Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 27. kolo

Jeden z nejpamátnějších zápasů po éře titulů odehráli slávisté v Plzni. Vydřená výhra i přes to, že sešívaní hráli většinu času o deseti, se musí ocenit.

Slavia začala v Plzni aktivně, což vyústilo v nádhernou branku Milana Škody. Vzápětí byla ale radost červenobílých schlazena vyloučením Juhara po strkanici s Horváthem. Červená karta to byla velice přísná, dát se sice dala, ale stačí se podívat, jak ještě tvrdší zákrok posoudil stejný rozhodčí v opačném gardu (zápas Plzně s Libercem). Rozložení karet tím bylo dáno. Slavia se stáhla do pevného bloku, zatímco Viktoria se mohla těšit na více než 70 minut přesilovky. Územní převaha Plzně byla sice velká, ale šlo o tlak jalový. Vyloženou šanci si domácí vytvořili jen jednu, jinak si s přilétávajícími centry poradila naše výborná stoperská dvojice s brankářem Čontofalským. Slavia tak těsnou výhru udržela a připsala si druhé vítězství pod novým trenérem Michalem Petroušem.

Hodnotíme od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Kamil Čontofalský - 8 - Skutečně gólovou šanci musel lapit pouze jednu při střele Ďuriše z bezprostřední blízkosti. I jinak ale působil jistě a klíčový vliv na zápas mělo jeho jisté vybíhání na centry, kterých polapil spoustu. Pokud by se takovými výkony prezentoval pravidelně, tak by nebyl důvod hledat novou jedničku při blížícím se konci jeho smlouvy.

Milan Nitrianský - 6 - Z výborně fungující obrany byl asi nejslabším článkem, i když také podal nadprůměrný výkon. Vypustil třeba hlavičkový souboj, po kterém ale plzeňský hráč hlavičkoval jen doprostřed branky. Zbytečný byl i jeho skluz na Horvátha, za který si připsal (tentokráte již definitvně) osmou žlutou kartu. Přesto opakuji, že odehrál dobrý zápas a podílel se na vynikající obranné činnosti celého týmu.

Milan Bortel - 8 - Špičkový výkon. Hned v úvodu zblokoval takřka gólovou střelu Koláře. Podobných až hokejových bloků si pak během zápasu připsal hned několik. Při neustálých centrech Plzně do vápna vládl ve vzduchu. Jasně nejlepší zápas Bortela od jeho zimního příchodu do Slavie.

David Hubáček - 8 - I druhý stoper Hubáček byl naprosto bezchybný. Právě vynikající výkon stoperské dvojice podpořený výbornými výběhy brankáře byl pro naše vítězství naprosto klíčový. Hubáček si počínal velice jistě a zkušeně. Jaký rozdíl v jeho včerejším výkonu oproti nepovedenému derby.

Martin Dostál - 7 - Na neobvyklém postu levého obránce zahrál moc dobře. Úniky reprezentační záložníků Viktorie Ďuriše a Rajtorala byste spočítali na několika málo prstech jedné ruky. Působil jako zeď, která spolehlivě odvracela jeden centr za druhým na rohy. Skutečně až překvapivě dobrý výkon.

Jan Vošahlík - 6 - Patřil k méně výrazným postavám v našem dresu, ale jako každý odehrál po Juharově vyloučení dobrý zápas. Několikrát dobře zakročil při obraně v našem vápně, po jeho čistém zákroku se třeba snažil domácí hráč vymo dlit si penaltu. Nakonec se vydal a musel střídat.

Marcel Gecov - 7 - Další výborný zápas od Gecova. Ačkoliv včera nebyl tolik vidět jako proti Jablonci, tak odvedl spoustu práce a jeho důraz zastavil mnoho šancí plzeňských.

Jaromír Zmrhal - 6 - Zahrál kvalitně, jeho nejlepším momentem bylo odebrání míče Daridovi, po kterém se blýskl Škoda svým sólem. Pod Petroušem se určitě zvedl, ačkoliv včera nebyl tolik vidět.

Martin Juhar - 3 - Ze začátku působil dobře a aktivně, po dvaceti minutách ale přišel zkrat, když byl po strkanici s Horváthem vyloučen. Červená sice byla velice přísná, ale od Juhara to byla skutečně klukovina a neměl rozhodčímu dávat záminku.

Karol Kisel - 7 - Výborný výkon. Tradičně bojovný, proti Plzni ale dřel Kisel netradičně v obraně, kde se zodpovědně vracel a zastavil množství akcí domácích. Po takových výkonech se nabízí otázka, zda by si třeba Kisel udržel stabilní výkonnost i do příštího roku a zda by jeho případný konec již po této sezoně nebyl předčasný.

Milan Škoda - 8 - Pod trenérem Petroušem viditelně pookřál, včera se dokonce prezentoval nádhernou brankou, kdy z půlky hřiště prošel mezi třemi hráči a parádní ranou nedal Kozáčikovi šanci. I poté byl velice platný, když podržel mnoho míčů.

Ondřej Petrák - 6 - Střídal Zmrhala, aby vyztužil defenzivu, což se mu povedlo. Několikrát dobře odebral míč, za což mu právě patří nadprůměrné hodnocení.

Tomáš Mičola a Martin Fenin nejsou hodnoceni, hráli příliš krátce.

Komentáře (131)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    spino     před 11 lety 12.05.2013 11:35 |  
    0 0

    Pokud přijde Kozel, tak jedině na pozici asistenta velkotrenéra a brilantního stratéga Michala Petrouše.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    quelhar (admin)     před 11 lety 12.05.2013 11:35 |  
    0 0

    Pokud si nekdo koupi dnesni Nedelni Sport, tak budu rad za jejich znamky pro hrace Slavie (+ tymy + fanousci + uroven utkani). Diky! :o)

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Saul_Hudson (přítel SN)     před 11 lety 12.05.2013 12:05 |  
      0 0

      Čontofalský 8 - Nitrianský 5, Bortel 6, Hubáček 6, Dostál 5 - Gecov 7, Vošahlík 5, Kisel 6, Zmrhal 6, Juhar 2 - Škoda 8.

      Fanoušci: Plzeň 6, Slavia 7

      Hodnocení týmů: Plzeň 4, Slavia 6

      Úroveň utkání: 6

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Betynka58     před 11 lety 12.05.2013 12:06 |  
      0 0

      Čontofalský 8 - Nitrianský 5, Bortel 6, Hubáček 6, Dostál 5 - Vošahlík 5, Kisel 6, Gecov 7, Zmrhal 6, Juhar 2 - Škoda 8. Úroveň utkání 6, výkon Slavie 6, fanoušci 7 (dokonce vyšší známka než pro dosud suverénně nejlépe hodnocené plzeňské fanoušky).

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        quelhar (admin)     před 11 lety 12.05.2013 12:08 |  
        0 0

        Diky obema!

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        quelhar (admin)     před 11 lety 12.05.2013 12:10 |  
        0 0

        Jinak tedy znamky 5 a 6 pro obranu, ktera Plzen skoro k nicemu nepustila, ackoli byla cely zapas pod tlakem, mi prijdou opravdu hodne usmevne

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.05.2013 12:32 |  
          0 0

          cekal jsem u vsech min 7. kdo to hodnotil? to je skutecne výsměch. Plzen skoro nemela šanci a nej známka obrany 6. Bortel mel,všechny hlavičky, Dostal vymazal Rajtorala a zblokoval neskutecne centru a jen 5.

          to je skutecne k smíchu. pomalu mam chut jim napsat, protoze i po Jablonci meli slavisti mizerne znamky.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            bongor     před 11 lety 12.05.2013 13:01 |  
            0 0

            Zapomínáš na správný název toho bulváru:Deník spart.Ani když jsme jim doslova a do písmene vytrhli trn ne z paty ale přímo z prdele,tak se nedokážou oprostit od své nenávisti k našim barvám.Měli by okamžitě změnit kategorii z odborný tisk na odporný tisk.
            Jinak ale všichni,Juhar hrál příliš krátce,aby mohl být hodnocen Když už ho ale chcete přece jen hodnotit,tak za co má známku 3?Za to,že
            tam lítal jak utrženej vagón a nikdo mu nestačil?Že z něj plísně měly komplex a tak ho Kocourek zavčasu a při první příležitosti vyloučil,každý viděl,že na něj vůbec nemají věřím,že by dal opět 2 góly.Tahem dopředu mi začíná připomínat Šventa.Vyloučení bylo velmi přísné,přišlo po faulu Horvatha to taky nereflektujete a bylo po nafilmovaném pádu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              Betynka58     před 11 lety 12.05.2013 13:57 |  
              0 0

              I kdyby předtím hrál jak Messi, tak za ten zkrat si lepší známku nezaslouží, byť je Horváth pěknej simulantskej hajzl a červená možná byla trochu přísná. Podle mne to ten kluk nemá v hlavě tak úplně v pořádku, je to taková časovaná bomba, kdy zase něco provede. Doufám, že mu Petrouš alespoň nasadí pěkně mastnou pokutu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          mart     před 11 lety 12.05.2013 12:34 |  
          0 0

