Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

Slávistická juniorka se snaží po nepovedeném vstupu do soutěže stoupat tabulkou vzhůru. Dnes chtěli sešívaní potvrdit vítězství v Olomouci na domácí půdě proti Jablonci. To se jim podařilo a zvítězili přesvědčivě 4:0.

Slavia - Jablonec 4:0 (3:0)

Branky: 6. a 21. Peterka, 13. a 69. Prošek

Sestava: Hrubeš - Smolák, Zákostelský, Čepelák, Čonka - Prošek (80. Zámečník), Salašovič, Verner (85. Veselý), Peterka (83. Poběrežský) - Hrubý - Škoda

Juniorka nastoupila posílená o hráče áčka Čonku se Škodou, naopak proti nám stáli známí hráči Rossi a Zoubele. Sestavy tak slibovaly zajímavou a na juniorskou ligu nadstandardní podívanou.

Slavia vstoupila do utkání dobře, když po pěkné akci a přesném centru Škody poslal červenobílé do vedení Jan Peterka! Povedený start potvrdil přesnou ranou k levé tyči Václav Prošek! Náš pravý záložník je v úvodu sezóny ve velké formě, šlo již o jeho pátou trefu! Poté se málem prosadil po zaváhání brankáře Šebka i Milan Škoda, skóre však nakonec zůstalo nezměněno. Na 3:0 tak slávisté upravili až ve 21. minutě hry, po kombinační akci se trefil opět Peterka. Slavia pak mírně polevila a od inkasovaného gólu nás zachránil jen výborný zákrok brankáře Hrubeše! Na druhé straně pak mohl Peterku v brankových dostizích dohnat Prošek, po pěkné akci však trefil pouze tyč! Ke konci první půle se hrál otevřený fotbal, kdy své šance neproměnili na jedné straně Landovský a na druhé opět Prošek.

Úvod druhé poloviny utkání začali slávisté pasivněji, ale převaha Jablonce neměla vyústění v podobě gólové šance. Tím, kdo vstřelil branku, tak znovu byla Slavia a přesně nemířil nikdo jiný než zmiňovaný Prošek. Navzdory obležení několika soupeřů se uvolnil a o tyč vstřelil svou druhou branku v dnešním zápase! Vedle našich střelců byl hrdinou utkání i brankář Hrubeš, několikátý povedený zákrok si připsal, když hlavičkoval Jurča! Populárního "bůra" mohl završit Matúš Čonka, ale trefil pouze spojnici tyče a břevna! Více už se nestalo, a tak juniorka po dnešní přesvědčivé výhře stoupla do středních vod tabulky.

Komentáře (106)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:0 v 1.poločase

    klimi     před 11 lety 09.09.2013 16:49 |  
    0 0

    Budu zdě asi opět zbombardován věčnými optimisty, když naštvaně řeknu:

    Proč nehrají testovaní hráči?
    Proč hraje Škoda místo Vondráčka?

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:0 v 1.poločase

      quelhar (admin)     před 11 lety 09.09.2013 17:03 |  
      0 0

      Z tweetu oficialek, ze o budoucnosti testovanych hracu se jedna, jsem pochopil, ze uz u nas asi nejsou. Za informace, jestli se trenerum hraci libili, fanousci klubu nestoji, budeme se muset spokojit s tim, ze se za par dni oznami, ze k nam neprijdou.

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:0 v 1.poločase

        klimi     před 11 lety 09.09.2013 17:07 |  
        0 0

        Ani mě to nepřekvapuje, máme přeci Féňu s Marcelem a Bortelem, tak na o posily :))

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:0 v 1.poločase

        judy     před 11 lety 09.09.2013 17:11 |  
        0 0

        achjo... neím co více říct , i já jako obrovský optimista začínám mít pomalu neblahé tušení.

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:0 v 1.poločase

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 09.09.2013 17:24 |  
        0 0

        Bohužel, tohle bylo očekávatelné.., bohužel, ale i tak, aspoň v jednoho z těch testovaných jsem doufal.

        • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:0 v 1.poločase

          quelhar (admin)     před 11 lety 09.09.2013 17:33 |  
          0 0

          Tak jsem se spletl, dle aktualne.cz ve Slavii pokracuje na testech Bunjaku, pryc je jen Uyi.

          • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:0 v 1.poločase

            th     před 11 lety 09.09.2013 19:08 |  
            0 0

            Evidentně jsi se nespletl ty. Když máš pravdu, trvej na ní důkladněji. :-)

            • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:0 v 1.poločase

              quelhar (admin)     před 11 lety 09.09.2013 19:14 |  
              0 0

              Aspon nejake zadostiucineni tedy mohu mit :o)

  2. Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. poločase

    Navar (přítel SN)     před 11 lety 09.09.2013 17:03 |  
    0 0

    Taky vás bolí hlava z toho průvanu, který vychází ze slávistické kabiny?

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. poločase

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 09.09.2013 17:30 |  
      0 0

      Petrous nastavil klimosku na max, takový průvan slavistická kabina nikda nezažila :-D

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. poločase

      Nosorozec     před 11 lety 09.09.2013 17:31 |  
      0 0

      Petrouš tim průvanem ve slavistické kabině myslel to, že otevře dvě okna naproti sobě :)

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 0:0 v 1. poločase

        mats     před 11 lety 09.09.2013 22:42 |  
        0 0

        Nedá se nic dělat. Peníze nikdo nedá. Takže nazout kopačky budou muset Petrouš s Vlčkem a Knoflíčkem. ;-) Tím bude zahájen proces posilování kádru skoro zadarmo...

