Chance liga

Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

Po nezvykle krátké letní přestávce začíná nová sezóna Gambrinus ligy, ve které by se Slavia chtěla prezentovat lépe, než tak bylo v posledních čtyřech letech. Jestli se ji to podaří, to může naznačit již zítřejší atraktivní zápas s Baníkem. Zápas bude k vidění živě na Fandovi i Nova Sport.

Média a značná část fotbalových příznivců v Česku se již od začátku týdne naplno věnuje pohárovým zástupcům. Pro fanoušky Slavie však éra letního spánku končí až zítra, kdy se pokusí jejich miláčci znovu po 6 letech vyhrát zahajovací zápas ligy. Protivníkem jim bude jeden z nejtradičnějších a zároveň objektivně nejslabších týmů - Baník Ostrava. Ještě před samotným průletem přípravami obou týmů bych se rád zastavil u onoho prokletí prvních kol. Ačkoliv z 5 zápasů prvního kola odehrála Slavia hned 4 v Edenu, ať již jako domácí či host, tak poslední tříbodový zářez byl v první mistrovské sezóně, kdy v Jablonci vstřelil jediný gól Vlček. Upřímně nemám přehled o bilanci úvodních kol ostatních týmů, ale troufnu si říci, že moc horších jich už v lize za posledních 5 let z tohohle pohledu nebude. Jednoduše proto, že to reálně skoro ani nejde.

Každopádně nyní tedy plavmým skokem do přípravových vod. U obou týmů se jednalo o, pokud zůstaneme u alegorie vodstva, typický říční tok, který byl v zásadě klidný a pohodový, ale v několika místech byla buď špinavá voda, případně trochu rychlejší proud. Slavia hodně točila sestavou, minimálně zpočátku, čímž pádem se dají vysvětlit ony výsledkové výkyvy. Asi nejpovedenejší zápas přišel proti Krasnodaru (5:3), aby pak byl vystřídán porážkou rozdílem třídy s německým Fürthem (0:3). Pozitivem určitě je, že až na zmiňovaný zápas s německým soupeřem se tým vždy střelecky prosadil a většinou také více než jen jednou. Nejlepším střelcem se pak stal Juhar, jenž se mohl radovat ze zápisu do kolonky střelců hned 3x. O generálce s Mostem, tedy zápasem vpravdě nejrelevantnějším směrem k nové sezóně, tady bylo popsáno od očitých svědků dost a dost. Mimochodem jen pro zajímavost dodám, že loni byla generálka s Parmou a dopadla 3:3, jak pak stejně dopadl i první zápas s Jihlavou. Kdyby se tedy znovu opakovalo generálkové skóre, tak by bylo v Edenu při pátečním večeru hodně veselo.

O podobném počinu sní i tým ze Slezska, jelikož pro něj příprava dopadla ještě lépe - nováčka druhé ligy Frýdek - Místek Baník vyřídil výsledkem 6:1. Jinak se však velmi těžko odhaduje forma Baníku, protože jejich skladba soupeřů v přípravě byla opravdu béčková, jediný možná trochu směrodatný soupeř byla Jihlava na úplném začátku, které Baník podlehl 2:0. Jinak lze ale z přípravných zápasů vyčíst, že nový trenér Svědík také točil sestavou, která v žádném zápase nebyla ani částečně identická té z toho předchozího. Přitom Baník se od jara zas tak moc nezměnil, samozřejmě, do Turecka se vrátila hlavní hvězda Baroš, což je ale z těch důležitějších odchodů v zásadě vše. Tým naopak posílilo několik ne tak úplně známých českých hráčů, tak uvidíme, jestli některý z nich nebude podobné překvapení ligy jako tehdá Franta Dřížďal.

