Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 2. kolo

Slavia neprožívá dobrý vstup do sezóny a v Liberci padla 1:2, byť byl na stadionu U Nisy k vidění velice dobrý fotbal. Někteří hráči ale vyloženě zklamali.

První půle byla na pohled méně zajímavá než ta druhá, ale slávisté v ní měli mírnou převahu a hra probíhala převážně podle jejich režie. Nic nenasvědčovalo tomu, že po pauze přijde čtvrthodinový výpadek, ve kterém se celý zápas otočí. Naše obrana byla nedůrazná, stejně jako brankář při první inkasované brance. Za nepříznivého stavu se sice hrál fotbal nahoru dolů s množstvím šancí, ale slávisté neproměnili ani tu nejvyloženější v podání Štěpána Koreše, a tak ze severu Čech odjíždějí bez bodu.

Příští zápas doma s Olomoucí tak lze do značné míry označit za klíčový - Slavia konečně musí vyhrát, aby se dal vstup do sezony označit za alespoň uspokojivý. Druhý poločas v Liberci ukázal problémy v improvizované stoperské dvojici, stejně tak jsou alarmující výkony zkušených brankářů. Celkové výkony mužstva ale nejsou špatné a poskytují alespoň drobnou útěchu. Jak už jsem ale psal, proti Sigmě, která odehrála tragický zápas na Julisce, se musí bodovat naplno!

Hráči jsou hodnoceni od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Radek Černý - 3 - V první půli si jistě poradil se třemi centry, hned po přestávce ale přišla jeho černá chvilka, když vyběhl na centr a na míč nedosáhl. Rabušic se pak nemýlil. Byla to sice těžší situace než při kiksu Čontofalského v prvním kole, ale i tak šlo jednoznačně o chybu. S druhým gólem nemohl nic dělat, poté chytil ještě jednu průměrně těžkou střelu. Nezbývá než doufat, že si naše velezkušená brankářská dvojice vybrala minely hned na začátku soutěže a že dále Slavii podrží.

Milan Nitrianský - 5 - Kvalitní výkon, za mě lepší pětka. Nitrianský je na začátku ročníku v dobré formě, škoda jen, že proti Liberci hrál tým více po slabší levé straně. Výborně vyřešil situaci před naší vstřelenou brankou zpětnou přihrávkou na Kisela.Vzadu také jistý, vyšší známka nepadla jen kvůli malému zapojení pravé strany.

Milan Bortel - 5 - Stoper Bortel zahrál dobře, působil jistým dojmem, byť si připsal několik zbytečných faulů. Vypracoval se v jistotu zadních řad a je kvalitním hráčem, ačkoliv na špičku ligy z jeho strany stále chybí lepší rozehrávka, zakončování při standardkách a méně faulů.

Ondřej Petrák - 3 - Odehrál dobrou první půli (až na zbytečnou chybu při rozehrávce volného kopu), pak byl ale stěžejní postavou oněch promarněných 15 minut, ve kterých Liberec otočil zápas. Dvakrát předvedl nedůraz při soubojích s Rabušicem a byly z toho dvě branky. Jeho role stopera je otazníkem od začátku sezony.

Matúš Čonka - 2 - Nepochopitelně tragický výkon, který Čonka snad ještě v sešívaném nepředvedl. Dopředu se příliš neprosadil, mimo jiné zazdil špatným centrem nadějnou situaci. Hlavním problémem ale byla obranná činnost, kdy si s ním Delarge dělal, co se mu zachtělo. Čonka mnohdy jen stínoval a někdy ani to ne. Všechny gólové centry přišly po nedůrazu z jeho prostoru.

Tomáš Mičola - 6 - Dle mého názoru nejaktivnější slávista, zvláště v první půli byl stále v akci a několikrát se prosadil do dobrého centru ze strany. Postupem času s převahou Liberce trochu uvadal, ale nakonec jeho výkon stačil na slabší šestku. Proti Ostravě také patřil k nejlepším a je vidět, že odchod Rady mu velice prospěl.

Marcel Gecov - 4 - Pro mě byl Gecovův výkon zklamáním. Ke konci jara patřil k nejlepším, ale začátek podzimu ho nezastihl v nejlepší formě. Včera měl sice několik dobrých momentů, ale většinu času se mu nedařilo a také příliš fauloval. Hrál nekonstruktivně a většina jeho přihrávek mířila dozadu na stopery.

Jaromír Zmrhal - 5 - Patřil k lepším hráčům, na můj vkus má ale příliš málo překvapivých řešení. Zaujal mě jen jednou přihrávkou, která měla oči, jinak příliš vidět není, ačkoliv hraje v poslední době standardně dobře a příliš nekazí. Když ale myšlenku hře nedá on z místa středního záložníka, tak kdo jiný? S tím mám problém, ačkoliv jinak Zmrhal hraje slušně.

Martin Juhar - 5 - Zahrál průměrně. Měl pěkný moment při své šanci v prvním poločase, kdy pohotově a dobře střílel, Kovář bohužel jeho pokus s vypětím všech sil vyrazil. Slabým momentem byla další z nesmyslných střel ze 40 metrů pánu bohu do oken. Takhle Juhar gól nedá, nýbrž jen odevzdá míč soupeři.

Karol Kisel - 5 - Byl o poznání živější než proti Ostravě a podal slušný výkon. V první šanci sice promáchl, ale při podobné situaci z druhé strany se nádherně trefil do růžku branky a poslal Slavii do vedení. Ve druhé půli pak zaujal podařenou ranou z větší vzdálenosti. Suma sumárum lepší pětka.

Martin Fenin - 5 - Začal aktivně, stahoval se pro míče do hloubi pole. Blýskl se výtečnou přihrávkou na Nitrianského, po jehož přihrávce na Kisela padla úvodní branka utkání. Mimo to Fenin příliš vidět nebyl, potíže měl zejména se zpracováním míče. Přesto podal lepší výkon než Škoda proti Baníku a přísluší mu horší pětka.

Štěpán Koreš - 6 - Výrazně oživil hru, škoda jen, že neproměnil svou šanci, která byla opravdu vyložená. Hru ale rozhýbal více než Juhar, místo kterého přišel na hřiště.

Dávid Škutka - 4 - Neměl mnoho prostoru pro to, aby něco předvedl. Měl dobrý moment, když si zpracoval ze vzduchu míč a hned pěkně pálil. Poté se už ale do hry nedostal.

Vojtěch Štěpán není hodnocen, hrál příliš krátce.

Komentáře (128)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 29.07.2013 15:13 |  
    0 0

    Podle mě tedy Mičola o mnoho lepší než Koreš, s 6 pro Koreše mám dost zásadní problém. Už jenom kvůli té zazděné šanci, když už nic jiného...
    Juhar podle mě o známku horší než Zmrhal či Fenin, ale to je proti výše uvedenémy vyložený detail.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      (host)     před 11 lety 29.07.2013 15:16 |  
      0 0

      U Koreše jsem se rozhodoval mezi pětkou a šestkou. Hru rozhýbal, byl hodně vidět, takže jsem se nakonec přiklonil k vyšší variantě i navzdory zahozené šanci.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 29.07.2013 15:17 |  
        0 0

        A ke střídajícím hráčům bývám obecně méně přísný, přeci jen nemají tolik času se předvést.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Tomski     před 11 lety 29.07.2013 15:32 |  
          0 0

          koreš sice hru oživil (tak na pět minut)...měl šanci, ale pak zase jen překážel a kazil...

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 29.07.2013 15:40 |  
            0 0

            Podle mě tedy naopak po příchodu Koreše šla hra týmu dost dolu...

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              Markus     před 11 lety 29.07.2013 15:50 |  
              0 0

              Koreš mi připadá, že hraje takového žolíka, ale bohužel nám to moc nepomáhá. Je hezké, že se dostal do šance (kterou pak spálil), ale moc týmové práce jsem od něj ještě neviděl a proto se také na hřiště moc nedostává.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            brotheus     před 11 lety 29.07.2013 16:07 |  
            0 0

            No slava, uz jsem si zacinal myslet, ze to tak vidim jen ja. Jeden peknej centr a spalena vylozena sance je na muj vkus trochu malo, aby se dalo mluvit o oziveni a rozdavat sestky.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Kornovo     před 11 lety 29.07.2013 18:09 |  
          0 0

          v tu dobu co kores prisel uz nase hra stala za houby,takze ji opravdu vylepsil.pri strele ne branu si pamatuju jenom skutku,karola a korese

  2. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    mirros     před 11 lety 29.07.2013 15:16 |  
    0 0

    nesouhlasím s Petrákem..dal bych mu 5 jako Bortelovi, Čonka v pořádku, Mičola náš nejlepší hráč? to si děláš...Koreš 6 když ve vyložené šanci překopne bránu jako poleno? Fenin 5? To si měl na tý Šumavě naladěnej jinej fotbal :-)))))

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      mirros     před 11 lety 29.07.2013 15:19 |  
      0 0

      nejvíc mne irituje, jak pořád všichni papouškují, že je problém ve stoperské dvojici...Když si vzpomenu kilik jsme dostali branek za super slávisty Latky, tak se mi to zdá víc než legrační.....

