Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Jak dál? Doplnění

Navážu na quelharův článek a dovolím si jej doplnit o další úroveň potíží, ve kterých se Slavia v současné situaci nachází. Potíže, které ve svém článku popsal quelhar, jsou pravdivé, nicméně jejich výčet je dle mého názoru nedostatečný. Navíc bych zkusil navrhnout některá opatření, která bychom mohli my, fanoušci, začít provádět.

1) Majitel

Jak bylo popsáno, pan Řebíček se o svůj majetek v současné době příliš nestará. Zde bych si dovolil citovat z Bible: "Po jejich ovoci je poznáte. Což sklízejí z trní hrozny nebo z bodláčí fíky? Tak každý dobrý strom dává dobré ovoce, ale špatný strom dává špatné ovoce." Poznali jsme snad pod tímto "zachráncem" nějaké dobré ovoce? Za celých 5 let si na to nevzpomínám. Nulový kádr, špatní trenéři, ředitelé jak nazdárci kašpárci, sportovní úsek bída. V současnosti je prostě potřeba majitele vyměnit. To se lehce řekne, ale hůř udělá, když si vezmete v úvahu následující problémy, které máme z hlediska právního - komplikovaná vlastnická situace kolem samotné Slavie, komplikovaný nájemní vztah na stadionu, komplikovaná situace kolem samotného stadionu. To vše by musel nový majitel řešit a myslím, že to nepůjde najednou, ale trpělivou prací a obranou vůči různým útokům na právní strukturu. Cílem by mělo být odstranění této právní zátěže a spojení stadionu a klubu jedním vlastníkem.

Co s tím můžeme udělat my, jako fanoušci? Dle různých odhadů je fanoušků Slavie nejméně několik desítek tisíc. To mi neříkejte, že nikdo z nás nemá peníze. Protože věřím, že stávající situace všechny pravověrné neuvěřitelně rozčiluje. Jen poslouchat ty řeči rudochů, plzeňáků i nezaujatých v práci nebo doma, že? Zde mě napadají dvě hlavní cesty, jak z toho ven - každý jeden z nás by mohl zkusit mluvit s lidmi, jestli někoho nepřesvědčí. Chápu, že v současné situaci není moc co nabídnout, ale alespoň pokus by se udělat měl. Druhá cesta by mohla být organizovaná, třeba přes Sešívaní drží spolu, nebo podobné hnutí, které by vyvinulo aktivitu kýženým směrem. Je zde malá možnost sbírky, ale tu by musel někdo řídit a pak, matematicky to jednoduše nevychází. Sehnat na sochu Pepiho Bicana jednorázově několik milionů lze, sehnat 100 mil. Kč přes sbírku mi nepřijde reálné, hlavně s vědomím, že to bude muset být každý rok.

Uvedené povídání o ovoci a stromu z Bible končí mimochodem takto: "Každý strom, který nedává dobré ovoce, bude vyťat a hozen do ohně."

2) Sportovní stránka

Ech, zde je každá rada drahá. Polovinu kádru bych bez milosti vyhodil - Černý, Juhar, Dostál, Štěpán, Nitranský, Čontofalský. A taky bych popohnal k odpovědnosti Kisela, za to co předvedl - prostě ostuda, takhle se kapitán nechová. Navíc ty jeho řeči, jak už konečně začneme pracovat - to jste kluci doteď dělali co? Nahradil bych je juniory. Že by hráli hůř? To už prostě nejde! Za KJVCD by maximálně dva-tři hráči občas seděli na lavičce. Vyměnil bych kompletně celé sportovní vedení až po posledního referenta. Trenéři by se balili už v pondělí po zápase. Místo toho vidíme a slyšíme co? Bláboly o fiktivní pokutě, nutnosti situaci analyzovat. Prostě jedeme dál.

A co s tím my, fanoušci? Doteď jsme fandili (Tribuna Sever všechna čest) a povzbuzovali tým, jak to jen šlo. To překvapení, že ani s podporou dvanáctého hráče to nejde, co? Navrhuji s tím přestat. Chodit dál na stadion, to ano, ale jednoznačně ukázat, co si o tom myslíme. Našim nefandit, být tiše, na soupeře pískat. Nelíbí se nám, jak hrajeme? Pískat stále. Určitě každého napadne mnoho věcí, které se dají na stadionu dělat. Taky zapojit oblíbené _doplň_jméno_VEN_. A to se může obměňovat celý zápas, hráčů a členů realizačního týmu je dost a dost. Když vedení a hráči svými výkony nestojí o pozitivní atmosféru na stadionu, určitě dokážeme vytvořit i jinou, že?

Jednu šanci ti nekopové ale mají, vyhrát derby. Pak bychom mohli částečně (ale jenom trochu), zmírnit tyto protesty.

3) Vedení společnosti

A jsme u dalšího kamene úrazu. Zde míním všechny ostatní zaměstnance mimo již uvedených. Nevím jak vám všem, ale naše vedení mi připomíná onu legendární manželku inspektora Colomba. Jediný, který zkusil něco udělat směrem k fanouškům byl akorát p. Kusý. Byl za to po zásluze potrestán. Co máme teď? Nejen majitel se skrývá, ale i ředitel. Vydal nějaké zásadní prohlášení? Co tisková mluvčí? Kromě klasických řečí, že se situací zabýváme? Nic.

Marketing? Nulový. K permici jako dárek dostaneme co? Plakát s tvářemi těch, co zavinili pondělní debakl. To jako terč na šipky nebo rovnou do střelnice? Ještě to hlásí v rozhlasu na stadionu za stavu 0:2. To byl dle mého názoru vrchol "šikovného a trefného" marketingu. Pominu, že s tím plebsem fanouškovským se prostě nemluví.

Ale my fanoušci můžeme mluvit s nimi, že? Email na mluvčí je určité k dispozici, stejně tak na ty hráče nebo vedení jméno.přijmení@slavia.cz, nebo něco takového to bude. Nebo psát poštou. Cokoliv. Dotazy, stížnosti, co vás napadne. Každý jednotlivě nebo všichni najednou. Petice (na webu je na to aplikace), diskuze před a po zápase s hráči (z nižších řad se na ně dá před zápasem hezky pokřikovat). Dotazy na pozápasové tiskovce. Opět, fantazii se meze nekladou.

Update: po napsání článku se objevilo prohlášení Vedení Slavie k opatřením po zápase s Teplicemi. Co dodat? Nic neříkající řeči. Pokuta? Osobně nevěřím, že ji uplatní, spíš to vypadá jako vějička pro fanoušky. A prohlášení hráčů? Mnozí z vás si pamatují na podobná prohlášení před 45 lety po bratrské pomoci...

Nakonec ještě jedna věc - Cui bono? V čí prospěch je Slavia uměle držena takto dole? S kým se náš pan "zachránce" nejvíc kamarádí? Komu prospívá, že se v lize takhle plácáme? Že k nám nejdou sponzoři, kterých ani v Praze není moc? Nesedí ten spolek náhodou na Letné?

Uvědomuji si, že některé z těchto nápadů jsou naivní, nebo kontroverzní. Ale bohužel, jinou cestu již nevidím. Mně klub lhostejný není. Je potřeba zkusit vše a pak se uvidí. Tito lidé Slavii nic dobrého nepřejí, svými kroky ji poškozují a to záměrně. Toto již nelze nadále tolerovat.

