Radek Černý je odchovancem Slavie, který v A týmu v červenobílém dresu působil téměř devět sezón. Poté odešel do Tottenhamu, v létě 2008 pak do Queens Park Rangers, kde působí dodnes.
Jde bezpochyby o velmi zkušeného slávistu, který by mohl mít velký přínos v kabině. Celá letní brankářská anabáze Slavie však působí poněkud podivně. Je zřejmé, že jedničkou bude Kamil Čontofalský (35), což ostatně potvrzují i slova Jaromíra Šeterleho a Michala Petrouše. Dále Slavia uplatnila opci na Mateje Rakovana (23) a na hostování bez opce poslala do Bohemians 1905 Martina Berkovce (24). Přesto nyní můžeme číst vyjádření Michala Petrouše, který pochybuje o tom, zda by Matej Rakovan zvládl zaskočit, pokud by se Čontofalský na delší dobu zranil, a proto se zvažuje příchod dalšího brankáře. Je přirozené si tak klást otázku, proč se v jeho případě tedy uplatnila opce, když mu trenér nevěří? Navíc se jako dvě možnosti uvádějí Radek Černý, který má vzhledem k poměrně pokročilému fotbalovému věku (39) před sebou už nejspíš jen jednu nebo dvě sezóny, a další slávistický odchovanec Jakub Diviš (26), jehož Prešov v létě sestoupil z první slovenské ligy a který má naopak před sebou ještě bohatou kariéru. Samostatnou otázkou také je, jak Slavia naloží se svými mladými golmany z juniorky, Malinou a Hrubešem, kteří oba prokázali v uplynulé sezóně velmi solidní výkonnost.
Jedna dobrá zpráva pro fanoušky tu ale přeci jen je, ukázalo se totiž, že nelze věřit vyjádřením, že Slavia s nikým nejedná. Věřme tak, že kromě golmana přijdou také posily tam, kde to Slavia opravdu potřebuje, především na post stopera.
Aktualizováno: Slavia na svém webu uvedla, že Radek Černý odjede se Slavií na soustředění a detaily jeho působení v sešívaném dresu se dotáhnou po návratu z Rakouska.
Komentáře (139)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
no-nick před 11 lety 22.06.2013 10:05 |Hmm. Je to dobrý nápad nebo špatný nápad nebo jaký je to vlastně nápad?
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
1rytir před 11 lety 22.06.2013 10:26 |Já si myslím, že v brance nás rozhodně bota netlačí. Radek nebude hrát, či vysedávat na lavičce zadarmo a my obracíme každou korunu. Přitom potřebujeme stopera a hodila by se i náhrada za Vošahlíka. To jsou priority!!!
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
zeleznik2 před 11 lety 24.06.2013 17:50 |Souhlas, není to prvořadé, stoper je nejdůležitější a za Vošiho máme Mičolu, pod Petroušem hrál fakt dobře, zde bych taky zatím nikoho nescháněl.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
spino před 11 lety 22.06.2013 10:07 |Kdo je podle vás větší lhář? Platil, nebo Šeterle?
Šeterle je tady pár dní a už stačil několikrát prokazatelně lhát. Já tomu člověku nevěřim ani slovo.
Jinak případný příchod Černého samozřejmě vítám. :)
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
PetCC před 11 lety 22.06.2013 10:26 |Někomu věří jen infantilní naivové. Takže se konečně probuď ze sna a vítej v realitě. U tebe se ale nejspíš probuzení nedočkáme.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Edwardtheiron před 11 lety 22.06.2013 14:40 |Kdo je větší blbec,Spino nebo Vocel?
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
spino před 11 lety 22.06.2013 15:23 |Vocel
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Edwardtheiron před 11 lety 22.06.2013 16:42 |Plichta.Jasná!
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Pepino44 před 11 lety 23.06.2013 20:12 |Vocel a spino jedno jest a to vůl.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
fredydj (přítel SN) před 11 lety 22.06.2013 10:10 |rád bych tu viděl Kubu Diviše:)
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
th před 11 lety 22.06.2013 10:30 |Já taky, ale ne kvůli tomu, aby seděl na lavce, pro něj platí to samé, co pro Berkovce. :-) Černý by byl super zpráva. Vím, že je nerozchytaný, ale je to profík, takže pokud by Čontofalský zaváhal a on dostal šanci, tak věřím, že už ho zpátky nepustí. Takže i kdyby tak jen motivačně, aby něj působil, tak dobré.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
zeleznik2 před 11 lety 24.06.2013 17:54 |Souhlas, Čonty občas v bráně poděs, je mu 35 let, Radkovi 39, možná jedna maximálně dvě sezony a konec, myslím, že se přišel rozloučit, co se týče perspektivy Kuba Diviš lepší volba M.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
tolsimir před 11 lety 22.06.2013 10:21 |Já si myslím, že Čontofalskému konkurence jen prospěje, aby neusnul na vavřínech, ale neštymuje mi tam ta opce na Rakovana. Mno, každopádně příchod Radka musí potěšit každého slávistu, ať už ho potřebujem, či ne. Ten kluk má slávistické srdce, a to se musí v dnešní době cenit a může být dobrým příkladem pro naše mladé kluky. Mimochodem, pamatujete na jeho nezištnou pomoc, když tenkrát přijel na Strahov a hájil branku Tottenhamu?
