Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Krasnodar 5:3

Druhým a papírově nejsilnějším soupeřem Slavie v přípravě byl ruský klub FC Krasnodar, Slavia jej v zápase plném branek přestřílela 5:3, do střelecké listiny se zapsali postupně Škutka, Nitrianský, Kolařík, Juhar a Bazal. Doplněno o odkaz na záznam zápasu.

Slavia - Krasnodar 5:3 (1:1)
Branky:
 23. Škutka, 49. Nitrianský, 62. Kolařík, 64. Juhar, 75. Bazal - 6. a 87. Wanderson, 68. Joaozinho (pen.)

Slavia 1. pol.: Čontofalský - Dostál, Bortel, Čepelák, Čonka - Koreš, Šimeček, Kisel, Hrubý, Mičola - Škutka
Slavia 2. pol.: Čontofalský - Nitrianský, Bortel, Kolařík, Tusjak - Bazal, Šimeček, Hurka, Zmrhal, Juhar - Vondráček

Trenér Michal Petrouš postavil do brány tentokrát Kamila Čontofalského a nastoupili i další tři hráči, kteří chyběli v prvním přípravném zápase proti Interu Baku: Mičola, Kisel a Škutka. Slávistům vstup do zápasu nevyšel, už po třech minutách byl v šanci Petrov a po dalších třech minutách Slavia inkasovala od Wandersona - 0:1. Poté se však sešívaní zvedli a také si vytvořili šance, Koreše i Hrubého však vychytal Filtsov. Ve 23. minutě se ale červenobílí dočkali, Čonka odcentroval a Škutka se hlavou nemýlil - 1:1. I po vstřelené brance slávisté pokračovali v solidním výkonu a byli Krasnodaru vyrovnaným soupeřem, po jednom z rohů byl v dobré pozici Mičola, ale jeho pokus byl tečován na další roh. Před poločasem hodně zahrozil opět Krasnodar, který byl nebezpečný hlavně po své levé straně, tutovku však zazdil Petrov.

Do druhé půle nastoupilo za Slavii opět osm čerstvých hráčů a sešívaní začali tentokrát zostra, první ránu Nitrianského z přímého kopu ještě Filtsov vyrazil na roh, z něj ale Hurka poslal míč opět na vápno k Nitrianskému, který prostřelil vše, co mu stálo v cestě - 2:1! O chvíli později měl navíc třetí gól Slavie na noze Vondráček po pěkné akci zleva, bohužel však na míč sám ve vápně těsně nedosáhl. Slávisty to však mrzet nemuselo, protože se po dalším rohu prosadil Kolařík - 3:1. A to nebylo vše, už za dvě minuty poslal parádní křížnou ranou míč do šibenice Juhar - 4:1! Krasnodar však brzy snížil na rozdíl dvou branek, když Kolařík hasil chybu při bránění jasným faulem ve vápně a z penalty se nemýlil Joazinho - 4:2. Gólový příděl neustával a radovali se opět slávisté, na 5:2 zvyšoval Bazal. Krasnodar dokázal ještě jednou dopravit míč za záda Čontofalského, ale pískal se ofsajd a branka tak neplatila. O chvíli později se blýskl dobrým zákrokem Čontofalský a nedovolil zdramatizování zápasu. Přeci jen však Krasnodar ještě dokázal snížit, po rohu dopravil míč do sítě Wanderson - 5:3. Tímto hokejovým výsledkem zápas také skončil a Slavia si tak připsala cenný skalp.

Záznam celého zápasu můžete vidět zde. Pokud vás zajímají jen branky, naleznete je v časech 12:40 (0:1), 30:10 (1:1), 1:09:10 (2:1), 1:20:20 (3:1), 1:22:00 (4:1), 1:24:20 (penaltový faul + 4:2), 1:33:10 (5:2), 1:44:20 (5:3).

Komentáře (94)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Krasnodar před zápasem

    naplavnik     před 11 lety 27.06.2013 16:43 |  
    0 0

    šimeček samotný na štítu, hmm, aby si z toho ivánci neudělali průchoďák.

  2. Re: Slavia - Krasnodar před zápasem

    edenian     před 11 lety 27.06.2013 16:47 |  
    0 0

    Tak ja dneska nejvic fandim Skutkovi, me se proste libi a verim ze ma budoucnost. A navic mu to prece musi fungovat se Simeckem.