Komentáře (110)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jak dál? Doplnění

    Hilarious     před 11 lety 23.08.2013 09:37 |  
    0 0

    Zdravím všechny slávistické fanoušky, s odkazem na předchozí článek o případných posilách a rozpolcenosti názorů ohledně návratu Ericha Brabce a příchodu Zápotočného a jejich sparťanského působení, by mě zajímalo, kdyby se například jednalo o Váchu, Dočkala? Mladící, oba byli posláni pryč (vím, byla finanční krize), oba byli, respektive jsou ve spartě.

    • Re: Jak dál? Doplnění

      quelhar (admin)     před 11 lety 23.08.2013 09:42 |  
      0 0

      Vacha ani nahodou, toho osobne naprosto nesnasim, byl ve Sparte par dni a uz se choval jako typicky namachrovany rudoch a v soucasnosti se prezentuje pomalu jako vetsi srdcar nez jejich odchovanci. Ten si nezaslouzi nic jineho nez nenavist.
      Dockal vypada o poznani inteligentneji, tomu jeste davam nejakou malou sanci.

      Nicmene je to stejne akademicka otazka, na hrace jejich kvalit stejne nebudeme mit nejblizsich nekolik let prostredky.

      • Re: Jak dál? Doplnění

        slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 23.08.2013 09:45 |  
        0 0

        Přesně tak, jak píše quelhar... Jenom dodám, že jako největší srdcař se tvářil kdysi i u nás, o to méně je jeho chování akceptovatelné.

        • Re: Jak dál? Doplnění

          Markus     před 11 lety 23.08.2013 10:27 |  
          0 0

          Lidé obvykle přidávají na hlasu a emocích ne kvůli ostatním, ale kvůli své vnitřní nejistotě - taková forma povzbuzení se. Ne náhodou se říká tichá voda břehy mele, spousta slavných hráčů prokázala svou dlouhodobou věrnost aniž by k tomu potřebovali hlasitý projev či jiná teatrální gesta. Vácha bude mít v hlavě pěkný zmatek a hlodají ho nějaké mindráky, uklizeno tam zjevně nemá a pak už tam nezbývá moc prostoru, jak produkovat něco užitečného pro své okolí.

      • Re: Jak dál? Doplnění

        janko (přítel SN)     před 11 lety 23.08.2013 10:04 |  
        0 0

        Dobře Quelhare, definoval jsi to naprosto přesně. Nic jiného než nenávist. Naprostý souhlas.

        • Re: Jak dál? Doplnění

          qazwerty     před 11 lety 23.08.2013 10:14 |  
          0 0

          Proč hrají Vácha a Dočkal za Spartu? Protože je NĚKDO ze Slavie vyhodil, jako nepotřebné a neperspektivní...Prodal je do Liberce za pár drobných a bokem si z jejich přestupu ulil pěknou sumičku...Takže, když jim dala Sparta dobrou nabídku, tak tam šli...Slavia o ně neusilovala vůbec (ikdyž by na ně v současné situaci asi neměla, ale co my o tom víme?!?) a tak přestoupili na Letnou...A nepřijde mi, že Vácha dělá nějakého srdcaře, naopak se chová zcela v pohodě a vůči Slavii velice korektně...Což se nedá říct o mnoha jiných ex-slávistech či dokonce současných...

          • Re: Jak dál? Doplnění

            klimi     před 11 lety 23.08.2013 10:21 |  
            0 0

            Před přestupem do sparty mnohokrát vykřikoval, jaký to je srdcem slávista, atd...

            • Re: Jak dál? Doplnění

              Vhoo (přítel SN)     před 11 lety 23.08.2013 12:18 |  
              0 0

              podle mě se to nerozporuje, pokud by mě klub mého srdce doslova vyhodil stím že si tam KJ raději dá své oblíbence a pak po letech bych se rozhodoval mezi nejbohatším klubem v republice a slavii která na tom je tak jak je tak nevím jaký by kdo musel být slavista aby ten krok neučinil, k těmhle hráčům já nenávist nikdy cítit nebudu, to že jsme odhodili reprezentanty Váchu , Dočkala, Kovaříka, Gebreho a málem tak dopadl i Necid, za to si můžeme jenom sami, už tenkrát tady na SN každý věděl že to je průser a strašlivá škoda.

      • Re: Jak dál? Doplnění

        Hilarious     před 11 lety 23.08.2013 10:19 |  
        0 0

        Jako akademická otázka to také bylo myšleno, každopádně díky za odpověď. S Váchou souhlasím a Dočkala nechápu, neříkám, že se měl vrátit v takové situaci k nám, i když bych si to přál, ale ať mi nikdo netvrdí, že mohl zůstat v zahraničí, protože to je podle mě výzva a ne spatra.

      • Re: Jak dál? Doplnění

        bongor     před 11 lety 23.08.2013 10:44 |  
        0 0

        Přesně tak,jak píš quelhar.Nejde o to,jestli někdo hrál u nás a pak přestoupil do sralty.Jde o to ,jak se chová v současnosti.Vácha se chová tak,jak opět píše quelhar.Navíc ze sebe dělá většího rudého
        srdcaře,než všichni skuteční rumuni dohromady.U nás ze sebe dělal zase červenobílého nadšence.Už jen z téhle náhlé změny čouhá naprostá faleš na všecny strany.Toho bych tady nechtěl ani zadarmo.Dočkal udělal pouze něco pro svou kapsu,to se nedá odsuzovat,aktivní život fotbalisty je krátký a je potřeba si něco našetřit na stará kolena.Navíc může přijít zranění a je po prákách.
        Kdyby mě srovnatelné nabídky od nás a od rumuna a rozhodl se pro Letnou,tak to už by mě docela naštval.Ale tkhle ho chápu.

  2. Re: Jak dál? Doplnění

    Bohdy     před 11 lety 23.08.2013 09:47 |  
    0 0

    Jak byl prvni clanek vynikajici, tento je naprosto priserny :-/ Ale tak stane se :)

    • Re: Jak dál? Doplnění

      Tomski     před 11 lety 23.08.2013 09:57 |  
      0 0

      co ti vadí ? Řepka nebo blikající světýlka ? :-)))

      • Re: Jak dál? Doplnění

        spino     před 11 lety 23.08.2013 10:19 |  
        0 0

        Že tam byl Zápotočný s ním. Možná že zrovna utráceli sparťanskou kasu, protože co vím, tak polovina šla na kasino a polovina na Erbovou. :D

        • Re: Jak dál? Doplnění

          Tomski     před 11 lety 23.08.2013 10:25 |  
          0 0

          tak holt jsou to bývalí spoluhráči se stejným koníčkem :-)))...řešíš malichernosti...

          • Re: Jak dál? Doplnění

            Tomski     před 11 lety 23.08.2013 10:28 |  
            0 0

            a hlavně co je ti do sparťanský kasy ?

            • Re: Jak dál? Doplnění

              spino     před 11 lety 23.08.2013 10:29 |  
              0 0

              TO už radši fakt toho Brabce.

              • Re: Jak dál? Doplnění

                th     před 11 lety 23.08.2013 11:23 |  
                0 0

                Výjimečně s trebou souhlsím, pokud potřebujeme pozvednout morálku a ducha v kabině, jak to bude znít od borce, který po tréninku míří k automatům? Brabec je větší jistota.

                • Re: Jak dál? Doplnění

                  Tomski     před 11 lety 23.08.2013 12:37 |  
                  0 0

                  ale tady nejde jen o morálku...tenhle kluk má kvalitu, kterou prokázal...kapitán mistrů ligy to byl...něco dokázal...nám schází hlavně kvalita...

