Chance liga

Slavia - České Budějovice 3:0

Slavia se na domácím hřišti proti posledním Budějovicím potvrdila dvě poslední výhry, když hosty zdolala přesvědčivě 3:0, čímž se v Edenu udržela pozitivní atmosféra.

Slavia - České Budějovice 3:0 (1:0)

Branky: 26., 55. a 63. Mičola

Sestava: Čontofalský - Dostál, Bortel, Hubáček, Čonka - Vošahlík (72. Koreš), Gecov, Zmrhal, Mičola (80. Skácel) - Kisel - Škoda (60. Škutka)

V sestavě došlo jen k očekávaným změnám, kdy se na levého beka vrátil uzdravený Čonka a na své klasické místo na pravém kraji obrany se přesunul Dostál místo vykartovaného Nitrianského. Juhara, který pyká za červenou kartu, nahradil Mičola. Z juniorky se na lavičce objevil nejlepší střelec Viktor Šimeček, naopak pro Martina Fenina sezona skončila, při tréninku si zlomil horní čelist.

Slavia začala aktivněji, ale Kisel si nevšiml při brejku volného Vošahlíka a míč tak skončil v zámezí. Na druhé straně se kolmicí na Horu prezentoval Sandro, ale Čontofalský situaci pohlídal. Začátek zápasu byl jinak opatrný s množstvím nepřesností na obou stranách. Do zajímavé situace se řítil Škoda, zastavil ho ale faul hostů. Následný přímý kop byl odvrácen. Slavia postupně začínala tlačit, Mičola se ocitl ve vápně, ale utopil se v kličkách. Následná střela mířila dost mimo. Brzy přišla první gólová šance, Kisel přihrával Mičolovi, jehož tečovaná střela skončila mimo. Tlak sešívaných pak trochu opadl, nicméně po chvíli se po odraženém centru Dostála prezentoval zajímavou střelou Gecov. Bohužel se ale mezi tři tyče netrefil. Za chvíli už ale totožný hráč pálil z hranice vápna mnohem nebezpečněji, jeho přízemní střelu vyrazil Daněk špičkami prstů. Poté už sešívaní konečně uděřili, tváří v tvář brankáři nezaváhal Mičola! Další nadějnou brejkovou situaci zhatil Kisel nepřesnou přihrávkou. V další šanci netrefil hlavou míč Škoda. Až po půlhodině se osmělili hosté, ale náš brankář zlikvidoval obě nebezpečné střely. Za chvíli to mohlo být 1:1, ale Dynamo spálilo nemožné! Při samostatném úniku trefil útočník Budějovic za již překonaným Čontofalským tyč! Z brankové čáry pak ještě odkopával Hubáček k Táborskému, který ale vysoko přestřelil! Slavia kontrovala ranou Škody, která šla metr vedle tyče. S nervy diváků si ke konci poločasu pohrál Čontofalský, kdy rozehrávku napálil jen do atakujícího hráče. Posléze Dynamo po naší ztrátě pálilo těsně vedle tyče! Více se v první půli nestalo.

Druhý poločas začal obrovskou možností Slavie, Gecov poslal do samostatného úniku Vošahlíka, ten napálil jen Daňka! Budějovice hru výrazně otevřely a na jejich bránu se řítil jeden protiútok za druhým, Zmrhal pálil v dobré pozici vedle. Nevyhnutelný gól přišel hned při další akci. Drtivý tlak sešívaných využil Mičola, který z úhlu prostřelil brankáře hostí! Dynamo bylo v tu dobu úplně mimo hru, další nadějnou šanci neproměnil Kisel! Na branku hostů se řítil jeden útok za druhým a logickým vyústěním byl další míč v síti! Obránci podskočili balón a Mičola završil svůj hattrick ranou do šibenice! Gól si mohl připsat i Zmrhal, ale po Škutkově přiťuknutí pálil jen do boční sítě. Budějovičtí pak sice vstřelili gól, ale pomezní signalizoval ofsajd, takže branka nemohla být uznána. Slavia nadále ovládala zápas, pěkně střílel Koreš. Ze standardní situace se nebezpečnou ranou připomněl aktivní Čonka. Slávisté šli poté dva na jednoho, ale Škutku vychytal Daněk. Po rohu pak z brankové čáry vykopával Lengyel! Více se nestalo a Slavia po vynikajícím výkonu vyhrála 3:0!

"Byť je výsledek jednoznačný, tak nejsem spokojený s první půlí, kdy jsme soupeři poskytli několik dobrých možností. Do druhé půle jsme chtěli být aktivnější, pomohl tomu druhý gól, a pak už to byla malá exhibice pro diváky. Mohlo padnout více branek, ale snad si taky kluci schovali něco na Hradec. Laťka je nastavena vysoko, doufám, že to vydrží do dalších zápasů i další sezony. Slavia musí mít jen ty nejvyšší cíle," uvedl Michal Petrouš na tiskové konferenci.

Komentáře (148)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. btw

    Kornovo     před 11 lety 22.05.2013 16:34 |  
    0 0

    tak ja za chvili vyrazim do olmiku,mrknout jak se predvede plzen.doufam,ze az se vratim tak si tady poctu o tom jak jsme znicili budejky a kolik jsme nasazeli golu.specialne si preju aby se trefil micola a opet skodarna.SKS do toho

  2. Re: Slavia - České Budějovice 0:0 před zápasem

    zeleznik2     před 11 lety 22.05.2013 17:14 |  
    0 0

    Tak Fenin, to je ztracený případ, 150 tis. měsíčně a nic, další vyhozené peníze z okna stejně jako Švanci, Chihuri, Kučera atd... Jinak sestava naprosto očekáváná, jen jsem trošku počítal s alternativou dvou hrotů namísto Vošiho či Mičoly, že by mohl zaskočit Škutka.

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:0 před zápasem

      bongor     před 11 lety 22.05.2013 17:34 |  
      0 0

      Škutka skoro nehraje,potom se dočteme,že nic neukázal a proto nám nevadí,že u nás předčasně končí.To samé se vztahuje i na Rudiho,tam opravdu nevím,proč jenom sedí na lávce.Jinak sestava
      očekávaná a v pořádku.Dnes do Prahy nejedu,jedu tam ráno na operaci oka.Tak snad už potom uvidím jen samé výborné výkony naší squadry.

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:0 před zápasem

        marcocruz (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2013 18:10 |  
        0 0

        Ja doufal, že ten Mikula bude aspon na lavičce

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:0 před zápasem

        Tugarin     před 11 lety 22.05.2013 18:10 |  
        0 0

        O Skácelovi jsem už psal, myslím, že celé jeho krátkodobé hostován, spočívající v tom, aby se rozehrál před dalším angažmá, kdy to vypadá, že se navíc jednalo o sólo akci, mi přijde blbost. To a´t raději hrají ti, kteří budou i v příští sezóně.
        U Škutky mi přijde, že doplácí na odlišný herní systém, než který byl v Košicích a typologicky je to útočník, který do systému, který Slavia hraje nepatří. Rada hrál podivný systém na jednoho útočníka, a nelze čekat, ž ho Petrouš těsně před koncem ligy překopá, navíc v situaci, kdy trio Škoda-Vošahlík a Kisel v zásadě funguje...

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:0 před zápasem

        DrFe1     před 11 lety 22.05.2013 20:44 |  
        0 0

        Držím palce, ať vám ta operace dobře dopadne a ať opravdu vidíme více podobných vítězství našich, jako dnes .......

        • Re: Slavia - České Budějovice 0:0 před zápasem

          bongor     před 11 lety 22.05.2013 21:41 |  
          0 0

          Díky doktore a těch vítězství uvidíme ještě hodně.Jsem o tom pevně přesvědčen.

