Bern - Slavia 2:2 (0:1)
Branky: 52. Costanzo (pen.), 85. Kubo (pen.) - 34. a 73. Juhar
Slavia: Čontofalský - Dostál (46. Kolařík), Nitrianský, Bortel, Čonka - Mičola, Gecov, Zmrhal, Juhar (85. Koreš) - Kisel (80. Šimeček) - Škoda (46. Fenin)
Trenér Michal Petrouš se rozhodl vyřešit nedostatek stoperů nasazením Nitrianského vedle Bortela a vzniklé místo na pravém kraji obrany obsadil Martin Dostál. V úvodu zápasu měli více ze hry domácí Švýcaři, ovšem Slavii podržel Čontofalský a z branky se tak po půlhodině hry radovali sešívaní, když míč do branky dopravil Juhar - 0:1! Škodovu šanci vychytal golman domácích, míč za svá záda nepustil ani Čontofalský, a tak byli v poločase spokojenější červenobílí. To se však změnilo brzy po začátku druhé půle, kdy z penalty po Kolaříkově faulu vyrovnal Costanzo, byl to již třetí Kolaříkův penaltový faul v poměrně krátké přípravě. V 73. minutě se slávisté dostali opět do vedení, když se parádní ranou - už druhou takovou v přípravě - prosadil Martin Juhar. Vedení však slávisté neudrželi, pět minut před koncem totiž sudí odpískal další penaltu proti Slavii, kterou proměnil Kubo, zápas tak skončil nerozhodně 2:2.
Komentáře (126)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Bern - Slavia 0:0 v 1. pol.
petrjir před 11 lety 05.07.2013 18:54 |Já myslel, že Bortel je taky mimo hru?
Re: Bern - Slavia 0:0 v 1. pol.
klimi před 11 lety 05.07.2013 18:57 |Jen jsem zvědav, kdy konečně vyřeší nedostatek stoperů pánové Šetrle s Řebíčkem, abychom to takhle nelepili celý podzim...
Re: Bern - Slavia 0:0 v 1. pol.
spojka před 11 lety 05.07.2013 19:26 |Pokud to bude fungovat, tak věřím, že jsou schopni to takhle celý podzim opravdu lepit. Pokud ne, tak někdy po pátém kole přijde na hostování nějaký druhý Cicman.
Re: Bern - Slavia 0:0 v 1. pol.
bongor před 11 lety 05.07.2013 22:25 |Jenže jak vidíš,tak to moc nefunguje.Ten Kolařík na to evidentně zatím nemá.A další věc,která mě zaráží,ten Škutka musí už bejt pěkně vytočenej.
Re: Bern - Slavia 0:0 v 1. pol.
Arutha před 11 lety 06.07.2013 00:47 |Škutka má zdravotní problémy...
Re: Bern - Slavia 0:0 v 1. pol.
Eluin (přítel SN) před 11 lety 05.07.2013 19:09 |Já tomu samozřejmě moc nerozumím, ale nebylo by lepší, kdyby místo Nitrianského hrál na stoperu Kolařík? Ať si raději kluk jeden zvyká..., bůhví, zda nám ještě někdo dorazí...
Re: Bern - Slavia 0:0 v 1. pol.
edenian před 11 lety 05.07.2013 19:27 |Nebo si takhle trener vynuti.
Re: Bern - Slavia 0:0 v 1. pol.
Edwardtheiron před 11 lety 05.07.2013 19:10 |"Budeme informovat pouze o vstřelených gólech."
Omlouvám se, jestli vypadám jako kverulant, ale mají ve Švýcarsku problém s připojením k netu? Nebo jaký je jiný smyl té věty, uveřejněné v on-line přenosu na ofi stránkách?
Re: Bern - Slavia 0:0 v 1. pol.
RobCZ10 před 11 lety 05.07.2013 19:17 |že na to kaděj. Nic víc nic míň za tim nehledej
Re: Bern - Slavia 0:0 v 1. pol.
Edwardtheiron před 11 lety 05.07.2013 19:21 |To chápu, ale chtěl bych vědět, proč. A abych to upřesnil, zajímalo by mne, jakou práci teď momentálně vykonává ten člověk, který sedí s notebookem na klíně a zatím napsal právě tu jedinou větu.
Re: Bern - Slavia 0:0 v 1. pol.
RaDDa521 před 11 lety 05.07.2013 20:52 |asi to bude tím, že normálně ten člověk, který tohle má na starost neodletěl s týmem..
Re: Bern - Slavia 0:0 v 1. pol.
edenian před 11 lety 05.07.2013 19:17 |Vzhledem k tomu ze na netu YBB nenajdes zminku o Slavii ani o zapasu / ja jsem tedy nenasel, ale mohu se mylit / tak je mozne vsechno.
Re: Bern - Slavia 0:0 v 1. pol.
Eluin (přítel SN) před 11 lety 05.07.2013 19:28 |Aby to také nebylo nějaké "béčko" + juniorka... :-)
Re: Bern - Slavia 0:0 v 1. pol.
th před 11 lety 05.07.2013 19:29 |Zmínka tam je, když koukneš ne do rozpisu zápasů do tréninkového plánu 1. mužstva, tak tam rozpise ten zápas je. Někde z přípravných zápasů nedělají takovou vědu jako jsme zvyklý u nás, ale berou to prostě jako druh tréninku - se sparring-partnerem.
Re: Bern - Slavia 0:0 v 1. pol.
spojka před 11 lety 05.07.2013 19:21 |Při pohledu na tu sestavu s Dostálem, Škodou nebo Zmrhalem mi ty Petroušovy výroky o 5. místu přijdou jako výsměch. Tah s Nitrianským na stoperu, to je taky pecka... hlavně když údajně máme v juniorce takový potenciál.
Re: Bern - Slavia 0:0 v 1. pol.
Edwardtheiron před 11 lety 05.07.2013 19:27 |Beru.Všechno beru, jen by mne zajímalo, co dělá ten člověk,který bude informovat o gólech. Jakou má jinou práci, že nemůže informovat i o dalších událostech.
Re: Bern - Slavia 0:0 v 1. pol.
Edwardtheiron před 11 lety 05.07.2013 19:31 |Omlouvm se, nevím, proč je to tady, mělo to být výš.
Re: Bern - Slavia 0:0 v 1. pol.
th před 11 lety 05.07.2013 19:31 |Alespoň sestava soupeře pro představu by bodla ....
Re: Bern - Slavia 0:0 v 1. pol.
