určitě lepší než naši stopeři.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      ortevor     před 11 lety 15.09.2013 17:42 |  
      0 0

      nevim, jestli si videl hrat Cepelaka, ale Kolarik je o tridu vys momentalne...ale i tak Cepelak by mel jit na hostovacku do druhy ligy nebo nekam, kde se vyhraje, budoucnost ma...
      a nesouhlasim s tim ze Kolarik na ligu nema, podle mne ma talent, herni prehled i rozehravku na to, aby jednou hral lepsi ligu nez GL...
      jinak souhlas, kdyz uz je sezona odepsana, by se postupne mela davat sance odchovancum a mladsim hracum...

      a souhlas s Juharem a Contofalskym, klidne je vystrelit nekam na mesic...

  58. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    ligas99     před 11 lety 15.09.2013 10:34 |  
    0 0

    Znovu se vracím k oficiálnímu webu Slavie po přečtení článku s K.Hrubešem.

    Opravdu podtrhuje neschopnost redakce a schopnost překrucovat a omlouvat donekonečna chyby jednotlivců a obratně se vymluvit a nepopsat přesně to k čemu došlo.

    Co je to za pitomost a výmluvu, to že se golman připravuje celý týden a neví zda bude chytat nebo ne, trapnější výmluvu jsem neviděl.

    Že dostal branku na 0:1 se stane, ale že při centru pod sebe, kdy musel vidět periferně útočníka a až za ním obránce, nešel při své výšce i reflexu po centru hned UŽ NENAPÍŠETE ani čárku.
    Rozhodně by to mohl alespoň vyrazit, než stát a reagovat a po zásahu útočníka a pak už jen lovit balon ze sítě.
    Pokud by to udělal, tak by mu nikdo nic nemohl říci a pokud je Šimurka jen trochu normální chlap, tak mu to vytkne.

    A ty kecy kolem vyloučení, děs.
    Jednoznačný faul mimo vápno, to by musel rozhodčí být totální slepec aby nevytáhl rovnou červenou.
    Pokud jde golman do takového skluzu, mimo čtverec tak 10 metrů je to z pravidla jeho konec a faul a pak tribuna ......

    Redakce oficiálního klubu znovu potvrdila, jak z průseru dělá reklama na hráče.

    Všechny fotbalové servery měly články na internetu, naše redakce však až více jak po 120 minutách, asi musely články schválit vedením .......

    CIRKUS SLÁVIE,
    JEN TAK DÁLE,
    JE TO VAŠE OSTUDA NEJENOM NA HŘIŠTI TAK I OFICIÁLNÍM WEBU.

    BRAVO :-)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      klimi     před 11 lety 15.09.2013 10:38 |  
      0 0

      Počkej, ale ty odpovědi říkal sám Hrubeš, ty si redakce nevymyslela...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      ortevor     před 11 lety 15.09.2013 17:45 |  
      0 0

      podle mne jsou ty odpovedi v pohode, a Hrubese bych za ten inkasovanej gol fakt nevinil, myslim ze si v zapase pocinal docela jiste, na to ze to byla jeho premiera a v jaky situaci se tym nachazi..a ukazal, ze by se jsme nem meli rozhodne stavet, treba to jak predtim sbiral centry, z toho byl Radek uz dostal dva goly...

  59. Trenér

    Alfabet     před 11 lety 15.09.2013 10:49 |  
    0 0

    Budete se mi možná smát (někteří i nadávat), ale z osmičky vytipovaných kandidátů na dnešním webu i-dnes bych vybral Vlastu Petrželu. Po konzultaci s panem primářem Nešporem a za předpokladu, že Petržela by měl skutečný zájem. Jako trenér byl vždy docela ostrý a to právě náš nynější "tým" potřebuje. Pokud by to tak bylo, byla by to Petrželova satisfakce, věřím, že zlepšení by přinesl.

