Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Statistické okénko - Petr Rada

Minulý týden jsme nevydali statistické okénko, a tak to tentokrát napravujeme speciálem věnovaným výhradně působení Petra Rady na lavičce A týmu Slavie.

Začneme jak se sluší základními čísly. Petr Rada nastoupil na lavičku Slavie na začátku probíhající sezóny a odtrénoval tak 25 ligových a dvě pohárová utkání. V poháru Slavia vypadla hned ve třetím kole, když nejprve ve druhém kole zvítězila nad Kutnou Horou nejtěsnějším rozdílem 1:0 brankou Vošahlíka. O kolo později však narazili slávisté na druholigové Ústí nad Labem, na jeho hřišti neudrželi vedení 1:0 ani 2:1 a nakonec vypadli po penaltovém rozstřelu. Za posledních šest let to bylo potřetí, kdy Slavia vypadla už ve svém druhém zápase na hřišti outsidera a Petr Rada tak navázal na "úspěchy" Karla Jarolíma v Líšni (07/08) a Michala Petrouše v Převýšově (11/12).

Příznivci Slavie by byli zřejmě schopni odpustit výpadek z poháru, pokud by byla Slavia úspěšná v lize. To se však nestalo, což jednoduše dokumentují čísla. Petr Rada končil se zápornou bilancí 7-9-9 a záporným skóre 28:29. Třicet bodů v 25 zápasech dává průměr pouhých 1,20 bodu na zápas. Pro srovnání minulou sezónu Slavia nasbírala 34 bodù, což je průměr 1,13 bodu na zápas. U vstřelených branek je poté průměr Slavie pod trenérem Radou ještě horší než v případě získaných bodů, pouhých 1,12 branky na zápas. To je sice zlepšení oproti předchozí sezóně, kdy Slavia vstřelila 28 branek ve všech 30 zápasech (průměr 0,93 branky na zápas), ale bohužel zdaleka ne tak velké, jak by si všichni přáli. Průměr inkasovaných branek přitom pod Petrem Radou (1,16 branky na zápas) zůstal téměř stejný jako minulou sezónu pod trojicí Petrouš-Straka-Poustka (1,13 branky na zápas).

Trenéru Radovi se nepodařilo zvrátit naprosto děsivou bilanci Slavie v zápasech venku, která trvá prakticky od doby, kdy Slavia ustoupila ze slávy. Ta vyvrcholila minulou sezónu, v níž Slavia zvítězila jen v jednom z 15 ligových zápasů venku a s bilancí 1-4-10 (0,47 bodu na zápas) a skóre 7:25 obsadila v tabulce zápasů venku 14. místo, horší byly jen sestupující týmy, Bohemians a Žižkov. Pokud se měla Slavia pod Petrem Radou posunout směrem k vyšším příčkám, byly právě zápasy venku přirozeným prostorem ke zlepšení. To však - podobně jako v případě vstřelených branek - nastalo jen kosmetické. Po 25 kolech a 13 zápasech venku totiž měla Slavia venkovní bilanci 1-5-7 (0,62 bodu na zápas) a skóre 9:19, což Slavii řadilo na 13. místo v tabulce zápasů venku jen o skóre před Příbram.

Právě zápasy venku jsou totiž to, co Slavii dělí od týmů hrajících o poháry, doma patří Slavia dlouhodobě mezi lepší polovinu ligy. Loni byla Slavia v tabulce domácích zápasů pátá, například jen bod za mistrovským Libercem a dva body za Spartou. S domácí bilancí 7-6-2 (1,8 bodu na zápas) a skóre 21:9 by se dalo hrát snad dokonce i o poháry, pokud by přišel adekvátní příspìvek ze zápasů venku. Petr Rada si v domácích zápasech udržel solidní výsledky a ve 12 zápasech uhrál 22 bodů (1,83 bodu na zápas) s bilancí 6-4-2 a skóre 19:10.

Celkově vzato, viděno čistě matematickými ukazately, pokud vůbec nastalo zlepšení oproti minulé sezóně, bylo vesměs jen kosmetické. Téměř roční práce Petra Rady u A týmu Slavie vyústila ve zlepšení průměru získaných bodů na zápas o 0,07 bodu a průměru vstřelených branek na zápas o 0,19 gólu.

Protože si Slavia v létě ani posléze v zimě nevytyčila žádné výkonnostní cíle, můžeme jen spekulovat, do jaké míry s takovou bilancí vedení klubu bylo nebo nebylo spokojeno. Co se však ve Slavii poslední roky opakuje jako mantra, je zapojování mladých odchovanců do A týmu. Podívejme se tak, kolik prostoru dostali ve Slavii hráči ročníků 92 a výše, tedy hráči, kteří jsou k dispozici trenérům současného reprezentačního cyklu U21.

Luboš Tusjak (ročník 92): V úvodu sezóny trenér Rada dával přednost jiným, ale po čtyřech zápasech bez výhry se Tusjak dostal do základní sestavy na levé křídlo a vydržel tam osm zápasů, ve kterých Slavia uhrála 15 bodů (4-3-1). Poté ze sestavy zase vypadl. Odehrál také celé vítězné utkání proti Kutné Hoře v poháru. Na jaře si pak Tusjak nezahrál už ani minutu. Celkem nastoupil Tusjak do 11 ligových zápasů a odehrál 707 minut plus 90 minut v jednom pohárovém zápase.

Ondřej Petrák (ročník 92): Petrák byl pro Petra Radu nepostradatelným kamenem základní sestavy ať už v záloze nebo při záskocích v obraně. Chyběl jen jednou pro zranění a jednou vinou žlutých karet. Ve zbylých zápasech hrál vždy celých 90 minut. V poháru byl na hřišti jen 35 minut nepovedeného zápasu v Ústí. Suma sumarum: 23 ligových zápasů, 2070 minut + 35 minut v poháru.

Martin Hurka (ročník 93): Hurka je v kádru A týmu už dlouho, na tuto sezónu však nebude vzpomínat rád. V lize odehrál jedinou minutu ve vítězném domácím zápase proti Brnu, v poháru poté jen 61 minut proti Kutné Hoře.

Viktor Šimeček (ročník 93): Šimeček se do kádru A týmu dostal až v zimě zásluhou výborných výkonů v juniorce, ovšem na hřišti dostal šanci na jedinou minutu v Brně.

