Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Posily v nedohlednu

Trenér Petrouš mluvil o průvanu v kabině během reprezentační pauzy, ukázalo se však, že šlo opět o plané řeči. Se Slavií už netrénují testovaní hráči a neposílí ji ani Milan Černý.

Nejblíže se zdál být návrat Marka Jarolíma, který s mužstvem trénoval několik týdnů. Ukázalo se ale, že mu nebyla ani nabídnuta smlouva. Když se se svým zájmem ozval jiný zahraniční klub, tak Jarolím neváhal a Slavii opustil, aniž by odcestoval na přátelské utkání s Unionem Berlín.

Na testech neuspěl ani nigerijský stoper Sergio Uyi, jenž vedení Slavie nepřesvědčil ani v přátelském zápase, ani v tréninkovém procesu. Zpět v mateřském klubu, konkrétně ve Vlašimi, je i pravý obránce Martin Sus, o němž se v oficiálním prohlášení nic víc nepíše. Dle zpráv médií bylo jeho testování také neúspěšné.

Slavii zaujal pouze odchovanec Arsenalu Alban Bunjaku, který ve zmiňovaném utkání v Berlíně vstřelil jediný gól sešívaných. O jeho dalším angažmá se bude jednat, nicméně jeho přestup není na spadnutí a generální ředitel Šeterle neočekává příchod jakékoliv posily do sobotního zápasu, ačkoliv dokola opakuje, že na přívedení posil je ještě dostatek času.

V souvislosti s posledním děním ve vršovickém klubu působí pro fanoušky jako facka i přestup odchovance a bývalého reprezentanta Milana Černého do rivala z Dukly, ačkoliv sám hráč vyslovil touhu hrát v Edenu a i naše vedení avizovalo zájem. Bohužel snahy o jeho příchod ztroskotaly. Sám hráč ke svému nepřestupu dnes řekl: "Můj příchod do Dukly není dán podmínkami transferu, ale především snahou dostat se zpět do bývalé pohody. Dlouho jsem nehrál a zde mohu spolupracovat s někým, na koho se mohu velmi dobře spolehnout. S trenérem Kozlem se osobně znám ze společného působení ve Slavii a věřím mu. Stále zůstávám slávistou a věřím, že se jednou ještě objevím v dresu Slavie. Ta ale nyní potřebuje hotového hráče, který okamžitě pomůže, ovšem já v současně chvíli nejsem rozehraný a bude mi to nějaký čas trvat."

Již předtím krachla jednání s Erichem Brabcem a Tomášem Zápotočným. Na testech neuspěl ani Jan Hošek z Teplic.

Fanoušci jsou tak navzdory prohlášením o posilování do médií nuceni polykat jednu hořkou pilulku za druhou a trpělivost pomalu dochází i těm nejvěrnějším.

Komentáře (211)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Posily v nedohlednu

    judy     před 11 lety 10.09.2013 14:25 |  
    0 0

    Tohle uz je pruser ... nemam slov..

    • Re: Posily v nedohlednu

      Chlupp (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 15:33 |  
      0 0

      Stejne by ho ta slovenska klika vystipala co tady je a rozbiji partu a atmosferu v kabine ( nekopa Bortel, dira Contofalsky,prilezitostnej strelec Juhar, nekopa Conka)

      • Re: Posily v nedohlednu

        jarodo57     před 11 lety 10.09.2013 16:45 |  
        0 0

        Dej si pozor já za slovenskou kliku byl nazýván zde xenofobem.Ale za svým názorem si stále stojím a čím dál více jsem přesvědčený ,že pokud tam tyto hráči budou tak Slávia hrát nebude.

        • Re: Posily v nedohlednu

          edenian     před 11 lety 10.09.2013 18:50 |  
          0 0

          Take jsem pred sezonou psal ze je tady slovaku trochu moc. Ale zpusob jakym o nich mluvite je trapny a nedustojny. Nema to nic spolecnyho s jejich vykonnosti. Radsi toho nechte.

          • Re: Posily v nedohlednu

            Chlupp (přítel SN)     před 11 lety 11.09.2013 00:40 |  
            0 0

            Osobne nemam nic proti Slovakum, taky jsem nezminoval Dobrotku ani Kisela, jsou to Slovaci a nechavaji na hristi vsechno a jeste pridavaji kvalitu, spravny profesionalni pristup....ale kdyz vidim pristup te namachrovane particky ( Contofalsky, Conka, Bortel ) jak na to kaslou, kdyby se alespon snazili, ale jen machaj rukama, picujou, chybujou a zapasy odchodi...ale abych nekrivdil jen Slovakum, to same plati i o takovem Feninovi nebo Nitrianskem. Smutne je, ze se vytratil minimalne profesionalismus jednotlivcu, kteri i kdyz se nedari, nenechaji na hristi vsechno, jen to odchodit, aby pristala vyplata a moc to nebolelo...a kdyz uz jsou ve Slavii takovi lemplove, mel by prijit spravnej strateg, ktery je poradne srovna a vymackne z nich vsechno, co v nich je a na to zrejme Petrous nestaci...je na ne moc hodnej a smirenej s osudem...Kuwa porvete se na tom hristi vsichni do jednoho, hrajete o svou budoucnost a Slavii, to je tak malo?

        • Re: Posily v nedohlednu

          zeleznik2     před 11 lety 13.09.2013 14:42 |  
          0 0

          I já jsem byl častován, když jsem napsal, že příliš slováků v týmu škodí, Bortel, Čonka, Čontofalský, Juhar - Košice, Dobrotka je ok, protože je ze Slovanu a Kisel rovněž. Čonka a spol pryč a bude klid.

  2. Re: Posily v nedohlednu

    soudek82 (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 14:27 |  
    0 0

    Kdyby o něj vedení mělo zájem, tak by tu asi skončil...

    • Re: Posily v nedohlednu

      Chlupp (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 15:39 |  
      0 0

      Stejne nechapu, jak muze Cerny vymenit prazdnou Julisku za Slavii, ktera ho dostala do velkyho fotbalu a je to klub s poradnou tradici, nejhezcima dresama, stadionem a fanouskama..

      • Re: Posily v nedohlednu

        carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 15:42 |  
        0 0

        No tak když mu asi nikdo nenabídnul smlouvu a přeplatila nás pak jednoduše Dukla, tak co čekáš? Že bude hrát zadarmo?

      • Re: Posily v nedohlednu

        Markus     před 11 lety 10.09.2013 16:06 |  
        0 0

        Na minulost se nehraje. Stadion nám neříká pane, dresy máme zprzněné logem ne zrovna společensky zodpovědného sponzora, fanoušků je málo a pozitivně nemají proč uvažovat. Očekávám velký problém udržet těch pár schopných hráčů, co tu ještě máme. Tady chybí progres a kde není progres, tam je mrtvo.

      • Re: Posily v nedohlednu

        jarodo57     před 11 lety 10.09.2013 16:47 |  
        0 0

        Ale s nejhorším managmentem

  3. Re: Posily v nedohlednu

    Mac     před 11 lety 10.09.2013 14:31 |  
    0 0

    A do článku bych přidal neúspěch s Brabcem a Zápotočným + zbytečné testování Hoška. Dáme tipovačku, kolik bodů získáme v následujících čtyřech kolech? Váhám mezi 2 a optimistickými 4. V každém případě boj o záchranu je jasný.

    • Re: Posily v nedohlednu

      carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 14:33 |  
      0 0

      Příští 4 kola = 1 bod, to je můj ještě optimistický tip

    • Re: Posily v nedohlednu

      quelhar (admin)     před 11 lety 10.09.2013 14:35 |  
      0 0

      To ja si myslim, ze ty ctyri udelame... Stesti obcas sedne i na vola.

    • Re: Posily v nedohlednu

      Alanor (admin)     před 11 lety 10.09.2013 14:37 |  
      0 0

      Přidáno info do článku.

      Já osobně jsem optimistický snílek, věřím, že 4 body uděláme (výhra nad Boleslaví a bod v Jablonci).

      • Re: Posily v nedohlednu

        bongor     před 11 lety 10.09.2013 18:09 |  
        0 0

        4 body beru,výhra nad rumunem a remiza s bolkou.
        Ovšem s těma posilama ,to už je na mě moc.Kde jsou lidé,kteří sledují dlouhodoběji hráče a navrhují je k přestupu?Dělá to vůbec někdo?A asi po desáté se ptám.Co vlastně dělá Držmíšek,na co si ho držíme a vyhodíme třeba Kubíka,který zná řeči,o fotbalové gramotnosti ani nemluvě?

    • Re: Posily v nedohlednu

      slaviator     před 11 lety 10.09.2013 14:58 |  
      0 0

      Určitě získáme 0-12 bodů. To je realismus...

      Optimusmus je 4-8 bodů (hecnutá výhra v derby)

      Pesimismus je 0-2 body...

      • Re: Posily v nedohlednu

        leoneig     před 11 lety 10.09.2013 15:23 |  
        0 0

        Mě už je to po čtení tohodle článku už i docela jedno

    • Re: Posily v nedohlednu

      zeleznik2     před 11 lety 13.09.2013 15:53 |  
      0 0

      Tipnul bych 2 body, remíza s Boleslaví a v Jablonci, utopie je výhra v derby a výhra v Plzni, ikdyž na jaře jsme tam vyhráli a na podzim jsme díky Latkovi porazili Spartu, takže třeba se poštěstí a my získame i další bodíky....

  4. Re: Posily v nedohlednu

    carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 14:32 |  
    0 0

    Je mi z toho celýho špatně , s tim se musí něco dělat !

  5. Re: Posily v nedohlednu

    Nosorozec     před 11 lety 10.09.2013 14:32 |  
    0 0

    Ve vedení Dukly jsou schopní lidi, kteří dřív působili ve Slavii. Určitě maj ke Slavii pořád vřelej vztah a byli by radši ve Slavii než v Dukle. Co kdyby jsme si prostě vyměnili s Duklou management? Poslali bysme tam Držmíška, Řebíčka a jejich funkcionáři by šli k nám.

    Vim samozřejmě, že to je utopie, ale bylo by to fajn. :)

    • Re: Posily v nedohlednu

      judy     před 11 lety 10.09.2013 14:37 |  
      0 0

      jsem pro !

    • Re: Posily v nedohlednu

      capt (host)     před 11 lety 10.09.2013 14:42 |  
      0 0

      jsem pro!

    • Re: Posily v nedohlednu

      leoneig     před 11 lety 10.09.2013 15:09 |  
      0 0

      Kéž by :)

      • Re: Posily v nedohlednu

        Kuka125     před 11 lety 10.09.2013 15:32 |  
        0 0

        Stačil by Kozel

        • Re: Posily v nedohlednu

          Nosorozec     před 11 lety 10.09.2013 15:35 |  
          0 0

          Kozel by byl suprovej, pokud by přišel i s vedením Dukly. Naši funkcionáři by mu tu akorát házeli klacky pod nohy.

  6. Re: Posily v nedohlednu

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 14:37 |  
    0 0

    Tak, já už toho mám dost.
    Kam se v klubu člověk podívá, tak musí čelit studipidními diletantismu, amatérskému počínání, mlžení, ohlupování posledních věrných fanoušků.... Takhle se profesionální fotbal (ani cokoliv jiného) dělat prostě a jednoduše nedá.

    A ani se na další zápas s MB netěším. Nějak postrádám to nadšení a radost...

    • Re: Posily v nedohlednu

      th     před 11 lety 10.09.2013 14:43 |  
      0 0

      Docela mne překvapuje, jak pasivní jsou kromě TS (ve vší slušnosti zatím) SDS, OP, Fanklub atd - teda kromě toho hysterického výkřiku žádajícím nic neřešící pokuty a který ze zpětného pohledu skoro až vypadá jak diktovaný někým zevnitř SKS.

      • Re: Posily v nedohlednu

        carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 15:00 |  
        0 0

        Taky si řikám, ale to je typická česká povaha. Je moc velkej klid ! (Zvlášť u TS se divim)

        • Re: Posily v nedohlednu

          th     před 11 lety 10.09.2013 15:13 |  
          0 0

          Když se podívám třeba na Olomouc, kde to taky řídí diletanti a celkem k ničemu to nevede, tam alespoň fans zvládnou nebýt jen mnoho spravedlivě naštvaných jednotlivců, kteří individuálně vyjadřují názory ať už na tribuně, v diskusích atd., ale usměrnit to a nějak rozumně názory shrnout a konstruktivně odprezentovat komunálním reprezentacím a široké veřejnosti ve městě, regionu i republice - tak, že je vidět a slyšet, že to fans není jedno - a to vše bez zbytečné negativní publicity vůči fanouškům. Přesně takový průběžný přístup bych čekal i od našich sdružení, ale kde nic, tu nic, jen ''dejte jim pokutu''.

    • Re: Posily v nedohlednu

      smely (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 14:56 |  
      0 0

      ja myslim, ze tohle je hlavni duvod, nejprve lidi totalne votravit, aby v celkove apatii nepusobilli problemy pri stehovani druholigoveho tymu do Hostivare....
      Priznam se , ze me to uz taky nebavi. Bohuzel nevdim ono svetlo na konci tunelu a stale s hruzou vzpominam jak jsme sedeli jeste asi 20 min po zapase s Tiraspolem na svejch mistech a ja prorokoval, ze tohle je druhej Sachtar a ze nas ted ceka 10 let sracek. Mam obavu, ze jsem v tu chvili byl dost optimista...

      • Re: Posily v nedohlednu

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 15:51 |  
        0 0

        ja svetlo na konci tunelu pomalu vidim..rika se mu smrt :(

        • Re: Posily v nedohlednu

          Markus     před 11 lety 10.09.2013 16:15 |  
          0 0

          Nebo taky světlo protijedoucí lokomotivy.

      • Re: Posily v nedohlednu

        Kactus     před 11 lety 10.09.2013 22:55 |  
        0 0

        ja bydlim v Hostivari, uz se na ne tesim

    • Re: Posily v nedohlednu

      leoneig     před 11 lety 10.09.2013 15:06 |  
      0 0

      Tak a už toho mám taky pokrk.Mě tenhle amatérismus už přestává bavit,opravdu už se nebudu dívat,jak se z našeho klubu díky PRATUPCŮM v našem managementu a duté pokladně stává podprůměrnej klub a přitom všichni naši dobří hráči i trenéři a manažeři působí velmi úspěšně v jiných klubech. Ne děkuju,budu chodit raději na hokej a na pozemák,tam vím,že jménu Slavie nikdo nedělá ostudu..