    • Re: Trenér

      Markus     před 11 lety 15.09.2013 11:07 |  
      0 0

      To jsme dva. Petržela vždy lpěl na fyzičce a důrazu, obojí nám nejde a je třeba na tom zamakat. Nutně potřebujeme hráčům poskytnout podmínky, aby si mohli šáhnout na limit a pak se uvidí, kdo má na to dál v týmu být. Jenže aby tohle všechno mělo smysl, musí být také ochota investovat do posil po takovém průvanu. Bylo to snad tak celou dobu plánované, že pod Petroušem dostanou hráči šanci ukázat co umí a teď s novým trenérem se najednou vytáhnou i nasyslené prachy? Uvidíme, ale já si myslím, že klub vyschlé zdroje moc nemusel simulovat, ty škody za to snad nestály a jsme prostě ve větším průšvihu než si většina z nás připouští. Hodně napoví, kdo z trenérů Slavii nakonec kývne, od toho pak můžeme odvíjet teorie jak na tom Slavia skutečně je.

      • Re: Trenér

        bongor     před 11 lety 15.09.2013 13:50 |  
        0 0

        Mně se taky nezdá Petržela jako nejhorší nápad,když Zeman je asi úplně mimo naše možnosti.Pulpit radši ne.Ideální na tuto línou smečku by byl KJVCD,ale o něm platí to samé co o Zemanovi.

      • Re: Trenér

        bongor     před 11 lety 15.09.2013 13:50 |  
        0 0

        Mně se taky nezdá Petržela jako nejhorší nápad,když Zeman je asi úplně mimo naše možnosti.Pulpit radši ne.Ideální na tuto línou smečku by byl KJVCD,ale o něm platí to samé co o Zemanovi.

  60. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    Bulldock (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 10:51 |  
    0 0

    Tak jsem přišel nad ránem domů a nechtělo se mi spát, tak si říkám, pustím si záznam. Třeba mě kluci potěší stejně jako kajakáři. Pečlivě jsem se vyhýbal tomu, abych někde nenarazil na výsledek..

    Dojmu, že to vypadá na průser jsem nabyl už po vystoupení Šeterleho ve studiu ČT. Ten člověk si buď nevidí do huby, nebo absolutně netuší, o co ve Slavii kráčí.. Těžko říct, co je horší, ale z jeho slov "kádr máme dobrý, není třeba posilovat za každou cenu, řešíme to rozumně.." a dalších odpovědí mi běhal mráz po zádech.

    K zápasu snad jen tak, že u Hrubeše bych z toho tragédii nedělal. Za první půli myslim ukázal, že má potenciál. Hasil chybu a nepovedlo se.. nebyl první ani poslední. Nějaké měřítko snesli Dobrotka (náš nejofensivnější záložník!) a Škutka. Jinak tragédie, bohužel už klasická. Na hráčích slabé kvality je deka jako prase. Tolik přihrávek dozadu aby náhodou něco nepodělali a stejně to podělaj.. viz Kolaříkova malá domu. Můžu říct, že jsem jen tlačil minuty, aby to zas neskončilo na 7 nebo ještě vejš..
    Že ti všiváci ale nepřijdou ani na "děkovačku"..

    Šeterleho žalozpěv o tom, jak přišlo jen trochu nepohody, jinak cíle zůstávají, čemuž Karoch s Kozohorským ani nevěřili, že myslí vážně a měli co dělat, aby se mu v přímym přenosu nevysmáli.. vyzníval čím dál jasněji v imbecilitu našeho generálního. No a já jak vidim Petrouše jak kroutí hlavou si říkám, máš tohle ještě zapotřebí? A taky že nemá! Lakujou ho shora zdola, jak budou posily a peníze a všechno a on je pak před lidma za blbce a snaží se flikovat to, co podělali ti nad ním.

