Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

S koncem letošní sezóny nastal čas pro vyhodnocení pravidelných známek udělovaných po slávistům po každém kole. Není překvapením, že nejlépe si vedl Karol Kisel. Jak se ale dařilo i ostatním hráčům?

Jaro by se dalo rozdělit na dvě části. Ta první pod trenérem Radou byla vyjma vítězného zápasu s Libercem neúspěšná a Slavia se nadále prezentovala jako přinejlepším průměrný klub Gambrinus ligy. Změna o 180 stupňů nastala s příchodem trenéra Petrouše, který mužstvu naordinoval ofenzivní taktiku a vše začalo, až na závěrečnou rozlučku v Jihlavě, šlapat jako hodinky. Tato situace se samozřejmě odrazila i na hodnocení hráčů, kdy ve fázi pod trenérem Radou padaly spíše horší známky, zatímco hráči, kterým věřil Michal Petrouš, si polepšili. Z celkového pohledu se ale jaro dá hodnotit jako uspokojivé, Slavia se v něm dostala mezi pět nejlepších celků období, což je meta, kde ji minimálně chceme vidět i příští sezónu.

Karol Kisel - 5,73 (hodnocen 11x) - Po zásluze muž s nejlepším průměrným hodnocením za jaro. Jaro se mu povedlo ještě víc než v jeho podání i poměrně vydařený podzim. Ocenění převzal i na galavečeru Gambrinus ligy, prodloužil smlouvu o další rok se Slavií, ve které by se rád dočkal týmového úspěchu. Na hřišti tahounem herně i v zakončení, stal se nejlepším střelcem týmu. V současné formě se zdá být pro úspěch sešívaných nepostradatelným.

Marcel Gecov - 5,60 (hodnocen 10x) - Po dlouhé herní pauze ve Fulhamu a Gentu měl slabší rozjezd, postupem času se ale vypracoval v oporu mužstva. V zápasech pod Petroušem patřil k nejlepším  hráčům Slavie, výtečný byl dozadu i dopředu. Ačkoliv byl jeho zimní přestup vnímán rozporuplně, tak se ukazuje, že šlo o dobrý tah.

Matúš Čonka - 5,55 (hodnocen 11x) - Kromě posledního kola v průběhu jarní části nezklamal ani jednou. Kvalitní dozadu, ke konci sezóny i vynikající v útočné hře. Po nepodařeném podzimu se dostal do parádní formy. Údajně je o něj zájem v zahraničí, pro sešívané jde ale o klíčového hráče, protože na jeho post není adekvátní náhrada v týmu ani v juniorce.

Martin Dobrotka - 5,43 (hodnocen 7x) - Dobrotka odehrál všechny své zápasy ještě pod trenérem Radou, poté se zranil. Jeho hodnocení je tedy unikátní, byl snad jediným hráčem, který podával velice kvalitní výkony, i když se týmu nedařilo. Na hřišti zanechal výborný dojem, otázkou je ale jeho zdraví, protože za celý rok odehrál za áčko pouze 8 celých zápasů a aktuálně je opět na marodce.

Milan Bortel - 5,17 (hodnocen 12x) - Další zimní posila, jež se po jaru dá vyhodnotit kladně. Stejně jako v případě Gecova měl Bortel slabší rozjezd, postupem času se ale chytil a šel nahoru. Na špičku ligy to zatím z jeho strany nevypadá, ale za kvalitního stopera se zatím dá označit. Uvidíme, jak se mu bude dařit dále.

Milan Škoda - 5,11 (hodnocen 9x) - Střelecky se mu opět příliš nedařilo, na začátku jara vypadl ze základní sestavy, pod Petroušem se ale stal opět hrotem číslo jedna. Výrazně vylepšené výkony oproti podzimu ale jasně dokumentuje lepší hodnocení, které během jara Škoda obdržel. Ačkoliv branky nedával, tak byl pro tým platný a dostal se na celkově mírně nadprůměrnou známku.

Kamil Čontofalský - 5,08 (hodnocen 13x) - Vybral si dva slabší zápasy - derby se Spartou a zejména utkání v Olomouci, kde předvedl velkou minelu. Nenechal se ale rozhodit a dalšími jistými výkony nakonec dospěl k lehce nadprůměrnému hodnocení. Výkony Berkovce a Rakovana navíc ukázaly, že Čontofalský si, pokud se nestane nic nepředpokládaného, bez problémů uhájí místo jedničky mezi tyčemi slávistické branky.

Jan Vošahlík - 5,00 (hodnocen 13x) - V průběhu jara podával uspokojivé výkony. Ku podivu si držel konstantní výkonnost, pod Radou patřil k lepším, naopak pod Petroušem nebyl tak výrazný a neožil jako ostatní hráči. Jaro se dá v jeho podání hodnotit uspokojivě, byl lepší než na podzim. Slavia se zřejmě pokusí o jeho přestup, s čímž lze souhlasit, nicméně kdyby to nevyšlo, tak by Vošahlík rozhodně nebyl nenahraditelný.

Jaromír Zmrhal - 5,00 (hodnocen 12x) - Podobně jako většina hráčů byl na jaře lepší, markantní zlepšení navíc zaznamenal po výměně trenéra. Poslední kola se mu vydařila a hlasy po nákupu posily do středu pole poněkud utichly a v současné době se zdá býti i vcelku pravděpodobné, že na tento post nikdo nepřijde a Zmrhal dostane důvěru do příští sezóny.

David Hubáček - 5,00 (hodnocen 8x) - Začal katastrofálním derby, pak šly ale jeho výkony nahoru. Končí mu smlouva a má svůj věk, takže je možné, že skončí, ačkoliv patří mezi oblíbené hráče trenéra Petrouše. Byl by to zřejmě logický krok, protože Hubáček už je přinejlepším jen průměrným ligovým stoperem bez perspektivy. Na druhou stranu se zvedl a rok by asi ještě odehrát v červenobílém dresu zvládl.