  7. Re: Posily v nedohlednu

    janko (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 14:48 |  
    0 0

    Jsem hodně trpělivý, ale právě můj pohár přetekl. Takové diletanství a amatérismus to se fakt nevidí. Na Balkáně by se s takovýmto přístupem báli vyjít na ulici. Míňa v Dukle, no ty woe, takovej srdcař, to je snad horší než ta sedmička... Kolik jobovek ještě budeme muset zkousnout?

    • Re: Posily v nedohlednu

      Kuka125     před 11 lety 10.09.2013 15:47 |  
      0 0

      Asi takovej srdcař nebude! Správnej srdcař jde do svýho kluibu za každou cenu. Něco jako tenkrát Šmíca když odmítnul sparťany a vrátil se k nám.

      • Re: Posily v nedohlednu

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 15:54 |  
        0 0

        proc k nam neprisel nevim, ale kdyz se podivam na vsechno kolem, tak jsem mu snad i vdecnej. Kdyz sem ani takovejhle hrac/clovek nepride tak je cosi hodne shnileho v klubu slavistickem.
        Jedniej problem je, ze to nic nezmeni a nejspis se jeste od vedeni dockame vyroku typu, ze to neni takovej slavista, jak tvrdi. Nebo hur, nedozvime se vubec nic..

      • Re: Posily v nedohlednu

        Betynka58     před 11 lety 10.09.2013 16:04 |  
        0 0

        A Ty víš, jakou měl od Slavie nabídku? Přiznám se, že tohle byla poslední kapka a i já, věčný optimista, cítím beznaděj. Míňa je za poslední roky jeden z mých nejoblíbenějších hráčů, myslím, že to je velice slušný a charakterní kluk a o jeho ohromném slávistickém srdíčku netřeba pochybovat. Jen si tak říkám, že podmínky, které dostal tady a na Dukle musely být absolutně neporovnatelné, protože při alespoň vzdáleně podobných nabídkách by jistě upřednostnil Slavii. Musím říci, že mi je do breku.

      • Re: Posily v nedohlednu

        skman     před 11 lety 10.09.2013 21:27 |  
        0 0

        a zivobyti mu budes platit tomu srdcarovi ty? Smicr mel vydelany na 2, 3 zivoty. Mina se jeste musi zabezpecit a kdyz Ti tady nenabidnou smlouvu, nevis jestli budes hrat a hlavne v CR nechces zustat prilis dlouho. Udelal spravne

        • Re: Posily v nedohlednu

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 21:37 |  
          0 0

          Hlavne porad nikdo nevime co jsou ty udajny idiotsky detaily co mu chteli dat do smlouvy..

  8. Re: Posily v nedohlednu

    slaviator     před 11 lety 10.09.2013 14:49 |  
    0 0

    Zvažuju, zda jít na Boleslav... A jestli půjdu tak fakt si beru dres naruby... Aspon to bude charakterizovat situaci ve Slavii

    • Re: Posily v nedohlednu

      carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 15:41 |  
      0 0

      Nechoď, ty šmejdi za to nestojí !

  9. Re: Posily v nedohlednu

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 14:49 |  
    0 0

    To jsme to dopracovali, když k nám nepřijde ani hráč, který podle všeho chce. Navíc srdcař a dříč.
    Abych se ale zastal vedení. Takový hráč tady nemá co dělat!! Naprosto by nezapadl do týmu bezcharakterních ubožáků a nekopů!! Mohl by narušit pohodu, která v kabině funguje a ohrozit nasazování vlastních mladých odchovanců!!
    *zvracející zvracejík*

  10. Re: Posily v nedohlednu

    Jirkku (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 14:52 |  
    0 0

    no tak to jsem ted teda mega nasranej, to uz neni mozny, posledni kapka. a ja si blahovej myslel, ze si v sobotu hezky uzijeme zapas "obnoveny" Slavie s par zajimavejma posilama...


    To uz je pomalu na nejakej bojkot, protoze si z nas fakt delaj prdel...

    • Re: Posily v nedohlednu

      Jirkku (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 14:53 |  
      0 0

      posledni kapkou jsem myslel tedy toho Milana

  11. Re: Posily v nedohlednu

    Khadgar     před 11 lety 10.09.2013 14:54 |  
    0 0

    Přeji Milanovi hodně štěstí v jeho novém angažmá. U nás by akorát trpěl. Předpadla mě fakt velká bezmoc...

    • Re: Posily v nedohlednu

      Nosorozec     před 11 lety 10.09.2013 15:07 |  
      0 0

      O Milanovu budoucnost strach nemam. Ačkoliv jsem si ho moc přál zpět ve Slavii, tak angažmá v Dukle je pro jeho kariéru lepší krok, než kdyby skončil u nás. Bohužel...

  12. Re: Posily v nedohlednu

    steev (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 14:55 |  
    0 0

    Tohle už je moc a ten blb řekne že je dost času.
    Zřejmě nastal čas podívat se opět na trávník.

    • Re: Posily v nedohlednu

      Jirkku (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 15:00 |  
      0 0

      no ted bych tam nabeh hned, sem vytocenej jak dlouho ne....

      • Re: Posily v nedohlednu

        leoneig     před 11 lety 10.09.2013 15:30 |  
        0 0

        No nedivil bych de,kdyby se o poločase něco seběhlo..Situace nějaké radikálnější řešení vyžaduje...

        • Re: Posily v nedohlednu

          steev (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 16:50 |  
          0 0

          Hlavně lidi přijďte v sobotu do Edenu,ukažme vedení naši sílu.Řekneme jim hezky od plic co si o nich myslíme.Doma u počítače nic nezměníme.Je potřeba ukázat vedení že blbce z nás nikdo dělat nebude.Je na čase se ozvat,nám na Slávii záleží jim ne.

  13. Re: Posily v nedohlednu

    Viking     před 11 lety 10.09.2013 15:00 |  
    0 0

    S debilama ve vedení na věčné časy a nikdy jinak.

    Co by jste chtěli od vedení, ve kterém šéfuje Šetrle, tedy člověk, který to po titulu v roce 96 již jednou poslal totálně na buben.

    Šetrle, Držmíšek, Nouzáková = squadra azzura!!!

    • Re: Posily v nedohlednu

      Viking     před 11 lety 10.09.2013 15:01 |  
      0 0

      Také jste všichni nachlazení z toho mrazivého průvanu co jde ze šatny?????

      • Re: Posily v nedohlednu

        quelhar (admin)     před 11 lety 10.09.2013 15:02 |  
        0 0

        Kdyby jen nachlazeni. Vetsina z nas navic zvraci :o)

        • Re: Posily v nedohlednu

          Kactus     před 11 lety 10.09.2013 15:42 |  
          0 0

          mozna mame jenom virozu :)

          asi je na case jim dat najevo co si o tom myslime. i kdyz, myslim ze to vi a je jim to uplne jedno.

  14. Re: Posily v nedohlednu

    Nosorozec     před 11 lety 10.09.2013 15:04 |  
    0 0

    Fotbal se hraje pro fanoušky a přiznejme si to - že nás sešívané v poslední době vůbec náš klub netěší. Nejde jen o mizerný výsledky, jde hlavně o nasazení a ten pocit, že většině hráčů je Slavie ukradená. Proto by bylo nejlepší se zbavit těch, kterym na Slavii ani trochu nezáleží (Fenin, Nitrianský, Juhar, Bortel, ad.) a hrát s odchovanci a srdcaři. Zároveň se zbavit ve vedení lidí jako je Držmíšek a přivést zpátky Kubíka, zkusit přetáhnout z nároďáku do našeho managementu Vláďu Šmicera, apod. Výsledky na hřišti by možná byly horší, třeba by se i sestoupilo, ale Slavia by nebyla už v tý křeči, kdy se za každou cenu snaží udržet alespoň v průměru Gambrinus ligy a angažuje kvůli tomu kdejakou trosku. Na vrchol by jsme se vrátili až v době, až by na to byl kádr zralej. Nerad to říkám, ještě donedávna jsem nebyl příznivcem takhle radikální očisty, ale pohár trpělivosti už přetekl. Zlepšení je v nedohlednu a radši budu fandit čistý a nadšeně bojující Slavii ve druhý nebo třetí lize, než týhle slátanině, která bez zájmu hráčů a vedení dělá ostudu v lize první.

    • Re: Posily v nedohlednu

      leoneig     před 11 lety 10.09.2013 15:18 |  
      0 0

      Dokavaď Řebíček Slávii neprodá,nestane se vůbec nic. Možná dopadneme brzo jako Bohemka a upřímně byl bych v tuto chvíli jen pro..Do klubu by pak třeba našli cestu opravdoví slavisti typu Kubíka,Bejbla,Suchopárka,Kozla Lercha,Ulicha a za 3 roky jsme zpátky...

      • Re: Posily v nedohlednu

        Nosorozec     před 11 lety 10.09.2013 15:22 |  
        0 0

        Bohemka měla situaci o něco lehčí v tom, že v ní nebyl namočenej zmrd Sisák.

        • Re: Posily v nedohlednu

          quelhar (admin)     před 11 lety 10.09.2013 15:24 |  
          0 0

          Na druhou stranu se doted soudi s Vejsadou a spol., jestli je ta prava nebo ne.

          • Re: Posily v nedohlednu

            Nosorozec     před 11 lety 10.09.2013 15:37 |  
            0 0

            Kdyby jen s Vejsadou, ona se soudí i s Kaprem. :) A vůbec bych se nedivil, kdyby se odněkud najednou objevila ještě čtvrtá Bohemka :)

          • Re: Posily v nedohlednu

            leoneig     před 11 lety 10.09.2013 15:37 |  
            0 0

            To je pravda,ale aspoň působí jako vnitřně zdravější klub,kde se fanoušek nemusí za svůj klub stydět...To co děje u nás je zralý na velkej bojkot

            • Re: Posily v nedohlednu

              Nosorozec     před 11 lety 10.09.2013 15:42 |  
              0 0

              Mají jako prezidenta klubu Antonína Panenku, což je záruka toho, že to vedení myslí s týmem dobře.

              • Re: Posily v nedohlednu

                leoneig     před 11 lety 10.09.2013 17:49 |  
                0 0

                Právě,to nám chybí... situace je asi tak stejná jako za Sisaka..

        • Re: Posily v nedohlednu

          leoneig     před 11 lety 10.09.2013 15:27 |  
          0 0

          To je pravda. Za to měla kokota Vejsadu a to štěstí,že zkrachovala..

      • Re: Posily v nedohlednu

        jarodo57     před 11 lety 10.09.2013 16:58 |  
        0 0

        Kubík už zde byl a podívejte jak s ním soudruzi zamávali.Ten už se do Slávie nikdy nevrátí.A já mu to schvaluju.

        • Re: Posily v nedohlednu

          edenian     před 11 lety 10.09.2013 19:05 |  
          0 0

          Co tady Kubik byl nic o nem nikdo neslysel.

  15. Re: Posily v nedohlednu

    ElvisPresley     před 11 lety 10.09.2013 15:14 |  
    0 0

    Zajímavé je to, jaký velký šíbr byl Šeterle v Mladé Boleslavi, a teď ve Slavii je to jedna velká leklá ryba! What the hell...!!!!

    • Re: Posily v nedohlednu

      leoneig     před 11 lety 10.09.2013 15:21 |  
      0 0

      Řebíček a jeho prázdná pokladna...

      • Re: Posily v nedohlednu

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 16:02 |  
        0 0

        Kurva jdete uz s recma o penezich nekam!!!!!
        To vubec neni o penezich, ale o tom , ze z nas ty z**di delaj blbce!!!
        Kdyby rekli hele nemame prachy, pokusime se to ukopat s tim , co mame a plan na nasledujici dva roky je takovej a makovej, tak co? Mohli bysme bejt nas*any, ale aspon bysme vedeli na cem jsme!!
        Ted nevime nic a jsme jen za strasny blbce..
        Cely je to o chovani, ucte a respektu k nam, klubu a cely jeho tradici, cehoz se od vrchniho tunelare, jeho uplatnyho bratra, kterej podvadel a vydiral, nebo co to delal, proste nikdy nedockame..

        • Re: Posily v nedohlednu

          leoneig     před 11 lety 10.09.2013 18:00 |  
          0 0

          Ale jasně,že je..Kdyby jich měl AR dost a myslel to se Slavií seriózně tak nebudeme číst jen kecy a žvásty,ale uvidíme činy,jako postupné posílení jak kádru,tak i realizačního týmu A vzhledem k tomu,že vidíme pravý opak snad nemůžeš myslet vážně,ze si z nás dělá prdel,protože to nemůžeš brát vážně.. A dokavad nebude nový majitel,lepší to rozhodně nebude..

          • Re: Posily v nedohlednu

            Thane (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 21:39 |  
            0 0

            Ne je to o ucte..muzes nemit penize a nedelat z lidi idioty
            Stejne tak je mit muzes a delat je z nich
            Nejhorsi samo ta nase kombinace..

            • Re: Posily v nedohlednu

              leoneig     před 11 lety 11.09.2013 10:32 |  
              0 0

              Jako můžeš a měl bys..Ale to by musel mít AŘ a jeho banda v sobě trochu slušnosti,což nemá..A co předvádí Šetrle? Ten si z nás dělá prdel asi největší...prostě parta hic

  16. Re: Posily v nedohlednu

    Ferguss     před 11 lety 10.09.2013 15:15 |  
    0 0

    Já už na to kašlu, na stadion mě nikdo nedostane, dokud neuvidím alespoň světlo na konci tunelu. Poprvé v Edenu jsem si nekoupil permici, na všech domácích utkáních jsem zatím byl, ale tohle už je pro mě přes čáru. Řebíček na to kašle, parta diletantů ve vedení a parta flinků na hřišti. Pro mě tahle sezona skončila. Nashledanou v lepších časech.