      • Re: Slavia - České Budějovice 0:0 před zápasem

        Barra     před 11 lety 22.05.2013 22:00 |  
        0 0

        Dobrý večer Bongore, tak poslední větu tohoto příspěvku jsem při prvním čtení kompletně přehlednul. Také t držím palce zítra, a ty růžové čočky, o kterých si minulý týden psal, asi nebudeš potřebovat. Kluci se probrali. Předpokládám, že nějaký den nebudeš moci číst a tady ani psát tady na webu.

        Budu se těšit na tvé další zprávy. Měj se.

    • Re: Slavia - České Budějovice 0:0 před zápasem

      Kuliss9     před 11 lety 22.05.2013 18:16 |  
      0 0

      Promiň nvm jak maká či nemaká na trénincích, ale říci o Feninovi, že je ztracený případ??? On snad může za to, že do něj zajede hovado z MB a pak si zlomí čelist na tréninku?? Sakra buďme soudní je to problémový hráč, ale vyčítat mu to co se mu stalo za půl roku u nás je opravdu trapné

  3. Re: Slavia - České Budějovice 3:0

    Barra     před 11 lety 22.05.2013 20:05 |  
    0 0

    Snad bude Tomáš Mičola teď tady na webu mít klid o těch kolegů, kteří ho poslední týdny opakovaně někam posílali.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      jarodo57     před 11 lety 22.05.2013 20:16 |  
      0 0

      Já se přiznávám , že jsem byl kritik Mičoli a to hlavně v jeho efektivnosti jeho hry. Jeho běhání a hon za míčem se vesměs míjel účinkem.To dnes jasně vyvrátil a tak mu tedy dávám veliké plusové znaménko .Jen tak dále.Ukazuje se , že když hráči mají motivaci ,tak jsou schopni jiných výsledků.

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

        Barra     před 11 lety 22.05.2013 20:26 |  
        0 0

        Nazdar, Jarodo, tak na tebe nebyl můj příspěvek zamířen.

        Ale máš pravdu, že v případě motivace, když hráči tahají za jeden provaz, když dostanou důvěru a zelenou od trenéra a můžou jít do útoku bez obavy že dostanou ´céres´, umí dělat zázraky.

        Určitě příjde ještě okamžik, kdy spadneme na hubu, ale teď hraje Slavia uvolněně a je krása je sledovat. Fotbal je hlavně o to, dát více gólů než soupeř, a parádně se nám v tom prozatím daří. Škoda, škoda te ztráty v Příbrami a na Letné - mohli jsme sezónu jinak ještě parádně zakončit.

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

          Betynka58     před 11 lety 22.05.2013 22:10 |  
          0 0

          Tak to já zpětně ztráty v Příbrami nelituji vůbec, nebýt toho katastrofálního výkonu tam, nebyla by Slavia tam, kde je dnes.

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

            Barra     před 11 lety 22.05.2013 22:13 |  
            0 0

            Máš pravdu. Museli jsme napřed padnout až na samé dno.

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

        bongor     před 11 lety 22.05.2013 21:43 |  
        0 0

        Já se můžu vytahovat,že jsem Mičolu spíš obhajoval.Mně se líbí ta jeho energie a že lecos zmrší,to právě vyplývá z té jeho euforické hry.Dneska ukázal,že když má den,tak je k neudržení,

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      eomer (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2013 21:15 |  
      0 0

      Taky doufám. V jeho případě to je o hlavě a klidu víc než u jiných. Pokud tým půjde nahoru o 50% on půjde o 80%, ale i naopak. Podobně to bude i se Škutkou. Tady si myslím, že přišel mistr světa, který musí nejdřív spadnout na zem, postupně si zvyknout na herní systém a časem bude taky velká posila.

  4. Re: Slavia - České Budějovice 3:0

    quelhar (admin)     před 11 lety 22.05.2013 20:08 |  
    0 0

    Bohuzel jsem zapas nemel moznost videt, ale tri body, tri goly, podle vseho hromada dalsich spalenych sanci. Nas milovany klub se zrejme toho komparsu zhostil dnes velmi s chuti :o) Po te zaplave katastrofickych zprav jsem o to vice mile prekvapen...

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      bongor     před 11 lety 22.05.2013 21:47 |  
      0 0

      ale to mělo být tak,že jsme dostali povolení Budějkám řádně naložit,aby se Brno už nemuselo obávat,že sestoupí.Toasi bylo jádro té dnešní konspirační teorie,která se jak to vypadá nepotvrzuje.V Brně je problém................

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

        PetCC     před 11 lety 22.05.2013 22:29 |  
        0 0

        Proč by se mělo Brno bát sestupu, smlslo si na Spartě a mají klid :-)

  5. Re: Slavia - České Budějovice 3:0

    Elanius     před 11 lety 22.05.2013 20:11 |  
    0 0

    Zapas jsem videl online, ukazalo se, ze pisecke klepy byly totalne mimo. Budejky dostaly zaslouzenou trojku a muzou byt rady, ze si nakonec na cestu domu a do druhe ligy neodvezly bura. Sbohem a satecek, tenhle tym mi tu chybet nebude.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      jarodo57     před 11 lety 22.05.2013 20:27 |  
      0 0

      Škoda ,že v Příbrami a doma s Teplicemi nás ještě trénoval Rada.To byly prodané zápasy(nebo vypuštěné) a na úkor toho to odnese Hradec. Protože Starka a Hrdlička (oba velcí hráči v českém fotbale) přeci nemůžou spadnout.

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

        Elanius     před 11 lety 22.05.2013 20:40 |  
        0 0

        Radsi uvidim v lize Teplice nez Hradec. Ta Pribram to poresila hlavne s Budejkama, u nas nevim jestli sme to prodali, spis hraci zariznuli Radu.

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

          bongor     před 11 lety 22.05.2013 21:49 |  
          0 0

          Tam to může být kombinace obou možností.

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

          slaviator     před 11 lety 23.05.2013 03:46 |  
          0 0

          prodává každý, jak by řekl guru Peltič - info že si dnes proti sobě vsadili Českobudějovičtí je znepokojivé a to, že to vyšlo, je jen náhoda...

  6. Re: Slavia - České Budějovice 3:0

    jarodo57     před 11 lety 22.05.2013 20:20 |  
    0 0

    Kisel mi v některých fázích před vápnem s přesnýma narážečkama připomínal Chaviho nebo Iniestu. Paráda.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      Navar (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2013 20:22 |  
      0 0

      Kdo to je Chavi?

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

        Barra     před 11 lety 22.05.2013 20:28 |  
        0 0

        I když jsem v mládí sledoval pár let španělštinu, i tak musím často přemýšlet jak se co píše. Xavi nebo Chavi, never mind. Nikdo není dokonalý.

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

          Navar (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2013 20:34 |  
          0 0

          Ale no taaak... Alespon ty nejlepsi z nejlepsich bychom si mohli pamatovat :) Nebo napsat "čavi", to ma spon vtip

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

            Barra     před 11 lety 22.05.2013 20:47 |  
            0 0

            Myslím, že Jarodo je asi spíš příznivec Los Blancos než Barcy.

            Ale buďmě úpřímní: proč se píše Xavi Hernández, ale Xabi Alonso? Vždyť to nedává smysl :-)

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

          Hajens     před 11 lety 22.05.2013 20:40 |  
          0 0

          Já bych se přikláněl k "Šavi".

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

            Navar (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2013 21:41 |  
            0 0

            Kdepak, katalansky je čavi :) Stejne jako je Serdži Busquets, nikolkv Serchio a Džordi Alba nikoliv Chordi :)

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

          bongor     před 11 lety 22.05.2013 21:50 |  
          0 0

          Ahoj Barro,já myslím,že Xavi je baskické jméno,ale můžu se mýlit.Ono se to tam těma x jenom hemží.

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

            Barra     před 11 lety 22.05.2013 22:12 |  
            0 0

            Ahoj, Xavi pochází z Xavier a je španělské jméno (také se píše jako Javier).

