Přípravná utkání

Slavia začala přípravu na další sezónu

Podobně jako některé další ligové kluby, i Slavia začala letní přípravu v pondělí 17. června, necelých pět týdnů před startem Gambrinus ligy.

Jako obvykle jsou první dny přípravy vyhrazeny pro kondiční testy na FTVS. Slavia tentokrát rozdělila kádr A týmu na dvě části a ta první absolvovala testy dnes, na druhou část, složenou vesměs z hráčů, kteří nastupovali na jaře převážně za juniorku, čekají testy ve středu. Na kondici v A týmu již nebude dohlížet Jan Budějský, střídá jej Pavel Čvančara, který s Michalem Petroušem a Ivo Knoflíčkem spolupracoval uplynulou sezónu v juniorce. Jak jsme již informovali dříve, asistentem Petrouše a trenérem brankářů se stal Juraj Šimurka.

Slavia také zveřejnila první informace o složení kádru. Po několika měsících se se Slavií opět rozloučí Rudolf Skácel, kterému Slavia nenabídne prodloužení smlouvy. Skácel nastoupil na jaře v základní sestavě jen ke dvěma zápasům, pod trenérem Petroušem ani jedou. Herně navíc příliš nepřesvědčil a tak toto rozhodnutí nelze vnímat jako velké překvapení. Do Jablonce se vrátil z hostování Jan Vošahlík a otazník visí nad Davidem Hubáčkem, který má sice od Slavie nabídku na roční prodloužení smlouvy, avšak (i z rodinných důvodů) silně zvažuje návrat do Zlína a jasno by mělo být během tohoto týdne. Na startu přípravy chybí také zraněný Martin Dobrotka.

Z juniorky kádr doplní pro start přípravy téměř všechny její opory: Viktor Šimeček, Marek Čepelák, Petr Kolařík, Josef Bazal, Robert Hrubý a Jiří Vondráček.

Po několika trénincích v Edenu odjede Slavia již v neděli na soustředění do Rakouska, kde se střetne postupně s Něftči Baku z Ázerbajdžánu, ruským prvoligovým týmem FC Krasnodar a německým Greuther Fürth. Po návratu z Rakouska by měla Slavia odehrát tři zápasy proti druholigovým soupeřům včetně generálky proti Mostu, plán závěru přípravy se však může ještě změnit.

Komentáře (200)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

    Alanor (admin)     před 11 lety 17.06.2013 15:53 |  
    0 0

    Skončil Vošahlík, cesta pro Masopusta je tedy volná. Nebo Fillo či Janda?

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 17.06.2013 15:58 |  
      0 0

      A máme na toho Masopusta finance? Pokud chce jihlava 15M, tak mi přijde silně ustřelené, to bych do něj fakt nedával..

      jinak flamendra Filla fakt ne a Janda když odcházel, tak jsem měl radost, toho bych tu viděl nerad. Po zraněních byl bohužel dost marný.

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        Alanor (admin)     před 11 lety 17.06.2013 16:00 |  
        0 0

        Já bych tu Jandu taky nechtěl vidět. Petrouš se ale nechal slyšet, že pokud nevyjde Vošahlík, tak už má vytipovaného hráče na ten post s kvalitou i pro poháry. Což by mohlo sedět na toho Filla nebo Jandu, s kterými dříve spolupracoval.

        Masopusta bych u nás viděl rád, přestupová cena je věc vedení.

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        Borris     před 11 lety 17.06.2013 16:05 |  
        0 0

        chlape jak já pročítám tvé příspěvky.... S kým ty bys byl spokojený jako s posilou? :-) na Cavaniho s Lewandovskim to nevypadá, Cristiana asi také nezískáme..... Ale mám dojem že ty by sis něco našel i na nich :-)

        • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

          Jiri1     před 11 lety 17.06.2013 16:12 |  
          0 0

          Pokud jde o posilu za 15 mega , tak bych vsem doporucoval zajit na jedno a rychle zapomenout, nejsme v dobre financni kondici, majitel musel letos na jare pritlacit prachy o kterych Kusy vsude tvrdil , ze jsou zajisteny, takze slezte z toho stromu a myslete v realijich naseho klubu, jen bych si odpustil prichod Feninu a jinych hitu za kterymi se jezdilo a kterym se vytvareli nadstandartni podminky za nic
          Nemam pochyby o Jandovi , ale zatim bych timto smerem nespekuloval, vse bude zalezet na jeho stavu i nabidkach movitejsich klubu, osobne bych tohoto hrace velmi uvital,ale nedelam si velke iluze.

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            Tom     před 11 lety 17.06.2013 16:18 |  
            0 0

            Vošahlík není žádná ztráta at si ho v Jablonci klidně nechaj víc mě sere Ruda nechápu proč mu nedal Petrouš šanci a beze slova ho vyrazí .

            • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

              Jiri1     před 11 lety 17.06.2013 16:21 |  
              0 0

              Je drahy , za jeho plat muzou ve Slavii zustat dva hraci treba Simecek, atd.

              • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                Tomski     před 11 lety 17.06.2013 16:25 |  
                0 0

                taky mi to tak příjde...neříkám, že Skácel nějak válel, ale když dostal šanci, tak bojoval, hrál tvrdě a byl pro kombinaci...nechápu proč sem vůbec chodil/sme ho sem brali...škoda jednoho oblíbence...radši bych byl aby šel pryč Koreš, Fenin...

                • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                  lassiter     před 11 lety 17.06.2013 16:54 |  
                  0 0

                  Bojoval, no já nevím, on jako pořád tak nějak běhal, ale přišlo mi že zařadil dvojku a nepřeřadil. Ten rozhovor s Rudou je velmi podobný jako s Jarolímem v zimě. To tam ty lidi na Slavii spolu nemůžou nějak normálně komunikovat?

                  • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                    Tomski     před 11 lety 17.06.2013 17:23 |  
                    0 0

                    jak proti spartě, tak proti slovácku mi přišel jako jeden z našich nejlepších...proti liberci měl šanci...proti dukle si nevybavuji vůbec nic...Č.B. jsem neviděl...nevíme jak to vypadalo na trenincích, nevíme jaký má plat, nevíme co chce, ale zkušené hráče potřebujeme a myslím si, že na to ještě má...v předešlých dvou sezonách toho odehrál ve skotsku dost a přidal spostu golů, letos prokaučoval jak podzim, tak jaro...jemu 33 a v tom věku horvátha, kisela, kolouška už odepisovali...bylo by mrzuté, kdyby jsme toho za čas litovali...

                    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                      bongor     před 11 lety 17.06.2013 23:42 |  
                      0 0

                      A to každopádně budeme.Je to fotbalista a těch zas tolik nemáme.
                      Mě osobně to mrzí

                  • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                    spino     před 11 lety 17.06.2013 17:39 |  
                    0 0

                    Oba případy spojuje jeden muž - Držmíšek.

            • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

              dubas     před 11 lety 17.06.2013 17:52 |  
              0 0

              Ono by možná nebylo špatný, aby nás Ruda přestal brát jako přestupní stanici, než někdo zatřese měšcem.

              • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                Betynka58     před 11 lety 17.06.2013 18:03 |  
                0 0

                Jak je vidět, tak tohle při rozhodování o jeho konci vůbec nehrálo roli.

              • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                edenian     před 11 lety 18.06.2013 18:41 |  
                0 0

                Sam rekl, ze uz tady dohraje.

        • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 17.06.2013 17:53 |  
          0 0

          Trosku detinska reakce;-) ja si za svymi nazory stojim a nemyslim si, ze jsou nejak mimo realitu. Nez pseudoposily, tak radeji nic. Janda byl prumerny, kdyz odchazel, rok pomalu nehral, to by byla posila jak hrom.

          ja se nedomnivam, ze je potreba nejak extra posilovat. Chce to stopera (skoda, ze se neulovil Rosa), praveho zaloznika, utocnika (pokud skonci Fenin) a hodil by se univerzal na oba kraje obrany.

          Pokud lpis na jmenes, tak bych zkusil Milana Cerneho. Kysela z Jablonce by byl asi docela drahy, ale ten ma velky potencial, stejne jako Benes. Ale oba jsou spis nedostupni. Hodne zajimave zatim vypadal i ten spanelsky utocnik v Dukle. Jinak mi prijde liga dost probrana, spis drazi a ne zcela top hraci. Zkusil bych se mrknout na Balkan. Podle me neni potreba mermo moci posilovat. Mene je mnohdy vice

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            Betynka58     před 11 lety 17.06.2013 18:14 |  
            0 0

            Míňu Černého bych bral všemi deseti, to byl vždy můj oblíbenec, ale nebyl bych ani proti Jandovi, ten alespoň, i když se mu nedařilo, vždy bojoval. ale hlavně jsou oba slávističtí srdcaři, a vždy raději přivítám někoho takového než vyčichlé hvězdy s nulovým vztahem ke Slavii. Jinak souhlasím s tím, že v případě, že už nikdo další neodejde, není nutné nijak výrazně posilovat.

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            Borris     před 11 lety 17.06.2013 19:15 |  
            0 0

            Já ti tvé názory neberu. Jen by to chtělo příště uvést jako protinávrh nějaká jména dle tvého uvážení, když všechna jména která tu zatím proběhla kritizuješ. Tak se to obyčejně dělá, že když se někomu něco nelíbí, tak nastíní svůj pohled na věc ( v tomto případě svůj názor na posily ).

            Ty na jednu stranu píšeš, že se nedomníváš že je potřeba nějak extra posilovat a pak vyjmenuješ 3-4 posty na které to chce podle tebe posílit. Tak v tom případě to asi posilovat chce nebo ne? :-)

            Tebou jmenovaná jména nejsou špatná, ale Kyselu Jablonec si těžko pustí když nebyli ochotný jednat ani o Vošahlíkovi. Beneš asi upřednostní rumuny když se jim na jaře svým prohlášení nasoukal do zadele. Míňa je sice velice slušný fotbalista, ale je otázka jak na tom je, vždyť v Turecku téměř nehraje. A co se týká Néstora z Dukly, tak ten sice vypadal zajímavě, ale zatím jen v pár zápasech. A pár sendvičů ti ještě piknik neudělá. To třeba jeden z těch tebou kritizovaných, Šisler, si svojí kvalitní výkonnost udržoval po celou sezonu. Jinak určitě souhlasím s tím že současný kádr má kvalitu a rozhodně patří do první pětky naší ligy. Ale doplnit ho je rozhodně potřeba! Rozhodně to chce stopera pak určitě náhradu za Vošahlíka tudíž pravého záložníka, no a i jednoho středního tvořivého záložníka. Případně pokud bude šance, tak i levého beka.

            • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

              klimi     před 11 lety 17.06.2013 19:34 |  
              0 0

              Pravého záložníka máme.

            • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

              Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 17.06.2013 19:54 |  
              0 0

              No, Seterle kdesi rikal, ze planuje prichod 4-5 hracu, tak jsem vybral posty, kde nas z meho pohledu nejvice tlaci bota.

              ja moc rad jmena nehazim, jsou to cire spekulace daleko od pravdy, do zakulisi bohuzel nevidim. Ale kdyz uz se nejakej drb objevi, tak ho rad okomentuji. Kolem s kolem je to stejne jen placnuti do vody, ale od toho diskuse jsou.

              S Jabloncem souhlas, pochybuju, ze by nekdo prisel, ti nas dycky vycurane oskubali.. Ale oba hraci se mi hodne libi..
              Mina je na tom herne dost podobne jako Janda, ale Milan je vyrazne fotbalovejsi, dravejsi. Vic se mi do soucasneho kadru hodi.. Janda by nas dle me nespasil a patril by jiste k drazsim hracum.
              Ono obecne nekoho vybral z GL a aby byl ekonomicky dostupny, to je kumst:-) Fakt je liga desne probrana..

              Ted nemam takovy prehled o Slovensku a Balkanu, ale poohlednul bych se tam. Kazdopadne bych privadel jen hrace, co maji na zaklad, jinak bych dal sanci mladikum. Jak pises, chce to tym kvalitne doplnit.

              • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                RaDDa521     před 11 lety 17.06.2013 21:14 |  
                0 0

                Prosímtě, kde říkal Šeterle že příjde 4-5 hráčů? To by mě celkem zajímalo, to je podle mě hodně

              • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                bongor     před 11 lety 18.06.2013 14:59 |  
                0 0

                Je to zcela tak,naše kaprliga je probraná neuvěřitelně.Každej kdo trochu zahraje už pospíchá ven.A mají bohužel ti hoši zcela recht,kdo touží hrát v soutěži s takovým profláklým vedením?Navíc s příjmy v řádu desetiny platu průměrných zápaďáků,ale i výchoďáků.
                Je tady pár zajímavých hráčů,ale jsou to pouze výtvory bujné fntazie
                prorumunských pisálků.Ti si za to nechají moc dobře zaplatit a proč by tedy nepsali,že třeba takový Hybš a mnozí další jsou hvězdy mezinárodního formátu.Kdo nevěří,ať tam běží.

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      zeleznik2     před 11 lety 18.06.2013 14:31 |  
      0 0

      15 Mega je dost, tolik ten hráč cenu určitě nemá. No třeba se podaří šikovně prodat Nitriho nebo Petráka, takže by pak peníze byli, nejdříve je, ale potřeba koupit obránce a stopera, takže Šisler a Rajnoch jsou pro mne jasnou volbou. Beneš do Sparty nejde, ale po podzimu možná ano, záleží zda se Jablonec udrží v EL, což asi ne, proto nám taky neprodali Vošiho, každopádně ani jeden teďka nepříjde. Co se týče Jandy, nevím, výkonnost nic moc, Fillo to je podobný případ jako Fenin, stačí nám jeden Martin druhého raději ne.

  2. Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

    th     před 11 lety 17.06.2013 16:38 |  
    0 0

    O Dobrotkovi zmínka je, takže Fenin pokračuje - normálně v přípravě? Nebo na jak dlouho mělo být to zranění hlavy? Budějský končí úplně nebo přejde k jinému týmu (juniorka atd)? A nakonec Berkovec do Bohemky už je jistý? Ví někdo, prosím?

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      petrjir     před 11 lety 17.06.2013 20:05 |  
      0 0

      Mě by taky zajímalo, kdo jde do přípravy. Šeterle uvedl, že se jedná o 24 hráčů, mně vychází, že jich je včetně třech golmanů 26 (nepočítám-li už i Hubáčka). Nebo myslel 24 hráčů do pole? Každopádně jsem zvědav, kdo z mladíků tým opustí a kdo v něm vydrží. Zatím je to věkově opravdu hodně nízké a přesto, že většina (včetně mě) volá po zařazení odchovanců do kádru, tak si myslím, že by měla přijít kvalitní, zkušenější posila post stopera a náhrada za Vošahlíka a nějaký tvůrce hry (i když v tom systému, co teď hrajem není asi úplně nejdůležitějším hráčem).
      A otázka pro znalejší. Dobrotka bude jak dlouho mimo? To abychom sehnali alespoň dva stopery. A co je s Mikulou, že nebyl pozván? Mladí hráči pozvaní do áčka (včetně Tusjaka a Hurky) mají zůstat nebo mají jít někam hostovat? Zajímalo by mě, zda je někomu z vytipovaných posil nad nebo okolo třiceti let.

  3. Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

    Bulldock (přítel SN)     před 11 lety 17.06.2013 20:13 |  
    0 0

    No, Vošahlíka je škoda, ale přetahovat se s Peltou nemá smysl. Přišlo mi to od začátku jako šláp vedle.. Ale u Rudy to prostě nechápu, pořád je to hráč evropský třídy a v jeho letech by nemusel už nikam utíkat, ale Slavia na něm mohla 2 sezóny stát. Navíc na hráče jako on se lidi prostě přijdou podívat. Je v tom cosi divného, asi si nesedl s Petroušem. Podle mě ovšem tohohle budeme litovat stejně jako to bylo s Pospěchem. Rudovi ale přeju všechno nej a s jeho prohlášením směrem ke Slavii i po tomhle, smekám.. velkej hráč a velkej frajer! P.S. Víc a víc se utvrzuju v názoru, že největší žába na prameni současný Slavie je Držmíšek, pakliže pominu Řebíčkovy rozmary, který prameněj z pocitu, že sežral všechny fotbalový šalamouny..

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      Betynka58     před 11 lety 17.06.2013 21:09 |  
      0 0

      Stoprocentní souhlas, mám podobný pocit.

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      slaviator     před 11 lety 17.06.2013 22:02 |  
      0 0

      Místo Vošahlíka můžeme přivést z Bolky třeba Kubu Mareše nebo dát prostor některému z odchovanců - co Hurka?

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      spino     před 11 lety 17.06.2013 23:55 |  
      0 0

      Že největší žába na prameni je nekorunovaný král všech neschopných Držmíšek už tady tvrdím druhým rokem a sklízím za to posměch. Snad mi jednou dáte za pravdu.

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        JS (přítel SN)     před 11 lety 18.06.2013 00:30 |  
        0 0

        V tomle Vám dávám naprostou podporu.. Slavia už se zbavila všech nevhodných generálních ředitelů, trenérů, kondičních specialistů, teď ještě odstřelit Držmíška a budu spokojenej. (Jsem realista v tom, že Řebíček jen tak nevysmahne...)

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        bongor     před 11 lety 18.06.2013 15:03 |  
        0 0

        Já už se tady dva roky ptám,co je to ten Držmíšek zač,odkud se vzal,co vlastně/ale opravdu/ má na starosti a co už přínosného pro Slavii vykonal.Pořád žádná odpověď.
        Jestli tedy stojí za odchodem Rudiho,tak je mi už pomalu jasné,na co tady je.

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      Tugarin     před 11 lety 18.06.2013 00:10 |  
      0 0

      Skácel je kapitola sama o sobě. Chtěli ho ještě v zimní přestávce, kdy by se zapojil do přípravy. Nicméně on čekal až do chvíle, jestli mu někdo nenabídne více, a potom bez jakékoli přípravy nastoupí, evidentně i bez předchozího souhlasu Rady (který byl evidentně překvapený) na třetí jarní kolo. Takže očekávání, že hráč, který ca. půl roku nehrál celý soutěžní zápas nejednou bude nastupovat a bude skvělý mi moc nesedl,. navíc se Skácel na začátku rovnou i vyjádřil ,že ještě chce zkusit zahraničí...

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      Kornovo     před 11 lety 18.06.2013 10:23 |  
      0 0

      kdo z vas lituje odchodu pospecha?

  4. Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

    Artur (přítel SN)     před 11 lety 17.06.2013 21:19 |  
    0 0

    Něco mi říká, že to příští rok bude zase bramboračka...

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      Artur (přítel SN)     před 11 lety 17.06.2013 21:22 |  
      0 0

      Hlavně že se myslelo na budoucnost a nastupoval Vošahlík....!! To je panečku strategie.. My nemůžeme udat mladý ani do druhý ligy a nám tu kope žoldák z Jablonce....

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 17.06.2013 22:29 |  
      0 0

      A proč já mám sakra ten samý pocit???

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        Matlafous     před 11 lety 17.06.2013 23:01 |  
        0 0

        Aby to mohlo být jenom lepší :))

        • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

          JS (přítel SN)     před 11 lety 18.06.2013 00:32 |  
          0 0

          Já si taky neslibuju nic jiného... Měl vystřelit Držmíšek a přivést se Kozel a čtyři pět nových perpektivních hráčů. Bohužel asi zvítězilo finančně únosnější hledisko.

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            Markus     před 11 lety 18.06.2013 07:08 |  
            0 0

            Finančně únosnější? Poslední kroky naznačují, že žádné finanční rezervy nemáme. Bez vstupu někoho zvenčí těžko dokážeme výrazněji zvednout rozpočet. Tragedie to není, realitou je snižování rozpočtů. V absolutních číslech tedy žádná sláva, ale relativně k ostatním klubům v ČR naše síla roste. Zatímco u nás probíhá uzdravování, většina těch ostatních klubů chřadne, ligový průměr "kvality" viditelně klesá. Na vedení muselo zapůsobit, když Petrouš hájil současný kádr a vyjádřil svou chuť s ním dál pracovat. Mnozí trenéři zvučných jmen by si svůj příchod sichrovali podmínkou příchodu několika hráčů. Vedení si myslím jedná rozumně, snaží se bezpečně klub rekonstruovat a pohyb v rámci rozpočtu třikrát menším než má Sparta je snad i výchovný, lépe zvažujeme, co nám přinese jaký efekt. Co mě osobně na věci trápí je stadion, na místo aby nás živil nedošlo k jeho spojení s klubem. Nejlepší stadion v ČR, v dobré lokalitě v Praze, se solidni dopravní obslužností musí být ziskový, tohle nám má výrazněji pomáhat.