    • Re: Slavia - Krasnodar před zápasem

      Kornovo     před 11 lety 27.06.2013 16:52 |  
      0 0

      vetsina z vas tady oroduje za skutku v zakladu pro ligu tak tady ho mate.sestava neni spatna,ale v lize takto asi hrat nebudem,uvidime

      • Re: Slavia - Krasnodar před zápasem

        edenian     před 11 lety 27.06.2013 17:25 |  
        0 0

        ...tak tady ho mate... to je jak od Rady :-)

    • Re: Slavia - Krasnodar před zápasem

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 27.06.2013 17:07 |  
      0 0

      také se na něj těším, snad se mu zadaří:)

    • Re: Slavia - Krasnodar před zápasem

      Kornovo     před 11 lety 27.06.2013 17:23 |  
      0 0

      parada,dik.na to ze nejde slavie zadara sledovat pri ligovych zapasech,tak tohle je fakt unikat

      • Re: Slavia - Krasnodar před zápasem

        judy     před 11 lety 27.06.2013 17:57 |  
        0 0

        dekuji velice, konecne zase muzu koukat na ty nase kluky :) to si me udelal fakt radost..

  3. Re: Slavia - Krasnodar před zápasem

    CarlBruno     před 11 lety 27.06.2013 17:11 |  
    0 0

    Jeden z těch našich stoperů tam strašně hoří.

  4. Re: Slavia - Krasnodar před zápasem

    edenian     před 11 lety 27.06.2013 17:28 |  
    0 0

    Joooooo!!!

  5. Re: Slavia - Krasnodar před zápasem

    Matlafous     před 11 lety 27.06.2013 17:28 |  
    0 0

    Škutkův gól byla nádherná blesková akce po pravém křídle. Na videu vypadal fakt krásně. !!!

    • Re: Slavia - Krasnodar před zápasem

      Matlafous     před 11 lety 27.06.2013 17:28 |  
      0 0

      Pardon. Na levém. Zmátl mě pohled kamery :))

      • Re: Slavia - Krasnodar před zápasem

        Kornovo     před 11 lety 27.06.2013 17:43 |  
        0 0

        jn,chvilku jsem se dival a hodne slusne.nechci delat predcasne zavery,ale zda se mi ze tomik je opet blizko sve forme,kdy byl v dresu baniku hvezda ligy.este aby se dostal fenin do oldchool formy a ta prvni 4 bude fakt realne.uvidime ale micola fakt jede

        • Re: Slavia - Krasnodar před zápasem

          judy     před 11 lety 27.06.2013 18:00 |  
          0 0

          Micola to vzal za spravny konec a fakt maka , to se mi take moc libi

  6. Re: Slavia - Krasnodar 1:1 v 1. pol.

    edenian     před 11 lety 27.06.2013 17:39 |  
    0 0

    Ten komentator by tady ty nase bosaky asi rozsekal. Je celkem slusne informovanej.

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1 v 1. pol.

      Borris     před 11 lety 27.06.2013 17:48 |  
      0 0

      ty mu rozumíš? :-O :-D

      • Re: Slavia - Krasnodar 1:1 v 1. pol.

        edenian     před 11 lety 27.06.2013 17:56 |  
        0 0

        Jo. ZDS, nekolik gymplu :-) to zanecha stopy i kdyz nechces.
        treba " medicinskaja brigada vbegla na pole " kdyz dostal Kisel do xichtu :-)
        no hlavne mluvil o nasich vysledcich v konci sezony a hrace zna, to je na takovyhle zapas prekvapivy ne?

        • Re: Slavia - Krasnodar 1:1 v 1. pol.

          Borris     před 11 lety 27.06.2013 18:02 |  
          0 0

          tak to smekám, jsi kanón palec nahoru :-) to je fakt to je docela slušná informovanost na takovýhle zápas. Ale myslím si že i u Bosáka takováhle velká dávka informovanosti lze k vidění. Ale samozřejmě i tak klóbrc dolů i před ruským komentátorem, pokud má o nás takovýhle přehled.

          • Re: Slavia - Krasnodar 1:1 v 1. pol.

            edenian     před 11 lety 27.06.2013 18:06 |  
            0 0

            Hele jak uslysis "centerforvard " vis ze mluvi o Skutkovi :-) Ale tu Petrovovu sanci hodnotil stejne jako Quelhar .