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
petrjir před 11 lety 22.06.2013 10:32 |Přesně souhlasím. Přišlo mně, že Čontofalský to měl ve Slavii doposud dost na háku. Když by měl konkurenci srovnatelnou, ne-li lepší, pak to bude jen dobře. Otázka je doopravdy pokračování Rakovana. Nechápu ho. Je v Berkovcově věku a dle hodnocení návštěvníků juniorky není na takové úrovni jako Berkovec. Ale třeba se nám ještě ukáže v dobrém světle.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
jarodo57 před 11 lety 22.06.2013 19:39 |Jednoznačně je to dobrá zpráva a to i že to vůbec jako perspektivní nevypadá,ale největší plus vidím v tom , že Čonto bude mít rovnocenou konkurenci .Jeho některé chyby byly do očí a přístup budu muset o 100% zlepšit.Ten mladý Rakovan se může při nich učit .Věřím,že se vyřeší i situace se stopery.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
jarodo57 před 11 lety 22.06.2013 19:42 |bude - ne budu
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Citrus (přítel SN) před 11 lety 22.06.2013 10:35 |Kdyby bylo po mém, tak přivedu Radka i Diviše a rozloučím se s Čontofalským. Mě dosud nepřesvědčil, že je opora a to už tu je dost dlouho. Na svůj věk se dopouští až příliš mnoha chyb.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
tantalos před 11 lety 22.06.2013 10:47 |Radka ani Kubu jsem hodně dlouho neviděl, ale jsem přesvědčen, že se oba Francúzovi plně vyrovnají. Návrat Diviše by nabízel dlouhodobější perspektivu, Černý by zase mohl být obrovský přínos pro kabinu.
Ano, bral bych taky oba.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Kuka125 před 11 lety 22.06.2013 13:50 |Čonto chytá dobře a myslim že kdyby se vrátil Radek tak by jsme měli vyrovnanou brankářskou dvojici. Diviše bych nebral, ten mě nikdy moc nezaujal.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Mimo86 před 11 lety 22.06.2013 10:48 |Posila na místě kde posílit nepotřebujeme. Už v době kdy tu Radek Černý působil, jsme na jeho místě měli lepší golmany, Václavíka a poté Kozáčika. Čontofalský je jasná jednička a Černý by byl jen na lavičce a zaskočil byl jen v případě zranění Čontofalského nebo při zápasech českého poháru. Nechápu uplatnění opce na Rakovana. Viděl jsem ho při zápasech zimní Tipsport ligy a v zápase v Jihlavě a nepřesvědčil mě. Pokuď Petrouš pochybuje, zda by Rakovan zvládl zaskočit za Čontofalského, tak na působení ve Slávii nemá, proč se ho nezbaví stejně jako Skácela? Nechápu proč se o Jakubovi Divišovi mluví jen v případě, že by dohoda s Radkem Černým nevyšla. Černý pro nás není přínos. Odehraje nanejvýš dvě sezony, Diviš je příslib do budoucnosti. Černý je zbytečná a né levná posila. První golman je Čontofalský, náhradníkem bych zvolil Hrubeše. V juniorce by se střídali Rakovan s Malinou. Důležitější je kvalitně posílit na místě stopera, záložníka a útočníka.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Heretic (přítel SN) před 11 lety 22.06.2013 11:31 |Žvást. Václavík a Kozáčik lepší Radka Černého??? Čonto jasná jednička??? Černý neperspektivní a Čonto perspektivní???
Mimo jsi slušně.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Kornovo před 11 lety 22.06.2013 11:46 |myslim ze misa vaclavik odchytal par slusnych zapasu,ale na radka to fakt nebylo
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Mimo86 před 11 lety 22.06.2013 12:23 |K čemu by nám byl přestárlý golman, co po sezoně nebo po dvou skončí? Proč vychováváme mladé brankaře, když jim poté nedáme příležitost.
viz.Slavík, Diviš. Černý je neperspektivní a nekoncepšní řešení.
To radši Šeligu nebo Hanuše. :-)
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Kenny před 11 lety 22.06.2013 12:35 |Máš recht, dáme tam na tu jednu nebo dvě sezony někoho mladýho. Neva že nemá zkušenosti a nepodrží, časem se vychytá. No a my zatím ty dva roky budeme stabilizovat koncepci a budovat kádr. Času dost že jo?
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Mimo86 před 11 lety 22.06.2013 12:46 |Brankaři mají možnost předvést se v přípravných zápasech nebo při zápasech juniorky. Buď dokáže, že na ačko má, nebo ve Slávii nemá, co dělat.
Dominik Furch chýta za hokejovou Slávii extraligu od 18.let a dne je jedničkou.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Mimo86 před 11 lety 22.06.2013 12:47 |Brankaři mají možnost předvést se v přípravných zápasech nebo při zápasech juniorky. Buď dokáže, že na ačko má, nebo ve Slávii nemá, co dělat.
Dominik Furch chýta za hokejovou Slávii extraligu od 18.let a dnes je jedničkou.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Mimo86 před 11 lety 22.06.2013 13:12 |Brankaři mají možnost předvést se v přípravných zápasech nebo při zápasech juniorky. Buď dokáže, že na ačko má, nebo ve Slávii nemá, co dělat.
Dominik Furch chýta za hokejovou Slávii extraligu od 18.let a dnes je jedničkou.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Mimo86 před 11 lety 22.06.2013 13:14 |Brankaři mají možnost předvést se v přípravných zápasech nebo při zápasech juniorky. Buď dokáže, že na ačko má, nebo ve Slávii nemá, co dělat.
Dominik Furch chýta za hokejovou Slávii extraligu od 18.let a dnes je jedničkou.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Kenny před 11 lety 22.06.2013 13:26 |...a proto hokejky už pět let nezískaly titul........a proto hokejky už pět let nezískaly titul........a proto hokejky už pět let nezískaly titul.....
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Mimo86 před 11 lety 22.06.2013 13:48 |Nezískali titul, ale 2x skončili na třetím místě, 1x na čtvrtém místě, 1x první místo po základní části a 1x druhé mśto po základní části. Zatímco fotbalová Slavia skončila 2x na sedmém místě, 1x na devátém místě a 1x na dvanáctém místě.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Mimo86 před 11 lety 22.06.2013 13:54 |Nezískali titul, ale 1x skončili na druhém místě (2009) 2x na třetím místě (2010,2013), 1x na čtvrtém místě (2011), 1x první místo po základní části (2009) a 1x druhé místo po základní části (2013). Zatímco fotbalová Slavia skončila 2x na sedmém místě (2010,2013), 1x na devátém místě (2011)a 1x na dvanáctém místě (2012).