Jaromír Zmrhal (ročník 93): Trochu překvapivě je nyní ze silného slávistického ročníku 93 nejdále v kariéře Jaromír Zmrhal. Na toho Petr Rada sázel podobně jako na Petráka, v základní sestavě chyběl jen výjimečně. Celkem má na kontě pod trenérem Radou 23 ligových zápasů a 1777 minut, k tomu v poháru 90 minut proti Kutné Hoře a 55 minut proti Ústí.

Robert Hrubý (ročník 94): Podobně jako Šimeček se dostal do kádru A týmu v zimě, ovšem v ligových zápasech se nedostal ani na lavičku a hraje jen za juniorku.

Těžko soudit, zda to vnímat jako dostatečné zapojení mladých odchovanců do A týmu nebo nikoli. Na to ať si udělá názor každý čtenář sám.

Komentáře (92)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - Petr Rada

    Barra     před 11 lety 07.05.2013 13:46 |  
    0 0

    Našel jsem tvůj 3 roky starý článek s titulem ´Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety´ (SN 20.5.2010),

    http://slavistickenoviny.cz/clanek/5673-kdo-by-mel-vest-slavii-vyhodnoceni-ankety

    Tak počínaje od konce tabulky s preferencí jsme tady už měli Petra Radu a Fr. Straku, takže logicky by teď vedení mělo sáhnout na Josefa Pešice nebo Stanislava Grigu...

    Tedy za předpoklad, že AŘ jmenuje na truc ty trenéry, kteří jsou tady nejmíň oblíbení.

    Jinak se mi líbí, že podle Juhara Řebíček před zápasem proti Jablonci přišel do kabiny, aby hráče povzbudil. Možná že to měl dělat dříve.

    • Re: Statistické okénko - Petr Rada

      spino     před 11 lety 07.05.2013 13:52 |  
      0 0

      Mě teď zase zaujala změna držitele akcií brněnské Zbrojovky. Co tím pan majitel sleduje????

      • Re: Statistické okénko - Petr Rada

        Barra     před 11 lety 07.05.2013 13:57 |  
        0 0

        No přece jasně aby se ti to v hlavě ještě více zamotalo :-)

      • Re: Statistické okénko - Petr Rada

        no-nick     před 11 lety 07.05.2013 14:04 |  
        0 0

        Jak praví klasička, přece nejsi tak mladej nebo blbej, ze bys byl tak pitomej a myslel to vážně. Fakt to nemáš v hlavě v pořádku.

      • Re: Statistické okénko - Petr Rada

        janko (přítel SN)     před 11 lety 07.05.2013 14:11 |  
        0 0

        Milý Spino, to jistě budou nekalé rejdy západních imperialistů a revanšistů, kteří ve spojení sionistickými spikleneckými centry chtějí docílit rozvratu naší kaprligy. Nic menšího bych v tom nehledal. Předpokládám ale, že tvé budovatelské nadšení za pomoci nejmodernější fotografické techniky tomu učiní přítrž, a vše jednoho dne odhalí.

        • Re: Statistické okénko - Petr Rada

          vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 07.05.2013 18:14 |  
          0 0

          :-))))

        • Re: Statistické okénko - Petr Rada

          bongor     před 11 lety 07.05.2013 21:03 |  
          0 0

          Já jsem tady jednoho imprlistu viděl.Byl převlečenej za toaletní stolek.
          S ním tam byl,věřte nebo nevěřte i jeden sionista.Něco tam kovali a ony to byly pikle.Sionistu jsem poznal okamžitě,měl totiž velkej frňák.
          Implista zprvu poznat nešel,ale později už bylo jasné,že chtějí narušit světový mír a tím se taky prozradil.Ještě že máme některé naše příznivce bděle na stráži.Jeden tam chodil pořád dokola a křičel hesla"Ať zhyne prohnilý Hřebíček"a" kupředu leváci,zpátky ni krok".
          Nevím,kdo to mohl být.Udělalo to na mě velký dojem.

        • Re: Statistické okénko - Petr Rada

          th     před 11 lety 08.05.2013 00:17 |  
          0 0

          Ještě oportunisti, na ty taky potřeba dávat bacha. :-))

  2. Re: Statistické okénko - Petr Rada

    fredydj (přítel SN)     před 11 lety 07.05.2013 14:15 |  
    0 0

    já už bych pana Radu nechal bejt :) buďme rádi že je pryč :)

    • Re: Statistické okénko - Petr Rada

      quelhar (admin)     před 11 lety 07.05.2013 14:20 |  
      0 0

      Ja myslim, ze tohle je takova pekna tecka za tim nasim pripadem... :o) Chtel jsem to sepsat uz minuly tyden, ale nezbyl mi na to cas a tim, jak jsem na Twitteru nekolikrat cetl, ze ten vyhazov nedava smysl, tak jsem mel zapotrebi nalezt par argumentu pro to, ze to smysl dava.

      A to jeste nemam k dispozici dalsi statistiky, ve kterych si myslim, ze bychom byli taky dost dole, napr. pocet faulu na zapas nebo pocet strel na branu na zapas.

      • Re: Statistické okénko - Petr Rada

        martyni (přítel SN)     před 11 lety 07.05.2013 15:24 |  
        0 0

        Ne ze bych to po tobe zadal:), ale myslim, ze nejvic vypovidajici by byla statistika strel na branu.. je dost mozny, ze bychom za Rady prisli na nejaky sileny prumerny cislo, treba 4/zapas...

        • Re: Statistické okénko - Petr Rada

          quelhar (admin)     před 11 lety 07.05.2013 15:32 |  
          0 0

          Jo, sam bych rad takovou statistiku, trebas jen pro sebe, udelal, ale nevim, kde vzit data... Zrovna tak to je s temi fauly, tam jsme byli snad v kazdem zapase horsi (= vice faulujici) tym nez souper... Kdyby nekdo vedel, kde k odehranym ligovym zapasum najit takova data - zda to nejaky zpravodajsky server vede - budu jen rad.

          • Re: Statistické okénko - Petr Rada

            martyni (přítel SN)     před 11 lety 07.05.2013 16:02 |  
            0 0

            Taky si nevybavuju, ze bych to nekde videl.. jen u tv zapasu.