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Tomski     před 11 lety 29.07.2013 15:31 |  
        0 0

        problém není ve stoperské dvojici, ale v tom, že po chybách našich obránců nejsme schopni soupeře přestřílet...po baníku vypadalo duo bortel-petrák nadějně...včerejšek ukázal, že se spolu můžou sehrávat, ale bude nás to stát body...slávista Latka by s Rabušicem neprohrál většinu soubojů jako nynnější duo (to není kritika petráka s bortelem)

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 29.07.2013 15:38 |  
        0 0

        Hele, ty máš z nějakého záhadného důvodu pocit, že jsi ze všech nejchytřejší... Já mám tvoje příspěvky rád, zpravidla mají racionální jádro a zhusta i cenné informace, ale tenhle pocit nadřazenosti to dost kazí.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 29.07.2013 15:39 |  
          0 0

          Myšleno na mirrose, samozřejmě, ale to bylo asi jasné. :-))

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          mirros     před 11 lety 29.07.2013 15:53 |  
          0 0

          to není nadřazenost, ale léta zkušeností od žákovských let přes dorosty ve Slavii, fotbal do 35 let minimálně v divizních mužstvech i v německu....promiň, že si po 50 letech s fotbalem dovolím něco napsat.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 29.07.2013 16:15 |  
            0 0

            Ale to ti přece nikdo nebere... Jde o formu - ani 50 let zkušeností s fotbalem nemusí přece znamenat, že se nemůžeš mýlit a všichni okolo jsou hlupáci a amatéři. Krom toho myslíš, že z ostatních diskutujících tu nikdo o míč nezavadil? Trochu uber pod kotlem, tady je zvykem názor druhých spíše respektovat... Nic ve zlém.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Markus     před 11 lety 29.07.2013 15:56 |  
        0 0

        Na Latyho mi nešahej. Dobře si ještě pamatuji, jak i s průměrnou formou dokázal odvrátit každý vysoký míč směřující do našeho vápna. Když k tomu přidal ještě průnik dopředu, měli jsme nejen jistotu v obraně, ale také velmi cennou posilu v záloze a hlavičkáře v útoku. Navíc to je velmi inteligentní člověk i mimo hřiště. Doufám, že se k nám ještě vrátí. Je škoda, že se změna trenéra neudělal už v zimě, mohlo se to s tím spojit, věřím, že by Petroušovi pomohl a zůstal.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          mirros     před 11 lety 29.07.2013 16:14 |  
          0 0

          a chodil si na Slavii? Tak se vrať do historie a podívej se kolik branek jsme s Latkou v obraně dostávali...

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            Markus     před 11 lety 29.07.2013 18:37 |  
            0 0

            Aktivní byl vždy, ale první roky u nás skutečně tou jistotou v obraně nebyl. Po návratu z Řecka to ale byl skvělý hráč, ve vzduchu prakticky neomylný. V té mizérii co jsme před dvěma roky hráli nebyla problémem obrana ale útok, gólů jsme dostávali docela málo. Víc se asi nevzájem přesvědčovat nebudeme, každý máme svůj subjektivní pohled a o tom přeci diskuze je :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 29.07.2013 15:20 |  
      0 0

      Petrák výrazně horší než Bortel, je podepsaný pod oběma góly, byť samozřejmě za ně nemůže sám.

      Mičola nejaktivnější z našich, uvažoval jsem také mezi 5 a 6, ale byl prostě lepší než Juhar, kterému jsem dal průměrných 5. Koreš vysvětlen výše.

      Fenin 5 málo, nebo moc? Já jsem přemýšlel mezi 4 a 5 a nakonec jsem díky té krásné přihrávce na Nitrianského při našem gólu zvolil vyšší možnost, ačkoliv jinak až tolik vidět nebyl a měl problémy se zpracováním. Každopádně ale lepší než Škoda.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        mirros     před 11 lety 29.07.2013 15:34 |  
        0 0

        nejaktivnější neznamená nejlepší...ve všech oborech a ne jenom v kopané.. V obdržených brankách má většinou prsty celá defenzíva a ne jenom ten který stál nejblíž...ach jo..hráls i někdy fotbal? Třeba alespoň divizi?

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 29.07.2013 15:52 |  
          0 0

          Mičola předvedl nejenom aktivitu, ale také kvalitu. Za obdržené branky budu těžko hanit třeba Juhara, který stál někde mimo dění a vůbec nemohl za to, že se Petrák neobtěžoval jít s Rabušicem do souboje.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        denydzlSKS     před 11 lety 29.07.2013 15:53 |  
        0 0

        Alanore, hrál jsi někdy ve fotbale na stoperu? Ten první gól totiž určitě nebyl Petráka.. V tomhle souhlasim s mirossem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 29.07.2013 15:57 |  
          0 0

          Já neříkám, že byl jeho, byla to velice těžká situace. Předně za to mohl Čonka, který se neobtěžoval hlídat centrujícího hráče. V druhé řadě to byla chyba Černého. Ale ani Petrák nebyl v tom souboji 100%. Myslím si, že by takovou situaci špičkový stoper řešil líp. U něj byl ale hlavní problém druhý gól.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            denydzlSKS     před 11 lety 29.07.2013 16:08 |  
            0 0

            Alanore, nesouhlasím ani teď. Fotbal se rozhoduje ve vápnech.. v těsným okolí branek. To, že nějaký centr propustí krajní hráč(v tomto případě Čonka) je chyba, ale ne zásadní.. ty zásadní se dějou ve vápně.
            Proto nesouhlasím s primárním viníkem Čonkou(i když byl jinak katastrofální a podpis má pod oběma brankama).

            A teď tedy kdo udělal chybu v tom vápně. Černý. Jednoznačně.. Když jde brankář pro balon, tak to musí být beton! I pro samotnýho brankáře je lepší, když mu jeho vlastní obránce do toho souboje nevleze. Pro gólmana je určitě snazší "zbourat" jednoho(útočníka) hráče než dva(útočníka a obránce). Na mně to působilo, že Petrák prostě nechtěl Černýmu překážet a na poslední chvíli ten souboj vypustil.. správně. Věřím, že kdyby Černý nevybíhal vůbec, tak Petrák ten souboj ustojí.

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              Alanor (admin)     před 11 lety 29.07.2013 16:12 |  
              0 0

              Asi jsme si nerozuměli. Rozhodně jsem nechtěl napsat, že hlavní viník první branky je Čonka. To "předně" mělo asi nepříliš přesně říct, že to byla chronologicky první viditelná chyba vedoucí ke gólu.

              Co se týče situace ve vápně, tak je pro mne hlavním viníkem určitě Černý, Petrák má ale také svůj podíl. Procentuelně bych to vyjádřil zhruba 80 ku 20 na triko Černému.

              • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                denydzlSKS     před 11 lety 29.07.2013 16:16 |  
                0 0

                No, to já bych vinu na gólu rozdělil 80% Černý a 20% Čonka.. Takže se vlastně naše názory (trochu) přiblížily;-)

  3. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Khadgar     před 11 lety 29.07.2013 15:22 |  
    0 0

    Zmrhal byl ze zálohy jednoznačně nejlepší, musí z ní mít nejlepší známku.
    Škutka si čtyřku taky nezaslouží.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      lassiter     před 11 lety 29.07.2013 15:30 |  
      0 0

      Nechte to chudáka Alanora aspoň dopsat :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Khadgar     před 11 lety 29.07.2013 15:30 |  
        0 0

        Nemá zveřejňovat článek před dokončením :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Alanor (admin)     před 11 lety 29.07.2013 15:34 |  
          0 0

          Výjimečná situace. :) Jsem na notebooku v penzionu, takže si to nemohu uložit a kdybych to sem chtěl hodit hotové, tak se taky se zdejší kvalitou připojení může stát, že to spadne a budu moci začít psát odznova. Proto omluvte toto provizorní řešení. :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            mirros     před 11 lety 29.07.2013 15:41 |  
            0 0

            Alanore myslíš si, že brankář nemůže vyběhnout na centr, který letí od postraní lajny a jde na hráče stojícího na malém vápně? To je pro mne větší chyba než to že byl Rabušic volný... mám opravdu pocit, že jste fotbal na velkém hřišti a v soutěži nehráli..přesto vám patří dík za snahu a vedení těchto stránek...ale proboha nepouštějte se do rádoby kvalifikovaných hodnocení....

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              Alanor (admin)     před 11 lety 29.07.2013 15:54 |  
              0 0

              S druhým gólem podle mě nemohl Černý nic dělat. To nebyl centr na to, aby ho brankář měl. Jestli si to myslíš, tak je to tvůj názor, posoudit to mohou ostatní.

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              lassiter     před 11 lety 29.07.2013 16:00 |  
              0 0

              Pokud máš na mysli ten druhý gól, tak ten míč šel mezi malý vápno a penaltu a ten metr a půl je velkej rozdíl. Gólman na to jít nemohl.

              • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                Barra     před 11 lety 29.07.2013 16:17 |  
                0 0

                Samozřejmě. Jít na tuto dálku jako brankář na míč, který se točí od brankáře pryč a kde nejde v okamžiku vystřelení odhadnout jaký trajekt nabere, je nesmysl.

                A ano, Mirrosi, abych odpověděl na tvůj dotaz, nejsi jediný který tady má něco odkopáno. Jak jsi ale před časem tady psal, máš nárok na tvoje subjektivní hodnocení, protože ´jsi jen fanda´ a můžeš být tedy ´zaujatý´.

                • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                  th     před 11 lety 29.07.2013 18:17 |  
                  0 0

                  rozdíl je v tom, že Alanor, ty nebo já jsme fandové a máme jen subjektivní a zhusta zcela pomýlené názory, zatímco profesionál mirros konstatuje fakta.