    Teď je otázka, co dál. Jak to ti naši šamani vyhodnotí. Počítám, že Řebíček zavolá z Kanady ať hoděj nějaký chlácholivý vyjádření do novin a pustí se do shánění novýho zoufalce, kterym by Slavii dojebal. Na idnesu navrhujou třeba Pulpita.. ten by na to potenciál měl, tak počítám, že už s nim Šeterle sedí na kafi..

    Co dál? Fakt nevím. Říkal jsem si už tolikrát, že už se prostě něco musí stát. Že tohle přece každej rozumnej šéf nemůže dopustit. Jenomže my nemáme rozumnýho šéfa a ten náš dopustí evidentně všechno. Takže to vidím na totální bídu do konce zimy, v přestávce další várku marných nadějí a čestvého zklamání a na jaře oslnivý marš do druhý ligy. Smutno je v červenobílém táboře.

    Na sportu je článek vycucaný z diskuzí tady o bojkotu derby. Je to drsné, ale vážně to má něco do sebe. Pokud se teď během (posledního přestupového) týdne nic nezmění a vedení dál pojede na své vlně, no problem, no stress, tak bych nechal Eden pro derby prázdnej. Když my jsme pro vás luft, když je pro vás Slavia luft, tak ať máte, co chcete.

    Omlouvám se za drsná slova i kacířský myšlenky, ale jsem fakt nasrán.

    Berou mi moji lásku, můj klub a je mi do breku.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 11:33 |  
      0 0

      bojkot derby nemá smysl, přeci nevyklidíme Eden sparťanské lůze... ne do toho nejdu i kdybych tam měl jít sám proti rudejm. Nechat v Edenu udělat domácí prostředí rivalovi? To by pro mě byla horší potupa než těch 7 od Teplic.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 12:14 |  
      0 0

      Navrhuji do konce podzimu všichni v černém na každý zápas. A s výjimkou derby bez červenobílých šál a dalších odznaků klubu. Po skončení některého ze zápasů zopakovat vběhnutí na hřiště. Ale až po skončení, ne v poločase!

      Osobně postupně duševně emigruji na hokej...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        Travinho     před 11 lety 15.09.2013 14:19 |  
        0 0

        K čemu by podle tebe takové vběhnutí na hřiště bylo?

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

          honzah (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 20:29 |  
          0 0

          Dali bychom najevo, že se nám to nelíbí...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 12:19 |  
      0 0

      Pulpita bych teď asi bral. Hrozí ještě horší trenéři a aspoň to není vyznavač nekonkrétních alibistických frází.

      Já bych asi zkusil Vlastu Petrželu, dobrou startovní čáru by měl taky Cipro.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        Kornovo     před 11 lety 15.09.2013 12:28 |  
        0 0

        pulpit?loni zachranil banik,tak nas by jiste zachranil taky.ale dostavame se do dobre zumpy

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

          marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 13:34 |  
          0 0

          Přesně, potřebujeme, kvalitního moderního trenéra, který přesně ví, jakou cstou chce jít a který je koncepční. Odpadlíky typu Pulpit ať zaměstnávaj na Žižkově.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

          bongor     před 11 lety 15.09.2013 13:55 |  
          0 0

          s Pulpitem mám problém,kvůli jeho jménu.A co teprve naši pivaři,ti by ho určitě nesnesli.

  61. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    trochar     před 11 lety 15.09.2013 11:05 |  
    0 0

    už bychom se z té slepé důvěry mohli vyléčit a říci dost, nemyslíte? bojkot derby. je to dobrý nápad nebo jaký je to nápad?

  62. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 11:09 |  
    0 0

    Šeterle ty seš takovej šmejd, že to neni možný! Včera v před zápasovym studiu si byl snad na měsíci a ne na stadionu Slavie, ale on sestup(jestli to pude takhle dál, tak je jistej) prospěje ! Aspoň vypadne touhle špínou prolezlý vedení, když nebude mít z čeho rejžovat ! Je holt vidět , že si figurka Řebíčků a podle toho to vypadá ! Šašku !!!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 12:04 |  
      0 0

      To jsou hrozný řeči, co vedl Šeterle ve studiu. Nic konstruktivního, bláboly o ničem. Jestli tu někdo čekal víc od Kusého a nebyl s ním spokojený, tak já říkám, že Kusý byl vedle Šeterleho zlatý!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 12:55 |  
      0 0

      Co tam zvanil? Je někde záznam, přepis, výtah?

