Hráči Slavie

Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

Kapitán Slavie Karol Kisel dnes prodloužil svou hráčskou smlouvu se Slavií a bude hájit barvy sešívaných na hřišti ještě celou příští sezónu!

Karol Kisel se do Slavie minulé léto vrátil s tím, že tu odehraje poslední sezónu své kariéry a poté bude působit už pouze jako manažer mládeže. Na podzim však byl nejplatnějším hráčem kádru a je také nejlepším střelcem týmu. I když na jaře už tolik nestřílí, stále na hřišti hýří aktivitou a ukazuje, že současné Slavii má co nabídnout. Proto se nelze divit, že o jeho pokračování měl klub zájem. Prvotní zákulisní informace hovořily o tom, že Kisel prodlouží smlouvu o půl roku do prosince 2013, nakonec je to ale ještě déle a kapitán Slavie by měl hrát v červenobílém dresu celou příští sezónu!

"Karol Kisel svými výkony v jarní části sezony ukazuje, že je pro mladý slávistický tým momentálně nepostradatelný. Jsme rádi, že se rozhodl prodloužit si svoji hráčskou kariéru o další rok," uvedl pro oficiální web sportovní ředitel Slavie Miroslav Držmíšek.

"Definitivně jsem se rozhodl právě po zápasech s Jabloncem a Plzní. S vedením jsme se na toto téma bavili už dříve, ale já jsem si předtím nebyl úplně jistý. Ale ta pozitivní nálada tomu samozřejmě hodně nahrála. Na hráčích v kabině je vidět velká chuť a odhodlání, já to vnímám úplně stejně. Rádi bychom na dobrou atmosféru, která teď v týmu panuje, navázali i v nové sezoně. Proto bych chtěl ve Slavii ještě hrát. Po fyzické i psychické stránce se cítím stále dobře, tak není důvod, proč si hráčskou kariéru ještě o rok neprodloužit," dodal kapitán týmu, který se už těší na novou fotbalovou sezonu v červenobílém dresu. Své rozhodnutí konzultoval samozřejmě i s rodinou. "Manželka mě velice podporuje. Díky své rodině jsem šťastný a cítím se dobře, i to samozřejmě nahrálo tomu, že mám stále velkou chuť hrát," prozradil oficiálním stránkám klubu Karol Kisel.

Na závěr si dovolme malou spekulaci - Kiselův podpis smlouvy i jeho slova o pozitivní náladě by mohl značit, že již ví, kdo bude Slavii trénovat v příští sezóně, že věří, že se pozitivní atmosféra v kabině udrží, a že je ochotný pod dotyčným trenérem sezónu odehrát.

Komentáře (94)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

    bongor     před 12 lety 20.05.2013 18:21 |  
    0 0

    To je dobře,nemusíme hledat špílmachra.

    • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

      mike-k (přítel SN)     před 12 lety 20.05.2013 18:30 |  
      0 0

      Dovolím si nesouhlasit.

      Musíme hledat špílmachra, nemůžeme spoléhat na jednoho hráče, že bude tvořit hru a odkládat tento "problém" o rok.

      • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

        Kuliss9     před 12 lety 20.05.2013 18:41 |  
        0 0

        Ideální najít hráče mezi 19-23 let který za sezónu vedle Karola vyroste. V žádném případě neodkládat tento problém o další rok. :)
        Jinak přiznám se nvm jestli je v juniorce někdo kdo to dokáže nebo hledat v cizích zdrojích. (Juniorská liga je holt na úrovni středočeské divize max. a tudíž je těžké určit jak který hráč na tom opravdu je.)

        • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

          Alanor (admin)     před 12 lety 20.05.2013 18:45 |  
          0 0

          Byl by totální nesmysl hledat takhle mladého hráče, když máme u nás v juniorce špičku v tomto věku. Na tvůrce hry je ideální Šimeček, na podhrot, který hraje Kisel, pak máme Hrubého.

          • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

            Kornovo     před 12 lety 20.05.2013 18:56 |  
            0 0

            milosavljev z baniku je hodne dobry utocny zaloznik nebo treba mlady plsek ze sigmy rocnik 93

          • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

            Eluin (přítel SN)     před 12 lety 20.05.2013 19:04 |  
            0 0

            Souhlasím, dejme šanci těmto hráčům.

          • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

            Kuliss9     před 12 lety 20.05.2013 19:16 |  
            0 0

            Je pravda, že Hrubý ukazoval v zimě, že by na to mít mohl. Právě proto jsem ve svém příspěvku psal, že až tak neznám výkonnost hráčů juniorky, jen jsem posuzoval kvalitu této ligy, která je nevalné úrovně. Jsem také jednoznačně pro, aby tito hráči šanci dostali spíše než přívádět neznámého :)

            • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

              quelhar (admin)     před 12 lety 20.05.2013 19:33 |  
              0 0

              Kvalita ligy je mozna celkove nevalne urovne (spis ma velke rozdily mezi tymy), ale konkretne tym Slavie se muze smele merit se spickou CFL, jak ostatne ukazala mj. zimni priprava...

            • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

              Pepino44     před 12 lety 20.05.2013 19:58 |  
              0 0

              Ano,Hrubý se v zimní přípravě ukazoval velmi dobře,těšil jsem se na to,že bude zařazen do kádru "A", a tam dále poroste.Jaké ale bylo moje překvapení,když potom nastoupil v juniorce.Nic moc,spíš nic.Byl to pouze odvar toho Hrubého,který se mi před tím tak líbil. Co je toho příčinou? Pravděpodobně zklamání,že nebyl zařazen do kádru "A". Jinak si to nedovedu vysvětlit.Fotbal se za tak krátkou dobu nedá zapomenout. Připomíná mi to případ Berkovce,který po vydařeném jaru také asi počítal s pozicí jedničky a když jí nedostal,tak když dostal příležitost,tak vyhořel. Potom,že psychika nehraje roli. Jinak za Karolka jsem rád. Šimeček by se rozhodně měl zkusit,v juniorce mu to jde,bylo by alespoň znát,jestli naši junioři na ligu mají.

              • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

                miros     před 12 lety 21.05.2013 14:45 |  
                0 0

                Souhlas! Hrubý v zimně výbornej a ted za juniorku proti Spartě děsnej!

                • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

                  subHuman     před 12 lety 21.05.2013 17:59 |  
                  0 0

                  Bohuzel nejen v derby, na podzim i v zime jsem ho videl odehrat mnohem lepsi zapasy nez v prubehu jara... Sanci by si zaslouzil vic Simecek, nez Hruby (za jaro).

      • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

        bongor     před 12 lety 20.05.2013 19:33 |  
        0 0

        Ale to jo,nesouhlasíš správně.Chtěl jsem dopsat něco podobného a to že nám Karolkův podpis dal čas najít si v klidu nějakého jeho nástupce mezi našimi mlaďochy.

    • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

      Slawek     před 12 lety 21.05.2013 13:31 |  
      0 0

      Tak to musíme. protože to je post, na který zatím nemáme nikoho a Karol je všechno jen ne špílmachr. V juniorce zdá se rostou, ale to ještě chvíli potrvá.

  2. Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

    quelhar (admin)     před 12 lety 20.05.2013 18:38 |  
    0 0

    Osobne si myslim, ze kdyby Kisel nevedel, kdo bude Slavii trenovat, tak smlouvu ted neprodlouzi. I z jeho slov o dobre atmosfere mam pocit, ze kdyby Rada pokracoval, tak Karol asi v lete skonci...

    • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

      edenian     před 12 lety 20.05.2013 20:53 |  
      0 0

      To je lozeny. Obzvlaste kdyz si vzpomeneme na jeho hodnoceni treneru ve Sparte.

  3. Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

    vlchan     před 12 lety 20.05.2013 18:38 |  
    0 0

    A když to nepůjde fotbalově (v co ale nevěřím), tak inteligentních lidí ochotných předávat zkušenosti je stále potřeba.

  4. Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

    lassiter     před 12 lety 20.05.2013 18:46 |  
    0 0

    Hm, mě by stejně zajímalo, co jim tam ten Rada dělal v tý kabině tak špatnýho, že jsou teď tak neuvěřitelně plni chuti a odhodlání, a hlavně jak dlouho jim to nadšení vydrží...

    • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

      jarodo57     před 12 lety 20.05.2013 20:49 |  
      0 0

      Nic . byl tzo zkrátka Vůl a ještě ke všemu s vejložkama

      • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

        ropa     před 12 lety 22.05.2013 13:30 |  
        0 0

        hlavně že odsoudíš člověka podle vejložek, možná na rozdíl od Tebe ten vejložkovej něco dokázal ve fotbale, přestože mi jako trenér neseděl a nesedí tak lidi podle blbých ukazatelů neodsuzuji. :-)

      • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

        ropa     před 12 lety 22.05.2013 13:30 |  
        0 0

        hlavně že odsoudíš člověka podle vejložek, možná na rozdíl od Tebe ten vejložkovej něco dokázal ve fotbale, přestože mi jako trenér neseděl a nesedí tak lidi podle blbých ukazatelů neodsuzuji. :-)

  5. Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

    Betynka58     před 12 lety 20.05.2013 19:24 |  
    0 0

    Na rozdíl od svého prvního angažmá, kdy měl excelentní podzim a na jaře se trápil, to má teď trochu naopak. Oproti druhé půlce podzimu, kterou měl katastrofální, se teď na jaře zdaleka tolik nevzteká, soustředí se víc na hru a hned je to znát. Přiznám se, že koncem roku bych nevěřil, že teď budu mít z prodloužení jeho smlouvy takovou radost.

    • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

      bongor     před 12 lety 20.05.2013 19:35 |  
      0 0

      To může dělat ta rodinná pohoda,hlavně narození syna.To člověku dodá sílu,optimismus a dobrou náladu.

      • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

        bongor     před 12 lety 20.05.2013 19:52 |  
        0 0

        Podpora Baníku je nehorázné chucpe, zkritizoval Kalousek Ostravu.
        Já si myslím,že nehoráznej jsi ty Kalousku.Nevíš ,co pro lidi znamená fotbal.Baníku přeju,aby šel nahoru a příští rok si to na férovku rozdal o titul se Slavií.

        • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

          Kornovo     před 12 lety 20.05.2013 20:12 |  
          0 0

          dobry vtip bongore

        • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

          Barra     před 12 lety 20.05.2013 20:18 |  
          0 0

          Souhlasím, Bongore. O co mu jde? Město získá nemovitosti v hodnotě 115 mil Kč - nejde tedy o nějaký dar Baníku. A výchova mládeže, sportu atd. tedy nemá podle ministra níc stát? Baník se stará také o to, aby jinak možná problematické děti neskončili jen na ulici.

          Jinak co se týká Karolka - jsem rád, spokojen. Na Kiselovi nejdou léta prozatím poznat, má také autoritu v kabině.

          Horváth (a po jeho etudě v případě Juhar je mi líto, že musím ho brát jako přiklad) je ještě o 2 roky starší. Takže kdo ví, jestli příští rok bude doopravdy konec našeho kapitána...

          Jen bych asi nenechával Kisela nadále rozehrávat rohové kopy, nezdá se mi v tom moc efektivní.

          • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

            vavicek     před 12 lety 20.05.2013 20:28 |  
            0 0

            To, že město dotuje soukromou společnost 115 miliony je naprostá nehoráznost. Nechápu jak to někdo může schvalovat. Nemluvě o tom, že normální by bylo převzetí celého Baníku za 1 Kč a jeho následné oddlužení. Tohle není nic jiného než socializace ztrát.

            Ještě větší nesmysl jsou ty plky o dětech na ulici. Opravdu si někdo myslí, že podporou soukromé společnosti město bojuje za lepší výchovu dětí? Nebylo by lepší ty peníze utratit např. za nová hřiště? Proč pomáhat jenom privilegovaným?

            • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

              Barra     před 12 lety 20.05.2013 21:28 |  
              0 0

              Dotuje? Podle mě město Ostrava koupila majetek který má hodnotu ve výši 115 mil Kč. Co se týká sociální funkci kterou klub jako Baník pro mladé hráče má, vám váš názor neberu. Vidím to ale jinak.

              • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

                JS (přítel SN)     před 12 lety 21.05.2013 11:52 |  
                0 0

                Předražená investice, která bude ve výsledku jen ztrátová! Aneb na co je městu sto let starý stadion? Kromě pozemků nemá žádnou hodnotu, už vidím, jak ho zbourají Baníku pod nohama a postaví tam byty. To je totiž jediné řešení, jak z této akvizice vydupat nějakou návratnost.. Je to nehoráznost, bordel a špína! Dokud to bude v Česku fungovat přesně takhle, žádná kultura společnosti, tunely a osobní zájmy před veřejnými na veřejných postech, budeme v bordelu. Zrovna Vy, Barro, byste ten rozdíl mezi Západem a ČR mohl vidět. Tohle by v Belgii nikdy neprošlo. Směšný už je jen ten znalecký posudek; před pár lety byla hodnota stadionu zhruba poloviční, a najednou - ejhle!
                Tak si prosímvás sundejte klapky z očí.

                • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

                  Barra     před 12 lety 21.05.2013 14:34 |  
                  0 0

                  Možná, že právě že se na to koukám jinými očima, mi nepřipadá prodej stadionu městu Ostrava divný. Jak audit klubu, tak audit města samého ocenil hodnotu stadionu a pozemků na 110 až 115 mil Kč. Město nemuselo Baníku přít na pomoc, výsledek by byl že by klub pravděpodobně ukončil svojí existenci. Nevím, kolik mladých hráčů je napojeno na Baník, ale vzhledem k tomu, že mají minimálně 14 mužstev, tak se alespoň o nějakých 200 mladých kluků bude jednat. Mládež, která x – krát týdně přijde trénovat, o kterou je postaráno, která se naučí nějaký řád a disciplínu.

                  V Belgii je právě většinou zvykem, že město se stará o potřebnou sportovní infrastrukturu. Město postaví nový stadion, odkoupí eventuálně stávající od klubů, aby jim umožnilo činnost. Bere se v potaz, že kluby mají sociální funkci a berou částečně výchovu mládeže na sebe.

                  I v Belgii je krize, nicméně právě teď se finišují plány na výstavbu nového městského stadionu v Antwerpách, kde by jak Antwerp FC, tak rivál Beerschot měli hrát. Beerschot hraje od 1920 v Olympijském Stadionu v Antwerpách, kde se konaly právě v 1920 letní Olympijské hry (finále fotbalu se hrálo mezi Belgii a ČSR. Belgie vedla 2-0, když ČSR z protestu opustila hřiště a tak zápas prohrálo s 5-0). V mém čase hrálo za Beerschot cca. 500 mladých hráčů, tehdy (a i teď) mi připadalo logické, že město přispěje k jejích výchově.

                  V Brugge postavilo město stadion pro Club Brugge a Cercle Brugge, v Gentu se teď finišuje nový stadion, který financovalo město (AA Gent poskytnul pozemky). A těch případů je legio.
                  Ale beru, že je to rozhodnutí a politika měst, které některé potěší, jiné naštve.

                  Na korupci, podplácení, obálky atd. jsem háklivý, neznám to. Neumím si představit, že bych se někdy snažil podplácet policistu, končilo by to u nás pouty kolem ruky. Ani neumím počítat kolik krát jsem tady v ČR, když jsem projížděl v autě s cizí značkou, musel zastavit policajtům, kteří vysloveně hledali příležitost jak si přivydělat. České noviny sleduji na internetu denně – kolik krát byl nějaký policista efektivně odsouzen za trestný čin? Podmíněný trest – to je výsměch. Měli by právě dávat příklad a tedy být přísněji trestání. Otázky o divných milostech u Klause (a teď nemyslím poslední amnestii) – sice se o tom píše, ale nějak to vyšumí. Případ Haindlová a 10 červených karet pro těch 9 statečných klubů - dnes jsem na isport o tom sice četl – a bude se něco dál dít? Pelta by se v Belgii nikdy nedostal na svojí pozici po cinklém jaře. A tady se tomu zasmějí, v kabaretu udělají parodii na Ivana – a nic dál. Vyšetřování ve velkých kauzách – léta to trvá, nakonec nižší soud rozhodne, vyšší soud zruší rozsudek a pošle to zpět, a začíná ping-pongový zápas, během kterého se kauza x – krát dostane před soudy různých instancí. Je to zapotřebí? Neříkám, že v Belgii je dokonalá justice, ale základ trestního práva je tam v Code Napoléon z 1810. Je 200 let starý, ale logické principy jsou zachované. V případě odvolání musí vyšší soud záležitost projednat a vynést rozsudek, žádné zrušení a poslání nižšímu soudu k novému projednání tam neexistuje. A nakonec to tady končí amnestii, protože je údajně překročený vhodný termín pro potrestání. Případy taxikářů v Praze – vždyť je to směšné, a dá se to celkem rychle vyřešit. Okradeš zákazníka? Použil jsi při tom auto? Bez auta bys ten zločin podvodu nemohl spáchat, auto je tedy instrument, který si použil. Zabaví se a propadne ti definitivně. A že nejí tvoje? Tvůj problém, leasingovka nebo jiný majitel dostane na tebe titul a budeš jim splácet. Tak se to řeší v Belgii, a je to vysoce efektivní. Přiznání majetků? U nás je to jednoduchý. Fiskus se podívá, kolik patřičný v daňovém přiznání nahlásil jako své příjmy. A následně se podívá na život, jaký si vede (indicie). Letíš x – krát ročně na dovolenou do zahraničí? Jezdíš s velkým autem? Hraješ golf? Máš velký dům a splácíš vysokou hypotéku? (A těch indicii je halda, kontroluje se vše možné). V pohodě, jen nám dokaž, odkud na to bereš. A v případě, že to neumíš, musíme vycházet z toho, že se jedná o černé peníze (abych neřekl špinavé) a dostaneš doplatek na daně, spolu s 100% pokutou (a jde se až o 10 let zpět v čase). Atd., atd.

                  Píšete o nehoráznosti, bordelu a špíně – to vidím právě ve výše jmenovaných příkladech, které v Česku bez problému projdou. Korupce se dá potírat, jen schází dobrá vůle.