Kenny před 11 lety 05.07.2013 20:48 |Třeba je to náš masér....
Re: Bern - Slavia 0:0 v 1. pol.
violence před 11 lety 06.07.2013 10:45 |Co Ti vadí na Zmrhalovi? znalče...
Re: Bern - Slavia 0:0 v 1. pol.
edenian před 11 lety 05.07.2013 19:38 |Zase to za Skodu propali nekdo jinej :-)
Re: Bern - Slavia 1:1 v 2. pol.
Elanius před 11 lety 05.07.2013 20:16 |Doufam, ze Kolarik neni autorem te penalty ... To uz by byla jeho treti ... :-D
Re: Bern - Slavia 1:1 v 2. pol.
quelhar (admin) před 11 lety 05.07.2013 20:17 |Jj... A zaroven dost dobry duvod pro to, aby i v lize radeji hrala obrana s Nitrianskym na stoperu nez s Kolarikem.
Re: Bern - Slavia 1:1 v 2. pol.
Elanius před 11 lety 05.07.2013 20:25 |Proste ten stoper je fakt pruser :-( S tiimhle nemuzeme do ligy :/
Re: Bern - Slavia 1:1 v 2. pol.
Barra před 11 lety 05.07.2013 20:30 |Právě jsem chtěl poznamenat, že jsme dostali 4 penalty proti během posledních 4 zápasů (Krasnodar, Fuerth, Pardubice, YB). Kluci nějak přiostřili. Mýlím se, že jsme minulou sezónu dostali jen jednu penaltu proti, v prvním zápase proti Jihlavě? Alespoň si na žádnou jinou nevzpomínám.
Re: Bern - Slavia 1:1 v 2. pol.
quelhar (admin) před 11 lety 05.07.2013 20:45 |Spis nez ze kluci priostrili si myslim, ze to je tim, ze proste vzadu nestihaji a tak fauluji.
Re: Bern - Slavia 1:1 v 2. pol.
Borris před 11 lety 05.07.2013 20:29 |Zajímalo by mě kolikrát se ještě musíme přesvědčovat o tom, že naší obranu je třeba RAPIDNĚ posílit! Za dva týdny liga...
Re: Bern - Slavia 1:1 v 2. pol.
bongor před 11 lety 05.07.2013 22:29 |Mě už jsi přesvědčil Borrisi,teď ještě někoho kompetentnějšího.
Re: Bern - Slavia 1:2 v 2. pol.
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 05.07.2013 20:39 |Dle odehranych minut se zda, ze nas nejlepsi utocnik Skutka je v klatbe. To je skutecne smutne, kdyz dostavaji daleko vic prostoru impotenti Skoda a Fenin:-(
Nevite, kdo udelal tu penaltu? Mj. Mi prijde, ze jich je nejak moc.
Re: Bern - Slavia 1:2 v 2. pol.
spojka před 11 lety 05.07.2013 20:42 |Škutka je údajně zraněný. Ale že jako první volba půjde do ligy Škoda, to je opravdu smutné. Stejně jako hra na jednoho útočníka.
Re: Bern - Slavia 1:2 v 2. pol.
Barra před 11 lety 05.07.2013 20:42 |Není Škutka dnes zraněný? Viz oficiálky. Ale souhlasím, že Dávid by měl více hrát, je typ hráče který je mi sympatický.
Re: Bern - Slavia 1:2 v 2. pol.
bongor před 11 lety 05.07.2013 22:32 |Ahoj Barro,mně se taky zdá Dávid jako nejlepší volba.Škodu nechci nějak shazovat,ale není těch branek na hrotového útočníka nějak málo?Podívej se do svých záznamů.dík.
Re: Bern - Slavia 1:2 v 2. pol.
opicemag před 11 lety 05.07.2013 20:43 |Penalta by mě také zajímala.
Na oficiálních stránkách píší, že Petrák a Škutka dnes nenastoupí kvůli zdravotním problémům: http://slavia.cz/online.asp?id=765
Re: Bern - Slavia 1:2 v 2. pol.
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 05.07.2013 20:52 |Ok, diky za info, jinak jsem si to jeho opomijeni nedokazal vysvetlit. Skoda dal gol za pet zapasu, co ten neda, to je do nebe volajici. A Fenin, ten se ne a ne najit.
PRo me je Skutka jasne prvni volba do utoku. Zatim ale z te pripravy moc nadseny nejsem, strasi me obrana..
Re: Bern - Slavia 2:2 v 2. pol.
Kenny před 11 lety 05.07.2013 20:52 |...a další pentle....
Re: Bern - Slavia 2:2 v 2. pol.
1rytir před 11 lety 05.07.2013 20:52 |Na 2:2 zase z penalty?!?!
Re: Bern - Slavia 2:2 v 2. pol.
Barra před 11 lety 05.07.2013 20:54 |Patá penalta za poslední 4 zápasy... (počítám i Pardubice)
Re: Bern - Slavia 2:2 v 2. pol.
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 05.07.2013 20:59 |Tak to uz je opravdu na zamysleni. To snad ve Slavii ani vubec nepamatuju..
Re: Bern - Slavia 2:2 v 2. pol.
opicemag před 11 lety 05.07.2013 20:53 |Další penelata. Tahle je prý Čontofalského.
Re: Bern - Slavia 2:2 v 2. pol.
quelhar (admin) před 11 lety 05.07.2013 20:58 |Ovsem ta prvni opravdu Kolarikova. To je dost varujici.
Re: Bern - Slavia 2:2 v 2. pol.
Borris před 11 lety 05.07.2013 21:01 |Nekecej :-D tak to už je fakt masakr a asi už ne náhoda bohužel.... Na co páni Šeterle a Řebíček čekají s tím posílením obrany?!?!
Re: Bern - Slavia 2:2 v 2. pol.
Barra před 11 lety 05.07.2013 21:02 |Jakou měl Kolařík reputaci v juniorce co se týká zaviněných penalt? AJe ale zřejmé, že nestačí bránit bez chyb v dospělém fotbale.
Re: Bern - Slavia 2:2 v 2. pol.
quelhar (admin) před 11 lety 05.07.2013 21:08 |V juniorce pusobil Kolarik vetsinou pomerne jiste, rozhodne jsem nezaznamenal, ze by nejak casto hasil sve chyby fauly (zvlast ve vapne).
Re: Bern - Slavia 2:2 v 2. pol.
