České Budějovice - 28. kolo
Statistické zajímavosti tohoto kola:
- Tipujících v tomto kole: 85
- Tipů na výhru Slavie: 83 (97.65 % tipujících)
- Tipů na remízu: 1 (1.18 % tipujících)
- Tipů na prohru: 1 (1.18 % tipujících)
- Přesně tipnutý výsledek: 24x (14x včetně poločasů)
- Přesně tipnutý 1. poločas: 47x
- Přesně tipnutý 2. poločas: 23x
- Bodovalo: 83 lidí (97.65 %)
- Rozdáno bodů: 913.4 bodů
Přehled tipovaných výsledků:
0:0 - 1x
3:0 24x
2:0 - 21x
3:1 - 18x
4:1 - 4x
4:0 - 7x
2:1 - 6x
5:0 - 1x
1:0 - 1x
1:2 - 1x
6:0 - 1x
Tipovaní střelci:
1x - vlastní
1x - Nitrianský Milan
65x - Škoda Milan
1x - Čonka Matúš
1x - Zmrhal Jaromír
65x - Kisel Karol
2x - Juhar Martin
22x - Vošahlík Jan
22x Mičola Tomáš
2x - Bortel Milan
18x - Gecov Marcel
9x - Fenin Martin
18x - Škutka Dávid
10x - Skácel Rudolf
Nejvíc bodů: sir, vrcek - 32,8
Hradec Králové - 29. kolo
Statistické zajímavosti tohoto kola:
- Tipujících v tomto kole: 82
- Tipů na výhru Slavie: 79 (96.34 % tipujících)
- Tipů na remízu: 2 (2.44 % tipujících)
- Tipů na prohru: 1 (1.22 % tipujících)
- Přesně tipnutý výsledek: 23x (6x včetně poločasů)
- Přesně tipnutý 1. poločas: 20x
- Přesně tipnutý 2. poločas: 21x
- Bodovalo: 80 lidí (97.56 %)
- Rozdáno bodů: 889.4 bodů
Přehled tipovaných výsledků:
0:0 - 2x
2:1 - 10x
0:1 - 1x
1:0 - 4x
4:1 - 4x
2:0 - 14x
3:1 - 13x
3:0 - 23x
5:2 - 1x
5:0 - 1x
4:0 - 8x
6:0 - 1x
Tipovaní střelci:
1x - Hubáček David
1x - vlastní
3x - Koreš Štěpán
1x - Dostál Martin
1x - Petrák Ondřej
38x - Škoda Milan
60x - Kisel Karol
4x - Juhar Martin
20x - Vošahlík Jan
47x - Mičola Tomáš
3x - Bortel Milan
16x - Gecov Marcel
22x - Škutka Dávid
7x - Skácel Rudolf
Nejvíc bodů: danny 41, fiky, jojifek, slavista74, tom - 33,4
Před posledním zápasem vede tabulku ladislav se 191,1 bodem, druhý svadla má 178,8 bodu. Naději na výhru ale nemusí ztrácet ani hráči na dalších místech, jak vidíme, za posledni zápas se dá získat i kolem 30 bodů a dotáhnout se na čelo.
Komentáře (53)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
OT
JS (přítel SN) před 11 lety 31.05.2013 14:49 |Ten Petroušův poslední rozhovor pro aktuálně mne trochu znervózňuje. Očividně je pro udržení si práce schopný udělat cokoliv. Nestaví mladíky, protože chce vytěžit co nejvíc bodů a tím dokázat, že je úspěšný. Co je horší, nakuká Řebíčkovi, že není potřeba kupovat nové hráče - tzn. menší investice do Petrouše bez hráčů než do nového trenéra, který by měl jistě nějaké požadavky týkající se nových akvizic.
Pokud chceme příští rok útočit na poháry a následující je hrát, asi to bude chtít trochu něco jiného, než se spoléhat na Hubáčka, jestli odkopne míč správně nebo ne. Na Škodu, jestli se od něj odrazí správně do brána. Na Dostála, jestli má zrovna den nebo ne. Proboha, trenére, tohle není kádr pro evropské poháry.
Proč je takový problém si jednou nalít čisté číše?
Re: OT
Kornovo před 11 lety 31.05.2013 14:56 |bez uz s tema mladikama nekam,ti nas fakt vytrhnou.podivej se na arsenal,ti maj nejlepsi mladiky v evrope a jsou bez poharu 8 let
Re: OT
JS (přítel SN) před 11 lety 31.05.2013 16:14 |O mladících nepadlo ani slovo.