                  A jen na závěr: včera se v případě Baník hlasování opakovalo, když poprvé neprošlo. Stejně je tomu tak v parlementu, kde se hlasování opakuje na žádost poslance. To tedy vůbec nechápu: jednou a dost, žádné opakování, jedině kdyby vypadl hlasovací systém. To je pro mě to jediné, co bych osobně včera vyčítal při hlasování – ale když to můžou ministři a poslanci, tak proč by ne zastupitelé města. Je to taková další rarita, která je jak se zdá česká.

                  • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

                    bongor     před 12 lety 22.05.2013 06:50 |  
                    0 0

                    Ahoj Barro,myslím,že ve všem co jsi v tomto článečku napsal máš pravdu.Rozdíl mezi Tebou a některými dalšími diskutujícími o tomto tématu je zřetelný a také zdůvodnitelný.Ty žiješ v Belgii,v zemi,kde
                    jsou daleko lepší vztahy mezi lidmi než u nás.Alespoň tak jsem to pochopil za svého půlročního působení v podobném státě-Holandsku.U nás je ideální podhoubí pro jednu negativní vlastnost a tou je závist.Nic by jim neměli dávat,je to z našich peněz a my si to nepřejeme. Ale skutečně si to nepřejí ani ostraváci?Jistě,najde se tam tak pár žlučovitých expertů,co to odsoudí,ale velká většina je pro záchranu jedné z mála ostravských chloub.I když teď jim to nejde,ono jim to zase půjde.A Baník patří mezi top české kluby,to se nedá oddiskutovat.

                    • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

                      Barra     před 12 lety 22.05.2013 10:18 |  
                      0 0

                      Dobré ráno Bongore, tak bohužel máš podle mě pravdu v tom, že závist je často takové české specifikum, jestli to takhle můžu říct bez toho, že bych někoho až moc urazil. Ale dá se to částečně pochopit. Po 40 letech, kde se občané rozdělovali na rovné a ´více rovné ´, kde byly privilegia podle toho, jak rovný kdo byl, kde si šťastní na povel v Tuzexu mohli vybrat, co si přáli, atd., se najednou v 1989 otevřel svět s nevídanými možnostmi, kde se dalo pořídit před tím nemožné věci, ale zase k tomu chyběly a i teď často chybí prostředky.

                      Chápu, že někdo si může povzdechnout ´proč můj soused má tak velké auto, a já ne? ´, ale co mi nejde do hlavy je objíždění aut klíčem nebo minci, což bych očekával jen od pubertáků. Mě se to 2 x stalo, a když tohle vykládám doma, tak celkem nepochopitelně kroutí hlavou.

                      Co mi ale nejvíc vadí, je často neochota a nezdvořilost těch, kteří jsou placení, aby pomohli lidem, jak ve veřejném sektoru tak v soukromém. Na poště, v úřadech, ale také obsluha v obchodě. Tuto mentalitu vůbec nechápu. Zdá se mi logické, že u pokladny pozdravím obsluhu, ale zřídka se dočkám odpovědi. Jaký rozdíl je mezi obsluhou u Billy v ČR a kousek dál přes hranici v Rakousku. Zákazník by přece měl být ´Pán Král´?! Úřední hodiny na obecním úřadě v pondělí a ve středu? Jaký nesmysl. Přece je logické, aby byli denně k dispozici ráno jak odpoledne, a pro pracující i ve večerních hodinách (u nás v úterý a ve čtvrtek do 19 h).

                      Proč chybí tady taková přirozená rakouská ´Herzlichkeit´, když ČR kdysi byl jeden stát s Rakouskem? Opět z toho viním těch 40 let izolace a represe. Lidé se stali nedůvěřiví, více uzavření, při komunikaci si nevědomě dávali pozor na to, co řeknou, spontanita se vytratila. Bohužel.

            • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

              bongor     před 12 lety 20.05.2013 22:52 |  
              0 0

              pleteš si vavíčku dotaci s investicí.To je jako bys říkal,že majitel Edenu dotuje Slavii.I když pohnutky města Ostravy a developera
              Edenu byly rozhodně různé,výsledek je stejný .My i Baník hrajeme na stadionech,které nám nepatří.

          • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

            edenian     před 12 lety 20.05.2013 21:01 |  
            0 0

            Banik se stara take o to, aby jinak mozna problemove deti zakotvily v ochozech ...

            Jinak je samozrejme podpora klubu v meste spravna, ale je to klub soukromy a na vychovu deti prispevky dostava, takze vzhledem k tomu ze 99% danovych poplatniku banicek nezajima / a maji mnoho vaznejsich starosti nez fotbal / tak chapu ze to - tentokrat zrovna Kalousek - komentoval.
            Predstava ze by sekeru po stavbe Edenu platily Vrsovice, to si teda nedovedu predstavit.

            • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

              subHuman     před 12 lety 20.05.2013 23:16 |  
              0 0

              Ale tak se take stalo - a nejen Vrsovice, ale cela Praha 10, Praha 6, Praha 13, Sokolov a dalsi...

              • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

                edenian     před 12 lety 20.05.2013 23:20 |  
                0 0

                No ale to jeste bude mit pokracovani...

                • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

                  Matlafous     před 12 lety 20.05.2013 23:27 |  
                  0 0

                  Těžko... :((

              • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

                slaviator     před 12 lety 21.05.2013 17:42 |  
                0 0

                Praha 13 dostala skoro všechny prachy zpět, Praha 6 taky dost, Praha 10 nic - ale KI bylo trochu něco jiného než toto v Ově. Město/stát má dávat příspěvky na mládež, ale toto je za hranou (a dost výrazně), neměli to kupovat. Holt by Baník krachl, no a co? Není problém převést mládež jinam...

                • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

                  bongor     před 12 lety 22.05.2013 06:54 |  
                  0 0

                  Kam bys je tam Lukáši chtěl převádět?Tam už co já vím krachly všechny větší kluby,Vítkovicemi počínaje.A ani ty co zůstaly nejsou nafukovací a mají problém,postarat se o své mládežníky,natož brát ještě cizí.Vzali by pár skutečných nadějí a ostatní by si hráli někde na louce.Nebo co by bylo ještě horší,někde by fetovali,hulili a chlastali.

            • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

              JS (přítel SN)     před 12 lety 21.05.2013 11:54 |  
              0 0

              :D Přesně, tu sekeru Praha vážně platila..

              • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

                edenian     před 12 lety 21.05.2013 13:42 |  
                0 0

                No s timhle bych jeste opravdu pockal, tahle vec vubec neni uzavrena a ja osobne ocekavam v budoucnu / jakem, to nechci spekulovat / velkej bugr. Ve hre je CS a jeste jine mestske casti. Myslim dost velky sousto jak pro policii tak pro politiky / v tuto chvili opozicni / takze ja se necham prekvapit. Tyhle veci jdou samozrejme pomalu, ale...

                • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

                  JS (přítel SN)     před 12 lety 21.05.2013 21:49 |  
                  0 0

                  Na to se zeptejte pana Istvána Leka, ale fakt je ten, že bugr z toho bude pouze ve chvíli, kdy se v komunálních volbách v příštím roce úplně vymění pražské vedení.. A tomu nevěřím, že se podaří.

          • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

            jarodo57     před 12 lety 20.05.2013 21:03 |  
            0 0

            Já bych ho od rohového kopu také hnal ,ale problém je v tom ,že on je nejrychlejší a je u toho praporku vždycky první.A co se týká Baníku.Kalouskovi samozřejmě do toho nic není ,ale v jednom bodě má pravdu,že zachraňovat kdejakou soukromou firmu,kde si jejich zaměstnanci vydělávají statisíce je zvrácenost.Ale souhlasím,že zrovna od něho to věrohodně nevyznívá.A taky,že nám Praha- Vršovice přispěla,když jsme byli nad propastí my? V Ostravě spíš rozhodovaly zištné důvody (volby apod.) V červenci tam jedu na návštěvu tak se snad něco dozvím.

  6. Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

    Edwardtheiron     před 12 lety 20.05.2013 20:36 |  
    0 0

    Včera jsem byl na prohlídce kabiny a stadionu,tak kdyby to někoho zajímalo,tak tady jsou fotky : http://edwardtheiron.rajce.idnes.cz/PROHLIDKA_KABINY_A_STADIONU_SLAVIE%2C19.5.2013/
    Průvodce nám dělal Standa Vlček a Kamila Brejtrová a zde je několik informací,které zazněly:
    Kdo se těšil na turnaj do Čelákovic /jako já/ nebo do Nové Včelnice,má smůlu.Z důvodu příliš krátké pauzy se účast ruší a nebude ani kondiční soustředění.Herní soustředění bude v Rakousku,plánovaná Itálie padá,protože by tam v tom termínu nebylo s kým hrát.
    Od pátku by měly být v prodeji permice,kterým má dominovat Pepi Bican.
    Návrhy na oslavy jeho stého výročí a dodatečné klubové výročí leží na stole a jedním z nich je trojutkání Slavia-Hajduk-Atlético,ale vše závisí,jak jinak,na penězích.

    • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

      Kornovo     před 12 lety 20.05.2013 20:40 |  
      0 0

      dik,paradni fotky

    • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

      Kactus     před 12 lety 20.05.2013 20:44 |  
      0 0

      ahoj, jak se da na takovou prohlidku dostat?
      dik

    • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

      jarodo57     před 12 lety 20.05.2013 20:46 |  
      0 0

      A jak si se k té prohlídce dostal? Bylo by nás určitě více kdo se tam chtěl podívat.Takže je to pořád o známostech?

      • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

        Edwardtheiron     před 12 lety 20.05.2013 20:52 |  
        0 0

        Na ofi stránkách byla soutěž,posílaly se fotka nebo videa výhrou byly lístky na derby+tahle prohlídka+ dres /1.místo/ a čepice 2 /místo/.Já byl druhej.

        • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

          jarodo57     před 12 lety 20.05.2013 21:06 |  
          0 0

          V cajku.Díky

    • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

      subHuman     před 12 lety 20.05.2013 23:12 |  
      0 0

      Trojutkani s temito souperi mohu potvrdit, resp. slysel jsem to v zime, a shodou okolnosti take od Vlcka. Kez by se penize a termin nasly, protoze pokud vim, muselo by to byt v dobe hracskych dovolenych po sezone... Aspon tak tomu bylo v zime.

  7. Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

    quelhar (admin)     před 12 lety 20.05.2013 20:54 |  
    0 0

    Je to hodně off-topic, takže se za to předem omlouvám, ale tohle sem prostě dát musím...


    TISKOVÉ PROHLÁŠENÍ MARKÉTY HAINDLOVÉ

    V době, kdy jsem nastoupila do programu FIFA a studovala sportovní právo v Curychu, jsem patřila mezi ty tisíce lidí, kteří se zcela nekontrolovaně smály slavné hře Petra Čtvrtníčka „Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit ?“

    Tehdy jsem ještě netušila, že mě můj profesní osud postaví na jedno pracoviště s jedním z hlavních aktérů té komedie.

    Ve své funkci, předsedkyně ORK, jsem vydržela celé volební období a za svou prací se mohu absolutně čestně ohlédnout. Poznala jsem veškeré praktiky české fotbalové scény a dnes vím, že Čtvrtníček napsal jen segment nekonečného seriálu. Komedie, či vlastně realita, má svou pevnou velmi sofistikovanou strukturu.

    Mé lidské přesvědčení, že se musím pokusit alespoň o něco, se upevnilo zejména po veřejném ohlášení pevného svazku Romana Berbra a Miroslava Pelty. Zde došlo ke spojení dvou vzájemně tolerovaných etáží v jeden velký suterén.

    Pokusila jsem se bez ohledu na neuvěřitelné tlaky na mou likvidaci získat potřebný počet klubů (jiná cesta je absolutně nemožná), který by mě umožnil kandidovat na funkci předsedkyně FAČR.

    Neobstála jsem, získala jsem pouze devět statečných. Prosím sledujte jejich budoucí osudy, neboť u řady z nich již v době, kdy nominace měly být pouze v obálce na Strahově, došlo k rychlým represím. Těmto devíti klubům velmi děkuji a omlouvám se, že se mi nepodařilo získat více lidí pro jinou, než Ivánkovskou cestu českého fotbalu.

