Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

V posledním utkání juniorské ligy remizovali slávisté s Duklou 1:1 a zajistili si tak v konečném pořadí druhé místo.

Slavia - Dukla 1:1 (1:1)

Branky: 25. Červenka - 13. Kotlík

Sestava Slavie: Hrubeš - Herc (74. Veselý), Čepelák, Kolařík, Mikula - Bazal (74. Zákostelský), Šimeček, Vondráček (46. Prošek), Hrubý, Hurka - Červenka (62. Zámečník)

Lavička: Malina

První poločas nabídnul fotbal nahoru dolů s řadou gólových příležitostí na obou stranách, hráči Dukly byli velice důrazní a nepříjemní v osobních soubojích a tak hra byla poměrně vyrovnaná. Hned ve 4. minutě si nabíhal do vápna na Čapkův centr z levé strany Kotlík, ale u míče byl stejně rychle Kolařík a tak odvrátil nebezpečnou situaci. O minutu později musel čelit zblokované střele Hrubeš a situaci vyřešil na jedničku. První gól utkání vstřelil ve 13. minutě Kotlík - po rohu si naběhnul k hranici vápna, kde nikým nehlídaný prošel pokutovým územím a cestu do brány si našla jeho střela pod padajícím Hrubešem. Slavia odpověděla ve 25. minutě, Bazal po průniku po pravé straně vyslal přihrávku do vápna nepokrytému Červenkovi a ten střelou na vzdálenější tyč nedal Štěpánkovi nejmenší šanci. Ve 29. minutě nastřelil břevno Kolařík a ve 33. minutě po Šimečkově tyčce se k balónu dostalo na malém vápně několik hráčů Slavie, ale ani jeden ho nedokázal propašovat za záda gólmana a obránců na brankové čáře. Na druhé straně hosté ve 35. minutě vyslali nebezpečnou střelu na Hrubeše, který zachránil situaci na roh.

Do druhé půle už nenastoupil Vondráček a jeho místo ve středu zálohy zaujal Bazal. Druhý poločas už nabídnul o poznání horší podívanou, ubylo šancí, Dukla přestala tolik napadat soupeře a nechala Slavii hrát. Vedle pár nepřesných střel domácích na sebe výrazněji upozornil Čapek, který se během 45 minut ocitnul snad šestkrát v ofsajdu. Tři minuty před koncem řádné hrací doby ještě mohl změnit skóre Milec, ale jeho střela nemířila mezi tři tyče.

"Myslím, že jsme začali aktivně. I Dukla hrála otevřený fotbal, takže šance měly oba týmy. Inkasovali jsme ze standardní situace, kdy jsme nestačili dobře zareagovat. Pak se nám povedlo vyrovnat, měli jsme také dvě možnosti, ze kterých jsme mohli výsledek otočit. Ve druhé půli jsme měli více sil, více jsme ovládali hru. Dukla využívala rychlých protiútoků. Jak my, tak Dukla jsme měli své možnosti utkání rozhodnout. Remíza není krutá pro žádný tým, ale chtěli jsme vyhrát," zhodnotil zápas trenér Milan Titěra.

