Ale popořadě, Slavia vstoupila do utkání dobře a v první půli předvedla uspokojivý výkon. Blýskl se zejména Dávid Škutka, který v souboji přetlačil stopera Kopice a hlavou nekompromisně zakončil. Tah na branku je sice základní charakteristikou útočníka, ve vršovickém klubu to však byla od odchodu Zbyňka Pospěcha věc nevídaná. Blízko uklidňujícího druhého gólu pak byl po rohu Martin Dobrotka, ale hlavičkoval nedůrazně. Jihlava o sobě dala vědět jen několika dobrými průniky a jednou jedovatou střelou aktivně hrajícího Harby. Slavia však mohla jít do šaten spokojenější, zdálo se, že zápas má pevně ve své moci.
Bohužel po návratu na hřiště následovalo to, co v minulém kolem proti Znojmu. Sešívaní přestali hrát a v podstatě jen čekali na závěrečný hvizd. Oproti utkání v Brně se ho tentokrát ale bez újmy nedočkali. Zápas vzal do vlastních rukou nechvalně proslulý sudí Jech (v roce 2010 doslova zařízl tým Karla Jarolíma na Bazalech, za což dostal trest na 8 zápasů a byl vyřazen z evropské listiny) a odpískal nejen v kontextu tohoto zápasu naprosto nepochopitelnou penaltu. Z mediálních výstupů ředitele Šeterleho, trenéra Petrouše a kapitána Kisela se zdá, že pohár trpělivosti přetekl a Slavia se konečně ohradí proti tristnímu způsobu vedení utkání ze strany rozhodčích. Buď jak buď, Vaculík nabídnutou šancí nepohrdl a s přehledem pokutový kop proměnil. Slavia se konečně vrhla do útoku (hle, že to najednou šlo!) a hrál se fotbal nahoru dolů. Zatímco Kisel pohrdl odkrytou jihlavskou svatyní, Milan Kopic odčinil svou chybu a parádní trefou z voleje rozhodl. Slávisté tak v konečném součtu po laxní druhé půli prohráli 1:2.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Radek Černý - 5 - S obdrženými góly nemohl nic dělat, dobře zakročil proti střele Harby v první půli. Byl aktivnější při sbírání centrů, ačkoliv při tom jednou chyboval právě po souboji s Harbou. Naštěstí však míč dopadl na roh mimo branku.
Martin Dostál - 4 - Nepříliš výrazný, do očích bijících kiksů se nedopustil. V obraně bylo pár chyb, třeba neobsazený centrující hráč před penaltou, a v útočné fázi týmu příliš nepomohl. Dohromady mírně podprůměrný výkon.
Milan Bortel - 3 - Nejslabší hráč Slavie a asi i celého zápasu. Jak začal své angažmá v sešívaném dresu solidně, tak v této sezóně patří k nejhorším hráčům. Chyboval už při Harbově brance, která neplatila kvůli ofsajdu. Poté zavinil penaltu, byť ta jde hlavně "na triko" rozhodčího Jecha. Přesto by si měl stoper ve vápně počínat obezřetněji. Slavia nutně potřebuje druhého stopera k Dobrotkovi.
Martin Dobrotka - 5 - Zahrál dobře, nejlépe z obranné čtveřice. Vzadu se výraznějších chyb nedopustil, je jen škoda, že neproměnil svou šanci na 2:0 v první půli. Nicméně do zakončení se prodral dobře a při útočných standardkách je navzdory své výšce nebezpečný.
Martin Hurka - 4 - Na poměrně netradičním postu levého obránce odehrál dobrý zápas. Byl aktivní, pěkným centrem vybídl ke skórování Škutku. Slušný výkon si ale v závěru pokazil fatální chybou při bránění Kopice, který zápas rozhodl. Tam se ukázalo, že Hurka nemá zažitou obrannou hru, zkušený obránce by po nákopu nemohl protihráči poskytnout tolik prostoru. Proto jen čtyřka.
Vojtěch Štěpán - 5 - Byl aktivní a odehrál slušný poločas. K jeho střídání vůbec nebyl důvod. Má dobrou známku i proto, že hrál jen v té půli, která se slávistům vydařila.
Ondřej Petrák - 5 - Patřil k nejlepším hráčům, zvláště v první půli byl hodně vidět a povedlo se mu jedna pěkná sólová akce, která však byla zakončena nepřesně. Ve druhé půli se podobně jako zbytek mančaftu poněkud vytratil, přesto je jedním z mála slávistů, kteří mohou být za svůj výkon proti Vysočině pochváleni. Lepší pětka.
Jaromír Zmrhal - 4 - V první půli nebezpečně střílel, jinak ale příliš vidět nebyl, což je u Zmrhala věc již takřka tradiční. Podprůměrný výkon. Opakovaně tvrdím, že v současné formě na základ nemá, a Zmrhal mě o tom téměř každé další kolo znovu přesvědčuje.
Štěpán Koreš - 4 - Začal dobře, byl aktivní, poté se vytratil. Vojtěch Štěpán podal lepší výkon a pokud už chtěl někoho Petrouš střídat, tak to měl být spíše Koreš. Ačkoliv i jeho výkon v první půli byl ucházející a nebyl důvod stavět nerozehraného Mičolu.
Karol Kisel - 4 - Začal několika dobrými přihrávkami, poté se dost stáhl do hloubi pole, což nebylo úplně ku prospěchu věci. Za stavu 1:1 zahodil tutovou šanci, když minul odkrytou Blažkovu svatyni. Šlo o podobnou chybu, jakou předvedl Škoda proti Dukle.
Dávid Škutka - 6 - Předvedl perfektní zakončení, když přetlačil Kopice a přesně zakončil. I jinak byl dost aktivní a prospěšný pro tým. Po přestávce ale doplatil na pasivní hru týmu a téměř nulovou podporu. I tak si zaslouží pochvalu a lepší šestku. V posledních dvou utkáních, kdy nastoupil v základu, ukázal, že volání fanoušků po jeho nasazování bylo jednoznačně oprávněné.
Tomáš Mičola - 4 - Nevím, zda byl Štěpán zraněn, nebo zda šlo o předzápasovou domluvu, že Mičola po zranění odehraje poločas. Každopádně se Petroušovi toto střídání nepovedlo. Mičolovi se příliš nedařilo a i tato výměna vedla ke slávistické pasivitě. Výsledné hodnocení: čtyři minus.
Martin Juhar - 4 - Střídal v té době už matného Koreše, hru ale neoživil. Vidět byl jen, když vcelku kvalitně střílel na Blažka, který střelu vyrazil před neobsazeného Kisela. Jak ten naložil se šancí, už v hodnocení několikrát zaznělo.
Milan Škoda není hodnocen, hrál příliš krátce.
Komentáře (236)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
klimi před 11 lety 03.09.2013 11:38 |Nezbývá než souhlasit. Pozitivní na zápase jednoznačně výkon Škutky a Petráka, Hurka by na postu křídla byl určitě mnohem lepší, bohužel musí lepit sestavu po naprosto nepochopitelném Čonkovi a absenci dalších obránců.
Proč nezkusit místo Bortela Kolaříka? Já si prostě myslím, že Kolařík na to má, ale musí hrát vedle nějakého vůdce, kterým Dobrota určitě je! :)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 03.09.2013 11:44 |Kolaříka bych také neodepisoval, ale nemyslím si, že má na to, abychom byli úspěšní v následujících čtyřech nesmírně těžkých kolech.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
utrzeny_ze_retezu před 11 lety 03.09.2013 11:49 |A nebo ho zkusit na beka.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 12:56 |Mně se Petrák poslední dobou dost líbí. Hurku bych tam klidně nechal hrát dál, protože horší než Čonka nebude i kdyby se snažil. Další plus by bylo, že by nastupoval. A Mičola se opravdu nepoved, nechápu proč šel o půlce ven Štěpán, kdyby to bylo po deseti minutách třeba, tak by se aspon videlo jak nastoupili s Korešem do druhé půle a tohle nechápu moc. Nevim jestli máte z koreše stejnej pocit jako já, ale přijde mi, že se vždycky tak nějak utrhne tak prvních 10 minut co je na hřišti a pak jde do kopru uplně..
Jinak s hodnocením asi problém nemám, jen snad Juhar mi přišel jako velká bída..
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Chlupp (přítel SN) před 11 lety 04.09.2013 10:35 |Doufam, ze Slavia poda oficialni protest proti Jechovi za vymyslenou penaltu a ovlivneni zapasu...!
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
tolsimir před 11 lety 03.09.2013 11:40 |Ja si osobne myslim, ze Kisel predvedl jeste vetsi minelu nez Skoda, ktery to mel prece jen z plneho behu, zatimco Kisel na to mel relativni klid. Jinak stejne jako ty absolutne nechapu stridani Micoly
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 03.09.2013 11:42 |Ledaže byl Štěpán zraněný... Jinak Petroušova minela.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
edenian před 11 lety 03.09.2013 15:03 |Ja chapu stridani Micoly jako vyuziti moznosti poslat poprve po zraneni hrace / proto az do druhe pule / ktery je schopen skorovat a ktery pred zranenim hral velmi dobre. Nic vic bych v tom nehledal. Ja myslim, ze je to logicky.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Borris před 11 lety 03.09.2013 11:51 |Já jsem hlavně strašně rád za Dávida že se trefil a dokázal že jeho opomíjení bylo nesmyslné. Ten se asi v minulých zápasech fakt musel dusit vzteky, když musel z lavičky sledovat jak místo něj opakovaně dostává přednost nególovej Škoda. A v neděli a ve středu si asi prožil takovou malou satisfakci. Strašně jsem rád že se trefil a moc mu fandím aby mu to vydrželo. Snad teď Petrouš konečně viděl, že Dávid měl dostat šanci mnohem dřív a že k němu nebyl zrovna fér. Protože když se člověk podívá kolik šancí dostal Škoda....
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 03.09.2013 12:51 |Ahoj Borrisi, myslím že patřím mezi největší zastánce Dávida Škutky tady. Pevně mu věřím, mám rád hráče s jeho povahou.
