Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

V souboji juniorek Slavia překvapivě prohrála na půdě Varnsdorfu 0:2.

Varnsdorf - Slavia 2:0 (1:0)

Branky: 41. Ruszó, 90. Řehák vl.

Sestava: Řehák - Herc, Kolařík, Zákostelský (K), Bejbl - Bazal, Čepelák (70. Salašovič), Hrubý - Prošek (73. Zámečník), Vondráček (76. Liška), Hurka (61. Veselý)

Reportáž ze zápasu naleznete na oficiálním webu.

Komentáře (71)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 01.08.2013 20:31 |  
    0 0

    hmm v plný sestavě

    • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

      (host)     před 11 lety 01.08.2013 20:38 |  
      0 0

      Jo, proto tu porážku moc nechápu. Ale zas neznám hráče Varnsdorfa, tak těžko říct, jestli tam třeba neměli hráče z áčka. Tak jako tak by se ale naši kluci na pomezí áčka měli naučit vyhrávat každý zápas.

      • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

        ortevor     před 11 lety 01.08.2013 22:02 |  
        0 0

        hrace Varnsdorfu neznam, ale nepredpokladam, ze by hralo jejich acko, kdyz hraji o vikendu druhou ligu...a protoze jsou novacci a staveli juniorku na posledni chvili, tak prohra s nima je pro SKS po lonskym druhym miste a po vyhre nad brnem v nedeli jednoznacna ostuda...sem zklamanej

  2. Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

    spino     před 11 lety 01.08.2013 21:15 |  
    0 0

    Za ty své články o Slavii by si pan Hrabě zasloužil pár facek.

    • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

      Borris     před 11 lety 01.08.2013 21:52 |  
      0 0

      Teda teď absolutně nechápu co ti na tomhle jeho posledním článku vadí. Docela trefně tam shrnuje proč se první dvě kola výsledkově nepovedla. Já s tím článkem vcelku souhlasím.

      • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

        Alanor (admin)     před 11 lety 01.08.2013 21:56 |  
        0 0

        Přesně tak, taky mi ten článek přijde docela trefný.

    • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

      Pepino44     před 11 lety 01.08.2013 22:06 |  
      0 0

      Nemyslím,že by to měl být pan Hrabě , kdo si zaslouží pár facek.Spíš někdo jiný,ale to Ty asi nepochopíš.

    • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

      opicemag     před 11 lety 01.08.2013 22:18 |  
      0 0

      Ten článek je rozumný. Nechápu, co se ti nelíbí.

    • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

      PetCC     před 11 lety 01.08.2013 22:20 |  
      0 0

      No já to nečetl, ale už podle nadpisu jsou to jen obvyklé fotbalové fráze, které jsou zajímavé jen pro povrchní fotbalové fandy.

  3. Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

    Falk     před 11 lety 01.08.2013 22:07 |  
    0 0

    Těžko se mi to rozdychava,je to hanba !!!,byl tam jeden známý a říkal,že brankář nejistý ,obránce Bejbl velmi špatny(to všechno se muže stát),ale proč ho Šmejkal znova stavi to ví jen on sám!!,prohrát s Vansdorfem,který prohrál ve Znojmě,to je fakt sila,jsem na juniorku strašně nasrany a připomíná mi to A - tým ,"nejde mu to ,ale přesto ho tam dam"i trener musí mít něco navíc,kluci je to pro Vás i nás strašná ostuda,ted dejte hlavy vzhůru a uz nám to nedělejte ,Hrubeš byl naposled výborný ,proč dnes nechytal to mi rozum nebere

    • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 01.08.2013 22:14 |  
      0 0

      Brankáři se budou střídat, aby měli zatížení. Řehák byl mimochodem v přípravě velice dobrý, takže bych ho neodepisoval po jednom zápase, zvláště v tomto věku. Jiná kapitola je Bejbl. Kdo ho viděl, říká, že je strašný. Já ho viděl naživo 3x a dvakrát hrozný a jednou jakž takž. Taky ho nechápu.

      • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

        Alanor (admin)     před 11 lety 01.08.2013 22:15 |  
        0 0

        Tím neříkám Bejbla odepsat, on má nevýhodu, že oproti ostatním kluklům působí ještě dost dětsky a nevyvinutě. Ale do základu tedy nee.

      • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

        ortevor     před 11 lety 01.08.2013 23:55 |  
        0 0

        navic vlevo vloni hral Herc, delal kapitana, nebyl zadna hvezda, ale uhral si to s prehledem + je tam velice fotbalovej Malcharek, sikovnej levak..oba dva lepsi nez to kopyto Bejbl, taky nechapu

        • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

          Markus     před 11 lety 02.08.2013 19:23 |  
          0 0

          Na juniora přitom nejde o nezkušeného hráče a nemyslím si, že by za jeho vzestupy byla protekce díky slavné fotbalové rodině, svůj talent už ukázat musel. Tady by asi vážně nejvíce prospělo obou stranám dát si herní pauzu. Snad se v klubu najde nějaký zkušený borec, co by ho zkusil individuálně vést a pomoci mu to překonat.

          • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

            jarodo57     před 11 lety 02.08.2013 19:41 |  
            0 0

            No to je právě to co dělá trenéra juniorů trenérem. Psychologie.Pokud se sveze na vlně co přináší dnešní doba ,že musí hrát hráč synáček sponzorů nebo bývalých hráčů tak nic nedokáže.Doufejme v to ,že šmejkal takový nebude.Ale vzpomeňme na začátky Bejbla staršího.To nebyl taky žádný fotbalista - co on zkazil přihrávek.

            • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

              bongor     před 11 lety 02.08.2013 21:22 |  
              0 0

              tak rumun se zajímá o Dočkala/to už se tady probíralo/ a o Ujfalušiho/to jsem předpovídal/.

  4. Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

    Matlafous     před 11 lety 03.08.2013 10:17 |  
    0 0

    Jak jsme v předchozí diskusi kritizovali Klokana, že hraje s podivnou sestavou - tak asi pan Weber zdejší diskusi čte. Dle našich doporučení hrál Berkovec a Nerad od základu. Mimo to nehráli na klasického bijce vepředu.