    • Re: Posily v nedohlednu

      RaDDa521     před 11 lety 10.09.2013 15:58 |  
      0 0

      Tenhle přístup je velmi podobný tomu našemu vedení, které kašle na Slavii. Naopak my fanoušci bychom měli zaplnit Eden a ukázat kolik nás je a jakou máme sílu a ne říkat, dělejte si co chcete, já nikam nejdu, nezajímá mě to atp. protože nám Slavie ukradená není!

      • Re: Posily v nedohlednu

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 16:04 |  
        0 0

        Souhlasim je treba uhodit hŘebicek na hlavicku!!

      • Re: Posily v nedohlednu

        dalislavista     před 11 lety 10.09.2013 17:26 |  
        0 0

        Takže máme chodit dál, mohli by ještě zvednout za ty bezva výkony i jednotlivé vstupné (jako u permic ze 1400 na 1800- přitom na Sraltu je nejlevnější asi za 750 a ještě permanentkáři z loňska maj slevu 10%) . Musím říct, že po asi 10 letech jsme poprvé nekoupili permice, jezdíme 100 km a to zvednutí ceny byla poslední kapka! Co si vedení myslí? Že jsme stádo blbců? Pardon, ale tuhle svoloč podporovat nebudem! Přišli o 5 permic, ale ono to nikoho v tomhle naprosto diletantsky vedeném klubu stejně nezajímá. A vás, co tam ještě chodíte, docela lituju. Vytíraj si totiž s náma všema zadek...

      • Re: Posily v nedohlednu

        leoneig     před 11 lety 10.09.2013 17:46 |  
        0 0

        Tenhle přístup?? A ty se tomu jako divíš? Si jako myslíš,ze je divný,že už toho má soudný člověk dost a že už tuhle komedii nemá zapotřebí ? Komu jdeš zatleskat,managementu,nebo snad těm hráčům,kteří na to z vysoka serou?? Ne nediv se,v Praze je i jiná zábava a ne každej má hranici sebedestrukce tam kde ty...

        • Re: Posily v nedohlednu

          RaDDa521     před 11 lety 10.09.2013 19:37 |  
          0 0

          Když se mi něco nelíbí, tak nebudu jako srab nadávat na internetu a utíkat. Nikomu tam tleskat nebudu a to co se děje kolem Slavie se mi nelíbí, ale vedení by mělo pochopit, co je Slavia a kolik má fanoušků, jenže když většina uteče s výmluvama, tak si dále vedení může s náma vytírat prdel a dělat, co chce. Já rozhodně nemám v plánu brečet na internetu a dělat, že mě Slavia nezajímá a je mi jedno, co se s ní děje

          • Re: Posily v nedohlednu

            leoneig     před 11 lety 10.09.2013 19:54 |  
            0 0

            Upřímně myslím si,ze našemu vedení je úplně ukradený,jestli nás tam bude 4tis nebo 7 tis a na situaci to vůbec nic nezmění..Ja chodim na Slavii už 35 let,letos jsem viděl všechny zápasy a mam plny právo se na tohle tragikomedianty (teď myslím hráče),který si neváží našeho dresu nedívat a přenechat to větším odvážlivcům..leda,že by se konal nějaký protest,ten podpořím,jinak přeju hodně zábavy

  17. Re: Posily v nedohlednu

    smolda21     před 11 lety 10.09.2013 15:19 |  
    0 0

    Milan v dukle, to mě poser, už toho mám plny zuby, bojkot vedení, kluci z TS vymyslete něco...

  18. Re: Posily v nedohlednu

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 15:30 |  
    0 0

    Nejblbější vlastnost slávisty je, že pořád doufá.

    Já už pomalu přestávám. Je to zmar, další direkt na solar.

    • Re: Posily v nedohlednu

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 16:05 |  
      0 0

      To si vystih moc pekne..:(
      Ale stejne taky porad trochu veris a doufas vid? :´(

      • Re: Posily v nedohlednu

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 16:30 |  
        0 0

        bohužel, jinak bych sem už nechodil, je to nemoc, říkaj mi doma:)

    • Re: Posily v nedohlednu

      slaviator     před 11 lety 10.09.2013 21:09 |  
      0 0

      Já už si jen přeju, aby ta smrt byla rychlá... Pak se dá založit něco jiného a jet od nuly... Ale takhle jsme jak chlap po bouračce na přístrojích s nadějí 0,001 % na probuzení z komatu...

  19. Re: Posily v nedohlednu

    capt (host)     před 11 lety 10.09.2013 15:40 |  
    0 0

    pohár s HFK už 18. září

  20. Re: Posily v nedohlednu

    OldZbysek     před 11 lety 10.09.2013 15:43 |  
    0 0

    Bohužel Slavia se stala obětí pseudomajitelů a spekulantů. Každý by měl dělat to na co má, proto neubližujte více Slavii a předejte ji schopnému solventnímu zájemci. Není však úplně jasné, kdo je současným vlastníkem Slavie z důvodu změny akcií na majitele a také konkursu KEY I a Falkonidy, což je zřejmě i příčinou útlumu ve Slavii. P. Šetrle přivedl sice nějaké sponzory, ale nepřivedl hráče, čímž mužstvo vstoupilo do sezony oslabené. Asi má za úkol utlumit Slavii z důvodu nejasnosti vlastnických vztahů.
    Jsem přesvědčený, že o Slavii by byl velký zájem, pokud by byla na prodej, a proto by měli současní majitelé ukončit své spekulace, své trápení, trápení Slavie i frustraci fanoušků!
    Co mohu proto udělat? Ne mnoho.
    Nabídnu aspoň symbolicky jako impuls 1 akcii novému majiteli, který by byl schopen postavit Slavii na nohy!

    • Re: Posily v nedohlednu

      martyni (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 16:04 |  
      0 0

      Nelze vse svalovat na majitele. Klub ma nejaky management, zamestnance.. nejde jen o to, ze majitele klub odmitaji dotovat.. jde predevsim o to, jak je mozne, ze slavie je rizena tak diletantsky.. jak to ze na klicovych pozicich nema lidi, kteri fotbalu rozumi a dychaji pro slavii?

      • Re: Posily v nedohlednu

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 16:06 |  
        0 0

        jenze ty lidi si tam nasadil rebicek..

        • Re: Posily v nedohlednu

          martyni (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 16:27 |  
          0 0

          no dosadil Kusyho a Setrleho, jinak nemam informace o tom, jaka personalni obmena se udala..

          • Re: Posily v nedohlednu

            Thane (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 16:33 |  
            0 0

            ale to je prece taky jeho vec..kdyz zmenu neudelal znamena to ze je spokojenej. majitel je zodpovednej za personalni obsazeni, nikdo jinej

  21. Re: Posily v nedohlednu

    bububu (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 16:09 |  
    0 0

    Přátelé, první a v současnou chvíli jedinou věcí, kterou má smysl řešit, je majitel. Každá ryba smrdí od hlavy a ta naše teda smrdí pořádně. Diletantské vedení, neschopný trenér a mančaft líných pablbů v čele s králem tuposti Feninem je jen logickým vyústěním toho, že nás vlastní gauner, ZLODĚJ a korupčník takového kalibru, že je to i v tomhle Absurdistánu napováženou. Do toho se mluví ještě o pražské ODS, Hrdličkovi, Sisákovi apod. Bohužel se naše Slavie stala obětí současného českého lumpenkapitalismu v mnoha ohledech horším než v 90. letech minulého století. Ta devastace, troufnu si tvrdit, si v ničem nezadá s cílenou likvidací bolševikem prakticky po celou dobu minulého režimu, nejvíce pak v 50.-60. letech.

    Takže v současné době musí být cílem KAŽDÉHO skutečného slávisty vystrnadit současné majitele. Jak na to? Upřímně nevím. Napadá mě snad založit občanské sdružení na záchranu Slavie a postupně dávat dohromady peníze a slávisty, kterým není osud klubu lhostejný. Bude to běh na dlouhou trať, ale za několik let se může nashromáždit dostatek peněz, aby se podařilo toho času pravděpodobně už naprosto zdecimovanou Slavii odkoupit a znovu vybudovat.

    Přátelé, zapomeňme na rychlá řešení, jestli má být ještě někdy dobře v obci slávistické, tak to vyžaduje minimálně dekádu velmi usilovné práce, do které se budu muset aktivně zapojit celá slávistická veřejnost. V současné době pro mě Slavia neumírá, ona už dávno zemřela! Jediným nositelem Slavie a jejích hodnot jsou bohužel dnes už jen fanoušci.

    MY JSME SLAVIE, VY (Řebíček, veedení, hráči) NEJSTE NIC!!!

    • Re: Posily v nedohlednu

      Fulham     před 11 lety 10.09.2013 16:50 |  
      0 0

      zkusím si tipnout ,,čisté víno" od majitele , je-li jím Řebíček :,, do Slavie jsem investoval nějaké drobné s vidinou pozemků kolem Edenu (současná treninková hřiště) - proto jsme získali areál v Počernicích , s vidinou získání vlivu při výstavbě sídla svazu, národního stadionu ..... teď když se toto sype (pozemky Eden????) se mi nechce dávat peníze na produkt braný jako vedlejší - moji podřízení nejsou schopní sehnat větší sponzory - částečně i vinou neprůhledných struktur Slavie a mé kontroverzní pověsti vč.bratra - nepopírám, že část získávaných peněz chci pro sebe jako ,,vratku".... v tuto chvíly nedám do hráčského kádru ani ká - potřebuji vycouvat z nepovedeného podnikatelského záměru"...... KONEC
      no - peníze prostě nejsou a nestane-li se zázrak nebudou - ti kluci co jsme testovali by hráli za cca 5000 éček plus nějaké prémie (špička třetí a chvost druhé německé bundesligy) - jestli toto nedáme , nemá cenu dělat vlny s testy...
      fanoušci - vidím to asi v rovině - přijďme na Bolku, vyprodejme derby, protestujme slušně - a třeba se nějaký Křetínský najde...největší záhadou pro mne zůstává , co vedlo Šeterleho aby k nám šel - to mi hlava nebere - všechno ostatní je logicky vyvoditelné....MB

  22. Re: Posily v nedohlednu

    Barra     před 11 lety 10.09.2013 16:29 |  
    0 0

    Téměř pokaždé, když se teď připojím na tyto stránky, si vzpomenu na jeden z posledních příspěvků Podola, který se přitom podepsal jako ´smutný Podol´. Pochopil jsem že Podolovi, kterého si moc vážím, je 70 let, což znamená, že se Slavii zažil jak dobré, tak špatné časy, tedy také časy kdy se nedařilo ať už sportovně, nebo z důvodů persekuce minulým režimem.

    Když se podíváme na výsledky samostatné Gambrinusligy, tedy na posledních 21 let, tak jsme byli my, Slavisté, celkem rozmazlení – a na to jsme si zvykli. Když vezmeme pětici klubů, které dominovali ligu a alespoň jednou byli mistrem v tomto období a dáme jim za první, druhé nebo třetím místě 3 body za titul, 2 za druhé místo a 1 bod za bronz, je výsledek následující: Baník 6 bodu (1 x titul, 3 x druzí), Viktoria Plzeň 7 bodů (2 x titul, 1 x třetí), Liberec 11 bodů (3 x titul, 2 x třetí), Slavia 29 bodů (3 x titul, 9 x druhá, 2 x třetí), Sparta s cinklým Peltou a Košťálem 47 bodů (11 x titul, 7 x druhá). Slavia měla své dobré období do 2008-09, pak jsme hráli druhé housle se 7, 9, 12 a opět 7 místem. Slavistům tohle vše nemusím ani připomínat, přesto jsem chtěl navázat na jiný velko-klub, kterého potkal osud podobný Slavii, a který se uměl vrátit zpět na vrchol.

    Za posledních 13 sezón slavil tento klub 3 x titul. Po prvním titulu se ale kvůli finančním problémům dostal až na kraj své existence a hrozil zánik, místo titulů se museli fandové pár let po sobě spokojit s 6, 7, 7, 9, 13, 6 a 5 místem (2003-04 až 2009-10), než se jim podařilo opět vyhrát titul. Přitom se tam v krizovém období vystřídalo během 4 let celkem 5 trenérů. Mluvím o Borussii Dortmund.

    I v létech ´90 byla Borussia 2 x za sebou mistrem Bundesligy, pak se ale od 1998 nedařilo s desátým, v 2000 dokonce jedenáctým místem. Klub se rozhodnul masivně investovat, a proto šel na burzu cenných papírů. Celkem se uplatnilo 13,5 mil podílů a nasbíralo se 130 mil EUR, tedy 3 miliardy a 250 mil Kč! Koupili se hvězdy jako Rosický, Frings, Koller, Amoroso – a 2 roky na to byli mistři. Peníze nehrály žádnu roli, nic nebylo nemožné. Bohužel o 4 roky později byla pokladna prázdná a měl klub naopak dluh ve výši 98 mil EUR nebo tedy téměř 2,5 miliardy Kč. Ten osud nám není neznámý, i když v jiném měřítku. (Musím říct, že také investovalo do rozšíření stadionu, teď mají průměrně 80,000 diváků na zápas. V 2000 to bylo ještě 61,000 diváků, v 1990 jen 33,500. I tak se ale během 6 let utratilo celkem téměř 6 miliard korun!)

    Dortmund se ale otřepal, zbavil se svých hvězd, přišel Juergen Klopp, vsázelo na mladé hráče, minulou sezónu měli v mužstvu 3 odchovance (Schmelzer, Grosskreutz, Goetze). V první sezóně 2008-09 bylo šesté místo, pak páté, následně 2 x titul, minulou sezónu druhé místo.

    Chtěl jsem tímto příkladem jen naznačit, že je běžné a nevyhnutelné, aby každý klub stejným cyklistickým obdobím prošel. Dortmund není sám. Liverpool také ztratil svůj lesk a fandové marně vzpomínají na období 2005 až 2007, kdy hráli 2 x finále Champions League. Internazionale Milano, který v období 2006 až 2010 získal 5 titulů za sebou, teď 2 x po sobě skončil na 9 místě, a po odchodu Mourinha zaměstnává již šestého trenéra za poslední 3 roky. A těch příkladů je legio. Byly časy, že Lyon neměl konkurenta a byl 7 x mistrem za sebou. Je stále silný, ale místo na samotné špici musel přenechat. V každé lize se najdou podobné příklady. To co potkává Slavii, není nic neobvyklého.