  63. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    ElvisPresley     před 11 lety 15.09.2013 12:02 |  
    0 0

    Přece všichni víme, že do Slavie žádný trenér nepřijde. Dojede to Šimurka, Šmejkal nebo Poustka. Na přechodnou dobu bych byl rád za Frantu, ale v jeho kůži bych nešel do Slavie. Dělat ze sebe pitomce, když není jasné, co s klubem bude je cesta do pekel.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

      Barlblog     před 11 lety 15.09.2013 12:30 |  
      0 0

      Už nemá smysl něco navrhovat, nebo diskutovat. Náš klub by měl řešit trenéra až úplně na konec.

      My potřebujeme nastavit profesionální stav v oddělení komunikace. Potřebujeme restartovat sportovní vedení a posílit ho o člověka s kontakty a schopnostmi stavět kádr. Potřebujeme se efektivně zbavit některých "plejerů" a až pak můžeme relevantně řešit trenéra.

      V té bídě co je? Petržela. Pokud je zdravý a v plné síle. Lidsky se s ním domluvit, aby si sestavil tým dle představ, i když si myslím, že na pozici 1. asistenta a trenéra brankářů máme ideální lidi.

      Sám bych byl radši za Stanislava Levého, ale ten je teď pod smlouvou...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        ElvisPresley     před 11 lety 15.09.2013 12:44 |  
        0 0

        Náš klub by měl řešit trenéra až úplně na konec...To ale nebude, bude ho řešit na prvním místě. Jiné věci se měnit nebudou, Alda počítá i nadále s lidmi, kteří v klubu působí a personální změny v mamagementu nebudou. Takže za Petra přijde Pavel a pojede se dál. V zimě řekne Šeterle, že máme mladý tým a že bude trvat pár let, než se vypracuje...Tím to skončí..Jen by mě zajímalo, kam tedy mizí oněch 120 milionů na sezonu jako rozpočet...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 13:20 |  
        0 0

        mně by se ten Petržela asi taky líbil nejvíc.

        Ale tam je podle mě fakt největší problém, že jedni hráči na to kašlou a druzí na to nemají. A pak tu jsou jedinci, co splňují obě kritéria.

        Dokud budeme dostával góly, co dostáváme, že nekryjeme standardky, že Kisel ztratí za půlí míč a hned je z toho sólový únik, tady v tom týmu je podle mě všechno špatně.

        A když vidím na tiskovce Nouzákovou, tak by mě zajímalo, kolik za to to střevo amatérský bere. Ani se nedivím, že komunikace vypadá jak vypadá, zlatej Ondra Zlámal, to byl oproti ní formát.

        Nejvíc bychom se měli zamyslet nad tím, že v lize i jinde je spoustu slávistů, ale nikdo nechce mít s tímhle hnojem nic společného. To je alarmující.

  64. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    skors     před 11 lety 15.09.2013 12:36 |  
    0 0