    Zápas jsem nicméně neviděl, kdyby vás to však zajímalo, někdy sem můžu dát rozbor klokaního zápasu (přeci jen bydlím od Ďolíčku přes ulici a chodím). Ale nejsem fanoušek, nýbrž kritický a nestranný pozorovatel.

  5. Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

    Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 03.08.2013 10:54 |  
    0 0

    Sorry za OT ale tohle sem musím dát, navazuji na svou debatu ohledně pyra při zápase s Baníkem. Z následujícího videa (Basel vs Milano) by asi některým mým odpůrců hráblo... to jen k tomu, že by jsme se tu měli chovat jako na západě ;o)

    http://www.youtube.com/watch?v=0SbSA5Sl-94

    • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

      Barra     před 11 lety 03.08.2013 12:22 |  
      0 0

      Moc dobře nechápu, kam tím míříš. Samozřejmě že se všude najdou lidé (a schválně nepoužívám slovo ´fandové´), kteří si fotbal pletou s novoročním ohňostrojem. Chceš tím snad říct, že jestli ´na západě´ se takové hovadiny dějí, tak to má být také u nás povoleno?

      Diskuse byla o tom, jestli pyrotechnika, bengálské ohně, dýmovnice, dělobuchy atd. na fotbal patří či nikoliv. Já tvrdím že ne, a být namístě vedení klubu bych raději investoval do pořádného kamerového systému, abych vzniklé škody a pokuty vymáhal po těch, kteří mají zapotřebí si hrát se sirkami. A samozřejmě následně vykázal ze stadionu. Pokuta 20.000 Kč sem, 20.000 Kč tam – kdybys musel tyto peníze vytáhnout z vlastní kapsy, zpíval bys jinak. A jestli nám kvůli tomu, že někteří si myslí že musí svoji mužnost ukázat ohňostrojem, někdy zavřou stadion na pár zápasů, tak tobě a tvůj příznivcům tedy vřele budeme děkovat.

      A tebe, když ti smrdí popcorn, jak jsi psal, bych nejraději na týden zavřel do místnosti, kam by šly výpary popcornu. Možná bys pak pochopil jak zábavné a příjemné je takové sobecké a dětinské obtěžování jiných fandů a hráčů na hřišti.

      • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

        Edwardtheiron     před 11 lety 03.08.2013 14:13 |  
        0 0

        Jéje Barro, teď jsi tomu dal! Za chvíli začne zase prudit a vysvětlovat, že nebude dodržovat nic, s čím nesouhlasí. A vydrží mu to určitě až do noci.

        • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

          Barra     před 11 lety 03.08.2013 15:24 |  
          0 0

          Já vím Eddy, že diskutovat se Stevem ohledně pyrotechniky je zbytečné, vzhledem k tomu že k ospravedlňování své teorie používá jen argument, že se jedná o ´debilní pravidlo´. Argument jako prase.

          • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

            Jiri1     před 11 lety 03.08.2013 15:58 |  
            0 0

            Vite, problem neni jen v pyru , ale predevsim v rozdilech pri ocenovani jeho miry disciplinarkou, zatimco Slavia, Sparta fasuji tucne pokuty za kraviny, v Plzni se strili o sto sest, jinde totez , stale pokuty temer nula.
            Navic proste existuje skupina fandu , kteri maji fotbal jen jako zaminku pro odpalovani pyra, casto jim neni ani patnact a reseni zadne.
            Jednani na svazu i pres ruzne tzv. expertni skupiny temer na hovno a tak se z fotbalu stava zalezitost jen pro otrle a to ve chvili , kdy se blizi nejrizikovejsi zapasy.
            Ocekavam , ze vse zacne v nejblizsi dobe, takze pokuty budou litat mnohem vyssi nez 20 litru i proto, ze v pripade prazskych S pujde o recidivu.

            • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

              Barra     před 11 lety 03.08.2013 18:20 |  
              0 0

              Nezbývá než s vámi souhlasit, pane Jiří.

              • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

                bongor     před 11 lety 03.08.2013 19:13 |  
                0 0

                Taky souhlas,Jirka vypadá,že poslední dobou nějak zmoudřel.

            • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

              Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 04.08.2013 11:21 |  
              0 0

              Tohoto jsem si také všiml, v Plzni to hoří každý zápas a za celou loňskou sezónu dostala 2 pokuty ve výši 35tisíc. Až to vypadá, že pokuty se staly dalším nástrojem Berbrovské mafie. A teď to došlo tak daleko, že zatímco odpálení pyra na Slavii, Baníku nebo Spartě se v mediích označuje jako příšerná výtržnost tak v Plzni je to skvělá oslava vítězství.. :D

              http://isport.blesk.cz/galerie/fotbal-gambrinus-liga-rocnik-13-14/167567/?foto=2

            • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

              slaviator     před 11 lety 04.08.2013 16:43 |  
              0 0

              Přesně tak, Sparta se Slavií zaplatili na snad pokutách víc než ostatní týmy dohromady... A to se odpaluje nejen v té Plzni, ale i na Baníku, odpalovalo se v Jihlavě, v Hradci, ...

      • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 03.08.2013 20:12 |  
        0 0

        Mířím tím jen na ty věčné poučovače, že na západ od nás se nic takového neděje a my se chováme jako východní dobytek. Ono na západ od nás se to děje a mnohem více. Jestli někdo nevěří ať si projede tem kanál ze kterého je toto video. Zjistí, že Německo, Rakousko, Švýcarsko, Francie, Holandsko, Belgie atp že tam je to minimálně stejné. Jediné kde se pyro povedlo téměř dokonale vymýtit je Anglie ovšem jen pokud se bavíme o PL a tam zase na fotbal už dávno nechoděj ultras ale jen čumilové. V nižších soutěžích se pyro odpaluje celkem běžně. A při PL je docela slušnej riot zase v ulicích (tam to TV nevidí a nekazí to "image"). Já už se s váma nechci hádat, své názory jsme si řekli a tím bych skončil. Jeden druhého v tomhle neřesvědčíme. Jen jsem chtěl poukázat na to, že pyro k fotbalu prostě patří všude na světě od Argentiny, přes USA, Francii, Německo, Rusko až do Japonska :) a není to "problém" pár jedinců. Ostatně pyrotechnika se objevila i ve fotbalových PC hrách, já si pamatuju FIFU 98 a teď v reklamě na nový ProEvoSoccer. Je i v reklamě na Gambáč a spousta TV si do spotů o fotbale vybírá záběry s pyrotechnikou. To, že to pár papalášů na UEFA chtěj zakazovat neznamená, že to k fotbalu nepatří. Ostatně ty samé ovarové ksichty prosadili MS ve fotbale v ultrabezpečné JAR a nebo v "chladném" přísně muslimském Kataru...

    • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

      th     před 11 lety 03.08.2013 17:07 |  
      0 0

      Promiň, ale lidská blbost je fenomén celosvětový, bez ohledu na věk, národ nebo rasu, takže dělit se v tomhle ohledu na západ a východ moc nemá smysl.

      Nevím, co ti dělá tak dobře na tom videu, udělat z kotle žlutě svítící sektor jako super, ale co tím chtěl básník říci? To už lepší, když je to k zvýraznění smysluplného chorea, jak jsi nekompromisně vykládal minule (a hrotil to vůči smířlivým odpovědím ve smyslu pyro ano, ale bez čmoudivých dýmovnic a dělbuchů jen se zvukovým efektem, tak oblíbených na toaLetné). Sorry, já když jdu na fotbal, tak chci koukat na fotbal. Když chci koukat na ohňostroj, tak jedu na Ignis Brunensis. ;-)

      • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 03.08.2013 20:15 |  
        0 0

        Mě osobně ty rachejtle přijdou taky moc, ale ve Švýcarsku je to celkem běžná záležitost co jsem tak zjistil.

        I dýmovnice můžou moc pěkně podkreslit pyro. Vit toto, také produkce Basileje.

        http://www.youtube.com/watch?v=8vorQY83PZ0

    • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

      Pepino44     před 11 lety 03.08.2013 18:21 |  
      0 0

      Tak nechápu,jak tohle někdo může obdivovat a někomu se to líbit.To muselo být smradu a ty světlice co létaly po celém stadionu a mezi lidi to taky muselo být bezpečné. No prostě někdo se chodí dívat na fotbal a někdo se seberealizovat,když to jinde nedovede.

      • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 03.08.2013 20:16 |  
        0 0

        tak dívat se můžeš v TV, jsem tam celkem často :/ já na fotbal chodím fandit a užít si atmosféru a musím říct, že po odpálení pyra se najednou začne fandit mnohem víc...

        • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

          bongor     před 11 lety 03.08.2013 21:23 |  
          0 0

          M55a39r89e60k 41K27u83č40e19r11a 5532487501
          Já pořád říkám že Plzeň patří do Španělské ligy a Sparta do třetí České ligy.
          Pravdivá poznámka z idnes.

        • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

          Barra     před 11 lety 03.08.2013 22:41 |  
          0 0

          Víš Steve, když jsem četl tvoji větu kde říkáš ´já na fotbal chodím fandit a užít si atmosféru a musím říct, že pod odpálení pyra se najednou začne fandit mnohem víc´ mi najednou bylo vše celkem celkem jasné. Bez pyra si ty teda, jak se zdá, neumíš vychutnat krásu fotbalu. Junkie, nebo tedy feťák taky potřebuje svoji porci látky, která ovlivňuje jeho psychiku. Když si dá pořádný shot, je high, najednou je v jeho očích svět růžovější. Škoda jen, že si krásu fotbalu neumíš vychutnat bez ohně, dýmu, rachotu, kouře. Ani nevíš, o co přicházíš.

          Samozřejmě že máš pravdu, že v jiných zemích, ať je to na západě nebo v Rusku atd. se také vyskytuje pyrotechnika. Fotbal v Beneluxu sleduji s oblibou nějakých 50 let (z toho jsem nějakých 20 let byl jako aktivní hráč).

          Víš, jak to u nás vypadá v případě pyro během zápasů? Pokuta je v první instanci v souladu s předpisy FIFA (a nikoliv ´pár papalášů UEFA´ kteří by to chtěli zakázat, jak tvrdíš) 1.000 EUR, další přestupek 6.000 EUR, následuje uzavření stadionu. Zápas se přeruší, eventuálně je předčasně ukončený, policie koná, viníci jsou vyvedení buď během zápasu ze stadionu, nebo ihned po ukončení a jsou zatčení – jdou do vazby. Za ohrožení zdraví putuji před soud. Klub samozřejmě vymáhá pokutu, kterou platil za nepovolené pyro zpět před civilním soudem od těchto (a zdráhám se téměř říct) fandů.

          V případě že klub musí jako trest hrát jeden nebo více zápasů za uzavřenými dveřmi, se tento regres na viníky pěkně vyšplhá. Jen počítej: průměr nějakých 15.000 diváků x řekněme 20 EUR vstupné (beru průměr) = 300.000 EUR nebo 7,5 mil Kč, k tomu nároky sponzorů, kteří přijdou o svojí reklamu a mají nárok na vráení pro rato částky placeného sponzoringu od klubu, atd.... Věř mi, že je to dostatečně odstrašující. Tím si takový pyroman hypotekuje svojí budoucnost, přijde o vše. O dům, jeho zaměstnavatel je popřípadě povinný mu nechat jen (dle rodinné situace) jen minimum plat, aby přežil, na zbytek je exekuce do zaplacení, splácí desítky let.

          Klub jako Standard Liege navíc i ten nejmenší přestupek nedávno radikální způsobem řešil ročním zákazem vstupu na stadion, při opakování následuje doživotní zákaz.

          Jestli nevěříš, rád ti vyhledám příklady.

          Jinak jen zírám, jak píšeš že ´pokud se bavíme o PL tam zase na fotbal už dávno nechoděj ultras ale jen čumilové´. V životě si jak se zdá nebyl na zápase v Premier League. Jestli jsou někde fandové kteří žijí pro svůj klub, tak tam. Když slušíš například na Anfield Road the Kop zpívat ´You never walk alone´, tak z toho jde husí kůže. Čumilové?! Máš jak se zdá celkem dobré myšlení o sobě, když sebe považuješ za superiorní v porovnání z fanoušky z Anglie. Možná je to těmi růžovými brýlemi, zatemněné kouřem přes který nejde vidět.

