Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Brno 2:0

Slávistická juniorka vstoupila do nové sezóny výborně, když porazila úřadujícího šampiona z Brna 2:0!

Slavia - Brno 2:0 (0:0)

Branky: 67. Prošek, 90+3. Duga

Sestava: Hrubeš – Bejbl, Zákostelský, Čepelák, Dostál – Hurka (62. Peterka), Bazal (71. Veselý), Salašovič, Prošek (85. Zámečník) – Hrubý (78. Liška) – Vondráček (90+1. Duga)

Reportáž najdete na webu juniorské ligy.

Komentáře (68)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

    Barra     před 11 lety 30.07.2013 09:30 |  
    0 0

    Mladík Denis Duga nechává o sobě vědět v pozitivním smyslu, a navazuje na výkony v přípravě kde naskočil proti Pardubicím a Hradci Králové. Myslím, že z něho budeme mít ještě velkou radost.

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

      mart     před 11 lety 30.07.2013 10:18 |  
      0 0

      Taky mi udelali radost. ..... a pomohli mi v rozhodovani :)
      Zrovna sem koukal na mou pristi navstevu Prahy - a nemohl jsem si vybrat ten spravny weekend.
      Acko by stejne melo zapas prelozenej, jak se mi uz nejednou stalo, hokejky budou mit jeste pred sezonou, tak si objednam letenky tak abych videl aspon juniorku.
      mart

  2. Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

    mike-k (přítel SN)     před 11 lety 30.07.2013 09:53 |  
    0 0

    OT: Nevíte někdo jak dopadl trávník po "Maidnech"?? A kdy se má měnit před SUPER Pohárem??

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

      repan     před 11 lety 30.07.2013 10:17 |  
      0 0

      Někde jsem četl, že má být nový už na Teplice, ale na 100 % to nevím.

  3. Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

    quelhar (admin)     před 11 lety 30.07.2013 10:33 |  
    0 0

    Budeme radi i za komentare ke hre od tech, kteri tam byli, nikomu z nas to vcera bohuzel nevyslo.

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

      ortevor     před 11 lety 30.07.2013 11:28 |  
      0 0

      Byl jsem zvedavy, jak si juniorka proti Brnu povede, a mimo jedne sance, ve ktere po neduslednem braneni Cepelaka se utocnik Brna kolem nej otocil a trefil tyc a dobihajici hrac netrefil branu, tak Brno nic nemelo.
      Juniorka je prehravala po cely zapas, takze gol byl jenom otazkou casu.
      Po faulu na Hrubeho Hurka nedal penaltu. Gol po peknem vysunuti za obranu, Vondracek sem ze strany sam na brankare, trefil tyc a dorazejici Prosek uz nemohl nedat...

      celkove dobrej vykon od vsech, juniorka Brno zaslouzene prehrala, byly tam jeste dalsi sance ktery byly spatne vyreseny ve finalni fazi, ale vykon dobrej a pekne se na to koukalo, myslim ze Sparta v nedeli si prijede pro pridel (pokud stale plati ze jejich juniorka je defacto srovnatelna s nasi SKS U19 a jejich juniorkou je v podstate Btym)

      k hracum :
      pozitivne hodnotim Proska (hrac zapasu, velmi aktivni, perfektne centroval), Dostala (vyborne si s Proskem vyhoveli, tlacil se dopredu, neustale v nabehu, nekolik dobrych centru), Bazal a(aktivni, perfektni na balonu, narozdil od Hrubeho vice hral pro tym, behal a bojoval, akorat jednou to zadrbal pred vapnem a malem z toho byla tutovka Brna), a Zakostelskeho (kraloval ve vzduchu, i dobra rozehravka, i kdyz mne predtim nikdy moc nepresvedcil, dneska se mi hodne libil)
      libil se mi taky Hrubes, trikrat nebo ctyrikrat vybehl mimo vapno odhlavickovat balon za obranu, jednou si to i pekne podrzel a krasne rozehral do brejku na Proska...dobre cetl hru, rychlym vybehnutim sebral tutovku utocnikovi Brna po zbytecne ztrate Bazala...

      jedine negativum je podle mne Bejbl, nevim proc zrovna on hraje v zakladu, oproti Malcharkovi nebo Hercovi co hrali vlevo vloni mi prijde polovicni, nekonstruktivni, nefotbalovy, jdou mu akorat dlouhe odkopy do autu...obavam se, ze horsiho leveho obrance jsme v SKS uz dlouho nemeli...takze moc nechapu proc misto nej nehraje hodne fotbalovy Malcharek

      • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

        subHuman     před 11 lety 30.07.2013 12:03 |  
        0 0

        Ve skrze se ztotožňuji téměř se vším.