    Už mnohem dřív než od těch Teplic si pořád musim klást určité otázky jako například:Proč když nás Řebíček slavně zachránil a zaplatil dluhy po těch našich předchozích zlodějíčcích a nacpal do nás už tak počítam něco mezi 300 možná 400 mil.Proč nás vlastně majitel nechá dojít do současného stavu?Pokud nás potom bude chtít prodat,tak pod cenou a nikdy se mu nemůže vrátit to co do nás investoval.Ty zoufalce co zmateně chodí po hříšti a netuší jak hrát fotbal,tak z těch asi taky moc nedostane,proto opravdu netušim co zatím vším vězí.Prodat nás tedy podle mého v současnosti asi nebude chtít.To by musel konečně do Slávie přijít bohatý investor a hlavně opravdu Slávista,který mu dá i za tu současnou Slávii ty jeho prachy,které prostě Ř bude chtít.No a potom by se to muselo začít u nás od základu zase všechno překopat.Tím nemyslím jenom totální změny v kádru.Změny by museli samozřejmě přijít ve všch strukturách Slávistického vedení.Je přece jasný,že lidi jako Řebíčka co se točí v těchto penězích zajímají hlavně peníze a on si jen tak nechá takhle ničit svojí investici?? Tento druh lidí se podle mého nerad připravuje o své peníze,tak si říkam,že za tímto postupným ničením Slávie něco vězí.Jsou přece velcí kamarádi s Křetínským.No a konkrétně třeba tento pán,když se sejde někde ta smetánka,tak se rád chlubí jak vlastní bandu Rumunů.Dobře,ale Řebíček s náma hraje jakou hru?K čemu člověk investuje tyhle peníze do klubu a potom kouká jak se to propadá do sraček?Zřejmě ho asi zajímají upně jiné záležitosti než ty sportovní.Já vždy tvrdil,že od toho rozkradení se bude Slávia vzpamatovávat pokud bude mít štěstí na dobrého majitele,tak těch 10 let než se zase u nás ta kvalita trochu ukáže.Jenže tohle nás vede do trvalého propadu.V podstatě jako za komára,ale ted to bude možná eště horší pád.Chce to už nahlas říct,že Slávistická veřejnost po celé republice už tohle prostě dál nebude tolerovat.Té ostudy už je přece dost.Co třeba začít tím,že každý fanoušek pošle na Slávii dopis se vzkazem co si o tom myslí a přihodit tam k tomu vyčíslenou částku o kolik majitel a klub přijde pokud se současný stav nebude už opravdu řešit a né jen překrývat.Mam to na Slávii 15 minut a už díky bohu s těma Teplákama jsem tam nebyl.Hlavně já bych tam do tý 90 stejně nemohl zůstat.Na to prostě nemam povahu tam odkoukat tu ostudnou a Slávii nedůstojnou hru.Vlastně nám se už ani nedaří důstojně prohrávat DOMA!!!!!!

  65. pár poznámek

    rak (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 13:09 |  
    0 0

    Řebíček. Moc nevěřím, že pod tímto pánem se něco někdy zlepší. Psali tady někteří, že jeho minulost je nezajímá. Ale ta minulost je s ním spjata. Podle mně by oba bratři měli spíše být v base. To je problém číslo jedna a nevím, jak ho řešit.

    Petrouš. Vyrovnal se s tím jako chlap, ale silný a dobrý trenér pro ligu to není. Myslím, že sám na jaře podlehl sebeklamu. Já bych ho ale znovu vrátil k juniorce. To je místo pro něj. Otázka je zase co se Šmejkalem, ale Petrouš tam patří. Že se ho od počátku Šeterle snažil vyštvat je podle mně naprostá hloupost. Proč by mu tedy fakticky před pár týdny dávali novou smlouvu? To tam zrovna mohli vzít někoho jiného. Dohoda přece byla, že bude do konce jara. Nakonec, aby tam zůstal, byl i tlak mnohých fanoušků.

    Jarolím. Nechápu volání mnohých k jeho angažování. Ano. Trenér to špatný není, ale je to jeden z hlavních viníků rozbití mužstva, angažování nesmyslných hráčů a vyhození dobrých odchovanců jen, aby si namastil kapsu. Navíc, vzpomeňte si na řadu posledních měsíců jeho působení. Fotbal za moc nestál také, i když v tabulce jsme byli výš..
    Jarolíma už nechci. Nevzpomínejte pořád jen na jeho úspěšný začátek. Bohužel také stojí u počátku úpadku!!!