Tomáš Mičola - 5,00 (hodnocen 7x) - Na mizerný vstup do jara dal úspěšně zapomenout posledními dvěma zápasy, kdy předvedl instinkt zabijáka. Příští sezóna bude z jeho pohledu klíčová, zatím je dost nevyzpytatelný a kromě zmíněných dvou úžasných představení se prezentoval spíše ve špatném světle. Ale doufejme, že 5 branek spícího střelce probudilo.

Dávid Škutka - 4,90 (hodnocen 10x) - Přišel s vizitkou druhého nejlepšího střelce na Slovensku, pořádnou důvěru ale nedostal. Ačkoliv si ale neudržel pozici jedničky mezi útočníky ani na pár zápasů, tak toho odehrál poměrně dost, i když často jen jako střídající hráč. Přesto celkově nepřesvědčil, že by na něj měla Slavia vsázet jako na své eso, ze začátku podzimu se jevil lépe, pak spíše uvadal. Jeho zatracování by bylo ale předčasné, prostor, aby ukázal, co v něm skutečně je, v příští sezóně jistě dostane.

Martin Dostál - 4,83 (hodnocen 6x) - "Věčný" náhradník Dostál se dočkal větší porce zápasových minut až po výměně trenéra. V posledním kole dokonce dostal přednost i před připraveným Nitrianským. Šanci ale neuchopil tak pevně, jak jistě doufal. Hráč je to poctivý, ale zatím ukazuje, že talent má jen na ligový průměr. Ze svého pohledu výjimečný výkon v Plzni zazdil nepovedenými vystoupeními v Příbrami a v Jihlavě.

Milan Nitrianský - 4,40 (hodnocen 10x) - Přišel jako velká naděje a mládežnický reprezentant. Jaro se mu ale vůbec nevydařilo a hrál spíše podprůměrně. Není se co divit, že nakonec dostal na jeho pozici šanci i Dostál, který by papírově neměl být nejtvrdší konkurencí. Nitrianský bude muset výrazně přidat, aby splnil předpoklady, s kterými sem šel.

Ondřej Petrák - 4,33 (hodnocen 12x) - Petrák patřil k nejlepším hráčům nejen na podzim, ale i v předcházejícím roce. Jaro se mu ale vůbec nepovedlo a střídal matné výkony s nepovedenými. Na jeho místo se tak dostala posila Gecov a zdá se, že Petráka do základu jen tak nepustí. Sedět na lavičce by pro něj ale zřejmě byla škoda, spekuluje se o zájmu z ciziny, což by byl v současné situaci dle mého názoru dobrý krok v Petrákově slibně rozjeté kariéře.

Martin Juhar - 4,22 (hodnocen 9x) - Nejhorší hodnocení z pravidelně hrajících hráčů zaznamenal Martin Juhar, ale je to zapříčiněno jistými specifiky. Jednak je nutné brát v úvahu, že výslednou známku mu výrazně kazí výkony předváděné na postu levého beka, což není místo, na kterém je Juhar zvyklý hrát. Na kraji zálohy se prezentoval výrazně lépe, ale známku mu opět kazí sporná červená karta v Plzni. Tak jako tak bych ale Juhara navzdory špatnému výslednému hodnocení neodepisoval, svůj potenciál v útočné hře na kraji zálohy totiž ukázal.

V méně než pěti zápasech byli hodnoceni následující hráči, o kterých se rozepíši už jen krátce.

Štěpán Koreš - 5,50 (hodnocen 2x) - Hodnocen byl jen dvakrát, ani jednou nezklamal. Na druhou stranu při některých střídáních toho příliš nepředvedl. Navíc je na stranách zálohy velká konkurence a Korešovo setrvání v týmu se jeví tak padesát na padesát. Já nejsem vyhraněný ani pro jednu možnost.

Rudolf Skácel - 5,00 (hodnocen 4x) - Přišel jako vytoužená posila, příliš šancí ale nedostal. A když už prostor dostal, tak hrál jen průměrně, ačkoliv vyloženě nevyhořel. Při střídání pod Petroušem ale ukázal, že již zřejmě týmu nemá co dát, navíc sám se svou pozicí jistě nebude spokojen. A tak se dá v letní pauze čekat jeho velice pravděpodobný odchod ze Slavie.

Martin Hurka - 5,00 (hodnocen 1x) - Dostal šanci až v samém závěru sezóny. Upozornil na sebe a pokud nepůjde na hostování, tak by měl dostávat více šancí alespoň jako střídající hráč. Na základ to zatím nevypadá.

Marek Červenka - 5,00 (hodnocen 1x) - Ku podivu si zahrál za áčko, ačkoliv je v juniorce na hrotu až dvojkou za Vondráčkem. Za 25 minut s Jihlavou ale rozhodně nezklamal.

Matej Rakovan - 4,00 (hodnocen 1x) - Za áčko si zachytal jen jednou, výrazně nepřesvědčil. Nezaujal ani v juniorce, takže je velkou neznámou, jestli se jeho hostování změní v přestup. Na druhou stranu je to mladý hráč, který prošel mládežnickými reprezentacemi Slovenska.

Martin Fenin - 3,67 (hodnocen 3x) - Jeho přestup se zatím jeví jako šlápnutí vedle, ačkoliv je třeba přiznat, že Fenina v průběhu jara sužovaly i zdravotní trable. V Edenu se šušká, že s ním vedení není spokojeno a že by mohl předčasně skončit, nicméně můj názor je, že když už se koupil, tak by měl ještě dostat šanci.

Komentáře (99)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

    Alanor (admin)     před 11 lety 06.06.2013 10:28 |  
    0 0

    Rosa do Boleslavi. Ta je opět v přestupech aktivní jako minulé léto. O Rosovi se v zimě mluvilo i v souvislosti s námi. Hráč je to asi dobrý, může hrát stopera a kdyby odešel Čonka, tak i levého beka, ale tam bych to viděl spíš na podobnou jistotu jako u Vidličky, tedy ne moderní bek, kterého by Petrouš chtěl.

    Petrák už vypadl i z 21ky, o důvod víc pro přestup. Ale nechápejte mě špatně, hráč je to bezpochyby dobrý, jen mi přijde zbytečné, aby u nás seděl na lavičce.

    • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

      quelhar (admin)     před 11 lety 06.06.2013 10:35 |  
      0 0

      Petrak z U21 nevypadl, byl nominovany, ale nakonec nejel, takze tam zrejme prislo do hry po Jihlave nejake zraneni.

      • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

        Alanor (admin)     před 11 lety 06.06.2013 10:36 |  
        0 0

        Aha, to jsem nezaregistroval. Ale jeho pozice se změnila, už v předchozích zápasech za repre dostával víc prostoru Zmrhal.

    • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

      Matlafous     před 11 lety 06.06.2013 10:41 |  
      0 0

      Mě Vidlička přijde poměrně "moderní".

      • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

        Alanor (admin)     před 11 lety 06.06.2013 10:43 |  
        0 0

        Řekněme, že je typem hráče, který si dozadu odvede své, ale dopředu prostě nemá dostatečnou kvalitu. Ne nadarmo je ve Spartě k mání.

        • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

          Matlafous     před 11 lety 06.06.2013 10:44 |  
          0 0

          Mně právě přijde, že je celkem kvalitní i dopředu. Žádný dělo, ale polodělo určitě.

          • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

            Alanor (admin)     před 11 lety 06.06.2013 10:46 |  
            0 0

            To samé bych čekal od Rosy. Kvalitní hráč, co si své odehraje, nepropadne, ale že by předváděl výkony jako Čonka v některých zápasech. To asi ne.

            • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

              Matlafous     před 11 lety 06.06.2013 10:49 |  
              0 0

              je pravda, že Čonka měl velmi slibné (až Rajtoralovské) náznaky.

    • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

      lassiter     před 11 lety 06.06.2013 10:50 |  
      0 0

      Zbytečné pro koho, pro něj nebo pro Slavii? Petrák je to nejlepší, co z mládeže vyšlo od dob Necida, jen ať se s Gecovem popere.

      • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

        Alanor (admin)     před 11 lety 06.06.2013 10:53 |  
        0 0

        Herně pro něj, finančně pro Slavii. Zadarmo by ven určitě nešel. ;)

        • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

          Alanor (admin)     před 11 lety 06.06.2013 10:54 |  
          0 0

          A říká se, že Řebíček už chce někoho prodat. A za mě určitě lepší, aby šel Petrák než Čonka, na jehož post náhrada není.

          • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

            miros     před 11 lety 06.06.2013 11:08 |  
            0 0

            mám zcela opačné informace....prodávat mladé perspektivní rozhodně nechce....

            • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

              Alanor (admin)     před 11 lety 06.06.2013 11:09 |  
              0 0

              Tím lépe, pokud bys měl pravdu.

        • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

          klimi     před 11 lety 06.06.2013 11:21 |  
          0 0

          Já si myslím, že prodávat Petráka by nyní byl nesmysl. V lize by o něj zřejmě na hostovačku byl zájem, klidně i v "nějaké Příbrami", apod...

    • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 06.06.2013 16:05 |  
      0 0

      Prodávat Petráka by bylo opakování chyb s Gecovem, Dočkalem a dalších. Jestli mu seženost dobrou hostovačku bez opce, tak klidně, jestli ne ať je radějí tady a střídá se s Gecovem. Ten stejně bude chtít taky brzy odejít zase do zahraničí.

      • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

        RaDDa521     před 11 lety 06.06.2013 18:52 |  
        0 0

        Když to takhle čtu, tak možná odejde někdo z dvojce Petrák/Čonka. Odchod je možný i u Vošahlíka a Petrouš ještě taky není uplně 100% jistý. Má někdo aspoň nějaký dobrý a povzbudivý zprávy?

  2. Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

    Matlafous     před 11 lety 06.06.2013 10:48 |  
    0 0

    Zajímá mě, lidi, váš názor na permici. Budete si ji kupovat s ohledem na to, kdo bude trenér a jaké přijdou posily? Já po zkušenosti s loňskem, kdy jsem jen kvůli permici (bylo mi líto těch peněz) viděl 14 kousků z 15, asi budu letos obezřetnější... :))

    Koupim si permici a on přijde Plíšek nebo Bílek.

    (A neptám se vás, piaristů, Quelhare a Alanore, kteří mají permici jakožto součást platu od Slavie!!! :))

    • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

      Alanor (admin)     před 11 lety 06.06.2013 10:52 |  
      0 0

      Počkej na trenéra a pak případně kup. :) Oznámili ho už Olomouc, Baník a před pár minutami i Jablonec, takže už je pomalu řada na nás a snad to nebude dlouho trvat. :)

      • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

        miros     před 11 lety 06.06.2013 11:11 |  
        1 0

        odpověď je jednoduchá...bude to Petrouš s Knoflíčkem.....jenom jsem zvědav, kdy to vypustí mezi lidi, protože se to ví už od pondělka....

        • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

          Alanor (admin)     před 11 lety 06.06.2013 11:15 |  
          0 0

          Já mám informace stejné. Jediné, co mě napadá, je, že čekají s tiskovkou kvůli povodním, nebo kvůli sobotní valné hromadě, kde by mohlo dojít k dalším změnám a vše by se pak prezentovalo dohromady.

          Nebo by měl Šeterle jiný názor na trenéra a s Petroušem ještě nebyla smlouva podepsáno? Snad jen divoká spekulace. :)

          • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

            klimi     před 11 lety 06.06.2013 11:19 |  
            0 0

            Co by se na valné hromad mohlo změnit? Snad "jen" post GŘ nebo snad i něco jiného?

            No já doufám, že o Petroušovi už je tedy jasno, už jen málo jiných možností by bylo lepší než on...

          • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

            miros     před 11 lety 06.06.2013 11:27 |  
            1 0

            jenom divoká spekulace....Řebíček to už rozhodl...

            • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

              Tomski     před 11 lety 06.06.2013 11:40 |  
              0 0

              ale kdyby byla pravda, že k nám jde Šeterle, tak aby nevznikla situace jako loni v létě s Kusým a Radou, kdy Kusý pořád deklaroval, že Radu si přivedl majitel a že on s tím nic neudělá...

              • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

                miros     před 11 lety 06.06.2013 11:47 |  
                1 0

                ale to tak bude vždy...trenéra si vybírá majitel...ten ho platí...GŘ je ve stejné pozici jako trenér...je placen majitelem a podléhá stejně jako trenér rozhodnutím, které udělá Řebíček

                • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

                  Tomski     před 11 lety 06.06.2013 11:59 |  
                  0 0

                  určitě souhlasím...jen není koncepční sem brát trenera, bez názoru generální manažera...

                  • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

                    miros     před 11 lety 06.06.2013 15:17 |  
                    1 0

                    co je na tom nekoncepčního? Gř má zcela jiné povinnosti a v podstatě s trenérem o hráčích či hře nediskutuje...To už vodpovědích Kusý jasně řekl..

            • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

              petrjir     před 11 lety 06.06.2013 11:45 |  
              0 0

              A co odchody a příchody hráčů? Budou nebudou?

    • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

      opicemag     před 11 lety 06.06.2013 11:04 |  
      0 0

      Já si ji koupím, až budu znát jméno trenéra. Sice je to jen naoko, protože si jí s největší pravděpodobností koupím tak jako tak. Ale třeba zítra prohrajeme s Itálií, vyhodí Bílka a v pondělí přijde do Slavie. Pak bych byl rád, že jsem si jí ještě nekoupil.

    • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

      slaviator     před 11 lety 06.06.2013 11:09 |  
      0 0

      Taky jsem letos nebyl jen na Příbrami, taky některé zápasy byly jen kvůli permici. Osobně počkám, až potvrdí Petrouše jako trenéra.

    • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 06.06.2013 23:58 |  
      0 0

      Já si jí zase koupim a budu doufat, že se mi aspoň někdy trefí do mýho časovýho okna, pač ty termíny mi docela často nesednou..:(
      Ale každopádně ani šašek Straka mě neodradil, abych se šel podívat, když jsem moh a nevim, proč by mě mělo zajímat jméno trenéra..stejně budu doufat, že vyhrajem. Měl jsem to tak za Straky, měl jsem to tak za Rady a nevidim důvod, proč bych měl přát nějakýmu kašpárkovi neúspěch na úkor slavie..

      • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

        Kornovo     před 11 lety 07.06.2013 00:26 |  
        0 0

        tomu rikam spravny fanousek.jsi machr thane,jen vic takovych

        • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

          JS (přítel SN)     před 11 lety 07.06.2013 09:58 |  
          0 0

          Máš pravdu, více jako Thane, a méně jako ty.

    • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

      Pepino44     před 11 lety 10.06.2013 11:12 |  
      0 0

      Tak já chodím na Slávii fandit a tím i pomáhat hlavně hráčům,kdo bude trénovat,o tom až v druhé řadě. Budu chodit i v případě,že by nedej bože měl trénovat nějakej dylít,protože v tom případě to budou kluci nejvíc potřebovat. A ono xxxx-ven má přeci jenom nějakou sílu,když je to v dostatečném množství. I když protesty nepadnou vždy na úrodnou půdu o čemž sme se měli možnost přesvědčit v sobotu( Pelta,Berbr).

  3. Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

    slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 06.06.2013 12:59 |  
    0 0

    Nemůži si pomoc, ale ukazuje se, že známkování Čonta po jednotlivých zápasech nebylo správné: od útočníka se čekají góly, od brankáře to, že nebude inkasovat. Zatímco v tom druhém patří Čonto ke špičce ligy, Škoda je útočník (i přes na jaře projevenou snahu) pouze podprůměrný a góly nedává. Přesto mají oba ve finále v podstatě shodnou známku a Škoda je dokonce o pár setin před Čontofalským. To nedává smysl...

    • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

      Thane (přítel SN)     před 11 lety 06.06.2013 14:09 |  
      0 0

      Jenže to že gólman má nulu na kontě neznamená, že má mít automaticky třeba sedmičku. Na známku má vliv např. organizování a spolupráce s obranou, jistota při zákrocích, nebo třeba to, jestli nějaký těžší zákrok vůbec musel předvést.
      Útočník může být zase kromě gólu pozitivně hodnocen třeba za podíl na vypracování šancí/gólů, Vyhrávání soubojů, podržení míče, uvolnění prostoru, vázání obránců atd.
      Nevidím tedy důvod, proč by a priori měl mít vyšší známku Čontofalský než Škoda..

      • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

        miros     před 11 lety 06.06.2013 15:07 |  
        0 0

        blbost...to znamená, že by třeba Čech neměl být sedmkrát fotbalistou roku, protože v mnoha zápasech neměl moc práce a tak vlastně nic neukázal...absolutně zcestné. Čonto nás v mnoha zápasech vyloženě podržel a Škoda zahrál dobře jenom v Plzni kde dal i gol

        • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

          quelhar (admin)     před 11 lety 06.06.2013 16:25 |  
          0 0

          To srovnani dost kulha. Cech je fotbalistou roku proste proto, ze hraje pravidelne za uspesny top klub, coz zadny cesky fotbalista uz hezkych par let nesplnuje.

          • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

            slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 06.06.2013 16:33 |  
            0 0

            Jasně, quelhare, to máš jistě pravdu. Ale na druhou stranu dělá v podstatě to samý, co Čonto - je pár zápasů, kdy podrží, no a taky pár zápasů, kdy má nulu zadara. A sem tam nějaký kiks. Ale převažuje jistota, a ta se u gólmana cení. A já si tedy myslím, že na Čontofalského byl o pořádný kus větší spoleh, než na Škodu. ;-)

            • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

              Thane (přítel SN)     před 11 lety 06.06.2013 16:54 |  
              0 0

              Ja jsem taky psal a priori..pokud chces vedet, proc je Conto horsi nez Skoda, je treba projit jedenotlive zapasy a jejich hodnoceni. Protoze to je prumer jednotlivych znamek, ne ze si nekdo vycucal z prstu, ze Conto je za cely jaro horsi. Navic ta znamka je prakticky stejna..

              • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

                slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 06.06.2013 17:16 |  
                0 0

                No, já jsem chtěl právě na tý celkový známce dokumentovat, že některá hodnocení gólmana prostě nebyla dobře - teď to prostě vyniklo, protože je myslím nad slunce jasné, že Čontofalský nebyl v žádné případě na jaře horší než Škoda. Tečka - o tom asi nikdo soudný nebude polemizovat.
                Takže skutečně nevím, proč bych měl zpátky procházet Alanorova pozápasová hodnocení - všechny jsem se pozorně četl. A byť jeho pohled na věc respektuji a jeho práce si nesmírně cením, teď se právě ukázalo, v čem podle mého soudu pravdu neměl. A to je celý.

                • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

                  quelhar (admin)     před 11 lety 06.06.2013 18:08 |  
                  0 0

                  A to ja si zase myslim, ze se vyplati zkusit ta hodnoceni projit a zkusit najit, kde to vazne.
                  OLO 1:2: KC 2, MS -
                  MLB 1:1: KC 5, MS 4
                  BRN 1:0: KC 5, MS 4
                  LIB 3:1: KC 6, MS -
                  TEP 1:1: KC 5, MS -
                  DUK 0:0: KC 5, MS 5
                  SPA 1:3: KC 3, MS 4
                  SLO 1:0: KC 5, MS 4
                  PRI 0:2: KC 4, MS -
                  JAB 5:1: KC 6, MS 7
                  PLZ 1:0: KC 8, MS 8
                  CEB 3:0: KC 5, MS 5
                  HRK 3:0: KC 7, MS 5
                  JIH 1:3: KC -, MS -
                  --------------------------
                  Co z toho vyctu? Skoda nemel zadny vylozeny propadak, 4 podprumerne vykony, 3 prumerne a dva vyborne, ktere mu vyrovnaji ty podprumerne.

                  Contofalsky mel na druhou stranu dva propadaky (o tech dle meho nazoru nelze diskutovat) a dva vyborne vykony, zbytek prumer.

                  Takze se spor dostava do situace, zda znamkovat brankare, ktery zapas vice mene odstoji v brane a nemusi resit nic zasadniho, znamkou 6 nebo 5. Totez v pripade, kdy ma brankar v zapase treba jeden nejisty zakrok, po kterem je sance soupere, a jeden vynikajici. Protoze to je podle me pripad vetsiny Contofalskeho znamek 5.

                  • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

                    slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 06.06.2013 22:07 |  
                    0 0

                    Já myslím quelhare, že si teď zrovna úplně přesně nerozumíme: já mám právě problém s těmi průměrnými známkami Kamila v mnoha zápasech, stejně jako s tím, že Škoda neměl podle známek žádný vyložený propadák. Zatímco Kamil dostával průměr za nulu, a ta se u gólmana prostě vždycky počítá, Škoda víceméně za snahu... Jenže jak známo - snaha se hodnotí tak možná v mateřské školce. Viděl jsem na jaře většinu zápasů a úplně přesně vím, kdo z těch dvou by na hřišti opravdu chyběl - s čestnou výjimkou kongeniálního gólu Škody proti Plzni. A tím vůbec nechci upřít Škodovi, že byl na jaře o třídu lepší než na podzim.
                    Já už bych snad ani nereagoval, aby nezaplevelil diskusi, ale mě prostě děsí, že by si snad někdo mohl opravdu myslet, že byl na jaře Škoda lepší než Čontofalský. Sorry.

        • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

          slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 06.06.2013 16:30 |  
          0 0

          Přesně tak, jak píše miros.
          Btw. fotbal zas není taková sofistikovaná věda, nenechávejte se unést "studiovými experty" ála tréňa Csaplár... :-) Útočník je v první řadě od toho, aby dával góly.
          Postavte před každýho trenéra na světě dva útočníky: jednoho, který se bude poctivě vracet "pod míč" a sklepávat centrované míče jak o život a druhého, který bude v podstatě flink, ale dá góla z h...a a navíc 20x za sezonu. Schválně, jaká bude trenérova první volba? (Kromě tréni, ovšem :-)))).

          • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

            Thane (přítel SN)     před 11 lety 06.06.2013 16:47 |  
            0 0

            Tutově si vybere toho s kterym bude vic vyhravat ;)

            • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

              slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 06.06.2013 17:17 |  
              0 0

              Aha. A máš nějaký recept, jak se to pozná předem? Docela by se mi hodil v praxi. Díky předem.

              • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

                Thane (přítel SN)     před 11 lety 06.06.2013 18:09 |  
                0 0

                Předem taky nevíš, kdo dá víc gólů..A napadají mě dva příklady, kdy i útočník s menším počtem gólů hraje na úkor toho druhého. Př. 1 je Benzema, který je(byl) méně gólový (i když ne o moc) než Higuain, a přesto hrál. A pak náš starej dobrej Šenkeřík, kterej taky nedával mraky gólů, ale hra s ním v sestavě byla často daleko kvalitnější..

                A jen abysme si rozuměli, já nehájím vyšší známku pro Škodu..;)

                • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

                  slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 06.06.2013 22:12 |  
                  0 0

                  To nevíš. Ale víš, kdo "sklepával" a kdo skóroval v minulých sezónách. :-) Historie je nespravedlivá, ale útočníky, kteří "pracovali", ale nedávali, si nepamatuje nikdo. Vzpomíná se na kanonýry. A ještě na Pavla Kuku. :-)
                  Jinak samozřejmě v pohodě, já od Kamila taky nemám slíbenou půlku prémií, a že se tady za něj nějak rvu...

                  • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

                    Khadgar     před 11 lety 06.06.2013 23:25 |  
                    0 0

                    Kdyby se vedla statistika počtu spálených šancí, tak by byl Pavel asi nedostižný :) A to nemyslím nějak špatně, větší dětský idol jsem mezi domácími fotbalisty asi neměl. Co bychom dneska za takovýho Kuku dali. Občas bylo neuvěřitelný, jak se dokázal dostat do šance.