            Ale máš pravdu že Xavi Hernández je Katalanec jako poleno.

            Výše jsem ti popřál vše nejlepší na zítřek, budu se těšit na tvé zprávy. Ozvi se.

            (Jen mimochodem: operace čoček, protože nechceš nosit brýle? Nebo zákal? Jsem trochu zvědavý, protože rapidně začínám hůř vidět, i když už nějaký čas nosím brýle).

            • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

              bongor     před 11 lety 23.05.2013 18:39 |  
              0 0

              Ahoj Barro,dík za Tvoji podporu v mém boji se zákalem.Dnes jsem absolvoval pravé oko,za týden půjdu na levé.Teď jsem jako bratr Žižka blahé paměti,to oko mám zalepené,každé 3 hodiny jej odlepím a dám si tam dvě kapky něčeho proti případné infekci.
              Jak už jsem napsal,tak se nechám operovat kvůli zákalu,naštěstí šedému.Pokud nechceš speciální čočky třeba do šera a podobně,platí to celé pojišťovna.Můžeš však třeba požádat o korekci zraku a zbavit se brýlí.To stojí přes 30 tisíc.Příprava na operaci trvá cca.2 hodiny,měří Ti nitrooční tlak a další parametry oka.Sama operace trvá
              asi 15 minut,dají Ti do oka gelovou čočku.Jak to bude fungovat,budu referovat.Potom Ti oko zalepí a pošlou Tě domů.Operace mě trochu bolela,dělá se to pouze za místního umrtvení oka.
              Jestli s tím začínáš mít problém,zajdi si k očaři,on Ti pohlídá,kdy to bude na operaci.Poslední dobou jsem se ptal tak padesáti lidí,co to absolvovali a z toho se dvěma operace nepovedla,ostatní si to pochvalují.
              Abysme nedostali sodu,že tady píšeme mimo fotbal tak uvedu,že operaci doporučuji všem co vidí Huba jako nekopu.Ty to ovšem nejsi.

              • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

                Barra     před 11 lety 23.05.2013 21:25 |  
                0 0

                Nazdar Bongore, tak už to máš za na 50% za sebou. Já bych se tedy upřímně řečeno podělal strachem a šel raději pod úplnou narkózu. Pamatuji si, jak jednou, když jsem ještě jezdil na motorce a dostal nějaké zrnko prachu do oka, oční byl celý zoufalý ze mě a celkem nepříjemný. I když mi oko umrtvil, stále jsem měl reflex mrkat, když jsem viděl, jak se mi blíží nějaká pinzeta do oka. Neumím si představit, že bych si musel dávat kontaktní čočky do očí. To raději brýle. Zrak mi jde celkem rapidně dozadu, alespoň takový pocit mám. Před 6 měsíci jsem dostal předepsané nové, silnější sklíčka, a už zase to není velká sláva. Asi moc sedím u počítače na webu SN…

                • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

                  slaviator     před 11 lety 23.05.2013 21:57 |  
                  0 0

                  každá (úplná) anestezie je riziková

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

        jarodo57     před 11 lety 22.05.2013 20:37 |  
        0 0

        Pane Navar nebuďte takový detailista.Já se polepším

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

          Navar (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2013 20:40 |  
          0 0

          :) beeeru. Pisu z Barçy, tak jsem na to asi az moc citlivej :)

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

          jarodo57     před 11 lety 22.05.2013 20:42 |  
          0 0

          Já to psal v radosti nad výsledkem .Slibuji,že budu příště obezřetnější.Opravdu.Mějte se.

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

            jarodo57     před 11 lety 22.05.2013 20:44 |  
            0 0

            Ale narážečky tam byly jako od toho mrňouse z Barcelony

            • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

              jarodo57     před 11 lety 22.05.2013 20:48 |  
              0 0

              Jinak pánové já mám hroznou radost ,že jsme se zbavili toho negramotného lampasáka a to je na mých příspěvcích vidět.Ale ono to je zatím vidět hlavně na našich fotbalistech.Jen tak dál kluci slávistický.

            • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

              Barra     před 11 lety 22.05.2013 20:51 |  
              0 0

              A také postavově se podobají. Xavier má 170 cm, Karolko 173...

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      petrjir     před 11 lety 22.05.2013 20:46 |  
      0 0

      Já zápas viděl jen na onlinu. Sice mně přišlo, že jsme se nehnali za vítězstvím tolik jako proti Jablonci, ale tři body a další šance se rozhodně cení. I když ke konci první půle mně přišlo, že jsme si s vedením docela pohrávali... Jsem zvědav, zda tu bude chtít zůstat Ruda a zda my budem mít o něj zájem. On asi s touto formou nic moc najít nebude moct, navíc bez agenta a otázka, zda i přes vítěznou vlnu, avšak bez jeho poddílu na něm tu bude chtít leštit lavici. Taky jsem zvědav, jak si poradí vedení s faktem, že v juniorce už je poměrně dost hráčů, kteří juniorskou soutěž přerůstají a my hrajem jen ligu a pohár.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      Oja     před 11 lety 22.05.2013 20:47 |  
      0 0

      Mě tohle zase napadlo u Koreše, hodně mě překvapil, jak si to s ostatními pěkně "ťukal" a jeho zblokovaná rána byla taky parádní.

  7. Re: Slavia - České Budějovice 3:0

    Hajens     před 11 lety 22.05.2013 20:44 |  
    0 0

    Strašně rád bych se tady teď dočetll nějakého obsáhlého rozhovoru s Petrem Radou, jak to má teď s odstupem času s těmi nepřejícími fanoušky, prací pod tlakem a jak (s dalším odstupem času) hodnotí "dobrý" výkon z Příbrami?

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      Elanius     před 11 lety 22.05.2013 22:54 |  
      0 0

      Nechme už Radu v propadlišti dějin ...

  8. Re: Slavia - České Budějovice 3:0

    JS (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2013 20:45 |  
    0 0

    Vymrzlý jsem se vrátil z Edenu a tvrdím, že a) Dostál byl příšernej; b) kdyby na posledních deset minut nepřišel Ruda a nepolevili jsme, mohli jsme dát někomu dalšího "bůra"... Že jeden z největších plašanů na hřišti dá hattrick, to byl taky dobrý paradox. Na druhou stranu mne nenapadá nikdo jiný, kdo by ho vstřelit měl. Než jsme dali první gól, byla hra děsná z obou stran, naprosto chápu, že Budějovice spadly. Měli jsme štěstí s tou tyčí, pak jsme předvedli pár pěkných akcí, bohužel většinou zbrkle a nepřesně zakončených. Ale na současnou Slavii to byl nadprůměr.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      JS (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2013 20:50 |  
      0 0

      Jo a jsem velice zklamán, že opět nedostal šanci žádný mlaďoch. Bože, vždyť už o nic nejde!!! A místo toho na hřišti pobíhá kopyto Dostál a pak přijde na půl hodiny tragický, dávno promarněný Koreš.. Vošahlík dneska nic moc, brzdil každou akci dopředu.. Ale když ho nahradil Koreš, bylo to ještě jednou tak horší. Škoda, před zraněním to byl lehce nadprůměrný hráč, teď dosti podprůměrný. Jestli to Hrubého se Šimečkem (a Mikuloou) přestane bavit, jim nikdo zazlívat nemůže, že radši odejdnou...

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2013 21:54 |  
        0 0

        Koreš mi - imho - nepřijde promarněný.

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

        opicemag     před 11 lety 22.05.2013 22:59 |  
        0 0

        Koreš pod Petroušem byl nejlepší hráč tehdejší Slavie. Třeba se dostane na svoji úroveň, kterou tehdy měl. Ještě bych ho neodepisoval.