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Kornovo před 11 lety 22.06.2013 19:31 |ty vole co do toho pletes hokej,zdalo se mi,ze je to jiny sport.kdyz uz,tak je dobry pripad brankar USA gibson.vychytal ms junioru a pul roku nato vychytal i ms dospelych.ale americani maji vtloukano do hlavy uz od detstvi,ze jsou nejlepsi na svete,takze on to asi neresil.videls rakovana v jihlave,ten si urcite nerikal,ze je nejlepsi a ....
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Kenny před 11 lety 22.06.2013 22:30 |Nechtěl bych tě nějak pomýlit ale každej to hraje aby byl první.....
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
zeleznik2 před 11 lety 24.06.2013 18:15 |Jasně souhlas, ale Černý, byl určitě lepší golman než Kozáčik a Václavík, ty jeho kvalit určitě nedosáhli, Hrubeš lepší volba než Rakovan, ten teda fakt na Slavii nemá. No uvidíme jak to nakonec dopadne.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
zeleznik2 před 11 lety 24.06.2013 18:29 |Jasně souhlas, ale Černý, byl určitě lepší golman než Kozáčik a Václavík, ty jeho kvalit určitě nedosáhli, Hrubeš lepší volba než Rakovan, ten teda fakt na Slavii nemá. No uvidíme jak to nakonec dopadne.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
mirros před 11 lety 22.06.2013 10:57 |Rakovan nás nic nestojí a nestál a tak je u nás aby nabral zkušenosti...
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
EdCable před 11 lety 22.06.2013 11:00 |Ani plat?
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
mirros před 11 lety 22.06.2013 11:28 |Slavia ho neplatí....
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
petrjir před 11 lety 22.06.2013 11:49 |Bohati rodice?:)
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
klimi před 11 lety 22.06.2013 11:51 |Tohle je zajímavá informace, škoda jen, že se nedozvíme více...
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
petrjir před 11 lety 22.06.2013 11:23 |To je po ekonomicke strance pekne, ale po jako dobry koncepcni krok to moc nevidim.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
mirros před 11 lety 22.06.2013 11:27 |Koncepční to je, protože má perspektivu a potřebuje brankářskou výchovu...
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
th před 11 lety 22.06.2013 11:39 |Koncepční pro Slavii nebo pro toho, kdo platí jeho přítomnost v ní?
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
mirros před 11 lety 22.06.2013 12:21 |pro oba, protože je to náš brankář....
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Markus před 11 lety 22.06.2013 17:03 |Nevidím na tom nic špatného, třeba se u nás prosadí. Tohle se dělo vždy, v různých sportech a občas se úspěchy dostaví.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Borris před 11 lety 22.06.2013 12:02 |Napíšu pár slov nejen ke golmanům, ale i k jiné věci. Co se týká golmanů, tak Ráďa Černý vzhledem k věku už má před sebou asi stejně poslední v lepším případě předposlední sezonu. Takže z dlouhodobějšího hlediska už ho jako golmana nepočítejme ( byl bych rád kdyby ve Slávce po skončení zastával nějakou jinou funkci ). No a ani Čonta už není nejmladší a hlavně nikdo z nás nevíme co se s ním do budoucna zamýšlí, nebo co zamýšlí on. Takže tu máme do budoucna Berkovce, Rakovana a mladé Malinu a Hrubeše, přičemž je pravděpodobné že jeden z těch dvou půjde z kola ven. Takže bych zase uplně neřekl že máme přetlak. Jediné na co jsem zvědav je, co teď bude s Rakovanem, když bude brankařská dvojce Čonta a Radek (Diviš). Juniorka je už pro Rakovana podle mě málo, takže jako jedinou možnost ho vidím poslat obratem někam hostovat bez opce jako Berkyho aby především chytal, sbíral ty tolik potřebné zkušenosti a byl v permanenci.
Další co chci napsat se týká zdejších názorových zvratů na Petrouše. Nepamatuju si kdo psal jaké názory nebo jednotlivé příspěvky, takže to beru jako celkový dojem z toho co jsem tu četl a čtu. Zaráží mě to, že když měl tým pod Petroušem tu šňůru výher kdy se hrál zároveň i kvalitní a útočný fotbal, tak se tady ve většině hlásalo ať se podepíše Petrouš, ať se jiný trenér nehledá, že si tu šanci za tyto výkony zaslouží atd. A teď? Týden po tom co se veřejně oznámilo jeho jmenování trenérem, už tu čtu spoustu výčitek na jeho adresu jako "proč řekl veřejně tohle a tohle, proč udělal tohle a tohle" a nebo dokonce i "nejsem přesvědčený že byl Petrouš ten správný tah" apod. Já jako nevim no, chápu že co člověk to názor a že se nikdy nejde zavděčit svorně všem. Ale občas mi to přijde že někteří jsou věčně nespokojený a něco by si našli i na tom kdyby přišel Mourinho a někteří zase mění své názory po každé hovadině.
Pokud jde o mě, tak já jsem byl pro aby Petrouš zůstal i nadále, má mojí plnu důvěru a budu zvědav jak si bude počínat. Šanci si za těch posledních 5 kol rozhodně zasloužil. Já jsem rozhodně u něj zatím nezaznamenal něco co bych mu vytknul. Naopak se mi líbí to jak se neschovává za fráze. Konečně někdo kdo natvrdo řekl že doba hájení skončila a že naší povinností je konečně atakovat čelo. Žádný připosraný řečičky. A co se týká jeho výroku na Rudovu adresu a jeho konce u nás, který tady hodně lidí pobouřil. Řeknu to takhle. Já mám Rudu rád je to slávista, aspoň doufám. Ale v minulosti už několikrát měl možnost se vrátit k nám, kde by se to točilo kolem něj, byl by na place i mimo něj vůdčí osobností a mohl předávat zkušenosti mladým a dokázat jaký je slávista. Ale věčně se honil za prachama a nikde nevydržel dlouho. V zahraničí se nahrál dost a mohl se klidně v nějakých 31 nebo 32 vrátit k nám. Ale nechtěl, tak teď se nemůže divit že ho nechce pro změnu Slávka. Jak říkám já mám Rudu rád, ale snažím se měřit všem stejně a nenechat se ovlivňovat tím koho mám rád a koho naopak moc nemusím. A Petrouš asi musí vědět jak na tom Ruda je, měl ho den co den na očích. Jak jsem už psal, Petrouš má mojí důvěru a pokud došel k názoru že Ruda do toho fotbalu který chceme praktikovat nezapadá, tak v tom případě je to v pořádku. Takže asi tak.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
martines121 před 11 lety 22.06.2013 12:19 |Neví někdo kdyby si měl Radek se Slávií plácnout? vím,že říkali dnes,ale přesněji ví někdo bližší info ?