    Můžeme Alešovi Řebíčkovi vyčítat moc, ale určitě ne, že by v minulosti nebyl štědrý, co se týká investic do Slavie. Nebudu tady rozebírat, za jakých okolnosti Slavii odkoupil od Natlandu, nebudu spekulovat, jestli to udělal pro své vlastní konto, nebo pro třetí osobu nebo skupinu. Fakt ale je, že bez Natlandu a následně Řebíčka by Slavia pravděpodobně již neexistovala, protože nikdo jiný nebyl ochotný uhradit dluhy.

    Také v první sezóně pod AŘ se nedá říct, že by držel prsty na peněžence. I když posily dorazili když už liga běžela, přesto přišli Čontofalský, Hloušek na hostování, Nitrianský, Frejlach, Latka, v zimě Čonka, Škoda. Samozřejmě jsem nezapomněl na hráče jako Jirku Boehma, který byl na hostování, a podle mě stálo to za to riziko. Co, kdyby se prosadil?

    Minulou sezónu se vrátil Kisel, přišel Dobrotka, Juhar,Vošahlík, Mičola, v zimě Gecov, Bortel, Fenin, Škutka, Skácel. Opět můžeme polemizovat o tom, které posily byly dobré či nikoliv. Je jasné, že až na výjimky tady každý z nás má svůj názor, ale předem nikdo neumí přesně odhadnout, který transfer doopravdy vyjde. Mě se například od začátku nelíbil Fenin (ne co se týká jeho fotbalových kvalit, ale jeho snaze poslední léta vše svést na trenéry jak u Frankfurtu, tak s Cottbus). Fenin ale měl tady zastánce, a tak to také má být. I když se mi nezamlouval, přesto jsem i já myslel, že se bude ukazovat v lepším světle, než jak to nakonec dopadlo. Byl jsem rád za Skácela, i když jsem mu vyčítal jeho vypočítavost a měl obavu, jestli doopravdy bude pro nás posila, když i Dundee United ho na konci jeho pobytu tam téměř nestavil do mužstva a po 3 měsících poslal zpět domů. Přesto tady má Skácel své zastánce, mezi nimi beru dobrého přítele Bongora – a i to je správné. Dokazuje to jen to, co jsem říkal, že každý z nás má svůj pohled na věc. Jasně že Sparta si vybrala z Baníku s Hušbauerem lepší eso než my s Frejlachem – ale opět málo kdo asi bude znát podrobnosti těch transferů. Kdo říká, že by Hušbauer k nám chtěl přijít a že bychom s 1/3 rozpočtem Sparty byli schopní mu také vyhovět jeho finančním podmínkám?

    Určitě se staly chyby, AŘ určitě není tak velký Slavista jak se ze začátku prezentoval, také asi není fotbalově úplně zdatný, pravděpodobně neměl nejlepší poradce kolem sebe. U AŘ se jasně spíš jednalo o podnikatelský záměr a ne o charitu z jeho strany, aby Slavii zachránil. Ale to mu těžko může někdo vyčítat. Můžeme mít své pochybnosti ohledně Držmíška – máte pravdu, že se jedná o ´tajemného´ muže, že některé kroky, nebo lépe ne-činění ze strany sportovního vedení nejsou pochopitelné. Ale jen ten, kdo doopravdy ví, jaké pravomoci tito lidé mají, jaké finanční prostředky mají k dispozici, může se znalosti věci oprávněně kritizovat. Jestli Šeterle hned po svém nástupu v červnu opakovaně říkal, že zdroje nejsou a že se bude jen posilovat dle finančních možností, tak se já na něho těžko můžu zlobit, a určitě ne na Řebíčka. S jakým právem bych měl útočit na AŘ, když neznám dnešní okolnosti a finanční možnosti klubu a hlavně když AŘ již třetí rok za sebou bude muset dotovat rozpočet z vlastní kapsy, jak se dá předpokládat? Z příjmu z prodeje hráčů, vstupného, reklamy a televize se asi na ten rozpočet ve výši 100 mil Kč nedostaneme, zůstane část, kterou někdo bude muset doplatit. A to nejsem ani já, ani nikdo z nás. Může být naštvaný, můžu se vztekat, ale tím to končí. Bohatého strýčka ani známého, který by byl ochotný Slavii odkoupit od AŘ, nemám. Zůstává otázka, jestli by se pak bez AŘ a s jiným majitelem dařilo lépe.

    Nadává se na Petrouše. Já se nikdy netajil s mojí sympatií pro Dávida Škutku, pochybuji ale, že by Petrouš úmyslně chtěl škodit Slavii, tím že by Škutku nestavěl. Tak dlouho, jak neznám jeho důvody (sice se tento týden tady spekulovalo o těch důvodech, ale ani minulou sezónu nebyl Škutka v základě), se můžu divit, ale budu rozhodnutí Petrouše který má Škutku každodenně na tréninku, respektovat. Jinak Petrouš také jasně prohlásil na konci minulé sezóny, že páté místo je pro Slavii reálné za předpoklad, že mužstvo zůstane pohromadě. Odešel Hubáček, který nebyl nahrazen. Ztratili jsme Vošahlíka. Zranil se Čontofalský, který přes veškeré výhrady které můžeme mít, pro mě za mě není adekvátně zastoupený Radkem Černým. Zranil se Mičola. Až na dva poslední zápasy nehrál Dobrotka. Jedná se o pět klíčových hráčů.

    Mít Kamila v bráně, Dobrotku jako šéfa obrany a k tomu středopolaře, který umí dirigovat mužstvo, tak se podle mě točíme minimálně kolem 4 až 5 místa v tabulce. Dobrotka se vrátil, přesto doufám, že se ještě upíše nějaký obránce. Nemá ale smysl abych kupovali do počtu, musí jít o posily. Nemusíme tedy podle mě litovat, že Slavie nepokračuje se Susem, či Uyi, nebo Krejčím který v Jihlavě je prozatím také jen rezerva. Milan Černý by se mi líbil, škoda (Dukla s příchodem mecenáše Pauknerem má jak se zdá prostředky, které tam minulou sezónu nebyly – neměli ani na platy hráčů), naopak nejsem ani tak smutný co se týká Marka Jarolíma. Jestli neměl zájem o to, aby nastoupil v Berlíně, tak není podle mě o něčím diskutovat, hlavně ne když po 18 měsících inaktivity (anebo ligy na úrovni) není jasné jak na tom je.

    Hlavně doufám, že se dohodneme s Albanem Bunjaku. Brouzdil jsem na webu všemi možnými odkazy na tohoto hráče, a až na velké výjimky jsem našel jen pozitivní komentáře jak z anglického tisku, tak od fanoušků Arsenalu. Má se jednat o velmi technického hráče, který umí sublimně nahrávat. Pozice Spielmacher, eventuálně podhrot. Fandové ho porovnávají s Cesc Fabregasem co se týká způsobem hry, dokonce i s Iniestou. V U18 Arsenalu byl topscorer mužstva, jak Anglie, tak Albánie mají o něho zájem a vidí (nebo viděli před rokem) v něm možnou budoucnost pro své národní týmy. V Arsenalu měl nemilosrdnou konkurenci (Arsene Wenger měl Bunjaku na soupisce jako jednoho ze 70 hráčů Arsenalu pro jarní část Premier League minulou sezónu). Chtěl hrát na vyšší úrovni než U18, nedohodnul se s klubem, raději odešel do Španělska, i když Arsenal mu nabízel profesionální smlouvu. V Španělsku nehrál, protože nebyly jasné okolnosti jeho transferu (nastoupil hned na začátku ligy jen 2 x za Sevilla FC B, jednou 22 min, podruhé už jen 2 min). Podle mě není Bunjaku hráč, který by se měl rozehrávat v juniorce, v 19 letech už má dost za sebou. A finančně by snad mohl být dostupný: dle znalců finančních poměrů Arsenalu bral Alban Bunjaku týdenní plat ve výši 1,000 liber, měsíčně tedy něco kolem 4,500 liber nebo 135,000 Kč. K porovnání, Tomáš Rosický bere 60,000 liber týdně, nebo 1,8 mil Kč týdně (zdroj http://arsenaltruth.squarespace.com/arsenal-truth/2012/2/23/arsenals-130m-wage-bill-exposed.html?currentPage=2)

    S osou Čontofalský (nevím, jestli Berkovce se dá stáhnout v zimním období), Dobrotkou, Bunjaku a Škutkou který bude mít za sebou někoho, kdo ví jak mu nahrát, nevidím situaci černě. Jinak Šeterle v posledních otázkách jasně řekl, že (A) se budeme zaměřovat více na možné posily z jiných zemí než jen Slovensko) a (B) že v zimním období ve sportovním vedení nastanou změny. Může se jednat o Petrouše, může to být naopak Držmíšek a začátek lepších časů. Uvidíme.

    Nastávající zápasy nebudou lehké, mám obavu jako každý z nás, co ulovíme z Boleslavi – Jablonce - Sparty – Plzně. Mám ale pocit, že Slavia se umí právě semknout, když hraje proti silnějším soupeřům. A moc doufám, že v těch zápasech budeme mít Albana na hřišti. Protože kreativita nám chybí.

    A pevně doufám, že se Slavia bude moci těšit na lepší zítřky, dle vzoru Borussie. Jsem nešťastný s Podolem, ale snažím se být realista. Teď si Sparta může vyskakovat, v okamžiku kdy Křetínský utáhne kohoutek s penězi a bude i Sparta se muset naučit správně hospodařit, bude její pád o to bolestivější.

    • Re: Posily v nedohlednu

      Aloha     před 11 lety 10.09.2013 17:00 |  
      0 0

      Moc pěkný článek Barro snad se dočkáme lepších časů jako Borusia. Jinak bohužel si myslím, že náš problém je A. Řebíček. Nelze mu upřít, že do Slavie nalil spoustu peněz, ale absolutně selhal v otázce personálního obsazení a to myslím jak to že ponechal vedení Slavie ( Držmíšek), tak jaké přivedl trenéry ( hlavně Straka) a i to že se míchal do přestupové politiky viz Fenin kterého měl přivést proti vůli trenéra. A teď pokud to celé nechce táhnout sám tak nás asi opravdu bude muset prodat, protože dokud je tady on tak do nás nikdo peníze nedá a teď tuplem pokud vidí jak se to tady vede.

      Jinak p. Pauknerovi se líbil váš článek o tom týmu, který sloužil jako farma Ajaxu a zkrachoval ;)

      • Re: Posily v nedohlednu

        Fulham     před 11 lety 10.09.2013 17:03 |  
        0 0

        - moc hezky napsáno - já už asi nic psát nebudu . Barra má moji plnou moc.....

      • Re: Posily v nedohlednu

        leoneig     před 11 lety 10.09.2013 20:12 |  
        0 0

        Souhlas

      • Re: Posily v nedohlednu

        Barra     před 11 lety 11.09.2013 00:02 |  
        0 0

        Dobrý večer, Aloha. Doufám, že p. Paukner se moc neurazil s příkladem Beerschot-Ajax a paralela s Duklou-1 FC Koeln...

        Jinak je mi 1. FC Koeln velmi sympatický. Koncem ´70 let jsem byl na vojně v Koeln, v části Weiden, kde kdysi měla belgická armáda měla své velitelství v okupovaném Německu (stejně jako doteď má USA). Byl jsem tam 2 roky, kdo šel dobrovolně do Německa, měl o 2 měsíce kratší službu v porovnání s tou v Belgii. Do Muengersdorfer Stadion, kde tehdy hrála 1. FC Koeln, to nebylo ani ne 5 minut. Dva roky jsem viděl téměř všechny domácí zápasy – a tehdy hrál Koeln prim. V 1977-78 získali dokonce ´double´ a byli jak Meister Bundesligy, tak vítěz DFB-Pokal. Zlaté období s Toni Schumacher, Heinz Flohe, Wolfgang Overath, gólovou mašinou Dieter Mueller, belgickým Roger van Gool a jinými.

        Pro pana Pauknera doufám, že 1. FC Koeln se brzy opět objeví v Bundeslize, kde patří.

        • Re: Posily v nedohlednu

          Aloha     před 11 lety 12.09.2013 11:14 |  
          0 0

          Ne ne naopak obdivoval přehled

    • Re: Posily v nedohlednu

      jarodo57     před 11 lety 10.09.2013 18:03 |  
      0 0

      Kde bereš ten optimismus ohledně BunjakuaA tu Spartu bych do toho netahal ať si tam dělají co chtějí a jak chtějí.Já naopak jsem již několik týdnů přesvědčený,že bez toho průvanu co nám slibovali ,ale hlavně směrem ze Slávie ven se nehneme .

    • Re: Posily v nedohlednu

      warhammer (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 18:24 |  
      0 0

      Pane Barro, na Vašem příspěvku je nejpozoruhodnější jeho rozsah.
      Vysvětlovat současný marasmus Slavie "cyklistickým obdobím" je skutečně velmi svérázné.
      Pokud tak rád používáte čísla a příklady "z praxe", vysvětlete mi prosím, jak je možné, že Slavia jako mužstvo s druhým nejvyšším rozpočtem v lize figuruje v tabulce na chvostu?
      Pokud bude mít Vaše firma divizi s druhým nejvyšším rozpočtem, která bude mít mnohem horší výsledky než divize s rozpočtem polovičním a nižším, spokojíte se s blekotáním ředitele, že za to může cykličnost?
      Předpokládám, že těžko.
      Jediným logickým vysvětlením pro Vás patrně bude:
      a) firma (Slavia) fakticky nemá fakticky k dispozici peníze, které ve svém rozpočtu deklarovala
      nebo
      b) řízení klubu je diletantské a zdroje jsou nefektivně využívány (případně rozkrádány)
      nebo
      c) dochází k záměrnému poškozování firmy
      Samozřejmě je možná i kombinace těchto příčin.

      • Re: Posily v nedohlednu

        Khadgar     před 11 lety 10.09.2013 19:26 |  
        0 0

        Druhý největší rozpočet v lize rozhodně nemáme. Před námi jsou Sparta, Plzeň, Boleslav a po postupu do EL dost možná i Liberec. Rok, dva dozadu se i u Jablonce mluvilo o nějakých 120mio, což by nás převyšovalo.
        Samozřejmě to není omluva, jen opravuji výše napsané.

