Hráči Slavie

Štěpán na hostování do Slavie, na testech stoper Kiidron

Nové tváře byly k vidění na tréninku v Edenu. Jsou jimi krajní záložník Vojtěch Štěpán, který se ve Slavii nakonec dohodl na svém působení, a estonský stoper Kaarel Kiidron.

28letý Vojtěch Štěpán působil naposedy v Hradci Králové, za který v minulé sezóně odehrál 28 zápasů a vstřelil 1 gól. V minulosti okusil ligu ještě v dresu Olomouce a Jablonce. Do Slavie přichází na půlroční hostování s opcí.

Na testy pak z Viktorie Žižkov přišel estonský stoper Kaarel Kiidron (ročník narozdení 1990), který má zkušenosti z mládežnických reprezentací i s jedním poločasem za seniorské mužstvo své země.

Naopak na testy do žižkovské Viktorky míří hráč naší juniorky Marek Červenka.

Ještě předtím přišel na testování stoper Jiří Krejčí (1986), který za sešívané už odehrál zápas s Hradcem. Krejčí naposledy působil v maďarské Pécsi, kde za poslední ročník odehrál 20 zápasů a vstřelil 2 branky. V české lize působil za Blšany, Most, Jablonec a Příbram. V zahraničí kromě Pécse nastoupoval i za Iraklis Soluň a rumunský Temešvár.

Komentáře (118)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

    Petr9608     před 11 lety 11.07.2013 15:16 |  
    0 0

    Se vám zaseklo "a" + "i"

    Kaaaaaaaaaarel Kiiiiiiiiiidron :-)))

  2. Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

    Alanor (admin)     před 11 lety 11.07.2013 15:47 |  
    0 0

    Pro mě je to spíš zklamání, čekal jsem lepší jména, ale očividně nevyšly Petroušem vytipované posily, nebo jsem měl špatné informace. :)

    Štěpán jako náhradník na kraj zálohy dejme tomu. Myslím, že pár z místních přispěvatelů ho tu zmiňovalo s tím, že by ho chtěli vidět v sešívaném.

    U Kiidrona tedy moc nevím. Ukáže se sice až na hřiště, já jsem ale spíše pesimistický. To už mi přijde zajímavější ten Krejčí, který má alespoň něco odkopáno.

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 11.07.2013 16:05 |  
      0 0

      Spíš mě to připadá že se vrátila doba Vasiljevičů a jiných marných hráčů,s tím rozdílem že se za ně neplatí spousta peněz....

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        Thane (přítel SN)     před 11 lety 11.07.2013 16:18 |  
        0 0

        právě to, že se za ně neplatí kotel peněz, z nich dělá úplně jiné případy ;)

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      mirros     před 11 lety 11.07.2013 16:13 |  
      0 0

      Bohužel informace si měl dobré....

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        Alanor (admin)     před 11 lety 11.07.2013 16:19 |  
        0 0

        Jo, to jsem nadhodil jako takovou další možnost, ale měl jsem to z více zdrojů. Navíc i minulý rok nepřišel nikdo z jmen, která Řebíček říkal na uzavřeném setkání.

        Předpokládám, že Tebe ta jména také dvakrát neuchvátila. Na druhou stranu ale tým sílu má a o poháry bojovat může, ačkoliv jsem čekal razantnější snahu dost Slavii opět na vrchol. Ale asi fakt není peněz na rozdávání..

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 11.07.2013 16:21 |  
      0 0

      Mně se Štěpán velmi líbil, ale letos (min. na jaře) byl tragickej. To byl sice celý Hradec, ale pokud se nepletu, tak ani nehrál vždycky v základu. Pokud by se chytil a dostal novou chuť, tak by se na lávku měl vejít..jeho příchod bych nebral nijak negativně

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        Alanor (admin)     před 11 lety 11.07.2013 16:25 |  
        0 0

        Negativně ne, každý hráč by měl dostat šanci. Ale velký optimismus ve mně taková jména nevzbuzují. Ale na lavičku asi hráč dobrý, priorita musí být kvalitní stoper.

        • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

          Thane (přítel SN)     před 11 lety 11.07.2013 16:32 |  
          0 0

          O velkém optimismu skutečně mluvit nejde..Štěpán jako 28-letý aspoň není další ucho do party..stoper musí jistě přijít, jsem velmi zvědavý na generálku. Btw teď jsem článek z června, že Štěpán míří do Boleslavi, a že je s klubem domluvený, tak mu to asi nevyšlo..navíc tam píše, že má eště smlouvu s HRadcem..zvláštní
          http://fotbal.idnes.cz/fotbalista-stepan-prestupuje-z-hradce-kralove-do-mlade-boleslavi-pyp-/fotbal.aspx?c=A130615_085346_fotbal_rou

          • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

            bongor     před 11 lety 11.07.2013 18:25 |  
            0 0

            Doufám,že Štěpán nemá problémy se životosprávou a že písnička Štěpáne,Stěpáne,co to neseš ve džbáně,pojednává spíš o jeho přínosu kolektivu.Prostě se uvolil,že přinese plnej džbánek,nejspíš po treningu.

            • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

              samot5     před 11 lety 11.07.2013 21:43 |  
              0 0

              Myslím že o jeho životosprávě nikdo z Vás nemusí pochybovat... Znám ho osobně. A on opravdu není chlastací typ...

  3. Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

    Stahler     před 11 lety 11.07.2013 15:57 |  
    0 0

    Kiidron je mladý solidní stoper se slušnou perspektivou. Viděl jsem ho několikrát hrát a zaujal mě. Má dobrou hru hlavou,nebojí se chodit do soubojů. Minusem je občas kostrbatější rozehrávka,ale je mladý a to se dá časem odbourat,až nabere více zkušeností. Za Žižkov dal i nějaké góly a chodí na hlavičkové souboje,občas se z nich prosadí. Podle mě by byl platný,lepší než Cicman nebo Lafrance z nedávných let.