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
lassiter před 11 lety 22.06.2013 12:21 |Když si nepamatuješ, kdo psal jednotlivé příspěvky, tak těžko můžeš mluvit o názorových zvratech. Žádná "spousta výčitek" tady není a že si někdo dokonce (sic!) dovolí zapochybovat, zda byl Petrouš správný tah, tak na to snad má každý právo ne? Co se Rudy týče, pokud by to zdůvodnil pouze tak, jak píšeš ve své poslední větě, tak by asi nikdo neřekl ani slovo. Hlášky typu "ukázal, že to nejlepší má za sebou" jsou Rudy i Slavie nedůstojné, takhle se prostě s lidma nejedná a bylo to zbytečný.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
mirros před 11 lety 22.06.2013 12:36 |taky se mi to moc nelíbí, ale zřejmě to byla odpověď na Rudyho stěžování, že se s ním nikdo nebavil.....
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
bongor před 11 lety 22.06.2013 16:58 |No,asi se s ním moc nikdo nebavil.To se někdy stane,že člověk přijde do takovéto situace.A je to nepříjemné.Když k tomu připočteme,kolik toho Ruda odehrál a taky ten tyátr okolo jeho příchodu,tak mi vychází,že je velká škoda,že byl odejit.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Borris před 11 lety 22.06.2013 13:17 |Copak já tvrdím něco o tom, že nikdo nemá právo kritizovat? Vůbec ne, vždyť od toho tady ta diskuze je. No to si fakt nepamatuju kdo psal jednotlivé příspěvky, zápisky si o tom nevedu :-) vždyť ani na nikoho jmenovitě nemířím. A jako názorový zvraty mi to tu občas přijde. Při té šňůře výher tu panoval ve směs názor že by měl Petrouš pokračovat a jestli jsem v té době četl 2 příspěvky které byli proti němu, tak je to hodně. A za tenhle týden co už je známo že on je trenérem, jsem tu četl na můj vkus poměrně dost kritiky na Petroušovu adresu, které docela kontrastovali s tím co se tu psalo při té šňuře výher. Však si projeď diskuze u článků za tenhle poslední týden, jestli mi nevěříš. To jsem tím chtěl říct. Ano, ty jeho výroky na Rudovu adresu možná nemuseli být takhle tvrdé. Ale zase je mi daleko milejší když řekne upřímně svůj pohled na věc, než kdyby řekl nesmysl typu "nezapadá do koncepce" a podobné fráze kterých už já mám až po krk. Dalo by se třeba také říct, že bylo nedůstojné Slavie, když jsme pár let zpátky milostivě čekali až se Ruda vyžvejkne jestli teda za nás chce hrát nebo ne.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Pepino44 před 11 lety 23.06.2013 20:33 |Tak já jsem Rudiho dost sledoval,protože jsem jej pamatoval ještě z doby,kdy byl ve Slávii v plném tempu a moc jsem jej obdivoval (i když toho za Slávii zase tolik neodehrál).Když se nyní vrátil byl jsem moc rád. Ale když jsem jej viděl hrát,byl jsem zklamán,prostě to už nebyl ten Rudi,kterého jsem si pamatoval. A jak píšeš o té hlášce "ukázal,že to nejlepší má za sebou" jsou slova tvrdá,ale bohužel pravdivá. Myslím si,že je lepší to říci takto natvrdo,než " je to dobrý hráč v plné formě ale bohužel se nám nehodí do koncepce.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Pepino44 před 11 lety 23.06.2013 20:37 |Boriss promiň svůj příspěvek jsem napsal ještě než jsem si přečetl ten Tvůj.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
edenian před 11 lety 22.06.2013 13:26 |Ja teda nevim, jestli se Ruda vecne honil za prachama. To bych takhle hnusne nerekl. Situaci, kdy jsem hrac z Hradce ktery prosel Slavii a nemusim se pohybovat v ceske lize protoze mam sanci na zahranicni angazma, to bych asi vyhodnotil stejne. A k tomu konci kariery, je pravda ze moment, kdy by Ruda prisel do Slavie na zaver kariery, kdy by se to kolem neho postavilo, ten skutecne prosvihnul. Ale take je pravda, ze v tech letech kdy to od neho leckteri zadali nebo alespon ocekavali ci doufali byla Slavie v podstate v prdeli a nepomohla by ji ani svecena voda. U neho to proste nevyslo jako u Smicra atp. Me je ho trochu lito, protoze sam rekl, ze tady asi zakonci karieru, ze to Slavii mozna dluzi. A proto to od Petrouse bylo trochu netaktni. Ale nic vic.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Kenny před 11 lety 22.06.2013 13:32 |Výstižné.Souhlas.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
JS (přítel SN) před 11 lety 22.06.2013 19:30 |Já o Petrouše nestál, pochyboval jsem o něm, pochybuji, a pochybovat budu. Nejsem zastánce fyzického drilu v přípravě, ale minule ten fyzický fond po Petroušově přípravě hráči neměli adekvátní. A přesně jsem věděl, že nastanou podobné situace a prazvláštní přestupová "taktika" v přestupovém okně. Až zas za pět kol zjistíme, že nám chybí pořádná obrana a útok, a budeme narychlo shánět Blažky.... Nelibí se mi to.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Kornovo před 11 lety 22.06.2013 19:38 |blaza nam uz utek do recka
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
JS (přítel SN) před 11 lety 22.06.2013 19:42 |Tak bysme mohli koupit alespoň toho Jihlavského, beztak je to původně slávista a nám chybí kvalitní trojka na post gólmana, co kdyby se Čonto i Radek Černý zranili?? :-O
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Kornovo před 11 lety 22.06.2013 19:39 |co te na tom zarazi borrisi?jsme v ceske republice,este sis nezvyk,ze lidi tu meni nazory jak ponozky?