          Jinak by sis mohl také přečíst na webu Liverpoolu (ale to platí i pro jiné kluby), co the Kop (kotel) považuje za slušné chování a co se nikoliv akceptuje, dále že klub trestá doživotním zákazem vstupu na stadion ty, kteří k tomu aby se necítili jen ´čumilové´ při zápase, potřebují svojí mužnost prokázat pyrotechnikou.

          • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

            Vojtys (přítel SN)     před 11 lety 04.08.2013 04:19 |  
            0 0

            Heleď to tvé přirovnání je doopravdy hloupé. Není to přece buď a nebo. Konkrétně buď si dokážeš vychutnat krásu fotbalu s pyrem nebo bez.
            Uvedu jako příklad sebe. Když se dívám na fotbal v televizi nadávám, oslavuju a užívám si to. Když v hospodě je to ještě lepší než doma sám. Když na stadionu, tak je to o parník lepší než v hospodě. Když v kotli je to skoro nejlepší fotbalový zážitek a pokud se k tomu přidá skvělé choreo, pyro a výkon týmu je to téměř maximum co lze ze zápasu vytěžit.
            Můžu si tedy vychutnat zápas doma v klidu, ale fanoušci v kotli si ho prostě užijí více. Pyro není nezbytné pro atmosféru, ale je to jeden z prvků který ji dokáže podpořit.
            Není kvůli tomu nutné přirovnávat k feťákům. Jistě bys našel i jiná přirovnání, která by vyjádřila tvoji myšlenku a zároveň by nemusela urážet druhého diskutujícího, ale to ty jistě víš a schválně si to napsal tak jak si to napsal.
            Dále k těm fans v Anglii, ono je to jak kde. Například Red Army na EPL rezignovala a začala podporovat nově vzniklý klub United of Manchester.

            • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

              Edwardtheiron     před 11 lety 04.08.2013 08:07 |  
              0 0

              Tak to pozor, Barra nikoho neurazil! A to přirovnání použil naprosto přesně, protože když někdo tvrdí, že si cokoliv užije víc s podpůrným prostředkem, tak se dá bezpochyby přirovnat k feťákovi.
              A co se týče té Anglie, zrovna tam je atmosféra naprosto famózní a opak může napsat jen ten, kdo nikdy neviděl zápas PL naživo. To že se určité části fans stáhli ze stadionů nebo se úplně rozpadli nesouvisí s pyrem, ale s tím, že se v Anglii začalo bojovat proti násilí na stadionech. A kdo si pamatuje sedmdesátá a osmdesátá léta, tak to musí jenom kvitovat.

              • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

                subHuman     před 11 lety 04.08.2013 09:36 |  
                0 0

                Doufam, ze do stadia "Anglie" to u nas NIKDY nedojde: predrazene vstupne (fotbal uz neni lidovou zabavou, je pro vyvolene), zakaz stani (stewardi "usmernujici" fandeni), povolena a zakazana slova, alkohol testery... Ona taky ta vsemi vychvalovana atmosfera uz davno neni, co byvala - a to z vyse uvedenych duvodu. Z fotbalu v Anglii se stava komorni zabava - staci si zajit napr. na Arsenal. Kdo se o to zajima hloubeji mi da za pravdu. Nekteri ale ziji v iluzi zivene ceskymi pseudozurnalisty. A ohledne pyra a Liverpoolu - tak zrovna na jeho zapasech se ze vsech tymu PL v posledni dobe zacina znovu objevovat nejvice.

                • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

                  Edwardtheiron     před 11 lety 04.08.2013 09:44 |  
                  0 0

                  Tak já jsem si tam tu iluzi prožil. A pro změnu doufám, že to nedojde do stádia Anglie verze 70.-80. léta. Zase si musíš uvědomit, jak to tam vypadalo a že už to nechtějí zpátky. Ale komorní to tam opravdu není.

                  • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

                    subHuman     před 11 lety 04.08.2013 09:57 |  
                    0 0

                    S tim souhlasim, ale je treba si take rict, co je jeste ku prospechu a co uz naopak atmosfere skodi, a toho je bohuzel cim dal vice.
                    A nasili tam ani zdaleka nevymizelo, ale ze stadionu se presunulo do ulic.

                    • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

                      Edwardtheiron     před 11 lety 04.08.2013 10:32 |  
                      0 0

                      Já vím, ale zmizeli ze stadionů mrtví. A nemuseli být jen následkem rvaček.Oni tam prostě zažili moc malérů a chtěli s tím skoncovat. I to drahé vstupné bylo součástí plánu, který jim zkrátka vyšel. Dnes tam dbají na bezpečnost víc, než kde jinde, možná je to i přehnané, ale vědí proč to dělají.

                • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

                  Barra     před 11 lety 04.08.2013 11:23 |  
                  0 0

                  Možná by bylo také dobré si připomenout, co vedlo k tomu, aby napřed v Anglii a následně v celé Evropě byly jen sedačky povolené a ne klasické místa na stání. Bezpečnost na stadionech byla hrubě zameškaná, tribuny byly často dřevěné a z dob ´20 let minulého století, stadiony byly ve špatném stavu udržování, nikdo se ani nezabýval tím, jak by evakuace davu 40,000 a více diváků měla probíhat.

                  Během 4 let se staly 3 fotbalové dramaty, u kterých byly anglické kluby zapletené a které celkem stály život téměř 200 lidí. Dne 11/5/1989 shořela tribuna na Bradford City, 56 mrtvých. 2 týdny později, 29/5/1989, Heijzeldrama při finále Liverpool – Juve, 36 mrtvých. Necelé 4 roky později, Hillsborough katastrofa před zápasem Liverpool – Notts, 96 mrtvých.

                  Přišly sedačky, ploty kolem hřišť které připomínaly klece zmizely anebo byly konstruované tak, aby se při tlaku otevřely. Samozřejmě se musely s tím také přizpůsobit bezpečnostní opatření. Kamery, stewardi, přesná pravidla, zákaz alkoholu v Anglii (teď se zase mluví o zrušení zákazu, říká se že “Society has moved on since the dark days of the 1970s and 1980s” http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/drinking-alcohol-football-grounds-premier-1709494#ixzz2azM3CSIV).