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

          Kornovo     před 11 lety 23.05.2013 08:54 |  
          0 0

          ono asi bude jednodussi znovu nastartovat koryho,ktery uz neco odkopal nez cekat jestli se chytnou 19leti kluci

  9. Re: Slavia - České Budějovice 3:0

    Khadgar     před 11 lety 22.05.2013 20:47 |  
    0 0

    První půle byla taková Radovská... Pak se to zlepšilo, ale stejně tam je hodně mezer.
    Dostál oproti minulému zápasu špatný, v porovnání s Čonkou to bylo jako den a noc.

  10. Re: Slavia - České Budějovice 3:0

    jarodo57     před 11 lety 22.05.2013 20:56 |  
    0 0

    Horváth nedal penaltu.Tak co teď pane Berbr? Vyměníme ještě rozhodčí jako v sobotu?

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      no-nick     před 11 lety 22.05.2013 21:01 |  
      0 0

      To spojení nechapu. Pentle naprosto jasná.

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

        jarodo57     před 11 lety 22.05.2013 21:32 |  
        0 0

        To neříkám ,ale Plzeň potřebovala vyhrát,tak by se možná něco našlo,kdyby Kolář nedal góla.

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

          Kenny     před 11 lety 22.05.2013 22:49 |  
          0 0

          Tenhle příspěvek nemohu nazvat jinak než trapným.

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

          Pepino44     před 11 lety 22.05.2013 23:55 |  
          0 0

          Jarodo,musel jsem se vrátit a přečíst si kdo to psal.Podle textu jsem myslel,že to psal Jiří.

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

        Kornovo     před 11 lety 23.05.2013 08:55 |  
        0 0

        tos mel videt na stadionu jak nam vsem byla ta pentle jasna.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      vavicek     před 11 lety 22.05.2013 22:29 |  
      0 0

      Nechci to do to toho kecat, ale Berbr podporoval Peltu. Bohužel společně se Slavii a Spartou. Paclíka Berbr vůbec nepodporoval.

  11. Re: Slavia - České Budějovice 3:0

    Eluin (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2013 21:14 |  
    0 0

    To by člověk neřekl, jaká může být v květnu zima....

    První poločas celkově nezáživný a relativně nudný, i když pár zajímavých akcí tam šlo najít. Druhý poločas měl ten pravý fotbalový šmrnc, nevím zda to bylo tím, že hráči dosali v kabině nějaké nové pokyny, či tím, že Budějovice zkusily více otevřít hru, ale druhé půle se musela líbit i těm klukům z Malajsie (bohužel se jich většina na svá místa po poločase nevrátila... :)).

    Herně bych velmi ocenil Čonku, ten se podle mě pod Petroušem dost zvedl, přišlo mi, že na podzim se mu takřka nic nedařilo a teď, hotové nebe a dudy, nebojí se hrát aktivně, podporovat útok, apod. Jen tak dál.

    Přátelé v sešívané, já byl dnes spokojen.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      Khadgar     před 11 lety 22.05.2013 21:33 |  
      0 0

      Ona těm klukům byla docela zima (komu nebyla...), tak možná proto to zabalili :)

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      slaviator     před 11 lety 23.05.2013 03:51 |  
      0 0

      ti z Malajsie co to bylo...? korean cup 2012... to byla malajská/malajsijská repre?

  12. Re: Slavia - České Budějovice 3:0

    lassiter     před 11 lety 22.05.2013 21:15 |  
    0 0

    Budějky teda dost tragický, pět gólů zasloužily. Líbil se mi Čonka a dneska i Zmrhal, no a Mičola za ty góly :-) Rudolf je naopak hodně zabržděnej, všechno mu strašně trvá, nějak tam nezapadá. Chápu, že herní praxe chybí, ale přijde mi to od něj takový na půl plynu.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      bongor     před 11 lety 22.05.2013 21:55 |  
      0 0

      No Rudi je v blbý situaci.Přišel jako Mesiáš,všichni jsme se na něj těšili a on si pomalu nekopne.To potom když nastoupíš v této situaci,tak to musí stát za hovno i kdybys uměl nevím co.

  13. Re: Slavia - České Budějovice 3:0

    quelhar (admin)     před 11 lety 22.05.2013 21:20 |  
    0 0

    No, dost to vypada ze vsechny zakulisni informace z dnesniho dopoledne se hrouti...

    My jsme meli hrat jakysi kompars pri nejake tragedii v Edenu a pritom z toho bylo jasne vitezstvi. A jak jsem pochopil, tak titul mel nakonec pripadnout Sparte, coz se samozrejme jeste muze stat, ale ted to spis vypada tak, ze by Plzen mohla vest dve kola pred koncem ligy o pet bodu (+ lepsi skore), coz uz se bude ztracet pomerne tezko.

    Ale je samozrejme mozne, ze jsem ony naznaky jen spatne desifroval a melo se stat neco uplne jineho :o)

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      Gino     před 11 lety 22.05.2013 21:23 |  
      0 0

      Ty jsi se quelhare snad urazil, že to vypadá, jako kdybys to nemohl vystát... prosímtě, takové "náznaky" přece už dávno přecházíš s mávnutím ruky, ne? ;-)

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

        quelhar (admin)     před 11 lety 22.05.2013 21:25 |  
        0 0

        Ne, naopak jsem rad, ze si aspon chvili zase muzu myslet, ze vysledky v lize nejsou predem dany... :o)

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

          Barra     před 11 lety 22.05.2013 21:31 |  
          0 0

          Mám obavu, že komplotující nakonec museli změnit svoje plány, protože byli tady na webu předem odhalení.

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

            janko (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2013 21:37 |  
            0 0

            genau:-). Ale vratme se ke Slavii. Koho na levo? Juhar nebo Micola? Tezka volba v soucastnosti....

            • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

              Eluin (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2013 21:58 |  
              0 0

              Oba!!
              Ještě tedy nevím, jak to zařídit, ale bylo by to asi nejspravedlivější řešení.

              Mimochodem, vzpomínáte si, že levou stranu jsme v posledních letech měli vždy celkem silnou? Švento, Pudil, Hloušek (většinou), apod... Tam bylo vždy z čeho vybírat..

            • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

              Pepino44     před 11 lety 22.05.2013 23:52 |  
              0 0

              Zatím je myslím předčasné toto řešit.Musíme počkat jak se v letní přípravě ukáží mlaďasové z juniorky a zda Vošahlík přestoupí do Slávie. Bude to těžká volba,ale vždy je lepší,když je z koho vybírat než někoho shánět.Hlavně je dobře,že kluci mají chuť hrát a jak říká Mičola,trenér jim dá ve hře volnost. A vo tom to je.

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

          no-nick     před 11 lety 22.05.2013 21:34 |  
          0 0

          Taky mě to napadlo. Dneska už Jirka asi nic nenapíše. Jestli teda nebyl scénář, že titul bere plzen po vítězství Rebickovo Brna (naše přispění).

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      Khadgar     před 11 lety 22.05.2013 21:32 |  
      0 0

      Však ono se po konci ligy ukáže, že dotyčný měl vlastně pravdu, jen jsme to špatně pochopili.

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

        lassiter     před 11 lety 22.05.2013 21:35 |  
        0 0

        Já myslim, že když si to teď přečtete všechno celé znova, tak vám z toho jasně vyjde Plzeň :-)

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      Heretic (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2013 21:42 |  
      0 0

      Já jsem odpolední diskusi vůbec nepochopil. Netuším o kom a o čem byla řeč. (Tajný redaktor cizího deníku ovlivňuje veřejné mínění na fóru fanouškovského webu o titul nehrajícího klubu.. Na to už musí být nějaká diagnóza. :-) )

      Nicméně, dnes jsem po dlouhé době trefil náš přesný výsledek. Velká radost.

      Slavia je již 7. a má naději na další drobný postup tabulkou, to mě hřeje.