                  • Re: Jak dál? Doplnění

                    th     před 11 lety 23.08.2013 20:17 |  
                    0 0

                    To máš pravdu, že kvalitu má a LBC to bylo víc než slušné, i když tam, myslím, obranu vedl hlavně Janů a on byl na kraji obrany? Co ale nepotřebujeme, hráče, který např. místo tréninku půjde na tah s Feninem. Nitrianský je další taková bez pochyb prokázaná kvalita, která je líná makat, tak moc, že leckdy i kopáč jako Dostál je lepší alternativa, kvalita nekvalita. Ty automaty a pod. docela dobře můžou napovědět, jak moc dotyčný člověk je (nebo spíše není) vyzrálá osobnost, to chybělo IMHO nejvíc za 0:3 s Teplicema, proto o něm tak pochybuji.

          • Re: Jak dál? Doplnění

            spino     před 11 lety 23.08.2013 10:29 |  
            0 0

            Už vidím jak se s Řepkou zase sejde po čase v kasinu.

            "Hele, ty jseš teď u těch sešívanejch zmrdů, co?"

            "No, jsem no. Stojí to tam všechno za hovno, co si budem povídat, ale aspoň se kvůli malé konkurenci nemusím bát o flek na hřišti."

            Ne, fakt Zápotočného nechci.

            • Re: Jak dál? Doplnění

              Tomski     před 11 lety 23.08.2013 10:32 |  
              0 0

              a myslíš, že tak třeba nepřemýšlí i někdo z naší slavné sestavy...tady se bojí o místo jen Petrouš a proto každou chvíli tvrdí něco jiného...

              • Re: Jak dál? Doplnění

                spino     před 11 lety 23.08.2013 10:36 |  
                0 0

                Nevím a nechci to vědět. Jen bych chtěl, aby takovýto hráči k nám už nechodili.

                • Re: Jak dál? Doplnění

                  Tomski     před 11 lety 23.08.2013 10:39 |  
                  0 0

                  a ty toho zápotočného doopravdy znáš ? já myslím, že maximálně z doslechu...

                  • Re: Jak dál? Doplnění

                    spino     před 11 lety 23.08.2013 10:44 |  
                    0 0

                    Já prostě nechci hráče, co se paktuje s Řepkou v kasinu.

                    • Re: Jak dál? Doplnění

                      Tomski     před 11 lety 23.08.2013 10:51 |  
                      0 0

                      víš co je fajn ? že na tobě a třeba mirossovi nezáleží...

                        • Re: Jak dál? Doplnění

                          Barra     před 11 lety 23.08.2013 11:16 |  
                          0 0

                          Právě jsem chtěl to stejné napsat.

                          • Re: Jak dál? Doplnění

                            Tomski     před 11 lety 23.08.2013 11:28 |  
                            0 0

                            taky nechceš Řepkovi spolumačkatory ?

            • Re: Jak dál? Doplnění

              Virgil1956     před 11 lety 23.08.2013 12:21 |  
              0 0

              Ježiši, Řepka vzal burana do kasína. Zápotočný je největší dobrák ze všech dobráků, rozhovor probíhal asi takhle:
              Řepka: Jdeš se mnou dneska do kasína!
              Zápotočný: Nejdu, tam já nechodím.
              Řepka: Jdeš!
              Zápotočný: Já se tam bojím!
              Řepka: Jdeš nebo jdu s Pamičem!
              Zápotočný: Tak jo, to ti nemůžu udělat.

  3. Re: Jak dál? Doplnění

    mpik     před 11 lety 23.08.2013 09:50 |  
    0 0

    Sám jsem hodně kritický, ale pod tuhle snůšku nesmyslů bych se NEpodepsal!

  4. Re: Jak dál? Doplnění

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 23.08.2013 09:51 |  
    0 0

    Já si zase nemyslím, že by ti hráči byli tak úplně hrozní (jistě s mnohými plejery pod KJ se to nedá moc srovnávat), ale tým je spíše dost nešťastně poskládaný.

  5. Re: Jak dál? Doplnění

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 23.08.2013 09:52 |  
    0 0

    ... a taky to pískání bez fandění, nevím..., to by mě asi moc nebavilo.

    • Re: Jak dál? Doplnění

      Markus     před 11 lety 23.08.2013 10:31 |  
      0 0

      Lepší mi přijde dorazit před stadion a tam před branami zůstat. Navíc tahle forma protestu má šanci strhnout i lidi, co o akci nebudou vědět.

  6. Re: Jak dál? Doplnění

    Navyseals     před 11 lety 23.08.2013 10:37 |  
    0 0

    Víte vůbec za co byl vyloučenej Kisel? Neřekl rozhodčímu ani jedno slovo sprostý, jen byl vzteklej. Víte kolik červenejch by potom musel dostat Řepka za to svoje dvoucentimetrový vysvětlování...

    • Re: Jak dál? Doplnění

      Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 23.08.2013 10:45 |  
      0 0

      Řepáka se totiž báli, že je po zápase zbije... To u Karola snad nehrozilo...

  7. Re: Jak dál? Doplnění

    naplavnik     před 11 lety 23.08.2013 11:02 |  
    0 0

    a nyní již na trochu jinou nutu. jak to vidíte v sobotu se znojmem? za zády s další pokutou a bez sice nikoli v optimální formě hrajícím karolem?

    zkusím tipnout: černý-nitranský, bortel, dobrotka, čonka- petrák, gecov-štěpán, zmrhal, koreš-škoda

    • Re: Jak dál? Doplnění

      Tomski     před 11 lety 23.08.2013 11:05 |  
      0 0

      černý-nitrianský, dobrotka, kolařík, čonka- petrák, gecov-koreš,štěpán- fenin-škoda

      • Re: Jak dál? Doplnění

        leoneig     před 11 lety 24.08.2013 11:24 |  
        0 0

        Nitriansky?proč ho dáváte skoro všichni do sestavy? Pro mě je to symbol našeho zmaru,symbol lenosti,namyšlenosti a arogance...on může hrát o hodně lip,ale nechce..v tuhle chvili bych právě jeho přeřadil do juniorky,aby se probral..a každého dalšího,kdo bude mít tenhle přístup jakbysmet

    • Re: Jak dál? Doplnění

      klimi     před 11 lety 23.08.2013 11:05 |  
      0 0

      Takhle ta sestava asi bude bohužel vypadat, hlavně vypadá úplně marně! Bohužel na krajích obrany nemáme na výběr.

      Já bych byl pro:

      Černý-Nitrianský,Dobrotka,Kolařík,Čonka-Petrák-Hurka,Zmrhal,Štěpán/Koreš-Škoda,Škutka

      Pochybuju o hře na dva útočníky, prostě zase budeme hrát bídu. Jsem na ten zápas zvědav...

      • Re: Jak dál? Doplnění

        Tomski     před 11 lety 23.08.2013 11:10 |  
        0 0

        já myslím, že by fenin mohl hrát pod hrotem...věřím, že by tam byl platnější než kisel...do juniorky bych poslal zmrhala...proti teplicím byl nejhorší dle mého pohledu...

        • Re: Jak dál? Doplnění

          klimi     před 11 lety 23.08.2013 11:12 |  
          0 0

          A Bortel na hřišti nebyl? :))
          Ano, Zmrhalovi se zápas s Teplicemi nepovedl, ale v ostatních zápasech vždy patřil k tomu lepšímu na hřišti, rozhodně byl vždy lepší, než Fenin.