  3. Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 3:0 v 1. poločase

    Nosorozec     před 11 lety 09.09.2013 17:30 |  
    0 0

    Škoda v útoku... Radši bych postavil Lišku nebo Vondráčka

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 3:0 v 1. poločase

      th     před 11 lety 09.09.2013 18:50 |  
      0 0

      Škoda snad taky dá nějaký ten gól a potvrdí v dnešním náročném zápase, že před utkáním s Bolkou má formu, kterou by bylo hříchem nevyužít. :-)

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 3:0 v 1. poločase

        Nosorozec     před 11 lety 09.09.2013 19:07 |  
        0 0

        Prošek vypadá ve formě :)

        • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 3:0 v 1. poločase

          Tom     před 11 lety 09.09.2013 19:52 |  
          0 0

          Na co Proška ?? My máme KOREŠE a přes toho se nedostane ani Ronaldo

  4. Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 3:0 v 1. poločase

    smolda21     před 11 lety 09.09.2013 17:46 |  
    0 0

    Dobrá zpráva, Jarolím je v prdeli, ten Nigerijec si asi zasloužil delší testování, ale souhlasím se Šetrlem, že by nás měli posílit pouze borci lepší než současní hráči, na co nám bude 5 hráču stejné výkonosti jako současný tým... raději pomalu zkoušet další a další a pomalu předělávat tým

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 3:0 v 1. poločase

      mart01     před 11 lety 09.09.2013 17:55 |  
      0 0

      Konečně názor, se kterým můžu souhlasit. Nad některými příspěvky tady začínám kroutit hlavou...

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 3:0 v 1. poločase

      spino     před 11 lety 09.09.2013 17:57 |  
      0 0

      Ty jsi asi ještě nepochopil, že jsou to všechno jen výmluvy, že? Nikdo z nich nepřijde a nebude to kvůli výkonosti.

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 3:0 v 1. poločase

      Navar (přítel SN)     před 11 lety 09.09.2013 18:08 |  
      0 0

      Je jasný, že noví hráči musejí být lepší. Ono to ale vzhledem ke kvalitě našeho kádru není zas tak obtížné.
      1. Vsadím výplatu, že Jarolím (ač je pomalý jako šnek a v mistrovských časech jsem ho posílal pryč) by náš zdecimovaný kádr skutečně posílil, má fotbalové myšlení, přihrávku i zakončení, oběhat by to za něj mohli Petrák, Gecov, atd.
      2. Vsadím výplatu, že by Brabec strčil i ve svých letech Bortela, Kolaříka, atd. do kapsy. A navíc by byl autoritou kabiny. Nevím jak to udělat, ale prostě se měli Juhar s Bortelem donutit odejít.
      3. Nechci hodnotit kvalitu Albana Bunjaku, ale už tím, že dal gól Berlínu, překonal osobák Škody :-) A navíc by se rval o svou šanci hrát.

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 3:0 v 1. poločase

        mart01     před 11 lety 09.09.2013 18:19 |  
        0 0

        S tim Juharem a Bortelem je dobrá kravinka, co blesk vypustil. Tomu se musím smát :D

        • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 3:0 v 1. poločase

          Navar (přítel SN)     před 11 lety 09.09.2013 18:22 |  
          0 0

          Proč ne, smích léčí

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 3:0 v 1. poločase

        honza1947     před 11 lety 09.09.2013 18:46 |  
        0 0

        Jarolím dostal nabídku ze zahraničí, tentokrát z Evropy a on osobně cizinu upřednostňuje. Do Berlína již odmítl jet. Takže i kdyby od Slavie nabídku dostal, zřejmě by ji stejně neakceptoval. Peníze jsou peníze. A těch dostane všude jinde víc než u nás, i když to bude do nižší soutěže.

        • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 3:0 v 1. poločase

          bongor     před 11 lety 09.09.2013 19:06 |  
          0 0

          Jenže on říká,že žádnou konkretní nabídku nedostal,tak na co by tady čekal,až jak se vedení vyspí?Taky se mi to nelíbí,MJ snad známe,jestli od něj chtěli stovku pod jedenáct,tak to určitě nezvládá ale on by myslím splňoval to kriterium organizátora hry.

          • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 3:0 v 1. poločase

            honza1947     před 11 lety 09.09.2013 19:14 |  
            0 0

            Chtěli ho ještě vidět v Berlíně, v ostrém zápase, než se rozhodnou jakou nabídku mu dát. Vždyť za poslední rok odehrál jedno utkání a ještě v Číně, kde ho nikdo neviděl. On ale do Berlína už odmítl jet.

            • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 3:0 v 1. poločase

              Tugarin     před 11 lety 09.09.2013 19:36 |  
              0 0

              Tak jarolím pryč, takže mohu přispět. jak už jsem napsal, tak s Jarolímem jsem krátce mluvil na mládežnickém turnaji minulý víkend. Z toho málo co byl ochoten říci, tak od počátku to bylo ztracené, spíše návnada pro fanoušky, že se někdo testuje, nežli vážně míněná zkouška. Od počátku bylo jasné, že se v podmínkách nesetkají a prý je otázka, zda za nabízených podmínek uloví vůbec někoho prvoligového.

              • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 3:0 v 1. poločase

                bongor     před 11 lety 09.09.2013 20:07 |  
                0 0

                Takže to celé bylo pěkné šmé pro ty otravné fanoušky,kterým už nestačí ani to krásné dvanácté místo.Ti fanoušci nevědí jaký máme silný kádr a ještě by chtěli naší věrchušce tahat z kapes její těžce vydělané penízky za nějaké Jarolímy,nebo hráče z podřadného Arsenalu.

                • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 3:0 v 1. poločase

                  Tugarin     před 11 lety 09.09.2013 20:25 |  
                  0 0

                  nechci si hrát, že mám kdovíjaké informace, ale nebyl to příjemný hovor. On si člověk hodně domyslel sám, ale tohle bylo jen potvrzení toho, že jsme na tom hodně špatně. U Zápotočného jsem čekali, že ho zaplatí Sparta, Brabce jsem chtěli vyměnit a smlouvy, které se nabízejí jiným hráčům jsou zřejmě koncipované tak, že by jí podepsal jen idiot, nebo někdo s osobním sponzorem.

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 3:0 v 1. poločase

      carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 08:03 |  
      0 0

      Zkoušet dál a dál , proč ne? To by jsme pak ale měli pozvat k týmu více hráčů, než jsou 4 dohromady(Jarolím, Sus, Bunjaku a Uyi - ten zůstává, nebo ne ? ) a sjednat ještě jeden přátelák třeba i mimo Eden(Strahov,Xaverov) , nebo je prostě poslat ukázat se do juniorky na celej zápas . Místo toho vedení hodnotí podle 1-2 tréninků a 45 minut v zápase , následně se s hráči rozloučíme. To je snad kratší testování, než v okresnim přeboru( nedivil bych se , kdyby si to museli hradit testovaní hráči sami). Jak jsem už psal dřív, moje nervy přetekly a do dalších zápasů to vidim mizerně(Boleslav,Jablonec,Sparta,Plzeň - navíc začínaje Jabloncem 3 zápasy v řadě venku!)

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 3:0 v 1. poločase

        carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 08:04 |  
        0 0

        Aha, už vidim i Uyiho, netrénuje . No radši nic !

  5. Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

    honza1947     před 11 lety 09.09.2013 19:02 |  
    0 0

    Škoda, že to Matúš netrefil pod víko. Mohl si trochu posílit sebevědomí, kterého se naším hráčům v "A" po těch všech peripetiích především nedostává. Od toho se jednoznačně odvíjí ta jejich mizerná forma, alespoň u řady z nich. Jsem o tom přesvědčen. I když "flákače a lenochy" bych tam také viděl.

  6. Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 09.09.2013 19:09 |  
    0 0

    Tip: nakonec přijde Sus a budeme ještě rádi....

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

      honza1947     před 11 lety 09.09.2013 19:17 |  
      0 0

      Sus se také vrátil do Vlašimi. Alban Bunjaku také sice skončil, ale o jeho možném angažmá se dále jedná.

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        klimi     před 11 lety 09.09.2013 19:19 |  
        0 0

        Proč by končil, kdyby o něj fakt měli zájem, prostě to byly zase jen plané kecy...

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

      Markus     před 11 lety 09.09.2013 19:36 |  
      0 0

      Raději snad ani ne. Celkově co k tomu říci, čekali jsme frašku a taky že přišla. Akorát mě štve ta ostuda, když u nás testujeme hráče, předvede pěkný výkon (Alban Bunjaku) a v zápětí se ukáže, že na něj celou dobu nemáme prostředky. Příště se na nás hráči z ciziny víte co ...

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        th     před 11 lety 09.09.2013 19:53 |  
        0 0

        Kdyby aspoň člověk věděl, že je hluboko do kapsy opravdu kvůli tomu, že si Řebíček není vůbec jistý v kramflecích a na kolik třeba je reálná šance, že se k Slavii místo něj v dohledné budoucnosti dostane někdo, kdo to bude dělat alespoň o trochu rozumněji, tak by se by se to dalo snášet. Ale opravdu je to den po dni nová a nová drobnost, kvůli které je člověku jen smutno a k vzteku. Počínaje tou ostudou v Pardubicích tahle sezona je jeden velký kontinuální trapas, který podle všeho zdaleka není u konce. :-(

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        Pepino44     před 11 lety 09.09.2013 20:16 |  
        0 0

        No tak s Albanem sice jednali korektně ale,když se dozvěděl částku,tak se zeptal zda je to za den nebo týden,když mu bylo řečeno,že měsíční gáže,tak se jednání dostalo do mrtvého bodu.

  7. Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

    Betynka58     před 11 lety 09.09.2013 19:33 |  
    0 0

    Nevíte někdo, jak to vypadá s Míňou Černým?

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

      mart01     před 11 lety 09.09.2013 19:49 |  
      0 0

      Je volný, ale nepočítej s tím, že přijde.

  8. Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

    naplavnik     před 11 lety 09.09.2013 19:38 |  
    0 0

    tak odchovance arsenalu bych tu tuze rád viděl, ale z toho vyjádření jsem zmatený... testy nepokračují a nyní se jen licituje o smlouvě? jsem si sice vědom, že teenager by nás asi nevytrhnul, ale jakožto náhrada za kisela by od ledna snad na naši ligu byl dobrý...

  9. Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

    Tom     před 11 lety 09.09.2013 19:50 |  
    0 0

    takže Sergio Uyi odsouzen za jednu chybu v 45 minutách ... Sus přišel na jeden trénink a zase zmizel ... Jarolímovy se nechtělo do Berlína ... a na Albana Bunjaku nejsou peníze ... Slibovaný tsunami v kabině bude doznívat celý podzim ...

    Jedeme na titul !!!

    Petrouš na hrad !!!

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

      th     před 11 lety 09.09.2013 19:58 |  
      0 0

      Ty si opravdu myslíš, že Petrouš je ve Slavii natolik velký pán, aby o tom všem, co píšeš (a co mi taky vadí) rozhodl?