                  Můžeš tomu říkat komorní fandění, mi to tak ale vůbec nepřipadá. Atmosféra na stadionech v Anglii, Německu, Holandsku, Belgii a jinde absolutně není na horší úrovni než v Gambrinuslize. Jak jsem psal, ani tam se to neobejde bez excesů, ale na rozdíl od ČR se koná a kluby si umějí také samé postarat o pořádek.

                  Jinak souhlas s vysokými cenami (nejvyšší v Evropě – daň za to že největší koncentrace hvězd světového fotbalu hraje v Premier League, a někdo holt jejich platy musí hradit), nesouhlasím ale s tím co naznačuješ jako ´povolená a zakázaná slova´. Mě absolutně nepřipadá normální, stejně jako většině obyvatel těchto zemí, aby se na hráče jiné pleti hučelo, aby se hrubě uráželi. Bude to snad dané tím, že pro Čechy je občan tmavé pletí, natož hráč na hřišti stále něco ´exotického´, kde naopak na západě se nikdo rozumný nad tím nepozastaví. A jestli má někdo zapotřebí aby se choval jako hulvát, ať s prominutím dostane přes držku pokutou a zákazem vstupu. Naštěstí že kluby si toho jsou sami vědomé a umí si poradit samy, a většinou také přímo diváci kteří se postaví proti takovému chování.

              • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

                Vojtys (přítel SN)     před 11 lety 04.08.2013 10:42 |  
                0 0

                Nemůžu souhlasit.

                1. Přirovnání je to špatné.
                Když feťák nedostane dávku, dostane se do šoku a v mnohých případech umírá. Pokud si fanda nezajde půl roku na fotbal, přejde to jako nic. Navíc feťák dělá danou činnost většinou nedobrovolně, kvůli bolesti, která ho čeká když ji neprovede. To si nedokážu představit, žeby u fotbalového fanouška nastalo :-D

                2. Možná jsem vztahovačný, ale já bych se tedy urazil. A ten Barrův příspěvek na mě od začátku do konce působí povýšeně a arogantně vůči druhému diskutérovi.

                • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

                  Edwardtheiron     před 11 lety 04.08.2013 10:46 |  
                  0 0

                  Tak na povýšené a arogantní jednání jsou tady jiní, především jeden v tom vyniká, ale rozhodně to není Barra. Ale pravdu nemáš ani v prvním bodě. Droga se velmi často bere právě z důvodu zvýraznění prožitku /třeba sexu/ a v tomto případě tedy to srovnání sedí.

                • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

                  Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 04.08.2013 11:09 |  
                  0 0

                  Barra je v pohodě, má svůj styl psaní a diskutuje se s ním dobře i když má uplně odlišný názor ale umí ho podat a sportovně uznávám, že diskutér je lepší než já, já ne vždy dokážu formulovat své myšlenky tak aby byli správně pochopeny. Mnohem víc mi vadí forma edaželezného, bez argumentů jen invektiva, proto už na něj nereaguju.

                  • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

                    Edwardtheiron     před 11 lety 04.08.2013 12:48 |  
                    0 0

                    Já sice nevím, co přesně si představuješ pod slovem invektiva, už jsem jednou chtěl, abys to konkretizoval, ale to je celkem jedno. Ovšem s těmi argumenty jsi mě pobavil. Tvůj argument je totiž jenom "Mě se to líbí a tak to je správné!" A odmítáš naprosto zásadní argument, který zní: "Porušuješ zákaz a navíc tím otravuješ jiné!" To je v dané věci to vůbec nejdůležitější. S tím svým pseudoargumentem bys uspěl, kdyby byla většina na tvé straně, pak bych určitě vypadal jako demagog, který si mele svou jenom proto, aby něco říkal. Ale jestli jsi si všiml, tak rozhodně nejsem sám, kdo s tím nesouhlasí.

            • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

              Pepino44     před 11 lety 04.08.2013 10:49 |  
              0 0

              Tak v tomto se musím zastat Barra,pokud si pozorně přečteš jeho článek,tak tam nikde nenapsal o tobě,že jsi feťák ve smyslu,že používáš nějaké drogy nebo něco podobného. V jeho případě šlo pouze o přirovnání,jako,že feťáci potřebují pro zlepšení nálady nějako drogu,tak Ty,jak sám uvádíš potřebuješ k vrcholnému zážitku pyro. Tím se myslím nemusíš cítit uražený. Mně osobně se pyro líbí pouze v případě,že je jím podbarvené nějaké choreo. To je docela pěkné a má to i celkem smysl. Jinak nějaké živelné odpalování světlic ohňů,případně dýmovnic a dělobuchů opravdu nemusím. A takových,kteří chodí na stadion kvůli fotbalu je nás asi víc.

              • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

                Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 04.08.2013 11:06 |  
                0 0

                Já jsem to pochopil přesně tak jak píšeš. A uražený se necítím, proto jsem napsal "tvůj feťák", klidně to můžeme brát tak, že pro mě je fandění droga a pyro ten zážitek umocňuje (ač osobně jsem na stadionu pyro nikdy neodpálil). Stejně jako někdo k fotbalu potřebuje klobásu.

                • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

                  Barra     před 11 lety 04.08.2013 12:08 |  
                  0 0

                  Steve, jsem rád že jsem tě neurazil, což také nebylo v mém smyslu. Někdy selhávám ve formulování myšlenek, jinak bere také svojí daň rozdíl v mentalitě národů, což se nedá podceňovat. Řekněme, že pyro je pro tebe něco jako xtc-tableta pro návštěvníka diska, po které upadne do euforie. Lépe se ti fandí při použití pyra. A nechme to u toho, jak příznivci, tak odpůrci mají svojí pravdu.

                  Je to něco jako kouření kdysi – nikdo se nikoho neptal, jestli mu nevadí že musí nedobrovolně pasivně spolu-kouřit. Otec byl silný kuřák, u nás bylo běžné doma že si zapálil svoji Gauloises bez filtru (a znám málo cigaret, které tak ´páchnou´ jako Gauloises, a to říkám jako bývalý kuřák). Nikdo se nad tím nezastavil, bylo to běžné, kouřilo se doma, v kanceláři, starší z nás pamatují časy, že se vesele kouřilo v letadle.