    Prosím tisíce lidí, kteří ten sport milují jako já, aby tento signál nebrali jako porážku, ale jako další výzvu k zesílení boje za radost a slušnost před vápnem i za vápnem.

    Je velmi důležité si uvědomit, že fotbal hospodaří nejen se svými, ale zejména s veřejnými prostředky. Způsob, jak je s nimi nakládáno, již nelze dále přehlížet. Fotbal a jeho peníze nejsou hračkou pár vyvolených lidí, je věcí veřejnou !

    Markéta Haindlová, Mirku a Romane, fotbal neopustí. Bude se dál snažit svou cestou vyvést český fotbal z tunelu, kam jste jej zavezli a kde má být v tichosti rozebrán.

    Sportovně řečeno, v poločase jsem dostala naloženo, ale stále zbývá pár možností, jak konečný výsledek obrátit.

    Děkuji všem za spolupráci a podporu.

    Mgr. Markéta Haindlová, LL.M.

    4 z klubů, které Haindlovou podpořily, dostalo o víkendu celkem 10 červených karet (2,5 červené karty na tým). Přijde mi neuvěřitelné, že tohle prostě jen tak projde a karavana potáhne dál.

    • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

      edenian     před 12 lety 20.05.2013 21:06 |  
      0 0

      A ktery kluby ji podporily?

      • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

        quelhar (admin)     před 12 lety 20.05.2013 21:07 |  
        0 0

        "Podle neoficiálních informací podpořily Haindlovou mimo jiné tyto kluby: Roudné, Převýšov, Doubravka a Nové Strašecí. Zajímavé je, že jmenovaným klubům se o víkendu notně nedařilo, jejich zápasy skončily úhrnným skóre 1:15, přičemž jim dohromady bylo vyloučeno 10 hráčů."

        Více zde [sport.aktualne.centrum.cz].

        • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

          Barra     před 12 lety 20.05.2013 21:30 |  
          0 0

          Tak to je síla a je to ke zvracení - omlouvám se za tento výraz.

          • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

            Pepino44     před 12 lety 21.05.2013 13:07 |  
            0 0

            Barro,to jsi tvrďák,když je Ti z toho jenom na zvracení,mě je z toho přímo na blití,a to se neomlouvám. Věci se mají nazývat pravými jmény. Ale je nám to platné asi jako mrtvému zimník.Bohužel. Jak tady někdo píše,prasata svoje koryta neopustějí,leda tak na porážku.

        • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

          bongor     před 12 lety 20.05.2013 22:38 |  
          0 0

          Já bych jim vyloučil hráče úplně všechny.Copak ti lidé nevidí,co všechno soudruh popleta dělá pro český fotbal?Udělal chybu,nechal se chytit při činu,ale vybruslil z toho až do nejvyšší funkce.Je to něco podobného,jako by usvědčený chmaták dělal předsedu nejvyššího soudu.

    • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 20.05.2013 21:07 |  
      0 0

      A co si čekal že prasata dobrovolně opustí koryta,je to jedna velká mafie a jen se bojuje o vliv a ten z jablek to zastřešuje,těžko někoho pustí mezi sebe.Přečti si Kmotra a je to jen se nestřílí,ale nosí se například kabely.Ve finále se ale všichni dohodnou.

      • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

        quelhar (admin)     před 12 lety 20.05.2013 21:11 |  
        0 0

        Cekal bych, ze se tomu bude venovat nalezita pozornost a ze lide a novinari vyvinou takovy tlak, aby to nevysumelo. Aby lide, kteri tohle ridi a/nebo pomahaji udrzovat, byli pod permanentnim tlakem. Samozrejme Pelta, Berbr a spol., ale taky ti sudi, kteri ty 4 zapasy piskali. Dale pan Votik, ktery to ukazkove kryje, viz zde [sport.aktualne.centrum.cz].

        Ja jsem snad i rad, ze Slavia momentalne s rizenim fotbalu v CR nema nic spolecneho, aspon si klub neuspini ruce.

    • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

      Kuliss9     před 12 lety 20.05.2013 21:10 |  
      0 0

      Měl jsem za to, že za paní Haindlovou stojí SLAVIA a SPARTA pokud je to pravda je velmi smutné, že dva nejstarší a nejúspěšnější kluby mají tak malé postavení v momentální sféře našeho fotbalu

      • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

        Kuliss9     před 12 lety 20.05.2013 21:17 |  
        0 0

        Mimo to bych si úplně nevsadil, že ji Převýšov podpořil vzhledem k tomu jak minulý týden na zápase s Chrudimí z ampliónů vítali Berbra s Damkovou :(

        • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

          Kuliss9     před 12 lety 20.05.2013 21:18 |  
          0 0

          Tak oprava Převýšov ji skutečně podpořil už mám 100% informace proto také dostal ty karty

          • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

            jarodo57     před 12 lety 20.05.2013 21:46 |  
            0 0

            Já to tvrdím dlouho,že Gargamel(Pelta) fotbal přivede ke krachu.A dobře nám tak.To je v novinách a všude,ale on s tím fotbalem žije on si to odpracoval atd. .,to samé Starka, Horník a další .Jak to může jinak dopadnout? Naše starosti jestli bude dobrej ten a ten kluk z juniorky jsou malicherné.Pelta je největší špína ve fotbale a ve spojení s Berbrem,Paclíkem,Křetinským,Starkou,Svobodou a dalšíma to je už mafie, která dokáže něco prosadit .Fotbal skončí špatně.Haindlovou lituji a hlavně ji přeju ať z toho vyjde zdravá a živá.(nepřeháním).Ty lidi se neštítí ničeho.

            • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

              Barra     před 12 lety 20.05.2013 22:39 |  
              0 0

              A jak z toho ven? Chapadla oktopusu se hned objevily ve formě těch 2,5 červených karet na zápas klubů, kteří byly ochotné podpořit Haindlovou.

              ´Ale stále zbývá pár možností, jak konečný výsledek obrátit´, říká tato slečna. Na první pohled bych nevěděl jak. Že tito pánové mají hroší kůži, je známo. Nějaké protesty jim můžou být ukradené.

              • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

                vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 20.05.2013 23:50 |  
                0 0

                Ven z toho nijak je to prorostlé od nejnižších soutěží.Když dojde k nějákým volbám tak se vše dohodne ve stylu ja na bráchu, brácha na mě a když tam vleze nějaký optimista s cílem něco změnit, tak ho to semele a on se bud přidá nebo odejde.Ostatně úplně stejné je to v české politice.Samozřejmě to je ještě spojené s ekonomikou, ale to je tak ožehavé téma že radši o tom pomlčím,ale vím jak to funguje.

      • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

        slaviator     před 12 lety 21.05.2013 17:47 |  
        0 0

        Slavia podpořila Peltu... MH dostala těch deset (jeden klub pak o víkendu změnil prezidenta a nominaci dodatečně stáhl, takže jich zbylo devět....) nominací od divizních klubů

    • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

      Markus     před 12 lety 21.05.2013 07:21 |  
      0 0

      Ať se pak prasata u koryta nediví, že jim tam odmítají sypat prachy třeba banky. S těmihle gaunery nechtějí mít nic společného a vlastně ani často mít nemohou, protože jim v obchodování s nimi zamezuje síto proti praní špinavých peněz.

  8. Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

    Matlafous     před 12 lety 20.05.2013 21:46 |  
    0 0

    Haindlová má můj velkej respekt!!! Jdu jí poslat nějakou děkovnou zprávu, kdo chce ať se přidá. :))

    marketa.haindlova@cafh.cz

    • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

      bongor     před 12 lety 20.05.2013 22:56 |  
      0 0

      Matlafousi,dej pozor,abys taky nedostal červenou.Markétce taky napíšu,je to odvážná školačka.
      Nějak ale tady zapadla zpráva o vzdoroorganizaci proti FAČR,kde
      akci vede Svoboda pod heslem"získáme pro fotbal o hodně víc peněz,než Pelta".Že by se do sebe dali bývalí a současní bossové rumuna?Vypadá to tak.

      • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

        Matlafous     před 12 lety 20.05.2013 23:24 |  
        0 0

        Odpověděla. Tak aspoň, že ví, že si ji někdo váží. :))

  9. Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

    Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 21.05.2013 00:40 |  
    0 0

    Co se týká posil, tak bych bral Masopusta z Jihlavy a Linharta z Budějovic.

    • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

      Kornovo     před 12 lety 21.05.2013 09:37 |  
      0 0

      to jsou zas mladi kluci na lavicku,tech mame dost

      • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

        Tomis68 (přítel SN)     před 12 lety 21.05.2013 12:39 |  
        0 0

        Podle mě zrovna např. ten Masoupust by na lavičku být nemusel a vedle Karola by mohl o nějaký ten další stupeň vyrůst... Ale s tím, že mladých do středu pole máme dost, souhlasím. Jen se dočkat, kdy dostanou šanci...

    • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

      Pavlik     před 12 lety 21.05.2013 12:32 |  
      0 0

      Mě se líbí Štěpán z Hradce.Dlouhodobě.A co se týče posil tak souhlasím s Petroušem,že pokud kádr zůstane tak není potřeba velkých nákupů.Možná šikovný obránce a hlavně by se to odvíjelo od zdrav.stavu Dobrotky.Nějak mu furt něco je.

      • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

        Kornovo     před 12 lety 22.05.2013 10:04 |  
        0 0

        stepan si drzi uz nekolik sezon dobrou vykonnost.je to odchovanec sigmy,je docela rychly a na nasi ligy i technicky.asi bych ho taky bral

  10. Re: Mikula v základu proti Budějovicím?

    Barra     před 12 lety 21.05.2013 09:03 |  
    0 0

    Ze oficiálek:

    Trenérovi Slavie budou chybět kvůli karetním trestům Milan Nitrianský (8 žlutých karet) a Martin Juhar (červená karta). Michal Petrouš proto nevylučuje, že v zápase s Budějovicemi by mohli dostat příležitost i hráči juniorky Slavie. „Milan Nitrianský má osm žlutých karet, proti Budějovicím ani Hradci nastoupit nemůže, tak ho necháme hrát za juniorku. A místo něj jsme si naopak vzali Honzu Mikulu,“ dodal Michal Petrouš.

    http://slavia.cz/clanek.asp?id=Ve-stredu-v-Edenu-s-Ceskymi-Budejovicemi-11618

    Jan Mikula v pondělí vůbec nenastoupil v zápase juniorky proti Boleslavi, místo něho hrál Nitrianský. Že by ho čekal velký debut v prvním mužstvu proti Budějovicím?

    • Re: Mikula v základu proti Budějovicím?

      Barra     před 12 lety 21.05.2013 09:24 |  
      0 0

      Omlouvám se, přehlédnul jsem že se o tom už psalo v komentáři po zápase juniorky.

    • Re: Mikula v základu proti Budějovicím?

      quelhar (admin)     před 12 lety 21.05.2013 11:22 |  
      0 0

      Jestli uz je zdravy Conka (a kdyz se o nem nepise, ze bude chybet, tak zdravy asi je), tak stejne asi bude hrat Dostal vpravo a Conka vlevo a Mikula bude na lavici. Ale treba, pokud se to bude dobre vyvijet, tak ho na hriste trener na par minut posle...

      Spis jsem zvedavy, jak to trener vyresi na leve strane zalohy, jestli tam postavi Skacela nebo Micolu (nebo najde nejake jine prekvapive reseni). Tusjak je zraneny, Hurka hral vcera cely zapas, takze jedinou dalsi variantu vidim jako Zmrhala vlevo a Petraka s Gecovem ve stredu.

      • Re: Mikula v základu proti Budějovicím?

        Tomski     před 12 lety 21.05.2013 11:35 |  
        0 0

        nevíte někdo jak se Skácel na svoje nynější angažma tváří ? já bych mu šanci ještě dal, potenciál být špičkou v lize podle mě pořád má...

        • Re: Mikula v základu proti Budějovicím?

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 21.05.2013 12:10 |  
          0 0

          Moc dobře se netváří o tom ani nepochybuj,ovšem jeho výkonost asi není taková jakou si trenéři představují.Jinak mám dojem že ve Slavii nezůstane,ale v tomto jen spekuluji.

      • Re: Mikula v základu proti Budějovicím?