Přesto jen malá poznámka: Dávid Škutka odehrál za Slavii od jeho příchodu 812 minut, Milan Škoda 941. Tak velký rozdíl mezi nimi tedy není, vlastně naskočil do každého zápasu který se hrál od jeho příchodu, až ten se Slováckem a Plzni (ale tam to spíš bylo dané tou červenou kartou Juhara). Je sice pravda, že Dávid spíš naskakoval během utkání do zápasů, často ´když tele už bylo utopené´, jak se u nás říká, tedy Slavia nešlapala - na druhé straně byl ale čerstvý a soupeř už měl přece něco naběhané. Vše má své pro a proti.
V každém případě doufám, že teď bude dostávat svojí šanci od začátku. Chce to ale jasně patřičnou podporu středopolařů, jak se na Jihlavě ukázalo. První poločas dobrý, pak úpad celého mužstva.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Borris před 11 lety 03.09.2013 14:06 |Já vim Barro, ale je tu jeden veliký rozdíl který tomu všemu dává úplně jiný rozměr. A to je, jak sám zmiňuješ, počet zápasů odehraných v základu. A ty by se dali u Dávida bohužel napočítat na prstech jedné ruky. A on je veliký rozdíl naskakovat z lávky nebo od začátku. Je jednoznačně výhodnějšíí začínat v základu než naskakovat do rozjetého vlaku. I když jsou soupeřovi obránci už třeba unavenější. Bohužel Dávidovi to bylo z nějakého neznámého důvodu umožněno velmi málo.... Navíc přesně jak píšeš, Dávid mnohdy naskakoval když jsme byli na place bezradný. Z mého pohledu je to jasné. Tolik prostoru kolik dostal Škoda, o tom si doposud mohl nechat Škutka tak maximálně jen zdát.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 03.09.2013 14:25 |Nezbývá mi než souhlasit.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
capt (host) před 11 lety 03.09.2013 15:56 |Škutka hrál v základní XI osmkrát (loni:Ml. Boleslav, Brno, Liberec, Teplice, Dukla, Jihlava - letos: Chomutov, Jihlava a vstřelil 4 branky (což jsou shodou okolností všechny jeho branky v našem dresu), pro mě jasný signál, že by měl nastupovat v základní sestavě
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Kornovo před 11 lety 03.09.2013 16:04 |ja vam rozumim chlapi,ale podivejte se jak k roli nahradnika pristoupili napr. bednar a mahmutovic.to ze stridajici utocnik naskoci proti unavenejsi obrane by pro nej mela byt vyhoda,ale david z toho nic extra nevytezil
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
capt (host) před 11 lety 03.09.2013 16:17 |snad teď bude tuhle roli plnit Škoda. Pokud by Škoda střídal Škutku potom, co vstřelí jednu, dvě branky a Škoda tam přidá třetí, tak se zlobit nebudu
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
bongor před 11 lety 03.09.2013 12:56 |Já myslím Borrisi,že by teď měl Petrouš postavit Škodu.Chce si taky dát góla,nemusí ten Škutka vyzobat všechny hrozinky.Ale vážně,kolik
bodů nás ta paličatost trenéra už stála?
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
mirros před 11 lety 03.09.2013 11:51 |Už se fakt musím smát...Hurka s Dostálem se nechali obcházet celý zápas a mají 4....Bortel za smyšlenou penaltu, když odskákal ve vzduchu vše bez chyby, tak má 3.....Kisel který nehrál nic zvláštního a netrefil branku z 5 kroků má 4...Štěpán střídal protože byl zraněnej....Mám pocit, že si v Jihlavě nebyl a psal si to z onlinu....:-))) jinak souhlas se Škutkou..ukázal, že Petrouš se 6 kol mýlil, když ho nedával do základu...
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 03.09.2013 11:55 |Hurky s Dostálem, co se celý zápas nechali obcházet, a bezchybného Bortela jsem si skutečně nevšiml. Možná jsi toho přes hradbu z těl policistů a slzy z pepřáku příliš neviděl. :)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
klimi před 11 lety 03.09.2013 11:58 |Neudělal Bortel tu minelu, když si chtěl zpracovat odkoplý míč a ten mu "podskočil" nohu? Naštěstí "byl" pak Jihlavák v ofsajdu.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 03.09.2013 11:59 |Udělal, je to psané i v hodnocení. ;)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
klimi před 11 lety 03.09.2013 12:03 |Jsem vůl... :)
Jinak pokud se nepletu, tak na Hurku hrál Masopust a taktéž jsem si nevšiml, že by ho nějak školil, takže budu taktéž označen za blbce :))
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
mirros před 11 lety 03.09.2013 14:48 |no budeš...protože Masopust hrál celou druhou půlku na levé straně a tudíž přes Dostála...zřejmě si tam nebyl anebo nebo nepoznáš Dostála s Masopustem.Dostál si s ním nevěděl evidentně rady.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 03.09.2013 12:01 |:-)
Když Mirros na téměř každé hodnocení Alanora reaguje se slovy ´Teď už se ale musím smát´, tak ať se nediví že dostane odpověď ze stejného soudku.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
mirros před 11 lety 03.09.2013 14:51 |já jsem nepsal, že byl Bortel bezchybný, ale byl o hodně lepší než oba krajní, kterým si dal lepší známku... Neseděl jsem za hradbou těl policistů, ale na tribuně tak dost vysoko, odkud jsem měl dokonalý přehled.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
slamacek (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 12:18 |Dostal by mohl mit i 5. vzadu slusne. smerem dopredu snaha byla a jeho auty muzou byt velice nebezpecne.
Hurka za 5 taky. pomohl ke vstreleni golu a i jeho dalsi podpora utoku byla solidni. vzadu to je slabsi, ale na prumer by to stacit melo. navic kolikrat pres nej tolik opevovany Masopust vyzral?
Bortel 4. za penaltu (to ma byt jako faul?) nemohl. celkem solidni, az na tu neskutecnou chybu pri golu, ktery nebyl spravne uznan.
Kisel. ja nevim. to co nedal, tedy spis jak to zazdil je silene. to je jako vlastenec, nebo neuhlidani soupere. i jinak dost kazi. alespon se vice stahnul do stredu a snazil se dirigovat hru. nemuzu si pomoct, ale jeho bych ze sestavy stahl. hraci jej az zbytecne casto hledaji a on pri vsi ucte k nemu neni tvurcem. 4 asi spravne
Zmrhal podle mne doplaci na to, ze neni na place nikdo kdo by jej usmernil. ten kluk ale v sobe neco ma.
u druheho golu nevim kdo chyboval, ovsem toto vycitat Hurkovi je podle mne chyba. 1) jihlava ve snaze posilit utok poslala krejciho, ktery sel na stopera a tim uvolnil z teto pozice kopice, ke kteremu se dle mne mel nekdo stahnout ze zalohy, nebo si jej meli lepe prebrat stoperi. myslet si, ze 175cm vysoky hurka uhlida 187 cm vysokyho kopice je proste silenost.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 03.09.2013 12:21 |K rozhodujícímu gólu - Když už, tak si to měli rozebrat leda ti stopeři, těžko bude bránit záložník za obránce Hurku. A hlavně to vůbec nebyl hlavičkový souboj, takže výška nehraje roli. Třeba Hubáček je taky vysoký jako Hurka a pochybuji, že by bránil tímto způsobem. To je zkrátka o obranných zkušenostech. Já chápu, že to není Hurkův post, ale hodnotím dění na hřišti.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
slaviator před 11 lety 03.09.2013 13:07 |Kisel mi prijde je z formy hodně dlouho... Akorát tak křičet s rozhazovat rukama, ale ani neprihraje přesně...
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
martyni (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 14:36 |Mne neprijde moc k smichu, jak kazdy tyden reagujes na Alanora.. nemusis mit stejny nazor, ale muzes to napsat s respektem k cloveku, ktery pro nas spoluvytvari tenhle web. Myslim, ze neni takovy problem si to odpustit. Diky.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
mirros před 11 lety 03.09.2013 14:53 |mícháš dvě věci..já obdivuji a uznávám kluky, kteří tento web vytváří...druhá věc je neobjektivní hodnocení...dopředu ti klidně napíšu, kdo bude mít špatnou známku :-))))škoda, že nechytal Čontofalský,,ten by měl tak maximálně za 2...
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 03.09.2013 14:57 |Tak to dopředu napiš. Holedbáš se tím týdny, ale nikdy jsi mi ještě nesdělil, kdo je můj oblíbenec.
To, že jsem zaujatý proti Čontofalskému, je holý nesmysl. Za rok, co hodnotím, měl právě on nejlepší půlroční hodnocení.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
martyni (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 15:23 |No já je míchám, protože je míchat chci..:). Právě proto, že je uznáváš a obdivuješ, tak by si zasloužili uctivější formu, i když ti přijde hodnocení neobjektivní.. neříkám, kdyby to bylo od nějakýho pitomce, kterej píše hlouposti v každým příspěvku, tak mi ani nestojí za to reagovat.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
bramburek (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 16:15 |myslíš třeba od Vosla?
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
RaDDa521 před 11 lety 03.09.2013 22:00 |když čtu tvoje příspěvky ať tady nebo na webu Slavie, tak zaujatost k určitým hráčům bych našel spíš u tebe :)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Beju před 11 lety 03.09.2013 12:29 |Konecne hodnoceni, se kterym se temer ztotoznuju. I kdyz ta Kiselova minela mi bude asi dlouho lezet v hlave.. A Skutku rozhodne do zakladu misto Skody, ten je posledni zapasy dost spatnej.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
spino před 11 lety 03.09.2013 12:38 |Takže si to zrekapitulujme:
Majitel nechce posílit kádr a s hrou ve středu tabulky je spokojen.
Šeterle na jednu stranu dělá rozvážného ředitele a na druhé straně pracuje na odstranění Petrouše.
Držmíšek dělá to co obvykle - nic.
Trenér už začíná propadat šílenství jako jeho předchůdce Rada, kdy je přes špatný výkon spokojen.
Hráči hrají pod psa, většina opor je totálně z formy a krom Kisela je to pravděpodobně všem jedno (Fenin, Gecov, Čonka, Škoda, Bortel, Nitrianský, Juhar).