Komentáře (39)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

    tantalos     před 11 lety 08.06.2013 14:40 |  
    0 0

    Tak jsem byl zvědavý, do jaké míry se pod Petroušovým vedením za půl roku juniorka změnila, ale obávám se, že to byla změna k horšímu.
    Ještě před půl rokem jsem nepochyboval, že by Šimeček a Hrubý mohli přejít doi áčka, ale teď už pochybuji, jestli někdy budou mít na druhou ligu. Hurka mi už připadá málem odepsaný.
    Slavia byla dnes fotbalově o dvě nebo tři třídy lepší než banda uběhaných nekopů v žlutém, přesto málem prohrála a zaslouženě.
    Pozitivně bych dnes hodnotil Mikulu, i na levé straně velmi spolehlivého, silného a rázného s pěknými průniky do vápna a s krásným střeleckým pokusem V obraně byli velmi solidní i Kolařík (ten na ligu bude mít) a Čepelák (typ Gecova - velká konkurence je jeho smůla).
    V ofenzivní činnosti bych pochválil jedině Červenku. U něj jsem přesvědčený, že si fotbalem může vydělávat víc než jeho brácha hokejem. Jeho slabina je, že působí jako neřízená střela, hodně kazí a blbne, na druhé straně je to střela, která nadělá soupeřovi velké starosti a škody. Po jeho odchodu přestal slavistický útok fungovat.
    Podle mého názoru on i Mikula už jsou fyzicky i technicky dost vyspělí na ligu, Červ by ale potřeboval individuální vedení. Překvapilo mě i to, jak solidně si Mikula vede na levé straně. Nechápu, proč Petrouš místo něho stále dávám přednost Dostálovi - technicky a fotbalově vůbec mnohem slabšímu.
    Až úplně v konci přišel na plac i Zákostelský. Čekal jsem, že ho trenér pošle do útoku, kde slavističtí hráči působili jako liliputáni mezi obry a padali jako kuželky, jenže on se držel vzadu, takže toho nemohl moc ukázat.
    Je to fotbalista, který už na ligu jednou měl a v druhé lize se už osvědčil. I v něm by Slavia mohla mít druhého Bortela, ale jak se zdá, trenéři ho odepsali. Přitom ze všech hráčů juniorky by mohl mít k lize nejblíž on.
    Herc, Vondráček, Hrubý, Hurka a Šimeček mě totálně zklamali, i když poslední tři mají velmi solidní techniku. Na placu působí dojmem, že by chtěli do Barcelony, jenže s takovým nasazením se tam dostanou maximálně s Čedokem. Působí jako profesoři, jenže v pomocné škole.
    Vcelku po euforii z loňského podzimu je teď z Petroušovy juiniorky nezáživný odvar. Škoda, čekal jsem, že pod jeho vedením půjdou nahoru, místo toho však přišel držkopád.

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

      Alanor (admin)     před 11 lety 08.06.2013 14:49 |  
      0 0

      Je konec sezony, hráči mají těsně po maturitě. Tvé odepsání našich talentů se mi tedy jeví býti velice ukvapeným. Jinak u mladíků je nestálá forma častým jevem.

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

        tantalos     před 11 lety 08.06.2013 15:01 |  
        0 0

        No jo, jenže naše juniorka hraje velký kulový už celé jaro. Je to celou dobu slabý odvar toho, co hráli na podzim. Výkyv bych bral, jenže tady jde už io pokles setrvalý.

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

          th     před 11 lety 08.06.2013 15:37 |  
          0 0

          Jasně, celé jaro velký kulový, hlavně že stáhli 8 nebo kolik bodů na Brno (a vzápětí to prošustrovali).

          Plus to, co píše Brotheus a alanor, těžce komentář těžce demagogický.

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

          subHuman     před 11 lety 09.06.2013 09:09 |  
          0 0

          Co se tyce bodoveho zisku - podzim 36, jaro 33.
          Nasemu tymu rozhodne neprospely zapasy na umelce z kraje jarni sezony.

          • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

            Pepino44     před 11 lety 09.06.2013 20:11 |  
            0 0

            Tak sube,přestože jsem zápas s Duklou jako jediný domácí zápas juniorky neviděl,dávám Ti plně za pravdu.Podle mého,je tady ještě jeden aspekt a to,že někteří hráči neunesli,že na jaře nebyli po velmi dobrých zápasech koncem podzimu a zimní přípravě zařazeni jako plnohodnotní hráči Ačka. Nejvíce je to zjevné u Hrubého,částečně i Šimečka

            • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

              subHuman     před 11 lety 09.06.2013 20:33 |  
              0 0

              To zcela jednoznacne, plne s tim souhlasim. A konkretne na Hrubem to bylo videt nejvic, za cele jaro nepodal jedinkrat vykon, ktery by se blizil tem z podzimu a zimy...

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

      Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 08.06.2013 15:02 |  
      0 0

      zas bych to nepřeháněl, už nemohli soutěž vyhrát, tak asi v posledním zápase chyběla motivace.

      Spíš by mě zajímalo, jaké změny se tedy v SKS chystají? Zatím je ticho po pěšině..

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

        subHuman     před 11 lety 08.06.2013 15:27 |  
        0 0

        Pockejte do pondeli/utery, kdy bude oficialne predstaven novy realizacni tym vc. noveho asistenta pro brankare, jelikoz Vaniak ani Knoflicek nedisponuji potrebnou licenci a na lavicce by tak mohl byt jen jeden. Onim asistentem bude jeden z nasich byvalych brankaru.