          • Re: Jak dál? Doplnění

            birkin     před 11 lety 23.08.2013 11:17 |  
            0 0

            prilis nepovedl, tomu rikam eufemismus :-D

          • Re: Jak dál? Doplnění

            Tomski     před 11 lety 23.08.2013 11:23 |  
            0 0

            od zápasu s jihlavou je zmrhal na hřišti uplně zbytečný...neni to tvůrce hry, neni to dříč, nemá kvality co se týče defenzívy (rád bych se mýlil)...bortel samozřejmě odehrál příšerné utkání, ale zmrhal byl dle mě horší...fenin proti teplicím zkazil jeden balon z pěti...

            • Re: Jak dál? Doplnění

              klimi     před 11 lety 23.08.2013 11:31 |  
              0 0

              Proč hodnotíš hráče jen podle zápasu s Teplicemi? Pamatuješ na zápas s Olomoucí? Fenin neudělal jediný sprint, nezpracoval jediný balon, nepodržel ho. Fenin proti Teplicím nezpracoval jednoduchý míč z autu, pak tam při brejku míč zadrbal mezi několika tepličáky, místo aby ho dal. Ten kluk je prostě v tahu (nikoliv na bránu, ale možná tak do...).

              • Re: Jak dál? Doplnění

                Tomski     před 11 lety 23.08.2013 11:37 |  
                0 0

                určitě to neber tak že ho hájím...proti olomouci tam byl ten první poločas uplně sám a on prostě není ten typ utočníka co může být sám v útoku (přišlo mi, že ho tam chtěl petrouš vykoupat)...bohuže z těch našich kopálistů má asi nejlepší techniku...to že je línej je pravda, ale on prostě žádnou golovku jako škoda nebo škutka nedostal a nemyslím si, že vina leží stoprocentně na něm...jestli se jeden z těch tří útočníků nezvedne, tak doufám že v zimě si půjdou po svých...

                • Re: Jak dál? Doplnění

                  klimi     před 11 lety 23.08.2013 11:40 |  
                  0 0

                  Je pravda, že kdyby Fenin a Škutka dostali od trenérů tolik šancí jako Škoda, tak by se určitě ukázali více. Škoda je opravdu jalový, nejen že zpracování a práce z míčem je nulová, ale i když už se dostane do tutovky, tak ji pošle pět metrů vedle jako proti Teplicím.

                  Upřímně bych se v zimě asi minimálně s jedním z nich rozloučil. Nejlépe asi s Feninem, protože jeho výkony vzhledem k platu jsou opravdu k zamyšlení. Raději v přípravě zkusit Červenku nebo Oskara.

                  • Re: Jak dál? Doplnění

                    naplavnik     před 11 lety 23.08.2013 12:33 |  
                    0 0

                    nad feninem jsem (stejně jako nad ostatními, jejichž výkonnost a přínos se zpochybňuje předem) držel ochrannou ruku, ale vzhledem k tomu, co jsem od něj viděl, myslím, že ten kluk se už dohromady nedá... resp. možná někdy v nějaké druhé rakouské lize, až začnou chybět peníze, tak snad, ale nyní už ne. neznám jeho smlouvu, ale řekl bych, že za ni bychom mohli mít dva platnější, resp. perspektivnější

            • Re: Jak dál? Doplnění

              Betynka58     před 11 lety 23.08.2013 18:05 |  
              0 0

              On se dostal pětkrát k balonu?

        • Re: Jak dál? Doplnění

          th     před 11 lety 23.08.2013 11:17 |  
          0 0

          Fenina? To už raději dát šanci Šimečkovi, když už jednou Kisel není v základu.

          • Re: Jak dál? Doplnění

            Tomski     před 11 lety 23.08.2013 11:25 |  
            0 0

            proto bych byl taky, ale tomu na 90% nedojde...buďme realisté stejně tam postaví hurku nebo koreše a do útoku pošle škodu...

    • Re: Jak dál? Doplnění

      deadbeat     před 11 lety 23.08.2013 11:59 |  
      0 0

      Ve vitezstvi budu verit, jen pokud dojde ke zmenam v sestave.

      Sestava, jaka by se mi v ramci moznosti libila: Cerny - Nitriansky, Dobrotka, Kolarik, Conka - Petrak - Stepan, Simecek, Hurka, Juhar - Skutka

      Osobne bych na miste Stepana radsi videl Proška nebo Bazala, ale to nevidim jako realny. Kiselova absence by tymu mohla spis prospet, nez uskodit. Pokud je lidrem cholerik presvedcenej o vlastnich kvalitach, ktery ve skutecnosti postrada, jakym zpusobem se asi muze prezentovat tym.

      Nic moc od toho necekam.

      • Re: Jak dál? Doplnění

        jarodo57     před 11 lety 23.08.2013 13:51 |  
        0 0

        Víte co je nejhorší? Že ty nejhorší hráči s nejmenší vůlí po jakékoliv poctivé práci vy neustále ve svých sestavách píšete.Pokud má nějaký kluk platit pokutu za líného Fenina,Nitrianského apod. tak se nezlobte není něco v pořádku. Nitrianský ,Fenin neustále,momentálně Juhar,Čonka,Zmrhal,patří na transferkartu a to bezpodmínečně.Neustále je zde napadán Škoda,ale ten alespoň naproti tomu Feninovi,Nitrianskému,Juharovi a dalším dře.A pokud tyhle hráči budou vědět ,že za ně není náhrada,tak hrát nebudou jenom někdy když se jim zachce a nebo si vsadí na naše vítězství.Tam musí přijít radikální řez.Nechce se ti ahoj.Nevidím důvod proč by hra bez Nitrianského měla být horší než teď proti Teplicím či Olomouci.To samé Zmrhal.Jako ofenzivní prostřední záložník musí být znát jeho rozehra.Kolikrát on dal nějaký pěkný balón na útočníka,kolikrát dal finální přihrávku?To má být špílmacher?A vidíte hraje pořád a tudíž jeho netrápí konkurence ,tak to nakonec odflákne.Ne pánové bez radikálního řezu se nehneme.A řeči, že lepší náhradu nemáme jsou liché.Je lepší hrát nadoraz s horšíma hráčema než stejně špatně s flákačema.

        • Re: Jak dál? Doplnění

          denydzlSKS     před 11 lety 23.08.2013 14:07 |  
          0 0

          Kromě toho, že Zmrhal nemá roli špílmachra, jak ty tvrdíš, souhlasím.. Já bych některé hráče rovnou vyházel, a většinu bych vůbec nestavěl.. Jenže, to je pořád hrozně zjednodušenej pohled. Já bych taky nejradši nestavil flákače Nitrianskýho, Fenina, Čonkou, nefotbalisty Štěpána, Koreše, Dostála, Škodu. Totálně z formy "hrající" Bortela, Gecova, Zmrhala a Kisela.. Ale kdo by tam zbyl? To má hrát sestava Černý - Mac, Dobrotka, Kolařík, Malcharek - Prošek, Petrák, Bazal, Hurka - Škutka, Vondráček? Nebo jak jako? To je právě ten problém..ti kluci prostě nakonec budou muset nastoupit..i kdyby hráli sebehůř..to je ten problém:-/ A kvůli tomu nějak nevidím světlo na konci tunelu.. K nám chodí jako "posily" hráči, kteří nás nikam výš neposunou, pouze zapadnou do toho marastu..