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

      mats     před 11 lety 09.09.2013 20:11 |  
      0 0

      Možná by vedení mohlo dát inzerát do Annonce... Běžnou cestou, zdá se, fotbalisty sehnat nedokážou. :-) Sorry za sarkasmus, ale občas je to na člověka dost...

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        Nosorozec     před 11 lety 09.09.2013 23:16 |  
        0 0

        Jestli nabízej takový smlouvy, jako se tu řiká, tak by nejspíš nesehnali nikoho ani v anonci.

  10. Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

    jarodo57     před 11 lety 09.09.2013 20:07 |  
    0 0

    Nezlobte se všichni na mě,ale já to vidím tak ,že Slávia je absolutně v prdeli.Já už těm sedmilhářům nevěřím ani slovo.Jen bych chtěl všem co mají dočinění s tím co se ve Slávii děje vzkázat Polibte mi prdel pánové a dámo.Místním diskutérům se omlouvám za sprosté slova,bohužel slušná jsem vúdči k té svoloči nenašel

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

      spino     před 11 lety 09.09.2013 20:43 |  
      0 0

      Vypíšu vám příjemce vašeho vzkazu:

      Řebíčkové, Držmíšek, Hodač, Tepeš, Nouzáková, Býček, Raiman

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 09.09.2013 22:34 |  
        0 0

        Opravdu nevím, co společného se Slavií má valašský kníže Vlad III. Dracula, zvaný Tepeš...

        • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

          mats     před 11 lety 09.09.2013 22:39 |  
          0 0

          ...možná tím chtěj naznačit, že fanouškům pijou krev... :-)

          • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

            Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 09.09.2013 23:00 |  
            0 0

            a pořádně :-))

        • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

          spino     před 11 lety 09.09.2013 22:52 |  
          0 0

          Tak například Tepeš zaštiťuje to hloupé nařízení, které tady zavedl pan Platil poté, co si strachy z fanoušků nasral do kalhot, spočívající v zákazu sezení v prvních dvou řadách. Ale těch věcí je samozřejmě nespočet a dostali bychom se až k pyru.

          Znovu opakuji, jeho nařízení to není, ale nikdo ho tady nedrží a pokud se podílí na takovémhle terorizování fanoušků, pak musí hněv fanoušků spadnout i na něj.

          • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

            Wulfstan (přítel SN)     před 11 lety 09.09.2013 23:04 |  
            0 0

            Tepeš zaštiťoval turkům do pr... dřevěný kůly. A dokonce nejen turkům, ale i vlastním vzdorným bojarům.

  11. Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

    spino     před 11 lety 09.09.2013 20:12 |  
    0 0

    Tak co Řebíčku? Pereme? Pereme?

  12. Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

    Pepino44     před 11 lety 09.09.2013 20:58 |  
    0 0

    Tak bych trochu změnil téma posil zpět k dnešnímu zápasu juniorky. Juniorka byla "posílena" dvěma hráči Ačka. Čonka-mimo trefené spojnice ke konci zápasu stejně marný jako v Ačku,hrozná malá domů na začátku zápasu,prostě nevynikne ani v juniorce. Škoda pěkně nacentroval na gol,několikrát pěkně sklepl,ale s postupem času nějak zapomínal běhat. Jinak ještě zaujal,když mu podjely nohy a spadl z výšky rovnou na p...l. Představoval jsem si,že dá nějakej ten gol ale nic, Šance zazdíval jako v Ačku. A nyní po pořádku. Hrubeš-výtečný výkon,velice jistý,přesné a dlouhé výkopy.Mám dojem,že je lepší než Černý i Čonto. V obraně nejlepší Čepelák,možná,že by bylo dobré jej zkusit na pravém beku. V obraně velmi jistý s dobrou fyzičkou,bojovník. Nevím jak vypadá směrem dopředu z pozice stopera moc nevyjíždí,ale na pravém beku bych ho zkusil.Horší než Nitri by asi nebyl. Výborný byl Prošek,který nejenom,že dobře centruje,ale dává i goly. Zdatně mu sekundoval Peterka,kterému to taky dobře střílí. Jinak dobré výkony Hrubý (zvláště v prvním poločase),Verner a Salašovič. Prvních 20 min,hrála juniorka velmi dobrý fotbal,postupem času,zřejmě pod dojmem stavu 3:0 hra pomalu upadala. V úvahu pro Ačko by byl asi Hrubeš do branky,Prošek na pravé křídlo a Čepeláka vyzkoušet na pravém beku.

  13. Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

    Ravik     před 11 lety 09.09.2013 21:02 |  
    0 0

    dotaz pro insidery? následující čtyři kola nevypadají na velký bodový přísun. Má Petrouš nějaké ultimátum na bodový zisk nebo se tak nějak počítá, že budeme mít po 11. kolech bilanci 2 - 1 - 8? :-(

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

      mart01     před 11 lety 09.09.2013 21:09 |  
      0 0

      Po derby už Petrouš nebude.

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        bongor     před 11 lety 09.09.2013 22:04 |  
        0 0

        Právě derby ho zachrání ve funkci.

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 11:43 |  
      0 0

      Já bych ho už asi vyhodil, i když nic moc zásadního to neřeší. Zůstává-li, navrhuji ultimátum - aspoň 1 bod z příštích 2 utkání. A pak se uvidí, jak dál...