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              bongor     před 11 lety 29.07.2013 20:25 |  
              0 0

              Možná mirrosi znáš moje názory na fotbal.Nejsem a nebyl jsem fotbalista,ale muzikant.Takže hodnotím jen to,co vidím,bez ambicí,odborně to rozebrat.Myslíš,že v plném Národním divadle
              jsou v hledišti samí muzikanti,nebo alespoň lidé ,kteří umí zpívat a hrát na nějaký nástroj?Určitě ne a přesto hodnotí výkony profesionálů na jevišti.Myslím,že je to zcela srovnatelné s fotbalem,takže i když Tvoje názory beru jako vyšší level,než kohokoliv,kdo stejně jako já nikdy soutěžně fotbal nehrál,tak ty laické názory beru také do úvahy.Zase až taková věda to přece není.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Alanor (admin)     před 11 lety 29.07.2013 16:00 |  
    0 0

    A k hodnocení - já jsem nikdy neříkal, že mám patent na rozum, prostě jen ukazuju svůj pohled na věc, s kterým se zde nemálo lidí ztotožňuje. Smysl rubriky je ale v tom, že je to jakási pobídka pro to, abychom prodiskutovali výkony hráčů a pobavili se, jak to kdo vidí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Tomski     před 11 lety 29.07.2013 18:10 |  
      0 0

      většinou s tvým hodnocením souhlasím...dnes to je stejné...možná bych petrákovi známku zvýšil o jeden stupeň a korešovi o dva snížil (hru vážně oživil svým nástupem, ale ten zápal trval asi 5 minut a pak se mu zase pletl míč a ztrácel + ta šance po feninově centru byla jasná)

  5. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    denydzlSKS     před 11 lety 29.07.2013 16:00 |  
    0 0

    Jen bych se pozastavil nad Feninem. Za mně má známku 1!
    Kdyby hrál ofenzivního záložníka, tak mu sedne 6ka, ale bohužel.. Byl veden jako útočník, ale s hrou útočníka měl pramálo společného. Samozřejmě, pokud měl takové úkoly od Petrouše tak je to těžký.. Zápasy se rozhodují ve vápnech, tam jsem ho neviděl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Markus     před 11 lety 29.07.2013 16:11 |  
      0 0

      Třeba takový úkol opravdu měl. Na jaře jsme se pod Petroušem hodně cpali dopředu a ve finále se zapojovali různí hráči, tak proč tak nehrát i teď, zakončit v našem týmu dokáže více hráčů. Když se povede kombinace, kdejakého soupeře to rozhodí. A to bych se už opakoval, jestli mě něco včera zklamalo, bylo to jalové kombinování daleko od branky a krásně vybojované míče, které jsme vzápětí v poklidu odevzdali zpátky soupeři.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        denydzlSKS     před 11 lety 29.07.2013 16:19 |  
        0 0

        Však já si právě taky myslim, že to co Fenin hrál měl posvěcený Petroušem..(přece si Fenin nebude na hřišti dělat co chce)a to mně právě štve. Je to dle mně chyba, zas tak dokonale totiž nekombinujem, aby jsme si mohli dovolit hrát bez útočníka.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          th     před 11 lety 29.07.2013 18:10 |  
          0 0

          Na druhou stranu vzpomeň si, jak to vypadalo pod lampasákem, který diktoval kdo kam smí a kam ne (prohazování stran Mičola atd.) a jak to dopadalo.

  6. Hodnocení-sport

    Thane (přítel SN)     před 11 lety 29.07.2013 16:00 |  
    0 0

    tak se sportem jste se lišili celkem dost (viz např Petrák)
    Radek Černý - 4
    Milan Nitrianský - 6
    Milan Bortel - 5
    Ondřej Petrák - 6
    Matúš Čonka - 4
    Tomáš Mičola - 6
    Marcel Gecov - 5
    Jaromír Zmrhal - 5
    Martin Juhar - 5
    Karol Kisel - 7
    Martin Fenin - 5
    Štěpán Koreš - 5
    Škutka, Štěpán nehodnocen
    Úroveň utkání 6 Liberec 6, Slavia 5
    Poznámka k tvému hodnocení..zápas jsem bohužel neviděl (práce), ale Čonka 2? To mi přijde jako nesmírně přehnaná známka (ale jak jsem řikal neviděl jsem to)

    • Re: Hodnocení-sport

      Alanor (admin)     před 11 lety 29.07.2013 16:03 |  
      0 0

      Zahrál naprosto tragicky, nemyslím si, že by na tom bylo cokoliv přehnaného. Podobně nízké známky už jsem dával a vesměs to bylo za podobně bídné výkony. Navíc ho po zápase dost a po právu kritizoval Petrouš. Ale také bych u Čonky nečekal, že zahraje tak špatně.

      • Re: Hodnocení-sport

        Kactus     před 11 lety 29.07.2013 16:32 |  
        0 0

        zapomel jsi na jeho skvele auty :) za to by zaslouzil znamku jeste snizit!

      • Re: Hodnocení-sport

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 29.07.2013 18:19 |  
        0 0

        Nevim dvojku dostal Čontofalský, že potopil minulej zápas. Nevim jestli je to je zjevný ale horší už je jen jednička :-D
        I kdyby byl podepsanej pod gólama (nechal odcentrovat, co já vim) tak mi to přijde přísný. I vzhledem ke zmíněnému minulému zápasu. Třeba bych mluvil jinak kdybych to viděl, ale přijde mi to moc.

      • Re: Hodnocení-sport

        Matlafous     před 11 lety 29.07.2013 18:32 |  
        0 0

        Já bych mu za neděli dal klidně i známku jedna. Přeci jen jsme si u něj zvykli na jiné výkony...

    • Re: Hodnocení-sport

      Borris     před 11 lety 29.07.2013 16:37 |  
      0 0

      podle hodnocení ve Sportu mi přijde že jsem byl asi skutečně na jiném fotbale. Pokud vím týmová známka se uděluje za výkon týmu v kontextu celého zápasu. A Liberec má 6 za to že byl lepší pouze v prvních 15 minutách? A že v prvním poločase na place Liberec téměř nebyl? Zajímavé. Já bych dal Liberci tak s bídou 5 možná i čtyři. No a nám tak tu šestku co má Liberec. Bohužel mi přijde už delší dobu, že ve Sportu dávají známky podle konečného výsledku a ne podle toho jak skutečně vypadala hra.

      • Re: Hodnocení-sport

        Borris     před 11 lety 29.07.2013 16:40 |  
        0 0

        dodatek: zapomněl jsem dopsat že Liberec byl lepší pouze v prvních 15 minutách druhé půle.

      • Re: Hodnocení-sport

        Matlafous     před 11 lety 29.07.2013 18:39 |  
        0 0

        Výkon hodnotil liberečák Hynek Preisler. Jeho hodnocení je vytvořené stylem: Koho jsem si při zápase všimnul, dostal známku 7, ostatní dostali 5 a pokud někdo něco zkazil 3. A pokud někdo něco pokazil, když jsem byl na záchodě, tak to brát v potaz nemusím...

        Je kovaný liberečák a proto mě ani nepřekvapuje hodnocení týmů 6:5 pro Liberec. Liberec hrál hrozně, proto i utkání mělo úroveň 6. Nebavilo ho to.

        Je to typické hodnocení někoho, kdo se ve fotbale nevyzná a ještě k tomu je to takový diletant, který má drzost psát do sportovního deníku.

        • Re: Hodnocení-sport

          Borris     před 11 lety 29.07.2013 21:09 |  
          0 0

          Preisler je liberečák? :-O aha tak to by mnohé vysvětlovalo. Každopádně úroveň deníku sport mi přijde čím dál horší. Kupuju ho jen proto, že jiné noviny o sportu u nás v Čechách bohužel nejsou. Jediný redaktor deníku Sport kterého já osobně ještě vcelku uznávám, je Pavel Kalouš. Jinak to je slabota. Liberci bych dal 4 jak vyšitou. Na vyšší známku to ani při tý nejlepší vůli nevidím.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    klimi     před 11 lety 29.07.2013 16:02 |  
    0 0

    Pro mě (opět) nejlepší Zmrhal, Kisel kromě gólu slabota, hrozné standartky.

    První gól jasně Černého, při druhém někdo nešel s Rabušicem do souboje, přitom u něj obránce stál (byl to Petrák?). Samozřejmě dva centry z levé strany úplně zbytečné...

    Jinak bych byl rád, kdyby se nad hodnocením diskutovalo trochu slušnější formou a respektoval se názor autora, ale někomu asi není pomoci :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      mirros     před 11 lety 29.07.2013 16:11 |  
      0 0

      čteš tu něco neslušného?

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        kamaraddodeste     před 11 lety 30.07.2013 07:15 |  
        0 0

        Samozřejmě, že se tu nic neslušného nepíše, ale zrovna ty by ses mohl zamyslet - nevím kdo ti dal právo nazývat někoho kopytem nebo polenem, sám jsi niemand..hra dalších na hříšti nebyla o nic lepší než Koreše...

  8. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Kuliss9     před 11 lety 29.07.2013 16:03 |  
    0 0

    S hodnocením ALANORE víceméně souhlasím, ale vrátím se k naší obraně.
    ČONKA dle mého nepředvedl tak diametrálně odlišný výkon jako jindy. Už jsem říkal dříve, že jako obránce je podprůměrný, ale naopak umí výborně podporovat útok a jelikož včera hrál poprvé v sešíváném dresu na hráče tzv. evropských kvalit DELARGE který má momentálně extrémní formu tak se pouze ukázalo to jak na tom směrem do obrany je. Stopery je těžké hodnotit oni jsou oba super jakmile mají hrát nohama jak už ve směru do obrany (zachytit přihrávku, obehrát atd.) ale nejsou to ti klasičtí vůdci a rozbíječi a právě tento typ hráče nám včera ohromně chyběl a proto RABUŠIC v prostoru vápna tak exceloval.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Kuliss9     před 11 lety 29.07.2013 16:15 |  
      0 0

      Jednoduše nám chybí nějaký klasický bourač na stoperu, ti 2 se to snaží všechno hrát tak nějak lehce a fotbalově. Takový typ Latky co se nebojí do souboje párkrát za zápas zahraje v pro rozhodčího neviděný moment zákeřně, jednoduše tomu útočníkovi to znechutí a ne ty dvě papenky co jsme tam měli včera, protože pak naběhne takový hordubal jako je Rabušic, Pospěch, dříve Kweuke atd. a prostě je sežere se vším všudy dá nám 2 nebo více gólu a jedeme domu a můžeme hrát jakkoliv pěkně