Vidíte někde nějaké východisko ke zlepšení?
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Wulfstan (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 12:56 |já navrhuju - po vzoru Karagandy - obětovat na hřišti nějaké zvíře, např. Vosla
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
slaviator před 11 lety 03.09.2013 13:09 |Co to psal JV1234, že kdyby byl spino majitelem Slavie, tak by fandil Pákistánu v kulickach...? :)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 03.09.2013 13:22 |:-)))
Wulf se tady neobjeví často (což lituji), ale když už, tak to stojí za to!
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
spino před 11 lety 03.09.2013 13:55 |Pokud se vám líbí wulfuv humor, pak si spolu nemáme co dále říct, protože můj humor a myšlenky se pohybuji úplne jinde.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 03.09.2013 14:16 |Že tvé myšlenky jsou úplně jinde a ne snadno pochopitelné, je obecně známo. Že si spolu doopravdy nemáme moc do říkání, je zase mi osobně už dávno jasné - což neznamená, že se nebudu ozývat, když půjdeš v tvém humoru a myšlenkách tak daleko, že budeš například urážet ty, kteří se neumí bránit.
Jinak bych ti přál, abys měl alespoň trochu erudice Wulfstana v sobě. Není tomu jinak tak dlouho, co jsi na oficiálkách tvrdil, že Wulf patří mezi ty, které si nejvíc vážíš.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
coolair před 11 lety 03.09.2013 14:31 |Spino, souhlasím, všichni dávno víme, že ty jsi prostě jinde :-D
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Markus před 11 lety 03.09.2013 13:23 |Já jen vidím rostoucí vzdálenost mezi fanoušky a vedením Slavie, tento růst má rychlost a ta se také zvětšuje. Fanouškové jsou z podstaty věci odolní jedinci, ale každý máme svůj limit a třeba u mě ta strunka už praskla. Bohužel tak po nadějném období (respektive období, kdy jsem stále ještě věřil v progres správným směrem) prožívám další desiluzi. Po tomto vystřízlivění mi tak nezbývá než jen podporovat ty původní myšlenky Slavie a diletanty ve vedení Slavie ignorovat.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
carfi-sks (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 20:05 |To se naprosto shodujem !
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 03.09.2013 13:35 |Myslím, že jsi přehlédnul bod číslo 1, který je základ všeho. Nejsou peníze, otáčí se každá koruna, Šeterle to jasně deklaroval ihned po svém nástupu v červnu. Možná, že právě schází v pokladně to, co se očekávalo od Kusýho a ´sponzorů-kteří-se-nenašli-přes-veškerou-snahu-Kusýho´ minulou sezónu.
Tím se ti rozplyne také tvé tvrzení, ´že majitel nechce posílit kádr´. Když nejsou prostředky, z čeho? Že bys snad přispěl, Spino?
Jak z toho ven? Nemluvit o nesmyslných pohárech, smířit se s tím že máme průměrné mužstvo a že bude nějaký čas trvat, že budeme opět patřit mezi elitu. Fandové se můžou zlobit, že jdeme do páté konsolidační sezóny, ale musí vzít realitu, jaká je. Naše místo je prozatím někde mezi 7 a 12 místem, podle mě. Jen trpělivost a tvrdá práce nás opět může dostat nahoru. Což neznamená, že minimálně ten zkušený stoper je zapotřebí, aby v mužstvu nastal klid, věřím že jsme bohužel tuto sezónu ztratil zbytečně moc bodů. S nějakým Latkou - Zápotočným atd. bychom měli o pár bodu více, a podívejme se na tabulku, např. 5 bodů extra (a to si myslím že je realistické) by znamenalo hned páté místo.
Jinak tady měl jeden kolega (a moc se omlouvám že mi zase uteklo jeho jméno) nedávno dobrý nápad, když se přimlouval za to, aby každý z těch 6.000 věrných fandů se snažil přemluvit dva kolegy, členy rodiny, dědu, babičku, souseda, je jedno koho, aby šli s ním na fotbal. Kdyby se to doopravdy podařilo, tak by hráči hráli před vyprodaným stadionem, a podpora 18.000 nebo více krků by je přece ještě o něco více hnala dopředu. Stačí si vzpomenout na zápas Bayern-Chelsea, ale také na atmosféru při zápase v květnu 2008, kdy na Slavii našlo před 20.000 diváků svojí cestu.
Více diváků - ještě lepší podpora - lepší výsledky - větší zájem sponzorů - více příjmu - větší prostředky na posily - atd., atd.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 03.09.2013 13:39 |S tím zápasem v květnu 2008 jsem chtěl samozřejmě říct Slavia-Jablonec, 2-2.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
chcipak před 11 lety 03.09.2013 15:00 |Nápad to není vůbec špatný. Vězte ale Barro, že po zápase s Teplicemi je přemlouvání těchto řekněme méně horlivých slávistů velice nelehký úkol.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 03.09.2013 15:30 |Jsem si toho plně vědom. Naštěstí byly Teplice výjimka v Gambrinuslize, holt sesypali jsme se.
Jinak mě napadá: co tak snížit ceny extra vstupenek tak, že druhá bude stát např. jen 50%, děti do 12 let nebo 150 cm výšky budou mít vstup úplně zdarma, atd. (pamatuji si, že se jednou tady řešilo aby se vstupenky rozdávaly po škole v okolí, a že byl nějaký problém se smlouvou s majitelem stadionu. Problémy jsou ale aby se řešily).
Aby se přilákalo více diváků na stadion, řešil to Beerschot (B) jednou tím, že se mezi těmi co přišli a koupili si (očíslovaný) program, se losoval o poločase nový vůz. Domluvilo se s Opelem (Opel měl tehdy továrnu v Antverpách), dostali vůz Vektra za výrobní náklady. Pro Opel to byla reklama, v komerčních rádiech běžely znělky na možnost vyhrát auto, Beerschotu se výdaje za nákup auta více krát vrátily tím, že přišlo podstatně více diváků (jestli si dobře pamatují kolem 16 tis, kde běžně chodila tak polovina). Akce pokračovala tím, že na konci sezóny byly vylosované další tři vozy mezi těmi diváky, kteří od doby zahájení akce chodili na fotbal a koupili a schovali si Beerschot Echo, tedy program. Na každý zápas bylo téměř vyprodáno. Zvedly se podstatně příjmy, lidé si zvykli chodit, ale hlavně mělo to pozitivní efekt na hráče a hru.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
jarodo57 před 11 lety 03.09.2013 16:49 |Tak tohle už je úplně o něčem jiném.Řekni mi proč Slávia , která hraje hovno musí mít nejdražší vstupenky,které si i tak otrávení fanoušci musí koupit a ještě na ten líný a prodejný póvl co běhá po trávníku budou tahat rodinu? Fanoušci na ně chodí pořád. Dokonce zápas co zápas jezdí na zápasy venku a za odměnu mají tohle?Teď je na řadě Slávia a jejich vedení.Šetrle teď uspořil na pokutách 1,5 melouna tak ať dá lístky za babku.Třeba za 30Kč .Nebo 5 piv zdarma .A nebo to co píšeš ty .Druhý lístek a další zdarma apod.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 03.09.2013 16:59 |Pět piv zdarma!? To by bylo veselo:-)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
mats před 11 lety 03.09.2013 22:30 |no ne pro každýho diváka... prostě - pět piv celkem... na jeden zápas... nejsou peníze no... :-)))
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
carfi-sks (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 20:09 |Kdyby snížili cenu vstupného(po Teplicích asi dost razantně), tak by se i slávisti dali nalákat. Teď ale, když se vlastně nic neděje(z toho se vyspíme), se aspoň mně maximálně vysmějou do obličeje .
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
klimi před 11 lety 03.09.2013 13:02 |Kdo má zájem, tak zde hodnocení Deníku Sport...
http://isport.blesk.cz/galerie/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-13-14/170701/?foto=5
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 03.09.2013 14:08 |Uf, tak tentokrát oproti mému hodnocení přidal skoro 2 body každému. A 4 v tomto kontextu pro Štěpána? Asi na ten zápas nekoukali a mysleli si, že střídal kvůli špatnému výkonu.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 03.09.2013 14:13 |A koukám, že naši hráči dostali pomalu lepší hodnocení než sparťané, kteří sehráli výborné utkání s Baníkem. Přitom ten rozdíl mezi námi a naším rivalem byl, jakkoliv Spartu nesnáším, naprosto evidentní.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 14:56 |Já si myslím, že to může být dáno i tím, že jsme tu trochu přísnější ;)
Další otázka je, jakým způsobem oni hodnotí, jestli je pro ně pětka taky průměrná známka, nebo ne..jejich hodnocení slovní mi vždycky přišlo zvláštní atd.
Dále když na to nahlédneme trochu z jiného úhlu, tak první poločas jsme byli jasně lepší a Jihlava neměla ani prd. Druhej poločas jsme nechali hrát Jihlavu, ale šance taky neměli. Čili dobrá defenzivní práce, kvůli které není třeba snižovat známku na (nebo pod) průměr. Rozhodla to až "penalta" která úplně změnila zápas. A potom na závěr gól holení v záklonu uplně nefotbalový pozici kdy míč trefil jeho a ne naopak.
Když se na to podívám takhle tak mi nadprůměrné hodnocení smysl dává..
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 03.09.2013 14:58 |I kdyby hodnotili tak, jak říkáš, tak jim to moc nesedí na tu Spartu. :)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 15:07 |Souhlasim, ale to je jiná věc a s tímhle hodnocením to nesouvisí ;)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
bongor před 11 lety 03.09.2013 15:49 |Díval jsem se na rumuna s chachary asi půl hodiny.Takže jsem ten výborný výkon naštěstí neviděl.Viděl jsem jen průměrný výkon v souboji s podprůměrnou Ostravou.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Kornovo před 11 lety 03.09.2013 16:15 |ja bych banikovce az tak nesnizoval.nas super tym jim napriklad venoval bod.v tomto kontextu kdy pri kazdem venkovnim zapase dostali 4,se nas bodovy zisk s nimi jevi jako velmi trapny
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
slaviator před 11 lety 03.09.2013 13:05 |Nesouhlasim s Bortelem. Mě se nelíbil už na jaře, s Dobrotkou by měl hrát Kolarik....