    Nepočítejme, že teď honem přiběhne skvělý trenér. Žádný takový není a než angažovat nějakého Straku, Bílka, Radu, tak raději provizorium a trpělivost, i když je to pořád dokola. Takže třeba zase Poustka. Nejlepší, zcela jistě Vrba možná Kozel, jsou asi zcela nereální a jinak nevím. Nevidím reálného kandidáta. Možná Petržela by angažován být mohl. Cipro není vhodný typ pro tuto situaci, ten potřebuje fungující mužstvo a Csaplár zcela jistě ne.

    • Re: pár poznámek

      Betynka58     před 11 lety 15.09.2013 13:21 |  
      0 0

      Vidíš, a já jsem na 10% přesvědčen, že jedině a pouze KJ by byl schopný se současným stavem něco udělat, a to právě proto, že on stál za tím úpadkem Slavie. Věci by se přeci měly napravovat tam (nebo u toho), kde (u koho) se pokazily, ne? Nehledě na to, že Jarolím opravdu kvalitní trenér je. Jinak je asi úplně jedno, kdo po Petroušovi přijde, neboť zásadní problém je úplně někde jinde než v trenérovi.

      • Re: pár poznámek

        Markus     před 11 lety 15.09.2013 13:33 |  
        0 0

        Kladná postava, záporná postava, KJ je prostě někde mezitím, jako většina lidí. Navíc je otázka, kolik toho věděl o stavu klubu, jak jsme byli respektive nebyli připraveni na riziko neúspěchu. Pánové vsadili vše na úspěch a prostě to nevyšlo. Obávám se ale, že KJ je tak trochu na peníze, nevím co by dělal teď u nás.

        • Re: pár poznámek

          Betynka58     před 11 lety 15.09.2013 13:52 |  
          0 0

          S tou poslední větou rozhodně souhlasím, a proto se taky obávám, že v současné době je jeho angažmá ve Slavii bezpředmětné.

      • Re: pár poznámek

        bongor     před 11 lety 15.09.2013 14:05 |  
        0 0

        K.J podle mě za úpadkem nestál.Taky si přihřál polívčičku,o tom žádná,ale maximálně je tak párprocentní spoluviník.To co se říká,to je jenom fabulace,stejně jako spousta našich názorů na další lidi okolo Slavie.My se jen dohadujeme,v podstatě vidíme jen výsledek,ale nevíme proč.

    • Re: pár poznámek

      Markus     před 11 lety 15.09.2013 13:29 |  
      0 0

      Když jsem nad těmi kombinacemi uvažoval, velice zajímavá kombinace by bylo duo Petržela - Beránek. Spojení zkušeného stratéga schopného udělat pořádek v hlavním týmu a Beránka s přesahem do juniorky jako člověka s mimořádným čichem na talent u hráčů. Nevěřím na zázraky, většina našich mladých hráčů nebude nikdy patřit mezi špičku ligy a jestli se tam chceme s takto mladým kádrem dostat, budeme to muset hodně probrat. Petrouš byl moc hodný trenér a z týmu snad nikdy nikoho nevyhodil, což je bohužel i náš problém. Jenže všechny tyhle úvahy jsou mimo pokud je klub na dně a nemá takovým trenérům co nabídnout. Zabezpečených kariérních sebevrahů schopných nám skutečně pomoci tu vidím jen málo (rád bych nahlédl do alternativního časoprostoru, kde jsme u nás Franze snesli alespoň dva roky ... jsem přesvědčený, že bychom ted byli výrazně lepším týmem, ale to už nezměníme).

    • Re: pár poznámek

      naplavnik     před 11 lety 15.09.2013 13:29 |  
      0 0

      petrželi bych se nebál, každý má dostat druhou šanci... ras to je, úspěchy za ním taky, trochu bych sice byl nejistý z toho, že v současné situaci se dostane pod značný tlak a při nejbližší příležitosti vykoupí apatiku v od eden, ale.... ale hůř být do konce roku snad nebude (na kartáče si už zvykáme) a pod úroveň baníku či znojma bude i pro naše kopáče složité se dostat... no a v létě velký úklid...