    Co se týče testovaného Krejšího,tak jsem ho viděl proti Hradci a zahrál solidně. Bral bych oba,stoperů máme navíc málo.

    Štěpán mi přijde jako naprosto průměrný hráč gambáč ligy,ale proč ne ? Klidně bych ho podepsal když je po konci smlouvy.

  4. Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

    Borris     před 11 lety 11.07.2013 15:59 |  
    0 0

    také mám trochu rozpačité dojmy z těchto jmen. Štěpána určitě schvaluju. Ale co se týká postu stopera, čekal jsem větší kvalitu a zajímavější jména. Nevím jestli zrovna Kiidron nám vytrhne ten trn z paty, který na postu stopera máme. Ani vlastně nevím jestli v Žižkově patřil k oporám. Když teď na jaře byl Žižkov s Bohemkou v televizi, tak jen střídal v průběhu druhé půle.... No a pokud jde o Krejčího, představoval jsem si někoho jiného, ale v naší současné situaci by pro nás asi i on mohl být posilou. Aspoň jakž takž nějaké zkušenosti má. Ale jinak mám takové smíšené pocity spíš.

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      tantalos     před 11 lety 11.07.2013 16:14 |  
      0 0

      Já bych taky radši Thiaga Silvu, ale zkusme uvažovat o Krejčím.
      Stoper dozrává po 25 a optimální věk má mezi 27 - 32 lety. Máte tedy šanci, že by vrchol jeho výkonnosti měl teprve přijít.
      U stopera je důležitá výška - Krejčí má 192 cm a to je téměř ideální.
      U stopera hodně záleží na zkušenostech - Krejčí hrál v Soluni a Temešváru, tedy v mužstvech, která platí (vlastně platila) mnohem víc než česká liga a mohou si tedy vybírat.
      Přes stovku odehraných utkání v GL a ještě takové mezinárodní zkušenosti, to není žádný zajíc, ale hráč, který může nahradit Dobrotku,
      s nímž už to vypadá nahnutě.
      A jkaké jsou lepší možnosti?
      Na Beneše zřejmě nemá ani KřetínskýmUjfaluši by s berlou v ruce toho zatím moc neuhrál a navíc říká, že už ho fotbal bude bolet vždycky.
      Rozehnal má ještě rok smlouvu a to nesrovnatelně lepší než může mít u nás.
      Jsou i další vysloužilci, ale Krejčí má možná ještě kariéru před sebou. Krejčí narozdíl od nich není ještě odepsaný.
      .

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        tantalos     před 11 lety 11.07.2013 16:19 |  
        0 0

        A Rajnoch? Slavia už ho kupovala několikrát a vždycky se na ni v poslední chvíli vykašlal.

        • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

          Matlafous     před 11 lety 11.07.2013 16:42 |  
          0 0

          Rajnocha jsem předevčírem potkal po obědě v kavárně ve Vršovicích. Vysmátej, cigárko, kafíčko. :))

          Ale fotbalista dobrej.

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        Borris     před 11 lety 11.07.2013 16:20 |  
        0 0

        jo no, máš v podstatě asi pravdu. Jenže podle toho rozhovoru s Petroušem na stránkách gambrinus ligy, mi trochu přijde jako by o něm Petrouš nebyl zrovna přesvědčený. Přijde mi že ho má až jako krajní variantu. Rozehnal ten by se stejně vracel jen do Sigmy, protože chce být co nejblíže domova. Já bych u nás rád viděl Rajnocha a i ten Ujfi by nám na ten rok pomohl. Ale uvidíme no. Petrouš v tom rozhovoru jasně píše, že chce všechny případné změny v kádru stihnout do neděle. A že od příštího týdne už by do kádru nerad zasahoval a chce všechno směřovat k zápasu s Baníkem.

        • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

          tantalos     před 11 lety 11.07.2013 16:27 |  
          0 0

          Velkou roli hraje hráčův agent. Některým se vychází vstříc, některým ne. Krejčí má agenta prakticky neznámého a téměř bez vlivu.

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      bongor     před 11 lety 11.07.2013 18:31 |  
      0 0

      Ony Borrisi budou ty naše pocity čím dál smíšenější.Teď nemluvím o Slávce,ale o celé kaprlize.Od příštího roku už hráči nebudou OSVČ,ale zaměstnanci klubu.V tu chvíli jim platy klesnou o cca.30%.Šetrle se domnívá,že se o oněch 30% sníží práh odchodů do zahraničí a tedy úměrně k tomu u nás ubude kvalitních hráčů.Potěš pánbůh,to zase vymysleli nějací taky ekonomové,ale spíš závistivci,kteří se domnívají,že fotbal může hrát každej.Můžou si to vyzkoušet.

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        tantalos     před 11 lety 11.07.2013 19:05 |  
        0 0

        Za to ovšem nemůžou naši chytrolíni, ale slavná EU.

        • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

          Barra     před 11 lety 11.07.2013 21:24 |  
          0 0

          Tantalosi, tentokrát za to nemůže EU, ale FIFA (jsem si celkem jistý, diskuse běží už dlouhodobě), která tak chce lépe bránit kluby, aby jejich hráči nemohli jen tak lehce porušit smlouvu která je váže k svému klubu, a vynutit si tím lepší platební podmínky nebo dokonce transfer. V případě statutu hráče jako zaměstnanec má tento hráč smlouvu na dobu určitou, kterou může jen vypovědět, za podmínku že uhradí integrálně škodu, která by vznikla možným předčasným ukončením. Jedná se o lepší ochranu klubu.