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

          Tomski     před 11 lety 08.06.2013 15:43 |  
          0 0

          sice si rád počkám, ale tím novým asistentem pro brankáře myslíš někoho kdo je naším odchovancem, devět let chytal stabilně u nás a pak si přilepšoval v Anglii ??? :-)

          • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

            Alanor (admin)     před 11 lety 08.06.2013 15:57 |  
            0 0

            Nevím, jestli se nepletu, ale pokud jsi myslel Radka Černého, tak ten snad ještě kariéru neukončil, ne?

            • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

              Tomski     před 11 lety 08.06.2013 16:05 |  
              0 0

              tak je možné, že jí ukončil teď...vím, že o něm někdo mluvil v souvistlosti s realizačním tým...nikdo jiný mě nenapadá...

            • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

              subHuman     před 11 lety 08.06.2013 16:18 |  
              0 0

              Nikoli. Radek Cerny ne.
              Omlouvam se, ale nemohu to napsat dokud to nebude ofiko od klubu, slibil jsem to. Je vyrazne starsi nez Radek Cerny.

              • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

                Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 08.06.2013 16:55 |  
                0 0

                SubHumane, neočekávám odpověď, ale charakteristiku by podle mě splňoval i Luboš Přibyl, ten tu už v minulosti jako brankář i trenér působil, pokud vím...

                • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

                  Alanor (admin)     před 11 lety 08.06.2013 17:00 |  
                  0 0

                  Přibyl mne také napadl, ale bude to někdo nový.

                • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

                  (host)     před 11 lety 08.06.2013 17:01 |  
                  0 0

                  Pokud vim, tak jsem dnes Lubose Pribyla videla a slysela na lavicce juniorky :) jane

                • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

                  slaviator     před 11 lety 08.06.2013 19:28 |  
                  0 0

                  mě napadl Stejskal, ani nevím proč

                  • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

                    mats     před 11 lety 09.06.2013 00:26 |  
                    0 0

                    jsme na tom podobně... ;-)

                  • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

                    subHuman     před 11 lety 09.06.2013 09:12 |  
                    0 0

                    Stejskal zustava v Jablonci.

                    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

                      piero (přítel SN)     před 11 lety 09.06.2013 11:24 |  
                      0 0

                      že by se vrátil Boby Zlámal ? To spíš asi ten Luboš Přibyl.

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

      brotheus     před 11 lety 08.06.2013 15:08 |  
      0 0

      V tomhle pripade si jizlivost odpustit nedokazu: tantalos se jednou za uherskej rok zasel podivat na juniorku, na zapas, ve kterym nikomu o nic neslo, a na zaklade ziskanejch poznatku div ze neodepise pulku tymu i s trenerem? To je hodne velkej ulet. Kdyz pridam pasaz o moznejch budoucich vydelcich Cervenky, mame tu prispevek pomatenosti konkurujici tem spinovym.

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

      klimi     před 11 lety 08.06.2013 15:19 |  
      0 0

      Vidíš, já taky Hurku za zápasy v juniorce odepisoval, pak dvakrát nastoupil za áčko, v první zápase dal gól a v druhým odehrál solidní zápas v Jihlavě. Tak já ti nevím...

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

      mirros     před 11 lety 08.06.2013 15:20 |  
      0 0

      Červenka si může vydělávat víc než jeho brácha hokejem ? :-))))))
      Ty si uplnej cvok....

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

        subHuman     před 11 lety 08.06.2013 15:30 |  
        0 0

        Souhlas, naprosty ulet. Je mi to velmi lito, i jako trener zaku jsem mel bojovne hrace v oblibe, ale Cervenka dle mne a jeho aktualni vykonosti ligu stabilne hrat nebude, ac bych mu to pral. Ty zazracne vydelky by si musel vydelat ve FNL, pripadne CFL... :-(

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

      subHuman     před 11 lety 08.06.2013 15:24 |  
      0 0

      S vetsinou nemohu souhlasit, Tantale. Nevim, kolik jste v teto sezone videl utkani juniorky, ale toto, ve kterem jiz temer o nic neslo patrilo k tem nejslabsim.