      • Re: pár poznámek

        th     před 11 lety 15.09.2013 13:44 |  
        0 0

        Souhlasím s vámi, pánové. Nad Jarolímem je ztráta času uvažovat, on má své jisté na dohlednou dobu. Možná kdyby měla ta nabídka být z repre, tak by to stálo za úvahu, ale proč by se odtama měl vracet teď do Slavie? I kolem Petržely vám dávám za pravdu, je to jediné jméno, které tu zaznělo a s kterým si dovedu představit možnost nějakého posunu vpřed a přístup k fotbalu, který odpovídá tomu, jak by se Slavia měla na hřišti presentovat. Jinak všechna ostatní dávala jen příslib udržování současného nuzného stavu nebo pokračování v úpadku (Pulpit, Czaplár atd).

        • Re: pár poznámek

          bongor     před 11 lety 15.09.2013 14:08 |  
          0 0

          Dnes co je nejvíc potřeba,musí vidět po shlédnutí posledního zápasu
          každý slávista.Potřebujeme trenéra rasa.KJ má své jisté Petržela čeká na svůj restart.

          • Re: pár poznámek

            mirros     před 11 lety 15.09.2013 16:29 |  
            0 0

            Přátelé Petrželu už nikdo nenastartuje..je totálně po všech léčebnách mimo...mám vlastní zkušenost..

            • Re: pár poznámek

              Tomski     před 11 lety 15.09.2013 18:00 |  
              0 0

              myslím, že v tom máš pravdu...koho by jsi tam dal ? já si myslím, že třeba duo Cipro a Poustka by nám pomohlo...

              • Re: pár poznámek

                mirros     před 11 lety 15.09.2013 18:44 |  
                0 0

                Poustka je další amatér bez fotbalového respektu u hráčů....

                • Re: pár poznámek

                  ortevor     před 11 lety 15.09.2013 19:15 |  
                  0 0

                  a kdo by se libil tobe, pripadne koho tipujes jako nahradu ? mas vzdycky dobry zdroje tak jsem zvedavej, jestli se mame bat nejhorsiho...
                  protoze noveho trenera ocekavam nekoho horsiho nez Petrous

                • Re: pár poznámek

                  Tomski     před 11 lety 15.09.2013 19:37 |  
                  0 0

                  tak Rada, Petrouš nebo Knoflíček jsou profíci bez fotbalového respektu u hráčů ? já si myslím, že by to spojení mohlo fungovat...a v naší situaci by bylo nejmíň bolestné...dalším adeptem by pro mě byl M. Beránek...

        • Re: pár poznámek

          Narmer     před 11 lety 15.09.2013 18:30 |  
          0 2

          Neblázni Bongore s tím Jarolímem.
          On má obrovskej podíl na tom všem,co se nyní děje.
          Rosen mu vše dovolil a on toho náramně využil.Krásně rozmetal naše nejsilnější ročníky odchovanců a příchody lemplů typu Vasiljeviče,Ragueda,Ivanoviče a dalších si pěkně přivydělal a Slavii výrazně oslabil.
          On byl vždycky na peníze a dokonce jako hráč prodával zápasy.
          Naštěstí tento bezcharakterní člověk nepřijde,protože je pro něj Slávka finančně nezajímavá...

          • Re: pár poznámek

            carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 18:43 |  
            0 0

            Nevěřim tomu, že za všechny problémy může Karel Jarolím(kterej Slavii přived ke dvěma titulům a tomu se klanim) , takže bych to teď v týmu uvítal , ale on stejně nepřijde .

            • Re: pár poznámek

              Narmer     před 11 lety 15.09.2013 19:27 |  
              0 2

              Za všechny problémy ne,ale podíl má jistě velkej.
              Hned po druhym titulu jsem psal na oficiálkách,že to bude pyrrhovou vítězství a bohužel se to potvrdilo.
              A já zase doufám,že se Slavii navždy vyhne obloukem...

