Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

Juniorka se dnes představila v domácím zápase proti Hradci Králové. Utkání však skončilo ostudou, když sešívaní svému soupeři podlehli poměrem 2:6.

Slavia - Hradec Králové 2:6 (1:3)

Branky: 14. Peterka, 73. Verner - 30. Kraják, 40., 44. a 77. Voltr, 60. Krčál, 86. Pago

Sestava: Hrubeš - Herc, Čepelák, Souček, Bejbl - Prošek (66. Zámečník), Verner, Duga (46. Veselý), Peterka (79. Poběrežský) - Hrubý - Vondráček

Dnešní utkání se muselo přihlížejícím divákům, a že jich nebylo málo, líbit, padlo osm gólů, bohužel z pohledů slávistů do té nesprávné sítě. Trenér Daniel Šmejkal udělal v sestavě několik změn oproti derby s Bohemians, premiéru za juniorku si odbyl dorostenec Souček, na hřiště od začátku vyběhli Herc, Bejbl a Duga.

Úvod utkání patřil domácí Slavii, která si vytvořila i první šanci - v 8. minutě Herc napálil břevno. Na druhé straně míč o čtyři minuty později hlavičkoval na Hrubeše Voltr. Slavia se ujala vedení ve 14. minutě, Peterka prošel mezi dvěma obránci a krásně uklidil míč do brány. Postupem času se hra vyrovnala a vyrovnali i hosté - po půlhodině hry Kraják obloučkem o pravou tyč srovnal na 1:1. O deset minut později Součkovu rozehrávku vystihnul hráč hostů, Hradečtí se dostali při postupu na bránu do přečíslení dva na jednoho a proti následné střele Voltra byl Hrubeš bez šance. Skóre na 1:3 ještě do poločasu upravil Voltr - Čepelák podskočil pas za obranu a Voltr ránou o břevno podruhé pokořil Hrubeše.


Ve druhé půli patřila první gólová šance Slavii, Hrubý se ale z přímého kopu netrefil mezi tři tyče. Na druhé straně vyrážel Hrubeš nohama střelu hostů. To, že Slavia už obrat zápasu nezvládne, bylo jasné v 60. minutě, kdy hosté úspěšně zahráli signál po standardce ze třetiny hřiště. Balón po přímém kopu našel v nikým nebráněném prostoru naběhnuvšího Krajáka, ten bez problémů odcentroval do vápna na vzdálenější tyč a Krčál zvýšil na 1:4. Slavia alespoň snížila zásluhou Vernera, který si postavil balón na hranici velkého vápna při rozehrání standardky a nádherně překopnul zeď. Čtyři minuty na to však na 2:5 zvýšil krásnou střelou z hranice pokutového území Voltr a připsal si tak na svůj účet hattrick. V 85. minutě Hrubeš vyrazil nohou střelu Jukla, ale Hradec ještě v té samé minutě šestý kus za Hrubešova záda přeci jen přidal - úspěšným střelcem byl Pago.


"V úvodu zápasu jsme byli aktivní, byli jsme za to odměnění vedoucím gólem. Postupem času se však projevila kvalita soupeře, měl čtyři hráče, kteří skoro pravidelně nastupují ve druhé lize. Klukům nelze upřít, že by nebojovali, snažili se, čtyři góly jsme si ale dali sami, naivně jsme udělali laciné ztráty, jednou špatnou rozehrávku, dál špatnou rozehrávku při standardce. Nastoupily za nás ročníky 93, 94 a 95, za soupeře tvořili osu týmu čtyři hráči ročníku 91. Kvalita a rozdíl byl znát, působili jsme až místy naivně, jsou to pro nás obrovské zkušenosti. Musím ale říct, že mi dnešní porážka se silným soupeřem nevadí tolik jako prohra s Bohemians v minulém kole a zejména výkon v prvním poločase," zhodnotil utkání trenér Daniel Šmejkal.

Oproti minulým zápasům pozměnil sestavu. "Áčko hraje ve středu v Chomutově, dnes tedy dostali konečně příležitost hráči, kteří jsou kmenově v juniorce." Premiéru si odbyl osmnáctiletý stoper Tomáš Souček. "Zákostelský měl zdravotní problémy, vytáhli jsme tedy Součka. Jednou měl špatnou rozehrávku, po které padl gól, ale vzhledem k tomu, že to byl první zápas, tak nehrál tak špatně." Zraněný je útočník Liška, který má pohmožděné rameno a bude se ještě několik dnů léčit.