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 29.07.2013 16:24 |  
        0 0

        Tak řekl bych, že Bortel do těla umí zahrát. Tím spíš nechápu, proč si Rabušice hlídal spíše Petrák a při standardkách Zmrhal.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    denydzlSKS     před 11 lety 29.07.2013 16:23 |  
    0 0

    Jinak taky hodím do placu číselný vyjádření:
    Černý - 1
    Nitriaský - 5
    Petrák - 4
    Bortel - 5
    Čonka - 2
    Juhar - 5
    Zmrhal - 5+
    Kisel - 4
    Mičola - 5
    Gecov - 5-
    Fenin - 1:-/

    Koreš - 5
    Škutka - 4

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Nosorozec     před 11 lety 01.08.2013 01:04 |  
      0 0

      Feninova hra sice vůbec nepřipomínala útočníka, ale na nejnižší známku to rozhodně neni. V mezihře byl dobrej a jeho ulička na Nitra byla perfektní.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    brotheus     před 11 lety 29.07.2013 16:29 |  
    0 0

    Tentokrat bych hodnoceni videl docela odlisne. Levyho stredniho obrance hral Bortel a oba goly padly z jeho prostoru. Pri prvnim se nechal predskocit v miste, kde takovy situace vetsinou vedou k inkasovanymu golu. Pri druhym golu ho v tom Petrak nechal samotnyho, byl v uplne jinym prostoru. Pro me z toho vychazi stejna znamka pro oba, takova slaba ctyrka. Dvojka pro Conku je zaslouzena. Nestihal, kazil, otresnej vykon. Znamku bych snizil i Zmrhalovi. Stred zalohy byl v druhym polocase zoufale pruchodnej, Zmrhal vubec nezachytil tempo, byl vsude a nikde. Nevim, jak hodnotit Kisela. Gol paradni, k tomu jeste pekna strela, jinak ale vubec nic. Drtiva vetsina prihravek zkazena, mic dava od nohy pozde. Fenin by na jeho miste byl lepsi, hraje s klidem a vic pro tym. Korese bych ohodnotil ctyrkou. Zacal hodne dobre, az jsem se divil, ale po nekolika minutach se vratil ke svymu standardu: zbrklej, nepresnej, mekkej v soubojich. Skutka naopak aspon 5 zaslouzi, vsechny situace resil kvalitne. Ze jich moc nebylo, neni jeho zasluha.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      brotheus     před 11 lety 29.07.2013 16:38 |  
      0 0

      Jak tu ctu nazory vas ostatnich, zacinam mit obavy, ze se zhorsila moje kratkozrakost. Kde vy jste videli Petraka, ja videl Bortela a bejval bych si tim byl i docela jistej. Musim se kouknout po nejakym zaznamu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 29.07.2013 16:39 |  
        0 0

        U obou gólů byl u Rabušice jistojistě Petrák. :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Barra     před 11 lety 29.07.2013 16:44 |  
          0 0

          Souhlas.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          brotheus     před 11 lety 30.07.2013 05:42 |  
          0 0

          Ouha, trapas.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 29.07.2013 16:53 |  
    0 0

    Výborně naprostý souhlas, už podruhé za sebou jsme se naprosto shodli, Tomáš Mičola mi dělá v poslední době velkou radost, doufám, že se konečně chytil a že bude jedním z tahounů mužstva.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Kornovo     před 11 lety 29.07.2013 18:19 |  
      0 0

      do tahouna z baniku ma jeste opravdu daleko.ale jak uz tady nekdo zminoval,tomas je urcite nejaktivnejsi hrac.taky mu verim,ale uz by to mohlo prijit

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Tomski     před 11 lety 29.07.2013 18:32 |  
        0 0

        určitě by to mohlo být ještě lepší, ale z našich naplňuje svůj potenciál podle mě nejvíc...taky mu dost věřím...nebal bych se i jeho poslat hrát v pozici staženého utočníka...

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      th     před 11 lety 29.07.2013 18:28 |  
      0 0

      Taky to vidím to stejně, jenom bych srazil známku Nitrianskému za ten blikanec na konci zápasu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Matlafous     před 11 lety 29.07.2013 19:13 |  
        0 0

        Neplivnul na něj pak ještě?

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Markus     před 11 lety 29.07.2013 19:28 |  
          0 0

          Taky mi přišlo. Že je třeba Kisel pěknej vzteklounek víme a bereme ho tak, ale tohle bylo z jiné kategorie a mohlo to dopadnout hůře, karetně i zdravotně pro soupeře.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            Borris     před 11 lety 30.07.2013 00:39 |  
            0 0

            faul to určitě byl o tom žádná, ale zas taková hrůza to taky nebyla. On to Flajšman dost pocukroval. A když ho Nitrák na té Zemi dořval, tak najednou zapomněl na tu "ukrutnou bolest" a vyletěl jak kdyby ho najednou ta země začala pálit. To spíš Keličův zákrok zezadu na Fenina, byl docela o zdraví. Žlutá tomuto zákroku zcela nepochopitelně chyběla.

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              Kornovo     před 11 lety 30.07.2013 15:31 |  
              0 0

              jasne,ale kdyby to udelal nitrak tobe a mel jeste blbe kecy,tak bys mu beztak dal po tlame

  12. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Matlafous     před 11 lety 29.07.2013 19:17 |  
    0 0

    Koukám nynčko na naše vršovické sousedy, kteří hrajou v Krně (kdo neví, co je Krno, doporučuji: http://www.zitbrno.cz/). A to co oba týmy předvádí, to je fakt humus.

    Nákop, faul, au au, nákop. A pořád dokola. Na té nové travičce v Ďolíčku je každý techničtější mančaft roznese. A Brno bude také žhavý kandidát na padáka. Fotbal tam umí hrát snad jen Zavadil.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    slaviator     před 11 lety 29.07.2013 20:00 |  
    0 0

    Napadá mě možná kacířská myšlenka... Pokud Petrouš nechce do sestavy dát Kolaříka nebo Čepeláka na stopera k Bortelovi, tak co místo Petráka dát na stopera Škodu? Dřív stopera hrál, hlavičkové souboje vyhrát umí... A Petráka vrátit zpět na DZ namísto Gecova?

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Barra     před 11 lety 29.07.2013 20:08 |  
      0 0

      Nejsi sám, Slaviatore, kterého to napadlo. Postavu má Škoda slušnou, návyky obránce by měl z minulosti mít. Nejsem si jen moc jistý jeho obratnosti a hbitosti a zda by stačil na klub jako Slavii. Že by to alespoň na tréninku již nevyzkoušeli?

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        bongor     před 11 lety 29.07.2013 20:33 |  
        0 0

        Ahoj Barro,já mám obavy,že je Škodovka dost velkej nešika a že kromš těch hlaviček by nadělal v obraně další zmatky.už to přece jenom už dávno nehrál.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Barra     před 11 lety 29.07.2013 23:33 |  
          0 0

          Já vím Bongore, ale nedávno jsem tady psal o Arto Tolsovi, finském útočníkovi který se pohyboval jako dřevěný Pinokio a u Beerschotu sotva hrál u rezerv. Z velké nouze to s Artou zkusili v obraně - a Tolsa se stál libero který stejně jako Franz Beckenbauer si uměl perfektně vybrat místo, nemusel udělat krok navíc, s nadhledem vše řešil. Lepšího obránce jsem v životě nezažil. Byl kapitánem Beerschotu, hrál 10 let za klub, byl kapitánem národního mužstva Finska, 3 x finský fotbalista roku. V poslední sezóně kdy hrál za Beerschot přišel do klubu také brankář Jan ´Tomek´ Tomaszewski. Tomek jako brankář a Tolsa jako liber bylo duo, přes které se nedalo přejít.

          Nemá smysl teď něco vymýšlet s Milanem Škodou v obraně, ale během zimní přípravy by mi to absolutně nevadilo. A - you never know. Aby se ze Škody nestál fotbalista roku, jak to bylo opakovaně s Tolsou. Ale to byl spíš jen tak nějak nepovedený fór.

          Ale podívejme se na Tomáše Wágnera. V Příbrami nic moc, v Plzni také žádný velký úspěch, putoval opět na hostování do Příbrami - a teď dal 5 branek během o něco více než 300 min. Skóroval v evropských zápasech, v superpoháru a teď v lize. Neříkám že Škoda je druhý Wágner, ten ale měl tu kliku, že našel trenéra který mu dál věřil i přes neúspěch a vytáhnul z něho, co se dá.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            Pepino44     před 11 lety 31.07.2013 16:27 |  
            0 0

            Tak pokud se nemýlím,tak Škoda v zimním turnaji v některém zápae stopera hrál. No a nic moc,spíše nic než moc. Byl pomalý a neobratný při hře po zemi, hlavy vcelku dobré ale na stopera ne. To je alespoň můj názor.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        slaviator     před 11 lety 29.07.2013 20:33 |  
        0 0

        Ono hlavně je riziko, že by to nevyšlo a od fanoušků by dostal realizační tým to pěkně slíznout... Ale podle mě Petrák by byl prospěšnější na DZ než na stoperu.

        Nebo mě ještě napadlo prostě jen prohodit Petráka s Gecovem. Myslím, že Petrák je lepší DZ, podle mě se Gecov trápí (už od jara). Problém je, že Gecov má 1,80 m, Petrák 1,87 m a Škoda 1,90 m. Ovšem David Hubáček má taky 1,74 m...

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Tomski     před 11 lety 29.07.2013 20:45 |  
          0 0

          trošku mimo debatu, ale nesouhlasím s tím, že se gecov trápí od jara...začátek jara nebyl ještě ideální, ale ještě pod Radou nabral formu a na konci jara byl velká jistota ve středu pole...teď je to horší, ale je otázka proč...osobně si myslím, že je blbost tam cpát gecova nebo petráka...zkusit proti slabším soupeřům Kolaříka nebo investovat...