            • Re: Slavia - Krasnodar 1:1 v 1. pol.

              edenian     před 11 lety 27.06.2013 18:07 |  
              0 0

              Teda Vondracek :-)

            • Re: Slavia - Krasnodar 1:1 v 1. pol.

              Borris     před 11 lety 27.06.2013 18:09 |  
              0 0

              no bohužel on blábolí tak rychle, že mu málokdy rozumím jednotlivá slovíčka :-)

              • Re: Slavia - Krasnodar 1:1 v 1. pol.

                edenian     před 11 lety 27.06.2013 18:19 |  
                0 0

                Ale Martin Žuchar, to bychom mohli zavest.

                • Re: Slavia - Krasnodar 1:1 v 1. pol.

                  edenian     před 11 lety 27.06.2013 18:20 |  
                  0 0

                  Nebo Žmrchal.

  7. Re: Slavia - Krasnodar 1:1 po 1. pol.

    quelhar (admin)     před 11 lety 27.06.2013 17:53 |  
    0 0

    Ten prenos je super i na to, aby clovek zase jednou poznal, jak se neda moc hodnotit jen podle onlinu na oficialkach. Sance Petrova pet minut pred puli byla naprosto lozena, presto neni oznacena vykricnikem. Na druhe strane my jsme kolem 30. minuty meli taky dve hodne dobre prilezitosti, strela tusim Conky do sibenice (ta dokonce neni v onlinu vubec), kterou golman vytahl na roh a po rohu pokus Micoly... Prvnich 25 minut jsem bohuzel nestihl, ale zbytek nebyl uplne spatny.

    • Re: Slavia - Krasnodar 1:1 po 1. pol.

      quelhar (admin)     před 11 lety 27.06.2013 17:53 |  
      0 0

      * zbytek prvni pule...

      • Re: Slavia - Krasnodar 1:1 po 1. pol.

        edenian     před 11 lety 27.06.2013 17:59 |  
        0 0

        Skutka osetrovan? To byl Kisel ne?

  8. Re: Slavia - Krasnodar 1:1 po 1. pol.

    judy     před 11 lety 27.06.2013 18:07 |  
    0 0

    celkem pekne poslanej :)

  9. Re: Slavia - Krasnodar 2:1 v 2. pol.

    klimi     před 11 lety 27.06.2013 18:16 |  
    0 0

    Kdo je ten náš pravý záložník? Zatím všechno zadrbal nebo odevzdal míč soupeři.

    • Re: Slavia - Krasnodar 2:1 v 2. pol.

      quelhar (admin)     před 11 lety 27.06.2013 18:17 |  
      0 0

      Podle blondate hlavy by to mel byt podle me Bazal a ne Hurka, jak je uvedeno na oficialkach.

  10. Re: Slavia - Krasnodar 4:1 v 2. pol.

    quelhar (admin)     před 11 lety 27.06.2013 18:21 |  
    0 0

    Juhar teda paradne zavesil, jen co je pravda...

    • Re: Slavia - Krasnodar 4:1 v 2. pol.

      Markus     před 11 lety 27.06.2013 20:06 |  
      0 0

      Mě se líbilo i to, co tomu gólu předcházelo, takhle se má bojovat, krásně jsme jim zamotali hlavu! :)

  11. Re: Slavia - Krasnodar 4:2 v 2. pol.

    Borris     před 11 lety 27.06.2013 18:25 |  
    0 0

    ten ruskej simulant šel u tý penalty k zemi snad ještě dřív než ho Bortel stihnul stáhnout.

    • Re: Slavia - Krasnodar 4:2 v 2. pol.

      quelhar (admin)     před 11 lety 27.06.2013 18:28 |  
      0 0

      To byl podle me Kolarik a mi to teda prislo uplne jasne, ten hrac by sel sam na golmana a Kolarik ho stahl.

      • Re: Slavia - Krasnodar 4:2 v 2. pol.

        Borris     před 11 lety 27.06.2013 18:34 |  
        0 0

        to nevim těžko říct, to jsem jen hádal spíš. Ale faul si myslím že to nebyl, ano ten kořen by šel sám na kasu, ale místo toho aby tak učinil, tak sebou plácnul na zem jak kdyby ho pálila chodidla :-) aspoň se mi to tak jevilo dle toho jednoho záběru. Třeba bych změnil názor kdybych viděl opakovačku.