Barra před 11 lety 05.07.2013 21:22 |Jde o zkušenost, kterou získá jen tím že bude hrát na jiné úrovni než v juniorce. Hra v A-čku je tvrdší, rychlejší, hráči-profíci jsou více mazaní, používají více faulů, triků. Právě proto je hostování v druhé lize tak dobré na získání jiných náviků. I když, momentálně můžeme být rádí alespoň za to, že Kolaříka máme.
Re: Bern - Slavia 2:2 v 2. pol.
Barra před 11 lety 05.07.2013 21:46 |... návyků, samozřejmě
Re: Bern - Slavia 2:2 v 2. pol.
spojka před 11 lety 05.07.2013 21:05 |Od Krasnodaru 3 góly, od Fürthu 3, od Bernu 2, k tomu abnormální množství penalt. Útočníci v podstatě nedávají góly, přesto se pořád hraje na jednoho útočníka (ke všemu ještě na Škodu). Od Petrouše jsem v podstatě neslyšel kritiku, jen neustálé řeči o zabudování mladých a obrovském potenciálu. Ten potenciál je v podstatě nulový, protože evidentně nejsou schopní se prosadit v dospělém fotbale, přestože věk už na to mnozí mají (narozdíl od odchovanců sparty nebo Olomouce). Tohle je prostě špatně a směřuje to k další zbytečné sezoně, kde bude pár hezkých zápasů, o něco víc průserů a většina nudných zápasů, které nám zajistí osmý devátý flek.
Re: Bern - Slavia 2:2 v 2. pol.
opicemag před 11 lety 05.07.2013 21:10 |Asi nejsou peníze. S tím nic neuděláme. A pokud se k tomu přidá naše vedení...
Re: Bern - Slavia 2:2 v 2. pol.
1rytir před 11 lety 05.07.2013 21:17 |Obrana je zkrátka v háji a hra na jednoho útočníka nedovoluje, aby se osamocený hrot stal i střelcem. Je pravda, že jen u nás jsou junioři nadějní, jinde jsou kluci jejich věku téměř stálicemi základních sestav A týmů!
Re: Bern - Slavia 2:2
Barra před 11 lety 05.07.2013 21:44 |Zdá se, že Knoflíček naučit Juharovi lépe namířit mušku. Budeme z Martina ještě mít radost.
Re: Bern - Slavia 2:2
Elanius před 11 lety 05.07.2013 21:46 |Jenze pokud budeme dostavat 2-3 goly kazdy zapas, potrebovali bysme ty Juhary aspon dva :-(
Re: Bern - Slavia 2:2
Barra před 11 lety 05.07.2013 21:55 |Počkej, až Škoda se rozjede - a bude opakovat svůj gól proti Plzni. A doufám že Škutka dostane svojí chanci. Na Fenina bych bohužel moc nevsázel. Ale máme ještě stále starého dobrého Karolka.
Re: Bern - Slavia 2:2
bongor před 11 lety 05.07.2013 22:37 |asi moc dlouho ne,uvidíš,že ho co nejdřív zase prodáme,jestli mu tahle ostrostřelba ještě chvíli vydrží.Takhle se to musí hrát,pokud má někdo dělo v noze,musí to zkoušet.Ono se něco ujme.
Re: Bern - Slavia 2:2
houston (přítel SN) před 11 lety 05.07.2013 21:54 |Skutečně mně neuvěřitelně s..e hra na jednoho útočníka ! Jak máme v zápasech vyhrávat, když už v systému je nastaveno velmi omezené dobívání soupeřovy branky. A kecy českých trenérů o podhrotových hráčích, či ofenzivních becích a záložnících jsou jen výmluvami. Pro diváka je lepší výsledek s více góly než česká holomajzna na udržení nuly za každou cenu. A jelikož zadek hoří, vrhněme víc sil dopředu.
Re: Bern - Slavia 2:2
quelhar (admin) před 11 lety 05.07.2013 21:58 |Ktery evropsky tym dnes hraje na dva utocniky?
Re: Bern - Slavia 2:2
spojka před 11 lety 05.07.2013 22:10 |Upřímně, mně je úplně jedno, na kolik útočníků hrají evropské týmy. Zajímá mě Slavie. Tady se zřejmě všichni "progresivní" trenéři vzhlédli v těch Barcelonách, Bayernech, Dortmundech a dalších, kteří sice asi na jednoho útočníka hrají, ale jaksi už jim nedochází, že ty tyhle kluby mají hráče kvalitou trochu jinde. Tady to končí tím, že Radové, Petroušové a podobní postaví hráče do rozestavení alá Barcelona a tím to končí. Výsledkem je, že pak do vápna létají ze čtyřiceti metrů nákopy na jednoho Škodu, který navíc ani útočník původem není, a možná i proto má neuvěřitelný talent nabíhat si jinam, než kam by mohl přijít balon.
Ještě před pár lety bylo pro Slavii skoro nemyslitelné hrát na jednoho útočníka (minimálně doma). Teď už ani nevím, co by se muselo stát, aby se trenér nebál postavit od začátku dva útočníky. Asi bychom po x letech konečně museli mít pořádného trenéra.
Re: Bern - Slavia 2:2
Barra před 11 lety 05.07.2013 22:19 |Máš nárok na svůj názor, snad by ses ale mohl napřed zamyslet nad hrou kterou jsme ukázali na konci sezóny. Góly ti nestačily? A nejednalo se o nějaké nákopy ze 40 metrů, jak míníš. ´Petroušové a podobní´? Předpokládám, že vizitku jakou má Petrouš jako fotbalista a trenér asi nemáš. Nebo mýlím se, když tak odborně zhazuješ jiné?
Re: Bern - Slavia 2:2
spojka před 11 lety 05.07.2013 22:29 |Mít stejnou vizitku jako trenér, jehož kritizuji, je podmínkou pro vyjádření názoru? Jak si potom všichni mohli dovolit kritizovat Radu (mj. bývalého trenéra reprezentace)? Fotbalovou vizitku jako Petrouš sice nemám, ale fotbal sleduji zhruba stejně dlouho. Na Slavii jsem samozřejmě chodil už v době, kdy Petrouše asi ani nezajímala (logicky, hrál jinde). Ale to není podstatné.