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            pes (přítel SN)     před 11 lety 29.07.2013 21:07 |  
            0 0

            Chtěl bych navázat na hodnocení Gecova - bojovník, dříč a asi i srdcař. Ale záložník, který dá min. 90% míčů zpátky i když má možnost přihrávkou dopředu založit rychlý protiútok a přečíslit soupeře, v dnešním fotbalu nemá perspektivu. A co se týče stoperů, to jsem diskutoval minule. Prostě dnešní fotbal začíná u nich. A bez Dobrotky nebo posily to asi nepůjde.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 30.07.2013 11:21 |  
        0 0

        Rada ho tam v zimě párkrát zkusil, dokonce dal i gol po rohu a nevedl si tam zle. Naopak mi přišlo, že se tam cítil celkem dobře.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Borris     před 11 lety 29.07.2013 21:14 |  
      0 0

      No já bych to řekl tak že na experimenty tohodle typu, rozhodně není čas ani prostor. A tohle je přecejen až moc velký risk. Bohužel začínáme doplácet na to, že se post stopera neřešil daleko dřív. Držmíšek by za tohle zasloužil pár facek. Teď bych každopádně udělal naprosté maximum pro to, aby okamžitě přišel stoper. Ale okamžitě! Klidně bych podepsal i toho Krejčího snad.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 30.07.2013 00:52 |  
      0 0

      I v daleko větších klubech dávají defenzivní záložníky na stopery. DZ byl původně Latka i Suchý. Švec hrá obojí. Petrák bude stoper jak víno. Tady se pořád volá po šancích pro mladé a pak se hned zatracují. Dnešní DZ musí umět stopera pomalu z definice. A Petrák má všechny předpoklady. Jeho pokroky na tomto postu jsou evidentní. Věřte mu aspoň trochu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Borris     před 11 lety 30.07.2013 02:03 |  
        0 0

        až na to že sám Petrák jasně dal najevo, že mu to na tomto postu moc nesedí a že jeho místo je v záloze. A já s ním naprosto souhlasím.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          jarodo57     před 11 lety 30.07.2013 12:51 |  
          0 0

          Hráč by si Borrisi v profi fotbalu neměl vybírat kde by měl hrát.Já jsem naopak názoru,že on nakonec se na tom stoperu zabydlí a bude dobrý.Potřebuje ,ale především přidat na důrazu ve vápně a to se dá natrénovat .Tahle zkušenost se mu bude jen hodit.Lepší než by svůj talent ukájel slzama na lavičce.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Barra     před 11 lety 30.07.2013 07:57 |  
        0 0

        Souhlasím. Myslím si ale, že Ondra Petrák by měl přibrat na svalové hmotě - s 186 cm a 73 kg je až moc lehká váha v soubojích tělo na tělo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Pepino44     před 11 lety 31.07.2013 16:21 |  
          0 0

          Barro,tak v tomto Tě musím podpořit,když jsem četl ty příspěvky nahoře,tak jsem to chtěl taky napsat,ano Petrák by potřeboval tak 10 kg nabrat,ale opravdu svalové hmoty aby nebyl takový motýl. Na malé a drobné útočníky to stačí ale takový Rabušic nebo Pospěch je jiný kafe.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Petr9608     před 11 lety 30.07.2013 02:05 |  
    0 0

    Statisticky bylo tohle velmi zajímavé....

    Jeden tým dostal 2x za sebou 5 branek! To snad se nepovedlo Bohdanči či Blšanum v dobách jejich "největší slávy"

    Ve dvou zápasech padl "hokejový" over 5,5 branky

    4x vyhrál domácí tým shodným skore 2:1 - kdy naposledy se povedlo, aby 4 domácí týmy zvítězili shodně?

    Padlo 28 gólů - to dělá průměr 3,5 gólu na zápas, minulé kolo to bylo 24 gólů - kdy naposledy byly v lize dvě kola po sobě s půměrem 3 a více gólů na zápas? A také kdy naposledy se na 50. gól sezopny čekalo jen do 2. kola?

    No, Quelhare, hodil jsem ti rukavici.... :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      quelhar (admin)     před 11 lety 30.07.2013 10:56 |  
      0 0

      Diky za inspiraci, ale obavam se, ze to v tuto chvili proste nejsem schopny z casovych duvodu vyhledat :o)
      Mam trosku hekticky zacatek tydne a budu rad, kdyz sesmolim aspon nejake kratke okenko treba ve stredu nebo ve ctvrtek, cimz se take predem omlouvam za zpozdeni pravidelne rubriky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Matlafous     před 11 lety 30.07.2013 11:16 |  
        0 0

        Profesionální piarista nedostal od šéfa Řebíčka zaplaceno, tak se musí ohánět na vlastní pěst a nemá čas. Kam ten svět spěje ... :))

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          quelhar (admin)     před 11 lety 30.07.2013 11:27 |  
          0 0

          Tak nejak :o))

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            Barra     před 11 lety 30.07.2013 11:53 |  
            0 0

            :-)

            Jinak dobrý den Quelhary, dovolil jsem si zabrousit na webu, a vyjít na pomoc. Jestli zdroj je správný, tak by gólové hody měly být následující ( http://nv.fotbal.cz/scripts/detail.php?id=65741&tmplid=1484)

            33
            ... 4.kolo 1993/1994
            ...9.kolo 1995/1996

            31
            ... 4.kolo 1995/1996
            ... 2.kolo 1998/1999
            ... 29.kolo 1998/1999
            ... 30.kolo 2005/2006
            .... 10.kolo 2008/2009

            30
            ... 22.kolo 2009/2010
            ... 10.kolo 1993/1994
            ... 15.kolo 1994/1995
            ... 28.kolo 1994/1995

            29
            ... 8.kolo 1993/1994
            ... 20.kolo 1994/1995
            ... 18.kolo 1995/1996
            ... 19.kolo 1996/1997
            ... 7.kolo 1997/1998
            ... 17.kolo 2000/2001
            ... 15.kolo 2009/2010

            28
            ... 1.kolo 1994/1995
            ... 7.kolo 2002/2003
            ... 14.kolo 2002/2003
            ... 27.kolo 2008/2009

            Nikde tady jak se zdá nepadlo za posledních 20 let dva krát po sobě 28 gólů nebo více, jak tomu bylo za poslední 2 hrací dny. Jinak byla v 1994-95 hranice 28 branek celkem 4 x překonána.
            Zpracované údaje jdou jen do 22. kola ročníku 2009-10, a jsem trochu líný, abych ten zbytek dohledal. To ti rád přenechám, až budeš mít čas.

            Dovolím si ještě přidat tabulku s nejvyšší návštěvnosti ligy (zápasy s nad 20.000 diváků). Those were the times… Z těchto 30 rekordních návštěv se jednalo 12 x o zápas se Slavii. A pak tvrdit že fotbal v ČR netáhne.

            Nejvyšší návštěvy

            2. října 1996
            Boby Brno – Slavia Praha 1:1 (0:1), 44 120 rekord ligy

            1. září 1996
            Boby Brno – Drnovice, 4:1 (2:1) 37 150

            24. února 1995
            Boby Brno – Slavia Praha 1:2 (0:0) 34 770

            27. října 1997
            Boby Brno – Sparta Praha 2:1 (1:1) 31 730

            30. září 1994
            Boby Brno – Sparta Praha 3:1 (0:0), 28 695

            12. srpna 1996
            Boby Brno – Sparta Praha, 2:1 (0:0), 28 320

            15. října 1995
            Boby Brno – Drnovice, 2:2 (0:0), 26 872

            2. března 1997
            Boby Brno – Slovan Liberec, 1:1 (1:0) 26 200

            1. června 1995
            Boby Brno – Viktoria Žižkov 2:0 (0:0), 26 122

            3. listopadu 1996
            Boby Brno – Viktoria Žižkov 1:1 (1:1), 24 750

            18. dubna 1999
            Boby Brno – Sigma Olomouc, 0:0, 24 400

            4. listopadu 1994
            Boby Brno – Sigma Olomouc, 2:0 (1:0), 24 152

            11. dubna 1999
            Boby Brno – Baník Ostrava, 3:0 (1:0), 24 100

            18. září 1999
            Boby Brno – Sparta Praha 1:1 (0:0), 23 800

            25. srpna 1996
            Boby Brno – Sigma Olomouc, 1:0 (0:0), 23 270

            3. srpna 1997
            Boby Brno – Lázně Bohdaneč 3:0 (1:0), 23 123

            10. října 1993
            Boby Brno – Slavia Praha, 2:1 (1:1), 23 111

            12. března 1995
            Hradec Králové – Slavia Praha 0:0, 22 672

            17. srpna 1997
            Boby Brno – Slavia Praha 0:2 (0:1), 22 640

            25. května 1997
            Boby Brno – Č. Budějovice 2:1 (2:0), 22 620

            8. března 1999
            Boby Brno – Slavia Praha 1:0 (1:0), 22 400

            1. března 1998
            Boby Brno – Slovan Liberec 0:0, 22 300

            17. května 2008
            Slavia Praha – Jablonec 2:2 (0:0), 20 698

            23. dubna 2007
            Sparta Praha – Slavia Praha 1:0 (0:0), 20 565

            16. března 1998
            Boby Brno – Baník Ostrava 2:0 (1:0), 20 500

            6. října 2008
            Sparta Praha – Slavia Praha 1:4 (1:2), 20 500

            8. dubna 2006
            Sparta Praha – Slavia Praha 2:1 (1:0), 20 318

            18. října 2007
            Sparta Praha – Slavia Praha 0:2 (0:1), 20 165

            13. dubna 2009
            Slavia Praha – Sparta Praha 1:1 (0:1), 20 156

            8. listopadu 2003
            Sparta Praha – Baník Ostrava 1:1 (0:1), 20 032

  15. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    no-nick     před 11 lety 30.07.2013 07:16 |  
    0 0

    Já furt přemýšlím nad tím Cernym. Za druhý gól nemohl. Nechci rict, ze pri prvním udělal dobrej zákrok, ale aspoň se fakt snažil golu zabrabit, coz se o Petrakovi ani Conkovi rict neda. Nemuzu se zbavit dojmu, ze i kdyby zůstal na čáře, stejně by to za něj propadlo k tyci.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 30.07.2013 11:15 |  
      0 0

      Oba góly padly po centru na malé vápno, kde nebyla žádná velká skrumáž, přes kterou by brankář neviděl nebo nemohl vyběhnout.
      1gól. Radek vyběhl na centr na malé vápno ale neměl ho - dvě chyby 1. balóny na malé vápno musí brankář mít. 2. pokud brankář vyběhne na centr tak ho musí chytit/vyrazit a nesmí mu projít.
      2. gól Radek tentokrát nevyběhl (poprvé za celý zápas asi ho ten první gól rozhodil) jenomže centr šel opět na malé vápno na neobsazeného hráče, to prostě brankář musí hrát.