Re: OT
JS (přítel SN) před 11 lety 31.05.2013 16:15 |Myslím tím že mi nejde o to stavět z nich konkurence schopný evropský tým. Řeším to kvůli problematice posílení kádru v letním přestupovém období.
Re: OT
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 31.05.2013 18:25 |Ne?
cituji
Očividně je pro udržení si práce schopný udělat cokoliv. Nestaví mladíky, protože chce vytěžit co nejvíc bodů a tím dokázat, že je úspěšný.
Re: OT
Kornovo před 11 lety 31.05.2013 19:05 |ale jinak o mladicich nepadlo ani slovo
Re: OT
Jiri1 před 11 lety 31.05.2013 14:59 |Asi bych s vami souhlasil , jenze je potreba polozit si otazku, jak bude vlastne tym vypadat v pristi seone, Hubacek mozna jeste o rok prodlouzi a zase odlozi planovany navrat domu na Moravu , kam se trese, Kores asi bude chtit odejit , kdyz bude mit nabidku nejlepe ven ze republiky za svoji pritelkyni, nevidi ve Slavii perspektivu, Nitransky, Conka pry shaneji neco venku, snad je one i zajem, Hurka opakovane bude zkouset asi prestup ci hostovani, neni spokojen se svym vyuzitim ve Slaii.
Presto to nevidim cerne , zadne zmatene doplnocvani byvalych suerstar nebo dokonce dalsi ulitba, bral bych jen prokazatelne talenty, jinak bych tym nechal pohromade.
Treneri, popravde ani Knoflicek ani Petrous nejsou geniove , ale vyhovuji svoji povahou nekonfrontacni a pozitivni hracum a to je podle mne hlavni.
Re: OT
spino před 11 lety 31.05.2013 16:18 |A vy to zase všechno víte. :D
Re: OT
Alanor (admin) před 11 lety 31.05.2013 15:28 |Podle mě, pokud neodejdou někteří hráči (jako Čonka), má tým na poháry.
Re: OT
denydzlSKS před 11 lety 31.05.2013 15:36 |Na postupu do LM se mimo jiné podíleli hráči jako Kalivoda, Volešák, Hubáček, Dřížďal, Šenkeřík, Ivana, Aračič,... to bych tenkrát taky nečekal. Současný tým na to podle mně taky MÁ!
Re: OT
Tomski před 11 lety 31.05.2013 15:39 |ale například šenky a ivana byli hráči, které tady spousta lidí chtěla a v lize patřili před příchodem do slavie ke špičce ligy...
Re: OT
denydzlSKS před 11 lety 31.05.2013 16:18 |Tak Mičola nebo Fenin taky patřili k tomu lepšímu v lize a taky je lidi chtěli..
Re: OT
vavicek před 11 lety 31.05.2013 16:22 |Hubáček, Aračič do zápasu s Ajaxem nezasáhli vůbec. Volešák, Ivana střídali. Ani jeden z tebou jmenovaných nebyli opory. Celý ten tvůj příspěvek je krajně tendenční.
Re: OT
denydzlSKS před 11 lety 31.05.2013 16:27 |Já si vzpomínám, že do té Ligy mistrů jsme prošli nejen přes Ajax, ale i přes Žilinu, takže z tohoto důvodu si troufám tvrdit, že do Ligy mistrů nám taky pomohli ti výše zmínění. Navíc my letos žádný poháry nehrajeme, my se do nich letos teprve musíme dostat.. a do té LM jsme se dostali i díky takovým playerům, jako byli LJ, Hrdlička, Michel Costa,...
Re: OT
vavicek před 11 lety 31.05.2013 16:36 |To by si taky mohl začít argumentovat Bicanem.
Re: OT
denydzlSKS před 11 lety 31.05.2013 16:45 |Cože? Ty o koze, já o voze.
V podstatě píšu, že do pohárové Evropy musíme:
A, umístit se v lize do 3. místa a
B, přejít v předkolech přes 1-2 soupeře.
V příštím roce nás čeká úkol A a ten se dá splnit i s hráči jako Hrdlička, LJ, Michel Costa..tedy i se slabšími hráči, než co máme v současnosti. Opravdu netuším, proč do toho pleteš Bicana, resp. vím - máš pocit, že k účasti v LM stačí jednou porazit Ajax..