            • Re: Statistické okénko - Petr Rada

              lassiter     před 11 lety 07.05.2013 18:02 |  
              0 0

              já mam pocit, že v pondělním sportu píšou u sestav i střely na branku

              • Re: Statistické okénko - Petr Rada

                quelhar (admin)     před 11 lety 07.05.2013 18:34 |  
                0 0

                To je pravda, ale bohuzel to nemaji k dispozici na webu, takze se k tomu stejne nemam jak dostat :o/

                • Re: Statistické okénko - Petr Rada

                  doctorex (přítel SN)     před 11 lety 07.05.2013 19:52 |  
                  0 0

                  Zkusím se v pondělí kouknout, jestli je nemáme v knihovně v archivu.

                  • Re: Statistické okénko - Petr Rada

                    quelhar (admin)     před 11 lety 07.05.2013 20:33 |  
                    0 0

                    Vim, ze treba Mestska knihovna v Praze ma archiv tisku vcetne Sportu, ale to mam ted trosku z ruky a uprimne receno by mi to za tu namahu asi ani nestalo :o)

          • Re: Statistické okénko - Petr Rada

            Ferguss     před 11 lety 07.05.2013 16:21 |  
            0 0

            Ono i těch 72 žlutých karet je docela vypovídajících.

          • Re: Statistické okénko - Petr Rada

            KekelVasil (host)     před 11 lety 07.05.2013 23:06 |  
            0 0

            ahoj. koukni se na livesport.cz ve statistikach jednotlivych zapasu jsou i strely na branu

            • Re: Statistické okénko - Petr Rada

              quelhar (admin)     před 11 lety 07.05.2013 23:33 |  
              0 0

              Pekne, diky, neco takoveho bych si predstavoval. Jak se zda, tak na livesport.cz je bohuzel jen nekolik kol zpatky a ne cela sezona :o/

      • Re: Statistické okénko - Petr Rada

        miros     před 11 lety 07.05.2013 15:59 |  
        0 0

        statistiky jsou na nic...prostě se na to nedalo dívat...

  3. Re: Statistické okénko - Petr Rada

    Tugarin     před 11 lety 07.05.2013 15:38 |  
    0 0

    Velice přesné zhodnocení. Jen bych ho ještě doplnil o další pohled. Vedení přivedlo trenéra Radu údajně jako naplňování dlouhodobého záměru. Petr Rada věděl v dostatečném předstihu, že bude trenérem Slavie, znal tudíž i její kádr a z logiky věci měl mít i nějaké personální představy. Vždsy v předchozích působištích, byl kádr doplńován dle jeho požadavků.
    Ve Slavii to ale vypadalo jinak, před začátkem ligy se zbavil Pospěcha a kádr byl doplněn Dobrotkou (zdravotní problémy od počátku), Juharem a Vošahlíkem (hostování bez opce). Objevila se zranění a karetní tresty, s čímž se musí počítat v každém klubu počítat, nicméně u nás to způsobilo překvapení. Ve Slavii se tak vyhlásila přestavba a doplnění v zimní přestávce.

    Z kádru odešlo několik nevýznamných hráčů (Frejlach, Milutinovič, Cicman) naštvaný Latka (byl hodně rozmrzelý z přístupu Slavie), vedení odstavilo Jarolíma (Rada se vyjádřil, že ho chtěl).
    Provedené přestupy, ale zrovna nesvědčily o plnění trenérových přání - Bortel za Latku, Škutka a Fenin jako doplnění útoku asi ano. V případě Gecova nevěděl evidentně co s ním, i z prvních rozhovorů bylo zřejmé, že dost tápe, jako volbu měl Petráka a při jeho konzervatismu silně pochybuji, že by chtěl ten post zdvojit hráčem za 13 miliónů. Příchod Skácela dostal evidentně jako překvapení.
    Objevuje se tak otázka, jakým způsobem je vlastně veden sportovní úsek a kdo v něm rozhoduje a zda i u protěžovaného trenéra fungovala nějaká komunikace. Tohle si myslím, že může být velký kámen úrazu při získávání dalšího trenéra, třeba zrovna Kozla. Ambiciózní trenéři dnes žádají větší pravomoci a možnost rozhodování v širším kontextu.

    • Re: Statistické okénko - Petr Rada

      Barra     před 11 lety 07.05.2013 16:02 |  
      0 0

      Jestli si dobře pamatuji, tak před začátkem kompetice Rada stále doufal, že dostane ještě nějakého útočníka.

  4. Re: Statistické okénko - Petr Rada

    Matlafous     před 11 lety 07.05.2013 15:39 |  
    0 0

    Exupéry píše, že člověka nelze pojmout slovy. Ani tak slovy nejde pojmout ani působení Petra Rady v Edenu.

    My, kdo jsme to žili, víme. Nikdo další to nepochopí, ani po předložení čísel.

    • Re: Statistické okénko - Petr Rada

      Barra     před 11 lety 07.05.2013 16:00 |  
      0 0

      Tak tento citát sice neznám, jen ´Vše, co je v člověku krásné, je očima neviditelné a jde vidět jen srdcem´ (´On ne voit bien qu'avec le coeur, l'essentiel c'est invisible pour les yeux´). Že bys tedy ty právě to krásné v Petru Radovi neviděl? :-)

      Ale teď bez kecu, nedělejme z toho zase takové drama, mějme před očima, že vždy může být hůř´. Věř mi, bohužel.

    • Re: Statistické okénko - Petr Rada

      dArtagnan     před 11 lety 07.05.2013 16:09 |  
      0 0

      Ano, protože to slovo ještě nevymysleli. Takže Pan Rada je naprostý, naprostý ... :-)

      • Re: Statistické okénko - Petr Rada

        Barra     před 11 lety 07.05.2013 17:03 |  
        0 0

        Touché :-)

  5. Re: Statistické okénko - Petr Rada

    no-nick     před 11 lety 07.05.2013 17:09 |  
    0 0

    Trochu OT - proč se stále mluví o Feninovi jako o neúspěšném angažmá? Kdykoliv nastoupil, působil na mě fotbalověji než Škoda, rozhodně jsem u něj nepostřehl nějaký nepovedený výkon, pouze trpěl tím co všichni naši útočníci - naší šílenou hrou, kdy to má útočník setsakra těžké. Fenin dostal i díky Dosoudilovi nejmíň šancí něco ukázat - odehrál 270 minut a že by předvedl nějak výrazně míň než Škutka či Škoda, to imho ani náhodou!