      Samozřejmě oba góly nejsou jen Radkova chyba, pod oběma je podepsán nedůraz v obraně od stoperů. Ale na druhou stranu Radek je tak zkušený gólman, že by neměl udělat dvě takové chyby během 15 minut a měl by si umět obranu srovnat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        jarodo57     před 11 lety 30.07.2013 11:59 |  
        0 0

        Na prvním má největší vinu přesně podle toho jak zde píšeš.Ale za druhý nemůže .Ten balón letěl mezi malé vápno a penaltu a měl faleš od brány.Tam jsou odpovědní za gól stopeři(Petrák) za nedůraz.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 30.07.2013 15:03 |  
          0 0

          Určitě u druhého gólu jde hlavní vina na stopery, ale jak jsme psal u golmana Radkových zkušeností bych čekal, že buď vyběhne a nebo si stopery zdiriguje. V první půli na takové centry chodil

  16. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 30.07.2013 07:31 |  
    0 0

    Přeji Vám všem pěkné dobré ráno.
    Znovu a znovu jsem si pročítal Alonorův komentář včetně udělených známek hráčům a také samozřejmě disputaci okolo toho. Také jsem si znovu snažil vybavit všechny podstatné okamžiky ze zápasu z Libercem a dát si to do kupy. Pokud bych tedy si mohl dovolit dát známku hráčům, tak bych udělal takovýto "ekzámen":
    Černý - souhlas 3
    Nitrianský - nesouhlas 4 (za tu hrůzu na konci)
    Bortel - nesouhlas 4 (Rabušic byl jeho problém)
    Petrák - souhlas 3 (je mi až líto, jak se Ondra ničí)
    Čonka - souhlas 2 (totální hrůza)
    Mičola - souhlas 6 (měl chuť hrát fotbal)
    Gecov - souhlas 4 (je to zkušený hráč, malá herní jistota)
    Zmrhal - nesouhlas 6 (jako Mičola, pral se do poslední minuty)
    Juhar - nesouhlas 4 (některé jeho herní kousky opravdu nechápu)
    Kisel - souhlas 5 (kapitán nemůže dělat tolik chyb při rozehrávce)
    Fenin - souhlas 5 (bohužel se pořád hledá, ale je to lepší)
    Koreš - souhlas 6 (nesmí se bát víc hrát jeden na jednoho)
    Škutka - taky souhlas 4 (pořád se hledá, jak vlastně hraje útočník)
    Štěpán měl přijít dříve, je to hráč v pohybu a podle mně by pomohl Gecovovi tím, že by se mu nabízel ke hře dopředu.

    Nejsem žádný velký odborník, fotbal mě baví a navíc jsem prostě jako Vy všichni slávista a za tyhle barvy dýchám. Proto bych si přál, aby jsme zase hráli v popředí ligy. To, že si tady povídáme a disputujeme o hře naší Slávie, že každý z nás sem dává se svým názorem v podstatě "kůži na trh" a občas nám to prostě nevyjde, to je na tom přeci to nejkrásnější. Z toho je vidět, jak moc máme tu naší Slávii rádi a jak moc si přejeme, aby to všechno dobře šlapalo. Emoce k tomu patří a určitě se na zápas dívám jinak bezprostředně po něm a pak i s odstupem několika dní. A i tady je pak vidět, že i když jsme zapálení fandové, dokážeme některé věci posoudit objektivně, třeba se i navzájem upozornit, že něco bylo tak, a něco bylo jinak. Pak přichází na řadu i naše pokora a tolerantnost k jiným názorům na těchto stránkách. Přiznám se Vám, že se tady vždycky najdu, zatetelím se tu, že v tom nejsem sám (když prohrajeme) a že v tom nejsem sám, když vyhrajeme a vznášíme se v euforii...... Tak ať nám to tu vydrží.
    Rozumím tomu, že vždycky není posvícení a ani naše nálada nemusí být každý den růžová. Právě proto si našich redaktorů vážím, oni to někdy od nás schytají a přitom jsou to oni, co nás denně o naší Slávii informují.
    Jedno staré anglické přísloví říká: "Skutečný přítel přichází tehdy, když už všichni odešli"........ a tím bych svou disputaci zakončil i já, tedy alespoň pro dnešní den.
    Sokrates55

  17. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Barra     před 11 lety 30.07.2013 09:06 |  
    0 0

    Slavoj71 se právem včera na jiném místě zastavil nad (omezenou) potencí našich útočníků. Podíval jsem se na naše umístění za posledních 20 let (od vzniku samostatné Gambrinusligy), kdo byl náš nejlepší střelec, na jakém místě se umístil v pořadí střelců a kdo naopak byl topscorer ligy s kolika góly. Výsledek je velmi nedůstojný pro Slavii.

    1993/94 - Slavie 2 (druhá v lize), nejlepší střelec Radim NEČAS 7 branek (12 místo v tabulce střelců), topscorer Siegl 20 branek 1994/95 – Slavie 2, Roman HOGEN 8 branek (13. místo), Drulák 15
    1995/96 – Slavie vítěz ligy, POBORSKÝ a Robert VÁGNER oba 11 (7. místo), Drulák 22
    1996/97 – Slavie 2, Karel VÁCHA 14 (2. místo), Siegl 19
    1997/98 – Slavie 2, VÁCHA a VÁGNER 6 (22. místo), Siegl 13
    1998/99 – Slavie 3, VÁGNER 12 (4. místo), Siegl 20
    1999/00 – Slavie 2, Tomáš DOŠEK 11 (4. místo), Lokvenc 22
    2000/01 – Slavie dělené 2 místo, Pavel KUKA 14 (2. místo), Tuma 15)
    2001/02 – Slavie 5, Tomáš DOŠEK 11 (11. místo), Štajner 15
    2002/03 – Slavie 2, DOŠEK 10 (4. místo), Kowalik 16
    2003/04 – Slavie 4, Karel PITÁK 8 (10. místo), Heinz 18
    2004/05 – Slavie 2, Standa VLČEK 10 (3. místo), Jun 14
    2005/06 – Slavie 3, PITÁK 10 (2. místo), Ivana 11
    2006/07 – Slavie dělené 2 místo, VLČEK 11 (5. místo), Pecka 16
    2007/08 – Slavie vítěz ligy, VLČEK 7 (9. místo), Svěrkoš 15
    2008/09 – Slavie vítěz ligy, NECID 11 (během 16 zápasů), následuje BELAID 9 (7. místo), Kerić 15
    2009/10 – Slavie 7, HLOUŠEK 5 (během 15 zápasů), ŠENKEŘÍK a GRAJCIAR 4, Ordoš 12
    2010/11 – Slavie 9, POSPĚCH 7 (během 12 zápasů), KISEL 7, Lafata 19
    2011/12 – Slavie 12, POSPĚCH 6, JANDA + JAROLÍM 3, ŠKODA + BLAŽEK 2, Lafata 25
    2012/13 – Slavie 7, KISEL 8, MIČOLA 6, VOŠAHLÍK + NITRIANSKÝ + ŠKODA 4, Lafata 20

    Takže i poslední sezóna byla celkem bída, ale přesto jsme ukončili sezónu na 6. místě co se týká počtu střelených branek (41 branek, lepší byla jen Sparta-Viktoria-Liberec-Jablonec-Dukla). V počtu obdržených branek (33) jsme byli 4. nejlepší, jen Sparta-Plzeň-Olomouc jich dostali méně. Jen mimochodem, pod Petroušem jsme minulou sezónu nastříleli nejvíce branek ze všech mužstev (13 během 5 zápasů), dostali jen 4 proti. Liberec měla bilanci 11 / 5, Plzeň 8 / 5, Sparta 12 / 5. Souhlasím ale, že jsme měli celkem lehký los.

    Nejhorší výsledek jsme měli naopak v 2011/12, kdy jsme střelili jen 28 branek za celou sezónu. Nikdy jsme za těch posledních 20 let neměli nejlepšího střelce, jen 9 x jsme měli hráče, který dal více než 10 branek, nejvíce (14 branek) dali Karel Vácha a Pavel Kuka před 17, respektive 13 lety… Nějakého Horst Siegla (4 x top scorer ligy), Lokvence, Juna, Lafatu můžeme Spartě jen tiše (nebo alespoň jejich branky) závidět. Takže nic čím bychom se mohli moc vytahovat, i v mistrovských sezónách jsme dali nanejvýš 11 branek (i když, kdybychom neprodali v půlce sezóny 2008/09 Necida, tak by se on k těm 20 brankám mohl dostat).