Deset inkasovaných gólů, to je skóre brankáře Karla Hrubeše ze dvou posledních zápasů a nedá se říci, že by tým úplně podržel. "Dostal branky, které nemohl ovlivnit, dva góly dnes byly tečované, musím se ještě podívat na video, ale nemám pocit, že by gólům mohl nějak zabránit, možná mohl více komunikovat s obranou," řekl k výkonům Hrubeše Šmejkal.

Komentáře (64)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 1:3 ve 2. poločase

    klimi     před 11 lety 26.08.2013 17:51 |  
    0 0

    Opravdu je juniorka tak slabá nebo byl jen Petrouš tak dobrý trenér?

    • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 1:3 ve 2. poločase

      th     před 11 lety 26.08.2013 18:15 |  
      0 0

      Není to tím, že se obměnil kádr a tím se cyklus dostal na úroveň, kterou si ''Petroušova'' juniorka prošla ještě jako Béčko než naskočila do jun. ligy - nejen věk hráčů, ale i sehranosti? Nepatřím mezi pravidelné diváky zápasů juniorky, aktuální výsledky mne netěší, ale hdně váhám, jestli je v tuto chvíli fér srovnávat minulý a tento obměněný tým.

      • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 1:3 ve 2. poločase

        quelhar (admin)     před 11 lety 26.08.2013 18:34 |  
        0 0

        No jo, jenze do mnoha zapasu i letos nastoupili stejni hraci jako loni: Prosek, Simecek, Bazal, Cepelak, Vondracek...

        Letosni vystupovani juniorky je proste ostudne.

        • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 1:3 ve 2. poločase

          th     před 11 lety 26.08.2013 19:44 |  
          0 0

          Ani Petrouš, když se ujal Bčka, tak nezačínal úplně od nuly a pokud si pamatuji, výsledky nebyly nijak moc valné, tak nevím, prozatím se snažím obrnit trpělivostí. Ale 2:6 je fakt moc, s tou poslední větou máš naprostou pravdu.

        • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 1:3 ve 2. poločase

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 27.08.2013 14:37 |  
          0 0

          Mě teda výsledky juniorky tolik netrápí. Je mi celkem jedno jak zápasy dopadnou, když jim to fotbalově něco dá. Jestli jim to něco dává je ale jiná otázka...

    • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 1:3 ve 2. poločase

      deadbeat     před 11 lety 26.08.2013 18:22 |  
      0 0

      Nebo je Smejkal tak spatnej trener?

  2. Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 1:3 ve 2. poločase

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 26.08.2013 18:09 |  
    0 0

    hmm zase Bejbl, hlavně že kvůli tomu odešel Malcharek

    • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 1:3 ve 2. poločase

      Jiri1     před 11 lety 26.08.2013 18:13 |  
      0 0

      Bohuzel to s tim Bejblem uz je Slavii ohrana pisnicka , na primy dotaz prima odpoved, juniorka je skutecne mnohem slabsi nez loni a Petrous je urcite kvalitnajsi trener nez Smejkal , ktery se za ta leta nic nenaucil a neni hracum treba inteligentne vysvetlit co po nich chce.

      • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 1:3 ve 2. poločase

        spino     před 11 lety 26.08.2013 19:06 |  
        0 0

        Bohužel mi přijde, že za každým takovýmto neúspěchem se schovává vysmátá tvář Míry Držmíška. Nedokážu posoudit schopnosti trenéra Šmejkala, ale působí v klubu už nějaký rok a Držmíšek by tak měl mít jeho trenérský rukopis zmapován. A podle toho určit, zda je vhodné ho posunout k juniorce. Přijde mi, že ho tam Držmíšek opět posunul jen prostě proto, že se tam udělalo místo.

        • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 1:3 ve 2. poločase

          MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 26.08.2013 19:12 |  
          0 0

          tak loni byl s dorostem těsně druhý a po tom co se 94 posunuli do juniorky, tak to byl logický krok. Spíš si myslím že je chyba v hráčích.

  3. Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 1:3 ve 2. poločase

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 26.08.2013 18:34 |  
    0 0

    ty vole 2:5 to je hrozný. Měl jsem v plánu se jet v září na juniorku podívat, na zápas s Jabloncem a s Příbramí, možná si to ještě rozmyslím.

    • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 1:3 ve 2. poločase

      Alanor (admin)     před 11 lety 26.08.2013 18:52 |  
      0 0

      Tak ještě se ti hoši postarali o pozvánku 6. gólem v jejich síti. :)

      • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 1:3 ve 2. poločase

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 26.08.2013 18:53 |  
        0 0

        no, super :D

        • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 1:3 ve 2. poločase

          Markus     před 11 lety 26.08.2013 19:34 |  
          0 0

          No ale dali dva góly a dostali o jeden méně než Áčko proti Teplicím ;-)

  4. Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

    PetCC     před 11 lety 26.08.2013 19:06 |  
    0 0

    Na druhou stranu, když se nedaří, tak se nejlíp pozná charakter hráčů. A my potřebujeme psychicky odolné hráče do áčka.

  5. Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 26.08.2013 19:07 |  
    0 0

    tohle prostě nejde pochopit. Hraje Bejbl kterej na to neměl ani v dorostu a co jsem slyšel tak na to neměl ani v dorostu na Žižkově.
    Místo toho Malcharek, kterej je daleko lepší, tak kvůli tomu asi odejde, ani se mu nedivím.

  6. Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

    Tom     před 11 lety 26.08.2013 19:19 |  
    0 0

    Se Slavií aktuálně trénuje i stoper Jan Hošek. Proboha proč sem taháme takovýhle nemehlo ... A zas to odnesou mladíci z juniorky dyt Kolařík zahrál dobře na Dukle i s Teplicema ... Jediná posila by byl ten Zápotočný ale vzhledem k tomu jak ho má Lavička v oblibě to není asi moc reálný ...

    • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

      mart01     před 11 lety 26.08.2013 19:20 |  
      0 0

      Jak někdo může říct, že zahrál Kolařík dobře s Teplicema? To mi hlava nebere...

      • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

        Alanor (admin)     před 11 lety 26.08.2013 19:23 |  
        0 0

        Asi tak, Bortel byl ještě horší, ale Kolaříkův výkon také za moc nestál. Ale Hoška za mě ne! To je hráč, co se nikde neprosadil.

        • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

          slmartin     před 11 lety 26.08.2013 19:40 |  
          0 0

          Ale v tom zápase ,kde nezahrál naprosto někdo byl aspoň jeho výkon trochu pozitivní. Naprosto nechápu příchod Hoška a odnese to Kolařík. Který určitě není horší hráč než Hošek

    • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

      slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 26.08.2013 19:49 |  
      0 0

      No ja nevim, moc toho u nas nestihl, ale kdyz odchazel, tak se tady dost brecelo, proc poustime tak snadno takovy talent...

    • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

      Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 26.08.2013 20:21 |  
      0 0

      Souhlas, Tome! Teplice teda nezahrál Kolařík určitě dobře, ale nevypadá to, že bude za obětního beránka... To mi hlava nebere, místo jednoho kvalitního zkušeného stopera (Zápotočný např.) se sem přivede jako retro o několik let starší a nikoliv kvalitnější Brabec a perspektivní Kolařík nakonec bude vytlačen navrátilcem Hoškem, který se neprosadil ani v Teplicích... Jenom to ne... :-(

      • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

        jarodo57     před 11 lety 27.08.2013 16:39 |  
        0 0

        A jak chceš toho perspektivního hráče zabudovat. vedle ještě trapnějšího slováka?

  7. Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

    podol (přítel SN)     před 11 lety 26.08.2013 19:49 |  
    0 0

    Viděl jsem to utkání,nějak se nám stěhují příděly z "A" mužstva (0:7),i do juniorky(2:6).Snad se to neposune i níže do dorostů i žáků.Juniorka hrála
    vloni o 1.místo,teď bude hrát o poslední.Ještě že se nebude sestupovat.
    Z hráčů dnes nemá cenu za špatný výkon někoho kritizovat.Tu kritiku si zaslouží téměř všichni.Snad jen výkonem se mi líbil hráč č.16,myslím,že to byl Čepelák.Tvrdý,rychlý i technický.Myslím,že by měl při špatném stavu obrany dostat šanci v "A"mužstvu.
    Podol

    • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

      bongor     před 11 lety 26.08.2013 20:33 |  
      0 0

      Sleduju všechny naše mančafty a doposud mi naše mládež dělala jen radost.A teď další ostuda.Že se kádr obměnil,to není žádná omluva,
      existuje kontinuita kádrů a loňští dorostenci taky hráli na špici,není důvod ,aby v tom nepokračovali i v juniorce.Prohrát se může,ale takovýmto způsobem ne.Soustavně si zahráváme s pověstí a tradicí
      Slavie,tady platí jediné,jestli pro Vás hoši není ctí,nosit nejkrásnější
      dres,jděte hrát jinam.Bude to škoda,ale pořád je to lepší než pokračovat v tomhle zostuzování našeho klubu.

      • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 26.08.2013 20:43 |  
        0 0

        no naopak, je to podivné, dorost U19 93 byli někde uprostřed, snad 7. nebo tak, ale v juniorce se jim dařilo. 94 byli 2. a stojí to za prd.

  8. Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

    SPAMD     před 11 lety 26.08.2013 19:52 |  
    0 0

    Ahoj,neni pravda,že hraje ta pětice podobně jak v loni,to je úplný nesmysl,Šimeček hraje málo,Bazal dva posledni zápasy zraneny,předtim hrál velmi slušně,Prošek hrál vloni velmi málo,ale myslím si,že o to nejde,Jde o to jak se podařilo Šmejkalovi rozprašit 94,tak uspesne dorostence.Doslova mě sere!!,že to co loni bylo uspešne záloha Šimeček- Bazal,ještě spolu ani jednou nehráli,co zapas to pro hráče novy post ,když to neslo hráli jsme 4-4-2 ,dnes nikdy žádná změna,žádný risk,žádný nápad a řeči ,že o vysledky nejde,už mi fakt vadí a jestli o vysledky nejde Šmejkalovi,to nám nemusí říkat,to vidíme!!!!,dnes i minule strašná ostuda,je to hnus

  9. Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

    SPAMD     před 11 lety 26.08.2013 19:52 |  
    0 0

    Ahoj,neni pravda,že hraje ta pětice podobně jak v loni,to je úplný nesmysl,Šimeček hraje málo,Bazal dva posledni zápasy zraneny,předtim hrál velmi slušně,Prošek hrál vloni velmi málo,ale myslím si,že o to nejde,Jde o to jak se podařilo Šmejkalovi rozprašit 94,tak uspesne dorostence.Doslova mě sere!!,že to co loni bylo uspešne záloha Šimeček- Bazal,ještě spolu ani jednou nehráli,co zapas to pro hráče novy post ,když to neslo hráli jsme 4-4-2 ,dnes nikdy žádná změna,žádný risk,žádný nápad a řeči ,že o vysledky nejde,už mi fakt vadí a jestli o vysledky nejde Šmejkalovi,to nám nemusí říkat,to vidíme!!!!,dnes i minule strašná ostuda,je to hnus

  10. Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

    ortevor     před 11 lety 26.08.2013 20:12 |  
    0 0

    za zacatku jsme HK prehravali, po golu na 1:0 to vypadalo na celkem jasnej zapas, ale jak Hradec vyrovnal jsme totalne odesli a klidne jsme mohli dostat i nasi oblibenou sedmicku :)

    neni moc koho chvalit, ze zacatku byly dobry Prosek s Peterkou, ale pak vsichni odesli...ty hraci nejsou moc psychicky odolny, jediny u koho bylo videt ze porad makal naplno a mel chut se rvat o vysledek byl Cepelak...
    pritom Hradec mel naprosto zoufalyho golmana, co podbihal kazdej centr z rohu, nejistej, nervozni, a my tam z tech centru nic nedotlacime :/

    Bejbl tentokrat vyjimecne nebyl nejhorsi na hristi, protoze ho zastoupili nekteri dalsi jeste horsim vykonem...jinak ten mladej stoper Soucek hodne horel v rozehravce, namazal jim na druhej gol a na nekolik dalsich sanci

    Celkove bida, ale nepochopim stridani Smejkala za stridani Dugy a proc tam celej zapas necha trapit Soucka, kterej horel jako papir...

    • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

      bongor     před 11 lety 26.08.2013 20:38 |  
      0 0

      Vypadá to na špatnou práci trenéra,lepší by bylo vrátit to do starých kolejí,vždyť to tam Petroušovi šlo výborně a šlo by určitě i dál.Naopak v áčku se zakope,zřejmě nemá na hráče tu správnou razanci.Co stačí na mlaďochy,neplatí na ostřílené pětadvacetileté starce.

      • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

        ortevor     před 11 lety 26.08.2013 20:58 |  
        0 0

        Petrousovi juniorka sedela, jenze otazka je jestli by se k ni zase chtel vratit (potreti uz) a jaka by za nej byla nahrada...
        vzhledem k tomu jaky sou volny treneri se desim s jakou by vedeni prislo nahradou, pochybuju ze by nekoho vubec napadlo zkusit kontaktovat Zemana a spol.

        rozhodne pro mne Petrous byl nejlepsi trener juniorky za posledni dobu (s Miroslavem Janu)...Smejkala nechci moc hodnotit, mimo tech par zapasu tenhle rocnik ho vic neznam...

        a moc nechapu proc si v juniorce nezahrali dneska treba Kolarik nebo Simecek, kdyz vcera v zapase nehrali, tak proc je neposlou si zahrat aspon za juniorku, ve svym veku potrebujou co nejvic hrat...
        to samy kdyz uz mame farmu, tak proc tam nikdo krome Rakovana (jeden zapas) tusim nehraje...

        • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

          quelhar (admin)     před 11 lety 26.08.2013 21:19 |  
          0 0

          Nejspis Simecek, Kolarik, Bazal a spol. nastoupi v Chomutove. Jinymi slovy se opet nepoucime a v jedne ze dvou sanci na postup do Evropy budeme riskovat uz v prvnim zapase. Samozrejme Chomutov by mela porazit i kombinovana sestava, ale v soucasne situaci a vzhledem k minulym "uspechum" bych cekal, ze nastoupi nejsilnejsi sestava. Uz treba i proto, aby si hraci zvedli sebevedomi.

          S farmou to je jiny a pro Slavii typicky ostudny pribeh. Jedinymi viditelnymi produkty spoluprace s Admirou je jeden start Rakovana a testy jednoho z dorostencu Admiry (jehoz oblibenym tymem je Sparta) v nasi U19.

          • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

            ortevor     před 11 lety 26.08.2013 21:54 |  
            0 0

            mas pravdu, ja zapomnel na Chomutov, tak to svoje slova o tom proc dneska beru zpet...

            i kdyz je fakt, ze pro to, aby si zastrileli (snad) bych tam taky poslal nejsilnejsi sestavu, at naberou sebevedomi...snad Skutka da nejaky gol a treba Petrous dostane rozum a necha ho hrat misto Skody, i kdyz tomu neverim...

            s tou farmou je to pro smich no, zvlaste kdyz i v juniorce mame hrace co poradne nehrajou (napr Dan Vesely, ktery by mohl hrat cely zapas na farme misto stridani na posledni minuty, coz vetsinou dela v juniorce)

            • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

              spino     před 11 lety 26.08.2013 22:01 |  
              0 0

              „Smlouva mezi kluby je zatím podepsána na rok. Nejedná se o spolupráci jen u A týmu, ale napříč všemi věkovými kategoriemi, takže i u mládeže,“ nastínil vztah mezi Slavií a Admirou sportovní ředitel Slavie a člen představenstva Miroslav Držmíšek.

              Gratuluji!!!

            • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

              bongor     před 11 lety 26.08.2013 23:24 |  
              0 0

              Bude hrát Škoda,Škutka by ještě moh dát góla a byly by zbytečné mrzutosti.Tak ať to radši zůstane ,jak to je.Škutka se naštve,půjde jinam a přetlak útočníků bude vyřešen.Škoda se za pár roků vykope
              a dá třeba 2-3 góly za sezonu,tím vrátí důvěru.

              • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

                ortevor     před 11 lety 26.08.2013 23:47 |  
                0 0

                a az to Skutku prestane bavit a odejde, bude ukol splnen, a budeme moct Skodu dat pekne do obrany a budeme mit posilu na stopera...a Drzmisek bude spokojenej jak to vsechno pekne vyresil - uspokojil ty, kteri nadavaji na hodne Slovaku, a na ty kterejm chybi posila na stoperu ...

              • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

                skman     před 11 lety 27.08.2013 08:24 |  
                0 0

                Kde berete tu jistotu, ze Skutka je suter? Za ty pulhodiny na hristi by mel byt schopny predvest neco navic, ale kdyz ma v zadech takovou zalohu tak co cekat. Vemte si Bednare nastupuje na konec zapasu a pada mu to tam soustavne. Samozrejme neobhajuju Skodu, jen rikam ze oba dva by ve Slavii meli jen zvysovat konkurenci a ne pravidelne hrat.

                • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

                  ortevor     před 11 lety 27.08.2013 11:23 |  
                  0 0

                  ja co jsem ho videl v zapasech, proste vidim ze je to fotbalista a ze na to ma, takze verim ze je to otazka jednoho golu a zacne mu to tam padat--samosebou musi dostat poradnou sanci, jako jedinej utocnik na ni stale ceka...navic ma podle mne i velmi dobrou hru mimo vapno a je do kombinace, coz v pripade Skody je nerealny...Skutka je pro mne hrac s potencialem dalsiho zhodnoceni a prodeje ven

                • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

                  bongor     před 11 lety 27.08.2013 13:32 |  
                  0 0

                  konkurence je pro to,aby hrál ten,který má aktuálně nejlepší formu a ne proto,aby seděl na lavici a radoval se,jak pěkně zvyšuje konkurenci.U Škutky nejde o jistotu že je šuter,ale o to,že máme jistotu,že ten Škoďák prostě góla nedá,kdyby se hrály tři hodiny.
                  Většinou se počítá s tím,že útočník je na hřišti z důvodu dávání gólů.
                  Když to neplní,tak je pro něj krásný místo na lávce,nebo třeba na tribuně.Je nutné dát Dávidovi šanci,aby se předvedl a když mu to půjde jako Škodovi,tak se rozloučit třeba s oběma a hrát 4-6-0.

                  • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

                    skman     před 11 lety 27.08.2013 14:46 |  
                    0 0

                    statistika mluvi jasne MFK Kosice Skutka 8603 min 28 golu. Me ty jeho pul hodiny na hristi nepresvedcili, tot muj nazor neberu Vam Vas. Uprimne radsi bych tam videl nekoho jineho draveho. Oba dva Skoda i Skutka mi prijdou lini a skoupi na to udelat nejaky krok navic.

          • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

            RaDDa521     před 11 lety 27.08.2013 12:52 |  
            0 0

            Slávistická sestava by oproti ligovým utkáním neměla doznat mnoha změn. „Do zápasu půjdeme v nejsilnější sestavě s jasným cílem postoupit do další fáze,“ má před středečním zápasem jasno trenér Slavie Michal Petrouš.

            Aktuální článek na webu Slavie

    • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

      Markus     před 11 lety 27.08.2013 07:39 |  
      0 0

      No ty jo, dopink!

  11. Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

    deadbeat     před 11 lety 27.08.2013 07:54 |  
    0 0

    To jsou strasny vymluvy. Hradec mel ve svym tymu ctyri hrace rocniku 91, ktery skoro pravidelne hrajou druhou ligu. Tak to pak jo, takovy sile se jen stezi da celit.

    • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

      spino     před 11 lety 27.08.2013 08:00 |  
      0 0

      Proč naši junioři nehrajou druhou ligu?

      • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

        Pepino44     před 11 lety 27.08.2013 09:02 |  
        0 0

        Možná budou,pokud "A" spadne. Jinak se účast v druhé lize musí vybojovat,a to se v minulosti B-čku nikdy nepodařilo. Nebo myslíš na hostování? Pokud jsem naše juniory viděl,tak fotbal ve druhé lize by jim dělal dost velké problémy. On je v té hře opravdu rozdíl.

    • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

      Pepino44     před 11 lety 27.08.2013 08:56 |  
      0 0

      No tak vzhledem k tomu,že nám Hradec dal loni doma čtyřku bez hráčů "A",tak v tomto případě bude posílení o čtyři hráče docela citelné.

    • Re: ad pokuty

      skman     před 11 lety 27.08.2013 09:32 |  
      0 0

      tak 7:0 neni subjektivni kriterium, kdyz to odchodili tak jako co :D

    • Re: ad pokuty

      Ferguss     před 11 lety 27.08.2013 09:55 |  
      0 0

      Vzhledem k tomu, že hráči podepsali prohlášení, že s pokutou souhlasí, tak myslím není co řešit.