    • Re: Statistické okénko - Petr Rada

      Pepino44     před 11 lety 07.05.2013 19:05 |  
      0 0

      Tak já jsem viděl dost velký rozdíl mezi Škutkou a Feninem. Škutka bojoval,chodil do osobních soubojů,kdežto Fenin se moc nezapojoval a soubojům se vyhýbal. Bylo to vidět hlavně při Radově systému na jednoho útočníka,kdy to měli oba dost těžké.Škutka to myslím snášel lépe i díky jeho postavě. Fenina ale nezatracuju,měl by se o to ještě poprat. Pokud budou kluci hrát jako proti Jabkám i pro něho by to mělo být lehčí.

  6. Re: Statistické okénko - Petr Rada

    janko (přítel SN)     před 11 lety 07.05.2013 17:09 |  
    0 0

    Do konce ligy zbývají čtyři kola a tak je možná čas i s ohledem na množící se informace o možných odchodech zamyslet se co se bude dít s kádrem.

    U brankářů je otázka, jak je na tom po zranění Berkovec a nemýlím-li se, tak končí smlouva Čontofalskému.

    Odejde-li Čonka s Nitranským, jsme bez krajních beků, respektive napravo máme Dostála a v juniorce Mikulu. Dostál není žádný zázrak, ale alespoň je to pravý obránce, kdežto post na levé straně není dablován vůbec. Stáhnout Tusjaka a přes léto z něj levého obránce vybrousit?
    Dále končí smlouva Hubáčkovi a s ohledem na zdravotní stav Dobrotky to tedy vypadá na kompletní rozpad obrany. Otázka pro mne tedy je, zda dojde na zařazení Kolaříka s Čepelákem.

    Co se týče záložníků, tak tady mám dva otazníky. Neřešme, že kabinu opustí Jarolím ale zda prodlouží Skácel a Kisel. U Skácela to nečekám, u Kisela si tím také nejsem jist.

    No a přejdu-li k útočníkům. Pokud nás opustí Fenin, což si i docela přeji, protože jeho příchod mi pod vousy nešel, a nebude podepsán Vošahlík, tak máme na soupisce jen dva, což je skoro stejná situace jak na podzim. I když o počtu útočníků to také není jak se ukázalo v neděli.
    A teď. Kde brát, za co a koho? Nelehký úkol. Navíc v jedné odpovědi Kusý uvedl, že chtějí mít kádr hotový na začátku přípravy. Dojde tedy k doplnění z vlastních zdrojů, když se o tom stále hovoří? Pokud ano, kdo ale bude těmi zkušenými kteří je povedou?

    • Re: Statistické okénko - Petr Rada

      Barra     před 11 lety 07.05.2013 17:23 |  
      0 0

      Máš pravdu, zajímavé téma k zamyšlení a ke diskuzi. Celkem by mě zajímal právě pohled na tuto věc od dua Petrouše-Knoflíčka, a teď nezávisle na tom, jestli oba zůstanou ve funkci. Ale toho názoru se samozřejmě věřejně nedočkáme.

      Nicméně, nastal největší čas na nějakou akci - snad se už oponou pilně pracuje.

      • Re: Statistické okénko - Petr Rada

        Barra     před 11 lety 07.05.2013 17:29 |  
        0 0

        .. za oponou...

    • Re: Statistické okénko - Petr Rada

      pl3     před 11 lety 07.05.2013 17:52 |  
      0 0

      myslím si, že prodávat nyní Čonku není nejlepší a spíš bych počkal na povedenou sezonu, kde se více ukáže a zvýší se jeho cena. To bych radši prodal Nitrianského, za kterého může být náhradou Mikula

      • Re: Statistické okénko - Petr Rada

        th     před 11 lety 07.05.2013 19:02 |  
        0 0

        Souhlas, Čonka se konečně dostává do formy, kterou od zranění neměl, tak by byla škoda se ho v tuhle chvíli zbavit.

    • Re: Statistické okénko - Petr Rada

      th     před 11 lety 07.05.2013 19:00 |  
      0 0

      Tak na levé obraně můžeme utopit Juhara, Tusjaka nebo IIRC tam dát Dostála (zkoušeli v juniorce) nebo Sudka stáhnout z hostování? Vpravo Mikulu (Bazal hraje kde?)? V každém případě by to na kraje chtělo posílit. Střed obrany mne zatím neděsí, Dobrotka, Bortel, Kolařík, Čepelák, Mac zní jako slušný výběr.

      • Re: Statistické okénko - Petr Rada

        Pepino44     před 11 lety 07.05.2013 19:15 |  
        0 0

        Na tom zápase,kde Petrouš zkoušel v juniorce Dostála na levém beku jsem byl a k mému překvapení tam zahrál velmi dobře. Pokud píšeš o Kolaříkovi a Čepelákovi tak u nich je dost velká překážka jejich výška.Pokud by musel hrát někdo z nich třeba s Hubem,mohl by to být velký problém. Jinak Mac mne nyní na jaře moc neoslovil. Ale vyzkoušet by se to mělo.

      • Re: Statistické okénko - Petr Rada

        bongor     před 11 lety 07.05.2013 21:12 |  
        0 0

        Juhár je v obraně nemožnej.Neumí totiž vůbec bránit.

        • Re: Statistické okénko - Petr Rada

          th     před 11 lety 08.05.2013 00:17 |  
          0 0

          Určitě máš pravdu, já to s těma záložníkama spíše myslel jako teoretickou možnost, ne jako něco, co bych těm klukům (a nám pro pohledu z tribuny) přál.

    • Re: Statistické okénko - Petr Rada

      Kactus     před 11 lety 07.05.2013 19:12 |  
      0 0

      Berkovec ma zlomenou ruku, myslim ze je po operaci, ten az dalsi sezonu.

      • Re: Statistické okénko - Petr Rada

        Pepino44     před 11 lety 07.05.2013 19:20 |  
        0 0

        Berkovec si to bude muset srovnat v hlavě.Podle mého počítal po loňském jaru,kdy podával výborné výkony,že na podzim bude jedničkou ,dvojku neunesl a když se potom dostal k lizu,tak to vypustil.

      • Re: Statistické okénko - Petr Rada

        th     před 11 lety 08.05.2013 00:12 |  
        0 0

        Jenom taková drobnost k golmanům, nedávno se někde mluvilo o Radkovi Černém. Do kdy má smlouvu, příp. měl by chuť se vrátit? Nevíte, neslyšeli jste někdo něco?