          • Re: Jak dál? Doplnění

            jarodo57     před 11 lety 23.08.2013 16:57 |  
            0 0

            Nemyslím, že by museli nastoupit. Ano Zmrhal tam je na postu špílmachra.A třetí věc .Pokud těmhle lemrám jen malinko naznačíš nebo se někde dočtou , že za ně není náhrada tak je to konec. A jaký asi by byl rozdíl kdyby nastoupil třeba tebou jmenovaný Mac místo Nitrianského?A nebo Šimeček místo Zmrhala? Já si troufám říct , že skoro žádný.A to jsem si vědom, že se mladí kluci musí zapracovávat postupně a ve chvílích ,kdy to mužstvo šlape. Ale jak dlouho budeme čekat kdy to mužstvo bude šlapat. Právě naopak. Tam je zcela evidentní,že hráči kádru si jsou vědomi své důležitosti a to je hrozně špatně.

            • Re: Jak dál? Doplnění

              jarodo57     před 11 lety 23.08.2013 17:02 |  
              0 0

              ještě dovětek. Štěpán až zas tak velký nekopa není. V Hradci byl jeden z nejlepších.Určitě lepší než třeba Dostál .Jeho zrovna bych klidně použil na krajního beka místo Nitrianského i když nejsem velký příznivec takovýchto přesunů.Ale on určitě nebude mít zájem to odflinkávat.

              • Re: Jak dál? Doplnění

                denydzlSKS     před 11 lety 23.08.2013 19:24 |  
                0 0

                Štěpán je přesně typ přestupu(hostovačky), která nás ubíjí.. Je sice lepší než Dostál a byl možná jedním z nejlepších v Hradci, ale...

                To jsou atributy pro posilu?! Být lepší než divizní frajer z Čelákovic, který je ve Slavii omylem? Být jednm z nejlepších hráčů posledního týmu tabulky? Je mu 28 a v životě se nikde moc neprosadil. Má velký problémy se spracováním míče, problémy přejít jeden na jednoho(i přesto, že je dost rychlej) a zatím mu ani centry nejdou.. Je tohle opravdu hráč, který nás posune někam dál? Odpovím - NE, NENÍ!

                My se takových jako Štěpán, Škoda, Dostál, Koreš, atp. potřebujem zbavovat a ne sem hráče podobných kvalit tahat!

            • Re: Jak dál? Doplnění

              denydzlSKS     před 11 lety 23.08.2013 19:17 |  
              0 0

              To, že Zmrhal hraje hraje ve středu zálohy neznamená, že hraje špílmachra.. On špílmachr neni, to je vidět..on je spíš konstruktivnější def. záložník.

              Co se mlaďáků týče, dostali od druholigových Pardubic 5 gólů! To snad mluví za vše..prostě neni možný jich postavit více najednou! Klukům by to akorát ublížilo a těm primadonám by to akorát nahrálo, že bez nich to nejde.. Samozřejmě, druhá věc je, že není normální, aby jeden z nejnadějnějších mladíků - Šimeček nedostal čuchnout i přes stabilně katastrofální výkony náhradníků(ani se neodvážím doufat, že by ho šoupli hned do základu).

              Je to zvláštní, že v Jablonci nebo Liberci dokázali hrát s "nezkušenými" a "vyjukanými" odchovanci Slavie či Sparty o poháry, zatímco pro nás nejsou do základu vyzrálí a to hrajem v podstatě o nic..

          • Re: Jak dál? Doplnění

            leoneig     před 11 lety 24.08.2013 11:15 |  
            0 0

            Jasně,postavil bych tu sestavu jak píšeš,raději hráče z juniorky,než tyhle podprůměrný borce typu Čonkya Dostála...a Štěpána bych ještě neodsuzoval,asi by zapadl lépe do rozjetého stroje,než k nám..ale to platí i o mladých....

        • Re: Jak dál? Doplnění

          naplavnik     před 11 lety 23.08.2013 14:11 |  
          0 0

          je to utopie, ale co kdyby měli hráči ve smlouvách, že 1/10 mzdy vsázejí na vítězství... sponzorem je chance, by se tak spojilo příjemné s užitečným... :D

          • Re: Jak dál? Doplnění

            Betynka58     před 11 lety 23.08.2013 18:13 |  
            0 0

            Je to sice pěkná ptákovina, ale jako nápad se mi to moc líbí!

        • Re: Jak dál? Doplnění

          deadbeat     před 11 lety 23.08.2013 17:47 |  
          0 0

          Samozrejme, je to zoufala situace, kdyz sire kadru neumoznuje vyhazet shnily jablka. Nejmensi, co by se (snad) dalo udelat, je stahnout Berkovce, Mikulu a Tusjaka z hostovani. Vsichni by se nam ted hodili. Chtelo by to i aspon trochu kvalitniho levyho beka.

          Ale takhle je to porad dokola. Na startu kazdy sezony Slavia stoji s prostrelenou nohou vinou zoufaly prestupni politiky.

  8. Re: Jak dál? Doplnění

    podol (přítel SN)     před 11 lety 23.08.2013 11:11 |  
    0 0

    Smutná doba,musím se postupně vyrovnat s tím,že slavná historie Slávie končí.Je zvláštní,že to nebylo za totality,ale
    v t.zv.demokracii.Nesmířím se s tím,že Slávia je hluboce podřízená
    svému konkurentu,že mu dodává hráče které za pakatel prodá,
    že je závislá na milosti a hráčích,které konkurent odloží jako nepotřebné.Že ve Slávii nefunguje nic,organizace,marketing,profesionalita,ale ani historické etické
    kodexy,s kterými Slávia vznikla.Čest,hrdost,vlastenectví.Dnes je
    Slávia k smíchu veřejnosti,symbolem amaterismu a neprofesionality.A nevypadá to,že bude lépe.Protože když se nezmění příčina,tak nějaké pokuty jsou jen zastíracím manévrem pro veřejnost.
    Smutný Podol

    • Re: Jak dál? Doplnění

      klimi     před 11 lety 23.08.2013 11:13 |  
      0 0

      Je otázka, jestli ta tzv. demokracie příchodem kmotrů z ODS vlastně pořád ještě fungovala. Nebo spíše: Jak ta demokracie fungovala?
      A že se těch kmotrů z ODS do Slavie cpalo poslední dobou dost...

    • Re: Jak dál? Doplnění

      trochar     před 11 lety 23.08.2013 11:26 |  
      0 0

      zdravím, zmínil si přičinu toho úpadku. tou je přece vedení , které sice zdědilo slavii v rozkladu od předešlého vedení, které ji vytunelovalo, ale za léta, co nás ŘEBÍČCI vlastní se žádný progres nekoná, spíše tedy mluvme o regresu. když už dnes všichni víme (tento stav trvá tedy již dlouho, ale poslední výsledek je přeci jen takovou třešničkou), že současné vedení je morální žumpou s nulovou akceschopností a bez zájmu o slávii, tak by bylo přeci nabíledni se pokusit proti tomu zlu začít něco dělat. dokázali jsme ukázat prstem na viníky. co bude dál?