                    • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

                      Thane (přítel SN)     před 11 lety 06.06.2013 23:51 |  
                      0 0

                      A k tomu jeho poslední ligový gól stylově stehnem :D
                      Eště si nejsem jistej, jestli ho do něj náhodou netrefili :D

  4. Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

    Pepino44     před 11 lety 06.06.2013 15:36 |  
    0 0

    Trošku z jiného soudku - Vláďovi Růžičkovi z hokejek je dneska 50 let. Není to sice fotbalista,ale Slávista je to příkladný. Vláďo.ještě hodně let a nejlépe v červenobílém.

    • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

      travel (přítel SN)     před 11 lety 06.06.2013 20:37 |  
      0 0

      Taky se připojuji s gratulací a doufám,že v hokejové Slavii ještě několik sezon bude.

      • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

        Kornovo     před 11 lety 06.06.2013 23:56 |  
        0 0

        pro me bude navzdy litvinovak,i kdyby byl ve slavii 30 let

        • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

          Kornovo     před 11 lety 06.06.2013 23:57 |  
          0 0

          stale verim,ze se jednou ruza vrati tam kam opravdu patri

          • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

            coolair     před 11 lety 07.06.2013 02:09 |  
            0 0

            My všichni taky stále věříme, že odtáhneš tam, kam patříš.

            • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

              brotheus     před 11 lety 07.06.2013 09:30 |  
              0 0

              :D

              Pod to se muzu podepsat.

            • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

              JS (přítel SN)     před 11 lety 07.06.2013 09:40 |  
              0 0

              Také mi mluvíte z duše...

            • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

              quelhar (admin)     před 11 lety 07.06.2013 09:47 |  
              0 0

              Pro Kornova - myslim, ze jsme tu v komentarich celkem liberalni, co se tyce vyjadrovani, ale co je moc, to je moc... Priste bych prosil se trosku krotit. Diky.

              • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

                Kornovo     před 11 lety 07.06.2013 10:18 |  
                0 0

                tak se podivej kolik je tady na me osobnich utoku.to je hruza kluci,smontujte se

                • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

                  JS (přítel SN)     před 11 lety 07.06.2013 10:33 |  
                  0 0

                  Nebreč, máma koupí slona.

                  • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

                    quelhar (admin)     před 11 lety 07.06.2013 10:51 |  
                    0 0

                    Prosim vas, muzete tech osobnich utoku zanechat? V opacnem pripade tohle vlakno proste smazu cele a bude klid.

                    • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

                      JS (přítel SN)     před 11 lety 07.06.2013 10:56 |  
                      0 0

                      Kornovo tady útočí naprosto pravidelně, místo slušnosti používá agresivitu, a když mu to jednou někdo vrátí, tak ani nemá dostatek nadhledu a sebereflexe, aby to přešel, nebo třeba zapátral po důvodu, proč je tak neoblíbený. Někteří lidé zkrátka nechápou výhody způsobu "po dobrém", takže nezbývá nic jiného, než jim to dát najevo jejich způsobem.

    • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

      Alanor (admin)     před 11 lety 06.06.2013 15:51 |  
      0 0

      Kariéra je jeho věc, byť je ten přestup dost nepochopitelnej. Ale asi chtěl mít brzy jasno. Mně připadá neloajální vystoupení po konci ligy, že chce jít do Sparty, a hlavní problém je samozřejmě otočení o 180 stupňů před Peltou.

      Každopádně by Boleslav měla být silná. Otázkou je, jestli není slabinoou, trenér Minář.

      • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

        spino     před 11 lety 06.06.2013 16:18 |  
        0 0

        Pro mě se stal pouhým pozérem. Nemám ho rád.

        Minář podle mě je brzda, protože praktikuje fotbal, jaký hrála pod Hoftychem Bohemka, což slabému týmu vyhovuje, ale dobrému neprospívá (viz. defenzivní styl Rady v ofenzivně laděném týmu).

      • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

        Virgil1956     před 11 lety 06.06.2013 16:21 |  
        0 0

        Souhlas, Bolka potřebuje skutečného trenéra, to je jako by u nás trénoval Držmíšek nebo přímo Řebíček. Jinak má kádr minimálně na poháry, ale musí udržet Chramostu, slyšel jsem něco o zájmu Sparty...

        • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

          spino     před 11 lety 06.06.2013 16:36 |  
          0 0

          To samé je ovšem v Olomouci, kde defakto trénuje Psotka a trenér je tam jen jeho loutka. Podobný model byl i nedávno na Spartě.

    • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

      quelhar (admin)     před 11 lety 06.06.2013 16:20 |  
      0 0

      Ani trochu neverim, ze to bylo tak, jak vypravi Stajner, ze vubec nevedel, jestli dostane smlouvu nebo ne. Prece nejsou v Liberci totalni amateri, aby nechali sveho nejlepsiho hrace v nejistote po konci sezony. Podle me Stajner bud musel mit nabidku davno na stole a nehodlal ji podepsat, nebo mu rekli (zrovna tak davno), ze s nim nepocitaji. Ale aby to bylo tak, ze ve stredu najednou Nezmar s hruzou zjisti, ze mu chce Stajner odejit, tomu fakt verit proste nehodlam... Ale co za jeho odchodem je doopravdy, to se asi stejne nedozvime. Kazdopadne svymi recmi o ciste profesni zalezitosti a ze doufa, ze to nepoznamena pratelstvi s Nezmarem, mi Stajner silne pripomina Straku se svym pravem na praci. Kdo vi, treba taky po dalsi sezone Stajner bude vypravet, jaka to byla strasna chyba, a prosit o praci v Liberci... :o)

      • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

        th     před 11 lety 06.06.2013 16:38 |  
        0 0

        Oni v tom LIB možná amatéři opravdu jsou.

        "Jirka měl ve Slovanu stejně jako v minulé sezoně roční smlouvu. ... Je pravda, že nabídku na další spolupráci od nás dostal až ve středu," připustil sportovní ředitel severočeského klubu Jan Nezmar.

        Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/fotbalista-stajner-odchazi-z-liberce-do-mlade-boleslavi-pir-/fotbal.aspx?c=A130605_210442_fotbal_par

      • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

        (host)     před 11 lety 06.06.2013 18:07 |  
        0 0

        Ja osobne slysel, ze roli sehral i rozvod s manzelkou, tak kdo vi, jestli ho treba nepodvedla s nejakym libereckym hracem

        • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

          tolsimir     před 11 lety 06.06.2013 18:08 |  
          0 0

          *tolsimir

      • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

        Slawek     před 11 lety 07.06.2013 09:30 |  
        0 0

        Podle informací z "důvěryhodných zdrojů" potřeboval Štajner změnit působiště z ryze osobních důvodů. Sem patří například rozvod a s téím související záležitosti.

      • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

        martyni (přítel SN)     před 11 lety 07.06.2013 11:23 |  
        0 0

        Ja se obavam, ze Stajner a stejne tak i Horvath nebudou uz pristi rok stihat.. vek se zastavit neda a oba byli uz letos na hrane, nedokazali hrat v tempu a kvalitne cely zapas, spis jen v urcitych momentech. Myslim, ze uz to muze byt pristi rok malo. Ty konce takovych osobnosti se nekdy zvladaj tezko..

        No a Matejovsky zas mozna skonci ve sparte.. neni divu, je to hrac, ktery na tom fyzicky nikdy nebyl moc dobre, jeho prospesnost pro tym je sporna.. takze to vidim na soumrak spilmachru...

    • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 06.06.2013 20:57 |  
      0 0

      Na jednu stranu se není čemu divit, MB s poměrně solidním rozpočtem už delší dobu hraje na příčkách, které nejsou zrovna ideální.

  5. Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

    Petr9608     před 11 lety 07.06.2013 08:10 |  
    0 0

    I když to samozřejmě nemůže přiznat, tak co myslíte, cítí Kozel, že mu trochu někdo vypálil rybník? Před měsícem a něco to vypadalo tak, že se o něj budem tahat s Plzní a Luboš si mohl v klidu říkat, že Plzeň by byla bomba a "Slávka to jistí", tak teď už mu zbyla zas "jen" ta Dukla. A nebo se ozve třeba zase Jablonec? Jako já jsem sám v rozpacích. Jakoby člověk chtěl mít na lavičce oba dva (Kozla i Petrouše), což nejde, tak babo raď. Kdyby to bylo jen na vás a museli byste si vybrat mezi Petrouš - Knoflajs nebo Kozel (+ asistent, ale ne Suchopárek), co byste si vybrali? Já bych snad přecijen toho Kozla...

    Vemte si to takto. Dokážu si představit, že Kozel bude trenérem nároďáku - třeba za 5 - 10 let. Ale u Petrouše si to nějak představit nedokážu. Je to prostě nějaký divný. Hráč, co tu hrál skoro 10 let, nyní skvělý (a progresivní) trenér a pořád se Slavií se nějak míjí.

    • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

      Kornovo     před 11 lety 07.06.2013 09:15 |  
      0 0

      co mas proti suchoparkovi?nevim proc by mel byt lubos zklamany,kdyz stale tvrdi jak je na dukle spokojen

    • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

      no-nick     před 11 lety 07.06.2013 09:16 |  
      0 0

      Já mám Kozla rád, ale neidealizujeme si ho trošku? Já věřím tomu, že Petrouš horší nebude.

    • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

      quelhar (admin)     před 11 lety 07.06.2013 09:53 |  
      0 0

      Porad bych nevylucoval variantu, ze po valne hromade a dnesni nevyhre s Italii se popakuje Bilek, Vrba pujde k narodaku a Kozel do Plzne. Naopak Jablonec po nem nesahne, kdyz vcera podepsal Skuhraveho na dva roky.

      A jestli nevyjde Plzen, tak mel proste Lubos tentokrat smulu, ale rozhodne ne tak, ze by neco provahal. Proste kluby ted radeji daji prednost vlastnim trenerum z juniorky (Kotulek, Skuhravy, Petrous), kteri jsou levnejsi, ale dost mozna podobne kvalitni, jen jim chybi zkusenosti.

      • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

        tantalos     před 11 lety 07.06.2013 11:43 |  
        0 0

        Když do Slavie přicházel jako trenér Petržela, neměl prakticky žádné zkušenosti, ale jak se dokázal skvěle prosadit. Proto věřím, že by Petrouš mohl dostat šanci. Je to sice určité riziko, ale určitě lepší volba než Franz nebo Rada.
        Jenže pak si vzpomenu na skvělou Kozlovu práci se slavistickým béčkem a říkám si, že by byla hovadina si ho nechat utéct. Radši než Kozla bych měl jen Zemana - ovšem toho z Itálie,- což je ale pusté snění.
        Petrouš by určitě přišel nejlevněji, jenže co je laciné, bývá dvakrát placené. A tak by dnes neměla Slavia lepší reálnou volbu než Luboše Kozla.

        • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

          slavoj71 (přítel SN)     před 11 lety 07.06.2013 12:38 |  
          0 0

          Tantale, děkuji - vystihl jsi zcela přesně i mé pocity, pokud jde o výběr trenéra na příští sezónu. Zajímavé je, že někdo dovede vystihnout moje myšlenkové pochody lépe, než bych je dokázal popsat sám... :-)

        • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

          Ferguss     před 11 lety 07.06.2013 13:18 |  
          0 0

          No jo, ale stejná hovadina by mohla být nechat si utéct Petrouše, protože někdo tu zmiňoval, že nabídky z první ligy má, což se ani nedivím.

        • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

          th     před 11 lety 07.06.2013 13:40 |  
          0 0

          ''Jenže pak si vzpomenu na skvělou Kozlovu práci se slavistickým béčkem ...''

          Na druhou stranu by byla škoda si nechat si utéct už druhého trenéra, který vyrostl u bčka/juniorky místo jeho přesunutí k Ačku. Jak Petr9608 říká, že si dovede Kozla předstait u repre a Petrouše ne, upřímně by mne zajímalo, jestli ten pocit o Kozlovi měl už tehdy, když před 6 lety odcházel.