      Sparta to prodala:-))). To byla ta tajná informace. :-)))

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      bongor     před 11 lety 22.05.2013 21:58 |  
      0 0

      Rozuměl jsi tomu docela dobře,až na to,že jsme ty Budějky roznesli přesně podle instrukcí "shora",aby Brno mohlo beze strachu tratit.Ale to už píšu o něco vejš.

  14. Re: Slavia - České Budějovice 3:0

    Tomski     před 11 lety 22.05.2013 21:42 |  
    0 0

    dnes jsem poprvé letos nestihl zápas Slavie...doufám, že si kluci nechali něco i na neděli...nevíte jestli se v létě k nám vrací Frejlach...vypadá to, že mu zbrojovka docela sedí...

  15. Re: Slavia - České Budějovice 3:0

    no-nick     před 11 lety 22.05.2013 21:43 |  
    0 0

    Brno kopiruje náš výsledek. My trojku, Sparta dostává trojku, Lafata rudá...takhle to být vždy, hlasuju za stredu jako ofic hrací den.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      th     před 11 lety 22.05.2013 21:50 |  
      0 0

      A ještě i neuznaný gól (jak v Brně i Edenu), když už hledáme ty paralely.

      To zas budou rudí brečet, že by nás čekala před volbami aféra 'Kabela 2'? Skoro ani nevím, z čeho mám víc radost, jestli z našeho vítězství nebo toho nářezu v Brně. :-)

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

        no-nick     před 11 lety 22.05.2013 21:56 |  
        0 0

        No ale počkej, Robert říkal, že to ofsajd opravdu byl:-) Pěkně se na to kouká. Zítra si snad koupím po letech Sport.

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

        bongor     před 11 lety 22.05.2013 22:01 |  
        0 0

        V Brně to je zaplacený,každej brňák dostane litr,když porazej bídu.

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

          th     před 11 lety 22.05.2013 23:02 |  
          0 0

          Nebo možná jak by asi řekl Kornovo: na vládce Prahy to nebylo až tak špatný, ale Morava je Morava. :-)

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      bongor     před 11 lety 22.05.2013 21:59 |  
      0 0

      Kde se to hlasuje o tý středě,ať tam taky můžu zajít?

  16. Re: Slavia - České Budějovice 3:0

    mike-k (přítel SN)     před 11 lety 22.05.2013 21:52 |  
    0 0

    při děkovačce jsem měl pocit že Tomáš si není jistej jestli má předříkávat

    Červeno-Bílá nebo Baníčku my jsme s tebou. :D

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      bongor     před 11 lety 22.05.2013 22:11 |  
      0 0

      Nějak se to komplikuje,Frejlach červený a 3-1.Že on to bolševik ještě dotáhne?

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

        Barra     před 11 lety 22.05.2013 22:20 |  
        0 0

        3-2, a teď ješte nastavit alspoň 8 minut...

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

          th     před 11 lety 22.05.2013 22:26 |  
          0 0

          Tak ještě jeden ofsajd. To teda byly nervy. :-)) A zítra bude kolem toho bude těžký mumraj.

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

          bongor     před 11 lety 22.05.2013 22:27 |  
          0 0

          To nastavil.i když deklaroval 4 nebo 5,tak se ještě potom tak 3 minuty hrálo.
          A neuznal rumunovi dvě regulerní branky.Tašku na něj.

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

            th     před 11 lety 22.05.2013 22:32 |  
            0 0

            Trochu schizofrenní příspěvek, ne? Na jednu že stranu hlavní nastavuje pro Spartu co se dá, na druhou že jim asistent 2x neuznal regulérní gol? Tak komu teda šli rozhodčí na ruku? Nebo už to není tak, že celý kvartet táhne za jeden provaz? :-)

            • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

              opicemag     před 11 lety 22.05.2013 22:44 |  
              0 0

              Jaké regulérní góly? Druhý byl zcela jasně z ofsajdu. Při prvním se míč také míč nezdál být za brankovou čarou, alespoň ne z těch záběrů, co ukazovali.
              Ale ten příspěvek nad byl asi myšlen ironicky.
              Ale jinak Brno hrálo dost hrozně, tedy od stavu tři nula (od té doby jsem to viděl). Špatně takticky, individuální řešení brejků také hrozné. Nejlepší bylo, jak šli vedle sebe tři brňáci do neexistující obrany sparty a jaksi pozapomněli míč a sparta jim z toho dala gól.

              • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

                bongor     před 11 lety 23.05.2013 19:09 |  
                0 0

                Hoši,neříkjte mi,že nerozumíte černýmu humoru.Před 30 lety bysme sparťanům pokryli ponky černým suknem a oni by se ještě smáli.

  17. trenéři pro slavii

    sicilianbrno     před 11 lety 22.05.2013 22:16 |  
    0 0

    Když pominu nereálný jména jako Zeman, tak mě žebříček vychází následovně:

    1)Kozel (perspektiva na delší dobu)
    2)Uhrin ml. (perspektiva na delší dobu)
    3)Komňanský (zkušenosti a většinou dobré angažmá)
    4) Petrouš (perspektiva, i když si nejsem ještě zcela jist že na slavii má)
    5) Dovalil (perspektiva, umí pracovat s mladýma hráčema)


    ...chybí nebo přebejvá Vám tam někdo?

    • Re: trenéři pro slavii

      th     před 11 lety 22.05.2013 22:49 |  
      0 0

      Vzhledem ke zlepšeným výsledkům a hlavně předváděné hře se dá očekávat, že vedení Slavie možná přehodnotí své původní rozhodnutí a trenér Petrouš u týmu zůstane i v nové sezoně. Co na to Mičola?

      "Za sebe i za kolektiv říkám, že bychom byli jedině rádi. Není důvod nic měnit, když tým šlape," myslí si slávistický útočník.

      http://fotbal.idnes.cz/fotbalista-tomas-micola-po-zapase-slavia-ceske-budejovice-p3c-/fotbal.aspx?c=A130522_211154_fotbal_pes

    • Re: trenéři pro slavii

      Elanius     před 11 lety 23.05.2013 00:41 |  
      0 0

      Uhrin mladší? Komňacký? Jako proč?

      Ať tam zůstane Petrouš, nač se vrtat v nečem co funguje. Už ani toho Kozla bych tu zatím nepotřeboval.

    • Re: trenéři pro slavii

      Slawek     před 11 lety 23.05.2013 08:43 |  
      0 0

      Mně tedy přebejvá Komňacký, ten už měl v Jablonci jiné zájmy a ujížděl na moravu jak jen mohl, tak to asi ne. A Dovalil ještě nikdy netrénoval v ligovém klubu, tak ať si to nejprve vyzkouší někde jinde.

  18. Re: Slavia - České Budějovice 3:0

    Alanor (admin)     před 11 lety 22.05.2013 22:28 |  
    0 0

    Nevím, jak to Jiří s těmi vypuštěnými Budějovicemi a titulem pro Spartu myslel, ale my skalní po dnešku rozhodně nejsme zklamáni. :)

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      Pepino44     před 11 lety 22.05.2013 23:44 |  
      0 0

      Jiří je normální tydýt,který chce být zajímavý.Vymyslí nějakou kravinu (které možná i věří) a pustí to do světa. Když to náhodou výjde ihned se ozve s tím "já jsem to říkal" a je za hrdinu. Když to nevyjde,tak dělá mrtvého brouka a čeká až to vyšumí. Ty jeho konspirativní teorie jsou vlastně k smíchu-nebo k pláči?