Podstatná je hra Slavie a můj názor je ten, že není dobrá. Hra na konci sezony? Byl jsi na těch zápasech, nebo jsi viděl jen góly? Ano, hra byla dobrá, ale až poté, co padl jeden dva góly. Za stavu 0:0 to byla hra stejná, jako pod Radou. Taky je dobré vidět, kdo proti nám v těch zápasech stál - Jablonec bez klíčových hráčů, Budějovice, Hradec, v Plzni se o fotbalovém výkonu nejde bavit, tam to bylo jen o nasazení a bojovnosti a pak Jihlava, kde se dost jednoznačně prohrálo. Ano, ve srovnání s Radou to byl pokrok, ale nic, co by nás opravňovalo myslet s tímhle týmem na nějaký radikální posun nahoru.
Re: Bern - Slavia 2:2
Barra před 11 lety 05.07.2013 22:58 |Jasně. Byli to tedy podle tebe asi stejní ubozí soupeří jako na jaře 2011, kdy jsme prohráli pod Petroušem jen jednou, byli relevace jaro a získali 1,85 bodů na zápas. Ale hra Slavie pod Petroušem byla tehdy také špatná podle tebe, jestli tomu rozumím.
Jinak tvoji kritiku nechápu, obzvlášť kdy Petrouš nemá k dispozi Latku/Dobrotku a Huba, které jsme tady minulou sezónu měli. A to by byl sakra rozdíl ve stabilitě obrany. Proti Fuerthu v druhé polovině 2 branky během 3 minut s obranou Dostál-Kolařík-Čepelák-Tusjak, s Radkem Černým který také nebyl sehraný s mužstvem. Myslíš snad že Petrouš by si nepřál mít k dispozici hráče v obraně jako má Plzeň, nebo mít posily jako Boleslav teď provádí? Nebo má ty hráče snad sám financovat z vlastní kapsy? Takže jaká kritika na Petrouše?
Ale nikdo ti tvůj názor nebere, klidně můžeš kritizovat a říkat jak by to podle tebe tedy mělo být.
Re: Bern - Slavia 2:2
spojka před 11 lety 05.07.2013 23:16 |Já samozřejmě chápu, že Petrouš hraje s tím, co má k dispozici a že toho moc není (na druhou stranu to byl on, kdo s vědomím toho, jaký má kádr, vyhlašuje útoky na páté místo, takže předpokládám, že v jeho očích má k dispozici kádr na páté místo). Ale to přece neznamená, že ty výkony budeme chválit jen proto, že ti kluci na víc nemají. To by třeba v Baníku, kde už mají pomalu druholigový kádr, museli ty hráče nosit na rukou.
Petrouš si navíc na tuhle kritiku nabíhá sám neustálým opakováním o velkém potenciálu juniorky. Argumentuješ obranou Dostál-Kolařík-Čepelák-Tusjak. Já se tedy ptám o jakém potenciálu je tu řeč, když ve spartě nebo Olomouci, tj. v klubech v tabulce nad námi, jsou hráči v tomhle věku už stabilně v základních sestavách?
Rozebírat tady, jak by to ve Slavii mělo být, asi nemá cenu. Nemáme k tomu dostatek informací a stejně bychom to tu nevyřešili. To, co všichni vidíme, je fotbal na hřišti, kde už několik let hrajeme na jednoho útočníka, který nedává góly (nezávisle na tom, kdo tím útočníkem zrovna je). Přesto je to trenéry neustále omlouváno nějakým fiktivním počtem záložníků zapojujících se do útočení.
Re: Bern - Slavia 2:2
Barra před 11 lety 05.07.2013 23:33 |Samozřejmě že respektuji tvůj názor.
Jen aby bylo jasné, Petrouš mluvil o 5 místě (a jsem rád že si stanovil jasný a konkrétní cil) za podmínku zachování hráču z minulé sezóny. Vošahlík pryč, Hub končil, Dobrotka x - týdnů out. Petrouš také jasně naznačil že potřebujeme posílit obranu.
Co se týká juniorky, více krát Petrouš jasně také opakoval, že tito hráči se musí citlivě a postupně zapracovat do prvního mužstva. Jinak si nemyslím, že bychom byli s odchovanci na tom tak špatně: kolik bylo Suchýmu, Petrákovi, Švecovi, Zmrhalovi, Necidovi - a řadu dalších jmén jsem uričitě zapomněl, když hráli v prvním mužstvu?
Re: Bern - Slavia 2:2
laik před 11 lety 07.07.2013 11:32 |Dostál 2. polovinu nehrál, přesto zavinil 2 góly. Nic nového.
Re: Bern - Slavia 2:2
pl3 před 11 lety 05.07.2013 22:38 |Je zajímavé, že podobné příspěvky jsem zde od tebe nečetl po zápasech s Jabloncem, Budějovicemi, Hradcem nebo Krasnodarem, ale chápu, že bylo třeba si počkat na zápas, kdy dáme pouze dva góly kvalitnímu zahraničnímu celku a zkritizovat hru týmu po zápase, který jsi ani neviděl.
Tvoje první věta vpodstatě devalvuje celý následující příspěvek. Pokud je ti jedno, jak hrají nejlepší týmy, tak máš asi poměrně tradiční české myšlení a potřebu zvovu vynalézat věci, které již někdo objevil. Ale pokud ti tedy nevoní evropské týmy, se kterými tedy alespoŇ příští sezonu nepřijdeme do styku, tak mi napiš, který ze špičkových českých týmů hraje na dva útočníky? Já o žádném takovém nevím. Navíc my máme to štěstí, že disponujeme poměrně velmi slušně střelecky obdařenými krajními záložníky Juhara s Mičolou, kteří se tlačí do zakončení v pozici útočníků, pokud mužstvo útočí, a vtéto fázi přebírají jejich roli krajní obránci, a pokud mužstvo brání, tak jsou z nich opět záložníci, A ano, útočník je v tomto systému často využíván k tomu, aby na sebe vázal pohybem obránce a otvíral tak prostor pro minimálně čtyři útočící hráče ze zálohy. Samozřejnmou součástí jsou také náběhy dalších hráčů, aktivita dopředu a samozřejmě z toho plynoucí riziko a možnost kontrů soupeře a tudíž větší pravděpodobnost inkasované branky. Nasazení druhého útočníka automaticky přeceneimplikuje větší ofenzivní sílu týmu,ale oslabení mezihry na úkor nátlakového fotbalu (PetroušxRada). A tak by se samozřejmě dalo pokračovat dále a dále, ale obávám se, že by to v tvém případě, podle stylu tvých příspěvků,bylo házení hrachu na zeď...