        • Re: Statistické okénko - Petr Rada

          Tugarin     před 11 lety 08.05.2013 08:33 |  
          0 0

          Chce zůstat v Anglii i nadále, je tam spokojený i jako dvojka

          • Re: Statistické okénko - Petr Rada

            slaviator     před 11 lety 09.05.2013 13:30 |  
            0 0

            on je snad trojkou až a má nabídku trénovat brankáře v dorostu, ne?

    • Re: Statistické okénko - Petr Rada

      klimi     před 11 lety 07.05.2013 19:23 |  
      0 0

      Nevím, proč by měl Čonka s Nitrianským někam odcházet.

      • Re: Statistické okénko - Petr Rada

        subHuman     před 11 lety 07.05.2013 21:57 |  
        0 0

        Treba proto, ze je dira v rozpoctu (chybi gen.sponzor) a zrovna na tyto 2 hrace je nabidka ze zahranici?

        • Re: Statistické okénko - Petr Rada

          jarodo57     před 11 lety 08.05.2013 11:58 |  
          0 0

          Já bych tak velký strach o Nitrianského s Čonkou ,že se o ně někde v zahraničí budou prát nemám,ale v každém případě jsme na jejich místa se zkoušením jiných hráčů dlouho zapomínali.Rada místo Čonky tam sral Juhara,který tam byl žalostný a další experimenty s ním bych nedělal a napravo je zase náhrada již vyzkoušený Dostál a tím to zvadlo. Doporučoval bych Petroušovi již teď ,aby vždy na několik desítek minut zkoušel někoho z juniorky nebo dokonce i z dorostu(pokud je tam někdo z těch kluků trochu disponovaný).To on ,ale jistě na rozdíl od předešlého trenéra ví.

  7. Re: Statistické okénko - Petr Rada

    spino     před 11 lety 07.05.2013 19:06 |  
    0 0

    Chci aby Petrouš zůstal trenérem i další roky. Nezajímají mě jména, ale skutečné schopnosti trenéra a Petrouš patří k horní TOP pětce nejlepších trenérů v lize.

    • Re: Statistické okénko - Petr Rada

      Eluin (přítel SN)     před 11 lety 07.05.2013 19:11 |  
      0 0

      K horní pětce? Může být, ale já bych s tím hodnocením radši počkal až na čas "po Plzni" (a nemám na mysli to pivo).

      • Re: Statistické okénko - Petr Rada

        spino     před 11 lety 07.05.2013 19:29 |  
        0 0

        HErní projev pod Petroušem byl kvalitní na jaře 2011 a nyní znova. To, že se mu nepovedl podzim 2011, to by se stalo každému s tehdejším kádrem čítajícím 4 ligové nováčky a jednoho líného útočníka.

      • Re: Statistické okénko - Petr Rada

        bongor     před 11 lety 07.05.2013 21:16 |  
        0 0

        Dneska jsem viděl ženskou,ta měla pěkný horní pětky.Jedna radost.
        /Vlastně dvě radosti/

        • Re: Statistické okénko - Petr Rada

          jarodo57     před 11 lety 08.05.2013 08:49 |  
          0 0

          A dole měla Dolní Bousov to je taky pěkná díra

          • Re: Statistické okénko - Petr Rada

            bongor     před 11 lety 08.05.2013 14:12 |  
            0 0

            Tam jsem ještě nebyl jarodo,nemyslel jsi náhodou že tam měla boubín?Tam jsem byl a nemoh jsem se odtamtud vůbec vymotat.
            Bylo to tam pěkný,akorát že tam bylo dost mokro.

            • Re: Statistické okénko - Petr Rada

              jarodo57     před 11 lety 08.05.2013 16:20 |  
              0 0

              No tam jsou dobrý močály.

    • Re: Statistické okénko - Petr Rada

      Barra     před 11 lety 07.05.2013 23:25 |  
      0 0

      Zdravím Spino, jsem si jistý, že Míša (jak mu tak pěkně říkáš) Petrouš patřičně ocení ty zamilovaného smailíky se červeným srdíčkem, které tvůj alter ego Vocel mu posílá na oficiálkách.

      Zajímavé je, že jsi teď přišel k rozumu a prohlašuješ, že Michal Petrouš patří do absolutní pětky Top trenérů v ČR. Ne, že bych pochyboval o kvalitách Petrouše, sám jsem ho tady poslední dny dostatečně chválil a bránil, ale jsem trochu překvapen, že člověk jako ty, který ještě před 18 měsíci řval na tribuně ´Petrouš ven´, přece přišel k rozumu a Petrouše nadzdvihuje do absolutní špičky v oboru.

      Je sice pěkné, že teď svého dřívějšího chování lituješ, jak sám říkáš, ale možná je to dáno tím, že Petrouš sloužil svojí první zkoušku proti Jablonci za 1. Jó, úspěch má mnoho otců. Ale v dobách neúspěchů pozná člověk své pravé přátelé. Doufám, že si to zapamatuješ a že, kdyby tvůj přítel v budoucnosti zase měl zapotřebí obscénně a hulvátky na Petrouše křičet (však ty víš co mám na mysli), mu pěkně od plic řekneš, co si o něm myslíš.

      • Re: Statistické okénko - Petr Rada

        jarodo57     před 11 lety 08.05.2013 08:08 |  
        0 0

        To víš Barro mládí nevybouřené.

      • Re: Statistické okénko - Petr Rada

        spino     před 11 lety 08.05.2013 08:11 |  
        0 0

        Tady ale nejde o výhru, ale o systém hry.

        Porocnal bych to se zápasem se Zbrojovkou. Tam padli všechny naše góly po nahodilých akcích, standartních situacích atd.

        Góly proti Jablonci padli ale po předem naplánovaných vzorců. Minimálně druhý a třetí gól. V tom vidím zásadní Rozdíl oproti Radovi, že zatímco tam góly přicházeli většinou po centrech před bránu, nebo z nějaké individuální chyby protihráče, zde jsem viděl jasný systém v koncové fázi.

        Kapitolou sama pro sebe je také zbytečné nepředržování míčů, jako to bylo za Rady, tam když byl hráč pod tlakem, tak to zkoušel sám zatáhnout. Tady přihraje a spoluhráč mu to dá třeba okamžitě do běhu. Atd. Těch pozitivních změn v systému hry je tam spoustu a upřímně, nevím kolik trenérů takovýhle fotbal praktikuje. Většina se přiklání k Radově pojetí hry, někteří jsou ještě horší.