        Hře moc neprospěl nekvalitní trávník, který na některých částech hřiště téměř chybí, bohužel. Jak již bylo napsáno, Brno hrozilo pouze z brejků, které se však většinou podařilo zachytávat, Slávisté byli určitě po celý zápas aktivnější a mnohem více se tlačili dopředu, hráli hodně vysunutě a presovali již na soupeřově polovině. Závěr zápasu byl poněkud nervóznější, kdy brněnský hráč č. 11 - Jindřich Stehlík předvedl zákrok z kategorie kriminálních a právem tak vzbudil velkou vlnu nevole mezi přítomnými diváky.

        K jednotlivcům - Hrubeš podal opět spolehlivý výkon, výborně čte hru a často hasí nebezpečí za stopery - jak je uvedeno výše, několikrát hlavičkoval či odkopával i daleko před pokut. územím. Vyboxoval i několik nebezpečných centrů.
        Stopeři moc práce neměli, z krajních beků jednoznačně lepší Dostál, který předvedl několik 50 metrových sprintů, podporoval ofenzivu a své si uhrál i směrem dozadu.
        Asi budu působit již zaujatě, ale poněkolikáté byl dle mého názoru jasně nejhorším hráčem Bejbl, u kterého jsem nechápal nasazování do základu již loni v U19, stejně tak jeho nominace do repre. Tolik "nefotbalovosti" se jen tak nevidí... Bojovnost a nasazení mu upřít nelze, ale jak má balon na noze, je to bída...

        Špatně včera podle mne zahrál i Salašovič, který byl hodně pasivní, na což ho několikrát upozorňoval i trenér Šmejkal. Přímo pode mnou seděli 3 skauti nějakého německého klubu (1x říkali něco o Hoffenheimu, ale zda byli skutečně odtamtud nevím) a přestože má němčina není již tak silná jako kdysi bývala ( :-) ), tak přesně na to samé upozorňovali také + na špatný první dotek s míčem.
        Osobně se mi moc líbil Bazal, protože to je jeden z mála hráčů, který má takové to pověstné "něco navíc", tedy překvapivá řešení situací, navíc pokud mu to vyjde, dobře se na něj kouká. Silný na míči, včera se i poctivě vracel a bojoval, několikrát byl faulován.
        Souhlasím i s tím, že velmi dobře zahrál Prošek, který na zbrojováky platil svou rychlostí.
        Bohužel, vyjma velmi dobrého zahrávání standard. situací opět nezaujal Hrubý, který je již od jara jen vlastním stínem (oproti podzimu loňské sezony a zimní přípravě).

        Na tribuně (a v restauraci) pak bylo možné potkat Držmíška, Ad. Řebíčka, Šeterleho, tradičně Pitáka, Knoflíčka, J. Rosického, Titěru a další.

        • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

          repan     před 11 lety 30.07.2013 13:01 |  
          0 0

          jen malé doplnění k závěru - skoro celé utkání sledoval i Michal Petrouš. :-)

          • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

            subHuman     před 11 lety 30.07.2013 13:04 |  
            0 0

            Tak toho jsem tentokrát neviděl :)

            • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

              lassiter     před 11 lety 30.07.2013 13:46 |  
              0 0

              Karel Piták se tradičně chodí dívat na naši juniorku?

              • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

                subHuman     před 11 lety 30.07.2013 13:58 |  
                0 0

                Karel Piták je tam prakticky pořád. Pokud vím, někde v okolí bydlí a co jsem slyšel, tak tam snad trénuje nějakou drobotinu :)

                • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

                  repan     před 11 lety 30.07.2013 15:34 |  
                  0 0

                  trénuje v týmu SC Xaverov Horní Počernice

                  • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

                    Pepino44     před 11 lety 30.07.2013 18:05 |  
                    0 0

                    Tak Karel Piták trénuje v SC Xaverov mláďata ročník 06 (U7) se kterým slaví velké úspěchy. Letos vyhrál turnaj Ministár 06 a na začátku léta vyhrál neoficielní mezinárodní mistrovství ČR U7 v Psárech,kdy ve finále porazili Slávii 2-1. Na nějakém turnaji jsem je viděl a ti jeho kluci to strkají opravdu dobře. Hraje tam taky jeho mladší synek,který byl vyhlášen jako nejlepší střelec.

        • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

          ortevor     před 11 lety 30.07.2013 14:14 |  
          0 0

          tak se s tebou taky absolutne ztotoznuju, hlavne s tim Bejblem, byl jsem na nej zvedavej, i kdyz si pamatuju ze jsem na nej cetl ohlasy po tom debaklu v Pardubicich jakej je to drevak, no a potvrdil moje nejhorsi ocekavani :/
          jestli tenhle hrac odehraje zapas v gambrinus lize tak snad abych skoncil s fotbalem, protoze by to potvrdilo to, ze fotbal vazne nema logiku
          a ze hraje Hruby pod svoje moznosti taky absolutni souhlas, jen se tak plouzi po hriste, obcas popobehne, neni moc ve hre, pritom kdyz se zapoji je videt ze je fotbalove nekde jinde nez ostatni, ale asi ma hlavu v oblacich nebo chybi motivace, nevim...
          a sedel sem pro zmenu hned pod tema skautama, taky uz sem nemcinu pomalu zapomnel, ale prislo mne ze ten dalsi byl ze Schalke 04 a ten dalsi mluvil takovou simple german a byl to podle mne nakej Cech, co jim pak rikal kudy maji jet na dalsi zapasy...ale zase prehled o nasich hracich meli slusnej, respektive Bejbla znali, tak by nas ho mohli zbavit :)

          • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

            subHuman     před 11 lety 30.07.2013 15:27 |  
            0 0

            Ja jsem na svem twitteru nabizel sazku o 30 gambrinusu, pokud Bejbl mladsi odehraje v gambac lize stejny pocet zapasu v zakladni sestave :)

            Hruby vcera ani nerozdaval kolmice jako drive, tezko rict, jsem z nej trochu zklaman, byl to "muj kun" ...

            • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

              ortevor     před 11 lety 30.07.2013 15:53 |  
              0 0

              :D to bych se docela vsadil...resp. mas stesti ze nas uz netrenuje Rada, kdyz sem videl vcera Bejbla, sem si hned rikal ze byt u nas jeste Rada, vytahne si ho do acka, a bude to jeho kun :D

              Hrubyho jsem se snazil sledovat od zimni pripravy kdy mi prisel z mladasu jasne nejlepsi, kolmice, mysleni, playmaker jako vysitej, ale co se vratil do juniorky je to slabota, asi ho to zklamalo ze se vratil do juniorky, ale prijde mi jako by hral na pul plynu a ani moc nebehal...to co sem od nej videl v zimni priprave se mne zdalo na zaklad acka, to co hraje ted v juniorce je nicim nevyraznej prumer

              • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

                subHuman     před 11 lety 30.07.2013 16:22 |  
                0 0

                V tom se shodneme, ja byl z Hrubeho nadsen uz po par prvnich zapasech pred rokem, v zime se mu take celkem darilo, na jare v juniorce nezahral snad ani jednou... Ted me mnohem vic bavi Pepa Bazal, ale asi v jeho pripade nebudu uplne objektivni, protoze mam zkratka tyhle "Ulichovske" typy rad, mozna proto, ze ja byl jinym typem hrace :)

                • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

                  Kornovo     před 11 lety 30.07.2013 17:52 |  
                  0 0

                  a jak je na tom duga?podle pripravy a ted toho utkani se zda,ze zvladl prichod mezi juniory docela dobre.nahrada za petraka/gecova?

          • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

            bongor     před 11 lety 30.07.2013 21:29 |  
            0 0

            Piták chodí na naši juniorku,je to jasný Slávista a nám schází špílmachr.Co ho takhle vykoupit ze zajetí?

            • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

              ortevor     před 11 lety 30.07.2013 22:06 |  
              0 0

              Pitak by urcite byl pro, ale Peltonen nam kapitana a klicovyho hrace nepusti, viz. Vosahlik, navic myslim ze z obchodu s Peltou uz sme udelali spatnejch zkusenosti az az

              • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

                Kornovo     před 11 lety 30.07.2013 22:32 |  
                0 0

                je to skoda.nas kapitan v klubu,kde sefuje cinkle jaro a stale se snazi skodit slavii jak muze

  4. Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 30.07.2013 14:35 |  
    0 0

    tak Berkovec hraje za juniorku Bohemky a Mikula za juniorku Jihlavy. To se nám ty hostování asi vyplatí. Berkovec je v současnosti až 3. brankář a Mikula má šanci na základ jen pokud se zraní Marek a Josl.