  19. supr

    Kornovo     před 11 lety 22.05.2013 23:18 |  
    0 0

    dnes to byla parada,temer vsechno vyslo.po zapase sigmy,jsme sli na pivko a zrovna pri tretim golu v siti sparty jsem zjistil ze tomik dal dnes hattrick.opravdu super vecer,na odchod jsem jeste videl cervenou pro lafyho a jel jsem dom

    • Re: supr

      DrFe1     před 11 lety 22.05.2013 23:40 |  
      0 0

      Souhlas. Akorát ty brněský "umělci" dokázali jasnej zápas ještě pořádně zdramatizovat. Ale nakonec všechno dobře dopadlo, takže spokojenost :-)

      • Re: supr

        Kornovo     před 11 lety 22.05.2013 23:50 |  
        0 0

        jinak ta plzen,nevim jak to vypadalo v televizi,sedel jsem na druhe pulce,ale prislo mi ,ze sudi byl dost naklonen viktorce,ani nevim kdo to piskal.ale muz zapasu bobby zlamal to zachranil takze pohoda.nakonec rozhodl roh,ale plzen mela asi vic sanci.0 0 by taky sedelo

      • Re: supr

        opicemag     před 11 lety 23.05.2013 00:04 |  
        0 0

        To brněnské rozehrání přímáku bylo výborné. Nebo moment jak šli asi tři hráči Brna do brejku proti snad jednomu obránci a dostali z toho gól. Přišlo mi to jako my před Petroušem. Nedali si snad jedinou kloudnou přihrávku (od toho stavu tři nula), míče jim odskakovaly a jen marně nakopávali míče na půlku sparty. Ale bojovali, to zase jo.

      • Re: supr

        bongor     před 11 lety 23.05.2013 05:06 |  
        0 0

        Seděl jsem u onlinu a počítal minuty.Vypadalo to tak na 10 minut nastavení.No hlavně ,že to dopdlo jak mělo.

  20. Re: Slavia - České Budějovice 3:0

    spino     před 11 lety 23.05.2013 00:24 |  
    0 0

    Je vůbec nějakej hráč, kterýho Rada nezk*rvil? Juhar, Mičola, Čonka hrajou jako vyměnění. I ten Kisel je konečně tím tvůrcem hry jako kdysi.

  21. Re: Slavia - České Budějovice 3:0

    Elanius     před 11 lety 23.05.2013 00:56 |  
    0 0

    Hysterie na diskuzním fóru Sparty je přímo ukázková :-)

    Na druhou stranu musím ocenit hráče ACS, kteří po prohře v Brně reagovali v rozhovorech velice věcně, nevymlouvali se a uznali svůj špatný výkon a zaslouženou výhru soupeře. To je u Sparty velmi příjemná změna.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      slaviator     před 11 lety 23.05.2013 03:56 |  
      0 0

      faktor PAN Lavička - jeden z mála inteligentních spartanů...

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

        bongor     před 11 lety 23.05.2013 05:03 |  
        0 0

        souhlas,ten je tam nějakomylem

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

          spino     před 11 lety 23.05.2013 07:38 |  
          0 0

          A proto by ho měli vyhodit.

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

            Kornovo     před 11 lety 23.05.2013 08:02 |  
            0 0

            souhlas,lavicka ven jinak je s nami amen

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

        Slawek     před 11 lety 23.05.2013 08:39 |  
        0 0

        Právě se svým IQ se Lavička do Sparty vůbec nehodí. Brzy ho čeká opět výhazov.

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

          travel (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 09:52 |  
          0 0

          Jasně ,Lavička ven a ať si nezmou Radu,pod kterým jsnme v Brně vyhráli po excelentním výkonu a překrásným golu Juhara.Budu spokojen.

  22. Re: Slavia - České Budějovice 3:0

    slaviator     před 11 lety 23.05.2013 03:42 |  
    0 0

    Baní, Hradec, Budějky na podzim = zbytečně ztracenejch 9 bodů, jeli bysme na poháry... S tímhle týmem + jeden univerzální obránce plus tvořivý záložník = třetí ísto příští rok je povinností...

    PETROUŠ DOVNITŘ!!!

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 08:06 |  
      0 0

      + ještě Slovácko venku a dvě zbytečný remízy podle mě a to hned první zápas s Jihlavou a v Liberci, kde jsme byli lepší

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

        slaviator     před 11 lety 23.05.2013 08:38 |  
        0 0

        nemůže se vše vyhrát, Jihlavu beru, vrátila s do ligy, nečiteln soupeř, hrála s velkým nadšením, prohrávali jsme 0:3 a nakonec v nastavení chybělo po Karolkově střele pár dm, abychom vyhráli 4:3... Liberec venku byl smolný zápas, stane se, beru. Slovácko hodně zbytečné, pravda...

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 08:21 |  
      0 0

      Zase kdyby ty ztráty nebyly tak by tu dost možná furt dřepěl plukovník Rada... Upřímně já doufám, že tohle byla ta stabilizační sezóna, sice asi ne taková jakou čekalo vedení ale fakticky se dá říct, že kádr se začíná stabilizovat a má kvalitu. A Řebíček snad pochopí/il, že nemá smysl experimentovat s haluzáckými trenéry a nechá tam Petrouše.
      BTW bych přál Petroušovi aby jeho kariera byla podobná te Jarolímovo. Tedy aby mu druhé angažmá u A týmu Salvii vyšlo minimálně stejně jako KJ :)

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

        RaDDa521     před 11 lety 23.05.2013 09:21 |  
        0 0

        Kdyby byly v prdeli ryby. Je třeba se na to podívat z druhé strany, kdyby se dařilo možná by nepřišly posily, Rada by tady pořád smrděl. Neřešil bych, co mohlo být, ale co může být. Pokud budeme pokračovat ve výsledcích i výkonech, které ještě vylepšíme, vhodně doplníme tým, ať z juniorky nebo nějakými posilami, tak za rok už nemusíme psát kdyby. Aspoň doufám, že už nepříjde zpackaná sezona.

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

          Steve2924 (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 10:48 |  
          0 0

          Asi tak, je ptořeba si dívat dopředu ne řešit minulost. Z té se musíme "jen" poučit.

  23. Re: Slavia - České Budějovice 3:0

    vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 04:17 |  
    0 0

    mistni teoretikove Mičola je talent,ja osobně mmu verim,vase kecy ze ny to nemá jste jjoudove, většinou jsem pesimista,ale Micola je fakt a Juhar taky

  24. Re: Slavia - České Budějovice 3:0

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 08:24 |  
    0 0

    Tož dneska super:-) Byl jsem zcela nadšený z hattricku Mičoly, moc si ho za to trápení pod Radou zasloužil.

    Hodně se mi líbil i Škutka, podržel hodně míčů, má kontruktivní první dotyk s míčem, jen ta jistota v zakončení. Škoda těch šancí, měl to být gól, ikdyž mu to dal Kisel na paty.

    Trošku mě mrzí střídání, nemůžu si pomoct, ale Koreš ve 24 letech už žádný talent není a raději bych na hřišti viděl Šimečka či Mikulu. Ono objektivně ani Rudiho moc nepředvedl a pro mladého kluka by to byly cenné zkušenosti. Škoda, byl na to ideální zápas.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      JS (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 08:35 |  
      0 0

      Moje řeč. Vypadá to, že pro mladé je Slavie zakletá. Začleňujeme je do týmu pouze v případě největších průserů, kdy už ani nemáme (na) jiné hráče.

  25. Re: Slavia - České Budějovice 3:0

    Barra     před 11 lety 23.05.2013 08:47 |  
    0 0

    „Když jsem říkal, že chci patnáct bodů, myslel jsem to vážně,“ vrací se Michal Petrouš ke svému přání ze začátku angažmá ve Slavii.

    z oficiálek, http://slavia.cz/clanek.asp?id=Michal-Petrous-Patnact-bodu-Myslel-jsem-to-vazne-11630

    Pozitivní myšlení, a zdravá sebedůvěra, která se také přenáší na hráče. Jaky rozdíl s vyjádřením, že jsme ´chtěli Přibram potrápit´.