        • Re: Statistické okénko - Petr Rada

          Pepino44     před 11 lety 08.05.2013 11:00 |  
          0 0

          No tak,že by Petrouš stačil za týden s klukama natrénovat nějaké vzorce,tak o tom pochybuji.Goly prostě vyplynuly ze hry. Jabka odpadly a Slávii se dařilo vše do čeho kopli. Po prvním golu z kluků spadla deka,nebáli se,že je někdo seřve za otevření hry a začalo se dařit.Je třeba si uvědomit,že Jablonec byl úplně odevzdaný a ne každý soupeř nám takovoutu hru dovolí. Jenom prosím,zůstaňme na zemi a doufám,že někdo zase nezačne mluvit o pohárech. V klidu dohrát a vyzkoušet mladý

          • Re: Statistické okénko - Petr Rada

            spino     před 11 lety 08.05.2013 15:17 |  
            0 0

            Ta akce přes Kisela, která se defakto opakovala před oběma góly, byla podle mě jasně nacvičená. To mi nikdo nerozmluví.

            • Re: Statistické okénko - Petr Rada

              bongor     před 11 lety 08.05.2013 19:29 |  
              0 0

              Přečti si rozhovor se soudruhem Váchou o poločase jejich vítězného zápasu s Bolkou.Gól dali po skvěle nacvičené akci a ve druhé půlce už budou jenom čekat,co vymyslí Bolka.Je to v kapse.

  8. Re: Statistické okénko - Petr Rada

    Thorklaer (přítel SN)     před 11 lety 07.05.2013 19:52 |  
    0 0

    Bezva statistika, diky za ní:-) jak sám píšeš, zajímavý by byl i počet střel a faulů.
    začleňování mládeže hodnotím spíše neúspěšně, i tvá čísla tomu dávají více méně za pravdu.

    Rada byl prostě omyl, další koncepční tah. Věřím, ze další trener bude konečně vybrán s citem. Jsem bud pro Kozla, nebo ponechání Petrouše.

    Ted jsem zvědavý, jestli si zahrají Mikula, Šimeček, Hrubý či Tusjak (mj. neni zraněný, ze Rada úplně odstavil?) ci Kolarik. Sanci by si zaslouzili.

    ty informace o Rudim, Feninovi a odchodu krajnich beku považuji za drb. nebo má někdo nějaké info? a jak to vypadá s tím,mediálně vděčným odchodem Kuseho?

    • Re: Statistické okénko - Petr Rada

      quelhar (admin)     před 11 lety 07.05.2013 20:30 |  
      0 0

      Tusjak zraneny neni, posledni dobou hraje pomerne pravidelne za juniorku.

      • Re: Statistické okénko - Petr Rada

        miros     před 11 lety 08.05.2013 09:12 |  
        0 0

        když hraje, tak většinou bídně...

  9. Re: Statistické okénko - Petr Rada

    Petr9608     před 11 lety 08.05.2013 01:57 |  
    0 0

    Nevíte, psal někdo před týdnem něco ve smyslu "Nečekejte, že se odchodem Rady jak mávnutim kouzelnýho proutku vše změní a hned Jablonci vstřelíme bůra"
    Pokud ano, tak by to bylo pikantní... :-)))
    No ale máme pěkný náběh na velmi hezkou domácí bilanci 9-4-2 = 31 bodů. A to jsou v tom ty hrůzný zápasy typu SLA-JIH či SLA-OST....
    Ztratit něco s ČB a HK by byla ostuda. I když třeba HK přeju záchranu více než Teplákum...

    A pár paradoxů.....

    - Během 29 kol jsme dokázali doma vstřetlit TŘIKRÁT pět branek....

    - Již podruhé za sebou jsme doma dokázali porazit úřadujícího mistra...

    -----------------------------------------------------------------------------

    No a tedy - jak jsem již víceméně psal: Nedivil bych se tomu, že se budem na konci sezóny divit, jak málo stačilo na 4. místo, jenž bude dost možné pohárové a jak dlouho nebyl boj o poháry ztracen. Osobně jsem si myslel, že je to hodně nahnutý po prohře s Plzní ( http://www.slavistickenoviny.cz/clanek/6811-slavia-plzen-0-1#144709 ) a po zápase v ČB jsem to pohřbil úplně ( http://www.slavistickenoviny.cz/clanek/6819-ceske-budejovice-slavia-2-1#145126 ), po zápase v HK jsem již začal vyhazovat Radu ( http://www.slavistickenoviny.cz/clanek/6827-hradec-kralove-slavia-3-2#145698 ) a po zápase s FCB jsem se již zmohl jen na ( http://www.slavistickenoviny.cz/clanek/6827-hradec-kralove-slavia-3-2#145698 ). No, tedy jsem poháry (téměř definitivně) pohřbil již po zápase v Budějkách. A teď ta ironie, že i potom, co jsme se soupeři ze dna neuhráli ani bod, nebyl boj o poháry ztracen, ačkoliv jsme si to všici tak nějak mysleli. Důkazy leží pod Ještědem (měli po podzimu jen o bod více). JENŽE, my možná nakonec zjistíme, že to nebylo ztracený až někam do zápasu s Duklou...

    Na konci ligy zjistíme, že na poháry stačilo uhrát pouhých 5-7 bodů navíc. A tedy, kdo ví, kdy zas budou poháry tak "levně". Taky se nechodilo do pohárů s 55 body (Teplice 09/10, Brno 07/08) nebo i dokonce s 58 body (Liberec 06/07). To by taky byla celkem "bolest", kdyby jsme příští sezónu hráli výborně ale poháry prostě neudělali...

    • Re: Statistické okénko - Petr Rada

      Kornovo     před 11 lety 08.05.2013 09:48 |  
      0 0

      nebrec nad rozlitym mlekem.vetsina z nas vedela,ze kdyz se povede vitezna serie tak to pujde nahoru,ale vitezna serie proste byla v liberci.a dalsi sezona?pohary by byly pekne,ale nevidime do hlavy nasemu vedeni co opravdu s klubem zamysli.pokud chceme hrat o pohary,musi se to posilit na kazdem postu.jak psal subhuman,ze uz jsou skoro prodani nitra a conka,tak v nejake velke zpelseni moc nedoufam

      • Re: Statistické okénko - Petr Rada

        Eluin (přítel SN)     před 11 lety 08.05.2013 11:20 |  
        0 0

        Ono také záleží za kolik by ti kluci (pokud by se skutečně prodali) šli (a přiznám se, že vůbec nemám přehled v tom, jaké tu mají smlouvy), pokud by to bylo pro klub i hráče výhodné, tak proti tomu nic nemám.