          Souhlasim :), usmevne.
          Jeste bych se pozastavil u zakroku na cervenou kartu.
          U me jasne cervena. Mluvim pochopitelne o 16te minute zapasu. Hrac Skoda prebira mic vypichnuty Zmrhalem - zmenou smeru behu posila do prazdna jednoho obrance Plzne, a druhy plzensky obrance (Hrac cislo 28) se ho pokousi zezadu "predskocit", pricemz jednoznacne obema nohama a telem, zezadu fauluje hrace, ktery jde v podstate uz sam na branu.... zcela jiste bez jakekoliv snahy hrat mic.
          To byla cervena karta.
          Bez ohledu na to ze Skoda neupadl.
          Bez ohledu na to, ze ze situace padl gol.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Kornovo     před 11 lety 12.05.2013 13:02 |  
            0 0

            kdyz sudi nepiskne faul a je to dohrane do gola,tak pak asi tezko da 28 cervenou

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            bongor     před 11 lety 12.05.2013 13:05 |  
            0 0

            Určitě,i kdyby Škodovka sebou bacil podle vzoru Horvi,tak by s bídou dostal viník žlutou.Kocourkovi teda plzeňáci nadávat nemůžou,udělal co moh.Pencli si nelajsknul,protože by musel dostat stopku a vypadlo by jim tím jedno důležité kolečko.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Khadgar     před 11 lety 12.05.2013 18:29 |  
            0 0

            Pokud se nic nezměnilo, tak v případě, kdy se po faulu situace dohraje a padne gól, neuděluje červená karta, ale žlutá, a to platí i ve vápně.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            sasky     před 11 lety 12.05.2013 20:48 |  
            0 0

            Taky jsem si říkal, proč to zůstalo bez odezvy. Tam nebyla šance hrát míč. Minimálně žlutá.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    th     před 11 lety 12.05.2013 11:56 |  
    0 0

    Vzhledem k tomu, jak po Jablonci lítaly v hodnocení devítky, tak jsem nějakou čekal i zde (jmenovitě Bortel, Dostál, Škoda, Gecov) a vůbec trochu lepší hodnocení zálohy (takto vymazat Daridu s Kolářem se málokterému týmu povede), ale OK, i takto v pořádku. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 12.05.2013 12:21 |  
      0 0

      Proti Jablonci to byl přeci jenom jiný zápas, kde měla Slavia jasně navrch a dala spoustu branek. Na devítku je u obránců třeba přidat i něco dopředu, i když uznávám, že včera se to moc nedalo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Alanor (admin)     před 11 lety 12.05.2013 12:22 |  
        0 0

        A pořád lepší než hodnocení Sportu, kterému se skutečně musím smát. Zvlášť známky pro Bortela, Hubáčka a Dostála jsou úplně mimo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          th     před 11 lety 12.05.2013 12:56 |  
          0 0

          Co se Spartu týče, máš pravdu. Souhlasím i s tebou v tom, že na 9 je potřeba ''něco navíc'', 70 minut v deseti bez obdrženého gólu i zásadní gólovky něčím takovým pro mne je, IMHO to ''něco'' nemusí být zrovna v ofenzivě. Třeba ten Dostál, o kterém se tu 3 sezony traduje, že na základ je to v lepším případě s odřenýma ušima a na už víc nemá a mít nebude, navíc poprvé v Ačku nalevo, tak ejhle ubránil naši ''repre''. Že sem tam prošel centr a že to bylo prvních 15 minut trochu syrové v souhře se stoperem, pochopitelné, ode mne klobouk dolů před ním.

          Přestože to nebyla z naší strany kanonáda a krasojízda, myslím, že v Plzni to byl náročnější zápas a hodnotnější výkon než proti Jablonci (ve více stránkách hranice schopností hráčů prověřil víc), takže jestli bych některém dával některým jedincům devítky, tak tady. Jenom drobný rozdíl v pohledu na věc, nic zásadního.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Kornovo     před 11 lety 12.05.2013 13:07 |  
            0 0

            tak mily juhar rikal,ze si neni vedom chyby a udelal by to pry klidne znovu.dal bych mu taky loktem do zatylku,zmrdovi at vidi jak to je prijemne.doufam, ze mu daji treneri poradnou sadu

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              Alanor (admin)     před 11 lety 12.05.2013 13:14 |  
              0 0

              Když čtu tvoje přípsěvky, tak snad začínám pomalu s láskou vzpomínat na Jiřího, který byl alespoň vcelku slušný a aspoň byla s jeho nápaditými myšlenkovými konstrukcemi sranda. To, co sem píšeš ty, je bezduché bahno.

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                naplavnik     před 11 lety 12.05.2013 13:43 |  
                0 0

                a já proto alanorem nevím, zdali reakcí na tyto cinty neztrácíš zbytečně drahocenný čas... :-) přeci jen jsou tradičně internetové diskuse ventilem lidské malosti, hlouposti a hrubosti, tedy v případě mnohých toho jediného, čím disponují...

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 12.05.2013 13:24 |  
              0 0

              Tak to já bych ýtýho ještě kopnul mezi nohy aby se měl proč válet.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              brotheus     před 11 lety 12.05.2013 13:30 |  
              0 0

              Loktem? Videl jsi ten zapas vubec? Juhar se po nem ohnal dlani a na miste Horvatha, kterej okolo 80 kil nejspis mit bude, bych se za ten pad opravdu stydel. Rad bych se dockal casu, kdy fotbal bude sport pro chlapy a rozhodci budou k nejakymu polehavani a detinskymu postuchovani slepi.

              Zaroven ale musim zopakovat, ze Juhar je pitomec a za jeho vyrok "nic si nevycitam" by mu meli puvodne zamejslenou pokutu zdvojnasobit.

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                Fallen (přítel SN)     před 11 lety 12.05.2013 14:15 |  
                0 0

                Prosimvás, jaký ohánění, jen ho za ten zátylek odstrčil. Dyť ani nedostal ránu.

                • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                  janko (přítel SN)     před 11 lety 12.05.2013 14:22 |  
                  0 0

                  Presne. Zadna rana, po tomhle upadne jen spatny herec.

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                bongor     před 11 lety 12.05.2013 18:45 |  
                0 0

                Chce to nebýt slepí,naopak okamžitě trestat povaleče.Trávník není gauč.A Juhi není nějaký velký myslitel,to je jasný,vždyť víš odkud k nám přišel a tam je to přece normální.Bezvadně tam třeba pasuje ten vlezdořiťka Vácha.Poslechni si jeho řeči a budeš se divit,jak ho vůbec mohli k nám vzít.Juhara bych netrestal vůbec,bouchly v něm saze.nic jinýho.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              janko (přítel SN)     před 11 lety 12.05.2013 14:26 |  
              0 0

              Nikdy bych se nesnizil k tomu abych vlastnimu hraci nadaval do zmrdu. Ale chapu te, neni moravak a neprosel sigmou nebo slovackem...

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              subHuman     před 11 lety 12.05.2013 22:24 |  
              0 0

              Trvate na tom, co jste napsal? Pokud ano, je tohle posledni Vas prispevek, na ktery reaguji. Zumpa.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            bongor     před 11 lety 12.05.2013 13:13 |  
            0 0

            No ten Dostál mě tedy moc příjemně překvapil,patřím mezi ty,kteří ho odepisovali a kaju se.Jestli ten hoch takhle zahraje vícekrát,tak klobouk dolů.Je to takový dítě Petrouše a na jeho podržení proti všem se projevuje Petroušova předvídavost Ale Čontovi bych tu devítku dal určitě,pochytal nebo vyrazil děsně moc centrů,nebyly tam díky naší obraně skoro žádné tutovky,ale na nervy brankáře to musel být pořádný záběr.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              naplavnik     před 11 lety 12.05.2013 13:46 |  
              0 0

              bongore, mně je dostál svým způsobem sympatický, rozhodně mám za to, že pro úspěch a svůj výkon udělá jako jeden z hráčů nejvíce. přesto jsou ony okamžiky, kdy je v akci, pro mne ty nejvíce stresující... ale pokud si bude nadále počínat jako proti plzni (kdy jej tam zase moc nevětrali), tak nebudu mít námitek.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    spino     před 11 lety 12.05.2013 12:08 |  
    0 0

    Zaslechl jsem, že k Petroušovi si ve volném čase jezdí pro rady Pavel Vrba. :)

  5. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    no-nick     před 11 lety 12.05.2013 12:47 |  
    0 0

    Zdravím,
    zápas jsem viděl z druhé řady od rohového praporku vedle plzeňského kotle, takže mám nejspíš trošku zkreslené představy. Souboje Petráka a Dostála jsem měl jako na dlani, ale celkově ze hry jsem moc neměl. Potřeboval bych to vidět z většího nadhledu, a to ne obrazně, ale doslova (v programu čtsport jsem nenašel, že by měli opakovat, nevíte někdo, kde se to dá vidět?). V hodnocení defenzivní části bych rozhodně souhlasil, to byla paráda. Dopředu to bylo horší. Balon se nám moc podržet nepodařilo, vyjma pár akcí Kisela, i Fenin snad každý balon zalepil a neztratil (to on vysílal Mičolu?), jinak spíš než nebezpečné protiútoky jsem viděl zbytečné ztráty. Škoda vyloučení, zápas mohl vypadat jinak, ale výhra velmi cenná (o vyloučení jsem neměl pochyb, přišlo mi naprosto jasné až do chvíle, kdy mi psala ségra, která sledovala zápas v tv, co si o tom myslím - v tu chvíli jsem znejistěl:)). Chápu, že když se venku vede a hraje se v deseti, nikdo se dopředu nepožene. Dnes mi to přišlo trošku Radovské s tím rozdílem, že se bojovalo a dřelo o každý balon. Hezky to zhodnotil Petrouš, prý těžký zápas a příště snad nabídneme i trochu něco oku lahodícího - nevidí jen body, ikdyž je za ně rád.