Re: OT
vavicek před 11 lety 31.05.2013 16:54 |No jistě a kdyby Slavia za první republiky zkrachovala nebo sestoupila, tak by taky v LM nehrála. Znovu opakuji, že tvrzení, že se dá do Evropy dostat s hráči jako je Hrdlička nebo Costa za tendenční nesmysl. A to z jednoho prostého důvodu. Ani jeden nebyl oporou. Na nich ty výsledky Slavie prostě nestáli.
Re: OT
birkin před 11 lety 31.05.2013 16:06 |jako pokud to jeho "cokoliv" bude znamenat storpocentni bodovy zisk a utocnej fotbal, tak at stavi klidne snehulaky
Re: OT
JS (přítel SN) před 11 lety 31.05.2013 16:17 |No právě, aby se zase neukázalo, že v nové sezoně to bude něco jiného, než posledních pět zápasů z té staré, zpackané. Minule Petrouš vyhořel. Taky se neposilovalo, jen na poslední chvíli přišel nerozehraný Hloušek a Blažek.
Re: OT
spino před 11 lety 31.05.2013 16:19 |Odešel Čelůstka, Kisel, Černý a skončil Vaniak. Obrovské oslabení!
Re: OT
Barra před 11 lety 31.05.2013 16:22 |A dalsší. Před pár týdny se to tady už probíralo, jestli se nemýlím odešlo celkem nějakých 7 hráčů z A-čka.
Re: OT
vavicek před 11 lety 31.05.2013 16:33 |Pokud srovnáme poslední a první zápas. Tak je změna u 3 hráčů v poli, plus brankář.
Re: OT
Barra před 11 lety 31.05.2013 18:18 |Ano, v prvním zápase nám zůstali Kaufman, Hub, Trubila, Jarolím, Janda, Koreš a Pospěch v porovnání se zápasem posledního kola 2010-11.
Naopak páteř mužstva s Vaniakem, Čelůstkou, Milanem Černým, Kiselem odešla.
Z posil nesměl Čontofalský nastoupit, ihned vypadnul Cicman se zraněnín, idem Hloušek, Latka nastoupil po operaci až v 9 zápase, den kdy byl Petrouš odvolán.
Re: OT
denydzlSKS před 11 lety 31.05.2013 16:22 |Zrovna jsem chtěl napsat něco podobného! Problém nebyl ten, že nikdo nepřišel, ale spíš to, že všechno nadprůměrný co v týmu bylo, odešlo.. Plus se zranili jarní tahouni Koreš s LJ a totálně odešel Pospěch(což asi jediné mohl trenér ovlivnit).
Re: OT
vlchan před 11 lety 31.05.2013 16:26 |STÁLE ZDE JSOU JEDINCI, KTERÉ ASI ŠÍLENĚ ŠTVE, ŽE SLAVIE ZAČALA VYHRÁVAT A PŘEDVÁDĚT PĚKNÝ FOTBAL. (TO TOLIK NENÁVIDÍTE TOHO PETROUŠE)
Re: OT
vavicek před 11 lety 31.05.2013 16:38 |Já si myslím, že je zcela legitimní se ptát v čem tkví momentální úspěch a zda je možné stejným způsobem uspět i v příští sezoně.
Re: OT
Barra před 11 lety 31.05.2013 18:21 |Petrouš na to v tom interview odpověděl: udržet hráče které máme, kdyby odešel Vošahlík tak ho nahradit. Po sezóně 2010-11 se mu kádr rozprášil.
Re: OT
Pepino44 před 11 lety 31.05.2013 16:31 |JS- Nevím,jak si obeznámen s hrou naší juniorky,teda s tolik vzývanými mladíky,já pravidelně chodil na domácí zápasy a nevěřím,že v juniorce je v současné době někdo lepší než v kádru Ačka. Jsou tam talentovaní hráči ale ne hotoví pro Ačko.Mají velice rozdílné výkony. Petrouš je nestaví ne proto,že by vysloveně lpěl na výsledcích(i když i toto je potřeba),ale protože o těchto hráčích má velmi dobrý přehled a asi ví,že do základu Ačka ještě nepatří. V zápase je možno využít max.jednoho nového hráče,pokud chceme úspěch. Podívejte se na výsledek juniorky proti Plzni.kde naše sestava nabitá potencionálními adepty na Ačko pouze remizovala. O všem musí rozhodnout letní příprava,kde se určitě zapojí několik mladíků,kde se ukáže,zda a to mají.