Re: Bern - Slavia 2:2
spojka před 11 lety 05.07.2013 22:51 |Teoreticky to máš zmáknuté dobře. Hřebíkovy a Csaplárovy televizní estrády evidentně na české fandy měly vliv. To tradiční české myšlení je naopak zaslepené rozumováním těchto pánů, kteří teoreticky vědí všechno, ale v praxi to jim to jaksi nefunguje.
Pokud si myslíš, že budeš hrát jako Barcelona, když postavíš hráče do stejného rozestavení jako ona (a podle tohoto příspěvku to tak vypadá), tak je jakákoliv další diskuze s tebou opravdu jen házením hrachu na zeď. Každý máme na hru Slavie svůj pohled a rozsoudí nás až zápasy. Jsem zvědav, jak tam Škoda bude otvírat prostor pro "minimálně čtyři útočící hráče ze zálohy".
Re: Bern - Slavia 2:2
pl3 před 11 lety 05.07.2013 23:08 |Jen krátce - ne, nemyslím si, že budeme hrát jako Barcelona, přecejen Barcelona hraje i v rámci ostatních špičkových týmů trošku odlišný fotbal, založený na atributech a kvalitách, kterými naši hráči nedisponují a disponovat nikdy nebudou, a dokonce si ani nemyslím, že budeme hrát jako kterékoliv jiné špičkové evropské mužstvo, nejsem naivní. Ale těším se, a většina zápasu pod Petroušem mě k tomu opravňuje, že navážeme na výkony z konce minulé sezóny a budeme se prezentovat ofenzivní hrou s větším množstvím šancí. Góly už jsou druhá věc, k těm je potřeba ještě kvalitní nadstavba, a zde už jsme zas limitováni kvalitou hráčů, takže rozhodně neočekávám gólové příděly v každém zápase, ale po měsících utrpení pod Strakou a Radou se těším, že konečně snad Slavie bude hrát koukatelný fotbal a nemyslim si, že by bylo jakkoliv omezující, při současné kvalitě našeho kádru(resp. útočníků), že hrajeme na jednoho útočníka a čtyři ofenzivní záložníky, místo na dva "řádné" útočníky a tři ofentivní záložníky, a neshazoval bych kvůli tomu hru, kterou doposud Slavie předváděla.
Re: Bern - Slavia 2:2
Almik před 11 lety 06.07.2013 01:58 |Spojka, ty seš dobrej kretén, ty to asi moc nesleduješ co!!! Když ted čtu tyhle tvoje komentáře, přijde mi, že seš naprostej neználek :-(
Re: Bern - Slavia 2:2
pl3 před 11 lety 05.07.2013 22:15 |Všiml jsi si, že ke konci minulé sezóny došlo k výměně trenérů? Viděl jsi některý z posledních 5ti zápasů ligy? Četl jsi někdy rozhovor s trenérem Petroušem? Sleduješ zahraniční ligy a trendy ve fotbale obecně? Jestliže si alespoň na jednu z těchto otázek odpovíš ano, tak nechápu, jak jsi mohl tvůj příspěvek vůbec napsat.
Re: Bern - Slavia 2:2
bongor před 11 lety 05.07.2013 22:46 |Já tohleto škatulkování moc nemusím.To už jsem sem jednou psal,jaké bývalo rozestavení před 4-2-4,bylo to 2-3-5,potom 3-2-5.
Potom s začalo hrát s liberem a já nevím co všechno.Ale pořád je rozhodující,jak vypadá pohyb hráčů po hřišti a jak je to na papíře,to je vlastně jen informativní.Samozřejmě můžeme postavit dva útočníky,asi Škoda-Fenin,ale pochybuju,že by to byl nějaký přínos.
Re: Bern - Slavia 2:2
Barra před 11 lety 05.07.2013 23:16 |Ahoj Bongore, samozřejmě máš pravdu s tím rozestavením. Hra s 1 podporovaným útočníkem může být útočnější než hra s 2, nebo dokonce 3 útočníky. Koukat na papírové rozestavení je nesmysl. Jinak nemá smysl dělat velké závěry o zápase s YB, když online bylo celkem jen nějakých 10 řádků tekstu a my, zdejší účastníci, ho ani neviděli. Já si rád počkám na komentář subHumana, který v Bernu byl, než budu kritizovat hru. A Young Boys uhráli minulou sezónu v Champions League, jak už jsem uváděl, 10 bodů z 6 zápasů proti Liverpoolu, Anzhi Machačkala a Udinese. Rozhodně se nejedná o slabého soupeře.
Což samozřejmě ale neznamená, že doufám že ten obránce ještě přijde. Jinak to nebude lehké.
Re: Bern - Slavia 2:2
fredydj (přítel SN) před 11 lety 06.07.2013 07:56 |praktikovat systém 4 4 2 proti systému 4 2 3 1 nebo 4 3 2 1 je nesmysl
Re: Bern - Slavia 2:2
siskin před 11 lety 06.07.2013 03:12 |Tak na toho stopera snad zkusit toho Hildebrandta. Je mu sice 80, ale Pepi si na nej ani nekop a chlap vypada porad dost agilne. Taky by byl asi levnej.
Re: Bern - Slavia 2:2
tantalos před 11 lety 06.07.2013 08:55 |Toho získáme už těžko. Pokrývači se vydělávají hodně, mají práci zajištěnou a nemusejí na stará kolena tolik riskovat. Navíc by to strašně nasralo sparťany..
Re: Bern - Slavia 2:2
Borris před 11 lety 06.07.2013 05:26 |Znepokojují mě dvě věci. Že útočníci zatím nedávají góly a že zatím nepřišla žádná posila, především do obrany kde je to zoufale nutné!!! Nevím s čím se čeká, copak to pánové ve vedení nevidí? Šeterle většinu přípraváků dokonce i sám viděl. Za dva týdny začíná liga a případné posily už stihnou odehrát maximálně jen generálku s Mostem. To je dost málo na to aby se stihli sžít s týmem. Pokud obranu neposílíme, může se nám to vymstít a hodně škaredě! A další špatnou sezónu už si nemůžeme dovolit!
Re: Bern - Slavia 2:2
klimi před 11 lety 06.07.2013 07:24 |Peníze, peníze, peníze, kdy to konečně zdejší lid pochopí...