    • Re: Statistické okénko - Petr Rada

      Barra     před 11 lety 08.05.2013 14:20 |  
      0 0

      Jediný kouzelný proutek, na který si pamatuji, byl v příspěvku po zápase se Spartou:

      Od: Huzgi - Sobota, 13.04. 2013 - 22:35:37

      (…) Nemůžeme hned chtít všechno. Určitě je celá řada lepších trenérů, ale zázraky neudělá nikdo a my máme nesehraný tým, který je nehotový a nezralý. I kdyby Radu vedení vyměnilo, tak si na větší úspěchy dlouho počkáme, tým se nevytvoří přes noc mávnutím kouzelného proutku. (…)

      http://www.slavistickenoviny.cz/clanek/6974-sparta-slavia-3-1

      Že fouká čerstvý vítr ve Slavii bylo jasné během těch pár dnů, které byly mezi odchodem Rady a nedělním večerem. Jak říkal Juhar, hrát je opět baví, a bylo to na hřišti znát.

      Líbilo se mi, jak duo Petrouš – Knoflíček prohlásilo, že se během těch pěti dnů, co měli k dispozici před zápasem, na tréninku hlavně věnovali přihrávkám a zakončením (a kdo jiný než rychlonožka Knoflíček s čichem na branku by se hráčům v tom měl věnovat a je stimulovat?) Správně, tady tlačila bota, zápas v Příbrami, kde jsme měli první střelu na branku v (jestli se nemýlím) 60. minutě, mluví za vše. Fotbal se hraje na góly, a ten kdo je nedá, dostane. Chovat se předem jako zbitý pes s ocasem mezi zadními není pro klub jako Slavie důstojné, určitě ne proti soupeři kalibru Příbram. Jak to zase Petr Rada tak pěkně řekl? Chtěli jsme Příbram potrápit? Pro Krista Pána, to snad ne, a není divu že právě po tomto zápase, který byl propaganda na to, jak se nemá odbyt 90 minut na hřišti, Rada se musel loučit. Naven odešel Rada sám, že tlak na něho musel být velký, je ale bez pochybu.

      Buďme tedy rádi za pozitivní změny, zůstaňme ale dvěma nohami na zemi. A v tom musím Huzgimu dát za pravdu. Jablonec se nám podařil, ale snít o tom, že budeme mít, jestli Plzeň se podaří, snad 12 bodů na 12 a eventuálně při (velkém) štěstí budeme končit na čtvrtém místě, ´ist des Guten zuviel´.

      Doufám, že i kdybychom v sobotu v Plzni neuspěli, ale přesto viděli ze strany Slavie snahu a obětování, velké odhodlání hráčů se měřit s budoucími mistry a pěkný zápas, že mužstvo a trenérské duo bude mít nadále stejnou podporu jako teď, kde někteří z nás chodí po oblacích, vidí vše jen růžově a sní o pohárech.

      I když si dovolím možná také trochu snít: Viktoria prohrála doma jen se Zbrojovkou, ale remizovala s Jabloncem, Baníkem a Slováckem. Když tyhle klubu to zvládly… Možná, že tam bylo ve hře podceňování Plzně, teď když hraje o titul, bude určitě pozornější.

      Dovolím si ještě Juhara citovat z rozhovoru na oficiálkách:

      ´To, co nám teď předali Michal Petrouš a Ivo Knoflíček, tak jsme za ten týden rychle pochopili a přenesli do zápasu. Určitě jsme chtěli od začátku Jablonec zatlačit. Myslím, že nám dost pomohlo, že jsme nepolevili a neustále makali. Chtěli jsme hrát vysoký presink, napadat je a necouvat. Myslím, že ta nátlaková hra přinesla ovoce. Každého to nakopne. Hlavně to vítězství, ta chuť z té hry. Jedeme do Plzně, poctivě se na zápas připravíme a budeme tam chtít uspět. I když respektujeme sílu soupeře, tak každý je porazitelný. Pojedeme tam s pokorou, ale se zdravým sebevědomím. (…) Pan majitel byl před utkáním v kabině. Říkal nám, že je ve hře ještě dost bodů, abychom to odmakali´. Až potud Martin Juhar.

      Jaký rozdíl v přístupu v porovnáním s Radovim ´chtěli jsme je potrápit´.

      • Re: Statistické okénko - Petr Rada

        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 08.05.2013 18:46 |  
        0 0

        Jen bych se chtěl pana Juhara zeptat jak dlouho je to bude bavit,protože aby Slavie byla závislá na tom jestli to hráče bude zrovna bavit,to také asi není úplně ideální.

        • Re: Statistické okénko - Petr Rada

          Betynka58     před 11 lety 08.05.2013 20:17 |  
          0 0

          Ale fotbal by přece měl bavit, nejen diváky, ale i hráče samotné. Takže jakmile je to bavit nebude, tak je něco špatně.

          • Re: Statistické okénko - Petr Rada

            vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 08.05.2013 21:01 |  
            0 0

            Problém je v tom že občas někdo musí prohrát, nebo se týmu přestane dařit,či se něco někomu znelíbí a přestane je to bavit.Co potom? Podle mě to jenom o baveni se fotbalem není,je to i o dřině,bojovnosti a často nepříjemných věcech.

            • Re: Statistické okénko - Petr Rada

              Barra     před 11 lety 08.05.2013 22:07 |  
              0 0

              Tak to je samozřejmé. Ale jak říká Petrouš, ´bylo na nás s Ivem Knoflíčkem, abychom atmosféru trochu uvolnili´.

