Hráči Slavie

Radek Černý se vrací do Slavie!

První posilou v letním přestupovém období se stal zkušený brankář Radek Černý, který podepsal smlouvu na jeden rok.

Zkušený gólman se tak do Slavie vrací po více než osmi letech, které strávil v Anglii.

"Jsme velice rádi, že se Radkův příchod podařilo zrealizovat, v kontaktu jsme byli od začátku tohoto roku. S příchodem Radka Slavia získala zkušeného brankáře, který má Slavii stále co dát a podle potřeby jí může kdykoliv pomoci," uvedl pro oficiální web sportovní ředitel Slavie Miroslav Držmíšek.

Samotná posila pak dodává: "Atmosféra ve Slavii na mě působí velice pozitivně, takže z mého hlediska nebylo co řešit. Už když jsem odjel na soustředění, tak jsem se víceméně rozhodl, že se pokusím dál pokračovat v kariéře, alespoň ještě na jednu sezonu."

S Kamilem Čontofalským, kterému bude Černý pravděpodobně krýt záda, by tak měli vytvořit nejzkušenější brankářskou dvojici v Gambrinus lize.

Radek Černý (narozen 18.2.1974) je odchovancem Slavie, za jejíž A-tým nastupoval po dobu deseti sezón. Poté odešel zkusit štěstí do Anglie, kde vydržel dlouhých osm let a nastupoval za týmy Tottenhamu a posléze Queen's Park Rangers.

Komentáře (161)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

    opicemag     před 11 lety 10.07.2013 10:07 |  
    0 0

    Hezké ale to nic neřeší. Potřebujeme STOPERA!!! (a ideálně také křídlo, kdyby se zranil/ztratil formu někdo z dvojice Mičola/Juhar). A někoho kdo je schopen hrát stopera či beka, ale to bych chtěl asi moc.

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      judy     před 11 lety 10.07.2013 10:32 |  
      0 0

      pro me vynikajici zprava :) je dobre ze tu mame dva tak zkusene brankare a trochu lituji ze Berkovec se od nich ted nemuze ucit protoze si nemyslim ze bude jednickou v bohemce ale pokud predsi tak to nebude vubec spatne.. jeste neni konec prestupu a ver ze cim dele tim levneji ho muzeme ziskat a jelikoz zrovna nemame rozpocet Sparty nebo Plzne tak ver ze cim dele to trva tim teoreticky kvalitnejsi obrance muze prijit a ja osobne si myslim ze Krejci je kvalitni obrance s velkou zkusenosti a vynikajicim vekem do budoucna ktery nemusi hrat jen stopera mame Kolarika ktery ukazal velky potencial no kridelnici to je vec jina ale treba Tusjak se mi tam libil a pokud by horelo vice ve predu tak muze hrat i Conka a misto neho vzadu prave Krejci , ja myslim ze mame celkem siroky kadr a neni treba utracet kdyz nemame volnejch nejakych 30mil. za generalniho sponzora.

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        petrjir     před 11 lety 10.07.2013 10:54 |  
        0 0

        Jak je to s tim Krejcim? Je stale se Slavii a bude hrat proti Mostu?

        • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

          judy     před 11 lety 10.07.2013 10:55 |  
          0 0

          to bohuzel nevim ale nemyslim si ze by vedeni pustilo obrance v nasi situaci pryc pokud by nemelo jiz dohodnuteho lepsiho takze bych se tolik nebal...

          • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

            judy     před 11 lety 10.07.2013 11:39 |  
            0 0

            domaci zapas sem nevynechal ani jeden, venkovni bohuzel jiz tolik nechodim..

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        mirros     před 11 lety 10.07.2013 10:57 |  
        0 0

        kolikrát a kdy si tebou jmenované hráče viděl?

        • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

          judy     před 11 lety 10.07.2013 11:39 |  
          0 0

          domaci zapas sem nevynechal ani jeden, venkovni bohuzel jiz tolik nechodim..

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        klimi     před 11 lety 10.07.2013 11:37 |  
        0 0

        Kvantita je dobrá, kvalita už podle mě méně, ale to ukáže opět až ostrá sezóna.

        • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

          judy     před 11 lety 10.07.2013 11:47 |  
          0 0

          ja si nemyslim ze to je takova bida jak tu vsichni tvrdi nebo se spise obavaji ze to bida bude.. vzpomenme si jaky byl kadr pred zimou a jak se celkem solidne posilil kolik hracu se chytlo a neni to tak hrozny pokud by se Krejci chytl a byl treba jen o drobek jistejsi jak Hub. tak si myslim ze sezona by spatna byt nemusela ale to sou jen spekulace.

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      zeleznik2     před 11 lety 12.07.2013 18:26 |  
      0 0

      Přesně tak...

  2. Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 10.07.2013 10:08 |  
    0 0

    Ztracený syn se vrátil.
    Teď ještě toho stopera a snad to nějak půjde důstojněji než předešlou sezónu. Rád bych věřil Petroušovým slovům ohledně umístění se do 5. místa.

  3. Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

    carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 10.07.2013 10:52 |  
    0 0

    A je tu článek pro novou diskusi :)

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      1rytir     před 11 lety 10.07.2013 12:06 |  
      0 0

      Článek pro novou diskusi ano, ale ne pro nová témata. posílili jsme na postu, který nás vůbec nebolel a tam, kde to hoří (stopeři) pořád nic. Pokud tento post vedení do zahájení ligy nevyřeší, pak je to na jeho odchod! Že nás tam bota tlačí věděli odpovědní hodně dlouho. pokud čekali, či ještě čekají, jak se vysloví někdo, kdo čeká na zahraniční nabídku a nemají náhradu (Krejčí je záplata hodně zoufalá), tak na svých postech (pan Držmíšek zejména) prostě nemají co dělat.
      Toto nedoplnění kádru je nejen podraz na nás fanoušcích, ale do značné m,íry i na trenérské dvojici, které to přece bylo slíbeno. Nechce se mi věřit, že by managament Slavie byl plný "podrazáků", byť co jiného, než "případ Pardubice" byl podraz na okamžitý vyhazov!!!

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        klimi     před 11 lety 10.07.2013 12:15 |  
        0 0

        Koukám, ty by jsi vyhazoval lidi úplně za všechno. Pardubice byla chyba, někdo to prostě pos..., ale není to důvod k vyhazovu...

        • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

          1rytir     před 11 lety 10.07.2013 14:05 |  
          0 0

          Kdyby to pan Držmíšek udělal v soukromé firmě, letěl by na hodinu. Lhal, poškodil jméno klubu (firmy), co chcete víc?

          • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

            th     před 11 lety 10.07.2013 15:00 |  
            0 0

            Technická: Slavia JE soukromá ''firma''.

            • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

              PetCC     před 11 lety 10.07.2013 15:15 |  
              0 0

              :-)

            • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

              1rytir     před 11 lety 10.07.2013 16:10 |  
              0 0

              Dostal jsi mě. Máš bod :-))

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        judy     před 11 lety 10.07.2013 12:19 |  
        0 0

        by me zajimalo proc myslis ze Krejci je zoufala zaplata ? :O ten kluk je v nejlepsich letech a hral v dobrych zahranicnich klubech... nechapu te

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        carfi-sks (přítel SN)     před 11 lety 10.07.2013 13:16 |  
        0 0

        Já zase nemůžu pochopit, že opravdu nejsou peníze na posily ! Posilujou snad všechny kluby ligy, dokonce snad i Znojmo . Vim, že Řebíček se může bát o peníze, pokud by mu klub sebrali, jak bylo psáno na české pozici, čet jsem, že věří, že s tímhle týmem to bude stačit(snad si to nemyslí i Petrouš) ! A co mě nejvíc štve je pasivita, žádné informace z klubu a vůbec tím vyplývající arogance , vůči fanouškům, od vedení !

  4. Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

    Barlblog     před 11 lety 10.07.2013 12:26 |  
    0 0

    Vítám Radka Černého. Dle mě se jedná o kvalitní posilu do kabiny i na hřiště.

    Uvidíme jak dopadne další posilování, potvrdilo se, co jsme tu diskutovali již dříve, Petrouš bohužel nedostal a nedostane hráče v čase, kdy by je mohl alespoň trochu připravit.

    Je mi trochu líto, že jsme měli pravdu...

    Kádr kvalitu má, ale dle mého názoru mu chybí 1 ofenzivní hráč do zálohy (spíš kraj zálohy) a čistokrevný stoper. Máme univerzála Dostála, který dokáže kvalitně odbránit i na levém beku, takže tenhle post v naší, asi nelichotivé, situaci nemusíme řešit.

    Jak už jsem napsal, mrzí mě přístup sportovního vedení. Je velké množství volných hráčů a nikdo nepřišel na testy, až Krejčí a to na poslední zápas(y). Můžeme taky přece realizovat hostování s opcí u hráčů z týmů, které už v lize nejsou. Mluvím o Harbovi, ale i jiných hráčích z teď už 2. ligy.

    Nechápu...

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      Alanor (admin)     před 11 lety 10.07.2013 12:48 |  
      0 0

      Já tedy naopak chápu a kvituji, že se hráči jako Harba nepřivádějí. Nemusíme sem vodit hráče jen proto, aby někdo přišel.

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        judy     před 11 lety 10.07.2013 12:51 |  
        0 0

        naprosto souhlasim...

        • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

          Alanor (admin)     před 11 lety 10.07.2013 12:54 |  
          0 0

          A já stejně tak souhlasím s výše napsaným, tedy že by se Krejčímu měla dát šance. Horší než Hubáček snad nebude.

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        Barlblog     před 11 lety 10.07.2013 12:56 |  
        0 0

        Proč, máš nějaké informace o chování, nebo povaze? To bych pochopil. Ovšem fotbalově je na tom hodně dobře. Vždy závisí na projevu mužstva a spoluhráčích.

        Já budu zase chápat, až po 10. kole, budou fanoušci volat Petrouš ven! Stáčí když se náhodou zraní Kisel a na pár zápasů ztratíme hráče v obraně.

        Pořád se mluví o tom, jak jsme Slavie, klub s největší tradicí, jak chceme promlouvat do boje o poháry, ale kádr na to prostě nemáme. V současnosti nám chybí kvantita, ale i pověstná kvalita.

        • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

          Alanor (admin)     před 11 lety 10.07.2013 13:02 |  
          0 0

          Kádr na to, abychom promluvili do boje o poháry máme. Nemáme ale takovou kvalitu, aby se poháry braly jako jasný a nezpochybnitelný cíl.

          O Kiselovi jsem zrovna psal o příspěvek níže. Je to klíčový hráč a úspěch sezony na něm bude do značné míry záviset.

          O Harbovi žádné informace ohledně chování nemám, stačí mi ty fotbalové. Je to hráč, co se pořádně neprosadil v podprůměrném Hradci, neumím si představit, čím by nám měl být nápomocný.

          • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

            Alanor (admin)     před 11 lety 10.07.2013 13:03 |  
            0 0

            Pokud už nějakého cizince, tak mě zaujali Azíz, který by se ale asi do našeho systému nehodil, a Sandro. Ale v podstatě nemá cenu o nich spekulovat, když nás stejně neposílí.

          • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

            Barlblog     před 11 lety 10.07.2013 13:16 |  
            0 0

            Tohle je dost naivní pohled. Pokud se nerozpadne Jablonec a Boleslav nebude dělat sportovní chyby, pak je naše místo mezi 5. - 8. místem.

            Harba byl jedním z nejlepších záložníků bosenské ligy. Pokud má Plíšek nějaké schopnosti, je to na poli scoutingu. Je to hráč střední generace a pokud by ses občas na Hradec podíval, viděl bys, že patřil společně se Śtěpánem a Šislerem k tomu lepšímu.

            • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

              Alanor (admin)     před 11 lety 10.07.2013 13:31 |  
              0 0

              Jablonec silnější kádr rozhodně nemá, Boleslav možná, ale to měla už loni, navíc nejsou sehraní a mají průměrného trenéra. Silnější je Sparta, Plzeň, kádrem pak možná ještě ta Boleslav, ale o té už jsem psal. Takže třetí místo je klidně možné pro nás, Liberec i Olomouc.

              Hradec jsem párkrát viděl, navíc tam mám kamaráda z kotle, takže mám informace poměrně dobré. Přesně toho bych se obával, aby se sem tahali tuny průměrných hráčů, to by byla cesta do pekel.

              • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

                bongor     před 11 lety 10.07.2013 21:59 |  
                0 0

                Nevím,co vidíš na rumunovi tak silnějšího.Silnější je jejich novinářská klaka,to se jim musí přiznat.Kdybych to jenom čet a neviděl jak hrajou ve skutečnosti,tak bych v nich viděl jistého vítěze LM.Ale stačí se párkrát podívat na jejich skutečné výkony a iluze Tě opustí.Určitě silnější než my je Plzeń a teď po příchodu několika posil to bohužel bude i Bolka.Vidím to na boj o 3-5 místo za předpokladu posílení zadku o dva hráče na úrovni alespoň Huba a za podmínky,že se pořádně nechá rozehrát Škutka.

  5. Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

    utrzeny_ze_retezu     před 11 lety 10.07.2013 12:39 |  
    0 0

    Jdu si vsadit na titul!!!!!!!!

  6. Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

    klimi     před 11 lety 10.07.2013 12:52 |  
    0 0

    Máme dobrou základní jedenáctku, mám strach, co nastane při zranění/vykartování. Jediné adekvátní náhrady máme v bráně, v útoku (všichni tři prozatím stejně špatní, tudíž "adekvátní) a dejme tomu ještě na DZ (Petrák). Zbytek bída.

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      Alanor (admin)     před 11 lety 10.07.2013 12:59 |  
      0 0

      Já bych to tak tragicky neviděl. Brána, Petrák a útok jsou jasní. Pokud se podepíše Krejčí a uzdraví Dobrotka, tak budeme mít i čtyři stopery, což už také nebude nijak tragické. Napravo v obraně je rovnocenné duo Nitrianský, Dostál. Nalevo vzadu je slabé místo. Tam máme jen v současné době nenahraditelného Čonku. Kraje zálohy budou Juhar a Mičola, na lavičce podle mě sedí solidní náhradníci - Tusjak, Koreš a Hurka. Zmrhala pak může nahradit Šimeček. Bojím se tedy hlavně produktivity, hodně bude záležet na Kiselovi. Tam alternativu podobně jako u Čonky nemáme.

      Suma sumárum to ale není nic hrozného, dost bude záležet, jak se chytne Krejčí. Alespoň na to 5. místo zmiňované trenérem Petroušem, ale tým jednoznačně má, nemusíme zase propadat přílišné skepsi.

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        judy     před 11 lety 10.07.2013 13:14 |  
        0 0

        tak misto Conky jeste vzadu hraval Juhar ale ten byl vzadu desne deravej, mozna tim ze ve predu nema takovou zodpovednost tak hraje vice v klidu.. opravdu bych si pral aby se kluci zvedli jako tym a aby hrali krasnej fotbal a nakopali sme min. boleslavi s tema jejich posilama a pak aby vsichni ti co hlasali ze potrebujem posilovat a posilovat aby uz priste nic nemuseli rikat a byl by klid na pesine :)

        • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

          Alanor (admin)     před 11 lety 10.07.2013 13:28 |  
          0 0

          Juhara za přijatelnou alternativu nepovažuji, vzadu byl příšernej.

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        mirros     před 11 lety 10.07.2013 14:42 |  
        0 0

        to myslíš vážně? Dostál je rovnocený s Nitrianským? Tusjak a koreš jsou podle tebe solidní náhradníci? Podle mne tedy ani omylem......

        • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

          Alanor (admin)     před 11 lety 10.07.2013 15:09 |  
          0 0

          Bohužel ano, Nitrianský je velkým zklamáním. Nečekám, že na každý post budem mít dva rovnocenné hráče, ještě k tomu třeba reprezentanty. Z tohoto pohledu mi Koreš s Tusjakem přijdou jako solidní náhrada.

          • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

            mirros     před 11 lety 10.07.2013 15:59 |  
            0 0

            tak to asi pro tebe...Nitri je jeden z nejlepších obránců v lize...umí jít dopředu do kombinace...o tom svědčí i 4 branky, které vstřelil

            • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

              Heretic (přítel SN)     před 11 lety 10.07.2013 16:12 |  
              0 0

              Myslíš ty 4 dorážky do prázdné? (nadsázka) Já bych tedy z jeho pozice čekal spíš 5 kvalitní centrů/zápas než ten pár do autu..

            • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

              Alanor (admin)     před 11 lety 10.07.2013 16:12 |  
              0 0

              To se mu na podzim povedlo, stejně tak ale šla polovina podzimních gólů přes něj. O jeho výkonnostním sešupu svědčí i to, že byl v závěru kvalifikace vytlačen ze základu U21 Holešem.

              • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

                judy     před 11 lety 10.07.2013 16:47 |  
                0 0

                je pred sezonou vsak vsichni asi vite co se muze stat pres pauzu, ti hraci co hrali krasne muzou spadnout a naopak. to co se delo je minulost a my musime hledet do budoucna a resit pritomnost.. tod muj nazor.

            • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

              brotheus     před 11 lety 10.07.2013 16:54 |  
              0 0

              Výjimečně se s Alanorem neshodnu a musim dát za pravdu mirrosovi. Nitrianský hned po svym příchodu ukázal značnej potenciál a nějakej čas byl dost možná nejlepším hráčem Slavie. Je pravda, že už dlouho podává nevyrovnaný výkony a nedaří se mu navázat na svůj někdejší standard, ale i tak v lize v současnosti nevidim jednoznačně a nepřehlédnutelně lepšího pravýho beka. Tvrdit, že jsou s Dostálem na byť jen srovnatelný úrovni, je podle mě nespravedlivý a částečně to asi vyplývá ze zklamání, že nedosahuje dřívější výkonnosti. Očekávám, že v nadcházející sezoně se Nitri zvedne podobnym způsobem, jako už v tý minulý Mičola nebo Čonka, a (v nadsázce řečeno) očistí svý jméno.

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 10.07.2013 13:03 |  
      0 0

      A ono to bohužel lepší asi nebude.

      Trochu na optimističtější notu, Plzeň u svého prvního titulu také víceméně točila 13 hráčů a šlo to...

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        Jiri1     před 11 lety 10.07.2013 13:39 |  
        0 0

        Tak Ja ocenuju Vase nazory Alanore i tu viru, kterou jiz nekolik let v sobe marne hledam, ale ono je to v podstate vsude stejne , manazeri vezmou rozpovcet udelaji neco jako mzdove tabulky pro hrace a podle toho hledaji i hrace uz ne podle kvality , ale casto , aby se vesli do tvrde oklestenych financi, to je treba pripad i kompletni spicky nasi ligy.
        A pak se fandve dohaduji kdo v klubu koho nechce , kdo muze za neci odchod , ale bohuzel treba ve .spickovem Ceskem klubu proste klesli prostredky na hrace v prumeru o 30 procent a stale je jeste tlak, aby to slo niz a hrali mladi a tim padem levnejsi hraci
        A pak nechci sirit virutalni realitu, ale treba se cekal pohyb v nasem kadru i smerem ven , pocitalo se s prodejem minimalne jednoho hrace , ale zatim to nevypada.
        V teto rovine se mi vybavuje odpoved jednoho spickoveho Ceskeho skauta , ktery pomohl nasim mladym hracum za vysnenym angazma do Ruska letos pocatkem cervna,,Proboha koho by jste chtel prodavat, ti hraci tady nemaji casto ani na ligu.
        Se svym tipem na poradi si letos pockam, priznam se , ze nevim co cekat od tohoto tymu, popravde i od trenera jehoz delku pusobeni u acka jen odhadovat na zaklade rozhodnuti reditele Kisela i nalad Slovesne casti kabiny.

        • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

          spino     před 11 lety 10.07.2013 16:05 |  
          0 0

          Ta poslední věta je vážně perla. :DDD

          • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

            Jiri1     před 11 lety 10.07.2013 16:27 |  
            0 0

            Vite Spino, co mne na Va nejvic mrzi, ze nejste schopem se s kolegou ani omluvit za sve slovni utoky pri kauze Vaniak, ze jste tak ubohy , ze se snazite sikanovat cloveka , ktery pise jen svuj nazor, ze vlastne nejste schopen vubec nejake solidni reakce.
            Kyz jsem cetl to Vase bahno, nekolikrat jsem se pta, jestli to muzete myslet vazne, ale az dnes mne doslova kapatultoval Vas dalsi nechutny vypad.Vy tedy popirate rozhodujici vliv Kisela na deni v kabine, jeho vliv na vedeni , popirate , to ze Slovaci jsou hybnou pakou v nasem klubu, popirate, ze vedeni klubu jedna hlavne ze skupinou tzv. starsich hracu , kde je urcujicim elementem Kisel, Conto, popirate, ze jen diky Kiselovi se vyresila ta obrovska blamaz s Vaniakem, ktereho nechtel Seterle zamestnat zrejme ani jako smluvni uklizecku, popirate , ze Slavia nema i papirove v soucasne dobe i jine majitele nez Rebicka , byt maj minoritu, popirate , ze zamerne a rad urazite idi, kteri Vam nic neudelali.
            Pak si podejte ruku s jistym maazerem , ktery nebyl schopen do dneska ani oznamit propusteni jisteh zamestance ..

            • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

              spino     před 11 lety 10.07.2013 17:06 |  
              0 0

              1) Rozhodující vliv Kisela v kabině nepopírám a ještě naopak ho kvituji, protože je potřeba mít v pozici kapitána osobnost s co největším vlivem. Pokud on a jeho parta starších vyštvala Radu, k čemuž není důkaz, pak mu půjdu asi osobně poděkovat, protože nebyll sám, kdo zjistil, že Rada se přes svoje průměrné schopnosti do Slavie nehodí. Osobně si myslím, že větší souboj probíhal mezi Radou a Kubíkem (potažmo Kusým), ale to nechám na vás. Asi do toho vidíte víc.

              2) Slováci jsou hybnou pákou v kabině, protože jsou to prostě klíčoví hráči týmu: Čonto, Kisel, Juhar a víceméně i Čonka jsou nejlepší hráči týmu. Kdo jiný by tedy měl tým vést?

              3) Co se týče Vaniaka, tak zde opět děkuji Kiselovi. Myslím, že proti němu máte určitou averzi, že využívá svůj vliv, ale pokud z toho plynou správná rozhodnutí, tak proč ne?

              4) O majitelích nic nevim, nato jsem se ptal vás a vy jste mi neodpověděl.

              5) Urážim jen pana Držmíška za jeho dlouhodobou nekompetentnost a aroganci.

              6) Nevím s kým si mám podat ruku. Přestaňte mluvit v náznacích. Jestli myslíte Držmíška, tak s ním bych si podal ruku jedině takhle: http://www.youtube.com/watch?v=KKOwXfEXvAw

              • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

                Jiri1     před 11 lety 10.07.2013 17:30 |  
                0 0

                Drzmisek zije svuj vlastni zivot, je pomerne vazen majiteli, ale byla a mozna brzo nastane doba , kdy tomu tak nebude. Hodne zalezi na Seterlem na jeho pozici, zcela uprimne , treba Kusy se s nim snazil neco udelat, neuspel. Ale myslim, ze k tomu jste neco psal.
                Skoro bych napsal, ze byt Slavistou je skoro obet, protoze byt kazdy vikend nervni z vysledku, odrazet slovni vypady a jeste poslouchat kazdy pulrok nove trenery a manazezry o nase marketinkovemm potencioalu a jine hity, no snad to teda tomu Seterlemu yjde , ale zatim mne moc nepresvedcuje, cekal jsem impozatnejsi nastup vcete vena pro nevestu, snad se jeste dckame.

  7. Jiří Krejčí - Statistika

    paweza (přítel SN)     před 11 lety 10.07.2013 14:02 |  
    0 0

    Podíval jsem se na zápasy Pécsi MFC za minulou sezonu, v nichž nastoupil Jiří Krejčí, a sesmolil takovou menší statistiku:

    Zápasy - 20
    Výhry - 6
    Remízy - 7
    Prohry - 7
    Obdržené branky - 24
    Vstřelené góly hráčem - 2
    Žluté karty - 2

    Pokud jsem dobře viděl, tak ani jednou nestřídal.

    Nevím jestli to o něčem vypovídá nebo ne, měl jsem chvíli času, tak to tu máte. I když třeba jen pro zajímavost.

    Alespoň na ty žluté karty by nemusel trpět tolik co Milan Bortel...

  8. Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

    brotheus     před 11 lety 10.07.2013 14:18 |  
    0 0

    Na jednu stranu mam z Radkova navratu radost, behem jeho predchoziho pusobeni ve Slavii patril mezi moje nejoblibenejsi hrace. Na druhou stranu je to proste prestup ne primo zbytecnej, ale rozhodne ne nezbytnej. Kdyz jsme mohli bejt od ledna v kontaktu s Cernym, naprosto nechapu, co odpovednym osobam branilo se stejnym predstihem oslovit Rosu, Mahmutovice nebo dalsi hrace, kterym koncila smlouva. Ze az ted hledame nahradu za hrace, s jehoz odchodem se dalo pocitat dlouho dopredu, je zkratka fatalni pochybeni a nekdo (vsichni asi tusime, kdo) by mel nest jeho dusledky.

    V dany situaci dost dobre nerozumim opovrzeni, s kterym mnozi komentuji moznej prichod Krejciho. I stoper patrici k ligovymu prumeru nam ted dokaze vytrhnout trn z paty.

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      birkin     před 11 lety 10.07.2013 14:25 |  
      0 0

      a jak vis, ze s tebou zminovanymi v kontaktu Slavie nebyla? Ono privest do Slavie Cernyho na sklonku kariery je asi trochu jinej level, nez preplatit MB ci Teplice...

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        brotheus     před 11 lety 10.07.2013 14:41 |  
        0 0

        Pokud mi pamet dobre slouzi, Kusy v odpovedich jakejkoli zajem o Mahmutovice poprel. A nechce se mi verit, ze dokazeme zaplatit treba Gecova, ale na zminenou dvojici nemame. Mluvime o Teplicich, proboha.

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      bongor     před 11 lety 10.07.2013 22:11 |  
      0 0

      Je to tak,mám stejný názor jako brotheus.radek,kdyby se vrátil tak před třemi roky by byl pro nás mnohonásobně cennější přínos.Rosa, a zejména Mahmutovič by nám skutečně hodně píchli.Škoda,že se o ně nikdo nezajímal,zejména ten pan pro mě stále záhadný Držmíšek.

  9. Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

    Tugarin     před 11 lety 10.07.2013 14:35 |  
    0 0

    Přijde mi, že spousta lidí má oči zakryté a v uších zní chorály z doby, kdy jsme hráli Ligu mistrů a věštila se nam dominantní budoucnost. Dnes jsme ale někde jinde, Před pěti lety by do Pardubic jeli náhradníci, kteří by všichni .mohli nastupovat v základu v lize. Teď tam jela juniorka doplněná o dorostence. Slavia momentálně, a myslím bohužel že to nějakou dobu přetrvá, není mužstvem, které by útpok na přední příčky mohlo podložit něčím jiným, než prací s odhovanci, moderním trenérem a kádrem cca. se 14 hráči. Představy přestupů a posilování ve chvíli, kdy klub nemá hlavního sponzora již několik sezón je utopií. Potom jsme skutečně ve stavu, kdy budeme muset čekat, jestli někdo nezbyde (a půjde s požadavky dolů) nebo nepřebyde (a půjde hostovat). Majitel (který je především podnikatelem a nikoli slávistickým altruistou) do mužstva incvestoval v zimě a myslím, že na dlouho to byla poslední investice do hráčů považovaných za kvalitní. Lze dodat, že nedošlo ani k žádnéému prodeji, z něhož bychom mohli čerpat.

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      birkin     před 11 lety 10.07.2013 14:40 |  
      0 0

      nicmene uznas, ze jit do ligy s jedinym zkusenym stoperem je eufemisticky receno neprilis prozirave i v realite soucasne Slavie?

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        Tugarin     před 11 lety 10.07.2013 14:45 |  
        0 0

        To určitě uznám, ale na druhou stranu, je otázkou, zda máme na kvalitního stopera peníze.

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        jarodo57     před 11 lety 10.07.2013 15:08 |  
        0 0

        V kádru Bortel,Dobrotka(toho času zraněný Krejčí,Kolařík .Myslíš si,že to je málo? Vždyť nikde jinde,ale ani my dříve jsme neměli v kádru 5 nebo 6 stoperů,to je volovina. Dobrotka se snad uzdraví,Kolařík je nadějný stoper,který by už měl pomalu a jistě v lize nastupovat a Krejčí? toho sice moc neznáme,ale nikde není psáno, že nemůže být dobrý.Pokud se udělá ten Krejčí ,tak to zas až tak černě nevidím. Já zastávám názor,že bysme neměli jít cestou Sparty a měnit každý půlrok polovinu týmu,ale že bychom již teď měli zapracovat na co nejvíce stabilizované sestavě a obměňovat kádr jen systematicky a pozvolna. Nechat hrát sestavu, která když bude hrát pěkný fotbal a navíc bude bodovat a hrát o přední příčky tak to bude jen ku prospěchu věci.Přesně tak se i vyjadřoval Petrouš a posledníma zápasama na jaře i tak učinil a nebylo to zase až tak zlé.Černý podle mě byl velice prozíravý tah vůči Čontofalskému, který necítil v zádech žádnou konkurenci .

        • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

          birkin     před 11 lety 10.07.2013 15:10 |  
          0 0

          Krejci je nas? to mi nejak uniklo...a sam pises, ze Dobrotka je zranenej

          • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

            jarodo57     před 11 lety 10.07.2013 15:22 |  
            0 0

            Napsal jsem ho vedle Kolaříka ,ale v dalším textu píšu,že pokud se Krejčí udělá tak to nevidím černě. Pokud ho nepodepíší ,tak nastane jiná situace a tam už by se muselo hodně improvizovat,ale není to pořád bezvýchodná situace.Problémy jsou od toho aby se řešili.A já zase natolik věřím petroušovi,že by i tuhle situaci vyřešil.Jiná otázka je jak na tom zdravotně bude Dobrotka v budoucnu.

            • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

              1rytir     před 11 lety 10.07.2013 16:17 |  
              0 0

              Souhlasím, že problémy jsou od toho, aby se řešili. Jen nechci, aby po několika zbytečných kiksech v obraně, pár zraněných, či vykartovaných tu nenastal problém jak se vyhnout starostem v druhé polovině tabulky. Kdyby to, nedej Bože nastalo, budu moc zvědavý na hlasy, jako je ten, na který reaguji.

            • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

              bongor     před 11 lety 10.07.2013 22:15 |  
              0 0

              no tak ten Kolařík,to je zatím hodně riskantní persona,Dobro je nadlouho zraněnej.Tak těch stoperů schopných hrát dobře kaprligu ,zase až tak moc nevidím.

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      Barra     před 11 lety 10.07.2013 14:53 |  
      0 0

      K tomu není co dodat. Souhlasím, Tugarine.

  10. Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

    tantalos     před 11 lety 10.07.2013 15:12 |  
    0 0

    Skvělá zpráva
    Zdůrazňuji to záměrně, protože mnozí z přispěvatelů podceňují význam jeho příchodu.
    V posledních týdnech Slavii opustilii LJ, Skácel, Vaniak a Hub a ze "starců" zůstali jen Kisel a Čontofalský. Třetí nejstarší je 28letý Dobrotka - tedy střední věk.
    Nevím, do jaké míry lze věřit náznakům např- Jiřího, že propřiště by mohla o budoucnosti trenéra rozhodovat slovenská frakce, ovšem je nepochybné, že Kisel a LJ se na odchodu některých trenérů podíleli.
    Radek Černý je osoba, o jehož integritě a prestiži nelze pochybovat. Pevně věřím, že tuto svou autoritu dokáže uplatnit a stane se hlavni morální autoritou v mužstvu, kde bude zřejmě mladých až přehustíno.
    A tato role by měla být ještě mnohem významnější než fakt, že jsme právě získali nejlepšího brankáře v celé GL.

    ,

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      steev (přítel SN)     před 11 lety 10.07.2013 19:52 |  
      0 0

      Pro mě take skvělá zpráva,Radek je osobnost a velkej Slávista a těch není nikdy dost.
      Radku vítej doma!!!

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      Khadgar     před 11 lety 10.07.2013 23:53 |  
      0 0

      Poslední věta je trefná. Radek je opravdu vynikající gólman, v zahraničí to dokazoval vždy, když dostal příležitost. Viděl jsem několik jeho zápasů za QPR a vždy chytil několik jasných tutovek. Dodnes si pamatuji na zápas z roku 2011 s Liverpoolem, kdy doháněl střelce soupeře k šílenství. S děravou obranou ovšem neudělá nic ani sebelepší brankář.
      Možná je škoda, že to nedotáhl dál, ale on je asi se svou kariérou spokojený.

  11. Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

    Sokrates55 (přítel SN)     před 11 lety 10.07.2013 15:16 |  
    0 0

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Pokud se mohu k současnému dění vyjádřit a přitom nezčeřil příliš hladinu názorů ať pozitivních nebo negativních tak se domnívám že:
    1) Příchod zkušeného Radka Černého na pozici druhého brankáře má logiku. Čontofalský je jedničkou a v případě záskoku je Radek naprosto zkušeným golmanem, který může okamžitě nastoupit a navíc jak tu tuším Alanor zmínil, může pozitivně působit v kabině a i na lávce, pomůže tak i Karolovi......
    2) Obrana je asi naší achillovou patou a pokud Krejčí zůstane, tak to bude pořád lepší než ho nemít. Přiznejme si, že Nitrianský má nestálou formu, Bortel je dobrý (pozor na fauly a žluté karty), Čonka se zdál být ke konci v dobré formě, ale nikdo další není. Dostál je sice snaživý, ale fotbalově je to špatné, Juhar se na pozici beka dopouštěl fatálních chyb a tak je jeho místo opravdu na kraji zálohy. Petrák na pozici stopera hrát nemůže, jeho fotbalové kvality jsou v něčem jiném (vytrvalost a schopnost dobrých přihrávek do útočné fáze po odebrání míče), Škoda kdysi hrával stopera, ale jeho místo je asi spíše v útoku. Snad jen záloha s podhrotem karolem má svou kvalitu. Útok je nečitelný a nejvíce se mi v něm zamlouval ke konci Mičola (je tam fotbalovost a i schopnost jít zleva či zprava do zakončení). Škoda je dost neohrabaný, ale bojovník a Fenin..... no prostě to zatím vůbec netuším. Přesto se domnívám, že bychom s tímto mužstvem mohli o poháry hrát a možná už první zápas nám mnohé napoví.
    3) Jak jsem tu psal zhruba před cca 2 měsíci, určitě k nám nepřijdou žádní "supermajtři" na přestup. Náš mecenáš a šéf v jedné osobě není v současné době v takové kondici uvolnit na přestupy větší část peněz než cca 5-10 mil. Jednak musí odvracet některé tahy v zákulisí našeho fotbalu a bránit svůj majetek (Slávii) proti konkurenci. Navíc musí bránit i svůj mediální obraz, protože jeho jméno je spojováno s kdečím nepoctivým, ačkoliv ustál již 7 trestních oznámení a vystřídalo se na něm 5 státních zástupců, kteří postupně nenašli dost argumentů, aby to ustáli u soudního řízení. Já nechci být idealista a mohu se domnívat, že vše asi čisté nebylo, ale domněnky jsou jedna věc a právní posouzení a naplnění skutkové povahy trestného činu včetně jeho prokázání je věc neoddiskutovatelná a tak ctím presumci neviny se všemi náležitostmi. Ku cti A. Řebíčka hovoří to, že ho Slávie stála opravdu velký balík peněz, které přeci mohl využít i jinak. A neobstojí tady názor, zda se přes Slávii neperou nějaké nečisté prachy. Kdyby to chtěl udělat, tak se to přeci dělá úplně jinak.
    4) Jsme na začátku sezony, máme poskládaný tým tak, jak máme a budeme se s tím muset poprat. Tady můžeme sehrát my fandové velkou roli. Pojďme klukům na první zápas s Baníkem ukázat, že je nás docela dost a když budou makat a hrát, tak mi jim prokážeme službu naším fanděním. Věřím, že když nás přijde na ten zápas alespoň 10-15 tisíc, tak klukům půjde mráz po zádech a nám se to bude líbit také. Co Vy na to?????
    Dum spero spiro, tedy dokud dýchám, doufám.......
    Sokrate55

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      jarodo57     před 11 lety 10.07.2013 15:33 |  
      0 0

      Já bohužel na první zápas nemůžu přijet .Budu na dovolené.Jen si přeju víc optimistů ve slávisté rodině. Doufám,že Řebíček už nás nebude překvapovat dalšími nýmandy na trenérských postech a tím bych chtěl popřát Petroušovi hodně zdaru a rozumu,který on patrně má oproti těm 2 před ním.

  12. Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

    RaDDa521     před 11 lety 10.07.2013 15:37 |  
    0 0

    I když mě trochu děsí, že stále nepřišel stoper a ani náhrada za Vošahlíka, tak bych to neviděl tak černě. Liberec, Olomouc ani Jablonec nemají silnější kádr a jejich lavička taky není nikterak kvalitní. Bolka měla kvalitu už loni a stejně byla až za náma. Taky bych upozornil, že hrajeme s týmy jako Plzeň, Sparta, Liberec atp. vždy jen dvakrát za sezonu. V minulé sezoně jsme se právě těmto týmům dokázali rovnat a sbírat body, náš problém byl v tom, že jsme ztratili body s týmy, které bojovali až do konce o záchranu (ČB, HK, Baník, Příbram) a nedokázali jsme vyhrávat venku. Pokud tohle zlepšíme, tak věřím, že můžeme o ty poháry bojovat.

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      janko (přítel SN)     před 11 lety 10.07.2013 16:15 |  
      0 0

      Já jsem letos optimista. Jak už tu někdo napsal, z toho týmu co dokázal pod Petroušem z 15-ti možných získat 12 bodů odešel „jen“ Hub a Vošahlík. Kostra zůstala stejná a bude jen na Kolaříkovi jestli chytne příležitost za pačesy. Jak je vidět na přestupovém trhu, tak peníze mizí v celé Evropě.
      Raději se smířím s možnou chybou nevyzrálého Kolaříka, než aby nás opět táhly ke dnu dluhy. Podle mě se v nejbližších měsících v našem fotbale dočkáme u dalších klubů problémů kterými jsme prošli my nebo Baník.
      Plzeň a Sparta je jasná, uvidíme co udělá s Libercem odchod Štajnera a možná Kušníra. Olomouc ta je ráda, že je ráda, ta bude válčit sama se sebou, Jablonci budou chybět Lafatovi goly víc než je zdrávo a Boleslav s Minářem a těmi dvěma starci (při vší úctě k tomu co dokázali, ale věk nezastavíš) mi také nenahánějí hrůzu.
      Jsem natěšenej, protože konečně by to mohla už být normální sezona. Dovolím si tipnout, že urveme třetí flek.

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        jarodo57     před 11 lety 10.07.2013 19:44 |  
        0 0

        Konečně někdo s podobným názorem.My slávisti se mě zdá furt lítáme někde v oblacích. Každý půlrok se zde kritizuje proč se nekupují desítky hráčů, kteří by byli dobří(většinou zkrachovalé existence)a měl by se jim umožnit restart, nebo hráči za které jejich mateř. kluby žádají nehorázné peníze. V létě Bortel,Dobrotka,Vošahlík ,Mičola v zimě se přivedou vesměs bývalí reprezentanti(Gecov, Fenin ale i Škutka-slov.21)furt je to málo.Pořád chceme další a další .Naše mládežnické celky jsou celorepublikově na jednom z nejlepších míst a pořád by se kupovali noví a noví hráči . Prosím Vás zastavte.Nechte trenéry ať ukáží co umí s tím co mají a není to úplně nejhorší vždyť -Čontofalský,Černý,Dobrotka , Bortel,Čonka,Mičola, Gecov,Petrák,Škutka,Fenin,Kisel a další to snad je mužstvo na odpis? Já si naopak myslím, že bychom měli hrát o nejvyšší příčky a nemyslím si ,že bych byl až tak nemocný optimista.Před minulým podzimem i přes to,že jsem nechtěl Radu jako trenéra jsem mu nechával také nějaký čas hájení.To že on ale na to neměl je jiná věc.Prosím vás všechny nechte panikaření a nechte opravdu trenéry a hráče ať ukáží co umí.

        • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

          bongor     před 11 lety 10.07.2013 22:26 |  
          0 0

          Víš jarodo, mně to s čekáním na přestupy připadá jako čekání na dárky od Ježíška.pamatuješ se přece,úplně nejhezčí bylo to čekání,co je v těch balíčkách schované.Potom jsme to rozbalili a skoro vždy převládlo lehké zklamání.A to samé je s přestupy,sám fotbal je sice
          bezesporu to nejzajímavější z fotbalu,ale stejně nedočkavě čekáme,co nám to ježíšek-Řebíček přichystá za překvapení.A když to jsou jenom ti naši junioři,tak nás to zklame.

  13. Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

    1rytir     před 11 lety 10.07.2013 18:23 |  
    0 0

    Je to možné, bude na tom Dukla finančně lépe, než my?
    Viz: Na českém fotbalovém trhu se chystá velký obchod. Na převzetí klubu slavného jména Dukla Praha se chystá český miliardář Petr Paukner, šéf firmy Carbounion Bohemia, která se věnuje prodeji uhlí.

    Finanční situace účastníka Gambrinus ligy by se měla výrazně vylepšit a stabilizovat. I to je patrně důvod, proč setrvá úspěšný trenér Luboš Kozel, který prodlouží smlouvu. Nový vlastník naznačuje možnost propojení Dukly s německým fotbalovým prostředím.

    Zdroj: http://sport.aktualne.centrum.cz/do-dukly-miri-jako-vlastnik-miliardar-paukner-kozel-zustane/r~445d0e66e97111e2b8fd002590604f2e/

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      klimi     před 11 lety 10.07.2013 18:29 |  
      0 0

      Je jasné, že do Slavie se poté, co tu působili podvodníci Rosen, Doležal, a bůh ví kdo ještě, nikdo moc vstoupit nechce, aby mu jí pak nějací šmejdi zase chtěli vzít...

      Pěkný nápad, uvidíme, kam to Dukla dotáhne :)

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        Jiri1     před 11 lety 10.07.2013 18:48 |  
        0 0

        Urcite na tom Dukla neni dobre. , bezi tam spousta uspornych opatreni skoncili nekteri slusne zaplaceni treneri, zavazky plni casto hodne dlouho po splanosti redukuje co se da, h
        Velkou vyhodou je , ze rekonstrukci stadaku zaplatila armada , terminaly pro vsrup zaseTticket Portal, celkem vstricna je i Praha 6, ale problemy ma Duka velke.
        Nejsem pritelem nejakym prognoz, ale Dukla v soucane odobe neprezije toto desetileti musi tvrde hledat ekonomicke reseni pro budoucnost , mozna vice nez my.
        A navic narozdil od soucasnych ministru ma nejpravdepodobnejsi parlamentni vitez jiny nazor i na provozovani Julisky , preferuji spis dlouhodoby pronajem podobne to co se deje v Edenu.

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        jarodo57     před 11 lety 10.07.2013 18:52 |  
        0 0

        Takových miliardářů a milionářů bylo.To je věc kvůli , které určitě nebudu dneska spát.Přej a bude ti přáno

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        bongor     před 11 lety 10.07.2013 22:29 |  
        0 0

        Nezapomeňte,že Dukla,to bylo v šedesátých letech velké jméno,je to klidně možné,že to bude chtít někdo zajímavě zpeněžit.

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 10.07.2013 18:50 |  
      0 0

      Co já tam tak čtu, tak do Dukly se prachy sypat nebudou ale zato se tam asi budou rozehrávat mlaďoši pro někoho z Německa a nadějní mlaďoši z Dukly poputujou rovnou do Reichu. Takovouhle spolupráci tu praktikoval ENIC s Tottenhamem a že by nám to někdy přineslo něco užitečného bych neřekl. Takže asi není co závidět. My by jsme spíš potřebovali toho mecenáše typu Křetínský, kterým se Paukner, dle svých slov, rozhodně stát nechce.

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        bongor     před 11 lety 10.07.2013 22:33 |  
        0 0

        neboj se ,taškářova trpělivost taky není nekonečná.Sice má peněz mnoho krát mnoho,ale nějak mu ta jeho hračka nechce fungovat.I on se může nakonec unavit tím zbytečným čekáním na světový úspěch.

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      Markus     před 11 lety 10.07.2013 19:14 |  
      0 0

      Z motorsportu jsem na tohle zvyklý, ale fotbalové kluby jako hračky miliardářů mě stále překvapují. Úrovni ligy by to mělo prospět, ale pro ty kluby je to nepřirozený vývoj. Trošku se bojím, že za pár let budou sice chodit lidi třeba i více na fotbal než teď, ale oni tam nepůjdou fandit jednomu nebo druhému týmu, půjdou se "pouze" pobavit na stadion a fotbal jim bude dělat kulisu. I když nám říká pane jen částečně, jsem rád že máme stadion co s námi každý spojuje, máme kompletní systém přípravy mladých hráčů a hlavně držíme stále stejné jméno, které z nás dělá legendu. Současná Dukla má k tomuhle hodně daleko a budovat to je třeba opatrně, na jistotu, aby se to nesložilo 5 sekund po tom, co penězovod přestane fungovat. Úspěch jim přeji, zaslouží si ho za to, jak makali poslední rok.

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        bongor     před 11 lety 10.07.2013 22:35 |  
        0 0

        No Kozlík udělal obrovský kus práce a když mu pomáhá i Sucho,tak se není čemu divit,že jdou nahoru.Slávisti nezklamou.

  14. Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

    klimi     před 11 lety 10.07.2013 21:12 |  
    0 0

    Další zajímavost:

    Krasnodar-Jihlava 3:1

  15. Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

    Woltaire     před 11 lety 10.07.2013 21:21 |  
    0 0

    Sice sem chodím už asi 4 roky, ale vůbec nepřispívám, tak abych byl užitečný, tak sem napíšu dnešní výsledek juniorky, která porazila tým ze středu ČFL FK Králův Dvůr na hřišti v Karlštejně 3:0.

    Slávisté byli jasně lepší, pustili Královák do pouhých dvou šancí (po vystřídání v druhém poločase) za celý zápas, kdežto náš útok provětrával Cábelíky v podstatě celý zápas.

    Moc se mi líbil hlavně Oskar Fotr, na svůj věk opravdu velký talent, taky Zámečník mě mile překvapil!

    Přeji hezký večer!

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      no-nick     před 11 lety 10.07.2013 21:30 |  
      0 0

      Díky. Tak Oskar už nám hraje v juniorce? Pěkné. Snad se mu bude dařit.

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      klimi     před 11 lety 10.07.2013 21:37 |  
      0 0

      Oskar hrál už i za juniorku? Pěkný!
      Zámek překvapil jo? Ten se mi dlouhodobě nelíbil, tak snad se kluk ukáže :)))
      Střelce si nepamatuješ? První gol dal údajně Peterka, dál nevím.
      Díky za zprávu :)

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        bongor     před 11 lety 10.07.2013 22:38 |  
        0 0

        To je parádní zpráva.Teď pozor,aby ho zase nějaký zlatokop neodvlík do Itálie nebo Anglie,jak jsme už několikrát viděli u jiných velkých talentů.

        • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

          mirros     před 11 lety 10.07.2013 22:51 |  
          0 0

          můžeš mi připomenout "několikrát" kdo od nás byl někam zavlečen?

          • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

            Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 10.07.2013 23:13 |  
            0 0

            Omlouvám se, že vstupuju do diskuze, otázka mířila jinam, ale já osobně si pamatuju Pekhartův odchod (v 17 letech?) za 30 mega to Spurs, nedávno šel do Janova Stefan Simić (za údajných 12,5 mega, šel za otcem) a na testech v Itálii byl Hrubý. O odvlečení, o něž se jednalo v minulosti v zahraničí při pochybných obchodech s mladíky, kteří by tu měli sotva občanku, bych ale rozhodně nemluvil ani v jednom případu...

            • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

              mirros     před 11 lety 11.07.2013 08:48 |  
              0 0

              tak uvádíš dva případy..Zrovna Simič je špatný příklad, protože odcházel za otcem...Jinak budu oponovat na příkladu Davida Jarolíma, který odešel do Mnichova v 16 letech a uspěl...Navíc je to většinou věcí rodičů, kteří vidí šanci prosadit svoje děti. V ekonomické situaci naší země se není čemu divit. Jeden přiklad. U nás si mladí, kteří přijdou do kádru áčka vydělají cca 20-25 tisíc měsíčně. Např. Palko, který byl u nás, hraje druhou ligu ve Švýcarsku, kde dostal byt a jeho plat je několikrát vyšší než ve kdyby byl v kádru Slavie...

              • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

                Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 11.07.2013 10:21 |  
                0 0

                Však já psal, že Simić odešel za otcem :-)... Neznám všechny případy, psal jsem ty, co mi utkvěly v paměti... Ještě jsem si vzpomněl na Trojana. Ten, tuším, taky odešel do Němec jako mladík a v Bundeslize si zahrál (ač 56 utkání, která ukazuje wikipedie, není nijak velká porce). Každopádně se to čas od času stane, že mladej hráč odejde, ale jako optimista věřím, že ty nejlepší dorostence/juniory, si snad už Slavie po minulých zkušenostech pohlídá a dostanou šanci. Evidentně to ale vypadá, že žádný další talent velikosti Necida, Suchého, Pekharta, Váchy nebo Dočkala mezi nimi není...

              • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

                Borris     před 11 lety 11.07.2013 14:23 |  
                0 0

                tak já zase budu oponovat jinými jmény Štěpánek, Gogh, Paciorek, Jirásek, Papadopoulos, Jakubov, Hájek, Kolář, Hable, dal by se k nim přiřadit i Mišůn a klidně by se dalo ještě pokračovat. Tohle jsou jen jména které mě napadli z fleku. Statistiky v tomhle hovoří jasně. Drtivá většina teenagerů kteří prchli ven aniž by nejdříve něco dokázali doma, se venku neprosadili a vybouchli. Někteří z těch co jsem zmiňoval, ještě stihli zatáhnout za záchranou brzdu a profi fotbal hrají dál i když třeba ne to na co původně měli. Ale někteří jako Gogh, Paciorek nebo Hájek pak už hráli jen nižší soutěže a svůj potenciál útěkem ven v příliš mladém věku naprosto promrhali. Ideální cesta je podle mě ta, kterou zvolili Čech, Baroš nebo Rosický. Nejdříve odkopali něco u nás a pak teprve šli ven už jako hvězdy naší ligy. To je ta správná cesta! A není divu že to i dotáhli tak daleko. Za nás zmíním například Necku nebo Sucháče. Ti také zvolil správnou cestu, nejdříve se ukázat v naší lize.

          • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

            Borris     před 11 lety 10.07.2013 23:20 |  
            0 0

            dovoluju si odpovědět za Bongora. Myslím že on neměl na mysli pouze talenty od nás, ale i talenty z jiných českých klubů který předčasně prchli ven ještě coby teenageři.

            • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

              bongor     před 11 lety 11.07.2013 05:19 |  
              0 0

              Přesně tak a děkuji Ti Borrisi za asistenci.Někdo říká,že je to výborný,když ti kluci v tak mladém věku odejdou a získávají zkušenosti.Já si to nemyslím a zrovna ten Pekhart to potvrzuje.Nic moc s ještě k tomu velká namyšlenost.Proto se taky proexhiboval až na Letnou.

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      paweza (přítel SN)     před 11 lety 11.07.2013 08:34 |  
      0 0

      To je super! Oskarovi moc fandím, trochu oklikou přes příbuzné ho znám. :)

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      petrjir     před 11 lety 11.07.2013 09:03 |  
      0 0

      A jaká byla včera sestava si vzpomenete?

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        Woltaire     před 11 lety 11.07.2013 12:35 |  
        0 0

        Chci se omluvit za toho Oskara Fotra, nejspíš si ho spletl můj kamarád, bývalý asistent u U-15 Petr Staněk, který mě na něj upozorňoval, podle oficiálek prý nenastoupil, ale Petr na něj poukazoval a zdravil se s tím klukem, ať to byl kdokoliv, tak nevím, kde je pravda... Každopádně hrál parádně a dělal si s obranou KD co chtěl.

        Stejně tak jsem popletl Červenku a Červeného, všichni na něj křičeli Červi. Jak na juniorku nechodím, tak v tom, jak hráči vypadají, nemám přehled :-)

        Každopádně zápas se mi líbil, ale bylo vidět, že kluci ještě potřebují na ligu fyzicky a takticky vyrůst. Na můj vkus se málo přenášel míč a kluci byli ještě na souboje moc drobouncí.

        . poločas: Řehák – Smolák (Herc), Hudeczek, Zákostelský (K), Bejbl – Novák, Salašovič - Prošek, Peterka, Poběrežský – Liška. 2. poločas: Hrubeš – Herc, Synek, Zákostelský, Malcharek – Verner, Duga – Zámečník, Veselý, Červený – Štědronský.

  16. Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

    Petr9608     před 11 lety 11.07.2013 05:14 |  
    0 0

    Dotaz pro znalce: Jaká byla, podle vás, kvalita Jablonce + Baníku před sezónou 2009/10 a Liberce před sezónou 2011/12? Byla lepší než je teď u nás?

    Kurz 25,00 u Tipáče není určitě bez hodnoty....

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      Kornovo     před 11 lety 11.07.2013 08:33 |  
      0 0

      tak jablonec mel kanonyra lafyho a pekhart taky daval goly a dost solidni obranu.banik mel napr. vydru pul roku a hlavne tehdejsi hvezdy ligy jako tomas micola a mario licka,v obrane vladli napr. reznik a neves.o kvalitach liberce,ktery mel kadr nacpany reprezentanty jako gebre ani nema cenu mluvit.jako muzes to risknout,ale ja nerad vyhazuju penize do popelnic.ale ve francii taky udelal titul neznamy montpellier proti psg,takze zazraky se deji

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 11.07.2013 09:01 |  
      0 0

      Pelta je ču..k jak zaznívá v jedné podařené taškařici.Bohužel toto žádná taškařice není,ale tragický obraz zkorumpovaného českého fotbalu s jeho mafianským Berbrem a cinklým jarem.

  17. Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

    Petr9608     před 11 lety 11.07.2013 09:00 |  
    0 0

    Z diskuze pod článkem

    """Asi jednou z variant, jak očistit český fotbal, by bylo, kdyby UEFA vyškrtla české kluby z evropských pohárů, stejně jako před roky Anglii. Prostředí by se očistilo od cinklých zápasů, chuligánů v hledišti a jiných nešvarů. Jak jinak dostat lidi do hledišť? Otcové s dětmi nechodí, ale na co? na hrstku sprostých individuí, fotbal na který se kolikrát nedá ani koukat, na rozhodčí s pochybnou minulostí. Pokud nebudou plné ochozy bude český fotbal dále upadat. Bohužel...:-("""

    Tohle národní sebemrskačství mi tak šíleně leze ne nervy....

    Kde se v těch lidech bere to přesvědčení o tom, jak je to u nás všechno tak na hovno a všude jinde je to čistý jak lilie....

    A ty pohádky o tom strachu jít na fotbal. To už je takový neskutečný klišé. Kolik těch "rodičů s dětma" bylo kdy napadeno fanouškama, pokud šli na domácí zápas svého týmu?

    (Ano, při výjezdu je ta situace už méně příznivá, viz. to skoro loupežné přepadení slávistů v Plzni apod...)

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      Matlafous     před 11 lety 11.07.2013 09:14 |  
      0 0

      Souhlasím, Petře.

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        Matlafous     před 11 lety 11.07.2013 09:17 |  
        0 0

        Jen ještě dodám, že ani pohled: "no tak se uplácí, no a co..." není v pořádku a je třeba stále hledat rovnováhu. To dá ale práci.

        • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

          JS (přítel SN)     před 11 lety 11.07.2013 09:21 |  
          0 0

          Mě prostě fascinuje, jak se stovky českých klubů, od první do pralesní ligy, nedokáží postavit partičce zkorumpovaných prospěchářů. Všichni mají z Berbra a jeho družky staženou prdel, ale kdyby vystoupili jednou všichni, navolili si naprosto jiné vedení, které by následně změnilo i složení všech výkonných výborů, komise rozhodčích atd., tak bychom se z toho marastu dostali. Ale ne, tady si stejně drtivá většina navolí toho naprostýho idiota Peltu a jeho partu pohřbívačů fotbalu. Proč?

          • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

            Matlafous     před 11 lety 11.07.2013 10:09 |  
            0 0

            Protože silnější pes mrdá. :((

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        Barra     před 11 lety 11.07.2013 09:51 |  
        0 0

        Tak to se tedy divím, Matlafousi. Tvé příspěvky jsou rozumné, rád si je přečtu, ale tady nesouhlasím.

        Dělobuchy nebo banány na hřiště nepatří, lituji. A když se to stane, mělo by se, alespoň podle mě, tvrdě zakročit. Jak? Způsobem jak se dělá v Anglii, v Německu, a jinde. Osobně bych bez problému za první prohřešek dal zákaz vstupu na stadion po dobu 5 let, při opakování by měli navždy zápasy už jen sledovat v televizi.

        Normální fanda nebude také jako zběsilé zvíře ničit majetek na stadionu (plot, sedačky, sám si to doplň). Nebo tohle vám přichází jako přirozené chování? Identifikovat, a patřičně trestat – náhrada škody, mastná pokuta, klidně vězení, zákaz vstupu na stadion. A jestli ČMFS není schopná si sama udělat pořádek, tak se časem doopravdy nemusíme divit, když by došlo k nějakému vyloučení z pohárů. Ne, že by v cizině bylo vše liliově čisté, ale reakce je adekvátní.

        Nebo má to snad dojít až tak daleko jako při finále evropského poháru mistrů mezi Liverpoolem a Juventusem v Brusselu, kde umíralo 39 lidí a mezi nimi děti? Viděli jste už z blízka umírat nevinné lidi? Pochybuji, protože to by vaše myšlení navždy změnilo. Jestli se takzvaní fanoušci chtějí poprat a navzájem si rozbít kokos – klidně, ať si poslouží někde mimo město na nějaké louce. Jestli ale tohle potřebují, aby se cítili ´více fanoušek´? Lituji, pak asi něco není v pořádku.

        • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

          Matlafous     před 11 lety 11.07.2013 10:07 |  
          0 0

          Asi tvému příspěvku nerozumím, Barro.

          Reagoval jsem na věty:

          1) Tohle národní sebemrskačství mi tak šíleně leze ne nervy....

          2) Kde se v těch lidech bere to přesvědčení o tom, jak je to u nás všechno tak na hovno a všude jinde je to čistý jak lilie....

          3) A ty pohádky o tom strachu jít na fotbal. To už je takový neskutečný klišé. Kolik těch "rodičů s dětma" bylo kdy napadeno fanouškama, pokud šli na domácí zápas svého týmu?

          S těmito větami beze zbytku souhlasím. Pak jsem ještě dodal, že je třeba hledat rovnováhu mezi postojem a) všechno je na hovno a postojem b) tak se uplácí, no a co.

          Nic víc, nic míň. :)) Nic o banánech a dělbuších tam skutečně nebylo.

          • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

            Barra     před 11 lety 11.07.2013 10:28 |  
            0 0

            Uvedená diskuse ´pod článkem´, jak citoval Petr, se týká výroku Ladislava Vízka ze Sportu, kde reaguje na řádění fanoušků Sparty v Rakousky, a kde navrhuje tvrdé reakce, protože jak říká může hrozit vyloučení českých klubů z evropských pohárů – alespoň tak jsem to pochopil já.