    Nežijme v euforii, můžem klidně v neděli proti Hradci zklamat, i to se stává je ne vše se podaří - ale alespoň se vychází ze vlastní síly a nejede se předem s úvahou, že uhrát bodík by bylo skvělé.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      Betynka58     před 11 lety 23.05.2013 14:39 |  
      0 0

      Jen mě teď v kontextu s předchozím příspěvkem napadá, jestli uhrát 15 bodů z 5 zápasů není pro Petrouše natolik prestižní záležitost, že raději sází na zkušenější hráče na úkor mladíků. V tom případě by to asi nebylo dobré.

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      Barra     před 11 lety 23.05.2013 09:01 |  
      0 0

      Myslím že Necid je pro nás prozatím k nezaplacení. Vidím to tak za 10 let, že bude u nás hrát jako Baroš u Baníku.

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

        RaDDa521     před 11 lety 23.05.2013 09:18 |  
        0 0

        Jen doufám, že o titul a ne o záchranu :)

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

          Barra     před 11 lety 23.05.2013 09:21 |  
          0 0

          Co o titul, v Champions League!

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

            slaviator     před 11 lety 23.05.2013 09:42 |  
            0 0

            Každopádně "Stockholmu, Londýnu, obloukem se vyhni"

  26. Re: Slavia - České Budějovice 3:0

    Max1     před 11 lety 23.05.2013 09:37 |  
    0 0

    ať mi nikdo neřiká, že takto nešlo hrát s Radou....čím dál tím víc jsem přesvědčený o tom, že na to srali a Radu chtěli vyštípat.....

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      slaviator     před 11 lety 23.05.2013 09:44 |  
      0 0

      přesně tak... a to na jednu stranu je dobře (Rada tu už není), na druhoustranu že když budou chtít tak odstřelí jakéhokoli trenéra není moc dobré zjištění...

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

        Max1     před 11 lety 23.05.2013 11:18 |  
        0 0

        letos jsem nebyl na Slavii jednou

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

          Max1     před 11 lety 23.05.2013 11:22 |  
          0 0

          pardon, to mělo být na kolegu níže

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      miros     před 11 lety 23.05.2013 09:52 |  
      0 0

      nerad to říkám, ale jsou dvě možnosti...jedna je, že fotbalu a dění kolem něj nerozumíš a druhá je, že na Slavii nechodíš :-)))

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      Barra     před 11 lety 23.05.2013 10:24 |  
      0 0

      Tak to si nemyslím, Maxi. Nevíme, jaké taktické pokyny hráči od Rady dostali, jak byli připravení na specifického soupeře. Pod Petroušem je to spíš návrat ke kořenům fotbalu a k jeho esenci: dát více gólů než soupeř. Rada šel Příbram potrápit, Petrouš jel do Plzně vyhrát.

      Pod Radou by se Hub asi neobjevil v malém vápnu soupeře, by si Juhar a Vošahlík nemohli jen tak během zápasu opakovaně vyměnit strany, by Mičola byl spíš přikován na své straně a nemohl by se stahovat do středu, odkud dal včera 3 branky.

      Také je rozdíl mezi Petroušem, který vedle lajny zápas aktivně prožívá se svými hráči, a Rady který většinou pasivně seděl na lavičce. Mimochodem, stále mát v paměti obraz Rady, který v prvním zápase proti Jihlavě při stavu 0-3 potřeboval pytel s ledem na jeho zátylek.

      Hráče fotbal očividně opět baví (a také to samozřejmě cítí na konci měsíce na své výplatní pásce), a to je ten rozdíl mezi hrou pod Radou a Petroušem.

      Že se něco zlomilo v Příbrami, beru – ale nemyslím že příčinou byli hráči, ale Rada. Respektoval jsem ho jako člověka a stále to dělám, ale musím s odstupem času přiznat, že pravdu měli ti, kteří tvrdili, že to není trenér pro klub jako Slavia. Jsem si ale naopak jistý, že Teplice by pod Radou nespadly tak hluboko jako teď, pod Ščasným.

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

        tantalos     před 11 lety 23.05.2013 12:56 |  
        0 0

        Oceňuji, Barro, velké množství víry, kterou v sobě chováte. Naopak mně se nezdá, že by samotný příchod trenéra, byť by měl zázračnou moc, dokázal změnit hráče, kteří v Příbrami málem ani nevystřeli na branku soupeře, tak, aby přejeli Jablonec a Plzeň, jak se to stalo.
        Existuje řada druhů stávek - jednou z nich spočívá v tom, že se plní příkazy tak důkladně, že podnik přestane fungovat a vlaky nejezdí. A poslední kola kaprligy jsou jen důkazem, že se hráči nepohodlných trenérů zbavit umějí.
        A tak pochybuji, že by se "pod Radou Hub asi neobjevil v malém vápnu soupeře, by si Juhar a Vošahlík nemohli jen tak během zápasu opakovaně vyměnit strany, by Mičola byl spíš přikován na své straně a nemohl by se stahovat do středu..."
        Nepopírám, že se Rada často choval jako potrhlý lampasák a těžký neurotik, že na Slavii neměl ani inteligenci, ani kinderstube. Ale právě výsledky pod Petroušem dokázaly, že mančaft připravit uměl.
        Ostatně podobně kdysi sklízel Cipro ovoce dobré práce Beránkovy.
        Ono je to ale těžké. Zřejmě nejúspěčnější trenér, kterého Slavia měla po Maddenovi, byl Rudolf Vytlačil, který vlastně téměř netrénoval a hráče zbytečně ničím neobtěžoval. A výsledky měl, bohužel vždy jen na určitý čas.
        A jdyž se podívám na trenérské hvězdy ve světě, bývají to spíš tvrdoši typu Fergussona nebo Mourinha než liberálové. Jen musí dostat dost času a volné ruce, aby si mohli prosadfit svou.

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

          Barra     před 11 lety 23.05.2013 14:58 |  
          0 0

          Zdravím Tantalosi. Dovolím si citovat Karola Kisela jako odpověď: "Momentálně ani nekoukáme, proti komu hrajeme, jdeme do toho s tím, že chceme vyhrát a to je skvělé. To je moje představa fotbalu a konečně jsme se dočkali. Důležité je abychom nepolevili, musíme hrát pořád takto ofenzivně, nebát se vyzkoušet nové věci, být odvážní.“
          http://slavia.cz/clanek.asp?id=Karol-Kisel-Kazdy-ma-ted-radost-ze-hry-11632

          Po 12 kolech a zápase proti Jablonci jsme s Radu tuto sezónu byli na pěkným 5 místě, jen 4 body za Plzni. Určitě tedy tehdy nebyl důvod, proč by hráči měli Radu bojkotovat. A přesto jsme pak prohráli v podzimní části 4 x v řadě, pak v únoru v Olomouci po páté.

          Nemyslím, že hráči prohráli úmyslně - a právě v těchto okamžicích se ukáže trenér, který má na víc než běžný průměr, a umí najít řešení. Když Rada mluvil o tom, že chtěl posílit útok a tedy na posledních 5 minut zápasu vymění jednoho útočníka za druhého, ztratil u mě důvěru. Lavička to včera řešil v Brně tak, že hrál od 64 minuty jen na 2 obránce.

          Rada určitě hráče připravil kondičně jak se patří, ale Petrouš jim, alespoň podle mě, dal důvěru a poslal je na hřiště s úkolem vyhrávat. Není náhoda, že naše juniorka střelila ze všech týmů nejvíc branek. A také nebude náhoda, že Kisel s radosti vzpomíná na ten půl rok, který pod Petroušem hrál v 2010-11.

          Myslím si, že Petrouš je celkem podceňovaný těmi, kteří volají po Kozlovi.