Re: OT
vavicek před 11 lety 31.05.2013 16:44 |Já si myslím, že jediný způsob jak zjistit, jestli mají nebo nemají na ligu je jim dát příležitost v lize. Z hráčů na pomezí juniorky a Ačka dostali příležitost, pokud se nemýlím pouze Tusjak a Hurka. Tusjak hrál minimálně stejně jako Juhar. Troufám si tvrdit, že lépe. Hurka potom hrál pouze pár minut, nicméně v minulosti ukázal, že na ligu má.
Re: OT
Khadgar před 11 lety 31.05.2013 17:26 |Ty tady argumentuješ tendenčními nesmysly a pak napíšeš, že Hurka v minulostí ukázal, že na ligu má. Fenin taky v minulosti ukázal, že má na bundesligu. To přece takhle nejde brát.
Re: OT
brotheus před 11 lety 31.05.2013 17:41 |Kristova noho, proc by juniori museli bejt hned LEPSI nez hraci z acka? Proc nestaci, aby se jim pro zacatek jen vyrovnali? Maj prece obrovskej prostor pro dalsi rust, nebo ne? Od ceho se v souvislosti s nima pouzivaj slova jako "talent" nebo "nadeje"? Nikdo me nepresvedci o tom, ze existuje nejaka herni cinnost, v ktery by takovej Hubacek vyrazne predcil Kolarika. A o to tu snad jde, ne? Nesestavujeme tym pro utok na Ligu mistru, chceme jen citlive doplnit kadr.
Slavistickej fanousek je skutecnej unikat. Pred lety tu taky vsichni rozumovali, ze na posty Vachu, Dockalu a Kovariku mame lepsi alternativy, aby za dva roky ty samy lidi lali KJ do skudcu (v pripade tech nejslusnejsich), ze je vystrnadil. Nase mladez ma dlouhodobe mozna nejlepsi vysledky ze vsech klubu v Cechach, ale v acku nam beha jedinej Zrmhal a pred nim Petrak. Cim to asi bude? Mladeznicky tymy opakovane vyhravaj nahodou? Z hracu na prahu dvacitky vyprcha talent? Nebo se na trenerskym postu strida jeden hlupak, alibista a zbabelec za druhym?
Tyhle debaty uz me vazne unavujou.
Re: OT
Kornovo před 11 lety 31.05.2013 17:54 |uvedom si,ze prechod z juniorky do chlapu je ohromne narocny,je to nejtezsi obdobi a spalilo se tim uz dost hracu.tohle proste neni pocitacova hra,ale realita.kdyz petrous jako nedavny trener juniorky rekne,ze nejde dat 4 hrace najednou tak mu to doprdele ver ne.
Re: OT
brotheus před 11 lety 31.05.2013 19:41 |A kdo doprdele mluvi o zarazeni ctyr junioru naraz do sestavy, ty moravskej baliku? Bud cti, co pisu, nebo se zdrz reakci.
Mimochodem, jinde ten prechod juniori zvladaj - proc by nemeli u nas? Nic nez kecy.
Re: OT
Kornovo před 11 lety 31.05.2013 22:37 |tak si to jdi trenovat sam ty kretene.myslis,ze je trener tak blby,ze kdyby byl napr. kolarik na stejne urovni s hubackem tak ho tam neda?a nech si ty urazky,nejsem zadny balik,ale valach debile
Re: OT
brotheus před 11 lety 01.06.2013 08:18 |Myslim, ze touhle reakci jsi dost jasne ukazal, co jsi. ;)
Re: OT
jarodo57 před 11 lety 31.05.2013 16:37 |Vy byste chtěli pořád každou sezónu kupovat hráče za každou cenu. Proč?Vždyť už je proboha čas především,aby se mužstvo stabilizovalo a ne každý půlrok měnit 5-7 lidí to k ničemu nevede.Petrouš sám řekl ,že si myslí,že na to abysme hráli o poháry tým má.Tak ho nechte ať ukáže on i hráči co umí.Začínám mít pocit,že to se slávistickýma fanouškama je opravdu složité.
Re: OT
JS (přítel SN) před 11 lety 31.05.2013 16:50 |Já nechci kupovat hráče za každou cenu. Třeba po sezoně s Ligou mistrů jsme neměli ten kádr rozprášit a kupovat hráče nové. Ale v momentu, kdy zde jsou hráči nekompetentní, bych kvalitu kádru zvýšil.
