Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

B-Tým

Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

Juniorka Slavie porazila v jednom z nejprestižnějších jarních zápasů na Xaverově Spartu 2:0 brankami Šimečka a Hurky a upevnila si druhé místo v tabulce juniorské ligy. Na první Brno ztrácejí slávisté šest bodů, do konce ligy zbývá pět kol.

Slavia - Sparta 2:0 (1:0)
Branky:
 22. Šimeček, 70. (pen.) Hurka

Slavia: Malina - Mikula, Kolařík, Zákostelský (55. Červenka), Herc (82. Smolák) - Bazal, Čepelák, Hrubý (75. Veselý), Šimeček, Hurka (71. Malcharek) - Vondráček (57. Prošek)

Trenér Milan Titěra postavil do základní sestavy Jana Zákostelského, který se vrací na trávníky po vleklém zranění. Z kádru A týmu nastoupili tentokrát Hurka, Šimeček a Hrubý. Hosté, kterým ve stejný čas hrál také B tým, přijeli s hráči druhého sledu, z nichž zaujali spíše kuriozity typu ještě nedávno brankáře a nyní křídla Tomáše Bezstarosti, nebo testovaných Karamatiče a Laptěva.

Slávisté měli celý zápas nad Spartou jasnou převahu a v prvním poločase i spoustu gólových šancí. U první z nich byl v 17. minutě Hurka, jeho střela ze standardky mířila vedle pravé tyče. Ve 23. minutě Vondráček ve vápně patičkou tečoval centr Bazala zprava a míč poslal vedle něj stojící volný Šimeček nádhernou ránou za záda Kotěry. O čtyři minuty později nedosáhnul před bránou Bazal na balón od Hurky. Sparta se k ohrožení slávistické brány dostala až po průniku do vápna ve 35. minutě, situaci však slávisté ubránili na roh. Následně ve 37. minutě nedosáhnul úplně volný Bezstarosti na přihrávku zprava od Laptěva. Na konci poločasu došlo ke sporné situaci, kdy Vondráčka bez míče stáhnul brankář Kotěra, ale penalta se nepískala.

Na nepříznivý výsledek a průběh hry reagoval trenér hostů vystřídáním hned tři hráčů v úvodu druhé půle, nutno říct, že moc šťastnou ruku neměl, střídající Dobiáš se poté pakoval ze hry už v 75. minutě. Slavia byla i ve druhé půli lepším týmem, ale ubylo vyložených brankových příležitostí. V 69. minutě Kotěra podrazil Červenku a Hurka z nařízené penalty zvýšil na 2:0. V 78. minutě vyslal pěkný centr do pokutového území Mikula, ale Červenkovi scházel kousek k míči. V závěru ještě Malinu protáhnul střelou vedle tyče Pešek a Malina ubránil čisté konto i v 89. minutě, kdy se sparťané dostali do přečíslení a tváří v tvář Adamcovi jeho střelu vyrazil a dorážku odvrátil na roh. Zaplněný stadion tak dnes viděl ze strany Slavie dobrý výkon a hlavně další cenné vítězství v derby.

"Jsem spokojený s výsledkem, i když jsme mohli zápas rozhodnout i dřív. Jsem rád za výhru 2:0 i za to, že jsme odčinili zápas s Jabloncem, který se nám herně tak nepovedl. Věřil jsem, že hráči jsou schopni předvést v dalším utkání lepší výkon, navíc je motivovalo, že hráli proti Spartě. Udělali jsme změny v sestavě, ale nebyly nijak zásadní. Vyhovovala nám hra Sparty, že hrála více po zemi, dařila se nám kombinace," zhodnotil utkání trenér Milan Titěra. Na výhru trenéři žádné speciální prémie nevypsali. "Takový zápas ani nic podobného nevyžaduje, jestli měli kluci něco mezi sebou, to nevím."

Komentáře (107)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

    spino     před 12 lety 08.05.2013 19:04 |  
    0 0

    Doufám, že Petrouš jakožto trenér áčka pro příští sezónu mladíky kvalitně zapracuje. Věřím mu.

    • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

      Tugarin     před 12 lety 08.05.2013 19:10 |  
      0 0

      Doufám hlavně, že Petrouš zůstane u A mužstva

      • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

        subHuman     před 12 lety 08.05.2013 19:20 |  
        0 0

        Zustane.

        • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

          Barra     před 12 lety 08.05.2013 19:38 |  
          0 0

          Thumbs up!!!

      • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

        Edwardtheiron     před 12 lety 08.05.2013 20:04 |  
        0 0

        Zase top secret info z garáží?

        • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

          subHuman     před 12 lety 08.05.2013 20:18 |  
          0 0

          Uz jsem tu o tom psal, najdi si to. A nejen ja, precti si Mirossovo komenty na oficialkach.

          • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

            spino     před 12 lety 08.05.2013 21:04 |  
            0 0

            A dostane nějaké pravomoce (složení realizačního týmu, vytipované posily), nebo mu do toho zase budou kecat pan majitel s Držmíškem?

          • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

            Edwardtheiron     před 12 lety 08.05.2013 21:09 |  
            0 0

            Jo,tak to jo.Ono to pak nakonec dopadne tak,že když zůstane,tak jste to věděli a když nezůstane,tak měl zůstat,ale nakonec se to změnilo.Takových zaručených zpráv už bylo...

            • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

              subHuman     před 12 lety 08.05.2013 22:50 |  
              0 0

              Ver si cemu chces, nepotrebuju nikoho o nicem presvedcovat. Chodi sem vice lidi, kteri se znaji s lidmi, kteri ve Slavii pracuji, a to v ruznych pozicich.

              • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

                Edwardtheiron     před 12 lety 09.05.2013 06:41 |  
                0 0

                ...a schází se s nimi tajně v garážích,kde se dozvídají supertajné informace,z nichž by se nám,obyčejným lidem zatočila hlava a proto je nutné nás před nimi chránit.

                • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

                  subHuman     před 12 lety 09.05.2013 07:46 |  
                  0 0

                  Kdyz uz opakovane vytahujes ty garaze - pockej si po domacim zapase na tribune a divej se, kam se odnasi z TS napr. buben a pak chvili premyslej.

                  • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

                    Edwardtheiron     před 12 lety 10.05.2013 07:40 |  
                    0 0

                    Mě je tak nějak jedno,kam se odnáší buben,ale nechápu lidi,kteří považují za nutné psát o tom,jak se zúčastnili jakýchsi tajných schůzek,o nichž ale nemůžou nic sdělit.Ale pokud se takhle někdo realizuje,pak prosím....

                    • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

                      subHuman     před 12 lety 10.05.2013 15:16 |  
                      0 0

                      Ale treba bys mohl pochopit, ze ta "akce" vyvolala hned druhy den v klubu takovou reakci, ze se o ni zucastneni rozhodli dale nic verejne nesirit.

                      • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

                        Edwardtheiron     před 12 lety 11.05.2013 14:21 |  
                        0 0

                        A ty bys mohl pochopit,že já nemluvím o klubu,ale o někom,kdo rádoby tajemně píše cosi o tom,jak se zúčastnil nějakého setkání,o němž ovšem nemůže nic napsat,ale kdyby mohl,tak to bychom se divili.

                        • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

                          subHuman     před 12 lety 11.05.2013 16:20 |  
                          0 0

                          Ja o voze, ty o koze.

  2. Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

    spino     před 12 lety 08.05.2013 19:12 |  
    0 0

    Oblíbená otázka: Byl se podívat na juniorce Petr Rada? :)))

    • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

      Barra     před 12 lety 08.05.2013 19:16 |  
      0 0

      Nezlob se na mě, Spino, ale tento příspěvek mi přichází jako celkem dětinský.

    • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

      (host)     před 12 lety 08.05.2013 20:30 |  
      0 0

      Bohužel opět chyběl, nebyl ani minule... jane

      • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

        janko (přítel SN)     před 12 lety 08.05.2013 21:18 |  
        0 0

        tak hlavne ze byl minule Petrous:)

  3. Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

    slamacek (přítel SN)     před 12 lety 08.05.2013 19:33 |  
    0 0

    Kweuke zranil protihráče, Dosoudil utrpěl dvojnásobnou zlomeninu nohy... na kazdou svini se vari voda, dalo by se rict...

    • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

      quelhar (admin)     před 12 lety 08.05.2013 19:36 |  
      0 0

      To takhle muzeme rikat ale donekonecna... Jak dlouho se bude ted varit voda na Kweukeho? Tim ovsem nijak nepopiram, ze Dosoudil je asi nejvetsi prase v cele lize.

      • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

        Tom     před 12 lety 08.05.2013 19:41 |  
        0 0

        Instant Karma : )

      • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

        Matlafous     před 12 lety 08.05.2013 20:50 |  
        0 0

        Takováhle zlomenina je neštěstí ať se stane komukoli. A to, že Dosoudil hraje jako prase s tím vůbec nesouvisí.

        Za sebe přeji brzké uzdravení a chuť do fotbalu.

        • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

          Khadgar     před 12 lety 08.05.2013 20:59 |  
          0 0

          Přesně tak. Ač Dosoudila nemám rád kvůli jeho stylu hry a způsobu, jakým psychicky nezvládal zápasy se Slavií, tak tohle si nezaslouží žádný hráč. Takové zranění může i ukončit kariéru.

          • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

            quelhar (admin)     před 12 lety 08.05.2013 21:02 |  
            0 0

            Riste Naumov by mohl vypravet :o/

            • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

              janko (přítel SN)     před 12 lety 08.05.2013 21:22 |  
              0 0

              kde je mu vubec konec? Podarilo se mu vratit k fotbalu?

              • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

                PetCC     před 12 lety 08.05.2013 21:28 |  
                0 0

                Měl by být na Slovensku, ale jak se mu daří, to nevím.

              • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

                Barra     před 12 lety 08.05.2013 22:31 |  
                0 0

                Riste si 19 měsíců nezahrál - od března 2010 do listopadu 2011. Je opět doma v Makedonii, hraje za Bregalnica Stip (jeho první klub, kde začínal jako 18letý s dospěleckým fotbalem. Stadion klubu má 4,000 míst, minulou sezónu byli pátí v první lize - poslední titul získali v 1984).

                Takže ztracen pro velký fotbal. Jak rychle to může jít.

          • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

            slamacek (přítel SN)     před 12 lety 08.05.2013 22:37 |  
            0 0

            obvykle bych toho hrace litoval, ale u dosoudila nevim proc, ale nejak mi ho lito neni! staci si vzpomenout na zakrok, kterym viradil Fenina! jen stesti ze mu tehdy nohu nezlomil! u nej toto bohuzel neni vyjimka! takze snad si radeji v zajmeu ostatnich sna prat at se uz radeji nevraci! kdyz bude trnovat kluky zrejme to bude mit vetsi smysl

            • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

              bongor     před 12 lety 08.05.2013 22:56 |  
              0 0

              Podpis

      • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

        PetCC     před 12 lety 08.05.2013 21:27 |  
        0 0

        Zapomínáš na Matulu.

    • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

      bongor     před 12 lety 08.05.2013 22:58 |  
      0 0

      No potkali se dva,jeden prase,druhej dobytek.Tak to muselo takhle dopadnout.

    • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 08.05.2013 23:55 |  
      0 0

      no nevim, to byl fakt nechutnej zakrok Kweukeho, doufam, ze dostane stop do konce ligy, tohle je moc. A nepral bych to nikomu, hruzny pohled.

      ono je to zajímavý, Bolka prasi asi nejvic v lize, ale take ma nejvic zraneni..

  4. Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

    subHuman     před 12 lety 08.05.2013 20:13 |  
    0 0

    Sparta sice nastoupila s hraci druheho sledu, coz ale nijak nesnizuje dobry vykon nasich hracu, kteri meli cely zapas herni prevahu a soupere pustili jen do nekolika sanci po vlastnich individualnich chybach. Herne nepredvedli spartane nic.

    Nedarilo se dnes Hrubemu, velmi aktivni byl Simecek, dobre zahral k Bazal ale zejmena bych vyzdvihl Kolarika, ktery az na 1 chybu podal suverenni vykon. Po delsi dobe si zahral na stoperu Zakostelsky a hral spolehlive.

    Utkani prihlezela na zaplnenem stadionu i trojice Petrous, Knoflicek, Kubik, dale pak cca 10 hraci A tymu zejmena mladsich rocniku. Naopak o existenci trenera hosti jsme se dozvedeli az po zapase, prestoze jeho tym prohraval, tak ani jedinkrat se nezvedl ze stridacky.

  5. Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

    Matlafous     před 12 lety 08.05.2013 20:56 |  
    0 0

    Z jiného soudku. Viděl jste někdo zápas Jablonec – Liberec? Co to tam proboha Paták předváděl? Ocením jakékoli info. Díky moc.

    • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

      spino     před 12 lety 08.05.2013 21:05 |  
      0 0

      Jedním slovem: Pelta

      • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

        bongor     před 12 lety 08.05.2013 22:50 |  
        0 0

        Co to tady povídáte?Nevíte,že teď už je náš fotbal čistej?Nevíte snad,jak těžce si to Popleta odpracoval?

        • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

          spino     před 12 lety 08.05.2013 22:52 |  
          0 0

          Až bude Pelta pracovat jako Matka Tereza, pak můžu pod vlivem omamných látek prohlásit, že si cosi odpracoval. Jinak ani za mák!!!

          • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

            bongor     před 12 lety 08.05.2013 22:54 |  
            0 0

            Ještě omezenější,než jsme doufali.

    • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

      Borris     před 12 lety 08.05.2013 21:07 |  
      0 0

      Prostě a jednoduše hrál dirigent Paták podle notiček skladatele Pelty. Toho hajzla by měli zavřít.

      • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

        Jiri1     před 12 lety 08.05.2013 21:59 |  
        0 0

        Jo jo jdou docwela zajimave famy o nasem zapase s Jabloncem, takze jsem opravdu zvedav na Plzen

        • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

          Edwardtheiron     před 12 lety 08.05.2013 22:20 |  
          0 0

          A zase jsi jediný,kdo ty fámy slyšel...Sakra chlape,jak ty to děláš?

          • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

            bongor     před 12 lety 08.05.2013 22:52 |  
            0 0

            Tak Ty opravdu nevíš,co je to nakrátko utržený sluchátko?Kdybys byl žák třetí B,tak bys to věděl,že to sluchátko se vždycky válí někde,kde se řeší důležité kauzy.A co tam dělá?Poslouchá přece ne?

        • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

          spino     před 12 lety 08.05.2013 22:53 |  
          0 0

          Teď jsi tomu nasadil korunu. Fakt se nezapřeš.

          Když už jsi tak výborně inormován, nechtěl bys nám říct, proč Řebíček vlastní Zbrojovku? Alespoň bych od tebe viděl první podstatný příspěvek.

          • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

            Barra     před 12 lety 09.05.2013 07:39 |  
            0 0

            Řekl ten pravý.

          • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

            th     před 12 lety 09.05.2013 12:16 |  
            0 0

            To mi chceš tvrdit, že jsi do teď nepochopil, že ten Přeček v Brně dělal rok bílého koně ne Řebíčkovi, ale Bartůňkovi, potažmo stavařům z ŽS Brno (co se stadionu týče)? :-o

        • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

          bongor     před 12 lety 08.05.2013 23:03 |  
          0 0

          povídalo si deset sralťanů,že to bylo s Jabkama domluvený a že teda jim už tak nevadí,že budou zase věčně druhý a že vypadli z poháru jak cukráři.Tak jsme je v jejich žalu přece jen potěšili.

        • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

          japhy     před 12 lety 08.05.2013 23:24 |  
          0 0

          No, když porovnám naše dva koupené zápasy-Brno, Jabka, i tak je progres ve hře jasně viditelný :)

          • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

            quelhar (admin)     před 12 lety 08.05.2013 23:33 |  
            0 0

            Me by zajimalo, kolik zapasu jsme teda v sezone odehrali, ktere nebyly domluvene... Kdyz tak nad tim premyslim, co se kde zminilo, to mame oba zapasy s Brnem, oba zapasy se Slovackem, v Pribrami, ted doma s Jabloncem, jiste jsme to v ramci dobrych vztahu pustili i Sparte na Letne (dost dobre nechapu, jak jsme si vubec mohli dovolit doma vyhrat)... A to jsem urcite jeste na neco zapomnel.

            • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

              bongor     před 12 lety 09.05.2013 07:32 |  
              0 0

              Zapomněl jsi,že ty zprávy vypouštějí především lidi,čeština na ně nemá moc přiléhavý název.Jugoši by řekli "pokvaren čovek".

          • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 08.05.2013 23:40 |  
            0 0

            Pravda je, že jabka žádnou velkou motivaci s náma neměli,ovšem kdyby to měl ,,cinklý jaro,, domluvený,tak proč by pak vyhodil Kotála,jedině že by se ho elegantně potřeboval zbavit a ten bůr byla dobrá záminka.Ovšem to už jsou spekulace jak u CIA.No jinak jsme potkali hráče jablek na jedný benzince za Prahou a nějak zničený nevypadali,ale Kotál taky ne:-)

            • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

              miros     před 12 lety 09.05.2013 00:43 |  
              0 0

              nesmysl!!!!Jablonec do doby než jsme vstřelili první branku, byl rovnoceným soupeřem se šancemi..je samozřejmé, že když dostali dvě branky v rychlém sledu, tak na ně padla deka...ale to by asi padla na každého...o malé motivaci bych nemluvil, když hrají o poháry...

        • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

          Tomski     před 12 lety 09.05.2013 11:07 |  
          0 0

          tak fámy tady chodí hlavně s vámi...něco konkretnějšího by nebylo ???

  6. Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

    Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 08.05.2013 23:33 |  
    0 0

    Také jsme se vypravili na derby juniorek, a tak bych si dovolil pripojit par postřehů.

    Hned pri rozcviceni jsem mel pocit, ze na nas Sparta poslala dorost, půlka kádru se se slavisty fyzicky nemohla,rovnat, tudíž jsem čekal docela jednoznačnou záležitost.

    to se take od prvního hvizdu dělo, slávisté zcela dominovali, byli u vseho driv, oplyvali větším důrazem i technikou. Sparta působila jak kdyby se videli poprve. Hra zcela na nahodu, zalezli v hlubokém bloku, prakticky si neprihrali trikrat po sobě. jak podobne SKS pod vedenim Rady.

    Myslim si, ze mohlo padnout i vic golu, ale dnes byli slaviste v zakonceni dost nepresni. Asi nejvic se mi libila ta pasáž zapasu kdy,na stoperu hral Cepelak s Kolarikem a stred zalohy Šimeček Bazal. To jsme hre skutecne dominovali, radost pohledet.

    K jednotlivcum:
    Asi nejvic se mi libil Cepelak. jako DZ skvele cistil stred, pak byl stažen na stopera a tam byl snad jeste lepsi. Ural tam na nej dost narachlej spartan (mj. pekne zakernej), ale i tak,mel Cepelak vsechny hlavy. ma super vyskok, ikdyz neni nejak extra vysoky.
    Prakticky bez chyby hral i druhy stoper Kolarik, jednou tam mel riskantnější malou domu, ale jinak jistý vykon.
    Hodne dobry vykon podal Mikula, hlavne v druhe puli. Prakticky za cely,zapas nechyboval i dopředu hral s jistotou. Nutno uznat, ze ho rudi moc neproverili..
    V zaloze řádili Simecek a Bazal, oba podali nadstandardní vykon, byli hodne videt, juniorka uz jim začíná byt malá.

    Kdo me naopak desne zklamal je Hurka. Cekal bych, ze tam bude jeden z nejlepsich, bude o tridu lepsi. Misto toho dost nevýrazný, místy hral dost bez zajmu a nasazeni. Az se zdalo, ze se boji, aby se nezapotil, ci neuspinil. Penaltu proměnil zkušené, ale jinak bych od nej,cekal vic, tohle na A tým neni ani omylem. asi by si to hoch mel srovnat,v hlave. Škoda, zdalo se, ze to bude velký,talent. Snad se jeste probere.

    Ve vztahu k A tymu si myslim, ze by bylo dobre, kdyby dostali v Acku cuchnout aspon Mikula, Simecek, Kolarik, Cepelak. Ti uz juniorku prerostli, zda se mi.

    Ale celkoge pekny zapas, skoda tolika nepřesných strel.

    • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

      Pepino44     před 12 lety 09.05.2013 00:13 |  
      0 0

      Tak já bych připojil také pár svých dojmů- na rozdíl od několika přispěvovatelů jsem moc spokojen nebyl.Prvních 15 min,docela paráda,ale potom to již nebylo nic moc. Sparta byla nejslabším soupeřem kterého jsem viděl. Byla to strašná bída a výsledek 2-0 proti takovému soupeři není skutečně nic moc. Velice dobře zahrál Šimeček a to celý zápas. Bazal se projevil až ve druhém poločase,kdy byl přesunut do středu zálohy,v prvním poločase,kdy brousil lajnu byl skoro neviditelný,protože to není žádný rychlík.Na lajnu tedy ne. Dobrý byl i Kolařík s Čepelákem i když obrana se Spartou moc práce neměla.Naopak mne zklamal Hrubý,který na podzim i v zimě hrál parádně a byl to pro mne adept č.1 do "A" na jaře nic moc. Zrovna tak Hurka. Jinak k tomu hodnocení,pokud se někdo spokojí s velkou převahou nad tak bídným soupeřem bez efektu,tak to já jsem asi náročnější.

    • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

      bongor     před 12 lety 09.05.2013 07:25 |  
      0 0

      U Hurky se mi zdá,že je to typicky nevyrovnaný člověk,který se nedovede vypořádat s neúspěchy.Pro něj je velkým neúspechem to,že se nedostal trvale do základu áčka,možná to cítí jako křivdu,ale svým přístupem to jen podtrhuje.Máš pravdu,byl to velký příslib a teď se asi jen užírá,každého obviňuje,místo aby zatnul zuby a chtěl dokázat,že je skutečně dobrý.Takových talentů zmizely ze scény
      stovky.

  7. Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

    Hanzzz (host)     před 12 lety 09.05.2013 00:33 |  
    0 0

    Neodpustím si i svůj postřeh k tomuto derby. Sparta v dorostenecké sestavě podala asi výkon na hranici svých možností, ale kvalita byla jednoznačně na naší straně.

    Suverénní Kolařík, Čepelák, Mikula, Bazal, Šimeček. Tito hráči jasně převyšovali úroveň tohoto zápasu. Nevýrazný byl Hrubý, zajímavě se jeví Vondráček, který je silově jednoznačně vybavený i na dospělý fotbal.

    Speciálně u Kolaříka s Mikulou už to opravdu volá o zařazení do užšího kádru áčka.

  8. Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

    slaviator     před 12 lety 09.05.2013 01:25 |  
    0 0

    Tak spino může být klidný, Řebíček už nás prý nevlastní

    • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

      klimi     před 12 lety 09.05.2013 05:44 |  
      0 0

      A to je dobrá zpráva, špatná zpráva nebo jaká to je zpráva?

    • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

      spino     před 12 lety 09.05.2013 06:45 |  
      0 0

      A přijde další "Řebíček" nebo majitel, který učiní slávisty šťastnými?

      Počínaje trestním oznámením na předchozí vedení.

      • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

        bongor     před 12 lety 09.05.2013 07:28 |  
        0 0

        Tak ho podej.Napiš,že se dopustili trestného činu záchrany Slavie.
        A když bude vyšetřující nějaký rumun,tak to bude určitě mít úspěch.

        • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

          Barra     před 12 lety 09.05.2013 07:35 |  
          0 0

          Já bych dal také trestní ozámení na Radu za špatné výsledky (určitě byl uplácený) a na oblíbence Spina Nitrianského - ten sabotoval jednoznačně naši hru. Co říkám, všechny bych je zavřel, až na nejlepšího manažera všech dob, tedy opět podle Spina.

          • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

            spino     před 12 lety 09.05.2013 08:41 |  
            0 0

            Jedenáctinásobný mistr ligy a vítěz Evropské ligy se Slavií, druhé místo a postup do Evropské ligy se Žilinou, mistr světa a vícemistr Evropy s českou reprezentací. (FM 2012) Kdo z vás to má?

            • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

              Barra     před 12 lety 09.05.2013 09:15 |  
              0 0

              Jó, teď mi je to jasné. Tedy podle Football Manager. Pleteš si počítačové hry s realitou. Je to horší, než jsem si myslel.

              • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

                bongor     před 12 lety 09.05.2013 21:16 |  
                0 0

                Ježíš,Marjá

            • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

              Tomski     před 12 lety 09.05.2013 09:44 |  
              0 0

              slabota...8 sezon se Slavií...6.,3.,2.,1.,1.,1.,1.,1....4x vítěz poharu, 2x liga mistrů...ale já uznávám, že je to hra :-)))

            • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

              slaviator     před 12 lety 09.05.2013 09:48 |  
              0 0

              já podle Czech Soccer Manager před asi osmi lety postoupil se Slavií první sezonu do osmifinále LM a vyhrál ligový titul, nakonec během šestnácti sezon u Slavie jsem vyhrál desetkrát LM a asi osmkrát Superpohár a patnáctkrát český ligový titul a několikrát český pohár, ve Slavii byla ke konci základní osa české, německé, španělské a anglické repre, stadion pro 150.000 diváků a bylo vyprodáno i na domácí pohár, protoože byla atraktivní hra a lístky za hubičku...

            • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

              dArtagnan     před 12 lety 09.05.2013 09:57 |  
              0 0

              Tak to mi vyrazilo dech, klobouk dolů. Sypu si popel na hlavu a musím uznat, že jsem tě podceňoval. Každopádně gratuluji, stáváš se adeptem na post trenéra Slavie pro příští sezónu. Zavolej prosím na toto číslo 284016666 a domluv si termín konzultace.

              • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

                Heretic (přítel SN)     před 12 lety 09.05.2013 10:51 |  
                0 0

                Linka důvěry krizového centra. Boží... :-)

                • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

                  Matlafous     před 12 lety 09.05.2013 12:26 |  
                  0 0

                  :))

              • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

                bongor     před 12 lety 09.05.2013 21:17 |  
                0 0

                To je linka na blázinec ne?

            • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

              Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 09.05.2013 15:17 |  
              0 0

              Jsi hodně slabej, to já v PES se Slavii vyhrál 15x za sebou LM a 16x MasterLeague (v 16 sezonách) a to prosím na největší obtížnost s průměrem přes 3 vstřelené góly na zápas a pod 0,3 obdržených. Vzhledem k tomu, že v PES nejen volíš taktiku a kupuješ hráče ještě navíc ty hráče musíš ovládat jsem podle tvé logiky nejem Bůh trenér ale i Bůh mezi hráči protože jsem jasně prokázal svoji fotbalovou genialitu.

              A v režimu Become a Legend jsem jako útočník dokázal v první sezóně nastřílet 42 golú a dotáhnout k titulu Příbram a ve druhé AS Nancy Lorraine dotáhnout taktéž k titulu ve Francouzské lize (prvnímu v historii) a výtězství v poháru a nastříleno 45gólů spolu s repre jsem během dvou sezón nastřílel přes 100 goĺů no hotovej Messí

              Asi brnknu Držmíškovi, že už nemusej hledat útočníka a trenéra já se hlásím jak vidno zvládnu obojí :DDDD

              A teď vážně, jestli jsi ten svůj příspěvek myslel vážně tak se normálně jdi léčit....

    • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

      miros     před 12 lety 09.05.2013 07:37 |  
      0 0

      slaviatore píšeš zase kraviny...

      • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

        slaviator     před 12 lety 09.05.2013 09:41 |  
        0 0

        No kraviny. Jak jsem koupil, tak prodávám. Mám to od jednoho člověka z FAČR. Kdo by nás měl vlastnit mi neřekl, ale zpráva by to měla být dobrá.

        Ale je fakt, že nejsem kámoš Rosena stejně jako miross.

        • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

          miros     před 12 lety 09.05.2013 09:52 |  
          0 0

          doufám, že je to už zapsáno v obchodním rejstříku....:-)))))))))

          • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

            slaviator     před 12 lety 09.05.2013 10:29 |  
            0 0

            Narážíš na to, když jsem se bavil s Platilem a ptal se ho na to, proč nejsou v obchodním rejstříku dodané výroční zprávy a on tvrdil, že o tom že to tam není neví, a že to tam dodaj?

            Jinak jistě víš, že Slavia nemá akcie kmenové akcie v listinné podobě už, ale na majitele...

            • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

              miros     před 12 lety 09.05.2013 11:10 |  
              0 0

              hele piš si tady klidně ty tvoje spekulace a ověřené informace....snad ti to někdo bude baštit....

    • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 09.05.2013 10:13 |  
      0 0

      Že by tam byla nějaká korelace s tím, že tým začal konečně hrát slušný fotbal? :-)

  9. Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

    Falk     před 12 lety 09.05.2013 10:33 |  
    0 0

    Chci se také vyjádřit ke včerejšímu derby. Je pravda, že Sparta nehrála dobře, ale vždycky hraješ to, co ti soupeř dovolí. Včera naše Slavia byla výrazně fotbalovější. Sympatický trenér, který dirigoval hru z lavičky. Výborný Šimeček, velmi fotbalový Bazal, moc dobrý Čepelák, Kolařík, Mikula, oživení Červenka. Zklamali mě Hurka, Hrubý. Myslím si, že na áčko má Šimeček, Bazal, Mikula, Čepelák a Kolařík. Jinak včera krásný zážitek, vítězství v derby se cení!

  10. Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

    quelhar (admin)     před 12 lety 09.05.2013 10:40 |  
    0 0

    "Podle mě hru ale zabil rozhodčí, který odpískal nesmyslnou penaltu."
    To rika trener hostu... Tak nevim, nikde jsem necetl, ze by ta penalta byla byt jen sporna, natoz nesmyslna... Co na to ociti svedkove?

    • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 09.05.2013 10:45 |  
      0 0

      penalta dle me uplne jasná a byly tam v te situaci dokonce 2 zákroky, po kterych se dalo piskat.
      Spis by mel byt rad, ze jim rozhodci odpustil penaltu v prvni puli. Myslim si, ze na rozhodčího si Sparta vubec nemuze stěžovat, mirne ji stranil.

      ale docela me toto vyjadreni zaráží, jako kdyby trener ten zapas nevidel. Dyt Sparta byla slaboucka, dopredu zcela jalova..

      • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

        quelhar (admin)     před 12 lety 09.05.2013 11:06 |  
        0 0

        Tak on taky rika, ze Slavia vyhrala zaslouzene, ale tohle me docela zaujalo. Taky me zaujalo toto: "Záměrně jsme si nevytvářeli šance, jelikož jsme spoléhali na samostatné úniky, ze kterých bychom skórovali."

        • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

          Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 09.05.2013 12:08 |  
          0 0

          a ze tam tech uniku bylo:-) prakticky vzdy chodili do zformovane obrany a po chvili byli obrani o mic:-)

          zajímava, leč neúspěšná taktika:-)

    • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

      subHuman     před 12 lety 09.05.2013 11:10 |  
      0 0

      Kecy v kleci.

      Z té dálky (seděl jsem uprostřed hlavní tribuny) si netroufám posoudit to na 100%, nicméně v první chvíli jsem nad tou penaltou lehce kroutil hlavou a jak říkal exprezident, "významně zdvihal obočí". Ať už ale byla nebo ne, rozhodně to hru nezabilo, sparťané byli výrazně slabší a za půlku se dostávali ojediněle. Naopak tam byla ještě 1 situace, kdy se penalta dala pískat také, některé zákroky rudých měly být jistě potrestány žlutou kartou.

      • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

        miros     před 12 lety 09.05.2013 11:42 |  
        0 0

        z mého pohledu byla v první půli penalta proti Spartě správně neodpískaná, ale ve druhé půli to byla jasná penalta a správně odpískaná...naopak rozhodčí měl několikrát přísněji potrestat fauly Sparty....

        • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

          Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 09.05.2013 12:11 |  
          0 0

          souhlasim s tim, ze rozhodci mel vice kartami trestat frustrovane hrace Sparty. Obzvlášť ten narachlej utocnik s c. 15 tam mel jeden zakrok loktem a pak tam po odehrani zkopnul Simecka. aspon v jednom pripade měla nasledovat karta.

    • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

      SPAMD     před 12 lety 09.05.2013 12:36 |  
      0 0

      Penalta asi ano,ale prohlášeni trenéra je směšné ,at se víc stará" o účesy a tetování "svých hráčů , to jim určitě pomůže ,když nic nehrají.Hruby nejlepší hráč zápasu,úsměvné,co takhle Šimeček ,Mikula, Bazal ,Čepelák

    • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

      Pepino44     před 12 lety 09.05.2013 13:47 |  
      0 0

      Tak podle mého ta odpískaná penalta nebyla tak jasná(alespoň ze svého místa jsem to přesně neviděl),ale podle mého to mohla být kompenzace za naprosto jasnou penaltu z prvního poločasu,kde sparťanský brankář chytil ve vápně našeho hráče za nohu,toto jsem viděl naprosto přesně -jasná pentle.Možná se v kabině dohodli a rozhodčí to připísk,ale jak píšu,neviděl jsem to přesně.

      • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

        bongor     před 12 lety 09.05.2013 21:19 |  
        0 0

        penalta proti bolševikovi je vždy jasná.

  11. Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

    Borris     před 12 lety 09.05.2013 14:30 |  
    0 0

    nedá mi to, musím napsat pár slov ke včerejšímu zranění Radka Dosoudila. Pročetl jsem hodně diskuzí a nechápu jak někdo může být takový hovado a napsat že si to Dosoudil zaslouží a že mu to patří.... Nechápu kde se tohle v lidech bere, z toho je mi docela smutno. Tohle bych nepřál ani člověku kterého nejvíc nenávidím. Ani Řepkovi bych to nepřál a že jeho fakt nenávidím. Samozřejmě je pravda že Dosoudil hrál vždycky od podlahy a kolikrát to bylo už za hranicí ( viz. jeho zákrok na Féňu kde to mohlo dopadnout také špatně ), ale přát mu něco takového to je ubohost. Je uplně jedno jaký Dosoudil je a jaký měl styl hry. Tohle mu může v horším případě i ukončit kariéru. A pokud se mu z toho povede vylízat, nastane další otazník jestli se mu s tím povede vyrovnat a odbourá z hlavy ten blok který bude pak mít. Několik fotbalistů kterým se tohle stalo, už se na svojí tehdejší úroveň nevrátili a už nikdy nebyli takový jako dřív, protože ten blok co v hlavě měli prostě nedokázali přetlačit. Stačilo mi vidět záznam jednou, víckrát to ani nemám snad zájem vidět. Za sebe přeju Radkovi brzké uzdravení, hodně štěstí v léčbě a taky návrat na fotbalové trávníky.

    Jo a co se týče Kweukeho, tak tomu bych napařil takový flastr že by mu z toho bylo špatně. Měl krásně čas Dosoudila přeskočit a on mu místo toho oběma nohama skočí na nohu jak kdyby někde v lese chtěl zlomit větev. Jeho vyjádření že chtěl hrát balon snad ani nemůže myslet vážně. Tak v tom případě jestli teda je zvyklí hrát balon podrážkama obou nohou, tak to potěš koště. Neříkám že šel do souboje s cílem mu zlomit nohu, to rozhodně ne! Ale stoprocentně do toho souboje šel s tím, aby Dosoudilovi nakopal a aby ho to bolelo, bohužel nedomyslel jaké to může mít při jeho váze následky. Napařil bych mu tak půlroku stopku. A zavedl bych jednu věc. Pokud by hráč nějakým takovým způsobem přivodil protihráči takovéhle zničující zraněni a bylo by vidět že tam šel jako blázen, normálně bych mu napařil stejně dlouhou stopku, jakou by se ten daný hráč léčil. A až by teprve po zranění naskočil do prvního zápasu, tak pak by až směl naskočit ten co mu to zranění způsobil! Jen takhle se povede drasticky omezit počet takových prasáren.

    • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

      Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 09.05.2013 14:32 |  
      0 0

      souhlas, vidim to stejne.

    • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

      quelhar (admin)     před 12 lety 09.05.2013 14:40 |  
      0 0

      Kweukemu to muze byt jedno... Nezahraje si v poslednich 4 zapasech v lize, ale stejne byl jen nahradnik, takze to Spartu tolik bolet nebude. A v lete by podle me stejne prestupoval ze Sparty pryc, takze pripadny vyssi nez 4zapasovy trest mu muze byt uplne u zadku. Jsem zvedavy, jaka bude jeho prestupni castka, protoze jestli na neho byla pred rokem nabidka kolem 150 mega, tak ted podle me bude sotva polovicni... Sparta ho z ekonomickeho hlediska mela jednoznacne prodat v zime, kdyz privadela Lafatu a bylo jasne, ze Kweuke bude jen vysedavat na lavici.

      • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

        Markus     před 12 lety 09.05.2013 14:50 |  
        0 0

        Pro rozumné kluby ztratil po tomto zkratu cenu, nebudou riskovat nějakou mediání aféru. Vzhledem k vážnosti zranění se Dosoudil může pokusit obrátit na civilní soud. Ve fotbale by měl být zvolen delší trest s platností v rámci UEFA.

        • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

          quelhar (admin)     před 12 lety 09.05.2013 15:17 |  
          0 0

          Nevim, jestli muze ceska DK vubec udelovat tresty s platnosti v ostatnich zemich UEFA. A dost pochybuju, ze nekde v Turecku nekoho bude trapit, ze Kweuke v CR nekomu zlomil nohu. Nicmene napr. s ctyrmesicnim trestem na konte by jeho cena zrejme opet o neco klesla, protoze pripadny kupujici bude vedet, ze ho Sparta nemuze pouzit...

    • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 09.05.2013 15:24 |  
      0 0

      Nemám čas číst tolik diskuzí co ty, ale to co jsem zkouknul tak spíš to lidi berou v nadsázce jako boží trest pro Dosoudila,nebo něco ve stylu pořekadel nebo různých přísloví.

      • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

        Jiri1     před 12 lety 09.05.2013 15:30 |  
        0 0

        Ano muze , v pripade delsiho trestu muze pozadat mezinarodni asociaci o pomoc, ale uprimne vetsinou plati , ze se tresty neprenaseji.

      • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

        Borris     před 12 lety 09.05.2013 15:52 |  
        0 0

        četl jsem jich i několik kteří doslova píší že jako dobře mu tak. Ale i psát něco o božích trestech je docela demence. Něco o božích trestech by se mohlo psát kdyby se třeba po nějakém svém zákroku Dosoudil vykartoval na nějaké veledůležité zápasy nebo tak něco. Ale ne když má přeraženou nohu a ohrožená je jeho kariéra.

        • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

          Tomski     před 12 lety 09.05.2013 16:01 |  
          0 0

          určitě mu to nepřeju...lepší když to kopyto hraje a kazí...ale je fakt, že je to jeden z nejzaludnějších hráčů co znám a kweuke si výrazný trest zaslouží...

        • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 09.05.2013 18:17 |  
          0 0

          Ja si naopak myslím že to je celkem trefné a nikoli dementní,jinak nevím,jak by jsi psal kdyby tu nohu Dosoudil zlomil třeba Feninovi.Samozřejmě že to nikomu nepřeju,ale je to osud.

          • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

            Kornovo     před 12 lety 09.05.2013 19:28 |  
            0 0

            napr. joey barton si prenesl trest z francie do anglie,ale jen do ligy,v evropske lize za marseille normalne nastupoval

            • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

              Kornovo     před 12 lety 09.05.2013 19:29 |  
              0 0

              sorry.z anglie do francie

        • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

          slamacek (přítel SN)     před 12 lety 10.05.2013 13:59 |  
          0 0

          protoze se v podstat primo navazis do mne, tak budu tedy reagovat. libi se mi, ze se domnivas, ze trest pro kweukeho musi byt vysoky a to nejlepe tak, ze by jsi cituji te: " mu napařil stejně dlouhou stopku, jakou by se ten daný hráč léčil. A až by teprve po zranění naskočil do prvního zápasu, tak pak by až směl naskočit ten co mu to zranění způsobil! Jen takhle se povede drasticky omezit počet takových prasáren."

          super jenze toto nebude nidky. podivej se na zakrok na fenina. bez balonu na stojnou nohu. dokonce i bez karty. a ze by se timto nekdo extra zabyval? ne? rekni mi proc? to je duvodu proc nikdy tady nebude nic fungovat. komise hned mela zasahnout a dodatecne mu udelit trest! pak by se treba nestalo, co se stalo, hosi by mozna nesli do souboje bez hlavy atd.. atd.. myslim si ze sveho casu se dost casto stavalo, ze nam souper svoji surovou hrou vyradil hrace i na delsi dobu a co se stalo? nic! nikdo je nechrani! to je chyba!

          nechtej potom po mne abych jednoho z tech surovcu litoval. nepreju mu to, ale je mi uplne volny, ze zrovna on prisel k ujme! o hrace, ktery jdou do souboje s tim, ze pokud zrani protihrace tak taky dobry, proste nemam zajem!

  12. Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

    janko (přítel SN)     před 12 lety 09.05.2013 16:06 |  
    0 0

    Tak dle idnesu dostal za tu prasárnu distanc na 12 zápasů...

    • Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

      Kornovo     před 12 lety 09.05.2013 19:32 |  
      0 0

      to opravdu vypada na leuv konec v nasi lize.me spis zarazila jina vec.DK pry bude resit vyroky baryho a 2 liberecaku proti sudim.nakopal bych to vedeni fotbalu doprdele,hraci jeste dostanou trest za to,ze reknou co si mysli a nijak vulgarne.uz me z te nasi ligy opravdu poradne natahuje,je to odporna zumpa.zapas jablonec liberec vcera byl asi dobra komedie

  13. Re: Juniorka: Slavia - Sparta 2:0

    moxi (host)     před 12 lety 23.05.2013 05:39 |  
    0 0

    ray ban sunglasses price uk [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses uk [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses price [www.buycheaprayban.co.uk].