          A jinak ne vše z Brusselu a Belgie je špatné. Jestli se tam někdy dostaneš, ochutnej belgické pivo (v Belgii je 110 pivovarů, 1000 různých druhů piva, vynikající je brusselský Geuze Lambik, s korkovým špuntem), pravé hranolky pečené 2 x po sobě a z čerstvých brambor (frieten, a ne ty české z mračené kaše), mušle, tucet různých waflí, pralinky, jídla s čekankou, belgické sýry, a tak můžu ještě dlouho pokračovat.

          Možná ne všechno musí každému chutnat (osobně také raději poděkuji za mořské potvory jako mořského ježka nebo ustřice), ale tak to je vždy v běžném životě, nikdy nemůžeme mít jen samé výhody. To také platí v případě Brusselu a EU. Člověk si nemůže jen vybrat to, co se mu hodí do krámu a co mu vyhovuje. Za každým na první pohled nesmyslným předpisem se schovává určitá filosofie a jsou důvody, které na první pohled, bez toho že si člověk najde čas, aby se do toho zasvětil, nejasné a možná absurdní. Ale tak je to v každém právu a právním systému. Žádný zákon není nikdy dostatečně výhodný pro všechny. Les dura, sed lex.

          • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

            Barra     před 11 lety 11.07.2013 21:28 |  
            0 0

            Samozřejmě ´lex dura, sed lex´.

            • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

              bongor     před 11 lety 12.07.2013 13:53 |  
              0 0

              Ahoj Barro,u nás taky bývaly stovky pivovarů.Ale v Belgii,myslím v Gentu,bylo kolem 500 pivovarů.Takže všude ve světě byl trend dělat velké,konkurence schopné podniky,nejen pivovary.Nyní se to pomalu zase zlepšuje,protože ty malé rodinné pivovary mají podle mě podstatně lepší kvalitu piv.

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      tolsimir     před 11 lety 11.07.2013 16:09 |  
      0 0

      Ta predposledni odpoved mi sedi na Ujfalusiho. To by byla bomba

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        Borris     před 11 lety 11.07.2013 16:11 |  
        0 0

        a nebo na Rajnocha

        • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

          mirros     před 11 lety 11.07.2013 16:17 |  
          0 0

          jsem vám to tady psal

          • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

            no-nick     před 11 lety 11.07.2013 17:46 |  
            0 0

            Psal jsi o kom? Ujfi nebo Rajnoch? :-)

        • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

          Alanor (admin)     před 11 lety 11.07.2013 16:22 |  
          0 0

          Taky bych si vsadil na Rajnocha, ačkoliv nějaký kontakt snad proběhl u obou.

          • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

            Borris     před 11 lety 11.07.2013 16:24 |  
            0 0

            u něj by to mohl být podobný případ jako u Ivany. Toho jsme taky lanařili snad desetkrát a až na pojedenácté to vyšlo :-) tak u Rajnocha by to mohlo být také.

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        sasky     před 11 lety 11.07.2013 16:18 |  
        0 0

        Bomba nebo výbuch. Osobně bych se ho vzdal. Hráč na jednu sezónu je nám podle mě k ničemu. Navíc po operaci s kolenem. Pokud by to vyšlo a byl zdravý, tak by to bylo super, to souhlasím, ale bojím se, že to nevyjde. Takže za mě - ne.

        • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

          klimi     před 11 lety 11.07.2013 17:32 |  
          0 0

          Tak kdyby přišel Rajnoch, tak nepočítám s tím, že by pak někam ještě v 32 letech utíkal. Ten by tu kariéru klidně dohrát mohl...

          • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

            sasky     před 11 lety 11.07.2013 17:43 |  
            0 0

            Rajnoch asi ano. Ten se mi hodně líbil, když byl v MB.

  5. Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

    Citrus (přítel SN)     před 11 lety 11.07.2013 16:39 |  
    0 0

    Jestli vážně přijde Štěpán, tak budu mít velkou radost. Bylo to mé přestupové přání. Nesmírně rychlej hráč, může hrát na obou krajích zálohy, má kvalitní centry. Za slabinu bych považoval zakončení. Je to ale navíc slávista a bude zadarmo. Podle mě dobrá posila. Přesně zaplní mezeru po Vošahlíkovi. Kdo ho neviděl, nezatracujte ho jen kvůli nehvězdnému jménu.

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      10slavista10     před 11 lety 11.07.2013 16:43 |  
      0 0

      Uvidíme.. V Olomouci byl dobrej, ale v HK prý úplně hvězda nebyl. Určitě mu dopřejme čas a uvidíme. A co se týče stopera, pokud vyjde Rajnoch (soudím tak podle rozhovoru na gl.cz) tak zřejmě Krejčí náš tm neposílí a Kiidron nevím, jstli by přišel i s posilou jinou.

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        Citrus (přítel SN)     před 11 lety 11.07.2013 16:50 |  
        0 0

        Já bych řekl přesně naopak. V Olomouci žádná sláva, v Hradci opora. Je ale pravdou, že jaro mu moc nevyšlo.

        • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

          10slavista10     před 11 lety 11.07.2013 17:02 |  
          0 0

          Ted přemýšlím, že jsem si mo možná popletl v Olmiku s Petrem..:)

          • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

            Alanor (admin)     před 11 lety 11.07.2013 17:05 |  
            0 0

            Takže vlastně nezářil nikde. :D

            • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

              10slavista10     před 11 lety 11.07.2013 17:17 |  
              0 0

              Přesně tak :D

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      no-nick     před 11 lety 11.07.2013 17:45 |  
      0 0

      Díky za bližší info, ty jsi ho viděl nějak pravidelně? Měl jsem pocit, že naši ligu sleduju celkem pilně, ale o tomhle hráči vím akorát to, že hrál v Hradci..