  5. Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

    slaviator     před 11 lety 17.06.2013 21:59 |  
    0 0

    Tak jsem si sepsal seznam hráčů, které bych chtěl. Je to takový širší výběr, bral bych posílit každou řadu o jedno hráče...

    Obránci: Rajnoch (konec smlouvy v Turecku), Johana (Mladá Boleslav), Hubník (Hertha), Krejčí (Pécs), Kelič (Liberec, končí mu smlouva), Dreksa (Olomouc)
    Záloha: Hanousek (Plzeň, návrat po zranění), Fillo (Plzeň), Šisler (sestupující Hradec), Opiela (Boleslav), Haurdič (Jablonec)
    Útok: Wagner (Plzeň), Necid (CSKA, návrat po zranění), Sandro (sestupující Budějovice), Róbert Zeher (Baník Ostrava/Zábřeh), Mareš (Boleslav)

    Přičemž třeba Hanousek a Haurdič jsou oba jiné typy, Zeher by byl k mání za slušnou cenu a v sobě to má, Mareš by mohl nahradit na pravém křídle Vošahlíka apod...

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 17.06.2013 22:16 |  
      0 0

      Johana? Wagner trénuje s Olomoucí. Sandro?? Zeher?????????

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        slaviator     před 11 lety 17.06.2013 22:37 |  
        0 0

        Johana je na ligové poměry dle mého solidní stoper, zkušený.

        Do základu bych počítal s Bortelem a Kolaříkem/Čepelákem, když je Dobrotka zraněnenej. Hubáček do Zlína. A koho na lávku...? Proč by ne Johanu? Naproti tomu Rajnoch by byl hráč do základu...

        Wagner trénuje s Olomoucí - "no a co"? To že s ní trénuje neznamená, že by nemohl přijít k nám.

        Sandro by byl jiný typ útočníka, než máme. Zeher je fotbalovej, ale měl to v hlavě pomotané, jeho cena je nyní nízká. A zrovna třeba Necid je asi, bohužel, na hostovačku na rozehrání nereálnej.

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      Matlafous     před 11 lety 17.06.2013 22:26 |  
      0 0

      Ty hráče neznám charakterově. V nové Slavii nemůže být místo pro floutky – to radši budu tleskat odchovanci Dostálovi, který se nutno dodat velmi zlepšil ( i když je pořád nefotbalový :)).

      Pocitově ke jménům: Rajnoch a Johana ano, Hubník ne, Krejčí, Kelič ano, Dreksa ne. Hanouska Plzeň nepustí. Fillo snad, Šisler ano, Opiela ne, Haurdič ne – i přesto, že mě jeho zdravotní peripetie velmi mrzí.

      Wagner ne, Necid ano, ale CSKA ho nepustí, Sandro snad, Zeher ne, Mareš snad, no spíš ne. :))

      Ale svět není Football manager, tak se nechejme překvapit, koho funkcionáři přivedou, a jak nové akvizicve budou za Slavii potit krev - což třeba Vošahlík nedělal a ve Slavii mi chybět nebude.

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        Matlafous     před 11 lety 17.06.2013 22:28 |  
        0 0

        „Nějaké varianty, že bych zůstal ve Slavii, byly, ale nechával jsem tomu volný průběh a nakonec to skončilo mým návratem do Jablonce. Pro mě byly obě možnosti dobré. Ve Slavii se mi líbilo, v Jablonci si na druhou stranu zahraji evropské poháry,“ připustil Jan Vošahlík.

        To není charakterově hráč pro Slavii. Žoldák je to.

        • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

          Virgil1956     před 11 lety 17.06.2013 22:52 |  
          0 0

          A co asi tak do novin má říct? Jako - ten Pelta mě nasral, že se musím vrátit do Jablonce? Vošahlík tu odvedl slušnou práci, možná někomu přijde, že nebojoval, ale takový je jeho styl hry. Musím se jen usmívat, že na jeho místo někteří doporučují Mareše, TO je žoldák a flink, ten by charakterově nevadil?

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            Matlafous     před 11 lety 17.06.2013 23:00 |  
            0 0

            Někteří? Slaviator! :))

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        slaviator     před 11 lety 17.06.2013 22:40 |  
        0 0

        Je pravda, že Dreksa šel výkonostně dolů, ale není špatnej. U Krejčího vidím jako výhodu, že hrával na stoperu i na pravém beku.

        Každopádně uvedl jsem jména jako Johana, Krejčí, Kelič, Dreksa - Hanousek, Opiela, Haurdič - Zeher, Mareš jako plus k těm Rajnoch, Hubník - Hanousek, Fillo - Wagner, Sandro o kterých se tu pořád točí dskuze... :-)

        • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

          fredydj (přítel SN)     před 11 lety 17.06.2013 22:48 |  
          0 0

          jestli myslíš Krejčího jak hrál za Jablonec, tak ten hrál stopera nebo levýho beka, ale to je detail, Johana, Hubník, Zeher, Opiela a Haurdič za mě určitě ne, líbil by se mi Sandro a Rajnoch, popřípadě Zahustel...

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            ortevor     před 11 lety 17.06.2013 23:10 |  
            0 0

            ja bych jenom dodal ze ten Krejci (co hral za Jablonec nebo Pribram) se v rozhovorech vzdycky vymezoval jako spartanskej srdcar a pokud si dobre pamatuju, tak se i celkem vymezoval dost proti SKS - a snad mel nekde na socialnich sitich podobne jako Stech naky prispevky proti SKS...takze takovouhle posilu snad jedine v pripade navratu Franze na lavicku SKS :)
            a kvalitou to podle mne neni ani ligovej prumer...

            Johanu bych si v SKS taky nedokazal predstavit, jednak kvuli jeho spartansky minulosti, jednak myslim ze by u nas skoncil jako druhej Dosoudil (co mu proslo za fauly v MB by mu urcite neproslo ve Slavii - at uz u fanousku tak u rozhodcich)

            ostatni by byli dobry, napr. Fillo, Sandro, Hanousek nebo Wagner, Rajnoch by bylo terno, Dreksa by taky nebyl spatnej a ma potencial, ale to by Olomouc byla hloupa se ho zbavovat...

            a ad Haurdic - pokud se nepletu je to volny hrac, nekde jsem na jare cetl ze s nim Jablonec rozvazal smlouvu - nevim jestli kvuli zdravi nebo spatnymu pristupu, kazdopadne hrace vyhozenyho z jablonce myslim ze nepotrebujeme, ostatne tu uz hracu na restart mame az az :)

            a s Jakubem Maresem alias vzorovym pripadem zoldaka a lempla souhlasim :)

            • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

              Matlafous     před 11 lety 17.06.2013 23:19 |  
              0 0

              Haurdič laboroval s únavovým syndromem. pro mladého člověka neštěstí. Pokud se nepletu, potkal i Radka Štěpánka anebo Františka Rajtorala ještě v Ostravě.

              • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                slaviator     před 11 lety 18.06.2013 00:52 |  
                0 0

                Jo. A jeden vyhrál pak Salátovou mísu a druhej si zahrál ChL a hrál v repre :-)

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            slaviator     před 11 lety 17.06.2013 23:10 |  
            0 0

            já pamatuju Krejčího ještě z ligy v Mostě a hrál tam pravého beka, hrál ho i při angažmá v Řecku

        • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

          mirros     před 11 lety 17.06.2013 23:12 |  
          0 0

          diskuze se točí, ale uplně zbytečně, protože nikoho z nich neděláme...

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            Matlafous     před 11 lety 17.06.2013 23:18 |  
            0 0

            ... což jak jistě víš je úplně irelevantní. Potřebujeme téma, o kterém lze plkat. :))

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            petrjir     před 11 lety 17.06.2013 23:25 |  
            0 0

            Chtel bych se Te zeptat, zda je v nasem hledacku ci seznamu hrac okolo tricitky nebo nad ni? Diky

            • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

              mirros     před 11 lety 18.06.2013 07:00 |  
              0 0

              ne.....

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 18.06.2013 00:14 |  
      0 0

      Ani jednoho. Totální nesmysl.

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        qazwerty     před 11 lety 18.06.2013 10:21 |  
        0 0

        Hanousek je odchovanec Slavie, která ho s lehkým srdcem pustila před několika lety do Dukly...takže tady mohl být a nemuselo se spekulovat, jestli ho třeba náhodou nepustí Plzeň na hostovačku...

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      Kornovo     před 11 lety 18.06.2013 10:27 |  
      0 0

      sigma je evidentne v lepsi kondici jak my,jestli jim dopadne wagner a rozehnal,tak a nam zas nikdo poradny,tak to bude o nicem

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        Kornovo     před 11 lety 18.06.2013 10:33 |  
        0 0

        slaviatore a to ses mi smal kvuli heinzovi.marek aspon dotahl znojmo k vyhre ve druhe lize,netusim jak si vedl zeher ve treti,ale asi nic slavneho

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      zeleznik2     před 11 lety 18.06.2013 15:02 |  
      0 0

      Pokud je to pravda a má dorazit 4-5hráčů, tak bych to viděl takto:
      ze seznamu:
      1/jasně Rajnoch, šéf obrany vedle Bortela výborný, namísto zraněného Dobrotky, pak bych si nechal na lavičce Kolaříka jako alternativu a Hubáčka pustil do Zlína.
      2/Šisler, je vedený jako záložník, ale hrál i na beku, namísto Dostála, Nitriho výhodně prodat.
      3/ Hubník pokud by nevyšla alternativa s Rajnochem anebo s Krejčím,
      Kelič a Johana ne a Dreksa z Olomouce bude drahý, takže taky ne.
      2 hráči do obrany, to je nutnost
      obrana: Šisler - Bortel, Rajnoch/Hubník - Čonka nejlepší varianta
      lavička: Dostál, Kolařík, Mikula a uzdravený Dobrotka
      Mikula? asi na hostovačku

      ze Zálohy jen toho Šislera, Fillo ne, Hanousek nemožné, stejně jako Haurdič, Opiela mne osobně moc nezaujal, ale mohl by být laciný. Otázka zda příjde Masopust nebo skloňovaný Matějovský, navíc v záloze máme spoustu kvalitních hráčů, viděl bych to na příchod jen jednoho hráče.
      záloha: Gecov, Mičola, Kisel, Zmrhal, Hurka/Šimeček/Juhar/posila
      lavička: Petrák(v případě neprodeje), Čepelák, Juhar, Koreš, Tusjak atd.
      též asi 100% někdo odejde na hostovačku Čepelák?Tusjak?