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
MVSKSVCFIM (přítel SN) před 11 lety 22.06.2013 12:46 |hodně se mi líbí rozhovor s Petroušem na ofiko stránkách, hlavně odpovědi co se týče mladých hráčů.
Pokud se mladí hráči neprosadí do A-týmu, pošlete je na hostování, aby se rozehráli?
„Určitě. Cílem je, aby tito kluci hlavně hráli. A pokud by se neprosadili tady, tak minimálně by měli hrát ve druhé lize, někteří z nich i regionálních klubech první ligy. Za půl roku nebo za rok by se potom vrátili a mohli by naskočit do áčka. Pracuje se na tom, věřím, že nezůstanou někde stranou, což by byla ohromná škoda. Nechceme dělat to, co se událo v minulosti, že se Slavia těchto mladých hráčů zbavila. Na druhou stranu je to těžké tyto hráče někam umístit, protože nikoho nechcete poškodit, ale nakonec se musíte pro někoho rozhodnout. Máte posty, na které máte tři nebo čtyři hráče a všichni hrát samozřejmě nemůžou. Takže to vždycky na někoho padne. Ale není v tom žádný jiný úmysl, jenom ta sportovní stránka. Navíc každý se může zmýlit, to se potom třeba pozná za tři nebo čtyři roky, že daný krok byla chyba.“
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
petrjir před 11 lety 22.06.2013 13:51 |Sice jsem se už ptal pod nějakým jiným článkem, ale nemohu to najít a nevím, zda jsem dostal odpověď. Jak to je tedy s Titěrou, Poustkou a Vaniakem? Zůstávají ve Slavii? A kdo povede U19?
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
RaDDa521 před 11 lety 22.06.2013 16:00 |Radek Černý by byl hlavně skvělou posilou do kabiny, po odchodu Huba nám chybí někdo, koho jde považovat za Slávistu a navíc má i zkušenosti, které může předat mladším. Vláďá Šmicer, toho kvůli zranění taky neodehrál tolik, kolik by si přál, ale stále byl hodně platným hráčem v kabině. A někdo takový se nám momentálně náramně hodí, když máme tak mladý tým. Jsem pro, aby přišel.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
travel (přítel SN) před 11 lety 22.06.2013 17:03 |Tak Radek Černý už je ve Slavii: http://www.slavia.cz/
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
petrjir před 11 lety 22.06.2013 17:51 |Souhlasim, ze by mohl byt platnym hracem do kabiny pro mlade, ale vetsinou to s temi golmany byva specificky a s kabinou tolik nekomunikuji jako samotni hraci.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Markus před 11 lety 22.06.2013 19:52 |Jsem rád za každého hráče či manažera se zkušenostmi z ostrovů, Radek bude mít co předávat. Pamatuji si dobře Honzu Stejskala a i když ke konci kariéry tlačil míče z brány už jen očima, pro tým byl v té době klíčovým hráčem. Byl jsem hrdý na to, jak se na hřišti choval, zahraniční týmy v pohárech si toho "angličana" při našich zápasech hodně všímaly :) Radek nám snad pár pěkných zápasů alespoň v lize také ještě předvede.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
honzah (přítel SN) před 11 lety 22.06.2013 20:21 |Vidím to velmi podobně jako quelhar a mnoho dalších v diskusi. Srdce se raduje, rozum se diví. Radek je můj nejoblíbenější slávistický brankář, mám ho i nad Vaňousem. Na druhou stranu přestupová politika kolem brankářů působí dohromady divně. Já bych si dovedl představit hierarchii Černý - Berkovec - Hrubeš. Rýsující se Čonto - Černý - Rakovan je divný slepenec, ale třeba Černý (ne)překvapivě probublá do základní sestavy a Čonto v zimě zmizí :-)
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Kenny před 11 lety 23.06.2013 18:40 |Proč se ti zdá lepší mít jen jednoho zkušenějšího než dva? A proč je lepší aby seděli dva mladý a ne jeden a jeden starej?
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
honzah (přítel SN) před 11 lety 22.06.2013 20:30 |Jinak mě v Deníku Sport dneska vyděsila Petroušova implicitní představa, že ,,nebýt Hubáčkova odchodu a Dobrotkova zranění´´ nemuseli jsme stopera nijak moc řešit.
Myslím, že při pohárových ambicích by stoperské menu Dobrotka - Bortel - Hubáček bylo nedostačující i při plném zdraví. Tak snad budeme překvapeni a přijde opravdu kvalitní stoper.
Petroušovi však celkově důvěřuji - i dobří trenéři vyvádějí věci, nad kterými rozum zůstává stát, ale ve výsledku to dopadne dobře. Namátkou Vrbovy eskapády se Šírlem :-)
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Jiri1 před 11 lety 22.06.2013 20:44 |Jo je sice hezke , ale legendu jmenem Vaniak vyhanime z klubu, dosud s nim nikdo nejednal o jeho dalsim ucinkovani v klubu ani neprojevil zajem o dalsi spolupraci.
TTAK TO JE TEDA VOPRAVDU PRASARNA.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Kornovo před 11 lety 22.06.2013 21:57 |jezis co plasite?vzdyt este radek nic nepodepsal,jede na soustredeni a pak se to pry rozsekne.az bude neco podepsane,muzem nadavat vedeni a dalsim
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
davyking (host) před 11 lety 23.06.2013 08:31 |Vaniaka nikdo nevyhání, nemá licenci, chtějí aby trénoval juniorku.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
mirros před 11 lety 23.06.2013 09:13 |My ale Vaniaka nevyháníme...kecale...