      • Re: ad pokuty

        slaviator     před 11 lety 27.08.2013 10:49 |  
        0 0

        Jestli to prohlášení podepsali pod nátlem a pod vyhrůžkama, tak je to jen cár papíru (jestli nějaké prohlášení podepsali, to co bylo na of.webu je právně irelevantní)

        • Re: ad pokuty

          Ferguss     před 11 lety 27.08.2013 11:00 |  
          0 0

          Kde není žalobce, není soudce. Pokud to někdo z těch, kterých se to týká nenapadne, a to se myslím nestane, může si Haindlová moralizovat klidně do aleluja.

          • Re: ad pokuty

            th     před 11 lety 27.08.2013 11:08 |  
            0 0

            Tak Haindlová opomíná, že pánům se nesnižovala jednostranně (smluvní) odměna, ale udělovala jednorázová pokuta - navíc ne pro nízkou výkonnost hráčů (to by je klub musel pokutovat poslední 3 roky v tahu, protože tak dlouho hrají tužku), ale za újmu, kterou způsobili jménu Slavie (debaklem, který za 120 let nemá obdoby).

    • Re: ad pokuty

      Edwardtheiron     před 11 lety 27.08.2013 13:47 |  
      0 0

      Já myslím, že ve smlouvách mají určitě uvedeno, za co jim klub může udělit pokutu. Zase není třeba si myslet, že ty smlouvy uzavírali a tu pokutu udělili blbci. Kromě toho to není ani první ani poslední pokuta tohoto druhu a nikdy si nikdo nestěžoval, tak nechápu, proč zrovna teď se kolem toho dělá tenhle humbuk.

  12. Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

    skman     před 11 lety 27.08.2013 11:00 |  
    0 0

    Uprimne si myslim ze B-tym byl lepsi nez juniorka, preci jen hrali se starsima hracema a ne s vrstevnikama, Juniorska liga bez adekvatnich hostovani v CFL a druhe lize postrada smysl, resp. nepripravi hrace na A-tym.

    • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

      leoneig     před 11 lety 27.08.2013 12:05 |  
      0 0

      Jen dotaz,kdy bude hodnocení hráčů ze soboty? Jinak souhlas,pro mladé je lepší hrát mezi staršíma..

      • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

        quelhar (admin)     před 11 lety 27.08.2013 14:20 |  
        0 0

        Alanor se poctive ucil na dnesni zkousku, takze snad dnes vecer nebo zitra dopoledne.

        • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

          Alanor (admin)     před 11 lety 27.08.2013 14:32 |  
          0 0

          Akorát jsem se vrátil. Mělo by to být dnes, jdu zkouknout zápas se Znojmem (přímý přenos přes sazkabet nefungoval) a pak se do toho pustím. ;)

          • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

            mirros     před 11 lety 27.08.2013 16:40 |  
            0 0

            jo takhle..ty tam ani nejedeš a pak píšeš hodnocení? jelikož jsem si všiml, že nemáš rád Čonta s Bortelem, tak dostanou oba za 3...:-))))

            • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

              Alanor (admin)     před 11 lety 27.08.2013 16:56 |  
              0 0

              Představ si, že mnohdy je pro přehled o zápase ho vidět v tv než v kotli třeba. A v Brně, kde jsou odlehlé tribuny, to platí dvojnásob.

              • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

                Barra     před 11 lety 27.08.2013 22:39 |  
                0 0

                :-))

                Jinak, z čeho jsi měl zkoušku, a hlavně, jak ti to dopadlo?!

          • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

            leoneig     před 11 lety 27.08.2013 17:11 |  
            0 0

            Ok,díky za info

      • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

        qazwerty     před 11 lety 27.08.2013 14:41 |  
        0 0

        Celý nesmysl - juniorská liga by se měl, co nejdříve zrušit...A obnovit béčka, která by hrála soutěže dospělých a pak by nemusela být taková zbytečnost jako jsou farmy...

        • Re: Juniorka: Slavia - Hradec Králové 2:6

          slaviator     před 11 lety 27.08.2013 16:14 |  
          0 0

          Jenže tým klidně mlůže mít juniorku i béčko... Akorát třeba, že Spartu její B tým stojí bratru pět mega ročně. To ve Slavii dát nechtěj... Juniorka jede za dost menší prachy.