    Jak jsem psal, dozadu velká paráda od všech, dopředu se mi líbil hlavně Kisel, do svého vyloučení aktivní Juhar, v jedné akci Škoda (jinak bych ho do nebes nevynášel, ale dost pravděpodobně jsem na něj prostě zasedlej), Fenin dobře podržel balon, Mičola tam měl povedenou střelu z brejku, jinak to bylo hlavně o defenzivě.

    Ale jak praví klasik, dúležitý jsou body, na všechny ostatní se vyser:)

    Ještě jednou zmiňuju, že jsem neseděl na ideálním místě, za své hodnocení ruku do ohně nedám, může být jaksi scestné:)

  6. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Philliip     před 11 lety 12.05.2013 13:01 |  
    0 0

    Po zápase s Jabloncem jsem se zdržel nějakého hodnocení a čekal jsem, jak na svůj výkon mužstvo naváže v Plzni. Jsem opravdu spokojený s tím co pod Petroušem mužstvo předvádí. Nemá cenu hodnotit fakt, že jsme nebyli směrem dopředu příliš aktivní. Plzeň je v současnosti co se hráčského kádru týče, sehranosti a zkušenostmi s velkými zápasy někde jinde. Hrát u nich 70 minut v deseti, to se prostě muselo projevit na tlaku Plzně. Ale kolik si vypracovalo velkých šancí? 1-2 možná. To jsme si vypracovali taky. Nejdůležitější je ale to, jakým způsobem jsme si pro vítězství došli. Takhle týmový, bojovný a soudržný výkon nepamatuju. Klobou k dolů jak před hráči, ale také a zejména před trenérem Petroušem. V takovém zápase najednou dokážu odpustit pokaženou přihrávku, protože ti hráči jezdí, ti hráči mají chuť hrát. V zápase s Jabloncem jsme ukázali, že hrát ofenzivně umíme, v Plzni, že umíme také spolehlivě bránit.

    Krátce k Radovi. Je vidět, že pokud něco pro hráče udělal, tak že je dokázal dobře fyzicky připravit na sezonu. Bohužel tím v mých očích jeho přínos pro tým také končí. Petrouš mužstvu vnesl přesně to, po čem jsem tu volal. Dodal mužstvu klid, sebedůvěru, motivaci a chuť do fotbalu vůbec. Ale nejen to, je vidět, že ví, co chce s mužstvem hrát a rozumí tomu i samotní hráči. Nebojí se posadit na tribunu Skácela nebo Fenina a do základu dá u mnoha fanoušků neoblíbeného Dostála. A Dostál oba zápasy zvládl velmi dobře. Takhle můžeme mluvit téměř o každém hráči (viz hodnocení redakce). Vyzdvihnout pochopitelně musíme gól Škody, to byla fotbalová nádhera, rychlost, nebojácnost, skvělá střela. Petrouš také velice rozumně nakládá se střídáním. Mičolovi tahle role vyloženě svědčí a dokáže naší ofenzivu oživit na poslední minuty. Stejně tak Petrák dokáže svým příchodem vyztužit záložní řadu a jako čerstvý hráč odvede spoustu práce.

    Už teď se těším na další zápas, to je něco, co se mi poslední měsíce příliš nestávalo. Když se zamýšlím směrem do příští sezony, vidím hlavní prioritu v tom, aby trenérské duo Petrouš - Knoflíček zůstalo u A mužstva. Nejde o tom, že dokázali 2x vyhrát, ale především o tom, že to mužstvo dokázali zvednout, jejich práce dává smysl a je vidět, že to umí ocenit i hráči. Pokud v minulosti byl Petrouš jen jako jakási záplata na pár zápasů, nyní si smlouvu rozhodně zaslouží. Mužstvo pod jeho vedením má velký potenciál a při vhodném doplnění do příští sezony se můžeme dočkat konečně atraktivní hry a boje o pohárovou Evropu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      naplavnik     před 11 lety 12.05.2013 13:40 |  
      0 0

      s hodnocením vlastně souhlas, jen bych čontovi a juharovi přidal bodíky... tomu, že šlo o vzájemnou šťouchanici, jenže jeden z nich to přisimuloval, netleskám, ale bylo to evidentně fifty-fifty (loket do hrudníku, políček na krk, btw pokud jste ve výdechu, tak v tu chvíli je loket do hrudi daleko nepřijemnější, než cukanec do krku). ale rozhodčí si na to počkal a v trendu navázal na tendenčně foukaný zápas na podzim, ale možná mi při tomto úsudku chybí soudnost... ;-)

      jinak k tomu radovi, krom straky (což byl do nebe volájící nesmysl) dávám každému (hráči, trenérovi) čas na to, aby se adaptoval (tedy pomyslnou 100 denní lhůtu hájení). nicméně v jeho případě (a psal jsem to pak hned na začátku zimní přípravy) byl jeho přístup evidentě kotraproduktivní. jeho schopnosti dostávat řadu hráčů pod psychickou deku v průběhu přípravných zápasů, které jsem si dovolil v mrazech sledovat, nemohl přinést nic dobrého. vzhledem k tomu, že se dílem osudu profesně zabývám poznáváním lidí, bylo mi docela jasné, že s jeho přístupem k jednotlivým hráčům výsledky být nemohou, a tedy ani kloudná hra. a že jej tedy mužstvo nejspíše pod kuratelou starších vyštípalo, je dnes po dvou odehraných zápasech po puči jasné. ale jak káže machiavelli, ospravedlitelné musí být cíle, nikoli prostředky jejich dosažení, proto změnu vítám a jsem smutný z toho, že přišla až nyní...

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 12.05.2013 15:49 |  
        0 0

        Clověče to by tě Slávka mohla angažovat, vždy když bude hledat nového trenéra když ti to bylo tak jasný.Teda že by ho vzali na zkoušku na těch 100 dní a ty by jsi jim to pak vyjevil zda ho angažovat či ne :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          naplavnik     před 11 lety 12.05.2013 20:05 |  
          0 0

          hmm, fajn, nemá někdo číslo na AŠ? ;-) jinak splést se může kdokoliv, pletu se samozřejmě i já, ale v případě rady jsem udeřil řebíčka na hlavičku...

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Pepino44     před 11 lety 12.05.2013 19:28 |  
        0 0

        Tak s tím psychickým deptáním během zimní přípravy naprosto souhlasím, vzpomínám si na jeden zápas zimní ligy,kdy tak deptal Fenina svými pokřiky na jeho osobu,že jsem to již nevydržel a zařval jsem na Radu-"proboha nech ho už být". Nepřišlo mi totiž,že by psychicky labilního hráče jako je Fenin nyní, toto mohlo nějak povzbudit. Jinak pod Petroušem je v mančaftu asi trochu jiná atmosféra a na hře je to vidět.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Tomis68 (přítel SN)     před 11 lety 12.05.2013 14:15 |  
    0 0

    Tak se s pokorou omlouvám Dostálovi, jehož jsem pod dojmem počtu centrů z pravé strany odsuzoval. Po zhlédnutí záznamu na webu ČT, kdy jsem se na něho zaměřil, musím uznat, že si svoje odehrál a to spolehlivě. S výrokem, že úniků přes něho bylo početně nemnoho (a hlavně procentuálně málo), po opětovném zhlédnutí souhlasím. Řešil to většinou v klidu a vhodně (řekl bych, proti týmu kalibru Plzně lepší destruktiva, než v rohu něco vymýšlet a riskovat). Taky je pravda, že Plzeň to zkoušela prakticky 90 minut jen přes něho...

    Co se týče hodnocení, zvýšil bych o 1 Kiselovi, Gecovovi a snad i Petrákovi, naopak u Vošahlíka bych dal spíš 5...

    Gecov, jako by pod Petroušem ožil a konečně prokazuje kvality. Kisel, až skončí, nám bude hodně chybět - jak v kabině, tak na hřišti...

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Pepino44     před 11 lety 12.05.2013 19:34 |  
      0 0

      Tak Gecov prostě hraje svojí hru,jeden kohout na jednom smetišti. Za Rady,kdy hrál s Petrákem vedle sebe a Rada jim nedokázal vysvětlit co kdo má hrát tím trpěl nejenom Gecov,ale i Petrák. Já si myslím,že oba mohou hrát spolu,ale Petrák se bude muset tlačit více dopředu a rozehrávat. Má na to,to bylo vidět na pěkné přihrávce na Mičolu.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Elanius     před 11 lety 12.05.2013 14:37 |  
    0 0

    Posledních pár kol si kladu stejnou otázku jako Alanor - Jak to bude s Kiselem?

    Na začátku sezony jasně řekl, že se jedná o jeho poslední. Na druhou stranu pokud jeho výkony srovnáme například s druhým středním záložníkem Zmrhalem, vyjde Kisel lépe ve všech oblastech. Jeho technická kvalita, bojovnost, rychlost, nasazení a fotbalové myšlení jsou pořád v rámci našeho týmu nadprůměrné.