      • Re: Posily v nedohlednu

        Barra     před 11 lety 11.09.2013 10:28 |  
        0 0

        Dobrý den, pane Warhammer. Omlouvám se vám, že neumím psát stručněji, i když se snažím. Dobrý poet se pozná tím, že v pár slovech umí popsat podstatu věci – ale na to si musí umět pohrát s jazykem, což v mém případě bohužel není. Jestli vám to ale natolik vadí, tak příště klidně přeskočte moje příspěvky.

        Myslíte si, že výška rozpočtu je rozhodující pro úspěch fotbalových klubů? Samozřejmě že ne. Jako zdroj používáte HN, a podle vás si ti redaktoři nevycucali z prstu. Stejné HN, které teď tvrdí že Boleslav má rozpočet ve výši 85 mil Kč, před rokem odhadovali stejnou Boleslav na 150 mil Kč.

        Jiné zdroje http://sport.aktualne.centrum.cz/bumbrlicek-sparta-spolyka-za-sezonu-3x-vic-penez-nez-plzen/r~f20765a0d35711e2936a0025900fea04/ které pochází přímo z konkurenčních klubů, říkají že např. Sparta měla už v 2011-12 rozpočet ve výši 375 mil Kč, a Plzeň v 2012-13 ve výši 120 mil Kč, tedy podstatně jiné čísla než vámi uvedený zdroj.
        Ale přece vůbec nejde o výši rozpočtu. Otázka je vždy, co v tom rozpočtu je zahrnuto. Týká se to celého klubu, nebo jen A-mužstva? Kolik stojí provozní náklady stadionu? Z výše uvedeného zdroje a z výroční zprávy Slavie vyplývá, že Slavia vydala v sezóně 2011-12 celkem 40 mil Kč za mzdy hráčů a realizačního týmu. Plzeň utratila 72 mil Kč., Sparta dokonce 137 mil Kč. Slavia tedy utrácí 36 % svého rozpočtu na mzdy, Viktoria Plzeň plných 60 %. Sparta má téměř o 3,5 x vyšší výdaje na mzdy, než Slavia - není divu, že je tak atraktivní pro ostatní hráče Gambrinusligy.

        Ptáte se, proč Slavia figuruje ´na chvostu´ tabulky? Samozřejmě že díky špatným výsledkům – také jsem ale psal, že nám chybělo téměř celou dobu 5 hráčů, kteří minulou sezónu byli v základní sestavě. Slavia nemá tolik hráčů jako Plzeň, aby mohla tyto hráče adekvátně nahradit, nemá B-mužstvo jako Sparta, ze kterého by mohla lovit. Jinak ´chvost´ je relativní poměr – vyhrát jeden zápas na víc znamená v tabulce hned velký skok dopředu.

        Dáváte fotbal do souvislosti s výrobním závodem, což podle mě není správné porovnání. Fotbal je hra, kde rozhoduje aktuální forma, síla mužstva (a jak řečeno rozpočet sám o tom neříká absolutně nic, záleží kolik z rozpočtu jde na první mužstvo), zranění (mám pocit, že zánártní kůstka Dobrotky nás stále hezkých pár bodů), náhoda, štěstí (chtěl bych vidět jestli by Kopic 2 x za sebou se stejně trefil, jak proti nám), někdy vteřiny (viz Supercup Chelsea-Bayern Muenchen), někdy cm nebo dokonce milimetry.

        Ve výrobním závodě Škody je při výrobě na každou manipulaci přesně vyměřený čas ve vteřinách, ví se, že kompletní auto musí opustit linku každých 5 nebo 10 min. Při fotbale se výkony tak nedají měřit. Když vezmete dělníky, kteří ručně krumpáčem kopají jámy, aby položili nějaké potrubí, tak u jedné ´divize´ jak tomu říkáte to možná bude trvat 2 x déle než u jiné, aby vykopaly stejnou délku. Jako šéf pak bude kontrolovat, jestli náhodu nenarazili na skálu, na nějaký telefonní kabel, jestli se jim neporouchala technika, jestli někdo z dělníků neměl úraz, atd. A možná tu pomalejší nebo méně výkonnější divizi naopak budu pochvalovat, že když vezmu v úvahu potíže, které cestou měli, naopak dali lepší výkon než jejich kolegové.

        Jinak co se týká vašich dotazů:
        (a) samozřejmě že Slavia, stejně jako téměř žádny klub (když vynechám Plzeň, která by něco mohla mít naspořeno) NEMÁ k dispozici na začátku sezóny peníze, které ve svém rozpočtu deklarovala. Vážně si myslíte, že k prvnímu odkopu sezóny mají kluby na účtu tyto peníze? Samozřejmě, že příjmy se generují až postupně, od domácího zápasu k zápasu, od příspěvků sponzorů, od faktur které klubu jsou uhrazené. Rozpočet se nerovná pokladna plná peněz, rozpočet je odhad kolik mě bude provoz klubu stát v následujících 12 měsících. Stejně jako stát dostává měsíčně příjmy z DPH nebo jiných zdrojů, je tomu tak u klubu. Tady tedy zírám na vaši poznámku. A to, co finálně na konci každého měsíce schází, doplatí majitel z vlastní kapsy, ať se jmenuje Křetínský či Řebíček.

        (b) netvrdím, že Slavia je řízený optimálně a profesionálně. Stačí se přečíst, co jsem napsal. Vaši logiku že zdroje jsou neefektivně využívané nebo rozkrádané ale moc nechápu. Kolik, kde, kým? Určitě ne Řebíčkem, vzhledem k tomu, že jsme dle posledních cifer měli v 2011-12 ze vstupenek příjem ve výši 9,7 mil Kč, tedy necelých 9 % rozpočtu, reklama nám vynesla 29,2 mil Kč, televizní práva 6,7 mil Kč, celkem s ostatními příjmy 46,6 mil Kč. Zbytek, tedy nějakých 54 mil Kč, musel někdo dotovat. Kdo asi?

        (c) dochází záměrnému poškozování firmy – opět kým, a proč? Aby se snížila hodnota Slavie?

        Jinak mi nevadí, že se vysmíváte pojmu cykličnost ve fotbale. Vašemu názoru vám nebráním, za nějakých 50 let sledování fotbalu jsem viděl velké giganty ve fotbale padnout a po čase se zase zvednout. A nejlepší příklad je české národní mužstvo. V období 2002-03 z 19 zápasů 15 výher, 4 remízy. V 2004 bronz na Mistrovství Evropy, o Anglii 1996 ani nemluvím. Znamená momentální situace, že ČR na ve fotbale navždy odepsáno? Samozřejmě že ne, po potřebné konsolidaci se zase vrátí nahoru.

  23. Re: Posily v nedohlednu

    tupoleff (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 16:43 |  
    0 0

    Do zajímavého světla se tak dostává příchod Radka Černého - pravděpodobně přistoupil na podmínky, za jakých by si kdekoliv jinde než ve slavii ani neobul kopačky. Je jasné, že narozdíl od Míňy má větší část kariéry za sebou, ale přesto je to gesto hodné ocenění.

    • Re: Posily v nedohlednu

      Tugarin     před 11 lety 10.09.2013 18:05 |  
      0 0

      Radek Černý přestoupil jako závěr kariéry, kdy uvažoval i o konci s tím, že by měl plnul přejít do trenérské funkce u mládeže. jenak si na sebe v Anglii vydělal a i rozumě investoval, tak to nebyla otázka zajištění a jednak moc jiných nabídek neměl.
      Milan Černý má kariéru ještě z části před s sebou a upřímně vzato ve Slavii se zviditelní pravděpodobněji při nějakém debaklu....

      • Re: Posily v nedohlednu

        tupoleff (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 20:38 |  
        0 0

        souhlas. taky bych šel do dukly. kariéru má jen jednu. asi se nakonec rozhodoval, jestli hrát pod trojicí ěetrle-držmíšek-petrouš, nebo pod kozlem a šrámkem...

  24. Re: Posily v nedohlednu

    Fallen (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 17:07 |  
    0 0

    To hezký už jsme se Slavií prožili a jestli něco hezkého ještě přijde, tak to bude až za hodně dlouho, až ti hajzli ve Slavii nebudou. A já jsem ochotný si počkat, až se ti ***** zpakujou a konečně vysmahnou z mého milovaného klubu. Do té doby si nebudu permanentně kurvit každej den zajímáním se o fotbal. Teď jsem například už ani nezaregistroval s kym že to v Sobotu vlastně hrajeme.

  25. Re: Posily v nedohlednu

    Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 17:18 |  
    0 0

    Přátelé, je to velké dilema. Ale máme-li být lákavým soustem pro nějakého movitého zájemce, bylo by asi třeba, aby návštěvy ukázaly, že je co kupovat. Klub s hromadou fandů a velkým potenciálem právě v příznivcích v celé republice.

    • Re: Posily v nedohlednu

      quelhar (admin)     před 11 lety 10.09.2013 17:58 |  
      0 0

      Budme realiste, zadny zajemce o Slavii se jiste nebude pri rozhodovani zda koupit nebo nekoupit ridit tim, jestli na zapas s Boleslavi prijde 4 nebo 8 tisic divaku.

      Clovek nemusi byt kdovijaky expert, aby si spocital, ze kdyz se nehraje o celo tabulky, bude chodit 4-7 tisic divaku v zavislosti ponejvic na hracim dnu, predvadene hre v minulych zapasech a vstricnosti a duveryhodnosti klubu. Kdyz se bude hrat o pohary, bude chodit kolem 7-10 tisic, tedy tolik, kolik chodi na Spartu a kolik chodilo prvni sezonu v Edenu, kdy jsme hrali o titul.

      Bohuzel se zda, ze nejaky fotbal je v soucasnosti ve spolecnosti SK Slavia Praha, a.s. podruznou zalezitosti. Dulezitejsi jsou tam ted zrejme uplne jine veci.

      Generalni reditel ma tak nabity program, ze si tento tyden nenajde hodinku na zodpovezeni par dalsich dotazu, jen by me zajimalo, cim tedy svuj cas plni, protoze zadny efekt k videni opravdu neni. Snad jen, ze by zoufale hledal subjekty, ktere by byly ochotni Slavii od Rebicka koupit, ale tomu proste neverim.

      • Re: Posily v nedohlednu

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 18:07 |  
        0 0

        Zádný subjekty zatím nejsou a obávám že nebudou i díky poměrům v české fotbalové žumpě a samozřejmě sočasná situlace ve Slavii tomu moc nepomáhá.Jinak v létě jeden zájemce zřejmě byl,ale nedopadlo to.

  26. Re: Posily v nedohlednu

    mpik     před 11 lety 10.09.2013 17:32 |  
    0 0

    Tak zase budu chodit na Slavii! :-) Po mnoha letech s permicí jsem s příchodem pana Řebíčka přestal chodit na Slavii. Opět mohu začít. Jen s drobným ale. Dnešní sešívanější Slavia obléká žluté dresy a hraje na Julisce. Trénují ji opravdoví Slávisté Jan Suchopárek a Luboš Kozel a další "Slávisté" jsou mezi hráči. Nově pak Milan Černý. Uvidím hezký kombinační fotbal, dám si výbornou klobásu od Hudery a budu se fotbalem bavit. Díky

    • Re: Posily v nedohlednu

      tupoleff (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 17:45 |  
      0 0

      odchovanci pázler, vrzal, mar. hanousek, černý; slavií prošli gedeon, vorel, a zbyňa pospěch... akorát ten stadion je dobrej leda na vopalování.

      • Re: Posily v nedohlednu

        Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 17:59 |  
        0 0

        Krom toho jde o pohrobka bolševicko-lampasáckého klubu... A Gedeon je ***... Jinak by mi ten klub byl i sympatický... Ti lidi z Dukly měli být dávno ve Slavii!

        • Re: Posily v nedohlednu

          mpik     před 11 lety 10.09.2013 22:07 |  
          0 0

          Gedeon? V dresu Slavie odmakal každej zápas na 100%. Jezdím hrát pravidelně na turnaj do Chomutova, Gedeon se tam chodí dívat a je tam hodně oblíbený. A pohrobka jakého klubu že je Dukla? Třeba toho, o kterém psal i Ota Pavel. Pokud lze na někoho nadávat, pak na bratry Řebíčky, na Šetrleho a podobných je a bylo ve Slavii stále dost.

          • Re: Posily v nedohlednu

            Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 11.09.2013 00:28 |  
            0 0

            Pohrobka proto, že Duklu koupila Příbram. Mám na mysli, jak Dukla za bolševika "kradla" ostatním hráče, byla protěžovaná... Ten klub (původem z Jakubčovic či odkud) prostě nikdy nebude mít moje sympatie, protože se hlásí k historii Dukly, která obsahuje mnoho unfair momentů.

            Ad. Gedeon:

            http://www.slavistickenoviny.cz/clanek/7115-hodnoceni-slavistu-4-kolo#166085

            http://www.slavistickenoviny.cz/clanek/6967-pane-gedeone-vzbudte-se-

            To, že někdo v dresu SKS odmaká každej zápas, musí být samozřejmost! (Proto je třeba vyházet polovinu současnýho kádru.)

            K současnýmu vedení (celému komplet) už bylo napsáno tolik, že bych se jenom opakoval. Proto jsem se vyjadřoval k některými diskutéry obdivované Dukle. Nic proti Kozlovi, Suchopárkovi, a spol. a jejich úspěšné práci tam, ta práce má můj obdiv a doufám, že budou jednou ještě úspěšnější v Edenu se Slavií.

    • Re: Posily v nedohlednu

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 18:09 |  
      0 0

      Tak to teda ani náhodou, vidím ten stadion a bleju......

    • Re: Posily v nedohlednu

      edenian     před 11 lety 10.09.2013 19:15 |  
      0 0

      No to se mas cim chlubit.

    • Re: Posily v nedohlednu

      edenian     před 11 lety 10.09.2013 19:15 |  
      0 0

      No to se mas cim chlubit.