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        10slavista10     před 11 lety 11.07.2013 18:13 |  
        0 0

        Nevím na koho to bylo :) no, kromě Hradce hrál ještě v Olomouci a Jablonci. Je to rychlostní typ na kraj zálohy, spíše nahravač. Před jeho zraněním se o něm mluvilo jako o příslibu a v té době po něm tady volala řada faoušků jako po posile kterou by si přáli.

        • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

          no-nick     před 11 lety 11.07.2013 18:42 |  
          0 0

          To je jedno, diskuze je otevřená:-) Před zraněním? Jak dlouho byl mimo? A slibné výkony podával jen před nebo i po zranění?

          • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

            10slavista10     před 11 lety 11.07.2013 18:45 |  
            0 0

            Nevím přesně délku, ale okud si dobře pamatuji tak si přetrhl vaz v kolení, takže rekonvalescence celkem dlouhá. Po zranění už hrál jen v Hradci a co jsem slyšel, tak si ho tamní fanoušci poměrně chválí hlavně kvůli rychlosti. Jaro měl prý slabší, ale přiznám se, Hradec jsem nesledoval nijak pravidělně a tak to nemůžu potvrdit.

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        Citrus (přítel SN)     před 11 lety 11.07.2013 19:55 |  
        0 0

        Ano, viděl jsem ho mnohokrát. K tomu zranění, je to asi 3 roky co si v přípravě natrhnul vazy v koleně. Byl pak na podzim mimo hru. Během jara se pak postupně vracel a v druhé polovině už hrál základ. V Hradci pak patřil ke klíčovým hráčům.

        • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

          no-nick     před 11 lety 11.07.2013 23:12 |  
          0 0

          Jestli je to tak, posilou by být mohl. Už aby začala ta liga:-)

  6. Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

    Markus     před 11 lety 11.07.2013 17:43 |  
    0 0

    Doufám že v případě Marka Červenky se uvažuje pouze o hostování. Nikde jsem tohle jasně neviděl napsáno, dokonce i na stránkách Viktorky je napsáno pouze: "Od středy s námi trénuje útočník Marek Červenka (nar: 1992) ze Slavie a uvidíme, jak by mohl být případně platný pro posílení naší ofenzivy. Do Edenu na testy naopak odešel Kaarel Kiidron,“ přibližuje trenér Trpišovský.

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      quelhar (admin)     před 11 lety 11.07.2013 18:27 |  
      0 0

      Viktorka urcite nema penize na to, aby zaplatila prestup takoveho hrace...

  7. Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

    Navar (přítel SN)     před 11 lety 11.07.2013 18:40 |  
    0 0

    Slavia jedna s Rajnochem a Rozehnalem. Prvni souhlasi, pokud neziska zahranicni angazma. Ten druhy prichod takd nevyloucil, ale v jeho pripade jsou problem krome touhy zustat v zahranici i penize...

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      slmartin     před 11 lety 11.07.2013 18:43 |  
      0 0

      :D to by mě zajímalo kde si na to přišel :D

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        10slavista10     před 11 lety 11.07.2013 18:46 |  
        0 0

        No přečetl si článek s Petroušem a dal prostor své fantazii :D :D

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        Kornovo     před 11 lety 11.07.2013 18:48 |  
        0 0

        rajnoch chce zustat venku a rozehnal jedna se sigmou,ale ma smlouvu fe francii tak asi nic

        • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

          10slavista10     před 11 lety 11.07.2013 18:53 |  
          0 0

          Rajnoch sice chce zůstat venku, ale pokud vím, tak zatím nemá žádnou nabídku která by ho zajímala a naše vedení se o něj skutečně zajímá. Rozhodnout se má do neděle. Ale víte jak to ve fotbale chodí, ted to vypadá, že nemá nabídku a že by k nám skutečně mohl, ale za hodinu se někdo ozve a jsme zase bez stopera..:)

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        Navar (přítel SN)     před 11 lety 11.07.2013 19:01 |  
        0 0

        Neminim se tu dohadovat s malymi detmi. Porad se ptate, s kym Slavia jedna, nebo koho otukava, tak tady to mate. Tecka.

  8. Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 11.07.2013 18:53 |  
    0 0

    BTW v Boleslavi také skončil Matej Sivrič, v Žižkově byl výbornej, v MB už to bylo slabší, ale myslím si že takový hráč by se nám také hodil.

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      10slavista10     před 11 lety 11.07.2013 19:01 |  
      0 0

      Prý je to charakterové velice problémový hráč..

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        fredydj (přítel SN)     před 11 lety 11.07.2013 19:50 |  
        0 0

        máš naprostou pravdu

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      ortevor     před 11 lety 11.07.2013 19:14 |  
      0 0

      ten by se mi libil, na Zizkove byl vynikajici, ale jak pise kolega nade mnou, pokud je divnej charakterove...a aby to taky nebyl podobnej pripad "small club wonder" jako treba Keric, kterej muze bejt hvezda v provincnim klubu typu Liberec, ale ve velkoklubu typu na nase pomery ACS nebo SKS se sesype protoze nezvladne tlak a ocekavani...
      tak aby nebyl Sivric ten samej pripad co Keric..protoze v Boleslavi hral uz o dost hur jak na Zizkove

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      Borris     před 11 lety 12.07.2013 00:02 |  
      0 0

      Sivri je vynikající fotbalista a vedle Kúdely další hráč, který pod Koubkem patřil do základu a Minář ho odstavil. Další důkaz že Minář stavěl na agresivních a důrazných typech. Charakterové vlastnosti hodnotit nemůžu, ale fotbalista je to velmi dobrý. Je rychlej, nebojí se jít jeden na jednoho, nechybí mu správná drzost a hodně se cpe do zakončení. Ale jak říkám, charakterové vlastnosti hodnotit nemůžu. Fakt je že si pamatuju, jak nějaké dva týdny zpátky jsem četl nějaký rozhovor s Minářem, ve kterém psal že nějací hráči kteří ho naštvali, v Bolce skončí. Tak Sivri byl asi jedním z nich. Ale to nechci hodnotit protože o tom nevím nic bližšího. Jediné co vím je, že jako fotbalista by pro nás přínosem rozhodně byl.