  14. Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 09.09.2013 21:10 |  
    0 0

    výborný Peterka, výborný Prošek. Hlavně poslední gól Proška stál za to. Na pravé straně zálohy si převzal míč, přesprintoval křížem hřiště, zbavil se 4 nebo 5 protihráčů a z levé strany, z hranice vápna trefil krásně levačkou křižně od tyče. Velice se mi líbil i pravý obránce Smolák, původně to byl tuším pravý nebo levý záložník a ten posun na beka mu podle mě sedí, naučil se dobře bránit, vyhrává osobní souboje a navíc má rychlost, techniku, nebojí se jít přes protihráče.
    Trochu nechápu střídání trenéra Smejkala, od 21. minuty vedeme 3:0, od 69. 4:0, ale stejně přijde první střídání až v 80. minutě. Třeba takový Liška se celý zápas rozcvičuje a na hřiště se ani nedostal, mohl jít klidně místo Škody na 20-25 minut. To samé Duga, Verner už podle mě nemohl, trochu i kulhal ale Smejkal ho tam nechá až do konce. Jinak tomu dnes nebylo co vytknout.

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 09.09.2013 21:12 |  
      0 0

      oprava Verner nehrál celý zápas, na 5 minut ho nahradil Veselý.

  15. Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

    Kactus     před 11 lety 10.09.2013 08:50 |  
    0 0

    s timto majitelem se budeme zachranovat kazdy rok a jednou to treba nemusi vyjit.
    no co, druha liga taky liga.
    posily nula, presne jak jsem odhadoval, trapna pokuta aby se nereklo. uz se tesim na bolku, z nizsich rad se da hezky na hrace pokrikovat at toho nechaj a vypadnou

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

      quelhar (admin)     před 11 lety 10.09.2013 11:04 |  
      0 0

      Omlouvam se, preklikl jsem se a smazal jsem zrovna ten duplicitni komentar, ke kteremu byla reakce a ne ten, ktery byl nadbytecny. Nebylo to umyslem.

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        Markus     před 11 lety 10.09.2013 11:16 |  
        0 0

        Sem si říkal, kam mi zmizel :) V pohodě, nic zajímavého.

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

      Tugarin     před 11 lety 10.09.2013 09:30 |  
      0 0

      Jsem v práci a nemohu tady spustit video, mohl bys prosím obsah parafrázovat ?

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        th     před 11 lety 10.09.2013 09:37 |  
        0 0

        Vůbec se tím nezatěžuj, Vocel zas jen dělá pitchoviny. Skutečný název videa je ''Rath PŘIZNAL v poslaneckém sněmovně ŽE KRADL!!''.

        Já bych to mazal jako spam a bannoval ...

        • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

          Tugarin     před 11 lety 10.09.2013 09:49 |  
          0 0

          Díky, hezky jsem nalétl. Asi touha, aby "majitel" vůbec promluvil....

        • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

          spino     před 11 lety 10.09.2013 10:03 |  
          0 0

          Ale ten projev sedí na našeho majitele jako ulitý. :D

  16. Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

    slamacek (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 09:39 |  
    0 0

    Pratele, jedine co mne na soucasnem stavu desi je, ze vlastne nikdo nezna plany naseho majitele. V tom vidim nejvetsi potiz v soucasne dobe.
    Pokud je pravdou, co se objevilo tusim na Ceske Pozici o tom, ze Rebicek musi bojovat o vlastnictvi klubu, je pochopitelne, ze klub si momentalne zije takovym zivotem jakym zije. Je neprodejny a uprimne neni rozumne do nej prakticky vubec investovat. Nam pak nezbyva nez doufat, ze tyto spory (pokud tedy opravdu existuji) brzy budou ukonceny.
    Pak snad prijde doba, ze bud zacnou do klubu tect penize i od soucasneho majitele, a nebo dojde k prodeji.

    I na soucasne situaci, po sportovni strance je ovsem zarazejici, ze nekteri hraci, nepristupuji ke svym povinnostem lepe. Myslim si, ze klub by jim v zadnem pripade nebranil, v pripade zajimave nabidky odejit, ale neni tady videt snaha tech hochu na sobe poradne pracovat a prodat to pak na hristi. Nasazeni nekterych frajeru je dost nepochopitelne. Bohuzel neni moc nadeje sahnout do juniorky a odsud vytahnout jinyho kluka. I kdyz uprimne ja bych klidne na plac jeste dva tri kluky poslal. I kdyby to melo byt jen na jeden dva zapasy. Minimalne bych od nich ocekaval maximalni nasazeni, coz by bylo vic nez jejich zdatnost.

    posily zadne zrejme neprijdou, ale zachrana by pro tento tym nemela byt na poradu dne. V serii tezkych zapasu ocekavam zisk max. 1 bodu. vse co uhrajme navic by pro mne bylo prekvapenim... Petrouse bych neodstreloval. Naopak meli bychom jen v tehle situaci zadat maximalni snahu o dosazeni nejlepsiho vysledku. Otevrit oci a priznat si, ze nase soucasna sila je takova jaka je. Ze nemame v soucasne dobe na to se pomerovat se spickou ligy. A to ze jsme Slavia? Ano jsme, ale v tezke situaci a to tak, ze v hodne tezke situaci...

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

      Jiri1     před 11 lety 10.09.2013 10:40 |  
      0 0

      To se mylite , zamery naseho majitele jsou do jiste miry vice nez jasne , pozemky v Edenu,. kde mu v realizaci brani jiste obcanske sdruzeni a dale moznost stabilni brebendy za clenstvi v predstavenstvu a pod.
      Urcite bych nepodcenoval ani ruzne ksefty s hraci a pod. v podobe stinoveho manazera , ktere realizuje treba Drzmisek.
      Bohuzel klub se potapi a my s nim, to ze neprijdou zadne posily bylo jasne po prvnim tydnu, kdyz Jarolim oznacil nabizene podminky za smesne.
      Samozrejme Seterle je ze soucasneho stavu velmi nestastny , snazi se zajistit nove spoecniky pro vstup do klubu a neco by se mohlo urodit do konce roku, radikalni zmenu ale asi necekejte.