    • Re: Jak dál? Doplnění

      Hilarious     před 11 lety 23.08.2013 12:00 |  
      0 0

      Po teplicích líbilo, jak se křičelo" My jsem Slavie, vy nejste nic", když odcházeli hráči do kabin. Prostě fanoušci tvoří ten klub a budou tady, i když bude vedení i hráči jiný. Možná to zní dost naivně, ale na tom bych stavěl. Žádný bojkot není řešení, protože ten spíš fanoušky rozdělí než spojí a našemu vedení je to úplně jedno, jestli někdo chodí nebo ne. Mě by se líbily nějaké nenásilné tématické akce např. všichni v černém nebo všichni zády k hřišti, jen rychlé nápady do diskuze.

      • Re: Jak dál? Doplnění

        naplavnik     před 11 lety 23.08.2013 12:38 |  
        0 0

        jak jsem psal, vhodnou formu protestu by bylo masově nechodit na ačko, ale naopak navštěvovat zápasy juniorky... kluci by si tak zvykli na hukot stadionu a věřím, že ostudu by nedělali... ano, stadion na chvalech je docela malý, ale těch cca 3-4 tisíc fandů by se tam snad nacpalo

        • Re: Jak dál? Doplnění

          jarodo57     před 11 lety 23.08.2013 17:09 |  
          0 0

          Ano to je moje řeč.Ty lemrové za nás nevypotí krev ,tak ať na ně chodí jen ty co je platí a sponzorují jejich neprofesionalitu.Jenom tímto způsobem se jich buď zbavíme nebo někdo z vrchu konečně prozří.

  9. vyjádřit se

    trochar     před 11 lety 23.08.2013 11:15 |  
    0 0

    zdravím, jak pročítám zdejší analýzy, tak cítím velkou chuť fanoušků se stavem něco dělat. to je velice chválihodné a jsem zajisté pro. častokrát se tu vzpomíná a zdůrazňuje fakt, že ryba smrdi od hlavy, což je podle mého to klíčové čeho bychom se měli držet v případě, že bychom se (my jakožto fanoušci) domluvili na jakékoliv formě protestu. chci říci, že ono rozčarování a hněv, který námi cloumá, by měl být mířen výhradně na vedení - tedy ŘEBÍČKY a jejich přisluhovače. je nutné na ně vytvořit tlak. otázkou ovšem je, jakou formu k tomu využít. za sebe dávám palec nahoru nápadu slaviatora s dresy naruby, které by měli fanoušci na sobě při zápasech (ta symbolika se stavem věco ve slavii mi přijde trefná a protest nenásilný a nikoho neuražející). dovedu si představit i mlčení kotle při zápesech, ale to je asi nereálné. jaké vás napadají další formy protestu?

    • Re: vyjádřit se

      Barra     před 11 lety 23.08.2013 11:20 |  
      0 0

      Osobně si naopak myslím, že kotel by hráče měl co nejhlasitěji podporovat, za podmínku že se budou snažit.

      • Re: vyjádřit se

        trochar     před 11 lety 23.08.2013 11:35 |  
        0 0

        já jsem v této otázce velmi rozpolcený. když už chceme změnu, tak ta nebude bezbolestná. pokud existuje fanoušky mezi pnutí přející si konec vedení, tak se musí počítat s tím, že i hráči si zažijí své. jak se říka, když se kací les, letají třísky. nebo snad ne?

        • Re: vyjádřit se

          Barra     před 11 lety 23.08.2013 11:43 |  
          0 0

          Osobně si myslím, že na takové ponížení jako po Teplicích, kdy na ně při ´děkovačce´ létaly kelímky s pivem a fandové si je chtěli ´podat´, naši hráči doživotně nezapomenou. Nemám problém s trestáním, ale přístný otec oprávněně napřed jednu vlepí, což se stalo, ale pak zlobivému synku ukáže že je přesto jeho krev a že ho má rád.

          • Re: vyjádřit se

            Thane (přítel SN)     před 11 lety 23.08.2013 13:23 |  
            0 0

            Já jsem osobně pro podporu týmu, ale absolutní netoleranci flákačství. Mnou mnohokrát zmiňovaný Nitrák např. Na něj by se mělo pískat do chvíle, dokud nepochopí, že makat se musí!! Nevidím naopak důvod jít "s vidlema" na takového Zmrhala, který ať hraje jak hraje, nikdy se na to nevysral.
            Líbí se mi tvoje přirovnání k otci se synem. Bohužel si ale myslím, že ona děkovačka je některým hráčům celkem ukradená..

            • Re: vyjádřit se

              Haala (přítel SN)     před 11 lety 23.08.2013 14:09 |  
              0 0

              Tak to já zase konkrétně u Jardy vidím často odfláknutou práci dozadu (nevracení, odfláknutý souboj...)

              • Re: vyjádřit se

                Thane (přítel SN)     před 11 lety 23.08.2013 14:11 |  
                0 0

                já ne, ale netvrdim, že vidim všechno. :D
                Navíc jsem to myslel jako příklad. Ne prototyp Zmrhala jako nejcestnejsiho a nejpracoivitejsiho hrace..

            • Re: vyjádřit se

              Barra     před 11 lety 23.08.2013 16:15 |  
              0 0

              Proto jsem také výše psal, že podpora fandů a tedy odpuštění je jen možná za podmínku, že se budou snažit.

            • Re: vyjádřit se

              leoneig     před 11 lety 24.08.2013 11:29 |  
              0 0

              Souhlas.Nitranského bych exemplárně přeřadil do juniorky..

          • Re: vyjádřit se

            jarodo57     před 11 lety 23.08.2013 17:17 |  
            0 0

            Barro nepodceňuj mentalitu dnešních teenegrů a o pár let starších milionářů(beru je všechny podle toho jaké mají vozy- od 1 mil. výše) ,že pro tyhle žoldáci (především ze zahraničí od nás na východ)si vezmou k srdci , že je ta slávistická krev právě ta jejich.

    • Re: vyjádřit se

      th     před 11 lety 23.08.2013 11:20 |  
      0 0

      Kotel už přece několikrát po určitou část zápasu ''mlčel''. A kdyby na to upozorňoval nějaký text za bránou, tak si myslím, že ostatní tribuny by se více-méně přidaly, takže jako nereálné to nevidím. I ten Slaviatorův nápad je hezký.

      • Re: vyjádřit se

        trochar     před 11 lety 23.08.2013 11:39 |  
        0 0

        po určitou dobu kotel skutečně mlčel, ale tento protest zdá se mi takový polovičatý. představa, že mlčí celý západ a neslaví gol mi přijde sice velmi nereálná, ale za to velmi groteskní a lákavá. fotbal se hraje pro fanoušky a ti pokud by neprojevoali žádné emoce, tak to celé přece nedává smysl. třeba by to i ty naše ŘEBICKY prestalo bavit. ano, uznává, nechal jsem se az prilis unest....

    • Re: vyjádřit se

      Mac     před 11 lety 23.08.2013 11:32 |  
      0 0

      Bohužel veškeré formy protestu jsou na nic, Řebíčkům a vedení je názor fanoušků úplně ukradený. Protesty můžou odstřelit pouze trenéra (viz Straka), na vedení neplatí (viz Leška). Většinou uškodí hráčům, kteří se pak můžou vymlouvat na negativní atmosféru v hledišti, která mladé stresuje.

      K našemu fandění - podpora Slavie je vynikající, ale na soupeře jsme většinou moc jemní. Možná bychom mohli přitvrdit a svou zlost a negativní emoce si vylít na něm. :-) Samozřejmě slušně, žádný rasismus, ale více pískání, když má soupeř míč, nějaké pokřiky typu "Táhněte domů", prostě udělat z Edenu větší peklo. Když už si od nás vozí body, ať aspoň trochu trpí.