  9. Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

    klimi     před 11 lety 11.07.2013 19:40 |  
    0 0

    Mě třeba mrzí, že jsem se neucházeli o Jakuba Štochla z Jablonce, aspoň na hostování by nám ho snad Pelta pustil a na přestup by asi taky drahý nebyl...Mně se vždycky líbil, jaký na to máte názor vy?

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      Borris     před 11 lety 11.07.2013 20:19 |  
      0 0

      Souhlasím, toho jsem také doporučoval když neměl pevný základ. Ale po tom, co začal na jaře hrávat pravidelně základ, to moc nevidím že by nám ho Peltonec pustil.

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        klimi     před 11 lety 11.07.2013 21:04 |  
        0 0

        Aha, nevěděl jsem, že na jaře už hrál pravidelně. Díky za info!

        • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

          Borris     před 11 lety 11.07.2013 21:32 |  
          0 0

          tak musím se trošku poopravit klimi. Teď jsem si procházel sestavy Jablonce z jarních zápasů a s jeho startama v základu je to tak 50 na 50. Což mě samotného překvapilo, protože jsem myslel že nastupoval častěji. Protože pokaždé když už jsem se na jaře koukal na sestavu Jablonce v novinách, tak tam byl Štochl v základu. Tak či tak rozhodně na jaře naskakoval častěji než dříve. Těžko říct jestli by nám ho pustili.

  10. Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

    Petr9608     před 11 lety 12.07.2013 04:00 |  
    0 0

    Jinak jak se dívám na los, tak by mohlo být v našich silách 13 bodů po pěti kolech. 3 domácí výhry + tradičních 0:0 na Julisce no a ve druhym kole bych chtěl věřit tomu, že dobudem ten brloh pod Ještědem. Liberec míval teď slabší podzimy, bude muset diversifikovat síly mezi ligou a poháry, už jsme tam jednou pod Petroušem vyhráli...

    Hlavně ale - KRISTOVA NOHO - MUSÍME porazit ten Baník. Prostě vstoupit do sezóny s vědomim ztráty 2-3 bodů je na pendrek...

    Snad tedy opravdu na tom ten Baník je nedobře...

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      Markus     před 11 lety 12.07.2013 06:51 |  
      0 0

      Baníkovci se budou rvát o každý bod a tohle je navíc první zápas, budou plní síly. Musíme perfektně zužitkovat co máme a umíme, hrát hlavou. Na rozdíl od zápasů pod Radou budeme už doufám mít vždy připravený plán B, jak to na hřišti prostřídat, změnit formaci a taktiku, abychom takové zápasy zkusili zachránit, když je třeba. Samozřejmě si také přeji a doufám v jednoduchý zápas.

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        bongor     před 11 lety 12.07.2013 07:57 |  
        0 0

        Baňýk bych nikdy nepodceňoval,už proto,že mi to mužstvo je celkem sympatické,kvůli jejich "kamaráčoftu" s rumunem.Budou hrát jak o život,tak do toho musíme dát spoustu sil.Je to pro nás nesmírně důležitý zápas a ukáže nám,jak jsme na tom doopravdy.

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 09:44 |  
        0 0

        Baník je letos jasný kandidát na sestup, trapas jako v minulé sezoně Baník doma se nesmí opakovat. Koho bychom chtěli porážet, kdybych se báli Baníku, Příbrami atd.?

        • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

          quelhar (admin)     před 11 lety 12.07.2013 10:22 |  
          0 0

          Navic kdyz hrajeme doma. Jen malo dalsich moznych prvnich zapasu by bylo lehcich nez zacinat doma proti Baniku. To proste musi byt tri body.

        • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

          bongor     před 11 lety 12.07.2013 13:41 |  
          0 0

          Tomu nevěřím,chachaři budou hrát do desítky/nemyslím v hospodě/.

  11. Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

    Barra     před 11 lety 12.07.2013 08:39 |  
    0 0

    "Mluvil jsem s trenérem Petroušem, probrali jsme určité možnosti, ale moji prioritou je zůstat v zahraničí. Ať už v Turecku, nebo jinde. Myslím si, že ještě nejsem ve věku, abych se vracel domů," řekl jedenatřicetiletý Rajnoch. Návrat do české ligy nicméně nevyloučil. "Když v cizině nic neseženu, tak budu rád, že budu moci vůbec někde hrát. Třeba i doma."

    Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/slavia-shani-stredniho-obrance-ptala-se-na-rajnocha-f8u-/fotbal.aspx?c=A130711_133532_fotbal_min

    A takový přístup mi osobně tedy vadí. Pan Rajnoch k nám tedy přijde, když nic lepšího jinde nesežene, a bude rád, že vůbec najde nějaký flek?! Jan Rajnoch má kvality, mi se stále líbil v MB, ale brát Slavii jako nejhorší nouzové řešení, aby vůbec někde mohl hrát, mi nesedí. V jeho věku (v září 32 let) a v jeho touze po zahraničí to znamená, že jestli jiný klub v zimě nebo příštím přestupovém období zaštěrká s pokladnou, by Rajnoch nás bez problému opustil a šel tam, kde dostane více. Potřebujeme hráče, na kterých se dá dlouhodobě stavět, a ne hráče který s patřičnou nechutí nakonec vezme ´alespoň něco´. Aspoň tak to na mě působí. Otázka je samozřejmě, jestli Rajnoch to formulovat tak, jak to přináší Idnes.