    Na jednu stranu bych rád v příští sezoně v naší záloze viděl pravidelně nastupovat Šimečka (kterého považuji za lepšího než právě Zmrhala) a další hráče, ale když bych si letošní sezonu představil bez Kisela, tak určitě ještě bojujeme o záchranu.

    Za ideální řešení bych považoval setrvání Kisela jakožto hráče pro střídání, který by takříkajíc kryl záda mladým klukům, navíc by jistě stále měl i pozitivní vliv na kabinu.

    Co si o tom myslíte vy?

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      fredydj (přítel SN)     před 11 lety 12.05.2013 14:52 |  
      0 0

      Kisel ještě zůstat 1 sezonu + intenzivně hledat a již v létě přivést náhradu (cizinec, nebo zapracovat mladý)

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 12.05.2013 14:56 |  
      0 0

      Já jsem po rozhovoru s Držmíškem a s tím, co říkal Kisel do novin, předpokládal, že ještě sezonu hrát bude. Teď mám ale zase informace, že prý už ne. Tak uvidíme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      bongor     před 11 lety 12.05.2013 15:16 |  
      0 0

      Já myslím,že máš pravdu.Má tisíce zkušeností a ty by měl předat svým nástupcům.Pokud by to byl někdo z juniorky,tak by to i perfektně zapadalo do jeho budoucího postu,šéfa výchovy mládeže pro Slavii.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 12.05.2013 15:59 |  
        0 0

        Já se jen obávám že v létě dojde k větší fluktuaci hráčů a bude se to znova sehrávat,přijde další konsolidační sezona.Jenom uvažované odchody Conka,Nitrak,Vosa ma hostovačku,Karol možná konec,Skácel o ničem,Fenin bez formy,Dobrotka tam se obavám jak na tom bude zdravotně.Tito hráči mě napadli ted z voleje.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          klimi     před 11 lety 12.05.2013 16:34 |  
          0 0

          Jakej odchod Nitráka a Čonky? Kdo o tom uvažuje???

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 12.05.2013 18:09 |  
            0 0

            Prej mají jít ven,psalo se to určitě tady a možná i na ofiko diskuzi.Samozřejmě jsem nezkoumal od jakých tajemných zdrojů to pisatelé mají.Tak to prosím tě taky tak ber.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              bongor     před 11 lety 12.05.2013 18:39 |  
              0 0

              Mohlo to bejt i naše proslulé sluchátko.

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                Meny     před 11 lety 12.05.2013 20:14 |  
                0 0

                Ano, o odchodu zmiňovaných hráčů se mluvilo, nicméně samotní hráči, kterých se to týká, nemají o nějakém přestupu vůbec tušení a v jednom případě můžu potvrdit, že ani odejít nechce

                • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                  Elanius     před 11 lety 12.05.2013 20:50 |  
                  0 0

                  Mám pocit, že s tou informací přišel slaviator, takže bych to s důvěryhodností neviděl nijak dramaticky ...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                    edenian     před 11 lety 12.05.2013 21:09 |  
                    0 0

                    No no...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                    fredydj (přítel SN)     před 11 lety 12.05.2013 22:22 |  
                    0 0

                    subHuman a Miross :)

                  • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                    subHuman     před 11 lety 12.05.2013 22:31 |  
                    0 0

                    Conka ano, Nitra zatim ne.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                    slaviator     před 11 lety 16.05.2013 23:24 |  
                    0 0

                    tak to máš špatnej pocit...

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      subHuman     před 11 lety 12.05.2013 22:29 |  
      0 0

      Jeste za Rady byl Kisel 100% rozhodnut skoncit a hleda se za nej nahrada, pokud vim, jedna se o hrace z ceske ligy. Nicmene doufam, ze skonci jen Hub a Kajo si to jeste rozmysli.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Elanius     před 11 lety 12.05.2013 23:14 |  
        0 0

        Podařenej závěr sezony by mohl být dobrou motivací k tomu to ještě rok zkusit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        janko (přítel SN)     před 11 lety 13.05.2013 08:44 |  
        0 0

        Ale nebude to to hovado matějovský jak o tom spekulují novináři....

  9. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Borris     před 11 lety 12.05.2013 15:35 |  
    0 0

    Nazdar gladiátoři :-) tak jsem dobil baterky po návratu z Plzně který byl v 5 ráno, konečně mám čas a napíšu své dojmy. Nebudu tentokrát hodnotit jednotlivce. Protože komplet celá desítka hráčů a i všichni náhradníci co šli do hry, podali naprosto precizní týmový výkon, ukázali že mají srdce na správném místě a nechali tam naprosto všecko! Vůbec nevím co víc k tomu dodat, byl to famózní týmový výkon. Tady ani nejde vyzdvihovat jedince. Možná snad jedině bych vyzdvihl Čontyho a stoperskou dvojičku. Ano i Hubáčka! Já jeho veliký kritik. Ale objektivita mi myslím nechybí a umím uznat když předvede super výkon. Sice je to řidký jev, ale včera mu to náramně sedlo! Spolu s Bortelem a Čontou ńaprosto vládli v našem pokutovém území a kažého narušitele nemilosrdně spacifikovali!

    A teď k samotnému zápasu. Můžeme se jen dohadovat jaký by byl sled událostí kdyby se nenechal Juhar pitomě vyloučit. Ale já jsem naprosto přesvědčený že by jsme si to s Plzní rozdali na férovku, že bychom rozhodně nebyli zalezlí, byl by to velmi pěkný fotbal a vyhrál by ten lepší. Ale bohužel Juhy tu čevenou dostal a tak se to už s jistotou nedozvíme. A ta samotná červená? No co k tomu dodat? Od Juhara neskutečná hovadina. Ten zápas do té doby normálně plynul, žádné emoce tam nebyli, tak dost dobře nechápu proč rozhodčímu takhle dával záminku ho vysypat. Juhy hrál do té doby moc dobře, jeho náběhy ve sprintu dopředu, byli opět nebezpečné a vypadalo to že naváže na Jablonec. A pak taková chujovina. Druhá věc je, že ještě předtím do něj strčil i Horváth a že pak upadl jak kdyby měl 13 kilo i s dresem. Juhar hojen tak popostrčil a on se skácí jak kdyby dostal direkt od Klička. Výstižně to někdo napsal na jedné diskusu. Že od tlačenky s chlebem by se Horváth takhle odstrčit nenechal :-) Měli být oba ohodnoceni stejně. Oba žlutou a byl klid. Nechci spekulovat o tom jestli to byli nějaký Paclíkovi či Berbrovi notičky. Já myslím že nebyli, jinak by jsme si tři body rozhodně neodvezli. Prostě chyba sudího který se nechal Horváthem zmystifikovat a bohužel tím pokazil zápas, který mohl být pohledný a z obou stran útočný.. Po vyloučení pak již následoval ten zmiňovaný precizní týmový výkon, který opět dal jasnou odpověď těm chytrákům především z deníku sport, že v Radovi ten problém nebyl. Dovedete si představit, že by takovýhle výkon co včera nebo před týdnem kluci podali pod Radou???? Já teda vůbec. Pod Radou by jsme se včera sesypali jak domeček z karet a Plzeň by nás roztřískala. Ten mančaft opět dokázal že patří kvalitativně uplně jinam, jen to z něj dostat a určit správný styl hry! A Petrouš ukazuje že je na nejlepší cestě to dokázat! Kdo byl v Příbrami, tak dobře ví o čem píšu. Když jsem včera na klucích viděl to odhodlání a jak se po tom vyloučení zdravě nasrali a semkli. No to nemělo chybu! Kdo by to snad chtěl degradovat tím že jsme se většinu času jen bránili. Tak za prvé, za to může jen a jen to vyloučení, jinak by jsme Plzni dávali kouř i směrem dopředu. A za druhé, kdyby jsme to v deseti proti Plzni otevřeli, to by byla hotová sebevražda.

    Plzeň měla sice místy dost veliký tlak a ty její kleště nás pěkně svírali, ale nerezultovali z toho vlastně žádné loženky do žádných jsme je nepouštěli. Buď jejich střely zblokovala skvělá obrana a ve většině času lítali hlavně centry které famózně sbíral Čonta a nebo stopeři Bortel s Hubáčkem. A na konci už bylo vidět že je Plzeň hodně nervózní, ztráceli dost míčů i díky našemu skvělému napadání a že jsme k nim natěsno přistupovali a z toho rezultovali asi tři naše nebezpečné kontry. Při nich už bylo vidět že toho kluci mají plné kecky a chtějí hlavně natáhnout čas. Ale jsem si jistý že jinak by jsme je z některýho z nich ztrestali. Takhle už ale bylo vidět že kluci toho mají naprosto pochopitelně plné kecky a že se vidali opravdu ze sto procent. I tak doufám že Plzeň své tažení za titulem dotáhne a tahle jejich ztráta na tom nic nezmění. Kamarádovi z Plzně jsem před zápasem jasně říkal že jim titul přeju, ale že na place jim to nedáme zadarmo, že jsme si přijeli pro body a ať si titul uhrajou jinde! Nebyli jsme včera žádný vyslanci rumunů, ty nesnášíme a pevně věřím že dneska Bolka bude hrát i za Dosoudila a vyrabujou ty zmetky i podruhý! My jsme včera přijeli za sebe a za sebe jsme i vyhráli! A rudý bídy nás nezajímají.