Hurku bych na beku nechal, Petrak opět kvalitní výkon a Skutka super, ukázal že je to útočník. Nic proti Skodovi, je to hodnej kluk, poctivej, snaží se, v kádru bych ho rozhodně nechal, ale be jako forvard no.1
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
spino před 11 lety 03.09.2013 13:06 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-13-14/179578/kotala-jsem-konzultoval-s-hrebikem-priznava-sportovni-reditel-brna.html
Ještě zapomněl dodat, že to konzultoval s majitelem Zbrojovky Řebíčkem.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
slaviator před 11 lety 03.09.2013 13:11 |Rebicek na 100 % neni majoritním majitelem Brna...
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
SKS70 před 11 lety 03.09.2013 14:21 |a je také 100% majitel Slavie?
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
spino před 11 lety 03.09.2013 17:01 |Určitě ne!
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
jirkka před 11 lety 03.09.2013 13:20 |OT: mě spíš připadá na jednu stranu paradoxní na druhou stranu asi příznačné dění v dnešní Slávii mediální vyjádření dvou osob, zodpovědných za sportoví kvalitu A týmu ohledně posílení mužstva. Trenér Petrouš minulou středu řekl, že v kabině bude průvan. A dnes ředitel Šeterle řekne, že se nechce nechat tlačit do nějakých zbytečných nákupů. Mluví Ti dva spolu vůbec????
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
mart01 před 11 lety 03.09.2013 13:22 |Přesně, podle mě spíš mažou fanouškům med kolem huby.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Kactus před 11 lety 03.09.2013 13:53 |co chcete? bylo jasne ze zadne posily neprijdou, to by museli nekolik hracu vyhodit rovnou.
pod timto majitelem nam psenka proste nepokvete.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 13:54 |to jsem zvědavý, co nám chtějí mazat po 11. kole.
To, že se tým zázračně rozjede, Petroušovi nevěřím. Spíše bych se nedivil, kbychom se po letech přímo na sestupových pozicích.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 15:04 |Já jsem zvědavej co bude po repre pauze, protože jestli nic, tak by měl dát Petrouš výpověď, protože dělat jim takhle šaška je fakt moc.
Je samozřejmě otázka, jestli to řekl, jako nějakej tlak na vedení, ale to mi smysl nedává vůbec. Takže spíš mu něco slíbili a je otázka zda mu to splněj..
A vyádření o tom, že vezmem jenom fakt posily..k smíchu ty se totiž neválej zadarmo na začátku září někde, maximálně, když má člověk štěst, tak je sežene na začátku přestupového období, nebo před startem ligy...
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 13:31 |S hodnocením oblígátně souhlasím, Hurka hrál solidně, ale gól jde na jeho triko, nedá se svítit. Zase to moc nepořešil Petrouš, takhle přijít o vedení je do velké míry i chyba trenéra, hlavně měl řešit tu posivitu.
Jinak mám od kamaráda, co hraje za Admiru zajímavé info o Feninovi. Trenér se z něj sice mohl pominout, ale spíše pro jeho "jméno" než pro přínos na hřišti.
Šance měl, ale neproměnil, hrál dost na sebe a kazil, byť byl hodně znát rozdíl v jeho technice. Celkově minimálně v kabině moc dobrý dojem nezanechal a nezapadl. Kamarád doslova říkal, že zažil dost namachrovaných fotbalistů, ale tohle ještě neviděl, jak nafoukaně se Fenin choval. Všem dával najevo, že mu nesahají po kotníky, že on je velkej ligovej fotbalista, na hřišti každého "jebal" za každou maličkost a hráče shazoval a měl kecy. Takže vážně nepatřil mezi kandidáty na Spoluhráče roku.
Prostě Fenin je podle mě totální úlet a měl by se ze Slavie pakovat, ten kluk nemá dobrý charakter, kazí atmosféru v kabině, nechce tvrdě pracovat a při jeho výkonnosti z něj nikdo na zadek nepadne.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 03.09.2013 14:35 |Na Fenina to není zdaleka první zmínka o namachrovanosti, co slyším. Ona už stačila ta jeho reakce na novináře po zápasu na Admiře. Navíc mám důvod se domnívat, že není příliš oblíben ani mezi spoluhráči na Slavii.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
bongor před 11 lety 03.09.2013 15:55 |Nerad se několikrát opakuji,ale u Fenina udělám výjímku.Než k nám přišel,tak jsem dvakrát napsal,že je to typickej sralťan.A to se se vším všudy nyní ukazuje.Namachrovanost,úroveň nevalná,jebání spoluhráčů na hřišti a tak dále.Rychle zabalit a přeposlat
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
klimi před 11 lety 03.09.2013 14:20 |OT: Zabrousil jsem na stránky FC Augsburg a líbilo se mi, jak mají udělané informace o termínech zápasů všech týmů...
http://fcaugsburg.de/cms/website.php?id=/index/news/termine.htm
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Slawek před 11 lety 03.09.2013 14:32 |Re: Jihlava - Slavia 2:1 (Hodnocení: 1)
Od: Slawek - Úterý, 03.09. 2013 - 09:14:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
Slavia prý hrála do 74. min.skvěle. (Sport úterý 3.9. str. 9 - Nešťastníci kola) Tak to může napsat jen nepřítel Slavie, kterému současná situace náramně vyhovuje nebo fotbalový analfabet. Přál bych si přečíst komentář po zápase repre, kdyby právě tak skvěle nároďák zahrál. Třeba hned v pátek proti Arménii. Vždyť jsme sehráli stejné 2.poločasy jako v Liberci, jako proti Znojmu a vlastně jsme si koledovali o gól. Vždy přišel a kromě Znojma jsme prohráli. Hodnocení možná lahodí vedení, protože nebude tak akutní potřebné hráče shánět. Mám velké obavy, že na tento zjednodušený pohled doplatíme!
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 03.09.2013 14:34 |Jak jsem psal výše, deník Sport je spíše k smíchu.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
lassiter před 11 lety 03.09.2013 14:43 |Tak někdy to nesedí no, na druhou stranu je rozdíl známkovat jedenáct lidí v klidu ze záznamu nebo dvacet dva naživo a ještě u toho psát report.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 03.09.2013 14:46 |Já taky známkuji naživo, jen proti Znojmu to bylo ze záznamu, protože nefungoval přenos. To, zda si důležité a nejasné momenty autor ještě jednou projde, závisí na tom, nakolik chce být objektivní.
A ještě bych podotkl, že alespoň na Slavii většinou chodí více redaktorů Sportu, takže je na nich, jak si práci rozdělí. Každý redaktor má také klub, na který přednostně chodí, takže ty domácí hráče zná. Tudíž rozdíl je pouze v tom, že oni známkují i druhé mužstvo.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 15:00 |Jenže když náš kůň je hrábě, čapoun deníku sport, co není schopen zformulovat a napsat myšlenku, tak co by člověk čekal..
btw vim že tohle nehodnotil on..
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
honza1947 před 11 lety 03.09.2013 15:11 |Nemohu osobně souhlasit s hodnocením Radka Černého, a to proto, že dle mého názoru se výrazně podílel na 2. gólu, když si pro ten "kopec" co letěl 50 metrů před malé vápno nedošel a stál na lajně jak tvrdé "Y" a pak jen rozhazoval rukama. To, že Kopice neuhlídal stoper a zejména pak Martin Hurka, to je až následná chyba, která byla dle mého názoru podmíněna nečinností brankaře. A takových gólů, které jsme letos dostali zbytečně, a ztratili tak body, podmínil Radek svou nečinností více. Podle mne Černý - 3, Hurka -5, Bortel - 4.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
mart01 před 11 lety 03.09.2013 15:26 |Sergio Uyi! Séééérgiioooo! :))
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
petrjir před 11 lety 03.09.2013 15:29 |http://slavia.cz/clanek.asp?id=Do-Slavie-prichazi-na-testy-obrance-Sergio-Uyi-11897
Tak první z testovaných černoušků. Rád bych tu viděl taky černocha do útoku. Jsem zvědav, kdo na testy ještě přijde. Mirros mluvil o 4-5 hráčích, tak snad budou platný.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 03.09.2013 15:42 |Jsem zvědav. Podle transfermarktu byl od 1.7.2013 volným hráčem, jinak u Turina seděl jeden zápas na lavici jako náhradník. Odhadována cena 25 tis EUR, je to stoper.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
petrjir před 11 lety 03.09.2013 15:44 |a pravý obránce
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 03.09.2013 15:57 |Myslím že ne, Petrjire, ´centre back´ znamená stoper, náš bek se říká ´full back´ nebo ´wing back´.
Ale kdyby mohl hrát i beka, tím lépe samozřejmě.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
petrjir před 11 lety 03.09.2013 16:02 |http://www.allnigeriasoccer.com/read_news.php?nid=9049
V tomto jeho popisu je right back, takže taky pravý obránce. Navíc kdyby jeho vlastnosti, které popisuje byly reálné, pak tu máme jednoho z nejlepších beků světa:)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 03.09.2013 16:12 |Sorry, koukal jsem na jiný zdroj, který jsem tady uváděl. Už mlčím :-)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Markus před 11 lety 03.09.2013 16:15 |Jo, tohle je vždy matoucí. Je to tak, stoper je centre back a libero je sweeper. Krajní obránci jsou full back nebo ofenzivněji ladění wing back :)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Borris před 11 lety 03.09.2013 15:55 |Hezky pěkně, on hrál za Býky, můj oblíbený italský tým. Tak to už teď má u mě plus:-) Grande Torino!:-)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 03.09.2013 16:01 |Moc toho jak se zdá v Torinu neodkopal, ale nevadí, už že si vybral Torino svědčí o jeho dobrém vkusu :-)
Uvidíme v Berlíně. Italsky by se měl domluvit s Bortelem, dále angličtina by neměla (snad) být takový problém pro naše.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
tolsimir před 11 lety 03.09.2013 16:02 |V kazdem pripade jestli prijde a da nejakej gol, tak se bude mit vychodni tribuna pri kriceni jeho jmena na co tesit :-)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Fallen (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 16:03 |A viděli jste jeho Twitter? Ten do naší kabiny zapadne. :D
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 03.09.2013 16:06 |Děs, běs. :) Ale zajímavý je, že po ztrátě angažmá příspěvky dost omezil. Asi už neměl tolik času se flákat. :D
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Fallen (přítel SN) před 11 lety 04.09.2013 12:39 |No, ono když jen vysedáváš na lavici, či tribuně, tak máš docela dost času.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
RaDDa521 před 11 lety 03.09.2013 16:04 |krátký rozhovor z února 2013, není tam nic extra zajímavého, ale jako menší přiblížení se hodí..
http://www.allnigeriasoccer.com/read_news.php?nid=9049
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 03.09.2013 16:18 |´I have a very good long pass, excellent heading and can shoot well´...