    • Re: Posily v nedohlednu

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 11.09.2013 00:11 |  
      0 0

      Prdlajs! Pravá Slavia je ta Růžičkova :-)

  27. Re: Posily v nedohlednu

    dario     před 11 lety 10.09.2013 17:50 |  
    0 0

    Budto někdo hochum s vedeni zaplatil,nebo je to jejich projekt jak zničit Slavku!!!!

    • Re: Posily v nedohlednu

      jarodo57     před 11 lety 10.09.2013 18:21 |  
      0 0

      Pozor.Zjistěte si jaký managemant a hlavně v kolika lidech vedou celou Duklu. Jaké tam jsou vztahy mezi vedením a hráči,kde platí vše co se slíbí.A to s daleko menším rozpočtem než u nás.Asi hodně záleží na tom charakteru.Ovšem co chcete po našich slovenských pseudohráčích a vypitého Fenina za charakter?

  28. Re: Posily v nedohlednu

    Bulldock (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 18:33 |  
    0 0

    Přátelé, kamarádi,
    jedna facka za druhou přichází a víte, co je na tom nejhorší, že už na to koukáme zpříma a víme, že další budou lítat a my s tím jako fandové nic neuděláme, tak jen držíme hlavu vzpřímenou, co to jde a modlíme se, aby to bylo za námi. Že testování může skončit taky velkou fraškou jsem si začal domýšlet poté, co jsem se ve Sportu dočetl, jak si naší šíbři představovali příchod Zápotočného.. Je totiž čím dál zřejmější, že Slavia nemá a ni vindru a nemá co nabídnout.. a hráčům typu Uyi a Bunjaku už vůbec.. ani sportovně ani finančně.

    Bohužel, ani Míňovi, který jak tu někdo trefně poznamenal, by musel při vstupu k nám odložit rozum a nechat to na srdci.

    Ale popravdě, kdo z Vás by volil jinak.. Jít do rozhádané Slavie a zchudlé , která nemá koncepci, schopné manažery, konkurenceschopný kádr a co nejhůř ani naději na změnu? Jediné co má je pěkný stadion (pronajatý), dobré fanoušky a zašlou slávu.

    A teď Dukla - finančně nic extra, ale lépe než Slavie, stadion a fanoušci taky žádná sláva, ale: schopné vedení, dobré zázemí a podmínky, kvalitní trenérský tým v čele se starým známým Kozlem, a kádr, který je dlouhodobě sehraný, má svůj charakter, logiku a styl hry a narozdíl od nás má i nějaké sportovní ambice v lize i poháru..

    Kdo z vás by volil Slavii, tak smekám a zároveň vzpomínám na film Co je vám doktore, kde Svěrák prodával auto a slevil asi na třetinu.. "Člověče, vy jste férovej chlap." "No jestli já spíš nebudu pěknej blbec."

    Tak to jen naokraj.
    A mimochodem, bůhvíjako to s tím naším jednáním s ním bylo.. Jestli se ti naši šoumeni jen nezeptali po telefonu, jestli kdyby mu nic jinýho neklaplo, by náhodou chtěl jít do Slávie.. jako u Rajnocha.

    Prostě po krátkém oddechu budem se Slávií zase trpět jako zvěř, na což jsme ostatně zvyklí. A to mluvím ještě jako malé pívo, co zažilo "jen" Strahovské časy. A teď mi připadá, jakej luxus to oproti současnému stavu, panečku, byl..

    • Re: Posily v nedohlednu

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 11.09.2013 00:17 |  
      0 0

      Poslední odstavec výborný.

      Docela by mě zajímalo, kde má Míňa záruku, že Kozlík neodejde v zimě do Plzně na uvolněné místo...

  29. Re: Posily v nedohlednu

    Tom     před 11 lety 10.09.2013 19:09 |  
    0 0

    S tim M.Černým bych to tak neprožíval Dukla nás nepřeplatila ... Černý se rozhodl jít do Dukly kvůli Kozlovy tady neviděl takovou šanci asi ... Jiný v důvody v tom nejsou zdroj idnes je tam jeho vyjádření.

    Btw: Já bych tady taky neviděl šanci na restart když petrouš je schopnej tlačit za jakýkoliv situace do základu tragéda Koreše

    • Re: Posily v nedohlednu

      Betynka58     před 11 lety 10.09.2013 23:42 |  
      0 0

      Když ale mně to zdůvodnění připadá tak nějak divný. Nejvíce podezřelé je, když údajně řekl, že by po tom roce, co nehrál, Slavii moc nepomohl a že ona teď potřebuje opravdové posily. To mi zavání, jako by to ani nebyla jeho slova...

  30. Re: Posily v nedohlednu

    Barlblog     před 11 lety 10.09.2013 19:13 |  
    0 0

    Ach bože, jak hluboko jsem klesla... :-D

    Jsem věčným vyznavačem pozitivního náhledu, takže se trpce směji.

    Velikán zdejší diskuse, hrdina od belgického waterloo, nám jistě chtěl vlít optimismus do žil. Bohužel zapomněl na to, že Dortmund veřejně deklaroval svůj dluh, že Dortmund žádal fanoušky o pomoc a trpělivost při splácení tohoto dluhu a že v inkriminovaném období všichni věděli, že se hraje o stabilizaci klubu v Bundeslize. Ano střídali se trenéři, ale opětovně to bylo trochu jinak. Od roku 2000! se vystřídalo 5 trenérů. Sammer, Marwijk, Röber, Doll a Klopp.

    Sportovní vedení pracovalo dlouhodobě od roku 2008! Návštěvnost je stabilní, opětovně, zhruba 5 let!

    Srovnávat Slavii a Dortmund, je jako srovnávat trabant a Audi. V obou autech jsou podobné součástky (funkce), ale celek funguje úplně na jiné úrovni a požitek z jízdy je pro řidiče (fanouška) nesrovnatelný.

    Neargumentujme německým fotbalem. Důvod je prostý, jeho úrovně v nejbližších desetiletích nedosáhneme. Nejsme na to mentálně připraveni.

    Zopakuji to ještě jednou. Pokud nemáme peníze, tak nenakupujme! Pokud nemáme peníze, řekněme to veřejně. Pokud nemáme peníze, musíme si pomoct jinak. Můžeme vyměnit mladé hráče, kteří u nás nemají perspektivu. Můžeme vyměnit hráče, který sice vstřelí pár gólů a je rychlý, nicméně na jeho místo v záloze máme mladé odchovance. Kde je psáno, že se s ním nemůžeme dohodnout na seznamu klubů, kam by šel? Ti lidé ve Slavii jsou za to placení! Proč to nejde u nás a všude to za podobné peníze funguje?!!!

    Klidně ať hrajeme kolem 8. místa. Chci ale vidět plán do budoucna, důvod proč hrajeme dole a neinvestujeme + rozumnou koncepci rozvoje klubu od mládeže, přes ženy, až po A-tým.

    • Re: Posily v nedohlednu

      mats     před 11 lety 10.09.2013 20:28 |  
      0 0

      Problém vidím určitě i v tom "tichu po pěšině". Proč se, tak, jak píšeš, nepřiznat k tomu, že na investice prachy skutečně nejsou? Ticho zavdává jen podnět k dohadům, spekulacím a podivuhodným konstrukcím. Proč vedení není schopno říct, na co klub momentálně finančně má? Proč není schopno zdůvodňovat aspoň pro fanoušky svoje kroky? Mlčení si prostě fanoušek celkem logicky vysvětlí jako nezájem....

    • Re: Posily v nedohlednu

      bongor     před 11 lety 10.09.2013 23:29 |  
      0 0

      Já myslím barblogu,že Barra ze sebe nedělá žádného hrdinu.Pouze se snaží věci pojmenovat.Já se nemíním dohadovat.kdo z Vás dvou,kterých si vážím, má pravdu zrovna v těch detailech o kterých píšeš.Ale celkové vyznění Barrova článku je pozitivní pro naši pošramocenou náladu.Nesrovnává současnou výkonnost obou klubů,ale děj jejich propadu a na příkladu Dortmundu prostě hledá
      to,co se hodí i pro nás.Nemůžeme se jak jistě víš srovnávat prakticky s ničím německým.Je to paradox,po válce byli v troskách,zatím co
      my jme naštěstí utrpěli velmi málo.Dnes to vypadá,jako bychom my prohráli válku.Co se ale týká dějin obou klubů,potom máš určitě pravdu,ale ve zcela obráceném gardu.Ten trabant jsou spíš oni.
      Je to něco jako srovnání porevolučního milionáře se starým šlechtickým rodem.Kde byl Dortmund,když Slavia byla jedním z nejlepších klubů kontinentální Evropy?

    • Re: Posily v nedohlednu

      Barra     před 11 lety 10.09.2013 23:40 |  
      0 0

      Dobrý večer Barlblogu, netuším, čím jsem tě podráždil. Rozbíráš tady věci, o kterých jsem nemluvil. Říkal jsem jen, že Borussia měla své existenční problémy, že byla v stejné situaci jako Slavia, léta se tápala, ale dostala se z toho. Píšeš ´bohužel zapomněl na to, že Dortmund veřejně deklaroval svůj dluh, že Dortmund žádal fanoušky o pomoc a trpělivost při splácení tohoto dluhu a že v inkriminovaném období všichni věděli, že se hraje o stabilizaci klubu v Bundeslize´. Nechápu, kde vidíš rozdíl se Slavií. Samozřejmě že se veřejně vědělo o dluhu Borussie, jak jinak. Fandové ale zůstali věrní a chodili dál (dokonce průměrně o 10,000 více), i když stabilizační sezóny trvaly celkem 6 let, během kterých klub byl 6, 7, 9 a dokonce 13. U nás začíná Řebíček svojí třetí sezónu, a již po první sezóně ho řada fandů posílala ke všem čertům.

      Co se týká trenérů, jasně jsem psal, že se ´během krizového období´ vystřídalo celkem 5 trenérů za 4 roky. Sammer, který byl trenér do 6/2004, van Marwijk do 12/06, Roeber do 3/07, Doll do 5/08, Klopp od 7/08. Dobře, jestli to chceš jinak, tak se za posledních 16 let, po odchodu Ottmara Hitzfelda, vystřídalo od 7/1997 do konce minulé sezóny se Scala, Skibbe, Krauss, Lattek, Sammer, van Marwijk, Roeber, Doll a Klopp celkem 9 trenérů během 16 sezón. Když vezmeme v úvahu že Klopp má 5 sezón za sebou, tak to znamená že se bez Kloppa vystřídalo 8 trenérů za 11 let – a to Sammer ještě vydržel 4 roky… Ale o to ani snad nejde.

      Samozřejmě že je dnes Dortmund někde jinde než Slavia – ale jen díky posledních 3 let. Jistě, příjmy z průměrných 80,000 diváků na zápas dávají Dortmundu jiné možnosti. Slavia se ale s 17 mistrovskými tituly nemusí stydět, Dortmund jich nasbíral prozatím jen 8. Za posledních 20 sezón byla Slavia 14 x mezi třemi nejlepšími, Dortmund jen 9 x. V sezóně, kdy jsme postoupili do Ligy Mistrů a vyřadili Ajax, byl Dortmund třináctý.

      Porovnání Audi s Trabantem se mi tedy nezdá vhodné. Nejde o to, že by Slavia nebyla mentálně připravená, podmínky v Česku jsou o něčem jiném. Celková liga a tedy soupeři jsou na jiné úrovni než v Bundeslize, věrnost diváků je jiná. Na Slavii přišlo 20,000 diváků když se dařilo, jinak je celkem nezájem. Samozřejmě že 80 mil obyvatel Německa se nedá rovnat s Českem, ale mám pocit, že v zahraničí jsou fandové věrnější, co se týká návštěv.

      Jinak nemusíš tady nic opakovat, že jde o peníze ví snad každý. Chceš, aby se veřejně řeklo, že nemáme peníze? Mám pocit, že jak Kusý tak Šeterle to více krát znovu a znovu opakovali – ale ne každý chce asi přijmout tuto realitu. A tam je tedy ten důvod, proč neinvestujeme, který ty chceš.

      Nemyslím si, že by Dortmund by v 2006 věděla, jak dlouho bude její pobyt ve středu tabulky trvat. Ani to se nedá odhadnout, natož naplánovat. Stejně jako asi nikdo v Dortmundu nepočítal s tím, že v mistrovské sezóně 2010-11 vypadnou již ve druhém kole německého poháru proti 3. ligovému Kickers Offenbach. I to mi něco připomíná.

      • Re: Posily v nedohlednu

        Pepino44     před 11 lety 11.09.2013 09:52 |  
        0 0

        Barro,v klídku. Já jsem Tvůj příspěvek pochopil tak,jak nyní vysvětluješ a souhlasím s ním. Ono jde o to pochopení podstaty věci a né hledání nepodstatných detailů. Rád čtu Tvoje příspěvky,protože máš obrovský přehled o celoevropském fotbale a schopnost vyhledat i statistické detaily. Mne udivuje u mnoha zdejších diskutujících ta skepse. No asi jsou mnozí dost mladí a nepamatují situace mnohem horší. Neuvědomují si,jak muselo být nám starším pamětníkům,kteří jsme zažili i druhou ligu. A jak jsme byli spokojeni a nadšeni,když jsme se do první ligy (tuším,že v roce 1965) znovu vrátili. Ono se jenom z tradice a ze jména žít nedá. Také nejsem spokojen s dnešní situací,chtěl bych aby Slávia hrála poháry a vůbec důstojnější úlohu,ale protože není vždycky posvícení a jak se říká za málo peněz málo muziky,musím se smířit se situací jaká dnes je.

        • Re: Posily v nedohlednu

          quelhar (admin)     před 11 lety 11.09.2013 10:11 |  
          0 0

          Ja myslim, ze problem neni ani tak v tom, ze hrajeme stred tabulky. Primarni problem je v tom, ze klub je absolutne neduveryhodny, je vedeny ciste amatersky a nikdo z fanousku neveri, ze existuje nejaka koncepce, jak se z toho vyhrabat. Naopak, rozhodnuti, ktera klub dela, pusobi naprosto nahodne a nepromyslene.