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
spino před 11 lety 23.06.2013 11:31 |Mirrosi, už dlouhodobě mám pocit, že tady někteří lidé mystifikují. Má otázka zní, patří k nim i Jiří?
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
mirros před 11 lety 23.06.2013 11:38 |rozhodně.....
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 23.06.2013 12:01 |až taková sebereflexe? :D
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
mirros před 11 lety 23.06.2013 13:41 |najdi něco co jsem napsal a nebyla to pravda...
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
th před 11 lety 23.06.2013 13:48 |mirrosi, všimni si slova sebereflexe - tedy to nebyla od Steva2924 narážka na tebe ale na přímo spina jako součást množiny ''někteří mystifikující lidé''. ;-)
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
mirros před 11 lety 23.06.2013 14:15 |spino není mystifikátor, ale mladej kluk co se snaží nějak seberealizovat
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
th před 11 lety 23.06.2013 14:22 |Ten názor na něj ti neberu, v každým případě ale do tebe se nikdo nenavážel, tak se nemáš proč čílit.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 23.06.2013 15:07 |Jak píše Th to bylo na spina (což napovídá i samotné vlákno) a jestli je spino mystifikátor nebo ne se těžko posuzuje, protože jeho "informace" které tu vypoušítí je často založené na výmyslech a tedy může někoho (kdo spina ještě nezná) poněkud zmást. Bez ohledu na to, že jeho úmysl je jiný.
los
Kactus před 11 lety 22.06.2013 23:22 |nevite nahodou nekdo kdy bude los dalsiho rocniku?
dik za info
Re: los
martines121 před 11 lety 23.06.2013 09:52 |Los GL bude v utery
Re: los
Kactus před 11 lety 23.06.2013 19:28 |aha dik
to kuli dovolene :)
Re: los
martin08 před 11 lety 23.06.2013 21:07 |v casopise Gol pisou 26.6
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
1rytir před 11 lety 23.06.2013 11:58 |Proč to nepřiznat. Jsou věci, kterým nerozumím. Toto je jedna z nich.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
spojka před 11 lety 23.06.2013 17:31 |http://www.slavia.cz/clanek.asp?id=Tydenni-soustredeni-v-Kaprunu-zacalo-11711
Tak Slavie bydlí v hotelu Vlasty Košťála, svět je malej :-)
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
edenian před 11 lety 23.06.2013 17:44 |Taky jsem si odplivnul. No jo, Setrle ma asi "kontakty"
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
jarodo57 před 11 lety 23.06.2013 18:05 |Vždyť měli jet do Zell am See ne?
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Alanor (admin) před 11 lety 23.06.2013 18:46 |Tam budou dojíždět.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
JS (přítel SN) před 11 lety 23.06.2013 19:09 |Tak nebudou.. :D
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
bongor před 11 lety 23.06.2013 21:08 |No jo,to jen my se nesnášíme s rudochy.Velení má na to jiný názor.Ale to koště,to byl jeden z nejnesympatičtějších bolševiků,tam tedy jezdit nemuseli.Myslím,že na nás už si vydělal dost.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
slaviator před 11 lety 23.06.2013 21:38 |Košťál není sparťan. Je to přece "manažer reprezentačního stylu"
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
subHuman před 11 lety 23.06.2013 22:19 |Svet je sice malej, ale co jsem slysel, tak u Vlasty co nikdy neslysel o korupci, bohuzel nejsme jen tak nahodou.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
spojka před 11 lety 23.06.2013 22:46 |Nevím, jestli tam jsme nebo nejsme náhodou, nicméně jezdí k němu třeba i Liberec nebo Mladá Boleslav.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
janko (přítel SN) před 11 lety 23.06.2013 22:47 |jak tomu mame rozumet?
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
spino před 11 lety 23.06.2013 23:26 |Řebíček je jedna ruka z Křetínským, to je jasné. Zajímá mě jedna věc, jestli je Řebíček za:
A) Křetínského kamarád, který jakožto méně majetný poslouchá silnějšího.
B) Řebíček je Křetínského poskok, který udělá cokoliv klidně i proti zájmům Slavie, aby ho podpořil.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Edwardtheiron před 11 lety 24.06.2013 06:19 |A proto v posledních dvou letech obrala Slavia dvakrát Spartu o body,že jo? Voceli,ty jsi vážně blb. Paranoidní blb,abych to upřesnil!
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
spino před 11 lety 24.06.2013 06:40 |Myslím, že tohle Řebíček trochu podcenil, protože vypustit derby si nemůže dovolit žádný hráč, neboť ví, že by mu to fanoušci dali sežrat.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Edwardtheiron před 11 lety 24.06.2013 07:04 |A zase kecáš blbosti! Kolikrát jsme derby prohráli? A kolikrát i s pořádnou nakládačkou? A mimochodem,to tvoje navážení se do Nitrianského je dost trapas,když to píše člověk,který se chlubí tím,že pracoval na Spartě!
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
spino před 11 lety 24.06.2013 09:15 |Já tam pracoval jako dvojitý agent. Nitrianský buď dělal na svatbě to samé, ale pak je nejlepší herec na světě, nebo se prachsprostě paktoval s rudochy. :D
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
denydzlSKS před 11 lety 24.06.2013 10:16 |Jsou věci, které asi nikdy nepoznáš... třeba mít kamarády a být od nich pozván na svatbu.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 24.06.2013 11:23 |Tak to sorry voslíku, ale jít na svatbu kamaráda i když sparťana mi přijde naprosto normální, protože to s fotbalem nemá co dělat. Ale pracovat přímo pro Spartu? to si běž normálně nafackovat jsi stejná prodejná mrdka jako Straka a jeho právo na Job...