                  Časy se ale mění, více se bere ohled na to, že blaho jednotlivce někdy jde proti zájmu většiny a že se tedy minorita spíš má přizpůsobit.

                  Jinak chci, aby bylo jasné, že si kotle velmi vážím, a proto jsem také jako jeden z prvních prohlásil že si postarám členskou kartu. Vím jak kotel (spion kop u nás) je důležitý, že členové ženou svůj klub v dobrých a špatných časech dopředu, že stojí za hráči. U fotbalu je důležitá atmosféra, hráči, kteří někdy museli hrát před hrstkou diváků každému potvrdí, že přítomnost davu fandů kteří je podporují, jim dává křídla.

                • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

                  th     před 11 lety 04.08.2013 12:23 |  
                  0 0

                  Ale nevím, jestli si uvědomuješ, že je to prožitek z bytí součásti davu, co prožíváš a navyšuješ tím pyrem, ne zážitek z fotbalu. Je jedno, jestli jde o fotbal, demonstraci nebo dav před pódiem kapely. Pyro a fotbal k sobě nepatří, uvědom si, kolik stovek tísíc zápasů se odehraje za rok na všelijakých úrovních fotbalu (pokud to omezíme jen na organizované zápasy). Nikde tam pyro není, nikomu nechybí. Pyro je součástí fotbalu jen od té úrovně, kdy se tvoří dav, který je více či méně pod kontrolou a nějak někým záměrně usměrňovaný. Je to tvůj zážitek z bytí v davu, zápas sám o sobě je jako zdroj podnětů vedlejší (a i proto nahraditelný jiným sportem/událostí).

                  • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

                    Edwardtheiron     před 11 lety 04.08.2013 12:40 |  
                    0 0

                    Tak jest!

          • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

            Citrus (přítel SN)     před 11 lety 04.08.2013 11:38 |  
            0 0

            Fakt je mi smutno, kam se tahle společnost řítí, když je někdo schopen velebit skutečnost, že za trochu smradlavého kouře a chvilkovou sníženou viditelnost na fotbal pachatel cituji "přijde o vše. O dům, jeho zaměstnavatel je popřípadě povinný mu nechat jen (dle rodinné situace) jen minimum plat, aby přežil, na zbytek je exekuce do zaplacení, splácí desítky let." A není to málo pane Barro? Já bych navrhoval, aby ho rovnou popravili.

            • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

              Barra     před 11 lety 04.08.2013 12:42 |  
              0 0

              Pane Citrusi (když to tedy má být tak oficiálně – já se omlouvám že běžně automaticky týkám), lex dura sed lex. Zákon je tvrdý, ale je to zákon. Na druhé straně – když uzavřou stadion kvůli chování fandy(ů), má klub nést veškeré škody (a tedy přijit o zdroj příjmu) za to neoprávněné chování? Kdo si pořídí lístek na fotbal, měl by vědět co je povoleno a co ne. Přirovnejte to s alkoholem za volantem – způsobíte nehodu, vznikla škoda? Pojišťovna uhradí škodu poškozené straně, ale následně ji bude vymáhat na vás (alespoň tak to znám u nás). Nad tím bude málokdo kroutit hlavu, alespoň pro mě je to logické.

              • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

                Citrus (přítel SN)     před 11 lety 04.08.2013 13:41 |  
                0 0

                Není třeba se omlouvat, já jsem taky zvyklý na internetu tykat. Na SN se ale většinou vykalo, tak jsem se toho držel.

                K tvému :-) příspěvku. Já osobně mám problém už s tím trestem uzavírání stadionů. Mě přijde stupidní. Fotbal se hraje pro lidi. To je jako kdyby hercům uzavřeli divadlo. Nebo jak jsi výše použil příklad s kouřením. Když si někdo zapálí v nekuřácké hospodě, tak z ní za to přece taky nevyženou hosty a nenechají kuchaře, aby si jen tak cvičně uvařili obědy a servírky roznášeli pivo k prázdným stolům. A pokud u tohoto tématu zůstaneme. Já, ačkoliv jsem nekuřák, tak jsem velmi proti tomu, aby se v restauracích nesmělo kouřit. Tohle by si měl zvážit sám majitel, jestli kouření ve svém podniku povolí, nebo ne. A něco podobného bych si představoval i ve fotbale. Je mnoho případů, kdy pyrotechnika krásně dotvořila choreografie a také je fakt, že po jejím zapálení jde vždy kvalita fandění nahoru. Lidi to nastartuje. Nechal bych tedy na zvážení klubů, jestli ji na svém stadionu chtějí a pokud ano, tak aby zajistili účinnou komunikaci s kotlem, aby její používání mělo nějaká pravidla a předešlo se případným zraněním nebo něčemu podobnému.

                V otázce výše trestů je nespochybnitelným faktem, že fanoušci jsou kriminalizováni za prohřešky, které by kdekoliv v běžném životě byly brány za nicotné. To vše je přiživováno médii. Stadiony jsou popisovány jako válečná pole a samotní návštěvníci, byť třeba slušní, jsou brání jako spodina. Pak se pánové ve FAČR hrozně diví, proč lidi nechodí na fotbal. Vždyť oni je těmihle zprávami jednoznačně odrazují. Jak si má na stadion najít cestu nějaký nový fanoušek, když je mu ze všech stran podsouváno, že si tím ohrožuje vlastní zdraví? A z vlastní zkušenosti vím, že lidi radši věří tomu, co slyší v televizi a je jim úplně jedno, když je přesvědčuji o opaku.

                • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

                  Barra     před 11 lety 04.08.2013 16:30 |  
                  0 0

                  Jsem rád, že si můžeme tykat, Citrusi. Svoboda člověka má u mě velmi vysokou hodnotu – ale svoboda jednotlivců může vést k potlačování stejné hodnoty u ostatních. A čí svoboda má větší nárok na právní ochranu určuji právě zákony.

                  Někdy se také (jako člověk který se právem zabývá nějakých 40 let svého života) drbám za uši a některé věci které upravuje nějaký předpis nebo zákon se mi nezdají moc pochopitelné – a musím říct, že obzvlášť v ČR, kde jsou někdy katoličtější než sám Papež, se mi zdá, že stále platí regule z minulosti, kde se jak se zdá jen regulovalo aby se regulovalo. Přesto mi například právě u fotbalu omezení absolutní svobody jednotlivců nevadí.