          Protoze ono je lehci rict "koncepce je zapracovavani odchovancu" a nic dalsiho nedelat, nez si sednout a pro kazdeho hrace v klubu minimalne od U17 po A tym si napsat, jak by mel zhruba postupovat v rustu a alespon u hracu U19 a juniorky vedet, kdy a zda dostane sanci v A tymu. Identifikovat, na jake posty mam v klubu kvalitni hrace, kteri behem dvou az ctyr let dorostou a na kterych postech nemam kvalitu a musim si ji koupit. Ja vubec neverim, ze nekdo v klubu neco takoveho dela.

          • Re: Posily v nedohlednu

            Pepino44     před 11 lety 11.09.2013 11:40 |  
            0 0

            Tak s tímhle s Tebou 100% souhlasím. Nejhorší na tom je,že se ti mladí,možná perspektivní hráči ani nevyzkoušejí. Max.na posledních pár minut,kdy jdou buď do jasně prohraného nebo vyhraného zápasu. Myslím,že zkusit nějakého mlaďase (třeba Proška místo Štěpána) do základu by mužstvo příliš nezhoršilo. A těchto příkladu by bylo několik. Neříkam poslat tam hned čtyři juniory, ale zkoušet po jednom by šlo. Jak píšeš,hráči by měli mít nějakou perspektivu. Nejlépe je to vidět na Hrubém, na podzim v juniorce zářil,v zimní přípravě taky celkem dobrý,potom se asi dozvěděl,že Ačko je pro něho nedostupné a na jaře totální propad. Nyní asi dostal nůž na krk a zase válí (alespoň v Olomouci a proti Jabkám.) Jinak si myslím,že v našich mládežnických týmech jsou téměř všichni hráči lepší průměr,ale je otázka zda je lepší mít celý mančaft lepší průměr,nebo pár hráčů,kteří nad tento lepší průměr vynikají.(viz Olomouc v nedávné době).

          • Re: Posily v nedohlednu

            Barra     před 11 lety 11.09.2013 13:16 |  
            0 0

            Bylo by pěkné vědět, jak Karol Kisel tento úkol vidí.

            Co se týká mládežnického fotbalu, je celkově uznáváno, že model Ajaxu je nejvíc prosperující v Evropě (byl také následně Cruijffem zaveden v Barceloně). Základ všeho je nahraditelnost, jediný cíl je, aby mladý hráč mohl prorazit v prvním mužstvu. Každé mužstvo, každý hráč od nejmenších až do prvního mužstva, trénují stejným způsobem, mají stejnou herní taktiku, stejný způsob hry. Hráči jsou očíslování od 1 do 11, každý hráč má své specifické úkoly a předepsanou taktiku. Piluje se na automatizmech, které budou finálně přirozené a umožní naslepo nahrávat. Když například 17letý hráč s číslem 8 naskočí do prvního mužstva, musí vědět kam se postavit, kde přijede přihrávka, jak sám má přihrávat, co provést s míčem, jak si naběhnout na pass, a to i bez toho že by už někdy s tímto mužstvem hrál. Naopak musí každý hráč z tohoto A-čka umět na to spoléhat, že když tomuto mladíkovi naslepo přihraje, ten také na tom místě efektivně bude stát a něco užitečného s míčem udělá – zase dle automatizmu, které má hluboko v sobě zatloukané.

            ECA je federaci profesionálních klubů v Evropě, má 245 členů z 53 fotbalových federací. Pro ČR jsou tam zastoupení Slavia, Sparta, Viktoria, Liberec, Teplice. V říjnu 2010 organizovala ECA seminář v Emirates Stadium Arsenalu v Londýně, kde mimo jiné zástupci Ajaxu přišli popsat a vysvětlit jejích systém hry a výchovy mládeže. Bylo by zajímavé vědět, jestli někdo ze Slavie tam byl, jestli to někoho ueberhaupt zajímalo.

            Jinak má Ajax také svoji satelitní mládežnickou akademii v JAR, v Cape Town. Při zahájení této spolupráce vydal Ajax 80 stránkovou příručku, která měla sloužit jako určité vodítko aby se pochopilo, jak mládežnický fotbal u Ajaxu je koncipován. Dovolím si tady dát odkaz pod http://assets.ngin.com/attachments/document/0034/9446/Ajax_Youth_Development_Plan.pdf

            Je to sice v angličtině, ale jinak je to velmi zajímavé čtení, kde každá pozice na hřišti, od brankáře po nejhlubším útočníkovi, je krátce analyzována a kde je popsané, jaké požadavky každé hráč na tomto místě by měl mít. Jsou tam specifické úkoly pro veškeré funkce na hřišti, s pozornosti pro U11,U13, U15, U17, U19.
            Je tam popsána filosofie Ajaxu a jejích herní systém, je to na základě poznatků Louis Van Gaala, stojí to za to si to prohlédnout. Možná že i Karol by tam mohl najít zajímavé věci. Jedná se o ověřeně úspěšný systém, dá se z té studie ´krást očima´.

  31. Re: Posily v nedohlednu

    smolda21     před 11 lety 10.09.2013 19:33 |  
    0 0

    tak milan prej není rozehraný, potřebujeme prej hotového hráče, tak šel do dukly :D to je taky komediant :D

    • Re: Posily v nedohlednu

      Alanor (admin)     před 11 lety 10.09.2013 19:39 |  
      0 0

      Jn, buď měl říct, že tam jde kvůli neschopnosti Slavie nebo bejt zticha. Takhle akorát hází špínu sám na sebe, že vědomě upřednostnil lampasáky.

      • Re: Posily v nedohlednu

        Alanor (admin)     před 11 lety 10.09.2013 19:40 |  
        0 0

        Respektive měl říct, že tam jde kvůli neschopnosti Slavie, pokud by to tak skutečně bylo. Jestli nebyl problém u nás a on přesto šel do Dukly, tak to je šmejd. Ale říkám, ze zákulisí mám informace jiné.

        • Re: Posily v nedohlednu

          Aloha     před 11 lety 10.09.2013 20:00 |  
          0 0

          Já si spíš myslím, že ho vedení Slavie na kolenou prosilo aby řekl alespoň tohle, aby se neukázalo jak jsou neschopný a alespoň zmírnili část zloby fanoušků, ale na to už je pozdě!

          • Re: Posily v nedohlednu

            quelhar (admin)     před 11 lety 10.09.2013 20:03 |  
            0 0

            Vidim to uplne stejne. Milan Cerny zrejme kvuli naklonnosti ke Slavii byl ochotny vyprodukovat ve spolupraci s klubem tohle vyjadreni.

          • Re: Posily v nedohlednu

            Alanor (admin)     před 11 lety 10.09.2013 20:10 |  
            0 0

            Já si myslím to samé, ale tím si jen Černý špiní své jméno. Buď lže a kryje naše neschopné vedení, nebo je šmejd a upřednostnil Duklu.

            • Re: Posily v nedohlednu

              th     před 11 lety 10.09.2013 20:15 |  
              0 0

              V rozhovoru na idnesu ani stránkách dukly ta poslední věta není, takže by mne zajímala jestli je autentická.

            • Re: Posily v nedohlednu

              no-nick     před 11 lety 10.09.2013 21:15 |  
              0 0

              Jakkoliv jsem z jeho neprichodu rozcarovan, neodpustim si prosbu, at ho nenazyvas smejdem.

              • Re: Posily v nedohlednu

                Alanor (admin)     před 11 lety 10.09.2013 21:44 |  
                0 0

                Říkám, že by byl šmejd, kdyby měl srovnatelné nabídky a upřednostnil by Duklu. Ale podle toho co vím, si nemyslím, že ta situace nastala a že by tím šmejdem byl opravdu on.

                • Re: Posily v nedohlednu

                  no-nick     před 11 lety 11.09.2013 07:32 |  
                  0 0

                  Kdyby ta situace nastala, nazval bych neloajalni, ne smejd. To je dost tvrdý pro doted vzorneho slavistu.

            • Re: Posily v nedohlednu

              Thane (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 21:45 |  
              0 0

              Já si myslim taky, že to je takovej slavista, že na ní nechce házet špínu..
              Osobně si ale myslim, ze by bylo daleko prinosnejsi, kdyby oznamil co je tady za diletanty a co po nem chteli..
              Pak by se totiz neslo na nic vymlouvat

              • Re: Posily v nedohlednu

                slaviator     před 11 lety 10.09.2013 23:52 |  
                0 0

                Vždyt ono to vyjde brzo ven... Ono je už moc bývalejch co jim pořád na klubu záleží, ale i některých současnejch hráčů nasranejch...

          • Re: Posily v nedohlednu

            leoneig     před 11 lety 10.09.2013 20:21 |  
            0 0

            Vidím to úplně přesně tak...ostatně bylo,mi hned podezřelý,že je jeho vyjádření tak rychle na našem pomalým webu... Ne to si z nás opět dělají prdel....

            • Re: Posily v nedohlednu

              bongor     před 11 lety 10.09.2013 23:37 |  
              0 0

              On není prvním ani posledním slávistou,co dal přednost jiným klubům.Piták,Vachoušek,David Jarolím,Berger a mnoho dalších.A jak by se nám teď třeba takový KP hodil,byl by potřeba ještě víc než třeba Milan.Za vším je podle mě zcela nulová strategie sportovního úseku a ten pořád ještě funguje jen díky nekompetentním majitelům.

        • Re: Posily v nedohlednu

          leoneig     před 11 lety 10.09.2013 20:10 |  
          0 0

          Obavám se,že mu to,někdo pěkně nadiktoval,dyť to jsou strašný kecy...ostatně uvidíme,kdy bude Milánek v základu a v jaký formě...za mě hrozná pohádka...

          • Re: Posily v nedohlednu

            Fallen (přítel SN)     před 11 lety 11.09.2013 00:19 |  
            0 0

            No jo, ale vona je jako voják na Dukle zaměstnaná

            • Re: Posily v nedohlednu

              Pepino44     před 11 lety 11.09.2013 09:57 |  
              0 0

              To já vím,jenom jsem chtěl tak nějak tuto diskusi odlehčit,protože se začala ubírat trochu jiným směrem než je na těchto stránkách obvyklé,ono nazývat nějakého hráče šmejdem za to,že jde za lepším (prostředím a možná i penězy) se mi dost nelíbí.

        • Re: Posily v nedohlednu

          bongor     před 11 lety 10.09.2013 23:32 |  
          0 0

          Prostě šel za penězi,nevěřím tomu,že ho novopečený pan majitel nedokázal přeplatit.Náš nejvyšší už se nejspíš nabažil své hračky,tak nemá zájem ,prát se o bývalého slávistu.

    • Re: Posily v nedohlednu

      Fallen (přítel SN)     před 11 lety 11.09.2013 00:15 |  
      0 0

      Pánové, kdo mu co chcete zazlívat? Vážně byste se v této situaci šli rozehrávat do Slavie?

      • Re: Posily v nedohlednu

        honza1947     před 11 lety 11.09.2013 19:26 |  
        0 0

        Chlapi, co blbnete. Copak si vůbec můžete myslet, že by nám byl Míňa co platný, když rok nehrál? A v Dukle teď také hrát nebude. Kozlík ho nechá ale v klidu do zimy potrénovat a na jaro ho bude mít připraveného. Tady byste na něho tlačili a kdyby se ukázalo, že není tím očekávaným přínosem, tak by ho tady hned minimálně polovina z vás zatracovala a nebo by byl hajzl Petrouš, že ho nestaví. A to nemá ani jeden z nich zapotřebí. Pravda je to, že nám by teď skutečně nemohl pomoci a my v situaci v jaké jsme potřebujeme posílit hotovými hráči, schopnými to hned táhnout.

  32. Re: Posily v nedohlednu

    Khadgar     před 11 lety 10.09.2013 19:40 |  
    0 0

    Alespoň trochu pozitivnější zpráva - blíží se 100. výročí narození Pepiho Bicana a ČNB k této příležitosti zítra emituje 200 Kč stříbrné mince. Rozhodně bych doporučil pořídit, kromě hodnoty pro nás fanoušky je to z dlouhodobého hlediska i investice.

    Pozor, neplést si to s těmi mincemi a medailemi, které nabízí Slavia ve spolupráci s Národní pokladnicí. To je totiž docela neseriózní firma a nic bych si od nich nepořídil. Někdo škodolibý by mohl dodat, že to zapadá do obrazu dnešní Slavie, ale já si to pro tentokrát odpustím.

    • Re: Posily v nedohlednu

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 19:48 |  
      0 0

      Kde to koupim?

      • Re: Posily v nedohlednu

        (host)     před 11 lety 10.09.2013 19:53 |  
        0 0

        Zitra od 18 hodin je slavnostni krest mince ve fanshopu, tam bude moznost mince koupit, dalsi moznost je pak u smluvnich partneru CNB. jane

        • Re: Posily v nedohlednu

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 19:56 |  
          0 0

          A v sobotu před fotbalem ?

          • Re: Posily v nedohlednu

            (host)     před 11 lety 10.09.2013 19:59 |  
            0 0

            Ve fanshopu jen zitra pri krestu primo od Evropské numizmatické asociace, pote v prodeji nebudou. jane

        • Re: Posily v nedohlednu

          Khadgar     před 11 lety 10.09.2013 20:10 |  
          0 0

          To jsem netušil, že ve fanshopu bude křest. Dobrá práce :)

          • Re: Posily v nedohlednu

            slaviator     před 11 lety 10.09.2013 23:13 |  
            0 0

            díky!

    • Re: Posily v nedohlednu

      slaviator     před 11 lety 10.09.2013 23:35 |  
      0 0

      Doplňuji info ze stránek ČNB:

      Dnem 11. září 2013 vydává Česká národní banka pamětní stříbrnou dvousetkorunu ke 100. výročí narození legendárního fotbalisty Josefa Bicana. Dvousetkoruna je ražena ze slitiny obsahující 925 dílů stříbra a 75 dílů mědi a vydává se ve dvojím provedení, v běžném a špičkovém (proof), které se liší povrchovou úpravou a provedením hrany. U mincí špičkové kvality je pole mince vysoce leštěné a reliéf je matován, hrana je hladká s vlysem „ČESKÁ NÁRODNÍ BANKA * Ag 0.925 * 13 g *“. Mince běžné kvality mají hranu vroubkovanou. Průměr mince je 31 mm, hmotnost 13 g a síla je 2,3 mm. Stejně jako u každé ražby mincí jsou i u těchto mincí povoleny odchylky v průměru 0,1 mm a v síle 0,15 mm. V hmotnosti je povolena odchylka nahoru 0,26 g a v obsahu stříbra odchylka nahoru 1%.