        • Re: Slavia - Krasnodar 4:2 v 2. pol.

          klimi     před 11 lety 27.06.2013 18:39 |  
          0 0

          O nic nejde, Čonto si zkusil chytit pentlu :)

          • Re: Slavia - Krasnodar 4:2 v 2. pol.

            Borris     před 11 lety 27.06.2013 18:49 |  
            0 0

            pravda :-)

  12. Re: Slavia - Krasnodar 4:2 v 2. pol.

    PetCC     před 11 lety 27.06.2013 18:26 |  
    0 0

    Sakra, kdybych věděl, že je nějaký video, tak bych to sledoval od začátku. Takhle jsem viděl akorát "žižkovskou pencli" :-)

    • Re: Slavia - Krasnodar 4:2 v 2. pol.

      judy     před 11 lety 27.06.2013 18:27 |  
      0 0

      Si to pust od prvni minuty :p

    • Re: Slavia - Krasnodar 4:2 v 2. pol.

      Petr9608     před 11 lety 27.06.2013 19:01 |  
      0 0

      Proč je "žižkovská"?

  13. Re: Slavia - Krasnodar 4:2 v 2. pol.

    PetCC     před 11 lety 27.06.2013 18:31 |  
    0 0

    5:2 parádní gól, asi Bazal

  14. Re: Slavia - Krasnodar 5:3

    quelhar (admin)     před 11 lety 27.06.2013 18:50 |  
    0 0

    Na obou stranách to byl vzadu celkem pruchodak, ale pet golu Krasnodaru je podle me paradni vysledek i v priprave. Zvlast pak vzhledem k sestave, v jake jsme hrali druhou puli, kdy jsme dali 4 goly.

  15. Re: Slavia - Krasnodar 5:3

    edenian     před 11 lety 27.06.2013 18:50 |  
    0 0

    No, mohli bychom mene faulovat. Jinak dobry.

  16. Re: Slavia - Krasnodar 5:3

    Borris     před 11 lety 27.06.2013 18:56 |  
    0 0

    no nedovolím si podle toho ruského přenosu ten zápas hodnotit. Ale z toho co bylo dobře poznat, tak perfektní Juharův gól a naše laxní obrana. Ale vědu bych z toho nedělal, vždyť to byl teprve druhý přípravný zápas. Ale pět vstřelených gólů parádní počin. Jen tak dál!

    • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

      mirros     před 11 lety 27.06.2013 19:01 |  
      0 0

      jak laxní prosím tě? rusové se tam dostali 3 X nafilmovaná penalta a Tusjak, který není bek zaváhal při rohu...S tímhle souborem mladíků super výkon....

      • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

        Borris     před 11 lety 27.06.2013 19:18 |  
        0 0

        no Míro přijde mi že jsme je nedostupovali tak důsledně a na těsno, to je celé :-) ale jinak souhlasím, určitě super výkon na to jaká byla sestava.

        • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

          mirros     před 11 lety 27.06.2013 21:10 |  
          0 0

          tak naopak mě příjemně překvapil ve druhé půli presing již na polovině soupeře, po kterých jsme dali goly...na to že záloha byla složená z mladíků, to pro mne byl velmi dobrý výkon....hlavně se mi líbí ofenzívní pojetí Petrouše...

          • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

            Borris     před 11 lety 28.06.2013 01:56 |  
            0 0

            s tím určitě souhlasím. I když přecejen nechci moc soudit dle té kamery, která toho tolik neukázala. Já osobně si počkám spíš až na středu, kdy hrajou kluci u nás v Pardubicích :-) snad dostanu v práci volno.

      • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

        edenian     před 11 lety 27.06.2013 19:33 |  
        0 0

        Nafilmovana penalta? No...

        • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

          jarodo57     před 11 lety 27.06.2013 19:47 |  
          0 0

          Nepřeceňovat a ani nepodceňovat.První půli se mi zdálo, že Krasnodar nás přehrává a největší rozdíl byl v tom, že nás roztáhli do stran .Tam byl docela problém.Druhou půli jsme už byli jasně lepší. Ale z toho pohledu za brankou to je hodně zavádějící.

        • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

          mirros     před 11 lety 27.06.2013 21:05 |  
          0 0

          tak z nekvalitní kamery se mi to zdálo jako nafilmované

  17. Re: Slavia - Krasnodar 5:3

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 27.06.2013 20:38 |  
    0 0

    Super vysledek, daleko lepsi, nez 1:0:-) a jsem rad, ze se prosadil Skutka a Kolarik, snad jim to doda sebeduveru, ackoliv skoda te penalty.

    A mam tip na posily-Banik se nedohodl na smlouve s Kukecem a Kapralikem. Predevsim Kukec je hodne zajimavy hrac, ten by se mohl hodit, pokud by hral pravou zalohu, Kapralika jsem moc hrat nevidel.

    • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

      spojka     před 11 lety 27.06.2013 20:43 |  
      0 0

      Proboha jen ne Kukece, to je druhej Marek Jarolím.
      Kaprálik mě taky nijak nezaujal, ale z mýho pohledu je to přesně příchod jen proto, aby někdo přišel. Než takováhle "posila", to ať tam radši hrajou kluci z juniorky.

      • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

        judy     před 11 lety 27.06.2013 20:54 |  
        0 0

        myslim si uplne to same , delate jako kdyby se nakoupilo a hned by to melo vsechno fungovat, proc porad nekoho kupovat a vyhazovat penize za zoldaky kdyz muzem uplatnit NASE kluky a hlavne slavisty ... :)

        • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

          jarodo57     před 11 lety 27.06.2013 21:29 |  
          0 0

          Neříkám,že pořebujeme nutně kupovat krajní halvy,ale Kukec je jeden z těch lepších.Podle mě by byl určitě oživením.Ale to neříkám abysme ho koupili.Jen si myslím ,že je to dobrý hráč.

          • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

            judy     před 11 lety 27.06.2013 21:33 |  
            0 0

            jak uz tu psal Barra . Sem uplne za jedno s nim, druhy polocas s mladikama velmi ofenzivni, nakop z kraje temer porad a pres stred se to tam taky hezky cpalo a to nejen ze nahodne ale byli s toho krasne akce zakoncene peknym golem a pokud by se to dokazalo prevest do ligy tak zadne nakupovani byt nemusi. Ba naopak se bat aby nekdo brzo neodesel..

      • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

        Kornovo     před 11 lety 28.06.2013 00:10 |  
        0 0

        spojko,ty tu vetu mas pripravenou na kopirovani a kdykoli nekdo napise tip na posilu tak davas vlozit,ze?kukece samozrejme nebrat,je to problemovy hrac,kapralik nevim.a na marka jarolima mi nesahej,to je tak posledni hrac slavie,ktery aspon umel dat gol z primaku nebo ze stredni vzdalenosti.ted tam pali juhar,ktery to trefi 1 z 50

        • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

          slaviator     před 11 lety 28.06.2013 16:07 |  
          0 0

          z přímáku uměl dát göla hlavně Grajciar... btw toho bych si docela dokázal představit, kdyby se vrátil

  18. Re: Slavia - Krasnodar 5:3

    Barra     před 11 lety 27.06.2013 21:25 |  
    0 0

    Jestli jsem správně počítal, tak jsme v druhém poločase hráli s věkovým průměrem 22,5 let. Když nepočítám ´stařečky´ Čontofalského (35 let), Bortela (26) a Juhara (25), tak mělo zbývající 8 hráčů průměrně 20,25 let.

    Proti nám stálo mužstvo, které měl minulou sezónu podle transfermarktu ( http://www.transfermarkt.co.uk/en/fk-krasnodar/startseite/verein_16704.html) celkovou hodnotu 46,1 mil EUR (Slavia podle stejného zdroje 8,075 mil EUR). Oba střelci Krasnodaru jsou Brazilci, Wanderson má tržní hodnotu 5 mil EUR, Joaoninho dokonce 7 mil EUR. Náš nejdražší hráč je Nitrianský s 750 tis EUR. Samozřejmě jsou uvedené částky jen odhod, ale přece to o něčím svědčí.

    Naši mladíci si vedli dobře, jde vidět že Petrouš klade důraz na ofenzivní hru a že se s Knoflíčkem trénuje zakončování. Kéž by Juhar takových gólů vice dával. Jsem zvědavý na nedělní zápas, kde by se mužstvo dle Petrouše už mělo stabilizovat. Jsem zvědavý, jak to sestaví. V každém případě mu nezávidím, nemá lehký úkol. Vybrat 11 vyvolených nebude snadné.

    • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

      Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 27.06.2013 23:57 |  
      0 0

      Souhlas, vypadá to optimisticky, ačkoliv netřeba ten výsledek přeceňovat, jsme přeci jen na začátku přípravy... Uvidíme, kdo se z mladíků skutečně prosadí. Osobně si říkám, že kdo jiný by z juniorské ligy měl už napevno přejít rovnou do ligy, když ne nejlepší hráč minulé sezony Šimeček?

      • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

        Kornovo     před 11 lety 28.06.2013 00:05 |  
        0 0

        vzpomente si jak se peli ody pred rokem na zapas v italii,kde jsme hrali 3 : 3,a jaka pak byla realita

        • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

          mirros     před 11 lety 28.06.2013 08:42 |  
          0 0

          statistiky jsou o ničem a to co bude nedokazují...

          • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

            Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 28.06.2013 10:44 |  
            0 0

            Tak ty důležité statistiky váhu mají a dost velkou, záleží spíš na významu zápasu :-)... Např. končit příští sezónu se 60 body a 60 nastřílenými góly, byl bych spokojen :-)...

      • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

        mirros     před 11 lety 28.06.2013 07:50 |  
        0 0

        neříkám, že to se to Šimečkovi nemusí podařit, ale neznamená, že když jsi nejlepší v juniorských soutěžích, tak že se prosadíš mezi dospělými. Takových případů jsem už zažil hodně...

        • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

          Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 28.06.2013 10:40 |  
          0 0

          Tak není tam určitě přímá úměra, ale logicky má podle mě větší potenciál než ostatní...

  19. Re: Slavia - Krasnodar 5:3

    honzah (přítel SN)     před 11 lety 27.06.2013 21:33 |  
    0 0

    Na to, že Petrouš čekal nového stopera ,,v průběhu soustředění´´ by už mělo přinejmenším ,,prosakovat jméno´´...

    • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

      bongor     před 11 lety 27.06.2013 21:57 |  
      0 0

      Ten je více než třeba a s ním asi i nějaký univerzální obránce.
      Kdybychom pokaždé dali 4-5 gólů,tak by mohli stačit i ti současní obránci.Ale kdo to zaručí,něco se vepředu párkrát nepovede a zbytečně bychom přicházeli o body.

      • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

        Pepino44     před 11 lety 27.06.2013 22:58 |  
        0 0

        Tak k tomu obránci,slyšel jsem,že ve Zlíně je nějakej Hubáček a prej je dobrej.

        • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

          bongor     před 11 lety 28.06.2013 10:10 |  
          0 0

          Toho bych bral a měli bysme na 3-4 roky vystaráno.Prej to je velkej dříč a borec do nepohody.

          • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

            jarodo57     před 11 lety 28.06.2013 13:19 |  
            0 0

            Nepije,nekouří a doma i luxuje.

  20. Re: Slavia - Krasnodar 5:3

    kurtSKS     před 11 lety 27.06.2013 22:18 |  
    0 0

    Gól Juhara byl teda parádní. Jak je fotbal jednoduchý bylo vidět i u gólu Bazala, kdy po ose -Výkop Čonta-hlavičkový souboj na středu-Bazal- utíkal na branku, pěkná zasekávačka a přesně k tyči. Krása. :-)

    • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

      quelhar (admin)     před 11 lety 27.06.2013 22:21 |  
      0 0

      A taky prvni inkasovany gol byla jednoduchost sama. Dlouhy nakop, hrac jde sam na branu a gol. To se v lize nesmi stavat.

    • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

      lassiter     před 11 lety 28.06.2013 09:26 |  
      0 0

      No vida, pan Jiří má poslední dobou velmi přesné informace, to jsou věci :-) To snad není měsíc, aby někdo nedával rozhovor o tom, jak to ve Slavii v komunikaci nefunguje. Mně to přijde jak banda amatérů z přeboru. I když tam to většinou funguje líp.

      • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

        spino     před 11 lety 28.06.2013 09:38 |  
        0 0

        Pospěch, Frejlach, Jarolím, Kubík, Vaniak. :(((

        • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

          bongor     před 11 lety 28.06.2013 10:13 |  
          0 0

          Teda odchod Kubíka a Vaniaka by mi mimořádně vadil.Tak se Slavia nechová ke svým legendám,to by si měli pánové od direkce uvědomit.Nejsme nějaká sralta.

          • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

            Kornovo     před 11 lety 28.06.2013 10:36 |  
            0 0

            vsak odchod kubika uz je hotoba vec,ne?aspon,ze se mu povedlo oslovit radka

            • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

              Alanor (admin)     před 11 lety 28.06.2013 10:40 |  
              0 0

              Kubík už ve Slavii několik týdnů není.

    • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

      Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 28.06.2013 10:49 |  
      0 0

      Takhle se chovat k legendě je hnus, nehledě na to, že Martin vždycky navenek reprezentoval SKS příkladně... Vypadá to, že v interní komunikaci toho asi nebude správně víc. Vzpomínáte si určitě, jak se nedávno divil Petrouš a nevěděl, jestli bude mít ve smlouvě zakotvenou podmínku TOP 5. Stejně tak konec Lukáše Jarolíma nebo Rudy Skácela. Kdyby se to stalo u jednoho, dvou lidí za delší dobu, ale toto už nebude náhoda, ale systematičnost... Tak mě napadá, jestli to není způsobeno např. nevyjasněnými kompetencemi. Občas se k záležitostem vyjádří ředitel, občas majitel - najít v tom nějaký zřetelný systém se mi v minulé sezóně v pravdě nepovedlo...

      • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

        Alanor (admin)     před 11 lety 28.06.2013 10:54 |  
        0 0

        Tím Petroušem bych neargumentoval. Spíš bych řekl, že to bylo myšleno v žertu.

        Ale jinak prostě komunikace ve Slavii nefunguje. Přitom je tak těžké Martinovi zavolat, že je toho teď hodně, ale že se s ním počítá a domluvíme se později?

        • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

          Bulldock (přítel SN)     před 11 lety 28.06.2013 11:16 |  
          0 0

          Ano, je to velmi smutné a dlouhodobé ve Slavii. Bohužel, je to ve sportu a nejen tam tak nějak normální. U mě prostě člověk(trenér, ředitel), kterej neumí říct jasně svým podřízeným do očí končíš, protože to a to, nejem spokojenej, neni "chlap".. nic lepšího mě teď nenapadá. Chápu, že to neni příjemný, ale patří to k vedoucí pozici. A když nikdo (hlavně Petrouš) neumí říct Rudovi, že a proč s nim nepočítá, totéž s Vaňousem, Kubíkem aj.. (to je spíš na někoho z vedení).. z toho je mi vždycky nablití.

          • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

            Kornovo     před 11 lety 28.06.2013 12:28 |  
            0 0

            na petrouse bych to nehazel.ale souhlasim,ze chovani vedeni v techto vecech je na bliti.ze by opet pan drzmisek?

          • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

            bongor     před 11 lety 28.06.2013 23:11 |  
            0 0

            mně taky Buldo.Chování lidí k druhým lidem je u nás na příšerné úrovni.Jestli je to tím,že se po 89.každý cítí být konkurentem=nepřítelem toho druhého,nebo je to pokřivenými charaktery vlivem dlouhodobých totalit.Čert ví.Ale tohle provádět s člověkem,kterého si všichni nemohli vynachválit,s chlapem,který nám doslova vychytal LM a je momentálně jednou z tváří Slavie,to už je na mě trochu moc.Páni direktoři,jděte do sebe a uvědomte si,že Slavia Praha byla vždy společenstvím slušných lidí.

        • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

          marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 28.06.2013 12:21 |  
          0 0

          Hlavně to jsou základní principy slušného chování, když už nic jinýho. Fakt tomu nerozumim. Škoda, že už na oficiálkách asi nebudou otázky na GŘ. Nicméně při tiskovce by na to dotaz přilétnout mohl ohledně komunikace s "nepotřebnými".

    • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

      spojka     před 11 lety 28.06.2013 12:11 |  
      0 0

      iSport: Martin Vaniak zřejmě končí ve Slavii. Ve funkci trenéra juniorských brankářů by ho měl nahradit Oldřich Pařízek. "Jsme v jednání," přiznal.

      • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 28.06.2013 13:53 |  
        0 0

        To je zavádějící. Vaniak měl být šéftrenér brankářů. Takže tento pán by byl jeho podřízený ne, že by ho měl nahradit. Ale ve Slavii se věci mění ze dne na den, takže možné je všechno...

        • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

          spojka     před 11 lety 28.06.2013 17:05 |  
          0 0

          To už bychom pak těch trenérů a šéftrenérů brankářů měli nějak moc, ne? Ale jak píšeš, ve Slavii, je možné všechno...

      • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

        slaviator     před 11 lety 28.06.2013 16:12 |  
        0 0

        panebože, Pařízka jsem měl vždycky v kolonce "nesympatický hráč"

        • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

          spojka     před 11 lety 28.06.2013 17:07 |  
          0 0

          Asi tak. Já ho měl na základě jeho výstupů z doby, kdy byl v Příbrami a na Žižkově, vždycky v kolonce buran...

          • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

            slaviator     před 11 lety 28.06.2013 18:13 |  
            0 0

            Teď koukám, že ono mu je taky jen 41 jako Vaniakovi? Jsem myslel, že je starší... A nevím, má něco společného se Slavií? Dukla, Jablonec, Žižkov, Royal Antwerp FC, Příbram... Proč si radši nenecháme Vaniaka...?

            • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

              spojka     před 11 lety 28.06.2013 18:38 |  
              0 0

              Taky netuším. Se Slavií, pokud vím, nemá společného nic. Když skončil, tak snad dělal trenéra brankářů v Bohemce na Střížkově. Tu náhradu Vaniaka Šimurkou kvůli licenci bych ještě pochopil, ale jestli přijde ještě Pařízek, tak to už nepobírám...

              Mimochodem ještě k tématu Skácel - tady je vyjádření Nezmara na dotaz, zda by o něj neměl zájem Liberec:
              "Mluvil jsem náhodou s několika lidmi z momentálního blízkého okolí Slávie a nebyla náhoda, že ve Slávii tolik nehrál. Víc to ale nebudu rozebírat, zjednodušeně řečeno o jeho angažování neuvažujeme!"

              To mi jen potvrzuje to, že Skácelův odchod byl správný krok.

              • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

                slaviator     před 11 lety 28.06.2013 18:43 |  
                0 0

                Rudyho mi je líto. Fotbalově na to má, ale je možný, že nedával vše do tréninků, že nemá (a to bylo vidět, že nemá) kondičku (a že ji mít asi nebude už). Takže tem krok vedení beru naprosto normálně. Vaniak vs Šimurka taky beru normálně, ale jestli s Vaniakem zametou úplně (a na úkor Pařízka), to fakt nechápu

                • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

                  bongor     před 11 lety 29.06.2013 15:51 |  
                  0 0

                  To není problém ,dostat se do kondice,když je to potřeba.Rudi si asi myslel,že ta jeho stačí,asi se s ním opravdu nikdo moc nebavil a on to pro něj skutečně nebyl nějaký závratně dobrý post,aby cítil nutnost se dostat výš.Mně je spíš líto Slavie,že se zbavila jednoho
                  z adeptů na řízení hry.Až skončí Karolko,tak budeme horko těžko shánět machra špílu.Je to něco podobného,jako bylo neuvážené puštění Pospěcha do Dukly,ale teď je to vážnější.Mlaďoši potřebují k sobě někoho váženého a protřelého.

    • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

      honzah (přítel SN)     před 11 lety 29.06.2013 22:20 |  
      0 0

      V zásadě jsem proti tomu, aby se v klubu vytvářela umělá pracovní místa za zásluhy. Nic jako právo na práci neexistuje - ani pro Vaniaka a Kubíka.

      Kvality Vaniaka jako trenéra brankářů neumím posoudit, zdá se však, že projevuje dobrou vůli se formálně dovzdělat.

      Určitě je dobré hledat zaměstnance ve vlastních zdrojích, ale ,,vocaď pocaď´´. Hlavně nevytvářet umělá pracovní místa, abychom nedopadli jako Akademie věd, která čekala se zrušením jednoho ze svých ústavů na smrt jednoho zasloužilého profesora.

      • Re: Slavia - Krasnodar 5:3

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 30.06.2013 09:49 |  
        0 0

        no tak tady snad "definitivu" nikdo nemá :D