      Souhlasim, ze nezahral temer nikdo, za cele utkani zaslouzi pochvalit mozna Mikula, za prvni puli urcite Bazal, ktery ma tu vyjimecnou schopnost vymyslet nedtandardni/prekvapive reseni situaci. Nevyhodou je ale jeho subtilni postava.

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

        tantalos     před 11 lety 08.06.2013 15:29 |  
        0 0

        Bazal ale nepatří na kraj zálohy - jinak souhlas. Mimochodem, na jaře jsem viděl tři a půl utkání a rozepsal jsem se po Ostravě. Mimochodem, to byl úplně stejný případ jako dnes.

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

          subHuman     před 11 lety 08.06.2013 15:35 |  
          0 0

          Ja videl za celou sezonu cca 15-20 zapasu.
          Nejlepsi formu meli hraci v zaveru podzimu a v zime. Nejslabsi naopak zacatkem jara.

          Dle mne by uprostred zalohy hral Bazal hure nez na kraji. Jak rikam, slabinou je, ze je maly a relativne slaby (ac mu agresivita v soubojich nechybi).

          • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

            Elanius     před 11 lety 08.06.2013 16:24 |  
            0 0

            Vzpomínám si myslím na slova Pavla Vrby o odepisování hráčů jen proto, že nevyrostli :)

            • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

              bongor     před 11 lety 11.06.2013 00:07 |  
              0 0

              Stačí se podívat na Barcu,tam taky nehrají žádní obři,spíš trpajzlíci.
              Co se týče fyzičky,myslím,že při správném treninku není problém během půl roku neuvěřitelně zesílit.Je to blbé,ale dám reálný příklad.
              Ve dvaceti jsem začal trénovat podle Weiderova systemu.Vážil jsem 55 kg,během cca.8 měsíců jsem měl 78 kilo.Proč by to nemohli zkusit nějací ti naši "chudinkové",navíc by jim hodně stouplo sebevědomí.
              Ovšem museli by si hlídat pružnost,ohebnost, rozsah pohybu a všechno další co potřebují k fotbalu.Klidně by jim mohlo stačit přibrat třeba jen 10 kilo aktivní svaloviny a potom bourat,co se jim připlete do cesty.

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 08.06.2013 17:41 |  
          0 0

          to jsem jich i já viděl víc a to moc nechodím. Podle toho dělat závěry je směšné.

  2. Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

    Alanor (admin)     před 11 lety 08.06.2013 16:00 |  
    0 0

    K Vaniakovi - jaká bude jeho další funkce? Asi by měl zůstat jako šéftrenér brankářů, co si ale pod tím představit? A půjde o změnu trvalou, nebo dočasnou, než Martin potřebnou licenci získá?

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

      subHuman     před 11 lety 08.06.2013 16:24 |  
      0 0

      Nabidli mu seftrenera vsech golmanu. Kvuli chybejici licenci - na lavicce smi byt jen 1 bez ni s je pochopitelne, ze Petrous chce Knoflicka.

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

        Alanor (admin)     před 11 lety 08.06.2013 16:27 |  
        0 0

        Jasně, ale co ten post šéftrenéra obnáší? Že bude určovat metodiku jednotlivým trenérům brankářů? Sám bude někoho přímo vést?

        Jestli to dobře chápu, tak by na lavici mohl být Knoflíček a Vaniak by seděl za lavičkou. To také nevyhovuje?

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

        Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 08.06.2013 17:54 |  
        0 0

        a nebylo by lepší, aby si oba tu licenci udělali v nejbližší době?

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

          mirros     před 11 lety 08.06.2013 23:30 |  
          0 0

          trvá to dva roky a je to skutečná škola....

          • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 10.06.2013 08:24 |  
            0 0

            no, to aby začali studovat:)

    • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 08.06.2013 18:42 |  
      0 0

      Jaká je na to vlastně potřeba licence? Stačí "céčko"?

      • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

        subHuman     před 11 lety 09.06.2013 08:54 |  
        0 0

        Cecko trva 2 vikendy, takze samozrejme ne. Jedna se o licenci profi. (C, B UEFA, A UEFA, PROFI UEFA).

        • Re: Juniorka: Slavia - Dukla 1:1

          bongor     před 11 lety 11.06.2013 00:10 |  
          0 0

          Já myslím,že by to čaroděj zvládnul.Rozhodně musí mít ve Slavii místo hodné jeho zásluh.