            V Rakousku lítaly dělobuchy a banány, v Česku naopak máme krásný případ tašky Křetínského, zásahu Pelty když hrozilo že Sparta bude kvůli nepředložení důkazů potrestána, celý vaudeville poslední volby vedení, podivné rozhodnutí rozhodčích proti klubům, které si vybrali jinou stranu než Berbra, a těch příkladů je legio. Kdy a jak se to očistí?

            • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

              Matlafous     před 11 lety 11.07.2013 10:31 |  
              0 0

              Aha, ochlasty já neřeším. Ten článek jsem nečetl. Reagoval jsem jenom na ty tři Petrovy body.

              • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

                Matlafous     před 11 lety 11.07.2013 10:31 |  
                0 0

                Ochlastou míním Vízka :))

                • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

                  Barra     před 11 lety 11.07.2013 10:34 |  
                  0 0

                  Bohužel má podle mě určitě v tomto případě pravdu.

              • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

                bongor     před 11 lety 11.07.2013 11:16 |  
                0 0

                Naprosto souhlasím s Barrou.To nebezpečí,že se dostaneme mimo dění ve fotbalové Evropě tady skutečně existuje,v tom zase musím souhlasit s Vizourem,ať už to řekl pod vlivem,nebo pil sodovku.
                Říkat,že jinde se to dělá taky,tak co bychom si s tím dělali starosti právě my,to bych nehodnotil právě nejlíp.Ono se to jinde taky dělá,to ano,ale ono se to jinde na rozdíl od nás taky patřičně trestá,viz.vyloučení anglických klubů ze všech soutěží UEFA,nebo sestup Juventusu a Rangers a ono toho bylo mnohem víc.Tam je to skutečně padni kam padni,ale u nás to pokud to někdo odnese,tak je to vždycky jenom čudla,kapr se směje a dělá na nás dlouhej nos/nemyslím bohemáckého Kapra/.Příklad za všechny byla ta aféra
                Ivánek a spol.Kdyby tady bylo po posledních krocích FAČR ticho,tak bych si řek,že už opravdu stojíme za pendrek a že si za případné další podvody proti Slavii můžeme jenom sami.Naštěstí se o tom tady alespoň bavíme.

                • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

                  Petr9608     před 11 lety 11.07.2013 12:04 |  
                  0 0

                  Komentoval jsem pouze jeden z příspěvků z diskuze ke článku: http://fotbal.idnes.cz/miroslav-pelta-o-slozeni-listiny-rozhodcich-a-kauze-vankat-p4d-/fotbal.aspx?c=A130710_173751_fotbal_min

                  Jmenujete tady Rangers nebo Juve, ale kolik mohl být dalších skandálů v dalších desítkách evr. souteží za tu dobu o kterých jsme se ani nedozvěděli, resp. nebyly takto trestány.

                  A zmiňovat tady ten zákaz účinkvování anglických týmů kůvli masakru na Heyselstadionu v souvislosti s tim incidentem při tom přáteláku tý Sparty, to mi přijde hodně mimo...

                  • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

                    Barra     před 11 lety 11.07.2013 13:13 |  
                    0 0

                    Petře, hooliganism anglických fandů byl v ´70 a ´80 letech postrach celé Evropy. Heysel byl jen vyvrcholení toho zběsnění. Zákaz účasti anglických týmů v pohárech nastal, když kapka přetekla. Mluvíme ale o situaci, jak byla před téměř 30 lety, a tehdejší celkem laxní přístup autorit. Od té doby se moc změnilo, začalo se dbát na větší bezpečnost návštěvníků, byla přijatá řada bezpečnostních opatření, padaly rychleji tresty – a podstatné je že padaly. A fotbal v Anglii se vyléčil. Viděl jsi někdy v zápasech Premier League na hřišti dělobuchy? Možná mi něco uniklo, já ne. A jestli by byli, tak pan házeč by si v budoucnosti tak leda mohl házet nějaký bumerang doma, místo aby ještě mohl chodit na zápasy.

                    Řešení? Při rizikových zápasech jsou nejen v UK přímo ve stadionu přítomní státní zástupce a soudce. Kamerový systém se natolik optimalizoval, že většinou se podaří bez pochyb vytáhnout z řad fandů toho, kdo se ve stadionu proviní. A do hodiny je odsouzen, jestli tedy souhlasí s procedurou rychlého práva. Má právo toto řešení odmítnout, pak si na soud počká, ale samozřejmě ve vězení. Uložený trest v systému rychlého práva může být například, že v den, kdy hraje jejich klub, se potrestaný musí povinně dostavit před zápasem na policejní stanici, kde bude jako trest mýt a leštit policejní kombíky, zametat dvůr, atd., a to na x-měsíců v lehčích případech. V horších, jako házení věci na hřiště, při vstupu na hřiště, ničení plotu atd. se uloží zákaz vstupu na stadion na x-let. A funguje to.

                    Za to u nás je běsnění fandů, běžná věc. Nemluvím o Slávistech, právě Sparta má v tom železnou reputaci. V okamžiku kdy si jejich klub bude muset jako trest opakovaně zahrát pár zápasů bez publika a budou viníci řádně potrestáni a samozřejmě budou hradit veškeré škody (a mateřský klub by po nich měl také vymáhat škodu za vzniklou ztrátu na vstupném při uzavřeném stadionu), se snad dočkáme nápravy.

                    Bongor jmenoval jen 2 mediální známé případy, ale to neznamená, že jich není víc a že by se smetly pod koberec. Juventus letěl o třídu níž (v první instanci dokonce o 2), protože byl skandál s podplácením, Rangers skončili v 4. lize protože neměli finance v pořádku. Můj Beerschot, klub který měl v Belgii snad tradici jako Anderlecht, se tento rok topil v dluzích. Výsledek je, že přestal vůbec existovat (ne dobrovolně, rozhodnutí federace) a měl nanovo začít až v 8. lize (nakonec se jeden klub v 5. lize částečně přejmenoval a Beerschot fandové k němu přešli). Samozřejmě že Beerschot v likvidaci přišel o všechno: veškeré hráče, vybavení, dokonce i fotky, suvenýry a vlaječky, které si po době své existence (založen v 1899) vyměnil se soupeři se zvučným jménem). Mimochodem, stejný Beerschot byl obviněn v ´80 letech že někdo se snažil navázat kontakt v rozhodčím – do měsíce se Beerschot ocitl v 3. lize. V ČR se vlekla kauza Olomouc-Bohemians 2 roky, a jakým výsledkem? Kauza kabela Křetínského? Kdo zná obsah? A opět se nic nedělo, víme jen, že Pelta byl údajně bledý. Různé machinace ohledně volby předsedy, o kauze Ivánek a kapříkách ani nemusíme ani mluvit. Navíc tisk ani jiné média to ani tak moc nezajímá. Vše nějak umře tichou smrti. Nikdo tady netvrdí, že jinde je všechno lepší a že by se tam neděly skandály – jestli se ale na ně přijde, padá alespoň trest.

                    A co se týká těch dělobuchů, nevzpomínám si, v kterém zápase minulou sezónu vybouchnul dělobuch u rohového praporku kde právě stál, jestli se nemýlím, Karol Kisel. Dopadlo to dobře, Kisel ale také mohl mít zničené bubínky v uších. Ti, s prominutím idioti, kteří si rádi hrají s pyrotechnikou, by si s ní měli hrát doma, na zahradě. Až jim jedny vybuchne v ruce, snad teprve pak pochopí že to na fotbal nepatří.

                    Český fotbal není ve zdravé kondici, a teď mám na mysli právě toto řádění fanoušků, stejně jak co se týká různých machinací v klíně FAČR. A jestli se sama nevyléčí, mohla by pomoc přít právě od UEFA.

  18. Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

    petrjir     před 11 lety 11.07.2013 09:02 |  
    0 0

    Nevíte, jaká byla včera sestava juniorky? A zda s námi trénuje ještě Krejčí?

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      klimi     před 11 lety 11.07.2013 10:47 |  
      0 0

      Náš web je opět tajemný jak hrad v Karpatech, ovšem v trošku jiném slova smyslu...Je opravdu takový problém pro klub zveřejnit nějaké info ještě ten večer?...

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        petrjir     před 11 lety 11.07.2013 10:53 |  
        0 0

        Taky se divím.

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        mirros     před 11 lety 11.07.2013 11:06 |  
        0 0

        Tohle já vůbec nechápu....to že není report ze zápasu juniorky, kterou posíláme jako naše "áčko"..nemá vysvětlení...nevím, co tam ředitelka se svými "býčky" dělá...

        • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

          1rytir     před 11 lety 11.07.2013 11:09 |  
          0 0

          A jste si jistý, že paní ředitelka vůbec něco dělá?

        • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

          petrjir     před 11 lety 11.07.2013 11:11 |  
          0 0

          A ten Krejčí ještě je ve Slavii? V článku o generálce s Mostem je pouze info o vstupném, ale kdo je zraněn, zda tu Krejčí zůstal nebo nějaké další info úplně chybí.

          • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

            bongor     před 11 lety 11.07.2013 11:20 |  
            0 0

            Krejčího potřebujeme i jako průměrného zadáka/ale já ho tím nehodnotím,jenom přebírám názory těch ,co ho trochu znají/,protože
            pořád je to lepší než nic.Kolařík na to podle mě ještě nemá,třeba bude brzy dobrej,ale kdyby zůstal jako jediná alternativa,tak by ho to jen frustrovalo,my bysme mu nadávala,mančaft asi taky.A nikdy by z něj nic nebylo.

            • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

              petrjir     před 11 lety 11.07.2013 11:34 |  
              0 0

              Doposud jsem vůbec nenadával a nekritizoval za to, že posily nepřišly, protože jsem navíc věřil, že Šeterleho slova do médií, že s nikým nejednají jsou jen pro novináře. Věřil jsem i info od Mirrose, že jednání probíhají a přijde kvalitní stoper a náhrada za Vošahlíka v podobě Masopusta by nemusela být nereálná. Navíc se mluvilo o 3-5 posilách. Chápu, že čím víc ubíhá čas, tím víc se ceny hráčů snižují a navíc základní jedenáctka je jasná (kromě dvou postů) a tak se nemusí kvůli eventuelním posilám překopávat celý kádr a mohou takzvaně nastoupit do rozjetého vlaku. Sezonu, ve které jsme vyhráli titul a postoupili do Ligy mistrů přišly posily těsně před začátkem ligy a taky si to sedlo. Ale čím víc se blíží první zápas, tím více mně přijde ze strany vedení podcenění situace okolo stopera a křídelního záložníka. Odešli dva, Ruda a Vošahlík a náhrada za ně není. Chtělo by to hráče podobného Šventovi, který by mohl hrát v obraně i v záloze. A ke Krejčímu nevím, co mám říct. Neviděl jsem ho, neznám ho a čekal jsem upřímně řečeno zajímavější jméno, ale nechám se překvapit, může být kvalitní. Otázka ale je, zda je ještě ve Slavii a zda máme o něj zájem.

              • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

                mirros     před 11 lety 11.07.2013 15:03 |  
                0 0

                Tak já tomu taky věřil..ta jména s kterýma se jednalo seděla...bohužel zřejmě nedošlo k dohodám. za to já ovšem už nemohu

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        klimi     před 11 lety 11.07.2013 11:54 |  
        0 0

        Přesně tak, obzvláště v době, kdy se napíše jeden článek za tři dny...

        Jinak po Krejčím se asi slehla zem, nikdo nic neví...Snad se dotáhne aspoň on, i když ne že by to byla nějaká výhra...

  19. Posily

    Tomski     před 11 lety 11.07.2013 12:38 |  
    0 0

    tak prý s námi trénuje Štěpán z Hradce a nějaký stoper ze Žižkova...nevíte o tom někdo něco ?

  20. Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

    mike-k (přítel SN)     před 11 lety 11.07.2013 12:47 |  
    0 0

    Tak na oficiálech juniorka porazila Dvůr Králové. Aspoň s kým hrajou by vědět mohli.

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      petrjir     před 11 lety 11.07.2013 13:02 |  
      0 0

      Tech chyb tam maji cim dal vic. To je profesionalita! Dle ucastnika juniorky, ktery vyse napsal komentar nastoupil Oskar Fotr, na oficialkach ale zmineny neni.

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        klimi     před 11 lety 11.07.2013 13:19 |  
        0 0

        V sestavě víc věřím oficiálkám, záměna měst je trochu ostuda, ale...

  21. Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

    Oja     před 11 lety 11.07.2013 14:19 |  
    0 0

    Tak jak jsem psal pod minulým článkem, byl jsem se dnes podívat na tréninku. Trénuje s námi Vojtěch Štěpán a ještě jeden stoper ze Žižkova, podle fotky to bude asi Kaarel Kiidron.

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 11.07.2013 14:30 |  
      0 0

      To je ten mladý Estonec?

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        Alanor (admin)     před 11 lety 11.07.2013 14:30 |  
        0 0

        Ano.

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        Oja     před 11 lety 11.07.2013 14:30 |  
        0 0

        Jojo.

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        klimi     před 11 lety 11.07.2013 14:40 |  
        0 0

        A nějaké reference na něj jsou? Sledoval jste ho někdo minulou sezónu? :)

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      Barra     před 11 lety 11.07.2013 15:05 |  
      0 0

      Díky Fashere že sis udělal čas na ten trénink a nás tak všechny potěšil. Nevím, zda z těch testů něco bude, ale alespoň se něco děje co se týká možných posil. Thumbs up!

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        Oja     před 11 lety 11.07.2013 15:10 |  
        0 0

        Rádo se stalo:) Štěpán mě zaujal, je rychlej a měl super centry (aspon teda na treninku). Měli by ho podepsat. Ten stoper mi přišel takový neobratný, ale těžko říct, byl to jen trénink. Postavou mi připomínal spíš brankáře:)) Jinak to vypadá, že minimálně zítra bude na stoperu vedle Bortela Petrák...

        • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

          Alanor (admin)     před 11 lety 11.07.2013 15:11 |  
          0 0

          A co ten Krejčí? Je stále ve Slavii?

          • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

            Oja     před 11 lety 11.07.2013 15:17 |  
            0 0

            Je.

            • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

              Barra     před 11 lety 11.07.2013 15:20 |  
              0 0

              Tak teď jsem už úplně happy.

              • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

                Oja     před 11 lety 11.07.2013 15:23 |  
                0 0

                Doufám, že dostane příležitost aspoň na chvíli v zítřejším zápase, protože z dnešních stoperů mě zaujal nejvíc, i rozehrávku by mohl mít slušnou.

        • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

          Borris     před 11 lety 11.07.2013 15:15 |  
          0 0

          Tak Štěpána bych u nás rád viděl i na základě jeho výkonů v Hradci. V Hradci na něm spolu s Šislerem a Harbou stála hra.

        • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

          Barra     před 11 lety 11.07.2013 15:16 |  
          0 0

          A díky za postřehy! Štepán byl už v HK ok, věkově je to zralý hráč. Co se týká Kiidron si neumím nic konkrétně vybavit, než co má z webu: 23 let, 190 cm. Petrouš by měl umět posoudit, jestli by mohl obstát jako obránce, či nikoliv. Jinak jsi mě s Petrákem na stoperu moc nepotěšil - těch zkoušek už bylo několiv, nikdy nebyl velký úspěch. Myslím že Ondra by se třeba mohl chytit vedle Martina Latky, zkušeného hráče, ale Bortel je také ještě zajíc, co se týká první ligy, a nevidím v něm prozatím takovou tu přirozenou autoritu. Uvidíme. V každém případě je to dnes den plný novinek!

  22. Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

    mike-k (přítel SN)     před 11 lety 11.07.2013 14:44 |  
    0 0

    Tak teď už jsem úplně mimo.

    Vojtěch Štěpán - před měsícem měl hostovat v MB a teď už je volný hráč?? Takže ho po návratu z testů v MB, Votroci vyhodili??

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      Alanor (admin)     před 11 lety 11.07.2013 14:46 |  
      0 0

      Ne, v Hradci mu skončila smlouva.

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        mike-k (přítel SN)     před 11 lety 11.07.2013 14:57 |  
        0 0

        Aha, díky.

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      Borris     před 11 lety 11.07.2013 15:27 |  
      0 0

      a na týmové fotce Bolky, Štěpán také není.... Ale také jsem měl za to, že už je jeho příchod do Bolky dotažený. Na testech tam byl z Hradce Uškovič, ale Štěpán jsem myslel že už je tutovej.

  23. Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

    RaDDa521     před 11 lety 11.07.2013 15:02 |  
    0 0

    FK Viktoria Žižkov @fkvz 57s

    @KaarelKiidron je za zkoušce v @slaviacz a opačným směrem do @fkvz na testy přišel Marek Červenka

  24. Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

    Koky (přítel SN)     před 11 lety 11.07.2013 15:12 |  
    0 0

    Mně to přijde jako další amatérský krok...Proč Kiidron neabsolvoval už soustředění v Rakousku, když o něj teda jakože máme zájem? U Štěpána chápu, že byla rychlejší Boleslav, ale toho stopera nepochopím, od začátku je jasné, že máme vlastně jen tři zdravé stopery včetně Čepeláka a Kolaříka a Kiidron nepatří asi zrovna mezi ty o které by se prala celá GL, takhle si s námi pákrát zatrénuje a když sem u nepovede zítřejší přátelák, tak se vrátí zpátky na Žižkov, jestli tomu rozumím správně. Chápu testování Krejčího, který taky skončil až teď někdy, ale tohle mi fakt nejde do hlavy. Co by Petroušovi udělalo, kdyby tenhle kluk prostě s námi absolvoval přípravu a pak se na základě situace, jestli teda podepíše ten Ujfaluši nebo někdo jinej nebo ne, rozhodl, zda bude pokračovat v týmu i na podzim.

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      Barra     před 11 lety 11.07.2013 15:19 |  
      0 0

      Možná, že Kiidron není volný hráč a že Žižkov nedal před Rakouskem souhlas s možným hostováním? Nevím, jestli Červenka jde na Žižkov, tak se může jednat o vzájemné dohodě.

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        sasky     před 11 lety 11.07.2013 15:51 |  
        0 0

        Nebo se prostě v tu dobu jednalo s někým jiným... Zase nekritizujme naprosto bez informací...

    • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

      no-nick     před 11 lety 11.07.2013 15:48 |  
      0 0

      Myslíš, že kdyby to šlo udělat tak, aby byl s námi už na soustředění, že by vedení či Petrous odmítli a vzali ho až teď?

      • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

        Alanor (admin)     před 11 lety 11.07.2013 15:49 |  
        0 0

        Spíš si myslím, že vedení chtělo jiné hráče a zjistilo se, že máme smůlu, tak se to teď na poslední chvíli snažíme nouzově řešit.

        • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

          Koky (přítel SN)     před 11 lety 11.07.2013 17:07 |  
          0 0

          Přesně tak to vidím taky, nepřipomíná to tak trošku situaci z předchozího působení Petrouše, kdy sice peníze nebyli, ale strávil u nás celkem dlouho dobu Charuza, kterého jsme nakonec nevzal a vzali za vděk Cicmanem..

        • Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

          no-nick     před 11 lety 11.07.2013 17:40 |  
          0 0

          Sice jen odhadujeme, ale souhlasím. Proto bych nemluvil o amaterismu bez bližších informací. Anonymně obvinit je snadný.

  25. Re: Radek Černý se vrací do Slavie!

    zeleznik2     před 11 lety 12.07.2013 18:38 |  
    0 0

    Tak před třemi či čtyřmi roky, bych skákal radostí, ale dnes mám už jen radost. Posila to určitě je, ale co si od něj v 39 letech vedení slibuje?oficiálně přichází krýt záda Čontymu. Doufám, že to v kabině a mezi nimi klapne a že nenastanou nějaké komplikace a že se nepotvrdí " Dva kohouti v jednom kurníku, to nikdy nedělá dobrotu. Jestli je to tah, aby Kamil cítil tlak a bil se o post jedničky, tak angažování Radka plně schvaluji a vítám, ale pokud to tak není, tak tento tah jednoduše nechápu. Diviš by byl určitě lacinější a perspektivnější, Kamila čekají asi tak dvě sezóny a konec kariéry a pak budeme muset řešit brankářský rébus.