    Jinak jsme včera taky s dalším kamarádem slávistou co jsme vyrazili z hodně koutů poznali ( ne teda přímo osobně my naštěstí ), že nás slávisty v Plzni opravdu nesnášejí. Mě to na jednu stranu mrzí, že se zase zbytečně snaží pár bezmozků jak na naší tak na plzeňské straně rozdmýchat nějakou nenávist. Mě se třeba jinak líbí jak Plzeň hraje, v evropě jim fandím a titul na úkor rumunů jim přirozeně přeju. Na jednu stranu chápu nenávist Plzeňáku. Ten fanoušek Plzně co dostal tou dlažebkou od toho vymatlance ( nebudu ho nazývat slávistou, protože to nebyl fanoušek Slavie ale s prominutím naprostý kretén ), totiž jak mi řekl ten kamarád z Plzně leží stále připoutaný na lůžku a oslepl. Je to táta od tří dětí.... Je mi z toho smutno a stydím se za to, že to způsobil někdo kdo má tu drzost se hlásit ke Slavii. Touto cestou zároveň přeju tomu fanouškovi Plzně ať se v rámci možností uzdraví a ať se z toho dostane a jeho rodině přeju hodně sil aby to zvládli. Mrzí mě že nás kvůli pár dementům v Plzni takhle nenávidějí. Jak mi potvrdil ten kamarád, dřív bylo naprosto běžné že slávisté mohli v Plzni chodit v dresech třeba i na hlavní nebo protější tribunu. Teď to bohužel už není možné. Tak toť moje dojmy ze včera.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      jarodo57     před 11 lety 12.05.2013 17:04 |  
      0 0

      Přesný.Všechno dle mého také.Bortel,Hubáček,Čonto.Výborný až na první desetiminutovku pro mě velké překvapení Dostál,Škoda dřel do úmoru a ten gól.Takhle se hraje za Slávii.O červené si myslím totéž a Horváth je a zůstane řezníkem a měl dostat teda také kartu(žlutou).O červenou si koledoval Procházka(2 fauly na Kisela zaváněly na žlutou a k tomu ještě kecání) a Řezník .V tomto pohledu jim rozhodčí pomohl,ale spíše ve smyslu,že budou v závěru ligy moci hrát.Ale ten lajnový na pravé straně mával výborně a proto na něj po zápase ten blbeček sparťanskej Limberský vyletěl.Nezbývá jen dodat Kluci děkuji.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Narmer     před 11 lety 12.05.2013 17:28 |  
      0 2

      Taky doufám,že Plzeň to dotáhne k titulu.Nesetkal jsem se ještě se slávistou,kterej by přál titul rudejm na úkor Plzně.
      Až do včerejška na těchto stránkách...
      Pro mne absolutně nepochopitelný.Křiváci z Letný nám sebrali takovejch 6-7 titulů lévarnama v zákulisí a oni jim přesto fandí...

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        bongor     před 11 lety 12.05.2013 18:36 |  
        0 0

        Nevím,kdo to je,že jim může fandit.K těm 6-7 si Narmere ještě několik připočti.Při tom nezapomeň na důležitý "detail".Totiž plno kluků,co k nim přestupovali,tam šlo pochopitelně za penězma.Stačí několik levot zpočátku mise,získat finanční předstih a potom už to jde samo.Třeba by jich tak polovina šla k nám,kdyby v rumunsku nebylo o tolik víc peněz,získaných na náš úkor.Mohli tady být i takoví,co jim teď nemůžeme přijít na jméno,třeba i ten Méďa,nebo Petr Čech a mnoho dalších.Myslím ,že nejlíp to řek Limberský a ten se musí vyznat,zná to tam.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Narmer     před 11 lety 12.05.2013 19:09 |  
          0 2

          Nějakej nick Tom,kterej je plnej nenávisti k Plzni,tak přeje Spartě...a jinej slávista to sleduje v televizi se sparťanem a prej je to úžasný,když nám sparťan fandí...)))
          Pamatuju,že Čížek už byl jednou nohou u nás,stejně jako Zdeněk Svoboda a o Grygerovi ani nemluvě.O něm dokonce už noviny psaly,že jde k nám.
          Limberský to řekl dobře,ale přehnal to s tím počtem...

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            bongor     před 11 lety 12.05.2013 19:51 |  
            0 0

            Limba to opravdu přehnal,spletl se o jeden titul

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        th     před 11 lety 12.05.2013 21:31 |  
        0 0

        Nevím sám, jak to říct, mě je to nějak úplně lhostejno, jestli to bude ta pravá sralta z Letné nebo banda vzdorosraťanů exulantů v Plzni, kteří toho titulu docílí ne jinak než použitím všech tradičních sralťanských metod vč. těch zákulisních a za projevů verbálních i jiných plných opovržení a neúcty k soupeři taktéž obvyklých na Letné. Jak jsem si před tímto zápasem říkal, že bych tenhle postoj možná mohl mírně korigovat (kvůli tomu, jak se hlavně stadion a taky i Horváth postavili k pokřiku Jude Slavie v minulém kole), tak mě to zas po pár minutách zápasu rychle přešlo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Betynka58     před 11 lety 12.05.2013 22:26 |  
          0 0

          Vidím to tak nějak stejně. Jestli získá titul ten nebo ten, je mi víceméně šumák, tak jako tak to bude tak trochu cinklý. Správně to řekl Petrouš, když se ho ptali, co říká na to, že pomohli Spartě. Jasně řekl něco v tom smyslu, že má Spartu u zadku, že ho zajímá jen výkon slávistů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      bongor     před 11 lety 12.05.2013 18:59 |  
      0 0

      Ahoj Borrisi,napsal jsi to moc hezky,hlavně mě těší,že sis povšimnul
      jak to tam Hub bekoval,to snad ani nebyla pravda,ten kluk hrál jako by ani nestárnul.Vedle něj další skvělý Bortel a nejvtší překvapení včerejška,Dostál.
      S tím plzeňákem to je hrozný,udělal to nějakej superdebil a že se hlásí k našim barvám,to je neskutečný.Zasloužil by rozbít hubu,my jsme nikdy nebyli na této úrovni a ani nadále nejsme a nebudeme.
      Ten blb si nezaslouží nic jiného než aby byl z našich řad vyhoštěn,česky řečeno exkomunikován.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        th     před 11 lety 12.05.2013 21:05 |  
        0 0

        Vyhostit našich řad řeší jen půlku problému, to věděli už naši předci a tak řešili podobné problémy v zájmu smíru mezi společenstvími (rod, obec atd) ještě elegantněji. Najít, chytit, svázat, strčit do pytle a odvést od Plzně, tam jim ho nechat, ať si s ním dělají, co chtějí.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    no-nick     před 11 lety 12.05.2013 17:01 |  
    0 0

    Jablonec další ztráta. To je k vzteku, jak málo nám k poharum bude chybět.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Elanius     před 11 lety 12.05.2013 17:05 |  
      0 0

      Bude nám chybět hodně. Postupovat bude pouze třetí tým a ztráta na Liberec je veliká.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        no-nick     před 11 lety 12.05.2013 18:30 |  
        0 0

        Máš pravdu, už jsem to bral, ze jde i ctvrtej.

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Ferguss     před 11 lety 12.05.2013 21:00 |  
        0 0

        Počkej, a jak je to když Liberec vyhraje pohár a zároveň skončí třetí? Do evropských pohárů jde čtvrtý z ligy nebo finalista poháru?

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          quelhar (admin)     před 11 lety 12.05.2013 21:02 |  
          0 0

          Liberec z poharu vypadl, takze uz to neni relevantni, ale sel by ctvrty z ligy.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    petrjir     před 11 lety 12.05.2013 17:07 |  
    0 0

    Jen bych chtel neco rict ke smlouvam Contofalskyho a Kisela. Contofalsky tu ma smlouvu jeste rok. Byl s nim online rozhovor na deniku Spart a psal, ze ma do leta 2014. Bud si to spatneprecetl pri podpisu smlouvy, kdyz zrovna s Rebickem chlastali nebo musel prodlouzit, protoze vim,ze psali. smlouve do leta 2013. A ke Kiselovi se vyjadrocal Kusy, ze o zadnym jeho konci nic nevi, ze se pry koncit nechysta.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 12.05.2013 19:22 |  
      0 0

      Myslel jsem, že Čonto má smlouvu ještě na podzim a pak už ne. Jsi si jistý?

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          bongor     před 11 lety 12.05.2013 21:48 |  
          0 0

          Mám obavu,že nás ta výhra může ještě pěkně mrzet.Bída vyhrála nad Bolkou a už zase čtu jejich oslavné básně.Nic o tom,že jsme jim zachránili krk tedy nečtu.Zase platí jedno z lidových přísloví a to čiň čertu dobře.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            janko (přítel SN)     před 11 lety 12.05.2013 22:06 |  
            0 0

            Ale prdlajs, jak už tu psal Quelhar, s oběma máme stejnou bilanci, takže jsme se zachovali naprosto férově. Jestli se chce ten rudej přitloustlej bezmozek z plzně mazlit s pohárem, tak může, stále má dva body náskok a nás může hřát pocit, že nejsme takový prasata jako rudá bída co jim to před lety na úkor Jihlavy nechala.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              slaviator     před 11 lety 12.05.2013 22:10 |  
              0 0

              ...na ukor Jihlavy nechala a jak se ukazuje, boží mlýny melou - nyní je na jejich úkor Plzeň lepší tým, Sparta za posledních šest sezon vyhrála jeden jedinej titul, a Jihlava tuto sezonu odstartovala miniserii neuspěšných zápasů, které Spartu (věřím) budou po 30.kole mrzet...