      • Re: vyjádřit se

        Markus     před 11 lety 23.08.2013 12:24 |  
        0 0

        Za Lešky a hlavně pod vlastnictví ENICem to byla specifická kapitola, kterou se nám tu jestli se nepletu nepodařilo během těch let řádne rozmotat. Někdy mi přijde, že prachy se kterými ENIC panoval si snad někde sami tiskli. Během těch 10 let jsme každým rokem sestoupili ze schodů slávy o krok zpět, zásadní investice, které by se pokusily zvrátit trendy chyběly. Navíc podíl měli v mnoha klubech, no hlava mi to dodnes nebere o co vlastně šlo. Dobře si ale pamatuji o velký nezájem ENICu dění ve Slavii, už tehdy to byl velký zmar. Sisák - to byla další tragedie. Proto jsem vkládal naděje do Řebíčka - nedělal jsem si iluze o jeho čistotě, pouze jsem doufal ve větší blízkost majitele ke klubu, větší - osobní vliv na správu klubu. Jsou to 2 roky co klub vlastní a já už nevím, co si mám myslet. Vypořádání starých závazků a stabilizace byla hmatatelná, tu nemá smysl popírat. Ale na místo růstu následuje další zmar, kdy jsme svědky dalších nekoncepčních kroků. Jestli chce Řebíček Slavii prodat, musí dostat věci do lepšího stavu.

    • Re: vyjádřit se

      Hilarious     před 11 lety 23.08.2013 12:02 |  
      0 0

      Po teplicích líbilo, jak se křičelo" My jsem Slavie, vy nejste nic", když odcházeli hráči do kabin. Prostě fanoušci tvoří ten klub a budou tady, i když bude vedení i hráči jiný. Možná to zní dost naivně, ale na tom bych stavěl. Žádný bojkot není řešení, protože ten spíš fanoušky rozdělí než spojí a našemu vedení je to úplně jedno, jestli někdo chodí nebo ne. Mě by se líbily nějaké nenásilné tématické akce např. všichni v černém nebo všichni zády k hřišti, jen rychlé nápady do diskuze.

    • Re: vyjádřit se

      naplavnik     před 11 lety 23.08.2013 12:43 |  
      0 0

      dresy jsou hezký nápad, nicméně zcela bez efektu... dokud to nebudou cítit zodpovědné osoby na své peněžence, tak se s kosmetickými úpravami pojede dál... mně přijde dobré řešení chodit na zápasy juniorky (tím ukážeme, že se ke slavii neobracíme zády, ale chceme ji s hráči, kterým slavie není cizí) a s podmínkou dosažení min 5 místa nenavštěvovat zápasy ačka...

    • Re: vyjádřit se

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 23.08.2013 13:28 |  
      0 0

      Ta symbolika dresů se mně osobně velice zamlouvá. Neměla by ale odvést pozornost od smradlavé ryby. Je třeba dát skutečně najevo, že si žádáme buď změnu majitele, nebo změnu přístupu majitele. Osobně jsem i pro podporu kouče Petrouše. Opět hlavně jako symboliku toho, že hráčům jsme neodpustili, že JE viníme z výkonů a výsledků. Stejně tak vzhledem k majitelům, že si nás nezíská odvoláním trenéra, že to nepovažujeme za hlavní problém.

  10. Re: Jak dál? Doplnění

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 23.08.2013 13:18 |  
    0 0

    Musím přiznat, že mi uniká co si tím chtěl říct..
    První část je skoro jak od pana Hrábě(ho)
    Druhá část, hnát hráče, souhlasím, protože mnozí z nich nemakaj. Nechápu ale neustálé poukazování (ne je od tebe) na kvalitu hráčů ve vztahu k době, kdy tu byl KJ. Prostě tu byli lepší hráči, ale ti už tu nejsou!! Stejně jako peníze! Proto nemá smysl tuto mantru neustále opakovat, ale řešit co s tím torzem čehosi co tu máme v kabině.
    Nasazení samých mladíků je nesmysl, nicméně vzhledem k "formě" bych rád viděl např. Bazala a nejspíš Hurku místo Kisela (teď ve Znojmě).
    Před třetí částí bych se vrátil k prvním větám, kdy píšeš, že navrhuješ řešení. Podle mě vůbec netušíš jak to řešit (což nevíme asi nikdo, protože z kruhu se vystupuje těžko a my jako fanoušci toho dosáhnout, myslím , nemůžeme)

    Na závěr, vím, že se snadno kritizuje práce někoho jiného. Jsem rád, že se k tomu zdejší diskutéři odhodlali a napsali nějaké články, chce to i kus odvahy jít s kůží takto na trh. Doufám, že se Ti příště zadaří lépe..
    Thane

  11. Re: Jak dál? Doplnění

    eomer (přítel SN)     před 11 lety 23.08.2013 14:39 |  
    0 0

    FORMA POZITIVNÍHO PROTESTU: Po té ostudě jsou všichni na dně, pokuty také moc nepřidají. Kabina bude rozhádaná , další zápasy přinesou další pokuty atd. Pojďme naopak udělat POZITIVNÍ PROTEST. Spousta lidí tu přemýšlí nad vlastní pomocí , padají zase návrhy na sbírky apod. Třeba bychom mohli na jeden zápas vyprodat EDEN ( ikdyž se tam málokomu chce -včetně mě). Ať vidí kolik nás je, kolik lidí naštvali. Do domácího zápasu zbývá dlouhá doba na to, aby se aktivovala co nejširší slávistická obec, aby se o tom mohlo dozvědět co nejvíce lidí. Vezměte každého slávistu , kterého znáte a domluvme se, že všichni na ten jeden zápas přijdem ( bez ohledu na tři nastávající venkovní zápasy). Klub by mohl udělat gesto a na ten zápas dát vstupenky zdarma, zasadit se o termín výkopu vyhovující všem, ale i bez toho ! Může se to třeba zkombinovat s 15-30 min. tichem a pak začne celý stadion fandit jako o život, aby ukázal, že nejsme jen nějaký bezvýznamný klub . ( třeba i sponzorům potenciálním majitelům atd.) Minimálně atmosféra plného domu, by ten zápas pozvedla o level výš. Plný dům většinou přinutí makat úplně všechny, včetně soupeře, ale to nevadí. Jde jen o to, aby nás bylo opravdu aspoň 18000, ne 10000, ne 12000 , ale 18-20000 -jinak to nemá význam. Sice v to moc nevěřím, ale jednou jedinkrát by se každý mohl zvednout a do Edenu přijít a pak si třeba dát pohov …

    • Re: Jak dál? Doplnění

      naplavnik     před 11 lety 23.08.2013 15:02 |  
      0 0

      tak i tohle beru, ale bude se mi po té ostudě těžko přemlouvat latentní slavistyk návštěvě, když budou muset u okýnka odevzdat cca 200,-. když dá klub vstup permicářovic známým gratis, či za polovic, tož to ok...

      • Re: Jak dál? Doplnění

        birkin     před 11 lety 23.08.2013 15:06 |  
        0 0

        :-D

        • Re: Jak dál? Doplnění

          birkin     před 11 lety 23.08.2013 15:07 |  
          0 0

          teda to melo byt reakce na ten predchozi prispevek eomera...prej vyprodat eden, to se povedlo:-D

          • Re: Jak dál? Doplnění

            naplavnik     před 11 lety 23.08.2013 15:28 |  
            0 0

            :D

          • Re: Jak dál? Doplnění

            eomer (přítel SN)     před 11 lety 23.08.2013 15:32 |  
            0 0

            Vždyť jsem psal, že tomu nevěřím ( nenumíme to ani na korunovaci mistra), ale je to o přemýšlení jednoho každého z nás.