Re: Bern - Slavia 2:2
Edwardtheiron před 11 lety 06.07.2013 08:32 |Já myslím, že to zdejší lid chápe a určitě netouží po tom, aby přišel Rooney nebo Xavi. Ale skončil Vošahlík, Skácel a Hubáček, to jsou tři ušetřené platy, tak by se snad peníze na někoho beze smlouvy mohli najít. A to už snad ani nemá cenu mluvit o tom,že bývalý generální ředitel skončil, protože nesehnal sponzora, tak bych čekal, že ten nový ho přivede. Jestli na to má ale taky rok, tak mi ta výměna trochu nedává smysl.
Re: Bern - Slavia 2:2
mirros před 11 lety 06.07.2013 10:36 |to nemyslíš vážně...Šetrle je tu měsíc a ty brečíš, že nesehnal sponzora?
Re: Bern - Slavia 2:2
Edwardtheiron před 11 lety 06.07.2013 11:00 |Ty prostě skutečně nikdy nezklameš. Čteš tam snad někde, že si stěžuju? Z čeho usuzuješ, že brečím? Píšu, že pokud Šeterle bude mít další rok na hledání, výměna ředitelů neměla smysl, protože mohl klidně pokračovat Kusý. A píšu, že nový ředitel byl dosazen s hlavním úkolem sehnat sponzora a snad ani ty nebudeš tvrdit, že to není pravda.Jestli máš problém pochopit to, co jsem napsal, tak se k tomu nevyjadřuj!
Re: Bern - Slavia 2:2
klimi před 11 lety 06.07.2013 11:02 |Promiň, ale já také větu
"A to už snad ani nemá cenu mluvit o tom,že bývalý generální ředitel skončil, protože nesehnal sponzora, tak bych čekal, že ten nový ho přivede."
považuji za to, že jsi minimálně zklamán tím, že Šetrle ještě nepřivedl žádného sponzora.
Ale nemá cenu se hádat kvůli takovým nesmyslům.
Prostě je nesporné, že stopera potřebujeme, ale po několikáté opakuji: Kde ho vzít, když nejsou peníze?...
Re: Bern - Slavia 2:2
Edwardtheiron před 11 lety 06.07.2013 11:11 |Já pořád čekám,že ho Šeterle přivede. Netvrdím, že to musí být zítra, ale tvrdím, že další rok čekání je hloupost, to mohl zůstat Kusý. A nespokojenost? No samozřejmě, že jsem nespokojen! Spíš mě zaráží, že je tolik lidí spokojených se současným stavem, čímž nemyslím jen toho sponzora.
Re: Bern - Slavia 2:2
mirros před 11 lety 06.07.2013 11:04 |podle věty "bývalý generální ředitel skončil, protože nesehnal sponzora, tak bych čekal, že ten nový ho přivede" je pochopitelná tvoje nespokojenost...
Re: Bern - Slavia 2:2
1rytir před 11 lety 06.07.2013 10:01 |Abych řekl pravu, tak mě ty stezky, že nejsou peníze začínají už pořádně štvát. Proč i takové Teplice peníze mají a posily přivádějí a my ne? Proč už několik let nemáme generálního sponzora? Kdo za to může, fanoušci? Kdyby nebylo panem Šetrlem slibováno, že případné posily se vyřeší po soustředění, kdyby Slavia alespoň oznámila, že na posílení obrany pracuje, kdyby se zase (pokolikáté už) nezačalo opatrně mluvit o další stabilizační sezóně a návrat mezi českou elitu nebyl opětovně odsouván za další dva, tři roky, nebyli by fandové, pro mnohé z nichž nejsou tři tácy za permici nijak málo, tak kritičtí a byli by klidnější.
Re: Bern - Slavia 2:2
klimi před 11 lety 06.07.2013 11:06 |Těžko říct, kde Teplice berou peníze, ale je něco jiného sehnat sponzora v oblasti, kde široko a daleko není žádný takhle vrcholový tým a navíc, bůh ví, jak to s tím Řebíčkem je...
Ona to asi opravdu taková sranda není.
Neznamená, že když Sport nezveřejňuje tisíce jmen, které k nám mají jít, že s nikým nejednáme.
O stabilizační sezóně minimálně Petrouš také nemluví.
Já už se s tím pořád opakuji, ale prostě kde vzít stopera, který bude "hoden" Slavii, když jsou zdroje značně omezené?
Ujfaluši s Rajnochem tu za hubičku hrát nebudou, nikdo další volný mě nenapadá...
Re: Bern - Slavia 2:2
Borris před 11 lety 06.07.2013 11:27 |No jo jenže pokud tu obranu neposílíme, tak nás bohužel dost možná čeká další "stabilizační sezona" ( ty dvě slova už fakt nesnáším, podle mě je to normální alibismus ). To že deník sport neuveřejňuje tisíc jmen na to nekoukám. Já koukám na fakta. A ty znějí : Za dva týdny začátek ligy, posila žádná, času málo a případná posila už stihne do ligy odehrát jen zápas s Mostem. A to ještě za předpokladu že by někdo přišel v průběhu dalšího týdne.
Re: Bern - Slavia 2:2
klimi před 11 lety 06.07.2013 11:33 |Je to težké, je třeba najít kompromis někde mezi, uvidíme, zda ním bude zrovna Krejčí.
Re: Bern - Slavia 2:2
bongor před 11 lety 06.07.2013 11:02 |peníze,peníze,vy už nic neplatíte,sotva vás dostanem,hned se zas utratíte
Re: Bern - Slavia 2:2
Borris před 11 lety 06.07.2013 11:17 |ale prosimtě, posilují týmy které mají nižší rozpočty než my. Naříkání nad peníze je tedy mimo mísu.
Re: Bern - Slavia 2:2
klimi před 11 lety 06.07.2013 11:26 |Já myslel, že v rozpočtu jsou zahrnuty výdaje a příjmy za sezónu (nějaké plánované). Kdybychom třeba teď prodali nějakého hráče za 20 milionů, tak tedy náš rozpočet vzroste o 20 milionů?
Když máme rozpočet 100 mega a jsme rádi, že ho naplníme, tak snad nemůžou zbýt další peníze na posilování, já vždycky myslel, že posilování je jakýsi "nadplán" rozpočtu. No, člověk se vždycky učí, nikdy jsem nebyl úplně finančně znalý... :))
Jiné kluby mají zřejmě finančně silnějšího majitele než my...
Re: Bern - Slavia 2:2
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 06.07.2013 12:06 |Rozpočet se plánuje. Pokud máme rozpočet 100mega, tak zjednodušeně to znamená, že máme plánované výdaje 100mega a plánované přijmy 100mega (předpokládám vyrovnaný rozpočet).