                  Jak jsem říkal, vážím si velmi aktivit kotle, vytvářejí krásnou atmosféru, často jsou to palivo, které žene mužstvo dopředu. Nemám problém s visuálními efekty – ale preferoval bych je po zápase, aby se oslavovalo vítězství, místo toho aby během zápasů někdy ani nešlo vidět na hráče.

                  • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

                    Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 04.08.2013 17:45 |  
                    0 0

                    Barro jen otázka kolikrát se za posledních pět let stalo, že by přes pyrotechniku nebylo vidět na hráče, pokud nepočítám kotel? Myslím, že ani jendou ale protože jsem v kotli tak to těžko posoudím, proto se ptám. Souhlasím s tebou ohledně svobody a obtěžování. Proto ale obhajuji použití pyra v kotli. A pokud by takové pyro bylo povoleno pak si nikdo nemlže stěžovat, že šel do kotle a někdo ho tam obtěžoval pyrotechnikou. Proto jsou na stadionu různé sektory a proto se kotli říká kotel v kotli se bouří na hlavní se sedí a žvejká popcorn a na východní se zase dědci blbě kecaj (prosím to je nadsázka nebrat doslova) Já nemám rád popcornovo-hotdogovou kulturu tak cohdím do kotle, kdo nemá rád pyro a chce koukat na fotbal nerušeně, je pro něj hlavní/východní tribuna ideálním místem.

                    • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

                      Barra     před 11 lety 04.08.2013 20:39 |  
                      0 0

                      Dobrý večer Steve, já tvé argumenty které si tady rozvinul celkem chápu a dokonce se v tom také umím najít (jinak, také budeš jednou dědkem, jen se těš, jde to rychleji než by si člověk přál). Nechme tedy tribunu sever kotli, ti kteří nesouhlasí ať si sednou jinam. Mohl by to být logické a realistické řešení.

                      Jenom: co když jednou Slavia řekne ´A dost´ a bude pokuty vymáhat po těch, kteří budou identifikováni jako ´pachatelé´? Co když nám uzavřou stadion? Minulou sezónu se na vstupném vybralo nějakých necelých 10 mil Kč, na jeden kompetiční zápas tedy cca. 600.000 Kč. Připočítej k tomu eventuální nároky sponzorů, a dostaneme se lehce k 1 mil Kč a více, co by teoreticky mohlo vedení klubu vymáhat. A pak už to bude problematické.

                      Eintracht Frankfurt platil za posledních 10 let (2002 do ledna 2013) pokuty ve výši 472.000 EUR (téměř 12 mil Kč) za použití pyrotechniky. Kvůli nepokojům v zápase Bayern Leverkusen-Eintracht Frankfurt v lednu 2013 dostal klub dalších rekordních 100.000 EUR jako pokutu, hrozilo také uzavření stadionu. http://portal.soccercray.com/2013/01/24/flare-incident-at-bundesliga-match-renews-security-debate-in-germany/ http://www.goal.com/de/news/827/bundesliga/2013/07/24/4140209/pilotprojekt-erfolgreich-nur-100000-euro-strafe-f%C3%BCr

                      Frankfurtu došla trpělivost, dle svého finančního ředitele Helmmanna budou škodu vymáhat po identifikovaných 14 fanoušcích (viz první odkaz). A to je ono, o čím jsem psal v případě Standard Liege, kde vedení v první instanci platilo, ale nakonec jim také došla trpělivost a už vymáhají veškeré škody od uživatelů pyrotechniky, pro které se to může proměnit v životní drama. Málokdo si uvědomí, jaké finanční následky někdy na první pohled ´klukovina´ sebou může donést.

                      Eintracht Frankfurt měl také na konci sezóny 2011-12 opakované problémy s pyro. Jako trest měl klub vedle udělené pokuty ve výši (opět) 100.000 EUR v první instanci také svůj první domácí zápas sezóny 2012-13 hrát za zavřenými dveřmi, nakonec byl trest snížen a mohl Frankfurt pustit 26.500 vlastních fandů a 5.000 návštěvníků (jinak má Frankfurt průměr přes 45.000 diváků. Trest je tedy stál 13.500 diváků x 30 EUR průměrně (nejlevnější ticket u Eintrachtu cca 12 EUR, nedražší 48 EUR, viz ( http://www.theguardian.com/news/datablog/2013/jan/17/football-ticket-prices-premier-league-europe) = 405.000 EUR, plus jmenování pokuta 100.000 EUR – celkem tedy přes 500 tis EUR nebo 12,5 mil Kč).

                      A to už vidím jako základní problém. Nikomu nepřeji, aby hypotékoval svojí budoucnost a tu jeho rodiny tím, že by nakonec sám musel hradit vzniklé škody, které klub za něj zaplatí, ale co když jednou se vedení rozhodne k tomuto postupu? Pokuta ve výši 20.000 Kč se nějak dá uhradit, eventuálně by se i kotel snad složil. Co ale když částka bude kolem 1 mil Kč nebo výš?

                      Takže prosím tě opatrně při používání pyro, neházet nic na hřiště (kdyby se nějaký fotbalista zranil, tak se člověk nedoplatí), nikomu v kotli neublížit, nevyvolat paniku mezi diváky. Následky můžou bolet.

                      A ať se ti v pondělí dobře fandí.

                      • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

                        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 14:17 |  
                        0 0

                        To je samozřejmě riziko každého kdo se rozhodne to pyro odpálit. Ale to je jeho problém a kvůli tomu se tady nemusíme přít.

                        Kluby můžou proti trestům za pyro bojovat dvěma způsoby 1. represe na fanoušky čímž ale riskují, že na ten fotbal už opravdu nikdo nepřijde, protože už teď jsou některé prohlídky, zejména hostujících fanoušků, na hranici lidksé důstojnosti.*
                        2. usilovat o změnu pravidel na ligovém shromáždění. Třeba na to, že pyrotechnika bude zakázaná mimo kotel a samozřejmě nesmí přistát na hřišti. Jinými slovy se to dá shrnout tak, že trest za pyro přijde jen v příapdě, že bude přerušeno utkání.