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
spino před 11 lety 25.06.2013 00:07 |Znovu opakuji, že jsem tam pracoval jako agent, konkrétně jsem obstarával ony legendární důkazy na Řebíčka. Až je zveřejním, pochopíš.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
slaviator před 11 lety 25.06.2013 09:49 |No nevím, cokoliv, dělat klídně na svazu, proč ne, sám sem tam taky před časem půl roku se motal nejen kolem disciplinární komise, ale na Spartě nikdy! Ale na druhou stranu asi každý má mezi sparťany kamarády a jít kamarádovi, byť sparťanovi na svatbu, proč ne?
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
spino před 11 lety 25.06.2013 10:53 |Leda s dynamitem. :D
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 24.06.2013 11:05 |jsme v hotelu St. Florian a ten Košťál vlastní. Takže dost podivný slepenec, přijde mi to až moc velká náhoda. Něco tu smrdí...
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 24.06.2013 11:41 |Mě to nějak nepřekvapuje, to je prostě obchod. Košťál má v GL kontakty tak jich využívá (jezdí tam třeba i Liberec a Bolka). Pro nás zas výhoda při domluvě, a asi byla i dobrá cena jinak by tam snad nejeli. Fakt si nemyslím, že to má něco společného s tím co tu naznačuje voslík, že Řebíček je jedna ruka s Křetínksým.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
slaviator před 11 lety 23.06.2013 20:46 |No kdyby přivedli ještě toho Fořta, tak by to byla skoro polostrahovská sestava :-)
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Jiri1 před 11 lety 24.06.2013 08:54 |Tak tedy sedim u pocitace a neverim svym cim, lhar, mystifikator , podivejte Mirosi , Spino i Vy ostatni, Vaniaka se ptalo asi 5 lidi, vsem odpovedel zcela stejne,
V teto chvili se mnou nkdo nejednal, nemam se Slavii zadny kontakt, nikdo se mi neozval, takze nejsem uz ve Slavii nijak vazan.
Takze by jste se meli rychle omluvit a ne vykladat ty kraviny , co sem pisete. Kidne zverejnim miso cas , aby jste tady lidem nelhali.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
spino před 11 lety 24.06.2013 09:00 |"Mirrosi, už dlouhodobě mám pocit, že tady někteří lidé mystifikují. Má otázka zní, patří k nim i Jiří?"
Řekl jsem o vás, že jste lhář nebo mystifikátor?
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Jiri1 před 11 lety 24.06.2013 09:21 |Vyjadroval jsem se zcela jasne k vetsimu okruhu lidi a nebyl jste v hlavni roli. I slovo mystifikator bych byt Vami uzival po overeni cele veci, coz jiste pri kntaktech Mirose neni problem.
Ale nejde o mne, jde o to , ze bez uzardeni jsem i nekteri lide primo od novin pisi nesmyly , jak se s Vanousem pocita do funce seftrenera, jak jiste neodchazi a Vy se pak dovite, ze se na nej uplne vysrali.
To je ten hlavni problem a tady misto, aby se resil problem , vas hafo lidi nazyva lharem, mystifykatorem a pod.
Uprimne Spino, kdyz jsem to v sobotu slysel primo od Martina , byl jsem hodne hotovej, dalsi tvar , kterou marketinkove vyuzivalo vedeni a ktere za top nedali ANI KORUNU , ALE HLAVNE CLOVEK , KTERY PRO KLUB UDELAL VICE NEZ CELA PLEJADA FUNKCIONARU,
A pak nekdo napise , ze s nim pocitaji , to je ten problem.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Kornovo před 11 lety 24.06.2013 09:30 |jestli se vedeni takto chova k martinovi,tak je to vazne na pest.radek cerny by s nim mel pokecat,aby vedel jak dopadne
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Jiri1 před 11 lety 24.06.2013 09:39 |Ano to mi nasralo, i kdyz se priznam, ze mne ve fotbale uz moc veci nerozhodi, tak tohle mi teda vzalo omerne hodne.
A meli jsme pocit ze i Martina , ktery je pragmatikem, nikdo nezpochybnuje pravo Slavie a jejich majitelu si s klubem delat co chteji, ale pak je slusnost rict takovemu cloveku, dekujeme. a ne mlcet a nechat ho i v existencni nejistote, malokdo vi , ze Martin v dobach nejtezsich mel nabdky i z domova z Moravy na to, aby tam sel trenovat golmany, ale presto, ze nebral dele nez pul roku ani korunu zustal verny klubu sveho srdce.
A protoze se tay furt omyla licence , co brani tomu aby klub Martina prihlasil na studium licence a tim padem dostal vyjimku jako mnoho jinych.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Kornovo před 11 lety 24.06.2013 09:41 |jo,slysel jsem,ze sigma se o nej zajimala.no,martin asi cekal trochu vic.ale jsme v ceske republice,ze jo
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Kornovo před 11 lety 24.06.2013 09:38 |mirossi,uved to na pravou miru prosim.clovek neznaly veci,jako ja,by laickym pohledem rekl,ze tady asi nekdo nemluvi uplne pravdu
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
mirros před 11 lety 24.06.2013 10:23 |některé věci se tady špatně píšou...nejde vždy o sportovní stránku, ale i o charakterovou....dejme tomu, že třeba Poustka i Vaniak je nějakým způsobem nesplňují...
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
JS (přítel SN) před 11 lety 24.06.2013 10:43 |Anebo ji nesplňují Šeterle, Držmíšek a Řebíček!!! Čuráci...
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
mirros před 11 lety 24.06.2013 11:00 |máš něco konkrétního? Pokud ne, tak nevím proč "čuráci"....
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Thorklaer (přítel SN) před 11 lety 24.06.2013 11:04 |no, když to je právě ono. Chápu, že nemůžeš říct víc atd., ale pak se tu rozjedou spekulace, flamewar a nic z toho..
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Betynka58 před 11 lety 24.06.2013 11:20 |Pokud je velké slávistické srdce charakterová vada, tak jsou ti dva opravdu hrozní darebáci a lumpové a je třeba je co nejrychleji z Edenu vypakovat.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
mirros před 11 lety 24.06.2013 11:27 |ale no tak...ty si myslíš, že každý kdo má slávistické srdce nedokáže třeba podrazit další slávistické kolegy třeba přímo z kabiny?