Že by byl nějak extra skromný se také nedá říct. Wait and see...
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Gino před 11 lety 03.09.2013 16:30 |Barro... promin, ale tady jde skromnost trochu stranou, když se snažíš sám sebe prodat, ne? Přesvědčit samozřejmě musí na tréninku, nebo v nějakém přípravém zápase, ale vyčítat mu, že se vychválí, to je trochu zbytečné... :)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Gino před 11 lety 03.09.2013 16:34 |Navíc sám dodává "I am still developing everyday to become a better player."
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 03.09.2013 16:57 |:-))
Není to z mé strany vyčítání, ale konstatace... Na 20-letého kluka to minimálně svědčí o dobrým sebevědomí, a to jo pro hráče jen plus. Budu jen rád a přát mu, aby mu to vyšlo
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Oja před 11 lety 03.09.2013 16:36 |Budeme mít vlastního Balotelliho, super! :D Když už nic, aspon by mohla být sranda!
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
bongor před 11 lety 03.09.2013 17:31 |Ale je to zase Slovák,alespoň jméno o tom napovídá:Uj,to je jako ujo.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
capt (host) před 11 lety 03.09.2013 16:19 |"černoušek" na něj moc nepasuje, podle toho rozhovoru byl v Nigérii jednou, takže jinak Ital. Trochu mi připomíná Balotelliho.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
RaDDa521 před 11 lety 03.09.2013 16:48 |podle fotek na twitteru fakt hodně vypadá jako Balotelli viz.
https://pbs.twimg.com/media/BMAwYFxCUAEpROM.jpg
https://pbs.twimg.com/media/A-4HDvbCEAAcEhK.jpg
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Yankee před 11 lety 03.09.2013 16:53 |Nehrál ani Primaveru... a to jako 93... dávám mu šanci 1 %
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
th před 11 lety 03.09.2013 16:15 |Pro zasmání:
http://www.sport.cz/fotbal/gambrinus-liga/clanek/505530-fanousci-slavie-po-dalsim-vybuchu-zuri-kdy-prijdou-posily-petrous-drzmisek-rebicek-ven.html#hp-sez
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
spino před 11 lety 03.09.2013 16:16 |Petrouš je v tom nevinně. Na toho bych nic nesváděl. Ti hlavní satani jsou Řebíček a Držmíšek.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
vlk30 (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 16:33 |Ty už radši jdi zase na spartanskej hokej kvákat.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
spino před 11 lety 03.09.2013 17:03 |Zatím ne. Je tam moc optimistická nálada. Udeřím, až začne Sparta prohrávat, takže ještě musíš pár měsíců počkat.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Tomis68 (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 16:33 |Tobě ten Držmíšek snad přebral kamarády nebo co...
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
spino před 11 lety 03.09.2013 17:02 |Znásilnil mi Slavii.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Tomis68 (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 18:33 |Tak ho zkus kontaktovat a vyargumentovat si to s ním face to face, zatím akorát stále dokola pliveš... Tím ho nehájím, ale toto už je stereotyp skoro stejný, jako když tu jeden kolega asi půl roku ve všech svých příspěvcích odvolával Jarolíma :-)...
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
spino před 11 lety 03.09.2013 18:49 |To by se nesměl schovávat. U většiny kvalitně vedených klubů s početným zástupem fanoušků je běžné, že buď generální, nebo sportovní manažer čas od času odpovídá na nějaké otázky. Ve Slavii tomu tak není.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 03.09.2013 19:43 |Neříkej, že kdybys o to stál se s ním setkat, že by se ti to nepodařilo. Nehledej výmluvy. Já ale vím, jak bych na místě Držmíška na tebe reagoval. Hovor by skončil dřív než by začal. A jestli Držmíšek sem tam tady nakoukne, nebo měl tu ´čest´ se Jirkou Vocelem seznámit na oficiálkách, tak pochybuji, že by ti Držmíšek vůbec i tu jednu minutu poskytnul. A tím ho zase já vůbec neobhajují. Ale měl bych veškeré pochopení.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 03.09.2013 21:08 |Pardon, že jsem z tebe udělal Jirku, Jane :-(
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
spino před 11 lety 03.09.2013 21:21 |Ono by stačilo, kdyby zareagoval na komplexní zhodnocení jeho práce, které jsem napsal jak na superslavii, tak panu Kusému.
Jinak osobnímu kontaktu bych se nebránil, ale diletantovi těžko vysvětlíte, že je to diletant.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 03.09.2013 23:42 |Mučení je zakázáno, Spino, a číst tvoje elaboráty (´komplexní zhodnocení práce´) není nic jiného než forma novodobé tortury. Teď chápu, proč Kusý dal výpověď a raději ze Slavie odešel, než aby jednal s fandami jako ty. Máš ho na svědomí.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Tomis68 (přítel SN) před 11 lety 04.09.2013 13:11 |Komplexní zhodnocení jeho práce? Tím myslíš to rádoby "vysvědčení"? :-D Ty umíš opravdu pobavit, jen ale asi trochu jinak, než bys chtěl...
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
mart01 před 11 lety 03.09.2013 16:22 |Kam na ty pohádky choděj :D
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 16:22 |Jak tam pěkně zakomponovali bitku fanousku s policisty protoze byli nespokojeni s vysledkem..no co ze to bylo kdyz se este vedlo
Pokud se ma neco zmenit melo by se zacit od fizlu zasranejch a tupejch poradatelu..
(omluva za vulgarismus, ale pouzit slovo organ mi neprislo dostatecne)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Markus před 11 lety 03.09.2013 16:22 |Prý také přijde nadějný severokorejský hráč Den-Ik-Spor-Tabl-Esk-Jsoup-Eknia-Materi.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
jarodo57 před 11 lety 03.09.2013 17:05 |A íránec Šach si na to,rumun Posraldesku a taky jedna fotbalistka ze Španělska komtesa De za bura i za meně
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Markus před 11 lety 03.09.2013 18:28 |Asi tak :)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Edwardtheiron před 11 lety 03.09.2013 19:45 |Ze mě si v osmdesátých letech dělali legraci, že přijde Číňan jměnem Čau-Li-Go.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Edwardtheiron před 11 lety 03.09.2013 19:48 |A také mi říkali, že zkratka našeho "patronátního závodu" IPS znamená "I předposlední sestupuje." :-)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Eluin (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 16:24 |Tak kdo se to z nás "čertil", asi skoro všichni...
http://www.sport.cz/fotbal/gambrinus-liga/clanek/505530-fanousci-slavie-po-dalsim-vybuchu-zuri-kdy-prijdou-posily-petrous-drzmisek-rebicek-ven.html#hp-sez
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 16:26 |Skoro se bojim neco napsat abych nebyl citovan v hodnovernych mediich ;)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Tomis68 (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 16:31 |Jestli chceš být citován, tak doporučuju krátký věty, aby to pochopili i ti jejich polonovináři. A aspoň tři vykřičníky, to je základ, který tomu dodá váhu!!!
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
carfi-sks (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 20:20 |Pozor,z mýho příspěvku citovali(nebylo to na začátku:) jenom kousek a to jsem psal snad nejdelší příspěvek, co jsem tady měl :)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Tomis68 (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 20:43 |Safra, moje teorie se nepotvrdila... Tak si to možná vybírají podle toho, jak se jim líbí nick... :-))
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
carfi-sks (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 20:17 |Ha, jsem slavnej :D
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Tomis68 (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 16:29 |Fííha, můžeme tu teď třeba začít spekulovat, že nás má posílit Rozehnal nebo třeba Kompany... A uvidíme, co to spustí za lavinu mezi pisálky z Deníku Spart a Srot.cz :-D...
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 03.09.2013 16:32 |Tak Rozehnal by nebyl mimo, ale už je to passé.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
slaviator před 11 lety 03.09.2013 16:49 |Přijde Dmitrij Jelenovskij z juniorky Shaktaru
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Borris před 11 lety 03.09.2013 16:51 |To jako fakt? Odkud to víš?
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
martines121 před 11 lety 03.09.2013 16:53 |Tak podle posledních zpráv přijdou minimálně ještě 3 nové tváře na testování
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
slaviator před 11 lety 03.09.2013 17:21 |Tvl, člověk si vymyslí jméno nějakýho Ukrajince... Čekal bych ze na to skočí redaktoři Sportu ... :))
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
vlk30 (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 17:10 |Nesmysl.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
slaviator před 11 lety 03.09.2013 17:19 |Ne, mrrkni na soupisku juniorky Shaktaru. Už tam neni. Proč asi? Protože už je ve Slavii a trebuje s Densem a tím Korejcem... :)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
deadbeat před 11 lety 03.09.2013 17:24 |Jako obvykle, z extremu do extremu. To by me zajimalo, jak najdou misto v sestave pro Kazengu LuaLua, pokud prijdou tihle vsichni.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
tolsimir před 11 lety 03.09.2013 17:27 |holt bude muset George Weah jr. do juniorky
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
slaviator před 11 lety 03.09.2013 17:31 |Tak přes toho se neprosadí ani Marek Jarolím
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
tolsimir před 11 lety 03.09.2013 17:32 |a propo, jak se jmenoval ten Korejec, co za nas hral pred par lety v Celakovicich? Co bysme za nej dneska dali :D
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
quelhar (admin) před 11 lety 03.09.2013 17:41 |Kang Soo-Il:
http://www.slavistickenoviny.cz/clanek/5223-kang-soo-il-uspel-na-testech-ve-slavii
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Oja před 11 lety 03.09.2013 18:01 |Ten byl pekelně rychlej!