    S takovou střeleckou neschopnosti je téměř zázrak, že jsme za těch 20 let byli 3 x mistři (při titulu v 1995/06 jsme dali 68 branek, při titulu v 2007/08 stačilo 45 branek na titul, v 2008/09 57 branek), 9 x byli druzí (nebo na děleném 2. místě), 2 x třetí – tedy 14 x jsme se umístili do top 3. Svědčí to ale také o tom, že naše také záložní řada stejně jako obrana umí svůj gól střelit a že nejsme závislí na jednom hráči.

    V zimě 2012 jsem tady psal, že podle mě nám schází Spielmacher, který umí když je zapotřebí uklidnit hru, změnit stereotypy, rychlou a hlavně chytrou přihrávkou přinést naše útočníky do střelecké pozice – tedy dirigent mužstva který určuje na hřišti herní strategii. Mám pocit že často hrajeme trochu hlava – nehlava. Kisel i přes jeho velké bojové srdce podle mě na to nemá anebo lépe není ten pravý Spielmacher – navíc vůbec nejsem šťastný když ho vidím jak spěchá na rohové kopy, u volných kopů nám to také moc nejde. Zmrhal ještě na tuto funkci nemá ´body´. Myslím, že to byl Slaviator, který tady na konci minulé ligy porovnával fungování Jihlavy s a bez Václava Kolouška, které jednoznačně znělo pro zápasy s Kolouškem (podíval jsem se na to, z 15 zápasů kde hrál Koloušek alespoň 75 minut vyhrála Jihlava 6, remíz bylo 8, jen jedna prohra, bodově 26 bodů. S Kolouškem tedy průměr 1,73 na zápas, bez Vaška ve zbývajících 15 zápasech jen 10 bodů nebo 0,66 bodů na zápas. Beru sice že po půl sezóny odešel Tecl, ale přece). Na tuto funkci musí mít hráč zkušenost, vista, musí být přirozený vůdce. Koloušek, Horváth, Štajner a jiní – na fotbalový intelekt neplatí věk. Mít takového hráče - tahouna by určitě prospělo i naším útočníkům.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      jarodo57     před 11 lety 30.07.2013 12:44 |  
      0 0

      Takže my zde neustále nadáváme na naše útočníky a ono podle statisticky ejhle,vždyť oni nám i v lepších časech těch gólů moc nedávali.Typického snajpra jsme měli jen půl sezóny v Necidovi.My ročníkem narození staršího data bychom určitě Barro přivítali posilu do zálohy,která by útočníky zásobovala jednou oku lahodící přihrávkou za druhou(vzpomeňme třeba K. Jarolíma a Knoflíčka ,nebo bratry Herdové atd),ale my bohužel takové nyní ne a né najít či vychovat a dát šanci vyniknout.Proto musíme volit jiné herní koncepce a mě ta Petroušova z konce jara nebyla nesympatická a měla hlavu i patu.Ovšem v těch pár zápasech docela slušně fungovala hra po stranách Juhar a Čonka v tom byli opravdu velice dobří a Vošahlík i Nitrianský na pravo to samé a korunku vždycky přinesl nažhavený Mičola.Z těchto hráčů se mi na podzim zdá,že tu formu udržuje pouze Mičola(Vošahlík je pryč).A tak uvidíme v příštích zápasech jestli tento trend bude nadále pokračovat,tak tam samozřejmě musí nastat nějaká korektura.Já osobně bych na levé straně k jedné změně přistoupil už jen kvůli tomu ,že by si naši bratři ze Slovenska měli uvědomit ,že hrát v zahraničním týmu znamená být lepší než místní hráči.Podle sestavy juniorky jsem i to vypozoroval(Dostál-levý obránce).Teď bude důležité vyhrát s Olomoucí.Jak jsem předpokládal po těch pár vydařených zápasech z konce jara k nám soupeři budou opět jezdit s betonářským způsobem hry a o to těžší jim bude dávat góly.S tou samou strategií přijedou i hanáci z Olomóce.Ale já nejsem pesimista a věřím,že pokud Petrouš vydrží a nepoleví v nastavené lajně tak přijdou i ty body.Nechtějme po 2 kolech zázraky.Chyba byla ,že jsme s Ostravou nevyhráli,tam to ty 3 body bylo potřeba udělat a ze zápasu z Liberce je nutné si vzít ponaučení.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      dArtagnan     před 11 lety 30.07.2013 13:47 |  
      0 0

      Ahoj Barro i ostatni, k tomu Kolouchovi se hlasim ja, otravuju tu s nim pravidelne:-) Jsem rad, ze si na nej vzpomene i nekdo nezaujaty=>objektivni. Porad jsem presvedceny, ze by nasi hru vyrazne pozvedl, nevidim v celem kadru jedineho vylozene kreativniho hrace - divne je, ze treneri neustale tvrdi, ze takovych hracu tradicne vychovava Slavia mraky... kde je tedy ale schovava? I v ostatnich tymech maji tuhle roli vesmes jen "dedci". Nebo vidite nekdo nejakeho mladeho Kolouska/Horvatha?
      PS: omluva za formu, ty mobily jsou zlo:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Barra     před 11 lety 30.07.2013 14:13 |  
        0 0

        Ahoj dArtagnane, máš pravdu, teď si vzpomínám že jsi to byl ty - omlouvám se že jsem zásluhu připsal Slaviatorovi. Možná že takový hráč ale právě musí dozrát na ´dědka´, aby měl tu správnou zkušenost a mohl vést mužstvo.

        Jinak byly časy že do Belgie se kreativní hráči a technici dostávali hlavně z Dánska - například současný trenér Dánska Morten Olsen hrál celkem nějakých 14 let v Belgii a byl jak u RWDM tak Anderlechtu dirigent mužstva. Následovali hráči z bývalé Jugoslávie, v poslední dekádě se sahá po Jižní Americe. Stále se jedna o techniky, kteří umí zkrotit míč a mají kreativní myšlení.

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          dArtagnan     před 11 lety 30.07.2013 14:49 |  
          0 0

          S tim dozravanim si to nemyslim, mlady Horvath nam tady dirigoval hru uz v minulem tisiceleti:-) A obecne, v devadesatych letech(dal moje pamet nesaha) tu takovych hracu bylo spousta, v kazdem tymu hned nekolik. Za Pyrenejemi a v Jizni Americe tyto hrace nestihaji prehazovat vidlemi. Cesky fotbal se podle me zmenil, vychovava same atlety, kteri neumi prihrat na 5 metru a ktere mic fackuje pri pokusu o zpracovani.
          Ted me napadl mlady olomoucak Pospisil, ten se mi libi, z toho by neco mohlo byt.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            Kornovo     před 11 lety 30.07.2013 15:43 |  
            0 0

            taky si myslim.kolouch,horvy nebo treba takovy ivos ulich byli kreativni uz v mladem veku.pospisil je dobry,ale ted je bohuzel z formy a nema ani na zaklad sigmy.asi to fakt chce cizince,kdyz drzmisek neni schopny sehnat playmakera u nas

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          slaviator     před 11 lety 30.07.2013 15:59 |  
          0 0

          Já si to s tím Koloušek nepaamtuju přesně, ale mám pocit, že jsme o tom psali oba dva s dArtagnanem. Pamatuju si totiž, že jsem hledal kolik hrál Koloušek minut a jak se Jihlavě dařilo.

          Ale jinak, ono když si třeba s těma útočníkama člověk vzpomene, že před asi šesti lety jistý Marek Bakoš chtěl do Slavie, že ho KJ chtěl, a že jistý Petr Doležal na něho neuvolnil tehdy pět milionů...

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            dArtagnan     před 11 lety 30.07.2013 16:18 |  
            0 0

            Jj, bavili jsme se o tom spolu, prisel jsem s vyse zminenou statistikou a tys ji zpochybnoval, ze bych mel Vaskovi zapocitat i zapasy, kdy naskocil z lavicky na par minut.
            S tim Toleskim nize mas pravdu, hlavne ve dvojce s Necidem byli famozni, skoda ze byl skleneny:-(

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              slaviator     před 11 lety 30.07.2013 16:27 |  
              0 0

              Přesně, přesně! :-)

              Goce byl vysoce produktivní, jsem línej to teď hledat, ale měl göl na asi 120 minut, jestli si pamatuju dobře.. No co, teď máme Škodu s Feninem a Škutkou, kteří za 16 zápasů na jaře a nyní vstřelili dohromady asi 4 branky..., tomu se říká progres...

              • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                Kornovo     před 11 lety 30.07.2013 16:31 |  
                0 0

                bohuzel soucasna slavia a ta o ktere pises ty je neco uplne jineho.tak rozdil mezi bundesligou a polskou ligou.ten tym co jsme driv meli by soucasne nymandy rozmazl tak 5 0

                • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                  slaviator     před 11 lety 30.07.2013 17:37 |  
                  0 0

                  Kdyby za ty starší chytal Vaniak a za tento Čontofalský, tak rozhodně...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                    Kornovo     před 11 lety 30.07.2013 17:48 |  
                    0 0

                    honza hanus za allstar a za soucasniky radek.LOL

  18. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Petr9608     před 11 lety 30.07.2013 09:12 |  
    0 0

    Kdyby jsme aspoň viděli do hlavy panu majiteli. Má člověk pocit, jako kdyby k tomu, aby ten tým skutečně šlapal, chyběly nějaký dvě posily, tak proč se Řéba nemůže kousnout a udělat tu strašnou "kravinu", že třeba by i ze svého navýšil rozpočet o 20-30M a ty posily přivedl. To je jak kdyby si člověk koupil sportovní auto, co jede celkem rychle, ale když bych si nechal přečipovat jednotku, tak to bude dělo. Byl by to sice neplánovaný a nemalý výdaj, ale v kontextu toho požitku, co by mi ta přečipovaná jedniotka dala by ten výdaj byl únosný...