                        Zatím nedělají ani jedno (jen vedou plané řeči o komunikaci atp) takže to vlastně vypadá, že jim to celkem vyhovuje. A ono jim to asi vyhovuje, kdysž tresty dostává jen Slavia Sparta a Baník**. Plzeň těch 35tisíc asi moc nebolelo.

                        K tomu Frankfurtu, ti jsou na tom ještě "dobře" Dynamo Dresden dostalo za loňskou sezónu 1milion EUR suveréně nejvíc. To už je příšerná částka. A mě osobně to přijde s prominutním úchylný, protože s tím co se tam stalo opravdu pořadatelská služba těžko mohla něco udělat.

                        P.S. perlička z vychváleného Liverpoolu
                        http://www.supporters.cz/clanek/pyro-a-dymovnice-v-podani-liverpoolu-a-watfordu/4941.html


                        ____________________

                        *a pohádky o tom, že když ze stadionu zmízí pyrotechnika tak tam začnou chodit tisíce rodin si prosím nechte pro děti. Jak již bylo v diskusi několikrát ukázáno, u západních sousedů je často pyro a další "bordel" nejen na stadionu ale i před stadionem mnohem větší a přesto tam na stadiony chodí desetitisíce lidí. A tady na diskusi jsme se třeba dozvěděli, že na fotbal se nejde protože je v pátek večer a dotyčný bude moc unavený.... (v sobotu by to nejspíš nešlo taky protože bude moc horko, v Neděli taky....)


                        ** a to ještě podle zajímavého klíče, jak se zrovna disciplinárka vyspí, kdy za derby v Edenu byla potrestána jen Slavia 150tisíci kdy největší problém způsobil sparťan na hřišti a pyro bylo od obou kotlů 50:50 (klub je odpovědný za své fans i venku praví náš řád) ale Sparta dostala za derby na jaře jen 70tis i přesto, že pořadatelská služba nezvládla situaci v hledišti a došlo ke rvačce. Na druhou stranu i tak Sparta zaplatila na pokutách o 20tis víc za celou sezonu takže DK to v podstatě rovnoměrně rozdělila. I to podle mě ukazuje na to, že pokuty nejsou podle chování fans ale podle klubu.

                        • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

                          Barra     před 11 lety 05.08.2013 14:38 |  
                          0 0

                          Steve, určitě si pochopil že jsem se v posledním příspěvku snažil zažít do tvé kůže a do té tvých spojenců a mít pochopení pro vaše stanovisko, lépe pro vaši potřebu okořenit zápas pyrotechnikou. Tak doufám, že ty pro obrázky na které si teď odkazoval nepředstavují fandění, jak si to představuješ ty, jinak vše ihned beru zpět :-)

                          Co se týká ´vychváleného´Liverpoolu - jasně jsem narážel na tvé slova, že v Anglii jsou fandové jen ´čumilové´, nebo jak jsi to popsal. Nevím jestli si někdy byl na zápase v Anglii, ale atmosféru jaká panuje tam, jsem málokdy zažil.

                          A jen poslední slovo ohledně možných změn u FAČR v postoji k pyrotechnice: myslím že tady omylem vycházíš z toho, že by to bylo v moci asociace. Jde o supra-národní pravidla, které stanoví jak FIFA, tak UEFA a které se týkají bezpečnostních předpisů v stadionech.

                          • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

                            Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 05.08.2013 15:45 |  
                            0 0

                            Jak jsem psal, pyrotechnika nemá co dělat na hřišti, takže takhle si to nepředstavuji. Dal jsem to sem jako perličku k tomu, že kotel Liverpoolu je "vzor slušnosti".

                            Asociace je nějakým způsobem tlačena UEFA (FIFA) k tomu aby bylo pyro zakázáno, nevím jak moc a jakým způsobem. Ale forma a výše trestu je v režii FAČR.

    • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

      slaviator     před 11 lety 04.08.2013 16:48 |  
      0 0

      Je "pyro" a "pyro".

      Organizované bengálské ohně, římské svíce, apod je hezké a líbí se mi. Když má bengálskej oheň někdo pod vlivem a hodí to jinému na bundu či do kapuce, je to dost nebezpečné. Když to hodí na hřiště tak je to taky nebezpečné. A dělobuchy na fotbale nemají vůbec co dělat (předloňská sezona, poslední zápas Sparty - tlaková vlna byla cítit na celém stadionu...)

      Takže já jsem osobně pro bengálské ohně apod, ale s tím, že pokud někdo ho hodí na hřiště, tak doživotní zákaz vstupu...

      • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 04.08.2013 17:41 |  
        0 0

        Plně souhlasím.

  6. Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

    subHuman     před 11 lety 04.08.2013 10:58 |  
    0 0

    Kdo se chystate dnes na derby juniorek?

    • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

      ortevor     před 11 lety 04.08.2013 11:46 |  
      0 0

      ja..spartanska juniorka je na naladeni se na viteznou vlnu pred olomouci myslim idealni :)

    • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

      slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 04.08.2013 13:06 |  
      0 0

      Také se stavím...

  7. Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

    th     před 11 lety 04.08.2013 12:10 |  
    0 0

    Možná se to už někde řešilo a já jsem to propásl, ale ví někdo, kdo bude v bráně proti Sigmě, prosím?

    • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

      quelhar (admin)     před 11 lety 04.08.2013 13:16 |  
      0 0

      Contofalsky jeste neni fit, takze Radek Cerny.

    • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

      ortevor     před 11 lety 04.08.2013 13:22 |  
      0 0

      tusim, ze na oficialkach psali, ze Contofalsky se zapoji az za mesic do treninku, takze mame jednicku na peknejch par zapasu jasnou

    • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

      Pepino44     před 11 lety 04.08.2013 13:24 |  
      0 0

      Tak já si myslím,že vzhledem k tomu,že jsem někde četl,že Čonto se nesmí na nohu ještě ani postavit a léčení potrvá nejméně měsíc,tak tipuji Radka. Počítám,že jej kvůli jednomu hloupému golu neodpraví.

      • Re: Juniorka: Varnsdorf - Slavia 2:0

        th     před 11 lety 04.08.2013 14:50 |  
        0 0

        Díky vám všem za info, pánové.