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        lassiter     před 11 lety 10.09.2013 11:06 |  
        0 0

        moznost stabilni brebendy za clenstvi v predstavenstvu, to je dobré :-)

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        Tugarin     před 11 lety 10.09.2013 11:35 |  
        0 0

        To s Jarolímem mohu potvrdit, včetně toho, že zřejmě nemáme nato, abychom dali slušnou nabídku jakémukoli schopnějšímu hráči. Pokud někoho bude chtít, tak evidentně na výměnný obchod.
        Nejhorší na tom je, že od počátku bylo jasné, že žádný "průvan" nebude. Pouze sklaní optimisté a Petrouš, uvěřili, že se chystá "nábor" a my tady naivně řešily kvalitu "posil".
        Na druhou strabnu jsem, se na pár týdnů docela zabavili, ne ?

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        Kornovo     před 11 lety 10.09.2013 12:19 |  
        0 0

        v tomto kontextu by me zajimalo,kdy milan cerny podepise dukle.nebo snad bude nekdo sponzorovat jeho smlouvu ve slavii?

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        th     před 11 lety 10.09.2013 13:16 |  
        0 0

        Už vidím, jak se někdo hlásí, že by měl zájem vstoupit do klubu, lít do toho peníze a čekat, až pak zas ostatní spoluvlastníci s akciemi na doručitele udělají na nějaké mimořádné valné hromadě zase nějakou flignu, aby dotyčného oškubali z klubu vyštípali ...

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        Slawek     před 11 lety 10.09.2013 14:05 |  
        0 0

        Ano, záměry majitele jsou celkem jasné. Pozemky v Edenu snad, to aby měl čím ručit, aby měl prostě aspoň nějaký majetek. jinak je to vlastnictví velmi pofidérní. Majitel touží hlavně sehnat manažera, který přivede sponzory, aby nemusel vydávat další a další finanční prostředky a k tomu ještě bez patřičného efektu. Už do toho vrazil docela dost. A že bez efektu, tak to je především jeho chyba. Ve Slávii dnes nejsou ani ti, kteří by mohli ten efekt zajistit svou odbornou činností. Už tu prostě, až na pár jedinců, nejsou. Nové společníky nezajišťuje Šetrle, ale Aleš Ř. a podle toho budou asi také vypadat. Zase to pravděpodobně budou zlatokopové - diletanti. Slavia je nešťastný klub.

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 11:40 |  
      0 0

      Jak ,,bojuje o vlastnictví klubu´´? Někdo to právně napadnul a tvrdí, že Řebíček není vlastníkem klubu? Kdo? A jak je to vůbec možné? Prosím o detaily nebo odkazy...

  17. Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

    judy     před 11 lety 10.09.2013 12:17 |  
    0 0

    Můj milovaný klub je v troskách a mám pocit že se to jen tak nezpravý.... možná šeterle chce někoho přivést ale je si vědom že to musí být někdo kdo nám kutečně pomůže ALE nemáme na to evidentně prostředky, a co teď ? nemáme hráče kteří chtejí něčeho dosáhnout a je jim výsledek a jejich budoucnost evidentně uplně jedno.. na nové ambiciozní nebo zkušené nejsou peníze.. trenér si s tím neví rady a já se mu nedivím nema nikoho do obrany Dobrotka možná jedinej snese přísnejší měřítko ale Nitri ? Dostál ? Čonka ? :D z nich nejlepší je teď momentálně pouze snaživej Dostál je opravdu k zamyšlení.. o Borteloj kterej v každým zápase udělá obrovskou chybu a výsledek mu je asi uplně jedno ... tak s timhle to vážně nikam nedotáhnem ...

    No jo ale co s tím ? jak s toho ven ? pokud se Řebíček bojí že mu Slavii vezmou tak nám nedá ani korunu a sponzoři nám moc nepomůžou protože výsledky stojí za velký H. takže ? než se koukat na to jak Slavii ničí diletanti kteří tomu nerozumí a chtějí jen zbohatnout na něčem co jim prostě patřit v životě nebude jelikož Slavii si přivlastnit nejde protože tak je v každém z nás, možná spadnout do druhé ligy tam se očistit od špíny a plísně která je již delší dobu ve Slavii a možná bude klid ? nebo se pletu ? bolí mě z toho všeho u mého sešívaného srdce.

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

      Kornovo     před 11 lety 10.09.2013 12:23 |  
      0 0

      kdyz uz tak: nezpravi,ale jinak celkem souhlas.pro uklidneni situace asi bude lepsi dat slavii na vedlejsi kolej,nez se s tim furt nervovat.nebo stary dobry nabeh na hriste jako kdysi

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        no-nick     před 11 lety 10.09.2013 12:35 |  
        0 0

        Kdyz uz tak nespraví:-)

        • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

          Kornovo     před 11 lety 10.09.2013 12:38 |  
          0 0

          kdyz uz tak uz :-)

          • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

            no-nick     před 11 lety 10.09.2013 13:00 |  
            0 0

            Je teda pravda, ze nezpravy je velkej luxus:-)

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        judy     před 11 lety 10.09.2013 13:32 |  
        0 0

        no tak to dopadne když si to po sobě člověk nepřečte...

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

      Barra     před 11 lety 10.09.2013 12:59 |  
      0 0

      A jak bychom se konkrétně pádem do druhé ligy očistili? To mi není jasné. Druhá liga = mín diváků a méně zájmu sponzorů = menší příjmy a menší rozpočet = slabší mužstvo.