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
slaviator před 11 lety 03.09.2013 18:07 |Jo, ten :)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
mats před 11 lety 03.09.2013 22:42 |A co ty dva brazilský turisti, tuším, z loňskýho soustředění na Kanárech? Ty by si kopnout nepřišli? :-)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
quelhar (admin) před 11 lety 04.09.2013 09:46 |Tak tohle je z cele teto diskuze nejlepsi navrh! :o)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
petrjir před 11 lety 03.09.2013 17:18 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-13-14/179599/pretahovana-o-zaloznika-dukla-chce-vyfouknout-slavii-cerneho.html
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
tolsimir před 11 lety 03.09.2013 17:25 |Bylo by pro mě opravdu zklamáním, kdyby dal Míňa přednost Dukle. Ať je situace u nás jakákoliv, v té Dukle to není letos o moc lepší..
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
petrjir před 11 lety 03.09.2013 17:28 |Peníze jsou vždy až na prvním místě. V první řadě by se měli vyhodit hráči jako je Fenin a spol.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 03.09.2013 17:35 |"O Milana Černého se dle Deníku Sport se Slavií přetahuje Dukla. My máme informace, že situaci okolo Milana před podpisem Dočkala sondovala i Sparta, kterou však Milan odmítl. Jasně preferuje angažmá ve Slavii, ale jednání se neposunují i vinou našeho vedení. Doufejme, že toho nevyužije Dukla."
Tohle jsem dával na fb, tak aby o to nebyli ochuzeni i ti, co nás čtou jen ve webové podobě. ;) Milan k nám chce, problémem je jeho smlouva v Turecku a jednání našeho vedení vůči němu, alespoň podle infa, co mám. Věřím, že se ale nakonec dohodnou.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
petrjir před 11 lety 03.09.2013 17:39 |Jednání vůči němu? Co to znamená? Málo peněz nebo ho nechtějí vykoupit?
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 03.09.2013 17:40 |Vedení lpí na nějakých detailech, které jsou podle Černého nesmyslné. A podle toho, co vím já, mi to tak také přijde.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
petrjir před 11 lety 03.09.2013 18:13 |Tak snad mu nebudou házet klacky pod nohy, aby k nám přestoupil. Snad se jedná opravdu jen o "detaily".
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 03.09.2013 18:18 |No, na těchto "detailech" už to nějaký týden stojí..
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
petrjir před 11 lety 03.09.2013 20:11 |A můžeš být konkrétnější?
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
RaDDa521 před 11 lety 03.09.2013 18:43 |A není hlavní problém v tom, že má stále platnou smlouvu v tom Turecku?
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 03.09.2013 18:50 |Turci mu mají dlužit, takže ji snad může vypovědět. Ale částečně to problém je, protože chce ty peníze dostat zpátky. Překážkou jsou ale i ty licitace s naším vedením.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
capt (host) před 11 lety 03.09.2013 19:59 |kdy se naposledy vracel nějakej hráč z Turecka (vyjma istanbulskejch tymu), aby mu klub nedlužil peníze?
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 17:40 |nebo ne az takovy zajem?
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
bongor před 11 lety 03.09.2013 18:06 |Třeba na něj nemáme ,tak se vymýšlí něco,aby to nešlo a mohlo se říct,že nechtěl on.Jenže tohle už jsou moc starý fígle.Co tak vymyslet něco modernějšího?
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 18:18 |třeba ho přivést to by bylo něco nového ;)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Borris před 11 lety 03.09.2013 19:48 |:-D tak tys to zabil, konečně jsem se dneska opravdu zasmál :-D :-D :-D ale jako uplně přesně jsi to vystihl nutno dodat :-)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
bongor před 11 lety 03.09.2013 17:36 |Ale Duklu koupil nějakej miliardář,tak asi bude nadrženej a ty závody s A.Ř o finance vyhraje.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 03.09.2013 21:04 |Ahoj Bongore, myslím že Dukla se nestane velmoc v Gambrinuslize, spíš že přijde o své nejlepší hráče.
"Jednáme o tom, že bychom ve spolupráci s mými německými známými napojili Duklu vhodným způsobem na německý fotbal. Například by mohla fungovat jako mládežnické středisko nějakého slavného německého klubu," přiblížil Paukner. Podle serveru iSport.cz se oním spřáteleným klubem stane 1. FC Kolín, momentálně hrající druhou bundesligu.
http://www.sport.cz/fotbal/gambrinus-liga/clanek/493342-fotbalovou-duklu-by-mel-prevzit-miliardar-paukner.html
Nedělal bych ze vstupu Pauknera do Dukly velké drama. Dukla má podle jeho představ fungovat jako ´pěstovací rybník´ pro 1. FC Koeln. Co to konkrétně znamená, pocítil Beerschot na vlastní kůži. V 1999 uzavřel se slavným Ajaxem smlouvu o spolupráci. Beerschot měl hlavně profitovat z know how Ajaxu, jak vést dle vzoru Ajaxu mládežnickou akademii (kterou mimochodem Johan Cruijff také zavedl u Barcelony – slavná La Mansion). Ajax přebral 30% podílů Beerschotu a donutil klub přejít na burzu. Po roce měl Ajax už 51% a tedy rozhodující právo, v 2001 to bylo dokonce 72,5%.
Místo spolupráce nastal ale jednosměrný provoz směrem Ajax. V té době odvedl Ajax z Beerschotu zdarma 15letého Thomas Vermaelen, který finálně za 12 mil EUR přešel z Ajaxu do Arsenalu. Jan Vertonghen byl o rok starší, když ho Ajax v 16 letech převedl do vlastních řad. Tottenham Hotspur ho přebral za také 12 mil EUR. Tom de Mul, 16 let, následně prodaný do FC Sevilla za 4,5mil EUR. Toby Alderweireld, v 15 letech se stěhoval do Ajaxu a stabilně hraje v prvním mužstvu (také o něm se tuto sezónu spekulovalo o přestupu do Premier League). Jelle Van Damme, teď kapitán u Standard Liege, v 18 letech ho Ajax stáhnul do Holandska, půl roku po té, co Beerschot ho koupil a ihned zářil v prvním mužstvu. Atd., atd., atd. Beerschot byl kompletně vydojen.
Výsledek je, že Beerschot přišel o své největší talenty, které zdarma šli do Ajaxu. Těmto hráčům je teď 26-27 let a hrají v Premier League, jen za Vermaelen a Vertongen inkasoval Ajax v přepočtu přesně 600 mil Kč. A Beerschot? Kvůli dluhům byla v květnu 2013 vyhlášená insolvence a klub přestal existovat.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
ortevor před 11 lety 03.09.2013 21:42 |velmi zajimava story, tohle sem nevedel....od Ajaxu docela prasarna...
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
naplavnik před 11 lety 03.09.2013 21:48 |ježiši, barro, tohle není zrovna povídka na dobrou noc... často zde beerschot zmiňuješ, ale že jej stihl takový osud, to jsem nečekal... jsou alespoň nějaké snahy o resuscitaci klubu? vždyť tam musela být slušná mládež atd.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
bongor před 11 lety 04.09.2013 07:25 |Tyhle věci znáš jako tamější obyvatel a milovník fotbalu pouze Ty Barro a my si to rádi přečteme.Je to takové memento mori i pro Slavii,kdyby se o něco podobného chtěla pokoušet.Duklácký majitel
určitě při snaze koupit Míňu nemyslí jen na prospěch Dukly,ale už si v duchu počítá,kolik vydělá on,následným prodejem.O to je to nebezpečnější soupeř pro naše snahy.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 04.09.2013 11:00 |Zdravím vás Ortevore, Naplavniku, Bongore.
Všeobecně bylo uznáváno že Beerschot měl nejlepší mládežnické mužstva z Belgie. Sám jsem hrál za klub dlouhých 15 let – v létech ´70 měl Beerschot přes 400 mladých hráčů, technický štáb měl přes 20 lidí, dále brali hráči prvního mužstva jako samozřejmost, že většina z nich ve volném čase se dobrovolně věnovala tréninku mládeži. Útočníci A-čka školili jejích mladé kolegy a možné nástupce jak se uvolnit před brankou a zakončovat, obránci cvičili jak správně provést sliding a hlavičky, další hráči se věnovali poziční hře, dirigenti týmu učili fígly jak maximálně využít standardky, brankáři se věnovali specifickému výcviku a technice, atd. atd. A co může být pro mladé kluky více inspirující, než když jeho idol se mu týden co týden věnuje, komentuje s ním uplynulý zápas, ale také se zeptá, jak se daří ve škole a eventuálně naznačí trenérovi, že něco kluka trápí. Beerschot byl za tu práci téměř rok co rok odměněn grantem UEFA, který se pohyboval od 1 mil Kč nahoru. Ročně ´vypěstoval´ Beerschot průměrně kolem 8 až mladých 10 hráčů, kteří následně často přešli do velkoklubů jako Anderlecht, Club Brugge atd., ale tím se umožnilo finančně zaštítit celý ten projekt. Jen dotace klubu samého na to nestačila.
Trénovalo se v komplexu který už tehdy měl umělou trávu, 8 hřišť, indoor halu, atd. Proto také Ajax projevil zájem o spolupráci. Nebudu opakovat historky těch hráčů, o které klub díky této participaci ztratil. Teď se jim daří dobře, jsou v evropských velkoklubech. Nicméně, před časem sestavily noviny ( http://www.nr10.be/eersteklasse/nieuws/item/11-toppers-met-een-beerschot-verleden) jedenáctku – mužstvo složené z hráčů, kteří jsou výsledek mládežnické školy a od malička hráli za Beerschot (až na jednoho, Van Damme, kterému už bylo 17, když přišel do Beerschotu). Jedná se o hráče, kteří po roce 2000 (a většina z nich teprve v období posledních 8 let) opustili Beerschot. Tržní hodnota těchto hráčů, kteří teď hrají za kluby jako Arsenal, Tottenham, Cagliari, Atletico Madrid, byla před 2 lety, když ten článek vyšel, 69.750 tis EUR, v přepočtu tedy téměř 1,75 miliardy Kč. Hráčům bylo tehdy průměrně 24,5 let.