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      lassiter     před 11 lety 12.07.2013 08:54 |  
      0 0

      A tak zas je od něj hezký, že to říká tak upřímně a na rovinu, Slavia se pak může zařídit a zvážit, jestli někoho s takovou motivací do týmu chce.

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        Barra     před 11 lety 12.07.2013 08:57 |  
        0 0

        A i v tom máš pravdu. Jinak by samozřejmě mohl Slavii pomoci tím, že by u nás podepsal smlouvu, abychom za ně v případě přestupu jinam něco dostali. Ale to asi nehrozí.

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      klimi     před 11 lety 12.07.2013 09:11 |  
      0 0

      Je zajímavé, že u Skácela Vám tohle nevadilo.

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 09:41 |  
        0 0

        to je osobnosti, slávista, kdyby se s tím lépe pracovalo, mohl přitáhnout fanoušky. Rajnoch při vší úctě taková osobnost není a to by asi byl hodně drahý.

        S tímto přístupem nebrat..

        • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

          klimi     před 11 lety 12.07.2013 10:13 |  
          0 0

          Je to osobností Slavista, ale přistupoval k tomu stejně jako Rajnoch.

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        Barra     před 11 lety 12.07.2013 09:43 |  
        0 0

        Omyl, vadilo mi to, i když případ Skácel je přece o něco jiný. Jsem velký příznivce Skácela, má rád kreativní hráče jeho typu. Byl jsem velmi rád, když se v únoru rozhodnul, že bude hrát za Slavii – tehdy Rudi naznačoval, že je čas se finálně usadit, a dále jasně proklamoval, že v Gambrinuslize by jen hrál za Slavii. U Rajnocha tohle myslím nehrozí, jeho láska ke Slavii bude tak velká, jak bude vysoký jeho případný kontrakt. Kdyby se zítra Sparta ozvala a dala Rajnochovi stejnou nebo lepší nabídku, tak je na 100% jasné by se na ´nějakou´ Slavii vykašlal.

        Ale abych se vrátil k Rudimu. Už tehdy jsem ale upozorňoval, a to více krát, že Skácel má za sebou ztracený rok, tím, že vyčkával, kde by se mohl usadit, a také jsem používal slovo ´žoldák´. Nevím ze zpaměti kolik klubů vystřídal, ale bude se to točit kolem deseti. Jinak v Dundee zažil celkem propadák, hrál celkem jen ekvivalent nějakých 6-7 kompletních zápasů, v poslední době jen krátkodobě střídal, po 3 měsících zkušební doby mu Dundee neprodloužil smlouvu. Bude to mít svůj důvod. Na tréninku Slavie jsem bohužel nikdy nebyl, ale jsem si jistý, že kdyby Rudi měl doopravdy ten správný profesionální přístup a makal by, že by se do mužstva dostal a že by teď byl u nás a mohl být hvězdou ligy.

        Ještě nedávno jsem k němu tady dával příklad Horvátha a Štajnera, kteří jsou ještě o pár let starší, ale mají vůli se prosadit. Jestliže Jágr, který je o nějakých 8 (?) let starší se neštítí si i po oficiálním tréninku přidat do těla a dokonce i v noci sám trénuje, tak to svědčí o přístupu, který Rudi asi nemá. Psal jsem tady někde na začátku roku, že Skácel je talent od Boha a že bych si ho v případě že by se více snažil a makal, uměl představit i v mužstvu jako Man United. Bohužel.

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      RaDDa521     před 11 lety 12.07.2013 09:45 |  
      0 0

      Pokud si přečteš ten "rozhovor" tak tam nikde není řečeno, že by při první nabídce ze zahraničí vzal baťoh a ahoj. Navíc předpokládám, že bude mít smlouvu, alespoň na dva roky a případný zájemce by si musel něco připlatit a potom až mu bude 33/34, tak už nemusí přijít žádná nabídka. Pokud si myslíš, že hráč v zahraničí v 31letech se bude nadšeně vracet do ČR, tak máš opravdu krásný představy-

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        Barra     před 11 lety 12.07.2013 09:51 |  
        0 0

        Vůbec si to nemyslím, výplata v tureckých lirách bude na konci měsíci určitě zajímavější než v českých korunách. Apeloval jsem jen na výraz ´Když v cizině nic neseženu, tak budu rád, že budu moci vůbec někde hrát. Třeba i doma´, který svědčí o nějakém despektu. Alespoň v mých očich a uších.

        • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

          RaDDa521     před 11 lety 12.07.2013 10:11 |  
          0 0

          Já na té větě nevidím nic špatnýho, prostě je pro něj logicky priorita zahraničí a pokud nic nesežene, tak bude rád za nabídku i z Čech, aby mohl dál hrát fotbal. Nesmíš v tom hledat nic zásadního, je to celkem prostý. :-)

          • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

            Barra     před 11 lety 12.07.2013 10:29 |  
            0 0

            Můžeš mít pravdu, možná to vidím špatně. Asi nemám rád pocit, že bych byl jen ´second choice´, v případě Rajnocha spíš ´last choice´.

            Což neznamená, že bych nebyl rád kdyby podepsal a jeho pobyt u nás se povedl.

        • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

          sasky     před 11 lety 12.07.2013 10:31 |  
          0 0

          Osobně mi to nepřišlo nějak přes čáru. Zase bych se nechtěl pitvat v jednotlivých slovíčkách, větný rozbor mě nikdy nebavil :) Řekl to, jak to je - prioritou je logicky zahraničí (2, 3 roky tam může suverénně odkopat, je to stoper v nejlepším věku) a vydělat si koruny. Na druhou stranu, pokud půjde do Slavie, mohl by mít ještě motivaci získat ještě zahraniční angažmá v příští sezóně. Je to pak otázka, jakou podepíše smlouvu. Předpokládám, že podepíše na rok, aby si neházel klacky pod nohy pro případné další angažmá. Ze strany Slavie by to ale asi byl nesmysl, protože by příští rok řešila tu samou situaci. Pokud by podepsal na dva roky, pak není co řešit.

          • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

            klimi     před 11 lety 12.07.2013 10:49 |  
            0 0

            Ta poslední část není tak úplně jednoznačná. Dokážu si dobře představit, že by Rajnoch se Slavií vykopal evropské poháry, což už by pro něj samotného mohlo být dostatečné lákadlo zůstat.
            Nebo by to také mohlo zvýšit prestiž Slavie a tím bychom také mohli přilákat mnohem zvučnější jména než nyní.

            • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

              th     před 11 lety 12.07.2013 12:04 |  
              0 0

              Nám to tak možná nepřijde, ale Rajnoch ve skutečnosti není o moc zvučnější jméno než Kisel, Mičola, Gecov, Fenin (bohužel jen to jméno) nebo Čontofalský. Takže přínos v té rovině bych neviděl. A ani jinak moc z něj nadšený nejsem, raději hráče, který by chtěl ve Slavii něco dokázat než on, který nás bere jako nejhorší eventualitu. Naštěstí se nemusíme ho doprošovat nebo přeplácet, Dobrotka a Bortel jsou solidní, takže potřebujeme nahradit Hubáčka, místo třetího stopera, který je schopný zaskočit na 3-5 kol, pokud je třeba (jako nyní). Ne jako minule, když jsme přišli o Latku. Pokud v tom mladém ze Žižkova něco je, tak bych raději vsadil na ně, Krejčí se mi zdá věkem, zkušenostmi atd. optimální, pokud má alespoň trochu slušnou formu, tak OK.

            • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

              sasky     před 11 lety 12.07.2013 13:24 |  
              0 0

              Těžko říct, jestli na p. Rajnocha někdo bude slyšet, to si nedovolím posoudit. Poháry samozřejmě ano, ale tam ještě nejsme. Navíc i kdybychom přilákali zvučnější jména řekněme na úrovni širšího kádru reprezentace, musíme je i zaplatit. To je podle mě gró současné situace. Klub je pravděpodobně konsolidovaný, ale peníze od generálního sponzora (15 mil), ze vstupného (5 mil), za prodej hráčů (20 mil) atd. prostě nelze z fleku nahradit. To jsou moje odhady nepočítající s účastí v pohárech. Tam pak naskakují další sumy.

              • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

                Almik     před 11 lety 12.07.2013 15:00 |  
                0 0

                Z generálního sponzora tak 25-30mil řikaly ale nevim, kdo by nám dal 20mil za hráče :D

        • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

          slaviator     před 11 lety 15.07.2013 15:26 |  
          0 0

          v dost tureckých klubech se zpožďujou výplaty klidně i o půl roku...

  12. Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

    Markus     před 11 lety 12.07.2013 09:35 |  
    0 0

    Ať už ta liga začne. Potřebujeme hrát soutěžní zápasy, snad někdo z náhradníků příjemně překvapí. Minimálně to bude zajímavé sledovat.

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 10:46 |  
      0 0

      Přeji Vám pěkný den a pozdravení.
      Markusi máš pravdu. Ať už to začne. Zatím mi nic nebrání, abych byl v Edenu u toho. Doufám, že nás bude alespoň tech 15 000 :-).
      Sokrates55

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        Markus     před 11 lety 12.07.2013 14:18 |  
        0 0

        Zdravím Sokrate, to jsou správná slova. Už moc dlouho mudrujeme na stále stejné téma a jak se nemůžeme pořádně opřít o nová fakta, vršíme domněnky na sebe.

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      Alanor (admin)     před 11 lety 12.07.2013 11:23 |  
      0 0

      My jsme se v zimě s quelharem také shodli, že by to byla vhodná posila. Ale teď minimálně já měním názor. Viděl jsem ho ve finále poháru a byl příšerný. Hubník se kolem něj při svém gólu prohnal jako okolo pomalu se otáčejícího enta, který má kořeny pevně zapuštěny do země.

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        klimi     před 11 lety 12.07.2013 11:40 |  
        0 0

        Já už bych raději toho Krejčího.

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        Barra     před 11 lety 12.07.2013 12:50 |  
        0 0

        Od té doby, kdy skončil v Plzni a vrátil se do MB (zima 2012-2013) jsem Ševinského pořádně neviděl, takže nemůžu posoudit. Mohl mít proti Hubníkovy také svůj špatný den, stejně jako měl Kováč proti nám, když nestačil na Kisela a co. Nevím.

        V podzimní části 2012-13 v každém případě odehrál pod Vrbou 14 za 16 zápasů ligy, 10 x nastoupil v zápasech Evropského poháru, 1 x Český pohár, v sezóně předtím nastoupil celkem 30 x v základě. V MB po přestupu už spíš jen střídal, nějakých 500 min ze 14 zápasů není nic moc.

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        no-nick     před 11 lety 12.07.2013 13:10 |  
        0 0

        Ent? Výborný přirovnání :-)

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 13:19 |  
        0 0

        Hezké přirovnání:-) Zajímavé představa:-)

        • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

          Markus     před 11 lety 12.07.2013 14:15 |  
          0 0

          jj, i mě pobavila. Navíc originální, tohle spojení jsem slyšel poprvé a teď ho budu používat i já ... tedy kdybych si ho dokázal zapamatovat :)

          • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

            Alanor (admin)     před 11 lety 12.07.2013 14:49 |  
            0 0

            Ta situace mě k tomu vybídla. Ševinský tam postával opravdu jako trochu pohyblivější strom. :)

  13. Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

    Oja     před 11 lety 12.07.2013 11:01 |  
    0 0

    Jinak Štěpána dneska nejspíš uvidíme v základu, Mičola má nějaké drobné zranění...