      Útok: těžko říct, nejlepší alternativa Necid, ale toho CSKA asi nepustí, Wagner na hostovačku by mohl, Sandro a Zeher určitě ne, Mareš asi stejný případ jako Opiela, navíc prý má odejít Chramosta do Sparty, takže by Bolka asi sotva pustila dva útočníky. V útoku tedy nebudeme asi mnoho posilovat: Škoda pro Petrouše alternativa č.1, dále Škutka, otázka co s Feninem, z juniorky Červenka, hrát tam může i Hurka, tady nás tolik pata nepálí. Maximálně jedna posila.
      Nechci spekulovat, uvidíme v příštích pár dnech.

  6. Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

    Philliip     před 11 lety 17.06.2013 23:42 |  
    0 0

    Odchod Skácela je určitě škoda v momentální situaci, Petrouš o něho asi moc nestál, což bylo vidět i na konci minulé sezony. Přesto mám takový pocit, že to Skácelovi svým způsobem vyhovuje a rád zkusí jiné angažmá, třeba opět v zahraničí. Posílit je potřeba, o tom žádná. Snad svou šanci využijí mladíci z juniorky.

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      quelhar (admin)     před 11 lety 18.06.2013 10:53 |  
      0 0

      No jiste, ted si da Ruda jako obvykle dva mesice veget a az prijde zari, tak to zkusi treba zase na tri mesice do Skotska. V prosinci skonci, dalsi dva mesice veget a pak se uvidi, co dal... Aspon tak by se dalo usuzovat z jeho dosavadniho "modu operandi" :o)

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 18.06.2013 11:44 |  
        0 0

        To je pravda, možná k němu byli ve Slavii "nespravedlivý" když tvrdili, že se fláká. Ale on třeba jel naplno jen mu chyběli nějaké 3 - 4 přípravy, kterým se tímhle vyhnul a pak to mohlo vypadat oproti natrénovaným hráčům, že to fláká a on jen nemohl... :D

  7. Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

    petrjir     před 11 lety 17.06.2013 23:53 |  
    0 0

    Me by zajimalo, proc neni soustredeni v Rakousku naplanovano az na pozdejsi termin, ostatne tak, jak tomu bylo vzdy nebo tak, jak to maji ostatni ligova muzstva. Podle me slouzi k zaverecnemu sehravani a pokud se tam stejne jede bez posil, jak jiz uvedl Seterle, tak to dle me takto na zacatek ztraci smysl. Ale rad bych se mylil.

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      spino     před 11 lety 17.06.2013 23:58 |  
      0 0

      Můžeš se zeptat pana Držmíška, on ti to určitě rád vysvětlí, jak nám tady ostatně vysvětluje své kroky už druhým rokem. ;)

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        JS (přítel SN)     před 11 lety 18.06.2013 00:37 |  
        0 0

        pořád se dělaj nějaký onlajny s Kiselem a Šeterlem, ale s Držmíškem ho nikdo neudělá.. Přitom bysme mu mohli položit tak moc zajímavý dotazy, jako proč sportovní úsek prakticky nefunguje a co tu ještě vůbec dělá.. (I když na to znám odpověď i tak, pobírá prachy)

        • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

          Betynka58     před 11 lety 18.06.2013 01:26 |  
          0 0

          Taky mě už napadlo, že Držmíšek je taková paní Colombová slávistického fotbalu - všichni o něm mluví, ale málokdo ho viděl, já sám se přiznám, že ani vlastně nevím, jak vypadá, ani jsem s ním nečetl snad žádný rozhovor.

        • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

          bongor     před 11 lety 19.06.2013 19:06 |  
          0 0

          No vždyť to říkám pořád,že mi ten Držmíšek připadá jako nějaká imaginární osoba.

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      Borris     před 11 lety 18.06.2013 02:32 |  
      0 0

      no musím říct že mě tohle co píšeš také hned napadlo. Herní soustředění tam už se má vylaďovat sestava na ligu a my tam pojedeme bez posil. Herní soustředění mělo přijít až na konec. Nevím zda to má Držmíšek na svědomí, ale musím říct že ten chlap už mi taky začíná být dost trnem v oku. Nikdy jsem nepatřil do toho "fanklubu" který mu nemohl přijít na jméno. Ale už mi přijde divný jak všichni odcházejí a on jediný stále zůstává. A přitom o něm není moc slyšet, veřejně skoro nevystupuje, kupa lidí pořádně neví jak vypadá, prostě jak olgoj chorchoj. A hlavně kupa věcí už se takhle během příprav a kolem organizace A-týmu pohnojila a právě to je Držmíškovo teritorium.

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        mirros     před 11 lety 18.06.2013 06:36 |  
        0 0

        Soustředění v Rakousku je spíše pro kondici a tréningové zápasy..letos je vše zkráceno a čas na sehrávání bude v zápasech před ligou....hlavně základ mužstva spolu je stejně dán...pokud někdo přijde, tak to budou tři hráči do základu se dostanou max 2....
        ČONTO (Rakovan)- Nitri, ???, Bortel, Čonka-Mičola,Gecov,Kisel,Zmrhal,Juhar- Škoda
        nahr. Dostál, Petrák, Hurka,Škutka to je pro mne slušný základ i bez posil....

        • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

          petrjir     před 11 lety 18.06.2013 07:46 |  
          0 0

          Zajimave je, ze uvadis otaznik na miste stopera. On se tedy nestihne dat Dobrotka dohromady (kazdopadne stopera by to chtelo). Dalsi vec pises Nitri, Conka a Gecov, nema ale nekdo z nich odejit? A posledni rikas max 3 hraci, ale predtim jsi psal, ze by melo byt 4-5 posil.

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            mirros     před 11 lety 18.06.2013 08:36 |  
            0 0

            odejít z této sestavy nemá nikdo...DOBROTKU čeká sundání sádry až začátkem července, pak ortéza a pak teprve tréning...bude k dispozici až v září...psal jsem, že máme zájem o 5 hráčů, ale nevěřím, že se vše podaří uskutečnit

            • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

              petrjir     před 11 lety 18.06.2013 09:04 |  
              0 0

              Tak to jsem teda zvedav, kdo prijde a jak se ukaze Kolarik. Ten Dobrotka je taky smolar. Jen aby Sisler nedopadl stejne. Uz byl taky na ctyrech operaci kolen. Je v tom seznamu nejaky utocnik a brankar?

              • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                mirros     před 11 lety 18.06.2013 09:27 |  
                0 0

                brankář ne..máme Čontyho a Rakovana..Berkovec potřebuje chytat a tak jde na hostování do Bohemky...utočníka jednoho taky děláme, ale nebude to lehký...

                • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                  petrjir     před 11 lety 18.06.2013 09:38 |  
                  0 0

                  Snad se Rakovan ukaze a Berky bude bez opce. Pral jsem si Divise, tak ten asi nevyjde. Jako utocnika bych si pral talent ze Slovacka, ale to nevim, zda stejny tip ma i nas trener.

                  • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                    mirros     před 11 lety 18.06.2013 10:02 |  
                    0 0

                    S Berkovcem se počítá do budoucna a jde bez opce....

                    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                      petrjir     před 11 lety 18.06.2013 10:23 |  
                      0 0

                      Tak to je jen dobre. A kdo jeste z odchovancu odchazi? Ma nekdo odejit z tech, co jdou do pripravy s ackem? A odchod Mikuly uz je taky jistej?

                      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                        mirros     před 11 lety 18.06.2013 10:37 |  
                        0 0

                        tak zatím ne..podle mne se rozhodne Petrouš po soustředění, o případném hostování...

                • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                  Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 18.06.2013 10:32 |  
                  0 0

                  a u Rakovana se uplatnila opce? A co Koreš?

        • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

          no-nick     před 11 lety 18.06.2013 07:49 |  
          0 0

          Úplně špatný to být nemusí. Ale děsí mě, jak to máme nezdvojený. Fenina nepíšeš záměrně?

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            petrjir     před 11 lety 18.06.2013 08:02 |  
            0 0

            Taky se obavam zdvojenosti, a to predevsim leva a prava zaloha. Na tu pozici byla alternativa Skacel a Vosahlik, ted nikdo. Z mladych hracu mozna Hruby, Tusjak. Otazka, zda se s nimi neplanuje na hostovani a jejich nevyrovnane vykony. Ale tyto posty (leva a prava zaloha) zacly byt konecne pod Petrousem videt a tak doufam, ze nejaka kvalitni nahrada prijde.

            • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

              mirros     před 11 lety 18.06.2013 08:42 |  
              0 0

              tak pořád píšete o zařazení hráčů z juniorky...tak třeba do zálohy je tam Hurka, Tusjak, Šimeček, Koreš....

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            mirros     před 11 lety 18.06.2013 08:38 |  
            0 0

            no já Fenina takového jakého jsme viděli na jaře, moc v sestavě nevidím....

            • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

              denydzlSKS     před 11 lety 18.06.2013 09:37 |  
              0 0

              Já Feninovi nevěřim vůbec.. Nepřijde mi jako výrazná osobnost. To třeba Fořtovi bych věřil, ale Fenin mi přijde takovej psychicky slaboučkej. Už se do toho nevrátí. Taky bych s ním nepočítal. Co se týče posil, tak ze všech jmen co zde kolují mně nezaujal NIKDO, resp. slyšel jsem na Masopusta samou chválu, ale sám jsem ho ještě neviděl, takže nevím.. Ale Šislerové, Rajnochové, Opielové, atp. .. fakt ne.
              Jinak co se posil týče..asi bych vzal nějakýho pravýho záložníka, protože Mičola se mi, i přes neuvěřitelnou střeleckou potenci v necelých třech zápasech, herně vůbec nelíbí a druhá varianta s Korešem je taky dost nejistá. A pak nejspíš ten stoper, když to Hub tedy nakonec vážně zabalí..

              • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                mirros     před 11 lety 18.06.2013 10:03 |  
                0 0

                O Opielovi a Rajnochovi se ale ve Slavii nemluví, tak žádnou paniku...

                • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                  JS (přítel SN)     před 11 lety 18.06.2013 11:42 |  
                  0 0

                  To je škoda, Rajnoch by byl na stoperu velká posila. Ale jeho plat by byl asi velice nadprůměrný.

              • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 18.06.2013 10:35 |  
                0 0

                Také mi ty jména napřijdou nijak zářná a přitom evidentně všechna dost drahá.

                Otázka je, co s tím Hubem, přijde mi to trošku otravné, že takhle váhá, o tom přeci musí vědět už dlouho, tak proč taková cavyky?

                • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                  mirros     před 11 lety 18.06.2013 10:40 |  
                  0 0

                  podle mých informací je už Hubáček rozhodnutý odejít do Zlína...

                  • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 18.06.2013 10:45 |  
                    0 0

                    aha, tak to by asi fakt chtělo stopera.. Kdyby se uzdravil Dobrotka a chytil se Kolařík, tak by to možná šlo, ale lepší by bylo někoho přivést. Tak snad se na tom pracuje:)

                    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                      Alanor (admin)     před 11 lety 18.06.2013 11:40 |  
                      0 0

                      Stopeři jsou samozřejmě také vytipovaní. Předpokládám, že pokud neprodlouží Hub, tak určitě někdo přijde.

                  • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                    mats     před 11 lety 18.06.2013 19:34 |  
                    0 0

                    Taky už jsem slyšel, že je v tomhle jasno... Ale, samozřejmě, co je dneska definitivní... ;-)

              • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                bongor     před 11 lety 18.06.2013 15:14 |  
                0 0

                Až to Hub vážně zabalí,teprve se ukáže,jak jsme ho potřebovali.Děvče pro všechno,bez řečí , vytahování,s průměrnou výkonností,která ale vždycky na tu naši srandaligu s přehledem stačila.

              • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                bongor     před 11 lety 18.06.2013 15:18 |  
                0 0

                Na mě působí naopak Mičola pozitivním dojmem.Trochu rapl,pořád nevíš co udělá,jestli vběhne s míčem za lajnu,nebo až do branky.Ale stejně nečitelný je i pro soupeře.Proti němu hrát,to chce rychlost a to jak pohybu ,tak myšlení.Mičola může brzy být špice.

        • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

          1rytir     před 11 lety 18.06.2013 12:19 |  
          0 0

          Já bych v tom základu pro útok raději počítal se Škutkou, než Škodou. Doufám, že Dávid dostane v přípravě dostatek příležitostí a že se střelecky chytí.

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            bongor     před 11 lety 19.06.2013 19:04 |  
            0 0

            Já taky upřednostňuju Škutku,nedostal moc šancí se ukázat,proto mám strach,že zahořkne.Se Škodou se může třeba střídat,ale Škodovka se mi zdá trochu studenej a určitě není lepší.Někdy tomu člověk nerozumí.

            • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

              Kornovo     před 11 lety 19.06.2013 19:27 |  
              0 0

              tak micola uz na spici minimalne nasi ligy byl.ted jen,aby na to zas navazal a vratil se tam

  8. Masopust

    Ferguss     před 11 lety 18.06.2013 10:18 |  
    0 0

    Projel jsem si hráče na internetu, protože ho neznám. Podle rozhovoru mi přišlo, že to má v hlavě celkem srovnané. Co mě zaujalo je informace, že měl při testech ze všech hráčů nejlepší kondici. To by mohlo do stylu, který zřejmě hodláme pod Petroušem hrát sednout. Ale těch 15 mega, mi při dnešní situaci na trhu přijde poněkud nadsazená cena.

    • Re: Masopust

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 18.06.2013 10:31 |  
      0 0

      jj, myslím si to samé. Přeci jen zas tolik toho odehráno nemá, určitě ho nelze považovat za vyčnívající hvězdu ligy - podle mě je to max 8M, víc je utopie, byť chápu, že se chce Jihlava napakovat:)

    • Re: Masopust

      naplavnik     před 11 lety 18.06.2013 11:36 |  
      0 0

      tady by měl být podíl na budoucím prodeji ven, jinak je to fakt úlet... když si vzpomenu, jak se handrkovali o lafatu a tecla...

      • Re: Masopust

        Alanor (admin)     před 11 lety 18.06.2013 11:39 |  
        0 0

        Souhlasím, že ta částka je přemrštěná. Ale že se to někam napíše ještě neznamená, že je to pravda. ;) Nakonec má podle nich Grigar cenu 23 mega. :)

  9. Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

    naplavnik     před 11 lety 18.06.2013 11:41 |  
    0 0

    už jsem se v tom trochu ztratil, takže uvažované posili jsou jen šislet a masopust? o někom dalším se mluvi?

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      Alanor (admin)     před 11 lety 18.06.2013 11:43 |  
      0 0

      Tato dvě jména se objevila v médiích v souvislosti se Slavií.

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      quelhar (admin)     před 11 lety 18.06.2013 11:45 |  
      0 0

      Dalsi tri az ctyri hraci jsou vytipovani, ale nemluvi se o nich :o)

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        Tomski     před 11 lety 18.06.2013 11:56 |  
        0 0

        jako každý rok...nakonec příjde někdo těsně před ligou...čekal jsem výraznější posílení přes léto...bohužel prý nejsou peníze...

        • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

          Alanor (admin)     před 11 lety 18.06.2013 12:02 |  
          0 0

          Nějaké peníze prý jsou dle informací, co mám. Dle mého názoru nemíříme na tak zvučná jména jako v zimě, ale to by nemuselo být na škodu vzhledem k tomu, jak se chytli Skácel a Fenin.

        • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

          denydzlSKS     před 11 lety 18.06.2013 12:23 |  
          0 0

          A co si představuješ pod pojmem "výraznější posílení"? Přivedení velkýho množství hráčů?! Nebo přivedení hráčů s vekým jménem?!

          V uplynulých obdobích jsme posilovali výrazně - jak množstevně(Škutka, Bortel, Čonka, Juhar, ..), tak i vcelku zvučná jména(Mičola, Fenin, Dobrotka, Gecov, ..) zatím žádný extra výsledky nejsou, tak bych to teď nechal sehrát, ať se uvidí, jestli to skutečně bylo výrazné posilování.

          Nemůže být pořádný sehrání současnýho kádru se zařazením zajímavějších mlaďáků větší posílení?

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            Tomski     před 11 lety 18.06.2013 13:09 |  
            0 0

            tak určitě jednoho nebo dva zkušené stopery (tady by se mi líbil ten Rajnoch, o kterém tady spekulujeme jen my), pravého záložníka (ideální Masopust, který je asi moc drahý)...podle mě kádr z konce ligy kvalitu má, ale i ten potřeboval posílit a teď při odchodech tří hráčů (vosa, rudi, hub) nám chybí výrazně zkušenost...Kisel je pro mladý super, ale i na něm byl vidět pokles formy a druhý poločas s Jihlavou ukázal, že jsme jen s mladíky vepředu bezzubý...

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            jarodo57     před 11 lety 18.06.2013 18:35 |  
            0 0

            Nemůžeme každou sezonu obměňovat kádr o 4 nebo dokonce více hráčů. To je velká pošetilost.Petrouš v posledních zápasech na jaře dokázal s kádrem hrát slušný fotbal a podle mě je potřeba teď stabilizovat sestavu a vhodně doplnit pouze 1-2 hráči typu právě Masopusta a Šislera.Tyhle 2 hráči splňují podmínky pro to co petrouš s mužstvem začal předvádět.Jména typu Rajnoch,Johana,Mareš ,Janda,Černý a další a další už proboha ne a s několika vykřičníky!!!!Cožpak jsme nějaké zaopatřovací sdružení odložených a nebo věčně nemocných hráčů. S tímhle bysme konečně měli jednou provždy skončit.A já mám docela dobrý pocit ,že se konečně s tím začíná něco dělat.Jeden problém by mohl nastat v případě odchodu Hubáčka a neustále zraněného Dobrotky.Tam bude hodně záležet na tom jestli Petrouš bude mít důvěru v Kolaříkovi.Ale proč honem humbuk. Vždyť každý hráč musí jednou začít a pokud by to v přípravě chytil za pačesy ,tak by ani důvod k posilování na tomto postu nebyl tak nutný.Ale to platí i o dalších mladíků z juniorky.Já jsem pro to dát Petroušovi 100 dní hájení a uvidíme co s mužstvem udělá.Myslím si, že by se zde na diskuzním fóru měl více používat rozum,pragmatismus a realita .

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        naplavnik     před 11 lety 18.06.2013 12:08 |  
        0 0

        hm, trochu jiná situace je v arsenalu, tam se během objeví mluví o dvaceti hráčích, a pak příjde jeden, o kterém se ani neví, že existuje :D

        • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

          naplavnik     před 11 lety 18.06.2013 12:19 |  
          0 0

          * během období mluví

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      RaDDa521     před 11 lety 18.06.2013 11:56 |  
      0 0

      V mediích se mluví o dvou, jednáme asi s cca 4-5, ale předpokládám, že pokud příjdou 2-3, tak to bude úspěch

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        Alanor (admin)     před 11 lety 18.06.2013 12:01 |  
        0 0

        Samozřejmě nepřijdou zdaleka všichni vytipovaní hráči. Je totiž i více variant na určité posty.

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      quelhar (admin)     před 11 lety 18.06.2013 12:38 |  
      0 0

      jeste pro jednoduchost klikaci odkaz [www.bscyb.ch]

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        mart     před 11 lety 18.06.2013 13:49 |  
        0 0

        ....este ses ve svajcu Quelhare ?
        mart

        • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

          quelhar (admin)     před 11 lety 18.06.2013 13:54 |  
          0 0

          Spis uz zase. Ale bohuzel v dany termin budu jako na potvoru pracovne v CR, jinak bych tam jiste zajel :o/

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            petrjir     před 11 lety 18.06.2013 14:48 |  
            0 0

            A příprava s Pardubicema či Hradcem se tedy ruší? Těžko stihnou 3 utkání ve čtyřech dnech a z toho jedno ve Švýcarsku.

            • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

              quelhar (admin)     před 11 lety 18.06.2013 14:56 |  
              0 0

              Podle webu Hradce se zapas, ktery mel byt podle rozpisu Slavie v sobotu 6. cervence posunul na nedeli 7. cervence. A to uz podle me celkem lze stihnout, mit zapasy streda - patek - nedele. Navic kadr je vcetne hracu z juniorky celkem siroky a dostanou tak celkem velky prostor vsichni, coz je fajn.

              • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                petrjir     před 11 lety 18.06.2013 15:02 |  
                0 0

                Jo, to už by se dalo. A zápas s Mostem zůstává? Že mirros o této změně psal jako o výměně za zápas s Mostem.

                • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                  mirros     před 11 lety 18.06.2013 15:17 |  
                  0 0

                  plán přípravy byl připravován dlouho dopředu a Pan Šetrle začal shánět kvalitnější soupeře, protože Petrouš chce hrát přípravu s mužstvy na urovni naší ligy...bylo řečeno, že je lepší než hrát s Mostem tak je lepší hrát s Bernem...s toho jsem pochopil, že se jedná o výměnu

                  • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                    petrjir     před 11 lety 18.06.2013 15:30 |  
                    0 0

                    Třeba ještě nějaký zápas místo Mostu bude. Je fakt, že v ČR jsou všechny zápasy přípravy s druholigovými družstvy, tak by to chtělo někoho kvalitnějšího.

              • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                sasky     před 11 lety 18.06.2013 15:53 |  
                0 0

                Ještě dotaz. Na stránkách Young boys je to uvedeno jako součást MLG cupu, kde druhý soupeř Švýcarů je Dynamo Moskva. Nevíš náhodou, jestli třeba Slavia nebude hrát i s Dynamem? Díky.

                • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                  quelhar (admin)     před 11 lety 18.06.2013 16:17 |  
                  0 0

                  Taky me to zmatlo, ale fakt to nevypada, ze bychom hrali i s Dynamem. Na webu poradajiciho FC Koniz je proste jen to, ze YB odehraji dva zapasy s mezinarodnimi tymy a to je cele... http://fckoeniz.ch/?page_id=1502

                  • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                    sasky     před 11 lety 18.06.2013 17:49 |  
                    0 0

                    Takže posledním zápasem bude zřejmě Koniz - Dynamo :) Díky za info.

  10. Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 18.06.2013 20:08 |  
    0 0

    Nevite, co delal na treninku Slavie Ujfalusi? Docela me to prekvapilo..

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      EdCable     před 11 lety 18.06.2013 20:17 |  
      0 0

      Podle FB Slavie to bylo v ramci dobrocinne akce..

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 18.06.2013 20:24 |  
        0 0

        Aha, to je skoda, to by byla super posila:-)

        • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

          subHuman     před 11 lety 18.06.2013 21:40 |  
          0 0

          A ta castka taky nesedi.

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            Matlafous     před 11 lety 18.06.2013 22:17 |  
            0 0

            ?? :))

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            mats     před 11 lety 18.06.2013 23:41 |  
            0 0

            ...no protože nic neplatil... :-)))

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      mirros     před 11 lety 19.06.2013 08:12 |  
      0 0

      prostě tam byl s malým šikovným čertíkem ohledně nadace...o ničem nespekuluj....na toho fakt nemáme

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        bongor     před 11 lety 19.06.2013 08:49 |  
        0 0

        Byl by moc dobrej,ale chtěl by tak 15-20 Mega a to by ještě šel pod cenu.Nedivil bych se ,že by po něm hodil laso rumun,ale jemu bych se divil,kdyby to vzal,dopad by jako Jarošík.Já vím,že Kováč si teď gratuluje,že šel radši di Libe.

        • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

          mirros     před 11 lety 19.06.2013 09:13 |  
          0 0

          Jenže Ujfi je jinej level než Jarošík....

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            Matlafous     před 11 lety 19.06.2013 09:16 |  
            0 0

            Prej je obrovskej sympaťák.

            • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

              slaviator     před 11 lety 19.06.2013 10:13 |  
              0 0

              s Ujfalušim sem jednou dělal velkej rozhovor (asi rok po té kauze v hotelu Praha) v kanclu D.Laciny a taky tak na mě působil + lidi co ho znaj víc to taky tvrdí, že je sympaťák

            • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

              mirros     před 11 lety 19.06.2013 13:52 |  
              0 0

              já jsem s ním točil pořad o Madridu a byl bezvadnej,,žádnej machýrek...

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            bongor     před 11 lety 19.06.2013 19:25 |  
            0 0

            No o tom nepochybuju.

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      klimi     před 11 lety 19.06.2013 11:19 |  
      0 0

      Mě udivuje, jak čtu rozhovory se všemi mladými a každý z nich říká, že je od malička Slavista. Nakonec pak většinou stejně skončí někde jinde, i když budou mít nabídky od nás. Na jednu stranu to chápu, ale...

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        Alanor (admin)     před 11 lety 19.06.2013 11:31 |  
        0 0

        Skoro všichni hráči myslí hlavně na svůj osobní prospěch, nějaký klubismus jde stranou.

        • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

          Barra     před 11 lety 19.06.2013 13:45 |  
          0 0

          Myslím, že časy se mění a tím i pomnět klubismus. Kdysi byli hráči majetek klubu, a kdyby chtěli přestoupit, stačilo, aby jejich mateřský klub nasadit tak vysokou částku na jejich hlavu, aby tím možní zájemci byli odstrašení. Často podle mě byl ´klubismus´ i vynucený klubismus ze strany klubu, a zavánělo to moderním otrokářstvím. Hráči zůstali dlouhé léta u jednoho klubu, protože ani de facto neměli možnost odejít.

          V ´70 letech jsem hrál za Beerschot. Naděj, že bych se dostal do prvního mužstva byla malá, na druhé straně jsem studoval a měl jiné priority. Fotbal jsem miloval, přestup do klubu z nižší ligy mi byl ale Beerschotem odmítnut – transferová částka měla být 55.000 franků, v té době ekvivalent nějakých 5 průměrných měsíčních platů. Rodiče na to neměli, já jsem si fotbalem přivydělával na studie. Byl jsem ale majetek klubu, který se mnou stejně nepočítal, ale přesto mi bránil pokračování ve fotbale. Jediné východisko bylo skončit s fotbalem, a už jen hrát pro zábavu. Beerschot jsem stále miloval, ale neměl bych problém přejít do jiného klubu, abych mohl hrát (mimochodem, Beerschot tuto sezóny degradoval z první ligy, ale vzhledem k tomu, že měli obrovské dluhy a příchod strategického investora na poslední chvíli odpadl, přestal klub existovat. Měli možnost začít úplně nanovo v 4 provinciální lize (= osmá liga), nakonec se spojil s klubem z první provinciální a začne tedy v páté lize (KFCO Beerschot-Wilrijk, k dnešnímu dnu prodáno 3.000 permanentek a to na pátou ligu!). Beerschot byl spolu s Anderlechtem v Belgii klub s největší tradici, s nejlepším jménem, vypěstoval řadu hvězd, ale doplatil na melagománské plány minulého vedení a ´finanční nekázeň´.

          Ale odbočil jsem. Věci se daly do pohybu s arestem Jean-Marc Bosman (belgický fotbalista), který si v 1995 vynutil před Evropským soudním dvorem, že hráči po ukončení smlouvy jsou volní a můžou bezplatně přestoupit. A najednou neměly kluby první a poslední slovo, ale naopak hráči. Vzhledem k tomu, že klub kam chtěli přejít nemusel platit transferovou částku a kluby tedy na tomto výdajů šetřili, měli hráči možnost se upsat (´prodat´) těm, kteří jim nabídli nejlepší podmínky – a to byla další rána pro klubismus. A platy hráčů se vyšplhali do neviditelných částek. Před 1995 se bralo jako samozřejmé, že hráči (až na malé, malé výjimky – ale tam šlo jen o malé procento) po ukončení kariery začali nový profesionální život a dál pracovali. Teď se bere jako normální že hráč by v 35 letech měl být finančně zabezpečen do konce života. Celkový výdej na platech všech hráčů Liverpoolu (období Bill Shankly) v 1960 byl 517 liber, hráči brali kolem 20 liber týdně ( http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1345397/Too-average-footballers-millionaires--drive-Ferraris-deserve-Reliant-Robin.html). V 1992 (před arestem Bosman) byl nejlépe placený hráč v Anglii John Barnes z Liverpoolu s 10,000 librami/týdně, o deset let později bere Yaya Touré z Manchester City 240,000 liber/týdně (mimochodem, začal s velkým fotbalem v Beveren, Belgii v 2001. Beveren je menší provinční klub, který vedle Yaya Touré ještě z Pobřežní Slonoviny donesl hvězdy jako Gervinho, Eboué, atd. Všichni přišli, když jim bylo kolem 18 let – a kam to dotáhli. Jestli Touré bral v Beveren 800 EUR měsíčně, bude to moc, teď má měsíční plat přes 1 mil liber).

          A buďme upřímní – kdo z nás by nereagoval stejně a nehledal by jinde štěstí, kdyby se mohl x-násobně polepšit? Nemluvím o přestupu ze Slavie do Sparty, to je mimo kategorii, nemusíme se ani dívat na příklad Yaya Touré. Ale plně chápu např. Martina Latku, který preferuje druhou ligu v Německu. Klubismus, jak to známe z minulosti, kde jeden hráč zůstal celou karieru věrný svému klubu, až na výjimky už přestala existovat. Z fotbalu se stál ´big business´.

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            Barra     před 11 lety 19.06.2013 14:05 |  
            0 0

            - samozřejmě ´megalomanské´ plány

            • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

              ortevor     před 11 lety 19.06.2013 14:34 |  
              0 0

              velmi zajimave a ctive napsano, diky !

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            bongor     před 11 lety 19.06.2013 19:24 |  
            0 0

            Ahoj Barro,určitě je to tak,že pokud přijde velmi zajímavá nabídka,nebo staršímu hráči alespoň zajímavá nabídka,tak tu příležitost neodmítne.Sportovní život je velmi krátký na to,aby člověk postavil zájmy svého klubu nad svoje zájmy.Je to tak i v jiných oborech,naše kapela třeba uspěla ve výběru královny českého swingu Inky Zemánkové,začali jsme s ní dělat nový repertoár,ale přišla nabídka z Rotterdamu za u nás nedosažitelné peníze a moc dlouho jsme neváhali.

  11. Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 19.06.2013 12:12 |  
    0 0

    Jihlavský dres v žákovské kategorii oblékal odchovanec Ledče nad Sázavou Jan Mikula (nar. 5.1.1992), který v roce 2007 neodolal vábení pražské Slavie. Tento talentovaný krajní bek byl několikrát zařazen do přípravného cyklu sešívaných, ale nikdy se nedočkal prvoligového startu. Vždy nastupoval za juniorku či „béčko“. Nyní dostává šanci ve formě ročního hostování v FC Vysočina.