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 12.05.2013 22:12 |  
            0 0

            když takhle nejde myslet. Přát si prohru Slavie, aby Sparta nevyhrála titul? To odmítám!

            My teď hrajeme sami za sebe, za nikoho jiného, v Plzni to byla hrozně cenná výhra, to tým ještě víc nakopne, povzbudí, třeba to pomuže zrušit ten mindrák ze zápasů venku atd. Koukejme na Slavii a ne na boj o titul.

            Navíc prohrát jen aby Sparta nevyhrála titul, to mi přijde skoro jako podplácet, to už není daleko k cinklýmu jaru. Sparta je arci rival, ale nevidím důvod z ní mít mindrák, hezky at se o to Sparta a Plzeň utkají na férovku v posledních 3 kolech. Já jsem naopak rád, že SKS ligu zdramatizovala, oba ty týmy nemusím.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              Betynka58     před 11 lety 12.05.2013 22:41 |  
              0 0

              Zlatá slova, mluvíš mi z duše, sám bych to líp nenapsal. Jestli by někoho měla ta naše výhra na konci mrzet, tak Plzeňáky, rozhodně ne slávisty.

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 12.05.2013 23:02 |  
                0 0

                Přesně tak. Je mi jedno, komu se jak daří, mně zajímá jen Slavia. Vybírat mezi Spartou a Plzní je jako vybírat, jestli je lepší nacismus nebo komunismus.

                • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                  Narmer     před 11 lety 13.05.2013 17:56 |  
                  0 2

                  Jak může slávista napsat,že mu je jedno,jestli vyhraje titul Sparta nebo někdo jinej?
                  To snad není možný!Máte lidi tak krátkou paměť,že už nepamatujete ty rudý levárny,který zrovna nás stály spoustu titulů?Nebo kvůli nízkýmu věku si to pamatovat nemůžete? Plzeň nás o nikdy žádný titul nepřipravila.....
                  Jak je tohle krátkozrakej pohled!Sparta udělá titul,nějakou náhodou se dostane do LM a zase se rozjedou.
                  Teď mají dost problémů a ty by se prohloubily,kdyby nezískali titul.Proto je pro nás důležitý,aby neuspěli.
                  A z Plzně strach nemám,protože ona dlouhodobě na špici nebude.To srovnání s komunismem a nacismem je hodně hloupoučký...

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              bongor     před 11 lety 12.05.2013 23:04 |  
              0 0

              Tak si přečti ,co jem psal před zápasem.Nejlepší by byla remiza.Jsem rád ,že jsme vyhráli,samozřejmě.Jenom když vidím ty nafoukané vejtahy,jak jim otrnulo,jenom díky nám,protože jinak by jim nepomohla ani svěcená voda,tak mi to prostě vadí.

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                Huzgi (přítel SN)     před 11 lety 13.05.2013 00:54 |  
                0 0

                Ale ono nám slávistům asi vadí i vytahování nafoukaných vejtahů z Plzně, zvláště těch prolezlých Spartou. A obzvlášť, když podle různých náznaků právě Plzeň současnosti provádí přesně to, co nám na Spartě v její minulosti nejvíc vadí. Přát Plzni při současné nadstandardní přízni rozhodčích je stejně obtížné jako přát Spartě. Loni jsem měl radost, že to nakonec nebyla ani Sparta ani Plzeň. Navíc je Jirka Štajner slávista a sympaťák. Letos to holt musíme nějak překousnout a příští rok se vrátit do hry.

                • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                  vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 13.05.2013 08:31 |  
                  0 0

                  Oboje je zlo ja volím to menší :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                  bongor     před 11 lety 13.05.2013 10:22 |  
                  0 0

                  Jirka je sympaťák a umí.Má to jednoduchý,vychovala ho Slavia Praha.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Petr9608     před 11 lety 13.05.2013 06:18 |  
    0 0

    Jinak tedy s tim útokem na poháry příšté rok, to bude těžké. Pokud z ligy, tak někdo bude muset trochu ustoupit. někam k 5. místu?

    Ale kdo? Sparta? Pochybuju. Plzeň? Také pochybuji

    Liberec se dostal z podzimní potitulové kocoviny a je to nyní možná nejlepší tým ligy. Pokud si udrží kádr, tak se příští sezonu zase může bojovat pod Ještědem o titul. Jsem také zvědav, jak si povede v EL (snad se tedy dostane), byl by to pro mne nejvíce sympatický tým z těch 4 českých.

    To jsou 3 týmy = 3 ligová místa zaručující postup do Evropy. Jakoby v té lize nebylo místo na nějakou "štiku"

    A pak "druhá cesta". A cesta dosti strastiplná. Představa, že bysme jsme třeba smolně na penalty prohráli finále poháru a jen díky tomu bysme se zase do EL nedostali, to by mi snad bylo do pláče. I přes ty odvetný zápasy ten pohár zkrátka je více o náhodě...

    Pak jsou tu samozřejmě možný konstrukce typu 4. z ligy / poražený finalista do EL, ale na to nelze spoléhat. Celkem si řikám, že třeba Syrečkáři si řikali, jak to SPA + LIB v odvetách nepustěj (nakonec, motivace tam byla, ne? Sparta by měla šanci aspoň na "B-trofej" a Liberec mohl jen potvrdit zmrtvývstání) a že se do tý EL konečně podívaj. Však už z toho taky musej bejt na prášky. 2011 - prohra ve finále poháru, 2012 - UEFA jim zatla tipec, 2013 - taky na hofno

    Ovšem tedy finále Jablonec - Boleslav, to bude tak atraktivní, že se bude muset celé ligové kolo, které může hodně napovědět "o všem", hrát ve středu.

    Myslím, že vtip je v tom, že předloni chtěl FAČR (tehdy ještě ČMFS) vyhovět fanouškum Bolky / Olomuce a vybral stadion, který bude nejblíže půli cesty mezi Bolkou a Olomoucí. A volba padla na tehdy 2. ligovou Jihlavu, jejíž stadion asi nebyl dostatečně upraven pro rizikovější zápasy. Poté, co jsem tam, strhla ta mela, dostali na svazu bobky a místo toho, aby jen řekli, že zpřísní kritéria pro výběr vhodného stadionu, tak úplně debilně se začalo vybírat místo už někdy na podzim. Jako ústupek pro fans pak vymysleli to, že se bude hrát o víkendu, aby fans obou táborů měli menší problémy s dopravou. A kvůli tomu teď máme vložené kolo ve všední den.

    Místo toho, aby se to odehrálo od středy za tejden v Liberci, kam by to měli blízko jak z Bolky, tak samozřejmě i z Jablonce. A stadion samozřejmě plně vyhovující. Místo toho to daj Chomutova. Jsem zvědav na tu návštěvu. Když tam domácí ve 3. kole PČP přivítali Plzeň, tak tam bylo 1000 lidí. Pro kolik místních stréců bude zajímavej zápas ne zrovna superatraktivní Bolky a Jablek?

    Naopak, pokud by třeba finále bylo Plzeň - Sparta, tak skutečně nevim, k čemu by pomohlo, kdyby tam byli nějaký óbr manévry...

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      bongor     před 11 lety 13.05.2013 06:25 |  
      0 0

      Tohle finále se fakt povedlo,je to spíš srandafinále a ještě k tomu se hraje v hokejovém Chomutově.O to víc mrzí,že jsme se tak lehkovážně nechali vyřadit,jak námi zničená jabka,vykradená Plzní a sraltou,tak bolka zdecimovaná rumunem by byli pro nás soupeři k poražení.Škoda............

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 13.05.2013 08:29 |  
        0 0

        Ostatně jako každý rok,vyjma jednoho kdy jsme se vyřadili už o poločase jednoho utkání :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      klimi     před 11 lety 13.05.2013 08:13 |  
      0 0

      Nejvíc k smíchu je, že se finále nakonec hraje v pátek, samozřejmě kvůli České televizi a MS v hokeji, výsměch!
      PELTA VEN!