Slavia Baník neporazila v posledních 7 zápasech. Do toho nezvítězila v posledních 5 úvodních zápasech sezóny. To jsou myslím až moc dlouhé série na to, aby nebyly zítra překonány. Slavii by měl do karet hrát silnější tým, větší sebevědomí a domácí prostředí. Věřme, že se tak předpoklady naplní a Eden se bude moci znovu radovat z vítězství týmu Michala Petrouše.

Na zápas platí akce Všichni v dresech! Pokud tak budete vážit cestu do slávistického chrámu, tak vytáhněte ze skříně ten nejkrásnější dres na světě, abychom celé lize ukázali, kdo má nejlepší fanoušky v republice.

Komentáře (80)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

    birkin     před 11 lety 18.07.2013 16:09 |  
    0 0

    chtelo by to rychlyho gola, idealne kdyby se hned v prvnim zapase trefil Skoda i Skutka

    • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

      Betynka58     před 11 lety 18.07.2013 17:41 |  
      0 0

      Právě při vzpomínce na Hubovu rozlučku mám mrazení v zádech. Většinou, když se Slavia s někým loučila (naposledy se Standou), byl výsledem dosti rozpačitý. Nu, snad to tentokrát dopadne lépe.

      • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

        klimi     před 11 lety 18.07.2013 17:46 |  
        0 0

        Koukám, že statistiky jsou dost proti, takže je co prolamovat :))

      • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

        Edwardtheiron     před 11 lety 18.07.2013 17:51 |  
        0 0

        Je to tak. Rozlučkové zápasy nevyhráváme /Vlček, Vaniak, Šmicer/ a nevyhráváme ani úvodní zápasy ligy. Přišel čas to změnit!!!

      • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

        quelhar (admin)     před 11 lety 18.07.2013 18:00 |  
        0 0

        Zasadne nesouhlasim. Rozlucka s Martinem Vaniakem bylo to nejdojemnejsi, co jsem se Slavii zazil, minimalne od postupu do LM.

        • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

          quelhar (admin)     před 11 lety 18.07.2013 18:00 |  
          0 0

          Leda ze bych to spatne pochopil a myslel se vysledek samotneho zapasu a nikoli vysledek samotne rozlucky...

          • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

            Edwardtheiron     před 11 lety 18.07.2013 18:17 |  
            0 0

            "Rozlučkové zápasy nevyhráváme", Quelhare, co na té větě není jasné? :-D Takže, ledaže jsi to špatně pochopil. )))

            • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

              quelhar (admin)     před 11 lety 18.07.2013 19:19 |  
              0 0

              Ja reagoval na prispevek vys, kde je napsano "Většinou, když se Slavia s někým loučila (naposledy se Standou), byl výsledem dosti rozpačitý" - a z toho jsem az pozdeji pochopil, ze to muze byt chapano i jako vysledek zapasu, i kdyz to napoprve chapu jako vysledek onoho louceni.

              • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

                Edwardtheiron     před 11 lety 18.07.2013 20:54 |  
                0 0

                Ale no tak...sorry!

  2. Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

    no-nick     před 11 lety 18.07.2013 18:37 |  
    0 0

    První kolo v pátek, to z práce nestihnu. Chtěl jsem jet na Olomouc - ta je v pondělí...hmmm, to z práce nestihnu. Paráda. Tak snad v půlce nebo na konci srpna, pak už začne sezona mě a budu mít utrum:(

  3. Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

    Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 18.07.2013 19:34 |  
    0 0

    Dobrý podvečer Vám všem.
    Protože jde hlavně o to, bychom ukázali našim hráčům, že máme vůli a snahu jako fandové podpořit naší milovanou Slávii se vším, co k tomu patří, budu v Edenu v slávistickém dresu se svým číslem a budu čekat, až to "Náš strašák" zase spustí. Pokud můžete, tak přijďte, snad i na kus řeči dojde....... :-).
    Sokrates55

    • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

      bongor     před 11 lety 18.07.2013 19:53 |  
      0 0

      ahoj Sokrate,já se bohužel do Prahy nedostanu,což mě mrzí.Ale doufám,že budeš fandit i za mě.Hlavně nezapomeň pozdravovat našeho Huba.AŤ žije SKS!

      • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

        mirros     před 11 lety 18.07.2013 20:31 |  
        0 0

        jasně! Tohle napíše každej, že se do Prahy nedostane, že se mu to večer nehodí, že jede na chalupu...pak se budete zase všichni divit, že tam bylo málo lidí, že je moc log na dresu, že nejsou prachy na posily...

        • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

          Tomski     před 11 lety 18.07.2013 20:36 |  
          0 0

          Mirros má pravdu...když tam nepůjdeš tak o tom nemluv !!!

          • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

            bongor     před 11 lety 18.07.2013 20:43 |  
            0 0

            Děkuju ti z radu všeználku.

            • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

              Tomski     před 11 lety 18.07.2013 20:58 |  
              0 0

              nechtěl jsem se tě nijak dotknout bongore, ale když si to přečtu, tak mě to dokáže vytočit...

          • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

            janko (přítel SN)     před 11 lety 18.07.2013 20:44 |  
            0 0

            tak to ja jsem nadrzenej jak harajici fena a jedu. A chystam se to vzit zgruntu, po zapase zustat v praze, posedet v synotu, vymest par putik a baru a na sever se vratit rannim vlakem... Subhumane, do kolika mivaji z patka na sobotu ve zlych casech?

          • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

            Barra     před 11 lety 18.07.2013 21:35 |  
            0 0

            Takže ti, kteří nemají to štěstí být osobně přítomen proti Baníku, mají tedy podle tebe být vyloučení z diskuze a nesmí se ani svým kamarádům (Bongor - Socrates55) ozvat nebo reagovat na jejich příspěvky? Nevíš vůbec, proč Bongor nemůže být na stadionu (já také ne, ale napadá mě práce-možná nemoc-vzdálenost-nebo jiný důvod, kterých může být tucet), ale přesto ho odsuzuješ? Kdybys sledoval více Bongora, tak bys věděl, že málokdo si tak potrpěl na Huba, a že ho tedy sakra musí mrzet, že si nebude moci při autogramiádě podat ruku s tímto Slavistou a poděkovat mu za ty léta věrné služby pro klub. Myslíš vážně, že jen ti kteří se dostaví na zápas, jsou ti praví vyvolení fandové? Z příspěvků Bongora tady na webu mám naopak pocit, že by bylo hej, kdyby Slavie měla fandy, kteří jsou tak zapálení pro svůj klub jako Bongor - a to již dlouhé dekády. A vážně nechápu, co tě tedy tak vytáčí, jak sám píšeš.

            • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 18.07.2013 22:42 |  
              0 0

              Faktem že kdyby to řekl každej fandi za mě tak stadion je prázdnej,ale samozřejmě jsou i objektivní důvody to zase jo.Obecně ale platí že jsme liní jak vši a opravdu na to spousta lidi se.e ja mám ted třeba problém naplnit auto,každej griluje nebo něco má......

              • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

                Barra     před 11 lety 18.07.2013 23:10 |  
                0 0

                Bongor není, jak ho znám, ´každej´, tedy lhostejný Slavista, a zásadně ne gaučák, jako je Wulfstan. Když Bongor nemůže na zápas kde bude naposledy Hub, tak mi bylo jasné že má velmi pádné důvody.

        • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 18.07.2013 20:51 |  
          0 0

          Hrat se v oficialni terminy, lze cekat vetsi navstevu, tyhle patky a pondeli po diktatu tv jsou na houby. Ale to je nekonecna diskuse, navic marna..

          • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

            mirros     před 11 lety 18.07.2013 21:19 |  
            0 0

            jasně! V pátek je to blbě, v pondělí je to blbě a o víkendu všichni jezdí na na chalupu..ve všední den je to od 18 brzy, protože to nestihnou lidi z práce, a večer je to pozdě, protože se dostanou pozdě domů a musí ráno brzy vstávat...

        • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

          Edwardtheiron     před 11 lety 18.07.2013 20:53 |  
          0 0

          Dlouhodobě si o tobě myslím, že jsi trouba a dlouhodobě mi dáváš za pravdu! Ani o tom možná nevíš.

          • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

            Edwardtheiron     před 11 lety 18.07.2013 21:02 |  
            0 0

            Při pohledu na řazení příspěvků považuji za nutné dodat, že ten můj předchozí jest adresován Mirossovi. Aby mě snad někdo jiný neosočoval.

            • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

              mirros     před 11 lety 18.07.2013 21:16 |  
              0 0

              nápodobně...

              • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

                spino     před 11 lety 18.07.2013 21:34 |  
                0 0

                Oba jste na tom stejně, jen Edward je možná trochu vulgárnější a racionální diskuze neschopný.

                • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

                  Barra     před 11 lety 18.07.2013 21:40 |  
                  0 0

                  Spino, nezlob se ale obzvlášť ty bys měl se v tomto případě zdržet nějakého komentáře. Eddy je ´vulgárnější a racionální diskuze neschopný´? Z úst Spina - Vocela to zní jako vtip roku.

                  • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

                    spino     před 11 lety 18.07.2013 21:46 |  
                    0 0

                    Zajděte někdy na superslavii, kde se to hemží pouze Edwardovými urážkami.

                    • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

                      Barra     před 11 lety 18.07.2013 21:50 |  
                      0 0

                      Nemusím, o superslavii nestojím, a jestli se tam Edward ozývá, tak předpokládám jako reakce na tebe. A jak tebe znám z tohoto webu nebo slavia.cz, tak se ani nedivím že někdy někomu ujedou nervy, a nechají se tebou vyprovokovat.

                      • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

                        Edwardtheiron     před 11 lety 18.07.2013 22:02 |  
                        0 0

                        Ahoj Barro,
                        nezapojuj se do diskuze s tímhle magorem, protože s ním se diskutovat nedá.Ztráta času, energie...

                        • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

                          Barra     před 11 lety 18.07.2013 22:45 |  
                          0 0

                          Běžně to nedělám, ale vytočil mě. A jinak jen souhlas, že jsi mu to na superslavii dal.

                    • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

                      Edwardtheiron     před 11 lety 18.07.2013 21:54 |  
                      0 0

                      Vulgarismy používám výhradně vůči tvé osobě a to od momentu,kdy jsi na těchto stránkách napsal : cituji "Škoda je čůrák" . Jestli tohle zapřeš, tak jsi ještě navíc prokazatelný lhář! To, že jako komentář ke tvým idiotským příspěvkům napíšu, že nejsi normální / jsi blb, hovado atd.../, za to si můžeš sám a myslím, že drtivá většina normálních lidí, to cítí úplně stejně. Tím končím diskuzi s tebou, protože diskutovat s blbem nepovažuji za šťastně.

                      • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

                        spino     před 11 lety 19.07.2013 00:03 |  
                        0 0

                        Jo, to si pamatuju. Byla to reakce na moment, kdy Škoda mohl ve vápně vstřelit branku a místo toho hodil placáka. Myslím, že ho po zápase nepřímo kritizoval i Rada.

                        Nevidím problém v klidně i ostřejší kritice kteréhokoliv hráče. Respekt mám k legendám, kterou Škoda pravděpodobně nikdy nebude.

                        Pro mě jsou nedotknutelné legendy Slavie např. Palacký, Šafařík, Frič, Beneš, Bican, Růžek, Veselý, Čech, Šmicer, Vaniak apod., ale průměrné hráče, kteří Slavii jen projdou, pokud v zápase hrajou pod psa, kritizovat budu.

                        • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

                          Barra     před 11 lety 19.07.2013 00:13 |  
                          0 0

                          Dlouho jsem tady takovou pitomost nečetl.

                • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

                  Edwardtheiron     před 11 lety 18.07.2013 21:44 |  
                  0 0

                  Vocel mně bude soudit! To jsem dopadl! Pravda je, že co hodnoty sdělení je diskuze s vámi oběma na stejné úrovni. Jen exhibicionismus, nic víc. A pravda je také to, že ze strany toho Všeznlka je to pře jenom sofistikovanější. Ty se máš ještě hodně,co učit.

            • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

              Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 18.07.2013 21:22 |  
              0 0

              Dobrý večer Vám přeji,
              nesoudím a ani jsem nechtěl, abyste se tu pohádali..... jestli někdo můžete nebo nemůžete přijít. To jsem opravdu nechtěl.
              Samozřejmě, že budu fandit co to půjde (a snad nám to půjde), dres je vypraný a nažehlený, doufám, že to pomůže ... :-).
              Sokrates55

              • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

                janko (přítel SN)     před 11 lety 18.07.2013 21:32 |  
                0 0

                Jen v skrytu duse doufam ze timto vypranim byla smyta spina a neuspechy nekolika poslednich sezon:)) kdyz vidim ,,bezchybne'' vykony nasich nejvetsich rivalu v predkolech tak nevim ceho se bat...

  4. Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

    janko (přítel SN)     před 11 lety 18.07.2013 22:09 |  
    0 0

    Nic nepotesi srdce stareho slavisty vic jak protahly ksicht bolsevika

    • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

      bongor     před 11 lety 18.07.2013 22:26 |  
      0 0

      Absolutní souhlas,držel jsem Švédům palce tak silně,že se jim podařilo vyrovnat.Nevěděl jsem,že by to mohlo tak pomoci a jak je vidět,tak to držení palce není pouhá pověra,ale má to racionální jádro.Takže příště držím všechny možné palce naší Slávce,abychom porazili Baníček,i když tam osobně nebudu přítomen.Dík Barro za
      tvoje hezká slova,jenom na vysvětlenou,moje neúčast má příčin víc
      a asi hlavní je operace očí,kterou jsem nedávno absolvoval a ještě to není úplně v pořádku.Ale že nemůžu prohodit pár slov s Hubem,to mě mrzí opravdu moc.Budu mu fandit,aby byl ve Zlíně opět tak platným borcem,jakým byl u nás a hlavně synátor,aby mu dělal jenom radost.Budeme mu za patnáct let držet místo v naší sestavě.

      • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

        Barra     před 11 lety 18.07.2013 22:41 |  
        0 0

        Ahoj Bongore, budu tady na derby, zůstanu pár dnů. Vyzvednu tě a pojedeme spolu do Zlína. I já bych Hubovi rád dal ruku a poděkoval.

        A vidíš, že držet palce pomáhá. Zítra budeme oba na dálku držet palce jak na rukách, tak u noh, a pomůžeme Slavii získat tři body.

    • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 18.07.2013 22:26 |  
      0 0

      No nevim, pokud pujdeme v dohledne dobe do poharu, tak budeme chte nechte tezit z vysledku Sparty a Plzne.

      Netvrdim, ze musime Sparte v poharech fandit, ale ta radost z neuspechu Sparty mimo ligu smrdi mindrakem a malosti.

      A ted do me:-D

      • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

        janko (přítel SN)     před 11 lety 18.07.2013 22:39 |  
        0 0

        Proc? Rozum mi rika abych v poharech drzel i bolsevikovi, ale srdci neporucis...proste to nedokazu.

        • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 18.07.2013 22:43 |  
          0 0

          Ok, chapu. Ale to porad neni dle me argument, proc by se clovek mel radovat z prohry rumunu mimo ligu. Ok, v lize chapu, ale v poharech by nam mela byt lhostejna a ne mit radost z jejich neuspechu.

          • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 18.07.2013 22:53 |  
            0 0

            Pro mě to zas argument je, jak se říká smrk spartě,ty bych fandil jedině v utkání které by Slavii přineslo titul.....

          • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

            EdCable     před 11 lety 19.07.2013 09:05 |  
            0 0

            A ty prachy z poharu nepouzije ve svuj prospech v lize?

      • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

        bongor     před 11 lety 18.07.2013 22:53 |  
        0 0

        Nebudu do Tebe,jsi přece Slávista.Ale řeknu Ti malý příběh:I já jsem fandil i spartě,pokud hrála proti cizím klubům,pomalu se to začalo lámat až na počátku doby ivánkovské,kdy mi začalo docházet co je to zač.Prosím neplést s původní Spartou,ctihodným soupeřem,kterého jsme nikdy neměli rádi,ale kterého jsme si vážili,jako našeho největšího rivala.
        Potom jsem jednou byl s celou rodinou na Strahově,hráli jsme s Partizánem Beograd.Kousek od nás sedělo pět hochů a ti celý zápas provokativně ,ale opravdu z celého srdce fandili Srbům.Při tom stačili ještě vulgárně urážet Slavii a nás její fandy.A tehdy jsem se úplně změnil a dnes bych fandil proti rumunovi absolutně komukoliv,nehledě na nějaké koeficienty a jiné podobné záležitosti.
        Zkrátka:Jak se do lesa volá.............až se ucho utrhne.

        • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

          Barra     před 11 lety 19.07.2013 08:56 |  
          0 0

          Koukám na fotky včerejší zápasu proti Haecken. Ta červená hvězdička, kterou měli na nových dresech podle návrhu Křetínského, už tam nebyla. Snad jim došlo jak trapně to vypadalo.

      • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

        Feanor     před 11 lety 19.07.2013 09:27 |  
        0 0

        Taky jsem řešil toto dilema, nakonec mi ale došlo, že ať fandim spartě nebo cizincům, tak je to vlastně úplně jedno, protože to na výsledku nezmění vůbec nic. Takže koeficient nekoeficient, ve výsledku to, komu já fandit stejně nic neovlivní a za to, jakej je koeficient můžou pouze a jenom ty týmy, které ty zápasy hrajou. A od tý doby taky fandim cizím týmům :)

  5. Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

    Edwardtheiron     před 11 lety 18.07.2013 22:11 |  
    0 0

    Ježíšmarjáááá, taky vás před zítřkem ten klub, jehož jméno nevyslovujeme, navnadil ? Není to znamení lepších časů?
    Já vím, asi není, ale kdo můžete, doražte!

    • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

      bongor     před 11 lety 18.07.2013 22:28 |  
      0 0

      Kterej klub jsi myslel Edwarde?Snad ne našeho oblíbeného rumuna?

      • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

        janko (přítel SN)     před 11 lety 18.07.2013 22:47 |  
        0 0

        davam bolsevikovi cas do svestek. Ted ho nacali a my ho v derby dorazime

        • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

          bongor     před 11 lety 18.07.2013 22:55 |  
          0 0

          Zase 4-1,už se to zase jednou musí zopakovat.

          • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

            judy     před 11 lety 19.07.2013 15:36 |  
            0 0

            kdyz sem v kotly na ty toaletny zazil tech 4-1 resp. 1-4 tak to byl ten nejkrasnejsi no vlastne jeden z nejkrasnejsich zazitku v mem zivote a ten prvni byl samozrejme LM novy stadion, a nesmim opomenout 96 kde me bylo teprv 10 ale i tak to byla nadhera bejt na drevenem Edenu... a ted pevne doufam ze se vratime tam kam patrime !!! uz jen par hodin do zapasu a ja se uz klepu radosti a nedockavosti :)

    • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

      Nosorozec     před 11 lety 19.07.2013 12:02 |  
      0 0

      Těžko říct, jestli je to znamení lepších časů. Spíš mi to přijde jako znamení toho, že český fotbal je na tom opravdu prachbídně...