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
slaviator před 11 lety 25.06.2013 09:51 |Tak o Vaniakovi jsem slyšel mnohé, ale nikdy že by někoho podrazil nebo že by donášel. Narozdíl od nejmenovaného vedoucího mužstva.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
slaviator před 11 lety 25.06.2013 09:52 |(tím nemyslím Vlčka během angažmá ve Slavii, ale během angažmá v Dynamu, kdy donášel na kabinu Hřebíkovi)
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 24.06.2013 11:30 |To je jen takové zaklínadlo, na charakterovou vadu se dá svést věcí... třeba to, že se před panem Šetrlem dost nepředklonil... Jinými slovy v některých firmách se cení když zaměstnanec má svou vizi a chce chod firmy zlepšit a stojí si za svým, v jiných je to charakterová vada...
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
subHuman před 11 lety 24.06.2013 11:52 |Znáte to s tím mýdlem a schody?
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
mirros před 11 lety 24.06.2013 11:53 |žádné zaklínadlo to není a se Šetrlem to nemá nic společného...dokonce ani ne s Petroušem a Knoflíčkem...ty odezvy z kabiny byly už za Rady....
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
th před 11 lety 24.06.2013 12:38 |Pokud namydlili schody Radovi, tak zaslouží metál IMHO. Něco jiného asi jako podřízení šlo dělat těžko, nic lepšího pro Slavii udělat nemohli. Pokud ale šlo jen o zištné motivy tak ...
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 24.06.2013 15:38 |Pokud šlo o nesoulad mezi některým hráčem/i a Vaniakem tak bych chápal jeho konec u Ačka ale proč by to mělo bránit jeho působení u mladých brankářů? Jestli teda je řeč o tomhle Martinovi a ne o tom druhým ?D
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
jarodo57 před 11 lety 24.06.2013 10:04 |Myslíte ,že nám dneska s Neftči Baku udělají on line?
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
th před 11 lety 24.06.2013 13:03 |Ano, bude. V kolonce zápasy A týmu na na oficiálkách hl. stránce pod infobarem už svítí link. :-)
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
edenian před 11 lety 24.06.2013 12:58 |Koukam ze mistni diskuze se posouva do nedobrych zakouti ... Me se zda, zduraznuji ME SE ZDA, ze pan Jiri ma svuj pohled oduvodneny a Mirros take, proste to oba vidi trochu jinak s trochu jinymi osobnimi preferencemi. Jako vsude v kazdy komunite, ne ? To co jednomu na jeho druhovi imponuje druheho stve, normalka. Pan Jiri to napsal emocionalne, libi se mi to, tentokrat citim jeho vztah k tem vecem positivne, u Mirrose ovsem zaroven ocenuji tu zdrzenlivost, i tu chapu positivne. Ale ty reakce lidi bez primarnich informaci jsou teda hodne pitomy. Sorry za tohle jakoby umravnovani, ale nerad bych tady cetl nejake posuzovani charakteru Vaniaku, Poustku atd. Jasne ze Vanous je exot "bez kamaradu", to vime vsichni, ale kazdy jsme jiny a to je proste normalni. A kazdej trener nebo sportovni riditel musi namichat optimalni smes, to je stejne dulezity jako rozumet fotbalu. Tak ze bysme toho nechali ? Myslim tenhle smer diskuze :-)
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Alanor (admin) před 11 lety 24.06.2013 13:12 |Spíš jde o to, že z té diskuse začíná vyplývat, že Vaniak i Poustka v Edenu skončí..
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Barra před 11 lety 24.06.2013 14:28 |Velmi vyvážený a rozumný pohled na věc, se kterým se nedá než souhlasit, Edeniane. Děkuji.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
mirros před 11 lety 24.06.2013 14:40 |já bych to osobními preferencemí nenazval....prostě podle mne když asistenti jdou od okamžiku kdy se začne skandovat "Rada ven", jít proti trenérovi a podlejzat hráčům s vidinou, že převezmou mužstvo, tak s takovými bych jako nový trenér do toho nešel.....slávista neslávista
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
Pepino44 před 11 lety 24.06.2013 15:00 |Tak nevím,co tedy udělal Vaniak špatně,nemám informace,tak o tom nediskutuji.
Pokud je to tak jak píšeš,tak jenom vyjádřil mínění o Radovi své i podstatné části fanoušků. A ono kdyby proti němu nešli asistenti a hráči,tak tam Rada bude ještě dnes.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
edenian před 11 lety 24.06.2013 15:18 |Naprosto souhlasim. Obecne samozrejme, protoze primarni info nemam. A proto ocenuji a akceptuji udrzitelnou miru informaci od lidi " z klubu". No a jeste obecneji, tyhle veci se objevi vzdy a vsude, myslim ze organismus si s tim obvykle poradi. Ale nezapominat na ne, samozrejme.
Pamatujes si, jak se rikalo ze KJ ma ve smlouve, ze kdyz pujde Cipro od valu, dostane misto trenera on jako asistent? To bylo jedu mezi lidma...
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
subHuman před 11 lety 24.06.2013 17:24 |O Čarodějovi jsem to neslyšel. Resp. ne tolik.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
slaviator před 11 lety 25.06.2013 09:56 |Já to taky slyšel spíš o jiném asistentovi než o Čarodějovi.
Re: Slavia se zajímá o Radka Černého
zeleznik2 před 11 lety 24.06.2013 17:41 |Zajímavá myšlenka, ale souhlasím s názorem, že posila do brány akutní věcí není, navíc Radek jako dvojka v 39letech?stoper Rajnoch je prvořadější. Na druhou stranu, je dobře, že se nepotvrdilo, že jen monitorujeme trh, doufám, že věci dali do pohybu, ale raději bych vzal Diviše 26 let, je určitě perspektivnější.