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      jarodo57     před 11 lety 13.05.2013 10:45 |  
      0 0

      Milý Péťo.Proč už v květnu máš černé sny o tom jak bude strastiplná cesta do pohárů .Nelam si hlavu již teď a nech to osudu.Podívej se co se hraje za fotbaly v té naší cinklé Pelto-Berbrovské lize . Co dalších okolností ovlivňuje celé to další dění kolem.Ale hlavně ti chci napsat ,že odchodem toho lampasáka nastala ve Slávii obrovská změna ,která bude znát v delším horizontu .O tom já jsem přesvědčený.Slávia bude daleko silnější a i nad odchodama co se zde začaly probírat nebudeme muset nijak truchlit.Já jsem přesvědčený,že když tam bude Petrouš nebo Kozel ,tak si s tím poradí.Myslím si ,že nejpodstatnější na tom bude dát šanci některým mladým klukům a z nich se třeba zase nějaký Petrák apod. chytí a může se podařit 1-2 nákupy ,které se budou už konečně řešit systematicky a budeme zase silní.Když jsem viděl v sobotu hrát Bortela s Hubáčkem a dokonce s Dostálem tak mě první napadlo,že takhle hrát obrana pořád (samozřejmě v uvozovkách)tak se nemáme čeho obávat.Škoda vyloučení Juhara protože já si myslím, že bychom Plzeň porazili s větším rozdílem.No a jsme u jádra věci.V Plzni v 10 lidech-výhra,Jablonec 5 :1,na podzim ještě za toho údržbáře porážka Sparty ,Liberec jsme také porazili.A teď další týmy.Podívej se na Spartu -není schopná porazit Jihlavu a další,kolik opravdu kvalitních utkání oni za celou sezónu odehráli?Plzeň oproti podzimu je poloviční už každého neválcuje a jen díky některým verdiktům rozhodčích jsou tam kde jsou.Liberec jsme 2x porazili,Olomouc není zase až tak silná jak se zde nedávno psalo,Boleslav podle mě bude na ústupu a Jablonec také .V lize každý je schopen porazit každého.Tak proč již teď mít černé chmury .Chce to věřit a já po těch dvou experimentech znovu věřím v lepší zítřky a doufám, že nám to vedení nepokazí .

  13. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    Betynka58     před 11 lety 13.05.2013 09:47 |  
    0 0

    Pro quelhara - v dnešním vydání Sportu je oproti nedělnímu vydání odlišné hodnocení týmů - hodnocení Slavie se tak o jeden stupeň zlepšilo (ze 6 na 7), ostatní známky zůstávají.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      miros     před 11 lety 13.05.2013 10:16 |  
      0 0

      Tak ono je to hlavně uplně jedno....

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      jarodo57     před 11 lety 13.05.2013 10:19 |  
      0 0

      Čtou Slávistické noviny -ubožáci

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      quelhar (admin)     před 11 lety 13.05.2013 10:23 |  
      0 0

      Diky

  14. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 13.05.2013 12:21 |  
    0 0

    Hodnocení bez výhrad, pro Bortela jasně nejlepší utkání od přestupu do Slavie to je bez debat, doufám, že bude v takových výkonech pokračovat i nadále, dost překvapil i Hubáček, který po nevydařených výkonech se stává stabilním hráčem základní sestavy, též pro Škodu asi jeden z vrcholů co je u nás, tak teď hurá na Budějky!!!čekám znovu ofenzivní představení a hru na dva hroty. Co se týče hodnocení Spartu, tak to mne vůbec nepřekvapuje, hodnotí hráče úplně scestně...divím se, že tentokráte dali Čontymu a Škodovi 8 a Gecovi 7, zvláště Gecov byl u nich v nemilosti... a že tak máme aspoň u tří hráčů shodu. Jsem zvědavý na hodnocení Sparty proti Boleslavi Lafata 9 nebo 10 a Kadlec nejméně 8

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      bongor     před 11 lety 13.05.2013 21:40 |  
      0 0

      Lafata 15,Kadlec 14 a půl.Bylo zavedeno speciální hodnocení pouze pro božské.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    PetCC     před 11 lety 13.05.2013 13:57 |  
    0 0

    Jen bych chtěl upozornit, že David Hubáček odehrál za Slavii 196 zápasů. A za posledních 20 let překročil 200 zápasů jen o 2 Jirka Lerch, Radek Bejbl skončil na 198. Další pak je Radek Černý (jen) se 177 zápasy.
    Tak aby se na to nezapomnělo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

      Alanor (admin)     před 11 lety 13.05.2013 14:09 |  
      0 0

      Vypadá to, že Hub těch 200 už nepřekročí. Navzdory výbornému výkonu v Plzni, by to podle mě bylo dobře (tedy to, že už neprodlouží a po sezoně skončí).

      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

        Barra     před 11 lety 13.05.2013 15:49 |  
        0 0

        Aby ses nedivil. Divil bych se, kdyby Hub nedostal novou smlouvu na příští sezónu. Alespoň já bych mu ji nabídnul, a divil bych se kdyby Petrouš o něho nestál.

        I jako stále připravená rezerva bude nám moc platný - určitě jestli Bortel bude stejně rychle sbírat karty jako teď. A co se týká Dobrotky, validní náhradu budeme bohužel asi také potřebovat. Od listopadu 2011 kdy si zlomil nohu ve Slovanu odehrál za rok a půl jen 8 kompeltních zápasů plus 7 min proti Hradci.

        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

          Elanius     před 11 lety 13.05.2013 16:22 |  
          0 0

          A nebyl by jako rezerva přecijen lepší nějaký Kolařík nebo Čepelák?

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            miros     před 11 lety 13.05.2013 16:33 |  
            0 0

            namají na ligu...

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            jarodo57     před 11 lety 13.05.2013 16:39 |  
            0 0

            Jo to máš pravdu,ale on ten Hubáček je člověk na kterého se můžeš vždycky spolehnout. To je asi jeho nejdůležitější vlastnost.A derby si odpracoval v Plzni(myslím tím podle hlášky Pelty).Nic naplat až bude Dobrotka v úplném pořádku,Bortel bude hrát tak jak proti Plzni a Kolařík a další budou mít pár zápasů za Ačko tak není co řešit.Jenže to je ten prošustrovaný rok s generálem Radou. Neměl odvahu nebo snad v tom byly i jiné zájmy aby postavil někoho z mladých hráčů a tak musíme být rádi za Hubáčka.

          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

            Barra     před 11 lety 13.05.2013 17:11 |  
            0 0

            Ale ano, do budoucnosti tak určitě může být, Kolařík a Čepelka mají své mládí - ale oproti tomu Hub obrovskou zkušenost. Jestli budou lepší než Hub, tak se nebojím, že by je Petrouš (podle mě jisté, že zůstane u kormidla) nepostavil. Kdo by hráče z juniorky měl lépe znát než Petrouš? Že se nebojí velkých jmen, dokázal se Skácelem na tribuně (mimo chodem, umí si někdo představit ten křik, kdyby to samé udělal Rada se Skácelem?)

            Že Hubovi nevyšla Sparta (tedy na Letné, protože doma jsme díky přesnému volnému kopu Huba na hlavu Latky vítězili) není ani divu. Pět (!) měsíců nehrál, je pár poločasů v přípravě, a najednou by měl mít zápasový rytmus, obzvlášť v tak vyhecovaném zápase jak se Spartou? A navíc, kdybychom měli na Letné už Petrouše jako trenéra, chtěl bych ještě vidět, jestli bychom prohráli.

            V sobotu dokázal, že má stále na to se rvát o místo v sestavě. Podle mě budeme velmi rádi, že Huba budeme mít k dispozici (alespoň doufám, že příští sezónu tomu tak bude).

            Ale berte to tak, že se jedná o můj subjektivní názor. Nikdy jsem se netajil tím, že Hubáček mi je sympatický svým pozitivním a profesionálním přístupem. A hlavně mě těší, že už dlouho se mluví o tom že by místo Hubáčka měl hrát někdo jiný (tedy lepši), ale konec konců všichni trenéři se stejně stále vracejí k Hubovi.

            A kdyby náhodnou nechtěl prodloužit, tak bych očekával že bude alespoň poslední zápas sezóny na Jihlavě hrát, a to se kapitánskou páskou na ruce. Zaslouží si takové uznání.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              jarodo57     před 11 lety 13.05.2013 18:06 |  
              0 0

              Barro - má slova

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                bongor     před 11 lety 13.05.2013 21:44 |  
                0 0

                Moje taky Barro.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              Alanor (admin)     před 11 lety 13.05.2013 18:40 |  
              0 0

              Tak já nestřílím poslepu, nyní to vypadá, že Hubáček dle všeho ve Slavii skončí. Chce stále stejně peněz + ho to táhne do Zlína, takže je vůbec otázka, nakolik mají obě strany vůli ve spolupráci pokračovat.

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                Barra     před 11 lety 13.05.2013 18:51 |  
                0 0

                Věřím ti, Alanore. Že chce stále stejný plat, beru, je to daň co jeho ancienitu, tedy odpracované roky v klubu. Tak to alespoň chodí ve firmě. není zvykem že by staršímu zaměstnanci ubírali na platě.

                U Hubáčka bude jeho možný přestup do Zlína asi také záviset na vizi, kterou Petrouš nebo jiný trenér s ním má. Hráč jako Hub, kterému bylo 36 let, chce na podzim své kariéry hlavně hrát, alespoň tak si to představuji já. Možná se tedy Hub více spokojí v menším platem ve Zlíně než s lavičkou u Slavií.

                Škoda, ale chápal bych to.

                • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                  Alanor (admin)     před 11 lety 13.05.2013 19:02 |  
                  0 0

                  Jeho konec ještě jistý není, ostatně z těch spekulací ohledně financí se dá vyčíst, že minimálně se Slavií jednali. Nicméně v současnosti je pravděpodobné, že tu dvoustovku už nestihne.

                • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                  bongor     před 11 lety 13.05.2013 21:46 |  
                  0 0

                  Já bych mu popřál hodně úspěchů na Moravě ale byl bych rád kdyby ještě rok zůstal.V Plzni ukázal,že na to má.