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

      Matlafous     před 11 lety 30.07.2013 15:29 |  
      0 0

      Přitom Havránek je tragéd.... nepochopíš.

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

      ortevor     před 11 lety 30.07.2013 15:48 |  
      0 0

      Bohemka chce asi zase spadnout, jinak to neni mozny...toho Slovaka neznam, ale Havranek je traged, ze proti nemu jsou lepsi i Seliga nebo Samoel...

      clovek si casto rika, jestli jsou ty treneri tak slepi, nebo my fanousci tak hloupi, nebo jestli ve vsech tymech funguje tlacenka agentu a oblibencu toho trenera..ptze ten Weber takhle v Bohemce uz loni odstavil Vyhnala kdyz byl jejich nejlepsi strelec v te dobe, a i naky dalsi hrace na hostovani...nebo jestli hrace na hostovani povazujou za podradny zbozi a nechtej je stavet, to pak zase nerozumim tomu, proc je privadeji...jedine ze by v tech tymech prava ruka nevedela, co dela leva

      • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

        Matlafous     před 11 lety 30.07.2013 16:00 |  
        0 0

        Odstavil Nerada, odstavil Šumského, odstavil Sňozíka, odstavil Bálka... Budínský (velký talent) nehraje a oni angažují na jeho post mladého černocha z Liberce – na hostování.

        • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

          ortevor     před 11 lety 30.07.2013 16:20 |  
          0 0

          Bohemku rad nemam, ale je mne jich lito, kdyz takovej talentovanej kadr si nechaji totalne rozes*rat timhle pseudotrenerem ala Robert Zak

          proti tomuhle clovekovi (a necekal bych, ze to napisu) je i Rada zlatej...

        • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

          slaviator     před 11 lety 30.07.2013 16:37 |  
          0 0

          Šumský do kádru nezapad, chtěl pryč..

      • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

        slaviator     před 11 lety 30.07.2013 16:34 |  
        0 0

        Šeliga, na toho jsem málem zapomněl už. A na ty Senecké, Romanovské, Jaakoly, Vorly a spol taky...

        • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

          slaviator     před 11 lety 30.07.2013 16:34 |  
          0 0

          teda prdavda je, že Vorel do té kategorie nepatří, ten pár zápasů vychytal...

          • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

            ortevor     před 11 lety 30.07.2013 17:17 |  
            0 0

            docela by mne zajimal kdyby nekdo napsal seznam vsech hracu, kteri byli v kadru acka SKS od dejme tomu roku 2000, kolik jmen by se clovek pamatoval...
            taky jsem si nedavno vzpomnel na Zelinku, Bauera, Nachtmana, Kratochvila, Studika, Silhavyho a dalsi...byl by zajimavej clanek kde je jim dneska konec, ale to asi nikdo nevi, navic je to strasne moc jmen..

            • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

              slaviator     před 11 lety 30.07.2013 17:58 |  
              0 0

              zapomínáš na Slámu, Vozábala, Lukeše, Václavíka, .. a to jsou jen Češi... co teprv Hercegfalvi, Gyorgi Jözsi, Brazilci jako Jefferson, Bianco (jak mu po asi měsíci "těžce onemocněl otec" a odletěl do Brazílie), Cesaro Victorino, Aleksander Granovski z Charkova a další a další...

              • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

                slaviator     před 11 lety 30.07.2013 18:02 |  
                0 0

                Černoch, Bálek, George William Raimundo, Gaucho a další...

                Skromný odhad je že za posledních deset sezon se na soupisce A týmu Slavie protočilo 25 brankářů.

                • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

                  ortevor     před 11 lety 30.07.2013 19:45 |  
                  0 0

                  ja si vsechny tyhle jmena pamatuju, jenom sem je nechtel vypisovat...ale kdyby si s tim nekdo dal praci a udelal jmenny seznam vsech, by to bylo zajimave pocteni :)

  5. Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

    spino     před 11 lety 30.07.2013 17:39 |  
    0 0

    Bavím, se jak zde někteří považují Radu za špatného trenéra. Ano, rozes*al Slavii, je to průměrný trenér se zastaralým pohledem na fotbal a neschopností koncepční práce. Ale jelikož na české scéně existuje POUZE 5-6 kvalitních trenérů a většina zbytku jsou nuly, které by kdekoliv v zahraničí hnali klackem, vychází mi z toho Rada někde uprostřed.

    Marko, Pulpit, Látal, Csaplár, Přerost - to jsou ti největší démoni a bylo jich v naší nejvyšší soutěži (omylem) mnohem víc.

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

      slaviator     před 11 lety 30.07.2013 18:17 |  
      0 0

      A co Kotrba? Tobiáš? Žák?

      • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

        spino     před 11 lety 30.07.2013 18:35 |  
        0 0

        Další do partičky. :)

        • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

          Kornovo     před 11 lety 30.07.2013 19:50 |  
          0 0

          latal nejakou trenerskou kvalitu ma,v sokolove mu to slo.jeho chyba byla,ze vzal banik i kdyz na to jeste nebyl pripraveny a s tim rozesranym tymem to pak bylo tezke.a kde mas straku?

          • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

            spino     před 11 lety 30.07.2013 19:55 |  
            0 0

            Straka je špatný, ale přece jen bych řekl, že je o stupínek výš, než tihle. To bych tam musel vyjmenovat 90% českých trenérů.

          • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

            slaviator     před 11 lety 30.07.2013 20:08 |  
            0 0

            V Látalovi tak chyba asi ani nebyla jako ve Wernerovi Ličkovi...

            • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

              Kornovo     před 11 lety 30.07.2013 22:13 |  
              0 0

              latal je aspon trener.toho kaspara straku za nej ani nepovazuju

              • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

                bongor     před 11 lety 30.07.2013 23:35 |  
                0 0

                teď si na idnes čtu komentáře k Plzni:"Vytvořila si nadějný náskok"
                a tak dále v podobném duchu.Dovedete si představit co za smršť
                oslavných článků,plných euforie a obdivu by ti stejní "novináři"vytvořili,kdyby takhle vyhrál rumun?

                • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

                  slaviator     před 11 lety 31.07.2013 01:37 |  
                  0 0

                  To nevím. Ale kdyby vyhrála náhodou 4:0 venku, tak by radši Sparta měla k domácímu zápasu nenastoupit, aby se kontumoval jenom 0:3... :-)))

                  • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

                    Matlafous     před 11 lety 31.07.2013 09:35 |  
                    0 0

                    Ty perlíš :D

                    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

                      slaviator     před 11 lety 31.07.2013 10:27 |  
                      0 0

                      No nemohli by přece riskovat že by překonali Liberec proti Bukurešti... venku vyhrát 3:0 a vypadnout, to bylo fakt maso... :D

  6. Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

    no-nick     před 11 lety 31.07.2013 06:42 |  
    0 0

    Na isportu je spekulace, ze Sparta sonduje situaci ohledne Dockala. Obávám se, aby se kruh stejně jako s Vachou neuzavrel..

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

      slaviator     před 11 lety 31.07.2013 09:31 |  
      0 0

      Gecov taky ve Spartě nikdy neskončil, i když ho minimálně z Liberce koupit chtěli. Otázkou je zda proto, že nechtěl on jít do Sparty nebo proto, že jen a pouze nedohodli na podmínkách přestupu/výši smlouvy...

      • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

        Citrus (přítel SN)     před 11 lety 31.07.2013 13:55 |  
        0 0

        Gecov byl do Sparty celej udělanej, je to stejnej případ, jako Vácha.

        Do Sparty mě to láká, hlásí z Eura Gecov. [fotbal.idnes.cz]

        Vůbec nechápu, proč jsme ho tahali zpátky. Ze všech těch oplakávaných odchovanců se vrátí zrovna ten nejslabší. Ten kluk nemá žádný talent, jenom bojovnost, nic víc. Doufám, že až budeme mít druhého stopera, tak na jeho místě bude hrát Petrák. Toho bychom si měli pěstovat.

        • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

          subHuman     před 11 lety 31.07.2013 14:04 |  
          0 0

          To snad ne...

          • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

            Citrus (přítel SN)     před 11 lety 31.07.2013 14:23 |  
            0 0

            Zcela určitě ano. Při našich omezených finančních možnostech na přestupy hráčů, bych je rozhodně neplýtval na hráče Gecovova typu. Tím spíš, že tu na jeho místě máme lepšího hráče. Kopáč se dá vždycky někde sehnat. Takovému hráči stačí jen natrénovat fyzičku.

            Petrák je typ hráče, kteří se dnes na pozici defenzivních záložníků uplatňují. Když se podívám na mistrovské týmy v top ligách, vidím Barcelona - Busquets, ManUnited - Carrick, Bayern - Martinez. Všechno elegantní hráči, kteří čistě odebírají míče a následně je rozehrávají.

            • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

              Jiri1     před 11 lety 31.07.2013 15:20 |  
              0 0

              CHCE TO KLID, VYKONNY VYBOR ROZHODL O ZMENE V SESTUPECH A POSTUPECH, V PRIPADE , ZE PODMINKY/STADION, FINANCE APOD. /BUDE V 2 LIZE SPLNOVAT JEN 1 TYM, TAK BUDE Z LIGY SESTUPOVAT JEN JEDEN MANCAFT, NENI NAD OTEVRENOU A POCTIVOU SOUTEZ A PRIPADNE KRITIKY TO JISTE UKLIDNI.

            • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

              klimi     před 11 lety 31.07.2013 18:17 |  
              0 0

              Tak zrovna Martinez není vůbec elegantní, je to jen mohutný kopyto, strašný nekopa...

              • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

                Kornovo     před 11 lety 31.07.2013 19:10 |  
                0 0

                mozna ale s micem umi o sto procent vic jak carrick

  7. Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

    slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 31.07.2013 15:24 |  
    0 0

    Mimo téma: když vidím, jak má Plzeň po všech reformách pana Platiniho (a samozřejmě v neposlední řadě i po svých kvalitních pohárových výkonech) umetenou cestičkou do CHL, lomcuje mnou neskutečný vztek. Když si vzpomenu na tu první "pomistrovskou" sezónu - výborný kádr, nový stadion, návštěvy jako hrom... :-(

    A pak se tu dočtu, že pan Rosen si nadále chodí do VIP, pan Doležal je na zápasech dorostů Slavie jako doma... Zdá se vám, že z titulu své funkce člena představenstva postupovali s péčí řádného hospodáře, jak jim ukládá obchodní zákoník, a nedošlo tu k poškození přinejmenším určité skupiny akcionářů? Když vidím, kvůli čemu se dnes v této zemi podávají žaloby a porovnám to s tím mnoha-desítek-miliónovým tunelem ve Slavii, tak mi tu něco sakra smrdí.

    Plácáme se ti v kdovíkolikáté stabilizační sezoně a v podstatě jsme rádi, že ní ještě hůř. A pan Doležal se chodí dívat, jak mu v dorostu kopou kluci z Jílového... Tak sakra, jsem divnej já, nebo je divnej svět okolo mě??

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

      Matlafous     před 11 lety 31.07.2013 15:48 |  
      0 0

      Za Doležala se lze akorát modlit, aby mu Bůh odpustil, ten se už nikdy nezmění. A jak před léty působil sympaticky...

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

      Edwardtheiron     před 11 lety 31.07.2013 15:49 |  
      0 0

      Tohle vůbec nesmíš psát, za chvíli vystartuje Rosen Crew a pustí se do tebe. Dozvíš se, že jsi hlupák, který vůbec ničemu nerozumí, protože božský Tomáš Slavii naopak zachránil a zasloužil by si za to minimálně sochu, když už ne svatořečení.

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

      subHuman     před 11 lety 31.07.2013 16:37 |  
      0 0

      Tak Rosena potkávám v Edenu pravidelně před/po zápasech min. rok, ale poslední dobou je mi trochu podezřelý výskyt Doležala na zápasech různých týmů Slavie. Krom toho jsem jej potkal také na poháru Tempo Praha - Štěchovice (hráno ve Vestci), kde se - světe div se - bylo podívat i několik hráčů naší juniorky a seděli nedaleko od něj. Ale zřejmě je to všechno jen "náhoda", stejně jako návrat Smart Wings na dres :)

      • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

        janko (přítel SN)     před 11 lety 31.07.2013 17:03 |  
        0 0

        Tak treba se kruh uzavrel a nekolikalety scenar se dohrava:)

        • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

          bongor     před 11 lety 31.07.2013 20:10 |  
          0 0

          Dočkal k rumunovi?Měli bysme ty naše juniory rychleji vychovávat,aby měl bolševik koho kupovat.Takhle za chvíli posily
          pro ně dojdou,ještě Sucháče a Necku a hotovo.

          • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

            CarlBruno     před 11 lety 31.07.2013 21:01 |  
            0 0

            Tak u Sucháče je to nesmysl, víme proč a u Necky doufam taky.

            • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

              bongor     před 11 lety 31.07.2013 21:33 |  
              0 0

              To je přece jasný,že je to nesmysl,proto to píšu.

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

      spino     před 11 lety 31.07.2013 21:01 |  
      0 0

      POZOR! Za chvíli je tady Mirros.

    • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 01.08.2013 09:31 |  
      0 0

      Ja si myslím, ze Plzni nikdo cestu neumetal, jen sebrala, co se valelo nechtené na zemi. Ona holt tyto tymy jako Tiraspol porazi, my to projeli. Navic jeji vedeni netuneluje klub..

      • Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

        slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 01.08.2013 10:26 |  
        0 0

        Pokud to byla reakce na můj původní příspěvek, tak jí tedy moc nechápu - tam přece nebylo nic o tom, že by někdo umetal cestu ausgerechnet Plzni?? To, že Platini změnil systém a rozdělením na "mistrovskou" a "nemistrovskou" část usnadnil cestu do CHL VŠEM klubům z fotbalově "chudších" zemí, je snad všeobecně známé? A jak strašně mě s...e, že právě kvůli "hospodaření" našich mocných (notabene beztrestnému) jsme se o tuhle možnost připravili sami, byla přece značná část mého postesknutí...??

  8. Re: Juniorka: Slavia - Brno 2:0

    subHuman     před 11 lety 01.08.2013 16:23 |  
    0 0

    Krátce se ještě vrátím ke včerejšímu finále CEE Cupu na stadionu Viktorie Žižkov.

    Naši kluci smolně prohráli - nejprve před koncem soupeř vyrovnal a v nastaveném čase, v podstatě v poslední akci zápasu, strhl své vedení na svou stranu.

    První poločas byl celkem vyrovnaný, dokonce si sešívaní vytvářeli větší množství šancí, kdy zejména krásná akce na jejímž konci byl Oskar Fotr volala po gólu - obstřelil sice gólmana Gyoru, ale trefil tyč. Do vedení se dostali po nádherném předem připraveném signálu - ostatně z lavičky před rozehráním na Oskara Fotra volal Martin Poustka, ať "TO" vyzkouší. Do vedení nás tedy poslal dobře hrající stoper Maršálek.

    Ve druhém poločase, přestože Oskar Fotr si vypracoval ještě jednu šanci, bylo na hřišti prakticky jen jedno mužstvo, a to maďarské, které působilo mnohem kompaktněji, vyspěleji a postupně zvyšovalo svůj tlak. Naši hráči hráli hodně zataženě a nepomohlo ani dvojnásobné střídání.

    Nutno tedy říct, že soupeř vyhrál zaslouženě.

    Z jednotlivců bych vyzdvihl pravého obránce Fialku, který zaujal několika zajímavými fotbalovými akcemi, stoper Maršálek (jeho "elegance" mne zaujala již v loňských zápasech kdy nastupoval za U18) a záložník Prosek. Dobře zahrál i Fotr - bojoval. Má vynikající instinkt na to, ocitnout se / vypracovat si střeleckou pozici. Chybí mu ještě trochu vyzrálost a potřeboval by zesílit.

    Dnes jsem o zápase mluvil s Martinem Poustkou a i ten uznal, že ve druhém poločase byli zelení lepším mužstvem, kdy někteří hráči působili již hodně vyspěle (co se fotbalu týče). Někteří z nich prý již mají starty za A mužstvo, jeden z hráčů má již podepsanou smlouvu do Ajaxu Amsterdam.

    Tento ročník je dle M. Poustky poměrně silný, doufejme, že zaútočí na titul (i když to není primárním cílem). Mají však nabitý začátek, po tomto turnaji již začínají mistrovská utkání, kdy se hraje i vložené kolo v týdnu. Mužstvo má prý velmi špatné podmínky pro rehabilitaci...