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Markus     před 11 lety 30.07.2013 09:42 |  
      0 0

      Hezké přirovnání, tak v něm pokračujme. My už jsme několikrát výkon ladili za cenu nemalé investice. Jenže u toho auta jsme po zvýšení výkonu motoru zjistili, že odchází spojka, po investici do větší spojky bylo třeba změnit stálý převod, už to jelo hezky, ale brzdy se přehřívaly a když konečně i tohle bylo další investicí ok, musely se tam dát lepší pryže, pak šlo do kopru chlazení motoru atd. atd. ... Navýšení rozpočtu je koncepční pokud se rozloží poměrově na jednotlivé složky, jednorázová velká investice do konkrétní složky dobrotu nedělá. Je jedno, jestli se budeme bavit o ladění auta nebo organizace jako je fotbalový klub. Navíc, my do toho auta máme plnou garáž náhradních dílů, u spoustu z nich vlastně ani nevíme, zda by s nimi to auto nejezdilo lépe, to je třeba teprve otestovat a zkusit najít lepší nastavení ...

  19. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    PtakKuku     před 11 lety 30.07.2013 09:41 |  
    0 0

    Hodnocení se mi opět líbí, já bych hodnotil horší známkou Gecova, který mi v poli po mimořádně strašném Čonkovi přišel nejhorší - nedal snad jediný balon a ani nevyhrával souboje.

    Stopeři dobře nehráli, souhlasím s nižší známkou pro Petráka než pro Bortela, ale ne o 2 stupně - za mě má Bortel 4.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    koudys2 (přítel SN)     před 11 lety 30.07.2013 11:55 |  
    0 0

    Asi jsem se díval na jiný zápas, protože spojení Mičola a číslo 6 nejde úplně dohromady. Za mě maximálně 4.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Markus     před 11 lety 30.07.2013 16:03 |  
      0 0

      Rozebereš to prosím?

  21. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    Matlafous     před 11 lety 30.07.2013 15:44 |  
    0 0

    Jak se o pár řádek níže bavíte o středových záložnících (Koloušek, Horváth), já už druhým rokem sleduji Zavadila. A to je panečku hráč.

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Khadgar     před 11 lety 30.07.2013 17:26 |  
      0 0

      Ano, ale pro Brno, nikoliv pro Slavii. Stejné je to třeba se Švancarou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Matlafous     před 11 lety 30.07.2013 20:51 |  
        0 0

        Nesouhlasím. A rozhodně bych do jednoho pytle neházel zmiňované dva hráče (Zavadil má narozdíl od Švancary kondici jako hrom).

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Kornovo     před 11 lety 30.07.2013 22:42 |  
      0 0

      zavadil prisel docela v ustrani ze svedska,to same napr. brankar melicharek.co tam dela ten nas sportovni usek?proc se nekdy neprivede nejaky cech ze zahranici napriklad?a kisela neberu,ten byl mimo 2 roky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        slaviator     před 11 lety 30.07.2013 22:50 |  
        0 0

        Fenin není Čech co přišel ze zahraničí? Čontofalský nepřišel ze zahraničí zpět do české ligy (jo, je Slovák, ale v Česku bydlí trvale..)? Před nedávnem Latka se nevrátil?

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Kornovo     před 11 lety 31.07.2013 19:07 |  
          0 0

          ok,ale bylo to mysleno spis tak,aby se poohledli po nekom mene znamem.conta,fenina i latku zna temer kazdy.uprimne: o zavadilovi a melicharkovi jsem nikdy neslysel a jaci to jsou hraci.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

    slaviator     před 11 lety 30.07.2013 16:06 |  
    0 0

    Jinak víte co nechápu? Mantru "chybí nám útočník, který nastřílí dvacet branek za sezonu". Podle mě je daleko lepší, když se o branky postará sedm - osm pravidelných střelců, kteří nastřílejí od tří do osmi branek plus někdo s jednou dvěma brankama než jeden útočník s 30 brankama a potom nikdo jiný...

    Důvod vidím prostě v tom, že jednak toho kanonýra může lehce někdo cíleně zprasit (ať žije česká liga!), jednak mu může odejít forma a potom není nikdo jiný kdo dává góly, jednak takový brzo zmizí za kopečky v Rakousku, Kypru nebo Polsku za "směšnou" částku a není nikdo, kdo by ho nahradil...

    Takže jestli Nitrianský nastřílí 5, Bortel s Dobrotkou po standartkách 3, Juhar s Mičolou 5-7, Kisel 8 apod tak mi vůbec nevadí že tu není někdo typu Lafaty s 25 brankama (byť ano, je pravda, že to je pak tzv. rozdílový hráč a že zrovna Lafata či dřív Siegl jsou hráči typu i když se týmu nedaří, tak nějakou dorážku vstřelí... Škoda, že jsme tu takového hráče měli a KJ se nelíbil protože se nestahoval na svoji půlku. Myslím tím Goceho...

    • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

      Barra     před 11 lety 30.07.2013 21:21 |  
      0 0

      Zdravím, Slaviatore. Souhlasím, že je dobré že se u nás umí více hráčů postarat o branku - proto jsem také psal, že je dobré že ´nejsme závislí na jednom hráči´. Za Slavii se celkem trefilo 15 hráčů, takže diversifikace u střelců byla.

      Ale… Konkurence je na tom úplně stejně (až na Spartu s Lafatou a Kadlecem (Lafata 7+13 za Jablonec, Kadlec také 14!) Celkem 14 hráčů dalo branku za Spartu.

      Plzeň: nejlepší střelec Bakoš s (jen) 10 brankami, Kolář měl 7, Darida 6, Procházka a Čišovsky 5 a 4 (obránci tedy 9 celkem!), Horváth 4, atd. Celkem se trefilo 16 hráčů.

      Liberec: Štajner a Rabušic s 8 góly, Šural 7, Delarge 4 (půl sezóny), atd., celkem 15 hráčů.

      Stejně platí pro Duklu (nejlepší Pospěch s 9, celkem 15 hráčů), Jablonec (mimo Lafaty Čížek 8, 14 hráčů), atd.

      Takže situace je až na Spartu porovnatelná co se týká ´nejlepšího´ střelce konkurence – 8 až 10 gólů za sezónu, což není zrovna vizitka snajpera. Platí ale, že jsme dali méně branek než konkurence: Sparta +14 branek, Plzeň +13, Liberec +5, Jablonec +8, Dukla +7. Co se tedy týká celkové produktivity mužstva, měli bychom přece něco přidat, trochu pokulháváme.

      Jinak jsem si dnes díky Martovi, kterého zdravím do Anglie, vzpomněl na naši plánovanou spolupráci s Evertonem (a také s Atlético Madridem). Nějak to vyšumělo, nebo pletu se? Vím, že primárně se má jednat o spolupráci na úrovni mládeže, ale nemohla by tato spolupráce být rozšířená? Nepřipadalo by v úvahu eventuálně možné hostování hráčů z širokého kádru A-čka Evertonu? Everton má jinak na soupisce A-čka 37 hráčů.

      Podobná spolupráce existuje dlouhodobě mezi Antwerp FC (Belgie, nejstarší klub založen v 1895) a Manchester United. U Antwerp pravidelně hostují hráči ManU, kteří nemají místo v prvním mužstvu ManU, dále hráči které transferoval ManU a kteří prozatím nemají vyřízené své podklady pro vstup a práci v UK (UK má daleko přísnější regule pro cizince mimo EU než Belgie nebo jiné státy EU). Za posledních 15 let se objevilo celkem kolem 35 hráčů z ManU u Antwerp FC. Jen pro ujasnění – Manchester hradí veškeré náklady těchto hostování včetně veškerých mezd. Tito hráči až na výjimky hráli následně u jiných mužstev z Premier League.

      Umím si takovou spolupráci představit s Evertonem, který má 12 obránců na soupisce, ze kterých minimálně polovina nemá moc velkou šanci pravidelně hrát.

      Jinak má Atlético Madrid vedle A-čka ještě B a C-mužstva. Věkově jsou v těch B a C-mužstvech hráči většinou od roku 1990 a výš, každé mužstvo má 24 hráčů, 48 tedy celkem. I tady si nějakou možnou spolupráci umím představit.

      Nějakého anglického obránce, který nevynechá duel a vychutnává si hlavičkové souboje, nebo kreativního španělského záložníka bych si klidně na hostování uměl představit. Abych byl ale jasný: samozřejmě by se nesmělo jednat o hostování, u kterého by hráč Evertonu nebo Atlética zabíral místo našemu hráči, bez toho že by byl výrazně lepší a přímo posila pro A-čko.

      • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

        Kornovo     před 11 lety 30.07.2013 22:30 |  
        0 0

        s tim hostovanim to zni pekne,ale myslim si,ze je to nerealne.pokud by to tak sl,proc by drzmisek davno nejakeho anglana nebo spanela neprivedl?

        • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

          Barra     před 11 lety 30.07.2013 22:41 |  
          0 0

          Že by nebyl zájem ze strany Slavie? Že by to Držmíška nenapadlo? nevím. Jinak, jak jsem psal, měla spolupráce být v oblasti mládeže, kdo se ale nezeptá, zůstane s prázdnou rukou. Svět patří odvážným. Ale samozřejmě je možné, že dotaz z naše strany padl a Everton a Atlético neprojevili zájem.

          • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

            slaviator     před 11 lety 30.07.2013 23:19 |  
            0 0

            Mělo se asi jednat spíš o stáže trenérů, Atletico hrálo na nějakém mládežnickém turnaji se Slavií, jinak tu samou spolupráci s Athleticem má i Zbrojovka Brno.

            • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

              edenian     před 11 lety 30.07.2013 23:33 |  
              0 0

              Toleski ?! no...

              • Re: Hodnocení slávistů - 2. kolo

                utrzeny_ze_retezu     před 11 lety 31.07.2013 07:55 |  
                0 0

                Proč by to hostování nebylo reálné, vždyť Liberec má na hostovačce ty dva ukrajince z Dinama