Re: OT
Jiri1 před 11 lety 31.05.2013 17:26 |No hlavne jde o ty cile , co vlasne chce vedeni, jestli jeste rok hrat na pohodu bez zarezu ze strany rozhodcich, bez tlacenky pani Dagmar, ktera by nam velice brzo zpestrila sezonu , a nebo skutecne mame financni hracske prostredky na boj o pohary.Ono se totiz v Ceskem fotbale hodne zmenilo karty jsou dnes bohuzel rozdany jinak a ja vlastne vidim do pristi sezony jedine misto v poharech , ktere je teoreticky volne.
Zatim , ale nic nenasvedcuje tomu, ze by vedeni chtelo opravdu vyrazne posily, spis se zase budou asi delat Feninove Gecovove , proste hraci na /rozehrani, vetsi investice do tymu za soucasne konstelace nelze cekat, pokud nedojde k prodeji, coz zatim neni v teto chvili realne.
Proto bude potreba brat velmi opatrne ruzne famy , ze prijde Bednar /ktery o tom nikdy s nikym nejednal, ani nebyl osloven, nebo , ze nas koupi nejake nadnarodni spolecnosti, jak o tom hojne bajil tisk i jeden se zde se vyskytujicich novinaru.
V zasade bude hlavne zalzet na zdejsich hracich , co ukopou a to doslova.
Re: OT
Betynka58 před 11 lety 31.05.2013 18:01 |A kde jsi přišel na to, že jsou tu hráči nekompetentní? Musím se přiznat, že patřím k té části diskutujících, kteří jsou přesvědčení o to, že Slavia se stávajícím kádrem (a s trenérem Petroušem) jednoznačně na boj o poháry má, a tedy že žádné výrazné posilování není třeba. V tom s Petroušem naprosto souhlasím, a proto mě naopak v tom článku velice potěšil. Ale to se uvidí až na podzim, která z těch názorových skupin je blíže pravdě.
Re: OT
Barra před 11 lety 31.05.2013 18:12 |+ 1
Re: OT
vlchan před 11 lety 31.05.2013 18:24 |... a hlavně se mužstvo nemá po prvních úspěších začít rozprodávat pro okamžitý zisk majitelů. Dokud toto nepřestane, nemá smysl uvažovat o velkém evropském mužstvu a budem se pouze trápit v naší ubohé "kaprlize".
Re: OT
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 31.05.2013 18:24 |Já myslím, že ty jsi zase mnohem méně kompetentní hodnotit kompetentnost našich hráčů než trenér, který je vidí každý den. Evidentně ví jaký fotbal těm současným hráčům sedí a opačně, ti hráči jsou přesně ty typy pro fotbal, který chce Petrouš hrát. A stejně jako já už rok tvrdím, že tenhle tým má na to bojovat o pohár a při letošní formě Sparty a Plzně měl na to i bojovat o titul. Takže já s Petroušem souhlasím, že výrazné posilování není třeba. Osa týmu je velice kvalitní a do širšího kádru se právě počítá s pár hráčema z juniorky. Takže pokud nikdo neodejde není třeba kupovat drahé posili. Ale jak Petrouš řekl, pokud se nepodaří udržet Vošahlíka tak místo něj bude třeba někoho koupit.
Re: OT
Jiri1 před 11 lety 31.05.2013 18:29 |Nerad se Vam do toho pletu, ale majitel musi prezentovat sve cile , podivejte treba na Kuseho, ten zmizel jak para nad hrncm, uz jsem o nem neslysel hodne dlouho, tedy kdyz pomerne xpresivni prispevky o jeho odchodu z klubu mozna i pravdive.
Re: OT
Steve2924 (přítel SN) před 11 lety 31.05.2013 21:05 |Sice vůbec nechápu jak to souvisí s tím co jsem psal. Ale Kusý nikam nezmizel. Např na webu byl naposledy aktivní (odpovídal) před dvěma dny.
Re: OT
JS (přítel SN) před 11 lety 01.06.2013 11:48 |K posouzení vhodných hráčů do Petroušova herního systému možná kompetentní nejsem. Ale jsem dostatečně kompetentní k tomu, abych dokázal porovnat jednotlivé hráče. Třeba Krajčík/Dostál, Švento/Juhar, Škoda/Necid atd. Anebo ty samé hráče s jinými současnými ligovými hráči.