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      Alanor (admin)     před 11 lety 19.06.2013 12:20 |  
      0 0

      Jestli je to bez opce, tak je to naprosto ideální. Věřím, že Mikula ukáže, že na ligu, potažmo na Slavii má.

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        Jiri1     před 11 lety 19.06.2013 12:35 |  
        0 0

        Moc bych Vas chtel Alanore, Lukasi i dalsi pozadat , aby jste pojmenovavali veci pravymi jmeny, co je idealniho na tom, ze po zoufalem hledani angazma jde kluk s nimz se ve Slavii temer nepocita na hostovacku do tymu,ktery mu tedyhodil zachranne lano, ale kdyz se na nej zeptate , tak Vam reknou, ze s nim taky moc nepocitaj a ze by musel prokazet zivotni formu, on alespon nasel neco slusneho, tady se manazer , nikoliv Slavia o neco postaral, ale ti dalsi se kterymi uz Juniorka nepocita a acko taky ne, ted jsem mluvil s jednich agentu,ktery ma sve mlade hrace ve Slavii, zajem by byl, ale jen v tom pripade,ze naklady na plat se rozdeli a bude se na nem podilet Slavia a to je temer vyloucene.
        To same posily, napred se musi kadr placenych hracu ve Slavii dost zuzit a pak bude prostor pro nejake posily , sam Seterle to rika v tom vcerejsim rozhovoru velmi uprimne, takze to treba s tim Vasim seznamem Lukasi asi nebude tak horke ,cili zcela jasne , zadne hvezdy necekejme zustanme na zemi.

        • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

          mirros     před 11 lety 19.06.2013 12:47 |  
          0 0

          no ty woe co ty tu píšeš je děs....je samozřejmé, že když na jeho post tu máme dva lepší hráče, tak je lepší ho pustit a dát mu šanci jinde...to že se stará o hráče manager je snad samozřejmé!! Když si za to bere procenta...Je taky samozřejmé, že když bude hrát jinde platit ho musí klub za který hraje....

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            mart     před 11 lety 19.06.2013 12:56 |  
            0 0

            :D.
            to chce klid Mirros :-)

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            Jiri1     před 11 lety 19.06.2013 12:58 |  
            0 0

            Takhle nejak, toho vola si nechte od cesty, je to asi tyden, kdy jsem s jednim z agentu zastupujicich nase mlade hrace mluvil na toto tema ,priznam se Vam asi potreti letos v sezone, on jasne rika , ze jednani s nasim klubem nejsou lehka, jen zorientovat se v nejruznejsich kompetencnich propletencich bylo nad lidske sily, natoz chtit slibene , aby se klub postaral hracum o dustojne hostovani ,kdyz o ne ma takovy zajem, v podstate na rovinnu , aby brali alespon takove penize , aby nemuseli na pracak.
            Co se tyce kompetencim, znam noveho GR jako pragmatika, horsi uz to bude s penezi a jejch shanenim.

            • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

              mirros     před 11 lety 19.06.2013 13:31 |  
              0 0

              pochybuji že znáš nového GŘ , ale dobře...je samozřejmé, že agent našich mladíků takhle hovoří...Slavia není zaopatřovací ustav. hráči kteří mají smlouvy dostávají peníze včas..pokud mají jejich manageři problém hráče někam poslat, tak je to jeho neschopnost

              • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                Jiri1     před 11 lety 19.06.2013 13:50 |  
                0 0

                Nebudu s Vami polemizovat o veci , kterou jsme nekolikrat pripominkovali , pokud chce klub vlastnit hrace musi mu zajistit i to , aby hral , kdyz s nim v sezone nepocita pak se klub musi podilet na jeho dalsim angazma , jinak je to proste pusti ho a hrac si neco vzdy najde. To uznalo i soucasne vedeni Slavie, s temi agenty mate pravdu, o tom zadna.
                Rozciluje mne a to jsem psal zcela ,ze Seterle jasne prohlasi, ze o posilach zacne mluvit az v pripravnem obdobi dle momentalni potreby a tady uz se delaji zarucene seznamy,ktere nedelaji fandove, ale lidi dokonale znali problemu Slavie vcetne tech financnich, o tech vcasnych vyplatach bych asi s Vami take diskutoval, je otazka co je pro Vas vcasne.
                I vzhledem k cilum naznacenym novych GR povazuji kadr za dostatecny , snad bych uvazoval o stoperovi a jednom ofenzivnejsim hraci , ale nevidim to jako nutnost.

                • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                  mirros     před 11 lety 19.06.2013 16:34 |  
                  0 0

                  pokud mi jeden z trenérů řekne, že se za Řebíčka ještě nestalo, aby neměl 16 peníze na uču, tak je to pro mne jasné a není o čem diskutovat...

                • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                  slaviator     před 11 lety 20.06.2013 12:48 |  
                  0 0

                  Jiří...!

              • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                Barlblog     před 11 lety 19.06.2013 13:50 |  
                0 0

                Tohle je asi zbytečné přetahování. Mě by spíš zajímalo, zda je to bez opce, nebo, zda je opce alespoň nastavena na částku, při které by SKS vydělala po odečtení nákladů na výchovu.

                Hostování bez opce by byla, stejně jako v případě Berkovce, super zpráva.

                • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                  petrjir     před 11 lety 19.06.2013 14:18 |  
                  0 0

                  Taky by mě to zajímalo. Nebo že by to bylo s opcí výměnou (plus samozřejmě finance) za Masopusta?

                  • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                    bongor     před 11 lety 19.06.2013 19:13 |  
                    0 0

                    No divil bych se,že by o Masopusta nestáli bolševici.On snad má hlavu na svém místě a tam by nešel.Prachy si vydělá,až půjde od nás
                    někam do bundesligy,nepotřebuje pucovat lavičku na Letné.

                • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                  Slawek     před 11 lety 19.06.2013 14:47 |  
                  0 0

                  V případě Mikuly je to bez opce !

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      Elanius     před 11 lety 19.06.2013 18:55 |  
      0 0

      Ja verim, ze Mikula muze byt pro Slavii velmi prinosnym hracem - je to srdcar a bojovnik, neni kapitanem Juniorky nahodou. Kazdy tym potrebuje tyto hrace, kteri bojuji a strhnou ostatni.

      Hostovani v Jihlave je podle me super tah, je to kvalitni tym se zkusenym koucem, muze ho to posunout dal, pozna nove prostredi. Verim ze za rok muze byt pripraven nastoupit za Acko a byt platnym clenem kadru.

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        Markus     před 11 lety 20.06.2013 07:05 |  
        0 0

        Cennou zkušeností bude už sama změna prostředí. Nejsme mistři světa, předpokládám kapitánem nebyl pro nic za nic, tak pro něj bude zajímavé podívat se zblízka, jak to dělají jinde a najít si cestičku, jak být užitečný a dostat se na hřiště.

  12. Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

    Kmotr (přítel SN)     před 11 lety 19.06.2013 13:43 |  
    0 0

    Privedl bych na pravou zalohu Kerice.. Konci ve Sparte

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      spino     před 11 lety 19.06.2013 14:43 |  
      0 0

      Vyloučeno!!!

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        Kmotr (přítel SN)     před 11 lety 19.06.2013 14:52 |  
        0 0

        Aha,tak nic..

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      edenian     před 11 lety 19.06.2013 14:51 |  
      0 0

      Nebo vymenit za Juhara ?

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        Jiri1     před 11 lety 19.06.2013 15:07 |  
        0 0

        Nevin tedy duvody ,ktere Spinavedou k tomuto rezolutnimu zaveru, ale ma pravdu, treba urcite nejsme schopniplatit ani polovinu platu , co mel ve Sparteanavic mne moc tedy nezaujal

        • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

          lassiter     před 11 lety 19.06.2013 15:22 |  
          0 0

          Stejně tak jsme nebyli schopni platit polovinu toho, co měl Mičola ve Francii, Gecov v Belgii, Fenin v Německu no a taky jsou tady. Uměl hrát dobře, otázka je, kde a proč to zapomněl...

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            Jiri1     před 11 lety 19.06.2013 15:30 |  
            0 0

            Myslim,ze jsi si odpovedel sam,tito hraci sli radi na pulku toho co brali venku, navic myslim, ze jsem o platech techto hnepsal, spis o jejich vykonosti a ta dlouho stala za prd.

            • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

              lassiter     před 11 lety 19.06.2013 15:45 |  
              0 0

              Aha, tak jinak, nemyslím že by měl být Kerič o penězích, jako spíš o tom, jestli nám může pomoct a rozehrát se k tomu, co předváděl před lety v Liberci.

              • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                Jiri1     před 11 lety 19.06.2013 16:15 |  
                0 0

                Nejsem si jist jestli o nem mas vsechny informace , tasituace okolo nej je hodne jina nez pred jeho angazma ve Sparte,natvrdo receno neverim mu.

                • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                  lassiter     před 11 lety 19.06.2013 17:13 |  
                  0 0

                  Všechny informace bezpochyby nemám :-) V podstatě vím jen to, že kdysi hrál velmi dobře, dneska hraje velmi špatně a moc nevím proč.

              • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                edenian     před 11 lety 19.06.2013 16:24 |  
                0 0

                Ja jsem byl jeste na prelomu Rada/Petrous skepticky k tem pokusum pomoci si nejakym ozivovanim polomrtvych hvezd, ktere jakoby odumrely po prestupech za lepsim. Ovsem co udelal Petrous s Micolou napriklad zcela zahani mou skepsi. Osobne treba Feninovi nijak neverim, ale kdovi, je to proste sazka na neznamou. U Kerice je to mozna spartanska klasika. Skupovani a demolice solidnich hracu z duvodu naddimenzovaneho kadru. Hracka v rukou solventniho majitele a hloupeho realizacniho tymu.

                • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                  bongor     před 11 lety 19.06.2013 19:09 |  
                  0 0

                  Velmi rozumný názor edeniane,co nadějných hráčů už Letná odkecala,tím,že je vzali a nepotřebovali je,jen aby je náhodou nekoupil někdo jiný.Holt na to taškář má.

                  • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                    edenian     před 11 lety 19.06.2013 19:30 |  
                    0 0

                    No, nejsmutnejsi je na tom to, ze na to bude mit jeste dlouho...