            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

              edenian     před 11 lety 13.05.2013 18:58 |  
              0 0

              S tim Petrousem na lavicce pristi sezonu bych si nebyl uplne jistej. Zda se mi, ze Petrous je docela tymovy hrac, casto na otazky odpovida " musime se poradit, my jsme vedeli, my jsme chteli " apod. Miru spoluprace s Ivem K. nemuzu posuzovat, ale jelikoz kolem me probehlo neco jako ze tu Ivo pristi rok nebude, tak kdovi jak to bude.

              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                jarodo57     před 11 lety 13.05.2013 19:19 |  
                0 0

                Holt je to člověk, který má smysl k týmové práci a není to žádný náfuka, který si myslí ,že má patent na rozum.

                • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                  edenian     před 11 lety 13.05.2013 19:47 |  
                  0 0

                  Jo, je sympatickej. Ale musime bejt ve strehu :-) vzhledem ke zpusobu rizeni klubu tzv. majiteli, predevsim k mimoradnemu citu pro obsazovani mista trenera.

                • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                  Barra     před 11 lety 13.05.2013 21:44 |  
                  0 0

                  Přesně tak, Jarodo. Nedalo mi, a pustil jsem si ještě jednou předzápasový rozhovor s Michalem Petroušem na ct4.

                  Padlo, že Slavia v Plzni před 2 lety zázračně remizovala v posledních 3 minutách 2-2. Otázka byla, jestli by to Petrouš opět bral. Kde by běžný trenér možnou remízu s lídrem ligy bral, Petrouš naopak odpovídá (omlouvám se za možná nepřesný přepis, ale bylo to v tým smyslu):

                  ´Slavia si musí samozřejmě klást ty cíly co nejvyšší. Jedeme sem sice s veškerou pokorou. Ve hře jsou ale 3 body a chceme samozřejmě zvítězit. Na začátku zápasu chce každý trenér vyhrát. Byť to je na půdě favorita na titul, a to se nemění ani dnes´.

                  A přesně to je ten rozdíl mezi předchozí Slavii – kde to vyvrcholilo s Příbrami které jsme ´jeli potrápit´ – a Slavií dnes: chceme samozřejmě (!) zvítězit. Petrouš převedl svojí vítěznou mentalitu na hráče, a je to znát. Když předem bude mít strach výprasku, tak ho také dostanu a prohraji. Když si ale budu myslet, že jsem (v pozitivním smyslu) ten nejlepší a budu chtít zvítězit, tak to pozitivní myšlení (autohypnóza) umí dát křídla.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                    bongor     před 11 lety 13.05.2013 21:49 |  
                    0 0

                    Zkrátka morál dělá divy,když se hráči dostanou do euforie,dokážou to,co by v nich nikdo nehledal

                    • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                      Barra     před 11 lety 13.05.2013 22:21 |  
                      0 0

                      Ahoj Bongore, souhlas. Mentální síla – proč umí karateka hřbetem dlaně prorazit štos cihel, kde jiný by si při tom pokusu zlomil ruku? Karateka je samozřejmě řádně trénovaný, ale jde hlavně o pozitivní myšlení a pevné přesvědčení, že to zvládne a uspěje.

                      Vítězná mentalita, ochota jeden za druhého bojovat - klíč k úspěchu.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 13.05.2013 23:01 |  
                        0 0

                        Docela vážně se obávám že všichni ty dvě vítězství dost přeceňujete,jsou to pouhé dvě utkáni, samozřejmě progres je tam vidět.Hráci se taky hodně snaží ,jenže skoro všude kam přijde jiný trenér to celkem takto zafunguje.Věci příští nám teprve ukáží zda to bude trvalejší posun k tomu co všichni chceme od Slavie.Hned další utkání doma uvidíme, přijedou celky kterým jde o vše,budou chtít aspoň bod,očekávám že se zakopu na a nechají nás tvořit hru.Budu moc zvědavej jak se s tím vypořádáme.Jabka se u nás zase tolik nervali a v Plzni to bylo o obraně a destrukci.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                          bongor     před 11 lety 14.05.2013 07:42 |  
                          0 0

                          Ahoj vlčku,částečně máš jistě pravdu,funguje to tak jak píšeš.Ale věřím,že náš kádr je nadprůměrný a stačí ten stroj pořádně seřídit a vyladit a bude to fungovat.Jestli je Petrouš ten pravý,to pochopitelně nevím.Rozhodně už to však je jiný Petrouš než před těmi dvěma roky
                          To přecenění může lehce po několika neúspěších přerůst v rozladění
                          a mohli bysme opět být tam ,kde v poslední době několikrát,že by se volalo zase to zažité trenér ven.Opravdu dva zápasy nestačí.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 14.05.2013 07:57 |  
                            0 0

                            S tím Petroušem naprosto souhlasím, dokonce umí mluvit i do medii,ale to není podstatné.Kádr bych viděl jako lehce nad průměrem lahváč ligy.Ovšem v létě asi zase bude točkolotoč Kisel,Nitra,Conka a jiní možná odejdou z kádru.Bude to chtít další peníze.....

                        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                          miros     před 11 lety 14.05.2013 13:46 |  
                          0 0

                          nezlob se, ale to je hrozný takhle zpochybňovat dva poslední zápasy...Porazili jsme třetí a první mužstvo tabulky, tak o co ti ještě jde..

                          • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 14.05.2013 16:41 |  
                            0 0

                            Mě o nic nejde,viceméně nabádám k tomu zůstat při zemi tot vše.

                            • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                              jarodo57     před 11 lety 14.05.2013 18:00 |  
                              0 0

                              Ale vždyť nikdo nelétá v oblacích.Naopak se mi zdá, že tu při každé nové posile létá vzduchem hodně jiných přispěvovatelů a hlásá jak ta posila bude přínosem,jakého by jsme měli přívézt světa znalého,zkušeného trenéra a ono to vždy tak není.My (asi můžu mluvit i za Bangora,Barru atd) to znamená slávisty ,kteří se Slávií již něco zažili jsme nyní hodně optimističtí protože se přece jen ve Slávii začíná uvažovat jinak než posledních pár let.Výměnou trenéra je v mužstvu úplně jiná atmosféra a to je ten nejzákladnější jev.Ale vše není jen v tom trenérovi a my to dobře víme. Nebojte se o nás .My jsme pořád na zemi.My už ty křídla nemáme ,ale hlava nám zůstala.

                              • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                                vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 14.05.2013 18:55 |  
                                0 0

                                Jelikož jsem se Slavii toho už zažil opravdu hodně, tak právě proto jsem to napsal,stačí příklad z poslední doby, euforie po druhém titulu a následny pád z oblakov držkou na zem.Na druhou stranu také nejsem ten kterej se poséře a po pár prohrách vyhazuje trenéra a půl mužstva včetně vedení.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                        bongor     před 11 lety 14.05.2013 07:35 |  
                        0 0

                        Ahoj Barro,občas se objeví takové neuvěřitelné věci,jako je třeba to Tebou zmíněné přerážení cihel.Některé z těch věcí vypadají až neskutečně.Třeba dodneška nevím,jestli ty operace bez použití řezných nástrojů ,jsou jen povídačka,nebo skutečnost.Ovšem znal jsem jednoho pana inženýra z Litoměřic,ten vytvořil plány podzemí města,aniž se hrabal v zemi:To bych ještě docela dovedl pochopit,dělal to pomocí virgulí o těch vím ,že to skutečně funguje.Ale jeho majstrštyk byl,že dokázal najít vodu na několik set kilometrů vzdáleném pozemku,konkrétně v Brně.Dva dny se musel soustředit a ničemu jinému se nevěnovat.Potom vzal plán té zahrady a za několik minut přesně určil,kde se má hledat silný pramen podzemní vody.A našel to. Radu jsem tak napůl hájil až do chvíle,kdy vyslovil názor,že působit na psychiku hráčů ,to on nepovažuje za potřebné a dělat to nebude.Tím pádem se u mě jako trenér odepsal.Trénovat může,ale ne Slavii.

                        • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 14.05.2013 08:03 |  
                          0 0

                          S tou psychikou mě Rada také zaskočil,kouč s jeho zkušenostmi by s tím měl umět pracovat.Navíc spousta hráčů i trenérů tvrdí že psychika má na vykonnost obrovský vliv.V tom mě Rada zklamal zrovna jako s Pospěchem.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

                    martyni (přítel SN)     před 11 lety 14.05.2013 12:07 |  
                    0 0

                    Kez by mu ta odvaha vydrzela. Pravda je, ze nema co ztratit. Presto je tento pristup skvely a pusobi i na nas jako ziva voda.. chceme 6x zvitezit, chceme hrat utocne.. a na hristi je videt, ze to nejsou kecy..

  16. Re: Hodnocení slávistů - 27. kolo

    zeleznik2     před 11 lety 13.05.2013 22:00 |  
    0 0

    Hodnocení na idnes:

    nejlepší: 1, nejhorší: 5
    Čontofalský 1 - Nitrianský 2,5, Bortel 2, Hubáček 2,5, Dostál 2,5 - Gecov 1,5, Vošahlík 3, Kisel 2, Zmrhal 2,5, Juhar 4 - Škoda 1.