A i když osa týmu kvalitní je, jak už jsem tu mnohokrát zmiňovat, tak ten "širší kádr", (ze kterého je ovšem taky skládána základní sestava, protože za kvalitní osu považuji Čontofalského, Dobrotku, Čonku, Petráka s Gecovem a Kisela - 6 hráčů), kvalitní není, z různých důvodů. A právě ten je potřeba posílit. Protože položme si otázku, jestli si dovedeme představit třeba Dostála se Škodou úspěšně hrát proti nějakému evropskému klubu předkolo EL?
Re: Statistiky tipovačky 28. a 29.kolo
no-nick před 11 lety 31.05.2013 19:05 |Reakce na JS - na tvůj sahodlouhy příspěvek existuje jednoduchý argument - 4 zápasy, dvanáct bodů, skóre 12:1. Při shodě okolností, které se v poslední době sešly, ten kádr na poháry prostě je, to mi nevymluvis.
Re: Statistiky tipovačky 28. a 29.kolo
Heretic (přítel SN) před 11 lety 31.05.2013 19:17 |Souhlasím. Ale je tu jedno ale. S kým ty body byly.. Dva sestupující týmy. Plzeň v křeči. A přestupy zpustošený Jablonec opakující tragický závěr sezony jako v loni. Ale takto by se dal vymluvit asi jakýkoli úspěch a navíc Slavia v posledních letech dokázala prohrát s různými týmy (tj. nejenom silnými).
Re: Statistiky tipovačky 28. a 29.kolo
Barra před 11 lety 31.05.2013 19:31 |Řekl bych že právě proti těm slabším ztrácíme jinak zbytečně body. Proti Baníku zisk 1 bodu na 6, proti Slovácku 3/6, Příbrami 3/6, Budějovicemi 3/6, HK 3/6.
Za to proti Liberci 4/6, Boleslavi 4/6, Spartě a Plzni 3/6. Proti silnějším soupeřům se umíme vytáhnout, ale slabší asi podceňujeme?!
Jinak šlo Plzni o titul, Jablonci o Evropu, Budějovicím a HK o udržení v první lize. Nebyly to pro naše soupeře zápasy bez významu.
Re: Statistiky tipovačky 28. a 29.kolo
Tomski před 11 lety 31.05.2013 19:40 |i proti boleslavi to bylo 1/6...
Re: Statistiky tipovačky 28. a 29.kolo
Barra před 11 lety 31.05.2013 20:01 |To je tak, když člověk sám své čmárance neumí přečíst. Máš samozřejmě pravdu. První zápas jsme prohráli 1:0 a ne opačně.
Re: Statistiky tipovačky 28. a 29.kolo
JS (přítel SN) před 11 lety 01.06.2013 11:55 |Přesně tak, při shodě okolností. Jenže ty shody okolností se nebudou/nemusí opakovat. A pak bude co? Až z týmu opadne ten lauf, ve kterém momentálně je? Vyhráli jsme čtyři zápasy, ale předtím ten samý tým byl na sestup!! Po výměně trenéra se každý tým chytne, protože tu existuje "efekt nového impulsu", ale v dlouhodobém měřítku je tento tým nedůvěryhodný a papírově slabý. Kvalitních a spolehlivých hráčů potřebujeme jedenáct, pět nestačí.
Re: Statistiky tipovačky 28. a 29.kolo
th před 11 lety 01.06.2013 12:52 |Aha, takže 3/4 roku pod Radou hráli přesně to, na co ten kádr má a teď pod Petroušem jen díky shodě příznivých okolností 4 kola hraje nad své možnosti.
Zajímavé, já to vidím opačně.
Re: Statistiky tipovačky 28. a 29.kolo
Pepino44 před 11 lety 01.06.2013 12:16 |Pánové,neustále se zde probírá otázka - posílit. Já bych také přivítal nějakou dobrou posilu. Má to ale dva háčky - a) kde tu posilu vzít (za průměrné hráče nemá cenu vyhazovat peníze) a dobré hráče kluby nepustí,nebo když,tak za pořádnou řachu. b) kde na tyto posily vzít peníze. To jsou atributy,které jsou rozhodující. Pokud bude hafo peněz,můžeme posilovat třeba i ze zahraničí,pokud ne,budeme se muset spokojit s tím co máme. Tady někteří stále mluví o pohárech,nejlépe LM a to okamžitě,nejhůře příští rok,ale ono to tak není,chtělo by to trochu pokory,každý hraje na co má (myslím tím i peníze). Pokud hráči Slávie nechají na hřišti vždy vše,nebudu se zlobit ani za čtvrtý flek.
Jistě by to bylo lehčí,kdybychom měli takový rozpočet jako sralta ale to asi nehrozí.