  66. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    th     před 11 lety 15.09.2013 13:34 |  
    0 0

    Na zápas ne vyloženě s optimismem, ale nadějí ano, ale sestava? No, jako jako ostatní i mne zaskočila, sympatická ano, ale ne zrovna důvěryhodná. Správně to ale pojmenoval jeden z pánů z redakce výše, nakonec nás potopí chyby Kisela a Gecova, ''lídrů'', ''internacionálů''. Hanba jim. Hlavně Petrák chyběl strašně moc. Při tom všem je škoda, že Petrouš to zabalil, možná že zápas s Petrákem by mohl vypadat úplně jinak, myslím, že s ním v sestavě by výkon byl mnohem důstojnější. Hurka, Hrubeš a Koreš a další mladí okolo se snažili hrát a dostat ze sebe to nejlepší, ale převaha schopností na straně jednotlivých hráčů MB byla do očí bijící (hl. vs. Dostál). Dobrotka se snažil, konstruktivně rozehrával, jako jediný ze starších hráčů nezklamal úplně. Ve výsledku z takového zážitku zabolí, ta sedmička od Teplic byl pro mne šok, ale tohle byla pro změnu doslova fyzická bolest.

    Když jsem si poslechl ze záznamu Šeterleho, to bylo strašné, on si připravil jednu nic neříkající výmluvu a tu se snažil zopakovat u každé otázky, Pelta v bledě modrém, doslova. Ještě si na sebe ani není schopný vzít sako, když jde do televize. Trapné, hanebné, to že je gen. ředitel Slavie? Obdobně Fenin, ten taky by zasloužil přes ústa rozšklebeným karabáčem.

  67. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 15.09.2013 18:39 |  
    0 0

    Pouštim si znova ten před zápasový rozhovor se šeterlem, možná jsem začátek s tim hňupem prošvih, ale před 14 dny hrál s Duklou leda on kuličky !

  68. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    zeleznik2     před 11 lety 16.09.2013 11:28 |  
    0 0

    Tak nějak si představuji dno, před dvěma finanční a teď hráčské a výsledkové, trenér Petrouš rezignoval, takže zase budeme hledat nového trenéra. Není co hodnotit, podobný zápas jako s Teplicemi, jen s menším debaklem. Také menší rozdíl ve střelbě 2:8 na bránu a celkem 10:16 oproti 1:10 a 3:16 proti Teplicím, ale narozdíl od tutovky Škody jsme tentokráte neměli nic. Už před zápasem při pohledu na naši základní jedenáctku by byl bod úspěchem, 7 odchovanců v základu je krásné, ale v takovém to zápase. K oporám Čontymu a Mičolovi se ještě přidali Petrák s Černým a tak do brány zaskočil mladík Hrubeš a jen pár hráčů(Kisel, Dobrotka) byli zkušenější hráči. První půle ještě byla docela slušná, ale přišel jeden centr do vápna a opět chyba naší obrany a laciný gól k tomu ještě vyloučení Hrubeše, které nás dokonale položilo, v druhém poločase u už to byl jen zmar a porážka 0:4 je ještě milosrdná. Jsem zvědavý, kdo se postaví v Jablonci do brány, protože Rakovan, přestože dostal 3 góly, které jdou na vrub obraně mne osobně nepřesvědčil a děsím se toho, že bych ho zase viděl v bráně. Nic závratného neočekávám, další porážka v Jablonci a propad na sestupové příčky a dohrání podzimu. Během pauzy pak nákup hotových fotbalistů, které pomůžou Slavii v boji o záchranu v GL. Bohužel taková je realita, co se týče nového trenéra tipnul bych Petrželu, Cipra anebo Poustku.

  69. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:4

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 16.09.2013 13:26 |  
    0 0

    Dá se někde zjistit, kolik přišlo diváků?