                  • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                    Barra     před 11 lety 19.06.2013 20:52 |  
                    0 0

                    Přesně tak, oslabit konkurenci tím, že přetáhnou dobré hráče a na druhé straně zabránit tomu, aby je nekoupil jiný klub.

                    Máš pravdu, Bongore, hráči by si měli uvědomit, že v případě zájmu Sparty je šance reálná že budou končit (s trochu štěstím) na lavičce, nebo v Béčku, které Sparta stála má. Kariéra stagnuje, v nejhorším případě hráč už nedosáhne svůj bývalý ´level´.

                    Jak píšeš, Masopust by nejlépe udělal kdyby si vybral klub kde bude hrát, a nebude spíš do počtu. Pár let hrát za klub, který má ambice se dostávat na pohárové příčky, udělat si jméno a pak si popřípadě vybrat zahraničí. Trpělivě pracovat na kariéře, a nenechat se nalákat na velké prachy - ale jsme zpět u toho. Ty zatracené prachy, které jsou samozřejmě lákavé a důležité, na druhé straně mohou špatným výběrem klubu kariéru zničit.

                    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                      bongor     před 11 lety 19.06.2013 22:28 |  
                      0 0

                      Masopust by si měl vybrat Slavii.Říká,že je slávista,tak nad čím ještě přemýšlet.Až za dva roky budeme hrát LM,tak se ukáže všem zájemcům a přestoupí tam,kde mu dobře zaplatí a ještě mu to tam bude sedět.Tak karieru jsme mu narýsovali a ostatní už záleží jen na něm.

                      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                        th     před 11 lety 20.06.2013 00:57 |  
                        0 0

                        On jen řekl, že jako malý fandil Slavii. To je určitě pozitivní, ale vidět v tom, že se najednou prohlašuje za bůh ví jakého Slávistu a hned mu začít vyčítat, kdyby k nám nešel, by bylo, myslím, hodně přehnané.

                    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

                      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 20.06.2013 00:20 |  
                      0 0

                      Když to je těžký, vžij se do toho fotbalisty. On dostane luxusní peněžní nabídku od klubu, který hraje standardně na vrcholu a kde se může ukázat v Evropě. Ten klub mu samozřejmě nabulíkuje jak ho moc chtějí a že tam bude hvězda. To samé mu cpe jeho agent... to se pak těžko rozhoduje rozumem.

  13. Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

    Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 19.06.2013 18:41 |  
    0 0

    Mimo mísu, ale zajímavost - Křetínský kupuje společnost AVE, generálního partnera Dynama ČB... Tak uvidíme, jak to s tím sponzorstvím bude, sám už napumpoval dost € do rudých...

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      Markus     před 11 lety 20.06.2013 16:02 |  
      0 0

      Pro nás může být útěchou, že AVE koupil draho a nadějí, že se přetahoval s Kellnerem, který si bude hledat jinou hračku ..., do které dát peníze. V našem případě očekávám, že se musí něco stát se stadionem.

  14. Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

    opicemag     před 11 lety 19.06.2013 20:33 |  
    0 0

    Já chci již nějakou posilu. Ať se již něco děje (ne jen v zákulisí, kam nevidím).

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      qazwerty     před 11 lety 20.06.2013 08:48 |  
      0 0

      Posily už přišli z juniorky...;) A ani bych nikoho nekupoval a tuto sezonu bych odehrál se stávajícím kádrem...

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        Kuka125     před 11 lety 20.06.2013 09:01 |  
        0 0

        Posily by to chtělo. Pravýho záložníka, minimálně jednoho obránce a možná i jednoho útočníka.

        • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

          qazwerty     před 11 lety 20.06.2013 09:15 |  
          0 0

          Být vedením, tak spíše zapracuji vlastní mladíky...

          • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

            Markus     před 11 lety 20.06.2013 15:57 |  
            0 0

            Díky Petroušovi máme perfektní návaznost juniorky na A-tým a je pravda, že bychom se už měli u některých hráčů rozhodnout, kterou cestou dál jít. A ty cesty beru jen dvě, buď se budou snažit uspět už jako členové A-týmu nebo se budou muset snažit v jiném klubu. Opakuji, toto se týká jen některých hráčů a posouzení musí být individuální. Kritériem nemůže být věk a nesázel bych ani na krátkodobý progres, nejlepší je dát hráčům šanci a uvidí se - respektive trenéři uvidí. Ti nesou zodpovědnost a sami dobře ví o potřebě zapracovat nové mladé hráče do juniorního týmu. Plně souhlasím s názory, že bychom měli více spolupracovat zejména s kluby z druhé ligy ohledně hostování hráčů, kterým už juniorka začíná být malá. Příchody zvenčí považuji za demotivující pro hráče juniorky i trenéry, nejsem proti konkurenci, ale příchody zvenčí by měly být pouze tam, kde máme největší problémy.

    • Re: Trošku z jiného soudku

      PetCC     před 11 lety 20.06.2013 10:41 |  
      0 0

      Kvůli financování? Nechtějí jezdit mimo Prahu? Mohou tu být i jiné důvody, ale ty jdou mimo mě :-)

      • Re: Trošku z jiného soudku

        slaviator     před 11 lety 20.06.2013 12:39 |  
        0 0

        Finance jsou větší o pár desítek tisíc (v podstatě jen dojíždění), tady spíš jde o rozhodčí...

        • Re: Trošku z jiného soudku

          rihy10 (přítel SN)     před 11 lety 20.06.2013 13:40 |  
          0 0

          To rozhodně nejsou desítky, miř výš.

          • Re: Trošku z jiného soudku

            slaviator     před 11 lety 20.06.2013 15:50 |  
            0 0

            Pravda, divizní Jirny mají rozpočet na A tým 8 milionů celkem. Ale kolik z toho pohltí doprava? Čtvrt mega? A o co levněji by to měli kdyby hráli přebor? Údržba stadionu by byla stejná, osm mega ročně je 667 tisíc měsíčně. Na trenéry, na stadion, na dopravu, na hráče. A to tam byli Marek Kincl, Jaromír Jindráček, David Zoubek či Miroslav Obermajer... Průměrný rozpočet celého divizního klubu se pohybuje kolem tří mega, jsou ale týmy i co mají rozpočet jenom přes milion...

  15. Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

    Khadgar     před 11 lety 20.06.2013 17:58 |  
    0 0

    Dva hráči odcházejí do ligových týmů na hostování bez opce. Pro mě povedený krok (teď už jen aby hráli pravidelně). Ale čekám, kdy se najde někdo, kdo si na tom najde něco negativního :)

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      quelhar (admin)     před 11 lety 20.06.2013 18:09 |  
      0 0

      Tak Jiri uz to tu psal o Mikulovi, ze "co je idealniho na tom, ze po zoufalem hledani angazma jde kluk s nimz se ve Slavii temer nepocita na hostovacku do tymu,ktery mu tedyhodil zachranne lano, ale kdyz se na nej zeptate , tak Vam reknou, ze s nim taky moc nepocitaj a ze by musel prokazet zivotni formu".

      Takze ani nemusis cekat :o) Ja to beru vylozene pozitivne, posledni hostovani v ligovem tymu byl snad Tusjak na Zizkove a Vyhnal v Bohemce (kdyz jeste hrala ligu), ani jeden si moc nezahral a oba jejich kluby sestoupily. Verim, ze to tentokrat bude lepsi. Plus cekam, ze par dalsich hracu jeste pujde minimalne do druhe ligy.

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      judy     před 11 lety 20.06.2013 19:01 |  
      0 0

      ja osobne to vidim jako uspech, nebude zadna sranda sehnat hostovani BEZ opce v prvni lize... u Berkovce se o tom celkem vedelo ze to tak dopadne jen sem nevedel jak to bude s tou opci a Mikulu sem necekal..

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      Barra     před 11 lety 20.06.2013 19:40 |  
      0 0

      Jsem jednoznačně pro a doufám, že to u těch dvou hráčů nezůstane. Neyslím si, že Mikula si mohl přát lepší destinaci než Vysočinu Jihlavu a jako trenéra Komňackého. Určitě dostane svojí šanci a je na ním, aby ji chytil za pačesy. Jinak má Berkovec jisté místo v brance po Sňozkovi. Obě hostování jsou perfektní a prospějí obou hráčům. Je přece rozdíl hrát juniorku nebo mít možnost změřit své síly v první lize. Že by se ukázala zkušenost a dobrá ruka Šeterlého?

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        bongor     před 11 lety 20.06.2013 19:49 |  
        0 0

        Naprosto souhlasím,bylo by dobré,umístit ještě několik podobných talentů,nebo nadějí pro budoucnost, někam bez opce.Žádný klub není nafukovací a to platí zejména pro nynější,ekonomicky mizerné časy.

    • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

      tantalos     před 11 lety 20.06.2013 22:32 |  
      0 0

      Když si o to Khadgare říkáš, tak jsem se našel.
      Negativní na hostování Berkovce je to, že v případě dlouhodobého zranění Čontofalského bude Slavia odkázána na nezkušeného Hrubeše nebo - ještě hůř - na Rakovana.
      Negativní na hostování Mikuly je to, že před ním dostal přednost Dostál.

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        Khadgar     před 11 lety 20.06.2013 23:49 |  
        0 0

        Logické argumenty, a ne smršť nesmyslných spekulací. Díky za to.
        Nevidím teď dovnitř, tak nevím, proč tu je Rakovan. Asi je jeho setrvání z nějakého důvodu výhodné... Na druhou stranu, asi je opravdu lepší, aby Berkovec chytal pravidelně první ligu, než aby dělal dvojku ve Slavii. Takže tento krok chápu.

        U Mikuly si buď Petrouš myslí, že se potřebuje otrkat a upřednostní Dostála, který sice neohromí, ale své si odehraje. Nebo to hraje na jistotu a nechal si hráče, kteří už ligu hráli. To je možná věc, na kterou se budeme muset připravit - že to Petrouš bude hrát na jistotu a nebude se pouštět do riskantních tahů.

      • Re: Slavia začala přípravu na další sezónu

        denydzlSKS     před 11 lety 21.06.2013 09:50 |  
        0 0

        To jsou kdyby..
        Kdyby se Čonto zranil, tak je ta hostovačka špatná, kdyby zůstal zdravej, tak je naopak suprová..

        Jinej pohled může být i na Mikulu/Dostála.. Co si budem nalhávat, pravýho beka má z nějakýho důvodu předplacenýho Nitrák. Takže Dostál dostal přednost akorát tak v sezení na lavičce..