            • Re: Jak dál? Doplnění

              Barra     před 11 lety 23.08.2013 16:13 |  
              0 0

              Já jsem ale z tvého návrhu hlavně pochopil že by klub měl dát volný vstup, a tvůj návrh se mi líbí. Běžná ztráta na vstupném by byla krytá tou pokutou 1 mil, takže vlastně hráči a realizační a sportovní oddělení by platit vstupné fandům.

              Jestli jinak přijde na běžný zápas řekněme 6.500 diváků, tak stačí aby každý z nich přemluvil 2 kamarády, aby šli také - a dostaneme se na téměř 20.000 diváků a vyprodaný stadion. A když je něco zdarma, tak proč by ne?! A hlavně co se týká těch 2 extra diváků na každého běžného - i kdyby museli k tomu mobilizovat dědu, babičku, manželku či kohokoliv, není to nereálné.

              Spíš ale, aby se hráči nelekli hukotu 20.000 diváků.

              • Re: Jak dál? Doplnění

                eomer (přítel SN)     před 11 lety 23.08.2013 16:53 |  
                0 0

                Přesně. Vstup zdarma bohužel ovlivnit neumíme, ale rozhodnutí o navštěvě tohoto "produktu" ano. Přemluvení kamarádů, rodiny také. Bavíme se o zápase s Bolkou , který je v pondělí od 18 h. Ukážeme tím všem co by mohli mít, ale nemají. Pak se do konce sezóny na to může každý dle své vůle vykašlat. Ale tady bychom stáli aspoň jednou pospolu.

              • Re: Jak dál? Doplnění

                kickme     před 11 lety 23.08.2013 17:43 |  
                0 0

                popravde jsem docela ocekaval, ze jednim z kroku vedeni bude i nejake snizeni vstupneho na pristi zapas. tusim, ze se to deje obcas napriklad na hokeji, ze po fiasku se klub omluvi divakum timto zpusobem...

                ti, kteri tam v pondeli byli, by to meli mit zadarmo, ostatni odvazlivci za lidovou cenu, idealne treba 10 korun, ale vzhledem ke standardnim cenam vstupenek by i 50 korun bylo dobrych.

              • Re: Jak dál? Doplnění

                Betynka58     před 11 lety 23.08.2013 18:40 |  
                0 0

                Teď mě vlastně napadlo: bylo vedením jasně prezentováno, na co ta pokuta 1 mil. Kč padne? Nějak mi to uniklo.

  12. Re: Jak dál? Doplnění

    bramburek (přítel SN)     před 11 lety 23.08.2013 15:34 |  
    0 0

    kriste pane, co to psalo za trdlo...?

    • Re: Jak dál? Doplnění

      Betynka58     před 11 lety 23.08.2013 18:37 |  
      0 0

      Taky s mnoha návrhy Kactuse na řešení současné situace nesouhlasím, ale oceňuji, že si dal tu námahu a sepsal nám, jak on to vidí.Minimálně tím dal jasně najevo, jak mu (stejně jako nám všem) na Slavii záleží, a to je třeba, i přes leckdy naivní myšlenky, ocenit.

    • Re: Jak dál? Doplnění

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 23.08.2013 17:57 |  
      0 0

      V čem, že si má dát Řebíček pokutu sám? Jako dát si jí může, když jí zaplatí sám sobě. Nebo ti přijde, že on v tom nemá peníze? Myslím, že on zatím prodělal víc než 40tisíc, ale samozřejmě si za to hlavně může sám. To jsou takový vejžblepty do tmy tohle...

      • Re: Jak dál? Doplnění

        spino     před 11 lety 23.08.2013 18:02 |  
        0 0

        Neříkám ať sidá pokutu, ale ať už se probere! Pak dojde k závěru, že problém je jinde. To, že nevyhodil po porážce Držmíška ukazuje, že se nepoučil.

          • Re: Jak dál? Doplnění

            spino     před 11 lety 23.08.2013 18:33 |  
            0 0

            Vyhodit Petrouše by byla chyba. Je to perspektivní trenér.

            • Re: Jak dál? Doplnění

              th     před 11 lety 23.08.2013 20:01 |  
              0 0

              Proti tomu nic nenamítám, ale obsah toho vlákna (celého) v souvislosti s Držmíškem. Promiň, měl jsem to hned napoprvé vysvětlit.

  13. Re: Jak dál? Doplnění

    Betynka58     před 11 lety 23.08.2013 18:56 |  
    0 0

    Přiznám se, že na rozdíl od prvního Petroušova angažmá, kdy jsem su ke konci moc přál jeho odvolání, jsem tentokrát rád, že to ustál, protože jistě své kvality má. Potřeboval by ovšem mít k sobě nějakého "zlého" asistenta, který by dokázal hráče pořádně zpérovat, protože on na tohle prostě povahu nemá.
    Pořád mi ovšem vrtá hlavou, jak je možné, že v obou angažmá byl nepoměrně úspěšnější na jaře než na podzim - je to jen náhoda? Nebo se jedná o specifický typ "jarního" trenéra, který dokáže ze svých svěřenců dostat kvalitní výkony jen v období, kdy se dny prodlužují? V tom případě by stačilo najít jeho protipól - "podzimního" trenéra - a problém by byl vyřešen - vždy po půl roce by se oba trenéři prohodili.

    • Re: Jak dál? Doplnění

      spino     před 11 lety 23.08.2013 19:32 |  
      0 0

      :DDD

      Jinak jako asistenta bych mu přidělil Řeháka.

    • Re: Jak dál? Doplnění

      EdCable     před 11 lety 23.08.2013 19:45 |  
      0 0

      Typicky podzimni trener byl Jarolim

  14. Re: Jak dál? Doplnění

    1rytir     před 11 lety 23.08.2013 18:57 |  
    0 0

    Tak prý je proti Znojmu předpokládáná sestava tato: Černý - Dostál, Bortel, Dobrotka, Čonka - Koreš, Zmrhal, Petrák, Juhar - Fenin - Škoda.
    Pokud mají experti pravdu, pak se vlastně po Teplicích nic nezměnilo. Stále hra na jednoho útočníka s podhrotem. Tedy blbost, kterou neumíme!
    S obranou se asi moc udělat nedá, z trojice krajních Nitriansky, Čonka a Dostál dva hrát musí.
    Problém mám se zálohou. Tvrdil jsem a tvrdím nadále, že Zmrhal a Petrák prostě nemohou hrát vedle sebe. Když hrají, je jejich výkon poloviční. Proto bych dal místo Zmrhala (ten už žádný progresivní výkon nepodává dávno) Hurku.
    Útočníky bych nechal hrát vedle (!) sebe. Potřebuji, aby zakončovali ve vápně. Také pro ně platí, že jsou jen tři a pro Petrouše je Škutka tím posledním...

    • Re: Jak dál? Doplnění

      Pepino44     před 11 lety 23.08.2013 19:46 |  
      0 0

      No tak pokud srovnáš pohyb Škody a Fenina,tak je to celkem logické,než Fenin dojde k bráně soupeře,tak Škoda tam už je,tudíž nemohou hrát vedle sebe.