        Barra     před 12 lety 21.05.2013 11:55 |  
        0 0

        S Čonkou a Dostálem souhlasím. Dostál hrál dobrý zápas, zaslouží si další šanci. Čonka poslední týdny také hrál dobře dopředu, obzvlášť proti bránícím Budějovicím by se nám mohl hodit. Jinak bych to Mikulovi přál, byla by to odměna a zároveň motivace pro jiné hráče juniorky, že vše je možné.

        Máš pravdu, absence Juhara nabízí více řešení. Nemyslím si, že Petrouš bude až moc měnit, Gecov-Vošahlík-Kisel-Zmrhal podle mě hrají jistě, na poslední místo očekávám osobně Petráka ve středu, jak píšeš, a Zmrhala vlevo.

        Ale kdo ví, jak nás duo Petrouš-Knoflíček překvapí, měli 11 dní na to, aby něco vymysleli. Třeba Skácel na tréninku válil a bude nastaven, aby ostřeloval branku Budějovic ze středně velké dálky.

        Nebo že by vedle Škody dostal šanci Škutka?

        SubHumane, něco nového?

      • Re: Mikula v základu proti Budějovicím?

        miros     před 12 lety 21.05.2013 14:46 |  
        0 0

        Bude hrát Mičola

        • Re: Mikula v základu proti Budějovicím?

          Kornovo     před 12 lety 21.05.2013 16:01 |  
          0 0

          parada,konecne po delsi dobe zaklad.doufam,ze to tomas okoreni zase brankou

  11. Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

    Petr9608     před 12 lety 21.05.2013 14:33 |  
    0 0

    Přijde mi, že jsou kurzy na na nás velmi vysoko. Na Tipáči je to 1,75. To mi přijde velmi hodnotné. Jestli někdo spekuluje s tim, že bysme snad to Budějkám pustili, ale mne to přijde jako naprostý nesmysl. Konečně se zase do Edenu vrátila lepší nálada, tak probůh by se nešlo do nějaký frašky, abychom tu byli rozčarovaní!!! Valte tam jedničky, případně i handicapy. Výhra o tři (a více) branky je za 6,60 a myslím si, že pravděpodobnost toho, že Budějky prohrajou max. o dva góly je skutečně mnohem nižší než 84,9%...

    Pevně věřím, že to bude zase debakl a mohli bysme se pokusit i překonat střelecký rekord nového Edenu, což je zatím 5 gólů v sítí soupeře (2008/09 5:0 se Střížkovem a Kladnem, 2011/12 5:0 s Hradcem, 2012/13 5:0 s Brnem a 5:1 s Jabloncem)..

    • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

      Petr9608     před 12 lety 21.05.2013 14:40 |  
      0 0

      Ještě doplnim, že v případě dnešího bodového zisku Příbrami, by ztráceli Budějky na záchranu šest bodů. Měli by o pět bodů méně než Příbram + Baník a navíc mají s oběma horší vz. bilanci (vždy jednu remízu a jednu prohru)

    • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

      quelhar (admin)     před 12 lety 21.05.2013 15:01 |  
      0 0

      Na druhou stranu - Budějky hrají o hodně, píská to Paták, jsme v českém fotbale a jak by řekl klasik, možná se budou dít věci a všichni se budeme divit.

      • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

        Barra     před 12 lety 21.05.2013 15:07 |  
        0 0

        A hlavně když tribuna sever nedávno (proti Jablonci?) věřejně zdělila Peltovi, že korupce nejde odpracovat. Byli stateční, na jiných stadionech Pelta takovou facku do obličeje nedostal. Aby rozhodčí Paták nechtěl svého šéfa nějak vzít v ´ochranu´.

        • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

          bongor     před 12 lety 22.05.2013 06:56 |  
          0 0

          To nemáš pravdu Barro,korupce se dá odpracovat.Je na to jedno speciální zařízení,schválně se na to zeptej drátha.

          • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

            Barra     před 12 lety 22.05.2013 14:28 |  
            0 0

            U Rátha ano, u Pelty ne - ten poslední má asi lepší přátele.

            Jinak jsem případ Rátha se zajímavosti sleduji. Proces bude ještě napínavý, jsem zvědav, co ještě vyjde naven.

            Co mi ale nejde moc do hlavy, je že po více než roku je Ráth stále ve vyšetřovací vazbě. Důvody můžou být strach o ovlivňování svědků/obava ze zničení důkazních materiálů, obava z recidivy, obava z útěku. Ani jeden z těch 3 důvodů není podle mě momentálně relevantní. Osobně mám pocit, že institut vyšetřovací vazby je zneužitý.

            Tím si Rátha ale nezastávám, kdo sedí vysoko na koni, musí počítat s tím, že pád bude o to tvrdší.

      • Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

        th     před 12 lety 21.05.2013 17:09 |  
        0 0

        Já si spíš myslím, že trio Příbram, Teplice a Baník má ligu jistou bez ohledu na cokoliv a Paták bude hlídat, aby se nestalo překvapení, které by dalo Budějkám naději. Na druhou stranu sázkovky mívají dobré zdroje, uvidíme. :)

        Mimochodem ten Kisel, dobrá zpráva. Zajímavé, že ten samý den dopoledne skončil Kotrba. Snad nás nečekají žádná nemilá překvapení ... :-)))

  12. Re: Karol Kisel bude hrát za Slavii i příští sezónu!

    zeleznik2     před 12 lety 22.05.2013 17:11 |  
    0 0

    Výborný a musím říct očekáváný tah, Karolko patří k tomu lepšímu v této sezoně, čekal jsem, že bude hrát i na podzim, ale prodloužení smlouvy i na jarní část sezony vítám. Co se týče špilmachra čekal jsem, že by to mohl být Petrák, ale ten letošními výkony nepřesvědčil, ztratil pozici v základu navíc se vrátil Gecov, který na postu DZ hraje lépe. Šimeček s Hrubým zajímavá možnost, také čekám více dorostenců v základu, zvláště pokud trenérem bude Petrouš, nákupů drahých hráčů příliš neočekávám, pokud zůstane Ruda, že bysme k němu podepsali Pitáka? určitě by měl přijít někdo do obrany a útoku.