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        th     před 11 lety 10.09.2013 13:22 |  
        0 0

        Naivní představa spočívá v tom, že sestupem Slavia nebude dál schopná plnit funkci, pro kterou ji majitelé drží (pračky na peníze), a proto se jí zbaví a pokusí se najít jiný subjekt nebo úplně jiný způsob, jak svého cíle dosáhnout.

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        slamacek (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 13:24 |  
        0 0

        mozna, ze jedina sance jak se zase zvednout je udelat to co Glasgow Rangers. Jenze kdo to bude vest? hnuti fans? dyt se nedohodneme ani tady :) priklad vidime u bohemky. je to sice mensi klub, ale touto cestou se vydat? to taky neni spasa... chtelo by to opravdu silneho majitele, ktery by vse ocistil, spojil klub se stadionem a teprve pak by byla nejaka nadeje.

        • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

          Barra     před 11 lety 10.09.2013 13:29 |  
          0 0

          Fandové Glasgow Rangers neudělali nic podle mě - klub byl potrestán za nadměrné zadlužení pádem do čtvrté ligy.

        • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

          capt (host)     před 11 lety 10.09.2013 14:23 |  
          0 0

          například Portsmouth byl kvůli finančním problémům přeřazen do 4. ligy a pak si ho fans koupili http://bit.ly/15gseui

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        Markus     před 11 lety 10.09.2013 13:51 |  
        0 0

        Plus spousta fixních nákladů, které bychom v druhé lize nebyli schopni unést. Stěhování z Edenu a dost možná i nějaké škrcení tréninkových prostor.

  18. Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

    deadbeat     před 11 lety 10.09.2013 12:55 |  
    0 0

    Myslim, ze by opravdu nebylo od veci vyzkouset Proska v acku - a slovem "vyzkouset" mam na mysli zakladni sestavu, ne nejakejch mizernejch deset minut. Strili jeden gol za druhym, vypada to, ze ma skvelou formu. Kdybychom meli juniorum davat sanci tehdy, kdy se acku dari, jak tu casto ctu, nedostanou sanci nikdy. Za zvazeni by mozna stal i Hrubes.

    Skoda se zjevne nedokaze prosadit ani v juniorsky lize a troufam si tvrdit, ze to neni nahoda.

    Testovani hracu dopadlo presne podle myho ocekavani, ale obvyklej dobrej pocit z toho, ze mam pravdu, se nejak nedostavuje.

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 10.09.2013 13:09 |  
      0 0

      Ano, u Proška je to přesně situace, ve které bych se nebál dát mu šanci v áčku. Takové formy by se mělo využít a ne čekat, až bude v čudu, jako se tomu loni stalo třeba u Hrubého, Šimečka a Bazala.

      Hrubeše jsem osobně neviděl udělat chybu, byť je pravda, že příliš zápasů juniorky nevidím. Ale i jinak jsou na něj jen dobré reference. Já bych se také nebál dát mu šanci, ale je to spíše debata na akademické úrovni, protože od Petrouše se toho stěží dočkáme.

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        Betynka58     před 11 lety 10.09.2013 13:38 |  
        0 0

        Třeba Petrouš svá slova o průvanu v kabině myslel vážně, a když zjistil, že mu vedení nikoho zvenku nepřivede, nebude chtít vypadat jako idiot a sáhne do juniorky. Já jsem totiž asi už jeden z mála, který pořád věří, že je to schopný trenér, jen s maximálně okleštěnými pravomocemi.

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 14:16 |  
        0 0

        Dobré odpoledne Vám všem.
        Dovolím si říci svůj názor a děkuji za "nastavení zrcadla" při této disputaci:
        1) Protože situace je taková, že k nám zřejmě nepřijde nikdo na takové úrovni, aby byl schopen být alespoň "trochu" oporou v tomto "teamu" hráčů, kde opravdu v současné chvíli jsou schopní hrát ligu Dobrotka, Petrák, Mičola a snad Zmrhal s Gecovem?, budeme muset celou tuto hrůzu včetně těch dalších asi čtyř tvrdých zápasů vydržet, je asi nasnadě už teď zapracovávat naše "mladé pušky". Oni už toho moc zkazit víc nemůžou. Teď jen váhám, zda je do této bryndy vůbec pouštět, aby to nakonec nebylo kontraproduktivní a klucí se z toho nepo........... herně i mentálně. To je to, oč tu běží....
        2) Prošek, Hrubeš, Hrubý, Bazal a někteří další jsou naše naděje. Svými výkony jsou, nebo byli na tom dost dobře. Nejsem takový sledovatel a znalec, určitě jsou zde lepší znalci (a to myslím v dobrém) těchto hráčů jako mirros, Alanor a další. Šanci by postupně dostávat měli, protože pokud ještě hraje Karol, Dobrotka a chytá Černý, mohou něco pochytit a zapracovávat se. Co tím zkazíme? Že bude hrát Čonka, Juhar, Nitianský, Bortel, Škoda, Fenin........? To už jsme viděli , ale "Sbohem a šáteček".
        3) Vedení je tam, kde je. Už jsem to psal a nemíním uhnout ani o píď. Takhle amatérsky to nedělají snad ani ve Slavoji Houslice. Nechci tady upouštět nějaký opar schizofrenie a tak nebudu říkat co všechno je možné a nemožné kvůli penězům..... Z posledních tahů však víc a víc nabývám dojmů, že máme tak čistě vypráno, že už lepší být vypráno nemůže. Kolik majitelů už u nás přepralo své špinavé "prádlo", aby je mělo čisté..... To je děs a hrůza. Stačí se podívat do historie zápisů z valných hromad a to i před období, kdy nás koupil ENIC. A lítáme v tom jako nudle v hrnci.
        4) Co udělat, aby se to zastavilo? No, přiznám se Vám, že to normálně nevím.
        Uź jsem oslovil některé slávisty z řad bývalých fotbalistů. Bohužel je výsledek nic moc. Je mi to líto. Já se Slávií dýchám a stejně jako většina z Vás jsem Slávii dával a dávám co mohu (fandím a věřím), Slávie mi krom období, kdy mi dávala radost žádné peníze na výplatu neposílala a nikdy mě neživila jako profesionála, nikdy sem si na ní neudělal jméno a nikdy jsem jí nevycucával.......... A kdo jiný by to měl Slávii vrátit, když ne tito hráči. Uznávám, že je to problém i proto, že současné vedení už se několika bývalých slávistů zbavilo a tak si Ti "ostatní" už nechtějí "nabít držku". Zprávy z bojiště se mění každý den a tak toho optimismu do dalšího období moc nemám a zatím to nevypadá nic moc ani s Mínou Černým...... ježíši jak rád bych se mýlil.
        5) Trochu mimo Slávii. Dnes hraje naše repre "A" v Turíně. Mám moc rád Vláďu Daridu, je to slušný kluk a taky skromný..... Toho si vážím.
        Ostatním, co v jakési letištní hale na sobě roztrhali šaty a zpívali, že "Drulák je Ču..", chci jen říci, že boží mlýny melou pomalu a tak na nás došlo i s panem Peltou a spol. Některé věci se sice mohou odpustit, ale zapomenot se nemá.
        Připomíná mi to písničku, kterou rozdílně zpívali dva muzikanti a kteří už nejsou mezi námi. Písnička se jmenuje "Bonsoir Mademaseille Paris", kdysi jí zpíval Jan Antonín Pacák a Olympic a pak jí nazpíval Petr Muk. Co myslíte, která byla lepší............
        Sokrates55

        • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

          Borris     před 11 lety 10.09.2013 14:20 |  
          0 0

          naprosto souhlasím do poslední čárky.... Bohužel, nutno dodat....

        • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

          jarodo57     před 11 lety 10.09.2013 16:39 |  
          0 0

          Když to shrneme tak Slávia je banda podvodníků,vyděračů,lhářů,bafuňářů,lezdoprdelků,nýmandů,amatérů,lemplů,alkoholiků,prodejných hráčů a já nevím co ještě.A vzal jsem to hezky ze zhora a jen si stačí doplnit jména s funkcema v týmu.Slávia je dle mého blízko krachu a to nejen sportovního,ale i ekonomického.

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 14:18 |  
        0 0

        Mám obavu, že ani talent kalibru Ter Stegen by u nás šanci nedostal. Jsou přeci moc mladí, že...? Diviš, Berkovec, Valeš,... Dalšími do řady budou Hrubeš a Řehák?

  19. Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

    klimi     před 11 lety 10.09.2013 14:01 |  
    0 0

    Milan Černý do Dukly, vedení se opět pochlapilo.

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

      spino     před 11 lety 10.09.2013 14:10 |  
      0 0

      Za tohle někdo zaplatí!!!

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        deadbeat     před 11 lety 10.09.2013 14:18 |  
        0 0

        :)) Myslim, ze bys mel dospet, spino.

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        Barra     před 11 lety 10.09.2013 14:21 |  
        0 0

        Za to, že Milan Černý šel tam, kde dostane víc na výplatní pásce? No jasně, že Dukla to zaplatí, kdo jiný. Slavia určitě ne.

        • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

          slaviator     před 11 lety 10.09.2013 14:50 |  
          0 0

          Černý ne... Ale vedení, a to za to, že s ním jednali (spíš nejednali) stylem "Hele, tak seš jako vodchovanec, tak bys nás neměl nechat ve štychu a přijít a hrát tu pokud možno zadarmo"...

    • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

      Borris     před 11 lety 10.09.2013 14:16 |  
      0 0

      jojo taky jsem teď četl článek. Už k tomuhle fakt nemám slov. A vlastně se tomu Míňovi ani nikdo nemůže divit, když člověk vezme v potaz jak trapné podmínky při jednáních údajně nabízíme, jak se tu proslýchá. Prostě pád nadále pokračuje a nejhorší na tom je, že ta propast do které se řítíme ještě stále nedosáhla svého dna. Slibovaný průvan je zase jen snůška lží, nic se nezmění a jede se dál ve "starém dobrém" složení.... Nemám slov....

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 14:20 |  
        0 0

        Má rozum ten chlapec, Dukla vypadá narozdíl od Slavie bohužel jako jakš takš fungující tým.

        • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

          soudek82 (přítel SN)     před 11 lety 10.09.2013 14:25 |  
          0 0

          Už tam není vztek, nen taková ta bezmoc a smutek...jeden z posledních srdcařů, který se vrátit navíc chce je přeplacenej z průměrného ligového týmu, kolik jsme mu nabízeli? 20 měsíčně a strvaný v mekáči zadáčo?

      • Re: Juniorka: Slavia - Jablonec 4:0

        th     před 11 lety 10.09.2013 14:30 |  
        0 0

        Vlastně zůstávám klidný, co se týče ''průvanu'' v kabině. Ano, všichni lemplové, žoldáci a jiní kazisvěti tam zůstali a dál budeme hrát tužku. Ale i kdyby se ten průvan stal, nevěřím, že by došlo k nějaké zásadní změně. Řez Slavia potřebuje, ale v prvé řadě na úplně jiné úrovni, než je kabina a trenér A týmu. Děsí mne, že přesto, jak strašné výkony předvádí, je to v tuto chvíli úplně zástupný problém.

        Hodně štěstí Míňovi v Dukle.