          Navíc Petrouš už v součtu má odkoučovanou celou sezonu v Ačku. Z tohohle pohledu Petržela byl mnohem větší risk, to se nedá srovnávat.

          • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

            klimi     před 11 lety 07.06.2013 13:43 |  
            0 0

            Když se mluvilo o Kozlovi hned po odchodu Rady, tak vykřikoval, jak se mu v Dukle líbí a jak je tam spokojený a že nikam nechce odcházet, takže bych se upřímně na Kozla teď vykašlal, když tohle říkal. Máme Petrouše, který odvedl zatím dobrou práci.

            • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

              Thane (přítel SN)     před 11 lety 07.06.2013 16:18 |  
              0 0

              Můj pohled:
              1) Nevykřikoval, zeptali se ho
              2) Zachoval se profesionálně
              3) Nejspíš byl i opatrnej po minulé zkušenosti se současnym vedením

              Navíc si myslim, že se mu v Dukle pracuje opravdu dobře. ;)

          • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

            tantalos     před 11 lety 07.06.2013 16:04 |  
            0 0

            Rozdíl asi bude v tom, že Kozel už vychoval celou generaci hráčů - Necida, Suchého, Váchu, Dočkala. Pod Petroušem ale zatím nikdo zvlášť nevyrostl - i když uznávám, že tehdy byla ve Slavii vynikající sešlost

            • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

              Thane (přítel SN)     před 11 lety 07.06.2013 16:19 |  
              0 0

              Vyloženě se chce říct, že je ani nešlo nevychovat..;)

            • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

              th     před 11 lety 07.06.2013 17:58 |  
              0 0

              Říkáš to, jako by je Kozel snad i odkojil. ;-) To, že se ty borce povedlo vychovat, stavět na nich po určitou dobu výsledky (a pak je zpeněžit), je práce X trenérů Jarolímem konče, ne jen Kozla a hlavně lidí, kteří tehdy směřovali mládež jako celek (a dneska už ve Slavii nejsou AFAIK). Navíc si nemyslím, že trenér Bčka/juniorky mohl nějak ovlivnit, jak se od určité chvíle s odchovanci ve Slavii zacházelo a co se pak dělo za veletoče na lavičce Ačka, což na takováto srovnání má nezanedbatelný vliv. Ale i tak by se pár jmen ve prospěch Petrouše najít dalo.

              • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

                tantalos     před 11 lety 07.06.2013 18:50 |  
                0 0

                Možná by se ještě našly na SN příspěvky z doby, kdy jsem chodil na Chvaly na béčko o tom, jak dobří hráči tam pod vedením Kozla rostou. Dokonce jsem tenkrát tvrdil, že béčko s Backstreet Boys vypadá líp než áčko.
                Ale to je vedlejší.
                Podívej se na dnešní Duklu. Jak se najednou pod vedením LK objevili a rychle vyrostli téměř neznámí hráči - Hanousek, Borek, Lietava a další, - jak pod Kozlem zklidnil a začal střílet goly Pospěch.
                Podle jmen má Kozel v Dukle mnohem slabší mančaft než Slavia. Ale bylo to Dukla, kdo málem hrál o poháry
                Na druhé straně se z Petroušovy juniorky nikdo v áčku nechytil.

    • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 07.06.2013 18:20 |  
      0 0

      Kozel v podstatě řekl, že se nechce, protože jsou tu lidé se kterými se neshodne na práci. Takže já bych nechal Petrouše.

      • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

        tantalos     před 11 lety 07.06.2013 19:02 |  
        0 0

        Pochybuji, že mezi bafíky Slavie nejsou lidi, které bych nevyhodil taky. Určitě to banda andělů není.

        • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

          quelhar (admin)     před 11 lety 07.06.2013 19:14 |  
          0 0

          To ale neni ani na Dukle...

          • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

            tantalos     před 11 lety 07.06.2013 19:58 |  
            0 0

            Ale na Dukle si vybudoval takovou pozici, že mezi podřízenými a bafíky nejsou lidé, kteří by mu podráželi nohy a šli mu po krku.
            Mimochodem, není nic horšího pro šéfa než mít zástupce nebo náměstka, který mu připravuje podrazy a snaží se ho vystrnadit, ale přesto ho nelze vyhodit.
            Bohužel Slavia má historii plnou zbytečných průšvihů a neúspěchů způsobených tím, že proti sobě šla dvě křídla jinak obětavých bafíků. Dokonce bych řekl, že Slavii neuškodí Sparta ani nikdo jiný tolik, jako jí dokážou způsobit rozhádaní bafuňáři.
            Proto je podmínka, že si sám vybere podřízené, naprosto pochopitelná.

            • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

              quelhar (admin)     před 11 lety 07.06.2013 20:04 |  
              0 0

              S tim naprosto souhlasim. Proto se mi taky moc nelibi situace, ktera zrejme nastane a ze ktere mam obavy - trenerem bude Petrous a generalnim reditelem Seterle, ktery si vsak Petrouse nevybral. Jestli bude Seterle profesional a bude vytvaret Petrousovi podminky k uspesne praci, tak super. Jestli se ho ale spis bude snazit vystrnadit, aby vzapeti dovedl nejakeho sveho kone (Koubek, Uhrin, ...), tak to bude presne dalsi pripad, ktery popisujes...

              • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

                janko (přítel SN)     před 11 lety 07.06.2013 20:59 |  
                0 0

                souhlasim s Vama obema, ale neverim ze by Seterle pokud prijde, tak byl tak tupy aby sel Petrousovi po krku kvuli nejakemu svemu koni. Oba jmenuje sef, a jsou odsozeni ke spolupraci, protoze pokud padne P+K, tak to bude zacatek padu Seterleho. Kor kdyby je stridal takovy no name jako koubek

                • Re: Kisel hráčem jara podle hodnocení + celkový souhrn

                  tantalos     před 11 lety 07.06.2013 22:49 |  
                  0 0

                  To není tak prosté. řekněme, že Petrouš by chtěl koupit hráče A, ale Šeterle by prosazoval hráče B. Nakonec by si třeba Petrouš perosdadil svou, ale konflikt by už byl na světě.