V těch výdajích je uplně všechno, od nájmů přes platy hráčů a realizačních týmů, provozní náklady, mládež, ostaní zaměstnanci i posily.
V přijmech jsou hlavně sponzoři včetně generálního sponzora, pak vstupné a pak nějaké další přijmy.
No a pokud vypadně nějaký plánovaný zdroj přijmů, jako třeba generální sponzor, tak musíš buď zvýšit příjem* od jinud a nebo začít škrtat výdaje. Jestli jsem dobře pochopil Kusýho při jeho odpovědích tak Slavie si představuje od GS kolem 30Mega za sezónu což by celkem odpovídalo plánovanému výdaji na posilování, takže mě z toho jasně vyplývá - není GS = nejsou peníze na posili.
*zvýšit příjem jde ve fotbalovém klubu hlavně výhodným prodejem některého hráče. Jak jsme si všichni všimli. Slavia zatím nikoho nikam za desítky milionů neprodala, takže ani touto cestou se nepodařilo výpadek GS nahradit.
Jediné co Slavia udělal je, že lehce zvýšila ceny permanentek, jak potvrdil Kusý z důvodu nesehnání GS. To přinese týmu tak maximálně pár desítek tisíc, takže je vidět jak "zoufalá" finanční situace v klubu je.
Re: Bern - Slavia 2:2
judy před 11 lety 06.07.2013 11:02 |myslim ze ve chvilce kdy si uvedomi ze ostatni kluby se kvuli tem slavnejm posilam zadluzi a pak maji existencni problem. a pak pochopi ze kupovat bez penez se proste neda, radsi at hrajem s tim na co mame nez skoncit jako Banik, nebo jako nedavno ze. Na druhou stranu by me zajimalo jak mame ten 100milionovy rozpocet rozdeleni do klubu , kolik jde do acka a kolik z toho vycucne mladez areal v Xaverove apod. skoro by me nekdy prislo ze ten rozpocet 100mil. tedy pokud takovy opravdu je tak je skoro malo na to vsechno.
Re: Bern - Slavia 2:2
judy před 11 lety 06.07.2013 11:05 |sakra to mela byt reakce na prispevek Od: klimi - Sobota, 06.07. 2013 - 07:24:28
sem se ukliknul.
Re: Bern - Slavia 2:2
klimi před 11 lety 06.07.2013 11:08 |To by bylo zajímavé vědět. Mě by asi nejvíce zajímalo, jak moc "supervýhodná" je ta smlouva o pronájmu Edenu.
Jinak s tím, co píšeš, tak naprosto souhlasím, je to jako v běžném životě.
Re: Bern - Slavia 2:2
Yankee před 11 lety 06.07.2013 11:16 |V dnešním zápase s Hradcem bude SKS testovat stopera Jiřího Krejčího, který naposledy působil v maďarské Pécsi...
Re: Bern - Slavia 2:2
Borris před 11 lety 06.07.2013 11:30 |jak to víš, nikde se to nepíše?
Re: Bern - Slavia 2:2
quelhar (admin) před 11 lety 06.07.2013 11:31 |Stoper v dobrem veku s vice nez stovkou ligovych zapasu, nejakymi brankami a par zkusenostmi ze zahranici. V nasi situaci by i on byl dle meho nazoru posilou. Uvidime, jak se ukaze dnes, pokud to je tedy pravda.
Re: Bern - Slavia 2:2
Oja před 11 lety 06.07.2013 12:00 |Souhlas, mohla by to být dobrá posila. Jinak se dalo čekat, že přijde někdo se sparťanskou minulostí, podle toho, co říkal Šeterle na tom setkání minulý týden... :)
Re: Bern - Slavia 2:2
Borris před 11 lety 06.07.2013 12:18 |a co říkal Šeterle? :-)
Re: Bern - Slavia 2:2
Oja před 11 lety 06.07.2013 12:24 |Dementoval příchod Matějovského, ale pak dodal něco v tom smyslu, aby fanoušci byli tolerantní k minulosti hráčů a zmiňoval třeba Bergera, že ten taky přišel ze sparty...
Re: Bern - Slavia 2:2
Borris před 11 lety 06.07.2013 12:29 |aha :-) ale tak tím podle mě nenarážel zrovna na Krejčího. Ten je sice odchovanec rumunů, ale ví to podle mě jen málokdo a za áčko si navíc nikdy nekopnul. Navíc nepamatuju že by se někdy vymezoval proti Slávce, takže nemám strach že by to měl u fanoušků nějak špatný. To ten již zmiňovaný Matějovský, ten už by na růžích ustláno neměl no :-)
Re: Bern - Slavia 2:2
bongor před 11 lety 06.07.2013 15:01 |S těmi přechody mezi pražskými eS to já vidím tak,že záleží na způsobu,jak k tomu dojde.Když tedy jeden z nás přetáhne soupeři hráče,kterého on nepotřebuje,tak se podle mě nic neděje.Jiný kafe je,přetáhnout někoho kdo je v laufu,tam už vznikne nepřátelství tábora,odkud odešel.Druhá podmínka je,že ten hráč se nijak nevymezoval proti mužstvu,do kterého nakonec přejde a současně platí,že nebude v novém působišti hanět svého bývalého zaměstnavatele.Proto mi například vůbec nevadí Juhi,ten splňuje všechny podmínky,stejně jako kdysi Volešák.Tomu jsem dokonce přičetl k dobru,že po příchodu do Slavie odmítl pomlouvat rumuny,i když mu to novináři nadhazovali.Úplně něco jiného předvedl třeba pan Poborský,ten dokonce vyplodil ze svého mozečku myšlenky o nutnosti nějakého "setření"Slavie.No vždyť oni mu to jeho noví miláčkové potom pořádně spočítali.Úplně extra případ je Vácha,je to náš odchovanec a u rumuna si hraje na velkého klubistu,podle hesla "poturčenec horší Turka".No ale toho omlouvá,že je to skutečný pako.Ani Pekhart není bez poskvrny.
Re: Bern - Slavia 2:2
RaDDa521 před 11 lety 06.07.2013 12:15 |A pokud by přišel, tak by rozšířil naši skupinu vysokoškoláků :D
Re: Bern - Slavia 2:2
Slawek před 11 lety 06.07.2013 13:57 |Pravda to bude, ale já stejně preferuji Rajnocha !
Re: Bern - Slavia 2:2
bongor před 11 lety 06.07.2013 15:01 |Potřebujeme dva,tak proč ne zrovna tyhle dva.