              A to je myslím ten základní rozdíl mezi křečovitou hrou v Příbrami, a osvěžením proti Jablonci. Za pět dnů jim Petrouš hlavně pomohl po psychické stránce - a z toho pramení i radost z fotbalu. Však Juhar také podtrhuje, že do Plzně pojedou s pokorou, ale se zdravým sebevědomím. A to sebevědomí tady scházelo.
              Proč máme doma jednu z nejlepších bilanci, ale na cizím hříšti jsme již předem poražení? Tuto sezónu jsme uspěli jen v Brně, minulou jen na Slovácku, v 2010-11 v Brně a Liberci… Za poslední 3 sezóny do teď, tedy v 43 zápasech, jsme vítězili jen 4 x…

              • Re: Statistické okénko - Petr Rada

                vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 08.05.2013 23:26 |  
                0 0

                To nevím proč máme takovou mizernou bilanci z venku,ale přece za to nemůžou jenom trenéři.Po pravdě řečenou to asi bude mít vicero příčin.Mě ze všeho nejvíc ve Slavii chybí útočník, kterej bude dávat alespoň 12-15 golů za sezonu.

                • Re: Statistické okénko - Petr Rada

                  slaviator     před 11 lety 09.05.2013 13:31 |  
                  0 0

                  podle mě ten potenciál má Škutka...

  10. Re: Statistické okénko - Petr Rada

    tolsimir     před 11 lety 08.05.2013 11:49 |  
    0 0

    Panove, vcera v noci se mi zdalo tom, ze nas od nove sezony prebira Ferguson a hle - dnes rano si prectu, ze konci v ManU. Ze by? :-D

    • Re: Statistické okénko - Petr Rada

      bongor     před 11 lety 08.05.2013 12:18 |  
      0 0

      Jo určitě.klepnul jsi Řebíčka na hlavičku

      • Re: Statistické okénko - Petr Rada

        jarodo57     před 11 lety 08.05.2013 14:49 |  
        0 0

        Občas by Řebíček potřeboval klepnout pořádně

        • Re: Statistické okénko - Petr Rada

          spino     před 11 lety 08.05.2013 15:14 |  
          0 0

          Nejlépe pneumatickym kladivem.

          • Re: Statistické okénko - Petr Rada

            Kornovo     před 11 lety 08.05.2013 16:23 |  
            0 0

            chtelo by to nejakeho sejka co chlapi.predstavte si,ze by to tak opravdu v lete bylo.beckhamovi a abidalovi v lete konci smlouvy,mohli by jit k nam.a na lavicku treba di matteo,ten je volny a on by si urcite nejake italy nebo anglany do prahy dotahl.pak by to byla jizda

            • Re: Statistické okénko - Petr Rada

              vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 08.05.2013 18:42 |  
              0 0

              Možná se už dočkáš,ale šejk to asi nebude.

              • Re: Statistické okénko - Petr Rada

                spino     před 11 lety 08.05.2013 19:06 |  
                0 0

                Taky máš informace o prodeji Slavie? Mě už to jeden pán říkal asi před měsícem, ale nechtěl jsem to ventilovat, abyste mě neposlali do háje, že si zase vymýšlím.

                • Re: Statistické okénko - Petr Rada

                  vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 08.05.2013 19:30 |  
                  0 0

                  Tak takové spekulace se tady i v kuloárech objevují neustale,počínaje PPF konče Lukoilem a šejkama.

              • Re: Statistické okénko - Petr Rada

                bongor     před 11 lety 08.05.2013 19:29 |  
                0 0

                Aby to pak nebyl Švejk

                • Re: Statistické okénko - Petr Rada

                  jarodo57     před 11 lety 08.05.2013 19:44 |  
                  0 0

                  Po výkonu Slávie proti Jablonci se Křetinský a Paclík obávají o získání dalšího titulu a tak založili spol.s.r.o za účelem koupi Slávie .Jako jednatel společnosti bude Miroslav Pelta a v představenstvu budou sedět Berbr,Svoboda,Krula a Hrdlička.

                  • Re: Statistické okénko - Petr Rada

                    Barra     před 11 lety 08.05.2013 19:52 |  
                    0 0

                    :-)

                    • Re: Statistické okénko - Petr Rada

                      vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 08.05.2013 20:26 |  
                      0 0

                      No uvidíme.

                  • Re: Statistické okénko - Petr Rada

                    jarodo57     před 11 lety 08.05.2013 20:13 |  
                    0 0

                    Jen tak mimo. Co říkáte na zákrok Kváka? Můj názor je ten, že je to celkem jasný důsledek nepískání jeho nebezpečné hry po celou dobu jeho účinkování ve Spartě.Ta opice si to ani neuvědomuje a když mu to všichni trpí ,tak při jeho inteligenci si myslí , že to je normál. Kdyby hrál kdekoliv jinde než v rudé Spartě a dneska možná i v Plzni , tak by se tohle nemohlo stát, protože by nedohrál snad ani jeden zápas.Ale je sranda ,že to odnesl ten , který se s tím taky nemazlí.

                    • Re: Statistické okénko - Petr Rada

                      japhy     před 11 lety 08.05.2013 21:15 |  
                      0 0

                      Bylo to v pravdě strašidelný, odraz a obě nohy dopředu. Možná chtěl stoperům vrátit ty jejich skluzy(čistý). Je ale fakt, že o jeho kolíky se už hodně hráčů nakoplo, cpe ty svoje haxny často do nesmyslnejch situací. Hlavně mě ale štve, že komentátoři, hl. Čapoun a Karoch, ty jeho zákroky přecházej a ještě dávaj´ hlášky typu:" No jo, tam jak Leo vletí" apod.

                      • Re: Statistické okénko - Petr Rada

                        vlk30 (přítel SN)     před 11 lety 08.05.2013 21:59 |  
                        0 0

                        No nevím Karoch říkal že něco takového ještě něviděl.Jinak Dosoudil je dobytek první třídy jak sejmul Fenina u lajny bylo taky prasácký je s tím celkem vyhlášený,dalo by se říci něco o vařící vodě...Ale zlomenou nohu mu asi nikdo nepřeje.

                        • Re: Statistické okénko - Petr Rada

                          japhy     před 11 lety 08.05.2013 23:19 |  
                          0 0

                          Jojo, teď to rozhodně odsoudil. Šlo mě o ty menší fauly v minulosti.

                    • Re: Statistické okénko - Petr Rada

                      Kornovo     před 11 lety 08.05.2013 23:36 |  
                      0 0

                      jarine mirni ten rasismus,nejsme na sparte

                        • Re: Statistické okénko - Petr Rada

                          Barra     před 11 lety 09.05.2013 21:50 |  
                          0 0

                          Jednoznačně +2, a to všemi desíti.