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

            bongor     před 11 lety 23.05.2013 18:24 |  
            0 0

            Ahoj Barro,já se nad tím,o čem se tady bavíš s Tantalem zamýšlím.Je to hodně složité,asi tak,jak složitá je osobnost každého člověka.Třeba situace,kdy tě do něčeho nutěj a tobě se to nelíbí a protestuješ tím,že ten příkaz dovádíš až ad absurdum.Zažil jsem to několikrát v muzice.Hráli jsme třeba v Bergenu/v norském/ a tam byl šéf co nesnášel hlasitou muziku.Vždycky se postavil před kapelu a tahal se za uši.Už je měl za ta léta vytahané jak lovecký pes.Jednou se zase tahal a tahal a my jsme tedy zeslabovali a zeslabovali,až nebylo skoro nic slyšet.On chvíli koukal,potom si mě zavolal a veřejně se nám omluvil,že to tak nemyslel a že teda ať hrajeme jak myslíme,že je to dobré.Tak to asi byl nějakej Petrouš.Takovej KJVCD nebo Rada ti by nás seřvali,případně vyhodili z angažmá.

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

        Maeden (přítel SN)     před 11 lety 23.05.2013 13:51 |  
        0 1

        Je to tak. Po Olomouci Rada varoval, že od teď to nebude na krásu (= bude ještě odpornější holomajzna a zanďour) a od té doby byly taktické pokyny jednoznačně neinkasovat, nakopávat a spoléhat na náhodu. Petrák se pohyboval 5-10 m před stopery a krajní beci v podstatě nesměli přes půlku, dokud to soupeř neotevřel nebo jsme neprohrávali, když Kisel nehrál nebo ho to nebavilo, vepředu byl osamocený hrot. 19-letý Zmrhal bez formy nemohl být tvůrcem hry. Přitom kluci fotbal nezapomněli, když na Spartě Nitri jednou podpořil ofenzívu, byl z toho gól, v druhé půli se Slováckem byl taky nebezpečný, i když měl před sebou Vošahlíka lapajícího po dechu u lajny.
        Byl jsem se tehdy 3x podívat na tréninku, tam to vypadalo úplně jinak než při zápasech, při fotbálku slušné pasy, kombinace, střelba až na Škodu ucházející, do toho štěkal Rada svoje "hraj!", jen nálada byla podobná zápasům. Petrouš pak před Jabloncem rozestavěl figuríny a všechno vsadil na kombinace na jeden dotek a rychlé výměny míst, změna byla cítit.
        Střelecká impotence jde samozřejmě za Radou, nejen kvůli taktice, on si přivedl problematického Fenina, on v létě vyhlásil, že Škoda mu stačí a vyhodil Pospěcha (Kozel mu pak naložil 500x schody na Julisku a panděro i chuť kalit zázračně zmizely).

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      Pepino44     před 11 lety 23.05.2013 12:27 |  
      0 0

      Já jsem to psal již několikrát před zápasem juniorky jsme se ptali Petrouše- co to to Ačko hraje. Odpověď byla zcela jasná - " hrajou to co mají naordinováno", odpověď snad jasná. Nevylučuji i určitý bojkot hráčů,kterým asi taktika Rady asi moc nevyhovovala. To v podstatě potvrdili i hráči nyní ve svých rozhovorech. Myslím si,že to hráče nebavilo a bez chuti do hry to není to pravé ořechové.

  27. Re: Slavia - České Budějovice 3:0

    spino     před 11 lety 23.05.2013 09:58 |  
    0 0

    Prohra Sparty v Brně mě dostala do pochybností, zda už přece jen Řebíček tu Zbrojovku neprodal.

    Chtěl jsem na Spartu vsadit všechen svůj majetek, protože mi bylo jasné, že to Aleš Křéťovi pustí a ono nic. Ještě, že jsem si nevsadil. :D

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      Alanor (admin)     před 11 lety 23.05.2013 10:18 |  
      0 0

      Vy si můžete s Jiřím podat ruce. Nějak se vám to zákulisní dění začíná vymykat z rukou.

  28. Re: Slavia - České Budějovice 3:0

    slaviator     před 11 lety 23.05.2013 11:53 |  
    0 0

    off topic - dneska Zdeněk Vaňkát, který tak o víkendu úřadoval na pokyn Romana Berbra, bude jako pomezní na čáře v Krupce. Spolu s Jaroslavem Jedličkou, který mu o víkendu u toho zářezu asistoval.

    Největší prča je, že se asi nic nestane. Vaňkát je od března předseda komise rozhodčích (!) v Ústeckém kraji, Jedlička je předseda (našeho mosteckého) okresního fotbalového svazu.


    Takoví lidé řídí český fotbal... A pak se někdo diví, že rodiče nechtějí dávat dneska děti na fotbal, že nastává ohromnej úbytek registrovanejch hráčů (za posledních deset let o víc jak 60 %!)...

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      slaviator     před 11 lety 23.05.2013 11:56 |  
      0 0

      teda obráceně - Jedlička (co asistoval Vaňkátovi o víkendu) je předseda komise rozhodčích ÚKFS, Vaňkát je předseda OFS Most...

    • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

      bongor     před 11 lety 23.05.2013 18:11 |  
      0 0

      tak já kdybych měl talentovaného syna,dal bych ho určitě na nějaký sport,co by mu ale opravdu šlo.Náš kluk hrál nějakou dobu fotbal,teda chytal,ale nebavilo ho to a talent taky moc nebyl.Tak to včas nechal.Al sport je jednou z mála možností,jak se v životě uplatnit a vydělat dost peněz,tak proč to nezkusit.A nějakej Vaňkát a podobný případi by mě od toho určitě neodradili

      • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

        Barra     před 11 lety 23.05.2013 21:41 |  
        0 0

        Fotbal, golf, tenis - jedno co. Máš pravdu. Kdybych mohl svůj život opakovat, bych se asi také více snažil. I když, v ´70 letech vydělávali sportovci jako Eddy Merckx, Ivan Lendl nebo Beckenbauer špičkových, abych jmenoval jen pár, jen pakatel v porovnání s tím, co je teď běžné. Sky is the limit v odměnách ve sportu, je ale otázky kdy se ta spirála která prozatím stále míří nahoru, zlomí. Však jsem dcerám také navrhoval, ať se snaží v tenise, slíbil jsem, že jim budu dělat manažera, ale moc se jim nechce. Možná, že spekulují, že si samé vezmou nějakou sportovní hvězdu jako manžela, takže co by se samy ve vedru hnaly za nějakým míčkem. :-)

        • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

          slaviator     před 11 lety 23.05.2013 22:07 |  
          0 0

          golf - kolik Čechů se tím uživí? A je to náročné finančně. A i co se týče zázemí (kolik je v ČR devítijamkových a osmnáctijamkových hřiští)? Výhoda je, že hraješ sám se sebou proti sobě.

          Tenis je dle mého pro dítě lepší, v podstatě finančně nenáročný sport, kurt si můžeš postavit i n zahradě a se synem tam sám hrát, popřípadě na vesnici na návsi...

          Ale nejideálnější mi z pohybového, finančního a dalších hledisek přijde fotbal. Bohužel ta motivace dávat kluka/dceru někam, kde i v žáčkách se pouští zápasy/zařezává/hraje někdo jiný-horší, jen proto, že má zaplacenej flek v sestavě...

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

            tolsimir     před 11 lety 24.05.2013 14:12 |  
            0 0

            tenis ze je financne nenarocny sport? Pokud to chce clovek delat na nejake urovni, tak odmalicka si musi platit kurt + trenera, coz muze vyjit klidne i na 600/h

          • Re: Slavia - České Budějovice 3:0

            Barra     před 11 lety 24.05.2013 15:32 |  
            0 0

            Jestli se nemýlím, tak golfových hřišť je v ČR přes 80, zapsaných členů kolem 50.000. Golf už dávno není tak elitární sport, jak tomu kdysi bylo. Ale máš pravdu, že mnoha Čechů se tím prozatím neuživí. V Česku sní kluci spíš o tom, že by se jednou mohli dostat do NHL.