Re: Bern - Slavia 2:2
Tomigo před 11 lety 06.07.2013 12:04 |http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/fotbalovy-obrance-krejci-skoncil-v-madarske-pecsi/954034&id_seznam=29
Volný hráč, v naší finanční i aktuální hráčské situaci jeho test chápu...
Re: Bern - Slavia 2:2
judy před 11 lety 06.07.2013 12:05 |na wiki je celkem dost o tomto obranci..
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ji%C5%99%C3%AD_Krej%C4%8D%C3%AD
Re: Bern - Slavia 2:2
Elanius před 11 lety 06.07.2013 12:30 |Za mě rozhodně palec nahoru! Vysoký hráč v ideálním věku. S dostatkem zkušeností. Snad je kondičně připraven, aby mohl okamžitě nastupovat.
Re: Bern - Slavia 2:2
RaDDa521 před 11 lety 06.07.2013 12:35 |v tom Maďarsku pravidelně hrál, takže by měl být ready :)
Re: Bern - Slavia 2:2
Elanius před 11 lety 06.07.2013 12:58 |To je skvělá zpráva. Kéž by se chytil jako třeba Bortel. Jinak minulost ve Spartě bych vůbec neřešil. Je to nějakých 10 let a za dospělé nikdy nehrál.
Re: Bern - Slavia 2:2
JS (přítel SN) před 11 lety 06.07.2013 14:27 |Krejčí je dobrej! V Příbrami byl jasným nadprůměrem.. Thumbs up! Přesto bych se ještě Rajnochovi nebránil :)
Re: Bern - Slavia 2:2
Kornovo před 11 lety 06.07.2013 13:36 |snad to klapne
Re: Bern - Slavia 2:2
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 11 lety 06.07.2013 13:35 |sice ty zahraniční kluby střídal jako ponožky, ale většinou kvůli problémům v klubu a ne kvůli výkonnosti. Uvidíme, doufám že to klapne a nějakou sparťanskou minulost bych vůbec neřešil, ve Spartě hrál jenom v mládeži (stejně jako Šimeček).
Re: Bern - Slavia 2:2
subHuman před 11 lety 06.07.2013 12:53 |Vyborny zazitek, prave se vracime, v pondeli sepisu report.
Listky nam zajistili treneri a Standa Vlcek - diky jim! (Staly 35 CHF).
Re: Bern - Slavia 2:2
Barra před 11 lety 06.07.2013 13:00 |Some guys have all the luck...
Těším se na zprávu a postřehy.
Re: Bern - Slavia 2:2
Edwardtheiron před 11 lety 06.07.2013 13:34 |Pětatřicet franků za bezvýznamný přátelák? To je nářez!
Re: Bern - Slavia 2:2
vlk30 (přítel SN) před 11 lety 06.07.2013 13:53 |Tak seš ve švajcu a ne u nás kde každej brečí na cenou všeho možného :-)
Re: Bern - Slavia 2:2
Edwardtheiron před 11 lety 06.07.2013 14:00 |No, já nevím, jestli bys šel u nás na přátelák za sedm stovek.A Švýcaři jsou jako národ poměrně lakomí, tak mě to trochu překvapuje, zvlášť v porovnání s cenami za EL venku. Ve Valencii to bylo, tuším 20 eur.
Re: Bern - Slavia 2:2
Khadgar před 11 lety 06.07.2013 14:11 |Podívej se na medián průměrné mzdy v Bernu ;)
Re: Bern - Slavia 2:2
klimi před 11 lety 06.07.2013 14:17 |Roční mzda je 77 414 CHF, tudíž 6450 CHF na měsíc, z čehož mi přijde 20 CHF za přátelák docela dost,...
Re: Bern - Slavia 2:2
klimi před 11 lety 06.07.2013 14:17 |*Oprava: 35 CHF
Re: Bern - Slavia 2:2
Edwardtheiron před 11 lety 07.07.2013 06:19 |Já nějak moc nechápu, proč někdo považuje za nutné diskutovat o kdejakém nesmyslu. Mě je jedno, kolik ten lístek stál, nebudu proti tomu demonstrovat, jen jsem napsal, že to je dost. Myslím, že i Subhuman tu částku uvedl ze stejného důvodu.Vím celkem dobře, jak to vypadá ve Švýcarsku a zdálo se mi to dost i z tohoto pohledu. Ale fakt.myslím, není nutné mi radit, abych "si to teda uvědomil, že ve Švajcu se vydělává víc."
Re: Bern - Slavia 2:2
bongor před 11 lety 06.07.2013 15:04 |No tam jsou taky jiný příjmy,tak se nediv.To se nedá jen tak přepočítat podle kursu.
Re: Bern - Slavia 2:2
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 11 lety 06.07.2013 13:49 |http://futbal.pravda.sk/corgon-liga/clanok/286081-v-jedenastke-sest-slovanistov-ale-najlepsi-je-dubek/?internylink=ostrov
tak a pojďme vybírat, mě by se líbil ten Ďubek, střední záložník.
Re: Bern - Slavia 2:2
Oja před 11 lety 06.07.2013 13:55 |Těžko říct, většinu z těch hráčů jsem nikdy hrát neviděl...
Re: Bern - Slavia 2:2
Elanius před 11 lety 06.07.2013 14:08 |Nemám pocit, že bysme měli málo středních záložníků, nebo když jsme u toho - málo slováků :)
Re: Bern - Slavia 2:2
bongor před 11 lety 06.07.2013 15:06 |Mně Slováci naprosto nevadí,my starší jsme na ně zvyklí a myslím ,že až na výjímky s nimi nikdy nebyly problémy.Jenže to můžeš mít problém i s Čechem.
Re: Bern - Slavia 2:2
Borris před 11 lety 06.07.2013 15:39 |Přesně tak Bongore. Já osobně teda slováky beru v podstatě jako krajany, jak kdyby byli češi. Pro mě to teda žádný cizinci nejsou.
Re: Bern - Slavia 2:2
Elanius před 11 lety 07.07.2013 13:39 |Vůbec jsem to nemyslel v tom duchu, že by mi slováci vadili, to byla spíš taková nadsázka :)
Re: Bern - Slavia 2:2
urs (přítel SN) před 11 lety 09.07.2013 20:53 |já jsem také čechoslovák, navíc se slovenskou babčou, se kterou sdílíme stejnej rodinnej barák tady v cáchách :)
čili go slovácí go! ;)
urs