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      RaDDa521     před 11 lety 12.07.2013 11:19 |  
      0 0

      Drobné? Doufám, že na Baník bude ready

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        Oja     před 11 lety 12.07.2013 11:35 |  
        0 0

        Těžko říct, ale včera při herním tréninku jenom vyklusával okolo hřiště.

        • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

          Alanor (admin)     před 11 lety 12.07.2013 11:39 |  
          0 0

          Mičola je taky dost náchylný na zranění v poslední době. Naštěstí jsou zatím drobná.

  14. Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

    mike-k (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 12:22 |  
    0 0

    Těším se na dnešek, doufám, že dorazí aspoň nějáký lidi, že nejsem jedinej co se nemůže dočkat až zase vejde na ten krásnej stadión. :)

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 13:12 |  
      0 0

      no já jdu určitě a hodně se těším. Už aby začala liga, snad do ní vstupíme správnou nohou:)

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        Borris     před 11 lety 12.07.2013 14:16 |  
        0 0

        Tak koukejte pak podat report borci:-) obzvlášť testovaných hráčů.

        • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

          th     před 11 lety 12.07.2013 16:32 |  
          0 0

          Žádný z nich hrát nebude. Stopeři nejsou vůbec nominovaní k zápase, Štěpán na lavičku už je na půl roku náš (plus opce).

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 15:35 |  
      0 0

      Tak vidím, že tam určitě budeme 3 :) no já věřím, že nás tam bude rozhodně víc než v zimě na generálce s Kladnem a to nebyl špatnej počet.

  15. Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

    klimi     před 11 lety 12.07.2013 16:02 |  
    0 0

    Slavia nastoupí proti Mostu v této sestavě: Čontofalský – Nitrianský, Petrák, Bortel, Čonka – Kisel, Gecov, Zmrhal – Mičola, Škoda, Juhar.


    Tak tohle už vůbec nepochopím...

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      JS (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 16:16 |  
      0 0

      Proč? Až na Petráka je to klasická sestava... Koho jste tam čekal? Krejčího nebo Štěpána? Je to generálka na Baník, tak aspoň vidíme, že Petrouš nezměnil své preference co se týče hráčů. A jedno velké, veliké plus!! Není tam Dostál!!

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        klimi     před 11 lety 12.07.2013 16:18 |  
        0 0

        Kolik minut odehrál Petrák za celou přípravu na stoperu?

        • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

          JS (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 16:22 |  
          0 0

          To není podstatné; Petrouš asi vsadí s Baníkem na něj místo na Kolaříka a proto tam je. Anebo chce narychlo vyzkoušet variantu s ním, protože Kolařík tam toho odehrál už dost a do příštího týdne se rozhodne, koho tam pošle. Nevidím na tom kroku nic nelogického, ať je motivovaný jednou nebo druhou variantou. A také asi znamená, že se nového stopera jen tak nedočkáme...

          • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

            klimi     před 11 lety 12.07.2013 16:25 |  
            0 0

            No uvidíme, Krejčího tam asi dát nechce, protože není jistý, zda zde vůbec zůstane a pokud příjde "ten zkušený stoper" tak ten podle mě může nastoupit do základu hned...
            Uvidíme. Baník je až za týden, ale Petráka na stoperu bych opravdu viděl nerad. Jestli opravdu příjde Rajnoch, tak pak bych Ondru raději poslal někam na hostování, zájem o něj určitě bude.

            • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

              RaDDa521     před 11 lety 12.07.2013 16:36 |  
              0 0

              no Krejčí není dnes ani na lavičce.. a není tam ani Škutka ten má pořád nějaké zranění?

        • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

          Alanor (admin)     před 11 lety 12.07.2013 17:15 |  
          0 0

          Petrák měl zdravotní problémy, proto zatím v přípravě skoro nic neodehrál.

      • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

        zeleznik2     před 11 lety 12.07.2013 18:21 |  
        0 0

        Ale je na lavičce, nejásal bych, navíc Nitrianský, taky žádný zázrak, Štěpán dal teďka góla, dobrý vstup.

  16. Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

    Ladislav (přítel SN)     před 11 lety 12.07.2013 16:59 |  
    0 0

    Podepsali jsme Štěpána na půlroční hostování s následnou opcí.

    • Re: Štěpán jedná se Slavií, na testech stoper Kiidron

      naplavnik     před 11 lety 13.07.2013 14:05 |  
      0 0

      Nevím to jistě, ale nebyl Štěpán náhodou volný hráč?

  17. Re: Štěpán na hostování do Slavie, na testech stoper Kiidron

    zeleznik2     před 11 lety 12.07.2013 18:18 |  
    0 0

    Pro mne překvapení, čekal jsem Masopusta nic, čekal jsem Šislera a nic, ale nakonec přichází méně známý hráč Vojtěch Štěpán, navíc na post záložníka, kde nás momentálně tolik pata netlačí, ikdyž opravdu Mičola byl zraněný, takže pokud se s tím takhle počítá, že by za něj případně zaskočil, tak je to v pořádku, snad vyjdou ještě námluvy s Rajnochem, ale prý preferuje zahraničí, takže bychom museli začít kalkulovat s možností Petráka na beku, Rada už to zkusil v Budějkách a katastrofa, teďka Petrouš proti Mostu, ale kam jinak s Petrákem? DZ má jistý Gecov a záloha už je asi jasná: Gecov - Mičola, Zmrhal, Juhar, Kisel, takže zbývá obrana.