Někteří hráči změnili mezitím klub (a jako nejnovější Toby Alderweireld, který před 3 dny přestoupil z Ajaxu do Atletico Madrid. Když vezmu jen momentální tržní hodnotu nejznámější čtyřky Vermaelen (Arsenal, 16 mil EUR), Vertonghen (Tottenham, 22 mil), Alderweireld (Atletico Madrid, 10 mil), Moussa Dembélé (Tottenham, 20 mil), tak jen tito čtyři hráči mají tržní cenu 68 mil EUR nebo 1,7 miliardy Kč. Jeden vedle druhého byli jako teenageři Beerschotčáci.
Po krachu nezůstalo nic. Všichni hráči dostali svojí svobodu, pro mladé kluky, kteří možná na první pohled neměli tak velký talent, to většinou znamená konec. Není žádný klub v širokém okolí, který by takový velký nával hráčů mohl zvládnout.
Jinak máme ´nový´ Beerschot - stávající klub FC Wilrijk, který leží pár km od sídla Beerschotu a se kterým byly přátelské vztahy, se částečně přejmenoval na KFCO Beerschot Wilrijk, a fandové přešli tam. V kádru není jeden jediný hráč starého Beerschotu, hrají amatéři, kteří po práci jdou trénovat. Nový klub prodal koncem srpna 2013 přes 5.000 (!!) permanentek, minulý víkend se odehrál první zápas ligy – hraje se v první provinciální lize provincie Antwerpen (= pátá liga). Zápas se vyhrál s hubeným 1-0 výsledkem. Cesta zpět mezi elitu bude ještě dlouhá, ale žádný klub od druhé ligy níž nemá takový počet věrných fandů). Logo Beerschotu je (a Wilrijk to přebral) latinské ´Tene quod bene´ - držme se dobrého, zachovejme co je dobré. Jestli KFCO Beerschot Wilrijk se bude držet hodnot, na kterých klub byl postaven – tedy maximální podpora výchovy mladých talentů – se jednoho dne určitě vrátíme do ligy.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Oja před 11 lety 03.09.2013 18:22 |Já bych chtěl ještě nějakého argentince do útoku:) Kdysi tu byl na testech jeden, co se jmenoval myslím Consistre nebo tak nějak?
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
bongor před 11 lety 03.09.2013 18:37 |Trenér neumí argentinsky.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Oja před 11 lety 03.09.2013 18:48 |To sice ne, ale máme v béčku Jamese Dense, který argentinštinu ovládá na velice dobré úrovni a rád bude dělat tlumočníka!
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
carfi-sks (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 20:18 |Jaký béčko sakra? Už by jste si to měli srovnat ...
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
slaviator před 11 lety 03.09.2013 20:39 |Přece B tým, ve kterym se už rozehrává James Dens a aklimatizuje Kazenga LuaLua
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Oja před 11 lety 03.09.2013 22:37 |Přesně tak jsem to myslel. Dens přeci v juniorce není, to ví každý:))
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
carfi-sks (přítel SN) před 11 lety 04.09.2013 08:25 |Jasný a béčko vyhrává Gambrinus ligu :)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
vlk30 (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 18:48 |Bohužel ono ani to český vyjadřování mu moc nejde i když je to trochu lepší.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
slaviator před 11 lety 03.09.2013 19:01 |Já mam pocit, že ARGENTINSKY neumí nikdo na svete? :)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Oja před 11 lety 03.09.2013 19:04 |James Dens ano.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
slamacek (přítel SN) před 11 lety 04.09.2013 10:47 |a nesmime zapominat na Chucka Norise. Ten taky tuto rec samozrejme ovlada!
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
bongor před 11 lety 03.09.2013 20:04 |No Lukáši,vy jste na vejšce neměli argentinštinu?A v Mostě se taky ta krásná řeč neučí?
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
honzah (přítel SN) před 11 lety 06.09.2013 18:48 |Nevím, jak v Mostě, ale někde jsem slyšel, že na Žižkově mají v bordelu hodně Brazilek :-)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
mats před 11 lety 03.09.2013 22:46 |...a po americky, Kefalín, neviete? :-)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
bongor před 11 lety 04.09.2013 07:18 |Zrovna Kefalín uměl argentinsky a trochu americky.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
capt (host) před 11 lety 03.09.2013 19:53 |a kdo umí?
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
slaviator před 11 lety 03.09.2013 19:02 |Depetris!
:)))
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 03.09.2013 19:48 |Další ´Slovák´?!
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Borris před 11 lety 03.09.2013 20:09 |No tak zrovna toho Depetrise bych za slováka ani moc nebral :-)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Petr9608 před 11 lety 03.09.2013 20:17 |No už má i SK občanství :-)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
slaviator před 11 lety 03.09.2013 20:17 |Tak aspon, že umí slovensky.. :)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Petr9608 před 11 lety 03.09.2013 20:20 |By zapadl :-)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 03.09.2013 20:57 |Samozřejmě bych ho bral všemi deseti...
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 03.09.2013 20:57 |Samozřejmě bych ho bral všemi deseti...
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Petr9608 před 11 lety 03.09.2013 20:40 |No a když to tedy srovnáme, tak japato, že před 10-15 lety bylo možné vybudovat tým, jenž se obyvkle umisťoval v TOP 3 a vždy se dostal do evropských pohárů? V čem jsme byli o tolik více atraktivní než nyní, že ty prachy byly? Co jsme mohli nabídnout partnerum? Stadion jsme neměli, návštěvy byly poloviční, atmosféra na stadionu asi taky nic moc....
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
mart01 před 11 lety 03.09.2013 20:47 |Podle mě šla kvalita ligy hodně nahoru a celkově i fotbalu. Dřív stačil Zábojník s Rychlíkem abychom hráli o titul, dnes by to nestačilo na ligu.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Navar (přítel SN) před 11 lety 03.09.2013 23:03 |Tak tohle je velky nesmysl. Liga sla naopak razantne dolu, uz neodchazi jen ti nejlepsi, ale i ti alespon blizici se prumeru. Kvalitativne nas zdevastovaly bohate ligy z Ruska, Ukrajiny, Turecka, Belgie, atd... Chodim na Slavii pravidelne dvacet let a driv jsme meli kadr nesrovnatelne lepsi. Krome supergenerace kolem 1994 - 1996 si vzpominam na pohadkovy tym kolem Horvatha, Ulicha, Kuchti, Dostalka, Kozla a Asanina, mancaft kolem Gedeona, Dostalka, Pitaka, Skacela, Vachouska, Adauta, Kuky, bratri Dosku, Rady, atd, ci generaci kolem Krajcika, Sventa, Necida, Tavarese atd. Problem je v tom,ze drive nas vsemi nenavideny ENIC dotoval a kluby nam prodavaly sve dobre hrace. Ted uz si je radeji prodaji ven.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 04.09.2013 13:09 |Zdevastovaly bohaté ligy z Belgie??
Co se týká Slavie, napadá mě jen Daniel Pudil – ale to nebyl Slavista, hrál jen jednu sezónu za nás. Naopak Slavia měla možnost na konci 2007-08 uplatnit opci, ale neudělala to, a tak ho Liberec ihned prodal za 1,5 mil EUR do Genku. Jinak Standovi Vlčkovi bylo 34, když mu Slavia umožnila si zahrát v Anderlechtu – a za to kasírovala. Další hráči mě nenapadají.
A jestli myslíš ostatní české hráče jako Poláka, Mazucha atd., tak ti se dostali do Belgie jen obklikou, protože neuspěli u Norimberku, Fiorentiny atd. Jsou samozřejmě hráči jako Rozehnal (Club Brugge), který mě osobně nikdy moc nenadchnul, a Jan Koller, o kterého Sparta neměla zájem (a ani nikdo jiný v ČR, předpokládám) a který se také v Belgii ze začátku trápil u Lokeren.
Spíš než Belgie si myslím že bohatá Bundesliga tady vypíchla hráče, ale to se netýká Slavii, ale klubůjako Plzeň, Sparty.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
PetCC před 11 lety 04.09.2013 10:41 |Důvod? Každoroční "půjčka" od majitele 20-40 miliónů :-)
Což Řebíček, po tom co za Slavii zaplatil, dělat nechce. A já se mu vůbec nedivím.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Tom před 11 lety 03.09.2013 22:57 |Zajímavý je jak se u nás pomalu schází bejvalej úspěšnej tým U20 ... Fenin , Mičola , Gecov a ted možná ještě M.Černý :D
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
petrjir před 11 lety 03.09.2013 23:02 |Tak po těch výkonech, co předvádí Fenin s Gecovem bych se ani nedivil, kdyby se o reprezentační pauze nakonec rozešli.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
honzah (přítel SN) před 11 lety 06.09.2013 18:50 |Gecova bych ještě neodepisoval.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
chosejn před 11 lety 03.09.2013 23:04 |jj je to slušná partička, ale Míňa tam nebyl, už měl zraněný to koleno, byl tam ještě Jandys, ale ten prej nepřijde
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
kutasovka před 11 lety 03.09.2013 23:56 |http://www.petice24.com/za_vyhozeni_drmika_ze_slavie
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
spino před 11 lety 04.09.2013 08:32 |Asi bych tam napsal ještě důvody, proč by měl být odvolán, ale jinak souhlas.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
spino před 11 lety 04.09.2013 08:34 |Zde je většina vypsána:
http://superslavia.com/profiles/blogs/vysv-d-en-pro-pana-dr-m-ka
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Petr9608 před 11 lety 04.09.2013 08:07 |Těch 25 000 za toho Uja, to je směšná částka, i v našem slabém kádru je průměrná hodnota hráče více jak 10x vyšší.
Co zkusit se podívat na Island? Ty mančafty hrály v EL letos celkem slušně, hráči by tam mohli bejt celkem houževnatý z toho drsnýho klimatu a končí jim tam teď sezóna...