      Na lícní straně mince je Josef Bican v dresu fotbalového klubu Slavia na pozadí děleného štítu s pěticípou hvězdou. Při levém, spodním a pravém okraji mince je název státu „ČESKÁ REPUBLIKA“ a označení nominální hodnoty mince se zkratkou peněžní jednotky „200 Kč“. Minci razila Česká mincovna, její značka je při horním okraji dvousetkoruny. Na rubové straně mince je portrét Josefa Bicana. Při pravém okraji mince je opis „JOSEF BICAN“ a při levém okraji mince jsou letopočty „1913“ a „2013“. Autorem mince je Mgr. Petr Horák. Jeho iniciály, které jsou tvořeny spojenými písmeny „HP“, jsou za letopočtem „2013“.

      Ke každé minci se dodává katalogová karta zelené barvy, na níž je popis mince a její plastické vyobrazení.

      • Re: Posily v nedohlednu

        Khadgar     před 11 lety 10.09.2013 23:56 |  
        0 0

        Pokud si chcete minci koupit jako investici, zvolte provedení proof. Pokud se s ní chcete mazlit, vezměte běžnou kvalitu. Proof by totiž mělo zůstat v obalu, jinak dojde ke ztrátám.

        Zbohatnout se na tom nedá, ČNB v posledních letech výrazně zvýšila emisní náklady, ale z dlouhodobého hlediska to jakž takž může fungovat.
        Ale pořád je to lepší než produkty Národní pokladnice, tam se cena nedá odůvodnit. Jako památka pro Slávisty krásná věc, pamětní minci u ČNB nemá jen tak někdo.

        • Re: Posily v nedohlednu

          slaviator     před 11 lety 11.09.2013 00:10 |  
          0 0

          Já právě z těchto důvodů přemýšlím o obou variantách. Proof, která zůstane vystavena v obalu a za sklem v poličce, a obyčejnou

        • Re: Posily v nedohlednu

          slaviator     před 11 lety 11.09.2013 00:26 |  
          0 0

          Btw přijde mi škoda, že se neprodává i zlatá mince, byť by jen na váze čistého zlata byla za 1.000 korun (trojská unce...) plus další peníze zpracování a unikátnost. Tipuji, že zlatá mince Pepi Bican by mohla stát 2.000-5.000, nejspíš někde kolem těch tří tisíc. Přesto by si ji dost lidí koupilo...

          • Re: Posily v nedohlednu

            Khadgar     před 11 lety 11.09.2013 00:39 |  
            0 0

            Nene, zlatá by stála mnohem víc. To je v tomhle případě nereálné. Já jsem rád za stříbrnou, dostane se to k víc lidem.

            • Re: Posily v nedohlednu

              slaviator     před 11 lety 11.09.2013 09:56 |  
              0 0

              mea culpa... máte pravdu s Kactusem... já to chtěl pro názornou ukázku přepočítat z $ na CZE a z troyské unce na gramy a sekl jsem se... 1 g zlata stojí zhruba 1.000 kč, takže mince s 30 g zlata by byla i se zpracováním atd za 50 tisíc...

          • Re: Posily v nedohlednu

            Kactus     před 11 lety 11.09.2013 09:11 |  
            0 0

            zlata by stala nejmene 15 tis, spis vic. to se odviji od ceny zlata na burze, ktera je ted hodne vysoko.
            stribrne sou fajn.

          • Re: Posily v nedohlednu

            Kactus     před 11 lety 11.09.2013 09:14 |  
            0 0

            a kdybys chtel zlatou minci za 2-5 tis, bylo by to tak 3-4gramova mince, coz je takovy velice tenky a maly plisek (prumer max. 1,5cm)

            • Re: Posily v nedohlednu

              slaviator     před 11 lety 11.09.2013 09:59 |  
              0 0

              v ČNB máš v trezoru vystavenou tunu zlata. Její hodnota je teď jedna miliarda. Takže 1 g zlata je 1.000 Jč (plus minus desetikoruna). Takže 3-4 gramová mince by i se zpracováním stála cca 5-8 tisíc. A mince o 30 g by stála se zpracováním a unikátností 50 tis... To by si fakt moc lidí nekoupilo...

              (další možností by bylo pozlacení stříbrné mince... ale to je takový to, co e mi nelíbí...)

  33. Re: Posily v nedohlednu

    Alanor (admin)     před 11 lety 10.09.2013 22:09 |  
    0 0

    Tak Bílek bude co nevidět volný. A jak tak koukám na kroky slávistického vedení, tak začínám mít obavy.

    • Re: Posily v nedohlednu

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 22:51 |  
      0 0

      Sice mi to prislo fakt vtipny, nicmene asi neni :-D

      • Re: Posily v nedohlednu

        Alanor (admin)     před 11 lety 10.09.2013 22:52 |  
        0 0

        No ono to bylo myšleno jako takový nejapný vtip, ale v současné Slavii je možné vše. :)

      • Re: Posily v nedohlednu

        Alanor (admin)     před 11 lety 10.09.2013 23:00 |  
        0 0

        Jinak to až takové sci-fi být nemusí. Nevěřím, že Petrouš vydrží do jara.

        • Re: Posily v nedohlednu

          bongor     před 11 lety 10.09.2013 23:42 |  
          0 0

          Ale jo,po derby mu možná i zvýšej plat.

    • Re: Posily v nedohlednu

      slaviator     před 11 lety 10.09.2013 23:15 |  
      0 0

      Slávističtí fanoušci jsou nevděční. Není to tak dávno, co byla česká repre na 2. místě žebříčku FIFA a jaký jiný klub světa se může pochlubit tím, že během tří sezon se v něm vystřídají tři (ex)reprezentační trenéři? Pánové, tohle nemůže říct ani Barca s Realem dohromady :-D :-D

      • Re: Posily v nedohlednu

        slaviator     před 11 lety 10.09.2013 23:16 |  
        0 0

        *jaký jiný klub BY SE MOHL v případě příchodu Bílka pochlubit, že...

        • Re: Posily v nedohlednu

          leoneig     před 11 lety 11.09.2013 10:42 |  
          0 0

          Tvl to je děsivá a ne nemožná varianta..

          • Re: Posily v nedohlednu

            th     před 11 lety 11.09.2013 22:21 |  
            0 0

            A v Teplicích si taky pár sezon odtrénoval. Opravdu děsivá představa ...

    • Re: Posily v nedohlednu

      Oja     před 11 lety 10.09.2013 23:17 |  
      0 0

      Do našeho cirkusu to bude ideální principál!!!

    • Re: Posily v nedohlednu

      Matysek     před 11 lety 10.09.2013 23:20 |  
      0 0

      Bohužel jsem nad tím přemýšlel v autě a nemyslím si že by to bylo úplné scifi...

    • Re: Posily v nedohlednu

      Kornovo     před 11 lety 10.09.2013 23:30 |  
      0 0

      bilek?blaznite,kdo by ho zaplatil?

    • Re: Posily v nedohlednu

      bongor     před 11 lety 10.09.2013 23:41 |  
      0 0

      No nedivil bych se.Bílek už se k nám určitě těší.Nevěřím,že by ho vzali ještě někde jinde.Teď to má vyžehlený u Čápa,postavil mu jeho klenot do dvou zápasů.Dobrá práce,připadá mi to jako když před lety postavili do repre Kušníra,aby ho instalovali do výkladu.No a pomohle to,koupil ho Libe.

      • Re: Posily v nedohlednu

        honzah (přítel SN)     před 11 lety 11.09.2013 00:00 |  
        0 0

        Ovšem ten Vaněk se docela snažil, než teda dostal naloženo :-)

    • Re: Posily v nedohlednu

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 11.09.2013 07:46 |  
      0 0

      Taky mě to napadlo, to by byl úplný vrchol managerskeho amatérismu.
      a u repre Chovanec

  34. Re: Posily v nedohlednu

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 23:58 |  
    0 0

    Inu, začnu více chodit na konkurenční klub jménem HC Slavia Praha :-D

  35. Re: Posily v nedohlednu

    petrjir     před 11 lety 11.09.2013 07:55 |  
    0 0

    Seterle mluvil o zmene v zime ve sportovnim useku, tak bych jako realnou nahradu za Drzmiska videl Smicra, ktery z repre bude vyhnan Peltou.

    • Re: Posily v nedohlednu

      spino     před 11 lety 11.09.2013 08:53 |  
      0 0

      Kéž by, ale bojím se, že si tady bude chtít Řebíček Dřžmíška podržet. Druhého takového patolízala těžko sežene.

      • Re: Posily v nedohlednu

        th     před 11 lety 11.09.2013 22:18 |  
        0 0

        Šmicer? Viz působení v podobné roli s Bílkem pod Peltou a spol.?

    • Re: Posily v nedohlednu

      klimi     před 11 lety 11.09.2013 09:01 |  
      0 0

      Vyměníme trenéra U18 a pojedeme dál...
      Však doteď jsem nepochopil, proč měnili toho kondičního trenéra. Má to nějakou logiku nebo si jenom otevřel hubu?

      • Re: Posily v nedohlednu

        spino     před 11 lety 11.09.2013 09:06 |  
        0 0

        Ať to bylo jakkoliv, je to další signál, že náš klub řídí diletanti. A jejich králem je Držmíšek.

    • Re: Posily v nedohlednu

      Slawek     před 11 lety 11.09.2013 10:21 |  
      0 0

      A že tam toho dokázal..... Fotbalista to byl skvělej ale jak už to bývá manažerské dovednosti jsu o něčem zcela jiném.

  36. Re: Posily v nedohlednu

    inkrusta     před 11 lety 11.09.2013 08:39 |  
    0 0

    Já mám jiný návrh. Trochu přitvrdíme. Čas vyjednávání vypršel. Říkejte si tomu extrém, ale navrhuji, abychom tvrdě a bez prodlení zaútočili skutečně masovou letákovou kampaní, a zatímco se z ní bude sbírat, nasadíme cirkusáky, alegorické vozy, pouliční divadlo a možná i dobročinné koncerty, ano? A pokud to bude málo, lituji, ale přijde čas triček: „Mutanti ven!“, „Vesmírní chameleoni? Ne, děkuji!“ ... a pokud je tohle nevyžene, pak už nevím co…

    No, domnívám se, že všichni zapomínáme na jádro našeho problému a to je: Jak si budeme říkat? Eh, podle mě si můžeme vybrat buď: „Liga proti slintajícím monstrům“, či můj oblíbený návrh: „Komise pro Legalizaci Integrace Teroristických Organismů a jejich RehabilitacI ve Společnosti“. Eh, má to jednu nevýhodu - zkratka je „K.L.I.T.O.R.I.S.“.

    • Re: Posily v nedohlednu

      Kornovo     před 11 lety 11.09.2013 10:12 |  
      0 0

      cerveneho trpaslika taky zeru

      • Re: Posily v nedohlednu

        irax     před 11 lety 11.09.2013 15:32 |  
        0 0

        v sks nam nepomuze ani kral bramborovych lidi...

        • Re: Posily v nedohlednu

          Tonda     před 11 lety 11.09.2013 15:50 |  
          0 0

          jedině kdyby si někdo sehnal létající koberec a jel ho odposit, v opačném případě jsem pro rychlý konec, a ten toho bysme mohli docílit asi jedině 2 hodinama BK

          • Re: Posily v nedohlednu

            th     před 11 lety 11.09.2013 22:08 |  
            0 0

            A co nákaza Škody a zbytku kádru jistou chronickou nemocí diskžokejů 20. století? :-)

  37. Re: Posily v nedohlednu

    slamacek (přítel SN)     před 11 lety 11.09.2013 09:18 |  
    0 0

    Tak, ted uz tedy opravdu nevim co na toto rict. Neco se proste musi stat! Nevidim jinou cestu, nez prinutit A. Rebicka aby nam laskave vysvetlil sve kroky, nebo budou muset zacit litat facky. Nejde snad o to, ze k nam neprisel Milan, ikdyz mozna chtel (ono je otazkou jaky plat si predstavoval), ale jde o to, ze neco vyhlasime, stane se ... nic. Odejde stoper, neprijde nikdo, v podstate nic nefunguje a klub si tak nejak zije divnym zivotem... Jen my verni zustavame a porad v nejake slepe vire tam jak tupe ovce chodime a snazime se hrde stat pres rany ktere nam ustedruji...

    • Re: Posily v nedohlednu

      birkin     před 11 lety 11.09.2013 09:46 |  
      0 0

      mam dojem, ze probiha spor (boj) o vlastnictvi klubu a nez ten nejak dopadne, nikdo zadny vetsi investice napriklad do hracskyho kadru neschvali

      • Re: Posily v nedohlednu

        leoneig     před 11 lety 11.09.2013 10:59 |  
        0 0

        Dle mých informací nechal AŘ cca před půl rokem Slavii nacenit.Počítal se veškerý majetek klubu a to včetně hodnoty všech hráčů..Za jakým účelem ovšem to už můžu pouze spekulovat. Je fakt,že obvykle se naceňuje majetek za účelem prodeje,nebo když se připravují podklady pro insolvenční řízení..Ať je to jak je to, kroky vedení,tzn jet na minimum,tak aby mašina (Slavia)pouze přežívala a nikoliv prosperovala, tomu docela nasvědčují (vyhazov Kusýho ponechani Drzmíška,vyhazov Kubíka,neangažovaní zkušeného kouče,neposílení kádru a věčné mlžení)

        • Re: Posily v nedohlednu

          slamacek (přítel SN)     před 11 lety 11.09.2013 11:46 |  
          0 0

          Tohle vsechno muze byt pravda, ale neudelame pak vetsi skodu tim, ze se treba bude zase opakovat olomouc? Ono to zacina pomalu ktomu spet bojim se...

          • Re: Posily v nedohlednu

            leoneig     před 11 lety 11.09.2013 12:39 |  
            0 0

            Těžko říct..Sice bych to osobně chápal,ale případného kupce to asi moc nenadchne..