  6. Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

    lassiter     před 11 lety 18.07.2013 23:19 |  
    0 0

    No jak je vidět z diskuse výše, tak nálada je bojovná jako už dlouho ne. To prostě zítra nemá kam :-)

  7. Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

    Barra     před 11 lety 18.07.2013 23:41 |  
    0 0

    Dobrý večer Quelhare, jen abych snad odlehčil dnešní večerní diskusi. Už dlouho jsem se chtěl zeptat, na jakém základě je postavená ´Tabulka 1.ligy´, jak se nachází na této stránce. Že Slavia je na prvním místě, je logické, ale další pořadí mi není jasné. Bohemka 2, Jihlava 3, (...), Sparta 15, Znojmo 16 ?! Alfabeticky to není... Přehlédnul jsem něco?

    • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

      DrFe1     před 11 lety 19.07.2013 03:07 |  
      0 0

      Taky by mě zajímalo, proč není Sparta na 16. místě :-) Jinak je tabulka v pořádku. Zítra (nebo vlastně už dneska) nashle v Edenu !

    • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

      jane (admin)     před 11 lety 19.07.2013 08:28 |  
      0 0

      Fotbal nema logiku a tabulka taky ne :)

      • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

        Barra     před 11 lety 19.07.2013 08:43 |  
        0 0

        Dobré ráno Jane, možná že Quelhar vypracoval nějaký složitý matematický vzorec, na základě kterého mu vyšlo konečné pořadí po ukončení sezóny. Musím se podívat jaký kurz jevypsaný na 1-2-3 místo v pořadí Slavia-Bohemians-Jihlava! Kéž by měl pravdu, alespoň co se týká toho prvního místa...

    • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

      quelhar (admin)     před 11 lety 19.07.2013 12:36 |  
      0 0

      Netusim, uvodni tabulku tvori Richi, pak se to pocita ze zadanych vysledku uz automaticky :o)

    • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

      Borris     před 11 lety 19.07.2013 13:35 |  
      0 0

      Tady je krásně vidět ta nadrženost až to začne :-D všichni už jsou tak nadržený, že už vezmou zavděk i diskusí na téma "proč je předstartovní tabulka ligy poskládaná tak jak je" :-D jinak Barro já dnes vyrážím a podám Hubovi ruku i za tebe a za Bongora. Je škoda že dva jeho nejskalnější fandové nemohou dorazit :-(

      • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

        Barra     před 11 lety 19.07.2013 14:00 |  
        0 0

        Díky Borrisi, máš to u mě!

  8. Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

    zeleznik2     před 11 lety 19.07.2013 13:31 |  
    0 0

    Nic jiného než výhru, první kolo navíc doma, nepřipadá jiný výsledek v úvahu, potřebujeme dobrý rozjezd, ale statistiky jsou proti nám, nejvíce mrazí podzimní zápas se stejným soupeřem 0:2. Jinak k tomu času, není nejideálnější, neděle odpoledne 17:00 či 18:00 by bývala lepší. Ale TV má hold přednost, jinak koukám, že budeme asi každý zápas v telce, 1 kolo Fanda, 2 kolo Nova Sport a 3 kolo v pondělí ČT sport 18:00.

    • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

      Nosorozec     před 11 lety 19.07.2013 13:35 |  
      0 0

      Dneska Baník suverénně porazíme, nic než výhra nepřipadá v úvahu. :) To, že se hraje až večer je možná i dobře, aspoň si člověk stihne odpoledne v tomhle horku hupsnout do bazénu a pak večer hurá na Slavii! :)

      • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

        PetCC     před 11 lety 19.07.2013 16:16 |  
        0 0

        Mě dnešek od osmi taky vyhovuje. Nejdřív Tour a pak v klidu v chládku na fotbal :-)

  9. Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

    Borris     před 11 lety 19.07.2013 14:37 |  
    0 0

    ve sportu je tip, že vyhrajeme 1:0 golem střídajícího Fenina. To by se mi docela líbilo, Féňovi toho góla přeju tak jako málokomu a ještě aby ho dal před kotlem! To by mu dodalo obrovskou sebedůvěru a zase by to v něm mohlo probudit ten instinkt zabijáka, který jsem přesvědčený že neztratil! Za chvíli vyrážím a už se nemůžu dočkat. Pojďme ty chachary roztřískat až budou lítat třísky!!!! SKS!!!!!!!

    • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

      Betynka58     před 11 lety 19.07.2013 14:45 |  
      0 0

      Na ten tip Sportu bych moc nespoléhal, na jaře výhru, remízu, popř. prohru Slavie trefil jen málokdy.

      • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

        Borris     před 11 lety 19.07.2013 14:51 |  
        0 0

        taky na něj nespoléhám, jen říkám že by se mi to líbilo.

        • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

          Eramies (přítel SN)     před 11 lety 19.07.2013 15:40 |  
          0 0

          Na sny lze spoléhat ještě míň, než na tipovačku ve Sportu, ale mně se zdálo, že Banik dáme 7:1, Fenin dával těch gólů víc... Nemůžu se dočkat, chci vidět góly, po pauze budou soupeři často nesehraný a my budeme hrát skoro s totožnou soupiskou, co se loni končilo.

          • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

            PetCC     před 11 lety 19.07.2013 16:15 |  
            0 0

            Mě se to nezdálo, já 7:0 zažil :-)

    • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

      judy     před 11 lety 19.07.2013 15:41 |  
      0 0

      tak sem si do auta stahnul na tu hodinovou cestu do Prahy nejakou motivacni hudbu http://www.youtube.com/watch?v=U9vqn4NLRMc , je snad prvne co se tak tesim na prvni kolo.. "Prominte zeeeeny , Prominte rodiiiiny, dnes musime na nas klub jediiny"

      • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

        pes (přítel SN)     před 11 lety 19.07.2013 16:31 |  
        0 0

        Dobrý den, dámy a pánové. Vzhledem k tomu, že jsem snad dospěl a oslavil jsem první sátiny a vzhledem k tomu, že fandím Slávince od malička a velmi často čtu Vaše zajímavé diskuze, jsem si dovolil se přihlásit a sdílet s Vámi doufejme lepší časy. Za chvíli vyrazím na stadion a jako všichni doufám ve vítézství.

        • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

          Elanius     před 11 lety 19.07.2013 17:07 |  
          0 0

          Tedy vítej a snad tu s námi budeš jen radovat nad pozitivním dění ve Slávii :-) (i když v to asi věří málokdo :-D )

  10. Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

    subHuman     před 11 lety 19.07.2013 16:34 |  
    0 0

    Nekdo se ptal na oteviraci dobu Zlych casu:

    Do 23:00, horni bar do 03:00, ja se objevim kolem pulnoci :)
    Vice na www.zlycasy.eu

  11. Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

    subHuman     před 11 lety 19.07.2013 16:35 |  
    0 0

    Mimo tema- byl jsem na obede s tech.reditelem s superpohar v Edenu nam byl cert dluzen.

    • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

      brotheus     před 11 lety 19.07.2013 16:39 |  
      0 0

      Muzes to rozvest? Treba ja jsem si naopak rikal "juhu, bude novej travnik". :)

    • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

      spino     před 11 lety 19.07.2013 17:08 |  
      0 0

      Bude zničen slávistický brand?

    • Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

      ortevor     před 11 lety 19.07.2013 19:23 |  
      0 0

      taky by mne zajimaly blizsi detaily...jestli se to nejak dotkne SKS, sem si myslel ze to bude dobry kvuli tomu ze aspon se polozi novej travnik

  12. Re: Start do nové sezóny obstará zápas s Baníkem

    edenian     před 11 lety 19.07.2013 19:25 |  
    0 0

    Tak ja jdu na to ! 4:0 co ?