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 04.09.2013 09:31 |Neposuzoval bych kvality hráče podle hodnoty na transfermarketu.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Petr9608 před 11 lety 04.09.2013 09:33 |Jasně, musí se to brát hodně orientačně, ale myslim, že rámcovou představu si udělat lze...
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Ferguss před 11 lety 04.09.2013 09:54 |Docela by mě zajímalo jakou hodnotu měl Tavares, když k nám přišel.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Petha před 11 lety 04.09.2013 10:07 |http://www.transfermarkt.de/de/mickal-tavares/mwverlaufgraph/spieler_45139.html
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Tugarin před 11 lety 04.09.2013 10:48 |25.000 euro je asi tak 6.miliónů ne ?
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 04.09.2013 10:55 |625 tis Kč...
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Tugarin před 11 lety 04.09.2013 12:11 |No jo, spletl jsem se o nulu....
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
klimi před 11 lety 04.09.2013 10:50 |Není náhodou volný hráč?
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Alanor (admin) před 11 lety 04.09.2013 11:01 |Měl by být, tohle je jen jeho hodnota.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
klimi před 11 lety 04.09.2013 11:15 |Aha, chápu.
Takže číslo o ničem... :)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
slamacek (přítel SN) před 11 lety 04.09.2013 11:46 |tak nejak nevim, angazovani toho "itala" nemusi byt spatnym krokem, treba, ale otazkou je jestli, ten kluk muze byt hned prinosem.
1) bude vaznout komunikace.
2) dalsi mladik, bez poradnych zkusenosti, na kterem by hned mela stat zlepsena hra?
muze byt dobry, a treba i hvezdou ligy, ale bude potreba cas na aklimatizaci. chce to hotoveho hrace, odolneho...
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
quelhar (admin) před 11 lety 04.09.2013 12:01 |No, je to hrac, ktery si za dva mesice prestupniho obdobi nesehnal nikde angazma, takze bych si od nej nic nesliboval. Osobne cekam, ze po tydennich testech pujde zpet do Italie a pokud ne a Slavia jej preci jen angazuje, tak zrejme minimalne do konce podzimu jen pro juniorku a urcite ne pro acko.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
tantalos před 11 lety 04.09.2013 12:06 |Vypadá to, že Ujo má podobné CVčko jako Bortel, akorát to není Slovák, což je v případě Bortela hlavní přitěžující okolnost. Podle mě jde hlavně o jeho finanční nároky, nebudou-li vysoké, přišel by vhod i juniorce.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 04.09.2013 12:03 |Tijani Belaid byl stejně mladý a měl odehráných pouhých 11 min v italské lize, když přestoupil k nám.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 04.09.2013 12:09 |no akademie Interu a AC Torino je kapánek rozdíl:)
Celkově je škoda, že se s tím Interem nenavázala nějaká pořádná spolupráce. Jejich nežádoucí odpad by u nás byly hvězdy:)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barra před 11 lety 04.09.2013 13:16 |S první větou nebude Borris asi souhlasit:-)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 04.09.2013 12:08 |musím říct, že jsem čekal hráče okolo 24-27 let, co už mají něco odkopáno jako v Teplicích.
Celkově se mi to jeví spíše jako křoví na fans, než posila, co má šanci kádr zkvalitnit. Zajímalo by mě, kdo ho kde vyhrabal. Jestli jde o nějaký zoufalý pokus agenta sem někoho upíchnout, nebo se vzmužil Držmíšek?:)
Sem s těmi Teplicemi asi trapný, ale každý z těch černochů má za sebou solidní kariéru v zahr. ligových týmech, to je hráč, který může být posila. Mladík, byť se super fyzickými parametry, se musí ještě vyhrát.
komunikace by v dnešní době problém být neměl. Kdo dnes neumí alespoň základ anglicky, je odepsaný a obzvláště trenér. To prostě nejde. Snad na tom Petrouš zamakal.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Barlblog před 11 lety 04.09.2013 12:09 |Jde o to koho. Kdo a kde je volný? Brabec i Zápotočný jsou pod smlouvou. Za Zápotočného by se asi peníze vyplatili, ale dávat něco za Brabce? 36 let...
Volným hráčem je Klein, "Bystroň", Hudec a Neuwirth, pokud je už zdravý.
Z těch můžeme vybírat, možná jsem zapomněl na pár jmen.
Hlavní je dobře se zbavit stávajících hráčů, kterým je situace jedno, nebo na klub dlouhodobě nemají. Myslím, že se shodneme na Juharovi a kdo pak dál? To je na sportovním vedení.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 04.09.2013 12:17 |Kdo dál - Fenin, Dostál, Koreš, bohužel bych tam zařadil i Nitriho, Čonku a škodu. Tolik hráčů ale těžko odejde.
jinak vzhledem k tvé nabídce stoperů a jejich rudé minulosti bych asi bral možná tak Kleina, který by mohl být aspoň posila.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Jiri1 před 11 lety 04.09.2013 12:09 |Jeho angazovani neni dilem spoluprace Slavia agenta delajici treba Africky trh s hraci, jde tzv. prebrane zbozi, ktere, ale nemusi byt nezajimave, vetsim problemem je v soucasne dobe angazovani Cerneho, kde nas Dukla preplaci dost jasne na plate, takze bude zajimave. co pritlacime.
Angazovani dalsich borcu cerne pleti je zatim spise teorii, pocet napsany tim ........ je zcela mimo misu, tedy pokud se tyce A tymu.
Odpoved Jihlavy se dala ocekavat, klub nemuze ricz, ze jejich vlastni ochranka to delala na hovmo a osprchovala sve vlastni fandy , snad by se dalo otocit na pouziti pepraku , pokud ho pouzila sama ochranka, ta to v zadnem pripade neni opravnena delat.
Policie v Jihlave nema lehkou pozici, uz nekolikrat se na ni snesla kritika kvuli spatne nastanevym tzv. opatrenim pri utkanich Jihlavy i pri poharu.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Betynka58 před 11 lety 04.09.2013 12:11 |Tak zápas s Bolkou přesunuli na sobotu 14. září. To jsem si tedy oddychl, už mám dost těch tragických pondělků. Je zajímavé, že jediné body jsme zatím uhráli v pátek a v sobotu, takže z tohoto hlediska je šance na bodový zisk veliká!
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Fallen (přítel SN) před 11 lety 04.09.2013 12:37 |Tak to je dobrý. Ale z tohoto hlediska bychom se mohli zaměřit už i na horoskop a konstelaci planet.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Betynka58 před 11 lety 04.09.2013 13:05 |Horoskop, astrologii, numerologii a jiné pavědy absolutně neuznávám, ale je fakt, že se mi udělalo trochu nevolno, když jsem si původně přečetl, že má Slavia hrát zase v pondělí. Ty dva horrorové pondělní zážitky mi opravdu stačily. Ale možná na tom něco bude - třeba se klukům pod tlakem ostatních výsledků hraje poslední hrací den kola obzvášť špatně.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
slaviator před 11 lety 04.09.2013 22:29 |Super. Takže o jednu cestu do Prahy v týdnu víc. Být to v pondělí večer, vyhovovalo by mi to víc. Nebo v pátek. Škoda :)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
honzah (přítel SN) před 11 lety 06.09.2013 18:49 |Mě zase nejvíc nesedí sobota, tak nedorazím.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 04.09.2013 12:53 |Jen takový návrh redakci.
Nešlo by psát reporty z venkovních zápasů z pohledu fanoušků?
Myslím tím zejména chování pořadatelské služby a policie. Ale i kvalita služeb a zázemí a v neposlední řadě pochopitelně samotná podpora týmu? I kdyby vše proběhlo v pořádku ze strany pořadatelů, tak to napsat, třeba v jednom odstavci.
Dále nevíte někdo jestli by se nešlo domluvit na spolupráci s klubem, který by do sektoru hostů poslal vlastního člověka, aby si mohl udělat obrázek a mohl pak o tom zasvěceně hovořit při případných stížnostech?
V neposlední řadě co zkusit na některé zápasy (dlouhodobější špatná zkušenost), kontaktovat někoho z médií, aby se sami šli přesvědčit, jak se k fanouškům chovají?
S trochou štěstí by se totiž o tomto problému mohlo alespoň začít psát a mohlo by se to dostat do povědomí lidí. Což je první krok k zahájení řešení?
Musím totiž říct, že mi pěkně začíná zvedat mandle, jak se k fanouškům chovají a hlavně jak o tom referují média. Buď nijak, nebo napíšou, že se fanoušci hostí pustili do konfliktu s pořadateli a policií, přitom je kolikrát obráceně.
Že by to řešila FAČR někdy si iluze nedělám, ty mají spoustu své jiné práce, kterou prostý fanoušek nedocení a oni se oprávněně cítí ublíženě :-P
Děkui za reakce i pokud si myslíte, že jsem se zbláznil třeba a jsem naivní ;)
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
tolsimir před 11 lety 04.09.2013 13:13 |reporty z venkovnich zapasu (ale i domacich) jsou na strankach Tribuny Sever. Na druhou stranu se urcite nebranime tomu, aby nam byly posilany clanky od ctenaru, kteri by se radi vyjadrili slusnou formou ke vsemu, co se tyka Slavie
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
tolsimir před 11 lety 04.09.2013 13:14 |* tedy i pripadny report z venkovnich zapasu
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
Thane (přítel SN) před 11 lety 04.09.2013 13:28 |Tomu rozumim, jde o to, že když se to objeví na stránkách ultras, tak je to stránka těch problémovejch co si stěžujou..navíc to široká veřejnost (ani slávistická) nečte.
Je otázka jestli se dá s klubem na něčem domluvit..
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
zeleznik2 před 11 lety 04.09.2013 14:40 |Prohráli jsme, takže správně bych žádné vysoké známky nedával, ale Petrák, Škutka a Dobrotka, jasně nejlepší, Černý standart, Bortel my nepřišel o tolik horší než ostatní, celkově souhlas.
Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo
honzah (přítel SN) před 11 lety 06.09.2013 18:46 |Čtyři minus v reverzním známkování zní zmatečně.